Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. Gooit minister Grapperhaus kindermeppende imam het land uit?

Ja dat was een SCHOKKENDE VIDEO bij de Telegraaf van vanochtend. We zagen imam Haroen Karamat Engelse moslimjongetjes van de (als ze een meisje waren) huwbare leeftijd tuchtigen. Niet helemaal okee dunkt ons. En wij moesten onwillekeurig aan het regeerakkoord denken. "Ook moet alles in het werk worden gesteld om te voorkomen dat aan “haatpredikers” een podium wordt geboden" lazen wij daar. Toch een beetje vreemd dat een veroordeelde kindermepper dan vrolijk aan de slag kan gaan als prediker in de Shane Moestafamoskee te R. Dat is toch een podium, dunkt ons. Of ss kinderen meppen dan geen haat? Is dat liefde soms? Hee minister Grapperhaus van Veiligheid en Justitie en Veiligheid! Hoe zit dat nou? Tom Staal zoekt het voor u uit.

KAMERVRAGINGS!

huhuhu

Reaguursels

Inloggen

Die zzz zzz zzzitten zzz heel veel zzz bij geenztijl

ChacarronMacarron | 08-11-17 | 17:24

Haatprediker. Tja. We 'prediken' allemaal wel eens, als je de letterlijke betekenis volgt (een standpunt verkondigen). En haten, tja, ook daar is de betekenis best ruim te noemen (een intense afschuw voelen wordt ook haat genoemd).
Dus als ik aangeef (verkondig) dat ik kindermishandeling afschuwelijk! vind, ben ik al een haatprediker?
Ja, dan heeft Ozturk wel gelijk. Toch denk ik dat de term iets anders omhelst dan hierboven. En dat wil meneer Ozturk maar niet begrijpen.

EEnzame SchizofrEEN | 08-11-17 | 15:42

Minister Gabberhouse krijgt het niet makkelijk ... goed zo!

CynicalBastard | 08-11-17 | 13:14 | 1

Mischien heeft Gabberhouse een paar extacypillen teveel op in zijn leven.
Dan functioneer je over het algemeen niet meer naar behoren.

klinkklaar | 08-11-17 | 14:00

Het mooie van ISlamieten is dat de vlag vaak de lading de(n)kt. Neem nou die malle Grijze Wolf Selcuk Ozturk. Googlen we zijn naam, dan luistert hij naar Selcuk "Ware Turk*. Wat doet zo iemand dan in het niet-Turkse parlement maar in het Ware Nederlandse parlement.
Wat betreft deze imam, als we gewoon het salafisme verbieden op grond van strijdig met artikel 1 hoeven we ons niet in allerlei -juridisch dure- bochten te wringen om dit soort figuren het prediken te verbieden, we kunnen ze gewoon oppakken, vastzetten en - indien geen Papieren Nederlander - meteen uitzetten. Als het nationaliteitenkwartettende sujet inderdaad ook over een NL-paspoort beschikt zal er een directe denaturalisatieprocedure moeten plaatsvinden om hem dan nog enkeltje woestijn te bieden.

Graaisnaaiert | 08-11-17 | 12:39

aan de slag vind ik een wat ongelukkige uitdrukking in het geval van iemand die klappen uitdeelt.

Grappig.

Sir Nastian | 08-11-17 | 11:26 | 1

Deze minister zit inderdaad vol grapper

CynicalBastard | 08-11-17 | 13:29

Het CDA is de nieuwe PVDA, theedrinken en subsidies uitdelen

Poppo van Ulvinga | 08-11-17 | 10:56

Vind dat je als tweede partij van Nederland, die zo schaamteloos genegeerd is , wel in vreedzaam verzet mag komen als dit niet op een behoorlijke manier wordt opgelost.

watazooi | 08-11-17 | 10:42

Die opvoeding is wel wat de ouders de jongens willen geven en ik vind het meevallen, hier komt jeugdzorg niet voor aan de deur.
Als je mijn mening raar vind weet je niets van echte kindermishandeling die strafbaar is en relevant om justitie op te zetten.

28 | 08-11-17 | 09:50

Grapperhaus is het ultieme voorbeeld van waarom Belgen ons 'Diknekken' noemen en ons veelal terecht haten

BASinnic | 08-11-17 | 09:24 | 4

Jij kent waarschijnlijk weinig belgen, anders zou je niet zulke rare dingen zeggen.

beau van rtl | 08-11-17 | 10:32

@ beau van rtl Zegt het concept 'satire' je iets?

BASinnic | 08-11-17 | 11:13

Je moet de boel niet zo opkloten of je moet duidelijker zijn.

beau van rtl | 08-11-17 | 11:26
▼ 1 antwoord verborgen

Typisch geval van achter het net vissen. Volgens internet is deze meneer een Pakistaan. En zelfs al zou hij al de Engelse nationaliteit hebben , is er nog geen sprake van vrij verkeer van personen zoals Kuzu beweert. Engeland is wel een EU land maar geen Schengenland waarbinnen het vrije reizen geld. Dus als hij Nederland binnenkomt kan hij gewoon getoetst worden. En dan kun je iemand weigeren omdat hij een gevaar voor de openbare orde is. En als hij daadwerkelijk Pakistaans is heeft hij een visum aan moeten vragen. Dan hadden ze toen dus al kunnen zien wie deze vrucht is en nog eens toen hij Nederland binnenkwam en zijn er dus mogelijk 2 kansen gemist.

bull shit | 08-11-17 | 09:20 | 3

Overheidcomputersystemen kennende vanuit het nieuws heb ik daar geen hard hoofd in behalve als je NL burger op het vliegveld met belastingachterschand op vakantie wil dan werkt het systeem wel goed.

steekmug | 08-11-17 | 09:26

Zijn we de geenstijl topic al weer vergeten met die EU zelfscansluis?

steekmug | 08-11-17 | 09:28

Misschien maar sleepnet uitwerpen? Dan hadden ze het waarschijnlijk wel gezien. *sarcasme*

CopyCat | 08-11-17 | 09:43

Don't hold your breath..

BASinnic | 08-11-17 | 09:18

Rutte lachte tijdens de les op school al. Hadden ze hem maar een oorvijg gegeven!

ogeon | 08-11-17 | 08:46

Gaat grapperhaus ook nog wat aan de zaak Demmink doen.

beau van rtl | 08-11-17 | 08:45 | 2

Net zoveel als tegen deze imam. Daadkraacht weetjewel.

h3* | 08-11-17 | 08:46

Evengoed knap dat ze nog iemand hebben gevonden om minister te worden van zo n door en door verrot departement.

beau van rtl | 08-11-17 | 09:12

Alle aandacht gaat nu naar Metoo, dus even geen tijd voor imams die kinderen in elkaar slaan.

jochum1980 | 08-11-17 | 08:39

Belangrijkere vraag, wanneer koopt die een bredere bril.

dz5b604 | 08-11-17 | 08:20 | 1

LOL. En dan waarschijnlijk zo'n oerlelijke met fel gekleurde pootjes die al die kale diknekken op hebben

BASinnic | 08-11-17 | 09:26

Ik wil graag meer Wopkeineuropa en minder Judithineuropa. Kunnen we dat regelen?

B0kito | 08-11-17 | 07:57

Op hun website staat:"Hier gaan we onze hoogste taak vervullen, moslims van generatie op generatie bewust te maken van de normen en waarden van de Islam.".

En de beelden tonen hoe ze dat doen. Met harde hand. De normen en waarden van het systeem er in meppen. Tot je het niet meer in je hoofd haalt er nog aan te twijfelen en dan kan je niet vroeg genoeg beginnen.

EEnzame SchizofrEEN | 08-11-17 | 07:45

5 goede vragen en dan heb je vraag 6 niet meer nodig, dunkt me.

Datkanjenietmenen | 08-11-17 | 07:39

Ministerie van veiligheid, die wordt aangestuurd door een slapjanes.
Nee dat gaat hem niet worden.

Rest In Privacy | 08-11-17 | 06:35

Als Moslim ouders weten dat er een geitenneukerbaas staat te meppen in de buigtempel, en ze sturen hun koters toch naar de indoctrinatiezaal, dan laat het lekker op ze af komen. Als ze maar van onze kindjes afblijven lijkt me zo.

Isnogaanhettype..... | 08-11-17 | 06:07 | 1

Maar kinderen doen na wat ze dagelijks zien. Dus zien we groepjes "niets-te-maken-met-de-islam" jongeren die datzelfde gedrag toepassen op anderen. En dat moeten we niet willen.

Ik zie liever dat het probleem bij de bron wordt aangepakt, pas bijvoorbeeld dezelfde didactische vaardigheden op de imam toe: Geef hem een paar tikken zodat hij afleert om kinderen te slaan. Leert hij het niet af? Herhalen tot het gewenste gedrag bereikt wordt.

Ik snap best dat dit niet gaat gebeuren in +31, en het recht in eigen handen nemen levert je vaak nog meer problemen op, maar toch. Hoeveel van die hondsbrutale koters (al dan niet moslim) zou je hiermee kunnen redden?

h3* | 08-11-17 | 08:54

Dit was wel een erg zwak en niks zeggend media-optreden van Grapperhaus.

Roy020 | 08-11-17 | 05:26 | 2

Terwijl hij zich eerder op Twitter toch Trumpesk profileerde als grote CD66A-jongen met sterk populistische meninkjes.

Rommelende Onderbuik | 08-11-17 | 07:27

@Rommelende Onderbuik | 08-11-17 | 07:27
Georchestreerde mediamomentjes vs life. Raad eens waar de meeste politici het meeste "shinen"?

h3* | 08-11-17 | 08:56

OMG, mede Nederlanders, waar heeft u in goden naam nu weer voor gekozen!? Waarom? is het uit stomheid, of uit lafheid??

LOL, dat laatste fragment van die DENK trol zegt ALLES wat er mis is in Nederland. De omgekeerde wereld, geloofwaardig willen maken met drogredenen, en criticasters het zwijgen op willen leggen tegelijkertijd. En "Grapperhaus" de naam alleen al deugt niet, die kerel ligt er als eerste uit :) Wedden om een 6 pack Westmalle Tripel?

Batavi Magistralis | 08-11-17 | 02:36 | 3

En dan vooral met name uit respect voor het heengaan van onze top-reaguurder. necrosis.

Batavi Magistralis | 08-11-17 | 02:41

Gaan we nu alles koppelen aan necrosis?

Isnogaanhettype..... | 08-11-17 | 06:08

Westmalle van Inbev? Die Braziliaanse multinational die er voor zorgt dat je bier te duur is? Boycotten!!!! Drink jupiler of stella.
Oei

kokenrel | 08-11-17 | 19:11

Ik zou Klaroen Caramel wegdoen, die is niet goed meer, hij moet voor straf de Bijbel uit zijn hoofd leren.

Doe mij maar twee ! | 08-11-17 | 02:17

vraag 6 had de enige vraag kunnen zijn, dan waren 1-5 niet nodig geweest.

Cobalt bomb | 08-11-17 | 01:54

Het is waarschijnlijker dat de kindermeppende imam op termijn Grapperhaus het land uit gooit.

de honden blaffen... | 08-11-17 | 01:16 | 1

Pats boem raak.
En eens.

de Voorzittert | 08-11-17 | 07:13
-weggejorist-
Baron Clappique | 08-11-17 | 00:43 | 1

Gatverdamme wat een hufter die imam. Opzouten met dat soort figuren. Wegwezen. Doe dat lekker in pakistan, of nee, doe dat gewoon nergens.

Insupinator | 08-11-17 | 00:41

Wat dhr. Wilders bewerkstelligt heeft is een opschuiven in zijn richting door de gevestigde partijen. Zou de PVV niet bestaan, dan waren we nu wellicht een soort Zweden geweest.

Dat opschuiven is natuurlijk niet genoeg, dat weet ik ook wel en hij overschreeuwt zich; zie zijn tirade tijdens de recente beschouwingen. Maar zonder hem, naar ik sterk vermoed was de NLse situatie heel anders geweest.

Dát hij zichzelf overschreeuwt is mogelijkerwijs te danken aan het krankzinnige leven dat hij noodgedwongen leiden moet, pardon, lijden moet. Zijn kijk op de wereld is onderhevig aan deze daadwerkelijke gevangschap.

De politici die daarvoor verantwoordelijk zijn, de PvdA-top voorop zouden zwaar gestraft dienen te worden, wegens hun onmenselijkheid. Overigens niet alleen t.a.v. dhr. Wilders maar t.av. heel Nederland.

Het was weer schokkend om Jeroen Dijsselbloem afgelopen zondag in de weer te zien bij Buitenhof. Hij en de rest van de PvdA krijgen een ultraklasse afstraffing tijdns de verkiezingen, maar geen moment komt het in hem op om aan te geven, wát ze dan verkeerd gedaan hebben, alleen maar dát ze iets verkeerd gedaan hebben.

Marcia Luyte* is natuurlijk zo begaan met zijn lot en compleet regressie-links-doorgesnoven, dat zij haar journalistieke plicht verzaakt door niet verder te vragen naar de oorzaken.
Salut les gars, Evocatus
* Marcia Luyte, u weet wel, van die schofferende opmerking: "Het referendum is een speeltje van extreemrechts" of woorden van gelijke strekking.

Evocatus | 08-11-17 | 00:39 | 3

Stiekem ben ik blij wat er in Zweden allemaal gebeurd. Het is jammer van het prachtige land, maar ik hoop dat de rest van Europa op tijd inziet dat de weg die Zweden is is gegaan niet de juiste is. Net zoals het leven dat de heer Wilders toebedeeld is ons waarschuwt voor de extremiteiten die extreem links en de islam met zich mee brengen. Het is Jammer maar helaas wel de waarheid.

pale-blue-dot | 08-11-17 | 01:04

Geen touw aan vast te knopen @bleekblauwpunt

Isnogaanhettype..... | 08-11-17 | 06:09

Isnogaanhettype. Gewoon nog een keertje rustig lezen.

beau van rtl | 08-11-17 | 10:35

Min uh uh uh hysterie van Justi euhtie en euh Veilig uh heid. Hij denkt wel sneller dan Ivo.

Watching the Wheels | 08-11-17 | 00:31

Vraag 6 is IMHO een uitstekende vraag.
Er is niet eens een grondwetswijziging voor nodig. Het enige dat nodig is, is de islam niet meer te erkennen als godsdienst. En dat is ook logisch: het is immers een ideologie.
Her communisme is toch ook geen erkende godsdienst? Of Scientology? Of de Rokerskerk? Of the FSM?

McPhart | 08-11-17 | 00:22 | 3

Goed gezegd. Eens. Islam, weg ermee.
Eet dat, Snorturk.

Lewis Lewinsky | 08-11-17 | 00:40

Of we stellen er een godsdienst met ballen tegenover: wordt Viking, sterf met zwaard in het hand en ga naar het Walhalla!
... mhhhh... nu betwijfel ik of dat dan weer vooruitgang is

Winter_is_coming | 08-11-17 | 01:28

Het zou me niets verbazen als scientology als kerk in +31 erkend is, want belastingvoordeel. In +32 en +49 zijn ze iig een stuk slimmer.

h3* | 08-11-17 | 09:01

Maatje van Kuzu is een kneus. Zie hem rennen. Nooit een vraag beantwoorden. De islam heeft een probleem. Zij prediken haat. Daar mag je van deze Hielelikker niks overzeggen. Net als de katholieke kerk waar kindermisbruik heeft plaatsgevonden. Machtsmisbruik, geweld keihard straffen. Alle metoo mensen houden weer hun bek. O jee islam. Nee een gek die zijn macht misbruikt vanwege de islam.

franck7020 | 08-11-17 | 00:06 | 3

De meeste slachtoffers van moslims in de #metoo kwestie kunnen niet schrijven want die lopen op vier hoeven en kunnen alleen maar mèhèhèhèhè roepen.

Mike Gaatjeniksaan | 08-11-17 | 00:31

Je gebruikt het woord predikt in je betoog. Dit suggereert dt het om een godsdienstige waarheid gaat. De islam is geen godsdienst maar een verderfelijke politieke ideologie. en dat verschil zouden we met zijn allen eens in moeten gaan zien.

pale-blue-dot | 08-11-17 | 01:09

Pale-blue-dot, dat je godsdienst en waarheid in één zin kunt opschrijven. Was dat niet een contradiction in terminus?

Winter_is_coming | 08-11-17 | 01:26

Anyway, we zijn als dat kind mishandeld door de imam. Geen vader of moeder die het voor je opneemt.

knutsel_ | 08-11-17 | 00:03

Aan vraag 2 leid ik af dat het voorstel is alle kindermeppers de NL nationaliteit af te pakken.... Sorry voor de Godwin, maar dat worden letterlijk treinen naar het oosten.

lieverdeauddanreaud | 08-11-17 | 00:01 | 8

Eerst anne frank opgraven en in de hoek zetten en daarna de pvv stemmert. Dan kan je met recht een pannekoek genoemd worden.

De Briemusketier | 08-11-17 | 07:45

Lieverdeauddanreaud... Jij spoort echt niet, hoe durf jij nou te beweren dat kindermishandeling vaak bij lage inkomens voorkomt. Een bevestiging dat u totaal van het padje af bent. Ik werk op een basisschool ik weet wel beter. Maar laat uw onderbuik gevoel lekker zn gang gaan!!

Hemarlinpsv | 08-11-17 | 09:24

Hemarlinpsv | 08-11-17 | 09:24
Dat doe ik niet, dat doet de wetenschap. Wat voorbeelden: HBouwmeester-Landweer, 2006; MacKenzie et al., 2011

lieverdeauddanreaud | 08-11-17 | 23:26
▼ 5 antwoorden verborgen

Deze dus excuus voor de link.
Grote terrorisme-oefening in Amsterdam
Op 8 en 9 november is er in de gemeente Amsterdam een grootschalige terrorisme-oefening. Aan de oefeningen nemen de politie, Openbaar Ministerie, brandweer en de geneeskundige hulpdiensten (GHOR) samen met de Dienst Speciale Interventies (DSI) en Defensie deel. Het scenario waarmee wordt geoefend is een terroristische aanslag in de hoofdstad. De oefening vindt plaats bij restaurant Haddock in Amsterdam-Oost en het nog niet in gebruik genomen metrostation Europaplein. Figuranten doen mee en er wordt gebruikgemaakt van oefenmunitie. Ook de crisisorganisatie in het stadhuis en het hoofdbureau van politie zijn vertegenwoordigd.

pegaje | 07-11-17 | 23:55 | 1

Hebben ze ook al een figurant met een lage bloedsuikerspiegel geregeld?

bisbisbis | 07-11-17 | 23:59

Alleen Pim had genoeg ballen om voor de camera te zeggen: "Zo gaan we het doen" en de rest vervalt alleen maar in oeverloos politiek geleuter.

Ikbeneenzelfbouwer | 07-11-17 | 23:55 | 1

En daarom leeft Pim niet meer.

Slipsnifter | 07-11-17 | 23:58

Als één van de figuranten als terrorist Allah uw Akhbar durft te roepen is Amsterdam te klein......

Graaf van Egmont | 07-11-17 | 23:54

Is de waxinelichtje gooier weer vrij gelaten.
Of de Dam-schreeuwer?
Je kan als overheid niet voorzichtig genoeg zijn.
Want die twee zijn staatsgevaarlijk.

Jan Dribbel | 08-11-17 | 00:02

Nou legde Kuzu nog zeer terecht de vinger op de zere plek (Brussel), maar die Öztürk met zijn ongefundeerde beschuldigingen mogen ze van mij echt vandaag nog terug naar huis sturen. En dan bedoel ik dus ook daadwerkelijk de grens over.

Pierre Tombal | 07-11-17 | 23:36

Tijdens veranderen zeg.... www.shanemoestafa.nl In dat pand in Rotterdam zat ik toentertijd als kleuter op de kleuterschool. Nu is het een haat paleis.

basweetutwel | 07-11-17 | 23:27 | 1

Islamisering heet dat.

de honden blaffen... | 07-11-17 | 23:45

Er verandert toch nooit iets in dit land, we worden langzaam maar zeker onder de voet gelopen.

Slipsnifter | 07-11-17 | 23:21 | 2

Nee niet als de helft van de kamervragen overbodig is...

knutsel_ | 07-11-17 | 23:35

De stemmer stond er bij en keek er naar.

ogeon | 08-11-17 | 08:31

Als je Kees Driehuis oppompt met wat perslucht, dan krijg je dit dus.

Jackanders | 07-11-17 | 23:11

Grappenhaus haalt twee imams doorelkaar.

express | 07-11-17 | 22:53 | 1

Dan is hij een waardige opvolger van eh, eh, eh .. Opstelten.

Jan Dribbel | 07-11-17 | 23:13

Grappenhaus: het charisma van een Duitse boekhouder met als hobby het verzamelen van theemutsen.

King of the Oneliner | 07-11-17 | 22:48 | 2

Die een beetje boosaardig is. Driftkikkertje in huiselijke kring.

HaatbaardKnipper | 08-11-17 | 00:20

Heeft Grapperhaus geluk dat charisma nog nooit een vereiste is geweest op Justitie. Denkend aan Donner, ....

Winter_is_coming | 08-11-17 | 01:19

Vraag 6, zoals menig gewaardeerde reaguurder hier al aanhaalt is les 1 hoe verkloot je je argumentatie. Heb je 5 goede vragen en dan verkloot het bij nummer 6. So close....

Basil Fawlty | 07-11-17 | 22:41 | 9

Die kamervragen van de PVV zijn marketing. Achterban van de VV ziet dat soort vragen graag.

sportschoen | 07-11-17 | 23:14

@Lewis: eens, natuurlijk is dat zo ten dele.
En inderdaad heeft Greet belangrijke dingen mbt de Islam geagendeerd maar het wordt sleets, voorspelbaar en de mensuh haken af.
Steeds maar drammen werkt niet en keer op keer met onrealistische standpunten komen is ineffectief.
Zie hoe hij de kamer uitgelachen werd met dat voorspelbare riedeltje mbt dubbele paspoorten.
Het nadeel van een clubje met maar 1 lid.
Ik heb niets tegen Geert maar hij dreigt de weg te gaan van Janmaat, een one-trick-pony en daar raakt men uiteindelijk op uitgekeken.
De powers that be weten dat donders goed dus laten hem uitrazen en ergo geen invloed.
De PVV is toe aan een major shake-up anders verdwijnen ze volledig in de marge.
Het schoppen tegen kent iedereen nu wel, inmiddels is het tijd voor een constructieve koers.
Zie ik trouwens niet gebeuren onder leiding van Wilders.

Berbaar | 08-11-17 | 00:06

Hij krijgt toch ontwijkende nietszeggende antwoorden naast ' dat mag niet van Brussel ' Kan ie maar beter hinderlijk zijn. De aanhang en de pers smult.

HaatbaardKnipper | 08-11-17 | 00:23
▼ 6 antwoorden verborgen

Het wachten is gewoon op de eerste echte grote moslim-aanslag in Nederland, ik schat binnen een jaar dat het toch wel gaat gebeuren.

Op zich zou dat het het gelijk van Wilders en 99 % van de GeenStijl reaguurders aantonen, maar Rutte en de regering zullen nog steeds verkondigen dat het een incident is, en dat natuurlijk niet de islam erop aangekeken moet worden.

En zo zal het gewoon gaan.
Heb net een heleboel interrupties en voordrachten van Wilders bekeken, en sta gewoon 100% achter zijn woorden.
Enig puntje van kritiek: hij weet wel goed namens zijn medestanders een spreekbuis te zijn, de boze blanke man + 99% van de reaguurders, maar hij weet niet zijn tegenstanders te overtuigen of mee te krijgen, juist door zijn humorloosheid en soms grofheid keert de elite in de Tweede Kamer zich tegen hem, lijkt het wel.

King of the Oneliner | 07-11-17 | 22:36 | 5

@ Mocro070 | 07-11-17 | 22:45
Hoi trol
Hoe "normale" mensen dit lezon. Niet zo dus! Een beetje meer van :
Een aanslag is eminent en een logisch vervolg. Zouden ze dan luisteren naar Greet? Nee, is het antwoord. Men wordt vervolgd omdat men de waarheid spreekt (een beeje ongelukkig ja, maar een ras? Kom op zeg)
Kortom men heeft schijt aan logica. Zie zo ook het stemgedrag van deze kudde "normale" mensen. Dom, ongeïnformeerd of voorgelogen? Dat is hoe ik het lees.

Rest In Privacy | 07-11-17 | 22:57

at Mocro 070: de aanslagen in Manchester, Berlijn, Parijs, Brussel, Barcelona zijn alweer vergeten?
Het probleem woekert door, en het houdt nooit op, zolang de islam nog getolereerd wordt, en de vijfde colonne, de vijand onder ons leeft.
Wilders waarschuwt, en waarschuwt en u ontkent het probleem.
Ook zonder aanslagen is het probleem al zichtbaar, de haat tegen ons.

King of the Oneliner | 07-11-17 | 23:03

En de haatbaarden raken steeds sneller op hun pik getrapt. Met het drama bij Charlie Hebdo zou een verstandig mens zich wat inhouden qua kritiek omdat zij het ultieme offer hebben gebracht. Maar nu worden ze al met de dood bedreigd, niet voor het afbeelden van 'de profeet'*kuch*, maar van een pedofiele verkrachtende imam.
Als je al voor het aanspreken op deze criminelen zo boos wordt dat je hoem wilt doen, is het helaas wachten op de eerstvolgende aanslag in NL (niet de eerste!)

Winter_is_coming | 08-11-17 | 01:14
▼ 2 antwoorden verborgen

Grappenmaus is een knuffelende wegkijkert.

zwaanshals | 07-11-17 | 22:36 | 1

Een theedrinker pur sang.

Rest In Privacy | 07-11-17 | 22:38

Gelukkig, hij gaat overleggen. Komt goed.

Mr_Natural | 07-11-17 | 22:33

Nee nee grapperhaus gaat het gesprek aan!
Geloofsgekkies houden elkaar de hand boven het hoofd. Zo werkt dat al eeuwen, helaas.

Rdock | 07-11-17 | 22:32

Antwoorden ministerie:
1. Nee.
2. Nederland is een seculier land en houdt derhalve geen lijstjes bij van voorgangers.
3. Als de man een strafrechtelijk vervolgbaar feit pleegt wat als gevolg kan hebben dat hij de Nationaliteit verliest dan gaat daar een rechter over en niet het ministerie, in dit geval. Dit zelfde geldt voor sluiting van een gebedshuis.
4. Zie hiervoor het antwoord op vraag 2.
5. Zie hiervoor het antwoord op vraag 3.
6. Nee. De reden is omdat dit strijdig is met de Grondwet, verschillende wetten en Europese en internationale verdragen.

De PVV bijna 20 jaar dat ze er zitten en geen enkele vraag kunnen stellen die een 1e jaars communicatie stagiair niet kan beantwoorden. Dan Thierry met de domme opmerking van de week: Marechaussee of mariniers in een moskee, tuurlijk mister rechtsfilosoof. Er is een reden waarom militairen geen politietaken mogen uitvoeren, had'ie moeten weten met z'n loi cursus recht. #teamclown

Betere vragen:
1. Wat had het ministerie kunnen doen om deze situatie te voorkomen?
2. Wat is het ministerie van plan om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen?
3. Kan de minister het proces c.q. draaiboek met de Kamer delen wat de procedure gaat zijn voor dergelijke gevallen?

Maar ja nadenken is best moeilijk voor de meesten...

Mocro070 | 07-11-17 | 22:31 | 12

[email protected] Lewis Lewinsky. Kans van één op twee...

knutsel_ | 07-11-17 | 23:34

Ik kan niet zeggen dat ik Mocro070 mijn favoriete reaguurder is, maar hier heeft hij een punt dat de vragen van de PVV niet echt sterk zijn cq eenvoudig te pareren.
PS aub niet op de man spelen ("met z'n loi cursus recht"), dat breekt je opmerking over militairen met politietaken af.

Winter_is_coming | 08-11-17 | 01:08

"Nederland is een seculier land en houdt derhalve geen lijstjes bij van voorgangers. "
Ze houden daarentegen wel degelijk lijstjes bij van mensen met gevaarlijke ideeën of die in een ander land wat geflikt hebben. Of dacht je dat in een "seculier land" (lol) mensen zomaar carte blanche kregen als iets buiten de seculiere droom valt?

You-On-A-Gin | 08-11-17 | 11:05
▼ 9 antwoorden verborgen

Buitengewoon zwakke presentatie van Grapperhaus. De journalistenhaat en bestuurderssarrogantie druipen er van af. Dat hij als minister gebonden is aan protocol en wetgeving zou hem niet moeten belemmeren menselijk te reageren. Zak hooi.

van heinde en verre | 07-11-17 | 22:19 | 1

Hij zei eigenlijk: ik kak op u, burger, ik kan op u. Deze mijnheer is de grootintellectueel van dit kabinet maar tevens de domste en links de van het stel. Deze het is snel aan de beurt. Zijn eigen departement zal m dubbel- en dwarsbomen

Langshetrandje | 08-11-17 | 00:06

Die zzzzzitten bj geensjtijl...... Dat accent, niet te harden.

Braboblanke | 07-11-17 | 22:08 | 4

Het maakt hem heel populair bij zijn achterban "deze praat dinguh", n puntje gescoord tegen Geenzteilll... dat natuurlijk door niemand wordt gelezen want Haram. Zwaait naar de geitenneukerts!

Henri-Bardouin | 07-11-17 | 22:41

@mocro070
Vind je het normaal zoals hij praat dan?

Braboblanke | 07-11-17 | 23:18

Ligt niet aan z’n accent maar aan zijn opgespoten lippen die hij met een baardje probeert te camoufleren.

stokbroodmocro | 08-11-17 | 04:52
▼ 1 antwoord verborgen

Een docent, scoutingleider, voetbalcoach, kinderopvangmedewerker, arts, politieagent, kleuterjuf, leerkracht, sportinstructeur, zwemleraar hebben allemaal een VOG nodig om met kinderen om te mogen gaan.

Waarom is er een uitzondering van de kleuterneukers van de katholieke kerk of de losse handjes van de islam?!?!

Feynman | 07-11-17 | 22:07 | 10

... en vervangt vraag 6 door de vraag van Feynman....

Winter_is_coming | 08-11-17 | 00:59

@Feynman Kleuterneukers en kinderbeukers zitten in alle denominaties. En de clerus mispeutert nog veel meer. Op Clergygonewild houden ze het bij. http://clergygonewild.com/sex-abuse

eastender | 08-11-17 | 01:59

De Scheiding tussen Kerk en Staat.

ogeon | 08-11-17 | 08:33
▼ 7 antwoorden verborgen

Een oorvijg is m.i. nog wel het minste wat die kinderen te verduren hebben, volgens mij is die hele ideologie gestoeld op fysiek en mentaal geweld en/of misbruik, de katholieke kerk en Hollywood is er niks bij. Dat is volgens mij ook de voornaamste reden dat die lui af en toe zo raar uit de hoek kunnen komen, dat heet 'trauma based mind control'.

sarcastro | 07-11-17 | 22:06 | 1

Dat is een hele rake benadering +1

Sarcastisch varken | 08-11-17 | 08:51

Als je kleine meisjes mag verkrachten door ze uit te huwelijken aan Ommen Achmed van 80, zal het slaan van kleine jongetjes ook vast wel mogen.

Oepsie1234 | 07-11-17 | 22:06

Vraag 7 : Wie vallen er onder het begrip "haatpredikers"

MogeWijEveOvergeve | 07-11-17 | 22:01

in een lekker rubberboot terug sturen , probleem opgelost

witchmaster | 07-11-17 | 21:58 | 1

lekkende ... bedoel je toch? Okay, eens!

Overrijp | 07-11-17 | 22:06

Welke imbeciel geeft een imam eigenlijk een nederlands paspoort? Krijg je die gratis als je met baard bij een gesprek verschijnt? Krijgt een ieder maar zo’n paspoort tegenwoordig?? Of zag de dienstdoende ambtenaar Helpende Handjes aan het Bed in deze man? Een toekomstoig apptheker? Je moet tpch iets kunnen wil je in aanmerking komen? En hoe komen bijvoorbeeld de nieuwkomers aan woonruimte? Klieken allemaal in steden met mega wachtlijsten, maar als je uit het zand komt gekropen is het meteen raak ofzo? Trap deze lul nou eens meteen weg. Zonder wetboek er bij, U bent persona non grata. Ja leuk wat uw advocaat beweert. Dikke doei. Ja, we bellen. En we faxen. Die engnek
van het Haagse boekwinkeltje ook meteen mee. Erger nog: alles wat niet werkt vanwege islam, alles wat maar duidt op salafisme, alles wat zich ontrekt aan meedoen hier: hoppikeej. Doei. Idioterie hier. Heel Nederland ongezellig door dit soort knakkers. En alle Pechtolds en Ruttes maar blijven ontkennen dat er wat stinkt in de achterkamer. Man man man. Wat glijden we af. Mooi hoor multikultikul maar ik zou er nooit aan begonnen zijn.

Dagdief | 07-11-17 | 21:55 | 3

Ambtenaren bij de IND staan soms ook met de rug tegen de muur. Je WIL iemand wel wegsturen/afwijzen of anderszins jorissen, maar dan heb je weer een meerdere die vindt dat het wel kan. Of die met een of ander kulargument komt waarom regelgeving het niet toestaat dat blablablabla. En vergeet niet dat als ze WEL een keer iemand terecht afwijzen (Mauro) half Nederland op z'n achterste benen staat want zielig.

Braboblanke | 07-11-17 | 22:01

Als ze dit soort imams uitwijzen durf ik om een royaal vat wijn te wedden dat heel Nederland niet op z'n achterste benen staat want walgelijk.
Helaas wijst de praktijk uit dat je betoog wel heel waar is mijn beste braboblanke

Winter_is_coming | 08-11-17 | 00:57

Dit is de perfecte omschrijving van de 'toestand in de wereld' op dit moment. Zero tolerance ten aanzien van die als religie vermomde doodscultus. Op geen enkele wijze passend in de vrije westerse samenleving. Overal waar ze neerstrijken is het binnen de kortste keren doffe ellende. Weg met de islam uit Europa. Nu!

Graeme Reaper3779 | 08-11-17 | 09:23

Vraag 6. Waarom altijd zo negatief. Indien ja, op welke termijn. Indien nee, waarom niet?

Graaf van Egmont | 07-11-17 | 21:54 | 4

Waarom altijd zo positief? Bent u bereid alle Moskeeën open te houden? En zo nee waarom niet? Zo, had ik het gevraagd.

Overrijp | 07-11-17 | 22:09

@Overrijp | 07-11-17 | 22:09
Gebrek aan intelligentie is nooit een bezwaar geweest voor een Kamerlid.

Mocro070 | 07-11-17 | 22:40

Indien dit soort praktijken in alle moskeeën plaatsvinden zou de minister m.i. alle moskeeën moeten kunnen sluiten. Naar mijn idee gaat het namelijk over deze moskeeën en volgt punt zes daaruit.

toetssteen | 07-11-17 | 23:27
▼ 1 antwoord verborgen

Ik weet nu al de antwoorden op die kamervragen. Wat een poppenkast.

BozePaarseMan | 07-11-17 | 21:53

Echt he, ik heb jaren Wilders verdedigd, al is het alleen maar om het feit dat hij zijn kans op een normaal leven heeft opgegeven om zijn mening te uiten en de waarheid te zeggen. Maar hij schrijft zichzelf echt af als hij telkens met die onnodige voorstellen komt, waarvan iedereen weet dat daar toch niks van komt. Als hij zulk soort onzin nou eens achterwege laat, gewoon stoppen bij vraag 5, dan krijg je misschien wat voor elkaar. Nu stemt elk weldenkend voormalig PVV-stemmer de volgende keer op FvD. En dan is het offer van vrijheid voor niks geweest.

haat | 07-11-17 | 21:52 | 3

Offers zoals die van Geert zijn nooit voor niks. Elk leger heeft zijn pathfinders nodig.

Graaf van Egmont | 07-11-17 | 21:56

Graaf van Egmont: een tegeltje!

Overrijp | 07-11-17 | 22:11

Hear hear for heer Graaf.

HaatbaardKnipper | 08-11-17 | 00:34

Raus Grappenhaus!

pibasso | 07-11-17 | 21:42

Een man is gestorven en komt bij de hemelpoort, Petrus heet hem welkom en achter hem hangen ontelbare klokken. De man vraagt Petrus naar de bedoeling van de klokken, waarop Petrus hem zegt dat elke klok een mens op de aarde vertegenwoordigd. Iedere keer als dat mens liegt, verschuift de wijzer. Hij wijst een klok aan en vertelt de man dat die (bijvoorbeeld) de moeder overste van een klooster is, die had nog nooit gelogen en de wijzers op haar klok waren niet verschoven. De man vroeg vervolgens waar de klok van Mark Rutte hing, waarop Petrus antwoordde: 'die hangt op mijn kantoor en gebruik ik als ventilator'.

GKJP | 07-11-17 | 21:42 | 6

Die grap is dus nog steeds relevant, want die ventilator draait nog steeds. Of snapt Oeloeboeloe m niet?

Overrijp | 07-11-17 | 22:59

Als je een kind al niet zonder geweld tot de order kan roepen, dan faal je toch wel als mens/man en vader. Bah!

Rest In Privacy | 07-11-17 | 23:06

p17266141 | 07-11-17 | 22:46
Dat zou een mooie necrologie kop zijn... ook geheel in Geenstijl

Acar_ketimun | 08-11-17 | 02:18
▼ 3 antwoorden verborgen

Och, er zijn vele generaties groot geworden met de harde hand van strenge leraren. Enerzijds huilie huilie om de talrijke social suikerklontjes anderzijds huilie huilie tegen conservatieve opvoeders die oerdegelijk karakter en de orde der samenleving aan kinderen leert.

Van Urk | 07-11-17 | 21:39 | 13

Corrigerende tikken zouden niet nodig moeten zijn, maar persoonlijk vind ik dat men (andermans) kinderen best een lel mag geven als dat nodig is, maar het moet wel ergens over gaan, gewoon even laten zien wie de baas is, maar niet overdrijven zoals in dat filmpje.

sarcastro | 07-11-17 | 22:14

sarcastro | 07-11-17 | 22:14

Ik vind dit wel een mooie comment. De gulden middenweg. Niet onnodig, niet doelloos, en niet overdrijven.

Van Urk | 07-11-17 | 22:21

Dikke faal in progress wanneer de helft van de input mist. Gendermeuk, meer is het niet. Die gaan geen geweer vasthouden, maar een ander langwerpig voorwerp.

Ongeblustekalk | 07-11-17 | 23:19
▼ 10 antwoorden verborgen

Grappenhaus maakt een zeer zwakke indruk.

sportschoen | 07-11-17 | 21:37 | 1

Grote bek over Wilders. Maar wel diep
buigen voor die achterlijke ideologie. echt weer zo linkse smeerkees

satpiet | 07-11-17 | 21:47

die kamervragen van de PVV gaan al meteen de schredder in, vormfout... 'aan de minister van veiligheid en justitie'..
als ze al in de kamer naast het netflixen verder liggen te slapen, hoe moet het dan in den lande goed komen met het ministerie van Justitie eerst en daarna Veiligheid..

fikkieblijf! | 07-11-17 | 21:37

Mooi hoe die Kuzu eerst begint te draaien om toch zo´n geestelijk leider niet af te vallen.
En Pechtold en Rutte zijn dus wel bereid om met Kuzu aan tafel te gaan zitten indien nodig.

spanarchist | 07-11-17 | 21:35 | 1

Ik vond Kuzu deze keer redelijk reageren. Sorry.

Promedio | 07-11-17 | 22:04

Namens alle niet-geaborteerde kinderen wier vader niet zijn kinddragende moeder wel naar de verdoemenis wenste te trappen, stop de waanzin! Limburgse Jager of niet, hou er gewoon mee op. Het is ons land toch hopelijk niet waardig.

Hetkanverkeren | 07-11-17 | 21:27 | 2

Tjôh!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 07-11-17 | 21:33

U wint. De liefhebbende Viking dient de serie zelf te zien. The norsemen: hilarich tot en met. Op den Netflix. Dit is wat Google er van meent te moeten te maken: www.youtube.com/results?search_query=... Tom of Finland is een mietje vergeleken met youtube

Hetkanverkeren | 07-11-17 | 21:59

Die spirituele leider weet heus wel wat kan. Hij is imam. Iemand die net beneden Allah zweeft en hoog boven zijn volgelingen. Wie zijn aardlingen om een schakel Gods te hinderen in zijn geestelijke taak?

RickTheDick | 07-11-17 | 21:24 | 1

Vroeger kregen ze manna van God in tijd van nood, nu zijn ze zo afvallig geworden dat ze niet meer kunnen bestaan zonder geld van de ongelovige honden.

botbot | 07-11-17 | 21:30

Nu zou je kunnen beweren dat de millennials van nu ook wel eens een draai om de oren hadden mogen krijgen. Maar goed, niet door de imam natuurlijk.

knutsel_ | 07-11-17 | 21:19 | 2

Je slaat de bloem eruit en houdt de zemels over.

botbot | 07-11-17 | 21:26

*twijfelt of botbot een bloemenkind of een ouwe zemelaar is*

knutsel_ | 07-11-17 | 21:38

Alle moskeeën sluiten vanwege een enkele imam is net zoiets als Alphen a/d Rijn afschaffen vanwege Tristan van der V.

Bakito | 07-11-17 | 21:19 | 3

Tegeltjeswijsheid! En makkelijk te weerleggen: Eén Tristan maakt nog geen talloze imams.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 07-11-17 | 21:29

Je kan ook stellen dat als er iemand dood gaat van een Big Mac dat tijdelijk de gehele produktie wordt stopgezet in Nederland. Eerst oplossen met toezicht wat er fout gaat in de organisatie.

Patje2011 | 07-11-17 | 21:29

Je gaat al scheef op “een enkele imam”. Af.

Dagdief | 07-11-17 | 21:58

Zoals gewoonlijk zijn het dit soort gevallen waarbij links door te zwijgen hun morele leegte weer tonen.

Amok_Run | 07-11-17 | 21:18

Grapperhaus moet met de billen bloot. Zijn die om er op te slaan?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 07-11-17 | 21:18

Het schijnt dat deze imam besnijdenissen met zn tanden doet.
Hij bijt je voorhuid er in een keer af.

Kruisruiker | 07-11-17 | 21:18

Een verbod voor mensen die hun machtspositie misbruiken binnen een religie, weigeren in je land zou juist moeten kunnen in deze tijden. Hypocriet landje.

Patje2011 | 07-11-17 | 21:18
-weggejorist-
skylos | 07-11-17 | 21:16

Ach jongens het gestotter begint nu al.

miknic | 07-11-17 | 21:15

Grapperhaus zal een keiharde dialoog gaan voeren. BAM !

Bigi Bana Boy | 07-11-17 | 21:15

Pfff vraag 6 is zinloos en het is vragen naar de bekende weg. Natuurlijk zijn ze er niet toe bereid. Wel zou je bij zo'n imam na het eten er een slaatje uit willen slaan.

Patje2011 | 07-11-17 | 21:13

Wat een kutnaam zeg: Grapperhaus
Zeker de leukste thuis...

Jan Gordelroos | 07-11-17 | 21:13

Echt zo jammer van die laatste vraag. Dan zet je jezelf weer buiten spel.

Samui07 | 07-11-17 | 21:13 | 1

Het is buitenspel. Zonder spatie. [Voor necrosis ...]

Analia von Solmsch | 07-11-17 | 21:36

Ik lees moeststrafmoskee, dan vraag je er ook een beetje om

GetOffMyWify | 07-11-17 | 21:12

Antwoord zal wel worden: "we hebben hem in beeld" "we houden hem in de gaten" "we gaan met hem in gesprek" etc. Vervolgens zal er verder niets, niets, niets gebeuren helaas.

ViaNova | 07-11-17 | 21:12 | 1

Correctie: 'we hadden hem in beeld, maar met de sleepwet zal alles beter worden'.

GKJP | 07-11-17 | 21:30

Moslim zonder spleetpimol slaan van welke leeftijd dan ook is naar mijn gedacht altijd +1

GetOffMyWify | 07-11-17 | 21:10 | 1

Dus jij vind jongens van drie vier jaar de tering slaan ok als hun ouders moslim zijn?? Want die jongens snappen er nog geen reedt van.
Heeft Stormfront weer server problemen?

miko | 08-11-17 | 00:41

Die ene koezoe staat te liegen en die andere liegt ook.Van ons niet ontwekenbelastinggeld.

van stampij | 07-11-17 | 21:10

En het dan nog gek vinden dat deze kinderen voor galg en rad opgroeien.

botbot | 07-11-17 | 21:08

PVV weet best dat vraag zes helemaal niet kan, eerste vijf zijn goed, prutsers

Bokito ergo sum | 07-11-17 | 21:06 | 4

Helemaal mee eens. Typisch weer...

Lewis | 07-11-17 | 23:04

Kan best maar met de grondwet beginnen...
Is een langdurig proces maar dan heb je ook wat.

Desmoulins | 07-11-17 | 23:42

Waarom niet, verwar moskeeën niet met synagogen.

Roze_bril_drager | 08-11-17 | 04:18
▼ 1 antwoord verborgen

Kom op Kuzu, dit was je kans!

keestelpro | 07-11-17 | 21:04

Vraag 6 is een reserve vraag?

Santtulainen | 07-11-17 | 21:04

Nee, is zielig voor kindermepper.

PROPAGANDABEER | 07-11-17 | 21:03

Waarom punt 6 dan weer... 5 goede vragen, die laatste toch jammer

Kees.kwarktas | 07-11-17 | 21:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken