Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO. Opiniemaker dr. Geerten Waling BELAAGD door straat(beeld)vervuiler

Michiel de Ruyter - Erik Hazelhoff Roelfzema - Geerten Hendrik Waling.

"The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools," maar wij hebben dr. Waling; opiniemaker, historicus en chroniqueur van het grote verval. Liep gisteravond zonder enige pretenties met Russell Shorto (Russ, voor Geerten) onder de arm door wat ooit Amsterdam was. "Zo'n dinsdagavond dat je in je eigen straat een restaurant in moet vluchten, voor iemand die een halve afvalemmer op straat gooit vanuit zijn busje en daar niet op aangesproken wenst te worden. Het personeel van het restaurant schoot gelukkig te hulp. Zij heetten natuurlijk meteen "racisten", maar gelukkig lukte het om het heethoofdje na nog een paar doodsbedreigingen van zijn kant weer naar buiten te werken. Ik kreeg een biertje voor de schrik <3." Nou, wij vonden anders dat Geerten zich kranig weerde en bovendien niet eens bang klonk. Zeker gezien het incident in totaal "zo'n vijf minuten" duurde. Met z'n Renault Master uit 2015.

Reaguursels

Inloggen

4x kanker in 19 seconden, bijna 1 kankergeval per 5 seconden dus. En alleen maar omdat Geerten gewoon met "neegguhsoennuh" loopt.
Gaat lekker zo, die inclusieve samenleving.

Graaisnaaiert | 19-02-20 | 23:30 | 1
-weggejorist-
Moneytron | 20-02-20 | 04:25

En ze zijn nog wel zo schattig, in de kinderwagen bij de Wibra, de Zeeman of de Lidl....

bisbisbis | 19-02-20 | 20:53

Ik pleit voor MINDER vuilnis op de straat.

Datgingniegoed | 19-02-20 | 20:17

Hemeltergend deze uitheemse afvalstrooier die ongelimiteerde celdeling tot hoofdbestanddeel van zijn vocabulaire heeft gemaakt. Degeneratie in optima forma.

Nehemia | 19-02-20 | 19:17

Keihard overrulen zulke gastjes. Dat is zo'n beetje het enige waar deze lieden gevoelig voor zijn. Met net zo'n brutale en grote bek.
Veel Nederlanders buigen makkelijk, zijn erg verdraagzaam en leren tijdens hun opvoeding om weg te lopen en te de-escaleren.
Zulke hyena's zijn gewoon niet ontvankelijk voor een 'deugende' aanpak.

Uiteraard wel even inschatten of het verantwoord is. Bij een Badr Hari is een dergelijke houding aannemen wellicht niet zo verstandig. Maar in de regel werkt
het. K*t marokkanen verwachten gewoon dat een Nederlander het in zn broek doet.

T. Plotseling | 19-02-20 | 18:17 | 1

*Autocorrectie : Marokkanen z'n

T. Plotseling | 19-02-20 | 18:25

Kanker als stop-schelwoord. (ook geschreven).
Je zou bijna willen dat ze van nabij met de ziekte te maken krijgen die ze zo gretig benoemen.

bitterpete | 19-02-20 | 18:08 | 2

Agressie is voor deze lieden een automatische pavlovreactie als ze het niet met redelijkheid of logica kunnen oplossen.

Nehemia | 19-02-20 | 19:20

Je gaat haast denken dat ze dit gedrag ingefluisterd krijgen door de Iman of de broeders.. Altijd agressief reageren en dan zijn de kaaskoppen vanzelf verdwenen. Of het is gewoon het gebrek aan IQ enzo..

nobody@home | 19-02-20 | 17:25 | 3

Door de eeuwenlange inteelt te weinig verbindingen in het brein en verhoogde kans op schizofrenie.

boerzoektscheet | 19-02-20 | 17:45

@boerzoektscheet | 19-02-20 | 17:45: die no brainers met gelijke munt terug betalen,Ut sementem feceris ita metes,Unum castigabis, centum emendabis

Coolcalmcollected | 19-02-20 | 18:03

Gewoon door pappa, broers en neefjes.. misschien is een van hen toevallig imam.

Ploertendodert | 19-02-20 | 19:13

Dat volk leeft nu eenmaal graag op de vuilnisbelt, dat is koeltoer

Murk Ratte | 19-02-20 | 15:45

Krijgt Bodeth toch nog een beetje gelijk na dat tweet-akkefietje over 'Marokkanen' en 'vrienden' – en dat nog wel binnen een maand tijd.

Een onuitstaanbare parasiet een restaurant uitwerken is overigens niet racistisch. Dat is 'chingchangchong' zeggen wel.

SIogra | 19-02-20 | 15:38

Ja helaas hebben de wouten het even te druk met boeren te intimideren en te bekeuren, dus aangifte kansloos

DavidleeRoth | 19-02-20 | 15:01

Thierry heeft weer gelijk.

Ko Ranzig | 19-02-20 | 15:01

Hulde voor meneer de filmert. Ik heb sowieso het idee dat heel Nederland in een vuilnisbelt aan het veranderen is. Een soort van dweilen met de kraan open, als je er iets van zegt krijg je gelijk allerlei soorten ziektes naar je hoofd geslingerd. Kijk maar eens bij de afslag van de snelweg wat er in de berm ligt.

Henk003 | 19-02-20 | 14:34 | 1

maar dan wel een diverse™ vuilnisbelt.

unshift | 19-02-20 | 15:28

Nou zat ik gisteren te kijken naar een mevrouw, die de fraude in de zorg onderzocht.
Ze waren er achtergekomen, dat 20% van het gestolen geld (er werden 100den miljoenen genoemd), gebruikt werd om Jihadisme te steunen.
Ik dacht toen:
Oh, nu gaan ze vast zeggen dat de meeste daders DUS moslims zijn.
Maar nee hoor.
Het woord moslim viel nergens.

Roadblock | 19-02-20 | 14:08 | 6

@laurentius | 19-02-20 | 17:48: Dit zou redelijk eenvoudig kunnen door een selectie te draaien op alle bedrijven die thuiszorg bieden en in het Handelsregister staan ingeschreven. U snapt op welke achternamen je dan moet selecteren. Dat is dan ook meteen de reden dat dat nooit zal gebeuren.

theo-is-dood | 19-02-20 | 19:25
▼ 3 antwoorden verborgen

Mag zo’n hondenras zich in NL nog wel vermenigvuldigen?

metagod | 19-02-20 | 14:06 | 1

honden zijn haram, weet je toch

Kleine.Tieten | 19-02-20 | 14:08

Lekker blijven pamperen, dat vullis

Cavenman | 19-02-20 | 14:04

Krijg het beeld niet van mijn netvlies: watch?v=gfaJA5kqiIE

Kleine.Tieten | 19-02-20 | 14:02

Ik ben deze hersenloze vleesbomen zo zat!

django_unchained | 19-02-20 | 13:30

Ben ik weer even blij dat ik een plek in Overijssel woon waar géén Marokkanen zijn. En houden zo graag, het leven is hier mooi en niemand zit hier op ze te wachten.

The Green*Machine | 19-02-20 | 13:28

Meneer doet er alles aan om het er hier uit te laten zien als in het zand van herkomst. Haat, geweld, rommel, onkunde, verminking, vrouwenonderdrukking, religie. Ik vraag me af waarom ze hier naartoe gekomen zijn.

Wekkertje | 19-02-20 | 13:27 | 5

Nou hoeveel peuken ik per dag uit autoraampjes geworpen zie worden door roomwitte burgers... Ook geen mensen met een beste opvoeding...

Giotto | 19-02-20 | 15:10
▼ 2 antwoorden verborgen

Een zwager van me werkt bij de popo. Die raad aan dit soort incidenten in ieder geval te melden en het kenteken door te geven. Zo'n kenteken krijgt dan wat extra aandacht van oom agent. Lees : wordt een paar maanden lang te pas en te onpas staande gehouden in het heel NL. want staat te boek als lastpak. Die wetenschap geeft mij dan wel weer wat genoegen.

Croisantneuf | 19-02-20 | 13:24 | 5

Dank voor de tip!

Nipplechip | 19-02-20 | 14:59

@Nipplechip | 19-02-20 | 14:59: Dat is ernstig optimistisch! Slechts zo'n 150 politiewagens zijn uitgerust met een ANPR-systeem: www.politie.nl/nieuws/2017/november/1...

Citaat: "Op dit moment hebben 150 politieauto’s ANPR aan boord. Verder gebruikt de politie op tachtig plaatsen in Nederland ANPR-camera’s. Deze ANPR-camera’s hangen nu nog vooral boven snelwegen (niet te verwarren met de camera’s die van dezelfde techniek gebruik maken, maar alleen worden gebruikt voor trajectcontroles)"

theo-is-dood | 19-02-20 | 19:31

Dat klinkt fantastisch. Maar is dat wel zo ? Als ik zaken meld doet men vooral moeite om ondergetekende af te laten zien van het doen van een officiële melding.
Of erger nog een officiële aangifte. Misschien ben ik een uitzondering en zijn agenten alhier gewoon niet zo te porren om lastpakken aan te pakken. ook niet wanneer die op een presenteerblaadje worden aangereikt. Voor de beeldvorming :
ik meld geen futiliteiten. Inbraak, bedreiging, vandalisme.......... Volgens de statistieken word het gelukkig wel steeds veiliger. Misschien ben ik dan toch de uitzondering met tal van dit soort incidenten en steevast de onwil vanuit Politie
om actie te ondernemen.
Onderneem ik uiteindelijk zelf actie... dan krijg ik op mijn brood dat dergelijk gedrag ongewenst is. Daar is de politie tenslotte voor.
Mijn vertrouwen in blauw is weg en denk dat er vele Nederlanders zijn die er net zo over denken.
Maar dat laatste is een onderbuikgevoel, geen vaststaand feit.

T. Plotseling | 20-02-20 | 04:34
▼ 2 antwoorden verborgen

Beetje overdreven allemaal hoor. Als je nooit anders geleerd hebt dan dat je je bananenschil ook gewoon op de grond uit mag spuwen, moet je niet te hoge verwachtingen hebben van sommige mensen.

Linkse allergie | 19-02-20 | 13:20

Wat ik soms niet goed kan begrijpen, is dat de eerste generatie Marokkanen, jongens/mannen zoals in bovenstaand filmpje kunnen groot brengen. Ja ik zie van alles mis gaan in de opvoeding. Maar de eerste generatie, opgegroeid in Marokko, zal toch de eigen opvoeding zoveel mogelijk kopiëren. Voorbeeld, ik deed huisbezoeken voor mijn werk. De jongste zoon, al wel volwassen, is geestelijk gehandicapt. Ik werd door de ouders altijd enorm lief en respectvol bejegend. Er werd bij elk huisbezoek een tafel vol eten en drinken voor me neergezet. Was best wel eens ongemakkelijk, maar zo lief en gastvrij bedoeld.
Ouders gingen met mijn cliënt, een half jaar naar Marokko. Hulpverlening moet dan logischerwijs worden gestopt. Ik kreeg na een maand een telefoontje van één van de zonen die ik nog nooit had ontmoet. De toon werd meteen gezet, boos, agressief, eisend. Waarom ik de brievenbus van de ouders niet kwam legen??? En dat ik hun administratie moest bijhouden???
1. Dit doen we bij niemand. Zo werkt het niet.
2. Jouw ouders zijn mijn cliënten helemaal niet. Ja ik hielp die ouders wel eens met hun brieven e.d. als ik tijd over had.
Als die ouders gehoord zouden hebben op wat voor toon die zoon tegen mij sprak, zouden ze door de grond zakken van schaamte. Dat enorme verschil in één gezin, maar één generatie verder, kan ik nog steeds niet helemaal verklaren. Ik heb dit meerdere keren gezien in mijn werk. Iemand?

lezeres | 19-02-20 | 13:20 | 9

@theo-is-dood | 19-02-20 | 18:22: Ik begrijp heel goed dat je zegt, "gelukkig ligt die tijd achter me". Dit geldt voor mij momenteel ook. Helaas maar tijdelijk. Bij werken in de hulpverlening ontkom je er bijna niet aan. Misschien moet ik maar kunstenaar worden of zoiets, (lol).

lezeres | 19-02-20 | 19:12

@lezeres | 19-02-20 | 19:12: "Bij werken in de hulpverlening ontkom je er bijna niet aan."
Dat klinkt defaitistisch. Als men mij opbelde en op hoge toon van alles begon te eisen, dan flikkerde ik gewoon de hoorn erop.
Deze non-valeurs die onze verzorgingsstaat leeg eten moet vanaf de eerste minuut duidelijk worden gemaakt dat ze zich beleefd aan de regels te houden hebben. En als ze dreigen met een advocaat (gratis natuurlijk) dat zeg je: " Best meneer, dan gaat uw aanvraag naar de juridische afdeling. Daar hebben ze een werkvoorraad van drie maanden."
Ok het gedrag in ziekenhuizen waar men met tien familieleden tegelijk op de Eerste Hulp verschijnt. Gewoon aanpakken, beveiliging er op af.

theo-is-dood | 19-02-20 | 19:37

@theo-is-dood | 19-02-20 | 19:37: Innerlijk ben ik het echt helemaal met je eens Theo. Helaas, in de praktijk, moeten we heel veel slecht gedrag pikken. De aanpak die jij beschrijft wordt niet gestimuleerd of gesteund door het management. Erger nog, er wordt gezegd dat vervelend en agressief benaderd worden door cliënten, gewoon bij je werk horen. (en tussen de regels door moet je lezen dat je niet capabel genoeg bent, als je aangeeft dat je moeite hebt met dit gedrag). Fysiek geweld hoef je natuurlijk niet te pikken, maar zelfs daar zijn er nog collega's die opnieuw op huisbezoek gaan als ze de keer daarvoor met een asbak zijn bekogeld. Wat politie, brandweer, en ambulancepersoneel voor de kiezen krijgen is nog weer erger. Ik ben een beetje afgeknapt op het werken met mensen, al zijn de meerderheid van mijn cliënten enorme leuke en lieve mensen. Die kleinere groep die zich misdraagt verpest het voor iedereen.

lezeres | 19-02-20 | 20:03
▼ 6 antwoorden verborgen

Het was rustig vanmorgen bij M.A. de Ruyter.
En in de zeeheldenbuurt.

D-Fens_1963 | 19-02-20 | 13:19 | 1

Hier valt ook niets te melden.

Kleine.Tieten | 19-02-20 | 13:59

Ik heb al jaren een bloedhekel aan dat t.p volk, jaren geleden een keer met mijn dochter naar de kermis in ons stadje, dochter wilde in de botsautootjes, ik zeg ok maar was nogal druk op woensdagmiddag, staat daar zo'n k.t riffer al een paar ronden in zo'n wagentje te wachten, dus ik vraag netjes of hij dat wil afstaan aan mijn dochter voor rondje, dat deed hij maar toen mijn dochter aan het rijden was, sprong hij ineens bij haar op het wagentje en sloeg haar een bloedneus, ik hem nog lopen zoeken maar die vuile smerige k.t riffer was weg.

Jan70 | 19-02-20 | 13:17

Zijn rechter koplamp is kapot. Politie, ik denk dat hier een rectaal onderzoek nodig is om het tot de bodem uit te zoeken.

Niffio | 19-02-20 | 13:08 | 1

Doe jij het of laat je het aan de popo over?

Kleine.Tieten | 19-02-20 | 14:00

"Laten we wat meer naar elkaar omkijken"
"Hee, vuile kklijer, wat kijk je nou, ga je moeder n..ken, kkhoer, ik ga je steken weetje"
"Laten we wat meer naar elkaar omk.......aaaaarghhh!!

piloot47 | 19-02-20 | 13:06

Ja hoor "K*nker" Omdat veel mensen uit mijn hele directe omgeving met deze ziekte te maken hebben/hadden, eis ik zoals "Minder" hen een jarenlange juridische strijd toe. En uiteraard ook voor de hele bekende groep. Waar liggen de voorbedrukte formulieren ?

Kamervraag | 19-02-20 | 13:01

Er is een correlatie tussen natuur/straatvervuilers en de mate waarin men respect heeft voor het land waarin men leeft. Nestbevuilers en achterlijke denkbeelden gaan vaak hand in hand.

Batavi Magistralis | 19-02-20 | 12:58

“Slechts een incident” mensen, gewoon doorlopen, belasting betalen, flitsboetes betalen en bek houden a.u.b.

Klassenfeind | 19-02-20 | 12:54

Altijd hetzelfde soort volk, bepaald accent, agressief, kanker roepen, dreigen, uitschelden, vaak ook direct schoppen, domme taal uit slaan. Is het niet eens tijd om met een "bezem" dergelijk volk te heropvoeden, net zolang totdat ze het nooit meer doen!.

AMX pri | 19-02-20 | 12:54 | 3

Met een bezem moet je bezemen en niet heropvoeden. Gewoon het land uit bezemen, oprotten.

Gaat het niet dan? | 19-02-20 | 12:59

@Gaat het niet dan? | 19-02-20 | 12:59:
Vuurpeleton is effectiever en goedkoper

LonelyWanker | 19-02-20 | 13:03

@Gaat het niet dan? | 19-02-20 | 12:59: dat staat er ook!

AMX pri | 19-02-20 | 13:05

Misschien kunnen we een vrouw met kort pittig kapsel op de TV uitnodigen, die beweert dat de ouders van deze jongens met hen het gesprek moeten aangaan. Gisteravond op TV bij OP1. Deze vrouw was zo grenzeloos naïef, dat het gênant was om te zien. Maar, zo wordt de zwijgende meerderheid slapend gehouden. Overigens mijn welgemeende excuses aan mezelf voor het kijken naar OP1. Ik heb me weer flink geërgerd.

HoniSoit | 19-02-20 | 12:50 | 1

Dat de ouders met deze jongens in gesprek moeten gaan, dat hoor ik echt voor de eerste keer. Dat niemand daar tot nog toe aan heeft gedacht.

Ridde Rogter | 19-02-20 | 13:05

"luister effe, ik sla je gewoon de kanker".
Zou me niets verbazen als deze idioot van beroep kaartjescontroleur bij de NS is.

me,myself and IK | 19-02-20 | 12:45
-weggejorist-
Eppo | 19-02-20 | 12:37 | 1

True story: Gisteren zag ik vanuit mijn auto dat een blanke ANWB-monteur, die op z'n knietjes bezig was aan de Audi van een (Turkse) allochtoon, keihard werd uitgescholden, en bijna een schop tegen zijn lichaam kreeg van deze in trainingspak geklede baardaap.
Ik ging onopvallend uit mijn auto, nam een kleine cirkelvormige omweg, en kwam plotseling oog in oog te staan met de turk.
Ik zei: wat zit je de monteur die jou komt helpen uit te schelden en te bedreigen? Doe dat met mij, kom op dan.
Ik was zo woedend, dat de stare-off in mijn voordeel uitviel.
Ik was een racist, natuurlijk, enz.
Maar ik kon eventjes lekker bepaalde dingen zeggen, die elke Nederlander wel durft te zeggen op het internet of in de kroeg.
En zo grof mogelijk tekeer te gaan.
En ik zei: je hele auto ligt vol met drugs. Bel de politie dan, als je durft, v.... t.... f.... k.... turk!
Enz.
Gewoon afbluffen, werkt natuurlijk alleen maar als het geen groepje is, er geen getuigen zijn, en je zeer zelfverzekerd en agressief overkomt.
En dat was het geval.
Ging hij met de staart tussen de benen er van door.
Dus ik had het goed ingeschat.
De ANWB monteur zat eigenlijk heel bang en schaamtevol in zijn busje verstopt.
Ik zei: Zo moet je ze aanpakken, ze hebben alleen respect voor een keiharde aanpak, en je moet niet bang en lafjes je gedragen t.o.v. hen.
Hij zou het geheel, rapporteren, zoals een bange Nederlander denkt, dat via rapporten en achteraf getuigen er nog wat aan het feit gedaan kan worden vanaf de veilige bureaucratische papieren wereld...

Na afloop voelde ik me opperbest, door de adrenaline en dopamine, en het feit dat ik een kleine overwinning had behaald, puur door bluf, overmoed, en een enorm grote bek.

King of the Oneliner | 19-02-20 | 12:26 | 19
-weggejorist-
BadPatNL | 19-02-20 | 17:28

@Leduc | 19-02-20 | 13:24: Erg knap van je dat jij zo'n verhaal in je hoofd laat opkomen vanaf het lezen van een reaguursel van letterlijk 2 kleine zinnen?! Met mensen, met een zo'n ongelofelijke fantasie als u gaan we deze "oorlog" niet winnen nee. Succes, de volgende keer, wanneer er weer eens iemand vanuit een schaamtecultuur bij u voordringt in de rij van de kassa. Hele grote kans dat u eerder terug denkt aan mijn reactie, dan dat u daadwerkelijk er iets tegen doet. :"-)

BadPatNL | 19-02-20 | 17:33

Pas maar op, voor je het weet doet de turkse meneer aangifte van discriminatie, belediging en smaad.

theo-is-dood | 19-02-20 | 19:45
▼ 16 antwoorden verborgen

Meer beelden, meer, meer. Je kunt inmiddels niet meer over de ring bij Amsterdam rijden zonder dat je met veel te hoge snelheid links en vooral rechts wordt gepasseerd. Louter medelanders en politie in geen velden of wegen te bekennen. Snap ik ook weer wel: beijkoering ies rassies!

Feitenpliesie | 19-02-20 | 12:18

Onlangs zat ik in een taxi waar de eigenaar chauffeur een Marokkaan was. Komt een Mercedes met zo'n 100km voorbij waar de maximale snelheid 50 is. Die auto moet toch voor een stoplicht stoppen. Komen wij langszij en kijkt de taxichauffeur in die auto en kijkt verschrikt weg. Zegt hij, dat zijn criminele Marokkanen, ellendig volk dat ons een slechte naam bezorgen maar het interesseert ze niet. Ook hij als hardwerkende Nederlands/Marokkaanse burger heeft niets met dit volk en is er bang voor gezien de reputatie van deze criminele Marokkanen. Of te wel, het is niet alleen de blanke Nederlandse burger die de dupe is van het pappen en nathouden van deze overheid ten aan zien van de criminaliteit van deze Marokkanen. Deze lieden zijn ontwrichtend voor de gehele samenleving waar de leden van onze overheid en veel lieden in de tweede en eerste kamer ver boven zweven en nog maar nauwelijks voeling mee hebben. Deze criminelen bestrijdt je niet, die gebruik je voor consolideren van je macht.

forecastle | 19-02-20 | 12:12 | 2

Helemaal juist. De foute jongens eruit halen en laten optiefen naar Marokkokokosnotenland. Als hun koning ze niet wil hebben dan een bommetje op zijn paleisje. En samen met de andere Europese landen een cordon sanitair aanleggen. Alleen lieve ijverige en meewerkende mocro's zijn welkom en de anderen: optiefen met dat geteisem.

ecologiste | 19-02-20 | 13:07

@ecologiste | 19-02-20 | 13:07:
Voelt u zich nu beter? Adem in Adem uit.
En nu pragmatisch: U weet net zo goed als ik, dat dat nooit zal gebeuren zolang BUZA is, zoals BUZA nu is:
1 grote linkse tiefusbende.
Nix uitzetten, nix terugsturen, nix cordon sanitair.

Roadblock | 19-02-20 | 14:01

Herkenbaar. Al 2 keer een soortgelijke situatie meegemaakt. Compleet door het lint om niks. Gefrustreerde tijdbommen zijn het die geen enkele tegenspraak of weerstand dulden.
Ik heb het beide keren maar weggelachen en zijn beloop gelaten, want het is ergens gewoon grappig en ik hoef geen mes tussen mijn ribben.

Barbarous_Relic | 19-02-20 | 12:12

Zeau, is me dat even een citaat. Dat geeft op een behoorlijk confronterende manier te denken. Ook dat houdt maar niet op, niet vanzelf tenminste.

Hetkanverkeren | 19-02-20 | 12:11

Vuilnisman? Mag deze zak ook mee?

Roehm | 19-02-20 | 12:10

Ik gooi hem maar weer eens in;
When muslims are in the minority, they are very concerned with minority rights... When they are in the majority, there are no minority rights... - Winston Churchill.

De Profundus | 19-02-20 | 12:09 | 8

Churchill was een ziener en zijn tijd ver vooruit.

Nehemia | 19-02-20 | 19:24

@Nehemia | 19-02-20 | 19:24:
"“How dreadful are the curses which Mohammedanism lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy. The effects are apparent in many countries. Improvident habits, slovenly systems of agriculture, sluggish methods of commerce, and insecurity of property exist wherever the followers of the Prophet rule or live. A degraded sensualism deprives this life of its grace and refinement; the next of its dignity and sanctity. The fact that in Mohammedan law every woman must belong to some man as his absolute property – either as a child, a wife, or a concubine – must delay the final extinction of slavery until the faith of Islam has ceased to be a great power among men. Thousands become the brave and loyal soldiers of the faith: all know how to die but the influence of the religion paralyses the social development of those who follow it. No stronger retrograde force exists in the world. Far from being moribund, Mohammedanism is a militant and proselytizing faith. It has already spread throughout Central Africa, raising fearless warriors at every step; and were it not that Christianity is sheltered in the strong arms of science, the science against which it had vainly struggled, the civilisation of modern Europe might fall, as fell the civilisation of ancient Rome.”
― Winston Churchill, The River War
Link: www.bol.com/nl/p/the-river-war/100100...

theo-is-dood | 19-02-20 | 19:49
▼ 5 antwoorden verborgen

In de woorden van Antiracist Hitler (meme): Diversity™ is good, Diversity™ is a strength, Diversity™ is what makes us so peaceful.

unshift | 19-02-20 | 12:09

Waar ik woon daar hebben we een aantal parkjes aaneengeschakeld door wandelpaden. Af en toe fietst daar ook wel eens iemand en regelmatig laat een hondeneigenaar z'n hond daar schijten. Sja, gewoon omdat het kan; controle is er toch niet. Afgelopen zomer zag ik paralel aan zo'n wandelpad bandensporen en dat vroeg om nadere inspectie. Even volgen ... en jawel hoor; twee VW golf met een hele horde mannelijke en vrouwelijke rifbewoners. Ze hadden flink uitgepakt; meerdere (wegwerp) BBQ's; pakken juice en frisdrank. Nu had ik zoiets van "dat kan echt niet" maar .... ik ben ook jong geweest en ze deden voor de rest niets verkeerd; geen overlast; harde muziek ofzo dus ik heb het zo gelaten. Er zitten ook goede tussen ... toch?

Tot de volgende dag. Toch even nieuwsgierg wat de schade zou zijn en m'n fiets gepakt om te kijken. Tering zeg ... wat een puinhoop. Echt ALLES lag er nog net zo, maar dan (bijna) leeg en zonder VW Golfjes en rifbewoners. Ik zo'n 20m2 aan zwerfafval wat minimaal 4-5 vuilniszakken met afval moet zijn geweest. Bedankt. En welkom in mijn land. Zak maar in de stront.

ruudvangeelen | 19-02-20 | 12:08 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik mag t niet zeggen dus dan denk ik t maar, ik hoop altijd dat de mensen die dat woord gebruiken zelf eens in hun directe omgeving of zijzelf ermee te doen krijgen dat weten ze tenminste de impact is van dat woord... ach wat doe ik nu, ik denk hardop

Crump | 19-02-20 | 12:07

Een lieve man in een lieve stad.

Blote Bertus 2000 | 19-02-20 | 12:06

Je weet toch wel waarom zulke varkens altijd een vaag snorretje en een vale baard dragen? Ze willen allemaal op hun moeder lijken.

En die Nanninga: Mooi gezegd hoor! Chapeau! Nooit toegeven, nooit zwijgen. Zegt ze in de bevoorrechte positie als Eerste kamerlid, waarvoor altijd tijd vrij gemaakt wordt bij het doen van een aangifte.

Als gewone pauper kan je het zelf uitzoeken met die varkens op straat...

BadPatNL | 19-02-20 | 12:05 | 1

Het enige dat je als burger kunt doen is de stem van het volk laten weerklinken, dwars door de policor-shitstorm heen. Rug recht, en stemmen op partijen die de maatschappij willen laten werken voor mensen die willen werken.
Verder moet je doorzien dat zowel de rechter- als de linkerflanken van de politiek inmiddels het midden helemaal uit elkaar trekken. Je ziet het -helaas- aan de milieu-onzin. Maar ook aan de steeds hardere aanpak van vluchtelingen. Het kartel van het midden moet wel bewegen om niet overbodig te worden.

ole guapa | 19-02-20 | 12:19

Men durft er over het algemeen niets van te zeggen, want de angst regeert, voor de voorspelbare agressieve reactie van dat onopgevoede en ons hatende en minachtende volk.

laurentius | 19-02-20 | 12:01 | 4

Ik begin zo langzamerhand ook het gevoel te krijgen dat we het tij niet meer kunnen keren. Dit soort labbekakken is zonder normen en waarden opgevoed en er over praten en/of corrigeren heeft geen zin; het komt niet aan. We zijn verloren.

Crossing_The_Rubicon | 19-02-20 | 12:03

Bij onverwacht en hard tegengas trekken de meesten hun kop weer in het schild. Meestal met nog wat na'kankeren' een terugtrekkende beweging, maar je ziet de verrassing binnenkomen. Verder wat Nanninga zegt.

NiCeY | 19-02-20 | 12:09
▼ 1 antwoord verborgen

Kutvolk. Keer op keer op keer.

Le Roi | 19-02-20 | 11:58 | 5

Dat!

Crossing_The_Rubicon | 19-02-20 | 12:04

@grindbak | 19-02-20 | 12:01: Hey GL is o.a. PSP. Verder hoort in die rij nog PPR, EVP en CPN. GL is een bijeen geraapt zooitje van de meest extreem linkse oude partijen in een nieuw jasje!

AMX pri | 19-02-20 | 13:04
▼ 2 antwoorden verborgen

Waarschijnlijk ging het om een gemeentelijke afvalverwerker in burger.

hoochee | 19-02-20 | 11:57 | 1

en die heeft nu een depressie, PTSS etc. etc. dus kan niet meer werken dus ziektewet

ruudvangeelen | 19-02-20 | 11:58

Vanavond maar es kijken wat de linkse deugmuppet, Eva Engnek ervan vind.

Paaldanseres | 19-02-20 | 11:56 | 3

Wat Eva ervan vindt is totaal niet belangrijk, wat de kijkers geloven wel.

kwark001 | 19-02-20 | 11:58

Geen commerciele zenders hier; dus ook geen Eva.

ruudvangeelen | 19-02-20 | 11:59

De kijkcijfers voor Jinek plumpuddingen aardig in elkaar. Schitterend!

Nehemia | 19-02-20 | 19:27

Heeft Thierry al getwittert?

ruudvangeelen | 19-02-20 | 11:55

Maar maar maar... is die Badr Hari 0.33 nu in zijn uppie?
Is toch schier onmogelijk bij dit soort en soortgelijk gedrag?
Of zat er nog een stuk of twee spillebeen-kickboks-lafbek uit de rifregio in dat busje, die wel even klaar waren, met WEER iemand "de kk slaan" voor vandaag, en was dump-afvalmeneer er nog lang niet klaar mee?
.
Wat.een.volk.

chicago river | 19-02-20 | 11:53

Zie hier iemand uit de schaamtecultuur die zijn eer verdedigt. Is een ander denkraam, maar voor hen net zo logisch als voor ons om schuld te aanvaarden en sorry te zeggen.

bleached | 19-02-20 | 11:52 | 2

Niks schaamtecultuur. Meer het übermenschengevoel dat de moslims hebben naar de minderwaardige ongelovigen toe. Hoe haalt deze ongelovige hond het in zijn hoofd om een edele moslim aan te spraken op zijn gedrag.
Als het een vrouw is die dat doet is het zelfs nog erger, want ongelovige vrouwen zijn extra minderwaardig.

Leon Tosti | 19-02-20 | 12:35

@Leon Tosti | 19-02-20 | 12:35: U snapt het begrip schaamtecultuur niet. Uw punt sluit daar namelijk nagenoeg naadloos op aan en is geenszins een tegenstelling.

bleached | 19-02-20 | 13:48

Het is eigenlijk lachwekkend dat dit allemaal wordt getolereerd in dit land. Man man.

F1802 | 19-02-20 | 11:51 | 3

zouden zijn ouders trots op hem zijn?

small_town_dude | 19-02-20 | 11:54

@bleached | 19-02-20 | 11:54:
Je zal gelijk hebben terwijl hij voor normale mensen (mijn denkraam) compleet schaamteloos is. Conclusie is sowieso dat deze (achterlijke ed. Pim Fortuyn moslim-) cultuur niet te verenigen is met die van het vrije Westen.

benjeallanggek | 19-02-20 | 12:02

Ik wacht op de sommatie van de advocaat van deze Medelander om de beelden offline te halen wegens spelen met zijn privé....

Focus | 19-02-20 | 11:51

Zo'n 20 jaar geleden heb ik ook enkele mocrootjes van 8-12 jaar erop aangesproken dat ze lege flessen in een gft bak wilden dumpen. De reactie die daarop volgde deed me beseffen dat we in een andere wereld zijn terecht gekomen. Het was niet te beschrijven. Deze jongetjes zijn nu 28-32 jaar.... Nog even wat anders Ik durf te wedden dat zeker 50% van het zwerfvuil afkomstig is van slechts 7% van de bevolking. Als u begrijpt wat ik bedoel.

ecologiste | 19-02-20 | 11:51 | 10

@BadPatNL | 19-02-20 | 12:30: Ja dat is normaal in bepaalde wijken in NL anno 2020. Zolang ze worden gevoed zal het zo doorgaan. Ergo stoppen met voeden, i.e. geen financiële ondersteuning meer en de drugseconomie stil leggen. Dan verdwijnen ze vanzelf en zal de vrede terugkeren. Echter het is de bedoeling juist van de bovenonsgestelden dat ze hier zijn om namelijk onze cultuur en tradities te ontwrichten zodat er alleen nog maar universele consumenten bestaan in de westerse landen, zonder belerende burgervingertjes. Allemaal klant bij AH, Unilver, Nestlé, Amazon, Apple, etc. Uiteindelijk verdwijnen dan de staten vanzelf en hebben de multinationals en hun aandeelhouders waar ze reeds decennialang naar op zoek zijn.

ecologiste | 19-02-20 | 13:17

Hoe armer de buurt, hoe meer teringzooi op straat. Want als je arm bent en de taal niet spreekt kun je blijkbaar niet een vuilbak zoeken.

despee | 19-02-20 | 14:26

@despee | 19-02-20 | 14:26: Ik zie precies hetzelfde in de meer "gemengde" wijken van de stad waar ik woon. En zolang de belastingbetaler deze groepen via huursubsidie, bijstand en zorgtoeslag blijft subsidieëren blijft dat zo.

theo-is-dood | 19-02-20 | 19:55
▼ 7 antwoorden verborgen

Fijn he dat Amsterdam. Ik wordt met de dag blijer dat ik op het platteland woon.

seasicksteve | 19-02-20 | 11:48 | 4

dit gebeurt ook in provinciestadjes en grote dorpen, Ga eens kijken in Tiel, Woerden, Maarssen. Toen ik jong was nog 'plattelands'. Gelukkig bij ons op t dorp nog niet.

small_town_dude | 19-02-20 | 11:59
▼ 1 antwoord verborgen

Primaten zijn het, allemaal !!

Karel Kruizenruiker | 19-02-20 | 11:45 | 1

Scherp van u.

Zeebonkus | 19-02-20 | 15:42

Het is blijkbaar moeilijk articuleren als je zulke dikke lippen hebt.
Kan zijn dat er nog een verlammend qat-effectje meespeelt, maar we kunnen wel concluderen dat hij het woordje 'kanker' goed uit kan spreken, meermaals zelfs! Bravo, dat zet het Nederlands als schoolvak weer op de kaart.
Wat hebben we toch een gaaf land.

Yumi | 19-02-20 | 11:45

Waar is Ron Jans als je hem nodig hebt?

Schoorsteenveger | 19-02-20 | 11:44 | 3

Muziek verbind.

ikbenerweer! | 19-02-20 | 11:49

Je suis Ron!

Crossing_The_Rubicon | 19-02-20 | 12:07

Hou die vervuiler wel in ere, he? Het is en blijft wel een groenlinksstemmer. Elke stem telt.

antonconstandse | 19-02-20 | 11:43

Geerten in een vervolgtweet;

Toen hij naar binnen kwam en het personeel verweet dat zij RACISTEN waren zei de kok droogjes: "je staat middenin een restaurant doodsbedreigingen te schreeuwen, ik geloof niet dat je huidskleur het probleem is".

Met daarbij de opmerking van de kok aan geerten 'pick your battles' oftewel spreek vruchtelingen nergens op aan, en leeft nog lang en gelukkig. Maar ondertussen gaat wel je stad naar de mallemoerr.

Localhero | 19-02-20 | 11:41

Slechts zijn aanwezigheid vervuilt het straatbeeld al. Dat is al een boete waard.

grapo | 19-02-20 | 11:41

Iedereen die zich geroepen voelt om in dit soort situaties op te treden, zal bereid moeten zijn te moeten vechten voor zijn leven. Als je dit niet kan of wil moet je weg of doorlopen.

streknek | 19-02-20 | 11:40 | 3

Gisteren nog 4 ex rif bewoners even heel giftig aan gekeken. De rust keerde vrijwel direct terug.

Lt-Kol Kilgore | 19-02-20 | 11:47

@Lt-Kol Kilgore | 19-02-20 | 11:47:
De dames wilden niet vechten?

DrumPiet | 19-02-20 | 11:54

Laag functionerend met dik accent uit M? Losers. Gewoon de vuilniszak over die rot kop en dichtbinde. Probleem opgelost.

Breakdance | 19-02-20 | 11:40 | 1

Maar dat komt omdat hij nooit een stageplek gekregen heeft.

small_town_dude | 19-02-20 | 12:10

Ik heb het idee dat het eerste woordje wat die kutlarven tegenwoordig leren ook echt gewoon racist is, nog voor mama of papa...

Snoorderlag | 19-02-20 | 11:39 | 3

Mama of papa leren ze sowieso niet. Het is broer of zus en neef of nicht. Daarna opa of oma, die ook tante en oom zijn.

grapo | 19-02-20 | 11:43

Nee hoor, je zit fout. Het 1e woord is " kanker"

MoonBeebe | 19-02-20 | 11:50

Je zag het ook bij die asielzoekers die een buschauffeur lastig vielen in Ter Apel (dacht ik). Net een paar weken in NL, spreken geen woord Nederlands, behalve...

Alsof het ze bij/voor aankomst wordt ingefluisterd. Say the magic word.

threeheadedmonkey | 19-02-20 | 12:00

Het lijkt mij een hele kunst om levend afval via de kreet 'daar is de vuilnisbak', te dirigeren naar zijn plek.

Leptob | 19-02-20 | 11:39

Is een incident. Doet ie anders nooit. Hij is verkeerd begrepen, Edelachtbare. Hij werd geprovoceerd. Het is toch logisch dat hij zich gediscrimineerd voelde? Waarom zit hij Eigenlijk niet in de RvB van ING bank? Etc. etc.

Odin | 19-02-20 | 11:38

Nee hoor er is geen probleem. Echt niet. Dit is gewoon de normale situatie. Dit hebben Klaas, Jan en Karsten vroeger ook van hun papa en mama geleerd. Dit had gewoon een witmans kunnen zijn, was niet zo, maar had gekund.

Hemke-Valsema | 19-02-20 | 11:36 | 5

Hemke-Valsema | 19-02-20 | 11:37 |
Wij leven reeds decennia lang in een werkelijkheid waarin het argument van "had gekund" te pas en vooral te onpas wordt gehanteerd in pogingen om de plooien van het veelkleurige maar te vaak en inmiddels vaal gewassen multiculturele laken glad te strijken.

Schoorsteenveger | 19-02-20 | 11:56

@Hemke-Valsema | 19-02-20 | 11:37: Hij zei ook dat hij een Egyptenaar was. Maar inderdaad, weer heel erg veilig, zoals Lubach meestal aan de veilige kant blijft met zijn meningen. Weglachen 2.0

kapoerewiet | 19-02-20 | 12:06
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik ken die vervuiler. Hij werkt als apotheker bij het Anthonie van Leeuwenhoek ziekenhuis. De Neanderthaler-achtige kreten die hij slaakt zijn werkgerelateerd. Doorlopen mensen, gewoon een kortlontiër.

Nivelleermarionet | 19-02-20 | 11:36 | 3

Haha apotheker.

Hemke-Valsema | 19-02-20 | 11:37

We hebben deze mensen zo keihard nodig. Echt.

Calastir | 19-02-20 | 11:47

Mensen?

bloke | 19-02-20 | 12:25

-verkeerde topic-

Abject | 19-02-20 | 11:34

Okay Thiery, Nou mag je twitteren.

horsteknots | 19-02-20 | 11:31

Tja lastige kwestie voor het extreem Linkse debiele bestuur in Amsterdam. Eenerzijds is dit natuurlijk niet klimaat neutraal gedrag, hier word onze wereld niet groener en schoner van. Anderzijds is dit cultureel bepaald gedrag uit het Midden-Oosten / Noord-Afrika. Ook daar word hele huisraad gewoon op straat gegooid, want zo doet men dat daar. Maar FvD heeft al gereageerd dus zal het stadsbestuur, OM en politie een oogje dichtknijpen. Misschien wil het 'slachtoffer' in kwestie een aanklacht indienen vanwege het feit dat meneer is aangesproken door 'witte' mensen.

Indoneesje | 19-02-20 | 11:30
-weggejorist-
dirtyharryvacotti | 19-02-20 | 11:30

Ik blijf het zeggen: ga weg uit Amsterdam. Het is een open riool en daar horen alleen ratten thuis. Voor Groenlinksers en D66ers is het misschien de ultieme natte multiculti-droom, maar normale mensen hebben daar niks meer te zoeken!

kunstliefhebber | 19-02-20 | 11:29 | 4

Rotterdam hetzelfde, Den Haag ook enz...

Stephen K. | 19-02-20 | 11:42

@Stephen K. | 19-02-20 | 11:42: Ja, en langzaam maar zeker nemen ze die waanzin mee naar 'de provincie', waar ze dezelfde utopie proberen er door heen te drukken. Blijf maar lekker in die multiculturele randstad die jullie zo graag wilden hebben.

Le Roi | 19-02-20 | 12:02

@Le Roi | 19-02-20 | 12:02:
Binnenkort ook bij u.
Multiculturele samenleving MOET.

Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 12:08
▼ 1 antwoord verborgen

En waar is nu de hele goegemeente of over dit heerschap heen te vallen? Of was dit een medewerker van de schoonmaakploeg van Amsterdam?

Behangdelul | 19-02-20 | 11:29
-weggejorist-
DrumPiet | 19-02-20 | 11:29 | 36
▼ 36 antwoorden verborgen

Het blijkt dat vuilnis kan ook praten, zij het beperkt.

Schmalz | 19-02-20 | 11:29 | 2

lol!

hondenfluisteraar | 19-02-20 | 11:38

Maar het wordt wel een probleem als vuilnis ook kan lopen, of je bijvoorbeeld op je k...bek wil slaan.

benjeallanggek | 19-02-20 | 11:56

Dit is de 'inclusieve samenleving' waar de polletiek zo graag over wauwelt

pigadaki | 19-02-20 | 11:28 | 1

De participatie-samenleving. Ruim gewoon eens iets van een ander op.

Het brein erachter | 19-02-20 | 13:12

Een jongvolwassen mannelijke migrant met islamitische achtergrond.
Doorgaans zijn het zulke fijne mensen.

Nederland80 | 19-02-20 | 11:28 | 1

Ja, hele lieve jongens, doen normaal gesproken geen vlieg kwaad

MoonBeebe | 19-02-20 | 11:52

Geen moreel besef. Kansenparel eerste klas. Je zou dat emmertje eens voor zijn moeders voordeur moeten legen, dan is de wereld helemaal te klein.

Hupkeneuke | 19-02-20 | 11:25 | 2

Of voor de deur van zijn vader. Die slaan eerst en praten pas daarna.

Crossing_The_Rubicon | 19-02-20 | 12:14

Wat zeg jij over zijn moeder!!?!?!

Het brein erachter | 19-02-20 | 13:12

Alles moet stuk dus het past prima in het plan van de EU.

oplichter | 19-02-20 | 11:24

LOL wereldvreemde! Zo lopen er inmiddels DUIZENDEN rond, hele volksstammen, daar heeft de politie geen tijd voor!

Calastir | 19-02-20 | 11:24
-weggejorist-
Re:Kniftig | 19-02-20 | 11:24

Zie hier een fantastisch voorbeel van de particpatie samenelving, 2 burgers die samen een veelvoorkomend probleem (vuil op straat) proberen lossen om onze omgeving schoon en leefbaar te houden. Wat zijn we toch een prachtig land!

RonnieTuitL | 19-02-20 | 11:22 | 2

Dialoog!

ikbenerweer! | 19-02-20 | 11:25

@ikbenerweer! | 19-02-20 | 11:25: En nog inhoudelijk ook. Wat ik mooi vind om te zien is dat de aangesprokene assertief reageert en zijn mening durft te geven.

RonnieTuitL | 19-02-20 | 11:32

Staat er niet een flinke boete op afval op straat gooien? Kenteken is bekend, dus boete komt eraan!

pibasso | 19-02-20 | 11:18 | 2

Dikke brief van Inez Weski over de ongewenste mediaaandacht voor haar client is meer waarschijnlijk.

Beefbus | 19-02-20 | 11:27

Ja,ja, komt er aan. u bent wel heel optimistisch.

biebop | 19-02-20 | 11:49

Wollah, schelden met kanker is hopelijk ook kanker krijgen.

pibasso | 19-02-20 | 11:16 | 1

Ik benoem zaken ook wel eens met kanker. Mijn moeder is eraan overleden. Dat houdt mijn herinnering aan haar levend. Zelfde geldt voor mijn ooit, dierbare oom.

Leptob | 19-02-20 | 11:43

Ach ja, een NS conducteur die een slechte dag had. Iedereen heeft wel eens een slechte bui.

De verwarde man | 19-02-20 | 11:15

Witte Renault Master... Ik zou PostNL eens bellen. Dit is vast een van hun nep-ZZP'ers.

hendrikjandetuinman | 19-02-20 | 11:15 | 2

Klopt rijden allemaal Renault. Leasecontract zit bij het zzp nep contract.

Trumme | 19-02-20 | 11:28

Ja maar het is er maar één de rest zijn echte pareltjes

dedwarsligger | 19-02-20 | 11:13 | 1

Precies want volgens Rutte zijn wij met meer.

eerstneukendanpraten | 19-02-20 | 11:14

Keizer Caligula zei het al eens zo mooi: I wish they all had one neck together.

Graeme Reaper3779 | 19-02-20 | 11:13 | 2

Grim reaper (saturnus) alle Wijsheid ligt er al! Wat mij betreft bij de oude Grieken maar in deze tijd denken wij vooral het beste product te zijn dat de evolutie heeft voortgebracht. Wij verspreiden op grote schaal het onbewuste in de mens die steeds verder aftakelt

pigadaki | 19-02-20 | 11:32

Eigenlijk is dat ook zo. Als we de tentakels van de Islam konden amputeren zou dat al een stuk schelen!

Harrie7949 | 19-02-20 | 11:35

Ook al worden ze op heterdaad betrapt zullen ze ontkennen en racisme roepen.
Wasn't me....
Helaas valt dit niet met logica of inburgering op te lossen. Want het is de aard van het beestje.

Olleke | 19-02-20 | 11:12

Feedback ontvangen, het is niet voor iedereen weggelegd.

Toetsenbordcomplex | 19-02-20 | 11:11

De masculine cultuur kun je alleen benaderen met gelijke munt. Normaal discussiëren is onmogelijk met dergelijke personen. Daar geldt alleen het recht van de grootste muil en geweld. Ik weet het nu de rest van het land nog.

Smept | 19-02-20 | 11:10 | 2

Hé, vergelijk mij niet met dit soort uitschot. Dit soort gedrag heeft niks met masculiniteit te maken.

MrLahey | 19-02-20 | 11:14

@MrLahey | 19-02-20 | 11:14: heeft met geloof te maken.
En het zien van de niet of andere gelovigen als minderwaardig.

Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 12:10

Wen er maar aan, over 10 jaar weet je niet beter dan dit. Ook zullen dan andere steden vol van dit goeds zijn, het is te laat... Deze untermenschen blijven, autochtonen zullen vluchten naar het platteland en vervolgens naar oost Europa danwel Azië. Mede mogelijk gemaakt door Onze Regering van de afgelopen 50 jaar, stuur ze maar een bloemetje

amperbroekie | 19-02-20 | 11:10 | 5

@De verwarde man | 19-02-20 | 11:16: liever digitalis, voor elk een bosje!

pigadaki | 19-02-20 | 11:42

Klaprozen

Pegidaan | 19-02-20 | 12:10
▼ 2 antwoorden verborgen

Sorry.Maa.

UncleAlbert | 19-02-20 | 11:09 | 1

Sorry, maar dit was een Marokkaanse parkeerwacht In burger. Niks aan de hand, gewoon doorlopen.

UncleAlbert | 19-02-20 | 11:10

Iemand die 11 euro wil dokken om de gegevens van deze boze meneer op te halen?

Kuifje-naar-Brussel | 19-02-20 | 11:05 | 7

@gatij | 19-02-20 | 11:08: Heb het zelf net voor de grap gedaan. Je wordt weinig wijzer, alleen dat de auto sinds 2015 4 keer is doorverkocht. En dat ie niet als gestolen staat opgegeven. Voor de politie dus een eitje. Als ze d'r tenminste zin in hebben....

Kuifje-naar-Brussel | 19-02-20 | 11:29

@gatij | 19-02-20 | 11:57: Ja, dat klopt. Viel me tegen, voor 11 euro. In het kadaster kan je -tegen betaling- opzoeken waar iedereen zijn huis woont, maar met auto's kan dat dus niet.

Kuifje-naar-Brussel | 19-02-20 | 12:14
▼ 4 antwoorden verborgen

Vulles hoort daar niet thuis, afvoeren in containers

Hemmenaar7 | 19-02-20 | 11:05
-weggejorist-
kwark001 | 19-02-20 | 11:04 | 1

Ik denk dat het niet meer heel lang zal duren voordat ik naar Polen verhuis. Wat een heerlijk land is dat de niet blanke zijn daar op een hand te tellen en zijn meestal hard werkende Aziaten.

compleet nutteloos | 19-02-20 | 11:04 | 6

@Erikjan79 | 19-02-20 | 11:07: In tegenstelling van wat hier binnenkomt zal ik wel zorgen dat ze wat aan mijn hebben.

compleet nutteloos | 19-02-20 | 11:36

@compleet nutteloos | 19-02-20 | 11:36:
Wat ga je doen dan?

Erikjan79 | 19-02-20 | 11:46

@compleet nutteloos: Hongarije heft 15% IB, heeft geen box-3 of andere vermogensbelasting en een huis koop je er voor de prijs van een garagebox:
www.immobilienscout24.de/expose/11532...

theo-is-dood | 19-02-20 | 20:03
▼ 3 antwoorden verborgen

Bedankt voor de titel. Nu weet ik dat ik het niet wil zien. Veel plezier met deze negativiteit.

minnenman | 19-02-20 | 11:03 | 2

Vingers in de oren en oogkleppen op, wat is het hier fantastisch hé?

MrLahey | 19-02-20 | 11:06

Ik ben dit tuig zo zat.

RickRD | 19-02-20 | 11:03 | 1

Het is een opiniemaker, niet gelijk zo grof.

Erikjan79 | 19-02-20 | 11:04

Alweer importtuig..

BozePaarseMan | 19-02-20 | 11:02 | 4
▼ 1 antwoord verborgen

Niet alleen een straatvervuiler maar zeker ook een taalvervuiler.

keestelpro | 19-02-20 | 11:01

Wat een loser. Is de politie nog gekomen?

Kuifje-naar-Brussel | 19-02-20 | 11:01 | 6

@Normpje | 19-02-20 | 11:11: Die gast die dreigt en die afval op straat dumpt. Wat een idioot.

Kuifje-naar-Brussel | 19-02-20 | 11:17

Islamitisch accent. Wat denk je zelf?

Reaguurdeskundige | 19-02-20 | 11:41
▼ 3 antwoorden verborgen

Opinie maker?
Dan zijn reaguurders ook opinie makers.....

Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 11:01 | 6

@Is dit nog nieuws? | 19-02-20 | 12:05: Maar over feiten is men het vaak ook niet eens.

Kuifje-naar-Brussel | 19-02-20 | 12:18

Dan raad ik je toch aan dit heerschap[ wat beter te gaan volgen. Zegt hele zinnige dingen over o.a. de multiculturele samenleving en de islam in het bijzonder. Vanuit een wetenschappelijk oogpunt ook nog eens, redelijk uniek in een klimaat waar je kop er af gaat als je deze heilige huisjes waagt om te trappen. Nee, Geerten is een goeie!

De Bredaonaar | 19-02-20 | 14:16
▼ 3 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken