Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gündogan: 'Ik blijf in de Kamer, liefst bij Volt'

Nilüfer slaat, zachtjes, terug

Social

Je kunt zeggen wat je wilt van bovenstaande verklaring, hij is in ieder geval ietsje minder onduidelijk dan die bizarre Q&A van Volt zelf gisteren. Nilüfer Gündogan weet nog steeds niet waar ze nou precies van wordt verdacht, ze betreurt het als mensen zich vanwege haar 'stijl van werken onveilig hebben gevoeld' en ze blijft sowieso in de Kamer. Ze wil dus nog steeds deel uitmaken van een fractie die haar zonder overleg heeft geschorst. En ze vindt de handelwijze van het bestuur gezien de 'aard en omvang' van de klachten, die ze niet kent, buitenproportioneel. Iets minder onduidelijk dan die bizarre Q&A dus, maar nog steeds NOGAL VAAG voor een partij die aan de knoppen van een land wil zitten. 

UPDATE - HP/Van Dijk weet meer

Social

LOOOOL

Reaguursels

Inloggen

Voor mij blijft de vraag: wipte ze of wordt ze gewipt?

Rest In Privacy | 15-02-22 | 15:39 | 1

Volgens mij heeft ze van de week een veel te grote broek aangetrokken en de zittende kliek inclusief onze (zogenaamde) democratie flink tegen de schenen geschopt.

authentic | 15-02-22 | 16:27

"Ik zal los van eender welk verloop..." Dat heeft die advocaat netjes gedicteerd. De rest ook dus.

B. Randnetel | 15-02-22 | 15:33
-weggejorist-
Staopvechtterug | 15-02-22 | 14:51 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Zou Laurens Dassen weten dat Het Proces van Kafka geen handleiding is?

Dampende_aardappel | 15-02-22 | 14:36
-weggejorist-
de ondode dichter | 15-02-22 | 14:24

Ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat de racismekaart getrokken wordt.

Glas-Plas-Was | 15-02-22 | 14:16 | 1
-weggejorist-
Staopvechtterug | 15-02-22 | 15:01

Wat een draak van een brief, iedereen krijgt de schuld behalve zijzelf. Dat ze zegt dat ze niet weet wat er speelt is dus niet de waarheid, gezien de eerdere mediation. Zo’n verklaring in de openbaarheid brengen lijkt mij einde carrière bij Volt, het zou Volt totaal ongeloofwaardig maken zouden ze met haar verder gaan.

Sinterbikske | 15-02-22 | 13:53 | 1

Ach, links, dus wat wil je.

Rest In Privacy | 15-02-22 | 15:32

Mooi dat ook eens schreeuwerig en regentesk gedrag van bazen als grensoverschrijdend wordt aangemerkt, Ook psycho-pesten mag eens op tafel. Dan zie je ook vaker vrouwen als dader.

redanx | 15-02-22 | 13:41 | 1

Het werd ook gezegd over Khadija Arib

Montresor | 16-02-22 | 00:11

Het kan in elk geval geen discriminatie zijn waarvan ze wordt beschuldigd want in de optiek van de gekleurde medemens en links - waaronder VOLT - kunnen alleen blanken discrimineren.

zxcv | 15-02-22 | 13:37

Als je 2x een universitaire studie begint en je je vader de schuld geeft dat je ze niet af hebt kunnen maken (wiki), ben je echt een loser. Haar te lege bovenkamer compenseert ze door zich in de Kamer te gedragen als een Turks viswijf. Haar 'carrière' en voorkeurstemmen heeft ze vooral aan haar etniciteit te danken.

Glas-Plas-Was | 15-02-22 | 13:24

youtu.be/Z9scFk-rfms

Zeker vanaf 3:45. Ik zou mijn schoenen gegooid hebben. Wat een ordinair n arrogant schreeuwwijf.

Jos Tiebent | 15-02-22 | 13:19

Tel het aantal malen het woord "ik" in de verklaring.

Dodaar | 15-02-22 | 13:10

Lachen joh rubberen tegel generatie jongeren met tokkie trash in één hok.

3Xniks | 15-02-22 | 12:58

Jan Dijkgraaf noemt haar "een Öztürk met tetten".

Nogood Boyo | 15-02-22 | 12:51 | 2

Tettön..

Colin.Fart | 15-02-22 | 13:04

Gelukkig dat Jan Dijkgraaf het zegt. dan hoeft u het niet serieus te nemen.

Red shirt | 15-02-22 | 13:18

De centjes per maand opstrijken is in ieder geval veiliggesteld. Of is dat nu eindelijk ook over de riante thuiszit vergoeding voor Kamerleden?

Rotterdammert1965 | 15-02-22 | 12:51

Haar brief... wat bedoeld ze met de bedreigingen aan haar adres en het overwegen van beveiliging?

Slingert ze dit nu zo de wereld in?

Schwanzeleber | 15-02-22 | 12:43 | 1

Het is al lang bekend dat gundogan zwaar bedreigd wordt door FvD-schapen en andere wappies.

bamitoren | 15-02-22 | 13:06

Hebben die weeïge metromannen een keer een sterke girlboss, is het wéér niet goed!

Schwanzeleber | 15-02-22 | 12:36 | 1

Precies dat vind ik ook. Wat heeft Nilufer nou echt fout gedaan?

thanseeuwen | 15-02-22 | 13:27

Ja hoor, ze weet niet wat het probleem is? Ze weet niet waarvan ze wordt beschuldigd? Echt niet? Volt zal echt niet om niks gaan schorsen. Zij voelt zich onveilig, maar haar medewerkers wellicht nog meer.
Enne….als je dan echt niet weet wat het probleem is, dan is een verbetering van het gedrag ook niet aanstaande. Dan moet je misschien eens een tijdje gaan nadenken.

HoniSoit | 15-02-22 | 12:16 | 1

Onveilig, onveilig. Hebben ze op elkaar geschoten of zo?

Schoorsteenveger | 15-02-22 | 13:05

Gunner Dogan. Je zou d'r een 2022 Woke-versie van Dad's Army of It ain't half hot Mum over kunnen schrijven.

Graaisnaaiert | 15-02-22 | 12:15

Het grensoverschrijdend gedrag vond plaats toen ze vanuit Turkije naar Nederland vertrok.

Sieg Hein | 15-02-22 | 12:01 | 2

Looool

Schwanzeleber | 15-02-22 | 12:37

Precies.

Glas-Plas-Was | 15-02-22 | 13:17

Dit is het einde van Volt, er blijven nu twee kleurloze onervaren sneeuwvlokken in de bankjes zitten. De stemmen gaan straks weer naar gl en d66

bamitoren | 15-02-22 | 11:50 | 1

Het probleem op links: sneeuwvlokisme heeft daar dusdanig toegeslagen dat er altijd een onveilige situatie wordt ervaren. Men valt in eigen papieren zwaard

geenjagergeenneeger | 15-02-22 | 12:16

Schijnt samen met Kaag een heksenclub te willen oprichten.
Geen sprake van seks toestanden. Onvoorstelbaar trouwens als je haar (in ogenschouw) wilt nemen.

Norbert Tijhuis4442 | 15-02-22 | 11:46 | 4

Ik denk dat met Gunner Dogan een stille wip een illusie is. Die krijst en brult al tijdens het inleidende knuffelwerk de hele wijk bij elkaar.

Graaisnaaiert | 15-02-22 | 12:17

Roflol

Norbert Tijhuis4442 | 15-02-22 | 12:58
▼ 1 antwoord verborgen

Hoeveel stemmen heb je gekregen, meid? Als dat genoeg is voor een zetel heb je daar recht op. In alle andere gevallen is er sprake van het schenden van de Grondwet.

Sans Comique | 15-02-22 | 11:39 | 4

@bamitoren | 15-02-22 | 11:46: In totaal werden 10.422.852 geldige stemmen uitgebracht bij de Tweede Kamer verkiezingen van vorig jaar. Deel dat door 150, en je ziet dat je ruim 69.350 stemmen nodig had voor een zetel. Met 41.000 stemmen zit je dus maar op 59.1% van dat aantal.

Gelukkig voor haar is er minder dan een jaar nodig om het 'ík heb er geen aktieve herinnering aan' virus op te lopen. Op 13 mei 2021 twitterde ze namelijk nog iets anders...........

hxl | 15-02-22 | 12:27

@hxl | 15-02-22 | 12:27: Klopt, als je het hebt over hele zetels. Als ze als eigen partij had meegedaan met de verkiezingen had ze niet voldoende binnengehaald. Maar binnen een lijst krijg je met 25% van de kiesdrempel een zetel met 'voorkeursstemmen'. Als ze dus op plek 4 van de lijst had gestaan had ze ook de 2e zetel gekregen ivm meer stemmen dan nummer 2 en 3

bamitoren | 15-02-22 | 13:10

Ik ben blij dat als je eenmaal gekozen (of toegekend door een partij) bent, een partijbestuur je niet van je zetel meer af krijgt. En dat is wettelijk geregeld.

Dr. Worstenbroodje | 15-02-22 | 17:39
▼ 1 antwoord verborgen

En hoe zei nu reageert is nu typisch grensoverschrijdend gedrag. Zelf het probleem niet begrijpen en of willen aanpassen. En gelijk het slecht reageren van de Leider van Volt zelf. Totaal beide niet geschikt voor de politiek. Maar goed het is mijn partij niet..

Bello de Hond | 15-02-22 | 11:32 | 3

Bello, leer eens fatsoenlijk te schrijven!

KritischeKrikker | 15-02-22 | 12:08

Prima... zal er op gaan lette... ben beter in spraak dan in geschrift..

Bello de Hond | 15-02-22 | 12:31

Bello blaft de karavaan trekt verder

thanseeuwen | 15-02-22 | 13:30

Die Knoops is ook overal voor in te huren.
Het mag blijkbaar wat kosten.

laurentius | 15-02-22 | 11:21 | 1

Hetzelfde als Peter Plasman. Zodra er een camera op staat komt die aanwaaien, desnoods voor niks.

Meneert | 15-02-22 | 11:29

Ze is gewoon een vrouwelijke Erdogan, een kleine dictator!

lanexx | 15-02-22 | 11:18

Ja, die dame is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken! En het ziet er naar uit dat Volt zich hier aardig in de eigen voet geschoten heeft. Die zetel zijn ze gewoon kwijt, en ze hebben sowieso imagoschade geleden.

KeesBruin | 15-02-22 | 11:17

Er staat nu een foto van haar op de voorpagina van de Volkskrant. Niet bijzonder flatteus. Een aantal zaken vallen op. Grensoverschrijdend gedrag is opeens geen vraag meer, ze is het.

GregorVanPallandt | 15-02-22 | 11:13

Mevrouw kan de autoritaire structuur waaruit zij afkomstig is, maar niet vergeten. Triest. Tijd om je aan te passen

dathoujetoch | 15-02-22 | 11:13 | 1

Klopt helaas..

Bello de Hond | 15-02-22 | 11:33

Nou, dat wordt er weer eentje voor de lagearmpartij, die zijn ook heel erg pro EU en van het schreeuwen, dus moet vast klikken.
Dürum iemand?

mr_awesome | 15-02-22 | 11:00

Objectief gezien #Gündoğan.
Dag zal de conclusie van Knoops ook zijn.
Normaal moet HR een dossier opbouwen.
Tekortkomingen moeten besproken worden en de persoon om wie het gaat, Gündoğan in dit geval, moet zich kunnen verbeteren.
Volt heeft gereageerd als een donderslag bij heldere hemel.
Dit kunnen ze niet drooghouden.
Gündoğan moet uiteindelijk de eer aan zichzelf houden.
Ik zou nooit meer voor dit soort mensen willen werken.

Ruimedenker | 15-02-22 | 10:56 | 1

Volgens mij is een lidmaatschap van een politieke partij niet hetzelfde als een arbeidsovereenkomst.

CamaroHans | 15-02-22 | 12:43

Over een poosje gaat die, net zoals vele anderen voor haar, met een eigen lijst en ‘’programma’ in de kamer zitten. Partijtje nummer 20 is in de maak. Alvast wat voorzetten voor een naam: 1) Stroom 2) Spanning of 3) Stekker, want ze blijft zich wel ‘’verbonden’’ voelen met Volt.

Magikdanbijou | 15-02-22 | 10:56 | 4

@uisge baugh | 15-02-22 | 11:08: nieuwe fase..

Bello de Hond | 15-02-22 | 11:33

@uisge baugh | 15-02-22 | 11:08: veel weerstand, maar geen capaciteit

Argyronauta | 15-02-22 | 12:25

Aansluiten bij Denk is ook een optie?

Rotterdammert1965 | 15-02-22 | 12:52
▼ 1 antwoord verborgen

Grensoverschrijdend gedrag moet voor een eurofiele partij als Volt toch als muziek in de oren klinken?

bloothommel | 15-02-22 | 10:55

De mond laten snoeren in een vrij nederland waar alles (bijna alles) gezegt en geschreven mag worden.

̶V̶o̶l̶t̶ valt ook al af voor mijn rode bolletje.

sarc:[on/off] = on
Prima partij voor de EU
sarc:[on/off] = off

Het Licht | 15-02-22 | 10:52 | 1

sarc:[on/off] = on
Prima partij voor Europa
sarc:[on/off] = off
Prima partij voor de EU

Schoorsteenveger | 15-02-22 | 10:57

Aangezien ze op de hoogte is van "aard en omvang" van de verwijten kan ze moeilijk beweren dat ze niet weet waar het om gaat. Verder alsjeblieft "ïk hou" en niet "ik houd". En als je stijl van werken in strijd is met de beginselen van je partij moet je je conclusies trekken en niet stuiteren als die partij c.q. fractie je schorst.

AlexanderVissers | 15-02-22 | 10:43 | 4
-weggejorist-
peacemaker | 15-02-22 | 12:09
▼ 1 antwoord verborgen

Volgens mij heeft de stekker er bij Volt nooit ingezeten.

Meroakels | 15-02-22 | 10:39

Ach Nilüfer.

Met je stoere "Mijn Verklaring."

Trek jezelf een jaartje terug uit deze blijkbaar persoonlijke hel en ga een boek dicteren aan een voor jou betrouwbare medewerker.

Die kan dan braaf zijn of haar mond houden en alles netjes tikken wat jij als een ratelende waterval dicteert.

Want dat doe je immers graag, driftig en met luide stem. Als alles- en betweter.

Vertel over je jeugd in je mooie vaderland, de aankomst in dit xenofobische en islamofobe land, de vervolgens zware periodes , de grote druk die je steeds weer ervaart, de bedreigingen van die enge onverdraagzame andersdenkenden, je immens grote slachtofferschap en de boze wereld die het alleen op jou voorzien heeft.

Schrijf alles , alles van je af.

Noem je boek dan vervolgens "Mijn Strijd."

Want zo'n titel valt op en met een ietwat andere vertaling legde dat iemand anders ook ooit bepaald geen windwieren.

En oh ja, dat werkje is in je thuisland gewoon in elke boekhandel vrij te verkrijgen en daar al decennia een bestseller. (Ja , dat is echt waar).

Succes en sterkte.

Dr.Mabuse | 15-02-22 | 10:39 | 2

Vooral het stukje "thuisland" begrijp ik van deze figuren niet... En wel ff mij vertellen dat ik 1in Europa moet zijn...

Bello de Hond | 15-02-22 | 11:35

Ze zou zo'n boek in het Duits kunnen laten vertalen inclusief de titel.

Rest In Privacy | 15-02-22 | 15:42

Haar kop staat al weken op ieders netvlies wat niet het geval is met de karakterloze kop van die melkmuil Laurens Dassen. Dat is het hele probleem.

Colin.Fart | 15-02-22 | 10:34

Het doet sterk denken aan hoe BIJ1 zich heeft weten te ontdoen van Kwin Sigario. Zelfde problematiek ook. Ordinaire machtsstrijd.

Schoorsteenveger | 15-02-22 | 10:33 | 1

Bij bij1 inderdaad wel. Hier bij Volt weet ik niet precies wat er aan de hand is.

Rest In Privacy | 15-02-22 | 15:43

Ja hoor mw. Gundogan, alsof u toe zou geven dat u zich de baas voelt en dat iedere ondergeschikte voor u moet buigen als een knipmes....... en als ze dat niet doen en de gore moed hebben om u tegen te spreken u ze even haarfijn vertelt wie hier de baas is en wie de ondergeschikte.....

peacemaker | 15-02-22 | 10:30 | 1

Ik denk dat bij haar/hem/hen de stoppen zijn doorgeslagen..

P47Thunderbolt | 15-02-22 | 10:40

Mijn vermoeden is dat zij heus precies weet waarover de beschuldigingen gaan, maar veinst dat niet te weten. Volt is te keurig om dit in de openbaarheid te gooien omdat het om een interne aangelegenheid gaat. Het is dus aan haar om er ofwel iets aan te doen ofwel de kamer te verlaten.

Volt zal ervoor keizen dit geen straatruzie te laten worden want waar ruzie is, verlies je stemmen en dan maakt wie gelijk heeft niets meer uit. Gundogan verkiest waarschijnlijk wel die ruzie, want als het aan haar ligt, al weet je dat nooit zeker en is het speculatie, trekt zij liever de partij mee naar beneden als ze volt, eh valt.

Beste_Landgenoten | 15-02-22 | 10:30 | 1

Hoe 'keurig' Volt is, weet ik niet. Maar dat dit het imago van die club hoe dan ook geen goed zal doen, daar ben ik wel zeker van.

KeesBruin | 15-02-22 | 11:20

Voor de stemmers op Volt maakt het niets uit. Die hadden toch al niets met openheid en democratie als je stemt op een partij wiens programma volledig in het teken staat van alle soevereiniteit aan Brussel weg te geven en Nederland alleen nog als wingewest voor de EU te zien.

2voor12 | 15-02-22 | 10:30 | 1

Volt is toch gewoon NSB 2.0?

discriminazie | 15-02-22 | 14:13

Meteen weer in de slachtoffer rol kruipen .....

Der Schnitzeljäger | 15-02-22 | 10:30

Het is net een safari in Afrika.

VoltaireJohn | 15-02-22 | 10:29

Ik weet niet maar iets zegt mij dat die mevrou Gündogan gewoon geen plezierig mens is. Ze komt me heel narcistisch over.

ikworstelengadouchen | 15-02-22 | 10:28 | 1

Lijkt me ook een type dat de hele dag scheten laat. Geen wonder dat medewerkers zich onveilig voelen.

gestoptmetroken | 15-02-22 | 10:33

Ik ken de details verder niet, maar dit oogt raar. Als iemand zich ongepast maar verder niet strafbaar gedraagt, dan is in eerste instantie een stevig gesprek op zn plaats. Zeker als het op non-actief stellen van de persoon zo veel nare publiciteit oplevert dat die er nooit ongeschonden uit gaat komen.

Ik heb niks met Volt (het is een soort E66) maar voor een nieuwe partij vind ik het jammer dat ze nu al zo'n akkefietje hebben. Misschien meenden ze dat ze - in tegenstelling tot de andere partijen - de interne problemen niet onder het tapijt moeten schoffelen, maar nu zie je wat er gebeurt als je meteen de vuile was buiten hangt.

Muxje | 15-02-22 | 10:28 | 3

Misschien ís ze al op haar gedrag aangesproken en heeft ze al een laatste waarschuwing gekregen waar "hare hoogheid" geen gehoor aan wenst te geven..... Wie zal het zeggen?

peacemaker | 15-02-22 | 10:33

@peacemaker | 15-02-22 | 10:33:
Dat denk ik ook. Iemand die geen kritiek kan verdragen en nu de aanval kiest. Wetende dat ze ongelijk heeft. UIteindelijk zal Volt genoodzaakt zijn de vuile was buiten te hanegn. Maar vuile was is nooit goed voor het imago.

Beste_Landgenoten | 15-02-22 | 10:51

Misschien was het verstandiger geweest als ze deze dominante tante niet binnen boord hadden gehaald.

KeesBruin | 15-02-22 | 11:21

Het klopt dan Gundogan gekozen is met 41.352 voorkeurstemmen. datawrapper.dwcdn.net/vzezR/7/
Ze was sowieso in de kamer gekomen vanwege haar positie op de lijst, maar het aantal voorkeurstemmen zegt natuurlijk wel iets over de wens van de kiezer.
Er waren bij de verkiezingen van 2021 iets minder dan 18.000 voorkeurstemmen nodig voor een zetel. Ik ben heel benieuwd hoe Volt uitdrukking gaat geven aan het begrip democratie.

Arnold Layne | 15-02-22 | 10:27 | 3

Aan de andere kant was ze niet gekozen als ze niet voor Volt op de lijst had gestaan.

2voor12 | 15-02-22 | 10:28

Hoeveel van die voorkeursstemmen zijn van deugers die - o wat liev, een mevrouw van allochtone afkomst - op haar gestemd hebben.

LucaBrasi | 15-02-22 | 10:31

@LucaBrasi | 15-02-22 | 10:31: Dat zal zeker een rol gespeeld hebben, maar ze is natuurlijk ook wel duidelijk 'aanwezig'.

KeesBruin | 15-02-22 | 11:22

Knoops en Spong ingeschakeld. Die lui hebben te veel geld.
En maar afvragen waarom er zoveel mafklappers op de politiek afkomen.

Duwbak_Linda | 15-02-22 | 10:26 | 5

@Schoorsteenveger | 15-02-22 | 10:29:
Ik wil saaie mannen en saaie vrouwen die saai inhoudelijk debatteren over taaie dossiers. Saaie bewindslieden die buitenlandse gasten een (1!) koekje aanbieden en dan die trommel weer dichtklappen.

Niet deze generatie avonturiers met Twitterverslaving die afkomen op Haagse vetpotten en media aandacht. Stop de X-factorisering van ons mooie Huis van de Democratie! Sowieso is het allemaal de schuld van John de Mol (maar dit terzijde).

Duwbak_Linda | 15-02-22 | 10:42

@Duwbak_Linda | 15-02-22 | 10:42:
Je ziet het in de zakelijke wereld ook. Startups met grote dromen, de meerderheid slecht voorbereid en gedoemd om te mislukken. En als er dan eentje succesvol is, dan zie je meteen de haaien en de hyena's en de bloedzuigers, en even later ook de strontvliegen om ze heen draaien, ieder met een eigen "life style", niet één met een eigen gezicht, niemand op eigen kracht. De Bitcoin-generatie van "laat het geld voor je werken", een parasitaire soort die ultiem oppervlakkig leeft en handelt, als je het al handelen kunt noemen.

Schoorsteenveger | 15-02-22 | 10:55
▼ 2 antwoorden verborgen

Eén grote mistbank, dit hele gedoe. Niemand weet wat en degenen die wat weten zeggen niets. Dan krijg je heel veel ruimte voor allerlei theorieën, die een geheel eigen leven gaan leiden, zolang er geen duidelijkheid wordt gegeven door de clubleiding van Volt. In ieder geval zit ze zoiezo in de Tweede Kamer als volksvertegenwoordiger en daar kan Stassen niets aan doen.

ches | 15-02-22 | 10:25

Deze verklaring is door Knoops geschreven, niet door gilwijf zelf.

Zuster01 | 15-02-22 | 10:25 | 3

Idd overduidelijk merkbaar. Welk normaal mens gebruikt nou de term "lis van eender welk verloop"?

peacemaker | 15-02-22 | 10:36

maar wel "ik houd" ipv "ik hou"

AlexanderVissers | 15-02-22 | 11:02
-weggejorist-
peacemaker | 15-02-22 | 12:12

Tijdens de verkiezingen ontving ik een folder van Volt in mijn NEE-NEE brievenbus. In kleine lettertjes op de folder stond te lezen dat ze de NEE-NEE sticker negeren aangezien ze het belangrijk vinden dat hun boodschap door iedereen gelezen wordt. Hoe narcistisch kan je zijn. Helaas was het papier te glad om er mijn kont mee af te vegen...

Sjompie | 15-02-22 | 10:24 | 1

"Helaas was het papier te glad om er mijn kont mee af te vegen..."
Doen ze expres, denk ik.

Schoorsteenveger | 15-02-22 | 10:36

Dè manier om iemand kalt te stellen.

FogerRederer | 15-02-22 | 10:24

Was dat vóór, of ná de voice?

Paaldanseres | 15-02-22 | 10:29

Iedereen moet ervan doordrongen zijn dat ik door een gevoel van onveiligheid dickpics ben gaan sturen. Het enige wat ik nu vraag is respect.

RickTheDick | 15-02-22 | 10:22

Volt is wel de uitgelezen partij voor een Kafkaësk prozess

ruud76 | 15-02-22 | 10:22

Maar heeft ze nu een Mercedes geëist of niet?

Deflatiemonster | 15-02-22 | 10:21

Stelletje racisten, dat Volt.

Mr_Natural | 15-02-22 | 10:18

Trouwens, Oeffels, jij doet naar eigen zeggen nog wel eens wat met centjes en investeren. Wat denk je, zit er een beetje brood in een onderneming die safe spaces verhuurt? Snowflake Enterprise, zoiets?

Graaisnaaiert | 15-02-22 | 10:18 | 5

@van Oeffelen | 15-02-22 | 10:25:
Dat zou dan iets met een certificaat en businessplan moeten zijn. Hebben we iemand met lijntjes binnen parlement en bestuur nodig. Hm.
.
@Schoorsteenvegert:
Modern times he. Het kan niet zo gek zijn of er is een verdienmodel en media-aandacht op te plakken, zolang er maar flink veel abstracte feel-good termen aan de haren bij worden gesleept.

Graaisnaaiert | 15-02-22 | 10:58

@van Oeffelen | 15-02-22 | 10:25: hahaha, leuk, leuk

dathoujetoch | 15-02-22 | 11:42

@Graaisnaaiert | 15-02-22 | 10:58:
"We zetten gewoon een lege tent op" vertalen we naar:
"Onze Safe Spaces creëren door hun revolutionaire ontwerp een sfeer waarbinnen diversiteit en inclusiviteit maximaal de ruimte krijgen en uitsluiting schier onmogelijk wordt."

Schoorsteenveger | 15-02-22 | 13:03
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Deug.niet | 15-02-22 | 10:16

Zere tieltjes bij Volt.

Dubbelepunthoofd | 15-02-22 | 10:14 | 3

Tange lenen ook. Vleeuwsnokjes versus de hoze beks.

Schoorsteenveger | 15-02-22 | 10:17

Ha joor... loL

Paaldanseres | 15-02-22 | 10:31

Continue onder hoogspanning ook, ik zou zeggen trek de stekkers er maar uit!

P47Thunderbolt | 15-02-22 | 10:47

En het dan raar vinden dat mensen op de VVD of andere 'kartel'partijen stemmen. Midden in de grootste crisis na WWII buitelen al die egotrippers in die rare splinterpartijen over elkaar heen, denk aan: 50+, DENK, FvD (meerdere keren), PvdD, en dan nu weer Volt.

guldenmiddenweg | 15-02-22 | 10:13 | 7

Je bent PvdA (DS 70, Denk), VVD (PVV) en CDA (Omtzigt) nog vergeten te noemen in je rijtje

Arnold Layne | 15-02-22 | 10:33

Van welk bouwjaar bent u, 'guldenmiddenweg'? "De grootste crisis na WWII", waarmee u dat gedoe rond Oekraïne bedoelt? Kom op zeg, dan zijn er nog wel andere zaken geweest, zoals de blokkade van Berlijn, de Cuba-crisis etc.

KeesBruin | 15-02-22 | 11:25

@KeesBruin | 15-02-22 | 11:25: Dat waren de woorden van politici in 2020 en gingen over de economie. Niet elk woordje letterlijk nemen ajb.

guldenmiddenweg | 15-02-22 | 11:37
▼ 4 antwoorden verborgen

Volt heeft zich de transparantie van de EU al helemaal aangemeten.

2voor12 | 15-02-22 | 10:13 | 2

Inderdaad. Dit soort mensen zouden het dus moeten gaan worden die het Groot Europees Rijk gaan leiden. De LPF is er niks bij.

Schoorsteenveger | 15-02-22 | 10:15

Inderdaad. Dit past allemaal uitstekend in nieuwe bestuursculturen binnen de EU.

Bataafje | 15-02-22 | 10:16

Er gaat iets helemaal mis met het woord 'veiligheid'. Nog even en 'ik voel me niet veilig' is hetzelfde als 'ik voel me niet helemaal op m'n gemak', en even later betekent het 'ik voel dat mijn omgeving zich niet precies aan mij voordoet zoals ik dat wens'.

Schoorsteenveger | 15-02-22 | 10:12 | 5

@Satria | 15-02-22 | 10:15:
Wat bedoel je? Geert wordt ten onrechte beveiligd? Bij hem is er geen sprake van directe bedreiging? Hij kan gewoon veilig over de straat? Zoals Salman Rushdie?

Schoorsteenveger | 15-02-22 | 10:22

Onveiligheid als machtsmiddel.

RickTheDick | 15-02-22 | 10:25
▼ 2 antwoorden verborgen

In politiek is het eerder timing dan toeval, en rond de verkiezingen bestaat er bijna geen toeval, dit gaat Volt geheid terug zien in de resultaten van de gemeenteverkiezingen, en haar concurrenten dus ook (je zou dan ook denken dat zo'n zaak stilletjes over de verkiezingen heen getild wordt), dus ik vraag me af: Wie zit hier op de achtergrond te stoken, dus tja, heeft iemand Ploert Ploertsma onlangs nog gezien?

Abject | 15-02-22 | 10:12 | 2

Verwacht je dat dit negatieve gevolgen heeft op uitslag verkiezingen?

Bataafje | 15-02-22 | 10:19

@Bataafje | 15-02-22 | 10:19: Voor Volt zeker, het blijkt intern een zooitje, menig kiezer zal teleurgesteld terug naar '66 gaan lijkt me.

Abject | 15-02-22 | 10:34

Het feit dat ze niet weet waarom zegt al genoeg.

Mr_Natural | 15-02-22 | 10:12 | 2

Dat ze de zelfreflectie van een pantoffeldier heeft

Roos | 15-02-22 | 10:15

Zou ze dat echt niet weten? Natuurlijk weet ze dat.

Schoorsteenveger | 15-02-22 | 10:16

Een eenvoudig arbeidsconflict binnenskamers oplossen is er tegenwoordig ook niet meer bij. Er is MIJ onrecht aangedaan en de hele wereld moet dat weten! Mensen zijn mensen en mensen gaan niet altijd zo goed met elkaar om. Een ieder die de geschiedenis oppervlakkig bestudeerd kan dit weten. Er wordt van elke mug een olifant gemaakt en kutpartijtjes als Volt laten zich hier gewillig voor misbruiken en schorst iemand voor iets wat gewoon tussen vier muren opgelost had kunnen worden. Snowflakes.

JJMS | 15-02-22 | 10:12 | 1

Precies dat JJMS! ik maak dat soms een paar keer per jaar mee dat medewerkers die gestopt zijn ineens overal recht op menen te hebben en dan laten ze hun moeder de kooltjes uit het vuur halen. Dat is er met de generatie tussen de 22 en de 35 aan de hand. Van een contract lezen heeft niemand nog gehoord. Fokking snowflakes inderdaad.

pibasso | 15-02-22 | 10:39

Volt-stemmers gaan weer terug naar D66, Kaag wordt Minister-President.

express | 15-02-22 | 10:08 | 3

*Khalifa, noemen we dat anno 2022.

Graaisnaaiert | 15-02-22 | 10:13

Daar wordt het land alleen maar beter van. Het is duidelijk dat door het gelieg en gedraai van de VVD NL haar kwaliteit op verschillende manieren kwijt aan het raken is. NL heeft een herstelperiode van liberale sociaaldemocratie nodig.

Red shirt | 15-02-22 | 10:28

@Red shirt | 15-02-22 | 10:28:
Daar valt over te twisten maar wat Nederland sowieso niet nodig heeft is dat X66-hypocrietenkliekje onder leiding van [X]ongeschikt en [X]onbetrouwbaar Kaag.;

Graaisnaaiert | 15-02-22 | 10:55

Gezien de suggestie van wat ik maar omschrijf als buitengewoon dominant gedrag, weet deze vrouw dondersgoed waar dit overgaat.

Zij noemt dit een nachtmerrie?
Ik denk zomaar dat hier meerdere reaguurders zijn die zo'n "nachtmerrie" als leidinggevende hebben gehad. Zo'n machtswellusteling vindt het gedrag prima tot (vaak een) zij zelf aan de beurt is. Dan is het jammeren en huilen, onrecht , ongeloof -zoals in deze tweet.

Roos | 15-02-22 | 10:08 | 7

Lavrenti Beria, één van de ergste criminelen in de tijd van Stalin, moest ook huilen toen hij uiteindelijk zélf het slachtoffer werd van een schijnproces.

KeesBruin | 15-02-22 | 11:26

@Roos | 15-02-22 | 14:24: Ja, Beria was een monster, en een psychopaat, net als Stalin zelf, en Molotov. Het was een verbazingwekkende collectie engerds in de Sovjet-leiding. Maar wat te denken van Hitler en zijn entourage? Ook daar liepen heel wat hele en halve gekken rond. Verbijsterend dat zulke clubjes de macht kunnen grijpen in een land.

KeesBruin | 15-02-22 | 17:02
▼ 4 antwoorden verborgen

Dat gaat dus uitdraaien op een extra zetel voor DENK!

Tollebol | 15-02-22 | 10:08 | 3

zij wordt juist bedreigd door de umlauten en niet door blanke Nederlanders.

AntiZanicz | 15-02-22 | 10:14

Denk niet dat ze veel op heeft met de heren van Denk. De ene turk is de ander niet.. geldt in het algemeen wel voor islamieten, is toch nogsteeds vaak een stammencultuur.

wie zal het zeggen | 15-02-22 | 10:17

Die mannen dulden geen dominante vrouw in hun midden.

Schoorsteenveger | 15-02-22 | 10:19

Ik zet in op een woke sneeuvlokje waar Gündügan te hard tegen heeft geschreeuwd maar waar door de overgevoeligheid voor de ongedefinieerde "onveilige situatie" veel te hard op is gereageerd.

Beetje als Jini Jane die uit haar studentenclub werd geflikkerd en verketterd als verkrachtende hoer voor "grensoverschrijdend gedrag" zonder dat haar verteld werd wie er geklaagd had en waar het precies over ging. Want privacy van de zielige slachtoffers. Later werden er excuses voor gemaakt en bleek het allemaal zwaar overdreven maar ze zat wel twee jaar in de shit.

De Eierbal | 15-02-22 | 10:07 | 1

Beetje als Quincy Gario bij BIJ1.

small_town_dude | 15-02-22 | 10:10

Wat een jankstuk, dat persbericht.
Gelul over "onveilig" voelen.
Verder gun ik Volt alles wat maar enigszins negatief is.
Die Gendogan in het bijzonder

Opblaas_boot | 15-02-22 | 10:07

Wel bizar dat Volt nog niets van zich heeft laten horen. Je hebt als je op een dergelijke wijze wordt beschuldigd recht om te weten wat de aantijgingen zijn, en als je als Volt niets laat weten, lijkt het op een heksenjacht of doodordinaire machtsstrijd. Ik ben benieuwd! Sowieso verdient dit geen schoonheidsprijs en ik snap mevrouw wel.

pibasso | 15-02-22 | 10:06

Sturen vrouwen nou ook al dickpics naar collega's ?

Man man man.

Lysian | 15-02-22 | 10:06 | 10

@El Rico Grande | 15-02-22 | 10:11:
At dat linke: o dear. Precies wat ik bedoel. De waanzin ten top.

Graaisnaaiert | 15-02-22 | 10:22

@uisge baugh | 15-02-22 | 10:23:
Dat zeg ik, ik ben ignorant. Gewoon ouderwets bekrompen en fout, weet u wel. Ik klap ook niet voor trannies en complimenteer een neger op straat ook niet dat ik zo trots op hem ben.

Graaisnaaiert | 15-02-22 | 10:49
▼ 7 antwoorden verborgen

Vind het inmiddels allemaal raar: wel veel ophef van VOLT, maar geen enkele duiding waaróver het gaat en vage, eigenlijk helemaal geen, antwoorden in hun Q en A gisteren. Benieuwd of er dan ook daadwerkelijk iets is voorgevallen?

Jan, Leiden | 15-02-22 | 10:04 | 1

VOLT speelt het braafste jongetje van de klas en blaast zo iets op wat helemaal niet bestaat. Tenminste dat denk ik, want niemand weet nog waar het over gaat. In je zendingsdrang drijf je dus je eigen kiezers van je af. Heerlijk!

JJMS | 15-02-22 | 10:13

Nou die wandelt gewoon naar Denk natuurlijk.

redthehaghue | 15-02-22 | 10:04 | 1

Die jongens daar zitten ook niet op zo'n haaibaai met profileringsdrang te wachten.

Colin.Fart | 15-02-22 | 10:20

Nou ja, je hoeft geen gedragswetenschapper te zijn om te zien dat dat mens een enorme activistische stormram is in conversaties en debatten. Dus als ze intern ook zo is kan ik me heel goed voorstellen dat medewerkers geen zin hebben om elke dag over alles het gevecht te moeten aan gaan.
Prive kan ze heel anders zijn maar ik zou doodmoe van dat tetterwijf worden, echt.

Graaisnaaiert | 15-02-22 | 10:03 | 2

Dan los je dat intern op of je geeft die club de vinger en gaat iets doen wat je wel leuk vindt. Je laten bepotelen bij D66 ofzo. Maar van die halfzachte Dassen kun je niet verwachten dat hij dit oplost en gewoon de confrontatie aangaat met die heks maar haar gewoon stiekem schorst.

JJMS | 15-02-22 | 10:15

@JJMS | 15-02-22 | 10:15:
Dassen is nog nat achter de oren. Type padvindertje dat er voor het eerst achter komt dat worteltjes niet uit de fabriek komen en ook niet aan bomen groeien.

Graaisnaaiert | 15-02-22 | 10:51

Weet niet maar ik kan die vrouw niet pruimen en die partij ook niet trouwens.

Fedde71 | 15-02-22 | 10:03 | 2

Hier nog eentje, wat hebben wij als volk misdaan dat wij nu opgescheept zitten met 2 tuthola's als Sylvana en die Gündoğan.

Keyboardspeler | 15-02-22 | 11:21

Volt is D66 op steroïden, dus daar zitten ook veel have- en soja-melkmuiltjes die in regenbogen en eenhoorns geloven en hypersensitief zijn. Dus als Nilüfer Gündoğan met haar temperamentvolle karakter gewoon zichzelf is dan liggen de sneeuwvlokjes in een hoekje stilletjes te janken om zoveel micro-agressieve tirannie.
Nâh ja, de wereld zou wel een fijnere plek zijn zonder doorsnee D66 ‘bestuurlijke vernieuwers’ en VOLT EU-minnende globalisten op ramkoers met mother Russia.

ratelaar | 15-02-22 | 10:01

Dus Volt communiceert om 7:30am naar de pers, maar negeert haar deadline van 9am.

LOL!

Die club is stuk. Nu al. Of we daar rouwig om moeten zijn is vraag twee.

Parsons | 15-02-22 | 10:01

Er zit daar een stel woke sneeuwvlokjes die blijkbaar ineens wat werkethiek bijgebracht is. En dat trekken ze niet.

deministerpresident | 15-02-22 | 10:01

Die houdt haar zetel en gaat als zelfstandig Kamerlid door.
Met haar belastingplan voor de overwaarde bij verkoop van uw woning.

MK27 | 15-02-22 | 10:01 | 2

Ah, ze heeft zelf teveel moeten betalen voor haar hut.

Duwbak_Linda | 15-02-22 | 10:03

Voor 10.000 per maand bleef ik ook zitten voorlopig

Tinie | 15-02-22 | 10:13

Weet je welk vooroordeel ik voel bij lezen van dit bericht: mensen met een achtergrond moeten harder werken voor hun ambities in Nederland dan Hollanders. Mensen van achtergrond liggen ook onder een vergrootglas wanneer er dingen niet goed gaan op de werkvloer..

Stoeptegel | 15-02-22 | 10:00 | 4

dat blijkt helemaal niet. Ze heeft haar eigen stemmen binnen gehaald en zij wordt persoonlijk bedreigd door umlaut-volk. Het is juist nogal triest dat zij nu door haar eigen collega's een bajonet in de rug krijgt gestoken.

AntiZanicz | 15-02-22 | 10:13

Wat zijn mensen van achtergrond? Zitten die in het hokje van mensen van kleur of worden deze apart gehouden?

osolemio | 15-02-22 | 10:19

Terecht verder wel.

van Oeffelen | 15-02-22 | 10:26
▼ 1 antwoord verborgen

Eng clubje dat Volthofstadt.

Broekpaling_bezitter | 15-02-22 | 09:57

Sorry, ik ben een onuitstaanbare schreeuwende feeks geweest waar niet mee te werken valt. Ik heb geschopt en uitgehaald naar alles en iedereen met mijn enorm grote bek, maar ik kon er niks aan doen want ik ben een beetje bang en daardoor een beetje labiel. Verder blijf ik lekker zitten en kunnen jullie de boom in want ik ben nog lang niet klaar met schelden en om me heen slaan. Groetjes, Gundodinges.

osolemio | 15-02-22 | 09:57

Begrijpelijk. Onbekende klachten zijn ook buitenproportioneel.

Duwbak_Linda | 15-02-22 | 09:57

Zit Volt zo meteen met 2 zeteltjes in de kamer, tel uit je winst. Wat een aanfluiting. Nog nooit zo'n bizar slechte aanpak gezien. Je kan meldingen serieus nemen en tegelijk voor je medewerkers (Gundogan) gaan staan.

StiekemeBunzing | 15-02-22 | 09:55 | 1

Ze waren er plotseling. Het zou ze sieren ook net zo snel weer op te tyfen.

drekzooi | 15-02-22 | 10:04

Is ze al van de foto’s gegumd?

JohnLocke | 15-02-22 | 09:55

Dus krijgen we er straks WATT of AMPÉRE bij. Of OHM.

Schoorsteenveger | 15-02-22 | 09:55 | 3

380V

Paaldanseres | 15-02-22 | 09:57

@Colin.Fart | 15-02-22 | 10:23: Je zal 3-fasen stroom bedoelen, dat is bij ons dus 380V... komt nog maar weinig voor, 30 jaar geleden kon je dat nog aanvragen bij je gemeente, bijvoorbeeld voor elektrisch koken... ik weet niet of zij dat nu nog doen.

Lang geleden hadden huizen 1 hoofdstop van 25A... zij kregen dan 2 groepen, eentje van 10A en eentje van 16 Ampere, op die van 10 Ampere kon je een wasmachine aansluiten, maar als die wasmachine net het waswater stond te verwarmen en dan zeker 8 Ampere trok, moest je niet ook de stofzuiger aanzetten (bijvoorbeeld een oude Miele van 1600 watt), dan vloog hij eruit, tegenwoordig (vanwege milieumaatregelen) zijn stofzuigers nog hooguit zo'n 800 watt (dus krap 4 Ampere), knap hoe zij dat gedaan hebben, ik heb nu zo'n Miele die op vol vermogen het zeil van de vloer zuigt..... waarom kon men die vroeger niet maken denk je dan.

Keyboardspeler | 15-02-22 | 11:14

Dit gün ik haar niet.

Mr_Natural | 15-02-22 | 09:53 | 3

löl

Duwbak_Linda | 15-02-22 | 10:00

Gündokangaan

Paaldanseres | 15-02-22 | 10:10

Pas maar op, als ze u gaat gunnen...

Graaisnaaiert | 15-02-22 | 10:50

"Gündogan: 'Ik blijf in de Kamer, liefst bij Volt'

Maar we mogen dus concluderen dat indien Volt haar niet meer wil hebben, Gündogan op eigen houtje doorgaat en de eerste zetelrover van deze kabinetsperiode een feit is.

Dr_Johnson | 15-02-22 | 09:52 | 14

@Keyboardspeler | 15-02-22 | 11:02:

"dus een partij heeft niks te vertellen over een gekozen volksvertegenwoordiger.... vroeger stond er ergens zonder last en ruggespraak''

Nee, dat snap ik, 'formeel' kun je zo iemand niets maken, en vandaar dat we telkens weer opgescheept zitten met de Van Haga's, de Kuzu's en Ozturks, de Van Kooten-Arissens, de Henk Krols, etc. Maar 'moreel' gesproken klopt het niet, vind ik. Bovendien die hele 'legalistische' formules met 'last' en 'ruggespraak' stammen uit een totaal andere tijd, gaat waarschijnlijk allemaal nog zo ver terug als de goede Thorbecke, een tijd waarin je geen politieke partijen had zoals die in de 20e eeuw ontstonden, en we die nu nog steeds hebben.

M.i de hoogste tijd dat je eea formeel aanpast aan de veranderde, moderne tijd. Zou ook moeten met al die oude vluchtelingenverdragen, maar dat is weer een ander onderwerp.

Dr_Johnson | 15-02-22 | 11:45

@Keyboardspeler | 15-02-22 | 10:48: Zo werkt het niet. Ze heeft 41.000 stemmen en dat is ruim voldoende. De eis is 1/4 van de kiesdeler die zo'n 71.000 is. Niettemin hebben anderen soms meer. Zoals Rita Verdonk die in haar eentje 6x de kiesdeler had terwijl Rutte toen ook mee deed.

AntiZanicz | 15-02-22 | 11:46

@Dr_Johnson | 15-02-22 | 11:45: Ik zit wel min of meer op jou lijn. De vraag is niet of het meenemen van je zetel toegestaan is, dat is het. De vraag is of het wenselijk is. Iemand die de term zetelroof gebruikt geeft natuurlijk wel aan waar hij staat in die discussie, maar dat mag ook. Trouwens, wie het 'legalistische' standpunt inneemt en puur naar de kieswet kijkt kan ook niet zeggen dat je met voorkeurstemmen meer recht hebt je zetel mee te nemen, de kieswet rept ook niet over voorkeursstemmen dacht ik.

Tashtego | 15-02-22 | 12:04
▼ 11 antwoorden verborgen

Mijn gedachte : onervaren politieke partij die heel veel voorbij ziet komen over overschrijdend gedrag in het algemeen. En als dan binnen de eigen gelederen er mensen klagen over Gúndogan's manier van communicatie nerveus worden en dan maar het zwaarste middel uit de kast grijpen.
Ondoordacht en buiten proportie. Gaat ze stemmen kosten. Verder is dit kamerlid stukken beter dan washandje Stassen.

oldandwise | 15-02-22 | 09:52 | 1

"Verder is dit kamerlid stukken beter dan washandje Stassen." Daar zal wel de echte pijn zitten, grensoverschreidend kan ook een coupe binnen de partij zijn waar rozenwater Stassen door feldwebel Gundogan opzij gedrukt wordt.

Fark Mutte | 15-02-22 | 09:57

Waarschijnlijk heeft Laurens Dassen de biografie van Jozef Stalin gelezen over hoe je met politieke medestanders om gaat. Je ruimt ze uit de weg voor dat ze politieke tegenstanders worden. Het liefst via een Kafkaiaans showproces. En dan naar de goelags.

Osdorpertje | 15-02-22 | 09:52 | 1

Alle foto's met haar worden met Photoshop uitgegumd.

Colin.Fart | 15-02-22 | 10:25

De demasqué van Volt? Vereniging Onbeschoft Linksch Tuigh?

Fark Mutte | 15-02-22 | 09:52

Misschien kan ze naast van Haha gaan zitten?

Diederik_Ezel | 15-02-22 | 09:52 | 1

Baudet ? Die tweet tegenwoordig alleen nog maar "Haha" als commentaar bij alle berichten.

oldandwise | 15-02-22 | 09:54

Ze heeft dezelfde advocaat als Geert Wilders.

Glasgow Argus | 15-02-22 | 09:51 | 3

dezelfde kapper ook,

small_town_dude | 15-02-22 | 10:08

Een strafrechtadvocaat in de arm nemen wanneer het om een fractieconflict gaat spreekt boekdelen.

AlexanderVissers | 15-02-22 | 10:38

En dezelfde openheid en bereidheid om samen te werken met anderen...

Rest In Privacy | 15-02-22 | 12:18

Ik dacht altijd dat VOLT betekende: Veel Onnodig Lawaai en Tekst.
Maar nu zijn ze stil.

small_town_dude | 15-02-22 | 09:50

Die Turkse troelala, maar ook die volt adepten gaan dat gegarandeerd niet volhouden. Die pakt haar slaapkamer zeteltje en is na dat zogenaamde externe onafhankelijke onderzoekje vertrokken. Lekker wachtgeld binnen harken. Dat is hoe de eurofieltjes natuurlijk rollen. Kijk maar naar de vette eurofiel Timmerfrans..

Paaldanseres | 15-02-22 | 09:50 | 2

In dit geval zou ze daar volkomen gelijk in hebben. Deze aanpak is zo knullig van Volt.

StiekemeBunzing | 15-02-22 | 09:52

daar blijkt niets van

AntiZanicz | 15-02-22 | 10:10

Kijk de advocaat is al opgelijnd. En gelijk heeft ze!

zuurtjeregen | 15-02-22 | 09:50

Ik merk enige spanning bij Volt. Dit stiekeme gedoe van Volt doet denken aan de wijze waarop binnen Denk of GroenLinks gehandeld wordt. Een slecht teken voor een partij.

El Rico Grande | 15-02-22 | 09:48 | 2

Meer kortsluiting.

Mr_Natural | 15-02-22 | 09:52

@Mr_Natural | 15-02-22 | 09:52:
Nog even en de stoppen slaan door. De aardlekschakelaar is al actief, want de wasmachine lekt stroom. De was is niet meer schoon te krijgen.

Schoorsteenveger | 15-02-22 | 10:04

Erdogan "Ik blijf in de kamer, het liefst bij DENK"

Osdorpertje | 15-02-22 | 09:47

Ja, Volt gaat er niet over of zij in de kamer kan blijven. Zo zit het systeem in elkaar.

van Oeffelen | 15-02-22 | 09:46 | 1

Ze wil dus niet verder als Groep Gündogan, maar verder met Volt. Volt kan haar inderdaad alleen uit de partij zetten.

small_town_dude | 15-02-22 | 09:53

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie
Online Casino | Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com | Online Casino Nederland | Casino bonussen