Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Daar zit ze. De minister. Met een hoofddoek

Sigrid Kaag kopvodt maar wat graag

Leefde Halbe Zijlstra nog maar

A handout picture provided by the Iranian presidency official website  shows, Iranian President Hassan Rouhani greeting acting Dutch Foreign  Minister Sigrid Kaag (l) in Tehran on February 21 ,2018.  / AFP PHOTO /  IRANIAN PRESIDENCY / HO / == RESTRICTED TO EDITORIAL USE - MANDATORY  CREDIT "AFP PHOTO / HO / IRANIAN PRESIDENCY" - NO MARKETING NO  ADVERTISING CAMPAIGNS - DISTRIBUTED AS A SERVICE TO CLIENTS ==

Volkskrant-columnist vindt het maar niks

Social

En dan was het ook nog White Wednesday vandaag

Social

Reaguursels

Inloggen

Ja dat heet diplomatie. Als je Nederland moet vertegenwoordigen in het buitenland pas je je aan de lokale gebruiken aan. Wij hebben de luxe dat men zich in ons land kan kleden als ze wil, andere landen hebben dat helaas (nog) niet. Nu niet doen alsof zo'n kopvod (hebben wij in onze Joods-Christelijke traditie ook nog gekend) naast de lange mouwen en lange broek opeens de druppel is. Je gaat ook niet op je teenslippers naar het Witte Huis. Het probleem is dat vrouwen in dat land niet mogen dragen wat ze willen, niet die hoofddoek.

Ardbeg | 23-02-18 | 08:26

Waaruit onvermijdelijk volgt dat je geen vrouwen als minister aansteld. Dat bespaart ons land een vernedering, en dan hebben deze vrouwtjes meer tijd om het huis aan kant te maken, eten te koken en hemden te strijken.

De Briemusketier | 23-02-18 | 09:17

Mooi schilderij aan de muur ook

tata1981 | 22-02-18 | 22:01

Walgelijk, dat onze minbuza zich zo onderwerpt aan een geloof dat Europa al eeuwen terroriseerd. In en in triest! Als je je eigen waarden zo aan de kant schuift, hoe kan zo'n iemand dan voor de Nederlandse belangen opkomen!

reaguurselplaatser | 22-02-18 | 17:00

Inzielig deze kech.

BosrandDirk | 22-02-18 | 16:48

Ik ken geen man die opgewonden word van een plukje haar. Jullie?! Met zo’n kopvod dragen ze uit dat ALLE mannen seksisten zijn.

Nikstc | 22-02-18 | 16:41

Wat een misplaatste onderdanigheid. Zonder hoofddoek geen toegang? Dat zou pas koren op de molen van Trump zijn. Volendammers eisen ook niet van toeristen dat ze in klederdracht komen.

kalescheet | 22-02-18 | 16:37

StevenQ 14.57
nee , jongeman. Er staat niemand boven hem. De kippa dien als teken van piëteit en dient bij een jood als scheiding tussen het aardse en het hemelse.
Burgemeester van der Laan droeg de kippa ook bij de holocaustherdenkingen. Teken van fatsoen en wederzijds respect.

Jan Boule | 22-02-18 | 15:11

Was een hoedje niet goed genoeg ?

ja,diedus! | 22-02-18 | 14:58

StevenQ 14.55
jij ? u kent mij ? En over welke twee maten heeft u het ?

Jan Boule | 22-02-18 | 14:57

wat ik al zeg: het is juist WEL een teken van onderwerping, dat is juist de reden dat het gedragen word.,

StevenQ | 22-02-18 | 15:01

Je kunt zeggen wat je wilt, maar ze past zich wel aan aan de gewoonten van het te bezoeken land. Ongeacht wat je van een kopvod vind.

kyriaap | 22-02-18 | 14:46

StevnQ 14.30
nee , andere setting , andere context , geen teken van onderwerping,
wel teken van piëteit en wederzijds respect op basis van gelijkheid.

Jan Boule | 22-02-18 | 14:45

jij meet met 2 maten

StevenQ | 22-02-18 | 14:54

en het Keppeltje is juist WEL een teken van onderwerping:

"De orthodox joodse man draagt een Kipa, ofwel een keppeltje. Hij bedekt hiermee zijn hoogste punt, namelijk de kruin op zijn hoofd. Door het dragen van het keppeltje laat hij zien dat hij zich onderwerpt aan iemand die boven hem staat."

StevenQ | 22-02-18 | 14:57

Waarom gaan we daar in godsnaam heen?

tochtkruis | 22-02-18 | 14:31

Wat een schandelijke vertoning, de schaamte voorbij. Ze zit er niet namens mij!

Bata4 | 22-02-18 | 14:05

Je ziet die gejurkte vet nek denken: het zijn wel Christenhoeren, maar neuken zal ik ze. Vanavond nog. Alle drie. Hum hum.....

gratias | 22-02-18 | 13:59

einstina 11.06
Ziehier enkele gegevens aangaande uw vraag over de echtgenoot van mw.. Kaag;
Anis [email protected]
Anis Al-Qaq is an "activist fighting ( ) for peace justice and reconciliation".:.
1. NGO expert
2. ambassador Palestine National Authority
3. Founder health Service Council Jeruzalem
Opleiding : College of Dentistry
Mw. Al-Qaq Kaag : OPCW. , 2013 ev.
Meneer Al-Qaq houdt zich l bezig met de positie van de Palestijnen in de door Israël bezette gebieden ( zijn optiek).
Mw Kaag deelt de sponde met iemand die politiek "actief" is in het Midden-Oosten en deze persoon zou dus kunnen beschikken over documenten van Staatswege slechts bestemd voor mw Kaag als minister, "for her eyes only". dus. Knap als deze mevrouw weet te voorkomen dat zulks niet in de aktentas van dhr. Al-Qaq terechtkomt.. Wat zijn we toch een onnozel en decadent volk geworden dat we zulke lieden aan het roer laten zetten.

Jan Boule | 22-02-18 | 13:30

Hoe komt dat wijf door de compliance check ?

van Oeffelen | 22-02-18 | 14:48

Klopt, vreselijk. Ze staat daarnaast totaal niet neutraal in het middenoosten probleem, heeft een bevriende democratie beledigd met haar uitspraken over Netanyahu, heeft zelf aangegeven in interviews geen feeling met Nederland te hebben. En dan hebben we het inderdaad nog niet over haar man, vertrouweling van Arafat en nog steefds politiek actief dus belangenverstrengeling. Wat ik vooral bedoelde was hoe opvallend weinig op google over die man te vinden is, er moeten wel dikke VN of NLe overheid vingers in private buitenlandse bedrijven zoalss google zitten. Bah.

einStina | 23-02-18 | 00:16

Ik zie een stukje voet, voorhoofd en blonde haren! De kech! Dat die minister dit soort vrouwen uberhaüpt serieus neemt... doen wij hier in Nederland ook al niet meer.

Geertje W | 22-02-18 | 13:16

Wat heeft deze intense en walgelijke vernedering Nederland opgeleverd? Kamervragen aub!!

van Oeffelen | 22-02-18 | 13:02

Ingepakt, netjes recht zitten en pootjes geven. Zo ziet de islam het graag.
Maar godverdomme, het is onze MINVANBU !
Dit is geen grap, ik herhaal dit is geen grap.
Over.

Hensmunter69 | 22-02-18 | 12:45

Op TPO staat een foto waar deze tragische levensvorm in al haar deemoedigheid voor haar heer en meester staat.
Die foto zou Martin Bosma op een T-shirt moeten laten drukken en deze dragen bij het eerstvolgende debat met deze minister.

der_feldwebel | 22-02-18 | 12:39

Bij Elsevier stelde iemand een goede vraag: waar woont Kaag nu eigenlijk. En dan niet een werkflat voor door de week maar echt met haar man en kinderen. In Nederland?

Lotus15 | 22-02-18 | 12:26

Monaco ? Libanon ? Dubai ? Als je de keuze hebt, het gat met de laagste belastingen.

van Oeffelen | 22-02-18 | 13:23

Waar blijft die bermbom als je m nodig bent

Poppo van Ulvinga | 22-02-18 | 12:08

Ik vind dit echt beschamend. Poot stijf houden, zie le Pen vorig jaar. En als je er de handel niet voor op het spel wil zetten stuur dan gewoon een mannelijke delegatie. Hoe werkt dat in die breinen van 3e golf feministen eigenlijk? In de meest egalitaire samenlevingen ter wereld moord en brand schreeuwen over "schadelijke genderstereotypen". Maar een fokking hoofddoek omhangen in een daadwerkelijk patriarchaat, om ūberhaupt bij een man op audiëntie te mogen komen = no problemo. Dan ben je toch zo schizofreen als wat? Of moreel zo failliet dat je geen enkele moeite met dubbele standaards hebt? Stelletje hypocrieten.

Gen. Maximus | 22-02-18 | 11:55

Je hebt helemaal gelijk. Niets aan toe te voegen.

bwanabanjo | 22-02-18 | 12:08

Hou die vieze anti alles waar ik tegen ben maar daar. Vieze verrader. Je praat en kleed je een nazi uit 2018.

rattenvanger XL | 22-02-18 | 11:50

Inderdaad beschamend en weerzinwekkend.

van Oeffelen | 22-02-18 | 11:12

De zwarte jurken brigade. Dat Rouhani nou een jurk aan heeft is niet zo gek dat is namelijk een oud wijf. Dat een Nederlandse trut nou zo'n jurk aan heeft is godgeklaagd, houwen daar zijn wij ervan af. Wat een zielenpoot.

Boy Cot | 22-02-18 | 10:59

Kruipen kreng, kruipen zal je.

K.Zak. | 22-02-18 | 10:56

Terwijl de Iraanse vrouwen vechten voor een hoofddoekvrij bestaan komt onze BuZa-trol met een hoofddoek op bezoek. Leuk signaal voor deze vrouwen.

boccelullus | 22-02-18 | 10:48

Ik vraag me af hoe het met de Nederlandse nationaliteit van mevrouw Kaag zit. Ze is getrouwd met een Palestijnse arts en Palestijnen hebben voor buitenlands gebruik meestal de Jordaanse nationaliteit; vermoedelijk heeft zij die ook door haar huwelijk verkregen. Ik zou dus zeggen: afstand doen van één van beiden en liefst de Nederlandse, want dan zijn we haar gelijk kwijt.

oliebolletje123 | 22-02-18 | 10:48

In ieder geval is ze moslima. Kan me niet voorstellen dat het huwelijk zonder geloofsconversie voltrokken is!

NV_2017 | 22-02-18 | 10:51

Tandarts.* Ze is daardoor ontslagen uit haar functie bij buitenlandse zaken en toen voor de nv gaan werken. Heeft bijna 20 jaar in Oost Jeruzalem gewoond ivm haar werk voor UNWRA, hulp aan Palestijnse vluchtelingen. Zei eerder Nederland niet als thuis te ervaren en noemt haar kinderen Palestijns. Maar over die Anis El-Qaq is bijna niks te vinden op google, ook religie of nationaliteit niet, ook zijn PLO/Fatah/Arafat sporen niet, de wis-bevelen aan google zijn geslaagd.

einStina | 22-02-18 | 11:01

In Saudi deed ze dat overigens niet. Is allemaal vantevoren afgesproken. Zwitserse Bundespresidente deed dit 10 jaar geleden ook. Werd daarom compleet uitgekotst door de Zwitsers van SVP huize.

van Oeffelen | 22-02-18 | 10:43

Mischien moeten blanke mannen eens een keer echt boos worden!

benjeallanggek | 22-02-18 | 10:42

Je ziet hoe feministisch NL niet kan wachten zich te onderwerpen aan het patriarchaat.

Als Boze Blanke Mannen 'hun' vrouwen ook wat meer gemept hadden had het nooit zover hoeven komen.

Vrouwen willen en moeten gewoon onderworpen zijn aan mannen. Dat is de natuur. Wie daar tegenin gaat zal falen.

Poekieman | 22-02-18 | 10:40

Eens, masculine cultuur dient hersteld te worden, vrouwen in politiek brengen alleen maar rampspoed. Een zeer uitzonderlijke uitzondering daargelaten (Tatcher).

NV_2017 | 22-02-18 | 10:54

De markt voor hooivorken begint echt aan te trekken met Kaag en Ollongren als buigers voor islam en EU.

fjordman | 22-02-18 | 10:34

Je moet gewoon geen vrouwen als minister aanstellen. Heb je dat hele probleem niet. Met vrouwen en hoofddoekjes weet je het nooit - doen ze hem nou aan omdat ze het willen, of doen ze hem nou aan omdat dat nu eenmaal moet? Dat schept alleen maar verwarring. Wellicht kan haar ministerschap met terugwerkende kracht ongedaan gemaakt worden? Daar is vast wel een 'juridisch effectief' middel voor. Even Piet Hein Donner bellen (wat een vreselijk witte naam zeg, bah, ik neem daar aanstoot aan. Kan die man niet een wat inclusievere voornaam voeren?).
Nu we toch bezig zijn is het wellicht verstandig om even door te zetten en ons vrouwen elk kiesrecht te ontnemen. Je weet nooit waarom we ergens op stemmen. Moet van mannie, het is zo'n lekker ding, soms zelfs vanwege politieke standpunten. Erg verwarrend. Kan zo'n volksvertegenwoordiger niets mee.

DebraCadabra | 22-02-18 | 10:33

Wat anders verwacht van Palli fluisteraar El Kaag? Ze deelt zelfs het nest met een PLO'ertje (zonder komma ook waar waarschijnlijk), 5e kolonne in actie.
Ook van demafoob '66. Laat dit ook meewegen bij uw stem in maart.

bwanabanjo | 22-02-18 | 10:22

De EU heeft via Rutte geforceerd dat er een vrouw minister van buitenlandse zaken zou worden zodat duidelijk gemaakt kon worden, middels de hoofddoek, dat ze capituleren voor de islam.

ChacarronMacarron | 22-02-18 | 10:16

Echt klein dorps geleuter, Pritt . In Iran en SA draagt de vrouwelijkse gast een hoofddoek. Is niet verplicht, maar wel zo handig. In Rusland geef je geen hand aan een vrouw die je voor het eerst wordt voorgesteld. In Duitsland zeg je geen "du" tegen een onbekende volwassenen.
Als je daar een probleem mee hebt, moet je binnen je dorpsgrenzen blijven.

Henk1955 | 22-02-18 | 10:11

Goh. Het issue reduceren tot een pragmatisch dingetje en iemand betichten van de original sin: "provinciaal zijn". D66 stemmer toevallig Henk?

Gen. Maximus | 22-02-18 | 12:03

Interessant. Destijds kreeg de abortusboot wel de steun van D66 en VVD om de abortuswetten van andere landen te omzeilen. Toen werden de vrouwenrechten in Spanje, Ierland en Polen niet afgedaan als 'dorps geleuter.' Maar de gewoontes in christelijke landen mogen blijkbaar makkelijker overtreden worden dan die in islamitische landen.

Giraf01 | 22-02-18 | 13:05

Verlaat het idee, dat alle landen onderdeel zijn van een groot Nederland.
En nee, ik stem al decernia niet meer.

Henk1955 | 22-02-18 | 13:41
▼ 3 antwoorden verborgen
-weggejorist-
justthefactsplease | 22-02-18 | 10:09

even een stevige hart onder de riem van de vrome ayatholain zijn strijd tegen rebellerende Iraanse vrouwen die het hoofddoek weigeren te dragen .

Ik denk verder tips en trics uitwisselen hoe de sharia zo snel mogelijk in te voeren in Nederland

sparrow | 22-02-18 | 10:04

Zeer beschamend hoe te zien hoe een ooit vooruitstrevende partij als D66 is afgezakt tot deze peilloze diepte.

Hoe kun je die protesterende vrouwen in Iran zo in de stront laten zakken?

Peter_K | 22-02-18 | 10:03

Het enige dat de mensen (vrouwen én mannen) van My Stealthy Freedom al jaren vragen van het buitenland is steun. Bijna de enige manier waarop je steun kunt bieden is aandacht besteden aan hun acties en protesten (gebeurt niet of nauwelijks in Nederland) en je NIET in lappen te wikkelen als je zelf op bezoek komt (gebeurt wél door Nederland).
Als je vindt dat je op bezoek moet gaan in Iran en jezelf toch in doeken wikkelt, steun je een van de verschrikkelijkste regimes op aarde.
'To this day, they continue to prove that there are no limits to the cruelty and lack of humanity that they will engage in, such as conducting mass executions, executing children and pregnant women, stoning, amputations, public hanging, flogging, torture, and rape just to maintain this power.'
www.gatestoneinstitute.org/11889/iran...

Poesmobiel | 22-02-18 | 10:00

Een ernstig gesprek voert ze met meneer baardmans
over kindbruidjes en de gewoonte (iezz wel kullltoer) om homo's op te hangen aan kranen.

meneer Q | 22-02-18 | 09:58

Dit is niet mijn Nederland en ik weiger dit soort van minister mutsen ook maar te volgen in deze idioterie, in mijn Nederland waren de Nederlandse vrouwen vrij om te doen wat zij wilden.
In mijn Nederland waren vrouwen VRIJ om met hun blote Borsten lekker te zonnen op het strand, dit is niet meer mogelijk door dat ze tegenwoordig uitgescholden worden voor 'Hoer' als ze dit doen.
Langzaam zie ik Nederland steeds verder afglijden.
Dit is niet meer mijn Nederland.

Havenwerker | 22-02-18 | 09:47

Ze grijpt haar kans met 2 handen aan. Dit is puur machtsmisbruik. Ze vertegenwoordigt niemand.

hoejeheette | 22-02-18 | 09:39

Wat leven we toch in slechte tijden met al die linkse debielen en vijanden van Ons mooie Nederland.

Feroces | 22-02-18 | 09:36

De Raad voor Cultuur schrijft vandaag in haar rapport: 'De verspreiding van Nederlandse culturele en publieke waarden staan onder druk". Door Netflix en Google, maar ook door islamisering. Alleen dat laatste stond er niet bij.

Koonkluk Huis | 22-02-18 | 09:28

Diezelfde raad schreef toch kortgeleden dat cultuurinstellingen die 'te wit' zijn geen subsidie meer moeten krijgen? Wat willen zij nu?

VreemdEend | 22-02-18 | 11:17

En intussen lacht kereltje Pechtold zich de balletjed uit de broek : zijn Penthouse is in al het rumoer toch maar mooi naar de vergetelheid gedrongen .. Nog ff stilzitten.

daytripper | 22-02-18 | 09:26

Waardeloos wijf.

RenHoek | 22-02-18 | 09:25

is dit wel een wijf ? dacht eerder een komozak !

geeratz8217 | 22-02-18 | 10:20

Komt er in het nieuwe slavernij museum ook een apparte vleugel voor de positie van de vrouw binnen de islam?
Ik denk dat 1 vleugel wel een beetje krap is eerlijk gezegd. Er moeten nogal wat mistanden getoond worden namelijk.
Ik stel me zo voor dat het begint met de Aicha zaal. Genoemd naar het 9 jarige kindbruidje van Mohammed.

Rest In Privacy | 22-02-18 | 09:24

Nemen die mannen daar in Iran vrouwen serieus? Of zitten ze voor de buhne naar haar "betoog" te luisteren?
3x raden......

Is dit nog nieuws? | 22-02-18 | 09:23

Quasi-zedig de beentjes bijelkaar geharkt . We gaan er vol voor : alles voor de carriere ..
Wat een vertoning!

daytripper | 22-02-18 | 09:18

Pek en veren!

benjeallanggek | 22-02-18 | 10:41

Dus daarom sturen ze onderdanige vrouwelijke ministers heen. Volgens de aanpastheorie zouden b,v A. Penthouse of Ruttegraat hun voorhuid moeten inleveren.

ja,diedus! | 22-02-18 | 09:13

Doe maar een andere orgaan wat ze toch niet nodig hebben.
Ik denk meer aan hun hart of ruggengraat. :)

Ce ca! | 22-02-18 | 09:18

In de wereld van islam is democratie vrijwel niet aanwezig, vandaar DDR66.

Memek | 22-02-18 | 09:13

Je loopt de sint Pieter ook niet in met een korte rok en blote schouders.

maruyama | 22-02-18 | 09:10

Wedden van wel , en zonder problemen !

Castor12 | 22-02-18 | 09:17

Ik neuq nog wel in de sint pieter

WaltherP99 | 22-02-18 | 09:26

@Walther
Nee hoor. Zelfs de Notre Dame in Parijs niet.

Dr_Prepper | 22-02-18 | 09:38
▼ 2 antwoorden verborgen

De echte VOc mentaliteit. De BV Nederland draait om geld verdienen. De mammon is de hoogste god en voor zijn dienst worden idealen en principes graag overboord gezet. Pluis maar eens de rechtspraak na. Wat wordt in verhouding het hoogste gestrafd? Niet verkrachting, kinderen in de ster kijken of moord, maar vermogensdelicten tegen de staat. Kom niet aan de centjes van Koning Pils en zijn dienaren.

Zatkniss | 22-02-18 | 09:09

Vraag 7:
In een land met achterlijke regels stel je je als vrouwelijke minister uit Nederland zeer onderdanig op en geeft daarmee een klap in het gezicht van lokale vrouwen die die achterlijke regels willen bestrijden. Mag dat?
Ja
Nee

benjeallanggek | 22-02-18 | 09:07

De verplichting tot dragen staat dus boven de zogenaamde eigen keuze om een hoofddoek te dragen want in Nederland zie ik haar er niet zo erbij lopen. Het probleem is dat wij ons aanpassen aan de gewoonte’s in het buitenland, enkele uitzonderingen daargelaten , terwijl niets of niemand zich in /aan Nederland aanpast.

ja,diedus! | 22-02-18 | 09:06

Thuis gaat ze ook met haar kopvod in het kussen en haar bips omhoog; wat een geit!

metagod | 22-02-18 | 09:03

Deze terror tante maakte in januari dit jaar versneld 13 miljoen euro over aan de VN-hulporganisatie voor de Palestijnse gebieden UNRWA. Weer zo NSB66 actie. 13 Miljoen g.v.d. van mijn belasting centen. En dat naar een stapeltje losse stammen die ieder islamitisch land uit getieft zijn (kan je nagaan), die uiteindelijk zich zelf “het Palastijnse volk” noemen, en het westen haten. Dit terwijl het nog steeds een stelletje warlords zijn met hun debiele aanhang, en dus ook het geld gewoon in eigen zak steken. Zoeken jongeren hier geen woning? Laten we bejaarden hier niet in hun eigen stront zitten enz enz. NSB66 moet weg, en snel!

Nalek | 22-02-18 | 09:02

Wiki: "Kaag is gehuwd met een voormalig Palestijns ambassadeur en Fatah-politicus in Zwitserland, en heeft vier kinderen."
Versnelde betaling?
Hoe zit het hier met de belangenverstrengeling van deze anti-semiet???

Kanarie_Geil | 22-02-18 | 09:14

El Kaagie: “We don’t negosiate with terrorists!.... We finance them”!

Nalek | 22-02-18 | 09:19

Rutte heeft wel wat op z'n geweten om D66 binnen te halen ipv een samenwerking met een democratisch gekozen 2e partij van Nederland. Kijk wat er gebeurt, een stasi Ollongren die keihard lachend de democratie afschaft, antisemiet Kaag op de knieen voor Iran, Kees Verhoeven staat alweer te raaskallen dat er meer geld naar de EU moet, Jetten een D66 robot, waar hebben ze die vandaan kunnen halen? En dan nog de giftige hoofdman die precies weet hoe je corruptie moet ombuigen naar een soort vroomheid, de schoft. Ze komen ermee weg omdat wat er in de Kamer zit niet deugt.

lanexx | 22-02-18 | 09:01

Buigen is zoveel makkelijker dan een principieel standpunt innemen. Typisch Nederlands. Grote bek over mensenrechten en gelijkheid maar komt puntje bij het paaltje dan gaan ze altijd weer als de eerste de beste knecht met hun neus naar de grond.

Dutchbeaurouge | 22-02-18 | 08:56

Wat een belediging voor alle slachtoffers van het islamo-fascisme.

Nelis SplitBloes | 22-02-18 | 08:53

Komt zij Israël wel binnen ?

Baron Clappique | 22-02-18 | 08:53

Ze heeft heel lang in Oost Jeruzalem gewoond en noemt haar kinderen Palestijns. En dat was na de uitspraak dat Netanyahu een rasistische demagoog was.

einStina | 22-02-18 | 10:49

Zie ik het goed en draagt deze Deug 66 idioot een Arafat sjaal als kopvod om zo haar steun aan de Palestijnse terroristen te betuigen??

HaatbaardKnipper | 22-02-18 | 08:52

Voor dit kabinet is geld het belangrijkst. Dan doe je zelfs een lap op je kop ter ere van
's werelds grootste pedofiel.

Billy24 | 22-02-18 | 08:44

Deze vrouw pleegt verraad aan alle vrouwen wereldwijd. Zij ondermijnt mensenrechten, gelijkheid, emancipatie. Naar de hel met dit wijf!

Rheia | 22-02-18 | 08:41

Ja maar Baudet! Dat is een racist !

HaatbaardKnipper | 22-02-18 | 08:53

Eigenlijk word ze nat in het broekje.
Zo je bevolking onder de duim houden, is ook de huidige politieke toekomst hier in NL.
Nu wil men zelfs cash geld z.s.m. uitbannen = total control.

Ce ca! | 22-02-18 | 08:41

Banken willen negatieve rente invoeren, regering wil alles weten

Bokito ergo sum | 22-02-18 | 08:46

@ Nalek | 22-02-18 | 08:43
Oorzaak en gevolg aan elkaar koppelen is een grote hobby van mij, en was zelfs jaren lang mijn werk. Doe daarnaast wat kansberekeningen en voila.

Ce ca! | 22-02-18 | 09:16

Cash is moeilijk te controleren.
Pin opnames en betalingen daar en tegen....
Grote Broer rutte wil ALLES (!) van u weten.
Jeweetwel, om zgn het terrosime te bestrijden,

Kanarie_Geil | 22-02-18 | 09:22
▼ 1 antwoord verborgen

Stijve lul.
De hoer heeft blote enkels.
No true minister has blote enkels.

hallevvezool | 22-02-18 | 08:40

Het is een fucking schande. Die vrouw is een vertegenwoordiger van denk of wat? De islamitische hoofddoek staat symbool voor onderdrukking, het betekent zoiets als de vrouw moet haar haar bedekken zodat de mannen niet de behoefte krijgen haar te verkrachten. Weg met D66 weg met het koningshuis, weg met het partijkartel.

tata1981 | 22-02-18 | 08:39
-weggejorist-
Nalek | 22-02-18 | 08:38
▼ 4 antwoorden verborgen

Dus we hebben altijd een grote mond (en terecht!) over hoe moslims in Nederland zich totaal niet aanpassen aan onze cultuur, maar als wij daarheen gaan (al minister moet dat soms) dan is het een grote schande als we ons wel aanpassen aan hun cultuur. Fijne dubbele moraliteit.

Haatgenerator | 22-02-18 | 08:36

@haatgenerator
Ik kan je redenering wel volgen, maar de schending van mensenrechten valt daar niet onder. Je hoeft ook niet in het kader van 'je aanpassen' even gezellig mee naar een openbare geseling of zo. De hoofddoek in Iran is vanwege het dwingende karakter en de bijbehorende religieuze politie die er op toeziet, een zeer onderdrukkend element. Een minister die op staatsbezoek gaat neemt verder ook de eigen cultuur mee als ze/hij op bezoek gaat. Een klompendans doen of even lekker een nieuwe haring gaan zitten eten is natuurlijk ook weer niet de bedoeling, maar juist door het niet dragen van een hoofddoek geef je een belangrijk signaal af. Schending van mensenrechten hoef je niet te respecteren. Het gesprek wat je daarna voert kan dan alsnog op een geciviliseerde manier plaatsvinden.

Braboblanke | 22-02-18 | 09:15

Als ze die hoofddoek niet om had gedaan dan was ze het land niet in gekozen, en haar fotomomentje moeten missen. Een vergelijking is dus niet aan de orde.

Implants | 22-02-18 | 09:18

Jij haalt cultuur en onderdrukking door elkaar, het is namelijk opgelegd hoe vrouwen en mannen zich in Tran behoren te kleden! Bilderberg Bea is het niet met mij eens, vandaar dat ze destijds in Oman ook met een hoofddoek rondliep, maar zij heeft een andere agenda.

JI-HAAT | 22-02-18 | 09:24
▼ 4 antwoorden verborgen

.. maar goed. Het klinkt misschien raar, maar ik denk dat meneer Martin Gaus wel eens de juiste morele bagage kan hebben om een cursus "omgang met moslims" te geven. Niet om het een of ander, uiteraard, maar vanwege de aanpak.

Jan Passant mk2 | 22-02-18 | 08:33

Dit is simpel te verklaren de vijand van christus is een bondgenoot.

pedro300 | 22-02-18 | 08:32

Precies

tata1981 | 22-02-18 | 08:42

Maar Rouhani draagt klompen uit respect voor onze gewoontes. En 's-avonds stond er erwtensoep op het menu. En mevrouw Kaag vind het geweldig om met zo'n sluier te pronken

batvoca2 | 22-02-18 | 08:31

Feminisme, dolle Mina’s, baas in eigen buik, geen aanrecht meer. Kiesrecht - Aletta Jacobs.
Anna Maria van Schurman, 17e eeuw, de eerste studente in Nederland, misschien wel in Europa.
Vrouwen hebben een lange weg moeten afleggen om rechten te hebben. Om te kunnen studeren, om te mogen kiezen. Om een vak te mogen uitoefenen. Om zonder voogd, zonder echtgenoot, naar de notaris te kunnen gaan. Om niet alleen maar kinderen te moeten baren en voor hun mannen te moeten zorgen. Ze hebben ervoor geprotesteerd, gevochten. Ze zijn ervoor in de gevangenis gekomen.
Deze rechten zijn nu zo normaal, zo alledaags, zo weinig inspirerend, dat vrouwen niet eens meer weten dat het rechten zijn.
De vrouwen van nu, vrouwen die gestudeerd hebben, vrouwen die een goede baan hebben, vinden het niet erg om weer onderworpen te worden, een hoofddoek te dragen, te buigen voor een dictator. De vrouwen van nu lijken het niet nodig te vinden vinden hun rechten te verdedigen.
Vrouwen hebben het recht de politiek in te gaan. Minister te worden.
Maar in de poltiek, zo belangrijk voor de toekomst van Nederland, heeft Nederland een vrouw nodig die de verworven vrijheden beschermt. Hebben wij een vrouw nodig die weet dat andere vrouwen eerder, vroeger, gevochten hebben, zodat zij nu kan zijn wie zij nu is. Nu heeft Nederland een vrouwelijke minister nodig die ervoor zorgt dat vrouwenrechten blijven bestaan. Dat vrouwen hun verantwoordelijk kunnen nemen, mogen nemen.
Als vrouwen van plan zijn ons land en de rechten van de vrouwen te verkwanselen, dan heb ik, als vrouw, liever dat ze maar weer achter het aanrecht gaan staan. Voor hun eigen bestwil. Voor de bestwil van het land. Een aantal vrouwen in de regering: nog nooit is ons land zo snel achteruit gegaan. Nog nooit heb ik me zo geschaamd.

onnosel | 22-02-18 | 08:31

Door de feminisering van Nederland durft niemand nog voor mensenrechten op te komen.

meneer Q | 22-02-18 | 08:54

Amen. Ik voel hetzelfde. Als je beseft wat vrouwen de afgelopen eeuwen hebben moeten knokken om de meest basale dingen voor elkaar te krijgen is het beschamend te zien hoe laconiek er tegenwoordig over gedaan wordt. Het lijkt ook wel alsof men vindt dat we vrouwen in andere culturen die datzelfde willen bereiken niet hoeven te helpen, want iets met cultuur of zo. Egoïstischer dan dat wordt het niet. Lekker op je lauweren rusten, gebruik maken van al je rechten en de ellende van vrouwen die leven in onderdrukking afdoen als 'cultuur'. En zo'n vrouw die namens Nederland vrijwillig zo'n onderdrukkingsdoek op haar hoofd doet kan inderdaad beter achter het aanrecht gaan staan en daar blijven. Die moet niet dit soort verantwoordelijkheden krijgen, want ze beseft duidelijk de impact niet van wat ze doet en dat is voor een ministersbaan toch wel een eerste vereiste.

Braboblanke | 22-02-18 | 09:03

Feminisme is alleen bedoeld om te ageren tegen blanke caucasische mannen...
Ik zou wel willen, maar kan het gewoonweg niet meer serieus nemen, zo dom ben ik domweg niet.

Kanarie_Geil | 22-02-18 | 09:28

Ik stel voor dat Rutte, bij het volgende staatsbezoek van een Islamiet aan Nederland, ritueel een bak heineken afzuipt uit van die kleine limonade glaasjes en daara een stevige borrel.

Eens zien of ze respect voor onze cultuur hebben en gaan meedoen.

Lt-Kol Kilgore | 22-02-18 | 08:30

Deze kunnen we met haar eigen sjaal in de hoogste boom knopen.

Linkse allergie | 22-02-18 | 08:30

Kamervragen graag ! Ik wens niet vertegenwoordigd te worden door ruggengraatloze ministers die het leed van vrouwen in Iran minachtend bespugen .

krelus | 22-02-18 | 08:28

"Respecteren" is altijd eenrichtingverkeer met de islam. Het is een cultuur voor en door dominante ploerten die bijzonder graag gerespecteerd worden, terwijl zij iedereen die zij sociaal lager inschatten gaarne als zodanig benaderen. Daar valt prima mee te leven, zoals deze Nederlandse politieke dames in onderdanige onderwerping u demonstreren.

Daarom, houd van uw moslims maar duw ze in hun hoek - anders doen zij dat uiteindelijk met u.

Jan Passant mk2 | 22-02-18 | 08:27

En na afloop zijn ze met zn allen bij de plaatselijke Chinees babi pangang wezen eten.

HoerieHarry | 22-02-18 | 08:23

Dhimmi 66.

TheBigKirth | 22-02-18 | 08:22

Fatima al Kaag,
Van de DDR66 plaag,
Zet haar kop poetslap op en doet dat graag,
Ze denkt, als ik de islam maar behaag,
Vandaar dat ik hem met liefde draag,
Met onze cultuur zit ze niet in haar maag,
Want zo gaat dat in Den Haag,
En wat ik me dan afvraag,
Hoe groot wordt DDR66's verkiezingsnederlaag.

Memek | 22-02-18 | 08:19

[email protected] De allochtonen passen zich in Nederland aan. Ben jij weleens in de Schilderswijk geweest.

CherJW | 22-02-18 | 08:18

Wel eens foto's van de Schilderswijk aan buitenlandse relaties laten zien, die moesten héél hard lachen want die dachten dat ik een grap maakte.

eerstneukendanpraten | 22-02-18 | 08:28

Een paar jaar geleden reed ik met een kennis in de tram door de Schilderswijk. Eerst viel de mond open. Daarna raakte hij in paniek.

onnosel | 22-02-18 | 09:26

@ bovenstaande simpele ziele.
Dank voor het bevestigen van mijn punt

DrumPiet | 22-02-18 | 12:10
▼ 1 antwoord verborgen

Als Pechtold daar was gaan zitten met een hoofddoek op dan had dat een statement ges waar ik waardering voor op had kunnen brengen.

Tapioca pudding | 22-02-18 | 08:17

Teken van respect. Rutte laat zich ook altijd eerst even besnijden voordat hij op bezoek gaat bij een bevriend staatshoofd van een islamitische oliemonarchie.

Rommelende Onderbuik | 22-02-18 | 08:17

+1

MickeyGouda | 22-02-18 | 08:23

Die Kaag heeft haar kids toch wel besneden neem ik aan aangezien ze getrouwd is met Anus al Kak

tata1981 | 22-02-18 | 08:49

Vreemd. Hier moet iedereen zich aanpassen aan onze mores. Maar wij zouden dat dan niet hoeven als we te gast zijn in een ander land? Dit topic en het merendeel van de reaguursels tekent weer de kenmerkende onbeschoftheid en kleinburgerlijke bedillerigheid van een groot deel van de Nederlanders.

DrumPiet | 22-02-18 | 08:14

@drumpiet
We financieren de halve wereld en weer een klaagmoslim komt vertellen hoe slecht wij zijn.
Wacht maar tot het geld op is en je geen geld meer krijgt, pas dan besef je hoe goed je het hier had.

Implants | 22-02-18 | 09:53

Iemand die hier effe op bezoek / vakantie komt, mag eigen klederdracht dragen, mits die klederdracht geen giftige boodschap ten opzichte van ons en onze waarden inhoudt. Iedereen die hier komt wonen moet zich aanpassen, en u doet net of u niet snapt dat dit niet om de kleding, maar om de waarden en ideologishce boodschap gaat. Trouwens, ook een bezoeker / vakantieganger moet zich aan onze mores aanpassen (bv geen vrouwen in de tram betasten) ook al mag hij (M/V) eigen klederdracht voeren.

Het zou me eerlijk gezegd wat rotten wanneer een Mexicaan (M/V) hier in vrolijke Mexicaanse textiel blijft lopen, of sandalen in de winter. Dat is heel iets anders dan met een politieke verklaring op je kop rond willen lopen, die aangeeft wat wij allemaal weten dat zo'n kopwikkel betekent.

U zou toch wel bezwaar zou hebben wanneer een bezoeker / bewoner hier het recht zou opeisen om toch echt wel met hakenkruizen op de mouw te mogen lopen / met onze overheid onderhandelen? Zou u het goed vinden wanneer onze vertegenwoordigers dan maar een hakenkruis opspelden bij een wederbezoek?

VreemdEend | 22-02-18 | 10:59

Je kuntr aan bovenstaande en onderstaande reacties precies zien wie met een grote bek op vakantie aan de Costa in het Nederlands een broodje kroket probeert te bestellen in de Tapasbar.

DrumPiet | 22-02-18 | 13:34
▼ 8 antwoorden verborgen

In wiens kont je kruipt, zul je van oogsten.
Zie dictator Alexander de Grote.
Dit gevalletje volksverrader zal binnenkort wel een penthouse gratis krijgen, van een bevriende Iraniër, als privé kwestie natuurlijk.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 22-02-18 | 08:10

Is ze nog naar culturele dingen wezen kijken, iets met hijskranen en Gamma touwtjes bijvoorbeeld?

uisge baugh | 22-02-18 | 08:04

Der Paulie | 22-02-18 | 04:42 | - Wat Sigrid Kaag namens Nederland doet, zich niet provocatief te gedragen en door 'n kopvod op te zetten, géén enkel effect kan hebben voor wat haar te doen staat in d'r contact met de Iraanse regering.'

Ik zie dit anders. Het is altijd beter om in een onderhandeling kracht uit te stralen.
1) In arabische / islamitische culturen wordt elke bereidheid tot compromis als zwakte ervaren.
2) De hoofddoek geeft aan dat een vrouw eens is met de stelling dat een vrouw t/m de helft van de waarde van een man heeft en dat moet uitdragen dmv haar kleding.

Het al aan de onderhandeling beginnen met het teken van halfwaardigheid, kan wel degelijk effect hebben op wat een minister van handel moet doen mbt de Iraanse regering. Of eerder, aan wat zij nog *kan* doen / bereiken nadat zij al bij aanvang heeft aangegeven dat zij alvast bukt.

P.S. Het nederlands is mijn tweede taal, dus excuseer mij enige taalfouten en corrigeer (ter lering) svp.

VreemdEend | 22-02-18 | 08:04

Het enige alternatief dat er voor Kaag is, is niet gaan. Is dat beter? Ik vraag het me af.

Dr_Prepper | 22-02-18 | 09:41

@MickeyGouda - Ik heb nooit in een islamitisch land gewoond. En wat is 'van binnenuit'? Er zijn genoeg die zeggen dat je eerst de koran en aanhangende teksten in het oorspronkelijke arabisch moet lezen voor je welk commentaar erop mag geven ook. Ik ken de islamitische wereld door lezen, door Westerse kennissen die er wel hebben gewoond, door ervaring met diverse leden van de islamitische bevolking hier in Den Haag, en door wat die laatsten mij zelf vertellen.
Dank voor het compliment op mijn nederlands. Ik hield m'n hart een beetje vast, of ik weer 'een Kuzu' zou doen (knipoog naar CeCa). Mijn moedertaal is engels.

@Dr_Prepper - Niet gaan is niet het enige alternatief. Het is alleen het enige alternatief dat ons kabinet (en de EU) toelaat. Beter zou zijn wanneer geen enkele afgevaardigde (V) van een EU land / de EU zelf akkoord gaat met het dragen van een hoofddoek.

VreemdEend | 22-02-18 | 10:31

@VreemdEend

Aangezien ik zelf van het consensusmodel ben was de perceptie van Arabische culturen voor mij een eye opener, vandaar. Weer wat geleerd, maar helaas niet iets dat mij er geruster op maakt voor de toekomst.

MickeyGouda | 22-02-18 | 11:01
▼ 2 antwoorden verborgen

Heel goed je een beetje aanpassen. When in Rome do as the Romans. In Iran een hoofddoek op. In Nederland hoofddoek af svp.

VictorReijkersz | 22-02-18 | 08:02

Wat een kolder. Wanneer zon soepjurk naar Nederland komt houdt hij toch ook zijn soepjurk aan?

HaatbaardKnipper | 22-02-18 | 08:22

Jezelf vrijwillig onderwerpen aan de neerbuigende Idioterie van de islam, je moet maar zo dwaas zijn. Zit Fatima Kaag daar om plannen te ondersteunen ter vernietiging van Israël, of was ze toevallig in de buurt en dacht ik drink effe een kopje thee mee.

Memek | 22-02-18 | 07:57

Maar, doe vooral verontwaardigd als Trump het over shithole countries heeft. Terwijl je die landen nog niet herkent als je er zelf op bezoek bent.

raskol | 22-02-18 | 07:55

En juist hierom: geen vrouwen meer in de politiek!

kommabijmebinnen | 22-02-18 | 07:55

Dus wij geven onze vrije waarden op onder druk van buiten? Spreek vooral voor uzelf, ik vecht - desnoods letterlijk - tot het bittere einde. Dit niet, nooit, niet voor mijzelf, maar vooral niet voor mijn dochter.

MickeyGouda | 22-02-18 | 08:15

Wel een hoofddoek om maar toch iets van haar blote onderbeen te zien. Vuike kech.

PresidenteDeConjovia | 22-02-18 | 07:54

Ik moest lachen! De vuile hoer.

schoon-schip-maken | 22-02-18 | 08:27

Dat hoofddoekje is niet gemaakt van stof tot nadenken.

Mr_Natural | 22-02-18 | 07:52

Mooi.

MickeyGouda | 22-02-18 | 07:55

Bijna Gandhi, dit. Fraai!

zwartblog55 | 22-02-18 | 08:24

Daar zit ze dan.

Fatah-mol Sigrid Kaag, getrouwd met Pallie Anus vol Qaq. En dat namens Nederland. #wegmetons

ml2mst | 22-02-18 | 07:51

als dat mens naar Soedan gaat of zo, laat ze zich dan eerst besnijden? Mag ze eigenlijk wel ons land vertegenwoordigen in die apenlanden?

langzullenweleven | 22-02-18 | 07:51

Hoofddoek en kek jurkje, niet vergeten. Nu maakt het niet zoveel uit of dit nu in Iran heeft plaatsgevonden, was Iran in Nl op bezoek zou het plaatje er hetzelfde uit gaan zien..
Ik heb begrepen uit eerdere verklaringen van Moslim mannen dat verhulling van vrouwenlichamendelen nodig is om de lusten van mannen te temperen..

zien jullie dit voor je!

Overigens is in Iran een revolutie gaande mbt bedekkende kleding en hoofddoeken.. beetje steun van onze vrouwelijke minister had nu geen kwaad gekund

fikkieblijf! | 22-02-18 | 07:49

Its all about the money. Zonder stof op je kop geen gesprek en er zal voor NL wel wat te halen vallen.

Noppies | 22-02-18 | 07:46

Zeg dat wel.
En vergeet niet dat het verdienmodel achter haar weg-met-ons principes haar ook bepaald geen windeieren heeft gelegd.

jemagookniksmeer | 22-02-18 | 07:58

Als malloten dit soort kleding van je eisen ga je niet meer naar ze toe maar laat je ze maar, als het dan perse toch moet, deze kant uit komen voor een gesprek. Onder jouw condities.

Wekkertje | 22-02-18 | 07:42

Hoog tijd dat D66 het actieve en passieve vrouwenkiesrecht afschaft, want het leidt alleen maar tot teleurstellingen als ik Kaag en Ollongren zie. Het leidt tot dictatuur, want dat is wat deze vrouwtjes diep van binnen willen, met Kaag als slaaf en Ollongren als meesteres.

Wanneer stopt deze destructieve vertoning?

tipo | 22-02-18 | 07:37

En ik heb nog wel zo braaf PVV gestemd.

Braboblanke | 22-02-18 | 09:21

Als Iraniërs naar Nederland komen moeten ze onze gebruiken respecteren.
Als wij naar Iran gaan, respecteren we hun gebruiken.
Dus zie niks mis met deze foto.

BasBr | 22-02-18 | 07:26

In Saudi Arabie had Kaag geen hoofddoek. In Iran is de hoofddoekplicht nu ook beetje bij beetje afgeschaft al moet daat nog verder voor getreden worden. Nederland had hier een gebaar moeten maken, wat ze aan alle vrouwen verplicht is. Maar Kaag is niet voor keuzevrijheid van andere vrouwen. Ze is kwaadaardig.

tipo | 22-02-18 | 07:57

Ik zou wel eens willen weten of het Kaagvod een gevolg is van Iraans- of van een Nederlandse richtlijn, als het om handelsbetrekkingen-missie gaat.

zwartblog55 | 22-02-18 | 08:15

Gebruiken is wat anders dan kleding. Je moet de kleding kunnen dragen die voor jou normaal is. een hoofddoek is en blijft trouwens een onderdrukkend symbool. De mannetjes mogen je haar niet zien want daar kunnen ze opgewonden van worden. Onthoud dat nu eens BASBr.

Ruud5 | 22-02-18 | 09:40
▼ 5 antwoorden verborgen

stel voor dat die woestijn bewoner een erectie van haar zou krijgen, heb je een best grote tent

stef3094 | 22-02-18 | 07:23

Waarschijnlijk worden er geen handjes geschut, want sigrid is onrein. (daar kan ik het wel mee eens zijn).

Kanarie_Geil | 22-02-18 | 07:21

Ik hou wel van onderdanige types ze zijn gewillig

stef3094 | 22-02-18 | 07:20

Ze zijn feministisch tot wanneer het over de islam gaat dan gaan ze plat op de buik.

Benesha | 22-02-18 | 07:18

Het is toch niet te geloven?! Op diplomatiek niveau zou het helemaal niet mogen uitmaken of je een man of een vrouw ontvangt. Het gaat om iemand die vanuit een andere land is gedelegeerd als gekwalificeerde en gelijkwaardige gesprekspartner. Het is ongelofelijk en stuitend dat onze minister zich dit laat welgevallen. Hoofddoek verplicht? Einde oefening!

MickeyGouda | 22-02-18 | 07:15

Het zou inderdaad niet moeten uitmaken, maar............. komaan je bent wijzer dan dat neem ik aan? Als je iets gedaan wil hebben, dan doe je natuurlijk aan lege gebaren zoals een hoofddoek op. Lang leve het Nederlandse bedrijfsleven en Nederlandse banen die het opleveren.

BasBr | 22-02-18 | 07:35

@MickeyGouda, hun profeet trouwde met Aisha toen ze 6 was en blafte haar vol vanaf haar 8e dus trek je eigen conclusie...

LangeNeus51 | 22-02-18 | 07:42

@BasBr

Maar dit is geen "leeg gebaar". Dat was het misschien ooit, toen we minder goed bekend waren met het fenomeen Islam en het gedachtegoed erachter. Inmiddels weten we dat vrouwenrechten in dit soort landen toch wel een serieus dingetje zijn. Dan wordt het tijd om stelling te nemen.

MickeyGouda | 22-02-18 | 07:51
▼ 1 antwoord verborgen

Sigrid vindt dit prachtig. Weet ook niet meer beter na decennialang ondergedompeld te zijn in een wegmetons cultuur zonder nuance of tegenspraak. Louter omringd met mensen die hetzelfde denken of doen. Op zichzelf prima maar dan kan je natuurlijk nooit effectief 17 miljoen mensen vertegenwoordigen. Dit is de meest waanzinnige keuze voor een minister ooit.

de Voorzittert | 22-02-18 | 07:14

De dag waarvan je wist dat hij zou komen. Het Nederlands bestuur onderwerpt zich aan vreemde mogendheden. Gelukkig hebben we de Nederlandse bevolking nog.

Toetsiemonster | 22-02-18 | 07:02

D666 doet dat, die wil nu ook weer de EU meer geld van ons laten verspillen door voor corrupte lieden in corrupte landen sinterklaas te spelen.

langzullenweleven | 22-02-18 | 07:53

Inderdaad, je wint er niets mee om een hoofddoek om te doen. Je bent sowieso een vrouw. Dat was het enige voordeel van Halbe. Er zat een piemel aan.

Deze mevrouw vertegenwoordigd niet de Nederlandse standpunten maar de eigen opvattingen over O.a. Palestina. Ik had links en hypocriet Nederland wel eens willen zien en horen als Sigrid met een Jood zou zijn getrouwd. Dan was het land te klein. De agenda is duidelijk. Houllebecq all over the place.

ristretto | 22-02-18 | 07:02

Klap in het gezicht van sigrids mede sexgenoten uit iran die protesteren tegen dit verplichte "alleen anaaldoekje".
Wel je ranzige bek vol hebben van aksies tegen vrouwenonderdrukking...

Kanarie_Geil | 22-02-18 | 06:56

Voelt toch een beetje als thuiskomen voor haar

HanMar2 | 22-02-18 | 06:50

Die idioten vertegenwoordigen steeds meer zichzelf. Zit je dan met je secularisatie pontificaal voor lul.

hoochee | 22-02-18 | 06:48

Voor de bühne multiculti lippendienst, bij de bij de hoofdtheedoekmoefti op bezoek: monoculturele onderwerping.

kaasfondue | 22-02-18 | 06:54

Waarom representeert dit mij? Schandelijk gedrag. Hier moet een referendum over komen. Oh, wacht even...

Overnijd | 22-02-18 | 06:45

Ik kan geen BAARD meer zien trouwens, geef mij maar een glad geschoren schoon gelaat. Nederland moet Ont-baarden.

Slurfje | 22-02-18 | 06:50

@Slurfje
Helegaar mee eens, al die mannen met dat schaamhaar rond de kin, met etenresten enzo...

Kanarie_Geil | 22-02-18 | 07:10

@Slurfje

Precies! Stoppen met de hipster-shit.

MickeyGouda | 22-02-18 | 07:20

Hier, een echte feministe die daadwerkelijk iets betekend heeft:
nl.wikipedia.org/wiki/Corry_Tendeloo
Daar steekt bovenstaande zelfislamiserende nieuw-links minister met dubbele agenda toch schril bij af. In de verte lacht een Kajsa.

atheïstisch stemvee | 22-02-18 | 06:44

Wat.een.schande... neem een voorbeeld aan die jonge schaakster die weigerde in S-Arabië te spelen ivm verplichte hoofdbedekking. Kaag is een nog ergere schande voor het Nederlands aanzien dan Zijlstra

raskol | 22-02-18 | 06:31

Nog even en ik ga onze huidige regering bijna als nsb'ers zien, glimlachende nsb'ers, die schijt aan de Nederlanders hebben en ons verkopen aan de islam en de eussr. Kopvod op je kop en je hol omhoog voor het juk van de EU.

Slurfje | 22-02-18 | 06:46

Ten tijde van de Tweede Wereldoorlog had je een groep Nederlanders die heulden met de duitse Overheersers, deze duitse kontlikkers waren de Nsb'ers en eigenlijk nog slechter dan de duitsers. Hetzelfde gevoel bekruipt mij bij het zien van deze beelden van die d666 mevrouw met hoofddoek in onderdanige positie en op onderdanige afstand van die islamitische Vijand op zijn troon. Mijn maag keert om en ik wil gelijk in een verzetsgroep deelnemen, maar die zijn er nog niet in Ons Nederland. Ik kan alleen maar hopen op de-islamisering van Ons Nederland en dan hebben we ook nog een Ettur die weer gaat bukken voor de EUssr. Wat leven we toch in walgelijke tijden met al die vijanden van Ons Nederland.
Islamitische- en slinkschetrollen kunnen ook ongezien etcetera

Slurfje | 22-02-18 | 06:31

Wat een trieste onderdanige vertoning.

Bat-Adam | 22-02-18 | 06:29

Nee dat doet ze alleen bij macht uitstralende mannen die onderwerping eisen. Krijgt ze heimelijk een nat poesje van. Niet in Nederland hoor want metoo. Maar bij exotische mannen... (comment hoort onder de masaitekst hieronder)

kaasfondue | 22-02-18 | 07:00

Gaat ze bij een bezoek aan de Masai nu ook met de tieten bloot? (Niet dat ik daarop zit te wachten trouwens....)

Go_Vegan2.0 | 22-02-18 | 05:52

Waha! Tegel van de dag.

kapoerewiet | 22-02-18 | 09:04

D66, de partij die landverraad tot kunst verheven heeft. Snel entarten!

Reaganmania | 22-02-18 | 05:43

en zo is het. van Mierlo draait zich om in zijn spreekwoordelijke graf nu zijn opvolgers gewoon weer regenten zijn geworden en daar wilde hij nu juist van af.

langzullenweleven | 22-02-18 | 07:55

Heerlijk dit. Stelletje domme wijven zonder eigenwaarde..

Ghehehehe, #metoo toch?

schoon-schip-maken | 22-02-18 | 05:42

Morele - oriëntatie - vraag.
Graag uw hoogmoedige, maar toch trefzekere analyse over religieuze scherpslijperij. Want u heeft als lezer empathisch vermogen.
En als u Nederlander bent, dan kunt u putten uit een eeuwenlange traditie van in ''fijnheid'' tegen elkaar opbiedende kerkjes en geloofsgemeenschappen, die allemaal als beste weten, ''hoe het echt zit met de goede moraal, en natuurlijk, hoe god aan hun zijde staat, omdat zij plaatsvervangend, de beste hofhouding van Jahweh / God / Allah - himself representeren'.
Zo, welkom beste fijnslijper, via dit stukje wordt u uitgenodigd plaats te nemen op de stoel der gerechtigheid. (u kunt dat vast wel, want uw voorouders hebben eeuwenlang heimelijk gewerkt aan ''t bereiken van deze morele vergezichten)
De vraag voor U als Opperrechter.
Welke vrouw is in uw ogen het meest eerzaam?
-Een vrouwlijk buitenlandse minister draagt keurig volgens uw kledingvoorschriften de kopvodden, als zij bij u in Iran op bezoek is, terwijl u wéét, dat zodra zij weer in 't buitenland is, zij dan ook weer zónder dat kopvod rondstapt en in gesprek is met vreemde mannen, zónder dat zij onder toeziende begeleiding is van d'r man of ander familielid;
-een Iraanse vrouw die in 'n protest om meer vrijheid d'r kopvod heeft afgezet; waarop zij met 28 andere 'hijab-protesters' werd gearresteerd, ookal wéét u, dat deze vrouwen al jarenlang keurig hun kopvodden hebben gedragen, en ook keurig onder controle zullen hebben geleefd van hun echtgenoten of mannelijke familieleden.
Het morele antwoord is duidelijk.
De hiërarchie van te waarderen vrouwen is duidelijk.
Er bestaan Sjiitische vrouwen (domweg, omdat niemand 't ware geloof kan of mag verlaten, zoals bij elke andere sekte);
en er bestaan niet-Sjiitische vrouwen (domweg, omdat christen-vrouwen, of andere heidense vrouwen, per definitie geen aanspraak kunnen maken op enige vorm van respect; want zelfs 'n Sjiitische hoer is altijd nog veel meer waard dan 'n christen-vrouw).
Waarom deze vraag, plaatsvervangend bedacht vanuit 't hoofd van de Iraanse theocratie, verduidelijkt, dat elke poging van 'n niet-Sjiitische vrouw, om respect te krijgen namens Nederland die zij als regering vertegenwoordigt, net zo veel waard is als 't gehuil van wolven in de woestijn.
Wat Sigrid Kaag namens Nederland doet, zich niet provocatief te gedragen en door 'n kopvod op te zetten, géén enkel effect kan hebben voor wat haar te doen staat in d'r contact met de Iraanse regering.
Sigrid Kaag is altijd vrouw en altijd niet-Sjiitische.
Of je je nu diplomatiek-meegaand opstelt of niet; slechts minachting kan haar deel zijn.
En daarmee is de slaafse onderdanige en respecterende houding tegenover moreel-intoleranten duidelijk; slechts intolerant gedrag tegenover intoleranten is functioneel productief.
Sigrid Kaag had gewoon bloothoofds moeten komen op audiëntie; daarmee de Westerse eigenwaarde en de Westerse waardigheid symboliserend.
Zouden de Iraanse gabbertjes haar niet hebben willen ontvangen, dan kan volstaan worden met 'n welgemeend 'Fuck you'.
Wat 'nu' met Iran is besproken, is per definitie vernederend.
en dan heb ik 't nog niet eens over de spoedig te verwachten confrontatie tussen Iran en Amerika, waarbij Nederland onvermijdelijk de kant van Amerika zal moeten kiezen.
Van vrouwen als Sigrid Kaag, verlos ons heer.
(ze staat daar ook namens mij, mijn Nederlanderschap te vernederen; voor helemaal *niks*, met geen enkel dienstbaar doel; ik ben terecht verontwaardigd; ik voel mij via haar optreden publiekelijk belachelijk en vies gemaakt)

Der Paulie | 22-02-18 | 04:42

En vanaf zijn portret aan de muur keek Khomeini tevreden naar de defaitistische Kaag die voor de gelegenheid haar islam+ hoofddoek uit de hoofddoeken kast heeft gehaald omdat haar burka nog niet droog was van gisteren en khomeini weet: De toekomst is aan ons sjiieten, en als de hele wereld geïslamiseerd is kunnen we lekker verder met de strijd tegen de soennieten.

En nu in hetzelfde pakkie naar Trump Sigrid!

MEDIACRATIE | 22-02-18 | 04:37

Met of zonder kopvod, we hebben potverdomme überhaupt niks te zoeken in dat kutland.
Of is ze daar om geld in te zamelen voor de Palestijnen?
Op de terugreis nog even een bezoekje aan Nasrallah in zuid-Libanon en de missie is geslaagd.

Ruimedenker | 22-02-18 | 03:20

Shell-belangen (olie en vooral gas). Daarom na Halve Shellstra nu Kaag op BuZa en Rutte neemt zogenaamd lang de tijd om een geschikte opvolger te zoeken voor Halbe, maar ondertussen kan Kaag even alle benodigde bezoekjes in het belang van Shell afleggen. Is ze ook al in Rusland geweest? Vast wel.

Watching the Wheels | 22-02-18 | 03:42

Hoekstra, Wiebes, Zijlstra, Kaag, allemaal ex-Shell werknemers.

Watching the Wheels | 22-02-18 | 03:43

En Joop zag dat het goed was. 29 dappere vrouwen in de bak gezet door de zedenpolitie. Geen woord. Stelletje kut #metoo jankerds. Dít is de echte onderdrukking der vrouwen. Maar wacht even, ah... het is islam! Dan is het oké! Nnnnnnnnnnnext!

Knijthuis | 22-02-18 | 03:05

Dat lijkt me niet helemaal juist. Joop kijkt even de andere kant op. Hebben ze het wel vaker druk mee.

Mazzelstof | 22-02-18 | 06:28

Ergens hoop je toch dat die lap losschiet, en ze ter plekke volgens islamitisch recht behandeld wordt.

obominotie | 22-02-18 | 02:36

EH, wellicht dit even laten uitzoeken en natrekken door iemand die het Farsi machtig is?

"The Dutch Foreign Minister also told Iran's missile program that the legitimacy of the Iranian weapons program to defend itself is legitimate and recognized."
kayhan.ir/fa/news/126788/%D9%85%D8%B1%...

Panos88 | 22-02-18 | 02:21

En dat is het verschil een Nederlander past zich overal aan waar ook ter wereld ... een gast naar Nederland neemt zijn achterlijke gebruiken mee en de Nederlander moet zich dan maar aanpassen aan zijn tyfus zooi... waar niet om gevraagd wordt .. en wij zijn.niet blij .

Jetstream | 22-02-18 | 02:15

Deze Nederlander is zich al een jaar aan het aanpassen in Ecuador. Spreek inmiddels redelijk Spaans en respecteer de Ecuadorianen. Ik ben hier te gast en dien mij aan te passen. Krijg er gelukkig heel veel vriendelijkheid voor terug.

Gulliver | 22-02-18 | 02:32

Als ik ooit dit zinkende schip zou kunnen verlaten zou ik niet meer op geenstijl of enige andere nederlandse nieuwssite komen! Ik zou zonder dagelijkse bevestiging gewoon weer iedere dag blij zijn en al helemaal als je je realiseert dat dit allemaal voorbodes zijn van de volgende grote europese oorlog.
Ik ben blij voor je en bedoel deze tegel zeker niet negatief. Hoop dat ik ook ooit de kans krijg.

Bali Lovert | 22-02-18 | 04:44

Zitten ze Kaag achter de kopvodden?

Kijkeensaan | 22-02-18 | 02:13

Kopvoddenboer(in)

Kijkeensaan | 22-02-18 | 02:11

Nederland zou de revolutie van de Iraanse vrouwen moeten steunen niet de onderdrukker. Maar ja D66 die zouden de organen van hun moeder nog vergeven voor een beetje macht.

Gulliver | 22-02-18 | 01:57

Nou mooi van GeenStijl we hebben er weer een werkwoord bij bij: kopvodden
Hoe gaanuh-muh dat vervoeguh?
Ik kopvod - ik vod kop
jij kopvodt - jij vodt kop
hij kopvodt - hij vodt kop
wij kopvodden - wij vodden onze kop
jullie kopvodden - jullie vodden jullie kop
zij kopvodden - zij vodden hun kop
zij hebben gekopvod of ... zij hebben kopgevod?
De verleden tijd wordt halalmaa ... (excuus) helemaal mooi, probeer maar.
Mogelijkheden genoeg.
Kopvodderij
Kopvodderend.
Kopvodderrund(eren) genoeg. Evocatus

Evocatus | 22-02-18 | 01:28

Hier spreekt ze een paar dagen terug in Saoedi-Arabië met de president van Jemen, zonder hoofddoek, in westerse kledij. www.ad.nl/buitenland/ook-tweede-kamer...

De foto is daar verspreid door het Nederlandse ministerie, die foto uit Iran komt van de Iraniërs. Waarschijnlijk is ze beetgenomen door Rohani, om de voorwaarde van een hoofddoek voor haar acceptabel te maken is haar wellicht een gesprek achter gesloten deuren beloofd; de foto lijkt dan ook stiekem genomen terwijl Kaag zich concentreerde op het gesprek, dat lijkt me geen normale gang van zaken.

Het resultaat is wel dat Rohani mooi propagandamateriaal heeft voor het thuisfront: "Kijk zelfs de minister van het verdorven Nederland vindt het legitiem om vrouwen te eisen een hoofddoek te dragen!"

Panos88 | 22-02-18 | 01:23

*De Iraanse= de Iraanse media

Panos88 | 22-02-18 | 01:57

Exporteurs van hijskranen zullen wel blij zijn met deze toenadering tot de Iraanse markt.

Gulliver | 22-02-18 | 02:00

In ieder geval is het dankbaar propagandamateriaal voor het regime.

Benesha | 22-02-18 | 07:36
▼ 1 antwoord verborgen

Hee Geenstijl waarom hebben jullie de foto van Kaag die op de Postonline wel te zien is niet geplaatst.
Allah nog aan toe.De horror.

linus | 22-02-18 | 01:19

Mevr. Kaag heeft een zieke geest en schoffeert alle Iraans vrouwen die hun hoofdddoek willen afwerpen.

Ze zal wel tegenwerpen; ik moet iets van die Iraanse leiders gedaan krijgen, dus dan maar met een hoofddoek op.

Echter de Iraanse vrouwen smeken om een gebaar. Een gebaar dat een minister van buitenlandse zaken, in principe dé persoon par excellence, het beste kan doen.

Het kan trouwens dus nog erger, de Zweedse, zichzelf als feministisch afficherende, regering is echt helemaal van het padje af.

Zweden was vroeger een prachtig land, mooie harde natuur, prachtige gebruiken. Bergman maakte indrukwekkende films. Alles foetsie, alles ondergescheten door de Islamisten.

Moet ineens denken aan die Correspondent scribent, die laats schreef dat Bat Y'or waanbeelden verkondigde. Ben benieuwd hoe hij de Zweedse regering en hun gedrag in Iran zou gaan duiden. Hoi Correspondent, Hör du mig?

We moeten zo ongeveer de diplomatieke betrekkingen met Zweden gaan verbreken en kan iemand in de Tweede Kamer mevr. Kaag ter verantwoording roepen.

Mijn got we zijn toch wel opgescheept met die twee, dames Kaag en Ollongren (+ Raad van State-onderdanigers), politieke piassen, alleen het zijn harde en gevaarlijke "grappen", die ze ons toedienen.

En let op! mevr. Ollongren wordt voorbereid om de eerste vrouwelijke ministerpresident van Nederland te worden! Zelfde soort gejuich als monstertje Clinton deed opklinken (tot in Nederland werd deze juich-lariekoek ook uitgevent ... oh .. pardon ... uitgewijfd (Zo goed, beste regressief-feministen?)
De gekken daar/hier vormen niet alleen de directie, maar bouwen het gekkenhuis, Evocatus

Evocatus | 22-02-18 | 00:59

Respect voor de kritische Italiaanse journaliste, wijlen Oriana Fallaci, die in september 1979 een interview afnam bij ayatollah Khomeini. Voor het ontvangst moest zij zich in een chador hullen.
Khomeini tijdens het interview confronterend waarom vrouwen in Iran zich onder die absurde kleding moeten verstoppen antwoordde Khomeini haar: Onze gewoonten zijn uw zaken niet. Als je niet van islamitische kleding houdt ben je niet verplicht om het te dragen - waarna Fallaci de daad bij het woord voegend die opgelegde stomme middeleeuwse lap meteen aftrok.
www.nytimes.com/1979/10/07/archives/an...

drs.Nee | 22-02-18 | 01:44

Die ollie als mp?
Dan moet demofoben66 eerst de grootste partij worden.
Momenteel gaat het de andere kant uit (ghe...).

Kanarie_Geil | 22-02-18 | 07:37

Daar kan je wel eens gelijk in hebben. In België is een zekere politica Gwendolyn Rutten bij Bilderberg geweest dit jaar en dat voorspelt ook niet veel goeds.

Benesha | 22-02-18 | 07:40

Het verschil is dat de Sikhs niet van je eisen dat je je zo uitdost en dat Turdeau daar sowieso niet met officiële doeleinden is. Dat maakt dit niks meer dan een verkleedpartijtje.

Panos88 | 22-02-18 | 00:48

Althans; je hoeft je niet zo uit te dossen als je ze in hun land met ze in gesprek treed, wel als je een tempel bezoekt, maar dat is dan alsnog je eigen keuze. Toch wel een verschil.

Panos88 | 22-02-18 | 00:50

Denk jij dat de Sikh onderdeel van de islam uitmaken? Is me niet helemaal duidelijk wat je hiermee bedoelt.

MEDIACRATIE | 22-02-18 | 05:17

Nee. Ik heb een leuke avond gehad, en die laat ik me niet verknallen door zo’n hoer van Fatah. Dus ik sla even over met dit topic.
Voorzitter, dat was het in eerste termijn. De groeten.

Stormageddon | 22-02-18 | 00:33

Rutte in een jurk.
Daar zou ik dan weer niet gek van opkijken.

laagvliegert | 22-02-18 | 00:32

Door je te laten dwingen/chanteren een hoofddoek te dragen bevestig je daarmee naar Iraanse vrouwen dat de verplichting een hoofddoek te dragen legitiem is. Immers beloon je de in dit geval informele druk vanuit Iraanse zijde door toegeven en een officieel gesprek; het bevestigd autoriteit en dat voelt zo'n halve dictator maar al te goed aan.

Dus foei Sigrid, jij mag van mij niet meer in de powervrouwen top 100.

Panos88 | 22-02-18 | 00:26

Er schandelijk bovendien als je je bedenkt dat er op het moment een paar vrouwen worden verkracht en doodgemarteld in een Iraanse kerker voor het protesteren zonder hoofddoek.

Panos88 | 22-02-18 | 00:32

En als je dan vind dat je als bezoeker/gast van een een andere cultuur die hebt te respecteren, vraag dan ook van onze gasten.
Geen hoofddoeken!

de honden blaffen... | 22-02-18 | 00:11

Neee, veel verder. Vanaf heden praten we alleen met Iraniërs, als ze (in de originele variant) gekleed zijn in Volendamse kledendracht!

krijgdetiefusmaar | 22-02-18 | 00:14

mmmm....
Which one is our minister?
With a beard?

wezen | 22-02-18 | 00:10

Buigen-bukken-appeasen-pleasen. Ziedaar het Nederlands 'beleid' in het Midden-Oosten.
-
En het mag ook nog wat kosten: 23 soldaten is nog maar een beginnetje.

bisbisbis | 22-02-18 | 00:10

Het is precies de reden waarom je geen mensen met een bepaalde voorliefde voor de regio en cultuur naar dit soort gelegenheden moet sturen; die zijn veel te makkelijk in te pakken terwijl van de andere zijde nauwelijks toenadering verwacht wordt naar de westerse mores.

Panos88 | 22-02-18 | 00:29

Verwacht dat die klootzak bij een bezoek aan Nederland uit respect onbeperkt spareribs gaat vreten.

RickTheDick | 22-02-18 | 00:09

En pils drinken. veel pils.

HaatbaardKnipper | 22-02-18 | 00:13

Daar zit bijeen,
in vol ornaat
Tevree gezaam,
#Team Jodenhaat.

Graaisnaaiert | 22-02-18 | 00:08

Jaha, dit geloof wind er doekjes om. T’is al een stapje verder dat je als vrouw hier binnen mag komen. Winnen we hier terein? Volgende keer gewoon je zelf zijn zonder kopvodden.

Datgingniegoed | 22-02-18 | 00:03

Buig dhimmi, buig...

de honden blaffen... | 22-02-18 | 00:01

Andere functie. Lees je eens in, het is al een oud onderwerp, je hoort bij te zijn.
Niet elk stukje stof is gelijk omdat de overeenkomst het stukje stof is. SS-insignes zijn niet zomaar een textieltje en wat Max draagt is niet gelijk aan de swastika van de islam.

sockpuppet | 22-02-18 | 00:38

Ja, als het op onderdanigheid, gehoorzaamheid en kruiperigheid aankomt spreekt Nederland een woordje mee.
Kijk maar goed, zandbakjongens. Die loopt straks braaf op drie passen achter haar man aan. En zij representeert Nederland, dus jullie begrijpen dat Nederland straks ook braaf doet wat de Allahlanden willen.

JvanDeventer | 21-02-18 | 23:53

Beklemmend.
De onderdanigheid, de voetjes bij elkaar en zichzelf aanpratend dat men respect en begrip toont voor de cultuur van een ander. Alsof de machtswellust van de ander iets met cultuur te maken heeft.

MistaRazista | 21-02-18 | 23:52

Weerzinwekkend gekruip voor middeleeuws georiënteerde idioten. En daar nog prat op gaan ook. Afschuwelijk inderdaad. Bahbah.

HaatbaardKnipper | 22-02-18 | 00:02

Hoe is dat om 200 jaar terug in de tijd te gaan? Het moet onderhand afgelopen zijn om vanuit de Nederlandse samenleving dergelijke smerige moslimlanden te bezoeken.

wieowie123 | 21-02-18 | 23:48

Wat doet ze daar? wapens?

Zoltan | 21-02-18 | 23:48

Laten we hier in vredesnaam mee ophouden, wat een wanvertoning......

Schijngestalte | 21-02-18 | 23:45

Bezopen toch? Laten we dan afspreken dat we die lappen in ons land niet opdoen. Zou trouwens ook geen kwaad kunnen als die vrouwen er wat gezelliger bij zouden gaan lopen. Maar wat ik ook niet begrijp is die rare gewoonte wanneer niet joden zo nodig een keppeltje op doen wanneer ze aan joodse bijeenkomsten meedoen. Net zo bezopen.

joost3001 | 21-02-18 | 23:43

Jonguh. Weet je het nou nog niet? Je moet met je rotpoten van onze rotjoden afblijven.

knutsel_ | 21-02-18 | 23:47

Eerst de VOC mentaliteit. Er moet handel gedreven worden de rest is voor de bühne. Of zou ze andere intenties hebben?

Trumme | 21-02-18 | 23:40

Een EU baantje?
Veel geld voor weinig!

Ce ca! | 21-02-18 | 23:43

Dat noemen ze nou even bukken voor het vaderland en dan bruut zonder spuug. Daarna wel weer met de aardappel in de keel erg respectvol doen enzo..

Denkhetnjet | 21-02-18 | 23:38

Hey Halbe, wat heb je ons aangedaan? Nu moeten we het ook nog stellen met deze kopvodmevrouw in jouw plaats.

Amsterdamsko | 21-02-18 | 23:36

Duivel Khomeini kijkt ook mee vanaf de muur. Is dat nog niemand opgevallen?

Lupuslupus | 21-02-18 | 23:35

Begrijpelijk dat ze een doek om der kop heb, ze moet het Nederlands belang dienen maw HANDEL. Slap gelul over mensenrechten ed moeten onze ministers voor zich houden... niet ons probleem... en alsof je er iets mee opschiet.

TRE 565 | 21-02-18 | 23:35

De een noemt zijn appartementje een privékwestie, de ander haar religieuze hijab-teken van vrouwenonderdrukking. Het probleem met al deze D66 partijkloppers is, dat ze geen enkel besef meer hebben dat ze het Nederlandse volk representeren in het openbaar. Minister Kaag draagt een variant van het spaghettimonster op haar test, waarmee ze de openbare ruimte met opzet verandert in een religieuze en haar eigen aanwezigheid met opzet in een privékwestie. Dit is niet de invalMinBuZa maar Sigrid Kaag, een privépersoon die zich omhult en afzondert uit de openbaarheid met religieuze privékwesties. Zij beledigt de Iraanse vrouwen, die zich willen bevrijden van elk religieus juk. Zij is een schande voor Nederland.

Eeuwig..Op..Vakantie | 21-02-18 | 23:34

Hear hear!

Ce ca! | 21-02-18 | 23:44

Als je ergens op bezoek bent dan pas je je aan. Zo hoort dat. Om dezelfde reden zijn die hoofddoekvrouwtjes in Nederland onbeschoft en asociaal, want ze passen zich niet aan.

Moeki de Meeuw | 21-02-18 | 23:29

Als je hun religie niet aanhangt en je weet wat er de afgelopen tijd aan verzet van vrouwen in Iran is geweest tegen de reli popo dan geef je een signaal af en dat die je niet door een kopvod op te zetten.

Trumme | 21-02-18 | 23:43

Dit valt eigenlijk meer te vergelijken met van iemand eisen dat hij of zij in Volendammer kledingdracht verschijnt. En laten we nou niet doen alsof Rohani in al zijn vroomheid een hartaanval zou krijgen van een paar haren, die heeft waarschijnlijk ergens een eigen harem liggen. Dit zijn de eisen van een potentaat die zijn autoriteit wil legitimeren.

Panos88 | 22-02-18 | 00:43

Met dit gebaar maakt ze wel in een keer duidelijk dat Iraanse vrouwen die hun leven wagen door het kopvodt er bij neer te leggen geen steun hoeven te verwachten uit het Kalifaat der Lage Landen.

lieverdeauddanreaud | 21-02-18 | 23:29

Heeft Silvana Anna en de rest van de vrouwen beweging al gereageerd ?

Trumme | 21-02-18 | 23:46

Kan iemand tegen haar zeggen dat “Insjallah” niet betekent dat je een sjaal aan moet doen.

Tapioca pudding | 21-02-18 | 23:29

Oh fuck dit is Iran, daar zeggen ze “xodâ-hâfez ” lees ik net.

Tapioca pudding | 21-02-18 | 23:34

Nee, hoor, in het Farsi is het óók 'Inshallah'.
-
'xodâ-hâfez' betekent zoveel als: 'de Heer behoede / bescherme u'

bisbisbis | 22-02-18 | 00:06

En had ze een keuze om het niet te doen. Ze nee, dan heeft heel populistisch Nederland gelijk. Zo ja, waarom de jeuk doe je dat kopvod op?

deministerpresident | 21-02-18 | 23:26

Goed gezegd.

Lewis Lewinsky | 21-02-18 | 23:52

Je kunt een hoofddoek op doen en de dialoog aan gaan en van gedachten wisselen maar dan ben je verkeerd bezig.
Je kunt geen hoofddoek op doen en is het onmogelijk om de dialoog aan te gaan dan ben je goed bezig.
Laat ik nu voor het eerste kiezen.

botbot | 21-02-18 | 23:23

vanFleppensteijn | 21-02-18 | 23:38
En wat is het nut daarvan? wat denkt u daar mee te bereiken?

botbot | 22-02-18 | 00:13

@botbot
Onze olie komt uit Rusland.

toetssteen | 22-02-18 | 00:18

toetssteen | 22-02-18 | 00:18 |
Voor hoe lang? Het stomste wat je doen kunt is om op één peerd te wedden.

botbot | 22-02-18 | 00:30
▼ 8 antwoorden verborgen

Dit is niet mijn minister vriend.

deministerpresident | 21-02-18 | 23:22

Wel dus.

Lewis Lewinsky | 21-02-18 | 23:31

En niet van die lenige
blote benige
deer onder
want dat soort gedonder
dan ben ik
niet de enige
die je hard
en grondig
in een stoffig gat
tot dodens thoe
gaat stenige.

geile groetjes jouw Aya (tollah kussie kussie)

LibertasSimplex | 21-02-18 | 23:21

Waarom zijn al onze bestuurders en royals toch zo gek op landen waar zo veel mensen vermoord worden, het lijkt wel dat ze dat hier ook het liefst zouden invoeren.

uisge baugh | 21-02-18 | 23:21

Olie!

Ce ca! | 21-02-18 | 23:45

Tuurlijk en kak aan het krapuul. Willy’s oma wilde na de vaandelvlucht in WO II bij terugkeer ook de democratie afschaffen. Een gruwel voor die lui inspraak van het volk. Liever de dictatuur en als het moet kwaadschiks.

HaatbaardKnipper | 22-02-18 | 00:11

@HaatbaardKnipper | 22-02-18
Het was Wilhelmina die de democratie wilde afschaffen. Willy's over-grootmoeder.

demaup | 22-02-18 | 00:19
▼ 1 antwoord verborgen

Staat haar goed, ze mag 'r blijven wat mij betreft.

Dr. Blechtrummel | 21-02-18 | 23:21

Vraag haar nu maar waarom ze in Nederland dan geen hijab draagt. Smerige hoer van de islam

Mali | 21-02-18 | 23:21

Die persoon op de tweede foto is écht onze minister van buitenlandse zaken? Dat is echt waar?

Langshetrandje | 21-02-18 | 23:19

Bijna. De vorige had gejokt dat hij in een Russische datsja was geweest. Zo erg. Een politicus die een leugentje vertelde. Je gelooft het niet.

lulleficatie | 21-02-18 | 23:22

Zijkstra was echt dom. Deze hoofddoek is gevaarlijk voor de rechtsstaat.

Langshetrandje | 21-02-18 | 23:25

Hadden we Zijlstra nog maar. In ieder geval zou die geen kopvod op hebben.

Lupuslupus | 21-02-18 | 23:32

Tijd om het Wederkerigheidsprincipe als beleidsinstrument op te nemen. Wij dragen een doek op ons hoofd in jullie land op het moment dat alle moslimas in NL ook respect tonen door hun hoofddoek niet meer in het openbaar te dragen.

Winter_is_coming | 21-02-18 | 23:17

Maar zie ik daar nou blote enkels? Foei!

SchichtigeSpicht | 21-02-18 | 23:14

Opwindend inderdaad.

Vula | 21-02-18 | 23:18

Kaag of kech, daar zit maar een enkeltje verschil tussen.

BozePaarseMan | 21-02-18 | 23:18

@BozePaarseMan | 21-02-18 | 23:18
Lol

Lewis Lewinsky | 21-02-18 | 23:30

Tja, dat is westers feminisme tegenwoordig.

GroetenVanUrk | 21-02-18 | 23:14

De vrijheid om je eigen vorm van onderdrukking te kiezen.

Panos88 | 22-02-18 | 00:38

Oké je mag komen Kaag.
Maar dan wil ik wel.
Dat je nen kopvod draag.

LibertasSimplex | 21-02-18 | 23:14

Kaag wil dat maar al te graag.

Lewis Lewinsky | 21-02-18 | 23:30

D66 past zich overal aan ,als ze maar mee kunnen regeren.

Lasmeister | 21-02-18 | 23:14

Ik dacht echt dat dieper zinken dan Ella Vogelaar niet mogelijk was.

flashforward | 21-02-18 | 23:12

Tja

rein9576 | 21-02-18 | 23:13

Ha!

Lewis Lewinsky | 21-02-18 | 23:13

There is always a bigger idiot, zeggen ze op de beursvloer. Found her!!!!

Winter_is_coming | 21-02-18 | 23:18
▼ 1 antwoord verborgen

Hoofddoekje leggen. Niemand zeggen.

Lewis Lewinsky | 21-02-18 | 23:11

Niemand wordt Kaag. Zeggen wordt neerleggen.

Langshetrandje | 21-02-18 | 23:14

Een regelrechte provocatie, niks meer en niks minder!

Amsterdamsko | 21-02-18 | 23:11

Maar even niet over die kopvod. Wat heeft een NL minister te zoeken in Perzie?

Winter_is_coming | 21-02-18 | 23:11

Ik moest het even Googlen. Ze bezoekt Saudi-Arabie, Oman en Iran. Volgens het persbericht om "(te) praten over het oplossen van regionale conflicten, waaronder de situatie in Jemen, veiligheidsvraagstukken, mensenrechten en economische samenwerking. Kaag: ,,Deze landen hebben ieder op verschillende wijze een belangrijke rol in de regio. Nederland en Saoedi-Arabië, Oman, Iran en Jemen hebben een gedeeld belang bij een stabiele en welvarende regio."". Ik heb nog steeds geen idee wat ze daar doet...

DutchMountain | 21-02-18 | 23:31

Wat is het NL belang dan??????

Winter_is_coming | 22-02-18 | 00:08

Oliebelangen veilig stellen.

Graaisnaaiert | 22-02-18 | 00:20

Waar in Amsterdam is deze foto genomen?

BozePaarseMan | 21-02-18 | 23:10

Ze valt mooi weg tegen de gordijnen. Maar het was natuurlijk nog veel mooier geweest als mevrouw de minister de hoofddoekprotesten in Iran zou ondersteunen en daar blootshoofds zou zitten. Als eerbetoon aan de moedige Iraanse dames die in de gevangenis verdwijnen omdat ze op straat als protest hun hoofddoek aan een stok binden.

medusa324 | 21-02-18 | 23:09

En bedankt! Namens vrouwen in Iran die tegen de onderdrukking die de hoofddoek is ingaan. Gemiste kans.

Montesquieue | 22-02-18 | 00:32

When in Rome, maar niet in Nederland.

SDI | 21-02-18 | 23:09

Mevrouw Kaag zal heus beredenen dat indien je een ander land aandoet jij je moet conformeren aan de daar bestaande cultuur. Maar zou zij die grens ook trekken voor immigranten in of bezoekers aan ons land? Ik denk van niet. Zij is getrouwd met een Fatah-politicus. nl.wikipedia.org/wiki/Sigrid_Kaag#Per...

Jan-Joris-Jaap-Joop | 21-02-18 | 23:09

Dat is gewoon waar.

Lupuslupus | 21-02-18 | 23:21

Kaag is getrouwd met een Fatah-palestijn. Het zou me niets verbazen als ze thuis ook gewoon een hoofddoekje draagt/moet dragen.

lulleficatie | 21-02-18 | 23:08

Waarom moest die VVD-er ook alweer het veld ruimen? Oh ja Takiyya.

knutsel_ | 21-02-18 | 23:07

Hoge Hakken Echte Liefde

LibertasSimplex | 21-02-18 | 23:06

D’66 is een kruitvat voor een burgeroorlog. De haat straalt ervan af. Christen unie schofferen maar wel bukken voor de islam. Eng club D’66.

franck7020 | 21-02-18 | 23:06

Deze coalitie dondert binnenkort toch in elkaar. De CU is wel goed maar niet zó gek dat ze zich steeds.maar.weer in hun gezicht laten spugen. Mark my words.
Dat ze met de christenhaters van D666 in zee zijn gegaan is hun allergrootste fout geweest. Allemaal voor het pluche. Maar er komt een tijd dat zij zelf inzien dat het niet verder kan.

Lupuslupus | 21-02-18 | 23:25

Mee hopen doet.

Langshetrandje | 21-02-18 | 23:27

@Lupuslupus
Tijdens de onderhandelingen liep het al "stroef" tussen Pechtold en Seegers.
Seegers was écht boos!
Ik vermoed dat u het bij het rechte eind heeft.

demaup | 21-02-18 | 23:38

Netherworlds... +1 voor de extra sneer. En natuurlijk heeft ze helemaal gelijk. Ik krijg ook de kriebels van 'traditionele' moslim vrouwen met die domme hoofddoeken en hun piepstemmetjes. Kruiperig jezelf enorm tekort doen. Een vrouwelijke minister zou juist een voorbeeldrol moeten vervullen en een inspiratie zijn voor zelfontplooiing. Maar nee.. Het is weer een D66er. Van de oorspronkelijke idealen van politieke vernieuwing is niets meer terug te vinden. Luie plucheplakkers.

PureYak | 21-02-18 | 23:04

The Netherworlds is inderdaad erg goed. Groot geworden door onderdanig te blijven.

knutsel_ | 21-02-18 | 23:12

Kijk is ze zelf moslim moet ze maar om haar hoofd wikkelen waar ze zin in heeft.
Van vrouwen die niet tot het islamitisch geloof behoren hoort echter niet verwacht te worden dat ze een hoofddoek gaan dragen daar.
Respect voor culturen is prima, maar er zijn grenzen.
Je hoeft je niet als een deurmat te gedragen uit angst om respectloos te zijn.

anemia | 21-02-18 | 23:04

Ik neem aan dat ze ook moslim is. Je kunt als "ongelovige" vrouw niet met een moslim trouwen zonder je te bekeren tot islam.

lulleficatie | 21-02-18 | 23:11

@lulleficatie | 23:11 U doet uw nick eer aan. Wie beweert dat haar Palestijnse echtgenoot moslim is?

hatari | 21-02-18 | 23:28

@hatari Istie dat dan soms niet?!

Lohengrin | 21-02-18 | 23:53

Dan rest haar nu nog de besnijdenis om het compleet te maken !

blauwe zander | 21-02-18 | 23:02

Als een dhimmie graag Jizya willen komen brengen. Je moet het maar durven.

RenHoek | 21-02-18 | 23:01

Jizya klinkt als een facial.

Ce ca! | 21-02-18 | 23:47

Dit is toch wel gebruikelijk geloof ik - het is overigens D66 politica Marietje Schaake (EP) die het protocol recent nog het meest geschonden heeft als het daarom zou gaan. Verder hebben ook vertegenwoordigers Australië een hoofddoek gedragen. Italie heeft dan wel weer aan het protocol geprobeerd te tornen (terwijl men bij de paus vaak weer wel haar en schouders bedekt - zoals bijvoorbeeld Melania Trump onlangs .
Hier heel artikel over vrouwelijke vertegenwoordigers van westerse landen die officiële bezoeken aan Iran brengen. en.radiozamaneh.com/articles/dress-co...

nickolaas | 21-02-18 | 23:01

Melania en Ivanka waren tijdens hun bezoek aan Saoedi Arabië ongesluierd.

Roze_bril_drager | 22-02-18 | 03:40

Het ergste en het onbegrijpelijkst is dat het door ons stemgedrag en de volksvijandige staatsmedia en kartel schoften ,hier ook min of meer voor hele weg met ons en struisvogels mongolen ook gewoon geworden is ,hoe is het godver de godver mogelijk.

gelukzoeker | 21-02-18 | 23:01

Je tegel is aardig. Doe godver de godver i e t s aanje interpunctie.

Langshetrandje | 21-02-18 | 23:05

Gelukzoeker maakt er gewoon één lange zin van, netjes met komma's er in. Ik keur het goed :-)

Lupuslupus | 21-02-18 | 23:27

Waarom wordt er toch altijd verwacht dat wij als beschaafde westerlingen ons én daarzo én hierzo aanpassen aan de wensen van de aanbidders van de geitenn**ker? Ies toch raar, of nie dan?
Daar aanpassen ok, maar dan niet hier. Of andersom. Vind ik ook acceptabel. Maar niet beiden

Emma Watson | 21-02-18 | 23:01

kruipen en bukken zit ons blijkbaar in het bloed...

Slipsnifter | 21-02-18 | 23:13

Wilt u mij er buiten laten met uw 'ons'? Dank u.

Lupuslupus | 21-02-18 | 23:28

Met "ons" bedoel ik dus het gehele nederlandsche volk.
En gelukkig zijn er ook een paar uitzonderingen, zoals u en ik.

Slipsnifter | 22-02-18 | 00:41

Ik was vorige week nog kwaad op die leugenachtige Zijlstra, maar als ik dit zo zie zitten dan zou ik toch bij nader inzien liever Zijlstra daar naartoe sturen...
(wellicht dat ie dan ook nog wordt veroordeeld tot 100 stokslagen wegens 'jokken')

Wim_Kut | 21-02-18 | 23:00

Kaag liegt nooit. Veel en veel beter dan Zijlstra.

Langshetrandje | 21-02-18 | 23:06

D66. Is dat de code voor islamisten om all in te gaan in NL?

Langshetrandje | 21-02-18 | 23:02

Dat is een artikel van een maand geleden.... Zijlstra was er toen nog. Ben wel benieuwd of er daarna nog over die 13 miljoen is gesproken..

Lupuslupus | 21-02-18 | 23:08

Usefull idiot.

RenHoek | 21-02-18 | 23:00

Daar zit ze.
De minister.

Ik kan niet wachten op:
Daar gaat ze.
De ex-minister.

Lewis Lewinsky | 21-02-18 | 22:59

Een moslim hoofddoek staat symbool voor de onderdrukking, als 2e rangs burger behandeling van vrouwen. Maar de D666 kut vraagt advies aan die dictator hoe ze het hier in NL verder toe kunnen passen..... een dictatuur.

Oepsie1234 | 21-02-18 | 22:57

Zo. Die is me een potje geradicaliseerd...

janoesj | 21-02-18 | 22:57

Sigrid El Kaag.

Slipsnifter | 21-02-18 | 22:57

Al Kak & El Kaag....... Laurel & Hardy vallen erbij in het niet.

Slipsnifter | 21-02-18 | 23:15

Sigrid El Kech.

Ce ca! | 21-02-18 | 23:48

Ghehehe....

Slipsnifter | 22-02-18 | 00:42
▼ 1 antwoord verborgen

De kerel in dat lijstje heeft ook een berg ellende en lijken op zijn kerfstok. Wreefjes vooruit. Ronduit geile diplomatie.

Langshetrandje | 21-02-18 | 22:56

Bukken maar hé?

Bigi Bana Boy | 21-02-18 | 22:56

Elke moslim is een belediging voor het gezonde verstand ,andere geloven trouwens ook ,maar de islam is verreweg het aller krankjorumst en debiel.

gelukzoeker | 21-02-18 | 22:56

Ze staan allemaal op plaats 1, Behalve het noedel geloof. Die doen niet mee!
Racisme van de bovenste plank

Ce ca! | 21-02-18 | 23:49

Is dat een blonde baard bovenop het voorste deel van het hoofd van de Minister? Of zie ik vanaf hier gewoon het haar van die hoer?

LibertasSimplex | 21-02-18 | 22:56

Pardon. Van de minister.

LibertasSimplex | 21-02-18 | 22:59

LibertasSimplex | 21-02-18 -Pardon vies viswijf hoer.

gelukzoeker | 21-02-18 | 23:04

Weet je wat? ze voelt zich daar kennelijk zo thuis, van mij mag ze daar blijven.

Jan Dribbel | 21-02-18 | 22:56

Denk je deze week alles gehad te hebben.

Scepticus | 21-02-18 | 22:55

Het houdt nooit op. D66 is de Destructiemachine van NL

Langshetrandje | 21-02-18 | 23:09

"Het houdt nooit op. D66 is de Destructiemachine van NL
Langshetrandje | 21-02-18 | 23:09 |"

Da's een mooie: Destructie66
Dank u, Evocatus

Evocatus | 22-02-18 | 01:12

Ze was , nadat trump terecht had besloten de geldkraan dicht te draaien, opvallend snel met haar donatie richting de zandbak. Iets te snel. Dat had ook naar de ouderenzorg hier gekund, of naar cultuur. Dit hele knielen voor de broeders gaat haar opbreken, zeker politiek gezien.

Chemokar | 21-02-18 | 22:54

Berbaar | 21-02-18 | 23:20
In tijden van crisis denkt men niet aan de buurman, tenzij je het onderspit wil delven.

Cobalt bomb | 21-02-18 | 23:24

@ Cobalt bomb | 21-02-18 | 23:24
Niet de minderwaardige trol voeren aub.
Hij zit hier voor leedvermaak.

Ce ca! | 21-02-18 | 23:53

@berbaar Goed punt. Blijkbaar is er een potje in haar departement waar je dit zo even uit kan trekken. Mooi he, vrijheid van godsdienst. Je kan onder die vlag alles eisen. Tot hoever zou dat gaan denk je?

Chemokar | 22-02-18 | 09:29
▼ 1 antwoord verborgen

De Meiden van Halal.

Rollins | 21-02-18 | 22:54

Kaag, buitenlandse handel en ontwikkelingssamenwerking in full Nederlandse surrendermode naar de ideology van onze toekomstige bezettingsmacht onder de valse vlag van “religie”, de “entlösungen” van infidels, beschreven in hun versie van “mein kampf” stipt ten uitvoer zullen brengen.
Een hoofddoek, een burka is symbolisch, nog ideologisch, NIET anders als nu het dragen van een zwart Duits gestapo SS uniform, de versie van 78 jaren geleden.
En daar zit ze dan...... onze uitlevergestapo.......
Never, never, never surrender...... W. Churchill!

Katoentje | 21-02-18 | 22:54

Dat is nog eens een volksvertegenwoordiger.
Helaas niet voor ons volk.

Mr_Natural | 21-02-18 | 22:54

Alle culturen zijn gelijk... not!

kibambam | 21-02-18 | 22:52

Wat doet dat mens daar eigenlijk, behalve onze taxpoet verbranden?

drs. P | 21-02-18 | 22:52

Iets met olie. Ze is in hetzelfde tripje ook langs Saoedi-Arabie en Oman geweest.

Graaisnaaiert | 22-02-18 | 00:17

Die pannenkoek vertegenwoordigt mij niet.

barq | 21-02-18 | 22:51

Wel dus.

Lewis Lewinsky | 21-02-18 | 22:54

Zo bezoekt ze ook putin.

Langshetrandje | 21-02-18 | 23:12

De hoeren, met hun deels blote voeten en lonkende ogen!

TisNieZoMoeilijk | 21-02-18 | 22:50

Het tonen van de schoenzool is in de Arabische wereld een grove belediging.
Vandaar dat de dames zo netjes zitten. Voetjes op de vloer.

demaup | 21-02-18 | 23:05

Die hoofddoek kan mij geen reet schelen, zij is een vrouw op bezoek bij de regering van een Islamitisch land.
Wat wel zorgelijk is, is dat zij getrouwd is met een Palestijnse terrorist en een mogelijk veiligheidsrisico vormt. Voor je het weet speelt zij vertrouwelijke informatie door.

Osdorpertje | 21-02-18 | 22:49

@VeelTeSteil | 21-02-18 | 22:5
Het is toch wel schandelijk dat met Nederlands hulpgeld tunnels worden gebouwd om Israël te bestoken met raketten, maar dat werkgelegenheidsprojecten zoals een haven en een bloemenveiling vernietigd worden.

Osdorpertje | 21-02-18 | 22:58

Mensen die bij de AIVD werken en een buitenlandse partner hebben krijgen geen verklaring van geen bezwaar. De minister met buitenlandse partner die weet wat er in de ministerraad wordt besproken (niveau zeer geheim) krijgt niet eens een onderzoek.

Vula | 21-02-18 | 23:17

Iran is een islami land? Ga dat maar aan de gevluchte atheisten vertellen. Een hoofddoek is voor een mossel wat een rood mouwbandje bij de duitse jagersclub 40-45 was.

Cobalt bomb | 21-02-18 | 23:21
▼ 3 antwoorden verborgen

Rare hoedjes dag?

Lewis Lewinsky | 21-02-18 | 22:49

Is er hier dan ook maar iemand die een ander gedrag had verwacht van een lid van Draaikonten66?

MAD1950 | 21-02-18 | 22:48

Dhimmies66 in dit geval.

Slipsnifter | 21-02-18 | 22:59

Passen er uitstekend tussen. Ik zou zeggen, lekker daar blijven. Een blanke vrouw is een statussymbool in die landen. Als vijfde vrouw erbij....

Ommezwaai | 21-02-18 | 22:48

Zie trouwens een briljante grap in dat twitter draadje van Erdal Balci.
Over bibliotheken in Turkse gevangenissen;
- heeft u dit boek?
- nee, maar we hebben wel de schrijver.

Mooi te zien dat de domheid en het racisme van "Denk" niet representatief zijn voor de Turkse gemeenschap in Nederland,

Dandruff | 21-02-18 | 22:47

verre van dat, alleen zijn er wel een stuk meer geiteneukers dan mensen met verstand. En daar knelt het.

Cobalt bomb | 21-02-18 | 23:18

Zweden zijn nog erger dan Finnen, ik roep het al jaren.

DommeNeger | 21-02-18 | 22:47

Deze is leuk.

Fred Hartman | 22-02-18 | 01:09

Wat een trieste vertoning. Daar zit ze, de hypocriete volksvertegenwoordiger van het kabinet, Ondemocraten '66, Geen Vrijheid Voor Democratie, Gristendemocraten en het ChristenOndemocratische Appel. Dat dit ons vertegenwoordigt. Met dank aan al die deugers, diversiteits, inclusieve kiezers. Waar is die zogenaamde MeToo, beweging nu. Vrouwenrechten, gelijkwaarheid, zelfde waarde tonen enz. enz. Kijk meneertje de moslim, een zitten. De dedain druipt er van af. Boycotten deze landen. Dictators, onderdrukkers en dit onder de vlag van het geloof, wat geen geloof is. Mohammed, gecreëerd door Abd el Malick. No more no less. De man die meer dan 20 miljoen mensen de dood in heeft gejaagd en zich dan - hij niet - maar Abd el Malick zich een profeet noemende. Briljante man, die Abd el Malick. Deze man is de uitvinder van marketing een product. Hij liep zijn tijd al heel ver voor uit. Dan moet je hem nageven. .

De Evangelist | 21-02-18 | 22:46

Dictaturen pleasen kan Kaag duidelijk als de beste
als het tenminste moslimductaturen zijn

Tobi | 21-02-18 | 22:46

2018. Eerste minister met hoofddoek gesignaleerd.
2021 Eerste islamitische premier van Nederland.
2022 Sharia word ingevoerd.
2025 Kalifaat Nederland is een feit. GS reaaguurders massaal onthoofd.
Zoiets?

Ce ca! | 21-02-18 | 22:45

@ osolemio | 21-02-18 | 22:59
Laten wij dus ons hoofd erbij houden en zoveel mgelijk stemmen verzamelen voor de GRV 2018.
U mag 3x stemmen pp. Mijn moeders en familievriend der stem, neem ik mee naar het stemhokje in 2018.

Ce ca! | 21-02-18 | 23:09

Osolemio, lol

Lupuslupus | 21-02-18 | 23:12

Vergeet Trix en Maximuts niet.

Fred Hartman | 22-02-18 | 01:08
▼ 1 antwoord verborgen

Met het kopvodje des deugs op met een paar zeer onvriendelijk ogende haatbaardbaren bespreken hoe den kufaar nog verder te laten bukken voor den heiligen Ieslam. Haar man Al Qaqhoofd zag dat het goed was en zal haar vanavond slechts 5 keer in het gezicht meppen in plaats van de gebruikelijke 20 keer. Altijd ende ongezien -∞

VeelTeSteil | 21-02-18 | 22:44

Heerlijk, de "Daar zit ze" meme is geboren. Dit is nu al de meme v/h jaar 2018, het wordt een prachtig meme-jaar!

DommeNeger | 21-02-18 | 22:44

daar zit ze
de minister
daar is ze
sinds gister

LibertasSimplex | 21-02-18 | 22:44

Ja, als de muzelmannetjes zich hier aan moeten passen aan ons, moeten wij ons daar aanpassen aan de muzelmannetjes.

Koos Knak | 21-02-18 | 22:43

Door te gaan krijgen ze het aanzien wat ze willen, ook intern, kijk de hele wereld luistert naar ons en wil met ons praten... Niet gaan is ook een optie.

TheseDays00 | 21-02-18 | 22:46

Koos Knak | 21-02-18 | 22:43
Als ... hier... Ik heb het nog niet mee mogen maken.

Cobalt bomb | 21-02-18 | 23:15

muzelmannetjes passenzich niet aan.

gsm | 21-02-18 | 23:27

Daar zit ze dan.
De minister.
Sluipmoordenaar van de vrouwenrechten.

Dandruff | 21-02-18 | 22:41

Vertegenwoordigt een land dat voor tirannen zwicht ........

Wel cum laude geslaagd voor de cursus kruipen voor gevorderden.

F.Ruitvlieg | 21-02-18 | 22:43

Als het ergens anders ver van hier zou zijn, zou je er nog om kunnen lachen. Leest allen nu op Elsevier even het volgende X66 Nederland afbraak plan.
Samen met hun vrindjes van de NIDA, SP, GroenLinks en PvdA willen ze in het Linkse blok, geen straatnamen in Rotterdam meer vernoemen naar witte mannen!
Eerste voorstel is voor D66-raadslid Gerda Eeuwijk.
-
Of dit is nepnieuws of ik snap het echt niet meer.
-
De schatrijke erfgename van Yasser Arafat, die in Parijs woont heeft al belangstelling getoond! Ze bied 13 miljoen, om de Hofplein vijver om te dopen in de Arafat fontein. Dat bedrag vond ze wel passend na de donatie van X66 mevrouwtje Kaag.

bananabanana | 21-02-18 | 22:41

Nee Kuifje het is geen grap, ga maar naar de site van Elsevier en X66 kennende zullen er wel mee te koop hebben gelopen.

bananabanana | 21-02-18 | 23:12

Het wordt tijd dat de PVV volgende maand hoge ogen gaat gooien in Rotterdam want je ziet dat je aan Leefbaar ook geen zak hebt. Ze heulen gewoon mee met die moslimfundamentalist.
(Waar is havenwerker trouwens? Heb al een poos niets meer van hem gelezen).

Lupuslupus | 21-02-18 | 23:16

@ Lupuslupus | 21-02-18 | 23:16 |
Aan het werk,.... in de haven. :)
kmis ook de Graaf van Egmont en Wol.

Ce ca! | 21-02-18 | 23:58
▼ 3 antwoorden verborgen

Is protocol. Ik zie het ook liever niet, maar waarom altijd zeiken hierover? Dit is namelijk al sinds 1979 bekend.

rachid82 | 21-02-18 | 22:40
-weggejorist-
Berbaar | 21-02-18 | 23:16

Altijd weer fijn als berbaar zijn morele semi-intellectuele ego komt strelen en zijn verhevenheid met ons wil delen. “Kijk mij eens tolerant zijn”.
Gaaaaap.

Maytheforcebewithyou | 22-02-18 | 01:07
-weggejorist-
Wekkertje | 22-02-18 | 07:48
▼ 2 antwoorden verborgen

lekker deugen voor de NL bukhut fans. Sneu.

Chemokar | 21-02-18 | 22:39

Elke kopvod is een belediging voor het gezonde verstand.

Zwizalletju | 21-02-18 | 22:38

Soumission.

marcoplarco | 21-02-18 | 22:37

Ze is niet anders gewend.

Kuifje-in-Afrika | 21-02-18 | 22:41

Ze past zich keurig aan en respecteert de cultuur aldaar.
Fatsoen heet dat. Iets waar miljoenen gasten hier he-le-maal schijt aan hebben.
Oh wacht, wij hebben geen cultuur en 'de Nederlander' bestaat niet.

keestelpro | 21-02-18 | 22:37

Toch vreemd dat duizenden vrouwen in Iran dit culturele gebruik aanvechten en er geen heil in zien er zelfs gevangenisstraffen voor riskeren.

miko | 21-02-18 | 23:01

Miko, volgens de NOS strijden ze daar vanwege economische problemen. Dus jiet tegen onderdrukking. Bij de NOS snapt men niet dat men het nieuws en duiding ook elders kan halen.

Winter_is_coming | 21-02-18 | 23:07

Cultuur ? Fatsoen ? Enig idee hoe het daar in Iran toegaat ?
Boycotten die hap.

Wekkertje | 22-02-18 | 07:47
▼ 3 antwoorden verborgen

Tja, dat is ze al zolang gewend.
Trouwen met een terrorist uit die hoek van de wereld doet rare dingen met je.

Mather | 21-02-18 | 22:37

Ze spoorde al niet want anders trouw je niet met een moslimterrorist. En dat is nota bene een Nederlandse minister.! Om je ogen uit je kop te schamen. Gelukkig kom ik nooit meer in het buitenland want dit is niet uit te leggen. Een Nederlandse minister als slavin van de islam.

Lupuslupus | 21-02-18 | 22:45

Je hebt wel een punt, vind ik.

Kuifje-in-Afrika | 22-02-18 | 00:02

Als je daar bent moet je gewoon hun gebruiken respecteren, wat je er ook van vind.

Bokito ergo sum | 21-02-18 | 22:37

Respecteren, aapje?
Dat kopvod is alleen maar om te voorkomen dat Rouhani een stijfje krijgt als hij haar hoofdhaar ziet. En ze is bang dat hij stijfje ook wil gaan gebruiken.
Geldt voor jouw soort. Weet je toch van de koranlessen?

Fred Hartman | 22-02-18 | 01:04

Een hijskraancultuur respecteren ? Kom nou.

Wekkertje | 22-02-18 | 07:44

@Fred Hartman
Daarom lopen die religieuzen ook allemaal in jurken. Nooit opgevallen ?
Verbergt hun stijfje.

Wekkertje | 22-02-18 | 09:07
▼ 10 antwoorden verborgen

Minister namens NIDA? Denk? Heb ik iets gemist? Zelfs de vrouw van de Koning van Marokko draagt geen hoofddoek.

Kuifje-in-Afrika | 21-02-18 | 22:37

@kuifje
Het gaat over Iran.

toetssteen | 21-02-18 | 23:48

Des te erger.

Kuifje-in-Afrika | 22-02-18 | 00:01

De koninginnen van NL wel als ze daar op bezoek gaan.

Fred Hartman | 22-02-18 | 00:55

Mag ik een teiltje?

IJzervreter | 21-02-18 | 22:35

IJzervreter - Helaas heb hem zelf doorlopend nodig in dit graftakke landje ,waar je continue geschoffeerd word door de demonen 66 nageboortes from hell..

gelukzoeker | 21-02-18 | 22:48

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken