NEDERLAND UITGESCHAKELD OP EK
Kippetjes vs Leeuwinnen op GROOT SCHERM
Dit verdienen de Oranje Leeuwinnen en spoiler: het is geen vetpot kopt RTLNieuws vandaag. Zelf zouden we nooit "pot" + "vet" in een artikel over Onze Fantastische Oranjevrouwen gebruiken, want voor je het weet belt er weer een hittepetit in Vlaamse dienst huilend naar de CancelTelefoon wegens transfobiese vetsjeeming of iets dergelijks. Maar nu de cijfertjes.
Lieke Martens (PSG) 500.000 euro pj
Vivianne Miedema (Arsenal) 300.000 euro pj
Daniëlle van de Donk (O. Lion) 180.000 euro pj
Jackie Groenen (ManUnited) 120.000 euro pj
De Rest (Buitenland) 1000 euro p/m
De Rest (Nederland) 1750 euro p/m (want minimumloon)
Pfff... Da's 3 x niks.
Wel krijgen de Oranje Leeuwinnen sinds kort dezelfde beloning als de mannen die voor Oranje spelen van de KNVB. Dat was ooit 750 euro per wedstrijd, maar dat is nu gelijkgetrokken en de speelsters krijgen, net als de mannen, tegenwoordig 4000 euro per wedstrijd in hun Oranje tenue.** **
LIVESTREAM, met onze topscorer aller tijden in de basis.
UPDATE: Verlenging dankzij DVD & Van der Gragt
1-0: "'102 - Perisset (strafschop)
Volgens Suse vliegen we eruit vanavond...
Rutte4 in 45 seconden
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
Kabinet helpt vrouwelijke statushouders met 'speciale aanpak' aan werk
Vrouwen speciaal, mannen niet???
