Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mabel van Oranje wil meer mohammedaanse vermenging tussen Nederlanders en moslims

Social

OPHEF! Een Oranje (wel van de immer ondergesneeuwde kouwe kant) heeft een mening over moslims en natuurlijk weer precies de verkeerde. 80 procent van Nederland heeft nooit contact met moslims (beweert Mabel) en slechts 5% wil überhaupt iets met moslims te maken hebben (beweert Mabel), dus ging Mabel de door Mabel aan het volk aangewreven "islamofobie" (aanhalingstekens want verzonnen, niet-bestaande aandoening) bespreken aan een tafel MET MOSLIMS. Godverdomme, die durft. Het Hamstertje is uit haar "achttiende-eeuwse huis aan de Thames, in West Londen" (Nurk) neder gedaald om het volk te onderwijzen in de omvolkingswensen van haar baas, George Soros. De vrouw die altijd orgaandonatie voor iedereen propageerde totdat ze zelf de kans had om het goede voorbeeld te geven maar dat  verzuimde. Propageert nu meer sociale vermenging tussen mensen die niet aan islam lijden, en mensen die onder islam lijden (ha, maar wie is wie hè?). En dan heel opzichtig het Goede Voorbeeld geven door met zorgvuldig door de RVD/AIVD gescreende disgenoten aan te schuiven om eens lekker af te geven op Nederlanders en hun volstrekt rationele onwil om zich in te laten met de religieuze achteruitgang van de islam. Andersom is er ongetwijfeld geen enkele vraag opgelepeld over de onwil van mohammedanen om de deuren van hun eigen dogma's wat verder open te zetten, want dat is niet hoe het heurt in zelfvoldaan aangetrouwd-adellijk deugland. Overigens heeft 99,95% van de Nederlanders geen/heel weinig contact met de Oranjes, een stam van buitenlanders waar de hele samenleving ook nettobetaler voor is. Hoor je ook niemand over klagen. En zeker Mabel Ongewisse Smit niet.

Waarom het niet werkt tussen moslims en niet-moslims in 1 tweet:

Social

Meer contact tussen Nederlanders en een islamitische jihadverdachte met AK's en bommenhandleidingen in zijn kelder in de timeline van een Nederlander. Aan hem lag het niet, hij wilde best in contact komen met Hollanders...:

Social

Reaguursels

Inloggen

Kotdslims horen niet thuis in Nederklad

restman | 24-10-18 | 16:30

Helaas leeft het leeuwendeel van de Moslims in een gesloten gemeenschap, een gemeenschap waarin ze geen Nederlanders toelaten. Daar ligt ook het probleem van het vijandsbeeld. De westerse wereld krijgt de opdracht mee om zich eens in de Islamcultuur te verdiepen en zich er voor open te stellen. Echter de Moslims zelf doen geen enkele moeite om zich in de gebruiken van het gastland (zo noem ik het) te verdiepen. Een eenrichtingsweg gaat niet werken.

1,2,tja,tja,tja | 20-10-17 | 10:27

Gisteren nog in de trein. Twee hoofddoekjes met kleine kinderen. Een van de kinderen zoekt contact met me. Ik lach vriendelijk terug en we praten wat. Denk je dat die moeders me een blik waardig keuren? Natuurlijk niet, trekken snel dat kind bij me weg. Stel je voor, contact met een enge niet islamitische Nederlander. Toen moest ik even aan Mabel denken, Mabel die er niks van begrijpt maar wel graag wil deugen en wil bepalen hoe het heurt. Bah.

KarelMartel732 | 20-10-17 | 08:50

Elke persoonlijke ervaring die ik met ze heb is negatief, na een paar keer hou ik liever gepaste afstand.
Ook moet elk gesprek altijd terug komen op geloof, bijzonder weinig trek in. Doe dat maar in de moskee en laat mij met rust.

SirFapAlot | 20-10-17 | 07:51

Mabel zette zich toch altijd in voor de vermenging van de onderwereld met de EUlite?
Vanwaar dit nieuwe initiatief? Zeker alleen en vooral bedoeld voor het gepeupel? Of komt ze binnenkort met een Arabische sjeik aankakken?

Rommelende Onderbuik | 20-10-17 | 07:24

Lol er is ook een vervolgcongresje gepland, met Mabel, die pleit voor meer contact tussen burgers en criminelen. Er zullen criminelen aan tafel zitten. Als u dat als een dreigement wilt interpreteren, is dat voor uw rekening.

Lefgozer | 20-10-17 | 05:23

Ik heb liever geen enkel contact met christenen die proberen christelijke normen en waarden aan mij op te dringen, daar heeft Mabel denk ik geen problemen mee.

Rest In Privacy | 20-10-17 | 03:36

Mabel heeft de juiste info maar trekt de verkeerde conclusie.
.
Wel weten we eindelijk over wie het bluf-liedje nu eigenlijk gaat.
Al blijft het een kudtlied, dat dan weer wel.

De Briemusketier | 20-10-17 | 00:26

Hallo, het is ons land toch?

Rest In Privacy | 19-10-17 | 22:44

Mabel geeft het goede voorbeeld en gaat zich binnenkort verloven met Mohammed Bouyeri!

bruin1 | 19-10-17 | 21:55

Waarom denkt het vrijertje van de Dominee dat ze haar onzinnige mening maar met iedereen moet delen?

Zepstar91 | 19-10-17 | 20:40

Duidelijk een uitspraak van een berekend persoon die over sociopatische kenmerken beschikt.

BartoH | 19-10-17 | 20:22

Waarom krijgt Mabel geen plek in Rutte III? Zonde van talent.

Zeitgest | 19-10-17 | 20:17

Zelf is ze zeer goed in aanpassen, vooral als het om de Wikipedia gaat.

Spare Rib | 19-10-17 | 20:05

Kunnen we dat Nederlandse vlaggetjes tuig dat op Twitter helemaal los gaat op die tweet van Mabel misschien inwisselen voor willekeurige Moslims? Joe dankje.

Ardbeg | 19-10-17 | 19:58
-weggejorist-
likdoorn | 19-10-17 | 19:53

Ik wil best contact met moslims, alleen zij niet met mij. Zelfs als ik m'n keppeltje afzet niet.

Laag_opgelijdt | 19-10-17 | 19:37

Mabel heeft makkelijk lullen. Voor haar is het een hobby. Voor het geld hoeft ze het niet te doen. Ik zie haar niet als Nederlander. Haar mening boeit me geen moer.

doskabouter | 19-10-17 | 19:26

En ik wil ook geen contact met moslims maar wel met mensen.

Wekkertje | 19-10-17 | 19:12

En zoiets krijgt acht jaar en loopt over een jaartje of zes weer vrij rond ...

Wekkertje | 19-10-17 | 19:09

​Mabel van Oranje pseudoniem van Mabel Wisse Smit:
80% of Dutch have no/little contact with Muslims. Only 5% willing to meet Muslims.
17:27 - 18 okt. 2017

En dát willen we graag zo houden!

Ella | 19-10-17 | 18:56 | 1

Ik zou liever hebben dat we wel allemaal met elkaar praten. Maar ik zal wel gek zijn.

Ardbeg | 19-10-17 | 19:59

Makkelijk praten vanuit die ivoren toren waar ' dat waif van die Lange ' zich horizontaal naar binnen heeft gewerkt. Kom eens in Amsterdam rondlopen zou ik zeggen, heb je dagelijks 'contact' met dat Woenstijnvolk. Weet je gelijk waarom je er niets mee te maken wilt hebben.

HaatbaardKnipper | 19-10-17 | 18:26

De Nederlander bestaat niet.
Iemand die niet bestaat heeft geen konings huis nodig
Opdoeken die hele handel.

enorme sukkelzak | 19-10-17 | 18:24

Typisch Oranje: vanuit London vertellen wat Nederlanders moeten doen.
Wilders Spamaccount | 19-10-17 | 12:41 | reageer

Kostelijk!

drs. P | 19-10-17 | 18:22

Mabel is gek, Soros liefje.
Verder is ruim 55% moslims orthodox, fundamentalistisch ingesteld en passen zich niet aan.
Die moslims willen de mensen niet over de vloer of mee verkeren. Je mag alleen met de man praten die niet met je wil praten zodra je een biertje erbij neemt.

Moneytron | 19-10-17 | 18:21

Je zit nu met een derde generatie non-integreerderds. Die voelen zich niet thuis in nederland en zetten zich tegen NL af, ze passen echter ook niet meer in het geboorteland van hun/haar opa's.

Waarom Mabel zich hier mee bemoeit is mij onduidelijk.

Twee oplossingen:

1) ze integreren weer in het land van hun/haar opa;
2) ze integreren en passen zich aan NL. De humor is dat wetenschappelijk onderzoek aantoont dat ze beter integreren in NL als ze hun islamitisch geloof
minder belangrijk gaan vinden.

Intergratie vraagt dus een nuancering van het islamitisch geloof, dat moet dus komen uit de integreerders, niet de NL-er dus.

Tee Of Cup | 19-10-17 | 18:04

Wij zijn haram in de meeste moslims hun ogen daarom mengen hun niet met ons.

puntjeopdei | 19-10-17 | 18:04 | 2

Geloof mij maar dat een van hun primaire doelen is om onze vrouwen te bezwangeren. Het uitfokken van het Arische ras is reeds begonnen. Over enkele honderden jaren zijn er nog enkel moslims

Rest In Privacy | 19-10-17 | 18:36

Ben ik blij dat ik er dan niet meer ben

spuit-12 | 20-10-17 | 09:20

Die suffe sloerie is anders ook niet met Mo op de kameel gegaan. Alleen blanke vrindjes, ook criminelen maar daar hebben we het maar niet over.

Cobalt bomb | 19-10-17 | 17:31

Op het peuterspeelzaaltje van mijn dochter (waar 90 procent gammela gammela praat en er dus vrijwel gratis naar toe mag, terwijl wij blankjoekels weer de volle mep mogen betalen) kijken alle hoofddoeken verschrikt naar de grond als ik binnen kom en goedemorgen zeg. Wie wil er nu niet met wie omgaan beste Mabel????

trottle | 19-10-17 | 17:19 | 1

Juist ik ervaar dat ook zo.

puntjeopdei | 19-10-17 | 18:05

Die Mabel. Toch weer terug naar de foute mannen. Mensen veranderen niet.

Rest In Privacy | 19-10-17 | 17:05 | 2

Mabel is een fout wijf, maar haar baas is nog fouter.

beau van rtl | 19-10-17 | 17:18

Ik bedoel dus haar bazin.

beau van rtl | 19-10-17 | 17:44

ik vraag me wel af hoeveel moslims s'ávonds boerenkool op het menu hebben staan.

nisaframo | 19-10-17 | 16:46

Bedoelt ze nou homeopatische vermenging?

henk vintage | 19-10-17 | 16:36

Ik begin er steeds meer in te geloven dat ze de prins een duwtje gegeven heeft ipv dat ie gevallen is.

nisaframo | 19-10-17 | 16:35

Het gangsterliefje reageert, met een gedachtegoed van een der laatste Mohikanen.
Moet toch wel erg eenzaam zijn in die afgesloten leefwereld verstopt achter hoge muren en veiligheidspersoneel.
Daar waar alleen maar positieve berichten over de multicul samenleving verspreid worden
en hoe populistisch de mensen zich in Nederland wel niet opstellen.
Ik Mabel Wisse Smit van Oranje weet wat goed voor jullie is,
ben een "nul" ervarings deskundige wat de islam betreft en mijn vriendenkring is roomblank dus verplicht luisteren, aldus sprak de griek Morpheus.

Hinnus2 | 19-10-17 | 16:29

Mabel van oranje. Waar hebben we het over. We hebben het zelf laten gebeuren en we vinden het nog steeds best. Mabel heeft de monarchie uit de wind gehouden door met die rare Friso te trouwen en in Londen te gaan wonen. Hoe het precies zit weten we over 50 jaar. We zouden het aan Guus Pareau Dumont kunnen vragen, maar die is dood dus laten we het zo. Blijft het nog een beetje spannend.

beau van rtl | 19-10-17 | 16:20 | 1

Het klinkt alsof Mabel 'praat' over personen met een ernstige ziekte.

En dat is natuurlijk ook wel zo. Relifrenie, oftewel aan religie gerelateerde schizofrenie waar o.a. moslims aan leiden is een ernstige ziekte.

litebyte | 19-10-17 | 16:18 | 1

lIJden... blame it on the spellingschecker

litebyte | 19-10-17 | 16:19

Op de reddingsboot van Klaas de dominee niet hard genoeg in de kruis gepakt.

Goedverdoemme | 19-10-17 | 15:53

Mabel gaat in gesprek met de moslims ..

Zorg je wel voor donkere make-up dan .. dat TL-balkenlicht in de woonkamer van dat zandbaktuig doet je bleke smoelwerk echt geen goed.

Hetvolkspreekt! | 19-10-17 | 15:37

misscihien moet mabel even hier naar kijken. ik ben het eens met weird duck. Bij mij werken moslims, christenen syriers roemenen polen door elkaar. En zij hebben een doel zorgen dat ze het goed krijgen in nederland met elkaar. Wij doen gewoon tegen elkaar accepteren elkaar en het gaat goed meer dan goed. Geen isolement geen islam tafel nee iedereen zit door elkaar.

dolffie | 19-10-17 | 15:32 | 1

Klopt .. iedereen zit door elkaar .. Maar zodra de Ramadan weer begint krijg je de hele dag gelul over hoe moeilijk het wel niet is. Ik had ook zo'n moslim (als baas nota bene, .. nog nooit zo'n domme lul meegemaakt) op kantoor .. en maar jammeren en maar klagen .. je kent ze wel .. de moslim, die voor de buitenwereld aan vasten doet, .. vervolgens zich week na week klemzuipt op de vrijmibo en goh .. toch wel bijzonder dat er zoveel peuken naast zijn auto liggen in de parkeergarage (maar hij rookt niet hoor) ..

Was ooit eens op zo'n geil thuiswapfeestje .. was ook een bigast bij en die wilde wel een lekkere marokkaan erbij hebben .. komt ie binnen .. helemaal in paniek om zich heen kijken .. hij wist niet dat er ook andere mensen bij waren .. was als de dood dat ie herkent zou worden. stond steeds voor het raam naar buiten te kijken om te zien of ie niet gevolgd was .. om vervolgens een travotje te neuken. Kwam er nog 1 binnen .. was ook een Marokkaan .. ha ha ha, .. en die kende hem .. binnen twee tellen was ie weg .. ach het is zo'n hypocriet volkje.

Hetvolkspreekt! | 19-10-17 | 15:44

Islamofobie of discriminatie van islamieten is de succesvolle gave om een vage kansberekening in te zetten dat je geestelijke en/of lichamelijke integriteit uiteindelijk geweld wordt aangedaan.
En dat zou niet mogen?

Zoltan | 19-10-17 | 15:29

Ach, iedereen zoekt een zinvolle tijdbesteding. Ik denk dat deze tijdbesteding dat niet is.

donkeyman | 19-10-17 | 15:21

Zo, kijk Mabel een deugen.
Wij moeten ons schamen dat we Nederlanders zijn. Maar Mabel niet, die staat aan de goede kant. Dat moeten we allemaal even weten.

Avin | 19-10-17 | 15:16

Mabel, ik ben met een Turkse moslima getrouwd. Wat heb jij gedaan? Wat heeft jouw familie gedaan? Wat heeft jouw schoonfamilie gedaan als het hier omgaat?

Mokum Kosher | 19-10-17 | 15:12

Mw. Mabel, u noemt het woord islamofobie. Mag ik u zeggen dat ik een devoot islamofoob ben (en ik niet alleen) en dat ik daar reuze trots op ben. Islamofobie, wat ik vertaal als islamospuugkotsmisselijktyphuszat, is een blijk van gezond verstand. Dat hoort bij mensen die de ogen niet in de zakken hebben, die de realiteit ervaren zoals die daadwerkelijk is, en die de vurige hoop koesteren dat we die afschuwelijke derderangs religie voor eens en altijd een halt toe roepen en Europa weer renoveren zoals het hoort te zijn.

Memek | 19-10-17 | 15:12 | 1

Voor ik het vergeet Mabeltje, dat oranje huis waar jij ingespint bent, mag wat mij betreft ook tot de grond incl. fundamenten af fikken.

Memek | 19-10-17 | 15:24

Als je in een open gesprek kritiek geeft op de islam en dat heet islamofobie = racisme, dan valt er toch weinig meer te contacten; al helemaal niet als er vuur gespuugd gaat worden in zulke gevallen.

marjen | 19-10-17 | 15:11

5% van de Nederlanders is bereid tot contact met moslims...

- zijn de meeste moslims in Nederland dan géén Nederlanders, omdat we hier graties paspoorten uitdelen zo een beetje
- hoeveel moslims zijn bereid tot contact met Nederlanders?

Hoeveel niet moslima’s zijn bediende bij de islamitische slagerij?

Ach. Mabel is geïntegreerd in een familie van allochtonen, laten we het daar op houden... volgens Youp zijn dat óók nog uitkeringtrekkers.

PrakkerT | 19-10-17 | 15:07

Dus: 20% van de Nederlanders heeft contact met moslims en maar 5% waardeert dat contact. Dat zegt genoeg, toch?

djtdlg | 19-10-17 | 15:02

Waarom moet ik mij perse mengen met moslims?
Ik meng mij met mensen die mij aanstaan. Als diegene dan toevallig ook een geloof aan hangt, dan is dat zo. Doet diegene dat niet, dan niet.
Geloof aanhangen is voor mij (en voor velen mag ik hopen) niet een breekpunt om mij wel/niet te mengen...
Het gaat om de opvattingen en gedragingen van een persoon, niet bij welk clubje hij/zij zit.

Fred van Ria | 19-10-17 | 14:49

Wow zij is echt dom. Moslims kiezen er zelf voor om zich af te zetten tegen de Nederlandse maatschappij. Je ziet het zelfs bij hoogopgeleide Moslims, terwijl die juist het goede voorbeeld zouden moeten geven. Ik was echt verbaasd hoeveel van hun achter DENK staan.

Als je na 4 generaties nog steeds niet kan integreren, dan gaat het in de toekomst ook niet meer gebeuren. Over het algemeen duurt integratie maar 1 of 2 generaties.

Henri1873 | 19-10-17 | 14:41 | 3

Dat klopt. De geest is uit de fles en komt er niet meer in. Op zich is het niet erg dat 4e generatie zichzelf nog steeds Marokkaan noemt, immers 4e generatie Italianen in Amerika noemen zichzelf oog nog Italiaan terwijl ze geen woord Italiaans spreken en nog nooit in Italie geweest zijn. Die betiteling is een geuzennaam geworden. Het probleem is dat ze niet meedoen aan de maatschappij; d.w.z nogal crimineel, veel werkloosheid en geen bijdrage aan vrijwilligerswerk, etc.

martymcfly | 19-10-17 | 15:45

4 generaties? Volgens mij zijn Marokkanen en Turken hier pas sinds de jaren 60/70... en pas in grote getallen vanaf 80/90. Zal nog wel een tijdje duren voordat die 4de generatie er is. Je hoeft echt niet te overdrijven om je punt te maken.

koter | 19-10-17 | 15:53

die van de jaren 60 waren dus op zijn minst 20 en hadden hoogst waarschijnlijk ook al kinderen die in 1980 zelf weer kinderen kregen (gen-2) die in 2000 ook weer kinderen kregen(gen 3) die in nu ook weer kinderen krijgen (gen -4).
Dus op zich kan dat prima

nisaframo | 19-10-17 | 16:29

Heel goed geschreven stuk. Hulde!

du Roi Soleil | 19-10-17 | 14:32

Kijk Mabel eens deugen. Goed hoor meid. Hoeveel mohemmedanen wonen er in jouw straat? 0? Precies stop dan met ons dingen op te dringen (het grote probleem van foutlinks)

Repetitive Beats | 19-10-17 | 14:31

Religieuze mensen vind ik raar en moslims vind ik griezelig en sinister. Ik houd mij en alles dat mij dierbaar is dus verre van het vergif dat islam heet.

WhiteShark | 19-10-17 | 14:31

Welnu. Wanneer koopt Mabel (van haar eigen geld) een stulpje in de Schilderswijk? Lead by example.

His Lordship | 19-10-17 | 14:27

Beste Mabel had jij destijds niet met vriendjes van Holleeder geneukt? Wellicht raad jij ons ook aan om daar eens mee kennis te maken! Nou bedankt.

Rdock | 19-10-17 | 14:11 | 1

Hup en daar ging zij weer met die lange naar het vooronder.

blauwe zander | 19-10-17 | 14:51

Ken jaai me nog Meebel? Iek jou wel.

LJBrinkhorst | 19-10-17 | 14:11

Wat wel mooi zou zijn als tenminste een van de 3 A's een moslim zou huwelijken. Het kan zelfs nog leuker, de zon van Koning Mohammed VI van Marokko heeft dezelfde leeftijd als Amalia. Wat een pracht wordt dat en wat voor een symbolisch verbintenis tussen twee landen die zo nauw met elkaar zijn verweven.

Ik denk dat de meiden met Mabel mee moeten (haar dochters sowieso).

redanx | 19-10-17 | 14:07 | 2

the proof of the pudding is in the eating

Marcel66664746 | 19-10-17 | 14:31

Ook al ben je tegen het Koningshuis, je gunt die meisjes toch een betere echtgenoot dan de nakomelingen van een struikrover, piraat en slavenhandelaar?

Graaisnaaiert | 19-10-17 | 14:32

Goed verhaal, lekker kort ook.
Maar ik zie vanuit -door haar zo getraumatiseerde afgeschilderde moslimgemeenschap- toch ook verrekt weinig handreikingen om hier te integreren.
Moet het niet zo zijn dat als je in een ander land gaat wonen, je de lokale gebruiken en folklore omarmt?
Of kwamen de Britten ook allemaal naar prinses haar voordeur om 'hallo' te zeggen? Lijkt mij toch van niet...
Omgekeerde wereld, dus.
En schuif dat vooral onder het kopje "racisme".
Zodat wíj het weer vaudt gedaan hebben, en zij weer zielug zijn.

Hollander01 | 19-10-17 | 14:07

Oranje boven, Oranje boven......
Gepeupel....

Is dit nog nieuws? | 19-10-17 | 14:02

WTF!!!!!!!!
Wat een achterlijk mens. Wat waar wie hoe en waarom is die vrouw???
Je wordt toch gek van die malloten die als hete lucht de hoge gesubsidieerde baantjes, functies en commissariaten in worden gelanceerd?
Laat er lekker een baan zoeken zoals al die Nederlanders die precies weten waarom ze niet persé in contact hoeven te komen met moslims.
Achterlijk mens.

Marcel66664746 | 19-10-17 | 13:53 | 1

en trouwens. Wat is er nou zo speciaal aan de religie Islam dat ik er mee in aanraken moet komen als speciaal kenmerk van een mens???
Wat voor debiele vraag zou het zijn als iemand me vroeg: wilt u in aanraking komen met een Jood? Nou, ehh niet noodzakelijkerwijs. Ik zou wel in aanraking willen komen met redelijke ruimdenkende tolerante mensen. En verhip! daat zit mn vrienden en kennissenkring toevallig vol mee. En ik weet niet of het joden, nederlands gereformeerden, vrijzinnig rereformeerden, katholiek, protestant etc etc zijn.
wat een debiel mens. sorry hoor.

Marcel66664746 | 19-10-17 | 13:57

Zij wil voor ons dus bepalen waarmee we vriendjes moeten worden? Gezien haar eigen verleden met dubieuze vriendjes kan ik hier alleen maar om lachen.

drekzooi | 19-10-17 | 13:51

Oh kijk WIJ zijn weer islamofoob en WIJ moeten er weer iets aan doen. Maar waar is deugend links in deze cijfers? Zij hebben kennelijk geen contact met hun paradepaardjes/zorgenkindjes. Hoe kunnen zij ons dan omgangsregels opleggen?

Repetitive Beats | 19-10-17 | 13:49

Religie is achterlijk, dus per definitie is Islam dan ook achterlijk en ik weiger met achterlijken om te gaan. Dus Mabel kan veel zeggen, voor mij is het allemaal niet zo moeilijk.

PijlVader | 19-10-17 | 13:45

Het wordt trouwens ook hoog tijd om die 5% buiten spel te zetten. Die krijgen blijkbaar veel te veel hun zin.

Wachtmeester R | 19-10-17 | 13:39

Vast uitgezonden via één van de Moslims-promotende NPO Staatszenders. Daar trapt men al lang niet meer in.

Jan Gordelroos | 19-10-17 | 13:39

Zucht... neem mij niet kwalijk, maar wat gebeurt hier nou? Het meest onsympathieke lid van de koninklijke familie zegt iets waarvan iedereen met een gezond stel hersens weet dat dit de weerzin tegen moslims alleen maar doet toenemen; lees de reaguursels. Dat is precies de bedoeling. Mevrouw Van God - Los voegt een nieuwe paragraaf toe aan het eeuwenoude ‘verdeel en heers’-praktijkboek.

Bieslander | 19-10-17 | 13:38

Mabel moet niet haar mening verkondigen: Ze heeft niks te vertellen.

Is dit nog nieuws? | 19-10-17 | 13:38

Mabel is heel slim: zo kan ze zich onopgemerkt weer eens tussen criminelen begeven. Spannond.

Wachtmeester R | 19-10-17 | 13:36

Het moet en het zal! Als je als autochtoon (mag je dit nog zo noemen? denk het wel) geen contact hebt met moslims dan ben je volgens onze prinses een islamofoob. Als je allochtoon (mag je dit nog zo noemen? denk het niet) geen contact hebt met niet moslims dan gaan we snel benoemen dat het de schuld is van islamofoben. Die tweet van Mabel is ronduit lachwekkend.

ILF2 | 19-10-17 | 13:36

Zou nog bekend worden welke "Nederlander" Mabel voor ogen heeft?
En hoeveel er daar eigenlijk nog maar van zijn in Nederland?

Er zijn namelijk ontelbaar veel "Nederlanders" die ik niet als zodanig zou herkennen als ik bijvoorbeeld vanaf een terrasje elders in Europa naar de voorbijgangers zou kijken en mij gevraagd zou worden de Nederlanders aan te wijzen.

Wering | 19-10-17 | 13:35

Aha ook weer zo'n puppet, misschien was Prins Friso daar achter gekomen dat ze wat meer van plan was en werd ie van de berg geduwd.

nisaframo | 19-10-17 | 16:38

Máxima beweert dat de Nederlander niet bestaat, Mabel zegt dat diezelfde niet bestaande Nederlander een fobie heeft. Ergo: het moet hier om een niet bestaande fobie handelen.

Schoorsteenveger | 19-10-17 | 13:28 | 1

Precies. Dat hebben die twee schoonzussen niet handig gecoördineerd.
Wie niet bestaat, kan immers ook niets fout doen.

Wering | 19-10-17 | 13:39

Maar waarschijnlijk wel elke maand zijn WIA uitkering en zijn toeslagen van die "ongelovige"Hollanders in ontvangst nemen. Smerige hypocriete varkens dat het ook zijn. Ik begin er steeds meer van te balen dat ik belasting moet betalen voor dit soort lui. En als hij een dubbel paspoort heeft, of enkel een verblijfsvergunning neem ik aan dat die ingetrokken c.q. niet verlengd gaan worden ? Deze meneer is duidelijk niet op zijn plek in de Nederlandse samenleving.

Bari Oomsma | 19-10-17 | 13:24

Mevrouw Wisse Smit is toch echt verkeerd geïnformeerd. In de Randstad is het schier onmogelijk om geen contact te hebben met moslims. Nu ziet het in de Randstad letterlijk zwart van de mensen, er wonen toch echt nog steeds Nederlanders (ik vind het wel goed dat zij de 'Dutch' onderscheidt van import, zo'n paspoort zegt niet zoveel, dat heeft ze goed gezien) in de Randstad en wel ietsje meer dan 5%.
Wat heeft zij opeens met Nederland, trouwens? Wordt ze binnenkort uit het Verenigd Koninkrijk gezet of zo?

DebraCadabra | 19-10-17 | 13:21

Fijn ook dat we zoveel islammers, zwarte, gekleurde, mensen in de koninklijke familie hebben. Echt een voorbeeldfunctie, met die monarchie.

dathoujetoch | 19-10-17 | 13:20

Respect!
Het eerste wat moslims schreeuwend eisen.
Zowel voor moslims als voor mabeltje kan ik dat echt niet opbrengen.
Daar ben ik te Hollands nuchter voor.

Kanarie_Geil | 19-10-17 | 13:18

Weer een klassiek gevalletje van "do as I say, don't do as I do" zoals wij dat gewend zijn van de policor medemens.

jemagookniksmeer | 19-10-17 | 13:18

Mabel van Oranje, hoe elitair kan iets worden, vind dat "we" meer contact moeten hebben met ff-ing moslims. Mens. Ik word doodgegooid met dat tuig, kan niet onder contact uit al zou ik het willen. Ik kan ze niet meer luchten of zien! Zou ze het woordje overkill kennen?

Dutchbeaurouge | 19-10-17 | 13:17

Ik ken mensen die hun eigen (niet) moslimland zijn ontvlucht en naar NL gekomen. Helaas gebeurt het hier nu ook. Enige plek waar de duivels nog niet gevestigd zijn is Japan volgens mij. Ik ben niet snel jaloers maar wat ben ik jaloers op mensen die de middelen hebben om hier te kunnen vertrekken.
Ik kijk niet naar anderen maar mijn levensdoel is hier te vertrekken en elders te wonen waar geen tot heel weinig moslims zijn.
Tot die tijd ontwijk ik moslims.
Ik woon dan ook in een verkeerde wijk, maar ik kan jullie zeggen dat ze echt allemaal heel anders zijn. Vier jarige kindjes roepen kan*ker Jood aan de lopende band, en dat is helaas niet het enige, kan uren doortypen maar daar begin ik niet aan.
Van mij mag iedereen heulen met moslims, maar ik niet, ik zie ze zoals ze echt zijn en niet zoals de regering ze omschrijft.
Ik wens alle niet moslims het beste en sterkte!

Jay-Jay-Jay | 19-10-17 | 13:16 | 1

Kijk eens naar Portugal. De Islam is daar nog geen half procent van de bevolking. Loop in Porto of Braga rond, geen hoofddoek te bekennen. Alleen maar Portugezen. Zo was Nederland voor de massa-immigratie.

martymcfly | 19-10-17 | 13:28

Mabeltje, misschien willen de meeste NL'ers geen contact hebben met moslims omdat ze het (grotendeels) vertikken om zich aan te passen aan onze cultuur en hun eigen 'koeltoer' door onze strotten duwen? Omdat ze zelfs na een dikke 20 jaar hier nog steeds géén Nederlands beheersen? Omdat ze er denkbeelden op na houden over vrouwen en homo's die volledig haaks staan op onze opvattingen? Omdat ze (Turken) als buklaven achter een keiharde dictator aan hollen?

Misschien?

Het zijn overigens precies dezelfde redenen waarom ik ook geen contact wens met aanhangers van fascistoïde gedachtengoed. Oh, wacht...

EefjeWentelteefje | 19-10-17 | 13:14 | 4

@D-Fens_1963 | 19-10-17 | 13:45
Ik wou dat ik het wist! Heb mij hiervoor al diverse keren verexcuseerd, heb uitleg gevraagd aan de Hedendaagse Joris, maar niks hoor... Ik vind het zelf ook bloedirritant.

EefjeWentelteefje | 19-10-17 | 14:12

@D-Fens_1963 | 19-10-17 | 13:45
Ik wou dat ik het wist! Heb mij hiervoor al diverse keren verexcuseerd, heb uitleg gevraagd aan de Hedendaagse Joris, maar niks hoor... Ik vind het zelf ook bloedirritant.

EefjeWentelteefje | 19-10-17 | 14:12

kijk eens bij je instellingen (ook die bij g-mail) of je de "sneltoets" aan hebt staan. A3an.

A333aan | 19-10-17 | 16:21
▼ 1 antwoord verborgen

Mabeltje, misschien willen de meeste NL'ers geen contact hebben met moslims omdat ze het (grotendeels) vertikken om zich aan te passen aan onze cultuur en hun eigen 'koeltoer' door onze strotten duwen? Omdat ze zelfs na een dikke 20 jaar hier nog steeds géén Nederlands beheersen? Omdat ze er denkbeelden op na houden over vrouwen en homo's die volledig haaks staan op onze opvattingen? Omdat ze (Turken) als buklaven achter een keiharde dictator aan hollen?

Misschien?

Het zijn overigens precies dezelfde redenen waarom ik ook geen contact wens met aanhangers van fascistoïde gedachtengoed. Oh, wacht...

EefjeWentelteefje | 19-10-17 | 13:14
-weggejorist en opgerot-
YYYY | 19-10-17 | 13:11

Mabel staat symbool voor alles wat fout is aan de beleidsbepalende klasse.

litebyte | 19-10-17 | 13:09

Kom per dag veel verschillende mensen tegen, maar moslims nauwelijks en spreek nog minder met hen. Ze bekijken je altijd met een neerbuigende blik en daarbij geven ze blijk van een zeer maar dan ook zeer beperkte geletterdheid.

RenHoek | 19-10-17 | 13:04

Moet je eens vragen aan Theo van Gogh, hoe contact met moslims hem is bevallen. Of aan de nabestaanden van 9/11. Of de eigenaren van kinderboerderij Pukkemuk. Of Femke Halsema bv.

Braboblanke | 19-10-17 | 13:03

Die Mabel is echt een gestoord wijf zeg:
- Eerst al een (vermeende) relatie met Klaas Bruinsma.
- Ligt (figuurlijk) al jaren in bed die links-fascist Soros.
- En nu ligt het gebrek aan integratie aan ons, blanke autochtone NLers. En moeten wij meer in contact komen met moslims.

Ooit langs een Turks theehuis gelopen Mabel? Langs gelopen, want jij komt er als vrouw NIET in. Waar de TV op alleen Turkse zenders staat. Er alleen Turkse kranten op tafel liggen. Er geen Nederlands maar alleen Turks gesproken wordt. Hetzelfde geldt voor Marokkaanse gemeenschapshuizen of shisha lounges (alleen Marokkaans, arabisch).

En nu ligt het dus aan ons blanke autochtone dat wij weinig contact hebben??
Mabel je bent een gestoord mens. Ze moeten jou de titel "Prinses van Oranje" zo snel mogelijk afnemen.

Jan3863 | 19-10-17 | 13:03 | 5

@ Watching the Wheels | 19-10-17 | 13:07

Als DE oplossing voor de opslag van energie (wind & zon in betere accu's/batterijen of waterstof of een ander opslagmedium) is gevonden, is het sowieso afgelopen met (aandelen) Shell.

Tevens breekt dan de pleuris (lees: 3e wereldoorlog uit): Dan hebben de Middenoostenstaten met al hun olie geen welvaart meer, zullen de koningshuizen, sheiks, emirs, ayatollahs, etc aldaar van hun voetstuk vallen.

En we weten door de "arabische lente" van afgelopen jaren, dat als het centrale gezag in moslimlanden wegvalt (Libië, Egypte, Syrië, Jemen) de moslimburgers er zelf een puinhoop van maken zonder centraal gezag: aanslagen, oorlog, miljoenen doden, vluchtelingenstromen.

En dan met Jesse Klaver, Pechtold, Timmerfrans (EU), Merkel (CDU ism Grüne), Macron aan de macht, zal Europa overspoeld worden met islam.

Conclusie: Als de olie wordt vervangen door makkelijkere opslag van zonne- en windenergie (zoals Jesse Klaver wilt) = 3e wereldoorlog!!

Jan3863 | 19-10-17 | 13:24

Je bent nog die Bosnische mohammedaanse mafiabaas vergeten in het rijtjes hele foute vriendjes.

Guido | 19-10-17 | 13:26

@Jan3863 | 19-10-17 | 13:24
Shell heeft al 30 jaar of langer plannen voor waterstof op de plank liggen, dus die schakelen eenvoudig mee. Het enge (en ook wel weer stabiele) van het huidige systeem is dat Shell en overheid samen het tempo bepalen. De overheid heeft de belastinginkomsten nodig, Shell wil er zo lang mogelijk over doen, dus die belangen lopen synchroon, ook synchroon met de moslimstaten. Het zit allemaal niet zo onlogisch in elkaar, het heeft alleen wel wat vervelende neveneffecten. Die 3e wereldoorlog geloof ik niet in, in ieder geval niet in Europa, want het zou zowel Rusland als de VS enorm schaden. Die Saoedische sjeiks hebben hun oliebedrijf naar de beurs gebracht, dus daar zitten allang onze pensioenfondsen in te beleggen dus het risico hebben ze allang overgedragen op de Europese pensioenfondsbeleggers. www.volkskrant.nl/buitenland/saoedi-a...

Watching the Wheels | 19-10-17 | 14:04
▼ 2 antwoorden verborgen

Het zal me varkensworst wezen wat die Hoer uit de Onderwereld vindt van ons, Nederlanders. In bredere zin erger ik me wel aan de aanmatiging van dit soort omhoggevallen sujetten. Als je naar beneden valt, dan kan dat pijn doen, en van pijn leer je. Maar als je omhoog valt, dan loop je kans geen obstakels tegen te komen en waan je je al gauw een Icarus.
Mabel van Oranje vliegt en heeft hoogte omdat er nog thermiek is, opgewekt door de Staat der Nederlanden die nog steeds bereid is om de Oranje-machine aan de gang te houden. Mabel van Oranje dondert als een steen naar beneden als die machine tot stilstand komt.
Ze moet maar eens aan die oranje importbruid vragen hoe het precies zit met die Nederlander. Beetje raar dat Mabel van Oranje vaststelt dat 80% van de Nederlanders geen of weinig contact heeft met moslims, terwijl de ook op thermiek ronddwarrelende Máxima toch zo zeker weet dat die Nederlander helemaal niet bestaat. Het is vandaag de dag erg moeilijk om politiek correct én consequent te zijn, dat snap ik, maar kunnen die parasieten een en ander niet een beetje coördineren voordat ze ons lastigvallen met hun kwinkslagen?

Schoorsteenveger | 19-10-17 | 13:03 | 1

Ach, Mabeltje "Kutjetekoop" WS gooit de beentjes wel weer wijd voor de volgende crimineel als puntje bij paaltje komt. Dat soort figuren komt er altijd bovenop. Maakt niet uit waar het geld vandaan komt, als er maar geld te halen is.

Graaisnaaiert | 19-10-17 | 14:40

Ik wil NIETS maar dan ook helemaal NIETS met de pislam te maken hebben dus ook niet met booslims

spuit-12 | 19-10-17 | 13:01

Hoertje van de nedermaffia. Met haar gezwets. Verder.... fuck Soros

Eigen_Gereid | 19-10-17 | 13:00

Waarom heet die mevrouw nog altijd "van Oranje", terwijl een weduwe die ik ken verplicht wordt om haar meisjesnaam weer te dragen (terwijl ze dat eigenlijk niet wilde)?

Watching the Wheels | 19-10-17 | 12:59 | 1

Mabel Martine Wisse Smit, geboren Mabel Martine Los nl.wikipedia.org/wiki/Mabel_Wisse_Smi... dus toch bijzonder al die naamsveranderingen. Best verkeerd dat het koningshuis en/of leden daar omheen zich inlaten met internationale politiek. Zo is onze democratie niet bedoeld, het koningshuis moet ongekleurd en onafhankelijk zijn.

Watching the Wheels | 19-10-17 | 13:05

Beste wereldvreemde overjarige koninklijke broedkip,

Als ik bij een minderheid hoor in een vreemd land hoor ik me te voegen naar de gewoontes van dat land. Dat is de enige manier om geaccepteerd te worden. Doe ik dat niet zal de autochtone bevolking niets met me te maken willen hebben. Als ik mijn kinderen leer dat ze beter zijn dan de mensen van dat land ontneem ik ze de kans op een acceptatie van de samenleving en daardoor op een behoorlijke baan. Dit zijn heel normale verschijnselen die kennelijk niet genoeg duidelijk gemaakt worden aan de genoemde minderheden.

Als wij als tolerante samenleving ons gaan voegen naar een intolerante minderheidssgroep ondermijnt dit de eigen identiteit. Lees hierover de minority rule van Nassim Taleb.

boccelullus | 19-10-17 | 12:55

Ik heb niks tegen moslims die zich normaal gedragen, hun religie niet aan anderen opdringen, integreren, bijdragen aan de samenleving en tolerant zijn tegen mensen ongeacht hun denkbeelden, religie, afkomst en/of seksuele voorkeur...
Er zijn er alleen zo weinig moslims die daaraan voldoen.

a4p | 19-10-17 | 12:53

Goed idee,ik vermeng wel met Maryam Hassouni.

miko | 19-10-17 | 12:51
-weggejorist-
Ko Ranzig | 19-10-17 | 12:51

Mabel, dat was toch het maffia hoertje van Klaas Bruinsma? Wat een mafklapper.

funkyd | 19-10-17 | 12:51

Proberen indruk te maken met een theekransje met zorgvuldig gekozen en gescreende Moslims. Geef het goede voorbeeld en ga eens een weekje logeren in de Schilderswijk, dan zal ik je serieus nemen.

stampertje85 | 19-10-17 | 12:50

Ik heb er genoeg ontmoet om te weten dat 99% van ze bloedirritant wordt van zodra ze met meer dan 2 zijn.

Als je ze geisoleerd hebt zijn ze meestal heel wat rustiger.

Lt-Kol Kilgore | 19-10-17 | 12:50

Ik heb trouwens zat contacten met moslims. Goede contacten. Ik zal eens een keer een telling houden ofzoiets.

LibertasSimplex | 19-10-17 | 12:50 | 2

Doe dat. Maak een lijst van contacten en zet een kruisje in het vakje achter "afkomst" en eentje achter "religie". Wel waar zij bijzijn natuurlijk, maak het officieel en vraag of ze willen ondertekenen. Ben heel beniuwd hoe Mahmut gaat reageren, of hij blij is dat hij mag meetellen voor uw deugquotum. En, als hij weigert, zeg dan dat het heel belangrijk is omdat je anders je diversiteitsdiploma niet krijgt. Succes!

Graaisnaaiert | 19-10-17 | 12:57

Graaisnaaiert | 19-10-17 | 12:57
Jongens kom op, even de neuzen tellen.

LibertasSimplex | 19-10-17 | 17:20

Ik behoor tot de 80% en 95%, ken geen mohammedanen en heb er ook in het geheel geen behoedte aan om daar verandering in aan te brengen. En er niets dat Mabel, booslims of wie dan ook kunnen doen om dat te veranderen.

Elessir | 19-10-17 | 12:46

Beste Mabel,
ik bepaal zelf wel met wie ik omga, daar heb ik geen sturing van bovenaf bij nodig.
En in tegenstelling tot dom deugvolk kijk ik niet naar ras, achtergrond, geslacht of ideologie maar of iemand mij aanstaat of niet. Zouden meer mensen moeten doen.
Groetjes,
Graaisnaaiert.

Graaisnaaiert | 19-10-17 | 12:45

Mabel en de andere Oranjes gaan alleen met moslims om als er wat te halen valt, meestal olie.

Voorjaarsmoe | 19-10-17 | 12:45 | 1

De criminele familie Saoud bijvoorbeeld. Of de dictator/handenafhakker, meneer de sultan van Brunei.

beau van rtl | 19-10-17 | 12:57

van Oranje? van Amsberg is de naam van die muts!

demaup | 19-10-17 | 12:45

Goed idee meid, al hanteer je een foute paar feitjes. Je moet ff re-tweeten wat je bedoeld:
99% of Muslims have no/little contact with Dutch. Only 1% willing to meet Dutch. I will discuss Dutchophobia tonight - with Muslims at table.

Alco-de-Holist | 19-10-17 | 12:44

Ach ja als Meubel van Oranje het zegt dan zal het wel waar zijn. Hahaha.

Kets22 | 19-10-17 | 12:44

Die werkt voor Soros.

gato | 19-10-17 | 12:42

Typisch Oranje: vanuit London vertellen wat Nederlanders moeten doen.

Wilders Spamaccount | 19-10-17 | 12:41

Fucking hell. Die ook al? Dat ze d'r muil houdt hierover aub. Ik houd al mn hart vast voor die rechtszaak van die hoofddoekmuts bij de politie die naar de rechter stapt om een hoofddoek tijdens werktijd te mogen dragen - ik vrees dat ze nog gelijk krijgt- ook en dan is helemaal het hek van de dam. Mabel, ga je eerst eens verdiepen in wat islam eigenlijk inhoudt voordat je met gekwaak over 'islamofobie' komt aanzetten.

Braboblanke | 19-10-17 | 12:40

ik snap het niet.
moslims komen naar dit land omdat we tolerant zijn en heel gul.
vervolgens klitten ze bij elkaar.
ze willen de tal niet leren,zich aanpassen of wat dan ook.ze trouwen met moslims en willen hun eigen scholen voor hun kinderen.
dan is er ook een grote groep moslims die crimineel is en die radicaal is.
en nu komt Mabel zeggen dat WIJ fout zijn.
we leven in de twilight zone lijkt het wel.

pejoar | 19-10-17 | 12:39

De grap is dat wat Mabel en ook Tanja Jess eigenlijk zeggen, is dat er dus grote verschillen zijn in mensen op basis van religie/huidskleur. En dat het heel belangrijk is om iedereen exact te tellen op basis van die eigenschappen zodat je weet of met exact de juiste percentages van die verschillende groepen omgaat. Anders zou er helemaal niet op gelet hoeven te worden en mist de ene groep niets aan de andere, er zijn immers geen verschillen. Het zou dus niet eens moeten opvallen met hoeveel je van welke groep omgaat, laat staan in percentages onderzocht worden.

Is het niet de bedoeling dat iedereen hetzelfde is, het zelfde waard is, en je de genoemde religie/huidskleur verschillen helemaal niet moet zien/op letten? Blijkbaar is hun uitgangspunt, dat er juist buiten de religie/huidskleur verschillen, als gevolg daarvan veel grotere verschillen volgen. Waarvan het dan dus duidelijk is dat de mensen dat als feitelijke verschillen zien, zonder dat dat een vooroordeel is. Mabel en Tanja zijn daarmee zelf dus aan en discrimineren en zelf juist ironisch genoeg de racist.

een_mike | 19-10-17 | 12:37 | 1

mee eens. Voor de wet is iedereen gelijk. Maar mensen zijn onderling heel verschillend en dat is het leuke. Bovendien een enorm verschil, maar dat is niet policor. Je hebt de ontvangende mensen in een land die verwachten dat nieuwe mensen zich - minimaal- gedragen als gast of aanpassen aan minimale omgangsvormen in het land waar je ontvangen wordt. Daar gaat het mis m.i. Ze gedragen zich niet zoals verwacht wordt.

merel veld | 19-10-17 | 12:54
-weggejorist en opgerot-
IkBetaalNixMeer | 19-10-17 | 12:37 | 1
-weggejorist-
gobler | 19-10-17 | 12:55

... zucht... Weer een Gutmensch met het standaard naïef linkse en zeer eenzijdige "laten we er samen wat van maken".
-
Mabel, dit is 25 jaar lang met rampzalige gevolgen geprobeerd.
Als je 25 jaar lang bakstenen in het water gooit en ze zinken allemaal..... accepteer dan dat bakstenen niet drijven!

moitambien | 19-10-17 | 12:36

Een lid van het koninklijk huis, dat spreek over vermenging!! Te gek voor woorden, die lui hebben 100en jaren een huwelijks partner binnen de familie of eigen kliek gezocht! Maar die balk in hun ogen zullen ze wel niet zien!

Paulaner München | 19-10-17 | 12:35

Mabel stond die ochtend op, keek tussen de lijntjes coke in de badkamerspiegel en zei nijdig; "je ne suis pas Charlie!"
Friso mompelde vanonder zijn dekbedje nog, dat ze de da Silva moet vergeten. Maar Mabel kon niet vergeten dat ze aandacht wil, waarvoor principes mogen wijken.
"Je ne suis pas Charlie!", herhaalde ze nog pissiger en blaast condens waar ze haar hash in tagt.
Trots kijkt ze naar #metoo dat haar geweten in slaap sust en kruipt tevreden weer onder het dekbed waar ze haar meningen vormt.

hoochee | 19-10-17 | 12:34

Toen ik op de middelbare school zat had ik een soort van relatie met een Turkse uit een andere klas. Ze kwam bij mij thuis over de vloer maar het was onbespreekbaar dat ik bij haar ouders thuis zou komen, die mochten er helemaal niets van weten. Was het voor Aboutaleb ook niet onbespreekbaar dat zijn dochters met een Nederlander thuis zouden komen? Ik weet wel aan welke kant de schoen wringt maar Mabel is soldaat in het leger dat Nederland van het laatste beetje identiteit moet beroven dus enige discussie hierover is zinloos.

TheOneWhoKnocks | 19-10-17 | 12:34 | 3

Dat heeft toch niet per se iets met je afkomst te maken? Turkse en Marokkaanse meisjes mogen überhaupt geen vriend... al is die vriend zelf Turks of Marokkaans. Buitenechtelijke relaties worden simpelweg afgewezen. Wil je jouw tong of lul erin steken dan eerst een ring om de vinger.

koter | 19-10-17 | 14:38

@Koter: je wil toch eerst even de waar keuren voordat je ermee aan de slag gaat?

Graaisnaaiert | 19-10-17 | 15:10

Graaisnaaiert | 19-10-17 | 15:10

Zij denken er anders over. Als tig man keurt zal uiteindelijk niemand er meer mee aan de slag gaan. Het zijn simpelweg fundamenteel andere wereld- en mensbeelden. Strikt gesproken hebben moslims eigenlijk hierin ook geen ongelijk. De mentale bagage die men opdoet - vooral in het geval van vrouwen - door veel verschillende sekspartners kan een negatief effect hebben op je binding. Voor vrouwen is het zelfs zo dat rond de 16de partner ze probleem gaat ondervinden met het binden met haar eigen kinderen. Stefan Molyneux heeft hier een goed filmpje over op Youtube - the truth about sex: facts you won't believe are true. Je kan veel zeggen over de islam maar over veel regeltjes is wel degelijk nagedacht.

koter | 19-10-17 | 16:08

Mabel , niemand die je tegenhoudt om lekker te gaan buurten met moslims.Neem Femke mee.
Helaas kan ik niet aanhaken. Ik ben allergisch voor moslims. ( hoe dat nou kan ? )

nemeton | 19-10-17 | 12:33

Ik heb ook weinig contact met Joden en Christenen voor zover ik weet en toch gaat het altijd over de Islam.

acess | 19-10-17 | 12:33

Moeten we hier nog aandacht aan besteden? Ik heb een omhooggevallen nichtje, die zegt ook wel eens wat....

benjeallanggek | 19-10-17 | 12:33

De verwarring blijft. Er lijkt een innige wens te bestaan tot het creëren van mengburgers via vermenging van aangeboren kwaliteiten (ras, huidskleur, etniciteit). Om dat te bereiken creëren we een multicultureel Lebensborn utopia van onderling tegenstrijdige aangeleerde cultuurgewoontes en vinden het dan vreemd dat er rimpels in deze kweekvijver ontstaan.

kindapaas | 19-10-17 | 12:33 | 1

Het is inderdaad een ideologie. Dat migranten er niet aan mee willen werken maakt kennelijk geen verschil in de eis aan autochtonen om te doen alsof dat wel zo is.

geenspam | 19-10-17 | 12:37

Wat een domme kudt.

IkBetaalNixMeer | 19-10-17 | 12:32

George Soros heeft als Hongaarse jood een teringhekel aan Europa en doet er blijkbaar alles aan om Europa de nek om te draaien. Nu dus Mabel inzetten. Ik wacht af.

druipsmurf | 19-10-17 | 12:32 | 2

die gast heeft al het geld en status in de wereld, wijven heeft/had hij waarschijnlijk ook genoeg, wat blijft er dan nog over om je eigenwaarde nog verder op te krikken? Niks beter dan een deug-omvolk-klimaat-fonds (uiteraard wel gevestigd in de kaaiman eilanden want aan belasting betalen valt geen eer te behalen) met een paar miljard. Bekend patroon onder rijken der aarde, nogal hypocriet.

geenspam | 19-10-17 | 12:42

@geenspam
Zou ook kunnen dat hij Europa naar de afgrond wil werken gezien wat er in de jaren 40 van de vorige eeuw is gebeurd. Blijft gissen...

druipsmurf | 19-10-17 | 14:10

Hebben we de helikopter al terug. Mabel weet geeft wel het goede voorbeeld ze kennenhaar van binnen en buiten

Bokito ergo sum | 19-10-17 | 12:31

Het interesseert me werkelijk niets wat wat die mafklapper vindt. 80% van de Nederlanders wil niets met moslims te maken hebben. 100% van de moslims wil niets met Nederlanders te maken. Eigenlijk vinden ze het best wel vervelend dat er Nederlanders in Nederland wonen. Moslims doen geen enkele moeite contact met Nederland te hebben, afgezien van het invullen van formuliertjes voor de uitkering en toeslagen. Gelukkig zijn die ook al in het Turks en Marokkaans opgesteld. Met de schotelantenne naar het oosten blijven Moslims onder elkaar en hebben geen idee hoe een moderne westerse samenleving functioneert. Op gepaste tijden zielig doen en schreeuwen dat men oneerlijk wordt behandeld is de moslim manier van integreren. Als gast in een land is het eerste wat een normaal mens doet contact zoeken met de nieuwe omgeving en zo snel mogelijk de taal leren. Niets van dit alles komt in het hoofd van een moslim op. Nee mevrouwtje Oranje, contact begint met taal en de wil van beide kanten. De gemiddelde Nederlander steekt er al lang geen moeite meer in gezien de ervaringen in het verleden en de wetenschap dat het allemaal één richtingsverkeer is.

Ruikbaard | 19-10-17 | 12:29 | 1

Kan wellicht iets van waarheid in zitten. Dit verklaart echter niet waar ook niet-moslim migranten weinig contact met Nederlanders hebben. Persoonlijk (for what it's worth) heb ik van meerdere niet-moslim buitenlanders (Polen, Ghanezen, Spanjaarden...) gehoord dat het erg moeilijk is contact te maken met Nederlanders: de meeste voorkomende omschrijving was 'afstandelijk'. Valt me ook op dat Marokkanen vaak zeer diverse vriendenkringen hebben (Turken weer veel minder) in tegenstelling tot Nederlanders. Voor zover je dit als probleem kan omschrijving ligt hij iets complexer dan dat jij voordoet.

koter | 19-10-17 | 14:45

Mabel, die neukte toch oorlogsmisdadigers?

Sans Comique | 19-10-17 | 12:28

Filmpje vol Nederlanders: www.youtube.com/watch?v=UjtKSJp9nI0
En die hebben/willen allemaal geen contact met moslims?

Of is Mabel niet bekend met de definities van het CBS?

Wering | 19-10-17 | 12:27

Ach gut, het upper class kutje heeft ook een mening. Eentje die mijlenver van de gewone burger afstaat, maar dat is logisch.

Goldfinger | 19-10-17 | 12:26
-weggejorist-
hallevvezool | 19-10-17 | 12:24

Die Oranjes zijn nog Duitser dan ik ben. Nazaten van SS'ers/SA'ers en Hitlerjugend. Maar Willy is verder een prima kerel. Hij heeft m.i. alleen een beetje een te hoge uitkering.

barryvantiggele | 19-10-17 | 12:24

Wat mij heeft het niet specifiek met moslims te maken. Niet-moslims met middeleeuwse denkbeelden daar heb ik liever ook niets mee te maken.

Gibbon | 19-10-17 | 12:24 | 1

Daar zijn er gelukkig veel minder van. 20% van de 1,5 miljard moslims op aarde zijn radicaal.

TheAussiTalian | 19-10-17 | 13:12


Ze heeft een relatie gehad met bajesklant Mohammed Sacirbey en met bajesklant Klaas Bruinsma. In dat licht zal ik haar uitspraken maar zien.
Ik ben trouwens benieuwd waar ze haar cijfers vandaan heeft. Uit haar duim gezogen?

El Rico Grande | 19-10-17 | 12:22 | 1

suggereer jij dat die lawine geen toeval was? Stel dat die cijfers kloppen, en dan? Hug a Moslim met subsidie en zo.... who cares. Volgende is dat 80% niets heeft met Oost Groningen of mensen die met drank op rijden. Mogen we nog iets zelf bepalen?

Rico den Hollander | 19-10-17 | 12:28

Ja, Mabel heeft gelijk, maar eerlijk gezegd denk ik dat ze een oogje heeft op een getinte baardmans...

Doe mij maar twee ! | 19-10-17 | 12:22

Ach, zie het maar als een nieuwe doctrine van de roverheid.
Wij als bevolking zijn er wel klaar mee met die mo-slims.
Maar de roverheid gaat er van uit: "de volhouder wint".

watmagjenogwel | 19-10-17 | 12:21

'fobie' is een angst die op niks is gebaseerd
angst daarentegen..

OrdeNaChaos | 19-10-17 | 12:21

De politie is bij mij langsgeweest om te vragen of ik contact heb gehad met een geliquideerde Bosniër. Is dit het soort contact waar Mabel het over heeft? Hier in Overvecht heb je namelijk veel vormen van contact.

bambi1970 | 19-10-17 | 12:20 | 1

En uw nick leek nog zo onschuldig...

Graaisnaaiert | 19-10-17 | 15:11

TRAP er niet in!

Gezonde liefde en/of vriendschap komt van 2 kanten.
Respect komt voort uit gewenst gedrag!

En dat is hier in NL helaas niet altijd aan de orde
en dat komt ook omdat de moslimbroeders wanneer ze nog onvolwassen in de zandbak zaten een heel ander verhaal en oordeel over ons gehoord hebben gekregen. En wij over hun.
En dit is bewust door onder andere ook wat Oranje figuren bewerkstelligd in het verleden.
Maar nog meer uit de hoek van duistere Imamfiguren aldaar.
Dus kom nu niet met dit gejank van Mabel aanzetten. Ze heeft gewoon teveel gezopen en was gister wellicht nog eventjes hard gegaan op ADE.
Wij Nederlanders hebben over de hele linie echt geen islam fobie. Slechts een vooroordeel wat in de loopt der jaren iedere dag maar weer wordt versterkt omdat de berichten er niet om liegen. (Hoi MSM)
De Extreem Geïndoctrineerde Islamist (egdni) misschien een handige term? Misschien ook niet. Boeiend..) heeft een nog veel grotere Westersesamenlevingsfobie. Maak dat verdomme eens bespreekbaar en slachtoffer de simpele burger niet met die domme islamofobie term.
En de moslims die hier wel gewoon meedraaien in de maatschappij dat zijn in mijn ogen gewoon toffe mensen, waar je ook nog weleens ooit een biertje mee kan drinken. JA het kan echt! En gelukkig zijn die er ook, dus vlak nu niet af Mabel dat dit niet gebeurt. Want dit gebeurt ook gewoon.
Maar Ik ga toch geen verzuipende moslim redden wanneer hij/zij mijn hand niet aangrijpt maar bewust naar me vloekt en me in het gezicht probeert te spugen en mijn helpende hand kapot probeert te bijten en me mee naar beneden wil halen. Nee zulke mensen laat ik dan ook bewust verzuipen. En of het nu een Moslim is of een Europeaan maakt geen moer uit.

Zoals je zelf behandeld wenst te worden, zul je daar eerst zelf naar moeten handelen.
Zo werkt de natuur nou eenmaal. En daar is geen enkele religie of wetboek welke hier superieur aan kan zijn. Gelukkig maar!

Rest In Privacy | 19-10-17 | 12:19

Dat domme wijf kan mooi in London blijven. Oprotten met die kut islam.
Dat volk komt toch hier? Ze doen nooit mee met ons. Ze klonteren altijd samen en je vindt ze nooit in de kroeg of wat dan ook. Socializen is er bij hunzelf gewoon niet bij.

Mad Jack the Pirate | 19-10-17 | 12:19

Dit is als met Michael P praten over hoe het voelt verkracht te worden.

TheseDays00 | 19-10-17 | 12:19

Mabel is zeker niet dom, maar dit is wel een sterk staaltje wereldvreemdheid. Ze heeft makkelijk lullen vanuit een ivoren toren.

brutus68 | 19-10-17 | 12:18

Ze kan zich beter druk maken over die helicopter die nog in de moslim zandbak staat.

Pimp my Voortuin | 19-10-17 | 12:17

Wie moet zich aanpassen aan wie??
Als ik naar een willekeurig land vertrek (hoeft niet eens een moslimland te zijn) zal ik me moeten aanpassen aan de daar geldende wetten en regels, en niet andersom.
Hoe krom kan je denken... damn!

Ali Bundii | 19-10-17 | 12:17

Het koningshuis kan een mooi voorbeeld geven door een van de dochters uit te huwlijken aan een moslim. Maar misschien zijn ze al wat te oud.

watazooi | 19-10-17 | 12:17

En toen kwam er in 2015 ''geheel toevallig'' een stroom van miljoenen moslims richting Europa. Yeeeah right...

prov1nciaal | 19-10-17 | 12:16

Mabel heeft voor de AIVD wat leuke klussen opgeknapt inclusief haar laatste, Friso , waarvoor zij rijkelijk is beloond. Leve prinses Mabel.

beau van rtl | 19-10-17 | 12:15 | 1

Helemaal mee eens, alleen zij is geen prinses, want huwelijk was niet goedgekeurd.
Nu noemt iedereen haar prinses, ja prinses van Soros.

gato | 19-10-17 | 12:47

Hoewel Mabel er altijd trots op is geweest de algemene ontwikkeling van een cavia te hebben, is dit toch weer een stuitend stukje domheid.
Want waar is haar bron over "80% islamofoob"?

Maar laten we eens gek doen. Stel dat Mabel gelijk heeft, dat bijna 80% van de Nederlanders inderdaad half zo "islamofoob" is als de regering, de NPO en andere MSM "christofoob", "oikofoob" en "feitenkennisofoob" zijn.
Waarom is er dan geen enkele islamofobe partij in NL?
Waarom halen zelfs terreurkritische partijen als PVV en FvD geen 80% van de stemmen?

Vragen vragen vragen.

Dandruff | 19-10-17 | 12:14 | 10

Dandruff. Met deze stelligheid leg je iedereen het zwijgen op In wat je zegt ben ik het grotendeels met je eens en als we een uur met elkaar zouden spreken zouden we er ook nog uit komen. Van mij mogen ze vandaag nog met een leopardtank over die Wisse Smit heenrijden , want ik heb niks met dat wijf. Ze is alleen slimmer dan wij tweeen bij elkaar. Of we het nu wel of niet met haar eens zijn.

beau van rtl | 19-10-17 | 13:16

@Gato,

Serieuze argumenten worden niet weg gehaald.

@Beau,

We kunnen het best oneens zijn, maar noem me niet dom als je niet weet waarom. En Mabel is zeker niet slimmer dan ons allebei, getuige haar uitspraken hierboven. Ook haar innige omgang met misdadigers als Bruinsma en Sacirby en haar werk voor Soros en consorten getuigen niet van intelligentie.
Hooguit van machtswellust.
Maar wie haar eigen volk te gronde richt voor de macht, hoe leep ook, beseft niet dat zij daar uiteindelijk zelf ook aan ten onder gaat.

Dandruff | 19-10-17 | 13:58

Lees nog eens goed ouwe ruziezoeker. Ik noem je niet dom. Ik noem alleen Mabel slimmer dan jij en trouwens ook slimmer dan mijzelf. Hier wilde ik het voor vandaag maar bij laten.

beau van rtl | 19-10-17 | 14:14
▼ 7 antwoorden verborgen

Het meisje heeft wel lef. Dat wel.

Rest In Privacy | 19-10-17 | 12:14 | 3

Lef? Ze is naïef!

dubbelicious | 19-10-17 | 12:15

Dommer l*llen dan je papegaai getuigt niet van lef.

Dandruff | 19-10-17 | 12:16

Ze heeft lef als ze savonds een rondje met Michael P gaat fietsen

Mathijs2017 | 19-10-17 | 12:24

Dit is weer een mooi voorbeeld van de regel:
Hoe verder men van de dagelijkse realiteit van gewone mensen afstaat, hoe hoger men multicul in het vaandel heeft.

Rest In Privacy | 19-10-17 | 12:12

Het volk schreeuwt dat er gevaar dreigt, de invasie van moslims die bezig is heeft een hoger doel (voor hen he...) maar dat zien mensen als Mabel niet omdat ze buiten de realiteit leeft zoals ook politici doen.
Straks zijn we het 'point of no return' voorbij, als we dat al niet zijn.... en ik hoor ze in Den Haag en Brussel al zeggen; 'dit hebben we niet zien aankomen', 'het belangrijkste is om rustig te blijven', 'helaas kunnen we aanslagen niet voorkomen' Tsja, hoe heet dat ook alweer? Iets met de put dempen en een kalf.

dubbelicious | 19-10-17 | 12:12 | 1

Dan roept Tante Merkel Wir haben es nicht gewusst

nisaframo | 19-10-17 | 16:42

Die waif fan die lange was ook die vriendin van die moslim Mohammed Sacirbey

100monkeys | 19-10-17 | 12:10 | 1

Ja, dat is wel relevante info.

Pimp my Voortuin | 19-10-17 | 12:16

Mabel zou eens moeten onderzoeken hoeveel moslims contact willen met 'Nederlanders'.

Mahatma | 19-10-17 | 12:09 | 1

NOT

dubbelicious | 19-10-17 | 12:16

Wat zij doet is geen discussie, maar klagen, slachtofferschap (hunnies passen zich niet aan ons aan, boehoe) en wijzen aanmoedigen.

TheseDays00 | 19-10-17 | 12:09

Het lijkt me sterk dat 80% van de Nederlanders nooit een broodje shoarma hebben gehaald. Of langs de kassa bij de Albert Heijn gaan.

tipo | 19-10-17 | 12:09

Mja, ik ben wel eens, toen ik nog van goede wil was, met mijn vrouw naar een wijkavond geweest "Ter bevordering van de contacten tussen de verschillende bevolkingsgroepen". Gesubsidieerd door de gemeente uiteraard.
We vielen bij binnenkomst duidelijk uit de toon als autochtonen. Verder viel mij op, dat onze zwarte mede-wijkbewoners, die toch een niet onbelangrijk deel van de wijk vormden, ook schitterden door afwezigheid. Een autochtone man schoot op ons af, en stelde zich voor als de wijk-agent. Een ander gezicht als de wijk-agent van de buurt-preventie bijeenkomst van 1 maand daarvoor. Ja, de funktie wisselt nogal verklaarde hij.
Nadat we een tijdje tegen de ruggen van een hechte kring etende hoofddoekje- bezitsters hadden zitten aankijken, die een conversatie in de eigen taal voerden, hielden we het voor gezien.
Gaat u al? zei de wijk-agent, Ja, helaas komen er niet veel oorspronkelijke bewoners van de wijk op dit soort avonden.
Ik kon mij er iets bij voorstellen.

Roadblock | 19-10-17 | 12:09 | 1

Omgekeerd kan ook. In Haarlem werd een 'integratie-diner' georganiseerd. Kwamen alleen blanke hollanders op af. Tja.

Wat wel kwalijk is; in mijn appartementencomplex werd in het gebouw een avond georganiseerd om over de binnentuin te hebben. Groot project. Iedereen kwam opdagen behalve de moslims. Enkele surinamers waren wel van de partij. Geen moslim is ook actief in commissies.

Nog een voorbeeld: kreeg een pakketje van buren. Die kwamen alleen nooit ophalen. Ik maar brengen. Bleek een oude Marokkaan te zijn, geen bedankje of wat dan ook. Heel typisch weer, zo afgesloten en in zichzelf gekeerd leven die mensen.

martymcfly | 19-10-17 | 12:44

Ach de Nep-Koning en zijn zootje worden er binnen een paar jaar ook uitgegooid. De geest is uit de fles. De EU club, dat Koningshuis. Mensen zien langzaam aan, eindelijk, wat voor een oplichters het zijn. Tevens vinden deze figuren geen gehoor meer bij de Machtigste Man op Aarde, Trump. Die schijt op dit soort figuren.

Mark_D_NL | 19-10-17 | 12:09 | 3

Jij ben' helemaal niet liev'...

Doe mij maar twee ! | 19-10-17 | 12:19

Maar Mark.D.NL heeft daar wel een punt.

beau van rtl | 19-10-17 | 12:33

En Putin ook, ze hebben nooit DNA afgestaan,

gato | 19-10-17 | 12:51

Ik woon in de wijk Feijenoord (ja, die bestaat) en 'ochtends om 06.45 bij de bushalte kom ik moslims tegen. Gezellig samen naar het werk? Nee, ik ga naar rechts om de bus in te stappen, zij gaan naar links de moskee in voor het eerste gebed.
11 uur later zie ik ze weer. Ze staan dan op de stoep in het zonnetje druk te overleggen over, denk ik, belangrijke geloofszaken of de toestand in de wereld. Bij het voorbijgaan heb ik wel eens geglimlacht of het hoofd geknikt. Maar ja, ik lijk op een kk Hindoestaan en dus wordt ik genegeerd.
Ze zouden mij toch op z'n minst mogen bedanken voor mijn belastingbijdragen aan hun gesubsidieerde moskee

BASinnic | 19-10-17 | 12:09

Wat is het toch een ivorentorentrut.

osolemio | 19-10-17 | 12:07

In het Nederland buiten de jetset-bubbels struikelt men letterlijk over de mohammedanen, in alle gradaties, dat wel.

Guido | 19-10-17 | 12:07

Onze voormalige vorstin Beatrix woont op kasteel Drakensteyn. Gaat u allen eens een wandeling maken en een pannenkoek eten in de Lage Vuursche. En oordeel zelf of het hek rond Drakensteyn geschikt is voor de T-Rex van Jurassic Park.

Orakel1958 | 19-10-17 | 12:06

Ga weg.
Parasiet.

sokkenpluisje | 19-10-17 | 12:06

Maar iedereen die ik ken is best bereid Moslims te ontmoeten...... In het buitenland en indien toch in NL dan aan de goede kant van de tralies van het detentiecentrum.

Oepsie1234 | 19-10-17 | 12:06

Hoeveel moslims komen er dagelijks over de vloer bij het Koninklijk huis?

Oepsie1234 | 19-10-17 | 12:03

Stom irritant dom wijf wat op onze centen teert op bezoek bij een omroep die op onze centen teert om propaganda te verspreiden waar je misselijk van wordt. En met moslims kan je niet door 1 deur omdat HUN dat niet willen, niet omdat wij dat niet willen.

Wordt wakker Oostenrijk is het al.

GerMonster | 19-10-17 | 12:03

"80 procent van Nederland heeft nooit contact met moslims (beweert Mabel) en slechts 5% wil überhaupt iets met moslims te maken hebben (beweert Mabel)"

Als dat al zo is, volgens Mabel, dan zou ze ook wel eens de conclusie kunnen trekken dat die massa-immigratie van de afgelopen 45 jaar, die ervoor heeft gezorgd dat we van ca 7 moslims in 1972 naar ca 1.000.000 moslims anno 2017 zijn gegaan, niet een onverdeeld succes is gebleken, en het beter is om de grenzen dicht te timmeren tegen nóg meer islamitische verrijking waar autochtonen kennelijk niet op zitten te wachten.

Maar ja, zulke dingen zeggen is in de hogere kringen van de dominante politiek-culturele elite natuurlijk uitermate "bad taste". Een beetje pleiten voor "verbinding", "diversiteit", "inclusiviteit", kijk, dáár leg je eer mee in (zolang je eigen woonomgeving, de school waar je kroost op zit, etc, maar hagelwit zijn).

Dr_Johnson | 19-10-17 | 12:01

.. maar goed, Nederlanders accepteren moslims echt stukken beter als andersom. Dat zal je de geprivilegieerde personen die het er van nemen op kosten van de Nederlandse samenleving nu nooit horen zeggen.

Jan Passant mk2 | 19-10-17 | 12:01 | 1

Je hebt gelijk! Nederland doet veel voor moslims maar weinig voor Nederlanders.
Een moslim wil graag in hun eigen wereldje blijven en als er al een praatje gemaakt zal worden dan neemt de Nederlander meestal het eerste initiatief en niet andersom.

dubbelicious | 19-10-17 | 12:07

Zou ze denken dat die Charlie da Silva, die haar nog kende, een moslim is?

LibertasSimplex | 19-10-17 | 12:01 | 5

Sorry U heeft helemaal gelijk. Mohammed Sacerby. Haar klus was hem te ontmaskeren van fraude van 3 miljoen oid Sacerby heeft daarvoor nog vastgezeten (zeggen ze) dus Mabel had weer een klus geklaard. Zelfde relaties had ze met een Egyptische wapenhandelaar , waarvan ik de naam helemaal vergeten ben), namen is niet mijn sterkste punt haha en met Klaas Bruinsma. Dank .

beau van rtl | 19-10-17 | 12:37

beau van rtl | 19-10-17 | 12:37
Ah! Dus daar hebben we al twee vermoedelijke moslims waar ze mee omging. Weliswaar om ze te grazen genomen te krijgen, lol.

LibertasSimplex | 19-10-17 | 12:47

Meen me te herinneren dat in het boek van Siebelt over Mabel e.e.a. toch wat anders stond. Zo vonden de Sacerbys het heel normaal dat Mabeltje met de man neuqte terwijl hij voor Izebegovics zaakjes regelde. De fraude rond de onwikkelingsgelden vonden later plaats, toen Mabel al weer verkast was.
Maar ik zou het moeten herlezen.

Knoeperd | 19-10-17 | 15:06
▼ 2 antwoorden verborgen

Mijn ervaring is dat Moslims die daadwerkelijk bezig met hun geloof over het algemeen niet heel geïnteresseerd zijn in het sociaal omgaan met mensen buiten hun geloofsgemeenschap. Combineer dat met het secundair identificeren als Turk (Moslim -> Turk -> Nederlander) en je hebt een combinatie te pakken waar vrijwel niet mee om te gaan is.

Had een tijd zo'n collega, 5 keer per dag bidden, altijd bezig met de Turkse gemeenschap en de moskee, moest ook zijn meubels, eten, etc. bij Turken kopen want anders hoorde hij er niet meer bij. Aardige kerel verder, maar iets gaan sociaal gaan doen was een probleem, de stad in met z'n allen kon niet want drank, kerstborrel op het werk kon natuurlijk helemaal niet want kerst en drank. Vrijdag middag altijd vroeg weg om naar de moskee te gaan. Daarnaast heb je een beetje hetzelfde als met alle streng-gelovigen dat ze gewoon denkbeelden hebben die uitblinken in hun stupiditeit en dan met name wanneer het gaat over dingen die raakvlak hebben met het geloof, denk homo rechten maar ook strafmaat / lijfstraffen voor bepaalde dingen en dat dan gecombineerd met een totaal gebrek aan zelfreflectie en zelfspot.

Terra | 19-10-17 | 11:59

het ergste is nog dat dit allemaal bedoeld is om de gewone Nederlander te kleineren ten gunste van haarzelf. Eerst gooit ze onjuiste, bij elkaar gelogen cijfers op de tafel waardoor het lijkt dat er een ongewenste situatie is ontstaan waarvoor zij de oplossing weet, namelijk dat Nederlanders Moslims niet moeten omdat ze ze niet kennen en dat dat wordt opgelost als ze met elkaar in contact komen. Ik kan haar vertellen dat ze zowel de gewone Nederlander als de "gewone" in Nederland wonende moslim niet kent en dat de gewone Nederlander de Nederlandse moslims wel kent en in de meeste gevallen niet de mensen worden afgewezen maar het gedachtengoed waar weinig goeds over te zeggen valt.

down | 19-10-17 | 11:59

Moslims zijn een minderheid in Nederland. Als je aandacht besteedt aan moslims en niet aan de andere niet-inheemse geloven, ben je overduidelijk aan het discrimineren. Je geeft dan aan de islam belangrijker te vinden dan een ander geloof. Dat is een merkwaardige houding, vooral omdat de islam nog het meest vloekt met de Nederlandse samenleving.

BrabantBovenAlles | 19-10-17 | 11:59 | 1

en ziehier: in simpele korte tekst de vinger op zere plek.

Cousin Eddie | 19-10-17 | 12:28

Ik heb net ijverig een blocnote vol gekalkt met kansen, bedreigingen, zwakheden en sterkten. Schema van gemaakt. Bestudeerd. Als ik alle feiten als ontploffen, liegen en bedriegen, subsidies, fraude, kalifaten, homononacceptatie, criminaliteit, moskeetjes, haatbaarden, opdringen, drammen and so on afzet tegen de pluspunten van contact? Nou laat die ene keer in het jaar shoarma eten met een lamme kop maar zitten. Ik pas. Geen behoefte aan. Islamofoob tot op het bot, ik weet het, ik weet het. Noem het zelf liever lijfsbehoud.

Dagdief | 19-10-17 | 11:58

Tja, kan ze haar voormalige criminele vriendjes weer eens ontmoeten. Wat een trut!

Billy24 | 19-10-17 | 11:58

Knettergek en bijzonder geslepen die Mabel. Eerst het bed delen met een gangster en daarna met een kastgay.
.
Ik heb en wens zo min mogelijk/geen contact met moslims te hebben. Bij de caissière met kopvod sta ik niet in de rij, kebab en andere meuk gemaakt door Mohammedanen eet ik niet en ik zal nooooooit van mijn leven naar een islamitisch land op vakantie gaan.
.
Ik veracht de aanhangers van de pedo-profeet. Heb geen gangsterliefje nodig om mij te verbinden met de moslims. Die kunnen zich al niet verbinden met moslims van een andere stroming in de islam of anders/niet gelovigen.

Veni_Vidi_Vici | 19-10-17 | 11:58 | 2

Ik zie dat steeds vaker gebeuren, dat klanten de kassa met een hoofddoekje vermijden. Laatst stond een rij bij een andere kassa en niet bij die stakker. Ze riep nog "U kunt ook hier afrekenen!". Uiteindelijk liep er 1 oudere vrouw van de categorie "U bent weeeeeeelkom" met een beschaamde blik naar haar kassa. De rest deed net alsof ze niks gehoord had. Het duurt nog even, voordat eigenaren van een supermarkt begrijpen wat er gaande is.

BrabantBovenAlles | 19-10-17 | 12:01

BBA, of er is geen ontkomen meer aan en hebben alle kassa's kopvodden.
Iets zegt in mij dat het wel eens meer de realiteit gaat worden.

watmagjenogwel | 19-10-17 | 12:35

Ach god, Mabel spreekt weer eens.
Omhoog gevallen studentje.

Mather | 19-10-17 | 11:58

Waarom houdt ze zich niet bij haar core business, het liggen op de rug, grijnzend als een paard.

skoftig | 19-10-17 | 11:57

Mabel heeft al uitgebreide ervaring opgedaan in contacten met criminelen.

Selassie | 19-10-17 | 11:57

Waar haalt ze die statistieken vandaan. Ik wil best met Moslims omgaan, als ze maar hun vrouw/vriendin normaal behandelen, homo's accepteren, niet te veel over hun geloof lullen en een biertje lusten.

Japannert | 19-10-17 | 11:57

Dus de andere 20% woont in de Randstad?

GroetenVanUrk | 19-10-17 | 11:57

2017 en nog steeds religieus gehandicapt.

niks mis mee | 19-10-17 | 11:56 | 1

Mischien heb je gekijk.
Maar nog steeds de best of de rest.
Dus: niks mis mee.

nr123456789 | 19-10-17 | 12:36

Beste mensen,

Onze op christelijke basis gestoelde samenleving was als een goed onderhouden gazon.
Maar er komen steeds meer paardebloemen (moslims) in te staan.
Moslim zijn net als paardebloemen in het gras.
Een paardebloem verdringt 10 tot 20 grasplantjes.
Op den duur verdringen ze alle grasplantjes.
Kijk maar hoe het in het middenoosten gaat.
Daarnaast heb ik in nederland contact met meerdere Moslims gehad.
Helaas niet zulke goede ervaringen met hen.
Afspraken niet nakomen en je om de tuin leiden
Jammer voor hen, maar het is niet anders.
Wil daarom ook geen contact meer met hen.

nr123456789 | 19-10-17 | 11:56

Correctie: Het is een fobie als je angst ongegrond is. Mabel leidt aan het tegenovergestelde: Ontkenning.

Zeddegeizot | 19-10-17 | 11:55

Ohja, was dat die Mabel niet die vriendjes was met 1 van ons grootste Nederlandse crimineel ?
Ziek volk, en daar is alles mee gezegd.

Trek123 | 19-10-17 | 11:54

Veel pro-islam propaganda wordt gefinancierd door George Soros, die uit is op destabilisatie van Europa. Wie betaalt die bepaalt. Bijkomend voordeel voor Soros is dat propaganda opzich op termijn mensen programmeert, die weten dus niet beter (lees die hoef je dan niet te betalen). Je leest in de mainstream media helemaal niets over George Soros en zijn omvangrijke initiatieven, terwijl ze toch echt alive and well zijn.

martymcfly | 19-10-17 | 11:54

75% van die 20% Nederlanders die wel contact hebben gehad met moslims hoopt dat het bij die ene keer blijft.

witwas | 19-10-17 | 11:53 | 1

helaas moet ik bij de AH kassa in Amsterdam bijna dagelijks door de zure appel heen bijten

oranje_onder | 19-10-17 | 11:58

Laat Mabel zelf het goede voorbeeld maar geven en een moslim trouwen en er dan natuurlijk wel helemaal voor gaan, dus ook die burka!

miss error | 19-10-17 | 11:53

En waarom zou dat moeten? Ik heb ook nauwelijks contact met Joden, nauwelijks met chinezen, nauwelijks met ministers, nauwelijks met mensen die meer dan een miljoen op de bank hebben staan. Moet dat dan allemaal ook?

Mesmer | 19-10-17 | 11:53 | 3
-weggejorist-
prov1nciaal | 19-10-17 | 12:21

Ik heb meer dan een miljoen, aangenaam, dat probleem is dan opgelost :)

GerMonster | 19-10-17 | 15:10

Moslims kan zij meer wapens verkopen kwestie van marktvergroten.

napels | 19-10-17 | 11:53

Moslims kan zij meer wapens verkopen kwestie van marktvergroten.

napels | 19-10-17 | 11:53

Lieve Mabel, hopelijk krijg ik nooit in mijn leven te maken met godjes, profeetjes, engeltjes of elfjes. En zeker niet die van de islam/moslims. Veel plezier in London en blijf uit de buurt van criminele patsers, want daar heb je een zwak voor.

metagod | 19-10-17 | 11:52
-weggejorist-
Lood om oud ijzer | 19-10-17 | 11:52

Hoe zat dat nou ook alweer met die gestrande helikopter in Libië

komtdatschot | 19-10-17 | 11:52

En wat ik me afvroeg bij deze uiterst domme tweet; is het dan laakbaar dat mensen niet iedereen willen kennen? Ik bedoel, in Amsterdam alleen al bijna 200 nationaliteiten, moet ik die dan allemaal (willen) kennen? Ben de burgemeester niet! Heb er geen tijd voor, en al helemaal geen zin an. Wat moet ik met al die kennis aan mensen? Koop er geen niets voor.

mental K | 19-10-17 | 11:51

Zolang PVV- en FvD-achtigen eenkennig blijven zullen ze altijd van die dikke inteeltkoppen houden. #feit

Bakito | 19-10-17 | 11:51 | 8

Je trop capaciteiten gaan hard achteruit. Is dit alles wat je te bieden hebt?

Baski | 19-10-17 | 13:57

Trop = trol. Stop de tijd.

Baski | 19-10-17 | 13:57

@Bakito | 19-10-17 | 11:51
Elke keer als mensen als jij afgeven op PVV en FvD weet ik dat die de enige juiste keuze zijn. #feit

Jezus van Nazareth | 20-10-17 | 09:10
▼ 5 antwoorden verborgen

Dit past gewoon in het stramien.
Haar schoonmoeder is ook een moslim-vriendin en bezocht liever de daders van een moord dan de familie van de vermoorde Theo.

BBmetR | 19-10-17 | 11:50

De Deugers zijn wel goed in paniek als ze deze totaal in haar eigen wereldje levende vrouw in stelling brengen. RVD doe eens terugfluiten..(wat is dat toch met oranjevrouwen.. Nederlandse identiteit bestaat niet enzo, nogmaals foei prinses Maxima)

Is trouwens die foto die is geplaatst in mw Mabel haar Twitter timeline (of hoe dat ook heet), dat ze aan de vergadertafel zit met Erdoğan en Soros for real?!?

VP732 | 19-10-17 | 11:48 | 1

Daarom moet er een einde komen aan dat achterlijke sprookje en het koningshuis (met kleine k) afschaffen.

Ikdachthetniet | 19-10-17 | 12:38

Is dit nu de bewuste tweet dat er burgeroorlog uit breekt tussen niet moslims en moslims in Nederland?

Volgens haar tweet zijn moslims geen Nederlanders, duidelijk.

franck7020 | 19-10-17 | 11:48

Mabel, het Matras van oranje. Bernhard neukte alles wat loe en vast zat, en mabel laat zich neuken door alles wat los en vast zit.

Mark_D_NL | 19-10-17 | 11:48 | 1

Ze heet ook eigenlijk Mabel Los.

beau van rtl | 19-10-17 | 12:12

Prima toch. Gaan ze gezellig in een bijeenkomst zitten.

Ik blijf ze gewoon negeren op straat.

Nacho_Vidal | 19-10-17 | 11:47

" Mabel,kan beter nietsch zegge..,maar moet nie liegen ! "

Jimmy Mc Clure | 19-10-17 | 11:47

"Ondergesneeuwde" is wel erg onsmakelijk in dit verband van Rossem.

Simon_GS | 19-10-17 | 11:47 | 2

scherp

Où est Charlie? | 19-10-17 | 12:26

In ieder geval stijlloos.

Rest In Privacy | 19-10-17 | 13:31

Vreemd genoeg geldt hetzelfde voor de (autochtone) Engelsen, Fransen, Duitsers, Belgen, Zweden etc. etc. Je zou bijna denken dat het aan de moslims ligt.

witwas | 19-10-17 | 11:46

Islamofobie de tyfus. De islam is gewoon zwaar kut en ik heb het recht om dat te vinden.

tata1981 | 19-10-17 | 11:46

Iedereen die wel eens slachtoffer is geweest van criminaliteit heeft dan een vorm van contact van moslims gehad. Of ben ik nu alle moslims over 1 kam aan het scheren?

Sinclair | 19-10-17 | 11:45

We wonen niet allemaal in Londen. 20 % van de Nederlanders komen maar in aaraking met andersgekleide zielen, de rest (88%) leeft nog steeds in heerlijke onschuld met elkaar.Feitjes, meisje, beter opletten. Of ben je na het opslorpen van al dat cocainezaad je breintje kwijt?

Worajai | 19-10-17 | 11:45
-weggejorist-
xiuxiu | 19-10-17 | 11:44

Wat maakt dat Mabel met de moslims gaat praten en niet met ons? Denkt ze soms dat daar het probleem ligt?

Dommedaris | 19-10-17 | 11:43

Als Mabel Soros van Oranje Bruinsma het zegt moet 't wel een issue zijn. Misschien kunnen we een vergadering op een boot organiseren? Met pistolen, hoeren en als lunch een gebakken paardenhoofd?

Makro777 | 19-10-17 | 11:43 | 1

De Neeltje Jacoba..?

Jimmy Mc Clure | 19-10-17 | 11:49

Er is ook maar een klein percentage dat contact heeft met topcriminelen. Het grootste deel van de Nederlanders wil dat ook zo houden. Worden die straks door haar ook nog criminelofobie ingewreven.

down | 19-10-17 | 11:42 | 3

Leuk.

Worajai | 19-10-17 | 11:45

Meer contact met moslims (lees bijv. Marokkanen) betekent grotere kans op contact met criminelen want zoals bekend zijn ze daar in oververtegenwoordigd, dus dat wil je niet. Dit geldt voor de bekende straat criminelen / tasjes rover, straat rovers en natuurlijk voor de extremistisch / jihadistische kant. Daar wil je helemaal niks mee te maken hebben. Die moeten op grote afstand van je kringen blijven.

Zwizalletju | 19-10-17 | 11:47

Sommige beroepsgroepen hebben dan weer dagelijks contact met moslims. bv mensen werkzaam zijn bij politie en justitie of uitkerende instanties

Rest In Privacy | 19-10-17 | 12:22

Wat je ook van Mabel vind, ligt de oplossing toch eerder bij het samen werken met mensen die dit probleem willen aanpakken. En ja daar MOETEN ook moslims aan deelnemen dus wat dat betreft goed en strak plan. Iets wat de linkse partijen, die constant multiculti en diversiteit hebben lopen roepen, verzaakt hebben. www.geenstijl.nl/5138784/hee-deel-een... Het valt nog te bezien met WIE ze om de tafel gaat. Als dat radicale salafistische randdebielen zijn, tja dan heb ik er een hard hoofd in. We gaan het zien...

Mocro070 | 19-10-17 | 11:42 | 3

Moslims willen en zullen niet meewerken, Snap dat dan.

Bijtendehond | 19-10-17 | 11:55

De oplossing ligt niet bij samenwerken maar bij verandering en aanpassing van de islam en moslims. Ondanks raciale, culturele en religieuze verschillen zijn er weinig tot geen problemen met de integratie en samenwerking maar ook het mixen van culturen bij Zuid-Oost Aziaten. Het probleem ligt bij de islam en moslims period. Het word nu aanpassen of oprotten en dat zullen moslims zelf moeten doen, zonder hulp van ons of die domme kudt Mabel.

Indoneesje | 19-10-17 | 12:09

Mabel verkeerde graag in de omgeving van criminelen (Bruinsma), dus ik snap dat gedweep met moslims van d'r wel.

raskol | 19-10-17 | 11:42
-weggejorist-
Jowy13 | 19-10-17 | 11:41

Hoe je domme bakkes Mabel, over zaken waar je 0,0 ervaring mee hebt. Moslims willen niks met Nederlanders te maken hebben; that's the case.

Wobbelplatte | 19-10-17 | 11:41

Met een beetje geluk weer een 'van dis'-moment. Ik bedoel het uiterst voorzichtig en zeer beleefd de wens uitspreken dat er een 'soort van verlichting' tot de islam zou komen, waarop de aanwezige moslims aangeven dat Van Dis de vorming mist om religieuze uitspraken te doen.
Van Dis is niet slim genoeg. Hoe dan?

Alquest | 19-10-17 | 11:41

Trouwens: 80% of Dutch.... Wat ze dus zegt is dat moslims geen Nederlanders zijn?! Als ik dat zeg ben ik racist.... En hoe zijn de cijfers andersom eigenlijk? Hoeveel % van de moslims heeft in zijn privé leven contact met "Nederlanders"? Want waarom ligt het per defenitie aan ons? Contact en communicatie is toch 2 zijdig?

Capt. Iglo | 19-10-17 | 11:41 | 1

??? slechts 5 tot 6 % van de Nederlandse bevolking is moslim. Wat ze zegt kan dus heel goed rekenwonder.

koter | 19-10-17 | 16:19

80% van de Nederlanders komt wel degelijk met "de islam" in aanmerking: Sissers, "psst psst" roepers, hangtuig, amorfe kopvod mannequins, "je weet tog"/"iek sweer jou"/"wolla" straattaal lutsers, bontkraagjes, Jurken met schandalen aan de voeten + rossig kingroeisel, "Alla Hakbar"-schreeuwerts, "Ies dieskriemienasie"-jankerts, compleet zwarte pinguïns die met boodschappenrollator door een achterstandswijk kuieren, (bijna) elke Nederlander is er wel eens mee in aanraking gekomen. En de ervaringen met dit volk zijn meestal/doorgaans van dien aard dan men daar graag verre van blijft.

En kan trutje Mabel niet gewoon d'r bakkes houden ?. Meningen van dit wicht zijn de moeite écht niet waard.

Grijskijkert | 19-10-17 | 11:41 | 1

Als Mabel nu in een Vinex wijkje in Pijnacker gaat wonen? Komt zij fijn in contact met moslims

Montesquieue | 19-10-17 | 23:03

Zeer scherp geformuleerd stukje, Van Rossem.
Overigens wil ik niets met Mohammedania te maken hebben en zal er ook niet toe kunnen worden gedwongen. Islam staat haaks op alles wat ik in het leven op waarde schat. Sterker: islam beoogt de sloop van alles wat ik in het leven op waarde schat.
Nu Soros 18 miljard van zijn vermogen aan zijn Open Society heeft gedoneerd zullen we de Mabeltjeskrant nog veel, veel vaker thuisbezorgd krijgen. Die is dan handig om het openhaardhout mee aan te maken.

De Vrijlansier | 19-10-17 | 11:39

Was zij ook niet het vriendinnetje van de vermoorde topcrimineel Klaas Bruinsma? Haha dubbele agenda's en hypocrisie zijn 'de Oranjes' niet vreemd...

First Contact | 19-10-17 | 11:39

Twijfel over haar cijfers, maar lijkt me een redelijk open deur dat het goed zou zijn als moslims en niet-moslims meer met elkaar in contact zouden staan. Sowieso zijn de religieuzen alleen te genezen door iets beters tegenover hun doctrine te zetten.

jawor36 | 19-10-17 | 11:39 | 2

Wishful thinking chef. Religie geeft deze groep (een vals gevoel van) houvast en richting. QED als het gaat om grefo's en islam zeloten. Daar een meer algemene beschavingsdoctrine tegenover zetten betekent dat het hele wereldbeeld (én vijandbeeld) van die groep op de schop moet. Ik schat die doelgroep niet zodanig snugger in dat ze die sprong durven te maken.

Grijskijkert | 19-10-17 | 11:47

Ben ik niet met je eens. Al neem je religie helemaal uit de picture dan nog hebben mensen weinig raakvlakken. Cultuur is namelijk in de praktijk nog belangrijker dan religie (alhoewel er kruisbestuiving bestaat). Chinezen gaan ook haast niet met Nederlanders om, idem voor Polen, Kaapverdianen enz. Persoonlijk denk ik dat een zekere mate van segregatie helemaal niet slecht is. Laat iedereen lekker zijn ding doen en elkaar niet voor de voeten lopen. Juist dat geforceerde gedoe zorgt ervoor dat spanningen oplopen en gecreëerd worden. Japanners vind ik een erg interessant, intelligent en hardwerkend volkje... op het persoonlijk vlak heb ik echter totaal niets met ze en zij hoogstwaarschijnlijk ook niets met mij. Niets mis mee er vooral zo houden.

koter | 19-10-17 | 15:12

Is het omgedraaide niet eerder waar? 99% van de moslims wil geen contact met Nederlanders... Terwijl ze zijn verhuis naar Nederland.

Wie moet zich nou aanpassen aan wie?

KutFilosoof | 19-10-17 | 11:38

Kom ik niet in aanraking met Moslims of komen Moslims niet in aanraking met mij? Volgens mij komt contact van twee kanten en is het probleem vooral dat je ze bijna niet tegenkomt bij hooggeschoolde banen.

Martinspire | 19-10-17 | 11:38 | 1

Duidelijk dat jij niet hooggeschoold bent. Veruit de meeste Nederlanders hebben een baan waarvoor je niet hooggeschoold hoeft te zijn. En ook nog eens enkele honderdduizenden die überhaupt niet werken of erg weinig werken: gros van de de Nederlandse vrouwen werkt parttime bijvoorbeeld.

koter | 19-10-17 | 15:04

Geen contact met Moslims, maar er wel een mening over hebben. Een beetje wrang is het wel idd.

Ardbeg | 19-10-17 | 11:38 | 2

Holy shit, als jij het er mee eens bent klopt er iets niet.

Wellicht heeft ze wel gelijk.

En ik zou d'r doen.

Parsons | 19-10-17 | 11:47

@Ardbeg | 19-10-17 | 11:38 |
Wat zijn 'Moslims'? Ik ben alleen op de hoogte van het bestaan van 'moslims'. Helaas wel.

Jezus van Nazareth | 20-10-17 | 08:58

Ik kijk nu vanaf mijn werk op mijn beveiligingscamera's en ik zie dat een aantal moslims zichzelf bij mij thuis hebben uitgenodigd. Ik ben dus goed bezig!

Kaas de Vies | 19-10-17 | 11:37 | 1

Werk? Gesloten inrichting valt niet onder werk toch?

Croxifoxio | 19-10-17 | 12:04

Ga toch skiën, links zeurwijf.

Jan Passant mk2 | 19-10-17 | 11:37

Mabel domme achterlijke kudt! Moslims willen helemaal niets te maken hebben met Nederlanders. Slechts 2,5% van mensen met een islamitische achtergrond in Nederland heeft een multiraciale relatie. De grootste racisten zijn moslims zelf. Opzouten met die onzin!

Indoneesje | 19-10-17 | 11:36 | 1

Ze willen wel met westers gratis geld te maken hebben hoor

spuit-12 | 19-10-17 | 11:42

Je zou eens gewaagd kunnen doen en het omdraaien, maar dat zal wel te ingewikkeld zijn voor deze veredelde voetbalvrouw.

Panos88 | 19-10-17 | 11:36

Dat maak ik zelf wel uit mevrouw.

Sunabalk | 19-10-17 | 11:35

Gaat een gangsterliefje ons nu vertellen wat we zouden moeten doen?! Geloof niet dat we op haar beoordelingsvermogen moeten varen, zou het wel?

Capt. Iglo | 19-10-17 | 11:35

Dan stel ik voor dat ze een leuk rokje aantrekt en in het donker door een grote stad gaat lopen. Zonder bodyguards. Dan komt het allemaal vanzelf goed.

Vogelbeest | 19-10-17 | 11:35

He, da's toch dat wijf van die lange ?

Pikkebaas | 19-10-17 | 11:35 | 1

Ken je me nog?

Spaanse Peetvader | 19-10-17 | 12:04

Per direct afschaffen koningshuis en Mabel persona non grata verklaren.
Is dat wijf nu helemaal besodemieterd?

Zo laat ik mij niet behandelen!

Hetvolkspreekt! | 19-10-17 | 11:33

Het wordt verdomme iedere dag krankzinniger. Wie is die vrouw trouwens? Behalve dat ze getrouwd is met een broer van een man die toevallig uit een beroemde vrouw is getrokken?

Spaanse Peetvader | 19-10-17 | 11:33 | 1

En die beroemde vrouw is ook maar toevallig zo geworden hoor

spuit-12 | 19-10-17 | 11:43

Mabel wie?

Lefgozer | 19-10-17 | 11:33

Het Soros orakel spreekt!

lanexx | 19-10-17 | 11:31
-weggejorist en opgerot-
oranje_onder | 19-10-17 | 11:31

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl