Tweet not found
The embedded tweet could not be found…
Tendentieus
ongefundeerd &
nodeloos kwetsend
The embedded tweet could not be found…
Ach, noodlijdende overbezette Persgroepredacties die het hoofd boven water trachten te houden door hun journalistieke ziel in de uitverkoop te zetten. Weinig nieuws onder de zon natuurlijk, maar prijswinnende journo's van de oude stempel gaan er niet heel lekker op. We snappen het trouwens wel hoor. Niemand klikt nog op die Google-ads, en we kunnen hier ter redactie zelf een middagje vullen met imitaties van onze sales boys die zeggen dat branded content nu eenmaal de meeste opportunities, leads, conversions en engagement creëert en dus gewoon overduidelijk de future is. Dus ja, gewoon een beetje verpakken alsof het een artikel, maar dan net niet, zeg maar. Op desktop ziet het er als onderstaand uit. En daar spreken wij natuurlijk SCHANDE en niets dan dat van, maar als u interesse hebt in het aanprijzen van uw product of dienst als "Gesponsorde content, in de vorm van een ingezonden bericht, die perfect past tussen de reguliere content op GeenStijl" mail dan even naar sales@news-media.nl.
Willempie heette helegaar geen Willempie
Ahaaa, Wílders heeft niks van zijn fouten geleerd
From the river to the sea, the Volkskrant will be free
En dit is wat er gebeurde
Gaar uw bieten terwijl u koekjes bakt, wel zo klimaatvriendelijk
Kom eens uit je achterlijke bubbel Volkskrant
We gooien een balletje op