Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Steekafghaan Jawed S.: 'Profeet Mohammed en Islam veelvuldig beledigd in Nederland'

jammerjawed

Toch geen enkelband voor pestkop Afghaanse wirschaffendassiër.

De update die je wist dat zou komen. Jawed S. is vandaag voorgeleid en het lijkt de rechter niet zo'n goed idee hem naar de Keukenhof/Madame Tussauds/Autotron te sturen dus wordt hij vastgehouden. "De gronden voor het verlengen van het voorarrest zijn het vluchtgevaar, de geschokte rechtsorde, de vrees voor herhaling en het onderzoeksbelang." Gompie. Iedereen veel plezier met WAAROM BLIJFT HET ZO RUSTIG beschouwingen en/of JAMAAR IN ENSCHEDE DAT WAREN OOK TERRORISTEN roepen. 
UPDATE 19U33: Terreurverdachte Jawed S.: 'Profeet Mohammed en Islam veelvuldig beledigd in Nederland'. JA BLIJF DAN GEWOON LEKKER WEG ALS JE DAAR NIET TEGEN KUNT, ONTZETTENDE KUTZAK!

Reaguursels

Inloggen

Hmmm, beledigt de Islam ons trouwens ook niet?

Ghard Leers | 05-09-18 | 09:49

Hoi Jawed, islamvarken dat je bent!

reagierder | 04-09-18 | 19:45

Nederlandse soldaten in Afghanistan om Taliban te bestrijden (behalve als het gevaarlijk wordt, dan blijven ze binnen de compound.

De Talibanen ("vluchtelingen'', hè) wandelen ondertussen zo Hollandistan binnen, vreten de welvaartsruif leeg en steken mensen dood in naam van Allah.

Wie bedenkt zoiets?

Permakwets | 04-09-18 | 09:50

Dus de profeet en z'n baas worden beledigd in Nederland en dan los je het voor deze barmhartige almachtigen op door twee Amerikaanse toeristen neer te steken? Ok, helder.

batvoca2 | 04-09-18 | 07:48

Waarvoor was hij nu eigenlijk gevlucht uit Afghanistan?
Voor de Taliban? Dat is ie zelf... Toch?

Is dit nog nieuws? | 04-09-18 | 06:29

Het is natuurlijk de schuld van Nederland. Die arme fragiele Afgaan kan er niets aan doen. Ik stel voor om hem een schadevergoeding te geven en nieuwe wetten aan te nemen die de vrije meningsuiting in Nederland bepreken zodat dit nooit meer kan gebeuren.

Short | 04-09-18 | 04:30

Als die kletspraat over de beledigingen van Nederlanders gaat waarom steek je dan amerikanen neer?Dus kletsverhaal.Wat we wel doen is hem aan de USA uitleveren dan weten we zeker dat hij morgen in afwachting van zijn proces niet weer rond loopt.Daar krijgt hij 1000 jaar.

hetwerktniet | 04-09-18 | 02:23 | 1

De media wist dan weer wel te zeggen dat hij niet wist dat het Amerikanen waren. Afghanen hebben nogal een hekel aan Amerikanen, zeker de fanatieke gelovige Afghanen. Maar ja Amerika zal hij wel niet in komen tegenwoordig.

sprietatoom | 04-09-18 | 02:27

Ik flikkerde hem het liefst in een cel waar hij dag en nacht het Urker mannenkoor kon horen pas als hij alle liederen uit het blote hoofd kon zingen haalde ik hem van het varkensvlees af.

botbot | 03-09-18 | 23:58 | 1

Ik zie zo al dat U geen geschikte D66 rechter zou bent.
Hulde!

ik_word_gek_in_NL | 04-09-18 | 09:14

Frame! De contouren van het beleid van onze regering is nu al duidelijk. Elke daad van terrorisme gaat direct aan de PVV gelinked worden. Shoot the piano player; naar beproefd links recept. Demagogie en volksmisleiding. Geert en de PVV dit in de schoenen willen schuiven is niet alleen moreel heel erg fout en het is ook onzinng. Want:

www.youtube.com/watch?v=i_keH3Gn5Ok

Rest In Privacy | 03-09-18 | 23:34 | 3

Daarmee hebben ze zich alvast weer ingedekt voor alle nog te volgen aanslagen. Blijft kippenvel dat fragment, zoveel vooruitziendheid inclusief zijn eigen dood.

sprietatoom | 03-09-18 | 23:54

Waar zou Volkert nu zijn?

ik_word_gek_in_NL | 04-09-18 | 09:16

Even een positief bericht: anousha nzume is geëmigreerd naar de VS. Nou maar hopen dat ze zich niet meer zo veel lat horen.

katja69 | 03-09-18 | 23:28

En hoe weten ze allemaal dat de Prophet beledigd is? Hebben ze hem nog laatst gesproken dan? Of lopen ze rond met een Mohammed beledigingsmeter?
Die man zit volgens het paradigm in het paradijs en daar heeft echt van niets en niemand meer last of het is het paradijs niet.

MistaRazista | 03-09-18 | 23:27 | 1

Volgens de wetten van de reïncarnatie zal hij zoveel malen opnieuw geboren worden als hij verantwoordelijk was voor moord. Dus veel waarschijnlijker loopt hij gewoon rond ergens op de aarde als moeder die haar kind zijn verloren levenstijd moest teruggeven en reken maar dat deze kinderen het leven van hun moeder tot een hel maken. Karma, oorzaak en gevolg. Net zolang tot al het veroorzaakte karma is opgelost. Kun je nagaan hoe vaak Hitler terug moet komen. Plausibel en rechtvaardig.

SlimmeBelg | 04-09-18 | 00:33

bij pauw was het alweer wilders zijn schuld volgens aalbersberg

MrDeRaaf | 03-09-18 | 23:22

Jawed nu psychiatrisch patient
Jawed bloifen
Als Jawed beter, Jawed hois met Miele en frauen komen en veel kiendertjes maak
Jawed nooit meer werken
Jawed blij en danken God

EnNouJijWeer | 03-09-18 | 22:56 | 1

Ben benieuwd wat de straf zal zijn die deze man krijgt, en hoe komt men er bij dat de psychologen en psychiaters van de oude stempel deze nieuwe "Europeanen" in een DSM-V hokje kunnen plaatsen ? U lijdt aan islam, en natuurlijk PTSS. 3 jaar gevangenisstraf + TBS.

sprietatoom | 04-09-18 | 02:19

Ik zou me als atheist en gay elke dag beledigd kunnen en mogen voelen vanuit welk geloof dan ook maar met de Islam voorop. Het verschil echter is dat ik iedereen met rust laat en geen enkele vorm van geweld predik of tentoonspreidt. Als je je beledigt voelt dan tel je maar tot 5, bouw je maar een schild op of zoek je professionele hulp. Als je je als moslim beledigt voelt................ dan steek je gewoon mensen neer en zijn er hordes linkschmenschen die het voor je opnemen. Dit is Nederland anno 2018. Dit multiculturele land met de EU-stemmers die voor open grenzen zorgt verdient ook niets beters. Morgen weer een incident. Yes you can.

Tutanchamon | 03-09-18 | 22:31
-weggejorist-
Dr_Johnson | 03-09-18 | 22:09

En als je dat dus een probleem vindt, dan blijf je hier WEG! Daarom heb je verschillende landen. Blijf je lekker in het land waar mensen dat ook een probleem vinden en dat dus niet doen. Gaan jullie daar lekker allemaal NIET beledigen en daar heel blij mee zijn. GVD blijf uit ons land waar dat dus kan en mag. Misschien goed als dat soort landen zich terugtrekken van internet en tv dan zie je ook niet wat ze in andere landen allemaal doen wat jij niet leuk vindt. Richt je lekker op je achtertuintje en ga mais kweken of geiten houden. Anything.

hindipopup | 03-09-18 | 21:54

the religion of permanent offense

gelachewoar | 03-09-18 | 21:41

Geen FicheS achtig type. Dus de groep die wel in beeld is wordt aangevuld met een groep die niet in beeld is. ''Ze hebben een groepje opgericht voor mennekes met een lelijk gezicht.'' De groep wordt steeds groter. Andere tijden zeg maar.

InSight | 03-09-18 | 21:27 | 1

Ja, dat maakt dus zegmaar de hele groep. Want daar moet ook nog het clubje bij wat steevast zijn bek houd als er weer eens een kratje niet moslims wordt afgeslacht.

Ramses Sappie | 04-09-18 | 08:02

Hoe durven we ook! We beledigen de vrolijke bloemencorsogodsdienst, foei!

Rhenium | 03-09-18 | 21:20

Wat zei Judith Sargentini ook al weer over geen bewijs en over geen terroristen in bootjes ...

The-End-Is-Near | 03-09-18 | 21:04 | 1

Is hysterie.

Bigi Bana Boy | 03-09-18 | 22:40

"kutzak".. LOL, daat is over nagedacht. Riep ooit eens koeielul tegen een diender, proces verbaal, na protest .geseponeerd want koeielul was geen bestaand woord.

larie | 03-09-18 | 20:55 | 1

Is genderneutraal.

Ramses Sappie | 04-09-18 | 08:03

De islam is ook zo vredig dat je er wel om moet lachten.....

Eddy67 | 03-09-18 | 20:51

Vanaf nu dus geen enkel kritisch geluid meer in de MSM over de islam. Allemaal bang. Nee, ze gaan lekker door met christenen en joden pesten.

Christoforus | 03-09-18 | 20:49

Blijft me verbazen dat je in God en zijn profeet de almachtigen ziet, maar dat die blijkbaar niet in staat zijn om voor zichzelf op te komen. Alsof zo'n God zich uberhaubt beledigd zou voelen door een miniscuul schepsel welke hij zelf ook nog eens heeft gemaakt. Nee, God voelt zicht waarschijnlijk niet beledigd. Gelovigen voelen zich beledigd.
Hoe dan ook het toont maar weer eens aan dat in een God geloven vaak grenst aan een geestesziekte.

Lafayette | 03-09-18 | 20:37 | 2

Het is erger. In een god geloven is synoniem aan het onvermogen om zelfstandig te kunnen denken, te bestaan en zich te ontwikkelen. Ik heb meer respect voor apen dan voor gelovigen. Hun IQ is nl. hoger.

Boerkablaffer | 03-09-18 | 21:37

Je kunt ook best in (een) God geloven op een wat meer intelligente en wetenschappelijke wijze. Maar dan doe je dat wel op een andere manier dan die oliedomme moslims.

Reaganmania | 03-09-18 | 22:04

De profeet is meermalen beledigd en daarom steekt deze moslim maar een paar mensen met een mes. Maar het is niet alleen de profeet die niet beledigd mogen worden. Ook als ze zelf beledigd worden mogen ze geweld gebruiken en dus krijg je een cultuur van mensen, die niet gewend zijn kritiek te krijgen en er dus ook totaal niet mee om kunnen gaan. En dat krijg je er echt niet in. Narcisten hebben hetzelfde probleem als moslims

bozeboep | 03-09-18 | 20:34 | 4

De Christenen waren vroeger ook zo. Niet gewend en ook niet bereid om kritiek te krijgen.

Schoorsteenveger | 03-09-18 | 20:58

en een beetje borderline want ze zijn altijd slachtoffer

hindipopup | 03-09-18 | 21:59

Christenen die lukraak mensen vermoorden of zichzelf vanuit religieus oogmerk opblazen kan ik me in de loop der geschiedenis niet echt herinneren, behalve even zo'n gek in Rwanda.

Reaganmania | 03-09-18 | 22:07
▼ 1 antwoord verborgen

Ik vind de aanwezigheid van openlijke aanhangers van de ongeletterde, oorlogszuchtige, pederastenprofeet en zijn fascitoide, achterlijke, vroeg-middeleeuwse interpretatie van enkele oude zandbaksprookjes een belediging...
Een belediging van onze intelligentie en beschaving.
Elke dag weer.

Rommelende Onderbuik | 03-09-18 | 20:34

Als de regering op het lumineuze idee komt, om hier een soort equivalent van Guantanamo Bay te beginnen voor dit soort barbaren, dan bied ik mij geheel belangeloos aan om het doekjes en water spektakel te komen verzorgen.

Pierre Lebon | 03-09-18 | 20:31 | 1

Met de bekentenis van de Afghaan kun je dit een terroristische aanslag noemen. Hij wilde dus op deze manier zijn ongenoegen uitten tegen de anti-Islam cultuur in Nederland, aangewakkerd door Geert Wilders. De politiek zal dus moeten reageren. Dat zal morgen in de Tweede Kamer ook wel gebeuren.
Vanavond bij Pauw aandacht voor de terreuraanslag. Blijft de vraag of je een hele bevolkingsgroep met een bepaald geloof als terrorist mag typeren. In Enschede hebben een paar bezopen types een brandbom naar een moskee gegooid. Dat is getypeerd als terrorisme. Ben ik als inwoner nu ook een terrorist.
De politie heeft adequaat gehandeld, er geldt nog steeds dreigingsniveau 4, wat moet je nog meer doen? Simpele uitspraken als "grenzen dicht" zijn in deze wereld niet realistisch.

Mannes | 03-09-18 | 20:31 | 1

Wie typeert dan een hele bevolkingsgroep met een bepaald geloof als terrorist? Ik denk dat er maar weinigen zijn die alle Afghanen terroristen zou noemen. Of alle moslims terroristen. Andersom is het natuurlijk wel zo dat recentelijk in West-Europa veel (de meeste?) terroristen moslims zijn.

Silvion | 03-09-18 | 20:41

Ach jee, het 'nieuws'. Alsof er ook maar iemand in de veronderstelling was, dat steekmans zou worden vrijgelaten.
Morgenochtend, beste lezers, komt de zon weer op.... de Nederlandse msm.

Pierre Lebon | 03-09-18 | 20:25

Ja sorry hoor, maar de islam en de bijbehorende proleet zijn al beledigd op het moment dat er iets bestaat dat niet voor de volle 100% aan hun onderworpen is.
Door te bestaan beledigen wij de islam.
Nou besta ik graag en de islam + proleet moeten hun bestaansrecht hebben van geweld en intimidatie (bewijs, zie boven).

Dezenaamhier | 03-09-18 | 20:24

Die Haagse en Lokale Hippies van PvdA/GL en nog wat andere Clubs zijn het er natuurlijk mee eens .
Die geimporteerde teringzooi van Ze bemerk je elke DaG .

liegende lippen | 03-09-18 | 20:17

Gevlucht uit een land verscheurd door allah en dan een zelf een land verscheuren door allah. Hoer ff een eind op, lul!

wijnvlek | 03-09-18 | 20:14

Lees ik nu in breaking Telegraaf dat Wilders wel is genoemd door die Afghaan?

Jan, Leiden | 03-09-18 | 20:14 | 1

Ja maar niet de cartoonwedstrijd.

Simon_GS | 03-09-18 | 21:46

Wil je meer of minder islam- en Mo-belediging in Nederland?

Rest In Privacy | 03-09-18 | 20:13

Islam is religie die vrede brengt. Wen er maar aan.

Bolder | 03-09-18 | 20:13 | 1

T is 1 grote dieptrieste oorlogsgeile incest -sekte bedoel je! Ik zeg, pleur ze allemaal op 1 continent en trek de stop eruit. Dat zou deze wereld zoveel fijner maken voor de normale mensen.

Turky-moe | 04-09-18 | 20:26

Volgens mij kunnen nu toch echt spreken van een verwarde jongeman. Da's eigenlijk niet zo raar want alle moslim jongemannen zijn verward - per definitie!

McMarx | 03-09-18 | 20:12

Ik vind het prima, dat beledigen van de profeet. Bevalt het je niet? Pleur op naar een land waar die pedo wel ge-eerd wordt.
Ik ben er klaar mee.
Kruisvaarders aller landen verenig u.... ahum.

Argwanus | 03-09-18 | 20:07

Deze en alle toekomstige terreurdaden worden u aangeboden door de WELKOM-activisten, die groep fanatici die je nu ineens nergens en nooit meer hoort. Dat wereldvreemde, aandachtsgeile, hypocriete stelletje cultuurverraders.

K. Westergaard | 03-09-18 | 20:07 | 2

Ook wel LANDVERRADERS genoemd! Dat Youtube-filmpje van @liegende lippen zegt genoeg! Zelden zo'n plaatsvervangende schaamte gevoeld om Nederlander te zijn als bij het bekijken hiervan! Bah, eng volk!

BaldEagle | 04-09-18 | 12:57

Hij heeft, tijdens zijn verhoor,de naam
Wilders genoemd.
Zal wel door advocaat zijn ingefluisterd,totaal verrotte rechtspraak.

De Profundus | 03-09-18 | 20:06

Opvallend dat het OM dit nieuws over zijn motief naar buiten brengt. Laat me raden: niet langer de islam beledigen, dan stoppen de aanslagen.

pissebed | 03-09-18 | 20:04 | 1

Nou ik ergerde mij juist dat ze niet zijn motieven naar buiten brachten dan in algemene termen (terroristisch motief). Nu is het duidelijker al zou ik ook nog wel willen weten of hij dit helemaal op eigen houtje bedacht heeft of is gestuurd. Nu ja en verder lekker blijven beledigen natuurlijk.

Simon_GS | 03-09-18 | 21:52

Godverdomme wat een achterlijk kutvolk. Die profeet moet nog meer worden beledigd dan dat nu het geval is en lever due fast uit aan de USA, dan zijn wij hem iig kwijt.

PijlVader | 03-09-18 | 20:03

Van AT5: ''Jawed S. vroeg in 2015 asiel aan in Duitsland en was in afwachting van zijn procedure woonachtig in de deelstaat Rijnland-Palts.''

Nog een keer: Van AT5: ''Jawed S. vroeg in 2015 asiel aan in Duitsland en was in afwachting van zijn procedure woonachtig in de deelstaat Rijnland-Palts.''

Die totaalmalloot zit dus al DRIE jaar in een asielprocedure?!?

theo-is-dood | 03-09-18 | 20:00 | 1

Pas maar op. Straks issie "geaard" hier en dan is het zielig.

Knufter | 03-09-18 | 20:30

Dat worden dan weer demonstraties in pakistan voor de onmiddelijke vrijlating van die afghaanse vrijheidsstrijder.
En nou maar hopen dat die paki,s weer geen oud joegoslavische vlaggen in de fik steken in de veronderstelling dat het nederlandse vlaggen zijn,want de schrik zit er nog goed in de in oud joegoslavische landen.Op Bosnië na dan.

komtdatschot | 03-09-18 | 19:59

Ja, OK, dan mag het zo'n aanslag in Nederland. Hij had een religieus motief. Moet kunnen, godsdienstvrijheid hè?

lulleficatie | 03-09-18 | 19:55 | 1

Misschien moet ik als Christen ook maar eens gebruik gaan maken van mijn godsdienstvrijheid. Oh wacht.... Was even vergeten dat Christenen massaal in de grond getrapt mogen worden.

Lupuslupus | 03-09-18 | 21:07

Deed Wierd prima.

Road to serfdom | 03-09-18 | 21:17

De terrorist heeft de cartoons niet genoemd en ook niet de cartoonwedstrijd. Maar wél Wilders.

Simon_GS | 03-09-18 | 21:48

Fijn dat we het nu in zijn eigen woorden horen dat hij vindt dat de pedo profeet Mohammed (neuk hem in zijn reet) te veel beledigd wordt in Nederland. Ik vond de verklaring 'vanuit terreur doeleinden' niet echt zelf gekozen.

Simon_GS | 03-09-18 | 19:48

"Profeet Mohammed en Islam veelvuldig beledigd in Nederland'"Ok, dus omdat merkel niet , of weigert te screenen, zitten wij nu ook met de rotzooi? En nee mevr Halsema, dan doel ik niet op het geschokt winkelpersoneel. Welke pr voorlichter kwam daarmee trouwens, dezelfde die een seintje gaf om t bloesje even goed te trekken?
Doel op 2 mensen die zwaargewond in t ziekenhuis liggen.

Chemokar | 03-09-18 | 19:46

oh man als je M kijkt, de vervanger van dwdd, maar jezus dat moet je toch eens aanhoren wat die vrouwen daar aan het vertellen zijn..... en dat is de publieke omroep .............. het is een schande

Datkanjenietmenen | 03-09-18 | 19:41 | 1

Laat me raden.. alles overanalyseren en van alles erbij halen om maar niet te benoemen wat het is: Namelijk de islam is kut, en we hebben hier een heel leger binnengehaald?
Ik heb de drang mezelf te pijnigen met dit programma kunnen weerstaan. En ga nu naar werk dus de avond talkshows blijven me denk ik ook bespaard gelukkig.
De laatste tijd betrap ik mezelf erop dat ik toch wil weten wat ze zeggen.. heel irritant.

letopuwzaak | 03-09-18 | 20:22

@steelbreeze,
jongen mannen zijn het makkelijkst te beinvloeden.
tot een jaar of 25 zijn mannen makkelijk te beinvloeden, door groepsdruk eccetra.
als je wat traag van begrip bent zoals ik dan komt het pas rond je 30e dat je je grijze massa voor jezelf aan het werk zet.
hierbij in landen als afganistan fokken ze jongen mannen om te dienen als soldaat van alla. niemand die om het kind geeft, van kleins af aan hersenspoeling en militaire training en je hebt een moordcommando klaar voor de heilige strijd.

ei van hoo | 03-09-18 | 19:29

Stekt mie niks

stiefelen | 03-09-18 | 19:29

Als hij nou vastgehouden werd wegens het verwonden van twee personen, dan zou ik een stuk geruster zijn.

Analia von Solmsch | 03-09-18 | 19:23

Deze 'verdachte' is 19 jaar. 19 jaar! Die 'komt net kijken'. Hoe kan hij nu al zo verdorven zijn? Indoctrinatie vanaf de geboorte. Van jongs af aan al geleerd om te haten, zo erg, dat hij daadwerkelijk aan het moorden slaat. WAT drijft iemand zo ver? ...

steelbreeze | 03-09-18 | 19:19 | 4

Zolang er geen lidmaatschapskaart van IS op het lichaam gevonden is, met pasfoto, vingerafdruk en DNA profiel en een motivatie brief: de politie weet het niet.

Analia von Solmsch | 03-09-18 | 19:25

Islam betekent letterijk onderwerping en dat doet hij. Hij onderwerpt zich aan wat koran stelt, werelddominantie. Het is natuurlijk wel een schok, als blijkt dat diezelfde islam hier niet de aandacht krijgt waarvan hij vindt dat deze zou moeten. Ook exact DE reden waarom heel Europa met vele steek- en moordpartijen te maken heeft, wij zijn immers maar ongelovige honden en die mag je volgens zijn geloof gewoon doodmaken.

Claudia M. | 03-09-18 | 19:45

Die malloot is helemaal geen 19. Hij is al drie jaar in Duitsland. Daar heeft hij bij zijn asielaanvraag verklaard dat hij 16 was. Immers een AMA (Alleenstaande Minderjarige Asielzoeker) wordt, net als in Nederland, never nooit niet uitgezet.
De man is waarschijnlijk 25-30 jaar. Door heel Europa wordt op deze wijze misbruik gemaakt van de asielprocedure (door zich als minderjarige voor te doen)

theo-is-dood | 03-09-18 | 20:02
▼ 1 antwoord verborgen

@newray,
met de trein?weer naar het oosten laten rijden.
laatste x dattie met de trein ging was het ook niet zo gezellig.
ik zeg weer vrijlaten in het wild.
met een gevangenis kogel om ze poot 5km uit de kust overboord zetten.
een flesje water en een stuk beschimmeld brood wil ik m dan nog wel meegeven.
alstie ff doorzet isie snel weer thuis.

ei van hoo | 03-09-18 | 19:19

Hoe is het met zwaar gewonden slachtoffers, volgend denk Amsterdam en PvdA Amsterdam viel het mee.

franck7020 | 03-09-18 | 19:15 | 2

Denk denkt dat het niet zo ernstig is. Nou als denk een ding niet kan is denken.

Rdock | 03-09-18 | 19:20

De USA heeft gevraagd de privacy van de slachtoffers te respecteren. Vreemd, maar waar.

Analia von Solmsch | 03-09-18 | 19:42

Mocht deze moslim ooit vervroegd vrijkomen of een korte werkstraf krijgen dan vermoed ik dat de Amerikanen dit stuk ongedierte snel oppakken en verweg stoppen. Deze moslim heeft geen leuk leventje meer na zijn detentie. En terecht!

MINDER | 03-09-18 | 19:12 | 1

Hij krijgt vast en zeker een nieuwe indentiteit van de NL kwakzalver overheid.

Rdock | 03-09-18 | 19:22

Meer gevangenisstraffen voorschrijven. Dan hoeft de toch al onderbezette pliesie niet de hele tijd boefjes in de gaten houden. Gewoon hard time met echte bewakers die je volpompen met lood als je bijdehand bent. *einde powernappie*

Sliptong | 03-09-18 | 19:01 | 2

Yesssss

Rdock | 03-09-18 | 19:22

Voor gevangenisstraffen heb je wel gevangenissen nodig! Maar die Grijnzende Rijksnar Rutte heeft besloten dat een groot aantal Strafinrichtingen gesloten moeten worden omdat 'de criminaliteit daalt en ze dus niet meer nodig zijn'!? Daarom worden aso-criminelen tegenwoordig ook 'verward' genoemd want dan zijn ze 'zielig' en hebben ze 'hulp' nodig in plaats van gevangenisstraf! Overigens ben ik zelf een ex-gevangenisbewaarder die ooit werkzaam was bij het Korps Complexbeveiliging in de Scheveningse Strafgevangenis: we hadden daar twee schiettorens die 24/7 bemand werden met personeel met een Winchester Karabijn met 10 scherpe patronen! Gedetineerden op de luchtplaatsen hadden behoorlijk ontzag voor deze echietposten omdat ze allemaal wisten dat er vanuit die torens met scherp geschoten kon worden! Op een gegeven moment zijn ze echter opgeheven omdat dit 'NIET HUMAAN' was! Dus hoezo 'echte bewakers die je volpompen met lood'? De 'regering' ondermijnt ALLES in dit land in opdracht van Brussel! WEG MET ONS is de leus!

BaldEagle | 04-09-18 | 13:10

terug sturen naar duitsland . laten zij het maar oplossen.

newray | 03-09-18 | 18:58 | 2

ja, dat schaffen die duitserts wel...

obominotie | 03-09-18 | 19:04

Daar krijgt hij een aai over zijn bolletje en wordt zijn baard luis vrij gemaakt.

Rdock | 03-09-18 | 19:23

@thephysicist,
je hebt nogal een hoge verwachting van het nl rechtsysteem,
grote kans dattie wordt uitgeleverd na een paar uur schoffelen.
is geen nl onderdaan dus ammastie international zal er opspringen.
paar maanden mindering vanwege goed gedrag, is zielig want verwart dient psycho hulp te krijgen, kan zomaar binnen 2 jaar achter je staan bij de snelkassa in ah.
dus oefen alvast om zo snel mogenlijk je aankopen in te scannen en betaal contactloos met je phone anders steektie je zo neer alstie ze dag niet heeft.

ei van hoo | 03-09-18 | 18:54 | 1

En lang voor de vrijlating wordt al aan proefverloven begonnen, dus maak er maar maanden van.

obominotie | 03-09-18 | 19:05

De politie had toen ze de kans hadden, gewoon wat hoger moeten mikken, dan waren we van deze extremist verlost geweest.

Wolkbreuk | 03-09-18 | 18:54

Vraag me af na hoeveel aanslagen de EU/Brussel het niet meer normaal gaan vinden en dat er iets gedaan moet worden.....

Datkanjenietmenen | 03-09-18 | 18:41 | 3

Dat moet niet van Brussel afhangen maar de vraag is wanneer de bevolking het genoeg vindt. Tot nu toe zijn dat alleen de PVV-stemmers dus daar kunnen nog wel een paar tandjes bij.

Lupuslupus | 03-09-18 | 18:47

Het mag iets kosten, dus dit gaat voorlopig nog wel eventjes door. Wen er maar aan!

Mr_Pikibelly | 03-09-18 | 18:56

De meeste eurofielen vinden het volgens mij wel gewichtig dat 'ze' het slachtoffer worden van terreur, en in de picture komen te staan.

obominotie | 03-09-18 | 19:07

Tuurlijk blijft hij vastzitten, een andere uitkomst is er niet. Zal even mooi worden.
.
Wat ik wel verwacht, dat blijkt zo een beetje de standaard werkwijze, die ik ontwaar : over een half jaar begint zijn proces, een heel summier berichtje in de MSM. Hij krijgt de minimale strafeis te horen, en het heerschap staat over minder dan 5 jaren weer op straat. Zal vast geen 10+ jaren worden.
.
Dit klopt niet helemaal, vorige jaar met de aanslag op stationsplein, het gevalletje "te weinig suiker", dat heerschap werd in zijn geheel niet vervolgd, dus dat behoort ook nog eens tot de mogelijkheden.

thephysicist | 03-09-18 | 18:41 | 2

Appels en peren maar wel lachwekkend heur en da's ook wat waard.
merci!

Berbaar | 03-09-18 | 18:48

@berbaar En we hebben de trol weer in de panelen, de goedprater, de wegkijker, de alwetende. Man, man, man in wat een geestelijke armoede moet jij wel niet leven, geen enkel steekhoudend argument heb je, alleen een "hit and run", opdat jij later kan zeggen, zie "ik reaguurde, dus ik bestond". Je bent gewoon een muppet niets meer. En graag gedaan.

thephysicist | 03-09-18 | 18:51

Het zou pas nieuws zijn als hij niet langer vast bleef zitten.

bulk | 03-09-18 | 18:37

@koreaanse slet,
ik ben u al voor,
ik zit al ver weg van de ellende.
ik weet het is allemaal mijn eigen tekortkomingen, dat ik het niet meer trek in nl.
kan geen huis kopen, zat in een pauperflatje met als buren "onze nieuwkomers uit syrie" die heel de dag in het parkje hangen, grote muil hebben en een mooiere auto voor de deur dan ik. en ik werk slechts 6 dagen in de week met ploegendienst. want ik ben nou eenmaal niet de slimste met een stropdas en een bril die op kantoor kan werken. mijn fout natuurlijk dat ik in de it/electro ben gaan doen.
vreemd dat ik hier nu een eigen zaakje heb opgebouwd en goed te eten heb terwijl het hier een currupt bananenland, is en in het geweldige holland ik een pauperbestaan leed.
wacht alleen nog op de nieuwe Dday, om terug te komen om jullie te ontzetten.
Maar hoemeer ik comments van jou lees, blijf ik misschien wel thuis en mag je het zelf opknappen. je zit er misschien nog warmpjes bij maar de rekening van de multicul en europa zal ook bij jouw op de mat vallen. je had er wat aan kunnen doen, maar je hebt te lang gewacht om actie te ondernemen zul je dan denken, want ei die naast je zou staan in de linie is er niet meer bij.

ei van hoo | 03-09-18 | 18:36 | 4

ei van hoo | 03-09-18 | 18:36
U hoeft zich niet te verantwoorden. Zeker niet tegen DKS, Brabbelaar en andere sukkeltjes.
DKS c.s. zijn het bewijs dat de combinatie van een halve liter sterke drank, slecht licht en de fysieke relatie tussen broer en zus niet altijd leiden tot een positieve uitslag.

F. Jacobse | 03-09-18 | 19:09

Ik ben eigenlijk wel geraakt door uw bericht en dat 'ei' ons wil komen bijstaan.
Blij dat u het zo goed maakt daar met een bedrijfje. Dat is best heel slim gedaan dus.

letopuwzaak | 03-09-18 | 20:31

Even ter correctie: het is 'bij JOU op de mat vallen' en verder hoef jij ons niet te komen 'ontzetten' hoor, we kunnen hier in Holland (met een hoofdletter H) heel goed op onszelf passen! Blijf maar lekker waar je bent dan loop je ons ook niet voor de voeten! Dus!

BaldEagle | 04-09-18 | 13:31
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
likijsje | 03-09-18 | 18:31

Vastzitten is één ding. Maar vast ende zeker? Sinds het "Muricans" zijn als slachtoffers zou het goed zijn als de Mafgaan aan de US wordt uitgeleverd.

Halal gehaktbal | 03-09-18 | 18:30 | 1

Helemaal mee eens. Heeft iemand al iets gehoord van president Trump hierover, op twitter of zo?

Lupuslupus | 03-09-18 | 18:56

Effe off topic. op nu.nl grote fraude Poolse arbeismigranten. Ghe, je kon er op wachten.
We motte ope grenze hebbe, dat is goed voor ons.

Zapata10 | 03-09-18 | 18:28 | 4

@Marc, 10.000 sociale zaken op de hoogte maar de kamer niet ingelicht, UWV op de hoogt maar geen actie ondernomen?
Je hebt een tamelijk explosief iets hier me dunkt.
Omdat finnen het doen maakt dat Polen nog niet beter.

Zapata10 | 03-09-18 | 18:37

Zo is het Zapata. Wat de een doet maakt het voor de ander niet minder slecht.

"Tracht eigen schuld niet goed te maken met kwaad dat gij van and'ren weet. De modder op des naasten mantel is nimmer zeep voor uwe kleed".

Lupuslupus | 03-09-18 | 19:01

Zonder open grenzen hadden we ook buitenlandse arbeiders nodig. De complete land- en tuinbouw in Limburg draait op Polen. Ze werken 10x zo hard als Nederlanders voor de helft van het geld, geef ze eens ongelijk.

Ardbeg | 03-09-18 | 19:05
▼ 1 antwoord verborgen

Zojuist op Nieuwsuur, minimaal 10000 Polen (en wellicht nog veel meer) hebben op grote schaal uitkeringsfraude gepleegd. Het UWV weet dit al sinds 2012, maar heeft al die niks naar buiten gebracht.

10000. Een gigantisch aantal.

rachid82 | 03-09-18 | 18:26 | 5

Natuurlijk hebben die Polen fraude gepleegd. Gewoon schandalig om dat nu nog steeds te durven ontkennen. 10.000 criminelen maar mijn zoon moest geld terugbetalen omdat zijn loonstrook te laat binnen was. Maar ja, Nederlander hè? Al het buitenlands geteisem kan hier gewoon zijn gang gaan. Kijk eens naar de duizenden Oostblok kentekens. Betalen hier geen cent wegenbelasting.!
Geweldig toch, die maffia in Brussel?

Lupuslupus | 03-09-18 | 19:07

Is gewoon ontwikkelingshulp 2.0

hagelkruis | 03-09-18 | 19:30

Tis wel de week van Geert. Ook hier weer 'zie je wel, waarschuw ik al jaren voor'.

Road to serfdom | 03-09-18 | 20:57
▼ 2 antwoorden verborgen

Heeft hij al een uitkering gekregen van ome Smiley ?

Bari Oomsma | 03-09-18 | 18:25 | 1

Het is een Afghaan die in Duitsland asiel heeft aangevraagd en hier in de gevangenis zit omdat hij twee toeristen heeft neergestoken. Wat denk je zelf?

Ardbeg | 03-09-18 | 18:28

Natuurlijk blijven we rustig Ronaldo. Wat moeten we dan doen? In paniek over straat gaan rennen? Het station vermijden? Het leven gaat hier gewoon door hoor. Vandaag is niet anders dan vorige week. Gelukkig maar.

Ardbeg | 03-09-18 | 18:25 | 2

Zo is het maar net.
Helemaal prima dat de meeste mensen zich niet gek laten maken door zo'n idioot en fijn door gaan met hun leven.
Nuja behalve wat frustraten in de panelen dan maar da's logisch.

Berbaar | 03-09-18 | 18:44

Ja, gewoon lijdzaam het geweld ondergaan en hopen dat het jou of je verwanten niet treft. Alleen los je het probleem daar niet mee op.

Road to serfdom | 03-09-18 | 20:55

Ik las hier over die dat waxinelichtje gooier. Hoeveel jaar heeft die man eigenlijk gekregen? Het zal toch niet zo zijn dat hij evenveel straf krijg als iemand die twee mensen met een mes bewerkt zodat ze zwaargewond zijn geraakt??????????

bozeboep | 03-09-18 | 18:24 | 1

Monarchisten en gelovigen verdedigen hun erfgoed

boterhamtevredenheid | 03-09-18 | 19:00

Elders was hij wellicht zwaarder bestraft. Maar goed, op speculaties moet we niet afghaan.

BozePaarseMan | 03-09-18 | 18:22

Vind het inhumaan om iemand die al uit de ellende komt, van zijn vrijheid te beroven. Die man is niet voor iets gevlucht. Is er geen andere manier. Die beter aansluit op onze Europese waarden?

Mark_D_NL | 03-09-18 | 18:17 | 2

Ik zou zeggen neem hem lekker in huis.

Rotterdammert1965 | 03-09-18 | 18:22

Ja hoor,
kijk maar in de derde tegel onder dit topic...

Wijze uit het Oosten | 03-09-18 | 18:22

Omdat het Amerikanen waren, kan Nederland er niet onderuit, want Amerika gaat dit niet onder het tapijt vegen. Owja #grenzendicht voor deze kunstenaars, apothekers, freelancers, zzp-ers, charmeurs, bon vivants, feministen volgens het stramien van allah sunny bergman, meubelmakers, journalisten, vrijheidsdenkers, schrijvers, cartoonisten, beeldhouwers, muzikanten, iets wat met een beroep heeft te maken, ohnee het is een islamist, daarom is dit gebeurd, daarom moeten de grenzen dicht voor deze terroristen en moeten we de oorzaak gaan benoemen en daar beleid op gaan voeren als het eventjes kan.

Datkanjenietmenen | 03-09-18 | 18:14

Kan die messentrekker niet worden uitgeleverd aan de VS om daar berecht te worden. Hier wordt het hooguit 1 jaar, want zielig etc. In de VS gaat ie mogelijk naar Q-bay en zien we nooit meer terug.

Rotterdammert1965 | 03-09-18 | 18:13 | 2

Nee

Berbaar | 03-09-18 | 18:42

Ja. Goed idee, moeten de Amis wel even om uitlevering vragen.

Lohengrin | 03-09-18 | 19:30

Loop tegenwoordig met een kettingzaag rond, en vleeshaak..

zwerver.69 | 03-09-18 | 18:13 | 1

Een fietsketting is ook afdoende en makkelijker te verbergen!

BaldEagle | 04-09-18 | 13:17

Lees zojuist: aanvallende Palestijn met mes doodgeschoten door de IDF.

Lupuslupus | 03-09-18 | 18:13

Nou ja, hij blijft voorlopig twee(!) weken vastzitten. Is toch een hele geruststelling, 2 hele weken van de straat?

Lupuslupus | 03-09-18 | 18:12

Toch durf ik hier te melden dat ze ondanks de slappe Ned.rechtspraak en OM (die liever met off.schatjes de Toekan induiken) in de provincie kansloos zijn, we/ze hebben ons/zich al lang bewapend (net als de Belgen in de Ardens Venen).We zijn daar/hier inderdaad niet dom.

hagelkruis | 03-09-18 | 18:06 | 1

Waar is dat, 'in de provincie'?

Lupuslupus | 03-09-18 | 18:19

Ja met gewonde Amerikanen kan je die kolonist natuurlijk niet laten lopen, Anders begint oom Donald nog te twitteren.

marrretje | 03-09-18 | 18:06 | 1

Ja stel je voor...

Lupuslupus | 03-09-18 | 18:21

Ik hoop dat hij Bubba tegenkomt in de p.i.

Xanadu | 03-09-18 | 18:05 | 2

Zit Bubba in de EBI?

F. Jacobse | 03-09-18 | 18:14

Die Bubba zit ook overal tegenwoordig.

BozePaarseMan | 03-09-18 | 18:17

Ik mis de toevoeging:
"Maar hij was in beeld door de veiligheidsdiensten". Want dan kunnen we weer rustig slapen.

boerk | 03-09-18 | 18:03 | 2

Och ja een rechtsstaat. De moeder van al jouw problemen.

De Koreaanse Slet | 03-09-18 | 18:05

Weer een apotheker die mensen neersteekt. Het straalt zo slecht af op het beroep van apotheker. Ik begrijp die vaccinatie weigeraars nu wel.

Wim Venijn | 03-09-18 | 18:03

in een echt land hadden ze mn direct kalt gestelt, of naar buiten gesleept en gekruisigt aan een verwarde personen paaltje voor het cs. en m laten hangen totdat ie vanzelf wegdruipt door het rioolputje.

ei van hoo | 03-09-18 | 17:58 | 3

Waarom verhuis je niet naar een "echt" land?

De Koreaanse Slet | 03-09-18 | 18:00

Zoals Korea?

boerk | 03-09-18 | 18:07

@De Koreaanse Slet | 03-09-18 | 18:00
We zijn niet allemaal zo laf als jij?
Beetje naar een vluchtelingen niet welkom land vluchten, maar 24/7 aan het NL nieuws ergh indoctrinatiekanaal hangen.
Jij integreert voor geen meter.

MarcS | 03-09-18 | 18:18

Nou, ik vind dat mijnheer niet echt een warm welkom krijgt in ons land. Al zijn onze gevangenissen en advocaten natuurlijk redelijk goed - hij kan natuurlijk nu wel jaren lekker rustig playstationnen, drugs roken en gevangenisbewaarsters naaien.

Maar toch schaam ik mij voor de hardvochtigheid waarmee onze politiestaat met zielige, getraumatiseerde vluchtelingen omgaat.
Ik hoop dat dat links gristelijke koor uit Ede langs de gevangenis gaat om deze mijnheer een hart onder de riem te steken. "Welkom, welkom, welkom, in ons land"

Rommelende Onderbuik | 03-09-18 | 17:58 | 2

Hoe voelt dat eigenlijk zo cynisch jezelf te slachtofferen?

De Koreaanse Slet | 03-09-18 | 18:01

Het beetje hetzelfde zoals jij iedere keer een nat broekje krijgt als je weer loopt te zeuren.

peterdh | 03-09-18 | 18:17

Als de slachtoffers geen Amerikanen waren, liep deze mafklapper vandaag gewoon buiten natuurlijk.

redthehaghue | 03-09-18 | 17:57 | 4

Ja

boerk | 03-09-18 | 18:04

Als het russen waren kreeg hij een medaille.

boerk | 03-09-18 | 18:04

Ja. Bloedsuiker bij de koffie?

Parel van het Zuiden | 03-09-18 | 18:17
▼ 1 antwoord verborgen

We moeten het rechts extremisme niet onderschatten hoor! Kan daar aub meer aandacht naar toe? Ja ok, die rijgen geen mensen aan t mes, maar kan daar aub meer aandacht naartoe? DENK zal hier zeker vragen over gaan stellen in de kamer.
meer aandacht naar het rechts extremisme!
En natuurlijk verder graag alle aandacht naar straatnamen, zwarte piet, en het intersectionele slavernij verleden.

Chemokar | 03-09-18 | 17:56 | 3

Dat zou inderdaad moeten. We (vrije westen) zijn in oorlog met meer dan alleen de gebruikelijke vijanden (Russen, radicale islam e.d.). De vijand zit ook binnen en heet Henk of Klaas of Sietske.

De Koreaanse Slet | 03-09-18 | 17:59

Geen idee wie hier reageert, want ploink. maar kan de aandacht nu een keer naar het vreselijke rechts extremisme gaan?

Chemokar | 03-09-18 | 18:25

'In oorlog met Rusland' is zoooo 1960. Helemaal prachtig hoe president Poetin zijn enorme land heeft hervormd. De enigen die oorlogshandelingen plegen zijn NATO en EU die steeds meer oprukken richting de Russische grenzen. In volkomen tegenspraak met de afspraak(!) tussen Reagan en Gorbatsjov. Maar daar trekken warmongers zich helemaal niets van aan en ze gaan zelfs zo ver dat Rusland de 'boosdoener' is. Hoe gek moet je in je kop zijn om dat te vergoelijken.

Lupuslupus | 03-09-18 | 18:30

Gunden de dienders de lamzak zijn 72 maagden niet? Volgende keer ff doorschieten graag, wordt hier een beetje moe van.

CleaudeSacke | 03-09-18 | 17:53 | 2

U hebt een berichtje gemist. Het ging om een maagd van 72.

F. Jacobse | 03-09-18 | 18:12

Akke veerman?

peterdh | 03-09-18 | 18:22

ok.... meneer de mensenlekprikker blijft in voorarrest want ; vluchtgevaar .... geschrokken rechtsorde..., vrees voor herhaling..., in het onderzoeksbelang...!!
Het blijft niet eens vastzitten voor moordaanslagen? Het heeft natuurlijk nooit het idee gehad om ook werkelijk mensen kapot te snijden. Het krijgt straks wellicht poging tot doodslag.... maar niet met de intentie om te doden. Ik wed om een kratje bier, .. na aftrek voorarrest 2 ,5 jaar.

Y&T | 03-09-18 | 17:52 | 4

groenalsgras.. linkje...? allemaal geen tijd voor hoor.. ik ga op de stukjes af van mijn liefde GS. ( maar ok... zoekt naar linkje )

Y&T | 03-09-18 | 18:20

sorry mate.... zie nergens staan... vast voor moordaanslagen.
Klaar.. einde discussie

Y&T | 03-09-18 | 18:22

Het is een quote van... Jezelf.

Ggroengras | 03-09-18 | 19:15
▼ 1 antwoord verborgen

Ze kijken naar het oosten en beseffen dat ze niet zo kunnen doorgaan. Zoiets als Duitsland staat nl ook te wachten. Op korte termijn.

PijlVader | 03-09-18 | 17:51
-weggejorist-
Predeker | 03-09-18 | 17:51

Dit was op zijn minst een steekpartij met een discriminatoir motief. Wellicht geen racisme, want niet-moslim is geen ander ras dan wel-moslim, maar zeker discriminatoir.

Gewinflipt | 03-09-18 | 17:50

Ik weet hier niet zo gauw een antwoord op. Ik denk dat je het beste kan wegkijken. Even naar Joop. Doei! *zwaait*

Pedronegro | 03-09-18 | 17:48 | 1

Je trekt de aandacht van Jole in z'n witte onderbroek. Ik hoop dat het je bedoeling was.

Wim Venijn | 03-09-18 | 18:10

Zolang cellen hier meer comfort, luxe en privacy bieden dan een kamertje in een asielzoekerscentrum lokken we dit zelf uit.

Leptob | 03-09-18 | 17:46
-weggejorist-
Obsi | 03-09-18 | 17:44

Zijn de camerabeelden inmiddels al gewist? Het gaat hier namelijk wel om het Centraal Station, en die hebben een reputatie hoog te houden.

Osdorpertje | 03-09-18 | 17:43 | 2

Welke reputatie?

Albert K. | 03-09-18 | 17:44

Het niet in werking zijn van camera's.

Lupuslupus | 03-09-18 | 18:33

Jawed wilde terugslaan na al dat pesten. Jawed mad! Dus dat heeft Jawed toen ook gedaan. Nu zit Jawed vast. Jawed sad!

atheïstisch stemvee | 03-09-18 | 17:38

En in Duitsland was het zo'n aardige jongen. En nu "de vrees voor herhaling".

Predeker | 03-09-18 | 17:37

Het is simpel, de problemen die geponeerd worden worden gecreëerd door een site als deze of erger. De NOS et al hebben het al niet meer over land van herkomst.
Iedereen kan de waanzin overkomen. Dat is nog geen terrorisme.
Terrorisme is een geplande aanval tegen de politiek waarbij geweld een middel is. Nou wie doet dat meer?
Polariserende partijen (*kuch ik noem geen namen*kuch PVV) of mensen die van het padje af zijn?

JeBroederInPolemiek | 03-09-18 | 17:37 | 8

Hoe noem je een groep lone-Wolfs? Een roedel juist ja. Maak me niet wijs dat dit geen terrorisme is.

WijnVlekWrijver | 03-09-18 | 17:55

Kuch Denk Kuch..
Kuch Sylvana Kuch
Kuch Moskeeën gesponsord door dictators Kuch
Kuch imans die oproepen tot geweld Kuch
Kuch Islam die vrouwen onderdrukt Kuch
Kuch islamieten sympathiseren met Isis Kuch
Kuch shahira rechtbanken Kuch
Kuch parallelle samenleving Kuch

boerk | 03-09-18 | 17:59

@Predeker Nee ik kom hier al 13 jaar en islam/terreur gezeur skip ik meestal. Ook was ik van het begin bij Tweakers, TPO en De Correspondent. Joop is wel grappig, alleen jammer dat die linkse rakkers het zo fijn vinden om elkaar in de anus te nemen. (Of op de bek) En dat ik daar ook nog ongewenst subsidie voor betaal.

JeBroederInPolemiek | 03-09-18 | 18:23
▼ 5 antwoorden verborgen

Het blijft zo rustig omdat mensen gewoon weer fijn verder gaan met hun leven.
Daar gaat zo'n mafklapperT niets aan veranderen.
Mooi!

Berbaar | 03-09-18 | 17:35 | 5

Ach wegkijken gaat zo lang goed totdat het de wegkijkers (of hun familie) zelf treft. Dan zal het gejank (en ook het hoongelach) niet van de lucht zijn. Gewoon nog even geduld.

Lupuslupus | 03-09-18 | 18:45

Berbaar | 03-09-18 | 18:38
Zo’n Auschwitz-strijkje??

En als u mijn reactie emo-gejank noemt kan ik nu wel constateren wat uw gebrek is.

J-van-de-Bontekoe | 03-09-18 | 19:04

Sinds dat hoofd voor de shishalounge kijk ik nergens meer van op.

Carmelita | 03-09-18 | 19:13
▼ 2 antwoorden verborgen

Dat Jawed niet al te slim is blijkt uit het feit dat hij de rechtercommissaris niet heeft gewraakt en om een D66 rechter heeft gevraagd. Dan had hij nu al in de trein gezeten.

Graaf van Egmont | 03-09-18 | 17:35 | 6

Het waren toch allemaal D’66-rechters?

Ggroengras | 03-09-18 | 17:40

De cursus messen trekken van de Taliban heeft ie niet afgemaakt.

Pelforth | 03-09-18 | 17:42

Er zijn alleen maar D66 rechters. Oh nee... ook nog twee GLers en een Gristen.

Pedronegro | 03-09-18 | 17:45
▼ 3 antwoorden verborgen

In Frankrijk schieten ze dit soort malloten meteen dood, dikke win win.
Iedereen gelukkig en trots op de dienders.

in Nederland wenst Femke u een fijn en vol leven toe.

SinEstilio | 03-09-18 | 17:33 | 2

Jawed de maagden en wij kunnen weer rustig in de rij aansluiten.

Pelforth | 03-09-18 | 17:38

Wanneer je niet sterft na een dergelijke daad ben je geen martelaar en dus een mislukkeling. Mijn paar dubbeltjes bijdrage per jaar geef ik er graag voor.

Dr. Blechtrummel | 03-09-18 | 17:51

Dat er überhaupt discussie moet zijn over het al dan niet beschermen van de samenleving tegen deze korangek, dat is al te idioot voor woorden.

De Vrijlansier | 03-09-18 | 17:31 | 3

Toch best goed dat een rechter kijkt of de staat iemand wel terecht vasthoudt, niet?

Ggroengras | 03-09-18 | 17:41

Het zal maar een KKK aanhanher zijn geweest die een fakkel of een varkenskop aan een hekje gebonden zou hebben. Dan ben je pas een gevaar voor de ooenbare orde.
Of Waxinelichtjes.. brrrr.

boerk | 03-09-18 | 18:01

Het kan altijd gekker in dit land.

lacucaracha | 03-09-18 | 20:50
-weggejorist-
EEnzame SchizofrEEN | 03-09-18 | 17:30 | 2

Kan iemand me de “Enschede” voetnoot toelichten?

WijnVlekWrijver | 03-09-18 | 17:29 | 5

Duidelijk, Dank u

WijnVlekWrijver | 03-09-18 | 17:33

Tukker terroristen, een soort Nico Bodemeier geval.
Na de teleurstellende prestaties van de lokale korfbalclub, hadden een aantal door overdadig Grolsch gebruik benevelde Tukkers het slimme plan bedacht de lokale kerk in de fik te stekken.
Fout, het bleek het grasveld van de lokale moskee, en dat kost je 4 jaar van je vrijheid..

Pelforth | 03-09-18 | 17:36

Kaalkopjes die een bevolkte moskee wilde molotoven.

Ggroengras | 03-09-18 | 17:57
▼ 2 antwoorden verborgen

Het waren wel Yanks, die hebben zelf natuurlijk ook het één en ander op hun kerfstok.

Rest In Privacy | 03-09-18 | 17:29 | 10

Vergeet de Chinezen niet. Die weten ook wel raad met de islam-opstandelingen. Ze jagen ze gewoon de grens over want zoiets moet je niet hebben in je land.

Lupuslupus | 03-09-18 | 18:36

Kuifje, vind jij jezelf ook heel eng of is dat alleen voorbehouden aan de rest hier?

De musso linie | 03-09-18 | 19:33

Het was ironisch bedoeld, sterke leider. Dat snap jij toch ook wel.

Rest In Privacy | 03-09-18 | 20:00
▼ 7 antwoorden verborgen

Oh gelukkig maar!
Ondanks dat het maar een klein vergrijpje is dat hij heeft gepleegd, ben ik blij.
Ik voel me een stuk veiligerder.

Ruimedenker | 03-09-18 | 17:26

Waarom blijft het zo rustig?
Omdat er zo vaak mensen worden neergestoken?

Mather | 03-09-18 | 17:25 | 4

Denk eerder, omdat mensen totaal slaaf van dit systeem zijn en dus alle ellende altijd moeten accepteren of het nou t*herrie van vliegtuigen of ellende door zogenaamde vluchtelingen is.

Watching the Wheels | 03-09-18 | 17:43

Je moet het niet accepteren maar voor zover mogelijk uit de weg gaan.

Lupuslupus | 03-09-18 | 18:38

Omdat het aantal mensen dat tégen terreur is zo verwaarloosbaar klein is dat we nog geen deuk in een pakje boter kunnen slaan. Je hierover opwinden is op dit moment pure verspilling van energie, die misschien op een later tijdstip hard nodig zal zijn.

obominotie | 03-09-18 | 19:24
▼ 1 antwoord verborgen

Hopelijk vastgezet in de Gevangenenpoort ?

Wijze uit het Oosten | 03-09-18 | 17:25 | 4

@Argus :
Je doelt op een soort "Gebroeders de Wit behandeling" ?

Wijze uit het Oosten | 03-09-18 | 17:46

Ik vind dat niet meer in deze tijd passen. Gewoon een kogel is voldoende. Maar zelfs daar zijn we te 'geciviliseerd' voor. Met alle gevolgen van dien.

Lupuslupus | 03-09-18 | 18:39
-weggejorist-
De musso linie | 03-09-18 | 19:14
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken