Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Abou Hafs over verhouding islam en democratie: 'Stemmen is stom, ga snelwegen blokkeren'

gouwe ouwe

Een inspirerende tekst van een inspirerende man. Abou Hafs, bekend van constructieve gesprekken met Pieter Broertjes en iets minder constructieve haatpreken, gooit een knuppel in het hoenderhok over het samengaan van Islam en Democratie.

Wat blijkt? Stemmen heeft helemaal geen zin voor moslims! "Waarom kan niemand van de voorstanders van stemmen inzichtelijk maken welk praktisch voordeel de moslims dan zullen behalen door te participeren in democratische verkiezingen? Zij kunnen dat niet omdat dat voordeel er gewoonweg niet is. Tenzij je die enkele stageplekken die islamitische raadsleden voor moslimpubers regelen als ‘voordeel’ beschouwt." Mooi hoe Abou dat formuleert. Het klopt misschien niet helemaal, MAAR HET IS WEL ZO! Lul daar maar eens tegenaan met je 'je moet stemmen zien als een ballon' Postbus 51 spotjes. En wat moeten moslims dan wél doen volgens de leidsman van het platform Bewust Moslim? "Met dezelfde honderdduizend man kan je de toegang tot het Binnenhof blokkeren. Je kunt spoor- en snelwegen blokkeren en het land ontregelen." Hallo Stichting Democratie en Media. Ontvangt die Abou Hafs al een beetje subsidie van jullie en zo ja waarom geen zes miljoen per jaar? Wij zouden iets minder cliëntelistische en al dan niet illegaal geronselde stemmen op Partijen Met Een Hekel Aan Nederland namelijk waarderen. Alvast bedankt.

Reaguursels

Inloggen

Ah, een aanhanger van het sloopisme.
Hij kan zich zijn 100k slopers aan de hoed steken.
D66 kan het ontregelen van het land alleen aan.

MistaRazista | 19-03-18 | 14:26

Er zijn al div berichtjes hierover naar onze Kamerleden gestuurd geen enkele die reageert , ik zeg tegen deze gemeenschap "DOEN" dan zien we wel wat er gaat gebeuren dan lossen we misschien in 1 klap dat gekontdraai op .

Jetstream | 19-03-18 | 13:32
-weggejorist-
TriciaRomero836 | 19-03-18 | 13:25

Waarom kan niemand van de voorstanders van stemmen inzichtelijk maken welk praktisch voordeel de moslims dan zullen behalen door te participeren in democratische verkiezingen?

Welkom bij de club abou. Wij autochtone kaffirs stemmen ook alleen maar uit gewoonte en plichtsbesef. Niet omdat we daadwerkelijk verwachten gerepresenteerd te worden

Gen. Maximus | 19-03-18 | 13:00

O alsjeblieft, doe dat. Morgen als het kan. Neem ik een dagje vrij. En hopelijk met mij nog een groot handjevol Nederlanders. Zodat we schoon schip kunnen maken.

The2Amendment | 19-03-18 | 12:57

Doen goed plan tenslotte moet men het ook kunnen begrijpen .

telefoontje | 19-03-18 | 12:52

Het doel van meneer Abu is de sharia laten gelden voor iedereen in dit land. De grote frustratie is dat dit nooit zal lukken. 1200 jaar geleden konden de Mohammedanen nog een grote legermacht bij elkaar krijgen om landen te bezetten, nu zal dat nooit meer lukken. Islam als politieke beweging is al eeuwen uitgespeeld, get over it!

Canalcruiser | 19-03-18 | 12:50 | 2

Ja, tegen een partijtje goede ICBM's is geen Jihad gewassen.

The2Amendment | 19-03-18 | 12:57

Oops, Canalcruiser, mijn tegel van 13.32 hierboven lijkt op een commentaar op mijn eigen onzin, maar had dus hier moeten staan.

Schoorsteenveger | 19-03-18 | 13:33

Zijn deze lui ook in te huren rond Sinterklaastijd?

Schoorsteenveger | 19-03-18 | 12:38 | 1

Nou, deze halve zool zal in elk geval geen rol spelen van enige betekenis. Hij let wel overduidelijk zien hoe hij en de zijnen denken. Sharia zal heersen, en desnoods met geweld moeten worden ingevoerd. Want dat is het doel, linksom of rechtsom, via de stembus of met het kromzwaard.
Figuren als Sjeich Haitham en Tariq Ramadan zijn veel gevaarlijker dan deze lul met vingers. Die proberen ons systeem op subtielere wijze te slopen, Haitham door zijn achterban te vertellen dat democratie een tussenstadium is ricvhting het Kalifaat, Ramadan door het Westen als ineenstortend te beschrijven en zijn achterban te vertellen dat de Islam de redding van het westen is, en dat hierin ook de taak der gelovigen ligt, de westerling voor de poorten van de Hel wegslepen.

Schoorsteenveger | 19-03-18 | 13:32

Als je de gedachtengang achter de uitlatingen van deze halve zool wilt snappen, ga er dan voor zitten en laat het gedetailleerde strategische plan van Sjeich Haitham, je weet wel, die haatbaard waar onze Tofik niet tegenop kon, op je inwerken. Een hele zit, maar zeer de moeite waard. Die Haitham is geen halve zool, is een slimme sluwe salafistische imam die er de tijd voor wil nemen om het westerse systeem te slopen.
www.youtube.com/watch?v=NdBDyXNX1yc

Schoorsteenveger | 19-03-18 | 12:34

Op zich niet eens zo'n gek voorstel.... dan gaan ze tenminste ook niet op Denk stemmen.

Braboblanke | 19-03-18 | 12:16

Lopt. We leven in een seculiere staat: scheiding tussen kerk en staat. De staat doet niets voor moslims, maar wel voor alle Nederlanders. Dat is het verschil dat die stumperd niet ziet.

Albert5000 | 19-03-18 | 12:14

Ongelovigen zijn de nieuwe joden.

Lasmeister | 19-03-18 | 12:01

'Wie honing wil moet tegen bijensteken kunnen'.
De goede man ken ik niet maar toegegeven: zijn verhaal zit erg goed in elkaar.
Vooral daar waar hij de parallel trekt met actiemethodes die andere bewegingen ooit succesvol inzetten.
De man is zelfs zo geraffineerd dat hij deze vorm van actievoeren als geslaagde integratie neerzet. Hier heeft hij wel een punt ware het niet dat je je kunt afvragen of een doldrieste blokkade van Het Binnenhof of Utrecht Centraal door schuimbekkende en ultimatum stellende Moslims vredig gaat verlopen.....
Nu er duidelijk wordt geappelleerd aan de mobilisatie kracht van Moslims is één ding duidelijk: de vijand bevindt zich onder ons.
We gaan spannende tijden tegemoet....

Amsterdamsko | 19-03-18 | 11:51

Met honderdduizend man het binnenhof blokkeren is gewoon altijd een goed idee, ongeacht wie het doet en waarom.
Elke minuut dat onze kapotmaakcoalitie niet bezig is met kapot maken, en ons nepparlement niet bezig is met interessant doen voor de bühne, is meegenomen.
Ik zeg: Denk!
Euh.. Doen! bedoel ik.

jemagookniksmeer | 19-03-18 | 11:51

Pak deze man bij de kraag en zet hem het land uit. Jammer, juridisch, wettelijk, mensenrecht, Europese Hof mag nie!! Zij zijn de beschermers van omverwerpers van de democratie. Zo ver zijn wij inmiddels gezonken.

De Evangelist | 19-03-18 | 11:50

Zou meneer Hiddema niet zover te krijgen zijn om een rechtzaak tegen de staat aan te spannen om de grondwettelijke scheiding tussen religie en staat ook in de praktijk te handhaven? Met andere woorden, elke verwijzing naar religie uit ons staatsbestel schrappen, inclusief partijen die hun identiteit daaraan ontlenen!

marcoplarco | 19-03-18 | 11:39 | 2

Ik juich het toe, prima idee.

Niamh | 19-03-18 | 11:44

Op zich is de scheiding tussen kerk en staat niet dezelfde als die tussen politiek en staat. Maar ik ben groot voorstander als alle zichtbare/opzichtige uitingen van religie bij (medewerkers van) overheidsinstellingen en uitvoerende diensten van de overheid, radicaal ingeperkt worden. Dwz geen hoofddoekjes, keppeltjes of sikh-hoofddeksels bij ambtenaren in de uitoefening van hun functie. Daarbuiten prima, maar niet in de uitoefening van hun functie. Dat zou dan ook moeten gelden voor iedereen die in de uitoefening van zijn functie uitvoering geeft aan het staatsbestel van Nederland. Dus ook geen advocaten met hoofddoekjes in de rechtszaal. Afijn, de logische dingen dus. Maar zoals we al vaker hebben gemerkt, logica is in de meeste overheidsinstellingen en binnen de politiek ver te zoeken.

Braboblanke | 19-03-18 | 12:22

Haha, 'honderdduizend moslims' die samenkomen, dat wordt matten en onder de voet lopen, chaos, paniek, ambulances, kortom: een humanitaire ramp.

Zenzeo | 19-03-18 | 11:18 | 5

Dat vinden moslims helemaal niet erg, sterven in het zicht van allah

vluchtelingallergie | 19-03-18 | 11:31

Dat wordt dan de start van een burgeroorlog .!.

blauwe zander | 19-03-18 | 11:31

Als die 100k er komt krijgen erna ruzie met elkaar.
In 1945 was een kwart vd bevolking in moslimlanden christelijk. Nu zijn ze zo’n beetje verdreven, vermoord of anderszins weg.

Nichtsneues | 19-03-18 | 16:41
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik vrees dat het niet lang zal duren voordat we dit soort wantoestanden moeten gaan meemaken.
"Je kunt ook met honderdduizend man (lees Moslims) op de Dam gaan bivakkeren en eisen dat de wet (lees wetten die Moslims onwelvallig zijn, zoals vrijheid, democratie, gelijkheid man/vrouw, e.d.) wordt teruggedraaid."

polderkolder1 | 19-03-18 | 11:18 | 1

hoe zat het ook alweer met de percentages moslims in een samenleving en de mate van ontregeling?

kaasfondue | 19-03-18 | 11:51

Burgemeester Bart de Weever, van Antwerpen:
De moslims, zo stelt hij in De Zondag, moeten maar eens een voorbeeld nemen aan de orthodoxe joden. Die hechten ook veel belang aan hun geloof maar aanvaarden ‘de consequenties’ ervan. Zij willen niet achter een loket gaan zitten, luidt het. Zij trekken zich namelijk terug in segregatie.

polderkolder1 | 19-03-18 | 11:15 | 1

Daarover kreeg hij vanuit linkse hoek in België heel veel kritiek. De Weever werd weggezet als.fascist.

Rest In Privacy | 19-03-18 | 11:25

Wat goed is voor Nederlanders moet ook goed zijn voor (ongenode) gasten. En als het je niet bevalt ga je gewoon naar je eigen land waar je het wel goed vindt.

Elessir | 19-03-18 | 11:13

Ja, ik heb eens even geklikt op de link naar "Bewust moslim" , kennelijk de site voor "Duurzaam Islamitisch Activisme", en daar word je inderdaad niet vrolijk van. De eerste zin alleen al:

"Elke discussie over stemmen zou in beginsel over de religieuze legitimering moeten gaan."

Pardon? Begrijp ik het goed? Stemmen in een democratisch land zou "religieus gelegitimeerd" moeten zijn? Spijt me dat ik het zeggen moet, maar wat doen die islamitische koekwausen in mijn land? Laten ze dan naar een of andere islamitische heilstaat verhuizen, Dáár is stemmen religieus gelegitimeerd, want de keus is daar altijd tussen een donkergrijze en zwarte theocratie.

En hoewel stemmen wordt ontraden, wordt er wel gepleit voor ondemocratische gedragingen:

"De moslimgemeenschap telt een miljoen leden. Wanneer deze kwantitatieve capaciteit wordt gemobiliseerd om de straat op te gaan en te ageren tegen anti-islamwetten, zal dit beduidend meer effect hebben dan constant ministers interrumperen tijdens het vragenuurtje.......... Je kunt ook met honderdduizend man op de Dam gaan bivakkeren en eisen dat de wet wordt teruggedraaid."

Zo is het! Bevalt iets je niet, dan zet je je "eisen" als minderheid op andere manieren kracht bij. En lukt het dan nog niet, dan kun je, in de beste traditie van terreurgroepen als RARA en de dierenbevrijdingsfronten, etc, je eisen met geweld proberen af te dwingen.

Dr_Johnson | 19-03-18 | 11:10 | 4

Het opvallende is dat dit soort extremisten in heel veel moslimlanden geen podium krijgen. Sterker nog: daar belanden ze vaak in de cel.

Rest In Privacy | 19-03-18 | 11:14

Kuifje-in-Afrika | 19-03-18 | 11:14
Vaak zie je dat al de subversieve groepen die gebruikt worden door mogendheden de eerste zijn die een kogel door hun hoofd krijgen wanneer desbetreffende mogendheid aan de macht komt. Niemand wilt oproerkraaiers.
Ongeveer 75% van de middelen van geheime diensten worden besteed aan subversie, anti regeringselementen die er al zijn worden versterkt en gevoed.

All warfare is based primarily on deception of an enemy. Fighting on a battlefield is the most primitive way of making war. There is no art higher than to destroy your enemy without a fight by subverting anything of value in your enemy's country.
Sun Tzu, c. 500 B.C, The Art of War

Papierversnipperaar | 19-03-18 | 11:54

Sun Tzu wordt nog steeds graag gelezen door machthebbers.

Rest In Privacy | 19-03-18 | 12:31
▼ 1 antwoord verborgen

Je mag toch geen snelweg blokkeren, kijk maar naar de anti zwarte piet tegenhouden. Allemaal al veroordeeld!

polderkolder1 | 19-03-18 | 11:08 | 3

Ja maar dat waren blanke mensen, daar wordt wel tegen opgetreden.

tata1981 | 19-03-18 | 11:17

We hebben geen honderdduizend cellen. Mischien ipv een vliegveld in de noordzee een permanent protest eiland creeeren.

H0lland | 19-03-18 | 11:20

@H0lland, ik las heeel even dat je moslims wilde gebruiken om dat stuk zee in een vliegveld te veranderen. Foei...

marcoplarco | 19-03-18 | 11:37

Wie denkt dat islam naar West-Europa importeren niet uitloopt op een gigantische catastrofe heeft bij zijn geboorte op het moment van hersens uitdelen helemaal achteraan gestaan …….
Als ik de betekenis van het woord CatastrofE opzoek wordt ook als verklaring van dat woord onder andere Volksramp genoemd. Nou die gaan we denk ik sneller meemaken dan ik zelf had gedacht.

Tiltetapper | 19-03-18 | 11:08

Hij praat over moslims als was het een volk.
Voor de rest zie ik het als loze praat.

Gerrit gordijnstok | 19-03-18 | 11:04 | 2

'Loze praat' kent u die term? laatsts werd deze scherpe nederlandse uitdrukking nog gebezigd in het nieuw te verschijnen boek van Dik Trom.

kaasfondue | 19-03-18 | 11:54

De nazis als één volk werd door onnozelaars als Gerrit ook als loze praat afgedaan tot ze op de deur stonden te bonzen.

Gulliver | 19-03-18 | 12:04

Wat een drogredenering weer.

Nee, domme dweil van een Abou! Moslims zíjn niet te vergelijken met (voorheen) 'onderdrukte minderheden' zoals vrouwen en arbeiders. Puur om het feit dat die geen verwachtingen hadden en eisen stelden die haaks staan op de Nederlandse culturele verworven- en vrijheden en democratische rechtsstaat, die vervolgens voornoemde desastreus ondergraven. Dat is het verschil.

NB Moslims wórden niet onderdrukt in NL, maar gestaag steeds meer een halt toegeroepen. Dat is heel wat anders en bovendien een zeer goede zaak. Tot hiér en niet verder. Zint het je niet? Dan tief je lekker op naar je zandbak van oorsprong, als de daaraan ontleende leefwijze zo superieur is aan de Nederlandse.

HypoPseudo | 19-03-18 | 11:04

Zo'n moslim kan dit ongestoord zeggen maar doet een blanke man dit opent het NOS-journaal ermee.

Koonkluk Huis | 19-03-18 | 11:02

Abou kiest voor segregatie en loopt tegen dit probleem aan. Hij zou ook kunnen pleiten voor integratie waardoor het probleem opgelost is.

BozePaarseMan | 19-03-18 | 11:01 | 1

In een monocultuur voert men geen dialogen.

Ton8695 | 19-03-18 | 11:02

Hij zegt niets anders dan ik hier in de panelen al honderden keren eerder heb gelezen.

DrumPiet | 19-03-18 | 10:59 | 7

Berbaar | 19-03-18 | 11:05
Eensch!

DrumPiet | 19-03-18 | 11:14

Drumpiet en Berbaar; de Kool en de Geit samen aan het koorddansen.

kaasfondue | 19-03-18 | 11:56

Er is hier inderdaad al heel vaak gemeld hoe gevaarlijl de islam is en dat het op dit soort toestanden gaat uitlopen.
Heeft ZuurPiet toch nog wat opgestoken.

Gulliver | 19-03-18 | 12:07
▼ 4 antwoorden verborgen

Je vraagt je af of er eigenlijk nog iemand buiten de goed betalende immigratieindustrie is, in Nl, in Europa, in het Westen die serieus denkt, die echt denkt, die zeker weet, die voelt, dat het goed gaat komen. Die denkt dat het gewoon weer wordt zoals in mijn jeugd in de jaren 70. Lekker spelen op straat, dammen bouwen, boomhutten timmeren, voetballen, nul agressie.

Want om eerlijk te zijn, het wordt alleen maar erger. En het gekke is, zelfs met de Surinamers, waarmee alles eigenlijk allang geregeld was, o.m. dankzij Ruudje G. en Frankie R., gaat het weer langzaam achteruit. Iedereen wordt voor dat identitykarretje gespannen.

Maar het feit dat dat kan, het feit dat mensen zich tegen elkaar laten opzetten, iedere keer weer, dat ze het (willen) laten gebeuren, laat eigenlijk al zien dat je er nooit aan moet beginnen, aan die massale immigratie. En zeker geen multi-culturele, multi-etnische.
Dan vraag je er gewoon om.

Magdatkandat | 19-03-18 | 10:58

Wat fijn dat de sleepwet dit soort kritische berichtgeving eindelijk gaat verbannen...

Ton8695 | 19-03-18 | 10:51 | 1

Kost je wel 20 miljoen of het dubbele, maar dan heb je ook wat.

gato | 19-03-18 | 11:15

Nou is meneer een mafklapper natuurlijk maar vergelijkbare oproepen om de boel eens flink te gaan ontregelen, met behulp van hooivorken, lees ik hier iedere week.
Hypocrites much?!?

Berbaar | 19-03-18 | 10:50 | 8

Je haalt wat dingen door elkaar en gooit het op jouw welgevallige hopen. Democratie herstellen of een kalifaat stichten zijn wat andere zaken, net als een nono (als jij en ik) vs een opinieplatform, sarcasme en een oproep tot geweld, etc.

TheseDays00 | 19-03-18 | 11:00

Precies het probleem Berber. Het ligt weer aan anderen. Dit filmpje, waar wij geen ruk mee te maken hebben, ongevraagd geplaatst en we hebben weer iets gedaan om dit te verdienen? Ik heb alleen de kinderen naar school gebracht en ben gaan werken. Dat is alles.

Repetitive Beats | 19-03-18 | 11:11

@berbaar, roepen is wel wat anders dan in de praktijk ten uitvoer brengen. De laatsten die 'verward door alcohol' daadwerkelijk iets onbehoorlijks bij een moskee gef(l)ikt hebben, zijn daarvoor voor lange tijd de bak in gedraaid. Hoezo rechtsongelijkheid?

marcoplarco | 19-03-18 | 11:35
▼ 5 antwoorden verborgen

Er zijn een pakweg 7 miljoen Nederlanders ( jaaa.. das niet niks) die anno 2018 nog steeds niet weten wat ze eigenlijk in huis hebben laten halen door de Pechtolds c.s. en voorgangers en vrienden en nog in de integratie- en ontkenningskramp verkeren.

daytripper | 19-03-18 | 10:50

Nagenoeg elke moslim die naar ons land komt, is het te doen om de uitkering, en al datgene wat ze nog meer gratis krijgen!
Dat de democratie hun die uitkering verschaft, dat verband zien ze niet.
Maar dat krijg je met mensen die al eeuwen stil staan.

vluchtelingallergie | 19-03-18 | 10:50 | 4

Wier ontwikkeling . . .
Groet van een taalnazi.

Red Pill | 19-03-18 | 10:56

Voor moslims geldt: Solidariteit is een trein waar je uitstapt als je je uitkering hebt bereikt.

FrankVeer | 19-03-18 | 11:03

Was het niet: democratie is een trein waar je uitstapt bij de eindbestemming (Lieve democratische Erdogan).

polderkolder1 | 19-03-18 | 11:20
▼ 1 antwoord verborgen

In de URL wordt gevraagd wat Martijn Dr. Kromzwaard de Koning hiervan vindt; welnu, die heeft het bericht van Hafs geretweet. Zal zich wel lafjes verschuilen achter 'retweeten is geen instemmen' maar De Koning zit er vuistdiep in bij Hafs.

raskol | 19-03-18 | 10:50

'Maar Dokkum dan?' in 1,2,3....

BlowingBubbles | 19-03-18 | 10:49

Bij de islam en met de islam zal nooit, NOOIT, noooooooooooit. Dus nooit! sprake zijn van scheiding tussen kerk en staat.
Het omslagpunt wanneer de islam het voor het zeggen heeft is wanneer zij rond de 25% van de bevolking uitmaken.
Zo rond 2060. Succes kinderen van nu!

Premier Trutte | 19-03-18 | 10:47 | 1

Één rotte appel in de mand is al te veel.

Red Pill | 19-03-18 | 10:59

Moslims hebben niks met democratie, de Boze Profeet is gelukkig hartstikke dood - maar zijn woorden zijn dat niet, tot verdriet van de hele wereld en moslims in het bijzonder.
Uit deze boze woorden valt duidelijk op te maken dat de profeet voor democratie maar 1 oplossing zou zien:
dood dood dood.

Een eenvoudige oplossing die de islam tot de hoogten deed stijgen waar deze cultuur nu staat, ondanks oceanen van gratis olie en eindeloze miljarden steun.

Veiligheidsraadvergaderingslanden, lege toeristenstranden. En nu is die cultuur dus hier en er komt meer van, dankzij de EU.

Jan Passant mk2 | 19-03-18 | 10:44

Overigens heeft het ook voordelen als ze met z'n allen op één plek komen om 'snelwegen te blokkeren'. Dan hoef je maar één keer massa-transport naar buiten te regelen.

marcoplarco | 19-03-18 | 10:44

De man heeft gelijk, stemmen heeft geen zin. We hebben nog nooit het nut van toelaten van islam in de Westerse samenleving gevonden, er is niets positiefs te bedenken over die rabiate kudt ideologie. Maar als we er over stemmen dan blijkt keer op keer dat islam niet verboden of verbannen wordt.

marcoplarco | 19-03-18 | 10:42

Een land zou helemaal niet bestuurd (gemanaged) moeten worden door mensen die lid zijn van een politieke partij. Bestuur moet zijn onpartijdig en competent. Er zijn betere manier om bestuur te controleren dan een parlement die ons geld het liefst besteed willen zien aan hun idealen. Maar het parlement vragen om het parlement af te schaffen, is als de slager en zijn eigen vlees. Dat gaat niet gebeuren.

Willemdrie33 | 19-03-18 | 10:42 | 1

Niemand is ooit onpartijdig.

BlowingBubbles | 19-03-18 | 10:49

Deze is nog wat te vroeg met het trekken van het kromzwaard !

Castor12 | 19-03-18 | 10:41 | 1

Welnee, zelfs het afhakken van een stapel hoofden in Syrië is geen belemmering zo'n misbaksel bij terugkeer een uitkering of een baan als raadslid en een huis te geven.

Jan Passant mk2 | 19-03-18 | 10:55

Om zo'n protest te breken gewoon hun uitkeringen stop zetten. En criminelen uitzetten. Hoef je ook maar 1x te doen.
(Met dat stemmen zinloos is heeft ie trouwens wel een punt, maar dat clientelisme en gedram om hier islam uit te breiden, dat moeten we niet hebben natuurlijk)

Gewinflipt | 19-03-18 | 10:41

Gewoon een uitstekend idee van Abu Mafs. Een ieder die nog een restant gezond verstand heeft , weet dat Mafs hier de doelstelling aangeeft nl de hele tent overnemen .
Ik zie het al voor me : de NOS : naar schatting 15000 mannen hebben vanmorgen het Binnenhof geblokkeerd .......... lol...

daytripper | 19-03-18 | 10:41

Waren ze maar zo stom om dit plan daadwerkelijk uit te voeren, dat zou veel inzichtelijk maken.

Mather | 19-03-18 | 10:40

Islam?
Kamelenpis = halal & varkensvlees = haram!

tata1981 | 19-03-18 | 10:37

Is dat niet oproepen tot geweld?

J. Jarig | 19-03-18 | 10:37 | 1

Ja. Maar de Nederlandse bestuurders zijn verschrikkelijk bang voor de Islam. En dan zeker op individueel gebied. Ze zien al jaren hoe tegenstanders van de Islam worden vermoord en gedemoniseerd. En dus houden Nederlandse bestuurders hun mond. Bang voor hun salaris, ego, image en voor hun lijf en leden. Bang ana de ene kant voor groepsdruk (racist!) en daarnaast voor de toorn van de Islam.
--
Nederlandse bestuurders zitten in een spagaat en moeten gered worden. Ze moeten allemaal beveiliging krijgen en zeggen wat ze echt vinden van de Islam en willen doen om de Islam ellende terug te dringen.

Mark_D_NL | 19-03-18 | 10:41

Zucht. Democratie is het slechtste wat een cultuur kan overkomen direct na de waterstofbom. In een democratie zou Frans Bauer de beste zanger worden. Ieder democratisch bestuurd vliegtuig zou neerstorten. Wanneer mijn vrouw en mijn 4 kinderen democratisch zouden stemmen woonde ik de rest van mijn leven naast de Mac Donalds. Democratie is nivellering 2.0.8 Democratie is mensen zonder kennis van zaken over zaken laten beslissen waarvoor je kennis nodig hebt. Democratie is een wassen neus. Moet een ander ons dat nu gaan uitleggen?

Axelvon | 19-03-18 | 10:35 | 1

Lol... dat democratisch bestuurd vliegtuig. Die ga ik onthouden.

Amsterdamsko | 19-03-18 | 14:33

Islam en democratie kan nooit samengaan. Islam staat voor religie, cultuur, politiek en justitie. Derhalve word de democratie door de Islam alleen gebruikt voor het versterken van de positie van moslim als deze een minderheid betreft. Daarom is de Islam en de Westerse samenleving geen goede en gelukkige combinatie. Sterker nog, beiden staan haaks op elkaar. Het is overigens niet verwonderlijk dat Links (lees: communisten) het zo goed kan vinden met de Islam. Beide staan voor volledige dominatie in politiek, justitie en samenleving. De enige oplossing in deze is het verbieden van het salafisme en wahabisme, sluiten van jihadistische moskees, stoppen met subsidies van extremistische groeperingen. En een verbod op buitenlandse invloed door regeringen en rijke arabieren in Nederlandse moslim organisaties. Daarnaast zouden jihadisten met dubbel paspoorten uitgezet moeten worden of geneutraliseerd door het Nederlandschap af te nemen. Hoe simpel kan een oplossing zijn.

Indoneesje | 19-03-18 | 10:34 | 1

Indoneesje
+10.

toetssteen | 19-03-18 | 11:06

Nou, van de 1 mln moslims werken er ongeveer 200 K. Dan zit er nog 200 K op school, dan hebben ze nog de vrouwtjes ( 500 K ) die t huis niet uit mogen, en moeten baren. 99980 zal het hun bolle reet roesten, Dus dan blijven er 20 over die op de rails gaan liggen. Succes ermee!

Chemokar | 19-03-18 | 10:34

De politiek gebruikt de media om ons allemaal volledig tegen elkaar uit te spelen. Verdeel en heers.

Ton8695 | 19-03-18 | 10:34

Aanklacht tegen verkiezingsfilmpje Wilders over islam. Reden: 'vervang islam door joden en pleuris breekt uit.'
Inderdaad, omdat joden niet doen wat moslims doen.

ger1306 | 19-03-18 | 10:34

Islam en democratie. Kun je hele studies op loslaten, honderden "verbindende" theorietjes, "inclusieve" praatgroepen, werkgroepen vol met naffers, subsidies met kruiwagens naar binnen rijden, theehuizen voor openen, het geeft geen énkele zin. Islam en democratie is een paradox. Niet op te lossen. Ze willen domweg niet integreren, ze willen niet "participeren", ze wíllen niet. Ze willen maar één ding, en dat is een staat gebaseerd op dat verwerpelijke sprookjesboek vol opgelegde wetten gebaseerd op de dreiging van fysiek lijden en uiteindelijk een gewelddadige dood. Al dat gelul in Nederland en andere landen, dat télkens maar weer hetzelfde proberen en een ander resultaat verwachten. Iedere keer maar weer loze woorden spuien, dialoog, verbinding, integratie, multicultureel, bladiebla en andere stierenpoep. Ik ben het zo stróntzat. Dat oeverloze, eindeloze, immer laf de hete brij ontwijkende, geouwehoer. Het maakt geen ene flikker uit; deze mensen willen niet mee doen. Sluiten zich af voor andere culturen, sluiten zich op in hun moskeetjes, sluiten zich uit van deelname aan de maatschappij. En misbruiken massaal en schaamteloos de vrijheden die zij hier krijgen. En de politiek maar draaikonten om niet voor racist uitgemaakt te worden. We gijzelen onszelf. Massaal.

Dutchbeaurouge | 19-03-18 | 10:33 | 5

Dbr
Prima verhaal. Helemaal met u eens

toetssteen | 19-03-18 | 10:58

@Dutchbeaurouge
Niet in alles met jou eens maar je verhaal is mij duidelijk.

Amsterdamsko | 19-03-18 | 14:36

@Dutchbeaurouge | 19-03-18 | 10:33 |
U haalt me de woorden uit de mond. En er is geen speld tussen te krijgen wat u daar zegt.

Sjefke7807 | 19-03-18 | 15:49
▼ 2 antwoorden verborgen

Kan er niet een fonds worden opgericht om dit soort figuren met religieuze waandenkbeelden die een gevaar voor de samenleving zijn, te deprogrammeren? Strontziek word je van die gasten.

Hoe gek moet het nog worden hier? Wanneer komt de normale Nederlander in opstand tegen dit soort waanzin.

We zijn als de kikker in de kookpot: net zo lang blijven zitten tot we gekookt zijn en er niet, als het heet begint te worden, uit springen oftewel actie ondernemen.
Wie verlost ons van deze collectieve waanzin? Gedwongen deprogrammeren is het enige dat helpt tegen religie-dwazen.

Mijn neef is in Amerika van zijn religie van de Vrede-waanzin verlost. Het kost wat maar dan kijk je weer anders tegen het leven aan.

aamert | 19-03-18 | 10:31 | 2

Dat fonds bestaat al. Nederlandse nationaliteit intrekken en de grens over pleuren.

kwark001 | 19-03-18 | 10:33

Maken we Julio Poch voorzitter van dat fonds?

The2Amendment | 19-03-18 | 13:02

Kijk, het ware gezicht van de islam.
Die democratie, met al dat overleg en al die kansen en mogelijkheden voor niet-islamieten, dat is allemaal veel te stroperig voor zulke islamieten.
Ze willen veel sneller een islamitische overheersing.
Dit is allang zo duidelijk!
Islam heeft niks met democratie. Open de ogen.

marjen | 19-03-18 | 10:31

"ga snelwegen blokkeren" Ja deden WIJ nederlanders bij de Zwarte Piet demonstratie, maar die werden door de popo voor het gerecht gesleept. Maar dat waren dan ook blanke nederlanders, en dan ben je sowieso al strafbaar

telelezer | 19-03-18 | 10:31 | 1

Inderdaad, onze afkomst is het probleem.

Rest In Privacy | 19-03-18 | 10:46

Nou moet ik eerlijk zeggen, stemmen is ook redelijk zinloos. Wat me vooral tegenstaat in zijn betoog is het volledige denken vanuit "moslimbelang", wat dat ook mag zijn.

Gewinflipt | 19-03-18 | 10:30

Je zou kunnen zeggen dat ze in een bepaald opzicht het land al aardig ontregeld hebben.

Sbas | 19-03-18 | 10:29

Krijgt de PVV met haar verkiezingsvideo's toch gelijk.

Wouterhetkanstouter | 19-03-18 | 10:28 | 1

En dat is ook al uit gezocht dat filmpje en dat het waar is

loes530 | 19-03-18 | 10:43

Ga dan maar terug naar je zandbak met je geloofsgenoten , beter voor iedereen.

Zwizalletju | 19-03-18 | 10:28

Aboe will Sharia?

Is dit nog nieuws? | 19-03-18 | 10:28

Met 100k stemmen kun je van Nida 'het beste raadslid' maken. Tenminste, zolang geenstijl zich er niet tegenaan bemoeit.

Einde van de Domheid | 19-03-18 | 10:27

Eigenlijk heeft die man hardstikke gelijk! En is het ook gelijk een les voor de autochtoon. Want zoals je merkt aan de besluiten van de regering heeft de overheid gewoon lak aan de bevolking. Referenda worden geschoffeerd en zelfs de nek omgedraaid, de orgaanwet, de sleepnetwet en vul zelf maar aan. Inderdaad heeft eens per 4 jaar stemmen niet zoveel zin meer, de machine dendert toch wel door, wat wij er ook van vinden. En in plaats van dat de overheid de democratie vernieuwd en meer ruimte geeft om de bevolking een actuele stem te geven op bepaalde onderwerpen, (de burger als het ware mee te nemen, te betrekken in de besluitvorming) neemt de overheid de beslissing om de laatste mogelijkheid van inspraak geraffineerd de nek om te draaien zonder enig hoor en wederhoor toe te passen. De regering verkondigd zelfs al voor de uitslag van het referendum dat de mening van de burger haar hoegenaamd totaal niets interesseert.
Is het dan vreemd dat bepaalde bevolkingsgroepen met een wat kortere spanningsboog grijpen naar middelen die neigen naar een beginnende revolutie?
Als men maar lang genoeg onderdrukt, dan komt er vanzelf een tegenkracht, waren het niet de Friezen die laatst de snelweg blokkeerden omdat de overheid het niet boeide dat er zelfs moordplannen op de Sinterklaas waren?
Nu zijn het een aantal moslims die meer rechten willen, of dit wenselijk is daar kan je een mening over hebben. Maar leeft niet dezelfde wens bij de meer autochtone burger? Die ook zijn rechten en integriteit en privacy en vrijheid van meningsuiting terug wil?

Rest In Privacy | 19-03-18 | 10:27 | 1

Stemmen heeft nu inderdaad geen zin, na het stemmen worden coalities gesloten en blijft er niets meer over van hun progama, waarop je gestemd hebt.

gato | 19-03-18 | 10:30

stemmen heeft pas zin zodra ze een meerderheid vormen, zoals in de grote steden als A'dam en R'dam nu al het geval is. En dat zal niet zo heel lang meer duren, als het aan Brussel en hun Haagse trawanten ligt

telelezer | 19-03-18 | 10:27

Niet stemmen, ook een oplossing. Is eerder gedaan en toen was het succesvol (hoi alexander en oekrainereferendum).

TheseDays00 | 19-03-18 | 10:23

Stemmen is ook stom, Waarom niet je wensen doordrammen of met geweld afdwingen. Veel effectiever. Snap die Moslim wel. Rekening houden met die ander is echt iets westers, slape westerse zooi ook.

Mark_D_NL | 19-03-18 | 10:21 | 3

Ja helaas wordt je natie met zo'n mentaliteit ooit meer dan een waardeloze zandbak.

Antifamongool | 19-03-18 | 10:23

Nooit*

Antifamongool | 19-03-18 | 10:24

Beetje jammer dat opperwezen ook ongelovigen geschapen heeft. Heeft hij daarin gefaald? Oh nee, hij is "perfect". Hihi.

Is dit nog nieuws? | 19-03-18 | 10:30

Het probleem is dat Moslims (blijkbaar) onvoldoende worden vertegenwoordigd door de traditionele politieke partijen en er Moslim-partijen als DENK en NIDA opstaan die op een FVD / PVV-achtige manier bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten. Wordt nog gezellig in de Stopera met al die (Turks-)nationalistische onruststokers. Weg met die intolerante partijen.

Ardbeg | 19-03-18 | 10:21 | 1

En jij gooit ze zonder enige schaamte op één hoop. Iets met actie-reactie.

Desmoulins | 19-03-18 | 10:25

Democratie staat tot islam als water staat tot olie.
Het gaat simpelweg niet samen.

priks | 19-03-18 | 10:21

Scenario 1: Aboe Hafs is een extremistische gek die zelfs voor partijen als Denk en Nida te ver gaat, genoemde partijen willen wél deelnemen aan het democratische bestel.

Scenario 2: Aboe Hafs en figuren als Ouali verschillen qua standpunten niet zoveel, alleen is Aboe Hafs zo dom om zich nu al openlijk uit te spreken tégen democratie.

raskol | 19-03-18 | 10:20 | 2

Kijk even naar Engeland en Frankrijk en je kan de eerste optie wegstrepen

Antifamongool | 19-03-18 | 10:22

Duidelijk scenario 2. Voor een plichtsgetrouwe moslim is democratie slechts een vehikel.

Desmoulins | 19-03-18 | 10:23

Je bent: 1. Moslim. Al het andere komt later en telt niet. Dat is wat er fout is.

TheseDays00 | 19-03-18 | 10:20

Altijd dat vingertje he?! Vooral te gebruikt om naar andere te wijzen.

Croxifoxio | 19-03-18 | 10:20 | 1

*Te gebruiken

Croxifoxio | 19-03-18 | 10:30

100.000, 26.000 is al genoeg om het land te ontregelen en bleek genoeg voor de val van het kabinet, hoi Rita.

Johan_Voorhaar | 19-03-18 | 10:18

Hallo
*Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst* ....
weer 'n kereltje om in de gaten te houden.

meneer Q | 19-03-18 | 10:17 | 2

Stem dus voor de sleepwet zodat we achteraf pcies weten wat en wanneer met wie besproken is! *Kuch*

boerk | 19-03-18 | 10:18

Hij is al bekend daar. Komt regelmatig theeleuten bij de AIVD.

Bijtendehond | 19-03-18 | 10:26

En welk voordeel valt er precies te behalen met het ontregelen van het land?

Muxje | 19-03-18 | 10:17 | 7

Mark_D_NL | 19-03-18 | 10:33 | Er is wel een voordeel, namelijk dat wanneer een dergelijk scenario zich zal voordoen. Het Nederlandse defensie apparaat en ook de Nederlandse commando eenheden alsmede andere specialistische eenheden. Beter getraint en bewapend zijn dan deze groep jihadhisten. Nog wel overigens, want een veelvoud van diezelfde jihadhisten heeft al gedient in IS natuurlijk. Overigens heeft IS bewezen dat wanneer het echt op oorlog uitdraait het Westen nog altijd elke islamitisch leger volledig van de kaart kan vegen.

Indoneesje | 19-03-18 | 10:51

@Indonesje. Klopt, maar ga jij maar eens met je beter getrainde soldaten een wijk in waar op elke plek een mafkees met een AK kan liggen, waar vrouwen en kinderen als schild gebruikt worden (De pallies doen dat dagelijks). En kijk eens hoe lang het duurt voordat een stad als Raqqa in handen kon gehouden worden door een beperkt aantal Jihadi's.
--
Stel je voor Overcecht, Utrecht. Al die flats, van waaruit je een goed overzicht op de toegangswegen. Dat is moeilijk schoon vegen hoor. Dan kan je nog zoveel goed getrainde soldaten hebben of zware wapens... dat veeg je niet zomaar schoon.
--
Zie het somber in voor sommigen delen van Nederland. Alleen dat risico al moet mensen doen beseffen dat ze niet te dicht bij of in steden gaan wonen waar moslims in de meerheid zijn. Want je weet 100% zeker dat ze een keer los gaan. Dat doen ze al 1000-en jaren. Wanneer ze zich sterk voelen dan gaat het los. Dat is een wet van Meden en Perzen..

Mark_D_NL | 19-03-18 | 11:13

Mark_D_NL | 19-03-18 | 10:33

Dat zou mijns inziens een zeer welkome gebeurtenis zijn! Precies wat indoneesje ook zegt, Nederland zou wakker schrikken en onmiddelijk tot actie overgaan. Nu kunnen we nog winnen en de hele flikkerse boel afbreken en buiten trappen. Maar het moet niet al te lang meer duren.

Lochos | 19-03-18 | 11:42
▼ 4 antwoorden verborgen

Abou Halfie wil Nederland onderwerpen. Waar blijft de ophef van links? Oh ja, die komt er niet.

VeelTeSteil | 19-03-18 | 10:16 | 1

Stonden nog in islamsterdam te protesteren tegen Wilders en Boudet,
The usefull idiots

Plorkface | 19-03-18 | 11:15

Langzaam, milimeter na milimeter, stapje voor stapje, gebed na gebed .. Naar De Kloten.
Jeej!

Magdatkandat | 19-03-18 | 10:15

Daar is mijn oude studiegenoot weer.
Misschien eens kijken welke gemeentes, hallo Bussum, aan deze levensgevaarlijke beroepsmoslim en zijn clubje subsidie verstrekt hebben. Abou is nogal serieus bezig met het onderwerpen van Nederland.

Desmoulins | 19-03-18 | 10:14 | 3

studiegenoot? hmmm

Cobalt bomb | 19-03-18 | 10:16

Abou studeerde aan de UvA voordat hij naar Cairo trok om een beroepsmoslim te worden.

Desmoulins | 19-03-18 | 10:17

Desmoulins | 19-03-18 | 10:17
Daar ga je al. Universiteit voor Allochtonen. Indoctrineren kan je bij ons leren.

VeelTeSteil | 19-03-18 | 10:18

Mooi. De eerste moslim die het begrijpt. Je hebt hier niks te zoeken en al helemaal niet in een stemhok of bestuur. Vat ik het zo goed samen?

Pedronegro | 19-03-18 | 10:13

"Met dezelfde honderdduizend man kan je de toegang tot het Binnenhof blokkeren. Je kunt spoor- en snelwegen blokkeren en het land ontregelen."
.
Met andere woorden: je kan jihad uitvoeren.

quantumcollider | 19-03-18 | 10:11 | 4

Hebben we daarvoor wel voldoende munitie in voorraad?

Hemmenaar7 | 19-03-18 | 10:27

M—maar het is maar één moesliem die Nederland wil platleggen. Wij zijn met meer!

Nivelleermarionet | 19-03-18 | 10:41

@ Hemmenaar 7: Mmmm, je hebt gelijk. Even wat extra inslaan inderdaad. 10.000 is max toegestaan dus we hebben minimaal 10 man nodig.

The2Amendment | 19-03-18 | 14:32
▼ 1 antwoord verborgen

Ze kunnen OOK gewoon weggaan ipv te gaan stemmen

Moeimaker | 19-03-18 | 10:11 | 3

Geen gek idee. Ze krijgen graties een ticket (enkeltje) naar een Zandbakkië naar keus. En we laten Rutte hen beloven dat ze bij aankomst €1.000 krijgen als startpremie

Winter_is_coming | 19-03-18 | 10:26

Waarom zou je weggaan? Uitkering hier is 5x minimumloon daar. En hier heb je gratis toegang tot de beste zorg.

KutFilosoof | 19-03-18 | 10:56

Waarom weggaan,
hier gewoon zoals mafkees Abou zegt, de boel ontregelen, wordt een prachtig nieuws item
zodat ook de gematigde oogkleppen kunnen zien wat voor islamitische rottroep er binnen Nederland zoal is, en dan kan daar de lange lat eens flink overheen.
bier&chips

Plorkface | 19-03-18 | 11:10

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken