achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Volkskrant over Buma: 'Gewoon gezellig een paar eeuwen wachten op verlichting van islam'

Hè wat flauw Sybrand Buma met je HJ Schoo lezing en je VPRO-constatering dat het met de verlichte islam in Europa nou niet echt lekker gaat. Je mag dan wel een vrijheidshatende symboolpolitieke flapdrol zijn, de echte schande is dat je de islam niet even de tijd gunt. Wij dachten aan een paar eeuwen of zo. Dat lijkt de Volkskrant ook een goed idee. Het christendom had immers ook een paar eeuwen (even nazoeken, red.) nodig om aan gelijkheid tussen man & vrouw & hetero & homo te wennen. Dus hop een paar eeuwen op je tanden bijten Sybrand Buma en niet op een onderdrukte vrouw, in elkaar gemepte homo of opgeblazen concertzaal meer of minder kijken. Zeurkous.

OORDEEL ZELF

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'

Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen

@Mosterd | 17-06-26 | 14:00 | 323 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.