Illegaal Feest Award gaat vandaag naar... Heerde
Applaus graag
Het contemporaine verzet verzamelde zich afgelopen nacht in een tunnelbuis over de A50 om het leven van hun grootouders te vieren. Dat gebeurde nabij Heerde, een dorpje dat nadat de lont (zangkoor) in het kruitvat (kerk) werd gestoken zwaar gebukt ging onder 'dood en rouw', een burgemeester die het niet meer zag zitten, een woonzorgcentrum met ineens wel heel weinig inwoners en in totaal zo'n 'zestig tot tachtig' doden. Iedereen kent iedereen in zo'n dorp en dus kent iedereen ook wel iemand die is uitgecheckt aan de balie. En bij dat dorp deed de jeugd eens even lekker de voetjes van de vloer op de lulligste illegale rave ooit, met vijftien tot twintig aanwezigen, waarna er vanuit het plaatselijke mortuarium een heel hard applaus opsteeg. Want feesten, dat is óók heel belangrijk. Gefeliciteerd feestgangers in Heerde, jullie winnen de Illegaal Feest Award van het weekend van 12/13 december.
Wel een gruwelijke locatie
Reaguursels
InloggenIk zat er vlakbij in dienst. Elke woensdagavond feest in club Esculaap. Kwamen veel verpleegsters in opleiding. In een dronken bui heb ik snachts ergens een Heerdense vlag van een gevel getrokken. Die vlag heb ik nog steeds. Misschien moet ik die maar eens gaan terugbrengen...
Tunnelrave; jaloers. Goede herinneringen aan knalpunt Oudenrijn.
Ik snap dat wel hoor. Maandenlang zit je de hele week volgepakt in slecht geventileerde klassen en aula's. In het weekend loop je tussen de duizenden mensen bij je bijbaantje in de Ikea, waarna je ook nog eens door een mensenmassa mag fietsen door de BLM demonstratie in de stad. Als je dan in de avond na je verplichte kerkbezoek thuiskomt, mag je niet even met een paar man thuis borrelen.
De regels van de overheid zijn enorm selectief en richten zich alleen op de pleziertjes van de mensen.
Wat doe je dan? Dan maar illegaal feesten. Ze kunnen je de pot op met die regels. Om vervolgens van een paar toetsenbordhelden te horen hoe egoïstisch je wel niet bent.
Eens met einz
Je bent niet alleen zielig. Je bent vooral mentaal incapabel. Ik neem het je biet kwalijk. Inteelt doet dat soort dingen met je.
Je kan ook je vingers in 70% alcohol dopen voor je in je neus gaat peuteren.
Gelijk hebben de feestgangers. Bepaal lekker zelf welk risico je neemt. Rutte en de Jonge doen maar wat.
Alleen neem je daarmee ook een risico voor anderen.
Dus kun je lekker lopen verspreiden zonder dat je er erg in hebt.
Zelfs Sinterklaas in België heeft 57 besmettingen veroorzaakt. Bleek achteraf.
www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/ar...
@kloopindeslootjijook | 13-12-20 | 17:27: Een muilband draag je zogezegd om andere te beschermen. Bij deze kan die theorie ook weer de vuilnisbak in.
In Den Haag lijkt men nog steeds niet te beseffen dat leugens, kletspraat en conveniërend geheugenverlies maken dat steeds meer mensen de politiek niet meer serieus nemen.
Daar komt nog bij onrechtmatig handelen zonder de schade behorlijk te vergoeden zoals in Groningen, langs een twents kanaal, missers bij defensie, enz. Ik kijk er naar met plaatsvervangende schaamte.
Dat alles krijg je dan als regering 'terug' in dit soort periodes, als je vertrouwen en medewerking van burgers nodig hebt.
Wie gaat er nou in een soort kale holle betonnen bunker een feestje organiseren wat ze 10 kilometer verderop kunnen horen bonken.
Ben je dan een beetje simpel of niet.
Ziet er wel vet uit. Toch jammer als je stijf van de drugs staat en de politie komt langs. Dat is hetzelfde dat ineens om 2 uur het licht aangaat.
Dat feest gaat ook wel door zonder muziek als je stijf van de drugs staat
Dan ben jezelf je muziek haha.
Ik denk dat de aso ego's echt geen oog meer dicht doen van die torenhoge 95,- boete.
In stand houden die onzin dus, boetes niet verhogen. Het kan zomaar zijn dat er daarmee wat zou veranderen namelijk. Het idee, the horror.
En straffen moeten we in dit land zowiezo niet willen trouwens. Want (Polder-geleuter alert!):
"Zo hebben we dat niet afgesproken en het kan niet zo zijn dat en en dit moeten we niet willen en we moeten juist verbinden en straffen dat is niet fatsoenlijk en het tast iemands mensenrechten aan en wie weet zijn feestvierders ook opeens een ras dus is het nog racistisch ook!"
Op naar de volgende keer.
Tenzij ze al die spullen in beslag nemen
De IK generatie heeft weer toegeslagen.
Die jongeren moeten gewoon een kerkgenootschap beginnen.
Deze jongeren zitten doordeweeks op elkaar tijdens school/studie in slecht geventileerde ruimtes, in veel grotere aantallen. Als je schande spreekt over een illegaal feestje, spreek dan ook je walging daarover uit.
Oudere jongeren die ik ken werken (zoveel mogelijk) vanuit thuis aan school, jongere jongeren hebben een docent die van klas wisselt, gaan naar buiten in pauzes etc.
Verder zie ik hier dus alleen een ungefundeerde whataboutism. A <> B.
U bedoelt dat door die slechte ventilatie, en ergo: te weinig zuurstof, de hersencellen afsterven?
Van schande naar walging. Toe maar.
Opsporing verzocht!
Influenza, herkenbaar aan de volgende verschijnselen,
koude rillingen, koorts, hoofdpijn, spierpijn, keelpijn en een droge hoest.
Voor het laatst opgemerkt 2019 begin 2020.
Stuk minder momenteel vanwege corona maatregelen
@RandyBiel | 13-12-20 | 13:31: kun je blijven zeggen, maar het dringt niet tot ze door. Net als dat ze niet in de gaten hebben dat Corona door de maatregelen minder erg is dan verwacht. Of dat het niet in eerste instantie gaat om de dodelijkheid van het virus, maar dat de maatregelen bedoeld zijn om de gezondheidszorg niet te laten ontploffen, Het is vechten tegen de bierkaai. Uit onderzoek is ook gebleken dat het vooral de laagopgeleide mannen en vrouwen zijn die niet geloven in de Coronamaatregelen. Moet je nagaan.... Vmbo-basisklantjes menen het beter te weten dan teams bestaande uit virologen, microbiologen, epidemiologen, artsen en andere specialisten. Het is eigenlijk om je in de broek te schijten van het lachen als het niet zo triest was.
Dat er geen aandacht voor is wil niet zeggen dat het er niet is.
En het wil al helemaal niet zeggen dat Influenza hetzelfde is als corona.
Ga maar even in de ziekenhuizen kijken anders.
@kriebeltjes | 13-12-20 | 14:14: Laagopgeleiden? Pierre Capel, Peter Borger, Prof. Ionnodis, Dick Bijl, Erwin Kompanje. Dit is slechts een greep uit de top van de wetenschap die het beleid en de methoden compleet fileren. Zij zijn onderdeel van een steeds grotere groep artsen en wetenschappers die willen helpen dit te stoppen. Dit lijken me niet echt wappers...
@Skeptic1970 | 13-12-20 | 16:31: dus de twee procent dwarsliggers (even een ruime gok qua aantal), die vanaf de zijlijn commentaar geven, geloof jij liever dan de teams die wereldwijd onderzoek plegen, onderling overleggen etc?
Peter Borger, de evolutieontkenner... alleen door zijn naam te noemen diskwalificeer je jezelf... Hahahaha! <- Schamperend lachje....
Die tent waar ze dat afscheidsfeestje hielden in de Matrix zag er vrolijker uit.
Nette actie, mooi gedaan @Politie.
Veel sterkte de komende weken, zet m op en hou vol!
Hahahaha ‘zet ‘m op en hou vol’ al 9 maanden nauwelijks horeca overlast geen voetbalrellen inbraken en fietsendiefstallen gehalveerd nauwelijks verkeersongelukken geen alcoholcontroles en dan zo’n uitspraak.
SS-Freiwilligen Legion 'Niederlande' Wat voor jou?
Godwin en Corona; onafscheidelijk blijkt maar weer. Zieiig.
@BenDeLier | 13-12-20 | 13:57: was gisteren ook al in een discussie. Die lul met een snor duikt nog altijd overal op.
@BenDeLier | 13-12-20 | 13:57: Dank u :)
Dit gebeurt al een jaar of 30, volgens mij.
Ik denk dat het niet mogelijk is om nog meer onzin in een tegel te proppen dan wat jij net gedaan hebt!
@Jeespar | 13-12-20 | 12:39:
Wat is er onzin? De 99% survival-rate?
Of dat testen?
@Jeespar | 13-12-20 | 12:39: Die mag je nader verklaren.
Bijv. 'neppandemie'. Honderdduizenden doden wereldwijd. 'Test nodig om te weten of je het hebt'. Ooit van incubatietijd gehoord?
@witte | 13-12-20 | 12:53: Zou je een beetje normaal willen communiceren?
En wat is nu precies het probleem? Ze zitten in de klas ook al de hele dag op elkaars lip. Ze doen gewoon gymles. Ze lopen in dichte massa's door de gangen. Maar als ze iets voor de lol doen is dat plotseling gevaarlijk?
Ik waardeer hun rebelse insteek. Met wel 15-20 man een feestje houden, nou, die generatie komt er wel.
Wat het probleem is?
Dat die scholen nog open zijn is zowieso een grote schande, zeker als je het hersenniveau en het egoïsme van de millennial-generatie kent. Op school schijt hebben aan alles, elkaar besmetten en dat mee naar huis nemen bij paps, mams, broer & zus.
Maar daar hebben ze geen keus in: ze moeten wel.
Die keuze om wel/niet naar zo'n feestje te gaan hebben ze wel degelijk zelf.
Het verschil is eigen keuze en eigen verantwoordelijkheid nemen.
Maar ja, puberbreinen he.
Het vaccin is de enige uitweg. Geen injectie met nanochips willen is geen goed argument, want die nanochips zitten natuurlijk allang in brood, boter en drinkwater.
En 5G, maar daar hoor je niemand meer over tegenwoordig
@Diederik_Ezel | 13-12-20 | 12:23: 5G is een hoax, bestaat helemaal niet. Dat zogenaamde 5G is gewoon 4G.
Ach, al dat feesten..... Vorig Kerstdiner werden mijn jeans niet gesmaakt, hardvochtig als ik ben, nodig ik van het jaar niemand uit.
Waar is de Batmobiel?
Ik zie geen tandartsstoel.
i.pinimg.com/originals/60/36/2c/60362...
Wappie.
7 april 2020
www.artsenauto.nl/msd-ivermectine-bij...
Volgens geneesmiddelenbedrijf MSD, dat in Haarlem ivermectine produceert voor geneesmiddelen tegen rivierblindheid en bijvoorbeeld schurft, is het middel niet geschikt om COVID-19 te bestrijden.
De zelfkennis van dit soort types is echt dramatisch. Je kan niet eens een redelijk leesbare zin op papier zetten.
@JBKiller | 13-12-20 | 12:11
Allemaal waar, helaas hebben wij te maken met een regentenklasse die dit virus bijzonder van pas komt om erdoor te drukken wat zij altijd al verlangden.
Maar niet konden, omdat de bevolking dan ging protesteren.
Dankzij het virus roept de bevolking nu OOK om deze maatregelen.
Houzee.
@Is dit nog nieuws? | 13-12-20 | 12:13: Correctie! Dat staat er niet! Het kan wel degelijk werken, maar de fabrikant heeft geen onderzoeksresultaten om de bewering te onderbouwen. De benodigde dosis zou 100 keer zo hoog moeten zijn als nu als veilige grens is gesteld. Het werkt dus wel, maar is (ten tijde van schrijven) nog niet getest. Dat is heel wat anders.
Je bedoelt Feit,
Het begint met een feit, maar daalt al snel af tot geloof en eindigt in hoop en verlossing.
@Jan Passant mk2 | 13-12-20 | 12:20: Ja want de Regentenklasse is natuurlijk enorm gebaat bij deze maatregelen...
@Jeespar | 13-12-20 | 12:42:
Ja. Want afhankelijkheid dus meer macht.
@loebkesman | 13-12-20 | 12:48: Afhankelijk van wat?
@Jeespar | 13-12-20 | 12:42:
Ja, dit virus geeft macht over het denken en doen van de bevolking. Angst is een effectieve raadgever.
Wie gedwee en zonder vragen gelooft dat een papieren doekje een virus kan stoppen, die stemt de volgende keer ook weer Rutte.
U bent nu toch ook voor het wijzigen van de grondwet, zodat Rutte de kerken kan sluiten? Of niet dan?
@Jan Passant mk2 | 13-12-20 | 13:00: Ik lees hier een hoop aannames en een of ander standaard verhaal over angst. Zie je dat nou zelf niet in?
@Kuifje-naar-Brussel | 13-12-20 | 12:12: Begin jij nou ook al?
Interessant te zien hoeveel om de vervelende linkjes uit het topic heen lezen.
Omdat ieder weldenkend mens allang Corona-moe is en immuun voor die paniekzaaierij!
Merkel stelt 3,5 week lockdown in. Rutte volgt dinsdag. Die lockdown laat hij dan door de Jonge uitroepen, want die heeft toch niets meer te verliezen.
Als heel noordwest Europa dit doet, dan kunnen we weer drie maanden feesten.
Waarom gaan ze niet gewoon een feestje geven in de Ikea? Daar mag je gerust met 1500 man in, lekker raven op de kantoorafdeling of tussen de Flåtsø kasten ofzo.
Beuken met Billy.
Hee wat leuk, je mocht ook je hond meenemen.
Who let the dogs out?
Met oordopjes in.
Ja maar weet je hoe zwaar de jeugd het heeft?
Hebben we het al eens over de horeca gehoord, hoor je ook niks van.
De zwakkere dieren in de kudde kunnen maar één keer dood. Juist in Heerde kunnen daarom dit soort feesten weer
Lijkt me eerder een award voor het feest van Quincy P.
As we speak komen de kerkgangers weer uit volle kerken.
Prima toch? Zijn ze allemaal besmet/ gaan ze allemaal dood aan Corona?
Bel de politie voor aangifte, wanneer genoeg mensen dat willen kunnen de grondrechten van de mens weer buiten werking gesteld worden.
Dit levensgevaarlijke virus dat al zoveel duizenden doden in mijn straat stapelde is daarvoor een Goede Reden.
@Jan Passant mk2 | 13-12-20 | 12:08: dit is dus wel toegestaan. Raar genoeg. In een volle kerk zonder mondkapje met z'n allen zingen.
@gestampte pot | 13-12-20 | 12:10:
toegestaan, vanwege de overmacht van een lastige grondwet. Daar is meer lawaai vanuit de bevolking voor nodig om die buiten werking te stellen.
Iedere jonge dictator droomt daarvan.
@Jan Passant mk2 | 13-12-20 | 12:13: zou idd geen gek idee zijn om de uitzonderingspositie van kerk, moskee etc. eens uit de grondwet te schrappen. Heeft niets te maken met een dictator vrij spel geven, demagoog. Gewoon seculiere samenleving. Iedereen gelijk. Direct van dat gezeik met koranscholen af.
@gestampte pot | 13-12-20 | 12:18:
Dat laatste is wel een interessant bij-puntje. Altijd al afgevraagd waarom de islam met voorrang hier geïmplementeerd wordt. Zelfs tijdens de strengste reisbeperkingen van de lockdown stroomden wekelijks de 500 verwarde mannen ongehinderd binnen.
Dat is (ook) om de bevolking te verdelen. Vroegah was de christelijke kerk een belangrijke factor in de westerse samenleving. Er is van alles aan gedaan om die te ondergraven.
De Koranschool verbieden kan alleen door de grondwet te wijzigen tegen de christelijke kerk.
Wie zorgt er dat er hier Koranscholen gebouwd & vergund worden! Toch niet de verwarde mannen die levenslang van een uitkering en criminaliteit leven. Wel de lui die dat (voor ons) organiseren.
@Jan Passant mk2 | 13-12-20 | 12:13: Jan, zou je die onzin die je hier heel de dag verkondigt alsjeblieft kunnen bewaren voor op Feesboek?
Vroeger gingen we altijd op zoek naar spannende plekjes. Plekken waar niemand ons kon zien. Zoals in het bos. Soms een boomhut bouwen en dan sloegen we zomaar spijkers in die arme bomen. In de nieuwbouwwijk, waar destijds helemaal geen hekken omheen stonden, klommen we door de huizen in aanbouw waarin nog geen ramen, deuren en trappen zaten. Altijd op zoek naar spannende plekken. Ik wil ook wel eens stiekem in zo'n hol viaduct vertoeven. Met een simpele zaklamp een beetje rondloeren. Maar ik zie ook een tl hangen dus er zal wel een stroomvoorziening zijn. Dan kan er ook een feestje gevierd worden. Politie had de mensen gewoon moeten testen. En ze tien dagen in quarantaine in dat viaduct moeten laten zitten. Dat is nou nog eens leuke handhaving.
Jij moet bij zo'n club gaan die wo2 bunkers verkent.
Toen er nog heroïnenaalden waren ?
Mijn eerste spontane trio had ik in een kruipruimte van een woning in aanbouw, ik was toen 14 als ik toen wat wijzer was nam ik een deken mee, maar ja het was spontaan en waar het jeukt...(niet van de cementkorrels dat kwam later:))
@steekmug | 13-12-20 | 12:08: Hadden die 2 andere jongens ook last van cementkorrels in de bilnaad?
@steekmug | 13-12-20 | 12:08:
Hadden Mo of Hassan geen deken mee kunnen nemen dan?
In België heeft Sinterklaas eenderde van de bewoners van een bejaardentehuis besmet.
Volgens de directie kon het geen kwaad omdat Sinterklaas gespeeld werd door een zoon van een van de bewoners en familie en bekenden zijn Ok.
De reactie van de directie was: "Wij hebben ons aan alle voorschriften gehouden" "Ons treft geen blaam" "In een zaal vol bekenden heeft iedereen anderhalve meter afstand gehouden en niemand heeft elkaar aangeraakt"
Het zijn dus niet alleen de jongeren die onverstandig bezig zijn.
Mooi cadeau van de Sint
www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/ar...
Osdorpertje | 13-12-20 | 11:58 |
Afstand houden werkt dus niet.
Goede ventilatie wel. Maar ja, dat is duur.
@Osdorpertje | 13-12-20 | 12:00:
Daarop liet de directie in eerste instantie weten dat de bewoners een mondkapje droegen. Maar dat blijkt op foto's van het bezoek die rondgaan op social media niet het geval.
- Bejaarden die kwetsbaar zijn, geen mondkapje op en dan zeuren op "de Sint"....
"Mondmaskers dienen toch vooral om anderen te beschermen", zegt een woordvoerder tegen Het Laatste Nieuws. "De sint zelf heeft wel altijd zijn mondmasker opgehad en geen cadeautjes uitgedeeld."
- Mondkapjes werken dus niet tegen verspreiding...
Dat is eigenlijk precies wat d66 wil, met het kleine verschil dat ze bij een corona besmet lijk geen organen kunnen oogsten
Zijn die bejaarden zo dement dat ze weer in Sinterklaas geloven?
@Is dit nog nieuws? | 13-12-20 | 12:04: jij hebt duidelijk geen wetenschappelijk fundament.
@kriebeltjes | 13-12-20 | 15:00: Oh nee?
Jij eigen oma en opa als dor hout snoeien nog net voor het nieuwe jaar !
Zeker iets met het tunnel-syndroom.
Zo te zien een freestyle-jazz sessie gemist.
Die tunnel is een enorme baspoort. De brushes had je vast niet meegekregen.
Toch wel een hoop apparatuur, dat zijn ze kwijt,of zou het gehuurd zijn?
Aan de stapel oude brakke speakers te zien gehuurd van de lokale drive-in disco boer. Die kan het dan maandag komen ophalen bij de hermandad.
@normanius | 13-12-20 | 11:55:
Ouwe afgebeukte rentalzooi, vaak neemt de verhuurboer de moeite niet eens meer om het weer op te halen, die is allang blij dat ie d'r eindelijk vanaf is.
Een ouderwets tunnelfeestje. Ik krijg er gelijk weer zin in! Mooie herinneringen aan Zodiak Commune en andere los-vast feestjes.
Acid-techno feestjes in een gekraakte discotheek te Paterswolde. schilderachtig.
Inderdaad een trieste locatie, en sneu dat jongeren hier een beetje feest moeten vieren. Want dat ze een verzetje nodig hebben is begrijpelijk en dat je dan met dat volstrekt belachelijke gedoe rondom een virus dan maar illegaal wat moet organiseren is dan het logische gevolg. Ik huil hoe onze fundamentele vrijheden zo gemakkelijk bij het grof vuil worden gezet. Want los van het feit of het virus nu echt zo gevaarlijk is als beweerd, is de prijs die de samenleving door al deze maatregelen betaald veel en veel te hoog!
Hear hear
Dit dus
In de jaren 90 is zijn dit soort feestjes op dit soort locatie de bakermat geweest van Nederlands grootste exportproduct. Dat deze sector door de deuginquisitie ook de nek is omgedraaid, wil nog niet zeggen dat het sneu is dat men hier feestjes organiseert. Ik beschouw het eerder als een licht in de duisternis.
@De Pilsvogel | 13-12-20 | 11:53: De bloementeelt?
@Is dit nog nieuws? | 13-12-20 | 11:54: nee dat was begin jaren 40
@De Pilsvogel | 13-12-20 | 11:53:
XTC ?
@normanius | 13-12-20 | 11:51: Eens.
Een verzetje. Jankerd.
@zwaaropdehand | 13-12-20 | 12:03: precies, ik dacht ook: ach gutteguttegut... Die arme jongelingen... Man man man....
Je bent ook niet erg slim als je denkt dat die herrie vanuit een holle betonnen tunnel niet opvalt vele kilometers verder...
Ze hadden Scooter moeten boeken, had de politie die windtunnel niet kunnen betreden.
Gooi open man, alles. Na 9 maanden gekneus helemaal spuugzat en ik ben die wappies die de wetenschap blijven ontkennen kotsbeu. De kuur is erger dan kwaal, period. Niet alleen in geld, in alles. Kappen met die onzin. Geen populaire mening, maar ik vind het wel.
Ik trek de wetenschap niet in twijfel, maar je mag best wel wat vraagtekens zetten bij alle beweringen. De wereld is nooit zwart en wit. Maar verder geef ik je gewoon gelijk.
Van de week op werk in de eerstelijnsgezondheidszorg de vraag gesteld hoe het er uit had gezien als we aan covid-19 medisch gezien dezelfde aandacht hadden geschonken als aan de griep. Was een interessant gesprek.
@schijtzat | 13-12-20 | 12:03: En dat jaar in jaar uit. Want de griep is er al een tijdje en griep doden geeft niemand om.
Kijk naar de afgelopen jaren, deden we toen "solidair"?
De kwaal is erger. Triest dat u dit na al die maanden nog niet begrijpt.
Of dacht u dat ze de halve maatschappij voor de grap op slot zetten?
@Is dit nog nieuws? | 13-12-20 | 12:06: Je kunt de griep onder controle houden met vaccinatie, reguliere hygiëne en medische zorg. Dat lukt bij corona (nog) niet.
Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
@zwaaropdehand | 13-12-20 | 12:06: Welke kwaal is erger?
Waarom erger?
Waarom kwetsbaren niet beschermen? Al die bejaarden in het ov en op schiphol en in tunnelbuizen....
@zwaaropdehand | 13-12-20 | 12:08: De griep onder controle?
Mafkees.
@zwaaropdehand | 13-12-20 | 12:06: nee kerel, de kwaal is niet erger, dat is al meerdere malen wetenschappelijk aangetoond. Maar het is onethisch en niet populair om die mening te hebben. Lees eens wat, het werk van Bas Kolen bijvoorbeeld van de Uni Leiden, kun je het nog in je eigen taal lezen ook.
@opblaasschaap | 13-12-20 | 13:02: Waar is dat aangetoond?
@Kuifje-naar-Brussel | 13-12-20 | 13:49:
Op feesboek....
Opblaaswappie.
@schijtzat | 13-12-20 | 12:03: als je het verschil tussen de besmettelijkheid van influenza en COVID-19 nu nog weet, ben je een triest geval. Mét maatregelen is COVID-19 al ernstiger dan influenze, probeer je eens een voorstelling te maken hoe het zou zijn zonder maatregelen.... Tip: denk in de richting van een gezondheidszorgsysteem dat totaal plat komt te liggen....
Beetje multigroove. Mocht ook niet deden we toch. Maar dat was vooral om dat uitgaan klote was door belegen disco’s en dj’s. En er was nieuwe muziek en nieuwe drugs. Dat laatste deed ik niet in 1992 maar de muziek en de atmosfeer was een geweldige openbaring. Nu kan 0,2 procent van de bevolking ziek worden. En mag niks meer. Trieste tijden.
Bijna een jaar geleden de laatste.
The Raid on Multigroove: youtu.be/-DJN8bL057c
Overigens is er een leuke biografie geschreven over multigroove; een amsterdams boefjes verhaal en ook een over dj dano: wat de fok ouwe. Zet die begintijd mooi neer. Verder veel coke verslaving, geld roem en faam en de weerslag op hun levens.
@P-unit | 13-12-20 | 12:03: dat kan Arne wel idd
Hier docu over Multi: youtu.be/DJhSzb7Zw54
@Lorejas | 13-12-20 | 12:11: dat feest was mooi tbv die docu bij vice/noisey
Ik wou dat de politie de afgelopen jaren overal zo kordaat had opgetreden. Maar ik neem aan dat er op dit feestje geen arabisch gepingel was te horen.
Nope, Heerde is een laatste bastion wars van Arabische verrijking. Als je hier lasthebt van hangjeugd, dan ga je even op de koffie bij de ouders.
youtu.be/h5o-xLcTmTs
Gelukkig niks aan de hand. Volgens Jaap worden echte Megaraves in vrij kleine huiselijke sfeer gehouden.
Echte Megaraves vonden plaats in de Energiehal.
Simpel mannetje als ik ben, de foto van Flappie de hond moet ik erg hard om lachen..!!
Duidelijk de drugshond
Lijkt mij een goed geventileerde plek. Minder risico dan in sportclub of in klaslokaal
Wel meer toegankelijk en (tot gisteravond) beter uit zicht van onze gezondheidszorg (=de politie) .
Goed dat iemand van de (inter)Nationaal Socialistische Beweging zijn geneeskundige verantwoording nam en de politie belde.
.. maar goed. Los van wie zijn vertier moet zoeken in zo'n trieste buis:
Beeldend plaatje van hoe onze gezondheidszorg werkt in opdracht van onze regering.
Overal politie, knuppels en honden. Terwijl de gezondheidszorg na een jaar Corona nog steeds zichzelf (passief) beschermen moet met barricades en hoge drempels tegen patiënten. Het virus-zelf? Daar lijkt Rutte nooit meer vanaf te willen.
De jeugd moeten in deze tijd leven met veel beperkingen tov afgelopen jaren.
Het aantal sterfgevallen is in een verpleeghuis met 80 mensen, 22 overleden. In maart 2020 ging het verpleeghuis dicht. Leeg gekomen kamers worden niet gevuld. De krant kopt dat de lijkenwagen vier keer per dag voor de deur staat. Dat kan dus maximaal 5 dagen geweest zijn en daarna was er nog een drukke ochtend. In een verpleeghuis gaan mensen dood. Vervelend, maar waar. Hoeveel mensen overleden er voorheen gemiddeld?
De burgemeester meldt 60 tot 80 doden. 20 mensen zijn dus een beetje dood? Als je met deze marges werkt zijn alle getallen met een Dode Zee voorraad zout te nemen. Dat de lijkenwagen soms twee keer per dag naar de begraafplaats komt, kwam daarvoor ook al voor. Dus hoeveel wijkt het daadwerkelijk af?
Dit is domme stemmingmakerij en vooral volksverlakkerij, los van de discussie of de ingrepen in het maatschappelijk leven gerechtvaardigd zijn.
Het waren er 32. Mijn vader woont daar, en je wil dit echt niet meemaken wat de mensen daar je ebben moeten doorstaan. Niet alleen bewoners, ook voor verzorgers was dit een hel op aarde. Stemmingmakerij? Dat is precies wat ik jou verwijt.
@Johnny_Corona | 13-12-20 | 11:44: Een hel op aarde...
Nou nou.
Dat weet je toch als je in een verzorgingstehuis gaat werken?
Dat er mensen dood gaan.
Frau Merkel heeft zojuist haar Persco gegeven, N-TV. Duitsland gaat dicht.
@Johnny_Corona | 13-12-20 | 11:44: Dan klopt het artikel om te beginnen al niet, dat terzijde. Er ontbreekt teveel informatie voor de beweringen in het artikel. Met alle informatie die toen al beschikbaar was en door Mark en Hugo weggelachen werd, had waarschijnlijk veel voorkomen kunnen worden, dus de kritiek lijkt me zeker wel gefundeerd. De verspreiding door de lucht was in Duitsland in maart al bekend en nog steeds neemt de Nederlandse overheid het niet serieus. Ik kan me goed voorstellen dat het in die context spannend was in het verpleeghuis, maar waar bestond de hel dan precies uit? Hoeveel mensen gingen er voor corona gemiddeld dood? Het verpleeghuis zit al maanden volledig in quarantaine, dus hoe heeft dit feestje in een geventileerde ruimte iets met het verpleeghuis van doen, waar een behoorlijk deel waarschijnlijk al immuun is, waarbij meer mensen over een langere periode in de kantine bij elkaar komen? Ook hier laat de overheid het afweten. In Duitsland wordt les gegeven met ramen open, de kinderen nemen een jas mee. De kantines zijn dicht, de kinderen eten in het lokaal. De docenten wisselen het lokaal, niet de leerlingen. De kinderen dragen mondkapjes, al maanden. Nederland rommelt maar wat aan. Als dat het beleid is, kun je het de tieners moeilijk kwalijk nemen dat ze het niet serieus nemen. De overheid doet dat zelf namelijk ook niet.
@Is dit nog nieuws? | 13-12-20 | 11:53: Hork
@van Oeffelen | 13-12-20 | 11:54: Dat is een wannabee die mijn nick heeft gejat. Ik neem daar afstand van, zoals dat tegenwoordig heet.
@Frau Merkel | 13-12-20 | 11:57: Het virus en de verspreiding door de lucht.
En dan zoveel mogelijk met pin betalen want contant geld...
Huh?
@Johnny_Corona | 13-12-20 | 11:58: Noem je dat een argument?
Ja maar het is ZO vre-se-lijk zwaar jongens, die semi-lockdown. Ik ken Somaliërs en Syriërs die uit pure ellende maar weer teruggaan naar hun oorlogen. Alles beter dan een paar weken niet kunnen springen op kutmuziek.
Dit dus. Pubers van tegenwoordig zijn bij voorbaat al psychische wrakken zonder enige weerstand. Een week lang je vriendjes niet zien, oh wat erg is dat.
En dat moet dan de toekomst van dit land gaan bepalen straks.
Ik sprak laatst ook iemand, die zei dat ie het ook wel mee vond vallen. Die was werkeloos, en eigenlijk veranderde er niet zoveel voor hem. Hij kreeg iedere maand zijn centjes, en samen met de buurman bleef hij wat rommelen in de schuur met wat blikjes bier. Hij hoopte wel dat de uitkeringen niet omlaag gingen. Fijn, dit volk.
Die gaan toch hopelijk wel terug met behoud van uitkering?
@2voor12.. Dat soort types regeren allang dit land. Ik zag net rutte aankomen fietsen. Tjonge jongen wat een jochie. Straalt net zoveel uit als een slappe vaatdoek
Maar wel met zijn allen naar de kerk en lekker gluwein drinken in mokum.
De jeugd heeft last van tunnelfeessie.
Ook van tunnelvisie.
Keihard aanpakken dit soort idioten, nog zwaarder beboeten graag.
Voor dit soort figuren weer terug naar 390 euro plus strafblad.
@2voor12 | 13-12-20 | 11:35: doe die 600 reizigers vrijdag op Schiphol dan ook maar hè. Virus maakt geen onderscheid lees ik hier iedere dag.
@Trumme | 13-12-20 | 11:43:
Ja, die ook. Die zijn net zo idioot.
Ja en al die mensen in bussen en treinen, hoe noodzakelijk was dat? Waarom kon wel 3/4 nederland begin dit jaar thuiswerken en nu staan er zelfs al weer files. Rijen voor Ikea en bouwmarkten, Winkelstraten bomvol maar de jeugd, die doordeweeks wel bij elkaar in een klaslokaal mag, die mag niet feesten want dat is verschrikkelijk. Houd toch op met dan schijnheilige gedoe naar anderen. Ben je bang voor het virus, blijf zelf thuis en blijf weg van anderen maar laat anderen lekker zelf hun leven bepalen.
@2voor12 | 13-12-20 | 11:35: Hoort daar ook een trouwfoto op het bordes bij?
@Gandalph | 13-12-20 | 12:01: ja, een een falende gezondheidszorg, want overstroomd, doet er niet toe. Jouw zoon die zich net de coma heeft gezopen, laten we gewoon de pijp uitgaan, want het ziekenhuis ligt vol coronalijders.
Graag ook de kosten van politie plus hondjes verhalen op de 15 tot 20 junkies die niet zonder hun pilletjes cq tunnel-zombieleven konden. Gezien de DJ-apparatuur kunnen zij het wel betalen. Beetje wars van dit soort junkenvolk.
Het radiojournaal had het vanmorgen over een feest in een holle buis. Holle buis? Wel eens een massieve buis gezien?
Top!
Mag ik van u de afdeling pijpen? Wat! De hele afdeling?
Joh, zit niet zo te stangen.
Mooie schietbaan. Hoe lang is dat ding ??
Het dorre hout in Heerde is inmiddels vertrokken richting eeuwige jachtvelden. Laat gaan joh. Zeker als je een veldwachter op leeftijd bent, ruim om zo'n brandhaard heen manoeuvreren.
De nood moet bij sommige lieden wel heel erg hoog zijn.
Tja je bent jong hebt nergens last van en mag al 9 mnd niets meer. Raar hè
@Trumme | 13-12-20 | 11:35: die jeugd toch. Boehoe. Misschien word het weer eens tijd voor een echte oorlog. Avondklok. 5 jaar lang.
@Hunebedbouwer | 13-12-20 | 11:43: of naast jou leggen.
Mja, en de rest van NL, niet zijnde jeugd en ook nergens last van, kan/mag en doet natuurlijk van alles ? Ok, je baan misschien kwijt of zwaar op de tocht, of je bedrijf (bijna) compleet naar de klote, maar verder nergens last van toch ? Nee, dan de jeugd. Pure kommer & kwel natuurlijk. Gaan zo gebukt onder al het gemis (waar zij - zeer uniek - o zo ernstig onder lijden) dat ze met hun gedrag er (mede) voor zorgen dat de narigheid nóg langer duurt. Bedoelde je dat ?
@Hunebedbouwer | 13-12-20 | 11:43:
Precies dit. Niks meer gewend, allemaal opgegroeid zonder ook maar een enkele tegenslag gehad te hebben. Papa en mama regelen alles voor ze.
Niet voor niets dat de lichtgetinte jeugd deze watjes zo makkelijk kan overheersen, die weten wel dat het leven niet alleen maar lol is.
@Trumme | 13-12-20 | 11:35: of asociaal
@Grijskijkert | 13-12-20 | 11:46: ja
@van Oeffelen | 13-12-20 | 11:55: Percies dát dus en niet veel anders.
Het lijkt wel een level uit Doom.
Is dat een hond of een imp?
Mechelse herder.
Een tunnel OVER de A50? Dat wil ik zien.
Mosterd wist niet hoe je viaduct spelt.
@Tapu | 13-12-20 | 11:30: Lol.
Heerde. Kwam Jacco Eltingh daar niet vandaan?
Ach ja, de pubers van tegenwoordig MOETEN elke week wel naar een feest anders gaan ze psychisch dood ofzo.
Dit jaar zijn er nog geen feesten geweest maar dat merk jij niet want jou klok staat stil.
@Trumme | 13-12-20 | 11:36:
Ja we weten wel dat de jeugd een stelletje watjes zijn die geen tegenslag meer kunnen incasseren.
@Trumme | 13-12-20 | 11:36: Een jaartje geen feest. Nou, nou, t'is wat.
@Hunebedbouwer | 13-12-20 | 11:44: maar wel iedere zondag 2 keer met jou naar de kerk. Zingen gvd.
@Trumme 11:36 Getuige je diverse reaguursels alhier staat je verstand ook al een tijdje stil ofwat ?
In Heerde zijn alle zwakke ouderen in de verzorgingscentra al overleden. Daarnaast is een groot percentage mensen inmuun. Ook zie weinig verschil tussen 20 mensen in een klaslokaal (toegestaan) of hier in een kelder (niet toegestaan). Wat mij betreft weinig aan de hand!
Gelukkig ga jij niet over volksgezondheid, meneer de amateur viroloog...
@Vuurwezel | 13-12-20 | 11:30: Nee, dan 'Jaap en zijn mensen', die hebben de zaakjes onder controle.
Zo is het. Hebben ze vrijdag op Schiphol ook ingegrepen toen er ‘toevallig’ 3 vliegtuigen tegelijk landen en er 600 man op een hoopje stonden?
@Trumme | 13-12-20 | 11:38: Hahahaha! Nee. Dat is anders....
Wel een goede ventilatie in zo'n buis.
Samen in de klas of samen in een tunnel.
Hé! Tis koopZondag vandaag.
Ik ga maar ‘ns lekker de stad in.
Manman stop ‘s ff met vingeren.
Jep en met 300 man naar de Canarische kan ook gewoon.
Nou, verschrikkelijk zeg. Aangezien de oudjes toch al de pijp uit zijn, kan er in die pijp best feestje gehouden worden.
Eerste wat er bij me in op kwam, kwa lokatie:
The Prodigy - Firestarter (1996)
www.youtube.com/watch?v=wmin5WkOuPw
Inderdaad!
Nah, '96 is veel te laat voor tunnelfeestmuziek. Ik denk dan eerder aan zoiets als Maurice - This Is Acid (A New Dance Craze) - 1988: www.youtube.com/watch?v=23Ti-T3T8h0 (plus één lullig stroboscoopje en de rookmachine ben je zelf).
Ik dezelfde band met een ander nummer:
The Prodigy - No Good (Start The Dance)
www.youtube.com/watch?v=svJvT6ruolA
De domheid regeert bij hun die zich onoverwinnelijk wanen!
Alfie besmettingen....
10.000 gisteren? Allemaal illegale feestgangers...
@Is dit nog nieuws? | 13-12-20 | 11:28:
Feestgangsters zijn het.
Tja, een feestje met 15-20 jongeren is nou eenmaal geen aula op een middelbare school tijdens de middagpauze, want daar kan niks gebeuren qua besmetting volgens expert Jaap.
Sluit de scholen en je krijgt een stortvloed aan jankende ouders dat ze plotseling hun eigen kudtkinderen moeten opvoeden. Dat was niet de bedoeling toen ze ze maakten.
Zag je Schiphol vrijdag. Lachwekkend
@Trumme | 13-12-20 | 11:40: Waren mensen die moesten overstappen
Mooie plek voor Halfje Zijlstra en Rijkswaterstaat voor een illegale dump!
Al die bejaarden met obesitas daar ook....
Het worden drukke dagen/nachten tijdens oud en nieuw .
Triest dat onze machthebbers met hun Chinese virus en hun politiehonden zo in de nachtelijke uren moeten waken over onze volksgezondheid. Op zoek naar illegaal leven in tunnelbuizen.
Mag niet, leven. Ies gevaarlijk & riskant.
Onze lul met vingers; zijn Schoenen; en doventolk hebben dat nog zo duidelijk gezegd!
Pffft....
Wat doet een dokter bij Corona? Uitzieken.
@Is dit nog nieuws? | 13-12-20 | 11:26:
Wat iedereen doet met Corona: thuis in zelfquarantaine, paracetamol slikken. Pas wanneer het te laat is komt de ambulance met gillende sirenes om de statistieken te verhogen. Met geluk mag de patiënt dan naar de IC. Als afschrikwekkend voorbeeld.
Prachtige politiehonden, die kun je wel voor een boodschap sturen.
Ook politiehonden doen inderdaad hun behoefte. Weinig agenten ruimen achter hun staart op, zoals ze zouden moeten. Ze betalen toch hondenbelasting?
Het is er maar één hoor.
Gelukkig was Quincy Promes niet aanwezig want hij schijnt op feestjes soms wel eens met een mes rond te zwaaien/steken.
Nee joh, dat is de ideale schoonzoon.
Quincy Pro Mes zul je bedoelen.
Hoe was het ook weer? Black Lives Matter? Hahahahaha
@Gulliver | 13-12-20 | 11:32: LOL
Het is bijna kerstmis, ik zie al een herdertje bij nachte.
www.telegraaf.nl/nieuws/2091567887/qu...
Quincy Promes opgepakt voor steekpartij
@internetnaam | 13-12-20 | 11:22: Lees het nu ook. Daarom was hij de laatste tijd op het veld wat minder scherp.
Pro-mes.
Hij is een aanvaller toch?
@Kuifje-naar-Brussel | 13-12-20 | 11:25: Dat snijdt hout.
@Is dit nog nieuws? | 13-12-20 | 11:29: Ja, speelt in de punt.
Messcherp die gozerT.
Breaking op mijn mobiel nu ook, 15 miljoen transactie door de drain voor een vermeende messensteker.
On topic: hoe is die tunnel gewoon toegankelijk eigenlijk?
Ook wel fijn dat ze hem eerst alle wedstrijden ‘beschikbaar’ hebben gehouden voor de trainer en nu als het bijna winterstop is wordt het misdrijf weer urgent.
Zijn steekpassjes belanden ook altijd bij de tegenstander.
Prima gast, hoef je niet te motiveren, staat altijd op scherp.
@Lorejas | 13-12-20 | 11:55: Dat is een steek onder water.
@Mr_Natural | 13-12-20 | 11:27: Black knives matter
De nieuwe Messi
Hele gave locatie
www.google.nl/maps/@52.4135699,6.0156...
Volgens Google Maps heet dat de Kamperweg. Hoe toepasselijk!
Orgineel plekje wel
Hoog New Kids gehalte...
Voor bepaalde "muziek" is zo`n tunnelbuis echt de ideale akoestische ruimte.
Bepaalde sites ook voor jouw ‘columns’...
m.youtube.com/watch?v=hdIzru_Fe7I
@overVecht | 13-12-20 | 11:37 U bent van harte uitgenodigd beter te tegelen. De panelen staan voor u open.
@VolleBak | 13-12-20 | 12:14: Ik bedoelde eigenlijk www.youtube.com/watch?v=8b46b8cjr64
@Feynman | 13-12-20 | 12:16: boet helemaal mijn ding, maar ik begrijp wat je bedoeld.
REAGEER OOK