Gemeente Amsterdam was gewaarschuwd voor radicalisering Joods restaurant-sloopmoslim
Kent u de mop van de verwarde man die de ruiten van een Joods restaurant aan jeruzallementen sloeg? Hij was helemaal niet verward - hij was gewoon radicaal.
En dat werd uiteraard gecommuniceerd naar de gemeente Amsterdam, maar door de hele clusterfuck op de f(l)opafdeling Radicalisering & Polarisatie gebeurde er geen Arabische fluit mee. Niet dat er voor de Saadia ait Taleb-exorcism wel wat mee gebeurd zou zijn, Van der Laan-influencer Saadia liet zich in penibele gevallen gewoon tussen de lakens lullen en dan was alles weer okee, maar toch. Welnu, wat doe je als gemeente met geradicaliseerde booslims die een gevaar vormen voor de samenleving? Die breng je kennelijk naar het afvalpunt en smijt je met een grote boog op de roestende schroothoop van de verwarde mensen. Het giftige lood vermengt zich met het oud ijzer en niemand heeft het door. Nou mooi wel dus.
"Voordat het incident van 7 december plaatsvond, waarschuwde een ambtenaar van de dienst werk, participatie en inkomen, die onder meer over bijstandsuitkeringen gaat, voor radicalisering van de Syriër. Maar het gemeentelijk meldpunt vond de man eerder ‘verward’ dan ‘radicaal’, en liet de zaak over aan de geestelijke gezondheidszorg." So it begins, mensen. So it begins. Nu zal de gemeente vast wel met terugwerkende kracht al die andere verwarde mensen nog even doorlichten. O nee wacht, Van Aartsen.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Heel raar! Amsterdams waanidee 'klushub' geflopt
Dit had echt helemaal niemand verwacht
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'
Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
