Thierry Baudet: 'Fascisme is een linkse stroming'
De Boreale Uil van Minerva spreekt weer in tongen.
Bereid je voor op wederom een week DUIDINGSTRESS in de mediaas, want Baudet heeft weer gesproken. Of moeten we zeggen: Gesproken, met een hoofdletter G. Want het was weer onnavolgbaar, zoals alleen de admiraal van de renaissancevloot dat kan. Met het 'alle EU-leiders zijn gekken' kwam Baudet deze week bij Jinek nog soepeltjes weg - gewoon, omdat er geen speld tussen te krijgen is natuurlijk. Maar vanmorgen begon het uithangbord van WNL over de foeilelijke architectuur van het fascisme (is wel zo), wat voor hem al voldoende reden is om die stroming verre van zich te werpen. Ohja, en natuurlijk omdat fascisme volgens Baudet van oorsprong 'een linkse stroming' is. Maar dat weten mensen niet, want die kennen de geschiedenis niet. Je had de Egyptenaren, toen een hele tijd niks, toen de Tweede Wereldoorlog en nu de EU. Ofzoiets. Enfin, we slaan morgen de Volkskrant wel open om het te begrijpen. Na de breek de volle vijftien minuten.
Dit spijkertje ging wel moeiteloos op de kop ⤵️
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
GeenStijl pleit voor een verbod op Bas Erlings
In talkshows dan he
Veroordeeld vlogger Youness Ouaali geeft stemadvies: FvD
Ongevraagd advies weliswaar, maar advies desalniettemin
LIVE. Kamerrrvragen over rare taallijst OCW
Je mag ook niks meer zeggen?
HUH?! Forum-stemmer ABONNEE van de Volkskrant
Vroege 1 aprilgrap hoor
TRIBUNAAL SPREEKT GIDEON VAN MEIJEREN VRIJ VAN OPRUIING
De rechtsstaat, waarlijk, hij bestaat!
Goh. JFVD nog steeds een ranzig clubje
Wie had dat gedacht?
