Volkskrant wil Nederlandse bloemenmarkt killen
Bedank für die Bloehme - O NEE TOCH NIET WANT HET MOCHT NIET MEER VAN DE VOLKSKRANT
Vliegschaamte. Klimaatschaamte. Bezorgschaamte. Meer dan twee kinderen-schaamte. En voeg daar nu maar Bloemenschaamte aan toe. Uit de koker van de activistische milieubode Volkskrant, dat met het hoofd inmiddels zo diep in de reet van GroenLinks is verdwenen dat een frisse douchebeurt in de vorm van een nieuwe hoofdredacteur nauwelijks zal helpen om alle aangekoekte peop te verwijderen. Ze gaan weer lekker hoor, en dat wordt onder het tapijt geveegd met een alibi van 'dat blijkt althans uit...'. Nee Volkskrant, het is al te laat. Laat maar. Helemaal geen zin in deze discussie. Moeders krijgt een ferme handdruk. De bloemen voor oma gaan door de plee. Op het graf leggen we wel een fotootje, ofzo. En die paus kan ook de tering krijgen. Dan maar alle bloementelers in het Westland afgemaakt.
DRIES & RUTTE MOLENAARS
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Boekrecensent Volkskrant snapt niks van... Kluun
Toch een prestatie, als je te dom bent voor Kluun
Vraagje in de Volkskrant: "Praten over gender met je kleuter: hoe doe je dat?"
Er zijn alleen maar vragen, die worden gesteld
Columnisten VK én NU.nl janken over dat Ziyech, die helemaal niet naar WK gaat, niet bij Oranje zit
HIJ IS NIET EENS GESELECTEERD DOOR MAROKKO
Jolande Withuis volgende columnist die door DPG aan volslagen debiele lezertjes wordt gevoerd
Wat is dit voor een gekkenhuis joh
LOL. Volkskrant heeft eigen K. Laheye
En het is niet Fatima Dakmar
