Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dit is 'm dan. De man die Laura al weken lastigviel, bedreigde, stalkte en uiteindelijk vermoordde

Dit is 'm dan, de moordenaar van de Utrechtse studente Laura Korsman. Sam G. alias Sam de Man alias Sameer alias Speedy Gonzales. Wij weten ook niet meer hoe hij heet. Feit is wel dat hij knetterleip is.

En de hele zaak is er weer een om je voorhoofd bij stuk te beuken op je bureau. Laura bleek al tijden doodsbang te zijn voor die Sam, met wie ze in het verleden een relatie had. "Haar ex hield haar constant in de gaten, brak bij haar in via het balkon, vernielde haar Peugeotje, bedreigde en viel haar lastig", aldus een nichtje in de Tele. Zo stak hij onlangs de banden van haar auto lek en brak hij de spiegels eraf. Onze Sam is een knettergekke idioot en kennelijk is het in Nederland dan nog altijd onmogelijk zo'n arme meid te beschermen. Laura had meerdere keren aangifte gedaan, er lag een dik dossier bij de politie, ze was bang om de deur uit te gaan, ze kreeg een panic button. Allemaal voor niks. Om het nog erger te maken: na de dood van Laura vernamen haar ouders het nieuws op het internet en de politie wil de doodsoorzaak niet vertellen, waardoor de familie geen begrafenis kan plannen, niks. Enfin, nu mag Sam lekker bukken voor Michael Panhuis, die andere gestoorde vrouwensloper. Kies zelf maar wie een grotere kloodtzak is.
UPDATE: PTSS'er Sammy zelf kreeg tikken en moest pis drinken, zo lezen we bij Korterink. Live love life smile.

Bijzondere likes op FB wel

Citatenbraaksel

(Gasten die dit soort sneue live-love-life-tekstjes aan de buitenwereld moeten laten zien, kap daar verdomme eens mee man. We staan hier niet op de home decoration-afdeling van de Action. Kerels die van die live life smile-kots plempen zijn in werkelijkheid heel onzekere mannetjes, die dan zogenaamd willen uitstralen: kijk mij eens een vrolijk ventje zijn. Maar in werkelijkheid zijn het compleet duistere eikels.)

Reaguursels

Inloggen

Gebiedsverboden zijn enkel iets voor ons, dociele Nederlanders; mensen van de buitenlandse persuasie lappen zo iets maar al te vaak aan hun laars. Ik kan me zo een drietal eerdere gevallen herinneren, waar ondanks een gebiedsverbod de betrokkene werd vermoord en vermoedelijk zijn er meer. Middelburg een jaar of zeven geleden was het meest in het oog lopend en daarbij was sprake van "eerwraak". Voortaan geen gebiedsverboden meer, zonder afdoende controle, zoals een enkelband die er niet af te knippen valt en elektronische surveillance naar een meldkamer die 24 uur/dag bezet is.
Dit is één van de vele zwakke plekken in ons rechtssysteem: Justitie, doe er iets aan en wel snel; voor de slachtoffers en hun nabestaanden en mijn- en úw rechtsgevoel.

oliebolletje123 | 14-07-18 | 11:12

https://www.ad.nl/utrecht/politie-verdachte-dood-laura-is-ex-vriend-studente-kreeg-eerder-al-alarmknop~aac71321/
Politie: Verdachte dood Laura is ex-vriend; studente kreeg eerder al alarmknop

Zozo. Een alarmknop. Dat is een beetje als camera's ophangen bij een Hindoe tempel in de Schilderswijk. Mosterd na de maaltijd.

Is dit nog nieuws? | 14-07-18 | 10:18

Of deze totaal idioot nu mocro latino of een halfbloed is is niet relevant
Wat wel relevant is dat ondanks alle waarschuwingen en aangiftes deze vrouw niet beschermd kon worden
Opnieuw een bewijs dat justitie en politie falen

Jacktheflipper | 14-07-18 | 09:13

Dit is een uitnodiging voor eigen rechter. Als mijn dochter dan hij mijn levensprojectje. Even genieten met z'n tweetjes, in een zeecontainer, romantisch onder het licht van een lasbrander voor zolang de hevige liefde het duurt…

PIS-Alchimis | 14-07-18 | 08:52 | 1

Lang mag ik hopen. Bij de tenen beginnen. En voor de lasbrander kan een hamer ook veel dingen doen.

Is dit nog nieuws? | 14-07-18 | 10:17
-weggejorist-
IndoFortuyn | 14-07-18 | 07:52

braun is back
De komma neuker.
[interpunktie]
Ik heb het woord even opgezocht.ik een opleiding volgen.
Ik ben net bezig met een cursus lanterfanten.
Hoop op tijd klaar te zijn,heb een cruisse geboekt.
Ja ik ben geen werkloze plagiaat slubber.
groeten soledad

soledad | 14-07-18 | 00:08

Burn the coal, pay the toll.

.:. Two Pillars .:. | 13-07-18 | 22:33
-weggejorist-
Kwijldraad | 13-07-18 | 20:35

Politie Utrecht... whaha... Ik ben onlangs, na jarenlang ernstig te zijn bedreigd en geïntimideerd, gevlucht uit Utrecht. De Politie op allerlei manieren getracht te bereiken, maar niemand nam mijn situatie serieus. Meldingen en aangiftes hadden totaal geen zin, iedereen wijst naar elkaar.

Toe Maar dan | 13-07-18 | 20:12 | 1

Utrecht is te naïef-links om dit soort zaken te begrijpen. Of blijkbaar verwachten ze dat men anarchocommunisten inhuurt om zich te beschermen. Die leven in linkse steden zoals Amsterdam en Utrecht toch al boven de wet.

Alexander des Burgus | 14-07-18 | 11:14

Zaak doet denken aan die verpleegkundige die in 2016 in Waalwijk na haar werk werd doodgeschoten. Ook toen was slachtoffer gestalkt, had ze aangifte gedaan en had de politie geen actie ondernomen. Er was toen duidelijk sprake van een totale inschattingsfout van politie. Dader kreeg toen 10 jaar + Tbs voor moord.

Vula | 13-07-18 | 19:34

Tja, het is dan ook pertinent onrechtvaardig dat BigBrother het niet toestaat een wapen bij je te dragen ter zelfbescherming c.q. overleving. Helaas kan niemand dat de schapen aan hun verstand peuteren.

Bastiat | 13-07-18 | 19:24
-weggejorist-
De_Veelvraat | 13-07-18 | 19:13

Sam de plaatjesman, sterf en bederf.

Ruimedenker | 13-07-18 | 18:39

Spuitje en in laten slapen. Jij hebt je kansen verspeeld en mag niet meer meedoen.

ikhebdeultiemezolder | 13-07-18 | 18:25

Zal wel weer met een natte scheet aflopen, jaartje of 4, een paar geitenwollensokken en een bos bloemen van de rechter. Ieder volk krijgt de rechters die het verdient, zoiets toch?

De Ana(a)list | 13-07-18 | 17:53 | 1

Het gevaar zit hem in de cijfers. In de westerse wereld is nederland in vergelijking met andere landen best veilig. Mensen gaan dan zeggen: dus langer straffen is niet nodig want hier valt het allemaal wel mee. Waarbij ze vergeten dat bij langer straffen de gevaarlijke mensen niets kunnen uitvoeren mits goed vast gezet. Tevens is handhaven belangrijk, ook daar is te kort aan. En het uitzetten van criminele buitenlanders. Als die dingen gebeuren wordt het alleen maar veiliger..

timmey | 13-07-18 | 18:02

Prioriteiten lijst politie/justitie/recherche ivm "onderbezetting":
Prioriteit 1
flitsen
Prioriteit 2
bekeuringen voor dingen waarvan je niet wist dat je bekeurd kon worden
Nu skip ik een hele lijst
Prioriteit 500
Opnemen van aangiftes-> op stapel leggen
Prioriteit 600
Aangifte van diefstal behandelen-> zoek de dader
prioriteit 999
Aangiftes waarbij alarmbellen gaan rinkelen (veiligheid van personen ivm geweld)behandelen

timmey | 13-07-18 | 17:19 | 1

De politie is er niet voor ons, maar wij zijn er voor de politie! Wist je dat nog niet?

Rdock | 13-07-18 | 18:36

Misschien moeten de GS-rechters hier gewoon even de rechtzaak en uitspraak afwachten ipv nu alvast het vuurpeleton op te lijnen...

Binnenbaan | 13-07-18 | 16:30

Ik heb een vriendin die in een gelijkwaardige situatie zit.
Bekend bij politie, het dossier, maar niks.
Tips hoor ik graag, een hond nemen kan niet, want huisbaas...

C10H12N2O | 13-07-18 | 16:13 | 6

In Kleve, vlak over de grens bij wapenhandel Kotters. En dan haal je CS gas, pepperspray en alles wat nog meer ook in de catalogus van de firma's Raytheon, Lockheed Martin etc etc niet zou misstaan.

De Ana(a)list | 13-07-18 | 17:57

Proberen hem te filmen en dan op Dumpert zetten.

Onderbuik | 13-07-18 | 19:03

Richt gewoon een 10W laser op z'n ballen. www.laserkorting.nl/10000mw-nieuwste-h... Tenzij hij een korte broek van aluminiumfolie aanheeft denk ik dat dit voldoende is om 'm direct het hazenpad te laten nemen. Hij kiest toch zijn ballen voor z'n geld denk ik.

Alexander des Burgus | 14-07-18 | 11:37
▼ 3 antwoorden verborgen

In het kader van nuttig wetenschappelijk onderzoek een klein snuifje Novitsjok laten nemen en dan bestuderen hoe hij in zijn eigen speeksel stikt. Zoiets?

Disaronno | 13-07-18 | 15:45

Ja ja, daar zijn we weer lieve d66 rechters. Hij kan er niks aan doen. Hij heeft PTSS. Hij is zielig. Huilie huilie. Het is zo’ n lieve jongen. Dat doet ie normaal nooit.
160 uur plantsoenen schoffelen. Dat zal hij krijgen. Als het aan de lieve D66 rechter ligt dan uiteraard. Was ik rechter dan kreeg hij wat anders. Maar dat mag ik hier niet zeggen want anders #joris van dienst #weggejorist #permaban.

The2Amendment | 13-07-18 | 15:40

Daders zijn in een geval als dit niet bang genoeg voor de consequenties, hier zou iets aan moeten veranderen. In sommige ernstige bewezen gevallen zou je het recht op een menselijke vervolging moeten kunnen verspelen.

priwax | 13-07-18 | 15:37 | 1

Dat nooit, maar gewoon levenslang opsluiten, daar wil ik graag belasting voor betalen.

SlimmeBelg | 14-07-18 | 09:07

Lol. Iemand al eens vanuit Chrome rechtsgeklikt op de foto hierboven en dan "afbeelding zoeken in Google" gedaan?

Resultaat : "Beste gok voor deze afbeelding: Bedreigde soort"

Flatulent | 13-07-18 | 15:10

Potverdorie Mosterd, nu ook al een studie psychologie afgerond zie ik?

Fiasco | 13-07-18 | 15:02

malang | 13-07-18 | 14:33

O ja joh? Vertel mij dan eens hoe het één (marteling door een motorbende) de oorzaak kan zijn van het ander (weerloos meisje gestalkt, bedreigd, spullen vernield en uiteindelijk vermoord). Je snapt natuurlijk wel dat dit een sterk argument is om vluchtelingen in de regio op te vangen (en dan niet regio Rijnmond of Amstelland, aub).

Sans Comique | 13-07-18 | 14:57 | 1

Afreageren van eigen trauma op een ander, 'herstel' van 'geschonden eigenwaarde', kanaliseren van aanwezige wraakgevoelens richting een weerloos iemand, verlatingsangst (in een trauma door iemand 'verlaten worden' kan aanwezige trauma versterken). Let op: allemaal mogelijke verklaringen, maar zeker geen rechtvaardigingen/'goedpraten'.

malang | 13-07-18 | 15:53

Gasten die dit soort sneue live-love-life-tekstjes aan de buitenwereld moeten laten zien, kap daar verdomme eens mee man. We staan hier niet op de home decoration-afdeling van de Action. Kerels die van die live life smile-kots plempen zijn in werkelijkheid heel onzekere mannetjes, die dan zogenaamd willen uitstralen: kijk mij eens een vrolijk ventje zijn. Maar in werkelijkheid zijn het compleet duistere eikels.

Tis nietes, dat ben ik helegaar niet.

Sans Comique | 13-07-18 | 14:53

Hollandse studente koos voor gevaarlijk (en ook iets exotisch?) en kreeg gevaarlijk met de dood toe. Meisjes, meisjes, leer het nu toch. Is een brave Hollandse Hendrik dan niet goed genoeg?

Willibald von Klúúúk | 13-07-18 | 14:39 | 2

Ik ken zogenaamde brave Hollandse hendrikken die ook ruim voldoen aan ," volkomen gestoorde brute idioot" .

MoonBeebe | 13-07-18 | 15:09

Ook holland kent zijn eigen gevaarlijke tokkies maar de finnen zijn procentueel toch hoger vertegenwoordigt als het gaat om geweld tegen vrouwen.. Maar ja.. vrouwen vallen vaak op foute typjes. Ze kunnen niet relativeren en kans berekenen. Ze trappen iedere keer weer in de loverboy achtige praatjes.. ipv de normale praatjes van piet of henk

timmey | 13-07-18 | 18:05

Ik ken deze man persoonlijk, en ik kan jullie één ding verklappen. Hij heet geen Sam G. G staat voor zijn zelfbedachte artiestennaam 'Gonzales'. Zelfs zijn voornaam klopt niet, maar goed. Aan de media om het uit te zoeken.

jve89 | 13-07-18 | 14:28 | 1

Je spelt het ook niet zo. Het is Gonzalez.
"Privé vraagt het leven dat Gonzalez en Rebergen leiden de nodige opofferingen. Gonzalez verliet zijn vertrouwde omgeving in Sydney en verhuisde naar Rotterdam om zijn droom waar te maken. Zijn ouders, broer en zus ziet hij vaak maar twee keer per jaar. “Ik mis ze als ik niet met muziek bezig ben. Maar als ik midden in een creatief proces zit, heb ik dat niet in de gaten. Dan ben ik alleen maar bezig met het volgen van mijn droom”, vertelt Gonzalez."
djmag.nl/features/06052014-1414/headh...

koter | 13-07-18 | 17:30

Nope. Dit is een Australische jongen die niet eens in de buurt van Utrecht woonde in de tijd hij in NL verbleef.

rob3319 | 13-07-18 | 14:27

Ik denk dat die überloser zijn naam gebruikt en helemaal geen Gonz**s heet ( zo privé genoeg? ) maar wel toevallig dat hij ook zijn dj cariere stopte vanwege ‘problemen’. Maar denk ook dat ik ernaast zit.

dutch bikkel | 13-07-18 | 16:08

Triest.
Is het je dochter, triest. Is het je zoon, triest.

Rest In Privacy | 13-07-18 | 14:04

Een les voor vele meiden.. kies je zomaar voor een macho.. en die blijken helaas maar al te vaak een fout in hun brein te hebben... te bezitterig.. te groot ego.. een klein pikkie.. en als ze terzijde worden geschoven komen al die dingen tezamen.. met als gevolg dit

hatchet | 13-07-18 | 14:00 | 1

Een wijze les voor ons reaguurders: Meiden paren eerst met de macho's, de reaguurders mogen al het gezeik van erna oplossen.

Alexander des Burgus | 14-07-18 | 11:40

Het policorrupte landverraderlijk tuigh in 070 is bezig ons uit te leveren aan allerlei nonvaleurs, inteeltigen en religieus gemankeerde schijnheiligen.
Wordt tijd voor actie.

pennestront | 13-07-18 | 13:54

Het is een arme jongen. Verontschuldiging kom er maar in:
www.ad.nl/utrecht/verdachte-van-moord...
Dus als iemand jou is aandoet, ga je maar een meid vermoorden.
D^66 rechter alert.

Zatkniss | 13-07-18 | 13:48 | 1

Jammer dat het bij zelfmoord neigingen is gebleven dus.

Mather | 13-07-18 | 14:04

"..... ex hield haar constant in de gaten, brak bij haar in via het balkon, vernielde haar Peugeotje, bedreigde en viel haar lastig", aldus een nichtje in de Tele. Zo stak hij onlangs de banden van haar auto lek en brak hij de spiegels eraf. "

Waarom hebben de lokale bromsnorren, met hulp van competente rechters, deze man daarvoor niet een jaartje in de cel gezet dan ?

Tee Of Cup | 13-07-18 | 13:46 | 2

Omdat hij niet te hard, of door rood heeft gereden toen hij dat allemaal uitvoerde.

James Lastig | 13-07-18 | 16:49

Maar hij heeft zijn belasting keurig betaald dus er is geen rede hem aan te pakken

Jacktheflipper | 14-07-18 | 09:04

Ik proef enige 'vreugde' over wat deze Sam is aangedaan door die motorclub Catervarius (inmiddels verboden).
Hoe vreselijk ook het feit waarvan deze Sam verdacht wordt, dat betekent nog niet dat het grappig is dat hij eerder gemarteld is door een motorclub.

malang | 13-07-18 | 13:41 | 11

@malang: heeft niets met lezen te maken. Ten eerste begint de initiële reactie met "Ik", wat al tekenend is voor deugers, existentieel zoekenden en/of egocentristen. Ten tweede 'proef je vreugde' in enkele reacties van anderen, wat onmogelijk is, want emoties kan je niet lezen in geschreven tekst. Ten derde 'deze Sam' 'die motorclub' is niet relevant: dit hele artikel gaat over een stalkende klootzak die zijn ex heeft vermoord. Ten vierde 'het feit' benoem je niet voor wat het is: moord. Ten vijfde hang je de moraalridder ook letterlijk uit door anderen te menen vertellen wat ze 'grappig' mogen vinden. Ten zesde staat er tegenover dat moraalriddertje spelen geen enkele moraal jegens het slachtoffer of haar nabestaanden, een beetje krom is dat.
Vervolgens wil je elke reactie debunken in voordeel van je eigen waarheid, met nog meer denkfout-'argumenten', excuses voor de dader.
En jij gelooft werkelijk dat mensen in jouw schrijven geen 'rechtvaardiging' zien, omdat jij het zelf 'verklaring' noemt?
Je bent of heel hard toe aan hulpverlening (of een deugbaantje bij de deugkliek), dan wel ben je een goede trol. Kan je wel 'lezen' en zwitsal mekkeren, maar logisch sporen doe je niet helemaal in deze reacties. Je hoeft mij dus ook geen antwoord te geven op mijn vraag: waarom dan anderen -anoniemen op een weblog die logischerwijs geen empathie hebben met een moordenaar- moreel de maat nemen over wat de dader ooit is overkomen? Het antwoord is retorisch: deugen. Doei.

Mensdier | 13-07-18 | 16:39

"Je hebt het in je joh! D66 rechter worden. Ga ervoor!"
SaintNick | 13-07-18 | 16:11
=====
Nee hoor, mogelijke verklaringen voor iemands handelen kunnen ook het gevaar onderstrepen van die persoon voor de samenleving en dus strafVERZWAREND werken. Zie Bart van U., en a.s. dinsdag bv. Michael P.

malang | 13-07-18 | 17:27

Mensdier | 13-07-18 | 16:39
====
LOL :-)

malang | 13-07-18 | 17:29
▼ 8 antwoorden verborgen

Vreselijk. Wat een afschuwelijk bericht.
Denk niet dat het veel met allochtoon of niet westers zijn te maken heeft wat ik hier lees.
Maar met karakter en die walgelijke ontvoering om 150 euro en gewoon een geschift persoon zijn.

Vreselijk dat zij overal aangaf dat hij doordraaide. Het is al heel wat dat zij een alarmknop kreeg.
De officier van j. kan weinig doen, zij geven dit ook letterlijk toe; ' hij heeft nog niks gedaan'.
Ze kunnen niks preventiefs in dit land. Een straatverbod en alarmknop is het hoogst haalbare.
Ik weet ook niet hoe je het moet doen, maar als zo'n meisje zo bang is moet ze toch beschermd kunnen worden?
Maar hoe dan. Je kan niet alle ziekelijke exen oppakken..

Als je googelt vind je gewoon zijn achternaam overigens.

letopuwzaak | 13-07-18 | 13:37 | 2

Als ik haar ouders was had ik haar naar huis gehaals of had bij haar gaan logeren en zou haar op straT begeleid hebben

Kokossss | 13-07-18 | 13:42

Ja zeker. Wat ik begreep werd zij al constant begeleid en ging zij nergens alleen heen.
Het is bijna niet te doen om 24/7 iemand om je heen te hebben. Maar het zou dan wel moeten eigenlijk.. als je echt denkt dat iemand je wat kan aandoen.

letopuwzaak | 13-07-18 | 14:03

uiteindelijk kun je ook als Nl rechtstaat niets nul, nada etc etc etc bij zo'n aankomend moorddrama.. want moord is dus toch echt wel sprake van hier en geen doodslag.. of wacht, zware mishandeling met dood tot gevolg.. hij wilde vast haar niet doden maar gleed uit of zoiets.. en dan niet gaan meewerken aan onderzoek.. volgend staaltje van 'schijt in de bek recht'.

Ben benieuwd wel 'signaal' er naar de maatschappij gaat als je besluit niet te accepteren dat je vriendin jouw niet meer wenst als vriend.. en je dan ook maar vind dat 'ze' dan niet zomaar van je af is..

fikkieblijf! | 13-07-18 | 13:25

Waarom ga je dan ook met zulke gasten om? Ik vind het erg sneu voor iedereen, hopelijk krijgt iedereen wat hij/zij verdient, voor zover dit nog mogelijk is dan.

Leukautootje | 13-07-18 | 13:18 | 1

Beetje off topic misschien maar laatst stond er bv een artikel in de VK over loverboys. Het slachtoffer (Sterre heette ze ))) werd inhepakt door de liefde van haar leben ( dacht ze), ene Matthijs, blomde krullen blauwe ogen. Toch knap van de VK dat ze uitgerekend Matthijs weet te vinden terwijl iedereen weet dat meer dan 90 procent van de loverboys allochtonen zijn. En zo houdt het nepnieuws zichzelf in stand. Zelfs op een website voor hulp aan meiden die in de klauwen van loverboys waren gevallen las ik niks in het daderprofiel over buitenlandse jongens. Schrikbarend dit soort dingem
L

Kokossss | 13-07-18 | 13:30

Uit een aantal reaguursels valt op te maken dat Sam een lichtgetinte, lees mocro, zou zijn. Maar is dat wel zo? Want "Sam" klinkt niet erg mocriaans. Weet iemand meer van zijn achtergrond?

ljcoster | 13-07-18 | 13:07 | 3

Sam = Samuel,. De oorsprong is Hebreeuws/Joods, maar het kan van alles zijn. Zo'n beetje ieder werelddeel/cultuur heeft wel een versie van Sam(uel): en.wikipedia.org/wiki/Samuel_(name)

Klassenfeind | 13-07-18 | 13:13

Samir...

WayneGretzky*99* | 13-07-18 | 13:16

Het lijkt een (halfbloed) Latino te zijn

oorwormpie | 13-07-18 | 13:39

Veel mensen, ook de zogenaamd "hoger opgeleiden," hebben een probleem met het herkennen van trends en patronen.

Zij zien de Big Picture niet, en verzuipen in een moeras van details, emoties, en 'op zichzelf staande feiten.'

Die denkwijze is typisch voor vrouwen, die denken meestal emotioneel ("verwarde man") en gedetailleerd, en niet zoals mannen die in grote lijnen denken.

Helaas is de feminisering van de westerse wereld decennia geleden ook al doorgedrongen tot de politietop. Een 'overlegcultuur' van oeverloos zwammen over niks, halfbakken Poldercompromissen, micromanagement en wensdenken, dat is alles wat men in de Nederland nog kan.

Zachte watjes in de top van politie en justitie, die kruipen voor criminelen, kruipend naar Iftars glibberen, zich kruipend inzetten voor hoofddoekjes bij de politie, en zich ver distantiëren van knopen doorhakken, optreden, en harde maatregelen treffen... behalve als de automobilist weer eens een oor aangenaaid kan worden natuurlijk. Dan is een Koos Spee gauw gevonden.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden...

En de burgers, inclusief de 'hoogopgeleide reaguurders?' Die laten zich makkelijk met een kluitje in het riet sturen, en dromen gehersenspoeld van een "Maakbare Samenleving," "goed voor het milieu," en "belangrijk voor de verkeersveiligheid." En dat terwijl de grootste criminelen vrij spel hebben in Nederland!

WAKKER worden!

Klassenfeind | 13-07-18 | 13:05 | 3

+10

Ton8695 | 13-07-18 | 13:26

Hulde voor deze tegel.

grom | 13-07-18 | 15:58

Inderdaad.

lacucaracha | 13-07-18 | 17:55

In het vorige topic suggereerde ik al postnatale abortus. Dit is een goede kandidaat.

de visser | 13-07-18 | 13:03

Ik lees regelmatig font stick your dick in crazy, maar dat geldt andersom natuurlijk ook.

Earl_of_Doncaster | 13-07-18 | 13:02 | 1

Een crazy in je dick ?

Baron Clappique | 13-07-18 | 13:26

Wat moet ik mij in vredesnaam voorstellen bij een "alarmknop".

Baron Clappique | 13-07-18 | 13:00 | 5

da;s de vervanger van pepperspray die je niet mag hebben of gebruiken als je aangevallen wordt.. je moet eerst wacht op de politie! daarom de alarmknop.. staat in verbinding met de meldkamer en men ziet direct waar de knop zich bevindt..

fikkieblijf! | 13-07-18 | 13:28

Een knopje waar alarm op staat.

Mark van Leeuwen | 13-07-18 | 13:59

@ fikkieblijf! | 13-07-18 | 13:28
Staat dan vermoedelijk via het uiterst betrouwbaar gebleken communicatiesysteem C2000 van de politie in verbinding met ................. tja, met wat eigenlijk ? Meldkamer Oost Groningen storingsdienst o.i.d.

Baron Clappique | 13-07-18 | 14:10
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
du Roi Soleil | 13-07-18 | 12:57 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Spannend en leuk he meiden? Zo'n buitenlandse boy die zo lekker bezitterig is en voor wie je zo belangrijk bent. Totdat zijn web zich om je sluit en je niet meer heelhuids terug kunt. Wanneer denken NL meiden nou eens na voordat ze aan zon kneus beginnen. En wat doen ze hun ouders die hen met bloed zweet en tranen opgeboed hebben aan. Ik wil niet het slachtoffer blamen ,aar ik zie het overal om me heen: knappe blanke meiden die een voor een mocro oid vallen en dan totaal in elkaar geslagen worden. En als het daarbij blijft dan boffen ze.

Kokossss | 13-07-18 | 12:53 | 4

Hormonen. Baron Clappique |
Goh, en wij maar denken dat het in de koran wordt aanbevolen, maar jij weet het natuurlijk beter!

PopeyeKamper | 13-07-18 | 13:35

Vorig jaar dat hoogzwangere meisje vermoord door Hollandse jaloerse ex.
Denk niet dat deze gast iets met islam van doen had.
Denk eerder Spaans.

letopuwzaak | 13-07-18 | 13:41

@ PopeyeKamper | 13-07-18 | 13:35
Ik bedoel natuurlijk hormonen bij die meiden. Kunnen ze niets aan doen; het is puur biologisch bepaald dat ze voor de wat sterkere mannetjes kiezen. Ga maar eens een avondje naar een willekeurige discotheek in een grotere stad en je weet niet wat je ziet.

Baron Clappique | 13-07-18 | 14:17
▼ 1 antwoord verborgen

weer een christelijke Australiër, het zijn ook altijd dezelfden

Teamluclutz | 13-07-18 | 12:52

Aaah weer zo’n mooie instagram-fitnessboy mooie jongen. Hij was verder best lief hoor...

Rest In Privacy | 13-07-18 | 12:52

Lekken over een burgermeesterspost is veel erger dan dit. Daar worden wel manuren in gestoken en komt de sleepnetwet goed van pas.

Mark van Leeuwen | 13-07-18 | 12:48

Tijd voor nobis methode,vooraf lesje leren. Wilders en hun pluchedieren doen immers niets alleen graaien.

repu077 | 13-07-18 | 12:46 | 1

Nepnieuws!

Rest In Privacy | 13-07-18 | 12:53

Politie is er alleen voor de elite. Het gewone volk interesseert ze niet. De elite club van bea draagt het OM de zaken op die voor de elite belangrijk zijn en de politie voert die taak uit zo helpe hen god almachtig. Het volk is er alleen om uit te melken.

beau van rtl | 13-07-18 | 12:34 | 2

Gaat het goed verder?

Bennie Verbaasd | 13-07-18 | 13:02

Eensch. De politie is niet je beste vriend.

Baron Clappique | 13-07-18 | 14:30

De politie kan niet veel tegen stalking en doet zodoende ook niet veel. Het is niet te zeggen of zij er echt niets tegen wíllen doen, dat zal per regio of per geval verschillen. Zeker is dat het stalken voorafgaand aan deze moord al hele ernstige vormen had, gezien Laura al een noodknop aangeboden had gekregen en de dader al eerder was vastgezet. Omdat de moord nu niet voorkómen is, kan je er helaas vanuit gaan dat de fuckup weer wordt verbloemd met de nodige dader-empathie, door media en forensisch psychiaters. En dat is walgelijk en triest, gezien de reguliere GGZ nu juist de oplossing van stalking zou moeten bieden: verplichte opname totdat de obsessie is wegbehandeld. Dat is tip 1 voor vrouwen die last hebben van een stalker: meld het altijd naast bij politie ook bij een GGZ-meldpunt. Tip 2 is: de stalker (zoveel als mogelijk) negeren, hoe moeilijk het ook lijkt. Tip 3 is: bij bedreiging van je fysieke veiligheid ben je een dier in nood en is eigenrichting zodoende zelfverdediging, wees niet bang om wapens te gebruiken als het nodig zou zijn.
Maar daar heeft Laura niets meer aan. Klotezaak, klootzak.

Mensdier | 13-07-18 | 12:32 | 5

Dan kunnen we elkaar de handen schudden rifraf, ik ben nogal beschermend voor mijn familie en vrienden en door mijn imposante voorkomen is een waarschuwing al genoeg.

slopertje | 13-07-18 | 12:54

Zeker. Het enige wat je kan doen is jezelf bewapenen.
Het hebben van een noodknop en straatverbod is al een maatregel die je niet snel krijgt.
Ik vraag me wel al de hele tijd af; wat kan je als land dan doen om een jaloerse ex met dit gedrag te stoppen?
Ik zou het zo snel ook niet weten. Preventief oppakken? Hem eens goed bedreigen?
Misschien bij stalking oppakken en preventief een afkick therapie ofzo?

letopuwzaak | 13-07-18 | 13:46

@Mensdier. Je zegt het eigenlijk al perfect; preventief opsluiten bij stalking tot de obsessie is wegbehandeld.

letopuwzaak | 13-07-18 | 13:47
▼ 2 antwoorden verborgen

Binnenkort is het motto :
"eigenrichting eerst....!!"

Mazoeza | 13-07-18 | 12:29 | 3

Dat is het nu al, al snapt nog niet iedereen het.

Frau Merkel | 13-07-18 | 12:49

je bedoelt van de aanvallers.. zoals dit schorem.

fikkieblijf! | 13-07-18 | 13:29

Ik verkondig dit al jaren, oog om oog, tand om tand.
Take care.

PopeyeKamper | 13-07-18 | 13:38

Lekker flitsen en milieu-/parkeerboetes uitdelen, dát kan de Nederlandse politie als de beste.

Wanneer worden JULLIE, de reaguurders, eens eindelijk wakker?

Nederland is één grote politiestaat waar de grootste criminelen continue door het net glippen, maar de normale werkende kutburger voor de kleinste vergrijpen zwaar beboet wordt.

Minder trajectcontroles, minder camera's, minder boetequota, en misschien voor de verandering eens MEER echte boeven vangen?

Klassenfeind | 13-07-18 | 12:27

Meiden/vrouwen die met Moslims daten zijn ook knettergek. Hoe kan je zo naief zijn? Ik weet nog van de middelbare school dat het vooral de wat dommere meiden waren die met zulke figuren gingen.

Ik herinner me nog van 15 jaar terug dat een Islamitische asielzoeker van 16 zijn 15-jarige blonde vriendin in de fik had gestoken, omdat ze met andere jongens ging praten. 10 jaar later kwam ik toevallig haar Facebook tegen en had ze alweer een relatie met een Islamietje. Sommige vrouwen leren het gewoon niet.

Erno-NL | 13-07-18 | 12:27 | 4

Domme wichten worden gehersenspoeld door school en
Msm

du Roi Soleil | 13-07-18 | 12:54

Veel mensen, ook de zogenaamd "hoger opgeleiden," hebben een probleem met het herkennen van trends en patronen.

Zij zien de Big Picture niet, en verzuipen in een moeras van details, emoties, en 'op zichzelf staande feiten.'

Typisch voor vrouwen, die denken meestal emotioneel en gedetailleerd, en niet zoals mannen die in grote lijnen denken.

Helaas is de feminisering van de westerse wereld decennia geleden al doorgedrongen tot de politietop. Half zachte watjes die kruipen voor criminelen, kruipend naar Iftars glibberen, en zich ver distantiëren van knopen doorhakken en harde maatregelen treffen... behalve als de automobilist weer eens een oor aangenaaid kan worden natuurlijk.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden...

Klassenfeind | 13-07-18 | 12:58

Hier ook 2 meiden op de middelbare. Helemaal vol van hun mocrovriendjes die o zo stoer waren. Altijd mooie(hier) auto. 1 van die vriendjes jaren de bak in. Alsnog gaan neuken op bezoekuur. En nu zit ze met een kind ergens op de bank. Kerel is niet meer te vinden. 0 medelijden mee. Dikke doei.

Repetitive Beats | 13-07-18 | 13:08
▼ 1 antwoord verborgen

Er is ooit een tijd geweest dat de Politie de burger beschermde.
Hedentendage is het een netto betaler aan de schatkist en slechts ter bescherming van ons regime.
Behalve dan die toegelaten mohammedanen, die zorgen voor de juiste info aan hun criminele stamleden !

Mazoeza | 13-07-18 | 12:27

Het probleem is natuurlijk dat we jonge meiden moeten leren om weg te blijven bij dit soort genetisch afval. Tragisch dat vrouwen altijd maar weer vallen voor "zuidelijke charmes", wat in mijn boekje betekent: psychopatengedrag.

Brou Is Back | 13-07-18 | 12:24 | 2

Ding ding.

lacucaracha | 13-07-18 | 12:30

Oorzaak: 4 decennia steeds debieler onderwijs zonder structuur en dat alles goedgepraat in anarchistische TV-jeugdprogramma's waar oom Aart iederen de tiefus mocht wensen incl. de meester.(helaas zijn die al 3 decennia zo goed als weg)

hagelkruis | 13-07-18 | 12:37

Weer een meisje dat dacht dat zij toch wel de uitzondering op de regel gevonden had. Onvoorstelbaar zonde. Liever 20 jaar ruzie met mijn dochter dan dat ze een relatie met een zandlandiër aangaat.

Repetitive Beats | 13-07-18 | 12:23

Hoop wel dat dit onze misdaadcijfers niet laat stijgen, de burger zou zich onveilig kunnen voelen en de gevangenissen nog niet dicht.

Mark EURutte en Poli Corrie

Stil_Haben | 13-07-18 | 12:20

Het riekte al naar Mocro vanaf het begin. Toen de krant het over ene 'Sam' had gaf ik het nog het voordeel van de twijfel en dacht ik aan een Nederlandse psychopaat. Maar nee ook dit had weer te voorkomen geweest

Repetitive Beats | 13-07-18 | 12:18 | 5

@de IJsman
Nee, maar wel eentje die besmet is met de aangeleerde geestesziekte die Islam heet, denk ik zo...

Brou Is Back | 13-07-18 | 12:26

Ook niet, jammer vent.

Spuitpoepje | 13-07-18 | 12:42

Is het een marokkaan? Je verwacht het niet he.

beau van rtl | 13-07-18 | 12:45

Niet iedere psychopaat hoeft een Marokkaan te zijn. Hij kan van alles zijn; Een Turk, een Egyptenaar, een Braziliaan, een Italiaan, een Canadees. Je kunt 't gewoon niet weten.

Alexander des Burgus | 14-07-18 | 11:44
▼ 2 antwoorden verborgen

En dat meisje had geen vrienden of familie die Sam even duidelijk konden maken dat zijn gedrag ongewenst was?
Ik bedoel, wij hadden een buurvrouw die gestalkt werdt door een ex vriendje, en toen dat figuur s’avonds door de buurt liep te struinen is hem uitgelegd dat hij niet welkom was, zeg maar.

Mather | 13-07-18 | 12:17

Mijn vrouw kreeg een tijd geleden ook een stalker achter haar aan. Kerel was compleet gek. We wisten alleen niet wie het was. Tot op een ochtend mijn auto naar de garage moest en dus niet voor de deur stond terwijl ik wel thuis was en mijn vrouw ook. De voordeurbel ging en mijn vrouw deed de deur open. Ik hoorde haar schreeuwen en toen ik er naartoe holde zag ik dat hij zijn voet tussen de deur had en probeerde binnen te komen. Ik ben in m'n onderbroek en op blote voeten achter hem aangegaan. Hij sprong in z'n auto en ik kon nog net zijn antenne afbreken. Samen met een groep vrienden van mijn zoon zijn we s'avonds de hele omgeving gaan uitkammen waar mijn vrouw hem toevallig elke keer tegenkwam. Een stuk of 8 scooters hebben de hele wijk urenlang uitgekamd en ik kreeg een telefoontje dat ze de auto met afgebroken antenne zagen staan voor een woonhuis. Ik heb aangebeld en zijn vrouw deed open. Vervolgens kwam hij ook de hal inlopen en ik herkende hem meteen. Heel even heb ik getwijfeld of ik de politie zou bellen. Er toch voor gekozen om het zelf af te handelen en de consequenties dan maar te aanvaarden. Ik heb m'n knokkels kapot geslagen op z'n gezicht. Meteen bloedneus en zo. Vrouw gillen en vroeg waarom dit gebeurde. Ik heb haar verteld dat hij dat zelf verder ging uitleggen.
Vervolgens meteen vertrokken. Ik heb nog een paar dagen in spanning gezeten en als er een politieauto in de straat binnenkwam had ik best wel even stress.
Ik heb er verder nooit meer iets van gehoord en de stalker hebben we ook nooit meer gezien of gehoord.
Of ik er ooit achteraf spijt van heb gehad dat ik geweld heb gebruikt? Nog geen seconde.

Vespucci | 13-07-18 | 12:15 | 17

Gifkikkert is een beetje een NSB,r.
Met je verhaal naar het OM.
Die hebben toch geen tijd, te druk met Wilders.

Rest In Privacy | 13-07-18 | 14:15

Gifkikkert is inderdaad een ouwe nsb’ert.
Verder complimenten aan vespucci, ervan uit gaand dat zijn verhaal klopt en hij een vieze geperverteerde stalkert te grazen heeft genomen.

kempenaer | 13-07-18 | 17:11

@GifKikkert | 13-07-18 | 12:56
Nee GifKikkert. Vespucci is juist slim geweest. Het is juist goed dat hij van de Marokkanen heeft en zijn netwerk heeft ingezet om niet afhankelijk te hoeven zijn van de falende politie. De politie en de staat zijn er alleen om de belangen van de maatschappij te behartigen; Een rustige maatschappij zonder families die als minioverheidjes al het geld uit de samenleving zuigen en van de straten oorlogsgebied maken. Echter, als de politie niet doet waarvoor die is opgericht, namelijk het handhaven van orde en veiligheid, dan ben je toch aangewezen op je eigen familie en netwerk die belang hebben dat je gezond bestaat en niet in de kreukels ligt. De politie gaat vanzelf beter presteren als de competitie met dit soort knokploegen groter wordt.

Alexander des Burgus | 14-07-18 | 11:59
▼ 14 antwoorden verborgen

Het is zeker 40 jaar geleden,in een dorpje was een familie,die de dienst uitmaakte,het dorpscafe,hadden ze in bezit genomen,de kroegbaas danste naar hun pijpen.
Op een zekere dag,kwam de knokploeg,van de politie,die ze een ongenadig pak rammel gaf,met de belofte,dat ze terug zouden komen,als er weer klachten waren.
Dit is een probaat middel,ook voor verwarde nieuwkomers
Taakstraf,voor iemand die een baan heeft is dat een dubbele
De politie heeft zijn opdrachten,daar moet verandering komen.

soledad | 13-07-18 | 12:10 | 2

@soledad
Als ik jouw,tekst,zo lees ben,jij ook behoorlijk,in de war.
.
Mijn tip: volg eens een cursus interpunctie en begrijpelijk schrijven voordat je hier nog meer kommervolle komma-onzin plempt!

Brou Is Back | 13-07-18 | 12:20

@soledad
-
Google translate, komma, uit het Roemeens?

bisbisbis | 13-07-18 | 13:14

Graag de doodstraf weer invoeren want we moeten ons snel verlossen van dit soort klootzakken. De psychiaters en alle deugmensen wrijven zicht alweer in de handen om deze klootzak zo snel mogelijk op proefverlof te laten gaan zodra hij zijn strafje heeft gekregen. Een beetje rechter zet hem voorlopig niet vast, want er is wellicht geen vluchtgevaar... En de politie... tja wat moet je daar nu nog van zeggen? Ik ben heel erg verdrietig, alweer een meisje in de bloei van haar leven naar de klote geholpen, bah!

Rdock | 13-07-18 | 12:06

Nekschot, next

Dutch_Viscount | 13-07-18 | 12:06

En weer een reden om genetisch afval preventief op te ruimen. Beter voor het milieu, de portemonnee, de veiligheid en er komt ook weer een huis beschikbaar en er is krapte op de woningmarkt. Win, win, win. Opschieten met de invoer er van.

KamikazeKut | 13-07-18 | 12:03 | 1

Met een beetje geluk komt hij straks bij zijn "vrienden" van Catervarius op de afdeling te zitten. Dan gaat hij een hele fijne tijd tegemoet.

Flatulent | 13-07-18 | 15:18

Weer zo'n loslopende pyschopaat.

lacucaracha | 13-07-18 | 12:03

Felicitaties aan alle deugstemmers voor wederom een succesvolle slachtpartij die eenvoudig voorkomen had kunnen worden.

obominotie | 13-07-18 | 12:01 | 1

Vertel...

Binnenbaan | 13-07-18 | 12:14

Is een gebieds- of straatverbod niet gewoon electronisch af te dwingen (met zo'n halsband als bij een hond).

TheseDays00 | 13-07-18 | 12:00 | 1

En dan graag wel met een schok die zo'n jezusklap geeft dat je in één keer kapot bent.

Albert K. | 13-07-18 | 12:40

Waarom kunnen we niets tegen stalking?
Het zou je dochter zijn hè, lijdzaam wachten tot er echt onheil gebeurt en dan hoofdschuddend melden dat ze al 3 jaar lastiggevallen werd.
Mocht dit gaan gebeuren met een mini-de Voorzittert, vlieg ik persoonlijk een Albanees in om meneer in kwestie voldoende af te schrikken.
.
En dan wachten we nu op de 8 jaar bruto gevangenisstraf wegens doodslag. Loopt tie voor zijn 40e weer vrolijk rond in Utrecht.

de Voorzittert | 13-07-18 | 11:58 | 4

Dat gaat mij niet gebeuren, ik heb hem al voor die tijd kaltgestellt!

Rdock | 13-07-18 | 12:08

Ik zou geen Albanees nodig hebben hoor, dat varkentje zou ik zelf ook wel kunnen slachten en op de bbq pleuren. Bon appetit.

Solar666 | 13-07-18 | 12:08

In werkelijkheid doet familie bijna nooit iets.
Ervoor niet en erna niet. Triest maar waar.

kempenaer | 13-07-18 | 17:04
▼ 1 antwoord verborgen

Ik heb recentelijk 2 rechtszaken wat uitgebreider via de media gevolgd, mede dankzij Twitter feeds van @saskiabelleman, Michael Panhuyzen en Saleh A. (die van de aanslag op Joods restaurant in Amsterdam).

In beide gevallen veel overeenkomsten: een onmetelijk inzoomen op de omstandigheden die de dader tot de daad bracht. Een tamelijk zinloze exercitie omdat er in beide gevallen sprake was van ongeleide, niet sporende projectielen waarbij geen verband te leggen is tussen daad en logisch handelen (vooraf).

"Anything can happen" met zulke gasten. In het geval van Saleh A. (zo gek als een deur) is het niet uit te sluiten dat die man ons op termijn met een terroristische aanslag komt 'verblijden'.

NV_2017 | 13-07-18 | 11:57 | 1

Ik volg ook vaak die rechtzaken. Ik denk juist niet, dat dit soort lieden gek zijn. Dit zijn berekenende roofdieren, qua handelen en denkwijze. Omdat ze gepakt zijn, zijn ze ineens gek, waardoor TBS, een soort vakantieparadijs, op hun wacht. Anders zit je maar in zo'n kille cel met alleen maar een TV, als je werkt. Het probleem ligt bij de rechters. Zij leggen die fopstraffen op. Het wordt tijd dat we gekozen rechters krijgen en dat levenslang benoemen van vrindjes de definitieve knockout krijgt.

lokoolokie | 13-07-18 | 12:18

Onbegrijpelijk dat je zo'n vent niet als bescherming van dat meisje de bak in kan gooien. We hebben cellen genoeg, de oplossing is simpel. Alle stalkers mogen wat mij betreft aan het gas, sorry, de cel in.

BozePaarseMan | 13-07-18 | 11:56

Pff je geloof het toch niet he

Haat-links | 13-07-18 | 11:55

Heeft hij al sorry gezegd?

Mr_Natural | 13-07-18 | 11:52

Goed speurwerk wel

E-Burke | 13-07-18 | 12:08

de.hardstyle.wikia.com/wiki/Audiofreq Deze ook volgens mij.

Mali | 13-07-18 | 12:00

Neen, dat is hem niet. Wel fijn dat je een compleet random persoon beticht van het doodsteken van zijn ex. Stumper.

Spuitpoepje | 13-07-18 | 12:43

Sorry, ze lijken wel erg veel op elkaar vind ik.

Mali | 13-07-18 | 13:32
▼ 2 antwoorden verborgen

Korterink heeft altijd goede informatie en achtergronden, en schrijft ook vaak namen voluit. Crime song van de dag is meestal kut.

Rest In Privacy | 13-07-18 | 11:49

En ja hoor daar gaan we weer. Nederland, een rechtstaat. Laat me niet lachen. Het is een KROMSTAAT. De misdadiger, crimineel, verkrachter, rapaille, terrorist, jiahdist, zij worden allen beschermd door onze Rechtstaat. Jawel, beschermt. Je weet wel, rechten van de mens, je kunt pas iemand veroordelen als er echt onomstotelijk is bewezen dat hij/zij/inmiddels gender/neutraal de dader is. En waar is het slachtoffer in de hele verhaal. Slachtoffer, uhhhhh die moet het zelf maar uitzoeken. Wat een misselijk zooitje hier. Ik begrijp haar ouders niet, als het mijn dochter had geweest, had ik dit misselijke mannetje zelf wel opgezocht. Wacht op de politie tot die in actie komt. Ja meneer, maar we moeten ons aan de wet houden. Zo, next cases en nog een prettige dag, meneer.

De Evangelist | 13-07-18 | 11:49 | 1

Maar hij is zo zielig, slechte jeugd e.d.
Eigenlijk is hij het slachtofer

Jacktheflipper | 13-07-18 | 12:20

Heb die kerel nog ingewerkt bij een oud werkgever van mij. Kreeg toen al een slechte vibe van hem, merkte dat niet alles op een rijtje zat.

Spuitpoepje | 13-07-18 | 11:48 | 4

Dan weet jij het antwoord op de prangende vraag: fin of geen fin?

Road to serfdom | 13-07-18 | 12:29

Spuitpoepje | 13-07-18 | 11:48

Het leven hangt van gemiste kansen aan elkaar

der_feldwebel | 13-07-18 | 12:33

Dan weet jij het antwoord op de prangende vraag: fin of geen fin?

Road to serfdom | 13-07-18 | 12:29

Geen fin. 100%

Spuitpoepje | 13-07-18 | 12:44
▼ 1 antwoord verborgen

"Forgive quickly"

Ja, ja, zat gisteren te kijken naar Hollandse Zaken, waarbij nabestaanden van vermoorde familieleden aan het woord kwamen.

Die dragen dagelijks de zielewonden met zich mee die nooit ovegaan.
Ja, ja, vergeef snel. Gemakzuchtige idiote lulkoek!

Mijn broertje stierf tijdens de oorlog (WOII voor de jongeren onder u) de wiegedood. Mijn moeder is daar nooit meer echt overheen gekomen. En als ik iemand mis dan is hij het wel.

Laat staan als je kind vermoord wordt.
Laat staan als het te voorkomen was geweest!

Ja, ja, vergeef snel.
Dit soort filosofisch-gewauwel van misgeboorten.
Treurigheid alom. Evocatus

Evocatus | 13-07-18 | 11:46 | 1

"never regret anything that made you smile". Zoals de aanblik van een meisje dat je zojuist vermoord hebt.

NV_2017 | 13-07-18 | 11:51

Dat wordt een taakstraf, want iss koeltuur. In iegen kring is het een held want Kaffur opgeruimd. Het is al eerder gezegd maar waarom gaan naieve blankmeisjes altijd voor dit soort gasten?

Zatkniss | 13-07-18 | 11:46 | 5

Omdat ze naïef zijn.

lacucaracha | 13-07-18 | 12:08

@LuckyGirl, weekt zo'n meisje los? Moet jij eens opletten hoe week zijn knieëtjes zijn nadat ik die bewerkt heb met een honkbalknuppel. Ouders voeden hun kinderen vaak op op een manier die ze zwak en een soft target maken voor allerlei gespuis. Als je van je kinderen houdt dan breng je ze in ieder geval op de hoogte van de donkere zijde van de mens en hoe je jezelf daar tegen kan wapenen. Als kinderen tijdelijk hun verstand verliezen als gevolg van een verliefdheid dat is het de taak van de ouder over het welzijn van het kind te waken, desnoods met een honkbalknuppel.

Solar666 | 13-07-18 | 12:13

Solar666 | 13-07-18 | 12:13

OMG je bent zo stoer

de IJsman | 13-07-18 | 12:20
▼ 2 antwoorden verborgen

Walgelijk

van Oeffelen | 13-07-18 | 11:46

Die kop. Brrrr wat een oerlelijke loser. Je ex stalken en vermoorden omdat ze het uitmaakte. Verliezer. Ik ben niet helderziend maar toch voel ik een vrijspraakje komen. De moord had immers ook door Sinterklaas gepleegd kunnen zijn.
Ondertussen is de moordenaar van Savanna ook al veroordeeld tot een fopstrafje van twee jaar jeugddetentie en jeugdpraatgroepjes. Uit alles blijkt dat hij schuldig is maar de rechtbank slaagt er nog in om sommige feiten onbewezen te achten. Panhuis kent iedereen, die is knettergek. Nu nog even kijken welk fopstrafje de moordenaar van Romy krijgt. Nog even en de feiten zijn verjaard, zo lang duurt alles.

Nivelleermarionet | 13-07-18 | 11:45

Eerwraak vanuit de Cultuur van Vrede?

Ervaringsdeskundige | 13-07-18 | 11:45 | 1

Deze gek komt blijkbaar van Down Under.

E-Burke | 13-07-18 | 12:09

De dader is een vuile smerige hond, een lafbek wiens afrekening heus nog wel een keer komt. Ik geloof namelijk in karma en dit soort ratten komen vanzelf aan de beurt. Hoogtijd dat Justitie werk gaat maken van stalking en hardere maatregelen kan nemen. Tot nu mijn advies aan mensen die gestalkt worden door hun ex, regel een groep vrienden of familie en regel het buiten het zicht van de autoriteit. Zeker als een stalker het slachtoffer overal volgt en zelfs inbreekt in haar huis. Hopelijk ziet Justitie en de politiek dan pas de ernst van de zaak in en gaan ze eens eindelijk werken voor hun geld.

Indoneesje | 13-07-18 | 11:44 | 5

Albasalix is een TROL???? Ik vind de reactie niet geheel vreemd gezien het feit er al zovelen zijn voorgegaan en door rechters met een beschamende straf ( die werkelijk een shit in your face is voor slachtoffers) terug naar huis zijn gestuurd. Je reactie is daarom in MIJN optiek niet alleen rol bevestigend , gelijk een een bloemenmeisje van de grachtengordel wanabee's. lees de feiten eens in de berichtgeving denk jij nu echt dat GS wederom een rechtzaak aan zijn reedt wenst door foutieve, zels directe beschuldiging te plaatsen? och Arm naief kind........

dorstig! | 13-07-18 | 11:58

Lupuslupus, onzin. We leven in een rechtstaat (wat je daar ook van mag vinden) en je dient niet iemand te veroordelen nog voordat het onderzoek is afgerond.

Sure de feiten zijn op dit moment plausibel genoeg om iemand te verdenken maar de manier waarop Indoneesje dat doet is totaal niet anders dan wat er in een gemiddeld derdewereldland gebeurt op moment dat een menigte iemand lyncht (soms schuldig, meestal onschuldig). Voor een Indonesiër waarschijnlijk heel normaal ja..

Als je problemen hebt met de gang van zaken in Nederland dan moet je je maar sterk maken om zaken te veranderen. Kom van achter je PC vandaan en doe er wat aan zou ik zeggen!

Incoming relaas over fopstraffen, Michael Panhuis, doodstraffen en Trump in... 3,2,1..

Albasalix | 13-07-18 | 12:12

Albasalix | 13-07-18 | 12:12
"Voor een Indonesiër waarschijnlijk heel normaal ja.."
Being racist, much?

Cobalt bomb | 13-07-18 | 14:04
▼ 2 antwoorden verborgen

Drie weken politie melden, je vrienden informeren en wat gebeurd, die klootzak wacht zijn tijd af en vermoordt haar,
bedankt politie.

gato | 13-07-18 | 11:42 | 4

Enige wat helpt is een "serieuze waarschuwing" door de familie.

ChatBot | 13-07-18 | 11:57

De politie wil(!) niets. Er hebben zich in dit geval meer dan voldoende strafbare feiten voorgedaan - vóór de moord - waardoor de dader knijp gezet had kunnen worden.

Lupuslupus | 13-07-18 | 12:01

De politie kan helemaal niks.

lacucaracha | 13-07-18 | 12:11
▼ 1 antwoord verborgen

Ik vul GS een ietsepietsie aan.
Verdachte moord op Utrechtse studente zat eerder deze maand 3 dagen vast omdat hij haar stalkte
Laura Korsman kreeg alarmknop van politie.
regio.tpo.nl/2018/07/12/verdachte-moo...

komtdatschot | 13-07-18 | 11:42 | 2

Tja, maar dat vastzetten heeft geen zin voor 3 dagen. In geval stalking moet er een verplicht psychisch begeleidingspojectje aan vast. Want dan spoort er iets niet helemaal.
En een te handhaven gebiedsverbod.
Handhaving.

Cobalt bomb | 13-07-18 | 12:01

Cobalt bomb | 13-07-18 | 12:01
Was nog het meest verbaasde is dat de dader weer vrij werd gelaten en het slachtoffer een alarmknoppie kreeg van de pliessie.Over schijnveiligheid gesproken.
Maar goed,na een doofpot onderzoekje zal blijken dat pliessie en om niks te verwijten viel.
Op naar het volgende slachtoffer.

komtdatschot | 13-07-18 | 12:18

Half facebook staat vol met dit soort fake lui. Wordt eens een vent.

Alleycat | 13-07-18 | 11:41

wat is nou de achternaam van dat stuk vuil?

MrPolska | 13-07-18 | 11:40 | 1

Geef flauw idee maar ik zet 10 euro in op 'Gomez'.

keestelpro | 13-07-18 | 11:44

En daarom zou ik, als mijn dochter of zus zo bedreigd wordt, meteen zelf een pistool kopen en zo´n hond doodschieten. Beter dat jij 20 jaar de bak in gaat voor eigenrichting dan dat je dochter sterft en hij 36 maanden krijgt.

stampertje85 | 13-07-18 | 11:40 | 4

Er zijn betere manieren. Niet alleen pijnlijker maar ook moeilijker aan te tonen...

Flatulent | 13-07-18 | 11:52

Inderdaad.

lacucaracha | 13-07-18 | 12:11

Op die manier gezien helemaal correctamundo!

J-van-de-Bontekoe | 13-07-18 | 12:16
▼ 1 antwoord verborgen

Ik kan het mishebben, maar volgens mij lijkt hij Noord-Afrikaans en booslim.
Rust in Vrede Laura, slacht offer van deze gek en veel sterkte toegewenst aan jouw echte familieleden, die levenslang slachtoffer zijn geworden.

Theo-Pim-Riv | 13-07-18 | 11:39

Hij wordt hier liefkozend "Sam" genoemd maar is in feite genaamd Sameer of Samir. Ooit gehoord van Samir A. ? Terrorist van een bepaalde persuasie? Sam is de afkorting van Samuel, een bijbelse naam en heeft niets te maken met deze zo genoemde Sam.
Ook de naam Appie wordt te pas en te onpas gebruikt door moslims. Appie klinkt lekker Nederlands en is een koosnaampje voor mensen met de naam Albert. Ook ken ik iemand die van de achternaam Ben huppelepup heet. Een marokkaan. Hij laat zich Ben noemen. Niet mohammed of yussuf, nee Ben. Lekker hollands toch? We worden genaaid waar we bij staan.

aamert | 13-07-18 | 11:39 | 2

Sommigen laten zich ook Jesse noemen ipv Yessar

Theo-Pim-Riv | 13-07-18 | 11:40

Ah, vandaar Sam. Dank voor de duiding.

LuckyGirl | 13-07-18 | 11:54

Verbazingwekkend resultaat.
Waarom zitten die meiden telkens achter die foute kereltjes aan?

Reden | 13-07-18 | 11:38 | 3

Meiden vallen op gefeminiseerde live love laugh mannen. Echte mannen zijn te stoer. Liever een metro man.

Alleycat | 13-07-18 | 11:43

Omdat ze onzeker zijn.

lacucaracha | 13-07-18 | 12:16

Om dezelfde reden dat sommige mensen kiezen voor van die mislukte vechthonden, lekker stoer, beetje gevaarlijk en als zo'n hond dan een peuter aan stukken scheurt is het weer leiden in last.

sarcastro | 13-07-18 | 12:17

Sam G. zijn achternaam schijnt hetzelfde te zijn als die van snelle Mexicaanse muis.
"Andale, andale! Arriba, arriba!"

Broekpaling_bezitter | 13-07-18 | 11:38 | 2

Als ie Andale Andale Arriba Arriba heet waarom wordt er dan naar hem verwezen als Sam G.?

Osdorpertje | 13-07-18 | 13:15

Oja dat zou kunnen, je bedoeld Speedy G.

kleurdoosje | 14-07-18 | 11:29

Mensen die in staat zijn om een ander van zijn leven te beroven behoren gedeporteerd te worden naar het eiland Absolom voor de rest van hun zielige leventje. www.youtube.com/watch?v=JzuqwiLWSPo

BigShow | 13-07-18 | 11:36

Ook hier, wanneer onomstotelijk vaststaat/bewezen is, dat hij de dader is, zonder aarzelen de kogel.

Memek | 13-07-18 | 11:36

Ziet eruit als sportschool kneus die anabolen vreet.

raskol | 13-07-18 | 11:36 | 4

volgens mij gewoon een dikke fin.

FrankVeer | 13-07-18 | 11:38

Klinkt als ik-woon-nog-bij-mijn-moeder-in-de-kelder kneus die nooit iets zwaarders dan een kop koffie heeft opgetild.

Litsehimmel | 13-07-18 | 11:41

@ Litsehimmel | 13-07-18 | 11:41: +veul

WayneGretzky*99* | 13-07-18 | 11:53
▼ 1 antwoord verborgen

Eens te meer een voorbeeld dat je de zaken zelf definitief moet regelen.

WayneGretzky*99* | 13-07-18 | 11:32

Aub het woord "man" uit de titel jorissen. Maak er "vullis" van, voor mijn part "de vullis", dan hoeft het vullis ook geen aanstoot te nemen aan de vergelijking.

WasHetMaarMakkelijk | 13-07-18 | 11:31

Waarom is die galbak nooit opgepakt en met paarden gevierendeeld? Waarom gaat dit elke dag weer zo ontzettend fout? D66-ambtenaren. PvdA-regelneven. VVD-zuipers. CDA-schijnheiligheid.
Tijd voor PVV. Of u het leuk vind of niet.

Normpje | 13-07-18 | 11:31

“Kerels die van die live life smile-kots plempen zijn in werkelijkheid heel onzekere mannetjes, die dan zogenaamd willen uitstralen: kijk mij eens een vrolijk ventje zijn. Maar in werkelijkheid zijn het compleet duistere eikels.)”

Overgeannalyseerd. Het zijn gewoon kneuzen. AFC in vaktermen. Average Frustrated Chumps.

Trans_Fimmermans | 13-07-18 | 11:30

Facebook, nergens anders kom je zo'n eclectische verzameling creeps tegen.
Protocol van de politie lijkt steeds meer op dat van Captain Hindsight:
pas wanneer je vermoord bent komen ze uitleggen hoe dit alles zo gekomen is.

LuckyGirl | 13-07-18 | 11:29 | 6

@ LuckyGirl | 13-07-18 | 11:50: Kijken die hertjes dan nog steeds geen Opsporing Verzocht, stalked et cetera? Info te over lijkt me zo.

WayneGretzky*99* | 13-07-18 | 11:55

WayneGretzky*99* | 13-07-18 | 11:55 |:
Jonge mensen zijn naïef, politieke onbenullen en nee, ze kijken niet naar programma's die hun leven zouden kunnen redden maar zitten op... facebook.

LuckyGirl | 13-07-18 | 12:15

@ LuckyGirl | 13-07-18 | 12:15: Toch een dikke tekortkoming van die ouders dan. Iedereen weet toch tegenwoordig waar Mohamed de mosterd steelt?!

WayneGretzky*99* | 13-07-18 | 12:26
▼ 3 antwoorden verborgen

En en en ? Zijn de Coornhert wappies aka professionele hulpverleners al warm aan het lopen in de wandelgangen ?

Voor Sammy natuurlijk hé, de familie van Laura is totaal niet belangrijk in deze.

Uiteraard wél van belang is het imago van de diverse grandioos falende instanties, daar wordt nu natuurlijk met man en macht aan gepoetst. Kwestie van prioriteiten zullen we maar zeggen, bahbah.

Vesta | 13-07-18 | 11:28

Een lichtgetint testosteronbommetje geteisterd door schaamtecultuur. Het zal eens niet waar zijn

Mouth Of The South | 13-07-18 | 11:27

Van Sam weten we nog niet wat hem dreef. Wie weet wat Laura allemaal deed om hem gek te tikken. Anne Faber daarentegen was een willekeurig slachtoffer. Dat maakt van Michael Panhuis de grootste schijtlijster.

Generaal P. | 13-07-18 | 11:27 | 7

Aan alle bovenstaanden, dat ze dood is maakt van haar nog geen engeltje. Generaal P. mag zijn gedachtenvertwijfeling best uiten. onsympathiek wellicht maar een gedachte kan zomaar opborrelen, hoeft edoch niks te betekenen.

Cobalt bomb | 13-07-18 | 11:57

Cobalt bomb | 13-07-18 | 11:57 |:
Prima als je overal vraagtekens bij zet, dat doe ik ook, maar dit meisje kan niets gedaan hebben dat het vermoorden van haar vergoelijkt.
Generaal P. gaat imho net over de grens van vragen stellen.

LuckyGirl | 13-07-18 | 12:19

LuckyGirl | 13-07-18 | 12:19
Ik snap je punt. Hij is vast een arts... zonder grenzen.

Cobalt bomb | 13-07-18 | 14:00
▼ 4 antwoorden verborgen

In de jaren '70 hadden we nog de A-team. Alle klusjes die de politie niwt wilde doen knapten zij op. Ik vind het goor dat een jonge vrouw in Nederland geen bescherming kan krijgen van de politie. Trump zou een rijtje koppen van bobo's laten rollen. Help bedreigde vrouwen!

Ikbeneenzelfbouwer | 13-07-18 | 11:27 | 2

Tien jaar te vroeg mijn beste, verder volledig eens met uw tegel.
Je kan in Nederland gek genoeg beter de dader dan het slachtoffer zijn.
Als dat een zogenaamde ''rechtsstaat'' moet zijn dan hoef ik hem niet.

Shezmu | 13-07-18 | 11:31

Steeds vaker komen er burgerwacht comments op de geenstijl. Ik juich het, na wederom te ervaren dat de Nederlandse rechtstaat compleet faalt, alleen maar toe.

Steakduboeuff | 13-07-18 | 11:32

Is hij al een goeie jongen die veel vrijwilligerswerk doet en ook slachtoffer is van de hele situatie of moet ik nog even wachten?

Knufter | 13-07-18 | 11:27 | 3

Nee hoor, vol erin met dichterlijke vrijheid!
Het is zoals het is.

LuckyGirl | 13-07-18 | 11:33

Is de sorrybrief al onderweg

Rest In Privacy | 13-07-18 | 11:36

Gestrekt been, hoppa.

Cobalt bomb | 13-07-18 | 11:53

Veel van die zaken liggen open en bloot bij de politie, maar ho maar, men vraagt steeds meer sleepwetten, taps, hacks en meer van dat soort fraais om onschuldige burgers en kantoormensen te bespieden in plaats van dit soort tuig.

Galois256 | 13-07-18 | 11:24 | 3

Jij hebt em door.

WayneGretzky*99* | 13-07-18 | 11:35

Op de foto zie je aan de horizon Zuid Spanje liggen

Kwetsnat | 13-07-18 | 11:23

Sam is erbij. Dat wordt een taakstraf EN een enkelband, mannetje!

Jan Passant mk2 | 13-07-18 | 11:23
-weggejorist-
marcoplarco | 13-07-18 | 11:22 | 2

Gelukkig is Jozias van Aartsen weer beschikbaar om orde op zaken te stellen.

De echte Stolwijker | 13-07-18 | 11:21

Mensen (mannen) die aantoonbaar stalken en bedreigen dienen te worden opgesloten. Aan de ketting ermee. Daar heb ik geen enkel probleem mee.
Ik ben er zo klaar mee dat dit soort mensen zo lang weg kunnen komen met hun levensgevaarlijke gestoorde gedrag.

Not_again | 13-07-18 | 11:21

Waarom wel bijna zijn hele doopcel lichten maar zijn volledige naam niet als deze in 2 sec te googlen valt?
Geef jullie policy in deze eens helder aan, in het verleden stonden hier wel volledige naam, beroep, woonplaats soms zelfs adres.

KeesRoeiboot | 13-07-18 | 11:21 | 2

Ja net zoals jij en ik, maar idd dit zou voor ons allemaal gelden, wie begint ermee?
Rust in Vrede Laura en sterkte aan de nabestaanden.
Voor alle andere lieve Nederlandse vrouwen hoop ik, dat hun relatie met een Nederlandsecultuurhator wel "goed" mag zijn.
Ik blijf daarover twijfels houden, alleen al omdat er door bv moslims niet gedoogd wordt dat jij jouw eigen cultuur mag behouden, nee je moet bekeren en ongeveer 500 jaar terug switchen. Ik zou daarvoor passen, maar wie ben ik, een roepende in de Woestijn.

Theo-Pim-Riv | 13-07-18 | 11:29

"Ik zou daarvoor passen, maar wie ben ik, een roepende in de Woestijn." Dit geldt ook, misschien wel juist, voor een roepende in een Hollandse polder, Theo.

zwartblog55 | 13-07-18 | 11:36

Ik vertrouw mensen die aan virtue signaling doen voor geen meter, meestal dragen die meerder maskers om de gruwelijke werkelijkheid te verbergen. Ik heb liever te maken met mensen die direct zijn in hun communicatie en zich niet verbergen achter sociaal acceptabele leugens.

Solar666 | 13-07-18 | 11:20 | 2

Yep. Veel fake mensen tegenwoordig.

Alleycat | 13-07-18 | 11:27

Ik voorzie een gevangenisstraf van 10-15 jaar (dus bij goed gedrag een jaar of 5).
De middelen om iemand nooit meer te laten terugkeren in de maatschappij hebben Rechters wel, kan er met mn pet niet bij waarom ze deze maar zelden opleggen.

Meneert | 13-07-18 | 11:20

Waarom wist ik zonder die foto al hoe hij er ongeveer uit zou zien?

Kwetsnat | 13-07-18 | 11:19 | 3

Wanneer je er de "boeken" op na zou slaan, schrik je je rot hunnie=95%, wij=3% ?=2%.
Maar de mensen die deze gegevens openbaar trachtten te maken, hangt gelijk het Kromzwaard der linksche deugmenschen boven het hoofd en ontslag uit functie of overplaatsing naar het archiefhok.

Theo-Pim-Riv | 13-07-18 | 11:33

+1 voor je nick.

LuckyGirl | 13-07-18 | 11:38

Lees net dat er op Mallorca een Nederlandse toerist van in de 30 bij een benzinepomp is overvallen door 5 jongeren en zodanig is toegetakeld dat hij is overleden. Wedden dat ook deze daders weer volledig voldoen aan het gemiddeld profiel uit het programma "Opsporing Verzocht"?

eerstneukendanpraten | 13-07-18 | 12:49

Maar volgens de islamofascisten van GroenLinks is de verrijking door multiculti onmeetbaar groot en een zegen voor iedereen!

eerstneukendanpraten | 13-07-18 | 11:19 | 1

Wat verwacht je van een partij vol Onkruiters/RaRa'ers/ander anarchistisch tuig en Volkert van der Graaf. Om er maar een paar te noemen.

Theo-Pim-Riv | 13-07-18 | 11:35

Een Pia Dijkstraatje voor alle2!

benjeallanggek | 13-07-18 | 11:19

Mijn favoriete citaat is: homo homini lupus.

omanders | 13-07-18 | 11:19 | 1

Dat vinden ze bij de NOS ook.

keestelpro | 13-07-18 | 11:26

Home decoration afdeling van de Action... Hartstikke raak! En de rest van die alinea ook recht in de kruising vanaf de middenstip.

VeelTeSteil | 13-07-18 | 11:19

Jamaar regels, jamaar de wet, jamaar zijn jeugd, jamaar 2e & 3e enz. kans, jamaar lieve jongen, jamaar die instantie,........,jamaar een commisie,jamaar prioriteiten, jamaar rapport,jamaar,.....
-
Nee dus.

Rest In Privacy | 13-07-18 | 11:18 | 2

Ook zo'n mooie: "het is pas de eerste keer dat hij met justitie in aanraking komt".

Flipside | 13-07-18 | 11:24

@ Flipside | 13-07-18 | 11:24 |
Ik lees dan eerder: "door te laat ingrijpen, kwam de man pas na de daad in aanraking met justitie"

Rest In Privacy | 13-07-18 | 11:39

Michael Panhuis voluit schrijven en Sam G. niet? Moet zijn privacy wel gerespecteerd worden?

monkey_boy | 13-07-18 | 11:18 | 3

MP is al veroordeeld, Sammie nog niet en voor je het weet gaat z'n advocaat vol op het orgel van 'oneerlijk, want hij was in de pers al veroordeeld met naam en toenaam'. Denk ik dan maar.

FrankVeer | 13-07-18 | 11:28

Panhuis heeft bekend. Sam G. is slechts verdachte. En gezien dat laatste feit is zelfs die foto hierboven niet koosjer. Volksgericht heeft zoiets.

Generaal P. | 13-07-18 | 11:30

Generaal P. | 13-07-18 | 11:30
Hij heeft een zonnebril op, dus heel herkenbaar is hij ook weer niet

Barre_de_k | 13-07-18 | 14:03

Life is what happens to you while making plans for the future jwz

beschuitfluiter | 13-07-18 | 11:16 | 3

Ik weet van niks!

VeelTeSteil | 13-07-18 | 11:19

"van het concert des levens krijgt niemand het program"

Beefbus | 13-07-18 | 11:46

Mensen die copy-paste quotes op insta en twitter zetten zijn no-lifes.
Denk zelf na en verzin zelf iets origineels.
Zoals deze: Wie een leven neemt verdient geen tweede kans. Brand in de hel vuile hufter!

keestelpro | 13-07-18 | 11:14 | 2

Dat is een heule mooie quote.

plauter | 13-07-18 | 11:59

Super. Die kwak ik me teen op me insta.

Montgomery Burns | 13-07-18 | 13:03

Zo zie je maar. In Nederland dien je jezelf te alle tijden te kunnen verdedigen. Want de overheid doet dat NIET!

Oepsie1234 | 13-07-18 | 11:13 | 5

Dit is bewust beleid van de overheid. Ontneem een volk zijn achtergrond en cultuur. Laat het zich schamen voor zijn verleden. Voeg allerlei Sameers en andere uitheemse figuren toe en hou het volk bang. Voila, totale controle en de zieligheidsindustrie draait op volle toeren voor alle Sameers.

En Laura? Zij wordt een cijfertje in de vervalste statistieken die ons moeten overtuigen dat de samenleving steeds veiliger wordt.

James Lastig | 13-07-18 | 12:18

@james lastig: De spijker op de kop, door de kop heen zelfs.

Degrelle | 13-07-18 | 13:52

De overheidsschepsels liggen geen minuut wakker van de moorden op deze Laura Korsman en Anne Faber.
Het volk pikt het toch en doet niks. Lethargisch en apathisch haar eigen dochters laten vermoorden en denken dat het uit de weg ruimen van bedreigende psychopaten en wraak op dit soort gedrochten onbeschaafd zou zijn.
Nee, dit niet doen is net misdadig.
Maar goed, de gehersenspoelden slapen verder. De gevestigde orde glimlacht minzaam.

kempenaer | 13-07-18 | 13:54
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland