De FIFA is de ranzigste, goorste, smerigste en hypocrietste schijtclub in het universum
FU FIFA
Toch nog even over die 'bekende' voetballer die uit de kast is gekomen, want dat is altijd erg knap in de voetbalwereld - iedereen is homo enzo, vooral die van Vitesse. Ook Messi durft niet te zeggen dat hij een enorme homo is. Emotioneel betoog natuurlijk, hartstikke dapper ook, maar die GRETIGHEID van iedereen om op de applauswagen te springen is weer erg hinderlijk. Er zijn er een paar die dat doen omdat ze heel erg graag willen laten weten dat ze het doen en er zijn er een paar die het doen om ordinair wat klikjes en hartjes te harken. De KNVB houdt maar gewoon een keertje de bek want daar weten ze ook wel dat ze keihard voor lul staan, en dan is er nog de FIFA. Ranziger, goorder, smeriger en hypocrieter dan dat wordt het deze week echt niet meer.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Liveblog oorlog. Iran kondigt vier THEMATAFELS aan voor verdere onderhandeling, Israël bezorgd om Iraanse positie Libanon na deal
We zijn gek op thema's en gek op tafels in Liveblog 161. Liveblog 160 las u hier
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
Liveblog oorlog. 'Vanochtend Israëlische aanvallen op Hezbollah ondanks wapenstilstand', Witkoff en Kushner naar Zwitserland voor 'eerste nucleaire onderhandeling'
Het gaat echt even vallen of staan in Libanon in Liveblog 159. Liveblog 158 las u hier
LIveblog oorlog. 'Voorwaardelijke, gefaseerde investering in Iran van $300 miljard door Golfstaatcoalitie wel in deal'
De prijsbepaling van vrede in Liveblog 156. Liveblog 155 las u hier
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
