Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Boze Koerden party clashen op Utrecht Centraal

Hardwerkende Nederlanders mogen niet naar huis

Social

BREEK. Gezeik en gedoe op het belangrijkste knooppunt van Geelrupsend Nederland. Demonstrerende Koerden met vlaggen belemmeren forenzen hun welverdiende thuisrit naar piepers en moeder (m/v) de vrouw op deze belangrijke ANA-dag (arbeiders neuq avond). Onbekend is of er ook knokploegen van DENK en andere Erdogan-strijders onderweg danwel aanwezig zijn. Later meer.
UPDATE: Pliesie grijpt in.
Update: 20:20 uur. Utrecht Centraal nu gekaapt door bipsdames.

HOERRR

Social
Social

Reaguursels

Inloggen

Gewoon wat reserveturken dus. Ga je primitieve stammenoorlog lekker daar in jullie thuishonk, dat verkrachtersparadijs lekker uitvechten. Met je Öcalan, Erdogan en weet ik wat voor geitenneukers daar begeild worden.
En lekker late actie van de politie. Die hadden die stinkvertoning kunnen voorkómen. Maarja, Utrecht is al een rifapenparadijs.

Eigen_Gereid | 01-02-18 | 13:08

Kunnen wij niet Limburg aan de Koerden van Syrie geven. Ze hebben recht op een eigen land.

Kaan78 | 01-02-18 | 11:38

Ik ken veel Koerden,en deze bevolkingsgroep is veel conservatiever ( islam) dan de Marokkanen die ik ken ,die mocros doen alles wat allah verboden heeft en de Koerden die geen eigen land hebben,houden zich stevig vast aan de islam,en dan heb je hier pvvers die van deze islamitische sekte houden,de Koerdische dames dragen minder vaak de hoofddoek,maar de waarden die zei aanhangen zorgen in dit land voorv meer islamisering

Henkfeyenoord | 01-02-18 | 11:28

Koerden zijn tercht boos op ons zowel als Turkije. Wel voor ons laten vechten tegen IS en het smerige werk laten opknappen waarmee voorkomen moet worden dat allerlei terugkeerders hier voor heibel zorgen (kort gezegd: we hebben de YPG gevraagd ze maar daar te houden en ons niet te laten weten dat ze er ééntje vast houden zodat we ze ook niet als NL staatsburger hoeven te repartieren), en dan daarna als een baksteen laten vallen.

F#ckingAwesome | 01-02-18 | 10:18 | 2

Zonet heb ik gelezen dat empathie een slecht argument was.
Die koerden moesten daar vechten voor hun leven. Ze hebben geen smerig werk voor 'ons' opgeknapt. Dat is totale onzin.
Vluchtelingen horen zich niet te misdragen in het land dat ze opneemt.
Heb je dit ooit van de Hongaren, de Tjechoslowaken en de Vietnamezen gehoord, die hier als vluchteling heen zijn gekomen?
Die idioten, Koerden én Turken dienen hun oorlogjes lekker daar te houden en zouden beiden uitgezet moeten worden bij wangedrag.

watergeus | 01-02-18 | 10:37

Ik denk dat wanneer Rutte openlijk zijn afschuw zou uitspreken over de moordpartijen van het leger van Erdogan, een NATO lid notabene, onder de Koerden die ISIS hebben bestreden, en er een politiek punt van zou maken, overleg zou eisen tussen de EU/NATO leden dan zouden de Koerden minder geneigt zijn om te protesteren. Maar ook zij, niet alleen de Nederlandse burger zijn in de steek gelaten door de geopolitiek, federalistisch denkende Rutte.

forecastle | 01-02-18 | 10:52

Laten wij ze in de polder een nieuw Koerdistan aanbieden. Met Almere als hoofdstad.

McSnor | 01-02-18 | 10:10

Het waren vast allemaal turken en kurden die hier op vakantie zijn, want ik kan me niet voorstellen dat de turken en kurden die hier wonen niet na de aardappelen met jus Floortje dessing in Turkije aan het kijken waren.

Drunken_Pumpkins | 01-02-18 | 10:02

Ik snap bipsdame niet, maar ik zeg ja

Menage00 | 01-02-18 | 09:39

Is dit geen nepnieuws? Heb er bij de NPO niets over gehoord.

bipolair,nou,en? | 01-02-18 | 08:30

Wat een ratten. Waarom de toegangspoortjes blokkeren? Daar heb je alleen Nederlanders mee. Het probleem is toch met jullie andere stam? Loop dan een paar theehuizen af pannekoeken.

Repetitive Beats | 01-02-18 | 08:28

Blij dat ik in een land woon waar dit niet kan.
Mijn dag weer helemaal goed BEDANT GS en reaguurders! Ik ben weer helemaal blij

The Hungarian Dutch | 01-02-18 | 06:57

Dit wordt alleen maar erger in Nederland. Dit gebeurd al zolang. En ze zitten ook nog eens in de 2e kamer. De denkers. Die Turks zijn en geen fuck in Nederland te zoeken hebben. Zij roepen dat die koerden niet deugen. Maar Turkije is de agressor. Die er voor zorgt dat er burgeroorlogen gaan ontstaan. Bedankt PvdA en groen links.

www.google.nl/amp/s/amp.rtvoost.nl/ar...
www.google.nl/amp/s/amp.rtvoost.nl/ar...

franck7020 | 01-02-18 | 06:52

Is er al een reactie van DENK ? Dat is pas een enge partij!

Is dit nog nieuws? | 01-02-18 | 05:59 | 1

en zo is het en niet anders

langzullenweleven | 01-02-18 | 07:58

Telkens als ik dit soort beelden zie, of het nu Turken, Marokkanen,Eritreeërs of Koerden zijn moet, moet altijd ik denken aan deze uitspraken van +/- 15 jaar geleden. www.youtube.com/watch?v=deTKmGGZPWc
Hij had GVD gelijk maar de politiek heeft er geen klote van geleerd.

Pier_penspien | 01-02-18 | 00:44 | 4

Iets meer karm / charisma

boerk | 01-02-18 | 06:18

Thierry heeft wel wat meer van Pim. Geert is een boze man die zijn onderbuik niet kan verwoorden. Baudet is een excentrieke intellectueel. Ontzettend scherp en op veel punten zijn tijd ver vooruit.

Joostmochtnietsweten | 01-02-18 | 06:35

Daarom moest deze grote man denk ik ook dood. Hij voorzag alle tyfuszooi die er al was, en nog zou komen.

Wienerschnitzel mit | 01-02-18 | 12:32
▼ 1 antwoord verborgen

Misschien kan Links even hun eigen geimporteerde rommel opruimen? Ah, Ok, I see. De stemmen waren het eigendom voor Links, de problemen moeten worden gedeeld. Klinkt bekend, beetje zoals 'andermans geld' denk ik?

TheDrivingDutchman | 01-02-18 | 00:06 | 1

Kijk nou uit wat je zegt, als je links de rommel op laat ruimen komen ze met de oplossing dat er meer subsidie naartoe moet, hier in in Turkije, en dat er een luchtbrug geopend moet worden om nog meer zielige kindertjes uit de klauwen van die gemene dictator te redden.

jemagookniksmeer | 01-02-18 | 08:39

Anders tyf je een potje op met je standpunten. Ga lekker op Instanbul CS je punt maken als je zo dapper bent in plaats de hardwerkende, belastingbetalende NL-forens te zieken. Zij betalen immers indirect jullie outkierieng.

Alfred1977 | 01-02-18 | 00:05 | 1

Zo is dat. Maar zo dapper zijn ze niet. Dit afschuwelijke Nederlandse regime laat het vrolijk toe. En ondersteunt het zelfs! Subsidies voor integratie hier, subsidies daar. Dit kan alleen maar in Nederland. Vraag maar eens subsidie aan in Woestijnië. Dan hang je dezelfde dag nog aan de strop. Maar hier, ach, alle begrip voor.

hoogstetijd | 01-02-18 | 05:09

Ik ben voor een vrij Koerdistan. Een dapper volk, met vooral dappere, stoere vrouwen. Geen hoofddoek, vrouwen die hun mannetje staan. Geëmancipeerd, en kunnen zo toetreden tot de Westerse community. Top.

De Evangelist | 31-01-18 | 23:49 | 4

eens!

langzullenweleven | 01-02-18 | 07:59

En ik ben voor een vrij Utrecht CS

Waakvlam | 01-02-18 | 08:28

Ook eens. Van mij mag heel Turkije aan hun gegeven worden.

ZeMissiz | 01-02-18 | 08:54
▼ 1 antwoord verborgen

Ik ben altijd voor de Koerden, dit omdat ik altijd voor de underdog ben. Jarenlang door iedereen keihard van alle kanten genaaid. Maar please doe die demo's bij de Turkse ambassade of consulaat, of pak met zijn allen een vliegtuig naar Damascus en sluit je aan bij de vrijheidsstrijders.

Schepvogel | 31-01-18 | 23:42 | 1

ik begrijp wat je zegt maar als wij zelfs in de tweede kamer een filiaal van Erdogan aan het woord laten en stemrecht geven dan moeten wij zeker accepteren dat zijn slachtoffers hier af en toe ook wat zeggen; daar kan dat niet want geen vrijheid van meningsuiting, geen vrijheid om Koerd te zijn, geen vrijheid van.......

langzullenweleven | 01-02-18 | 08:01

Hadden ze net onze sympathie gewonnen, verspelen ze die direct weer.

dr Rechts | 31-01-18 | 22:32

Het is wel goed dat hiermee weer kunnen nagaan of discriminatie tegen Nederlanders echt is ingebed bij OM en rechterlijke macht. Als een stel Friezen anderen belemmert om te reizen naar hun plaats van bestemming, dan weet het Openbaar Ministerie 31 blokkeerfriezen te identificeren, en zijn ze nog op zoek naar dertien andere personen.
Nu eens kijken hoeveel mensen het OM gaat vervolgen voor precies hetzelfde (dan vergeet ik maar even dat deze blokkade er lang niet zo vreedzaam aan toeging in vergelijking met de blokkade van de Friezen).

Pianoman | 31-01-18 | 22:31 | 3

+++

ParaPiet | 31-01-18 | 23:25

Hier gaat niets tegen gedaan worden. Mag allemaal in Nederland zolang de autochtone burgers hun muil maar houden, de boel niet verstoren en royaal belasting betalen. Uiteraard grijpen bontkraagjes hun kans en roven on the fly even wat zaken leeg. Moet kunnen, dat is nu eenmaal hun cultuur en daar zeggen we niets van.

Ruikbaard | 31-01-18 | 23:59

Iets met een illegale demonstratie ofzo, of hadden ze hiervoor een vergunning gekregen om midden in CS te demonstreren.

boerk | 01-02-18 | 06:21

Tieft op met je stammenoorlog.

Zzzzooooffff | 31-01-18 | 22:05 | 1

Zie je ook veel in AZC, daar slaan ze ook bijna dagelijks elkaar de hersenpan in. En die komen hier voor "veiligheid", flikker op.

boerk | 01-02-18 | 06:23

Is het buiten te koud? Watjes

deministerpresident | 31-01-18 | 21:34 | 1

In de jaren 70 had men ook een " Sandi/y "

Bad - Casey | 31-01-18 | 21:47

Geen enkele Nederlander zit te wachten op de problemen die deze mensen hebben meegenomen. Weinig Nederlanders hebben deze mensen uitgenodigd. Dat zijn slechts de politici geweest die - voor ons- verkeerde keuzes hebben gemaakt.
onnosel | 31-01-18 | 21:00
Politici hebben helemaal geen keuzes 'voor ons' gemaakt, ze bevorderen sinds de jaren '70 massa immigratie uit islamitische landen voor door mij nog onbekende redenen (complot theorieën zat maar het enige wat ik van de MSM en politici hoor is dat het tegen "vergrijzing" is deze massa immigratie).

De westerse bevolking heeft 0 keuze en 0 zeggenschap gehad. En dat weten politici. ambtenaren, NGO's en bestuurders ook. Vandaar hun traditionele haat tegen democratie en met name inspraak van het klootjesvolk.

Graaf_van_Hogendorp | 31-01-18 | 21:28 | 4

Van Duyvenbode
Je weet wel dat Wilders de 2de grootste partij is en er nooit een partij echt van het volk geweest is?

Papierversnipperaar | 31-01-18 | 23:24

Van Duyvenbode | 31-01-18 | 22:49
Helaas zijn veel mensen met andere zaken bezig die ze belangrijker vinden.
Daarom zijn ze ook altijd bezig met hun smartphone terwijl ze op het verkeer moeten letten. Iedereen denkt :"Mij overkomt het niet"
In de toekomst kijken lukt dan meestal ook niet behalve de persoonlijke zaken.
En als iedereen zegt dat het wel meevalt en Wilders vreselijk overdrijft als racist zijnde gebeurd er niets.... Maar alles is terug te vinden naar politieke besluitvorming. Dus als de pleuris uitbreekt zijn er zeker daders die moedwillig ons ooit schitterende land naar de klote hebben geholpen. Die lijst kan je zo maken incl. media die dit land meehelpen naar de schroothoop te brengen.

dijkbewaker | 01-02-18 | 00:02

Persoonlijke zaken? Alleen materiële zaken, ik wil een auto, ik wil een groot huis, en voetbal darten of F1. Brood en spelen zoals hier al.vaak is benoemd. Beetje NPO kijken en weer rustig gaan slapen. "De heren in den Haag weten wat het best is voor ons" en neemt nog een potje bier. Mensen zitten liever op facebook dan te verdiepen dmv artikelen. Op GS, FTM, etc. Wellicht een Volkskrantje of radio 1.

boerk | 01-02-18 | 06:30
▼ 1 antwoord verborgen

Volgens GL en PVDA zijn dit ONZE Nederlanders. Nou GL, en PVDA, ga er dan tussen staan en tussen wonen ? Maar dan blijken de fatsoensrakkers en geitenwollensokken en Fleurs, Piens en Jan Heins ineens in kindvriendelijke doodlopende hofjes te wonen van waar uit ze de rest van de wereld de les leven over hoe we met immigranten om moeten gaan. Tja. Zolang het vuil niet van 3 hoog van hun galerijen af dondert is het zo makkelijk voor de linksmensch om te oordelen dat het allemaal wel mee valt en er niets aan de hand is en alles wat van buiten komt bij voorbaat tot in het oneindige omarmt moet worden. Verrotting is een keuze.

Rest In Privacy | 31-01-18 | 21:24 | 1

Portemonnee van de Anderen elite woont toch op landgoederen op de Veluwe, grachtenpandjes en in villa's in Wassenaar? Daar komen ze geen streepsjes - en nieuwe medelanders tegen.

Graaf_van_Hogendorp | 31-01-18 | 21:31

Ehm, waarom hebben we hier koerden? Turken?
Die horen hier toch niet?
Of zijn het toeristen. Voor heel eventjes hier?

praat me ff bij svp.

doitdoit | 31-01-18 | 21:05 | 1

was het maar zo

BozeHenk | 31-01-18 | 21:32

Als het over de Koerden en Koerdistan gaat breng ik even iets onder de aandacht. U weet waarschijnlijk dat we gezegend zijn met duizenden Turken met zowel een Turks als een `nederlands paspoort. Om hun Turkse nationaliteit te houden moeten deze "landgenoten' hun militaire dienstplicht in Turkije vervullen. In het Turkse leger voor alle duidelijkheid. En u weet dat het Turkse leger al jaren oorlog tegen de Koerden voert. Ook deze week weer zijn Turkse tanks de grens met Syrie overgestoken om Koerdische dorpen aan te vallen. Wie stelt hier eens Kamervragen over? Het is niet denkbeeldig dat Nederlandse paspoorthouders - in Turkse krijgsdienst- oorlogsmisdaden plegen en onschuldige dorpen platschieten.

theo-is-dood | 31-01-18 | 21:03 | 4

De heer Wilders (PVV): Voorzitter. Wij spreken vandaag over iets wat eigenlijk al jaren een doorn in het oog is van mijzelf en mijn fractie, namelijk dat mensen met zowel de Nederlandse als de Turkse nationaliteit dienstplicht hebben te vervullen in Turkije. Uit artikel 72 van de Turkse grondwet en artikel 1 van de Turkse wet op de militaire dienstplicht volgt dat alle Turkse mannen in Turkije de dienstplicht moeten vervullen. Dat geldt ook voor Turken die naast de Turkse de Nederlandse nationaliteit hebben, omdat in Nederland de dienstplicht is afgeschaft. Uit de brief van het kabinet maak ik op, dat het daar niet echt problemen mee lijkt te hebben, dat het niet inziet dat een dergelijke kwestie funest is voor de integratie van Turken en tot heel gevaarlijke en vreemde situaties kan leiden voor onze krijgsmacht. Want wat te doen als een Turkse Nederlander die Nederlands beroepsmilitair is, namens Turkije in dienst moet wanneer dat land in oorlog raakt en de mobilisatie afkondigt? Dat kan zomaar gebeuren, want Turkije grenst aan landen zoals Syrië, Irak en Iran. Maar ook Nederland kan onverhoopt in conflict komen met Turkije of Turkije met andere landen. Kijk naar de problemen die Turkije heeft met Griekenland en Cyprus. Wat te doen als Turkije met een land in de regio in conflict komt en wat te doen als de Nederlandse militairen met ook de Turkse nationaliteit onder de wapenen worden geroepen? Dat kan direct het Nederlandse belang raken. En dus zal dat niet mogen gebeuren.
Ik wil dat wij helemaal afstappen van het faciliteren van het afkopen van de dienstplicht. Door de Nederlandse overheid, zoals gemeenten, politie en het ministerie van Defensie, worden renteloze leningen verstrekt waarmee men de dienstplicht kan afkopen. En dat kan natuurlijk niet. Renteloze leningen houden in dat men niet tegen marktwaarde geld leent, waardoor in die zin de Turkse staatskas wordt gesubsidieerd en gespekt. Stop dus onmiddellijk met die zotheid van het financieel faciliteren van renteloze leningen.
Wilders; 29 oktober 2007

theo-is-dood | 31-01-18 | 21:08

Ik zeg het niet graag maar inderdaad, wij zijn knettergek.
Niet zij, ze misbruiken alleen onze welwillendheid en financiele generositeit waardoor ze hier blijven hangen en niet naar hun vaderland terugkeren om dit conflict uit te vechten.
Islam ten voeten uit.

Ernst Oosters8389 | 31-01-18 | 21:30

Eens was je je paspoort kwijt als je zomaar in vreemde krijgsdienst ging. De filmpjes over wat Turkse soldaten uithaalden in IS gebied heb ik ook gezien. Het waren niet eens IS types die ze - voor de lol leek het wel - even neermitrailleurden. Het schijnt zelfs een bondgenoot te zijn van ons. Beestachtig en het gaat gewoon door. De Koerden zijn er weer ingeluisd, wel de VS helpen IS op te blazen en dan is Trump niet meer thuis. Obama deed hetzelfde daar met zijn rode lijn bij gebruik van chemische wapens: Namelijk niets....

Nichtsneues | 31-01-18 | 22:29
▼ 1 antwoord verborgen

Absurdistan is dichterbij dan je denkt.

Ernst Oosters8389 | 31-01-18 | 20:56

Waarom op het station... waarom niet in het buurthuis...

MeneerGuggenheimer | 31-01-18 | 20:52 | 1

Of de moskee

demaup | 31-01-18 | 21:08

En daarom is het nodig dat Turkije snel opgenomen wordt in de EU.
Begrijpt u wel? Nou, ik niet!

nederburger | 31-01-18 | 20:49

Anders dan Nederlanders gaan Koerden tenminste wel de straat op als ze het ergens niet mee eens zijn. Van je medelanders kun je leren.

grancolombiano | 31-01-18 | 20:46 | 1

Alle Groningers naar Utrecht CS? Denk het niet, die worden meteen door het OM aangepakt.

BozePaarseMan | 31-01-18 | 21:01

Goede PR voor de Koerden, werkend NL belemmeren. Ga naar Turkije en ga daar demonstreren.

BozePaarseMan | 31-01-18 | 20:39

Ik ben voor de Koerden in dezen, uiteraard. En ze voelen zich ook terecht genaaid door het Westen - en hé, daar hoort Nederland bij.

Tegelijkertijd denk ik wel dat we kunnen stellen dat we met de massa-immigratie een heleboel gezeik in huis hebben gehaald. Demonstrerende Eritreërs, Iraniërs, Koerden, Turken, Armeniërs... 't is wat véél allemaal.

Lewis | 31-01-18 | 20:38 | 3

Je moet helemaal geen partij kiezen daarmee legitimeer je dit soort acties.

Zwiebelmaus | 31-01-18 | 20:51

Dat heeft U zeer gevoelvol verwoord, zelf zou ik het in eerste instantie ietwat
krachtiger geformuleerd hebben, maar de essentie zou hetzelfde geweest zijn.

getzappad | 31-01-18 | 20:57

Geen enkele Nederlander zit te wachten op de problemen die deze mensen hebben meegenomen. Weinig Nederlanders hebben deze mensen uitgenodigd. Dat zijn slechts de politici geweest die - voor ons- verkeerde keuzes hebben gemaakt. Zouden de mensen die nu mopperen op het station hun stem juist aan deze partijen gegeven hebben? Ik denk het wel. Zie hier het resultaat.

onnosel | 31-01-18 | 21:00

Wat ik de afgelopen jaren heb begrepen is, dat Turkije en Isis een bondgenootschap hadden. Isis kon vrij gebruik maken van Turkije en zelfs de dochter van Erdogan hielp de fanatici van die sekte. De Koerden lijken mij een zelfstandig, trots en moedig volk. Zij laten zich door niemand gebruiken, maar streven naar een vrije staat. Hun eigen staat. Die ik ze van harte gun. Ze zitten vast tussen politieke keuzes van grootmachten. Rusland is soms hun vriend, soms niet. Hetzelfde geldt voor de VS. Zij zijn een speelbal. Zij kunnen niemand vertrouwen. Slechts op hun eigen mensen kunnen ze bouwen. Olie en gas zijn belangrijker dan de Koerden. Geld en macht zijn belangrijker dan mensen.
Ik kan me goed voorstellen dat de mensen op cS Utrecht naar huis willen na een lange dag werken. Het is wel een manier om aandacht te krijgen. Veel wordt er niet gesproken over de Koerden, men doet dit zo weinig mogelijk. Dagbladen van Nederland, Nederlandse televisie, geef de Koerden meer aandacht, praat meer over hun problemen. Op een onafhandelijke manier. Zonder de insteek van de grijze wolven of andere groepen. Praat over hun moedige vrouwen die de wapens hebben opgenomen en hun land en gezin hebben verdedigd. Die hun leven hebben gegeven voor hun ideaal. Dan hoeven ze de ingangen van onze stations niet meer te blokkeren. Het is een noodkreet, hun noodkreet. Ze worden vermoord.

onnosel | 31-01-18 | 20:34

Wat een gezeik om een demo van een paar honderd Koerden Op Utrecht Centraal. Weet je wel hoe groot dat station is? En dan kun je niet een paar Koerden ontwijken? Get a life zou ik zeggen.

Graaf van Egmont | 31-01-18 | 20:26 | 1

Geef ze een vinger en volgende keer nemen ze je hand...

NV_2017 | 31-01-18 | 20:28

Er was weer een fuif. Dus de Finnen waren er ook, die goed gebruik maakte van de gelegenheid door winkels binnen te vallen en daar te jatten. Heen en weer te rennen/gillen in de stationshal en zoveel mogelijk rotzooi te schoppen.

En zo leek het toch weer dat de Koerden chaos veroorzaakten.

Use less | 31-01-18 | 20:25

De fantastische Arabische lente wordt nu verder in Europa uitgevochten, dit is nog maar het begin van onderlinge islamitisch strijd hier .Geniet er maar van.

blauwe zander | 31-01-18 | 20:22

Bizar, veel van de reakties hier. Nederlanders sturen eerst honderden Al Qaeda- en IS-terroristen naar Koerdistan om daar dood en verderf te zaaien. Nadat de Koerden hen netjes geruimd hebben worden ze aangevallen door Turkije, dat actief door Nederland gesteund wordt. Maar als de Koerden een protest-aktie voeren is dat tegen het zere been... Val toch hartstikke deaud, stelletje kast-jihadisten.

obominotie | 31-01-18 | 20:22 | 4

Excuseer ik was hier ook bijna schuldig aan geweest. Helaas wilde PostNL mijn pakketje Al Qaeda/IS-terrorist niet aannemen. Ik houd hem nu maar gewoon als huisslaaf, want zo rollen wij Nederlanders. De faksisten en slavenhouders...

TisNieZoMoeilijk | 31-01-18 | 20:34

Jij zit in hun backyard, Einstein.

obominotie | 31-01-18 | 20:57

@obominotie | 31-01-18 | 20:22 | reageer
Ik ben tegen bemoeienis geweest in die zandbak. Wat stem jij?

Zwiebelmaus | 31-01-18 | 21:24
▼ 1 antwoord verborgen

Wie gaat er mee naar Istanbul om tegen de afschaffing van de referendumwet te demonstreren?

Binnenbaan | 31-01-18 | 20:19

Nederlanders handelen al eeuwenlang over de hele wereld, we zijn een
modern land met een enorme capaciteit qua import en export.
Het zou toch erg snel en efficiënt te regelen moeten zijn om wat import die
niet voldoet aan onze kwaliteitseisen weer te exporteren naar die landen
waar die constructiefouten moedwillig onder de pet zijn gehouden.

getzappad | 31-01-18 | 20:11

Lang leve Koerdistan, de enigen die te voet de wapens opnamen tegen I.S. .Terug naar de realiteit van het heden. Koerdistan ?
Een genocide in wording en dat alles om het zooitje, politiek bij elkaar the houden. Dit wordt de nieuwe schande van de 21th eeuw
en onze politici stonden erbij en keken ernaar. Een schande.
De Russen moeten de koerden niet, de USA laat ze in de steek en Europa maakt zich er niet druk over.

Het is een schande

Dzjengis-Somebody | 31-01-18 | 20:09 | 3

De tragiek van de Koerden is dat het een tamelijk verdraagzame samenleving is vergeleken met de religieuze fanatici eromeehn, maar dat ze verspreid wonen over het grondgebied van Syrie, Irak, Iran en Turkije. Op grondgebied groter dan Turkije zelfs. Maar dus zonder eigen staat. In elk van die landen is een smerige rotte oorlog gevochten tegen deze mensen en nog steeds zijn delen van Turkije afgesloten voor pers omdat daar dagelijks het Turkse leger huis houdt.
Het is een schande dat de Koerden zijn gebruikt als grondsoldaten tegen ISIS en nu worden uitverkocht door de VS aan "bondgenoot" Erdogan. Die smerige spelletjes speelt en nu zijn kans ziet af te rekenen met de Koerden, nadat zij de kastanjes (ook voor Turkije) uit het vuur haalden tegen ISIS.

Beste_Landgenoten | 31-01-18 | 20:14

Wij hebben niets met hun te maken vooral forenzen niet, ze zijn zelf tegen ISIS gaan vechten ze hebben een paar glimmende pistolen gekregen als dank en voor de rest zijn wij wel de laatste die daar deel uitmaken in een gronddispuut.
Straks moeten we hun ook leefgeld en een extra 42.000.000 geven om een staat op te richten.

Papierversnipperaar | 31-01-18 | 20:24

@Papierversnipperaar  | 31-01-18 | 20:24
Laat maar... Sommige landgenoten menen nog steeds dat Nederland een Gallisch dorpje is, dat de onderdrukking overal ter wereld wel even op zijn schouders neemt en oplost

TisNieZoMoeilijk | 31-01-18 | 20:31

Politie heeft het over 2 groepen demonstranten, zijn de verbinders van Denk erbij gekomen?

Sadomassochristus | 31-01-18 | 20:09

Al hun zwarte balkjes zitten te laag.
Die horen toch niet onder de neus, maar erboven ?

ohw, wacht

Mosselzaad | 31-01-18 | 20:07

D'r zal toch geen islamistisch bloed vloeien.........

demaup | 31-01-18 | 20:06

Hou die tribale stammenstrijd lekker in die achterlijke zandbak.

Zwiebelmaus | 31-01-18 | 20:06

Ga lekker demonstreren in Koerdistan. Oh wacht...

hustler01 | 31-01-18 | 20:01

Gatver
Zit net met dochtertje in de trein.. hoop dat ze al opgebokt zijn..

Rietpieper | 31-01-18 | 20:01 | 2

Dat hoop ik ook voor u. Succes.

MickeyGouda | 31-01-18 | 20:02

Kijk maar uit! Hopelijk krijgen uw dochtertje en uzelf er niks van mee! Sterkte!

Sarcastisch varken | 31-01-18 | 20:07

Ja ik ga nu ff naar Nieuw-Zeeland om tegen gaswinning te protesteren

Daan611 | 31-01-18 | 20:00

Je zaait wat je oogst. Dit is dus wat je krijgt van tientallenjaren kansloze buitenlanders binnenhalen. Hard optreden, ho maar. Dat doen we alleen tijdens verkiezingstijd.

je suis bier | 31-01-18 | 20:00 | 2

'Zaait wat je oogst'?
Is het vandaag andersomdag?

Gele Beer | 31-01-18 | 20:02

Gele Beer | 31-01-18 | 20:02 Heb je z'n Nick gezien?

getzappad | 31-01-18 | 20:14

Gewoon een vrachtwagen met knuppels laten komen en over de rij met poortjes gooien. De winnaar mag uitchecken.

Vrouwtje_haram | 31-01-18 | 19:57

Is zelfde als snelweg blokkeren lijkt mij, om krijgt druk

MarcS | 31-01-18 | 19:56 | 1

Zeker weten. De politieke commissaris van Politie deelt al voorgedrukte aangifteformulieren uit onder de reizigers en er worden speciale dagen gereserveerd op de rechtbanken om al deze overtreders te dagvaarden.

Jan Passant mk2 | 31-01-18 | 20:07

*pakt chips en bier en neemt plaats op de tribune* maar ja, ik mijd het ov dan ook waar en wanneer ik ook maar kan.

ristretto | 31-01-18 | 19:55

Meende ik gelezen te hebben dat Station Galgenwaard de Utrechtsenaarse zandbak bij uitstek was. Maar zoals de waard is, wenst hij sommige van zijn gasten. En je dan als forens jaar in, jaar uit maar bont en blauw blijven betalen aan dat Openbaar Genoegen. Onrendabelen Vervoer: was het dat maar. Definitie: het kost heel veel centen maar dan heb je er ook geen moer aan. www.youtube.com/watch?v=vR3FPplcJGg

Hetkanverkeren | 31-01-18 | 19:52

Niemand die zich er een weg doorheen beukte?

Gen. Maximus | 31-01-18 | 19:52

Wat is het toch een ongelooflijke galmbak dat Utrecht CS. Kakofonische hel op aarde. Verschrikkelijk.

Bakito | 31-01-18 | 19:51 | 1

En ook de toiletten hebben een matige akoestiek.

Memek | 31-01-18 | 20:02
-weggejorist-
roosvrij | 31-01-18 | 19:51

En dan vragen de Turken zich af waarom er zo weinig begrip is?!koekkoek

niv01 | 31-01-18 | 19:51

Het maakt Nederland zo veelzijdig, het importeren van problemen uit andere landen.

Rest In Privacy | 31-01-18 | 19:49 | 2

Raak! +veel

Sarcastisch varken | 31-01-18 | 20:04

Divers ook, chapeau Nederland!

TisNieZoMoeilijk | 31-01-18 | 20:26

Begreep net dat er volgende week een Demonstratie is gepland in Ankara tegen de sleepnetwet in Nederland. Komt allen!

Mark_D_NL | 31-01-18 | 19:47 | 3

Een buiging voor hun getoonde verontwaardiging. Hier kunnen ze sleepwetten, donorwetten, censuurwetten zonder slag of stoot invoeren. Mocro’s die hele steden onbewoonbaar maken, grote aantallen migranten die de verzorgingsstaat naar zijn mallemoer helpen maar nul actie behalve een beetje gezeur op GS.

gespierdespijkertje | 31-01-18 | 19:58

In Nederland kan alles behalve als je Jan Modaal bent met een te dikke hypotheek, dan heb je alleen maar te verliezen.

Zwiebelmaus | 31-01-18 | 20:09

Zwiebelmaus | 31-01-18 | 20:09
Met een te dikke hypotheek ben je inderdaad een loser.

DrumPiet | 31-01-18 | 22:29
-weggejorist-
Expert_kenner | 31-01-18 | 19:44 | 1

Wraakzuchtige haatdragende volkeren kun je beter mijden.

kzegje | 31-01-18 | 19:42

Op Rotterdam CS durven ze dat niet.

Baron Clappique | 31-01-18 | 19:42 | 2

Want daadkrachtige burgemeester?

Gele Beer | 31-01-18 | 20:03

Gele Beer | 31-01-18 | 20:03

Meer Turken.

Baron Clappique | 31-01-18 | 20:44

Ja mensen, u dacht dat ze de oorlog ontvlucht waren. Nee, die oorlogen komen gezellig mee!

whitechocolateface | 31-01-18 | 19:42

En dit soort aandachtshoerige maatschappij ontwrichtende zanik gedrag is dus typerend voor opgefokte groepen moslims.
Niet alleenzaligmakend, niet uniek, maar wel typerend.
Doe dat opgefokte gedoe lekker ergens in een weilandje zoals de hooligans die je wilt zijn?
Maar val een ander niet nodeloos lastig met je vermeende ellende als die ander er toch niks aan kan doen?
Minder, minder, minder!!!

CynicalBastard | 31-01-18 | 19:42 | 4

Daarnaast is Nederland begonnen zich met dit conflict te bemoeien, door de massale steun aan de Turkse islamo-fascisten. Koerden hebben groot gelijk als ze daar een rekening voor gaan presenteren.

obominotie | 31-01-18 | 20:07

@obominotie | 31-01-18 | 20:07
Huh? Massale steun aan faksisten? En daarom mogen demense nu niet op tijd hun trein pakken?!

Verklaar u nader! En met een deugdelijke onderbouwing! Ik ben een Nederlander en ondersteun 0 islamo-fascisten, nog communisten.
Hooguit met bij wet afgedwongen pecunia, I plead not guilty en moet dit soort gezeik op een Nederlands station NIET hebben.
Weg ermee!

TisNieZoMoeilijk | 31-01-18 | 20:24

TisNieZoMoeilijk
Hij bedoelt dat we sperziebonen importeren uit Turkije denk ik.

Papierversnipperaar | 31-01-18 | 20:57
▼ 1 antwoord verborgen

Ja wellicht, Solidariteit met de zwaar gedupeerde reizigers!

tata1981 | 31-01-18 | 19:41

Mag ik voor de Koerden zijn?
Ik bedoel, die willen hun eigen staat...
Beetje zoals de Palestijen iets willen...

Is dit nog nieuws? | 31-01-18 | 19:38 | 1

Palestijnen zijn arabieren die de regio Palestina hebben gekoloniseerd toen ze zagen dat de Joden er iets moois van konden maken...

Sarcastisch varken | 31-01-18 | 20:03

Koerden hebben tegen isis gevochten met vrouw en macht en worden onderdrukt en opgejaagd door de turken. Van mij mogen ze zich laten horen ook op een treinstation.

gespierdespijkertje | 31-01-18 | 19:37 | 7

Aandacht vragen voor een probleem is prima, mensen die er toch niets aan kunnen doen de weg naar hun trein blokkeren niet.

MAD1950 | 31-01-18 | 20:06

Deze Koerden niet. Dit zijn de Alleschgratieschvoormaihoerhuischkoerden.

Dagdief | 31-01-18 | 20:51

Mosselzaad
Ik mis ook een zekere overtuigingskracht die startende landen doorgaans hebben.

Papierversnipperaar | 31-01-18 | 21:02
▼ 4 antwoorden verborgen

Ach, als een stel Friezen een snelweg mag blokkeren, wat is er dan mis met een stel Koerden die tegen uitroeiing door Erdogan protesteren? Het zijn onze Vrinden als ze tegen IS vechten en nu worden zo door de VS en EU in de steek gelaten en zijn ze kanonnenvoer voor Erdogan die er zijn feestelijke gang mag gaan. Bondgenoten kunnen de kolere krijgen als er strategisch andere belangen zijn.

Donkersloot | 31-01-18 | 19:37 | 4

Jan Passant mk2 | 31-01-18 | 19:41
Door zwarte piet vallen geen doden maar in Koerdistan dagelijks door de smerige spelletjes van de Turken, Rusland, Syrie en de VS. Zoals altijd worden de Koerden weer genaaid, terwijl zij onlangs nog werden bejubeld als dappere vrijwilligers tegen de idioten van ISIS.

Beste_Landgenoten | 31-01-18 | 20:17

Jan Passant mk 2: enorm weinig verstand van de situatie buiten de landsgrenzen lees ik al. Ik ben namelijk voor iedereen die tégen de IS vecht..... inclusief de Koerden die al een paar jaar volop in de frontlinie staan en nu worden genaaid door Putin en Trump en worden afgeslacht door Erdogan.

Donkersloot | 31-01-18 | 23:51

Een groepje personen die het (terecht of onterecht) ergens niet mee eens is, gaat ergens op straat lopen blèren. Protesteren is áltijd een kansloze uiting..
Daarbij: waarom moeten wij geconfronteerd worden met problemen die in het buitenland spelen? Zijn onze problemen op?

Maytheforcebewithyou | 01-02-18 | 12:17
▼ 1 antwoord verborgen

Toerken, Koerden. Allemaal vrouwen met snor en mannen met lange tenen.
Als je boos wil zijn op elkaar, doe dat dan lekker in de zandbak.

Twintig jaar geleden had ik twee Koerden in mijn klas. Waarvan één altijd een 9mm bij zich had. De school heeft het nooit geweten, maar dat stukje multicultuur was, is, en blijft een puinhoop.

koolteer | 31-01-18 | 19:35 | 4

En jij wist dat wel, van die gun, maar hield er gewoon je muil over. Nee, dan ben je lekker slim bezig...

F. von Zeikhoven | 31-01-18 | 19:55

9mm ?
ik dacht dat ik met mijn 12cm onderbedeeld was

Mosselzaad | 31-01-18 | 20:04

Een teveel aan testosteron en gebrek aan denkvermogen. B

Zwiebelmaus | 31-01-18 | 20:11
▼ 1 antwoord verborgen

Ja leuk allemaal, maar ga dat protest daar lekker in die zandbak uitvoeren, en niet hier. Dit is fucking Nederland.

elco485 | 31-01-18 | 19:33

Ik vind het geweldig dat Koerden voor hun eigen stam tegen ISIS en Erdogan strijden. Maar doe dat daar en niet op het Centraal Station, het is jullie oorlog en niet die van mij. Ga een geweer halen en hoepel op naar den strijd.

Jan Passant mk2 | 31-01-18 | 19:32 | 2

Ik geloof dat de strijd al gaande is in NL, of kijk je nooit het journaal?

Donkersloot | 31-01-18 | 19:38

Hier een beetje laf van bed bad brood en Miele komen genieten en dan Nederlanders kapittelen omdat wij hun oorlog niet willen opknappen.

Jan Passant mk2 | 31-01-18 | 19:39

Jaja de Koerden mogen wel hun levens geven om IS te bestrijden, maar als Jan Kantoorpik een half uurtje later bij zijn huisgepermanente bloemetjesjurk achter de gehaktbal schuift zijn de rapen gaar.
Zo kennen we de zeikende randstedeling weer.

DrumPiet | 31-01-18 | 19:31 | 8

Schiet toch op Piet, of ben je al die linkse liedjes uit je jeugd vergeten waarin wij opgeroepen werden niet mee te doen als een of ander snor ons ten oorlog vroeg! Zeg nee tegen al die snorren op het station - of neem ze mee naar waar hun plicht roept.

Jan Passant mk2 | 31-01-18 | 19:53

@ DrumPiet | 31-01-18 | 19:42
Kom, leg de rol van Turkije in de tweede wereldoorlog eens uit. Ik wil het wel even doen: op de hand van Duitsland (neutraal, maar intussen) en voor de vorm af en toe de andere kant en joden steunen, vooral toen het opportuun werd, b.v. nog even Duitsland de oorlog verklaren. En dan heb ik het nog niet eens over het heden.

TheseDays00 | 31-01-18 | 20:17

Jan Passant mk2 | 31-01-18 | 19:53
Ik snap Drumpiet wel. De dreiging van ISIS is het ergste wat Pietje Bloemkool zich kan voorstellen, maar het mag geen cent van zijn belastingcentejs kosten allemaal en wie zijn leven waagt voor de goede zaak moet dat zelf weten, alles leuk en aardig, maar Pietje Bloemkool en Kutje Zeiksnor moeten er geen last van hebben. Als hun treintje maar rijdt.

Beste_Landgenoten | 31-01-18 | 20:26
▼ 5 antwoorden verborgen

Turken en Koerden, liever niet, niet hier in NL, ga lekker naar Turkenland en Koerdistan en leef je daar lekker uit.
Het wordt steeds gekker in Nederland.

Memek | 31-01-18 | 19:30

Begint mij onderhand de keel uit te hangen om Nederland op alle vlakken zich in allerlei bochten te laten wringen, ten koste gewoon van normaal menselijk verkeer, mensen hebben gewerkt en willen gvd naar huis, alles, alles moeten we maar dragen. Nederland. Pff. Een speldenprikje op de wereld, niks, werkelijk niks toevoegend, wij zijn gvd Atlas niet!

JoyCee | 31-01-18 | 19:30
-weggejorist-
Abject | 31-01-18 | 19:29 | 1

Was de kebab gratis ofzo?

panacee | 31-01-18 | 19:26

Maar goed dat ik niet met het OV reis.. Als zo'n demonstrant denkt dat 'ie mij de toegang tot het station kan ontzeggen zou het wel 's raar kunnen lopen.
Doe dat lekker ergens anders!

Friepeltje | 31-01-18 | 19:26

Leve de multiculturele samenleving!

leo de pejo | 31-01-18 | 19:25

Koerden als jullie het er niet bevalt.
Wat let je om terug te gaan.

RubberenHarrie | 31-01-18 | 19:23

Telegraaf nog niets. Omfg. Waar zouden we zijn zonder die knakkers van de GeenStijl.

Normpje | 31-01-18 | 19:22 | 1

Alsof de Volksverlakkerskrant, Bezet Nederland, of Ontrouw aan de Nederlandse waarden hier iets over zouden gaan berichten.

JanvandeBiertent | 31-01-18 | 20:33

De Koerden hebben mijn sympathie, maar met dit soort publiek-onvriendelijke acties, schieten ze in hun eigen voet.
Niet dat mijn sympathie voor Toerken hierdoor toeneemt, dat ook weer niet.

Earl_of_Doncaster | 31-01-18 | 19:21 | 1

Inderdaad. Gewoon niet doen hier, ga maar voor het Turkse consulaat of ambassade of andere officieel rovershol van Erdolf lopen joelen.

Graaisnaaiert | 31-01-18 | 19:44

Koerden,allemaal leuk en aardig. Ik weet dat ze op veel sympathie kunnen rekenen omdat ze tegen IS strijden en zo. Maar als iemand ook maar denkt dat de meeste hiervan westerse waarden aanhangen heb je het aardig fout.
De meeste eerwraakmoorden worden door koerden gepleegd.

miko | 31-01-18 | 19:20 | 4

En alle keren dat wij (het Westen) daar 'een handje geholpen' hebben, was het nooit economisch gemotiveerd.

Stompe_Loeres | 31-01-18 | 22:07

Stompe_Loeres | 31-01-18 | 22:07
Het gaat mij om de, naar mijn mening, onterechte sympathie voor de Koerden.
Tuurlijk heeft het Westen belang gehad bij het deelnemen aan conflicten elders. Veelal economisch gedreven idd. Maar kan me niet herinneren dat er veel Kaaskoppen hun ongenoegen uitten op het Taksim plein wanneer die belangen in het geding kwamen.

Toch wel een verschilletje.

J.Luns | 31-01-18 | 22:34

Mee eens.Woon nu naast Koerden en tegenover woont ook een Koerdse familie.Totaal niet westers.Op Koerdse feestdagen gaat de vlag groot uit.Vuurwerk afsteken etc.Geen probleem voor mij maar wel hypocriet politie bellen als dochterlief een feestje geeft.Politie was verbijsterd geen overlast te bekennen gewoon een rustig feestje.Vriendje werdt bedreigd en asociaal mijn huis binnengelopen via de tuin.Was zelf op vakantie.Politie heeft het veranderd in huisvredebreuk van de koerd.Ben er niet van gediend dat iemand zomaar mijn huis binnenloopt en een tiener bedreigd.Had ook netjes aankunnen bellen en vragen of het wat rustiger kon.Westerse waardes kennen ze inderdaad niet en ze zijn nog meer met de islam bezig dan de moslims die in Rotterdam woonden.Het uitmoorden van Turkije is schandalig maar vecht het daar uit

Lilia2 | 01-02-18 | 10:25
▼ 1 antwoord verborgen

En dan te bedenken dat er hier in mooie Nederland nog zat zandbak ellende zit wat ook graag het recht neemt om over de Nederlandse ruggen hun punt menen te moeten maken.

Plorkface | 31-01-18 | 19:19 | 1

bakje thee, iemand?

ger1306 | 31-01-18 | 19:32

Nederland is mede schuldig aan het nu ontstane probleem. De NAVO met de US voorop maar ook met Nederland en de andere bondgenoten hebben de Koerden in Syrie eerst gebruikt om IS op te ruimen. Als dank mag de ottomaanse slager erdowan nu het karwij afmaken en de Koerden opruimen. IS het vreemd dat mensen verhaal komen halen? Nederland en NW-Europa hadden zich dit eerder moeten bedenken toen ze het MO importeerden.

Pierrepoint | 31-01-18 | 19:19 | 4

Haha, goed verhaal. Die Koerden mogen al lang dankbaar zijn dat ze hulp hebben gehad. Ze vochten voor hun eigen belang, niet om IS te verslaan in dienst van het Westen.

Hoe dan ook; we zijn in Nederland, dus dondergrafstraal een eind op met die zandbakfitties.

RightWingDanceSquad | 31-01-18 | 19:31

Het conflict gaat iets verder terug Pierrepoint. Zelfs nog iets verder dan de Sykes–Picot overeenkomst.

remtek | 31-01-18 | 20:38

@Pierrepoint
Kan me inderdaad voorstellen dat die Koerden pissed zijn, Russen die weglopen en Amerikanen die opeens niet meer leveren. Tja, als je nou één keer in de hoek ziet waar de klappen vallen.

Anderzijds kunnen ze zich maar beter richten op hun echte vijand, sympathie krijg je hier zeker niet mee. Zandbakfitties naar Zandbakkië!

MartiniMeister | 31-01-18 | 23:43
▼ 1 antwoord verborgen

Onaangekondigd dus net als de Friese blokkeerders naar de rechtbank. O nee, wacht....

genoegisgenoeg | 31-01-18 | 19:18 | 1

Als ze er met de auto zouden staan dan konden in ieder geval de kentekens genoteerd worden.....

Infidel66 | 31-01-18 | 19:27

Dacht dat men zo blij was dat de Koerden de haatbaarden van ISIS naar de hel hielpen, maar ik zie dat die liefde erg kort heeft geduurd. Een bedankje kan er niet vanaf, dat is weer duidelijk.

Beste_Landgenoten | 31-01-18 | 19:18 | 1

Daar ben ik nooit blij of dankbaar om geweest. Met alle verschillende informatiebronnen en partijen, wie kan nog oordelen wie de grootste helden waren.
De grootste verdienets de wapenindustrie, da"s logisch.

Dat gezegd hebbende, ben ik onbekende Koerden in Verweggistan niet meer of minder dankbaar dan russen amerikanen.

Deze actie in Utrecht veroordeel ik. Opbokken met het importeren van de.ografische problemen uot de zandbak. Allahuchuchuchuche...
Weg. Er. Mee.

TisNieZoMoeilijk | 31-01-18 | 19:31

Allemaal weg laten knuppelen door ME. Zo aso om dat in een land waar je te gast bent te doen.

VP732 | 31-01-18 | 19:17

Mijn sympathie voor Koerden is tanende.

danuska | 31-01-18 | 19:17

Koerden, Turken, Grieken en Armeniërs die liggen elkaar niet. Maar waarom hier uitvechten?

roosvrij | 31-01-18 | 19:17

De vraag is of ze een demonstratievergunning hebben om daar te protesteren. Zo niet, dan moeten ze gewoon weggeknuppelt worden zoals die enge Pegida mensen gedaan wordt.

XaleX_2 | 31-01-18 | 19:16 | 1

Inderdaad, je moet die enge Pegida mensen niet in je buurt hebben, die
eten zomaar varkensvlees en zuipen bier en vinden heaumeau's normaal.

getzappad | 31-01-18 | 19:54

Boos dat die kerstverlichting er nog steeds hangt natuurlijk...

alexbl | 31-01-18 | 19:16 | 1

Hahahaha! +1

Basil Fawlty | 31-01-18 | 19:17

Oh wacht de rellen met de Erdoturken moeten nog beginnen. Mijn vorige reaguursel had ik over een half uur moeten plaatsen.
Excuses.

Gulliver | 31-01-18 | 19:14

Alsof de treinen überhaupt reden...

dz5b604 | 31-01-18 | 19:13 | 1

Naar het Oosten sowieso.

K. Letskoek | 31-01-18 | 19:22

De problemen uit een ander land net zo lang en zoveel importeren tot het eigen probleem wordt: zie hier.

TheseDays00 | 31-01-18 | 19:13
-weggejorist-
Quantum Suicide | 31-01-18 | 19:12

Koerden zijn weliswaar sympathiek en ook een Indo-Europees volk, in tegenstelling tot de Turken of Arabieren. De Koerdische taal is ver verwant met het Nederlands.
Maar ik ben erop tegen om de problemen van het Midden-Oosten binnen de grenzen van Nederland te importeren.

Avin | 31-01-18 | 19:12 | 1

Dat is al lang geleden gebeurt, een groot internationaal leger onder leiding
van de Poolse koning Jan III Sobieski heeft in 1683 ( 11 sept/ 9-11) de
islamitische horden bij Wenen vernietigd. Maar men heeft toen niet doorgezet
en daarom zijn er enkele moslimenclaves gebleven. Joegoslavië heeft er
problemen door gehad, Albanië is nog steeds een probleem.

getzappad | 31-01-18 | 19:43

Heel erg dom dit. Zoals iedere makelaar je kan vertellen: lokatie, lokatie, lokatie.
Gratis munitie voor Denk en co.

Basil Fawlty | 31-01-18 | 19:12

Koffie, iemand?

je_batsklare_moeder | 31-01-18 | 19:11

Koerden naar Woerden, allemaal!1!

WeepSlet | 31-01-18 | 19:11

De Koerden laten zich niet zomaar uitmoorden door de Turkennazi's van Erdogan.

smdyasc | 31-01-18 | 19:11

@redactieadun "Een groep van honderd Koerden demonstreren vanavond"
*Één groep ... demonstreert... [enkelFout!]

WeepSlet | 31-01-18 | 19:10 | 1

Ach ja, de media is schuld, drugs is niet goed, islam is vrede.

getzappad | 31-01-18 | 19:28

Dus we importeren simplistische barbaren die bezit nemen van één van de belangrijkste verkeersknooppunten in dit land met onderwerp dat ons in de verste verte niet aangaat en demense vinden het 'begrijpelijk' en zijn 'solidair' met dit tuig. Dit land is echt verloren!

NV_2017 | 31-01-18 | 19:10 | 3

Beste samenvatting.
Ik ben helemaal klaar met al dit tuig. Opbokken!

TisNieZoMoeilijk | 31-01-18 | 19:25

Tja... als je het zo stelt haha

Sarcastisch varken | 31-01-18 | 19:53

Niks medelijden, ik zou me keihard een weg banen!

Montesquieue | 31-01-18 | 20:17

Geef ze een weiland en laat ze elkaar maar afmaken.

Gulliver | 31-01-18 | 19:10 | 6

Wat dacht je van Aruba? Temperatuurtje bevalt ze ook beter.

Neta | 31-01-18 | 19:25

niet Flevoland. niet Groningen. Bevolking daar heeft niks te maken met het gepruts van overheden en vehikels in Brussel. Sowieso geen forenzen confronteren op deze manier. Niet doen. Er IS sympathie voor de Koerden, breek dat nu niet af. En dat kan dus heel banaal, door de forens zijn uitweg naar huis te blokken. Doe.Dat.Nu.Niet.

JoyCee | 31-01-18 | 19:27

Bij Beverwijk, stikt daar van de Achesoezen. Carlo Picornie ging hen voor.

JanvandeBiertent | 31-01-18 | 20:24
▼ 3 antwoorden verborgen

Moeten die knakkers niet werken?

Pedronegro | 31-01-18 | 19:07 | 1

Uit het werk door gekomen.

TheseDays00 | 31-01-18 | 19:14

Ik heb best wel te doen met die Koerden, maar dit is een foute move. Wegknuppelen die handel.

Hakoen | 31-01-18 | 19:06 | 1

Helemaal eens. Kom niet tussen mij en mijn piepers.

BenPakdee | 01-02-18 | 01:23

Die Koerden snap ik wel, alleen de lokatiekeuze vind ik wat wonderlijk.

aardappelninja | 31-01-18 | 19:05 | 1

t Is koud buiten?

Weerduivel | 31-01-18 | 19:09

Vrienden uit het mooie Koerdistan, dit is niet slim. Denk (nou ja) toch aan uw draagvlak onder Nederlandse sympathisanten, die bijna allemaal een hekel hebben aan Erdogan, de man met die rare snor.

Rest In Privacy | 31-01-18 | 19:04 | 2

Ik denk dat Ocalan wiens foto ze meedragen ook geen lieverdje is.

Jezus_Boeddha | 31-01-18 | 19:11

Weet je wie ook een rare snor had en rare ideeen?
Der Adolf, Stalin, Moussolini
Lijkt wel of #snor en radicale ideeen en genocide bij elkaar horen.

InAnumPerRegimine | 31-01-18 | 21:47

Ze hebben anders wel gewoon een punt.

de Voorzittert | 31-01-18 | 19:04 | 5

Hebben ze ook: op het Malieveld of de Dam met een vergunning. Blokkeren van verkeer levert soms een rechtszaak tegen je op.

TheseDays00 | 31-01-18 | 19:39

Ben ook tegen wat Turkije allemaal flikt, maar ga dan demonstreren op een plek waar het kan, niet in aankomst/vertrekken hallen van openbaar vervoer.

Necramonium | 31-01-18 | 21:02

Een punt om gewone Nederlanders lastig te vallen? Straks blokkeren ze nog de snelweg!

BenPakdee | 01-02-18 | 01:22
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik neem aan dat ME en soldaten onderweg zijn om ze per omgaande het station uit te knuppelen?

NV_2017 | 31-01-18 | 19:04

Krijgen we dat hier nou ook al? Moeilijke gasten.
En dat station wás net verbouwd, geen enkele reden om dat nu opnieuw te doen.

dosis | 31-01-18 | 19:04

Doe dat demonstreren lekker in je eigen land... oohh wacht

DommeNeger | 31-01-18 | 19:03 | 3

Ja, is lastig voor hen.

Rest In Privacy | 31-01-18 | 19:05

Ja - leuk he al die cultuurverrijkers.

Neta | 31-01-18 | 19:22

Misschien is het een flashmob. En gaan ze zo een leuk dansje doen of zo.

Pedronegro | 31-01-18 | 19:41

Solidariteit met de Koerden!

tata1981 | 31-01-18 | 19:02 | 6

Laat ze opleuren. Ik ga ook niet op een station in Bangkok protesteren tegen AFA tuig dat campagnemedewerkers van mijn partij de FVD molesteert. Dat doe ik dan op relevante locaties.

Trans_Fimmermans | 31-01-18 | 19:22

Erhm hallo!? Laat die verschillende islamitische groepen hun strijd lekker uitvechten in islamië.

TisNieZoMoeilijk | 31-01-18 | 19:22

Wat is de volgende stap? De A2 naar Turkije blokkeren?

BenPakdee | 01-02-18 | 01:23
▼ 3 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken