Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Meldpunt GroenLinks-overlast roodgloeiend na talloze meldingen overlast door GroenLinks

Het mag eigenlijk helemaal nog niet, maar het is toch al begonnen. U hebt weer massaal kotsbeu van de vervelendste partij van Nederland, GroenLinks.

steek jij die volkskrant maar in je reet haha nee geintje joh

FOTO: Jesse Klaver valt gewone Nederlander lastig

Het GroenLinksmeldpunt, op www.meldpuntgroenlinks.nl, staat dan ook net als alle andere jaren roodgloeiend. Allerhande Nederlanders die nietsvermoedend hun alledaagse gangetje aan het gaan waren, zijn opgeschrikt door passief-agressieve Jesse Klaver posters en ander ongerief. Dit gaat zo niet langer houd er alst u blieft mee op aub. BloemCO2-reductiemateriaallezing na de break.

#iswelzo

Het zeuren om het zeuren. Eeuwige gezeur om vuurwerk. Een keer in het jaar moet kunnen. Laat kinderen even plezier hebben. Heb je echt last van een keer een knalletje of is het wachten tot je iets hoort en dan direct bellen/melden? Het laatste in het geval van groenlinks.

Poëet

Arbobolte je zus
Ohja en je kan mn reet likken

[Nog factchecken, red.]

Groenlinks fractie leden hebben een stinkadem.

Groeten terug

Ja sorry dat ik er weer ben, maar ik heb liever niet dat een ander bepaalt of ik wel of geen vuurwerk af mag steken, dat bepaal ik namelijk zelf wel :D. En oja, doe de groeten aan arno!

Analyse

Goed zat van dat linkse tuig die overal maar op klagen en alles willen verbieden maar ondertussen wel een uitkering trekken die betaald wordt door de mensen die die dingen niet willen verbieden.

Eh...

Oprotten met dat links bolwerk!
Links heeft de gehele wereld verneukt (m.n. de Rothschilds!).

Laten we beginnen GroenLinks uit te bannen in NL. De rest komt later!

Geduld = op

WAT EEN KUT PARTIJ!!!!!!!

Reaguursels

Inloggen

Wat me het meeste stoort aan GroenLinks is eigenlijk dat ze helemaal niet zo groen zijn als ze willen doen geloven. Ze willen namelijk geen beperking van het aantal asielzoekers dat we opvangen. Je kunt niet zo veel mensen toegang geven tot het betere leven in Nederland en dan even vergeten dat het milieu daar enorm onder te lijden heeft. Niet alleen zorgt een toename van de welvaart voor meer CO2-uitstoot per persoon (komt ook omdat we hier in de winter moeten stoken om warm te blijven, dat hoeft in de herkomstlanden veel minder), al die mensen moeten ergens wonen en dus moet de Nederlandse natuur plaats maken om huizen neer te kunnen zetten. Een partij die werkelijk wil dat Nederland meer natuur krijgt, moet juist faliekant tegen asiel en andere opvang zijn.

zwarte_weduwe | 28-12-17 | 12:10 | 2

Groen Linkse mensen doen ook aan sex en daar komen dan weer kindertjes van. DE grootste bron van vervuiling van deze aardkloot

Aa@Hunze | 28-12-17 | 12:46

@Aa@Hunze | 28-12-17 | 12:46
Ze vinden het juist helemaal bon ton om hun leven lang aan de pil te blijven en een hond/kat/cavia/egel te nemen die ze dan gaan behandelen alsof het hun kind is. Ben ik stiekem wel blij mee.
Dat geeft het failliet van hun ideeën al aan, dat ze ze niet belangrijk genoeg vinden om aan een volgende generatie mee te geven.

zwarte_weduwe | 28-12-17 | 16:19

Mense, mense, de onderbuik moet wél even leeg na die Kerstvreterij, zie ik.
Jongens, jongens wat een infantiele aanstellerij om een paar minuten knallen en boemmen... zonde van het geld.
Affijn, laten we hopen dat het kei-en keihard regent die avond.

mallekater | 28-12-17 | 08:24

Lekker vuurwerk afsteken,jongens, maar niet janken als je kind met nog maar één hand thuiskomt, of een oog kwijt is.
Dat hoort er dan ook bij.
En die ziektekostenverzekering dekt hopelijk de schade niet, behalve wanneer je je onschuld aan het gebeuren kan bewijzen.

mallekater | 28-12-17 | 08:22

Het is geven en nemen toch?
Dus ik wil opzich mijn recht op vuurwerk wel opgeven als individu, daar een contract voor tekenen dat ik nooit meer vuurwerk afsteek in NL.

In ruil daar voor dient 1 klagende hondenbezitter een contract te tekenen dat hij van elke hond die hij bezit, of gaat bezitten, en alsmede bij zichzelf een stemband amputatie laat doen, of een blafbox verwijdering hoe men dat noemt.

Bij gebrek aan hondenbezitters kan altijd een prius rijder of groenlinks stemmer met BMW afstand van zijn auto inclusief rijbewijs danwel levenslange rijontzegging.

Ik ben best bereid tot offers maar zijn zij het ook?

Lionfromzion | 28-12-17 | 01:39 | 1

Ps ik wil wel eigendom over het voertuig we gaan dat niet zomaar als schroot weggooien!

Lionfromzion | 28-12-17 | 01:40

De combinatie van een zwaar explosief en een kudt-mentaliteit leidt tot problemen. Aangezien deze combi vaak voorkomt moet het verboten worden.

BozePaarseMan | 27-12-17 | 23:44 | 1

Is al verboden gelukkig, in Nederland hebben we alleen maar rotjes en rotjes met een vlinder papiertje eromheen, of een enorme staaf met een rotje erin.

MarcoC1991 | 28-12-17 | 01:23

Ja Jesse, nu ga je mij een hand geven en gaan we samen op de foto.
Gewoon lachen en doen alsof er niets aan de hand is... je weet dat ik hier klaarsta met een linkse directe, dus... en nu: lachen naar het vogeltje Jesse!

Rest In Privacy | 27-12-17 | 20:39

Eerlijk is eerlijk, dit is een top-idee van GroenLinks.
-
Zo goed zelfs dat dit in Europees verband plaats moet vinden. Kunnen we gelijk een klein incidentje melden uit Molenbeek de groeiparel van Brussel.
Kleine bijwerking van het verder prachtige en boven alle verwachtingen uitgepakte beleid van de Belgische collega's van GroenLinks.
Er is een vrachtwagenchauffeur -lees keihard werkende man- uit z'n truck getrokken door circa twintig kansarme jongeren. Deze zagen door hun grondgebied een werkende man rijden en raakte zo enthousiast dat ze de cabine open trokken en één voor één een blik wilde werpen in zijn werkruimte.
Prachtig die verbinding, maar toch ook een klein beetje overlast. De vrachtwagen chauffeur rende weg -islamofobe reactie veroorzaakt door al dat nepnieuws- en moest door de opgetrommelde politie weer naar zijn truck begeleid worden. En ja nu is hij te laat met de aflevering van z'n vracht.
-
Categorie overlast - verkeershinder door de prachtwijk Molenbeek door verkeerde inschatting chauffeur.

bananabanana | 27-12-17 | 19:26
-weggejorist-
telelezer | 27-12-17 | 18:31

Eerlijk is eerlijk, plezierverdervers horen wat mij aangaat eigenlijk simpelweg niet thuis in dit land.

maaknietsuit | 27-12-17 | 18:14 | 1

Zo is het. Dus opzouten , ga ergens anders mensen vervelen.

mallekater | 28-12-17 | 08:25

Dat linksche 538 journaille (lees RTL) had vanmiddag ieder uur een vuurwerk item en dat ging van vuurwerkvrije zones tot meer mensen bij de georganiseerde vuurwerk feesten. Het volk moet voorbereid worden op een totaal verbod. Zal me niks verbazen als ze er voor betaald worden de nep journalisten.

Trumme | 27-12-17 | 17:46

De Groenen zijn zeikerts. Ik heb dit jaar veel minder knallen gehoord dan voorheen. Ik woon in Rotterdam en het is zo stil hier dat je een kanon kan afschieten. Doe ik niet natuurlijk want dat is olie op het groene vuurtje. Voor de rest kan dat melkmuiltje Jesse van mij de pleuris krijgen.

hero_of_heaven | 27-12-17 | 17:37 | 2

Tegenstrijdig Groenlinks wil geen vuurwerk, maar dan moeten ze ook niet lullen want ze geilen immers op wagenwijd open grenzen, zodat iedereen in Belgie en Duitsland vuurwerk kan kopen en er gewoon de grens mee over kan rijden

telelezer | 27-12-17 | 17:54

Elk jaar hetzelfde het werkt gewoon dat drammen!

Vroegah begonnen we in september en was het half oktober gewoon aan!

Verspreidde zich als een olievlek en was een hele goeie afleiding van het rotweer, of een excuus om het te trotseren..

Je hoort al jaren praktisch niets, maar het gezeur neemt keihard toe!

Goeie indicatie dat de zeurders niet minder minder minder willen maar gewoon helemaal niets!

Als het vuurwerk verbannen is dan gaan ze gewoon verder met ZP en Kerst, wat komt er daarna? Ademen? Toch co2 uitstoot he!

Je kunt dan wss een duur betaalde personal co2 catcher kopen en met een kapje op buiten lopen, wekelijks laten ijken voor 999 euro bij TNO en als je daar geen geld voor hebt (lees: je bent te lui) dan blijf je maar mooi binnen!

Ben je te "lui" om thuis je co2 catcher te onderhouden? Is geen enkel probleem dan hebben we gratis onderdak voor u, in ruil voor het mogen gebruiken van de sociale co2 catcher dient u dan wel wat werkzaamheden te verrichten, hier komt wel een extra belasting groep voor want al dat harde werken belast de co2 catcher extra zwaar, dat is logisch en snapt u zelf ook wel!

Zelfs in dat mooie utopia zullen klagers zijn, die zullen steevast te horen krijgen: maar we leven tenminste wel in een vrij land!

Als het subject daarop antwoord "Ja maar ik zie er niets van hier, we mogen nooit naar buiten om dat vrije land te zien!"

Dan zal deze snel leren dat er naast co2 bemesting ook andere elementen nodig zijn voor een goede tofu oogst!

Lionfromzion | 28-12-17 | 01:21

Zal Volkert van der Graaf ook weer staan te knallen met zijn klappertjes pistool?

Onderbuik | 27-12-17 | 17:10 | 1

Misschien weer een ambtenaar omleggen.

gsm | 27-12-17 | 21:42

Ik wil een meldpunt waar ik kan melden dat ik géén overast heb van vuurwerk.
Dus 'geenoverlastvanvuurwerk.nl' of zoiets.

pa_niek | 27-12-17 | 16:56

Groenlinks heeft veel gemeen met een bepaalde partij van vlak voor de oorlog en tijdens de oorlog.
1. verklikken
2. stormtroepen die het vuile werk voor ze opknappen
3. Door heulen met een bepaalde verderfelijke ideologie (islam) mensen met een bepaald geloof (Jodendom) het leven in Europa onmogelijk maken.
Er zijn teveel overeenkomsten.

watergeus | 27-12-17 | 16:46

Met dat zeuren over vuurwerk kunnen we er nu dus vanuit gaan dat ook Groen Links een verbod wil op het terug laten keren van uitgereisde ploflims ? Zou tijd worden.

Ruikbaard | 27-12-17 | 16:38

Vuurwerkverkoop laat mij niet lachen. Er is een verbod op verdovende middelen, niet te handhaven. Er is een verbod op wapens, niet te handhaven. Zo kan ik er nog tig noemen. Dankzij, door GroenLinks, het bejubelde Schengen is de wettelijk basis voor controle door de politie, kmar en de de douane ( deze laatste had alle bevoegdheden ) nagenoeg verdwenen. Van maart tot november komt er illegale troep binnen. Controle nee ! Heeft geen prioriteit. In november gaat de politie een beetje los op twitter en pakt hier en daar een 14 jarige op.

Morgen staan er files op de A1, A7, A12 enz richting Duitsland. Massaal vuurwerk in slaan bij de Duitse Lidl en Aldi. Kwalitatief goed vuurwerk en niemand kan daar een ene moer aandoen.

thekolere | 27-12-17 | 16:27 | 1

Vuurwerkverkoop= vuurwerkverbod

thekolere | 27-12-17 | 16:33

Overigens vind ik het merkwaardig dat een partij waarvan de leden vooraan staan om types in dit land welkom te heten die het gooien & smijten met bommen en het fabriceren van bomgordels tot een onlosmakelijk onderdeel van hun religie & cultuur hebben gemaakt, een meldpunt voor vuurwerkoverlast exploiteert.

Peter Emile | 27-12-17 | 15:56

@Mannes | 27-12-17 | 15:40 |
Gelukkig zijn er hier nog aardig wat reaguurders die niet in de bekende GS-"het komt van Groen Links, dus het is kudt"-val trappen. ;-)
Ze hebben hier inderdaad een goed punt, al zou ik het probleem persoonlijk liever aanpakken door een strenge handhaving dan door een algeheel verbod. Dat laatste is natuurlijk ook veel gemakkelijker, want Nederland en 'streng handhaven' gaan nou eenmaal niet samen. Helaas.

Overigens ben ik ook weer heel benieuwd voor hoeveel miljoen-miljard aan €€€€ de vuurwerkadepten - doorgaans niet woonachtig in Aerdenhout en aanverwante - de lucht in gaan schieten.
En dan in januari natuurlijk de bewindvoerder bellen om extra geld, want die zorgpremie is weer niet te betalen, ondanks maar liefst € 94,= p/m aan zorgtoeslag...

EefjeWentelteefje | 27-12-17 | 15:55 | 2

Je bedoeld dat mensen niet zelf mogen beslissen waar ze hun eigen geld aan uitgeven? En met een frame dat alleen tokkies dat zelf willen beslissen. Plus dat neerbuigende toontje. Ja dat is typisch links en kut.

ZoekEenVrijeNick | 27-12-17 | 19:01

@ZoekEenVrijeNick | 27-12-17 | 19:01
Als ik zo vrij mag zijn: het heeft weinig met 'links' zijn te maken om van mensen te verlangen dat ze hun geld zodanig besteden dat ze niet meer dan nodig aanspraak maken op publieke gelden.

zwarte_weduwe | 28-12-17 | 11:11

Ik koester talloze herinneringen uit een gelukkige jeugd; als jochie van tien, elf jaar kreeg ik van mijn ouders daags na Tweede Kerstdag een kwartje. Daarmee ging ik naar de plaatselijke fietsenmakert, die elk jaar rond die tijd het klooien aan fietsen verruilde met het dealen van carbid. Voor dat kwartje kreeg ik een vuist-groot brok carbid. Thuis in ons schuurtje sloeg ik met een grote spijker een gaatje in de bodem van een leeg & min of meer schoongemaakt verfblik, zo een waarvan je het deksel nog goed op het blik kon klemmen.
Vervolgens: stukje carbid in het blik, spuug erop waardoor het begon te sissen dat het een aard had, deksel stevig erop, blikje zijdelings op de grond leggen, voet erop, en een brandende lucifer voor het gaatje houden.
De knal die dan volgde, met het deksel dat dan twintig meter wegschoot, zorgde voor ongekend jongensplezier. Keer op keer op keer. Voor een kwartje.

Niemand die daar moeilijk over deed; ouders niet, buurtbewoners niet, politie niet en vooral: GroenLinks bestond toen nog niet. Daarom was geluk toen heel gewoon. En kan ik nu de herinneringen koesteren.

Peter Emile | 27-12-17 | 15:40 | 2

Mooie tijden waren dat.
Toen je die drie vingers nog had en dat goeie oog.
Tijden zijn veranderd en veel vuurwerk en veel mentaliteit dus ook.

marjen | 27-12-17 | 15:53

G*dT, dat heb ik vroeger ook gedaan. Daarna geëxperimenteerd met sterkere bommen. Kaliumchloraat met magnesium;-) Boem met steekvlam!
*CcMed*

kapitein oosterlng | 27-12-17 | 19:29

Met siervuurwerk zal niemand problemen hebben, maar wanneer er complete bommen ontploffen is de maat vol. Voeg daarbij de schade die vuurwerk en vooral de afstekers aanrichten en het gebrek aan fatsoen om de rotzooi op te ruimen, dan mag het wat mij betreft ingeperkt worden. De maatregelen die GroenLinks (en overigens ook de Partij voor de Dieren) wil om het milieu nog te redden, zijn niet populair. Ik doe er, behalve de gescheiden afvalverzameling, ook niet echt aan mee. Maar talloze rapporten en weersverschijnselen bewijzen dat de aarde echt wel opwarmt. GeenStijl mag dan wel zijn (of haar?) lezers "bedienen" met dit meldpunt, maar dat is wel erg flauw.

Mannes | 27-12-17 | 15:40 | 2

De grootste ellende komt van "grappenmakerts" die voor de lol zeer zwaar vuurwerk op anderen richten. DIE moeten aangepakt worden en niet de gewone mensen met eenvoudig voorwerk.

telelezer | 27-12-17 | 17:39

Dat is allemaal al verboden, Nederlands knalvuurwerk is zeer zwak, je kunt het in je hand houden. Zonder blijvende schade.

MarcoC1991 | 28-12-17 | 01:32

Uitstekende actie van GroenLinks tegen vuurwerk. Hulde!

Rest In Privacy | 27-12-17 | 15:33 | 1

Net zoveel voorstanders voor "vuurwerk tegen Groenlinks" ;-)

Mocro070 | 27-12-17 | 15:42

Vind het opvallend dat bij vuurwerk Groenlinks wil verbieden. Bij gooien van bommen heet het weghalen van oorzaken. Hoewel opvallend. Eigenlijk altijd zelfde liedje. Heeft natuurlijk met afkomst daders te maken.

Tourette | 27-12-17 | 15:25

Met al mijn gruwelijke hekel aan vuurwerk: zo lang het echte knallen min of meer aan de burger is voorbehouden, heeft de overheid geen reden tot ongerustheid. #Guy Fawkes, maar dan net ietsje slimmer. #numaarevengeenlinkjes

Rest In Privacy | 27-12-17 | 15:23

Not_again | 27-12-17 | 15:20 |
Psss, die steen op je knar zit scheef.

Kudtkip | 27-12-17 | 15:22

Wedstrijdkrokodil | 27-12-17 | 15:09 |
Eensch.
En dat wat qua VRIJ vuurwerk 'eens' mooi en bijzonder was, zo in deze tijd van het jaar, moet kennelijk aan banden, richting totaalverbod voor den burger.
Zonde voor de feestvreugde - meer zeggen... beter van niet.

Kudtkip | 27-12-17 | 15:21

Allemaal prachtig en whatever. Maar nu even dit..:

[offtopic]
Je BENT het kotsbeu of je bent het beu. Maar niet: je hebt het kotsbeu....
[/offtopic]

Not_again | 27-12-17 | 15:20 | 1

Niet waar,ik heb kotsbeu van Jesse, iedereen hier heb kotsbeu van Jesse. En als je dat niet snapt moet je even je ui terug vragen aan Joris.

miko | 27-12-17 | 15:26

Laten we illegaal vuurwerk gaan verbieden!

Nuchternederland | 27-12-17 | 15:17 | 1

en ik maar denken dat illegaal niet strafbaar is dus waar hebben we het over.

echtpaul | 27-12-17 | 15:59

Ik steek oudejaarsavond gewoon mijn siervuurwerk af, terwijl de buren die er zogenaamd een hekel aan hebben, stiekem achter de gordijnen staan mee te genieten.

Wolkbreuk | 27-12-17 | 15:13

17 miljoen mensen and counting in dit gave land en dan gilt de MSM moord en brand over 10k fucking "meldingen van overlast". Daar zit dus ook die zeikerige buurman zijn die iedere week de politie belt omdat er een paar kids tegen zn muurtje een bal trappen en nu 12 keer per dag "overlast" meld omdat er 2 straten verderop wat jochies vuurwerk staan af te steken. 361 dagen per jaar nergens last van maar owee die paar dagen dat er wat knalt klimmen ze huizenhoog in de Groenlinkse kwets- en klaagboom. Want andere mensen hebben plezier en dat mag niet.

Dutchbeaurouge | 27-12-17 | 15:12 | 1

van links. mag je geen plezier hebben dat zijn die lui met het vingertje Alleen de dingen die er toe doen die bagetaliseren zij ,ik Heb altijd gedacht dat die partij van de bomgordels wel wat gewend is ,

geeratz8217 | 27-12-17 | 20:29

Een dagje overlast? Als dat waar zou zijn bestond deze discussie niet. De tokkieficatie van de maatschappij is in dusdanig vergevorderde toestand dat een totaalverbod de enige oplossing is.

Die collectieve vlaag van verminderde toerekeningsvatbaarheid begint doorgaans eind november. Dus 1/12 van elk jaar, en dus 1/12 van je hele leven, moet je die kleuters en hun knallen plus alle blaffende honden aanhoren. Dat is niet acceptabel. En voor de jaarlijkse schade kan ook steeds de belastingbetaler opdraaien, om nog niet te spreken over de schade aan het milieu. Vuurwerk is een aanslag op alles wat redelijk is en alleen zwakzinnige kleuters beleven daar plezier aan.

Wedstrijdkrokodil | 27-12-17 | 15:09 | 1

"alleen zwakzinnige kleuters beleven daar plezier aan" schrijf je een tegel, wil je serieus genomen worden, eindig je met dit. Zucht.

Dutchbeaurouge | 27-12-17 | 15:13

Op die foto staan 2 volwassen mannen die beiden nog nooit een dag echt gewerkt hebben voor hun geld. Geen van beiden neem ik dan ook serieus.

ViagraFalls | 27-12-17 | 15:09 | 1

Willem Alexander zie je denken, ik heb weleens een grotere lul een hand gegeven, maar niet vaak.

TheseDays00 | 27-12-17 | 15:16

Ik stoor mezelf het hele jaar aan andere mensen met hun “dingen”. Wil niet zeggen dat ik ze t niet gun. Gewoon ff negeren en met je eigen ding bezig zijn. Wat een gezeur steeds!!!

sparka | 27-12-17 | 15:02 | 1

En wat anderen voor mij al gezegd hebben, die lawinepijlen die deze week weer over Mn huis vliegen zijn al verboden. Meer verboden gaan echt helpen... Laat ze de bestaande regelgeving maar beter handhaven.

sparka | 27-12-17 | 15:07

*vervolg 14:42
Voorts zou ik gerust willen stellen dat het vuurwerkgeweld in deze dagen, zoals door menigeen hierboven al aangehaald, vér buiten de tijden plaatsheeft dan waarop het officieel mag.

Dat zijn niet alleen deze tijden (verkoop mag toch eigenlijk pas 1 of 2 dagen voor oud & nieuw?), maar ook door het jaar heen.
En dan duid ik op vuurwerk dat net als autoclaxons afgaan bij de de geboorten en huwelijken van "inwonende" uitheemse cultuurgelukkigen - dit ter zijde.

Oud & nieuw vuurwerk zegt het al: bedoeld voor het moment van jaarwisseling.
Zeer duidelijk dat dan juist alle CO2 normen worden geschonden, ... maar goed...

Deze kwestie is wat (oh hemel) diverser dan dat hypocriete probleem der mensheid. Althans en nu ja, ik ben er weinig gelukkig mee hoezeer vuurwerk zo te pas en onpas 365/7 kan 'bommen' - vooral vanwege m'n dieren (kus @ Lupuslupus).

Oplossing voor dit gezeik?
Stadsvuurwerk!
Met gelegenheid voor ons gewone burgers die veilig mee afsteken vanaf geschikte plek, zodat iedereen kan genieten van het mega feest NIEUW JAAR!

Kudtkip | 27-12-17 | 14:59 | 1

Wat een kudtkip!

Moeki de Meeuw | 27-12-17 | 15:01

Bij oud&nieuw hoort vuurwerk; een jaarwisseling zonder is ook weer zo nikserig. En als ik zeg dat het bij oud&nieuw hoort, bedoel ik ook bij oud&nieuw. Dus niet op de dagen/weken ervoor of de dagen/weken er na. Nee, enkel en alleen op oudejaarsavond en in de nieuwjaarsnacht.

Rest In Privacy | 27-12-17 | 14:57

Vuurwerk is racisme. Zwartkleurig, sorry ik bedoel donkerkleurig, vuurwerk is niet te krijgen. Hoe laat gaat de bus naar Dokkum?

Moeki de Meeuw | 27-12-17 | 14:56

Vuurwerk mag van mij verboden worden, daar ik er totaal geen aardigheid in heb.
Maar ik begrijp wel dat (vooral) jochies er lol in hebben. Sja.

Carmelita | 27-12-17 | 14:56 | 1

Verboden? Neuh, ontzettend duur om de kosten te dekken (straat meubilair, zorg kosten, etc) ja, daar sta ik volkomen achter.
En bepaalde trouwerijen van bepaalde culturen mogen ook dik beboet worden als vuurwerk buiten oud en nieuw tijden word afgestoken.

boerk | 27-12-17 | 15:06

Schoorsteenveger | 27-12-17 | 14:26
Zoiets, ongeveer mogelijk.

Kudtkip | 27-12-17 | 14:42

Dat jullie van GeenStijl voor dat vervelende en nutteloze vuurwerk zijn is jullie goed recht. Maar ik en met mij de MEERDERHEID van de Nederlandse bevolking zijn voooooor een volledig verbod op consumenten vuurwerk.
Ik noem slechts twee landen waar consumenten vuurwerk al jaren ten strengste is verboden n.l. de Verenigde Staten en Frankrijk.
Toch niet de minste landen van Rossum!

kippevlees | 27-12-17 | 14:37 | 7

in de Verenigde Staten willen ze alleen echt vuurwerk bij aankoop Colt 42 is het dringen.

larie | 27-12-17 | 14:53

En in Frankrijk worden meestal veel auto's in de brand gestoken. Maar dat zijn de neefjes van Jesse die op deze manier hun ontevredenheid uiten..

Onderbuik | 27-12-17 | 15:04

Heb toch echt in de USA en in Frankrijk ( in Frankrijk het hele jaar ) vuurwerk gekocht!

thekolere | 27-12-17 | 16:31
▼ 4 antwoorden verborgen

Vuurwerk behoort door de overheid steng te worden gecontroleerd en aangestuurd, aangezien het tokkiedeel van de bevolking (en dat deel wordt steeds groter) er overduidelijk niet mee om kan gaan. Als de dader slachtoffer zou worden had ik er geen probleem mee, maar het zijn over het algemeen onschuldigen die eronder lijden, de huisdieren niet te vergeten.
Gewoon de carbidbus laten knallen in plaats van die bommen die men tegenwoordig vuurwerk noemt.

DrumPiet | 27-12-17 | 14:32 | 5

Het tokkiedeel van de bevolking maakt helaas gebruikt van producten die nu ook al verboden zijn. Dat gaat echt niet veranderen als je het Nederlandse consumenten vuurwerk gaat verbieden. Dan is de tokkiedeel van de bevoking nog steeds aan het gooien met illegaal vuurwerk en het nette deel van de bevolking heeft niets meer.

lekkerworstje | 27-12-17 | 14:53

tragic1911 | 27-12-17 | 14:53
Mijn achtertuin is zo groot dat je nooit dicht bij mijn huis kunt gooien.

DrumPiet | 27-12-17 | 15:07

Je kunt jezelf dan ook Piet Carbid noemen.

Nuchternederland | 27-12-17 | 15:19
▼ 2 antwoorden verborgen

Het ware gezicht van Groen Links is de kraakbeweging, Antifa, Rara, Krapuul en dergelijke. Kortweg een criminele organisatie. Waar binnen criminelen zoals Duyvendak worden vereerd. Waar debielen zoals Sargentini hun achterlijke smoel opendoen.
Dat groen is slecht een façade, verder is het tuig, gruwelijk tuig.

Memek | 27-12-17 | 14:28 | 2

Mee eens. Maar dat heeft allemaal niets te maken met de enorme vuurwerk overlast die er wel degelijk is.
Kijk, verbieden hoeft van mij ook niet maar de verkoop NIET eerder toestaan dan op 31 december zou al een stap in de goede richting zijn.

Lupuslupus | 27-12-17 | 14:34

Eensch.
Maar ik vind het wel geweldig dat zo'n criminele organisatie zich in Nederland gewoon verkiesbaar kan stellen zonder dat het democratisch proces daaromheen opzettelijk wordt gefrustreerd.
Dat de media vervolgens de partij gaan ophemelen en zij bovendien een substantieel aantal kiezers aan zich weet te binden vind ik beduidend minder.
Maar dat zegt meer over de stand van de Nederlandse media resp. kiezer.

jemagookniksmeer | 27-12-17 | 14:37

Wat vindt Jesse Klaver eigenlijk van al dat moslimgeweld het afgelopen jaar?

Onderbuik | 27-12-17 | 14:26 | 4

Weinig want die gebruiken meestal geen vuurpijlen .

bowlfabriek | 27-12-17 | 14:28

De Arabieren rondom Israël wel hoor.

Onderbuik | 27-12-17 | 14:51

Dat jij een witte racist bent. Oh, en een economist.

TheseDays00 | 27-12-17 | 15:15
▼ 1 antwoord verborgen

Wat heeft de Koning in zijn linkerhand? Een USB-stick met het nu ook door Jesse ondertekende "Plan voor het Grotere Wij"?

Schoorsteenveger | 27-12-17 | 14:26

Maar wie krijgt de Dirty Sanchez?

gestoptmetroken | 27-12-17 | 14:25

Groenlinks: anti vuurwerk, pro islam-terreur

barryvantiggele | 27-12-17 | 14:23

@kempenaer | 27-12-17 | 13:55 |
Je bent niet de enige...

Als iedereen met oud-en-nieuw gewoon normaal zou doen (en met een beetje feestvieren is natuurlijk niets mis), dan zou er met dat vuurwerk helemaal niets aan de hand zijn.
Probleem is echter dat het helemaal uit de hand is gelopen. Als je 's nachts in de randstad op oudjaarsavond op je fiets richting feestje zit (en niet te vergeten: weer terug!) dan lijkt het wel alsof je door volledige oorlogszones heen moet fietsen. Knalvuurwerk smijten naar oude mensen in het winkelcentrum, ook al zo 'leuk', complete autobranden voor je neus zien oplaaien, ja, gezellie!
Vorig jaar nog de brandweer moeten bellen, 's nacht om 01:30 uur stond de tuin en de auto van de overburen van onze feestgevers in lichterlaaie... buren waren niet thuis. De spuitgasten wisten nog net te voorkomen dat het hele woningblok in de fik ging.

Waar Groen Links echter (weer!) eens volledig de plank mis slaat, is dat er helemaal geen woord wordt gesproken over wie nou eigenlijk de veroorzakers zijn van bovenvermeld gedoe. Nee, dat zijn echt niet die brave pappa's (en mamma's!) die eventjes wat vuurpijlen de lucht in willen schieten omdat de kinderen dat zo mooi vinden.
Wie het wèl zijn - ik zal ze maar weer eens eufemistisch aanduiden als 'jongeren' - dat weet iedereen maar al te goed.

Pak dat TUIGH nou eens stevig aan, en laat de 'gewone vuurwerkgenieter' met rust. Maar daar rept GL met geen woord over, want... niet policor en niet wegkijkend genoeg!

EefjeWentelteefje | 27-12-17 | 14:14 | 3

Don,t mention the elephant in de room!

Rest In Privacy | 27-12-17 | 14:17

Groen links= minder vuurwerk,meer bomgordels.

Rest In Privacy | 27-12-17 | 14:20

Het probleem is dat wanneer zo'n stel bebontkraagde ras-idioten vuurwerk naar elkaar en omstanders staat te gooien er in eerste instantie 2 of misschien 4 eenstrepers naartoe gestuurd worden om te de-escaleren. Dit TUIG heeft 0 respect voor eenstrepers laat staan voor politie in het algemeen. Het devies zou in zo'n geval moeten zijn, eerst knuppel er over dan vragen stellen.

normanius | 27-12-17 | 14:31

Rheia | 27-12-17 | 13:33 |
De linkerhand van Lex (die al nooit weet wat ie aan moet met die twee uitsteeksels plus nog 10 vervelende verlengstukken) plakt verkrampt doch startklaar aan colbert om
a) Jesse K1-style K.O. te knallen
b) Demo te geven van knuistje na mislukt vuurwerkexperiment
c) Ego-solo-centrale hartmassage uit te voeren
d) Verrassingsei voor Jesse warm te knijphouden
e) De via de spiegel naderende ufo achter hen Kill Bill-style uit te schakelen
f) ... alles t/m z - roept u maar

Kudtkip | 27-12-17 | 14:13

Een nep oranje met een nep Obama. Fotosoep of fakenews?

Rest In Privacy | 27-12-17 | 14:11

Verstandig rechts zet gewoon een (vuurwerk-)bril op als hij met Oud- en Nieuw naar buiten gaat, waar dom links bij de overheid gaat vragen om een verbod wat vervolgens totaal niet te handhaven valt.

witwas | 27-12-17 | 14:16

Bleh, ik eet graag vis, maar als je na het zien een filmpje van het ontvinnen van haaien nog haaienvinnensoep eet klopt er iets niet.
De beesten worden levend teruggegooid. Als je ze helemaal gebruikt vind ik het al pima, maar hoe het gaat is inderdaad een schande.

Alquest | 27-12-17 | 14:06 | 3

Chinezen. Nuff said

@Groenlinks Ja, inclusief zijn en van al die Niet-Witten houden verenigt zich heel, heel, heel moeilijk met een typisch Witte Hobby als natuurbehoud.

omanders | 27-12-17 | 14:10

@Groenlinks (deel 2) Die markt voor neushoornhoornen is ook niet heel erg westers.

omanders | 27-12-17 | 14:12

Is dat niet heel groenlinkserig recyclen? Het meeste vlees wordt dus weer aan de zee(dieren) terug gegeven

Sandronique | 27-12-17 | 14:49

.. maar goed. Het meeste vuurwerk dat hier al dagenlang wordt afgestoken IS AL verboden. Net als het tijdstip waarop dat gebeurt.

Werkt deze regelgeving een beetje? Nou, blijkbaar net zo prima als een extreem-Groenlinkse hersenscheet.

Jan Passant mk2 | 27-12-17 | 14:06 | 1

Nope werkt inderdaad niet maar niet getreurd zodra de sleepwet ge-implementeert is zal dat probleem zichzelf snel oplossen want dat burgertje-tappen kan natuurlijk mooi gebruikt worden om onwelgevallige illegale vuurwerkaankopen op internet aan te pakken.

normanius | 27-12-17 | 14:14

The planet is fine. The people are fucked.

Big Ern | 27-12-17 | 14:03 | 1

Gelukkig! Nóg iemand die het snapt. Hartje

Sandronique | 27-12-17 | 14:50

De tijden veranderen: 20 jaar geleden was het boycot Shell en sneden ze bij de pomp de slangen door, nu schudden ze de hand van een grootaandeelhouder

witwas | 27-12-17 | 14:02 | 1

Sja, wanneer Greenpeace op een goede morgen plotseling in klimtouwen aan de gevel van Shell hangt, ga er dan gerust vanuit dat dit veroorzaakt wordt een meningsverschil tussen deze twee multinationals over een stilgezwegen financiële overeenkomst.

Jan Passant mk2 | 27-12-17 | 14:09

Is Willem stiekem een zoon van Trump? Of is de gelijkenis louter toeval?

Dutch_Holland | 27-12-17 | 14:02 | 4

Nah, Trump heeft wat sterkere genen en valt op mooie vrouwen.

Jan Passant mk2 | 27-12-17 | 14:13

Peppie en kokkie ?

PopeyeKamper | 27-12-17 | 14:39

@ PopeyeKamper | 27-12-17 | 14:39
Toet toet boing boing,...

Rest In Privacy | 27-12-17 | 14:48
▼ 1 antwoord verborgen

Jammer dat de Oranjes altijd van die foute figuren aantrekken. Is dat Justin Trudeau of is het zijn kloon die daar de koning vasthoudt?

Jan Passant mk2 | 27-12-17 | 13:57

Heeft sylvana al wat over het groenlinks zwartboek gezegd ? Zelf maak ik me vooral zorgen over fietsende negers die in de donkere dagen voor en na kerst zonder fietsverlichting de weg opgaan. Vooral negers zonder goed humeur lopen grote risicoos,al is een zwevend gebit dat in het donker op je afkomt ook niet alles, maar toch beter dan niks.

De Briemusketier | 27-12-17 | 13:56

Dronken proleten die één keer per jaar losgaan met vuurpijlen en strijkers met alle trieste gevolgen vandien. Ogen, handen, gehoor, brandwonden...
Briljant idee hoor!
Het gebeurt maar heel zelden, maar ik ben het in dezen een keer eens met groenlinks.

kempenaer | 27-12-17 | 13:55 | 4

@ Lupuslupus | 27-12-17 | 14:11
Dieren en vuurwerk gaan idd niet samen. Leuk om te lezen dat u Spaanse honden red. Wij hebben er 2 geadopteerd namelijk. Dat kan ik iedereen aanraden!

Rest In Privacy | 27-12-17 | 14:44

"Het zou al veel schelen wanneer er bepaalde tijden zouden zijn waarin men vuurwerk mag afsteken "

Die tijdstippen zijn er al. Van 10 uur 's ochtends oudjaarsdag tot 10 uur 's ochtends op nieuwjaarsdag. Iedereen die buiten die tijden vuurwerk gebruikt is dus eigenlijk illegaal bezig en mag eigenlijk helemaal niet zeiken, omdat ze zelf deel zijn van het probleem.

Halveneger | 27-12-17 | 15:33

Jij ligt wel heel erg achter, je mag maar van 6 uur savonds tot 2 uur snachts tegenwoordig. En dat de vuurwerk terreur elk jaar erger is komt niet door wat er in Nederland verkocht word, wij verkopen alleen rotjes, harder knalt ons vuurwerk niet, ook al zit het soms Verpakt als zware knaller. De echte overlast word geïmporteerd uit Polen, dat is vuurwerk wat verboden is maar toch miljoenen euro's stiekem van afgestoken word.

MarcoC1991 | 28-12-17 | 01:38
▼ 1 antwoord verborgen

Laatst nog op het steeds lachwekkender staatsjournaal: Het had dit jaar wat minder geregend dan vorig jaar, daarom viel de truffeloogst wat tegen in Noord Italie.

Kwam natuurlijk door de klimaatverandering.. Sjonge jonge

echt_links | 27-12-17 | 13:53 | 4

Of ze verdienen bij het staatsjournaal gewoon veel te veel..

echt_links | 27-12-17 | 14:06

@lupus .. juist.. jou oud en nieuw is verpest omdat dal al die egoisten volgens jou geen rekening met jou en je hondjes houden... beetje egoistisch ..

bowlfabriek | 27-12-17 | 14:26

echt_links | 27-12-17 | 14:06
Sowieso

priks | 27-12-17 | 17:00
▼ 1 antwoord verborgen

Leuk die diepe herendecolletées op die blankwitte borstjes.
Diepe halsuitsnijdingen (rassisties dus!!) zijn nog steeds de nieuwe mode van toen, ondanks het voorname 3-delig van Klaas Dijkhof. Hup Klaas!

Musset | 27-12-17 | 13:50 | 2

dijkhofF

Musset | 27-12-17 | 13:51

Hup klaus dijkmof !

PopeyeKamper | 27-12-17 | 14:42

Dat jochie links weet waarschijnlijk niet dat hij zich bij het arbeidsbureau kan gaan inschrijven als het jochie rechts het voor het zeggen zou hebben in Nederland.

witwas | 27-12-17 | 13:49 | 1

Lol

Teleo | 27-12-17 | 13:54

Strakke actie van GS... Ongezien de tiefus voor die milieu malloten. Na mij de zondvloed. Zo is het altijd al geweest en het zal altijd wel zo blijven...

Ommezwaai | 27-12-17 | 13:48

Vuurwerk? Tokkie-shit. Optiefen met die onzin. Die ene dag? Man het ploft hier al tijden. Tokkie-shit. Blaas lekker thuis je eigen spullen op.

Dagdief | 27-12-17 | 13:48 | 4

"Vuurwerk? Tokkie-shit. Optiefen met die onzin."

Exact.

"Een keer in het jaar moet kunnen. Laat kinderen even plezier hebben."

Domme onzin van Ronaldo. Het gaat zoals Dagdief zegt om achterlijke kk-tokkies, die voor miljoenen illegale shit uit het buitenland halen. Cobra-6, las ik, heeft de kracht van een handgranaat. Die gooien ze ook op Oudejaarsavond met hun doorgesnoven en doorgezopen lage voorhoofden naar hulpverleners en politie. Als hier in mijn stad - Den Haag - 30 auto's in de fik zijn gegaan, spreekt de politie op 1 januari van een "rustige jaarwisseling". Het is werkelijk te zot voor woorden dat dat elk jaar weer kan, en elk jaar erger wordt.

Keihard verbieden, die hele shitzooi. En die arme kinderen van Ronaldo eten maar een oliebolletje extra.

Dr_Johnson | 27-12-17 | 14:54

Helemaal mee eens. Vuurwerk is leuk als het andere geen schade toebrengt. Die grote bommen zijn sowieso overlastgevend. En zelfs het normale 'supermarkt-vuurwerk' wordt misbruikt door het op bussen, of zoals ik laatst zelf had, op mensen. En in de randstad begint het in november en 'eindigt' het (het stopt nooit helemaal) in maart.

Jammer voor degene die wel verantwoord met vuurwerk om kunnen gaan, maar veel mensen kunnen dat niet.

Halveneger | 27-12-17 | 15:26

Daarnaast snap ik het gemauw sowieso niet. Ja groenlinks is kut maar hier hebben ze een punt. Vuurwerk afsteken is alleen toegestaan van 10:00 31 december - 10:00 1 januari. Dus als je het voor/na die tijd af steekt breek je toch wel de wet en moet je je bek houden. Als dit echt gehandhaafd werd is Oud&Nieuw inderdaad maar 1 dag per jaar.

Halveneger | 27-12-17 | 15:29
▼ 1 antwoord verborgen

Wimpie knijpt in zn vuistje van de spanning omdat ie gewoon de hemelse Jessias een handje mag geven.
Mooi man die stolpbewoners.

schoon-schip-maken | 27-12-17 | 13:46 | 2

Alexis wil hem hoeken.

kempenaer | 27-12-17 | 14:00

Of ze wisselen drugs uit :)

Rest In Privacy | 27-12-17 | 14:49

Kunnen we geen vliegticket naar de USA crowdfunden voor Klaver de witte Obama?

VeelTeSteil | 27-12-17 | 13:43 | 4

Ja goed plan, maar het enige probleem is dat dat geval dan terugkomt, iets met inreis verbod arrogante moslims toch

Rest In Privacy | 27-12-17 | 13:49

Crowdfunden??
Onze Jessias Kadaver heeft er een dagtaak aan om airforce one te ontwijken zo graag willen ze hem daar hebben..

Ondanks alles is ie heel gewoon gebleven gelukkig.

schoon-schip-maken | 27-12-17 | 13:56

Goed plan. Laat ie dan die D666 dame meenemen die voor Hillary ging flyeren. Wel graag twee maal enkele reis.

Lompiedompie | 27-12-17 | 18:18
▼ 1 antwoord verborgen

Tel je vingers na mijnheer van Buren,het zijn net tweede hands autoverkopers die politici van Groen rechts (rechts omdat ze op uw geld uit zijn)

Geevee | 27-12-17 | 13:40 | 1

Willem pakt afgelopen jaar 7 miljard op landgoed Nederland. Jessie mag 150k houden voor de moeite een gedeelte van het volk braaf te houden. Peanuts.

Teleo | 27-12-17 | 13:44

Welk genie heeft eigenlijk bedacht dat op 31 december vuurwerk ineens wél mag?
Maak gewoon het hele jaar astronauten beschikbaar. Dan is de lol er snel genoeg af.
Dan heb je ook gewoon simpelweg 3 categorieën 'vuurwerk'.
1. Kinderspul zoals knalerwten.
2. vuurwerk voor >16. Carbid, astronauten en de pijlen waar buurman-treurneus-de-eerste zich een ego mee kan aanmeten.
3. Illegaal 'vuurwerk'. (valt altijd onder de wapenwet. Niets geen boetes, celstraffen aub.)
Vuurwerkgeluid is niets meer of minder dan de herrie van een boormachine, blaffende hond of stereo-installatie. Tokkies zullen er asociaal mee omgaan, normale mensen denken een beetje na wanneer ze het gebruiken en zeikerds vinden het altijd te luid.
En wat mij betreft kan die CO2 tax niet snel genoeg komen maar dat is een ander onderwerp.

two ball cane | 27-12-17 | 13:40 | 4

Teleo | 27-12-17 | 13:41
+1

O2Neutraal | 27-12-17 | 13:48

@ Teleo | 27-12-17 | 13:41
Wel als het gebruikt zou worden om de energietransitie te maken maar dat gaat ondanks al die mooie praatjes niet gebeuren. Uiteindelijk is het gewoon ordinair de staatskas bij plussen over de rug van de burger.

normanius | 27-12-17 | 13:48

@Teleo | 27-12-17 | 13:41
Ik heb ooit wat van die groene lappen geplant in de hoop een geldboom te kweken. Dat is helaas niet gelukt.
Tegenwoordig geef ik ze uit aan oplossingen die misschien net wat duurder zijn maar wel een klap co2 uitstoot schelen. Ik zou het mooi vinden wanneer je co2-besparing in euro's kan uitdrukken zodat je dat direct mee kan nemen in je financiële afweging. En op die manier ook een stok hebt om mee te slaan in de discussie wat wel-, en wat niet- nuttig besteed geld voor co2 besparing is.
Vuurwerk is nogal co2 intensief. (vooral die metalen die in de lucht verbranden voor de mooie kleurtjes). En ik gun iedereen z'n pleziertje dus als iemand een hoge co2 bijdrage betaalt voor vuurpijlen kan dat geld mooi ingezet worden om ergens anders een co2 besparing te realiseren. Zo kan de vuurpijlerT nog lekker vuurpijlen schieten en helpen we het milieu er ook mee.

two ball cane | 27-12-17 | 13:51
▼ 1 antwoord verborgen

Milieu? Milieu!? Ik kom uit een voortreffelijk milieu!

Big Ern | 27-12-17 | 13:39

Die jongen rechts heeft imo nog geen afstand genomen van standpunten van steun van zijn partij aan de moordenaars van de familie van de jongeman rechts.

Hemmenaar7 | 27-12-17 | 13:39

Rechts op de foto herken ik Jesse Klaver, maar wie is die kermisartiest links?

Rest In Privacy | 27-12-17 | 13:38 | 5

Die van die slechte schoolresultaten en afgekeurde scriptie. Die “een beetje dom is”; die uw belastinggeld binnenharkt “vanwege”.

Dagdief | 27-12-17 | 13:50

Geevee, van buren heeft niet uitgereden, van buren is over de finish geduwd.

Glasgow Argus | 27-12-17 | 14:22

Duitse troonrover.

miko | 27-12-17 | 15:13
▼ 2 antwoorden verborgen

Mooi. Morgen even naar Duitsland om vuurwerk te kopen. En tientallen kilo’s auto uitstoot en tientallen kilo’s vuurwerk uitstoot.

Doe de uitstootbelasting maar omhoog. Betaal wel voor het milieu.

Teleo | 27-12-17 | 13:37

Op een of andere manier krijg ik altijd de indruk dat Jassie Klavert in Sesamstraat thuishoort.
Alleen infantiele kijken naar hem en geloven deze muppet.

miko | 27-12-17 | 13:35 | 3

Och, die jongen schudt handen met zijn baas. Ook hij mag een deel van het volk voor de gek houden. Het zal de baas verder jeuken, als het volk maar braaf is.

Teleo | 27-12-17 | 13:40

Willem heeft vast direct hierna zijn handen gewassen. Klaver heeft waarschijnlijk na dit moment een maand lang zijn handen juist niet gewassen.

O2Neutraal | 27-12-17 | 13:50

Een partij leiden met een gezicht wat langs alle kanten "oneindig onbenullerige naïviteit" uitschreeuwt is natuurlijk ook best vertederend. Snap best dat linksdromendwannabegeitenwollensokkendragend NL er op stemt.
Liefde maakt blind..

schoon-schip-maken | 27-12-17 | 13:52

Zucht......... GL........ Zucht.............. wanneer houden die op te bestaan.

DerkArie-ut-de-Achte | 27-12-17 | 13:35

Ik had toch eigenlijk witte schilderijen op de achtergrond verwacht. Net zo leeg als hun gedachten. ;-)))

Basil Fawlty | 27-12-17 | 13:34 | 2

Sorry "blanco" ipv "wit".... My bad.

Basil Fawlty | 27-12-17 | 13:35

Uiteraard wel een spiegel. Kan hij zijn voordrachten oefenen. Net als die andere Duitser vroeger.

miko | 27-12-17 | 13:36

Groen Links is vagina... maar voor die man links op de foto hebben we ook niet kunnen kiezen...

kibambam | 27-12-17 | 13:34 | 2

Bedoel je Jozef G.? of zijn gewezen baas de heer A.H.!

Geevee | 27-12-17 | 13:48

Onzin, zodra een meerderheid van de kiezers het wil is Nederland een republiek.

JTKDM | 27-12-17 | 13:58

Het is van de foto afgeknipt maar in zijn linkerhand houdt Jesse zijn pluche konijntje vast. Schattig he.

Rheia | 27-12-17 | 13:33

De Rothschilds zijn links? Juist ja. De Rothschilds zijn de Rothschilds, ver verheven boven welke stroming dan ook. En ze zijn Joods, die heulde met de Duitsers. Maar dat terzijde.

Croxifoxio | 27-12-17 | 13:29 | 3

Exact, links rechts, democraten conservatieven, torries labour etc ect aka verdeel en heers is om het plebs bezet te houden met de broodkruimelpolitiek die er in het grotere geheel der dingen marginaal toe doet. Zero invloed op geldcreatie en the grand geopolitical chessboard met global warfare voor natuurlijke bronnen etc. Sowieso financieren de centrale banken die allen verantwoording moeten afleggen aan Rothschilds BIS altijd beide kanten.

HdJ | 27-12-17 | 13:54

Zij staan vooraan in de rij als er ooit een volkstribunaal komt.

Mastermattie | 27-12-17 | 14:04

@Master Mooi toekomstideaal maar die hebben nogal wat barrieres in stelling i.imgflip.com/165k5b.jpg

HdJ | 27-12-17 | 14:12

De jongen die rechts op de foto staat speelt in de 4D versie van Jumanji!

Einde van de Domheid | 27-12-17 | 13:28

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl