Volkskrant-prominent Jeroen Trommelen hekelt 'branded advertorials' van kwaliteitskrant
Ach, noodlijdende overbezette Persgroepredacties die het hoofd boven water trachten te houden door hun journalistieke ziel in de uitverkoop te zetten. Weinig nieuws onder de zon natuurlijk, maar prijswinnende journo's van de oude stempel gaan er niet heel lekker op. We snappen het trouwens wel hoor. Niemand klikt nog op die Google-ads, en we kunnen hier ter redactie zelf een middagje vullen met imitaties van onze sales boys die zeggen dat branded content nu eenmaal de meeste opportunities, leads, conversions en engagement creëert en dus gewoon overduidelijk de future is. Dus ja, gewoon een beetje verpakken alsof het een artikel, maar dan net niet, zeg maar. Op desktop ziet het er als onderstaand uit. En daar spreken wij natuurlijk SCHANDE en niets dan dat van, maar als u interesse hebt in het aanprijzen van uw product of dienst als "Gesponsorde content, in de vorm van een ingezonden bericht, die perfect past tussen de reguliere content op GeenStijl" mail dan even naar sales@news-media.nl.

Reaguursels
Dit wil je ook lezen

KLABAMMM - Wetenschapsjournalist Volkskrant blaast Burgerberaad Klimaat op
(hele grote zwarte toxische rookwolk)

Volkskrantcolumnist spuugt op mannen die schreeuwend Max Verstappen aanmoedigen
Zin in Skechers schoenen nu





O nee! Online reclames maken uw kinderen ongezond, riekend, papperig, moddervet, gigantisch, onsmakelijk, goor
GeenStijl Actieplan Ter Bestrijding Kinderobesitas

Opinions are like arseholes. Everybody has one, and they all stink
Soep van de Week in Het StamCafé
