Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BNN-VARA-JOOP-mevrouw heeft een vraag

Krant stelt vraag bij feiten. Mag dat?

Social

De daders van de aanslagen in en rond Barcelona zijn Marokkanen. Alweer Marokkanen. Het Algemeen Dagblad vraagt zich af of dat toeval is. Wat op zich wel grappig is want Betteridge's law of headlines dicteert dat alswanneer een krantenkop eindigt in een vraagteken, het antwoord altijd nee is. Weten ze bij AD ook wel. Geen toeval dus. Het bijbehorende artikel onderzoekt de vraag waarom de helft van de jihadistische aanslagplegers in Europa een Marokkaanse achtergrond heeft. Natuurlijk weer met alle gebruikelijke nuances over 'frustraties' en 'discriminatie' en 'ongelijkheid' die leiden naar de Dark Side of the Quran. Maar met nuances krijg je geen ophef, dus Joopkipje Meredith Greer kijkt liever niet verder dan de kop. Een krant die zomaar vragen stelt bij de feiten achter het nieuws. Mag dat?

Reaguursels

Inloggen

Oh boe... Dan kijk je nog een keer terug op die Twitter en dan heeft ze een of andere Karin Spaink gelinkt staan. Is dat De Correspondent of zo? Zo'n links geïndoctrineerde windbuil die het presteert om een slotje op een schoolhek als een neonazi aanval te benoemen alsof dat gelijke tred houdt met wat jihadi's doen: Barcelona, Berlijn, Brussel, Bataclan, de Twin Towers.

Een slotje... Mens, dat deden we in de tijd dat geluk nog heel gewoon was op de eerste schooldag van het jaar ook al. Het was zelfs bijna een verplicht onderdeel van de traditionele `eindexamenstunt` op de middelbare school. Alleen legden wij er niet zo'n zielig briefje naast, laat staan dat we daarin gebruik maakten van een achterlijk Gotisch lettertype zonder kleine letters dat zogenaamd naar WO2 moet refereren. Waarom zijn linkse mensen allemaal zo ontzettend dom?

Pierre Tombal | 24-08-17 | 09:23

Angry White Woman, ook zo'n dingetje tegenwoordig

gewoondoorlopen | 23-08-17 | 19:41

vrouw, Joop en boos. Mijn bingokaart raakt vol.

lingo star | 23-08-17 | 19:37

Puur toeval hadden net zo goed katholieken van Zweedse komaf kunnen zijn

Ron101 | 24-08-17 | 07:46

En Meredith stampte woedend met haar voetje ....

Wekkertje | 23-08-17 | 18:59

Precies door feiten niet benoemen gaat het mis en kun je problemen aanpakken. De kop van het AD suggereert een band of verband dat ieder weldenkend mens al jarenlang ziet maar het staat mevrouw niet aan want het past niet in haar utopische wereldbeeld. "Mensen" als Meredith lezen in zo'n kop trouwens: "iedere Marokkaan is een terrorist" en gaan daarom vol op het orgel. Dat staat nergens en stond nergens maar de gutmensch legt nogal eens verbanden die er niet zijn en negeren verbanden die er wel zijn. Je schrikt je kapot hoeveel "Merediths" er zijn die geen flauw idee hebben dat ze gesis, intimidatie, misbruik, geweld en terrorisme in stand houden zonder daar zelf enig besef van te hebben omdat het de ver van hun bed show is. Om te huilen.

Tutanchamon | 23-08-17 | 18:28

Moet je effe op Joop.nl kijken.
Ons aller kampioen wegkijkerij Han v.d. Horst is weer helemaal over de rooie omdat men zegt dat het "weer eens"Marokkanen zijn.
Dat MAG niet van Han.
Daarmee doe je Marokkaantjes te kort.
En zo schrijdt de beschaving niet voort, maar lazert die, dankzij extreem en fascistoïde links wegkijken , in elkaar.
Tot na de zondvloed.... Byebye.

mallekater | 23-08-17 | 17:28
-weggejorist-
Graaisnaaiert | 23-08-17 | 17:37

Eigenlijk is het natuurlijk totale verspilde energie, om zo massaal te reageren op de oprispinkjes/ meninkjes van dit soort Malle Miepjes. We maken Twitter te groot, het is toch een soort volgeschreven muur van een openbaar toilet. Iedere mafketel heeft daar toegang toe. Deze energie kan zich beter richten op degenen die verantwoordelijk zijn voor alle ellende waar we in zitten: politici, journalisten, wetenschappers en opiniemakers.

Zenzeo | 23-08-17 | 17:13

Inderdaad @AD,
Liever een rethorische vragen in een kop,
maar gewoon de feiten benoemen.
("Toeval?" kan dus weg)

hotmint | 23-08-17 | 17:08

een > geen

hotmint | 23-08-17 | 17:09

Iedereen leeft tegenwoordig in een bubbel hoorde ik net op de radio. Is natuurlijk best leuk en comfortabel met gelijkgestemden maar als ze botsen dan spatten ze. Dat is wat kennenlijk gebeurd is en kennelijk als onprettig wordt ervaren. Mijn bubbel is dan weer gekwetst door het gebruik van gvd maar daar heeft mevrouw dan weer geen boodschap aan om ook maar eens een balletje in de lucht te gooien.

Mark van Leeuwen | 23-08-17 | 16:59

Han van der Horst is dat die man die iedereen uitmaakt voor rechts extremisten, fascisten, tokkies als het hem niet goed uitkomt???? We spreken elkaar nog wel als het meezit over een jaar of tien. Dan is al dat kleine gajes van 10/15 jaar plus minus rond de 25 maak je borst maar nat.

taylor 1000 | 23-08-17 | 16:45

@TB2318 | 23-08-17 | 13:17 |
.
Omdat ik niet op u kan reageren ( ? ) hier maar even"
Het opvallendst in uw linkje vind ik datgene wat wordt weggelaten, namelijk het aantal daders per herkomstgroepering, daar waar de herkomstgroepering van slachtoffers wel wordt weergegeven.
Symbolisch voor de hele maatschappelijke discussies, we oh-en en ah-en en het is allemaal zo erg en we piekeren ons suf over de oorzaken, zolang we het maar niet bij de daders zelf zoeken, want benoemen is racist/PVV/Baudet/Trump enzovoorts

Graaisnaaiert | 23-08-17 | 16:40

Overigens zit er in de reacties op Twitter ook nog een medelander die beweert dat criminaliteit en etniciteit niet samenhangen - die jongen moet even wat cijfers Googlen of een bezoekje aan een doorsnee gevangenis brengen.

Goldfinger | 23-08-17 | 16:33

Ik heb net het artikel gelezen in de AD (waarop je natuurlijk niet kunt reageren) maar wat een prietpraat weer en helemaal gebaseerd op een stapel aanname's. Het probleem met veel Marokkanen is simpelweg hun gedrag. Dat is gewoon heel slecht waardoor anderen zeggen ga lekker weg joh. Veel van hen willen ons vervolgens hun gedrag opleggen als zijnde normaal en een flink aantal van hen zet dat graag bij met geweld. Daar weer een aantal gaat zelfs over tot het proberen massaal te doden van de mensen die niet naar hen willen luisteren. Het gedrag van Marrokanen is het probleem. Het ligt niet aan ons en niet aan de kansen die we ze geven. Velen pakken dat namelijk gewoon op maar Moslims willen zich gewoonweg niet gedragen.

reddeloos verloren | 23-08-17 | 16:28

De feiten bevallen Meredith blijkbaar niet, dus mogen ze ook niet genoemd worden. Zo zit dit soort mensen in elkaar.

Goldfinger | 23-08-17 | 16:28

Ik ben het met Meredith eens dat het raar is. De tekst zou moeten zijn: "Weer Arabieren. Toeval?"

teevee | 23-08-17 | 16:16

Berbers zijn geen Arabieren.

small_town_dude | 23-08-17 | 16:43

Ja, dat moet zelfs!

pjisonline | 23-08-17 | 16:10

Meredith twittert: "Het is my first Geenstijl-dag vandaag"
Wat fijn voor je meid.
Hoe lang stond dat al op je bucketlist?

Meredith tweets verder in antifa-modus:
"Jaaa lekker racisten rapporteren!"

Het is maar wat je lekker vind.
Hoe noem je dit phenomena? Snitchkick?

MistaRazista | 23-08-17 | 16:04
-weggejorist-
pennestront | 23-08-17 | 15:52

Wel geinig dat mevr. Greer dan voor haar verontwaardiging en stigmatisering screenshotjes tweet van precies die reaguursels die worden weggejorist en de rest, zelfs de hele fatsoenlijke, niet leest. Selectieve verontwaardiging en cognitieve dissonantie: De belangrijkste mentale gereedschappen van de permanent verongelijkte mens.
Doet ze goed.

Stormageddon | 23-08-17 | 15:33

Oh, leest mevrouw mee? Weten we weer meteen waarom de politie bij brandstichting altijd opnames maakt van de toeschouwers.

Pierre Tombal | 23-08-17 | 15:54

Ik denk dat ze g.v.d na het 2000e voorbeeld hun geloofwaardigheid proberen te behouden, je ziet t overal zelfs geradicaliseerde kleuters komen aan bod.

rattenvanger XL | 23-08-17 | 15:22

Gvd Meredith, let een beetje op je woorden, leipe tokkie.
Verder is de koran the dark side.
Met de "dark side of the quran" doe je het haatboek van de doodscultus tekort.

kempenaer | 23-08-17 | 15:16

De "gouden regel" bij alle nederlandse media luidt: de "de islam, en alles wat daarmee samenhangs is onze toekomst, en daar wordt alleen maar positief over bericht."
Dus dit is natuurlijk wel even schrikken voor zo'n propagandavrouwtje.
Nederlandse vrouwen worden trouwens steeds enger, zo euforisch als ik ze soms hoor praten over de islam.
Alsof ze compleet gebrainwashed zijn.

Slipsnifter | 23-08-17 | 15:15

Feit is wel dat - buiten Nederland waar we aanslag plegers naar huis sturen - er steeds Minder, minder, minder Marekkanen over blijven in de ons omringende landen... wat nou als ze straks op zijn in die landen?

funkyd | 23-08-17 | 15:03

Dan zijn ze rijp voor de export.

ChatBot | 23-08-17 | 15:07

"Weer geen Luxemburgers. Toeval?" Nee, geen toeval.

jacobh-59 | 23-08-17 | 14:55

En inderdaad is ze terecht verontwaardigd: er wordt nl. geen onderscheid gemaakt tussen noord- en zuid-marokkanen.
(En nee, we gebruiken geen hoofdletter indien niet nodig).

Notenkraker | 23-08-17 | 14:49

Lees zojuist op JOOP dat het fossiel Han van der Horst de schuld bij iedereen legt, behalve bij de mocro's. Verder doet hij uitgebreid verslag dat zijn papa werkte bij een drankfabriek in Schiedam. Nou,nou, wat kan mij dat schelen. Als je papa wat harder had gewerkt had hij ook geen tijd gehad om jou te verwekken. Nu zitten wij opgescheept met dit uitschot.

hans6100 | 23-08-17 | 14:45

Ach ja. Hans Nijenhuis wil ook eens een keer in positieve zin opvallen. Het mag alleen weinig verbazen dat het direct na deze drie woorden alweer over is.

Pierre Tombal | 23-08-17 | 14:44

Nadat een mislukte muts met een hoofddoek alle ruimte kreeg in het AD om de slachtoffers van de MH 17 weg te zetten als niet belangrijk, wil ik niets meer van deze krant weten. Geldt misschien ook voor Meredith Greer?

double punch | 23-08-17 | 14:16

Hij heeft waarschijnlijk een ongeluk gehad op jonge leeftijd waardoor hij op gespannen voet met - en enigzins buiten de werkelijkheid is komen te staan.

ChatBot | 23-08-17 | 15:06
-weggejorist-
Goedverdoemme | 23-08-17 | 14:04

Alsof die Turken zo'n eensgezinde gemeenschap zijn; Maroc's draaien door en gaan op Jihad, Turken draaien door en zijn pro-of contra Erdogan met alle gevolgen van dien. De enige conclusie die ik wil stellen is dat de massa-migratie van de jaren 60-90 ons voornamelijk veel problemen ( materieel en immaterieel ) heeft opgeleverd waar de positieve punten niet aan kunnen tippen en die nieuwe migratiegolf van Afrikanen en Syriers gaat onze samenleving opnieuw een enorme opdoffer geven.
Waarom toch? Gewoon niet doen. Het werkt niet. Dat zien we iedere dag en het wordt alleen nog maar erger.

Graaisnaaiert | 23-08-17 | 14:01

Het heeft ook onzeglijk leed gebracht. Ik kan de aanslagen en de doden niet meer tellen. De elite pingelt er overheen met Imagine. Dat huigellied kan ik niet meer horen ondertussen.

HijgentHert | 23-08-17 | 16:30

Waarom vloekt dat mens zo, is ze helemaal gek geworden?

Onderbuik2 | 23-08-17 | 13:52
-weggejorist-
Rheia | 23-08-17 | 13:41
-weggejorist en opgerot-
Bontkraag hater | 23-08-17 | 13:39

Een mengeling van woede en angst. Een hele normale reactie bij mensen bij wie de grote boze buitenwereld dreigt binnen te komen in hun special snowflake safe space-bubbel. Als een krant het ooit zou wagen te koppen: "Weer moslims. Toeval?" dan weet dhimmi / neo-nsb'er / nuttige idioot Greer helemaal niet meer waar ze 't zoeken moet. Meredith, relax! Jullie winnen nog steeds. Kijk naar Rotherham. Zo bang is de maatschappij van mensen zoals jij! De komende 10 jaar, voor de burgeroorlog, zijn helemaal van jullie!

Ales | 23-08-17 | 13:38

Europese vrouwen en islam ze geile erop

Hallo-32 | 23-08-17 | 13:34

www.laverdad.es/nacional/guardia-civil...

Vannacht in Rojales bij een politiecontrole ging er een auto vandoor met valse kentekenplaten die vervolgens in Pilar de la Horadada tegen een huis reed. Bestuurder ging er vandoor, auto vol valse kentekenplaten. Ze zeggen dat de bestuurder een Arabisch uiterlijk had.

lock box | 23-08-17 | 13:30

Europa is overspoelt met types zoals meredith greer.Dat is ook de reden waarom de islam Europa zo makkelijk kon bezetten.

komtdatschot | 23-08-17 | 13:23

Ze is nog in de ontkennende fase. Kan dat kind ook niks aan doen...

Jan Gordelroos | 23-08-17 | 13:21

Ze neukte nog lang en gelukkig... (met Mocro's)

Jan Gordelroos | 23-08-17 | 13:20

Die Meredith Greer is helemaal van God los met haar gevloek op Twitter.

ja,diedus! | 23-08-17 | 13:05

Ze merken steeds meer dat ze de strijd verliezen tegen het gezonde verstand. Daarom gaan ze wanhopig krijsen en vloeken die bastaards. Wij zijn met meer hoor! Je kunt vloeken tot je scheel ziet (hoi AFD!) maar het zal weinig helpen vrees ik.....

hans6100 | 23-08-17 | 13:14

Durf bij de slager al geen antwoord meer te geven op de vraag: "Mag het een beetje minder zijn?"

metagod | 23-08-17 | 13:00

Meredith Greer kan lekker door blijven slapen in haar SJW bubbel. Laten we niet vergeten dat Geert Wilders ons hier al jaren voor aan het waarschuwen is. Minder minder minder was destijds op feiten gebaseerd en zijn vraag staat nog steeds open en is relevanter dan ooit!

Dinand | 23-08-17 | 12:58
-weggejorist en opgerot-
Bontkraag hater | 23-08-17 | 12:56

Eigen schuld kamelenbult. Marokkanen waren volgens de rechter toch een ras ? En een ras staat dus los van nationaliteit volgens deze uitspraak. En een ras mag je duiden in elke context. Roodbonte koeien en zwartbonte koeien , who cares ?

ja,diedus! | 23-08-17 | 12:54

Nog een betere vraag zou zijn, Waarom is er altijd een link met Brussel ?

Er is daar dus nog steeds een logistieke cel aktief die hen voorziet van safehouses, id`s, wapens, auto`s etc en tenzij de bommenmaker vorige week in Spanje mee ontploft is, loopt die vermoedelijk ook nog rond in de omgeving van Brussel.

Lt-Kol Kilgore | 23-08-17 | 12:54

Meer dan een cel. Een hele deelgemeente die collectief de andere kant op kijkt. Molenbeek (96000 inwoners in 2017, was 71000 in 2000). En die 25000 extra inwoners komen natuurlijk allemaal uit ehhh, mag ik dat zeggen?

Montu | 23-08-17 | 13:10

Beste Meredith Greer, uw vraag "Zijn ze godverdomme helemaal gek geworden bij het @ADnl?" is dus met "nee" te beantwoorden. Hullie zijn daar misschien langzamerhand wijs aan het worden, hetgeen wel tijd werd. Denkend dat alleen u en Joop.nl de wijsheid in pacht hebben wordt door deze vrije denker eerder als "gek" ervaren. "Onderzoek alles en behoud het goede" werd er bij ons Liber-Alen met de paplepel ingegoten, waarbij wij fijntjes opmerken dat dit land langzamerhand "strontziek" (om in uw eigen idioom te blijven) wordt van het gedachtegoed wat u en uw politiek geëngageerden blind voor de realiteit blijven nastreven. Realiteit is wel dat uw linkse kerk een genadig pak op z'n "godverdomme" heeft gekregen bij de laatste verkiezingen. Ons inziens kennelijk nog niet genoeg om eens een paar toontjes lager te gaan zingen. Een of twee octaven mag ook. Ga dus vooral zo door om als "nuttige Idioot" gebruikt te worden. Nu gauw een versnapering voordat wij echt boos worden. Cheers!

Een vrije paling | 23-08-17 | 12:54

Iemand op de Twitters heeft even achterhaald wie "mevrouw" is. En rara politiepet; schrijver/redacteur bij de VARA/Joop.nl, Columniste bij HP deTijd, Feminist *proest*, Nolite te bastardes carborundorum oftewel don't let the bastards grind you down... (Lekker interessant klinken met Latijn maar als Baudet het doet is hij een nazi) Er zijn een hoop mensen die haar eens goed van repliek dienen. Maar helaas zijn er ook nog genoeg lampjes die het volkomen met haar eens zijn. *face palm* Want feiten; zo vervelend ook weer.

Sjefke7807 | 23-08-17 | 12:50

Geen dubbele paspoorten meer en dit probleem is ook weer opgelost.

ja,diedus! | 23-08-17 | 12:50

Hulde aan het AD. als we deze segregatie niet benoemen komt er een burgeroorlog van mensen die er klaar mee zijn versus de veroorzakers/meehuilers.

Fiets | 23-08-17 | 12:47

Oh jee, heeft de AD dit echt geschreven? of Hoax?
als dit waar is zijn de rapen gaar in links wegkijk en knuffel Nederland.
Ik zie de vooringevulde aanklachtformulieren al online staan.

Jacktheflipper | 23-08-17 | 12:43
-weggejorist-
Jacktheflipper | 23-08-17 | 12:45

PS: Dadelijk gaan ze schrijven dat onze Greet gelijk heeft.
als dat gebeurt heb kom ik in een identiteits crisis

Jacktheflipper | 23-08-17 | 12:45

Om moe van te worden dit soort SJW-ers. Als er had gestaan dat ze allemaal op dezelfde school hadden gezeten was er niks aan de hand geweest, maar omdat er nu een nationaliteit aan vast hangt kan het ineens niet meer?

Aeque | 23-08-17 | 12:42

Toeval bestaat niet, alles is oorzaak en gevolg.
In dit specifieke geval is islam de oorzaak en terrorisme het gevolg.
Pas als je bij problemen de oorzaak en het gevolg onderkent kan je komen tot het zoeken naar een oplossing.

me,myself and IK | 23-08-17 | 12:40

De helft is Marokkaan en de andere helft is Algerijn. Dus een kleine 100% van de aanslagplegers in Europa is Noord-Afrikaan.

mohammmedtriplem | 23-08-17 | 12:37

Er zitten ook wel een paar Tsjetsjenen en Azeri tussen, dus heus niet allemaal Noord-Afrikanen en Zuidwest-Aziaten.

R van Perzie | 23-08-17 | 12:43

De meest recente aanslagen in West-Europa wel hoor. Dat gold ook voor de mega-aanslag in Madrid in 2003. Als er een aanslag wordt gepleegd in Nederland, België, Frankrijk of Spanje dan kun je je geld inzetten op Noord-Afrikaan.
In Engeland zijn het overigens vooral Pakistaanse aanslagplegers.

mohammmedtriplem | 23-08-17 | 12:51

Voor mensen van joop.nl zijn Marokkanen een soort huisdieren die zij moeten beschermen. M.a.w, Marokkanen, of moslims in het algemeen, zien zij ook als inferieur en zwakzinnig, maar op een zielige manier. Dat geeft Joop'ers de kans om hun lege bestaan op te vullen door als beschermheer op te treden. Dat valideert hun superioriteit. Zie het als een nieuwe soort religie, nadat Joop'ers hun christelijke juk van zich af hebben gedaan. Bekritiseer Marokkanen en je valt op die manier de identiteit, de religie, van Joop'ers aan. Vandaar dat ze zo geprikkeld reageren. Op joop.nl laveert the racism of lowered expectations. Google maar op deze term. Links zit er vol van.

martymcfly | 23-08-17 | 12:26

Betuttelracisten dus.

Rico Tampeloerus | 23-08-17 | 12:35

Zelfs in een bergdorpje onder de Pyrineeen zitten ze massaal. Ik snap niet, hoe zijn die lui binnen gekomen. Is dat allemaal gezinshereniging ? Of hier gefokt? Of allemaal als bedreigd in eigen land binnengehaald? iemand die er wat over kan vertellen met getallen?

HijgentHert | 23-08-17 | 12:24

Het CBS heeft de definities om zeep gebracht waardoor 3e en hogere generaties onder Nederlanders worden geschaard. Ik schat ze op zo'n 1.5-2 miljoen en groeiende.

ChatBot | 23-08-17 | 13:09

Die realiseerde ik me ook nog niet, dank voor de toelichting. In ieder geval, de elite heeft de omwenteling aardig buiten beeld gehouden. De grote binnensteden zijn in stilte zo ongeveer onleefbaar geworden, dat is me duidelijk als ik er een keer doorheen kom. En alle lui die marketing kreten roepen over "samenwerken en samen leven" wonen zelf vooral in gebieden waar je er geen last van hebt. Lekker makkelijk van ze.

HijgentHert | 23-08-17 | 14:05
-weggejorist-
TB2318 | 23-08-17 | 12:17

Lage IQ + islam = tikkende bom.
De islam maakt mensen ziek in hun bovenkamer.
De islam moet verboden worden, want it is the religion of pieces thereligionofpeace.com/pages/quran/vio...

Wonderful-Life | 23-08-17 | 12:17

En schrijver én redacteur én columnist én feminist. Ik mis nog millennial...

Langobardo | 23-08-17 | 12:14

Bof. Joopkipjes en andere Gutmenschen als Meredith Greer weten donders goed dat het "geen toeval" is. Joopkipjes en andere Gutmenschen zitten daarom boven op de nieuws wanneer den marokkaan of islamist zijn voordeur uitloopt, om de brokken die daarvan komen onder het tapijt van de multiKul te vegen.

De hoeders van de multiKul (K van flauweKul) hebben er een dagtaak aan.

Jan Passant mk2 | 23-08-17 | 12:12

Dit zijn niet de usual moslimapologeten, dit soort mensen is zo fanatiek dat ze zelfs zichtbare feiten proberen te weerleggen middels gespeelde moreelgekwetstheid en het "insulted-by-proxy"-syndroom.

ChatBot | 23-08-17 | 13:05

In Noord Ierland waren het ook altijd protestantem vs katholieken. Noem het beestje bij zn naam!

Santtulainen | 23-08-17 | 12:11

Graaff, naar boven gooit.

Kaft | 23-08-17 | 12:11
-weggejorist-
El Rico Grande | 23-08-17 | 12:11
-weggejorist-
El Rico Grande | 23-08-17 | 12:11

Ik zou d'r doen.

Ashtrey | 23-08-17 | 12:11
-weggejorist en opgerot-
Usuc | 23-08-17 | 12:45
-weggejorist en opgerot-
hans6100 | 23-08-17 | 13:12
-weggejorist-
Tuborg øl | 23-08-17 | 13:17
▼ 1 antwoord verborgen

Ach ja, Meredith Greer. Noemde Baudet al eens 'schedelmetende nazi' en doet huilie als ze zelf eens kritiek krijgt. Net zo'n vals hypocriet obees secreet als Asha ten Broeke.

raskol | 23-08-17 | 12:11

Tja het doet pijn in die linkse harten dat Wilders toch weer gelijk had inzake Marokkanen...

Moonwarrior | 23-08-17 | 12:10

BNN is vreselijk afgezakt. Nu stelde het ten tijde van Bart de Graaf ook niet zo veel voor en was het meer een uit de hand gelopen grap. Klaarblijkelijk vonden zijn opvolgers het een goed idee om er een progressieve, ha, omroep van te maken. En dit is nu wat het geworden is. Jammer dat Bart niet meer leeft, ben benieuwd hoe BNN er dan nu uit had gezien.

Kaft | 23-08-17 | 12:10

Het is misschien wel toeval dat het weer Marokkanen zijn. Het is geen toeval dat het weer moslims zijn.

je suis bier | 23-08-17 | 12:08

"Krachtvrouwen", hoe wappie wil je ze hebben? Belachelijke dozen.

Wachtmeester R | 23-08-17 | 12:08

Als dit soort mensen bij de publieke omroep werken snap ik wel dat de 3 kanalen zo links en bevooroordeeld zijn.

i-Wonder | 23-08-17 | 12:06

Inderdaad Meredith! Reclame op de voorpagina vind ik ook pauper. Maar dan hoef je nog niet zo te vloeken, pauper.

Van Urk | 23-08-17 | 12:05

Het wordt steeds leuker allemaal! Ene linkse Meredith boven op de kast want het beestje bij naam noemen is rascisme. Ach heeft deze troela weer wat vulling voor de fascistensite JOOP! Raar hoor dat de Gutmenschen dit maar blijven ontkennen, tot ze zelf de gevolgen ondervinden (wat ik ze niet gun) dan gaan opeens de oogkleppen af. Goede actie van het AD! (Verder een slechte krant, maar ik denk dat de hoofdredacteur op vakantie is?

hans6100 | 23-08-17 | 12:03

De helft van de jihadistische aanslagplegers heeft een Marokkaanse achtergrond. Toeval? Natuurlijk niet!
En 100% van de jihadistische aanslagplegers heeft een islamitische achtergrond. Dat zal ook wel geen toeval zijn.

R van Perzie | 23-08-17 | 12:01

Lol, met een fietsketting een winkelier overvallen. Maar waarom haalt de winkelier niet uit met zijn schaar? Oh wacht...

eerstneukendanpraten | 23-08-17 | 12:05

Lichtgetint... Ik gok Kees de Vries die net terug is van vakantie.

Jezus van Nazareth | 23-08-17 | 12:09

Dus ook in Spanje onvoldoende stage plaatsen,is dat een wereldwijd probleem aan het worden?

slotbert | 23-08-17 | 11:57

Dat meredit vrouwtje, wist niet dat ze bestond, en had het ook eigenlijk liever niet geweten. Meredit is dus de volgende aandachtshoerrr die het leuk vind gruwelijke moorden, verkrachtingen en onderdrukking te verdedigen en daarop mee te liften. Vies hok.

Mark_D_NL | 23-08-17 | 11:56

Ze heeft gelijk! Voor €100 naar een tropisch oord, dat kan nooit kloppen!

marcoplarco | 23-08-17 | 11:55

Tja, Marokkanen. Je zou er bijna minder van willen.

Vreetkonijn | 23-08-17 | 11:54

Als zelfs het AD met zulk soort koppen komt dan moet er toch wel een belletje aan het rinkelen zijn in die linkse hersenen. Alleen bij Meredith nog niet, maar ja dat is een hysterische vrouw en die komt niet zo snel tot bedaren.

Bennie Boos | 23-08-17 | 11:53

Wat een walgelijke, onwenselijke, smerige waarheid in die krant om haar vaak criminele en terroristische medestanders van witte mannen haat gebaseerd op statistische feiten te demoniseren !

Castor12 | 23-08-17 | 11:53


Iets met ...... beestje bij de naam noemen ................

Ervaringsdeskundige | 23-08-17 | 11:52

Weer Marokkanen...

Blijkbaar gooit dat vermaledijde Westen nogal veel bommen op dat land...

Rico Tampeloerus | 23-08-17 | 11:52

Zou 't bijna vergeten: ze heeft in deze natuurlijk wel gelijk ! Het is gewoon van de zotte dat het AD , nota bene een Rotterdamsche krant, kopt dat chemische ongelukken te voorkomen zijn. Dat zijn ze nooit. Punt. Uit.

Vesta | 23-08-17 | 11:51
-weggejorist-
IesMeinKoeltoer | 23-08-17 | 11:50

Links hysterisch vrouwtje dat wordt geconfronteerd met de waarheid over Marokkanen/de Islam. What else is new?

Draaideurcrimineel | 23-08-17 | 11:49

Ik heb 's door d'r tweets zitten grasduinen: ze heeft blijkbaar nogal wat met God, ben benieuwd wanneer ze uit de kast komt. Natuurlijk wel balen dat ze dan d'r VARA/Joop centjes kwijt is ...

Vesta | 23-08-17 | 11:48

Vraagteken in de kop... Dan is het antwoord altijd 'neen' las ik laatst.

CaesarSalad | 23-08-17 | 11:47

Oeps. Stukje niet gelezen. Mea culpa

CaesarSalad | 23-08-17 | 11:49
-weggejorist-
Ad Hominem Tu Quoque | 23-08-17 | 11:47

Altijd hetzelfde domme gelul dat het door 'frustraties' , 'discriminatie' en 'ongelijkheid' komt dat moslims aanslagen plegen. Nee het komt door de islam wat haat en verderf is. In dezelfde kansloze wijken in Europa wonen ook afrikanen die christelijke zijn of niet gelovig waarom plegen die geen aanslagen als het door 'frustraties' , 'discriminatie' en 'ongelijkheid' komt moeten zij dat ook doen.

vinzDH | 23-08-17 | 11:47

Marokko heeft prachtige natuur. Je kunt er skiën, watersporten, hiken.
Marokko barst van de grondstoffen. De West Sahara is de grootste bron van Fosfaat ter wereld.

Gebruikt de Marokkaanse elite hun diaspora om zakelijke belangen kracht bij te zetten? Wisselgeld in vlees en bloed van de kansloze Mocro-jongeren in Europa zodat de miljarden op de Zwitserse bankrekening van de Mocro-Koning c.s. kan worden bijgeschreven.

Teleo | 23-08-17 | 11:46

Lijkt me qua pr voor je land niet zo handig om de onderklasse uit je samenleving te importeren naar landen waar potentiële toeristen wonen.

Draaideurcrimineel | 23-08-17 | 11:56

importeren = exporteren

Draaideurcrimineel | 23-08-17 | 11:58

Marokkaan is volgens rechtspraak een ras
Dus ook nog eens racistische aanvallen

als het allemaal blanke PVV'ers waren geweest was de PVV allang verboden geweest.

shimanski | 23-08-17 | 11:45

Ik heb het stuk gelezen en was maar matig enthousiast . De bekende jammer verhalen over integratie - dit is mijn land - etc etc . Wat ik mis is de opmerking als het je niet bevalt ga je toch weer terug naar je rif gebergte waar je vandaan kwam ? waarom altijd zo lief - er zijn ook duizenden indiers hier en chinezen die hard werken en waar je nooit gezeik mee hebt .....

lasttango2016 | 23-08-17 | 11:45

Het zijn voor de helft mocro's omdat het kut volk is. Doe niet zo moeilijk, probeer er geen diepere betekenis bij te vinden, het is gewoon dom, achterlijk en achterbaks volk. Punt.
De hele tijd die duiding, ik word er niet goed van. Het is allemaal heel simpel, je kunt het immers voor die lui niet ingewikkeld maken. Maar telkens willen die dode bomen "verdieping" van het onderwerp. Bollocks, we komen toch geen steek verder en het zal die kutzakken er niet van weerhouden om nog meer aanslagen te plegen. Het enige wat er gebeurt is dat het volk een soort Osol-syndroom krijgt en de daders zielig gaat vinden. En daarna kunnen ze nog gemakkelijker hun gang gaan. Ze zien niet dat onze maatschappij van binnenuit wordt aangevallen. Het is wachten op de eerste aanslag in Nederland maar lang zal 't ook wel niet duren.

Bakkeleures | 23-08-17 | 11:43

die aanslagen zijn er al geweest, maar die houden we onder de pet!

heinze | 23-08-17 | 12:08

Het zijn voor de helft mocro's omdat het kut volk is. Doe niet zo moeilijk, probeer er geen diepere betekenis bij te vinden, het is gewoon dom, achterlijk en achterbaks volk. Punt.
De hele tijd die duiding, ik word er niet goed van. Het is allemaal heel simpel, je kunt het immers voor die lui niet ingewikkeld maken. Maar telkens willen die dode bomen "verdieping" van het onderwerp. Bollocks, we komen toch geen steek verder en het zal die kutzakken er niet van weerhouden om nog meer aanslagen te plegen. Het enige wat er gebeurt is dat het volk een soort Osol-syndroom krijgt en de daders zielig gaat vinden. En daarna kunnen ze nog gemakkelijker hun gang gaan. Ze zien niet dat onze maatschappij van binnenuit wordt aangevallen. Het is wachten op de eerste aanslag in Nederland maar lang zal 't ook wel niet duren.

Bakkeleures | 23-08-17 | 11:43

Haha. Die aanslag is al gepleegd.
'member Theo?
Vast meer recentelijk ook wel maar dat houdt men onder de politiepet.

CaesarSalad | 23-08-17 | 11:51

Het gebezigde GVD in de retorische vraagstelling vind ik onnodig kwetsend. Een onfatsoenlijke hysterische vrouw wellicht. Dom bovendien.

squadra | 23-08-17 | 11:40

Hysterie bij vrouwen is weer helemaal terug! Opmerkelijk, want er is de afgelopen 20 jaar werkelijk een tsunami aan seksspeeltjes voor vrouwen op de markt gekomen, het één nog geavanceerder en geraffineerder dan het ander. De (single) vrouw van nu hoeft zich dan ook geen enkele zorg te maken dat ze op dat gebied niet aan haar trekken komt. Kom op Meredith, doe ff je best, shop around en gooi wat toys in je winkelwagentje!

Zenzeo | 23-08-17 | 11:40

Twee keer hysterisch om 11.40. Haha. Toeval?

squadra | 23-08-17 | 11:54

Persoonlijk zou ik marokkanen zonder hoofdletter hebben geschreven. Net als meredith trouwens.

McSnor | 23-08-17 | 11:40

OT: Ton Staal hoeft de eerst komende 3 weken niet te werken, ben erg blij met zijn laatste repo voor Geenstijl TV!
(wordt het leed hier toch nog een beetje verzacht)

Cobalt bomb | 23-08-17 | 11:39

Lang geleden dat het zó roerend eens was met iemand... de still alleen al is ge-wel-dig :)

Ad Hominem Tu Quoque | 23-08-17 | 11:50

Darkside of the darkside... really GS?
.
Ik bedoel laten we eerlijk wezen. De Quran/Koran beschrijft de darkside vrij hollistisch, een integrale ambitie voor een onderdrukkende theocratie die alles wat niet buigt voor die theocratie naar het leven staat. Dat is geen kwestie van een handvol foute passage.
.
Oh, het zou zo fijn als mensen die zo nodig over de Koran willen schrijven of discussieren dat kudtding eens zelf gelezen hebben.
.
Verwacht in zo'n geval ook minder discussie. Hoe meer je immers weet van Islam, hoe groter de aversie.

Parel van het Zuiden | 23-08-17 | 11:36

dat z.g. boek staat met zeer gevaarlijke onzin is door vrijwel niemand gelezen. zonder kennis kwekt men er lustig op los bij de V.K. Trouw en Joop. de meeste moslims weten er ook de ballen van. een hoop loos gelul dus.

Aboe la | 23-08-17 | 12:09

@Parel van het Zuiden | 23-08-17 | 11:36 |
Net als u erger ik me gek aan precies die lieden die u omschrijft. Geen idee waar ze het over hebben, nog geen bladzijde uit de Koran gelezen. Maar wel de mening en veroordelingen klaar hebben naar mensen toe die het wat wantrouwiger bekijken. Ik heb wél de moeite genomen e.e.a. eens tot mij te nemen en er wat serieuzer naar te kijken.

Als de moslims het alleen van de Koran moesten hebben was de islam al lang en breed van de aardbodem verdwenen. Er is geen doorkomen aan en het geheel is totaal onsamenhangend. Het is ook niet op chronologische volgorde geschreven maar op lengte van de Soera. Tel daar bij op dat je ook nog te maken hebt met Abrogatie (het verwerpen van eerdere door latere Soera, en dit is bindend) en het feest is compleet. Men heeft de Hadith en Sunnah (Sira) nodig om er chocola van te kunnen maken. De 2 laatste zijn de overleveringen, gezegdes en leefregels zoals opgesteld door de profeet.

Sjefke7807 | 23-08-17 | 12:39

Een vraag stellen moet altijd mogen- zonder ruimte voor kritiek bestaat er geen rechtsstaat. De VARA zet echter liever kopjes gevlekte scheerling klaar.

IntegereVoorzitter | 23-08-17 | 11:34

op zo'n domme, typisch Bnn/Vara/Joop-manier feiten willen wegpoetsen of ontkennen, is alleen verklaarbaar vanwege cognitieve stoornis.

krelus | 23-08-17 | 11:34

Antwoord voor Meredith: "Nee, in Marokko".

Kapitein Stijlvol | 23-08-17 | 11:34

Iets met statistiek en waarschijnlijkheid is misschien wel een leuk dingetje.

McSnor | 23-08-17 | 11:34

Elke dag weer: het komt nooit meer goed.

Koonkluk Huis | 23-08-17 | 11:33

Als je de reacties leest onder haar tweet krijg je misschien toch een beetje hoop.

hustler01 | 23-08-17 | 11:34

Beter laat dan nooit, maar wel een jaar of 30 te laat.

Tuborg øl | 23-08-17 | 11:38

Alle Meredithen die ik ken zuigen apenballen. Toeval?

Jos Tiebent | 23-08-17 | 11:29

Als dat jouw bedpartners zijn, dan spreekt dat voor zich..
(sorry, Joris )

marcoplarco | 23-08-17 | 11:51

Het antwoord op de vraag of het AD gek geworden is lijkt me niet zo relevant. Het lijkt me overigens meer zo dat het AD schizofreen is door aan de ene kant relevant journalistiek werk van Wierd Duk te publiceren naast de rookworsttest en het haringwerpen en daarnaast ook nog eens columns van die hoofddoekmevrouw en van de zaanse oproerturk. Er is geen lijn in te ontdekken. In die zin kan je je afvragen waar het AD nu precies voor staat.
De hoofdredacteur staat blijkbaar nergens voor, want midden in de shitstorm over de mh17-nouri vergelijking besloot Hans Nijenhuis om een maand incommunicado te zijn. En ook bij terugkeer grijpt hij niet in, noch door voor zijn mensen te gaan staan (Duk en Ajarai worden van alle kanten bestookt), noch door een van hen te bedanken voor geleverde content.
Vanuit het perspectief van mejuffrouw Greer, die blijkens haar dienstverband bij haatzaaisite-eigenaar VaraBNN enigszins bevooroordeeld mag zijn, is het AD wel degelijk gek geworden. Alleen de eigen mening, tenslotte, mag worden geuit en ieder andere mening is in de echokamer van links VERBOTEN.

Glasgow Argus | 23-08-17 | 11:28

het antwoord is vrij simpel : Kijkcijfers/oplage/clicks.

Stortkoker | 23-08-17 | 11:46

Dat mens is echt knettergek, Allahverdomme!

eerstneukendanpraten | 23-08-17 | 11:28

Als je het woord godverdomme gebruikt om het op te nemen voor moslims, dan ben je wel zo vreselijk de weg kwijt. Dit is dus duidelijk een klassiek voorbeeldmvan een verwarde witte mevrouw. Dat ze door roze guusje in het zonnetje wordt gezet is dan ook volkomen terecht. Verder doet ze natuurlijk niet meer mee.

netniet | 23-08-17 | 11:27

Lol, ik hoor een nieuwe term ter wereld komen hier.
Verwarde witte vrouw.

Tuborg øl | 23-08-17 | 11:37

Die Bart de Graaf draait zich om in zijn luciferdoosje als hij ziet wat voor een AFA-monster hij gebaard heeft.

arlen | 23-08-17 | 11:26

Als je het probleem niet benoemt dan bestaat het niet. Dat heeft de PvdA zo afgesproken. * nog een kopje rooibosthee inschenkt *
En nu haalt het AD zich in het hoofd niet weg te kijken, dus ja, in de ogen van een gutmensch zijn ze helemaal gek geworden.

Osdorpertje | 23-08-17 | 11:25

"Weer Marokkanen. Toeval?"

Ja, echt domme pech, hoor. Maar we kunnen er zelf iets aan doen door meer stageplaatsen voor Marokkanen te organiseren. Dan worden het er vanzelf wel minder.

Er is geen Marokkanenprobleem in Europa, hoor; niet in Nederland, niet in België, niet in Frankrijk, niet in Spanje, niet in Finland........ Laten we gewoon vrolijk doorgaan met fluiten in het donker.

Dr_Johnson | 23-08-17 | 11:25
-weggejorist-
Rheia | 23-08-17 | 11:24

Ik vind dat de krant die vraag best mag stellen. Zelf ben ik altijd op zoek naar de antwoorden. Maar ja, ik spoor ook niet.

Graaf van Egmont | 23-08-17 | 11:23

Het verhaal hierin is ook niet geheel onlogisch moet ik zeggen. Toch maar meer stageplassen toekennen? Of Marokkanen de Turkse nationaliteit geven? Twijfel, twijfel...

druipsmurf | 23-08-17 | 11:43

Even scrollen in mevrouw Joops timeline leert dat 80% vd tweets gerelateerd zijn aan vermeende nazipraktijken welke plaatsvinden a/d andere kant van de wereld. Selectieve verontwaardiging is wel een dingetje bij gehersenspoelde, linksdraaiende stagiaires zullen we maar zeggen.

nietsdoenerT | 23-08-17 | 11:21

De laatste zin van dat artikel is opmerkelijk. "'Uiteindelijk moet er meer oog komen voor recht en gelijkheid, zodat ook deze groep uiteindelijk zegt ja, dit is mijn land.’’
Dus men moet de naffer een speciale voorkeursbehandeling geven? Anders dan bv Chinezen, Vietnamezen, Russen, Italianen, Duitsers, Turken, etc etc etc? Het ligt dus wederom niet aan de naffer in kwestie, maar aan zijn of haar omgeving? Raar.

Stortkoker | 23-08-17 | 11:20

Zou Meredith Greer nu echt zelf niet door hebben hoe absurd naïef ze zichzelf presenteert? Is Gutmensch pronken nu echt zo belangrijk?

moitambien | 23-08-17 | 11:20

Ook het antwoord op de vraag van mevrouw Meredith is: nee.

Cor Netto | 23-08-17 | 11:19
-weggejorist en opgerot-
crashoverride | 23-08-17 | 11:18

Ik denk dat Meredith zelf gek is. Dat denk ik echt serieus. Nee, dat denk ik niet alleen, het is overduidelijk. Een niet gestoord mens zou nooit zo reageren als Meredith.

Rheia | 23-08-17 | 11:18

Och och, als je de rest van haar soosjale tijdlijn bekijkt kan de konklusie niet anders zijn dat Merrudif "one big " verongelijkte muts is.

Cobalt bomb | 23-08-17 | 11:18

Meh. Misschien is de helft van de Jihadisten Marrekaans omdat de helft van de moslims in Europa uit Marokko komt? Eerst ff tellen jongens, dan pas bashen.

Geert Linkers | 23-08-17 | 11:17

U bedoeld eerst dode Europeanen tellen en dan pas gaan wijzen?
Pas, zelfs al zouden er maar 50 Marokkaanse jihadisten zijn dan vind ik dat een aantal waarbij ik deze vraagstelling meer dan terecht vind.
Bij breivik was 1 persoon genoeg om heel 'blank rechts' op één lijn te zetten met deze mafklappert.

Tuborg øl | 23-08-17 | 11:35

Maar terrorisme heeft toch niets met moslims te maken?

artie | 23-08-17 | 11:40

Artie

Nee en islam is vrede, toch?

je suis bier | 23-08-17 | 12:10
▼ 1 antwoord verborgen

Wil wel een leuke opmerking maken over Marokkanen maar dan word ie zeker weer gejorist op straffe van oprotting?? No way! Maar ik denk er het mijne van hoor, oh zo!

Accident_Prone | 23-08-17 | 11:17

Wat denk je zelf, meredith? Met de hartelijke groeten van Mohammed Bouyeri, Bilal Abdullah, Kafeel Ahmed, Muhudiin Mohamed Geele, Dzhanet Abdullayeva, Maryam Sharipova, Arid Uka, Nordine Amrani, Mohammed Merah, Michael Adebolajo, Michael Adebowale, Mehdi Nemmouche, Bertrand Nzohabonayo, Nesser-Edin Ben Abdelkader, Bertrand Nzohabonayo, Sébastien Sarron, Chérif Kouachi, Saïd Kouachi, Amedy Coulibaly, Omar Abdel Hamid El-Hussein, Yassin Salhi, Ayoub El Khazzani, Ismaël Omar Mostefaï, Samy Amimour, Foued Mohamed-Aggad, Ammar Ramadan Mansour Mohamad al Sabaawi, Bilal Hadfi, Mohammad Al Mahmod, Brahim Abdeslam, Chakib Akrouh, Abdelhamid Abaaoud, Khalid El Bakraoui, Najim Laachraoui, Ibrahim El Bakraoui, Mohamed Abrini, Larossi Abballa, Mohamed Lahouaiej Bouhlel, Riaz Khan Ahmadzai, Mohammad Daleel, Adel Kermiche, Abdel Malik Nabil Petitjean, Khaled Babouri, Anis Amri, Abdallah El-Hamahmy, Khalid Masood, Akbarzhon Jalilov, Rakhmat Akilov, Karim Cheurfi, Salman Abedi, Khuram Shazad Butt, Rachid Redouane en Youssef Zaghba, Farid Ikken, Adam Lotfi Djaziri, Oussama Zariouh

Libertinowitz | 23-08-17 | 11:16

khalid karmaoui.... of toch suikerspiegelt?

ed.. | 23-08-17 | 11:27

Je vergeet Saadia A.T. Deze marokkaanse werkte in het kalifaat Nieuw-West, ook zo'n fraai type, nog erger dan die haakneus Elatik. Zijn deze twee salafisten inmiddels ontslagen? Zal wel niet hoor. Want iekke niet begrijp allemaal, is racisme, iekke wil schadevergoeding.

hans6100 | 23-08-17 | 12:11

Zo eeh, nu hebben ze je echt boos gemaakt hé?

Petrus Poortwachter | 23-08-17 | 12:33
▼ 1 antwoord verborgen

ok, nu we weten dat Meredith Greer DEUGT, kunnen we misschien weer gaan nadenken over oplossingen voor het enorme probleem van Marokkaanse jihadisten in Europa.

Bert Konterman | 23-08-17 | 11:16

Waarom mag je geen vragen stellen over feitelijkheden? Wat is er mis met mensen als Meredith dat ze dan meteen hysterisch worden? Wat mogen wij van haar niet weten en benoemen en vooral waarom?

Rheia | 23-08-17 | 11:16

Meredith's twitter tijdlijn door zitten scrollen. Het heeft allemaal iets opgefokts. Lijkt me een vermoeiende mevrouw.

de Voorzittert | 23-08-17 | 11:15

Weer geen Finnen. Toeval?

LibertasSimplex | 23-08-17 | 11:15
-weggejorist en opgerot-
happyfamilyman | 23-08-17 | 11:14

Waarom moet mevrouw Greer GVD gebruiken? Weet zij niet dat ze daarmee een grote groep mensen op de ziel trapt? Allahverdomme zou meer op zijn plaats zijn, ohh dat maakt niet uit...

TheseDays00 | 23-08-17 | 11:14

Kranten die zomaar vragen stellen bij de feiten achter het nieuws, dat moeten we met z'n allen niet willen...

Tollebol | 23-08-17 | 11:12

Het mes snijdt nooit aan twee kanten voor de Gütmensch. Dus 'oh wee' als je het bij "hun" krantenkoppen zal doen.
Is er indertussen niet genoeg data om dit soort mensen te ontmaskeren en wetenschappelijk aan te tonen hoe hypocriet ze zijn, hoe ze informatie verdraaien, verbuigen, verzwijgen en doofpotten?

Noltie | 23-08-17 | 11:12

Gisteren in de reaguursels ook al zo'n soort verzoek. Ik denk dat GS zeker de competentie heeft om zo'n artikel in elkaar te draaien. Feitelijk, opsommend en begrijpelijk uiteenzetten waar het misgaat en mis zal gaan met de migratie in NL en met de islam in NL en Europa. Daar kun je dan handig naar verwijzen als je een keertje te moe ben voor een Deugdiscussie..

VP732 | 23-08-17 | 11:49

Nee, ze zijn niet gek geworden bij het AD. En ja, het zijn weer Marokkanen en nee, dat is geen toeval. Zo voldoende beantwoord?

osolemio | 23-08-17 | 11:11
-weggejorist-
3xminder | 23-08-17 | 11:11

Misschien moet Meredith Allah of Mohamed eens verdommen, kijken hoeveel aardige reacties haar dat oplevert.

vriendje kotsvis | 23-08-17 | 11:11

Konden we nou maar een oorzaak vinden die al deze aanslagen aan elkaar zou linken....

Apistevist | 23-08-17 | 11:10

Fosfaat!11!

Al die jongens hebben in de fosfaatmijnen gewerkt! Daar knap je niet van op.

Teleo | 23-08-17 | 11:14

Wat dacht u van 'íslam'?

Hendrikaatje | 23-08-17 | 11:15

Als we Betteridge's law volgen: nee.

LaPachanga | 23-08-17 | 11:09

Meredith spoort zelf niet. Voor geen meter. Arrogante witte bitch, vind ik, maar da's ook maar een mening natuurlijk.

happyfamilyman | 23-08-17 | 11:08

Zie hier een retorische vraag.

Tuborg øl | 23-08-17 | 11:08

ctrl+f "reto" ... je was me voor.

Watching the Wheels | 23-08-17 | 11:38

Ik denk dat ze niet gek geworden zijn bij het ad Meredith!

Zathras | 23-08-17 | 11:08

Ik dacht dat de Televaag de krant van wakker Nederland was?

EllaRouvoet | 23-08-17 | 11:07

"Mo, i'm your father"

*Breathe through mask

Teleo | 23-08-17 | 11:07

Mere van dith, AD !

Bigi Bana Boy | 23-08-17 | 11:07

Ghé, leuk gevonden. :)

Tuborg øl | 23-08-17 | 11:10

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken