Haha. Staatsomroep boos op Kartelkrant
Staat er eindelijk iets wakkers in de krant van grachtengorgelend Nederland. Gaat de staatsomroep om rectificatie jengelen. Maar was het Marcel Gelauff zelf die boos opbelde?
Mooi dat ze STAATSOMROEP nog even in dikke letters drukken in de verbetering aanvulling, om duidelijk aan te geven dat we het hier inderdaad over het uit belastingmiddelen betaalde & door ambtenaren bestierde persagentschap van de Rijksoverheid hebben.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Belgische commentator disst Iraans regime tijdens volkslied, wij hebben opa Jan Roelfs die door affluiten scheids heen slaapt
Dilemma: Nederland wordt wereldkampioen maar met Jan Roelfs als commentator
Boekrecensent Volkskrant snapt niks van... Kluun
Toch een prestatie, als je te dom bent voor Kluun
Vraagje in de Volkskrant: "Praten over gender met je kleuter: hoe doe je dat?"
Er zijn alleen maar vragen, die worden gesteld
Columnisten VK én NU.nl janken over dat Ziyech, die helemaal niet naar WK gaat, niet bij Oranje zit
HIJ IS NIET EENS GESELECTEERD DOOR MAROKKO
Jolande Withuis volgende columnist die door DPG aan volslagen debiele lezertjes wordt gevoerd
Wat is dit voor een gekkenhuis joh
