Volkskrant over Buma: 'Gewoon gezellig een paar eeuwen wachten op verlichting van islam'
Hè wat flauw Sybrand Buma met je HJ Schoo lezing en je VPRO-constatering dat het met de verlichte islam in Europa nou niet echt lekker gaat. Je mag dan wel een vrijheidshatende symboolpolitieke flapdrol zijn, de echte schande is dat je de islam niet even de tijd gunt. Wij dachten aan een paar eeuwen of zo. Dat lijkt de Volkskrant ook een goed idee. Het christendom had immers ook een paar eeuwen (even nazoeken, red.) nodig om aan gelijkheid tussen man & vrouw & hetero & homo te wennen. Dus hop een paar eeuwen op je tanden bijten Sybrand Buma en niet op een onderdrukte vrouw, in elkaar gemepte homo of opgeblazen concertzaal meer of minder kijken. Zeurkous.
OORDEEL ZELF
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Boekrecensent Volkskrant snapt niks van... Kluun
Toch een prestatie, als je te dom bent voor Kluun
Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'
Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen
Hoe is het nu met? Schotland
Nou goed blijkbaar alles op schema!
Vraagje in de Volkskrant: "Praten over gender met je kleuter: hoe doe je dat?"
Er zijn alleen maar vragen, die worden gesteld
Columnisten VK én NU.nl janken over dat Ziyech, die helemaal niet naar WK gaat, niet bij Oranje zit
HIJ IS NIET EENS GESELECTEERD DOOR MAROKKO
Jolande Withuis volgende columnist die door DPG aan volslagen debiele lezertjes wordt gevoerd
Wat is dit voor een gekkenhuis joh
