Belgenmedia leggen Niet-Zo-Blankenberge uit
Zooi aan zee schuld van de getijden!
Sinds 1687 weten we dankzij Sir Isaac Newton (die van die appel) dat de zwaartekracht van invloed is op eb en vloed. Sinds de zomer van 2020 weten we dat eb en vloed van invloed zijn op het gewelddadige wangedrag van Afrikaanse jongeren met een strafblad op het strand van Blankenberge. Dat legden de Belgische Staatsmedia zondag op televisie uit nadat de stranden van badplaatsen Blankenberge en Knokke door de politie moesten worden schoongeveegd van rellende en vechtende """ jongeren""", waar de flikken overigens he-le-maal klaar mee zijn: in navolging van GeenStijl schrijft de Vlaamse politievakbond het woord "jongeren" inmiddels ook "consequent tussen aanhalingstekens." En sja, dat consequent zijn, daar ontbreekt het nogal eens aan in de aanpak van bepaalde """jongeren""".
Gelukkig weten we nu, dat de strandstrijd eigenlijk een soort springvloed in de multiculturele getijden is. Bedankt, Vlaamse staatsomroep! Van de 20 arrestanten van de Afrikaanse jeugdbende zitten drie amokmakers nog vast en moeten vandaag al voor het gerecht verschijnen, in wat dan politiek correct omschreven wordt als “Een kleine groep amokmakers verpest het voor de meer dan één miljoen Brusselaars die wel goed in diversiteit met elkaar samenleven.”
Weet je wie ook treinreizigers etnisch profileerde?
Social
Reaguursels
InloggenIedere zomer hetzelfde gezeik.
In NL, in B; in ieder West Europees land is het ook hetzelfde gezeik.
De namen van stranden, zwembaden, binnensteden, scholen, horeca, AZC's, etc verschillen steeds. Maar het zijn altijd dezelfde mensen die de sfeer komen verzieken.
En nee ik haat mensen niet om hun huidskleur. Ik ben tegen een totale immigratiestop. Maar Nederlander worden is geen *recht*. We moeten af van het linkse dogma dat iedereen die 5.000 euro aan mensensmokkelaars betaalt, hier *dus* automatisch recht moet krijgen op levenslang gratis wonen en gratis uitkering. En dan gelijk ook maar van het linkse dogma dat iedereen die ons haat *recht* heeft op extra overlast-subsidies.
Landen als Marokko worden stinkend rijk van alle fraudes die wij gedogen, en alle subsidies die wij ze geven. Als wij bereid zijn die geldstromen in te dammen, zullen die landen direct hun vuilnis terugnemen. Dat zal het gedrag van de achterblijvers ook indammen.
Als de Belgische staatsomroep ook maar over een greintje zelfspot zou beschikken, dan hadden ze dit item gefilmd terwijl die dame met heur kop in het strandzand zat
Ik ben dat asociale typhusvolk zo beu. Ik snap dat er in die landen dictators zitten, vrijheid is iets waar ze niet mee om kunnen gaan dus bouw aub z.s.m. fort Europa en laat niemand meer binnen en wat erin zit en zich niet gedraagt stamp je met gang terug naar waar ze vandaan komen.
Stop met gratis geld huis en wasmachine, dan is dit hele verhaal zo opgelost.
Deze teringbende loopt uit de hand en zal eerstdaags opgelost worden door een paar fanatieke knuppelboys als het zo doorgaat. Niet meer lullen maar rammen.
Maarja dat is juist wat men wil zodat er gezegd kan worden, kijk zie je wel hoe rascistische mensen denken. Nederland is tolerant maar ook hier is genoeg genoeg. De grens is al een tijdje geleden bereikt bij de meeste en nog lopen onze import vrienden ons allemaal keihard in de kont te bonken terwijl het nieuws zegt dat wij het lekker vinden.
Het inkomen voor nieuwkomers is te hoog om überhaupt te werken.
Bijstand gezin is €1680. Daar komt hoersusidie, zorgkostenvergoeding en veeel kindergeld bij. Dan zit je al rond de 2k+ .... Waarom zou je nog werken ? Tel daar je huurwoning met korting bij want zielig, en nog de extra’s die je kan aanvragen voor de boksles van Kinders internetvergoeding en andere potjes die ik vergeet. Als er een land is waar ik dit ook kan krijgen gratis gooi ik ook m’n paspoort weg en wordt ik vluchteling.
Een beetje creativeling weet Zweden met Nederland te combineren. Een huurwoning mag per direct in de onderverhuur.
Mooi hoe belgen hun politieke correctheid altijd zo lekker koddig verwoorden.
De volgende keer dat gajes gewoon aan de bayonet. Dat zal ze leren.
De presentatrice heeft wel een leuke uitstraling trouwes
Wat is Belgisch voor 'wegkijken'?
Capituleren
Belgen zijn net zo stekeblind als de linkse elite hier. Tuurlijk is dat etnisch profileren omdat die etnische groep namelijk voor veel problemen zorgt. Dat mag alleen niet gezegd worden dus wordt niet het probleem maar de boodschap bekritiseert. Wegkijken dus. De olifant dendert vrolijk door.
Of is er een andere agenda:
de zee stijgt (niet door de normale getijden) maar door klimaatopwarming, daarom hebben we een hitte golf. Dat probeert die griet haar landgenoten wijs te maken.
@CiTy3 | 10-08-20 | 15:01: Hoe dan ook, het is onze schuld en het enige wat helpt is bukken en meer belasting betalen.
Dan zie je die varkens aankomen bij het gevang, in dezelfde outfit als tijdens die matpartij. Zwembroek, blote voeten.
Als dat maar goed gaat...
Ik zie een openingetje voor Groen Fascist en vergelijkbare krankzinnigen.
'Ze zijn onmenselijk behandeld. Ze hebben een nacht in de cel doorgebracht zonder fatsoenlijke kledij. Misschien zijn ze zelfs wel gemarteld.'
Belgische justitie en/of flikken: denk nu toch eens na. geef die psychiatrische zeloten die zich Linksen noemen nou gewoon geen enkele munitie.
Na alle reacties hier gelezen te hebben is het toch ongelooflijk dat Geert Wilders nog steeds een strafzaak aan zijn broek heeft hangen over de "Willen jullie meer of minder Marokkanen?" uitspraak. Vrijwel iedereen is dat agressieve klootjesvolk zo ontzettend zat, maar het mag nog steeds niet benoemd worden door de linkse hypocrieten. Om van te kotsen, deze regering.
Als je er goed over nadenkt, besef je idd. hoe compleet belachelijk dit is.
Pas als NL één grote rokerige puinhoop is gaat men misschien inzien dat Geert een punt had.
Dat het mogelijk is is niet zo vreemd toch? Een bepaalde groep heeft het voor het zeggen in dit land. En die zitten op strategische posten waardoor er ook geen verandering hierin komt als men rechts stemt.
Ja zo gaat onze jeugd hun leven ervaren, geen veiligheid. Wanneer je iets zegt kan je zomaar worden neergeschoten. Ja dat kan als papa en mama jaren groen links stemmen. Die zijn dol op pistolen Folkert, Femke, die vegan streaker zou ik ook even checken. De varkens bezetters. Ga zo maar door. Rutte staat erbij en kijk erna en zag dat het goed was.
'Een kleine groep amokmakers verpest het voor de meer dan één miljoen Brusselaars die wel goed in diversiteit met elkaar samenleven.'
Klopt. Nooit gedoe of geboem op Zaventem, en ook Islamistisch Broeinest Molenbeek is een voorbeeld-wijk voor andere steden.
Enkele weken terug hadden ze in Knokke al even grote problemen met groepen Nederlandse jongeren, vooral uit 't Gooi. En bij F.C. Antwerp tegen Beerschot kun je straks na de coronatijd weer honderden roomblanke idioten elkaar zien afrossen rond De Bosuil.
...´Evenveel mensen, op een kleinere oppervlakte´... Of, zoals we in Nederland zeggen: ...'Veel meer mensen, op dezelfde oppervlakte'...
De strijders van Erdo en Gay King Mo liggen aardig op koers. Het is een oorlogssituatie waar Europa in terecht is gekomen, niet meer- niet minder.
Foederatii he, met instemming van de EU-opperhoofden. Dus niks oorlogssituatie, gewoon overname van binnenuit.
Hoe zit dat dan met kermis, braderieën, festivals, carnaval, of wat voor evenement dan ook. Daar zijn geen getijden en krijg dat stinkvolk heet ook altijd voor elkaar om de boel te verzieken.
Ze zeggen wel een dat als je iemand niet kent dat je hem ook niet kan haten, wedden van wel.
Niet eens op ingaan joh. Het is te dom gelul om er maar 1 woordje repliek aan te besteden.
Als het namelijk aan het getij lag, waarom dan altijd dezelfde types/kleuren die dit soort rotzooi schoppen? Dat zou ook een wedervraag kunnen zijn.
Zie je, doe ik het zelf ook...
Ha, onze immer betrouwbare staatszender, die het nieuws komt "duiden" voor de domme massa. Je kan beter de pravda lezen.
We zouden voor criminelen speciale huisvesting kunnen regelen waar ze geen last zijn voor de algemene populatie.
Er loopt een bergenrij van Marokko tot aan Tunesie. Daar liggen hun roots.
Vandaag met de tram. 5xomgeroepen dat mondkapje verplicht en wat zonder? Drie moslima’s en twee heren van kleur. Je kan het de hele dag benoemen en aantonen wat een klerezooi dit land is/wordt. Controle? Bang en angst overheerst
Het ergste van dit alles is die leugenachtige ontkenning van de Belgische media met Het Laatste (Linkse) nieuws op kop.
Dit schorriemorrie mag van mij zo hard aangepakt worden dat ze niet meer recht kunnen staan, maar ja.. dan zal de linkse kerk hun wel weer aanklagen en veroordelen.
Daarom, al hoewel het al veel te laat is, moeten we er zelf aan beginnen en overal verhaal halen bij dit crapuul!
Jaren geleden mijn nick-name gekozen om dit te benoemen. Had nooit gedacht dat het fenomeen zo'n vlucht zou nemen....
Hoe krijgt men het in Godsnaam toch elke keer weer voor elkaar om steeds maar weer de waarheid te verdraaien en vooral niet het beestje bij zijn naam te noemen.
Een hoop blanken zijn ook niet 100% in hun hoofd. Alleen dan krijg je het voor elkaar om die naffers de hemel in te prijzen en te verdraaien wat ze werkelijk aan het doen zijn.
Vind je het gek dat Halsema haar kinderen van een multi culturele school heeft afgehaald. Haar kinderen moeten natuurlijk beschermd worden en mogen de destructie natuurlijk niet meemaken. Andere kinderen mogen wel in de leeuwen kooi gegooid worden zal haar een ruk uitmaken.
Er is zogenaamd "niets" aan de hand, maar die d66 en GL bakfiets flikkers hebben hun kroost ook allemaal op witte schooltjes, toevallig hoor.
Goed gelukt die opvoedig van Pistolen Brunootje.
@Wienerschnitzel mit | 10-08-20 | 13:50: Ja maar hun kinderen zijn geen sociaal experiment, kinderen van andere mensen uit wat mindere buurten natuurlijk wel. De hypocrisie van links zou lachwekkend zijn, ware het niet dat ze zo ongelooflijk veel slachtoffers onder de gewone bevolking maakt.
Wel een mooie naam voor een badplaats, maar dat is dan ook wel alles als ik het zo bekijk.
Ik denk dat de meeste jongeren de plaatsnaam discriminerend vinden, ik geef ze gelijk. Dit kan echt niet meer, terecht dat ze boos zijn. Maak er maar Islamabad van.
Samen met Oostende is het zowat de meest marginale plek aan de kust.
Toeristen kunnen en masse worden aangevoerd met de trein, en ja...
Altijd weer die vermaledijde rakkers Roderick en Diederik-Jan uit Wassenaar.....
Die Belgen moeten even in Amsterdam kijken! Geen eb en vloed, maar wel vijf kogels in uw rug!
Probeer dit eens aan een strand in Putin land, eerst rammen die Russen hun tanden eruit, dan komt de politie nog even met de lat. Dat is het enige wat dat "Ras" verstaat.
Nu ook eb en vloed in het zwembad www.gelderlander.nl/achterhoek/groep-...
Ghe
Joh, je verwacht het niet. En de ouders doen vrolijk mee :(
Ach dat probleem zal wel snel opgelost worden door het zwembad te sluiten.
@Waakvlam | 10-08-20 | 13:38: uiteraard, die lui zijn allemaal hetzelfde.
Het is ook godverdomme overal en altijd hetzelfde liedje: eerst zorgt zo'n roedel naffers voor 'overlast', worden ze erop aangesproken, dan reageren ze agressief, als het dreigt te escaleren komt de politie erbij, die arresteert er één, later komen ze dan verhaal halen bij het politiebureau, zelfs ouders - de 'opvoeders' - doen er aan mee:
"Ook ouders van de jongeren waren aanwezig, een van hen werd aangehouden omdat zij de aanhouding van haar zoon belemmerde."
en als ze dan met geweld verwijderd worden, gaan die teringlijers klagen:
"In het bericht wordt juist de politie beschuldigd van zware mishandeling."
Of ze gaan zich aanpassen óf ze moeten oppleuren naar hun 'eige' land, al dan niet onder dwang. Na meer dan 30 jaar naffer-wangedrag heb ik het echt totaal gehad met die bevolkingsgroep. Ze moeten gaan beseffen dat hun aanwezigheid hier in West-Europa geen vanzelfsprekendheid is, maar een gunst, die verdiend moet worden; verdiend met goed gedrag, en zo niet, dan is dáár het gat van de deur.
@Dr_Johnson | 10-08-20 | 13:56: Racisme kaart trekken werkt altijd goed in dit land. Deze gasten zijn niet dom :p
Het 'Golfslagbad'! En dit waren blanken. Zie je wel. De theorie klopt!
Waarom geven ze "het zand" gewoon niet de schuld, of een blauw gestreepte parasol. Zeggen waar het werkelijk op staat durft men na 40 jaar ellende met die lui NOG niet te benoemen. De waarheid is, dat overal waar dit volk berschijnt, het niet prettig vertoeven word voor de "ongelovige", want dat is de opzet. NIETS anders.
Waarom geven ze "het zand" gewoon niet de schuld
_______
In het zand voelen ze zich blijkbaar lekker thuis.
Maar hun thuis is een veel groter zandbak... ga daar dan 'spelen'.
Vooral Amokkanen zijn, zoals altijd weer, van de partij.
Ik was een keer met een opvallende auto in Brussel en was verdwaald en kwam in een wijk terecht waar tientallen Afrikanen achter mij aan begonnen te rennen, ik kon ze afschudden door met een rotvaart door rode stoplichten te rijden. Wat mij nog is bijgebleven , is dat de meeste van die gasten geen schoenen aanhadden. Het was gewoon donker Afrika. Ontluisterend.
Tot in de jaren 60 was het in de USA heel normaal dat stranden werden opgedeeld in stukken voor de blanke bevolking en stukken voor de donkere bevolking.
Met de kennis en ervaring van nu was dat misschien nog niet eens zo'n hele achterlijke maatregel.
Ik heb een keer zoiets voor het openbaar vervoer gesuggereerd en ben toen voor 4 jaar opgerot en weggejorist.
Ironisch genoeg gebeurt dit al. Bij de plaatselijke plas waar ik woon is een gedeelte geannexeerd door vrijwel uitsluitend jonge mannelijke marokkanen. Veel troep, veel geschreeuw, veel onrust. Op een drukke dag liggen er daar ca 50 a 100 van die opgeschoren micropiemels de dienst uit te maken en hun homofiele gevoelens jegens elkaar te onderdrukken. Daar ligt geen blanke tussen en loopt ook geen blanke doorheen omdat alleen dat al provocerend is... Regelmatig is er politie aanwezig om toezicht te houden en die ook worden uitgelachen als ze weer weglopen. Andersom liggen er wel wat marokkanen tussen de blanken, maar dit zijn dan ook de marokkanen die zich als normale Nederlanders gedragen en waarschijnlijk ook net zo klaar zijn met het gespuis.
België is allang verloren, wat bij de aanslagen op de Bataclan heel manifest is geworden. Om hun eigen falen te verdoezelen proberen ze nu via door hun opgekochte MSM ons land ook naar de knoppen te helpen. Race to the bottom noemen ze dat overzees.
Bataclan was in Parijs.
@Iadea.Poef | 10-08-20 | 13:42|
Waar @Feitenplisie op doelt is dat één van de daders, Saleh Abdeslam, na de aanslag nog maanden vrijelijk kon vertoeven in Molenbeek te Brussel. Hij werd door de lokale Ummah van alles voorzien; geld, kleding, schuiladressen, telefoons etc.. Pas na maanden wist men hem te achterhalen en te arresteren. Wat ook gelijk aangeeft waar de èchte loyaliteit ligt.
"""Jongeren""" die in grote groep kwamen. In Nederland zijn dat meestal voetbalsupporters, maar in België zijn dat kennelijk ook strandgasten van warm-continentale pluimage. Verhullend taalgebruik noemen ze dat. Of glashard liegen, wat eigenlijk hetzelfde is.
Als u zo denkt over Nederland loopt u ongeveer 40 jaar achter de feiten aan.
@jemagookniksmeer | 10-08-20 | 12:55: Daar lijkt het wel op, ja. Voetbalsupporters worden in de media gewoonlijk 'hooligans' genoemd, terwijl het echte hooliganisme al jaren terug is....
Altijd grappig om te zien, krampachtig gelul om maar niks verkeerds te zeggen. Door de stormen afgelopen jaar is er bijna geen zand over in zeeland en hou je nog minder dan 50m strand over bij hoog water. Voor een normaal mens is dit geen reden om te gaan vechten. Voor zeer slecht opgevoede noord-afrikanen is elke scheet al een reden om te laten zien wie de grootste is op de apenrots. En het is natuurlijk nooit hun schuld. De reacties op dit gedrag is overduidelijk links. Die mensen hebben een bepaald ideaal beeld in hun hoofd en zodra de realiteit daar niet aan voldoet mag je het niet bespreken of bemoemen want dan bestaat het probleem automatisch ook niet meer. Kinderachtig en zorgt absoluut niet voor een oplossing. Voor de mensen die denken dat dit in de toekomst minder gaat worden raad ik een boek van Mark Steyn aan, is misschien een alarmist, maar echt vrolijk wordt je er niet van.
Wie zelf oogkleppen opzet, zal nooit iets zien.
Grappig vind ik het niet meer, het is jarenlang alles goed proberen te lullen wat dit tering volk andere mensen aandoet.
Vooral die animatie maakt veel duidelijk. Die redactie moet echt hebben zitten brainstormen. "Hoe gaan we dit verkopen?" "Tja, moeilijk, de beelden lijken voor zich te spreken, daar is zelfs met knippen en plakken niks meer van te maken." "Een animatie misschien?" "Top! Doen we! Dan hebben we de vrije hand, dan kunnen we doen wat van ons gevraagd wordt: nieuws maken!"
Precies zoals die animatie die het OM hier de wereld in stuurde om ons te vertellen dat de Blokkeerfriezen heel erg fout waren. De werkelijkheid naar je hand zetten, de werkelijkheid corrigeren.
Zo is het. Je houdt het lekker "objectief" en eenvoudig. Stel je voor dat ze de opbouw van het geweld van het tuig moeten duiden. Dat kan de MSM helemaal niet. Ze durven het niet. Ze kunnen het niet en ze willen het niet.
"tegen de avond begint dat water dus dichterbij te komen" ..... alsof dat elke avond het geval is, zo klinkt het. Nog dom ook.
Deze nieuwslezeres is goed ingeburgerd; ze beheerst de Taqqiyya zoals het heurt....
Ja zo lust ik er nog wel een paar. Daar is het al net zo verrot als de linkse Deugers hier ten lande
Ik durf te zeggen dat we de laatste jaren worden gekoloniseerd door immigranten van islamitische signatuur.
Daar kiest De Nederlander zelf voor.
Totale onzin. Calimero denken.
@van Oeffelen | 10-08-20 | 12:31:
Wacht maar tot ze den Hollander eruit gefokt hebben, zo heel lang duurt dat niet meer met hun reproductie ratio.
Geweldig ook de ophef onder Der Gutmenschen over grappige grapjes van een grappenmaker.
“Nieuwe badplaatsen aan onze Belgische kust: Knokkerokko en Kloppenberge” social mediaade Frank van Eerum.
Gutmenschen en andere wegkijkers vallen daar over.
NOS Journaal:
-We hebben niet eerder zulke heftige maatregelen hoeven nemen.
-We zien een heel ander soort publiek dat naar Scheveningen komt en dat heeft alles te maken met corona.
-Mensen gaan normaal gesproken naar "uuuh" andere landen op vakantie, dat kan nu niet.
-En lijken Scheveningen te hebben gevonden als plek om naartoe te gaan.
1 + 1 = 3
Dus: schijten ze nu hier de stranden onder.
Ja, ook gezien. Ik kijk altijd vol spanning, hoe draaien ze nu weer om de hete soep heen.
Zero tolerance. Dezelfde dag uitzetten naar het land van herkomst of land van etniciteit. Pluk ze! Want op deze voet werken we mee aan onze eigen snelle afgrond. Nederlands en Europees vrijzinnig-liberale klimaat werkt gekkies in de hand. Ze poppen momenteel overal op. Te beginnen bij de vrijzinnig-liberale mensen zelf. Ik zie ook normale mensen die door dit politieke klimaat gek worden gemaakt, veranderen. Allerhande splintergroepen duiken ineens op. Het kan dus op deze manier alleen maar een keer gruwelijk mis gaan.
Ja Rutte, Merkel en moem de hele rits maar op. Door jullie zelf gekweekt. Door niet te luisteren naar de wensen van de autochtone bevolking, maar des te harder te doen wat je zelf wil, culturele vermenging, onteigening, vrijzinnigheid. Jullien beleid is destructief.
Op deze voet gaan we de jaren '20 van Italie terug zien. Toen ontstond de Facistische Partij om orde op zaken te stellen. Na 40 jaar puinhopen van liberaal bewind, maakte Duce er binnen no-time het meeste welvarende land van Europa van. Nee het ging niet altijd fair, maar dat was het van linker zijde ook zeker niet. Het werd een hard gevecht tegen extreem links die werd gewonnen.
Marokko en anderen nemen ze niet terug, dat is nu juist de crux. U begrijpt niet hoe internationale diplomatie werkt ?
@van Oeffelen | 10-08-20 | 12:33:
Sat is dus die vrijzinng liberaire gedachte waar we linea recta van af moeten. Wij bepalen wie er in dit land verblijven, niet andere landen. Zie hoe Trump de diplomatie verandert, held. Kunnen wij ook. De Crux is er dus niet, die hebben we onszelf opgelegd. Kunnen we gewoon van af. Stuur vliegtuigen vol er naar toe. Stop elke cent subsidie. Wat wil Marokko doen? Ons bombarderen?
De internationale diplomatie is vooral ons eigen diplomatie. Kunnen we dus zelf veranderen. Maar alleen door de juiste partijen en personen.
Er is niet alleen een probleem met deze jongeren, maar ook met de oost europese immigrant. Ga eens door Limburg toeren en zie hoe die mensen worden uitgebuit door de uitzendbureaus en de werkgevers. Ze worden in hele kleine huisjes (hokjes) geplaatst. En werken voor een habbekrats. Werk dat de autochtoon zogenaamd niet zou willen doen, yeah right. Ze gaan dus drinken en drinken en veroorzaken veel overlast, soms zelfs dodelijke aanrijdingen. En de graaf reed gisteren langs een bedrijfje met in de voortuin een wel heel bijzonder verbodsbord. Een bord maar daarop een schijtend mens met een dikke rode streep erdoorheen. Zo erg is het al dat je deze mensen ook al ziet schijten in je tuin. Fijn, bedankt Donner (CDA) en Rutte (VVD). Maar omdat wij westerlingen zo onverschillig zijn in alles en uiteraard laf (we zeggen niets meer) kan dit gezwel groter en groter worden. Totdat....
@van Oeffelen | 10-08-20 | 12:33: Klopt, u heeft gelijk, die werkt niet.
@van Oeffelen | 10-08-20 | 12:33: ja maar die werkt helemaal niet?
@rectormagnificus | 10-08-20 | 12:39: dat is al lang gepoogd, maar vliegtuigen worden gedwongen om te keren. U begrijpt het echt niet of wilt het niet begrijpen ?
@van Oeffelen | 10-08-20 | 13:25:
Marokko zal wel moeten, want de mensen zijn niet statenloos, maar hebben de Marokkaanse nationaliteit en een Marokkaans paspoort als toegangsbewijs tot dat land. Ontnemen wij ze de Nederlandse nationaliteit en maken we de betreffende crimineel persona non grata. We stoppen subsidies en zetten andere financiële en diplomatieke middelen in om Marokko te dwingen. Een telefoontje met "nee" uit Rabat, luisteren we niet naar. Escaleer maar een keer, zendt volle vliegtuigen er heen. Verander de huidige werkwijze van diplomatie.
Subsidies en diplomatie waren in de jaren '60 een handig instrument voor Westerse landen om zaken te doen. Met een beetje geld, kreeg je toegang tot de markt. Legale corruptie noem ik die diplomatie. Nu worden we met ons eigen geld bevochten en laten ons chanteren. Een stille oorlog noem ik de huidige diplomatie. Maar let wel, ik wil niet alleen naar Marokko wijzen, ik wijs juist naar onszelf. Wij volgen andermans wetten op. Wij raken uit te zetten Marokkanen zelf kwijt. Wij zetten ze niet gevang. Wij zijn degene die moeten veranderen en de lead moeten pakken. De vrijzinnig liberale diplomatie waar jij op wijst, moet dood.
@rectormagnificus | 10-08-20 | 13:43: gelukkig zit u niet aan de knoppen.
@van Oeffelen | 10-08-20 | 13:55:
Ik had u uitgezet
Er is geen EU-brede bereidheid beleid om het accepteren van uitgezette onderdanen te koppelen aan het niet blokkeren van geldstromen. Doe dat 3 maanden en u zult zien hoe rap die struikroverhoofdmannen op de knietjes gaan om hun ondeugende onderdaantjes weer terug te nemen. Maar ja, slappe knieeen he.
Wie zegt dat ze moeten landen...
@rectormagnificus | 10-08-20 | 13:43: Wij volgen niet andermans wetten op, maar denken dat anderen onze universele wetten ook omarmen. Dat doen ze niet. Ze lachen ons recht in het gezicht uit. Voor de rest helemaal mee eens. Met betrekking tot dit specifieke probleem kunnen we niet anders dan de oude kanonneerboot-diplomatie te hanteren.
@van Oeffelen | 10-08-20 | 12:33: Een van de grote smoezen van links en de EU, altijd op zoek om in de influx van kansloos, achterlijk en aggresief volk te vergroten en goed te praten. In plaats van het grote smoezenboek opentrekken waarom dingen niet kunnen zou Oef vanaf zijn hoog verheven Zwitserse berg eens moeten nadenken hoe we die instroom wel kunnen reduceren, liefst tot nul. De sleutel ligt in het totaal afschaffen van iedere luxe zodat deze sprinkhanen een deur verder gaan.
Dien we dit niet dan lopen we met dank aan Mark Rutte inderdaad een oplossing a la jaren 30 tegemoet en daar wordt niemand blij van.
Je haalt mensen met een lage sociale/economische/mentale status naar Nederland. En dan zeggen ze dat deze mensen eigenlijk problemen hebben omdat ze in die situatie zitten. Haal ze hier dan niet naar toe!
Of in dit geval België
Dan is de oplossing heel simpel; als het strand smaller wordt, dan wordt het tijd om de spullen te pakken en terug naar huis/het hotel/de camping te gaan.
Je moet ze leren zwemmen, is goed voor hun.
Nee niet doen. Zeg dat ze kunnen drijven.
@Premier Trutte | 10-08-20 | 12:18:
Klopt, op den duur komen ze inderdaad weer boven drijven.
Gewoon een mijl uit de kust overboord zetten.
Wie de kust zwemmend bereikt is geslaagd.
Aha het gedrag heeft met de stand van de maan te maken! Helder
Bij dat soort / ras wel ! Alles zelfs !
Nee, kleur vh zand vrees ik.....
Vroeger,heel vroeger had je in Nederland mariniers die dan ingrepen, bv op de Dam.Mss een tip voor onze zuiderburen?
Die hebben ervan geleerd. Kregen bijna allemaal zwaar op hun flikker van de oversten.
Man man dus het tij dat keerde is de oorzaak van dit wangedrag. Proberen we nu alles goed te praten wat de criminele import uitspookt. Godgeklaagd!
Tja. Het is al vaker gezegd: jammer dat zulke grote groepen Noord-Afrikaanse moslims het verpesten voor de paar die wél de regels van een westerse samenleving naleven - of althans zeggen dat te willen.
Intussen is er maar één remedie tegen de terreur van dit import-geteisem: een breed plan om in deze verwende, over-gefeminiseerde West-Europese samenlevingen de weerbaarheid terug te vinden die we een halve eeuw geleden zijn begonnen in te leveren.
Hoe kun je het in 's hemelsnaam verantwoorden om, zoals te zien in die filmpjes, politie-meiden met een blonde paardenstaart (zonder beschermende kleding ook nog) in te zetten tegen barbaarse moslimse kickboks-types die overal schijt aan hebben, om te beginnen aan vrouwen en aan de westerse samenleving waarvan ze geen deel wensen uit te maken?
Er zit niets anders op om tegen dit soort barbaars (groeps)gedrag effectief op te treden, dan jezelf te verlagen tot het beesten-niveau van dit canaille en ze met gelijke munt terug te betalen: ongenadig en zonder afzien de beuk erin. En dan niet met meiden met blonde paardenstaarten, maar met goed getrainde (als die nog bestaan) binken die dat hyena-groepsgedrag uit elkaar rammen. Het is de enige taal die ze verstaan, en de enige manier om ze terug in hun hok te krijgen - in Israël hebben ze dat goed begrepen. Elke daad van agressie vanuit de moslimse hoek wordt daar onmiddellijk ongenadig afgestraft. En het woord "proportioneel" is daarbij (terecht) taboe. Wat je ziet, is dat het daarna weer een hele tijd rustig is.
En tenslotte zou het verstandig zijn om al die excuus-mutsen in de journalistiek, zoals die doos uit het bovenste filmpje met haar idiote eb & vloed-verhaal, op staande voet te ontslaan. Want áls die over-feminisering ergens goed heeft toegeslagen, is het wel in de journalistiek.
Goede reactie. We zijn veel te lief voor dit soort tuig.
De nieuwslezeres heeft grof gezegd twee keuzen: a) het echte verhaal - komt ze er zelf eerlijk vanaf - raakt ze haar salaris van 2 ton kwijt en al haar vrienden - en zal ze door het leven gaan als fascist o.i.d. en krijgt ze nooit meer een baan. b) lekker dom meedoen - apes nous le deluge - maar dan ben ik al lang binnen en ga ik in Hongarije, Canada o.i.d. leven.
Zo moeilijk is het niet.
Canada is zo mogelijk nog politiek correcter dan West-Europa. Je kunt beter naar Hongarije of Polen verhuizen - zo lang je niet openlijk homoseksueel bent, tenminste.
haha de journaille salarissen stellen niks voor, 2 ton, schei uit zeg.
@Peter Emile | 10-08-20 | 12:17: Desondanks kent Canada nog vele plekken waarbij enige honderden vierkante kilometers in de omgeving er alleen lieve bontkraagjes zijn, behalve dan voor de zeehondjes.
ja, laten we weer een enorm probleem dat we niet aankunnen gaan downplayen. Wat is de politiek toch een laf zooitje.
Wat is er nog méér nodig om de ogen te openen en het gezonde verstand te gebruiken voor; Journalisten, ongekozen bestuurders, Politici, Rechters en deugende zelfbenoemde BN'ERS.
Als je je ogen opent dan word je: uitgescholden voor fascist, worden je adverteerders gebeld, krijg je strafzaken aan je broek en verwijderd uit van alles en nog wat. Dit gaat door tot het tipping point. En dat gaat met een knal....
Als het strand of land te klein wordt, dan zie je de dreiging pas helder die uitgaat van de groeiende macht van dit leger van islamitische en afrikaanse tribaaltjes cq aspirant-beroepscriminelen en is de mislukking van de multiculturele samenleving en daarmee de teloorgang van de normen en waarden van je eigen cultuur pijnlijk blootgelegd. De vloed heeft er niets mee van doen.
"De vloed heeft er niets mee van doen".
Behalve de Witte vloed, dan; vooral als het aankomt op de politiek correcte analyse van dit probleem door zo'n muts als in het eerste filmpje.
@Peter Emile | 10-08-20 | 12:22:
Tja, het gansje spreekt natuurlijk de 'correcte' woorden, over sommige zaken kan men ook in belgische media al jarenlang niet vrijuit spreken. Daar heeft Wim van Rooy al in 2015 een dikke pil over geschreven "Waarover men niet spreekt" www.bol.com/nl/f/waarover-men-niet-sp... Nu hebben we mogen zien wat daar van komt.. een ophopende hoop etterende vullis op het strand.
Many think the pirate's favorite letter be the R, but no it's the C.
Verschrikkelijk het lijkt wel een oorlogsgebied. Ze lopen in een linie over het strand. Het strand waar de mensen lekker kunnen uitwaaien om bij te komen van het harde werken. Dus niet meer! Niet te geloven!
IN NL precies hetzelfde, speeltuinen, zwembaden idem idem idem......
Zoiets heb ik meegemaakt in het Tikibad. Tussen de mensen met kinderen. Bebloede security en al. Men moet het eerst zelf meemaken willen ze geloven dat bepaalde mensen zoiets kunnen doen zonder scrupules.
@Leukerd | 10-08-20 | 13:15: Ik heb dit de laatste 40 jaar zo vaak om mij heen zien gebeuren, de intense haat van die lui in de ogen, niets ontziend, opa's oma's kinderen afranselen in groep. Ik ben hiervoor uit NL vertrokken, was dit zooooooo ontzettend beu.
Islam: overal waar het verschijnt, is de vrede wat er verdwijnt.
"het gewelddadige wangedrag van Afrikaanse jongeren met een strafblad"
Er moet eindelijk eens speciale wetgeving voor dit soort tuig ontwikkeld worden: three strikes and you're out. Worden naffers etc voor de derde keer op een strafbaar feit betrapt, dan volgt denaturalisatie en uitzetting naar het land van het tweede paspoort. Dat is meten met twee maten, zegt u? Zal me een worst wezen. Naffers beweren toch al decennia dat er met twee maten gemeten wordt, dan kun je dat volgens mij maar beter een keer formaliseren. Buitengewone problemen vragen on buitengewone oplossingen.
“Een kleine groep amokmakers verpest het voor de meer dan één miljoen Brusselaars die wel goed in diversiteit met elkaar samenleven.”
En dit lees je ook al meer dan 30 jaar. Altijd is het maar een héééééél klein percentage dat het verpest voor de overgrote meerderheid van goedwillenden. Dat gelooft onderhand geen mens meer; er zijn veel te veel en veel te vaak 'incidenten' met deze bevolkingsgroep in de hoofdrol om nog vol te kunnen houden dat het een heel kleine groep betreft.
Grenzen dicht voor verdere import van moslims en moslims die zich misdragen - crimineel dan wel geradicaliseerd-religieus - denaturaliseren en eruit trappen.
Amen.
Het spijt mij allemaal zeer, maar om nu Nederlanders of Belgen met een ethnische achtergrond weer een zondebok te maken kunnen we beter iets doen aan maatregelen en het handhaven ervan.
Het is mij toch wel duidelijk dat de stranden hier, de illegale festivals, de overvolle perrons, de BLM protesten en wat allemaal wel niet meer toch voor het overgrote deel bestaat uit Hollanders.
Ouderen uitlachen of beledigen die mondkapjes dragen gebeurd ook hoofdzakelijk door autochtonen, terwijl allochtonen hier over het algemeen toch wat volwassener mee omgaan. Ik ben wel helemaal klaar zelf met die selecties op afkomst. Het leidt enorm af van echte problemen. Het hunnie tegen hullie gehalte is groot, terwijl de echte problemen nooit worden aangepakt. Dat er twintig leden van een jeugdbende een strand onvelig maken is tot daar aantoe, maar waarom twintig leden van een jeugdbende uberhaupt gewoon vrij op straat lopen hoor je niemand over.
"Ouderen uitlachen of beledigen die mondkapjes dragen gebeurd ook hoofdzakelijk door autochtonen, terwijl allochtonen hier over het algemeen toch wat volwassener mee omgaan"
Gast, je bent de link naar het onderzoek vergeten. Denk je werkelijk dat iemand jouw reaguursel leest en ook maar enigszins overtuigd raakt of zelfs maar aan het twijfelen gebracht wordt? Je kunt eigenlijk net zo goed gewoon niks typen.
Mensen zoals u zijn het echte probleem, alles maar blijven ontkennen
Je hebt werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt. Dit gaat over Brusselse problmatiek die gevoed wordt door volstrekt incompetente politiedistricten die grotendeels door (linkse) politiek worden aangestuurd en verantwoordelijkheid afschuiven naar andere districten. Stap eens uit op station Brussel Noord en ga daar je lulpraatje houden. Je wordt met pek en veren afgevoerd.
Jij bent wel erg vatbaar geweest voor MSM berichtgeving. Erg, erg vatbaar.
- "Om nu Nederlanders of Belgen met een ethnische achtergrond weer een zondebok te maken".
Pardon? Ze maken zichzelf nog altijd tot zondebok, GeenStijl benoemt de feiten alleen maar. Don't shoot the messenger.
- "Ouderen uitlachen of beledigen die mondkapjes dragen gebeurd ook hoofdzakelijk door autochtonen, terwijl allochtonen hier over het algemeen toch wat volwassener mee omgaan".
Kunt u dit punt ook nog onderbouwen, of moet ik het gewoon maar even van u aannemen omdat u dat op Facebook heeft gelezen?
Ja hoor, de schuld ligt bij de autochtonen, en de allochtonen (behalve 20 man die overal in Nederland en België steeds opduiken, erg knap) zijn onschuldig en worden onheus bejegent. Tuurlijk.
Dus , anders gezegd, als we die 20 man opsluiten, is de multiculturele samenleving een succes voor iedereen. Prachtig, wat een oplossing.
Feit dat er 20 "jongeren" zijn aangehouden wil niet zeggen dat daarmee iedereen die onrust heeft veroorzaakt is opgepakt. Zie op de filmpjes toch vele malen meer lichtgetint tuig. Weet je waar ik helemaal klaar mee ben? Met het verzieken van de sfeer en de openbare orde door grote groepen allochtonen of lui met een migratieachtergrond.
@Waakvlam | 10-08-20 | 12:12: ......... ge zijt helaas niet de enige.
Je hebt wel gelijk met de verbazing hoe er überhaupt afrikaanse jeugdbendes kunnen rondlopen in België.
@hustler01 | 10-08-20 | 11:56: Mijn onderzoek bestaat enkel uit eigen ervaring.
@Waakvlam | 10-08-20 | 12:12: Dan moet je beter kijken want er was juist een grote groep allochtonen die de politie hielp met het oppakken van de kleine groep relschoppers.
@LinkeLotje | 10-08-20 | 13:44: no shit Sherlock.
En dan zeggen dat een kleine groep het verpest voor de miljoen brusselaars die in harmonie multicultureel samenleven.
Dat is onzin. Er is sprake van vrijwel volledige segregatie langs etnische lijnen. Net als in nl.
Benoem dat nou ook eens. Er is geen multiculturele samenleving. We moeten elkaar niet, wederzijds. Dat is grotendeels biologisch verankerd.
Precies dat. Arthur van Amerongen heeft dat al eens heel duidelijk beschreven in zijn boekje Eurabia.
Niet alleen biologisch. Ik heb ook een hekel aan autochtoon wangedrag. Het allochtone wangedrag is echter "iets" meer aanwezig.
Die MC samenleving is een natte droom van Halalsema en co verder niets.
Juist, als één stad volledig gesegregeerde wijken heeft dan is het Brussel. Door heel veel geld in deze wijken te stoppen blijven ze relatief rustig. Je moet er niet aan denken wat er gebeurt als het geld ooit op raakt.
Mooi gedaan door die vlaamsche madame met dat voorbeeld van een strand bij eb en vloed
Had de serieuze problemen van teveel mensen en culturen op een te klein oppervlak dankzij massa-immigratie niet beter kunnen uitleggen
En tevens de oplossing? iedereen krijgt een vierkante meter strand toegewezen waar je moet blijven, de hele dag. Ongeacht eb en vloed.
Benoem verdomme het probleem nou eens.
Anders komt er nooit een oplossing voor de overlast van dit soort inteelt klootzakken.
ik zal het benoemen het zijn die Kut marokkanen
De oplossing is dat alleen nederland al even vóór 2030 1 miljoen van dit soort
afval gaat importeren, dus wil ik niet eens weten wat de overige west europeese
landen er dan nog gaan importeren, en erdolf heeft alle turken in het westen
weer eens opgeroepen om 4 tot 5 kinderen te nemen, dus over 50 jaar is
west europa compleet gepislamiseerd en de blanke westerling een minderheid
in z'n eigen land zal zijn. Gelukkig ben ik tegen die tijd al dik 20-25 jaar overleden, dus ik hoef die shit niet mee te maken, en heb ik ook geen kinderen
dus waar maak ik me nog druk om eigenlijk? Want het is de wens van de meerderheid die TOCH WEER op de vernietigende partijen blijven stemmen
dus krijgt de westerse autochtoon gewoon de toekomst die het verdiend!
Eb en vloed de schuld geven. Niet opvoeding en beschaving. Zelden zo'n dom vrouwtje gezien.
Als ik die nieuwslezeres was, dan zou ik weigeren om een dergelijk tenenkrommend lulverhaal op te rakelen!
Dat is niet dom: Dat is nou Dhimmitude.
Altijd en overal het gedrag van moslims verdedigen, tegen beter weten in, terwijl iedereen weet, dat er nooit vriendschap of dankbaarheid terugkomt, maar alleen maar meer haat en minachting.
Het is trouwens niet voor niets dat Belgie behoorlijk anti-semitisch geworden is de afgelopen 10 jaar, en en masse Palestijnen heeft geimporteerd.
www.joods.nl/2020/02/carnaval-van-aal...
Dat is ook een aspect van Dhimmitude:
Door anti-semitisch en anti-Israel te zijn, hopen dat de moslims je aardiger vinden.
Dit veroveren van de publieke ruimte, is alleen maar een volgende stap op de weg van totale onderwerping van de Westers waarden.
Is gewoon angst. De angst om het baantje kwijt te raken, angst om als racist te worden neergezet, angst voor bedreigingen, angst om een sociale pariah te worden en angst om uit haar eigen veilige kringetje verstoten te worden.
Wie uit de veilige staatsruif vreet moet gewoon weten wanneer hij/zij de bek moet houden of moet wegkijken. In bezettingstijd en op vakantie naar bepaalde landen is dat overigens niet anders.
Moslimjongeren dus. Zeg dat dan gewoon.
moslimtuig zal je bedoelen!
Islamieten, paard van Troje
@Bill Cosby | 10-08-20 | 11:50: En niet IN, maar OP het Paard van Troje !
@von sokkenstopfen | 10-08-20 | 11:47: moslim en tuig is hetzelfde toch
Lomp smerig tuig is het. De karwats erover.
Die mevrouw met het rode jasje kon er toch niet aan ontkomen, "Noord Afrikaans". Maar toch, het ligt aan van alles: grote groepen, corona, temperatuur, eb en vloed maar niet aan....
Mijn aandelen schoudertasjes gaan als een raket.
Ik daarentegen zit in de Gucci gay-heuptasjes. Gaan nog veel beter.
Langzaam maar zeker naderen we een kookpunt wat z’n weerga niet kent. Geef het nog max 10-20 jaar en Europa is het toneel van een smerige burgeroorlog.
Noord tegen zuid? Met daarna een verklaring van onafhankelijkheid en een grondwet? Of doelt u op iets anders?
@Odin | 10-08-20 | 11:43: Die zwitsal achter uw naam staat u goed.
Burgeroorlog? Misschien allochtonen onderling, maar de autochtonen gaan daar nog steeds met een bochtje omheen. Wordt wel steeds lastiger om die bochtjes te ontdekken overigens.
Ieder die het Bosnische conflict gevolgd heeft, en daarmee bedoel ik niet de voortdurende pro-moslim propaganda die je hier te slikken kreeg, weet, dat het een kwestie is van tijd.
Voorlopig beweegt het Westen nog braaf mee, met wat de moslimlanden willen.
In Bosnie wapperde de ISIS vlag zelfs in sommige streken, en Albanie en Kosovo en Macedonie worden als moslim-landen straks gewoon binnen de EU opgenomen.
Het machtsblok van 57 moslimlanden in de VN heeft het voor elkaar, dat er meer resoluties van afkeuring tegen Israel worden aangenomen, als tegen alle overige wereldlanden bij elkaar, en onze linkse delegatie in de VN stemt, onder het goedkeuren oog van Kaag, daar vrolijk mee mee.
De geschiedenis wordt doodeenvoudig vervalst met verhalen dat de Joden en Christenen het geweldig hadden/en hebben in moslimlanden, en intussen stijgt het percentage moslims hier met een tempo van 600 per week.
@Roadblock | 10-08-20 | 12:42:
In Djakarta lopen arabische moslims al met IS-vlaggen op straat. Niet de Indonesiers zelf btw, tenminste, nog niet, als mijn laatste info up to date is. Treurig trouwens hoe de westerse wereld destijds en masse partij heeft gekozen voor Islamist Izetbekovic. Google die man. We weten allemaal wat de Serven hebben uitgevreten, de duistere kant van die zielige Bosniakken en andere moslims is uiteraard ook toen al vakkundig weggemoffeld. Man man man. Kan er met de kop niet bij waarom het westen Islam, Moslims en Arabieren zo met open armen ontvangt en vrijwillig het hoofd op het executieblok legt. We weten sinds de tijden van Darius en Xerxes al wat er vanuit die hoek komt, namelijk niet veel goeds voor onze beschaving. 2300 jaar voeren we een verdedigingsoorlog tegen de barbaarse horden uit het oosten voor ons vrij westerse democratische bestaan en in 50 jaar geven een paar idiote bovenbazen en hun paladijnen het allemaal weg. En voor wat?
@Graaisnaaiert | 10-08-20 | 14:29:
Mja, het probleem is, dat we geen 2300 jaar een verdedigingsoorlog voeren, maar dat er in het verleden en heden door kerkvorsten, en heersers vrolijk gecollaboreerd is.
Er is lange tijd meegehuild met de moslims over de staat Israel om te verbergen dat in moslimlanden mensenrechten met voeten getreden worden, en dagelijks mensen met een andere godsdienst onderdrukt /vermoord worden.
Onbegrijpelijk, dat de Westerse gemeenschap stilzwijgend accepteert wat een, zichzelf al de nieuwe Kalief denkende, Erdogan allemaal uitvreet.
De Aya sofia weer een moskee?
Internationale protesten blijven uit.
Als Turkije straks Griekenland aanvalt -en dat doen ze zeker- dan laat het Westen de Grieken barsten.
Zoals ze indertijd de Grieken in Anatolie ook hebben laten barsten.
nl.wikipedia.org/wiki/Griekse_Genocid...
Na de 2e wereldoorlog was het: Dit nooit weer.
Rhwanda? Er wordt de andere kant op gekeken. 1,1 miljoen doden in 100 dagen.
www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/04/05/de-ra...
Darfur? Er wordt de andere kant op gekeken. inmiddels circa 1 miljoen doden, en zwarte slavernij.
Ik las vandaag, hoe een NGO (CSI Christian Solidarity International) deze slavernij aan de orde bij de UNCHR probeerde te stellen.
Werden gewoon als NGO uit de UN weggestemd door landen, die zelf de burgerrechten met voeten treden.
Maar ook door landen als Spanje, Italie, en Frankrijk, wat altijd een wit voetje bij de arabieren wil halen.
Wij lopen ons als "vrije" Westen op de borst te slaan, maar we zijn moreel al failliet.
@Roadblock | 10-08-20 | 12:42: Macedonie is geen moslimland als Kosovo en Albanië. Het heeft wel een aanzienlijke moslim minderheid.
Heel België heeft gezien welke groep het was in Blankenberge en toch probeert de media hier het kwade te vergoelijken door de schuld te geven aan de zee.
Gaan ze er dan vanuit dat heel België nu gaat denken, goh,.. zie je wel,.. die booslims kun je niks aanrekenen, dat zijn gewoon heel aardige mensen, die kut zee heeft het weer verpest, of is het gewoon je volk gigantisch voor de gek proberen te blijven houden.
De zee geeft en de zee neemt.
Een oil for immigration artikel van meen ik wijlen Pamela Hemelrijk:
meervrijheid.nl/?pagina=1391
Het is bedisseld, luitjes.
Voor al die chauvinistische mohammedaanse neonationalistische ErdoTurken en IQ-arme minne rif mocros hadden we ook een berg Spanjolen, Portugezen, hell, Tsjechen, Polen, Hongaren kunnen binnenhalen.
Want die waren er OOK.
Stonden rijen klaar hoor om in 0031 handen uit mouwen te steken.
Vraag maar aan de dokwerkers in Rozenburg, of vraag het desnoods aan de kanarie in de Limburgse kolenmijn.
.
We zijn verkocht.
En wel aan de mohammedaan en zijn ideologische onderdaan: jij, de kafir.
Gezellig toch? Lekker inclusief allemaal. Genieten van de cultuurverrijking. Wat ik me dan wel afvraag: hoe selecteren "ze" emigranten in Arabië en Marokko? Want het lijkt wel of wij de linkerhelft van de normaalverdeling krijgen toegestuurd...?
In Luxemburg haalden ze Portugezen waardoor 15,6 procent nu Portugees is. businessam.be/10-zaken-die-u-niet-wis...
Daar hoor je nooit iets over maar Nederland wilde nog fl 0,25 per uur minder kwijt zijn en ging nog één landje verder kijken. Goedkoop is duurkoop.
@hustler01 | 10-08-20 | 11:51: Als 15,6% portugees immigrant is, dan had ik wel verwacht dat Luxemburg zich een keer zou kwalificeren voor het Europees Kampioenschap Voetbal. Ik ben echter nog nooit een Luxemburgse-Portugese voetballer tegengekomen.
Ik had meteen al de indruk dat het hier niet aan de blanke burgers lag..
Tuurlijk. Van vloed ga je vechten. Van volle maan ga je bejaarden beroven. Wegens bewolking ga je inbreken. Door G5 ga je homo's in elkaar meppen. Wegens grijze stoeptegels maak je je school niet af. Pollen veroorzaken seksistisch gedrag naar meisjes/vrouwen. De kleur blauw maakt agressief. Etc.
Maar aan de cultuur ligt het niet!
Dit is het resultaat van 20 jaar (ruwe gok) cordon sanitaire, waar je rechts monddood maakt inplaats van een stem te geven en te laten meeregeren. Leef er maar mee want je hebt er hoogst waarschijnlijk zelf voor gekozen als je in België woont althans.
Maak er maar 40 jaar van.
Gelukkig ben ik al jaren racist en wordt nog steeds bijna iedere dag hierin bevestigd.
Ik heb de iets lichtere variant van deze stoornis. Ik zie in mijn oneindige psychose steeds maar weer vooroordelen bevestigd.
Ik noem mijzelf etnocritisch en dat is geen eufemisme.
Je suis racist.
Na jaren racist geweest te zijn , ben ik toch tot inkeer gekomen.
Tegenwoordig ben ik rascist.
't Es neh vè Buls, want BLM Brussels Life Matters tO_0
Sylvana kom er eens in/haal um d'r es uit
Wat is het toch een fijn flexibel woord; Jongeren.
Ideaal voor politici dit liever PC zijn dan de werkelijkheid benoemen.
Het is zo simpel, terug naar het land van herkomst bij meerdere Nationaliteiten.
En opvangen in hun eigen Regio, waar ze dan ook naar toe terug kunnen gestuurd worden. Die gebieden in hun Regio zouden in elke politiek agenda nr 1 moeten staan. We staan zo langzamerhand met zn allen op een vlot midden in de oceaan allochtonen en autochtonen en wie duwt de ander er af om te overleven?
Alleen al nederland wil vóór 2030 nog even 1.000.000 van dit soort leegvreters importeren, dus kun je nagaan wat de overige west europeese landen nog gaan importeren en europa dan ook voorgoed verloren zal gaan tenzij er een partij opstaat die de oorlog verklaard aan links en aan al het importtuig,
alleen zie ik dat zo snel niet gebeuren, dus als je poen hebt dan is emigreren het advies, want hier is geen toekomst meer voor de blanke westerling!
Kan één van die superrijke Rockefellers hier even uitleggen wat het voordeel is van deze omvolking tot 3e wereldland?
@Acidstain | 10-08-20 | 11:38:
Het is gewoon de natte droom van naïeve imbecielen die denken
dat alle volkeren op aarde best met elkaar kunnen leven
en het westen dus voor hun experiment gebruiken en iedereen
daar maar even aan mee moet werken, zo niet dan ben je een racist
en nazi, maar over 20 jaar piepen ze wel anders als hun eigen kinderen
slachtoffer worden van moslimgeweld.
Tot 2030 wil alleen al nederland even 1 miljoen van dit soort afval erbij importeren en erdolf heeft de turken in het westen opgeroepen om 4 tot 5 kinderen te nemen, dus kun je alvast nagaan hoe europa er over 20 jaar uit zal zien als er niet heel snel een burgeroorlog gaat uitbreken!
@von sokkenstopfen | 10-08-20 | 11:45: Een miljoen uitvreters erbij. Reactie Hugo de Schoene: 'We gaan geweldig groeien', De volslagen idioot.
@Acidstain | 10-08-20 | 11:38: De westerlingen zijn te intelligent, die moeten weg, liefst dood !
Nog 1 miljoen. Gezellig. En natuurlijk allemaal in de weerbare en vruchtbare leeftijd. Moeten we allemaal wel een beetje zuiniger met water gaan doen maar dan komt het vast wel goed.
Het feit dat media het gore lef hebben om dit soort volstrekt krankzinnige uitspraken te doen, bewijst eens te meer hoe de media denken over hun kijkend, luisterend en lezend publiek.
In dat opzicht is de NOS/NPO geen haar beter, men weet dat een groot deel van bevolking de slaappil moeiteloos slikt, en dan lukt het verder wel om de boel voor de mal te houden.
'Afrikaanse jongeren' is al genoeg, 'met een strafblad' is zonde van de ruimte en de moeite.
Hoe zou Koning Leopold dit opgelost hebben? Congo-style?
Een stapel handjes zou het resultaat zijn...
daar krijg je de handen niet voor op elkaar.
Gewoon iedere avond het journaal beginnen met het weer. Waar Gerrit Hiemstra alle brandhaarden ter wereld gaar duiden aan de hand van hoge- en lage drukgebieden.
En natuurlijk de wet van Newton. Onee, is een blank oude man... moeten we niet willen.
Zum kotzen.
Strandvaders inzetten misschien? En advies inwinnen bij Spekman misschien hoe je die jongens maximaal kunt vernederen?
Denk je nu werkelijk dat zuipende en snuivende gelegenheidsmoslim zich wat aantrekt van een een of ander moslimopperhoofd?
(gelegenheidsmoslim is een moslim die alleen moslim is als het hem uitkomt)
@von sokkenstopfen | 10-08-20 | 11:39:
Het was cynisch bedoeld uiteraard.
Zoiets werkt zelfs bij Italianen enkel in de film.
www.youtube.com/watch?v=t8cE3ZekgCY
Die zgn. "Vaders" vinden het ook heel normaal dat hun kleine Mo een Vespa heeft, Gucci troep, en een Jas van 1000 piek,.......... maw.: die zijn net zo verrot.
Voorbeeld #625255 van hoe de media, al dan niet gevormd vanuit een politieke motivatie de vaak ongemakkelijke waarheid altijd anders voorstelt. Het zou GS sieren als ze die kritische bril niet altijd afzetten als het om corona gaat maar juist daar óók de manipulatie blootleggen
Waarom niet gewoon schieten met rubberen kogels of bean bags. Was er maar eens een keer 1 korpschef die valk voor zijn pensioen zit en die opdracht wil geven. Gewoon als voorbeeld. Een bean bag op je blauwe zwembroekje en je piept (letterlijk) wel anders dunkt mij.
Dit zijn gewoon Belgische jongeren. Noord Afrikaanse jongeren wonen in Afrika.
Noem nou eens gewoon het beestje bij de naam.
Het zijn moslimjongeren.
Alleen sneeuwvlokfascisten doen hier moeilijk over.
Lol. Dus als u naar noord-afrika verhuist ben jij ook een noord-afrikaan. U maakt mijn dag. Dit is er 1 om in te lijsten.
@GWB | 10-08-20 | 11:29:
Hij heeft gelijk op minstens 2 punten:
1.Deze moslims kunnen in Belgie geboren zijn. Dan zijn het Belgen hoe u het wendt of keert.
2.Deze moslims voelen zich eerst Noord-Afrikaan, dan moslim, en totaal geen Belg.
3.Als ik de beelden zo bekijk hoeven het geen Noord-Afrikanen te zijn, maar zeker Afrikanen.
Allemaal dubbele paspoorten. Dus u kunt de nationaliteit kiezen in uw pleidooi.
Domme journotrut vult haar zakken over de ruggen van haar familieleden. Ik wens haar al het slechte toe, Karma zal haar uiteindelijk inhalen.
Waarschijnlijk weet ze niet beter, geboren en getogen in een deugmilieu. Een andere kijk is altijd extreem rechts.
@Acidstain | 10-08-20 | 11:33: Het begint al bij de opleidingen voor journalisten. Daar wil je alleen nog maar heen als je deugt. Tijdens de opleiding zit je tussen allemaal deugers in. Ben je conservatief en houdt je erg van de vrije westerse samenleving dan wordt je door je klasgenoten genegeerd en aangevallen. Mocht je het toch volhouden en haal je het diploma dan wil je aan het werk. Helaas is er bij de MSM geen plek voor jouw werk en jouw taalgebruik. Daar krijg je alleen een baan als je goed kunt wegkijken en verhullende taalgebruik kunt gebruiken. De dame van het eb en vloed verhaal heeft dan ook een prachtige journalistieke loopbaan voor zich. Die wordt lachend miljonair.
tja ze kunnen niet naar hun tante in Marocco deze zomer....
Daarom ga ik elke zomer lekker naar de Poolse stranden. Daar is het nog zoals vroeger bij ons.
Kijkt die bolle burrie van Nijmegen ook even mee? Die kon zijn burgers niet meer beschermen op het Waalstrand want de politie kon daar "alleen te voet" naar toe...
Deze jongens verveelden zich. Had de rest van de mensen aan het strand hen geen duikcursus kunnen geven? De zee was immers dichtbij. Die jongens blij, want die hebben even iets te doen en hoeven zich dus niet meer te vervelen en de rest van de strandpopulatie blij want die even heeft iets om naar te kijken en daarna rust.
Je bedoelt toch met betonnen duikfles of niet?
Eigenlijk hebben we een politicus nodig die er iets aan doet.
Waarom stemmen dan niet meer mensen op een partij die er wat aan wil doen?
We kunnen beter helemaal geen politici meer hebben, lossen we het zelf wel op !
Die is dood.
Het is gewoon de schuld van eb en vloed. Eb en vloed bestond vroeger niet. Daarom ontstaan nu vechtpartijen, doordat mensen geïrriteerd raken op een steeds kleiner stukje strand. Goeie verklaring wel.
Onzin.
@Lupuslupus | 10-08-20 | 11:18: Sarcasme is niet aan jou besteed he?
Eb en vloed zijn geconstrueerd door de witte onderdrukkers. Dat dezen ze door de baan van de maan te construeren.
Vroeger was het altijd al matten bij vloed, vooral tussen '40 en '45.
@Schoorsteenveger | 10-08-20 | 11:20: Kan natuurlijk ook niet he, een witte maan op de voorgrond bij een zwarte nacht...
@Lupuslupus | 10-08-20 | 11:18: No shit Sherlock
Getijden ja.
In zekere zin wel.
Maakbaarheidssamenlevinggetijden.
666x woordwaarde.
.
Pétrole pour immigration.
"Ou la la" vervangen door Allah.
Na Bataclan presteerden de media het om Molenbeek de schuld te geven.
Als ze zelfs de bloederigste moordhel nog met dat smoesje willen bagatelliseren, is er geen enkele hoop meer. Links heeft een halve eeuw de touwtjes in handen en de lijken van blanke Europeanen stapelen zich op. En terwijl hun bloed door de straten van W-Europa gutst, blijft links roepen hoe bedreigend gevaarlijk rechts is.
Dit moet ophouden.
De waarheid benoemen is extreem rechts, ook in België.
Een rechtse regering zou al wel helpen....
Dit is, zoals ik het zie, een zaak van zelfprofilering.
Stel, er komt een motorbende aangereden, en alle leden hebben een jasje aan met op de rug "Hells Angels" (zou eigenlijk Hell's Angels meten zijn, maar goed), die bende slaat het interieur van een kroeg kort en klein en vertrekt weer. De volgende dag komt er weer een groepje motorrijders aanknallen, weer met diezelfde jasjes aan, onderweg naar de volgende kroeg. Wat zal de politie doen, als reeds tot in detail vastligt wat er de dag tevoren is gebeurt? Die politie zal op basis van het inmiddels opgemaakte profiel preventief ingrijpen en die motorrijders afvangen. Niet vanwege hun afkomst, niet vanwege hun lidmaatschap van een motorclub, niet vanwege het berijden van een Harley Davidson, maar enkel vanwege het feit dat ze exact, maar dan ook exact beantwoorden aan het profiel. Er wordt slechts een parallel getrokken tussen gisteren en vandaag.
Als het structureel wordt, als het steeds maar weer Hells Angels zijn die rotzooi komen trappen, elke keer weer, dag in dag uit, week in week uit, maand in maand uit, jaar in jaar uit, dan zal die politie een tyfushekel aan Hells Angels gaan krijgen, aan álle Hells Angels, en wellicht ook alerter zijn dan normaal als er eens een vriendelijk clubje Satudara of No Surrender aan de horizon verschijnt.
Ja en van mij mag dat gebeuren, als de politiek bepaalde problemen niet wil aanpakken, dan moet de oplossing maar vanuit de politiekorpsen en de samenleving komen.
Overigens goed verhaal, maar de politiek en de media zal waarschijnlijk uitleggen dat het probleem niet bij die hells angels zit, maar de kroeg gewoon te klein was en dat de oorzaak van het probleem was.
@Fele | 10-08-20 | 11:19:
Maar goed, zo lang al die andere kroegen gewoon nog steeds te klein zijn zullen die Angels blijven komen, zo verwacht die politie, en zal er in afwachting van subsidie voor de verbouwingen toch voorkomen moeten worden dat het elke dag raak is. Hoe doe je dat als politie zonder gebruikmaking van dat profiel?
En dan heb je "prominente" motorrijders die het een schandaal vinden als motorrijders om deze reden vaker aangehouden worden.
Motorrijders die dus of te stom zijn om na te denken, of doelbewust het gezag proberen te ondermijnen.
@Fele | 10-08-20 | 11:19: Kroegen verbieden, dan is volgens links het probleem daadkrachtig opgelost.
Hm, goede vergelijking.
U vergeet dan nog het aspect, dat een paar journalisten (of de NOS) aan de Hell's Angels gaan vragen, of zij zich niet geprofileerd voelen, en of zij niet vinden dat de politie racistisch bezig is, ten opzichte van vreedzame Hell's Angels, die ook nog eens geen stageplek kunnen krijgen als ze hun jasje aanhebben.
"Bovendien is dit weer pr-talk voor sommige extremistische politici.”"
Ah, de eeuwige onzinnige gutmensch-logica.
Het gaat niet om de vermeede 'extreme' pr-talk , het gaat om de Afrikanen die dit flikken en als je dat aanhaalt is dat geen pr-talk, maar gewoon de feiten beschrijven.
Snap het ook niet, want als er geen problemen zouden zijn met deze 'jongeren' dan zouden deze extremistische politici helemaal geen podium hebben.
De waarheid mag ontkend worden, als het maar geen voordeel voor "extreem rechts" oplevert.
Zo zit het linkse denken toch in elkaar?
Tuurlijk zijn het jongeren met een bepaalde etnische achtergrond die deze amok veroorzaken, maar zij zijn niet zozeer het probleem en volgens mij zit het probleem er ook niet in dat je dat niet meer mag benoemen.
Het probleem zit bij de politiek die weigert om gewoon hardhandig in te grijpen wanneer er aso’s zijn die de boel verstoren.
En die politiebonden schreeuwen nu weer moord in brand, maar maak een keer een echt statement en stop gewoon een maand met het beveiligen van politici en het parlement. Is kijken hoe snel er dan dingen veranderen
Nee, de jongeren zijn niet het probleem, wat kunnen die er nu aan doen dat ze crimineel zijn.
Noordwest Europa heeft een Marokkanenprobleem. Die per generatie groter wordt want sociaal-economisch kunnen deze kutmarrokanen niks (niet mijn woorden Joris, maar die van een PvdA prominent).
Er zou een gekozen volksvertegenwoordiger eens iets over moeten vragen aan het volk. Een vraag over meer of minder ofzo...
Die zelfde partij had het jaren geleden ook over Marokkanen die een etnisch monopolie hebben op criminaliteit en dat je Marokkaanse overlastgevers en criminelen moet vernederen voor de ogen van hun eigen mensen.
Dat hebben we al 75 jaar hier niet gehoord.
Waar is de PvdA als je ze nodig hebt om kamervragen te stellen over dit flagrante fascisme!
Sla de krant (digitaal) open, en lees over berovingen, liquidaties, mishandelingen, wangedrag.
9 van de 10 keer zijn het allochtonen.
Die ene keer dat het geen allochtonen zijn (SGP-zoontje Urk bijv) , wordt al jaren gebruikt om aan te geven dat Nederlanders ook wel eens fout zijn. Mag het, op 13 mln Nederlanders? Dat ook daar rotte appels in de mand zitten?
In de mand met allochtonen zitten (aldus ook het CBS enz) verhoudingsgewijs veel, en veel meer rotte appels.
Klaar ermee. Weggooien, en opnieuw plukken.
Cijfers van het CBS (2019), Verdachten per 10 000 inwoners NL versus Marokko: postimg.cc/Vr5t4L95 Dat is dus 5,4 x meer Marokkanen dan Nederlanders verdacht van misdrijven . Graag gedaan.
@inderdaad geen stijl | 10-08-20 | 11:53:
Is alleaal de schuld van die racistische politie. Uweettog.
Als opkomen voor ‘jongeren’ echt je ding is, heb je elke dag wat te doen. En het kan gewoon thuis.
Wat een tenenkrommend gelul over dat eb en vloedverhaal. Het is gewoon beledigend want wie denken ze nu voor de gek te houden met een dergelijke
kutsmoes? Toen we geen invasie van leegvreetvolk en muzzelmannen
hadden, hadden we geen enkel probleem op de stranden, zwemplassen
en zwembaden, dus worden de problemen weer niet bij naam en rugnummer
genoemd want oei oei, dan ben je weer een nazi en racist, dus vooral
weg blijven kijken en smoezen verzinnen om de multikul maar de hand boven
het hoofd te houden in naam der politieke correctheid!
1984
Er is hoop. Ik zat vroeger op een spiksplinternieuwe R.K. basisschool. Honder meter verderop stond een school dat bestond uit noodlokalen, in de volksmond bekend als de trknschl (ik laat af en toe wat letters weg om niet te discrimineren). Wij moesten altijd langs die trknschl om onze school te bereiken en weer thuis te komen. En altijd stonden die mslms heel vervelend op zo'n manier gerangschikt op dat plein dat we tijdens het passeren bijna niet anders konden dan ze aanraken. Dat aanraken was natuurlijk een reden voor hen om bonje te maken. Maar eind goed al goed, ik zie die dikke bolle trk van toen nu regelmatig zijn kind naar dezelfde basisschool brengen als waar mijn zoon studeert. Meneer trk is nu een aardige man. Dat kleintje hou ik in de gaten.
Het is geen aardige man. Hij doet alsof hij aardig is. Ondertussen vindt hij u nog steeds een ongelovige hond die varkensvlees eet, alcohol drinkt, het ware geloof niet aanhangt en uw vrouw loopt er als een hoer bij. Dat denkt hij terwijl hij glimlacht. Overigens kent hij nu ook zijn beperkingen en weet dat er weinig leuks voor hem inzit in het snelle leven in Nederland. Af en toe een complimentje vanuit de groep Turken krijgen dat hij een goede gelovige nationalist is maakt het leven nog draagbaar. Overigens zijn leuke Turkse kinderen ook van die kuddedieren. En de kudde is er niet om het leven van de anderen leuker te maken.
Heb ik ook inderdaad. Op de middelbare school was het bijzonder een trk in de klas te hebben. Op de middelbare school hadden ze de verdubbelaar ingezet. Veel luidsprekende trkn en altijd opgefokt. Nu zijn ze ook volwassen en rustiger maar geen haar op mijn hoofd die ze zal groeten, helpen o.i.d. Ik zal het nimmer vergeten wat een ongemakkelijke sfeer dat tuig op school neerzette.
Vraag maar eens aan die aardige Turkse meneer of zijn dochter met een Nederlander mag trouwens en waar hij na zijn dood begraven wordt. Dan weet je weer hoe de vork in de steel zit.
Met ‘hoop’ bedoel je ‘uitzondering’?
En maar klagen dat het niveau in het onderwijs zo zakt. Niets is minder waar. Zelfs aan de basisschool wordt tegenwoordig al gestudeerd!
Duitsers graven gaten, noord afrikanen vechten, islamisten verzuipen en belgen zijn dom. Meer feiten wil ik maar niet benoemen.
Ffe off-topic idee voor nieuw topic;
twitter.com/heshmatalavi/status/12924...
Het is toch zo gemakkelijk, gewoon een wet maken en dat geteisem terugschoppen van waar ze vandaan kwamen.
Volkomen met je eensch en ik zal niet de enige zijn . echter in de "EU" zijn er een paar landen die hun eigen wetten beheren , maar Nederland behoort daar niet bij . Wij zijn beter in betalen als het erop aankomt .
Allahs stranden zijn ondoorgrondelijk
Getijden? Geteisem!
Wetende dat het vloed kan worden hadden de autoriteiten direct al minder mensen op de stranden moeten toelaten. Maar ach, het is paarlen voor de zwijnen. Volgend jaar is het weer precies zo alleen erger. En daarna weer erger tot dat er niemand meer wordt toegelaten.
Het duurt net zo lang totdat we dat geteisem zelf naar Noord-Afrika terug gaan schoppen / slaan !
@A333aan | 10-08-20 | 11:07:
Zijn er geen muien die dit tuig naar de stranden van noord Afrika terugvoeren? Daar houdt dit geteisem zich wel rustig want de politie grijpt daar wel in.
Dan halen we de zandbak hierheen óf we sturen ze terug naar de zandbak.
"Sire, er zijn geen Belgen". Geen wonder dat Afrikanen zich geen Belg voelen, België is namelijk geen land maar een heel slecht inmiddels eeuwigdurend experiment.
Een dagje strand met allah.
Met zijn allah.
@Nuchternederland | 10-08-20 | 11:37:
Lol
Als je nu gewoon blanke mensen op dat strand verbiedt, dan lok je het tenminste ook niet meer uit.
De ziener Nostradamus voorspelde in de 14 de eeuw dat er begin deze eeuw moslimlegers via de buik van Europa binnen zouden vallen en Europa totaal zou veranderen. Ik ben helemaal niet van het zweverige en Nostradamus heeft niet exact gelijk maar t'komt aardig in de buurt.
joostniemoller.nl/2015/03/voorspellin...
Als de ster van de vrouwelijke burgermeester van de stad gelegen aan een noordelijke zee zal rijzen,
Dan zullen de dienaren van de woestijn profeet triompferen.
De kinderen van het avond land zullen huilen en de koning vlucht naar het oosten
Zoiets?
Ik laat me door geen een Mekka om zeep helpen, of in elk geval neem er een paar mee in mijn val
Die juffrouw van het journaal, met haar walchelijke kleuterschool toontje, moest ook maar eens belaagd en erger worden door 20 van die Brusselse "jongeren" , zou ze dan al die "oorzaken" die ze nu zoekt ook aangeven en ze maar zo zielig vinden.?
Voorbeeld,
VIDEO: "Femme de la Rue: sexism on the streets of Brussels"
www.youtube.com/watch?v=H0uQInTECI4
Hemeltergend die uitleg. Ten tweede. Als je deze opdracht krijgt zeg je toch tegen je bazen dat ze kunnen oprotten met deze leugens! Je wilt toch niet de rest van je leven als een onbetrouwbare hond overkomen? Ongelofelijk wat een continent dit.
In het oosten van dit continent snappen ze het wel...
Het is net alsof de politiek op vakantie is er complete wetteloosheid is. Ook totaal geen reactie uit Den Haag. Ze moeten dit toch ook tandenknarsend aanzien. Bij alle rotzooi/geweld zijn de daders bijna altijd van noord Afrikaanse afkomst. Dit is toch niet meer te ontkennen. Maar gezien ons laffe verleden zullen we het wel weer met de mantel der liefde bedekken.
Wie legt me uit hoe men kan denken dat mijn kleinkinderen later een normaal leven gaan leiden. Dit tuig is dan alweer vervijfvoudigd.
Lijkt mij wat te optimistisch, met wat er nog steeds binnengelaten wordt, zullen ze eerder vertienvoudigd zijn.
Jij moest toch zo nodig kinderen in deze verneukte wereld schoppen, terwijl
je het al minimaal 20 jaar geleden had aan kunnen zien komen waar dit zieke
westen naar toe gaat met al die linkse landverraders die maar blijven pleiten
om nog meer leegvreters binnen te halen en dan "welkom in mijn land'gaan staan te zingen? Nou, jou kinderen kunnen straks ook naar cassablankebergen
aan zee, maar je dochter wel met burka en je zoon met een pispotkapsel en een heuptasje.
Het is een complot, maar de voordelen ontgaan mij.
@von sokkenstopfen | 10-08-20 | 11:14: Ook goedemorgen! Onze kinderen benaderen de 40. Geen idee waarom jij denkt dat je me kunt benaderen op de manier die je kiest, maar het wordt hier niet gewaardeerd. Is het de warmte?
#terugkeervandebeleefdeheer
@Acidstain | 10-08-20 | 11:18: Gisteren las ik dit draadje. Voorlopig lijkt me dit zeer goed mogelijk: twitter.com/superjan/status/119141987...
Nu snap ik het, er zijn voor de Marokkaansmiddenlandsezeekust geen getijden en hier wel, dus komt het water op, dan moet je je nieuwe plekje bevechten, toch? Snap dat dan.
De politie had dus beter bij laagwater hekken op de vloedlijn kunnen plaatsen en voorkomen dat iemand er overheen klom.
Toen ik in de kop van de Belgische krant “Franstalige jongeren” las, dacht ik ; da’s grappig, dat noemen wij bij ons “Marokkanen”.
dat doen we helemaal niet. Het is hier even rot als daar.
Je hebt gelijk; ik bedoelde “bij ons thuis, achter de deur, tussen vier muren, waar we op niemand’s lange tenen kunnen staan”
"Een kleine groep amokmakers verpest het voor de meer dan één miljoen Brusselaars die wel goed in diversiteit met elkaar samenleven"
Moet natuurlijk zijn:
Een kleine groep amokmakers verpest het voor de meer dan één miljoen andere amokmakers.
Ik krijg bij Brussel van nu niet bepaald het flower power jaren-60 gevoel van San Francisco eigenlijk. Het is een vreselijke stad.
Gewoon oplossen zoals de Marokkaanse politie dat doet. Afvoeren naar een steeg en kickboks training doen.
Niet hier. Hier krijgen ze zelf kickbox cursusjes, rap lesjes, potje hier, geldbundeltje daar, tankje lachgas per dag van de gemeente en dat noemen we dan tolerantie.
Het is ook wel heel erg white privilege, dat een Hollander weet wat eb en vloed is.
Wij liggen daarom niet zover aan de waterlijn.
We moeten ons schamen, dat alle blanke, sorry, sorry, witte mensen al de goede plek kiezen als ze aankomen op het strand.
We lokken dat geweld dan ook zelf uit. /sarcasme mag weer uit/
Je kunt je ongenoegen hier tot indentreure kenbaar maken, er zal niets aan worden gedaan...
Precies !! Ook niet na de verkiezingen volgend jaar want Rutte wordt gewoon weer de grootste.
@Frank1387 | 10-08-20 | 11:00:
Als D666 en PvdA goed slinken, zal hij toch echt met anderen om tafel moeten.
Dus ga alstublieft stemmen.
@Rammstein | 10-08-20 | 15:38: Mark rammsteint hem er goed bij u in, want van die anderen wordt het gewoon GroenLInks. In veel gemeenten bestaan er nu al kartelcoalities inclusief GL in het bestuur, dus dat wordt straks net zo makkelijk een vervolg gegeven in de regering.
Was deze afgelopen weken sinds langere tijd weer in Nederland reizend met de NS ..áls de mondkapjesplicht niet wordt nageleefd .. ik zweer het ... kun je er donder op zeggen dat je met een lichtgetintiër/zwarte te maken hebt .. en niemand ( ook ik niet) die er wat van zegt .
Daarentegen: gisteren in het kader van de corona "voorlichting" door de overheid weer een spotje ter bevordering van de anderhalve meter ... en je raadt het al : daar is ie weer : de brave zwarte die lief glimlachend wacht tot het oude mevrouwtje de winkel uitkomt . Dit land is ziek ..
Exact hetzelfde meegemaakt. Aan de andere kant weet je ook dat mocht je er wat van zeggen je zomaar doodgeschoten kan worden door ditzelfde tuig..
Misselijkmakende misbruik van pigment.
Die vechtpartijen terugherleiden tot eb en vloed... "Mental gymnastics", noemen we dat.
Iedereen die daar wel eens geraakt weet dat bij vloed het strand zo breed wordt als een fietspad. Buiten het feit dat je voor twaalf uur in de schaduw zit.
Hebben ze in België geen muien?
Dit is toch het normaal? Gelukkig hebben we hier in de omgeving verborgen vennen, waar de normale mensen naartoe gaan. Zwembaden en meertjes zijn al jaren een nogo area. Die paar keer dat ik het nog probeerde, ontaarden stelselmatig in ruzie met een roedel wilden. Dan heb je geen woorden met een malloot, maar ineens staan er 50 malloten om je heen. Elk weldenkend mens laat zijn kinderen niet meer naar die zwembaden gaan. Alles wordt door die mafketels verpest. Carnaval, Koninginnedag, etc, etc. Daar mag toch wel een keer iets van gezegd worden.
Daar heb je zeker een punt. Er komen steeds meer no go areas. De meeste zwembaden in grote steden, bepaalde stranden, de bioscoop rond bepaalde dagen. Het worden er steeds meer. Ik ken genoeg plekken waar ik in mijn jeugd vaak kwam maar waar ik vandaag de dag niet dood gevonden zou willen worden. Het is verschrikkelijk als je er over na denkt.
@Bigi Bana Boy | 10-08-20 | 11:05:
Inderdaad, en de trend is nog lang niet gestopt. Sterker nog, er lijkt een versnelling in te komen. Misschien door de snelheid van de omvolking van Westers georiënteerd naar Islamgeorienteerd.
Hear hear
@Nuchternederland | 10-08-20 | 11:35: Die indruk heb ik ook. Als ik er over nadenk is de lijst met plekken waar ik niet meer naar toe wil steeds groter geworden de afgelopen jaren.
De sprinkhanen zijn weliswaar het probleem, maar degenen die de sprinkhanen importeren, hier loslaten en vervolgens wegkijken, bagatelliseren en iedereen die er anders over denkt verketteren, zijn de oorzaak.
Politiek correcte politici, hun goedbetaalde hulpjes en hun stemvee.
Het is in België wel makkelijker dan in Nederland. Daar is het tegen de avond pas vloed.
Behalve op zondag.
Altijd mooi dat ze het over diversiteit en integratie hebben terwijl de kopvoddenkudde steevast bij elkaar in de zelfde wijk woont. Die na 2 jaar al als een stukje buitenland voelt.
Maar de media zijn niet gekleurd en ze proberen ook nooit met valse of bewust achtergehouden informatie de opinie van de bevolking te manipuleren. Toch?
Blankenberge, Scheveningen, strandje in Amsterdam; overal nu hetzelfde gezeik...
Doordat ze niet (makkelijk) met hun jaarlijkse zomerkaravaan naar Marokko kunnen dit jaar, besteden ze hun tijd nu aan de kust van NL en België. Samen met hun vele Duitse broeders.
Nee hoor, hier niet. Ik zie een causaal verband met de bevolkingssamenstelling overigens. Wel wat vakantievierende randstadtokkies momenteel maar je hoeft blijkbaar niet perse getint te zijn om een overlastgevende hufter te zijn.
@Jimmydepimmy | 10-08-20 | 10:53:
In Marokko worden de marokkanen met twee paspoorten die op vakantie daar naar toe gaan ook uitgekotst om dezelfde redenen als hier: ze hebben een grote bek en zorgen alleen maar voor overlast.
Deze "jongeren" zouden los gegaan zijn door groepsdruk, alcohol en zo verder...
Een achterlijke (straat)-cultuur durven we niet meer te noemen.
Vreemd, zo fanatiek in het geloof maar toch alcohol nuttigen wat absoluut not done is bij dat geloof.
Deze gasten zijn gefrustreerd. Ze weten dat ze qua aanzien onderaan hangen. Losmaken van de Islam is onmogelijk.
Je zou denken dat ze juist daarom hun stinkende best zouden doen om aanzien te verwerven.
Zelfs dat wordt ze door de omgeving onmogelijk gemaakt. Buitenstaanders tolereren we niet. Zo ongeveer denk ik!
Kan niet Allah lovers mogen geen alcohol tot zich nemen.
Kijk even rustig dit filmpje, welcomeinthenetherlands.nl/ vind je het vreemd dat die vreemdelingen massaal hiernaartoe komen? Er wordt gewoon op een openlijke manier geworven met gratis geld, rechten en hulp. Dit moet wel opgezet worden...
In de jaren 80 werkte mijn vader in Ghana aan een palmoliefabriek. Midden in de plantage 450 kilometer van de dichtsbijzijnde stad met telefoon. Toen al vroeg de lokale bevolking, woonachtig in lemen hutten zonder electra, of ze niet mee konden naar Nederland. Want daar kreeg je geld zonder te werken. Wisten ze al voor internet.
Geef aan de rode vlag op het strand in 'bepaalde' andere talen een andere uitleg.................
sceptr.net/2020/08/gent-wordt-geplaag...
Gent wordt geplaagd door groepen Brusselse ‘jongeren’
sceptr.net/2020/08/ook-in-willebroeks...
Ook in Willebroekse vijver zorgen allochtone jongeren voor problemen
sceptr.net/2020/08/marokkanen-slaan-v...
Marokkanen slaan vader (24) in elkaar: parket laat daders vrij
Voor Segers is, net zoals voor veel Dilbekenaars, de maat vol: “Ik maak me grote zorgen. Ik hoorde al stemmen opgaan van mensen die het grondig beu zijn. Zij overwegen om zelf dan maar het recht in eigen handen te nemen. Ik kan alleen mijn oproep herhalen en aandringen dat het parket zijn verantwoordelijkheid neemt.”
Dit dus. Het enige dat helpt.
Dit wordt ieder jaar erger, totdat je in de zomer niets meer kunt ivm allochtonen.
Zo lang de slapende meute, in coma gebracht door de MSM , niet ontwaakt en beseft dat 98% van soms levensbedreigende criminaliteit door ... tsja .. hoe zal ik ze noemen .. je weet het langzamerhand niet meer .. zwarten/lichtgetintiërs geschiedt, zal voormalig Nederland verder wegzakken in het moeras van gewelddadiheid.
Toch is er een klein lichtpuntje: ik heb in mijn vriendenkring een aantal Belgische vrienden die tot voor kort niets van het Vlaams Belang moesten hebben. Nu zijn ze echter vastbesloten bij de eerstvolgende gelegenheid op het VB te stemmen. Helaas klinkt het Nederlandse deel van mijn vriendenkring nog steeds niet bekeerd tot PVV of FVD.
@pijko | 10-08-20 | 10:58: het probleem in België is de NVA. Men vindt die al extreem rechts genoeg. Maar die doen er ook geen klote aan. Als het al not done was om NVA te stemmen, dan is VB helemaal een brug te ver.
@myk | 10-08-20 | 11:01: bij de laatste verkiezingen was VB in Vlaanderen toch de grootste partij?
@Bataafje | 10-08-20 | 11:08: Klopt. Alleen kennen ze in België ook kartelpolitiek.
Het is de knokploeg van de islamisten.
5 schoten in je rug, kan je krijgen!
Ben benieuwd voor welke onzin straks Curie, Ohm, Tesla, Röntgen en andere wetenschappers terecht zullen staan.
Alle wetenschap is racistisch want blank
schijnt zo te zijn want BLM wappies zeggen het
Ze kunnen op de Chinese staatstelevisie nog wat leren van onze MSM, hoe je wat krom is weg kan lullen
recht
@Fijn_dat_je_er_bent | 10-08-20 | 10:46: krom
@Fijn_dat_je_er_bent | 10-08-20 | 10:46: Nee, ik denk dat het weglullen hier misschien foutief is in de zin dat het niet de gebruikelijke stijlvorm is, maar dat het in deze context uitstekend past.
Het wordt namelijk niet rechtgepraat maar als de kans er is wordt het volledig uit de boeken gehouden door de media.
www.standaard.be/cnt/dmf20200810_9180...
De relschoppers die werden aangehouden op het strand van Blankenberge, zijn geïdentificeerd. Het zijn 20 mensen uit Brussel, tussen 17 en 21 jaar oud. ‘Haast allemaal hebben ze een strafblad’, klinkt het bij de politie. Ondertussen luidt de vraag hoe je zulke bendes het best een halt toeroept.
***
Laatste zin... Mogen Belgen moppen nog?
Lilian Ploumen vindt van niet.
Dus veel mensen op een klein stukje land zorgt voor onrust?
Hmmmm interessesant...
Het succes van rechts in Vlaanderen bestaat voor 50% uit het gegeven dat links dit probleem niet wil benoemen en policor verkrampt blijft doen. En zie waar het ze brengt. 'Brussels' is ook nog een eufemisme want men weet donders goed dat deze stad binnen 1 generatie is omgevolkt.
Bedenkt U wel even dat "België" totaal failliet is, al jaren zonder regering en een staatsschuld die nooit meer af te lossen is.
Als de actieve mocro-knokploeg van 20 naar 2500 groeit krijgen ze er ook nog een burgeroorlog bij want de echte Vlamingen laten zich nooit meer naar het schavot brengen.
@grindbak | 10-08-20 | 10:51: België is een soort mini-EU. De Vlamingen zijn de Walloniers met hun grote bek en lege portemonnee al jaren zat.
@grindbak | 10-08-20 | 10:51:
Echte Vlamingen? Die doen de rolluiken naar beneden zoals een struisvogel de kop in het zand steekt.
@grindbak | 10-08-20 | 10:51:
En een ex-premier die als een dolle Adolf Hitler loopt te schreeuwen dat Europa één rijk moet worden met nog meer macht.
Ik heb het over verhofstad uit dat mislukte Belgenland waar de eenheid 10 meter verderop een totaal andere eenheid is, want verschil tussen walen en Vlamingen. Doe daar nog een mix bij van achterlijke import, en de kritische massa van een explosieve samenleving is compleet.
Binnen 10 jaar is daar een burgeroorlog aan de gang, en gekke guy verhofstad maar schreeuwen in dat Brusselse nepparlement.
Soms denk ik, hadden de Duitsers maar gewonnen in WW2, want die bevochten vrijheid lijkt wel voor niets geweest.
@gemeentereiniging | 10-08-20 | 11:57: Aan de Belgen heeft het niet gelegen dat Duitsland verloor.
@Diotima | 10-08-20 | 11:03:
En die drinken zich blind van vrijdag tot maandag. Dan zie je ook niets.
@_pacman_ | 10-08-20 | 10:58: Sowieso vreems dat Verhofstad zo'n grote muil op weet te zetten, en zoveel te zeggen heeft over en in Europa, maar zijn eigen land niet onder controle heeft en nooit zal krijgen.
Zelfde speelt in NL: een kleine groep amokmakers van tussen de 800.000 en 1.000.000 verpest het voor de rest.
Dus als het tij keerde, gingen de Belgen met elkaar op de vuist vanwege minder ruimte.
Dat hebben de media dan eeuwenlang effectief weten weg te moffelen. Nu het vechtende N-Afrikanen zijn, is het nieuws. Ja hoor.
Jamaar er waren een aantal bij uit Duitsland.
Krijg die maar eens uit hun kuil, als het druk wordt.
@Kapitein Sjaak Mus | 10-08-20 | 11:00:
Ihr wißt doch: Deutschland kapituliert Nie !
"diversiteit"..... tranen in de ogen van het lachen bij zoveel eeuwige onnozelheid
Toch knap dat ze zo'n lulverhaal met een recht gezicht uit kan kramen.
Ze komt ook klaar zonder klaar te komen... zo eentje weetjewel... zucht.
Ach ja... Overal hetzelfde.
REAGEER OOK