Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mekka-stip politiecel is veertien jaar oude ophef

Veertien jaar oude ophef is ook ophef

Stip. Stip! In elke politiecel van het korps Amsterdam-Amstelland is een stip aangebracht zodat moslims weten welke kant ze op moeten bidden. Ontzettend stigmatiserend voor alle moslims natuurlijk. Alsof alle criminelen moslim zijn! En ontzettend stigmatiserend voor alle niet-moslims natuurlijk ook. Alsof alle criminelen moslim zijn! Waarom is er bijvoorbeeld geen boeddhistische stip in elke politiecel van het korps Amsterdam-Amstelland? Of een stip waarop een inspirerend gedicht van Amanda Gorman en/of Marieke Lucas Rijneveld staat? Of een stip waar je heel hard overheen kunt wrijven en dat dan al je wensen uitkomen? Gelukkig heeft de PVV al Kamervragen gesteld. IN TWEEDUIZENDZEVEN

VerGreeten

Social

Reaguursels

Inloggen

Als het alleen om politiecellen gaat met VERDACHTEN en niet om veroordeelden, kan ik er geen probleem in zien.

Sans Comique | 28-02-21 | 12:24

Die stip... Is dit het ware- of magnetische oosten ?

Xaffier | 28-02-21 | 09:54

In Geert we trust.

Xaffier | 28-02-21 | 09:51
-weggejorist-
KC45 | 28-02-21 | 02:22

Iedere goeie moslim heeft de qibla-wijzer gewoon op z'n mobieltje zitten.
-
Dus: voordat je dat ding aan de balie inlevert en je cel in gaat even kijken welke kant qibla op is OF bij de huidige stand der inclusiviteit even aan het dienstdoende personeel vragen.

bisbisbis | 28-02-21 | 01:55 | 1
-weggejorist-
beerhunter | 28-02-21 | 10:02

Sinds wanneer is 'ik word' met dit? "Als ik... minister president wordt".

robertve | 28-02-21 | 00:00

Wel gelachen destijds om de complete domheid van de moslimgemeenschap omdat de windroos niet zou kloppen. "Oost en west zijn omgedraaid en nu hebben we met onze kont naar Allah gelegen"
Omdat de windroos aan het plafond hing bekeek je die van de onderkant en dan leest de windroos met de klok mee NWZO.

hustler01 | 27-02-21 | 22:31

Waarom in je cel bidden voor Allah. Dank God maar op jouw blote knietjes voor de slappe D66 rechters die je gaat ontmoeten ipv de rechters van een Islamitische staat die jouw handen eraf laten hakken bij het stelen van .....

sallandstrots | 27-02-21 | 19:30

Een geloof zou leuk zijn als je in je blote reet op je knieën moet gaan bidden met je neus richting het westen.

dooiestruik | 27-02-21 | 19:24

Hypocrieter kan het niet worden; een biddende moslim in een politiecel.

Drukvandaag | 27-02-21 | 17:33

Ik heb me laten vertellen dat je in de Marokkaanse (of Turkse, wil ik van af wezen) politiecel een tekst leest : "Hier kan zelfs Allah je niet helpen."
Maar ja, in Nederland hebben we andere gezagsdragers.

flinkescheet | 27-02-21 | 17:26 | 1

In de douches, klein op de vloer heb ik mij laten vertellen.

TheseDays00 | 27-02-21 | 18:29

Toch wel interessant dat Oosten en de Zon. Die Zon is namelijk niet geheel achterlijk, blijkt. Elke dag probeert ie 't maar Nikkies! Hij begint altijd bij het Oosten om daar wat positiefs te vinden, raakt teleurgesteld en wendt zich tot het Westen waar hij/zij, tot tevredenheid, zijn/haar dagelijkse dosis energie de mensheid aanbiedt. Of moet dat nu 'aanbied' zijn?

Peter-Rissing | 27-02-21 | 17:25 | 1

Lijkt me traumatisch. Elke dag in het Oosten wakker worden, de hele dag spenderen om naar het Westen te vluchten om zich daar ten ruste te leggen. Begint het de volgende dag weer van voor af aan. Voor de Zon is het al 5 miljard jaar Groundhog Day.

Sans Comique | 28-02-21 | 12:20

Hebben we trouwens nog iets gehoord over die drie verdachten die waren aangehouden naar aanleiding van die plofkraak op de Overtoom?

Zouden die nu in die cel zitten?

Mr.Crowley | 27-02-21 | 17:06 | 1

Als je leest hoe vaak verdachten van misdrijven worden opgepakt ga je je afvragen; waarom is er een woningtekort en geen cellentekort? Zouden ze soms steeds de verkeerde verdachten oppakken? Of durft de rechter niet door te pakken? In elk geval gaat er wat mis.

Sans Comique | 28-02-21 | 12:22
-weggejorist-
Eucalyppta | 27-02-21 | 16:35 | 1

Prima! Een rode stip voor naar het oosten en dan een groene erbij voor naar het westen.

aflaatverkoper | 27-02-21 | 16:27

Ik zou in de cel ook graag een Mariakapel met Lourdesgrot willen zien voor alle RK verdachte medemensen.

Dr. Worstenbroodje | 27-02-21 | 16:24

Dit land is het meest idiote land ter wereld. Met stip op 1!

Mark zit te Dutten | 27-02-21 | 16:22 | 3

Noordelijke stop dan

endtotrolling | 27-02-21 | 17:10

Wanneer u dit werkelijk meent dan heeft u weinig levenservaring.

Red shirt | 27-02-21 | 17:20

De gastarbeiders in NL uit Marokko richtten in de 60'er en 70'er jaren hun gebeden richting Kremlin omdat de bijdehandjes hun Marokkaanse kompas met Mekka-pijltje bleven gebruiken.

CiTy3 | 27-02-21 | 16:18

Is toch zeker geen zwarte stip hè? Want anders krijgen we dat weer. Toch minstens een regenbogen stip voor alle gendergemixte moslims.

gijnsteel666 | 27-02-21 | 16:14

Geen stippen in de bibliotheek, universiteit, kennisoverdracht centrum maar gevangenis.

Portnoy | 27-02-21 | 16:09

Ik schilder liefst een micro-dot op de muur waar de celbewoner naar believen aan kan likken. Maar dan moet je hem wel eerst vinden, natuurlijk. Dat kan vermakelijke beelden opleveren, hetgeen de bewakers weer alert houdt. Win-win.

OverdaanDerOnderheid | 27-02-21 | 16:05 | 1

mocro-dot

Bob W | 27-02-21 | 17:18
-weggejorist-
Jubbe1940 | 27-02-21 | 16:05

De uitspraak "Alsof alle criminelen moslim zijn" slaat nergens op. Heel veel criminelen zijn geen moslim. Andersom echter is er wel degelijk een oververtegenwoordiging en daarom heeft die stip echt wel nut.

Rest In Privacy | 27-02-21 | 15:47 | 7
-weggejorist-
Jubbe1940 | 27-02-21 | 16:07

De WiFi antenne staat te dicht bij uw hoofd. Gezond verstand is er uitgeblazen.

Iets_met_bont | 27-02-21 | 16:13

Als ik u goed begrijp, zegt u: Heel veel moslims zijn crimineel.
Is dat zo? Kunt u dat met cijfers aantonen?
En waarom heeft die stip dan nut?
Ik zie al een autochtoonse crimineel dagenlang zijn hoofd breken, waar die stip nou voor is.

Roadblock | 27-02-21 | 16:27
▼ 4 antwoorden verborgen

En dan stiekem in alle cellen stippeltjesbehang plakken...

Rhenium | 27-02-21 | 15:43

Ik denken dat het praktischer, makkelijker en goedkoper is om een stip op de vloer te zetten dan om gedetineerde moslims die niet kunnen bidden in het gareel te houden. En laat Gekke Geert maar populistisch kletsen.

Red shirt | 27-02-21 | 15:38 | 3

Gekke Geert. Mja.
Uw club verklaart graag mensen met andere ideeen gek.
Daarom zaten in de communistische tijd de psychiatrische inrichtingen vol met dissidenten.
Waarom denkt u eigenlijk, dat onze penitentiaire inrichtingen niet met mensen zouden kunnen omgaan, die niet in het gareel willen?
Ik dacht trouwens, dat het verhaal van uw kliekje ook was, dat misdadige moslims nauwelijks naar de Moskee gingen, dus dat een en ander niets met hun moordlustige ideologie te maken had?
Waarom zouden die dan willen bidden?

Roadblock | 27-02-21 | 16:08

@Roadblock | 27-02-21 | 16:08: Waarom? Dat heet crisisbeheersing. En Gekke Geert? Een politicus met een programma dat praktisch niet is uit te voeren? Geert heeft ruim 25 jaar ervaring. Hij weet hoe het werkt. Komt hij vervolgens met een dergelijk verkiezingsprogramma... tja.... moet ik hem serieus nemen?

Red shirt | 27-02-21 | 17:24

@Red shirt | 27-02-21 | 17:24:
Niet serieus nemen is nog even iets anders dan gek verklaren.
Zoals crisisbeheersing weer iets anders is dan meebewegen uit angst voor ongeregeldheden.

Roadblock | 27-02-21 | 18:24

Dat zo`n vrouw-kind zich hier voor laat lijmen, dat zet toch te denken ?!
Jeetje, weer een portie ergernis erbij.

Bad - Casey | 27-02-21 | 15:33

Geeft toch te denken wat Geert hier stelt. Zou je ook een christelijke crimineel zijn bijbel ontzeggen als hij dat nodig heeft? Stiekem een hindoe koe voeden als hij honger heeft? Een jood varkensvlees geven?

Denk dat dit de mensen die vaak voor kleine vergrijpen (kort) vastzitten en vaak met redenen daar is terecht gekomen er niet beter uitkomen dan ze er in zijn gegaan als je ze gaat mishandelen.

Aan de andere kant? Dit gaat enkel om politiecellen? Daar zit je toch nooit langer in dan vier uur ofzo? Daarna ga je (neem ik aan) naar een huis van bewaring? Of gewoon naar huis? Ik weet het niet.

Maar ja, als mensen willen bidden dan moet dat kunnen. Dat kan gewoon achter de deur.

Ik leef sowieso toch echt liever in een staat waar ook de mensen die je minder aardig vindt ook rechten hebben, zelfs criminelen. Lijkt me toch fijner dan de Filipijnen, China, Rusland, Noord-Korea, Venezuela enzovoort. Toch?

DeKussendeWielrenner | 27-02-21 | 15:29 | 6

Ik vraag mij toch af, waar u dat 'stiekem voeren' vandaan heeft.
Worden aan moslims dan stiekem varkensvlees gevoerd?
En dat mishandelen? Bent u wel goed?
Wordt een moslim mishandeld als er geen stip in zijn cel is?
U klinkt zelf tamelijk als een moslim, die op basis van verzonnen onrecht op hoge toon meer rechten opeist dan anderen.

Roadblock | 27-02-21 | 16:11

@Red shirt | 27-02-21 | 15:54:
Natuurlijk Red Shirt, want jij bent van dezelfde drie aapjes horen, zien, en zwijgen, deugclub:
Het is erg, dat misdadige moslims niet allerlei faciliteiten krijgen.
Het is niet erg, dat moslims zwaar oververtegenwoordigd zijn in de misdaad.
Red Shirt is my name, en wegkijken is mijn game.

Roadblock | 27-02-21 | 16:22

Ik denk dat je wat dingen door elkaar haalt. Het is inderdaad gangbaar (geweest?) om op hotelkamers een bijbel neer te leggen (er is dacht ik een stichting voor die dat verzorgt, of verzorgde). Geen idee of dat nog zo is.
In ziekenhuizen en gevangenissen is er wel vaak de mogelijkheid tot het inroepen van de hulp van een geestelijk verzorger (pastoor, dominee, o.i.d). Soms hebben dat soort instituties ook nog eens een gezellig kapelletje. Maar dat een gevangeniscel of een ziekenhuiskamer wordt uitgerust om de religieuze waanzin van de 'klant' te faciliteren, daar had ik vóór 2007 echt nog nooit van gehoord.

Otto Normal | 27-02-21 | 16:31
▼ 3 antwoorden verborgen

Maar wijst die stip nu naar het oosten (de kant van Warschau / Kiev) of naar Mekka?
Dat maakt nogal een verschilletje.
En vanaf welk punt gezien? Vanaf het bed, de wc, de deur?

Boeloeboe | 27-02-21 | 15:24 | 1

Moslims bidden naar Mekka. Katholieke kerken naar het oosten. Want jeruzalem was oost van rome en je moest er vooral niet te veel bij hoeven denken.

Shoarmamasutra | 27-02-21 | 21:23

Lekker mal filmpje weer, maar vergeet niet dat als herr Rutte beveelt, ze net zo hard je deuren dichtlassen

JanAmsterdamEnzo | 27-02-21 | 15:13 | 1

Dit. Alles leuk maar ik moet de eerste agent nog een onoorbaar bevel zien weigeren

Renkum0317 | 27-02-21 | 18:20

In het Zaans Medisch Centrum is ook een stilteruimte waar mensen even kunnen bidden of mediteren. Geen enkel religieus symbool is daar, geen kruis, geen boeddha, geen Ganesha. Slechts een pijl die een bepaalde richting uit wijst. Nooit ophef over geweest. Geen katholiek of hindoe die ook een religieus symbool opeiste.

Arnold Layne | 27-02-21 | 15:12

Die stip is natuurlijk symbolisch om te laten zien dat de overheid openstaat en buigt voor die ideologie.
Ze zullen toch ook wel een kompas op hun naar binnen gesmokkelde mobieltje hebben?

Halal gehaktbal | 27-02-21 | 15:11

Als je als moslim in de cel belandt betekent dit dat iemand uit de parallelle samenleving jou heeft verlinkt. Op nul en generlei andere wijze is het mogelijk in de cel te belanden als moslim. Als de omerta blijkbaar niet meer voor jou geldt, dan is zo'n stip handig om Allah te vragen om een snelle dood, want je leven is dan niks meer waard.

Captain Pervert | 27-02-21 | 15:07

Naja ik vind het niet zo vreemd dat ze de inrichting aanpassen aan 95% van de gevestigden...

peterdh | 27-02-21 | 15:06

Iedereen die de hadith gelezen heeft, weet dat ons aller ome Mo vzmh, oorspronkelijk in de richting van Jeruzalem liet bidden.
Toen de Joodse bewoners van Medina, die hem had opgenomen als vluchteling, een beetje, laat ik zeggen sceptisch ten opzichte van zijn 'godsdienst' bleven staan, veranderde hij het in richting Mekka.
De Joodse stammen in Medina hebben dat overigens moeten weten, want ze zijn later toen ome Mo wat meer macht kreeg, of verdreven of uitgemoord.

Roadblock | 27-02-21 | 14:59 | 3

Dat is zo'n honderd jaar na de dood van Mohammed gebeurt. Dat hele Mekka is een grote hoax. Ik heb ooit eens begrepen dat de moskee's die gebouwd zijn voordat de boel omgezet werd richting Mekka allemaal richting de stad Petra wezen. En niet Jeruzalem.

youtu.be/JOWFPTzK7D4?t=1143

Croisantneuf | 27-02-21 | 15:05

@Croisantneuf | 27-02-21 | 15:05:
En wat is precies honderd jaar later gebeurd?
U dwaalt een beetje.
De Kaaba als religieus symbool compleet met meteoriet bestond al voor de geboorte van Ome Mo, en daarin werden vele godenafbeeldingen (meestal vrouwen) vereert.
Het was toen al een trekpleister voor de karavanen.
Ome Mo heeft bij zijn verovering van Mekka alle andere godenafbeeldingen vernietigt, en in een aparte sura (Sura De Koe 142-152) bevolen, dat er richting Mekka gebeden moest worden.

Roadblock | 27-02-21 | 15:30

Huh? Van Allah mag je toch helemaal niet stelen?
Dus waarom al die moeite voor niets, echte moslims stelen niet en zitten dus ook nooit in een cel.

bananabanana | 27-02-21 | 14:59 | 3

Je mag alleen een andere moslim niets aandoen.
Blanke meisjes verkrachten of hun vaders vermoorden is prima

frickY | 27-02-21 | 15:03

@frickY | 27-02-21 | 15:03: "Je mag alleen een andere moslim niets aandoen."
Mag ik even lachen? Het hele midden oosten zit (bom)vol rivaliserende moslims in allerlei soorten en haten...

Halal gehaktbal | 27-02-21 | 15:18

Klopt. Dat ze daar zitten is puur racisme

Dickie1908 | 27-02-21 | 17:31

Blijkbaar zoveel moslims in de cel dat ze het zat werden gevraagd te worden naar het oosten te wijzen. Ja, dan snap ik het wel.

Battery!!! | 27-02-21 | 14:57 | 1

Dezelfde reactie als de moffen die naar het station vroegen zou ik zeggen: Alle kanten op wijzen.

Roadblock | 27-02-21 | 15:03

Zolang je een cirkel om een stip kan trekken wijst die niet naar Mekka.
Alleen een lijn door twee (2!) punten kan naar Mekka wijzen. Die dan het derde punt op die lijn wordt.
Als je aan de verkeerde kant van de stip staat kan je zo maar naar het Westen, Noorden of Zuiden bidden.

Osdorpertje | 27-02-21 | 14:56 | 3

U gaat er van uit dat die stip op de grond staat. Ik niet.

Roadblock | 27-02-21 | 15:04
-weggejorist-
peterdh | 27-02-21 | 15:08

Denkbeeldige streep trekken van je ster door de stip en door Pythagoras .
Die ster is ook zéér belangrijk voor Mohammedanen .

Ikbenhet6 | 27-02-21 | 16:00

Om het een beetje inclusiefste houden in ons land met Joods-christelijke tradities , is het misschien ook een leuk idee om een houten kruis en een zespuntige ster als permanente versiering aan te brengen ..

sparrow | 27-02-21 | 14:55

Moet ik hier wakker van liggen.

Zet er meteen wat soeras bij over Geen roes, gij zult niet stelen en respect voor anderen en zeker ook vrouwen.

Shoarmamasutra | 27-02-21 | 14:54 | 1

Oh die sura's zijn er ook wel.
Het stelen gaat echter over het stelen van andere moslims, respect voor anderen geldt ook alleen voor mede-moslims, en het respect voor vrouwen bestaat er uit, dat je ze niet te vaak en niet te hard mag slaan, en regelmatig "je akker beploegt".
Verder zijn volgens Ome Mo vzmh de meeste bewoners van de hel vrouwen.
Dat had hij zelf gezien....

Roadblock | 27-02-21 | 15:07

Wat voor ouders noemen hun zoon Marieke? Vlaag van verstandsverbijstering, paddo's of vervooruitstrevende genderdrang?

Toverkol | 27-02-21 | 14:53 | 2

Je kan ook niet altijd van te voren weten als ze zich een ander geslacht voelen.

Shoarmamasutra | 27-02-21 | 14:55

Dat volk wat ook doet klagen bij de Intertoys dat mr Potatohead een meneer is, dat kan dus niet.

Headshrinker | 27-02-21 | 23:11

Hier is ophef over? Wat een gezeur. Is alleen maar praktisch.

Kabila de stijlloze | 27-02-21 | 14:53

Het lijkt uw Noorse Oppergod wel logisch eigenlijk... als we Opsporing Verzocht en Geenstijl mogen geloven, heeft het merendeel van alle boefjes van Middeleeuwse religieuze overtuigingen... Dus logisch toch dat je hun tijdelijk verblijf een beetje inricht naar thuis?

Odin | 27-02-21 | 14:53 | 1

Als je de straf ook zou aanpassen naar "die van thuis" zou het aantal linkshandigen toch behoorlijk toenemen.

Roadblock | 27-02-21 | 15:10

In Den Haag hadden ze tenminste een schilder met humor.
Wel sneu voor de verdachte moslims die 5 keer per dag nu hun achterste naar mekka hebben gericht in plaats van hun voorhoofd.
Die krijgen nu vast en zeker geen 72 maagden meer van het opperhoofd van deze intens tolerante religie.

www.trouw.nl/nieuws/moslims-in-cel-bi...

Maya de Blij | 27-02-21 | 14:51 | 2

Dat dat zo laat ontdekt wordt. Ik weet altijd overal wat oost en west is. In n cel waar je zon ziet opkomen en ondergaan kan het zelfs voor richtingsgevoellozen niet moelijk zijn.

Shoarmamasutra | 27-02-21 | 14:58

Zouden er verkiezingen aankomen?

Zenzeo | 27-02-21 | 14:50

Nu nog een rood tapijt, schalen vol halal vlees, en een knuffel strafje, en niet meer doen he foei foei

endtotrolling | 27-02-21 | 14:50 | 3

Je bent de munt thee nog vergeten .

likmegaties | 27-02-21 | 14:53

Waar was dat verhaal heen, waarin ze een kompas op het plafond geschilderd hadden? Het was precies andersom erop getekend zodat die moslims jarenlang de verkeerde kant op gebukt hadden...

Jos Tiebent | 27-02-21 | 14:48

Ging 3 jaar geleden mijn vriend bezoeken in het ziekenhuis, op zijn kamer lagen 3 man, plotseling duikt er eentje op zijn knieën, ik wilde hem echt helpen bij zijn "val"..... bleek dat ik dit land niet gevolgd heb de laatste 30 jaar, was een moslim die in de bid-stand ging, en werd trouwens erg kwaad m.b.t. mijn hulp.

grindbak | 27-02-21 | 14:46

Het is natuurlijk ook heel belangrijk dat je wel met je hoofd in de goede richting ligt als je voor Allah knielt wanneer je jarenlang vastzit voor verkrachting, moord of een plofkraak. Prioriteiten. Maar goed; als je die criminelen daarmee tevreden houdt vind ik het wel best.

Toos Bevergeil | 27-02-21 | 14:43

Ze willen dus wel volgens de regels van de islam bidden maar niet volgens de regels van de islam bestraft worden.

2voor12 | 27-02-21 | 14:42 | 1

Omdat degene die hen gearresteerd, veroordeelt en vastgezet hebben ongelovigen zijn. Dan telt het niet.

frickY | 27-02-21 | 14:43

Die stip is allemaal bullshit!!
Een goede moslim mag namelijk volgens zijn sprookje helemaal niet stout zijn of überhaupt in de gevangenis zitten of tijdens gevangenschap aan de ramadan meedoen, namelijk wegens in de gevangenis zitten, dus voor Mohammed een slecht moslim! En een slecht moslim krijgt geen genade, hoe vaak zijn kont nog omhoog gaat.

TijdelijkOptimist | 27-02-21 | 14:42 | 1

Ho, Ho, u dwaalt.
Stelen van de ongelovigen geldt als 'de kleine Jihad", en dus ben je dan zoiets als een martelaar in handen van de ongelovigen.
Ome Mo vzmh keek met welbehagen naar aanhangers, die de meest walgelijk slachtpartijen op niet-moslims hadden aangericht.
Hij prees een aanhanger, die zijn niet gelovige ouders had vermoord.
Dat waren pas 'echte gelovigen'.

Roadblock | 27-02-21 | 15:16

Wat gebeurt er als ze de verkeerde kant op bidden?
Wat als ze niet bidden?
Er gebeurt dan geen FUCK!
Hou op met dat gedoe over religie. Het is gestoord en irritant maar wil je toch jezelf daar mee bezig houden, prima.
Maar val GODVERDOMME geen andere mensen lastig met je bidden.

pejoar | 27-02-21 | 14:41

Waar zijn die bruine stippen voor achter het toilet?

Hebbiehemookweer | 27-02-21 | 14:39 | 1

Daar komen vliegen op zodat je kan richten bij het pissen.

Shoarmamasutra | 27-02-21 | 14:51

Leuk zo’n moppie als agente
maar kan ze ook boeven vangen?

Turbulentie? | 27-02-21 | 14:31 | 2

Nee.

TRUMP | 27-02-21 | 14:40

Ja, rondje winkelcentrum en alle sissers mee.

Shoarmamasutra | 27-02-21 | 14:51

Ik zou gelijk een pentagram op de vloer eisen als ik in de bajes zou belanden.

Rest In Privacy | 27-02-21 | 14:28 | 2

En ik eis een vergiet, dat hoort bij mijn geloof. Of is deze grap zooooo 2012?

Xbitt | 27-02-21 | 14:35

Hehehe, Ik heb u door.
U wil alleen maar ontsnappen met behulp van Den Boze

Roadblock | 27-02-21 | 15:18

De Kaagbaan op Schiphol, treffend en wat een ergerlijk simpel antwoord weer van die Kaag.
Zij moet vliegen voor haar werk?
Waar heel Nederland zich kan behelpen met teams is zij natuurlijk te belangrijk om gemist te worden in het Midden Oosten.
Een boer stoor ook stoffen uit om voedsel te produceren, dat mag dan toch ook wel?
Ik vind namelijk de voedselproductie dicht bij huis en bovendien op de meest milieuvriedelijke wijze uitgevoerd hier in Nederland ook belangrijker, dan dat Kaag in de lappen staat te buigen in Iran. Nee, het moet bij de ander beginnen.
Het enige echt effectieve waar het milieu nu behoefte aan heeft is het stoppen van de ongebreidelde bevolkingsgroei in de islamitische wereld. Dat is slecht voor het milieu, moeten de boeren hier nog meer voedsel produceren en kost ook veel energie. Allemaal acht kinderen voor Allah, gaat niet werken.
Maar waar het echt om draait krijgt ze weer niet uit haar strot.
-
O ja, Sigrid hoe zit het eigenlijk met het vlieggedrag van je maatje Jetten? O ja, hoe vond die het in Iran? Moest hij zich ook aanpassen aan die prachtige cultuur die je hier ook wil?

bananabanana | 27-02-21 | 14:27

Ondertussen is het joodse restaurant HaCarmel in 020 opnieuw beklad.
Om 3 uur vannacht. Er is toch spertijd? Hoe dan?

Piet Karbiet | 27-02-21 | 14:27 | 2

Ze hadden een werkgeversverklaring van Denk op zak.

JJMS | 27-02-21 | 14:28

Ik heb hier al eerder vermeldt dat ik de drugdealers met hun audi's en BMW's nog elke avond na 21:00 uur zie rondrijden.
Ze zullen wel een pizzabezorger verklaring van neef Achmed bij zich hebben.

Roadblock | 27-02-21 | 15:20

Als zo'n moslim op die knietjes gebukt aan het bidden is, mag je hem dan wel visiteren (en stiekem prostaat melken)?

Leptob | 27-02-21 | 14:27 | 2

Jij wel.

Sinterbikske | 27-02-21 | 14:42

Ik weet niet . Daar kan je toch niet bij tenzij een soort jurken aanhebben. Oh wacht even

Shoarmamasutra | 27-02-21 | 15:01

Stip aan de horizon....je thuisland (na de verkiezingen)

johnyl | 27-02-21 | 14:26

Ik zou zeggen, breng wat extra stippen aan. Mogen ze raden welke stip de juiste is!

Graftak | 27-02-21 | 14:26

Geert, leuk idee om ze enkele reis Mekka te geven maar ik denk niet dat ze daar echt zitten te wachten op deze criminelen en al helemaal niet om ze daar te willen houden.

2voor12 | 27-02-21 | 14:25

Je mag toch hopen dat er ook een tafeltje staat voor de waterpijp.
En een haakje voor de bomgordel.

Piet Karbiet | 27-02-21 | 14:24 | 3

En halalvlees op het menu. En een ruimte om hun vrouwen te slaan als ze op bezoek komen.

JJMS | 27-02-21 | 14:26

@Piet Karbiet | 27-02-21 | 14:28:
Inderdaad.

Roadblock | 27-02-21 | 15:21

Waarom zou je bidden, je gaat sowieso toch naar de hel als je een crimineel bent? De hypocrisie van Geloof.

The Green*Machine | 27-02-21 | 14:24

Hallo welkom bij mijn nieuwe vlog ik ben wijkagent Pie.... Ga.aan.het.werk!!

JJMS | 27-02-21 | 14:24 | 1

Juist

Sletje97 | 27-02-21 | 14:35

Vroom zijn én crimineel. Rare jongens die moslims.

gemeentereiniging | 27-02-21 | 14:23 | 2

"vroom zijn" heeft in moslimse kringen een totaal andere betekenis dan bij volgers van andere sprookjes.
Als je bijvoorbeeld met een gejatte vrachtwagen tachtig, negentig argeloze mensen te pletter rijdt, is dat een daad van vroomheid. Waarvoor je in het paradijs wordt beloond met gratis & onbeperkt neuken. "All you can fuck", in plaats van "all you can eat", als het ware.
Ik ken geen religie die zó ostentatief getuigt van seksuele frustratie.

Peter Emile | 27-02-21 | 14:38

@Peter Emile | 27-02-21 | 14:38:
U weet: Een hongerige man heeft het altijd over eten.
Dus een moslim, die gepaaid wordt in zijn ideologie, met een eeuwig durende hoerentent, als hij dood gaat, moet wel een donders slecht sexleven hebben in het hier en nu.

Roadblock | 27-02-21 | 15:23

Lekker: er een kruisje in tekenen.

Poesmobiel | 27-02-21 | 14:16

Na de zóveelste keer binnen weten ze inmiddels toch wel waar het oosten is??

Jimmydepimmy | 27-02-21 | 14:16 | 1

Elke cel is anders. En de juiste weg volgen is niet zo makkelijk . Anders zaten ze er niet. Iets met verkeerde interpretatie

Kluifje | 27-02-21 | 14:23

Je zou haast jezelf laten arresteren om de plafonds van een paar extra stippen te voorzien.

grapo | 27-02-21 | 14:14

Het scheelt veel vragen aan de bewaarder. Als je hier een probleem van maakt, ben je echt een treurwilg.

beldewouten | 27-02-21 | 14:14 | 5

Als Allah alles bestuurd zou hij zijn volgelingen toch wel een beetje richtingsgevoel gunnen?

JJMS | 27-02-21 | 14:28

@Kluifje | 27-02-21 | 14:22: Zeg lief treurwilgje, waarom probeer je woorden in mijn mond te leggen? Het is een praktisch oplossing voor een marginaal probleem. Niemand die hier moeilijk over doet, behalve Greet en zijn volgelingen. Ik zie het als vergelijkbaar met het vliegje in een pleepot.

beldewouten | 27-02-21 | 14:36

@beldewouten | 27-02-21 | 14:36:
Niemand die hier moeilijk over doet....
Vergelijkbaar met het vliegje in een pleepot.
Ja hoor, kronkelige deugstruik, bagatelliseren en wegkijken van het feit, dat er dus wel heel veel moslims in onze cellen zitten.

Roadblock | 27-02-21 | 17:03
▼ 2 antwoorden verborgen

En is het ook bekend wat al die stippen de gemeenschap hebben gekost?

Knufter | 27-02-21 | 14:13 | 2

1.6 miljoen

SinisterNL | 27-02-21 | 14:16

Mag ik gokken?
€27.500, voor Amsterdam. Consultancy kosten, kosten aanschaf magnetische kompassen kosten, kosten contact met lokale moskee, afkoopsommen imam, kosten lokale 'ondernemers'...
Dag centen. En er wat van vinden gaat u een boete opleveren vanwege discriminatie/racisme.

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-21 | 14:18

Ze staan wel stipt op 1, Moslims als het gaat om vertoeven in de cel. Kijk de rechtbankrollen maar na.

Jan Gordelroos | 27-02-21 | 14:13

Je kan dus ook bij binnenkomst zeggen, dat het plafond het oosten is.

Rest In Privacy | 27-02-21 | 14:13

De mate van beschaving van een land wordt afgelezen aan de wijze waarop die omgaat met zijn gevangenen. Hoera: wij zijn een beschaafd land!

Amsterdamsko | 27-02-21 | 14:11 | 1

Mja, dus het meest beschaafde land, laat volgens u zijn moordenaars en verkrachters dus gewoon vrij.
Gelukkig sluiten wij ze op. Oh wacht.

Roadblock | 27-02-21 | 17:07

Hebben ze mij vroeger geleerd dat Mekka vanaf hier bekeken in het zuidoosten ligt moet ik plotsklaps geloven dat die stad in het oosten ligt.

BBmetR | 27-02-21 | 14:11

Een agent staat met een been in de hel en de ander in zijn graf. Hoor ik net van een homofiel joodse meneer, nabij het Waterlooplein.

Piet Karbiet | 27-02-21 | 14:09

Stiphout.

van Oeffelen | 27-02-21 | 14:08 | 1

Loofhutjes.

Piet Karbiet | 27-02-21 | 14:09

Het overkomt ons want het bidden met de kont de goede kant op is echt belangrijk.

Dat geeft al aan met wat voor mensen je te maken hebt.

Enkel bezig met het geloof aanhangen en tussendoor de ongelovige of christen varkens uitbuiten.

En dit filmpje zegt weer genoeg.

Het overkomt je niet. Je bent het middelpunt de oorzaak

Kluifje | 27-02-21 | 14:08 | 1

Het over komt ons daarmee doelde ik op iedereen die maar niet snapt wat er ons overkomt terwijl ze er nota bene er bij staan te kijken

Kluifje | 27-02-21 | 14:09

En vergeet niet dat veel gedetineerden radicaliseren in de gevangenis.
Nu weet je ook hoe dat komt.
Hoe laat begint de Iftar?

Ruimedenker | 27-02-21 | 14:05

Vanaf nu dient iedereen een roos op de borst te plakken zodat de moslimterristen gerichter kunnen schieten.

B.Chamel | 27-02-21 | 14:04

En natuurlijk komt recht tegenover die stip een Israëlische vlaggetje te hangen.
Want de regel is: met je bek richting Mekka, met je reet naar Jeruzalem.

Ruimedenker | 27-02-21 | 14:01

Geert met stip op één!

Fuckinghell | 27-02-21 | 14:01 | 1

Hij wordt tweede, the first loser.

van Oeffelen | 27-02-21 | 15:01

Ik had die stippen expres richting verschillende windrichtingen laten wijzen, zodat de vloerknuffelaars erover ruzie konden maken op de luchtplaats.

Ploertendodert | 27-02-21 | 14:00
-weggejorist-
Theodorus.Goldbach | 27-02-21 | 14:00 | 8
▼ 8 antwoorden verborgen

Huh, het islamitische geloof. NEE, het is geen geloof maar een levenswijze.

Eddy67 | 27-02-21 | 13:59 | 1

Nee, een totalitaire ideologie.

TheWriter | 27-02-21 | 14:02

En vergeet niet dat ze recht hebben op halal vreten.
De halal gevangenisHap is beter dan wat je in een ziekenhuis krijgt.

Ruimedenker | 27-02-21 | 13:58 | 1

Gevangenishap is per definitie halal. Veel braadkipjes ook. Zo kunnen ze halal verkocht worden aan wie halal eist. En laat je dat weg op het etiket dan is het geweaune kip.

sjef-van-iekel | 27-02-21 | 14:11

Ze hadden ook een `O` op het plafond kunnen lezen maar omdat ze niet hebben leren lezen op school (waarschijnlijk), werd het een stip. Dat begrijpen ze wel (hopenlijk).

rooiesaus | 27-02-21 | 13:57

Zo’n stip helpt wel bij het poepen vermoed ik. De islam en haar volgelingen maken de vrije en verdraagzame samenleving van Nederland elke dag weer een stukje kapot

Eddy67 | 27-02-21 | 13:57

En weer worden onze moslim medelanders hier ernstig beledigd.... staat daar zo'n óngelovig vrouwmens zonder hoofddoek te praten over de islam.... ies haram... beprijp dat dan.

me163komet | 27-02-21 | 13:56

'De minibar in een cel is voor mensen die alcohol aanbidden. Het is gewoon een koelkastje. Met erin ook een lampje. Dat lampje is niet bedoeld om ingesloten verdachten beter te kunnen zien door het luikje. Het deurtje kan open en ook gewoon weer dicht.'

Leptob | 27-02-21 | 13:56 | 1

Ik wou bijna zeggen: "grappig maar alcohol beïnvloed uw geeste toestand" en toen dacht ik aan de islam.

SinisterNL | 27-02-21 | 14:24

Maak eens een stip van een varkenssnuitje zou ik zeggen.

herstelkous | 27-02-21 | 13:56

Als ze mij opsluiten dan moet er een bordje spaghetti in mijn cel zodat ik naar het vliegende spaghetti monster kan bidden.
Als ze lange Frans opsluiten trouwens ook, maar dan heeft het meer met zijn bef fantasieën (Greta Thunberg) te maken.

Osdorpertje | 27-02-21 | 13:56

Had ik een keer bij een Indiase hoer, die had zo’n stip op haar voorhoofd, toen ik hem eraf probeerde te krabben kwam er een nummer tevoorschijn en had ik een stoomstrijkijzer gewonnen.

dirkdoorsnee | 27-02-21 | 13:54 | 2

En je hebt dat ding uiteraard gelijk aan je vrouw kado gedaan?

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-21 | 14:22
-weggejorist-
Asteroid-B612 | 27-02-21 | 14:25

Wel grappig dit topic en die met hieronder. Vult elkaar lekker op

SinisterNL | 27-02-21 | 13:52

Belg, zak friet, iemand?

Sletje97 | 27-02-21 | 13:52

Handiger is om alle celcomplexen naar het oosten te bouwen.

Ruimedenker | 27-02-21 | 13:51 | 3

Trein naar het oosten?

SinisterNL | 27-02-21 | 13:54

Oosten van Rusland?

Torwart | 27-02-21 | 13:55

Als je vanuit Nederland naar het Oosten knielt,kniel je toch richting Duitsland,toch?

Jee-Dee | 27-02-21 | 13:58

Alsof je een bliksemschicht door je donder zou krijgen van Allah wanneer je een keer de verkeerde kant op bidt.
En dat vijf keer per dag.
Haha wat een reli-gekkies.

leo de pejo | 27-02-21 | 13:51 | 1

Totdat je dat in een haathut zegt. Dan blijken die reli-gekkies iets gevaarlijker dan u denkt. Extra-gratis tips: zorg dat u en zij geen scherpe voorwerpen in de buurt hebben én dat u zich te allen tijde in de omgeving van een (nood-) uitgang bevindt!

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-21 | 14:24

Land is naar de klote

Sletje97 | 27-02-21 | 13:51

Ik kalk er altijd random nog 6 stippen bij
Dan zie je ze doordraaie...

Sletje97 | 27-02-21 | 13:50

Wat een service toch.
Klant is koning.
Je moet je klanten verwennen, dan blijven ze terugkomen.
Oh dat deden ze al.
Nou ja eeuhh Spaarpunten.

Ruimedenker | 27-02-21 | 13:50 | 2

Ja stel je grote droom als kind was om gevangenisbewaarder te worden maar er zijn helemaal geen criminelen in je land. Dan heb je toch een probleem.

keestelpro | 27-02-21 | 13:53

Nederlanders niet. Maak het elders een halve cent goedkoper en weg zijn ze.

Torwart | 27-02-21 | 13:54

Moslims die crimineel zijn vertegenwoordigen de echte islam niet volgens de moskeese woordvoerders. Dus die stip is overbodig

Abu Bachouca | 27-02-21 | 13:47 | 1

Maar ondertussen zijn die 'nep-moslims' (wat ze volgens die woordvoerders zijn) uiteraard van harte welkom in de haathutten, alwaar ze vrolijk hun status tentoon kunnen spreiden en waar alle misdaden jegens 'de infidel' onder de mantel der religie wordt goedgepraat. Zo lang je maar je criminele geld met de imam deelt en zieltjes voor de pedo-profeet wint.

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-21 | 14:27

Die stippen worden allemaal gejat.
Handig voor thuis.

Ruimedenker | 27-02-21 | 13:47 | 1

Als je weet in welke richting de stip moet wijzen, heb je hem niet nodig.

Mr_Natural | 27-02-21 | 13:49

Wanneer is het moslim vrij nieuws dag?

MeneerGuggenheimer | 27-02-21 | 13:47 | 1

Wanneer het offerfeest en iftar op één dag valt...

Cheesy Poof | 27-02-21 | 13:49

Gelukkig hebben wij een groene pixel om ons op te oriënteren.

Abject | 27-02-21 | 13:45 | 1

Heilig zij hij geprezen!

Wijze uit het Oosten | 27-02-21 | 13:47

Ex-gevangenen zijn makkelijk te herkennen, die stippen geven af op hun voorhoofd.

Mr_Natural | 27-02-21 | 13:44

Goed dat Geert het nog even aanstipt.

Normpje | 27-02-21 | 13:44 | 2

Hij heeft wel een punt.

Mr_Natural | 27-02-21 | 13:45

Geert heeft altijd wel iets te mekka-ren.

Analia von Solmsch | 27-02-21 | 13:50

Laatste keer dat ik in de cel zat stond er iets met kleine letters op de muur geschreven.
Toen ik dichterbij kwam om het te kunnen lezen stond er:
“Dit is met poep geschreven.”

Ruimedenker | 27-02-21 | 13:44 | 4

@Analia von Solmsch | 27-02-21 | 13:51: een ietwat harde drol is net een uit de kluiten gewassen viltstift.

dirkdoorsnee | 27-02-21 | 14:15
▼ 1 antwoord verborgen

Mekka-stip, Mekka-stip
Biddend in de cel met een halal geslachte kip

keestelpro | 27-02-21 | 13:44

Spuit die stip altijd weee onder wanneer deze lul de behanger met 2.3 promille weer eens een nachtje zijn roes moet uitslapen

Sletje97 | 27-02-21 | 13:44

huh iets van contradictie, vrome biddende moslim in de gevangenis vanwege kleine criminaliteit, geweldspleging, fraude, intimidatie. Bestaat er in de koran ook zoiets van 10 geboden. Jihad, fatwa, eerwraak, taqiyya en nog 6 andere

HetOorAakel | 27-02-21 | 13:44 | 3

Islam is vrede, het zal dus wel racisme zijn.

nietoftochwel | 27-02-21 | 13:48

Die regels gelden alleen voor moslims onderling, naar ongelovigen toe is het een soort prijsschieten zolang de islam zelf er maar niet onder te lijden heeft.
Als dat wel zo is dan mogen ze liegen (takiyya).

Dezenaamhier | 27-02-21 | 13:49

Ze worden pas vrome gelovigen als het echt niet anders mee kan of als het ze zo uitkomt er een beroep op te doen. Wat ze daarvoor allemaal hebben uitgevreten, acht, dat is vergeven en vergeten.

Graaisnaaiert | 27-02-21 | 14:13

Ik vertel altijd dat het een deuropener is die 1 minuut per dag werkt.

TheseDays00 | 27-02-21 | 13:44

Ik zou willen dat die stippen niet nodig zouden zijn...

Mag dat?

Wijze uit het Oosten | 27-02-21 | 13:43

Ja, en voor de personen van deze tijd zou ik dan een bordje 'UIT' willen. Dus waar je heen kunt vluchten als er brand is of zo, dat je snel buiten bent

Mark van Leeuwen | 27-02-21 | 13:42

En dan een blond vrouwtje die het bijna trots en stimulerend verteld. Wat een tijd. Gvd.

Normpje | 27-02-21 | 13:42 | 1

Zou het niet gewoon een lokkertje zijn? Gratis kost, inwoning en bidcoordinaten. Ik zou het wel weten als "jongere" zijnde, hophop, met m'n criminele mik lekker niksnutten in de lik.

Graaisnaaiert | 27-02-21 | 14:12

Kom eens achter je toetsenbord vandaan en ga het maar uitleggen in een moskee naar keuze in uw omgeving.

Mark van Leeuwen | 27-02-21 | 13:45

Ook geen stip.

Mr_Natural | 27-02-21 | 13:46

@Mark van Leeuwen | 27-02-21 | 13:45: Het afgelopen corona-jaar is er veel gebeurd m.b.t. het historisch onderzoek naar de oorsprong van de islam. Met misschien wel als belangrijkste resultaat dit filmpje:
www.youtube.com/watch?v=nIFsnFWfm18
De komende tijd zullen hier wel (populair-)wetenschappelijke boeken over verschijnen en is de islam feitelijk... Toast!

Aristotalloss | 27-02-21 | 14:01

Dit is al 15 jaar zo
weet ik van een vriend

Turbulentie? | 27-02-21 | 13:41

En hem dan bewust de verkeerde kant op stippen. Zo ken ik een verhaal van een moslima die altijd Kips leverworst kocht omdat ze dacht dat het van de kip was...

Stijlloze bezoeker | 27-02-21 | 13:41 | 4

Dan heb je geen smaak, letterlijk en figuurlijk.

BobDobalina | 27-02-21 | 13:42

Katenspek.
Kat is vast halal.

Dandruff | 27-02-21 | 13:53

@Dandruff | 27-02-21 | 13:53: Ik zie net dat je in dit topic:
www.geenstijl.nl/5157892/tabak-van-ma...
2x gereageerd hebt op teksten van mij maar dat je me vertelt dat ik daar dus niet meer op mag reageren omdat het topic gesloten is. Ik mag ook hier dus van jou niet terugkomen op onzin die je vertelt.

Nou ja, dat scheelt me veel werk. Ik probeerde al je onzin netjes te weerleggen, inclusief dat ik stukken van je kopieerde zodat je wist waar mijn tekst over ging, maar ook dat is niet goed: opnieuw verwijs je me terug naar de middelbare school omdat jij zo gigantisch ver verheven bent dat ik je anders onmogelijk kan snappen!

Je geeft impliciet toe dat ik mogelijk wel eens meer gelezen kan hebben dan jij: ik ben daar eigenlijk tamelijk zeker van: als je wilt kun je of in Amsterdam of in Twente eens bij mij langskomen en een blik werpen op de boekenkasten. En dan koop ik al lang niet meer alles wat ik goed vind want ik zie dat mijn kinderen toch nauwelijks lezen.

He, om het af te leren doe ik het nog 1x: hier is wat jij schrijft:

"- Trump had ongelijk dat onderwijs niet racistisch mag zijn;
- de Brexit is een ramp en gaat leiden tot een extreem gebrek aan corruptie, criminaliteit, hyperinflatie, overbevolking, armoede, terreur, censuur en dictatuur;
- hongersnood is een thermostaatknop waarmee we de temperatuur op aarde zorgvuldig kunnen bepalen; hoe meer woestijn, des te koeler het wordt."

Aangezien je mijn teksten niet waardeert zal ik het niet zin voor zin fileren als de onzin die het is. Ik neem aan dat je dat eigenlijk zelf ook wel weet. Kijk alleen naar je laatste punt:
Je wilt een hongersnood omhoog of omlaag draaien zodat daardoor de temperatuur op aarde omhoog of omlaag gaat??????
En als er meer woestijn is wordt het koeler????
Ik neem aan dat dit ironisch bedoelt is, maar dan nog kan een gewoon mens geen touw vastknopen aan je zinnen.

Of deze: Brexit gaat leiden tot een extreem gebrek aan corruptie????
Op het ogenblik leidt het alleen tot het verdwijnen van de leidende positie van Londen:
www.rtlnieuws.nl/economie/beurs/artik...
Oke, RTL nieuws is een beetje goedkope site, maar vertel maar welke nieuwssite je wel vertrouwt en laat dan eens zien wat die over deze kwestie schrijft.

En dan je fascinatie met de rassenstrijd! Had je de de tekst niet gelezen die ik in het GS topic hierboven had gezet over hoe Mak denkt over Jenny Douwes?

Nou ja, laat maar, ik verspil mijn tijd: een tijdje lopen in Twickel zal me goed doen.

cugel | 27-02-21 | 14:25
▼ 1 antwoord verborgen

Hebben die gasten geen richtingsgevoel?

Deksmaat | 27-02-21 | 13:41

De meeste moslims zijn crimineel. Dát is onze stip aan de horizon.

Normpje | 27-02-21 | 13:39 | 1

Als je zo nu & dan Opsp.Verz. bekijkt, zou je die conclusie best kunnen trekken.
Andersom ook, natuurlijk.

bqbq | 27-02-21 | 13:50

Met stip op nummer 1 in de misdaad.

Ruimedenker | 27-02-21 | 13:39 | 1

Hihi

SinisterNL | 27-02-21 | 13:40

Wie besluit dit soort dingen?

JackStick | 27-02-21 | 13:38 | 2

De gene met de minste ruggengraat

SinisterNL | 27-02-21 | 13:41

Kan men ook een wichelroede verstrekken in de cel voor mensen die geloven in energiebanen en niet in een Godheid?

steekmug | 27-02-21 | 13:38 | 1

Sommige religies zijn meer gelijk dan andere religies.

JackStick | 27-02-21 | 13:40

Doe maar een hele lange stippellijn die richting op.

Mr_Natural | 27-02-21 | 13:38 | 1

Zo jammer dat deze niet naar waarde wordt geschat!
Geweldig.

Normpje | 27-02-21 | 15:02

Een groene stip op het voorhoofd heet ook wel een 'bindi' en dat betekent dat je te maken hebt met een hindoe vrouw.
Een rode lichtgevende stip op het voorhoofd kan duiden op een sniper die het op je leven heeft gemunt.

keestelpro | 27-02-21 | 13:38

Mijn manager had het altijd over "een stip aan de horizon". Nu begrijp ik dat hij een stiekeme islamiet was !

oldandwise | 27-02-21 | 13:37 | 1

Mijn eerste manager had een boekje op zijn kamer liggen, management voor dummies ( oid ). Ik heb hem nooit ingekopt. Achteraf had ik dat gewoon moeten doen want het was me een incompetente lul.

Graaisnaaiert | 27-02-21 | 16:12

Man, gaan we nu ook al een punt maken over een stip?

Mr_Natural | 27-02-21 | 13:37

Ja maar .
Wie staat er op stip in de criminaliteitscijfers ?

likmegaties | 27-02-21 | 13:36

Wel een leuke 1 aprilgrap om zo’n stip dan naar het westen te laten wijzen.

JackStick | 27-02-21 | 13:36

Ik heb een stip op mijn tafel staan voor het head desken.

Rest In Privacy | 27-02-21 | 13:36

Hadden ze in die tijd ook niet dat ze in een aantal cellen een windroos verkeerdom hadden geplaatst waardoor de "kansencriminelen" met de verkeerde kant naar Mekka zaten?

Dezenaamhier | 27-02-21 | 13:36

Je bent ook wel erg naief als je de geloofsbehoeftes van criminelen die de meest goddeloze daden begaan gaat behartigen. Alsof het voor de Islam normaal is dat ze zich zo gedragen...

Re:Kniftig | 27-02-21 | 13:36

Een stip wijst nergens naar, een stip is rond.

Mr_Natural | 27-02-21 | 13:35 | 2

Meer FPS spelen dan.

Johanvb | 27-02-21 | 13:41

Goed gezien! Een pijl zou handiger zijn. Maar ja, wat weet ik er nou weer van?

Amsterdamsko | 27-02-21 | 14:07

stipverweider/https://nl.wikipedia.org/wiki/Aceton . je zit niet voor niets in de cel

newray | 27-02-21 | 13:35

Tsjonge, errug. Moslims die bidden. En nog wel in een politiecel.

BobDobalina | 27-02-21 | 13:35 | 3

Nee de aanname dat degene die goddeloze daden begaan die ze in de cel doen belanden, serieuze belijders van een geloof zijn, is het probleem.

Re:Kniftig | 27-02-21 | 13:37

Het is wel belangrijk dat ze weten waar het oosten ligt.
Anders heeft dat bidden natuurlijk weinig zin.

keestelpro | 27-02-21 | 13:40

En dan nu de hoogste binnenkomer met stip: Ali B!

keestelpro | 27-02-21 | 13:35

In de tussentijd wil CDA'ert Wopke bedrijven met 'corona overwinsten' en particulieren met topinkomsten (tijdelijk) extra gaan belasten.
Wat een commie.
Beter immigranteninflux stoppen en financiële stekker uit onnozele klimaatplannen trekken, om zo getroffen MKB'ers een extra steuntje in de rug te geven.

MaximusAurelius | 27-02-21 | 13:33 | 3

Nou ja, zo gek vind ik het niet. Beter als dat dadelijk den brave burger alle zielige bedrijfjes en bedrijven mag 'helpen' om vervolgens weer de hoofdprijs te betalen totdat er weer flinke winsten gemaakt worden

Mark van Leeuwen | 27-02-21 | 13:52

@Mark van Leeuwen | 27-02-21 | 13:52: Dus bedrijven voor bedrijven. Weet u het nog dat de ABN AMRO verkeerd gegokt had en 40 Miljard staatssteun nodig had in 2008/2009? En weet je hoe zij zichzelf opstellen bij een ondernemer of particulier in problemen? Dat dus

Mark van Leeuwen | 27-02-21 | 13:56

Banken krijgen de deksel nog op de neus. Dankzij blockchain heb je straks geen bank meer nodig. Betalingen voer je zelf uit en lenen doe je via crowdfunding of particulieren. Geen bank nodig hoor. En op deze manier al helemaal niet meer.

Bakkeleures | 27-02-21 | 14:58

Maar de belangrijkste vraag blijft onbeantwoord: wie zou haar doen?

keestelpro | 27-02-21 | 13:33 | 2

@Parsons al gesignaleerd?

Wijze uit het Oosten | 27-02-21 | 13:44

Als het filmpje eindigt, blijft d'r mondje op zo'n bepaalde manier staan. Krijg ik hele gruizige fantasieën bij..

hotnot | 27-02-21 | 13:44

Zo'n stipje is handig ter voorbereiding van een eventuele nieuwe uitbraak

stipjes | 27-02-21 | 13:32 | 2

Alles begint met een stip. Weg met stippen!

keestelpro | 27-02-21 | 13:39

Pijltjes wellicht een optie?

Tobi | 27-02-21 | 14:14

Ik bid altijd de andere kant op voor Baphomet. Handig zo’n stip.

postmodernismisdead | 27-02-21 | 13:32

Weer een stukje islam in de Nederlandse samenleving.

Adriel | 27-02-21 | 13:31

Zie je daar die stip? Dat is ome Flip.
Hier op GeenStijl hebben we de groene pixel. Die wijst altijd de weg naar de koelkast. Ook belangrijk. (tussenstand: 200267066 *plops*)

keestelpro | 27-02-21 | 13:31 | 1

200267083

NatNiks | 27-02-21 | 15:40

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl