Dag Sinterklaasje in het Stamcafé
We feel your peen
Sinterschraal is wat het was. Pakjes gejat voor de deur, dat is een beetje het hele jaar samengevat nietwaar? Dat kutvirus is als een vieze roetveeg op een brandschoon feestje. De ene helft van het land was aan het vingerwappen naar de andere helft over winkelstraten vol last minute kadokopers, thuis wilde niet iedereen komen want ‘te druk’ en ongetwijfeld hadden velen ook nog ergens een trut van een tante die na elke klingel van de deurbel panisch het aantal aanwezigen ging turven. Nee, dat belooft wat voor de kerst. Ergens deze week horen we wat er allemaal nog meer niet mag van Mark & Hugo in deze “””feestmaand”””, dus markeer onze woorden maar alvast: met oud en nieuw is iedereen het spuugzat, en laat Nederland z’n kapotverveelde pubers van het lijntje. We kijken er bijna naar uit. Feestdage me hol. Kastelein, knal die karaoke maar op 11 en zet er maar een kopstoot naast. Dit jaar werden we er drie ouder, maar de avond is nog jong.
MILITAIR SALUUT: Voor de onze oudste WOII-veteraan, Paul Moernan (104). Dank u voor het dienen.
Wanneer de meute arriveert bij een ophef die al voorbij is
Uw gedachten?
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN
