GSTV. Stakende leraren balen van D66-stem
Loos alarm op het Malieveld!
De leraren depositie is al jaren te laag in Nederland en de kennis emissie neemt zienderogen af. Je zou kunnen zeggen dat we in een onderwijscrisis zijn beland, dus zeggen wij dat we in een ONDERWIJSCRISIS zijn beland. De leraren pikken het niet langer en zetten daarom vandaag, tijdens de behandeling van de Onderwijsbegroting, gansch het raderwerk stil. Er werd gestaakt in Amsterdam en er werd gestaakt in Leeuwarden. Er werd gestaakt in Heythuysen, er werd gestaakt in Dwingeloo en er werd zelfs gestaakt in Den Haag. Ons braafste jongetje van de klas Tom Staal was erbij en vroeg aan onze leraren: WAAROM HEBBEN JULLIE DAN OP D66 GESTEMPT?
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
GSTV. Beelden belangrijk Fortuyn-fragment gecensureerd door BNNVARA, minister (D66) pruttelt over 'context' en 'lading'
Leefde Marcel van Dam nog maar - nee wacht, leefde Pim Fortuyn nog maar
TEVENS STAMCAFÉ
Jongens dat 'taal eerst' van het ministerie van Onderwijs wordt natuurlijk helemaal niks
Het begint helemaal niet met taal
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
VIDEO. Jan Paternotte geconfronteerd met vluchtelingenstromen zónder PVV-schuld
Zelfs Gidi Markuszower treft deze keer geen blaam
GSTV. Gedwongen X verlaten in het Stamcafé
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)
Feynman en/of Feiten – Vwo-examen natuurkunde zoog
Een 4 voor Nederland Onderwijsland
