Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Politie Hamburg roept HILFE in strijd tegen fascisten - VARA-blog Joop.nl juicht om 'succesvolle actie'

De Nedernationale Politie had al mensen gestuurd, maar de Hamburgse Polizei roept nu openlijk de hulp in van alles wat in alle eigen deelstaten beschikbaar is. Het leger mag niet handelen op Duitse bodem (is dingetje van vroeger, u weet wel), maar ondertussen is Melania Trump pinned down in haar compound wegens extreemlinks alsook extreem onwelriekend fascistentuig onder haar raam. Tuig dat ook door de Hamburgse straten schuimt en at random auto's in brand steekt in wat niet anders omschreven kan worden dan als doodeng, intimiderend en levensgevaarlijk. "De actie is tot nu toe zeer succesvol", jubelt Anne Fleur op NPO-website Joop.nl (die van uw geld in de lucht gehouden wordt en waar *niemand* op de redactie denkt 'hee, misschien moeten we eens wat afstand nemen van dit gewelddadige fascistische Kristalltag-geweld'). Zeker nu zelfs de Hamburgse politie zegt dat de "hoge criminele energie en het geweldspotentieel beangstigend is" - en die zijn nota bene met 20.000 man. Waarvan er inmiddels al 160+ gewond zijn. Check de bizarre video's van richeltuig dat altijd op "fascisten" jaagt en door die bomen haar eigen fascisme niet meer herkent. En vraag je vervolgens af waarom acht argeloze Pegidatokkies met een varkensmuts en een spandoek een week woede in de MSM opleveren, terwijl de Volkskrant dit allemaal lieve jongens noemt en de NPO gezellig belt met de Nederlandse "anarchisten"-boots on the ground in Hamburg. Hieronder wat video's en embedded livestreams, en Anne Fleur loopt er ook nog steeds rond namens Joop.nl. LIVESTREAMS:
VLADONALD TRUMPTIN! They meet. They shake. The Donald. The Vlad. Oost versus West. In Duitsland.
donaldvladendruncker.png Gevonden. Dat ENE lekkere wijf in die hele fascistenhel. OOK BELANGRIJK: Vergeet niet te lunchen. (Anders moet je zelf de straat op)

Reaguursels

Inloggen

who benefits?

Crazybytes | 10-07-17 | 16:40

Zorg dat er paniek uitbreekt in midden en ze trappen elkaar dood. Daarna is het niemands schuld en zijn we meteen af van paar van die kakkerlakken.

ET007 | 08-07-17 | 09:26

Kan er niks aan doen, als ik naar dit soort beelden kijk denk ik slechts "headshot".

Geenzuiverkoffie | 08-07-17 | 09:02

Het was de 2e nacht relatief rustig;
200 politieagenten gemolesteerd
hele winkelpanden leeg geroofd
tientallen auto's van burgers uitgebrand
geen enkele winkelruit dat niet bestond uit betonglas of bescherming heeft het overleefd is aan diggelen.
burgers hebben zich 4 dagen uit de stad verbannen of durven hun huis niet uit.

Merkel geeft aan niets te merken van de oorlogssituatie in Hamburg
Geen noodtoestand, dat straalt zo fout af en daardoor zijn de kosten van dit 'gedrag'van links allemaal voor de burgers.

Burgers, brave hardwerkende menschen die niet mee doen aan deze anarchie zijn hoogst waarschijnlijk rechts, extreem rechts, populisten van het verkeerde soort, racist en daar worden in de G20 extra stevige maatregelen tegen getroffen!!

Naast dat die kosten verhaald zullen worden uit de staatskas en door de getroffen burgers individueel.

fikkieblijf! | 08-07-17 | 07:28

Gaan we weer in de comments. Privacy afschaffen tuurlijk. Domste wat je kunt doen.

Ik snap gewoon werkelijk niet waarom de g20 niet in de Sahara of Siberie plaats vindt. Dit is elke keer hetzelfde liedje.

Er is overigens een verschil tussen kapitalisme en corporatisme. Dat door het protesterende ruig niet wordt gezien.

Libertarianism | 08-07-17 | 07:26

Ja, de actie is een groot succes.
De achterlijke Anne Fleur kraait van vreugde, haar feestje is geslaagd en ze heeft een leuk blogje vol gezellige feitjes gefabriekt.
Dat 99 % van de mensen kotst op dit soort infantiele onnozelheid interesseert niet, op Joop vinden ze het dolletjes, en Anne Fleur, de selfkicker op Joop, groeit en bloeit.

Sorry, ik moest even kotsen.

mallekater | 08-07-17 | 06:32

Maar goed, inmiddels lijkt de inzet van bereden politie gepasseerd station. Ik denk nu eerder aan rubberkogels, honden en mogelijk scherpschutters.

wapster | 08-07-17 | 01:16

Snap niet dat die Duitsers geen bereden politie inzetten. Bij ons heeft zo'n charge met paarden meestal direct het beoogde effect.

wapster | 08-07-17 | 01:01

-weggejorist-

KaTeEm | 07-07-17 | 23:49

Het heeft lang geduurd, maar speciale zwaar bewapende politie is aangekomen.

kereltie_ut_drenthe | 07-07-17 | 23:45

Lastige situatie (understatement). Wat te doen? Recht op demonstreren, vrije meningsuiting, etc. Allemaal gemeengoed van een vrije maatschappij. Maar ergens moet je de grens trekken.
Dit zijn gewoon uitingen van een burgeroorlog. Het oorlogsrecht zou hier moeten gaan gelden. Avondklok, samenscholingsverboden overdag en iedereen oppakken en opsluiten die daar niet aan meewerkt.
Als de rechtstaat wordt aangetast door factoren waar de rechtstaat niet de juiste middelen tegen heeft, dan dient de rechtstaat (tijdelijk) buiten spel te worden gezet, ter wille van het overleven van deze rechtsstaat. Kortom: oorlogsrecht laten gelden, zet het leger in en pak dit soort fascisten aan. Geweld is de grens.

Kolbjorn Varmann | 07-07-17 | 23:35

En de Media zwijgen weer eens.
Nieuwsuur was ook kort: er waren veel vreedzame demonstranten en een paar (2000) zwarte blokkers die een paar auto's in de fik steken.
Het is oorlog maar verder is er niets aan de hand.
Is de toon van de wegkijkers.

Jan Dribbel | 07-07-17 | 23:24

Doodzonde van alle politie-inzet. Had allemaal voorkomen kunnen worden door het linkstuig eindelijk op de terreurlijst te plaatsen. Preventief ruimen en klaar is Keesie.

De Vrijlansier | 07-07-17 | 23:03

De grootste criminelen zitten naar mijn mening toch echt in de G20. Corruptie, geldgraaiers, verdeeldheidzaaiers. G20 is van alle markten thuis.

Indig0 | 07-07-17 | 22:47

Ik heb deze comment van de week gelezen in het topic over het verdwijnen van de middenklasse, en vond hem toen ook al raak en recht in de roos geschreven.
Dat vond de GS redactie dus ook, en inderdaad:
De woede spat van ieder woord, de pijn is echt, de verbetenheid en het onrecht aangedaan aan de gewone hardwerkende burger, die zijn pleziertjes jarenlang opzij zet, om te investeren in zijn studie, zijn werk, zijn huis, in de samenleving.


Maar dan zie je wat er om je heen gebeurt: iedereen doet het rustig aan en wordt aan alle kanten gepamperd.
Hollen heeft geen zin in Nederland.

En alles is zo moeilijk, als je niet meeloopt met de kudde.

King of the Oneliner | 07-07-17 | 22:38

150 agenten gewond..... kijk, eentje, das een ongelukje, kan gebeuren met een opstootje, een verdwaalde elleboog zit zomaar in een diender zijn gezicht, maar 150 ??? dat is geen toeval hoor! Gewapend verdedigen is een keurig gevalletje noodweer.

effedenke | 07-07-17 | 22:35

Gewoon schieten, probleem zo opgelost. (en schiet dan aub graag 'mis' dwz op borsthoogte , geheel in stijl, links van het midden . Maar nu zal ik wel gejorist worden.

effedenke | 07-07-17 | 22:32

@Mannes | 07-07-17 | 19:06
Foei! Deze lieden zijn bezig met jouw mensenrechten te verdedigen en je waardeert het niet eens. (Dit is echt 1 van de reacties op de Joop! Niet van mij uiteraard)

Maria.1 | 07-07-17 | 22:15

-weggejorist-

ger1306 | 07-07-17 | 22:12

En Hitler was eigenlijk ook links, begrijp ik hier...
Jongens ga lekker op yoga.... O nee... dat is ook links.

ger1306 | 07-07-17 | 22:11

fascisten zijn tegenwoordig links

Patatter | 07-07-17 | 20:59

-weggejorist-

PeetCapone | 07-07-17 | 20:55

Net even een stukje uit het wat kinderlijk blogje van Anne Fleur Dekker gelezen. Ik begrijp niet zo goed wat ze nu eigenlijk willen, zoals ik het lees zijn ze voor de-privatisering, tegen kapitalisme en tegen globalisering. Dat lijkt mij dus een soort communistische beweging, maar wat me totaal ontgaat is wat het verschil is tussen communisme en globalisme..

Volgens mij is communisme vergelijkbaar met globalisme alleen heb je het dan over een politieke kaste die de lakens uitdeelt (en de revenuen incasseert) ipv een economische kaste, maar dat is toch lood om oud ijzer?

Er is vast wel iemand in de panelen die zin heeft mij de nuance aan te wijzen....?

Joffri | 07-07-17 | 20:43

Schiet dan gewoon eens een keer. Waarom dit tuig maar gewoon hun gang kan gaan zonder (veel) tegenstand is mij een raadsel. Het zijn gewoon terroristen, klaar.

Markuz2661 | 07-07-17 | 20:21

@ Mannes | 07-07-17 | 19:06
Als vara-lid financieer je dit en ben je medeplichtig aan alles wat er uit joop.nl komt.

TheseDays00 | 07-07-17 | 20:19

En wanneer organiseren WIJ ons?

pendajo | 07-07-17 | 19:39

Ze schaffen niet zo veel meer daar

verzetsman | 07-07-17 | 19:17

Als VARA-lid kijk ik eigenlijk nooit op Joop.nl. Het dagboek is stuitend. Je mag best protesteren en kritisch zijn op de wereldleiders, die meer met zichzelf bezig zijn dan met het oplossen van de wereldproblemen, maar wat het tuig op straat laat zien is niet te verdedigen. Auto's van hardwerkende inwoners van Hamburg worden in brand gestoken, de ruiten van hardwerkende winkeliers sneuvelen en nog erger zijn de slachtoffers van dit geweld, onder wie veel politieagenten. Hiermee pakken ze dus onschuldige medeburgers, maar dat besef schijnt niet aanwezig te zijn.

Mannes | 07-07-17 | 19:06

Net bij 1vandaag was de club van annefleur in beeld. En daar werd de gummielat even op losgelaten, 2 keer. groepje nu vastgezet door de lokale ME. Werd als overwinning gezien door de paupers.
Fleurtje begon natuurlijk dat de ME daar veels te geweldadig was, en hunnie natuurlijk foud, en fleurtje goet.

Stortkoker | 07-07-17 | 18:44

Feuer frei!

Bofkut | 07-07-17 | 18:21

-weggejorist-

Rest In Privacy | 07-07-17 | 18:17

-weggejorist-

perdelul | 07-07-17 | 18:15

Welke Randdebiel plant een G20 top in Links verrot Hamburg

Sukkels!

joppo0 | 07-07-17 | 18:12

Om te janken radio 1 s ochtends. Schuld van de politie

franck7020 | 07-07-17 | 17:36

-weggejorist-

Laurens_Reael | 07-07-17 | 17:29

-weggejorist-

ikkrijgjewel | 07-07-17 | 17:19

Waar zijn de hooligans van Hamburger SV als je ze nodig hebt?

Jan6887 | 07-07-17 | 17:14

Het is een feit: extreem links geweld staat goed op je cv en wordt steevast vergoelijkt

lingo star | 07-07-17 | 16:50

Europa anno 2017 in 5 woorden: communisten, moslims en extreemlinks tuig.

Slipsnifter | 07-07-17 | 16:32

Loopt dat gekke wijf nog steeds vrij rond?

MoonBeebe | 07-07-17 | 16:30

Geweldsverheerlijking komt zoals gewoonlijk vanuit de linksdeugers, de jijbentwelkomzingers, de subsidieslurpers, de beroepsdemonstranten, en de ernstig manipuleerbare sneeuwvlokjes. Alleen die laatste groep beseft dat niet eens. Dat zullen later de "wir haben es nicht gewusst"-roepers zijn.

Schaaldier | 07-07-17 | 16:23

squadra | 07-07-17 | 14:29

De geschiedenis herhaalt zich. Alleen niet op precies dezelfde manier. Er is niets nieuws onder de zon. Het is alreeds geweest in de eeuwen, die voor ons geweest zijn.

Law of the Land | 07-07-17 | 16:13

Lekker wijf? Rare platte hangtietjes (foto 2), rare platte kont (foto 3), geen taille, androgyne kop. Nul reedten.

KenJijDeSwaffelman | 07-07-17 | 16:10

Kaltstellen, het hele zooitje linkse unerwünschten!

Tollebol | 07-07-17 | 16:05

@Memek | 07-07-17 | 14:24
Mis, het was Miezerig Mannetje die met GL in zee wilde.
necrosis | 07-07-17 | 15:14

Dat MM'tje liet ik al buiten beschouwing omdat onze nationale arrogante schoolmeester met dedain van hier tot Jupiter een cloon is van Klaver en vice versa.
Niettemin hebben CDA en VVD het weten op te brengen om niet een, maar zelfs twee keer te pogen de coalitie met GL te smeden, en dat maakt ze voor mij evenzeer "schuldig".
Al ze dat met tegenzin zouden hebben gedaan om MM te plezieren dan zijn ze nog een tikkie miezeriger dan
Pechtold zelve.
Hoe dan ook ze hadden het er graag voor over om de "tokkies" partij even partij te geven.
Indien CDA en VVD de moed en ruggegraat hadden, wat bij beide ontbreekt, om ook GL terroristen uit te sluiten, dan had ik dit antwoord niet hoeven schrijven.

Memek | 07-07-17 | 15:41

Maar gelukkig gaat bij menig linkchsmens de ogen nu ook open.

Lees de reacties op de vlog van AnneFleurDekker (AFD)

joop.vara.nl/opinies/g20-dagboek

Vedor | 07-07-17 | 15:40

Al die kapotte auto's die vervangen moeten worden zijn vast een keiharde klap in het gezicht van kapitalisme...
Echt snugger zijn ze niet.

ZegMaar | 07-07-17 | 15:40

Als ik het goed begrepen heb( maar hoe goed kun je een volkje dat amper fatsoenlijk weet te melden wat het wil, begrijpen?) zijn de protesteerders in Hamburg tegen arremoei,
vóór ontwikkelingshulp en -samenwerking, voor een goed klimaatbeleid en tegen wapenhandel.Tegen belastingontwijking en voor meer gelijkheid.

Da's mooi.
Da's zelfs prachtig.
Lovenswaardig ook.

Maar waarom gaan ze dan zo tekeer wanneer de 20 belangrijkste, rijkste en invloedrijkste landen ter wereld aan tafel gaan zitten om nou net die problemen op te lossen??
Waarom proberen ze dat soort vergaderingen te torpederen?

Ik ben het even kwijt, maar ik krijg toch echt de indruk dat het deze gassies helemaal niet gaat om bovengenoemde nobele doelen, maar dat het gaat om de pure lol van het rellen en dellen, het gratis kamperen midden in de stad en gezellig de politie in elkaar te rammen omdat die druk bezig zijn OOK de reldellertjes zelf te beschermen tegen eventuele terroristische aanslagen.

Tussen de bedrijven door even een groot aantal auto's in de hens zetten,meer dan 80 politiemensen in elkaar slaan cq gooien met flessen en pyrotechnische troep, en gelachuh dattemuh hebbuh!!
Feestje?
WAAR is het feestje?
Nou, in Hamburg is het feestje.
Van een 10.000 volkomen losgezongen asociale idioten.

Een weekje dikke pret op kosten van de samenleving( je weet wel, die mensen die's morgens naar hun werk gaan en 's avond moe thuiskomen) en diezelfde samenleving mag strakjes de klerezooi die ze achterlaten opruimen.

Als ik die 20 vertegenwoordigers van die 20 rijkste landen was..... ik dee geen ene mallemoer om aan hun wensen tegemoet te komen.
Merkwaardigerwijze proberen die mensen dat ondanks dat rattenvolk dat toch te doen.

DAT is pas klasse.

Maar owee wanneer er echt een IS-aanslag wordt gepleegd, daar.
Dan moet je de jankebroeders en -zusters horen jammeren.....

mallekater | 07-07-17 | 15:36

Links laat hier duidelijk haar ware gezicht zien. Het echte gevaar komt van links. Open your eyes and see.... welcome to their reality!

Louis Cypher | 07-07-17 | 15:35

Rechts geweld = ooooh fascisme, boe, slecht.
Links geweld = jaaa activisme, heel goed.

Kanarie_Geil | 07-07-17 | 15:24

-weggejorist-

kaplaarzenverkoper | 07-07-17 | 15:23

XaleX_2 | 07-07-17 | 15:06
Jezusmina. Dat kind is echt te dom om te poepen. Winkeliers hadden spandoeken tegen de G20 opgehangen omdat ze hoopten dat hun ramen er dan in zouden blijven zitten. Allemachtig, dit schele wicht zou echt van de straat moeten worden gehaald.

osolemio | 07-07-17 | 15:22

In één ding, maar dan ook echt in maar één ding, hebben die andere fanatiekelingen, die Allah hakbars, wel gelijk wat mij betreft én dat is dat de westerse democratie niet werkt.
Deze rellen tonen dat ook weer aan!

Burpppp(sorry) | 07-07-17 | 15:21

Het lijkt godverdomme IS wel! En wat doen we daar mee? Juist, bomb the shit out of them!

Pat1982 | 07-07-17 | 15:16

Bigi Bana Boy | 07-07-17 | 14:32
Natuurlijk is het uitschot-gehalte onder die wereldleiders enorm. Alleen, als je dit tuig vraagt wie de ergste vijand is zal toch vooral Trump genoemd worden,en daarna Merkel. Ik heb het sterke vermoeden dat Saoedi's of Erdogan bekritiseren in die kringen niet gewenst is.
Het is het holle geschreeuw van millenials die zo graag een doel in het leven willen, ze willen zo graag iets hebben waar ze tegen kunnen protesteren dat het niet uitmaakt wat het is.

spanarchist | 07-07-17 | 15:15

Hoe werkt dat in zo'n hoofd?
Schoorsteenveger | 07-07-17 | 14:53
.
Vroeger kreeg zo iemand een wit jasje aan met de mouwtjes op de rug. Maar ja, er is fors bezuinigd op de GGZ dus dan krijg je dit.

Lupuslupus | 07-07-17 | 15:14

@Memek | 07-07-17 | 14:24
Mis, het was Miezerig Mannetje die met GL in zee wilde.

necrosis | 07-07-17 | 15:14

Die 'anti'-fascisten lijken verdacht veel op fascisten, behalve dat de fascisten er veel netter uitzagen toentertijd. Het zijn eerder zombies of demonen.
Je hoeft er als jood met een keppeltje waarschijnlijk ook niet te participeren, terwijl je toonbaar als moslim gewoon mee mag doen. Maar ze geven zelf al aan dat ze rijp voor de hel zijn.

watergeus | 07-07-17 | 15:13

@Bigi Bana Boy | 07-07-17 | 14:32
Dus omdat de rijken rijk zijn ga je werkende mensen armer maken door hun bezittingen en inkomen te slopen. Immers als je werkt behoor je niet tot de armsten en je moet wel solidair in de ellende gecreëerd door dit tuig zitten. Maar simpel feit is dat er een hoop schade is, de arbeiders dit moeten ophoesten en aan die zaken die jij noemt geen zak veranderd. Weet jij, weet ik weten hun ook. Dit is gewoon rellen om te rellen.

TheLuggs | 07-07-17 | 15:12

XaleX_2 | 07-07-17 | 15:06
Anne Fleur heeft een flink bord voor de kop en da's ontzettend handig als linkse activist. Het beschermt je voor de realiteit en als er gereld moet worden heb je al een stuk hout voor handen waarmee je de politie te lijf kan gaan.

mirvink3478 | 07-07-17 | 15:09

Dit is allemaal fake news dat GS verspreidt. Luister maar naar Anne Fleur!

"Het is opvallend hoeveel steun we krijgen van omstanders. Mensen hangen uit de ramen en steken duimen op. Bij een verpleeghuis stonden alle verplegers aan de ramen om hun solidariteit te laten zien. Een winkelier deelde voedsel uit. Er hangen veel geïmproviseerde ‘NO G20’ spandoeken achter de ramen. Dit is echt fantastisch: mensen zijn klaar met de militarisering en de verkeersblokkades van de politie en ‘strijden’ met ons mee."

XaleX_2 | 07-07-17 | 15:06

Ik zit met stijgende verbazing te kijken. Overigens ook niet goed voor je bloeddruk. Waarom wordt het zwarte blok niet ingesloten door de politie en afgevoerd? Allemaal. Ook al heb je niets vernield het feit dat je er bij loopt en niets of niemand een strobreed in de weg legt zegt genoeg.

Totdat straks een bewoner het te veel wordt in zijn auto stapt en door de menigte vlucht. Dan zijn de rapen gaar. Ik zou hem begrijpen alleen de rechter denkt daar vast anders over.

Ik zal maar niet zeggen wat er wat mij betreft met die lui mag gebeuren want dat zou een oproep tot geweld zijn en ik pas er voor mij te verlagen tot hun niveau.

exqueeseme | 07-07-17 | 15:05

Aha, dus volgens Joop links:
- 160 gewonde politieagenten is oke.
- Zeggen dat vrouwen (feitelijk) "minder ambitieus zijn" is niet oke.
.
Goed dan weet ik dat weer...

hotmint | 07-07-17 | 15:04

Is die rus zo klein, of loopt Trump op hakken?

W_F | 07-07-17 | 15:04

3 op een rij, wereldoorlogen waren door duitsers gestart. Gaan ze gvd weer los? Pik deze shit niet, voor mijn volk en vaderland.

rattenvanger XL | 07-07-17 | 15:04

Dit zijn geen demonstranten maar terroristen, ik zou ze als zodanig behandelen. Van te voren waarschuwen, 1x, daarna schieten, echt veel doden heb je niet nodig.

GerMonster | 07-07-17 | 14:59

Wie kan mij uitleggen, dat de linkse demonstrant tegen de G20 is, globaliseren. Vervolgens wel stemt op partijen die graag 1 europa zien.

Ik begrijp het niet, werkelijk niet..

o0hdw0o | 07-07-17 | 14:59

Ga zo door linksch. Laat zien waar je voor staat!

nomo | 07-07-17 | 14:59

Zonde van Hamburg, was het maar Brussel, daar zijn nog wel wat leuke kantoorpandjes te "renoveren"; ze zijn te herkennen aan een blauwe vlag met sterren.

Memek | 07-07-17 | 14:58

-weggejorist-

franck7020 | 07-07-17 | 14:57

Heerlijk consequent, die Anne Fleur.
"Wij gaan niet met kwade ideeën naar Hamburg, maar slechts om ons democratisch recht op demonstratie en vrijheid van meningsuiting uit te voeren."
En dan even werder:
"Door een massale actie van burgerlijke ongehoorzaamheid gaan we proberen de samenkomst van wereldleiders te voorkomen."
Uiteraard enkel melding van politiegweld, niet van brandende auto's en zo. En de pers krijgt en passant het verwijt te weinig aandacht te hebben voor de vredelievendheid van deze of gene demonstrant of sympathisant.
Hoe werkt dat in zo'n hoofd?

Schoorsteenveger | 07-07-17 | 14:53

@Bigi Bana Boy | 07-07-17 | 14:32
Het enige wat de relschoppers vandaag voorelkaar krijgen is een verhoging van verzekeringspremies over de hele linie. Verder helemaal niets.

Rest In Privacy | 07-07-17 | 14:51

Sta je dan als agent en mag beetje tegengas geven terwijl links en rechts van je collega's vol in de brand staan als was het een IS executie in progres en dan staat ook de tegenstander te juichen, weet je ook gelijk waarom er niks aan IS terugkeerders gedaan wordt, links ziet gewoon gelijkgestemden in IS als het tegen de macht van de overheid (rechts) gaat.

Umberto die trotzoni | 07-07-17 | 14:51

Kom maar op Thierry: tijd voor een speech over Caesar, dobbelstenen en de Rubicon. Dan kan het leger ook komen.

frank87 | 07-07-17 | 14:48

Nathan R Jessup | 07-07-17 | 14:23
Dat denk je fout. Links kan daar staan omdat ze toch niks te verliezen heeft. Ze zitten allemaal in de uitkering. Rechts gaat gewoon naar het werk en heeft hier geen tijd voor. Ze hebben ook geen zin om rellend op beeld te staan en hun baan te verliezen. Maar dat wil nog niet zeggen dat dat agressieve terroristische werkschuwe linkse kutvolk in de meerderheid is.

osolemio | 07-07-17 | 14:46

@mezelf
Bundeswehr...

Charles de Batz | 07-07-17 | 14:45

Nathan R Jessup | 07-07-17 | 14:23

Dat soort democratie hoef ik niet... Dan vestig ik mijn hoop toch liever op het opstaan van wat generaals en kolonels, die niet de sociale academie maar de militaire academie hebben afgerond, en de "democratie" eens even een tijdje op een lager pitje zetten.
Eerst eens wat dingen op orde zetten: Grenzen dicht en bewaken, Islam aanpakken, alle vormen van terreur aanpakken (met name dus de linkse en Islamitische terreur), migratie tegengaan/stoppen, legers versterken, harder en strenger straffen, criminaliteit de kop indrukken etc. als die doelen allen bereikt zijn, dan kunnen we dan langzaam aan misschien weer voorzichtig gaan denken over de soort van democratie die we daarna gaan invoeren.

Burpppp(sorry) | 07-07-17 | 14:45

Acidbrain | 07-07-17 | 14:43

Zuur en hersenen, tja....

kwark001 | 07-07-17 | 14:44

Bij NRC lees je niets over het grote aantal gewonde politieagenten, maar over 'enkele auto's' die in brand zijn gestoken. Kennelijk mogen de lezers niet weten hoe gewelddadig deze linkse demonstranten zijn. Weet je wiens droom vannacht ook in rook is opgegaan. Die van Marcouch. Na dit weekend zullen nog meer agenten PVV stemmen.

Droop | 07-07-17 | 14:44

Bigi Bana Boy | 07-07-17 | 14:32
Ja maar Boy, we waren zojuist een beetje overeengekomen dat we dan op bepaalde lui stemmen met woorden. Als men hier op 15 Maart daadwerkelijk met de hooivorken die nepuitkomst had verwelkomd, had iedereen er schande van gesproken.
Geen gelijke kappen dus.
Ik snap je punt overigens best wel, het zijn ook een stel boeven natuurlijk. Maarja dat is publiekslieveling Willem Holleeder ook.

Cobalt bomb | 07-07-17 | 14:44

-weggejorist-

Acidbrain | 07-07-17 | 14:43

193 dode landgenoten. Ik herinner jullie er nog maar even aan.

Bigi Bana Boy | 07-07-17 | 14:42

Cor Netto | 07-07-17 | 14:37
Nee, we moeten Putin, Erdogan en de Saoedi's om er maar een paar te noemen met alle egards welkom heten. Dat is waar ook.

Bigi Bana Boy | 07-07-17 | 14:39

Nathan R Jessup | 07-07-17 | 14:23
Fijn Mark, dat je ook een duit in het zakje doet.

Cobalt bomb | 07-07-17 | 14:39

Extreem links is 234234x erger dan extreem rechts.

Brainder | 07-07-17 | 14:37

Nooit meer links.

Cor Netto | 07-07-17 | 14:37

Havenwerker | 07-07-17 | 14:27
Je hebt gelijk hoor, maar lees : Bigi Bana Boy | 07-07-17 | 14:32 En alvast excuses voor mijn slecht functionerende toetsenbord (er is nmö nogal het eea aan letters weggevallen zie ik).

Bigi Bana Boy | 07-07-17 | 14:34

kwark001 | 07-07-17 | 14:20
Rellen op deze schaal zijn verwerpelijk, maar kijk eens naar die heerlijke verzameling "de wereldleiders" dat daar op die G20 zit. China, de EU (ullei zijn welko in ons land), Rusland (MH17 iemand ?), Saoedi-Arabië, Erdogan, Trump, "wir schaffen das" Merkel. Wat moeten ze dan doen in Hamburg ? De vlag uithangen voor dat stel ?

Maar zoals altijd loopt iedereen hier op GS leeg op dat inderdaad linkse tuig en vergeet men het grote plaatje. En dat is hoe de boven-ons-gestelden altijd de macht blijft houden. Zet bevolkingen onder druk en ze vallen elkaar onderling aan. Pauper tegen pauper. Gewone Jan Lul tegen Jan Lul. Het werkelijk tuig blijft zoals altijd buiten schot. Ze weten wel hoe dat werkt hoor.

Bigi Bana Boy | 07-07-17 | 14:32

Law of the Land | 07-07-17 | 14:11
nl.wikipedia.org/wiki/Libanese_Burger...
Dank voor uw reactie. Optimisme is prima, zolang je maar goed blijft opletten. Dit is wat in Libanon gebeurde:
¨Hiertegenover stond dat Libanon een steeds grotere groep moslims huisvestte en veel pan-arabieren en mensen met een links gedachtegoed tegenhanger waren van de westers-georiënteerde regering¨. Deze bundelden hun krachten.
250,000 doden en 1 miljoen vluchtelingen.

squadra | 07-07-17 | 14:29

Er liggen 2 agenten in het ziekenhuis met schotwonden ff serieus, welke achterlijke paardelul gaat dit goed praten...... twitter.com/PolizeiHamburg

ikdenkwat | 07-07-17 | 14:28

''The limitation of riots, moral questions aside, is that they cannot win and their participants know it. Hence, rioting is not revolutionary but reactionary because it invites defeat. It involves an emotional catharsis, but it must be followed by a sense of futility.''
- Martin Luther King, Jr.

Usefullidiot | 07-07-17 | 14:27

kwark001 | 07-07-17 | 14:20
Dan krijg ik toch de indruk, dat er twee soorten onvrede heersen. De onvrede in Hamburg is toch van een andere orde als de onze hier op GS.

Graaf van Egmont | 07-07-17 | 14:26

Ik heb ongelofelijk respect voor deze politie mensen. Dat zijn de helden.

deMAZEL49 | 07-07-17 | 14:25

Een paar dagen geleden was de Duitse pers nog in rep en roer vanwege het groeiend aantal rechtsextremisten. Nu brandt Hamburg op tientallen plekken en zijn er meer dan 100 politieagenten gewond geraakt door de honderden extreem linkse antifa's die daar protesteren, molesteren en vandaliseren. En als de brandjes zijn geblust zal de pers weer verder gaan met jammeren over het mogelijke gevaar van extreemrechts.

mirvink3478 | 07-07-17 | 14:25

Er zijn heel deugende politieke partijen in Nederland met de VVD en Rutte voorop die, vingerwijzend naar de PVV vanwege hun vermeende "tokkie" gehalte, maar al te graag een coalitie hadden willen vormen met een sympathisant van dit soort terreur: Groen Links en linkse hard liner Klaver.
Zegt dat iets over hun inborst, ja, alles!!

Memek | 07-07-17 | 14:24

Waar extreemrechts alleen wat boze witte mannen met een varkensmutsje op de been kan brengen lukt het links om 20.000 man op de been te krijgen, ze zijn inderdaad met meer en zoals het in een democratie hoort zal iedereen zich bij deze groep moeten aansluiten.
Dat zijn de regels van een democratie.

Nathan R Jessup | 07-07-17 | 14:23

Toch knap..... Hamburg in de fik. Daar had de RAF zo´n driekwart eeuw geleden toch wel 1000 lancasters voor nodig.

drs kwenie | 07-07-17 | 14:21

Bigi Bana Boy | 07-07-17 | 14:18

Juist! Er heerst een enorme onvrede onder de bevolking, in heel Europa.

kwark001 | 07-07-17 | 14:20

Is de volgende locatie voor een G-huppeldepup al bekend? Ik zou de locale autobezitters en middenstanders adviseren om zich te bewapenen met zwaar kaliber luchtbuksen etc. Dit is gewoon Urban Warfare, demonstratie m'n reet!

Gen. Maximus | 07-07-17 | 14:18

Misschien zijn demense het ongebreidelde neo-liberalisme, marktdenken en die hele megalomane politieke wereldleiders maffia wel zat ? De één uit het door op de Wilders, Trump, Le Pen of tegen de EU te stemmen, de ander door rellen te trappen.

Bigi Bana Boy | 07-07-17 | 14:18

LibertasSimplex | 07-07-17 | 14:05
Dat is dus niet waar, daar komen de internationale stoottropen van de Antishampoomerkterroristen ook op af.
Voertaal zal onderling niet alleen duits zijn.
Op de radio duitsland, gelul over het deugmuziekfestivalletje gisteren in Hamburg. Dat zet de toon in de duitse media wel.

Cobalt bomb | 07-07-17 | 14:16

Fucking millenials. "Wij hebben overal recht op, wij hebben geen enkele plicht, wij hebben het gelijk aan onze zijde, geweld mag voor het grotere doel maar onze democratische rechten moeten te allen tijde gerespecteerd worden."
Gewoon met scherp schieten, er gaat niets aan verloren.

spanarchist | 07-07-17 | 14:15

Mochten die linkse apen gewond raken door een gummieknuppel of een kogel bellen ze natuurlijk vast geen ambulance. Die rijden namelijk op diesel.

Tipped Relic | 07-07-17 | 14:14

Mijn oma moest als 14 jarig meisje, zeven dagen per week, huishoudster worden bij een bakkersfamilie om het gezin van haar eigen ouders te helpen het hoofd boven water te houden. Tegenwoordig gaan de nodige meisjes van die leeftijd op hockey en fagot-les, lopen al twee jaar bij een psycholoog omdat ze oneindig veel aandacht nodig hebben. En dragen designer kleding gemaakt van hennep, om extra te deugen. En omdat tegenwoordig iedereen een universitaire opleiding moet kunnen afronden zijn ze als ze gaan studeren ook nog zelfbenoemd intelligent en interessant. (Geldt natuurlijk ook voor de nodige jongens, maar hoorde vandaag voor de zoveelste keer (van een intelligente dame) dat de meisjes het allerergst zijn.) Mijn oprechte medeleven meneer en mevrouw Dekker! *hele diepe zucht maakt*

benjeallanggek | 07-07-17 | 14:13

Deze mensen wassen zichzelf niet.

Accident_Prone | 07-07-17 | 14:13

Nou, op die video vanuit de tram kan je heel goed zien hoe de politie het geweld initieert, he muts, met je groene en rode vinger. Ik heb ook een vinger voor Anne Fleur......

Maar dat publiekelijk om hulp roepen door de politie gaat nog eens heel groot worden in Europa.... eerst Zweden, en nu Duitsland binnen een paar dagen.

Geeft veel vertrouwen voor als die gestolen wapens uit Portugal opeens opduiken in de verkeerde handen.

Carlitros | 07-07-17 | 14:12

-weggejorist-

Synthese | 07-07-17 | 14:12

Let op, die linksen gaan een verbond aan met militante islam.
squadra | 07-07-17 | 13:53

Zie al een tijd meer gevaar vanuit links-radicale hoek (SJW, AFA, anti-), dan vanuit islam. Acht het zeer wel mogelijk dat islam op langere termijn nog wel eens de laatste stootkussen gaat kunnen zijn tussen beschaving (rechtsorde) en complete anarchie en barbarij. Maar goed, ik ben dan ook een onverbeterlijke optimist.

Law of the Land | 07-07-17 | 14:11

Nederland, stuur de Rotterdamse ME en hondenbrigade NU!

ikdenkwat | 07-07-17 | 14:11

Linkse Joop, anti globalistisch en toch pro EU.
Wie snapt het nog?

Ben-Bataaf | 07-07-17 | 14:11

waarom dringt de gedacht:" punt 50 op affuit" zich aan me op?

razwanzel | 07-07-17 | 14:10

sinar2 | 07-07-17 | 14:03
Wellicht zijn er nog wel wat internet rechercheurs die op alle kanalen kijken. 4chan is ook al bezig.

Cobalt bomb | 07-07-17 | 14:09

Anne Fleur heeft later iets te vertellen tegen haar Turkse kinderen..

Patje2011 | 07-07-17 | 14:07

Ik vind het jammer dat de Sovjet Unie niet meer bestaat, konden we die linkse hippies naar hun droomland deporteren. Noord-Korea is ook een optie.

Mr.PvanderAart | 07-07-17 | 14:07

-weggejorist-

Fukallahalholland | 07-07-17 | 14:06

Merkel zou is aan Poetin moeten vragen hoe hij zoiets oplost.
glaaf | 07-07-17 | 14:03
Mijn vrouw is Russisch. Die vindt het wel meevallen: niet iedere demonstrant verdwijnt spoorloos, zegt ze :-)

Gajus | 07-07-17 | 14:06

Elkaar de moffentent uitvechtende moffen. Geweldig.

LibertasSimplex | 07-07-17 | 14:05

@Is dit nog nieuws? | 07-07-17 | 13:53
Reken maar dat er zat beelden zijn van die gasten voordat ze die sok over hun kop trokken.

sinar2 | 07-07-17 | 14:03

Wat heeft dit met een demonstratie te maken?
Merkel zou is aan Poetin moeten vragen hoe hij zoiets oplost.

glaaf | 07-07-17 | 14:03

Het is hetzelfde als bij de krakersrellen in Nederland; links tuig mag ongehinderd plunderen, vernielen, jatten en anderen in hun vrijheid beperken.

Franker | 07-07-17 | 14:03

Vind het onbegrijpelijk dat autoriteiten en MSM zo zachthandig met dit asociale tinnef omgaat. Hardhandig ingrijpen, knuppels, honden, rubber kogels zonodig scherp.

Keerf II | 07-07-17 | 14:00

Kristallnacht 2.0
Links, dus het mag gewoon, nota bene tegen eigen bevolking... althans die zijn de dupe!

Eén Pegida rel die de helft zo heftig zou zijn en alles en iedereen die iets met Pegida ("rechts") te maken zou hebben zou opgepakt worden. Pegida zou verboden worden én Pauw, Jinek etc etc zouden dagen-/weken-/maanden lang over niets anders meer lullen.

Burpppp(sorry) | 07-07-17 | 14:00

@Is dit nog nieuws? | 07-07-17 | 13:38
Jezus, het is daar gvd oorlog lijkt wel. Waar gáát dit nog over. Dit heeft toch echt helemaal niks meer met protesteren te maken??? Eén klein "voordeel" hieraan is wel dat Links definitief het masker heeft laten vallen wat betreft hun moraal en zogenaamde "vreedzaamheid". Ze zijn bij o.a. de Joop en VK nu zo "af" dat ze de 1e 50 jaar stil en zich rot schamend in een klein hoekje mogen ophouden wat mij betreft. En dit soort vullis neemt dus anderen vinger wapperend de maat, right....

Sjefke7807 | 07-07-17 | 13:59

DE NOS doet ook lekker mee met het wegkijken weer. We mogen een paar zittende mensen zien maar de werkelijke beelden van een slagveld zenden ze niet uit. Het nieuws van alle kanten... me hoela

Barbara Drijfzand | 07-07-17 | 13:59

squadra | 07-07-17 | 13:53
Wordt aan gewerkt. Want de NL samenleving gaat keiharde klappen krijgen indien de burger niet ingrijpt. Het is helaas noodzakelijk. We kunnen niet mee vertrouwen op de Overheid , de politie en Defensie. Die zijn al helemaal uitgehold en onbetrouwbaar door de 5e Colonne.
--
Indien er vandaag iets groots gebeurd in NL, is er geen centraal gezag meer dat bestaat al niet meer. Het zal 1 grote ellende worden waarbij diverse groepjes de macht zullen proberen te grijpen. Nederland is verzwakt en niet mer in staat om de eigen burgers te beschermen. En dat weet IS ook, en dat weet Soros ook...

Mark_D_NL | 07-07-17 | 13:58

Ook leuk is dat net de nieuwe meme-wars zijn uitgebroken. What a time to be alive. All these happenings!!

panzerIV | 07-07-17 | 13:58

Toch wel weer ironisch hoe al die zogenaamde "anti-fascisten" een soort van Kristalnacht in Hamburg houden met hun intolerantie jegens iedereen die een andere mening heeft. Fuck you Anne Fleur! Fuck you Indymedia! Fuck you Joop.nl!

Xirdalan | 07-07-17 | 13:57

Zouden die portugese wapens nu weer opduiken in Hamburg??

Cobalt bomb | 07-07-17 | 13:56

Dit lijkt mij gewoon georganiseerd extremistisch geweld. Middels npo, vara, joop lijkt mij de subsidiekraan hiervan maar beter dichtgedraaid kan worden.

TheseDays00 | 07-07-17 | 13:56

Het is natuurlijk al vaker gezegd - en dat wil toch wat zeggen - maar JOOP is gewoon een ordinaire haatsite.
Als je daar "witte man" door Jood of Moslim vervangt, staat binnen een dag de AIVD op je stoep.

Rico Tampeloerus | 07-07-17 | 13:54

Onze eigen staatstelevisie vindt het gewoon prachtig al die idealen van jonge mensen die auto's in de fik steken.

tipo | 07-07-17 | 13:54

@ Sjefke7807 | 07-07-17 | 13:48

Extreem-rechts als rechts neerzetten, dat is de greatest trick ever pulled. Het nationaalsocialistische gedachtegoed van extreemrechts sluit het gebruik van de term 'rechts' uit, in mijn ogen.

Sjors W. | 07-07-17 | 13:53

Hogere orde van geweld nu. Binnenlandse onlusten. De volgende stap is burgeroorlog. Let op, die linksen gaan een verbond aan met militante islam. De fundamenten onder de rechtsstaat vallen weg, anarchie en terreur gaan heersen. Dat is ook precies waar linkse doctrine eindigt: angst en wanhoop. Net als bij die ¨godsdienst¨.
De oplossing is helaas niet fraai. Maar formeer snel een paramilitaire beveiligingsmacht onder bevel van burgers.
Treed ongenadig hard op. Desnoods onder een afgezwakte lokale staat van beleg. Het is 1933...

squadra | 07-07-17 | 13:53

Ben je ook mooi klaar mee om nu in Hamburg te wonen. Extreem links of rechts beide keihard aanpakken. En laat ze de volgende keer dit lekker in een woestijntje of steppe doen...

Infernoss | 07-07-17 | 13:52

-weggejorist-

Noltie | 07-07-17 | 13:52

Hebben deze mensen niet in de gaten dat ze op een roze wolk zitten.Schreeuwen dat alle mensen het recht hebben om naar europa te komen.Dit zal de generatie zijn die meerdere miljoenen mensen straks een levenslange uitkering zullen moeten betalen.Deze gutmenschen zullen straks een gezinnetje stichten en er achter komen dat ze tot hun 75ste zullen moeten werken.Om al die miljoenen vakmensen die helaas nooit aan het werk zullen gaan,van levensonderhoud zullen moeten voorzien.Tjonge jonge wat een kneusjes. Dit moet onze toekomst voortbrengen. Ik raak nu al in paniek.

deMAZEL49 | 07-07-17 | 13:50

Bewijst maar weer eens, links is de werkelijke vijand.

oranjerood | 07-07-17 | 13:49

Je wilt ergens tegen demonstreren en wat doe je? Auto's van mensen in de brand steken en ruiten van winkeliers ingooien die er helemaal niets mee te maken hebben.
Veel van die AFA figuren kicken gewoon op geweld en zijn uit op vernielingen. Ze zoeken alleen een reden om hun gedrag goed te praten.

Osdorpertje | 07-07-17 | 13:49

Gajus | 07-07-17 | 13:46

Voor zolang het nog duurt ...........

doskabouter | 07-07-17 | 13:49

@gerrit5042 | 07-07-17 | 13:41
Kunt ons dat dan ook even aantonen? En kom niet met Hitler want die was Nationaal Socialist, Links dus, overgoten met een nationalistisch sausje. Want voorlopig zien we voornamelijk Links geweld en Linkse terreur. De doden die er te betreuren vielen zijn ook voornamelijk door Links veroorzaakt.

Sjefke7807 | 07-07-17 | 13:48

De NOShit rept nergens over. Tijn, huilen. Scum.

Normpje | 07-07-17 | 13:48

Dit heeft niets met demonstreren te maken. Dit is terreur zaaien. Drie keer waarschuwen en dan schieten met scherp. Direct de kop indrukken, wie niet luisteren wil moet maar voelen.

Croisantneuf | 07-07-17 | 13:47

Mooi hé, dat linkse engagement voor een rechtvaardige samenleving.

Law of the Land | 07-07-17 | 13:47

Gezien het feit dat er op de politie wordt geschoten en het aantal gewonde agenten denk ik dat met scherp schieten nog niet zo'n slechte optie is. Er moet toch ergens een grens worden getrokken. Wat een ongelofelijk tuig.

osolemio | 07-07-17 | 13:47

drastic | 07-07-17 | 13:40
Je loopt achter. tv mag uit. Internet voor al uw info!

Gajus | 07-07-17 | 13:46

Mooi dat Melania nu direct het linkse geteisem ervaart. Dat zal de kracht en vastberadenheid van The Don tegen links alleen maar doen toenemen.
Kom niet aan Trumps vrouwen!!!

Aristotalloss | 07-07-17 | 13:45

Hopelijk dat aan de hand van camerabeelden er later alsnog enorme opsporingsacties komen om het tuig op te pakken. En dan voor terrorisme bestraffen.
En sites als joop vervolgen voor haatzaaien en het ondersteunen van terrorisme.

sinar2 | 07-07-17 | 13:44

Jezus dat is geen protest maar oorlog... zelfs agenten met kogel gaten! Geweld stop je niet met aardig zijn, schiet er een paar neer en je zal zien dat de rest zo mak als een schaap wordt.

Mark_D_NL | 07-07-17 | 13:44

Toch wel een wobje waard wat die Anne-Fleur nu hiervoor krijgt. Op kosten van de Nederlandse belastingbetaler Operatie Gomorra nog eens dunnetjes overdoen.

panzerIV | 07-07-17 | 13:44

Die mensen die volgens AnneFleur uit de ramen hangen om hun toe te juichen en te ondersteunen... Die mensen zijn als de dood dat ze zelf slachtoffer worden. Dat is geen ondersteunen AnneFleur, dat is onderwerping. In je eigen fascistoide beleveniswereld heb je niet door dat jij de Nazi bent die het getto binnenwandelt. De slavendrijver de het slavenmeisje uitkiest. Ziek zijn de Antifa's.

Alexis de T. | 07-07-17 | 13:43

Behalve Anne Fleur, Fransisco (via diverse aliassen in de reaguurpanelen daar) juicht er helemaal niemand op joop.nl. Ik heb net de commentaren gelezen aldaar... 90% ervan kun je zo doorplaatsen op GeenStijl. Precies dezelfde strekking.

Stormageddon | 07-07-17 | 13:42

-weggejorist-

gerrit5042 | 07-07-17 | 13:41

ik heb vier Duitsche zenders via de ziggo, een keizerdrama en een krokodil-natuurfilm en idd een g20 blablabla zender.
Is het daar net zo gesteld met nieuwsberichting als hier?

drastic | 07-07-17 | 13:40

gewoon de voorste 10 afknallen dan is het zo voorbij. levensbedreigend dan mag je toch gewoon schieten

mmkk | 07-07-17 | 13:40

-weggejorist-

Masteryu | 07-07-17 | 13:40

En de BBC weet niks beters dan een 'slachtoffer' te laten zien dat zeer terecht pepperspray in haar gore linkse bek gespoten heeft gekregen.

Voor het echte PC-werk moet je toch echt in het VK zijn...

Ichneumonidae | 07-07-17 | 13:39

Die inwoners van Hamburg pikken ook veel trouwens. Onschuldige auto's van onschuldige mensen in de fik steken.

doskabouter | 07-07-17 | 13:39

Maar Anne Fleurtje toch, weet je niet dat autobranden slecht zijn voor het milieu?

Tietmier | 07-07-17 | 13:39

Wen er maar aan. Dit staat Frankrijk de komende 5 jaar ook te wachten. Macron met zijn hervormingen en dan ook nog de islamitische banlieus. Dat krijg je ervan als je je beschaving door links laat bewaken.

nietvaneergister | 07-07-17 | 13:39

Er vis in Hamburg gewoon een verbod op gezichtsbedekking. Maar kennelijk is het maar een verbod, dat je natuurlijk nooit kunt handhaven, want werkt ecalerend.
Het trieste vind ik nog de opnames die vanuit de bus gemaakt zijn, De inzittenden houden zich muisstil als vogeltjes in een volière, waar de kat rond sluipt.
Dit is er dus van Duitsland geworden na 2 oorlogen te hebben verloren. Zoals ze toen riepen Führer, wir folgen dir, kruipen ze nou weg en folgen niemand meer.

Graaf van Egmont | 07-07-17 | 13:38

www.dumpert.nl/mediabase/7184259/e10ba...
Kijk ook dat 3e filmpje met die rode auto.
media.dumpert.nl/tablet/e10bac58_IMG_4...
Links gastje ziet auto staan, rent naar maat met rugzak, komt terug met fakkel, slaat raam in, fakkel erin en weer weg.
Daar gaat je auto.
Groot succes allen.
*waarom er niet geschoten wordt komt doordat dit het electoraat is van partijen zoals Groen Links.

Is dit nog nieuws? | 07-07-17 | 13:38

Toch heb ik wel respect voor gasten zoals anne-fleur en haar vrienden.
Nemen allemaal verlofdagen op om te demonstreren.
Ze konden eigenlijk geen vrij krijgen, maar dreigden ontslag te nemen dus is de werkgever over stag gegaan omdat ze in principe onmisbaar zijn op de werkplek.
Dit soort bruinhemden (reaguurders die op joop geen ban krijgen) moet natuurlijk nu de hele bouwvak doorwerken, verlofdagen zijn al op gegaan aan vredelievende demonstraties.
Of zullen ze onbetaald verlof hebben opgenomen?

LK1964 | 07-07-17 | 13:37

gelukkig heeft beria maas het gevaar ruim van te voren herkend met zijn internetgestapo wet.........

Bread_Pitt | 07-07-17 | 13:37

Sie shaffen das (wieder) nicht.

Maar wat mij betreft roepen ze één of andere staat af en zetten ze het leger in. Dit is geen democratie meer dit is fascisme en terror.

doskabouter | 07-07-17 | 13:36

joop.nl en dus fascisco van jole laten nu gewoon zien dat ze extreem-links en geweldadig zijn, alle ontkenningen (hunnies begonnen, wei waren liev) in de blog ten spijt waar je zo doorheen leest.

TheseDays00 | 07-07-17 | 13:36

Met scherp schieten op die lui. Met je poten van andermans spullen afblijven.
--
En verder, tsja links. Helaas zijn er meer linkse mensen omdat linkse mensen over het algemene lui en dom zijn. Rechtse mensen hebben liever echt werk (geen suf subsidie baantje), presteren zelf liever iets ipv schoppen tegen alles wat je niet hebt en jaloers maakt.

Mark_D_NL | 07-07-17 | 13:36

Gooise Anne Fleur wordt de nieuwe Volkert.
Kwestie van tijd.

leo de pejo | 07-07-17 | 13:35

Het ergste aan rechts is het onvermogen om zich op een eenzelfde manier te manifesteren. Het precedent ligt er toch gewoon ?

netniet | 07-07-17 | 13:34

Het is links geweld, dus het mag...

momferd69 | 07-07-17 | 13:34

Business as usual.

Geweld wordt altijd geëntameerd door links-extremistische fascisten. Kogels komen van links; terreur ook.

Varkenskoppen bij moskeeën en bekladdingen van moskeeën, ja, die komen van rechts. Totaal niet goed te praten, hoor, hou me ten goede, maar het "georganiseerde" geweld van links maakt me uiteindelijk een stuk banger.

Dr_Johnson | 07-07-17 | 13:34

Tijd voor een conceptwet waarin de marges van " pro-actieve" zelfbescherming van lijf, leden en eigendom wat worden verruimd in dit soort situaties. Dan krijgt de ME gelijk wat ondersteuning van zeer gemotiveerde burgers .

Moresnetunited | 07-07-17 | 13:34

@keestelpro | 07-07-17 | 13:19
Links en Islam van hetzelfde zwarte laken een pak; daar heeft Houllebecq een interessant boek over geschreven.
en.wikipedia.org/wiki/Submission_(nov...)

Gezichtsbedekking verbieden en rubberen kogels zijn een goed begin. Wie denkt dat je fascisme met fluwelen handschoentjes kunt temmen, mag nog maar eens terugdenken aan eerdere tijden waarin het fascisme in haar vele vormen is verslagen.

ZegMaar | 07-07-17 | 13:33

Nicht um Hilfe schreien in die restliche Bundesländer, sondern 10 Kalashnikovs sind genuegend, vorausgesetzt dass jede zumindestens 5 minuten losfeuert.

Brulboei_61SB | 07-07-17 | 13:33

Agenten die vol in brand staan door molotovcoctails, maai dat schorem neer met een mitrailleur. Wat een zooitje daar.

Normpje | 07-07-17 | 13:33

De commentaren op joop.nl op het bericht van AFD zijn gelukkig ook niet mals.

henkvaningrid | 07-07-17 | 13:33

En dan zeggen ze de Rechts de ergste zijn..

miknic | 07-07-17 | 13:33

Het zou gvd je auto maar zijn die daar in vlammen op gaat...
Urinezuur | 07-07-17 | 13:28
En het zijn er veel....
Ben benieuwd wat er zal gaan gebeuren. Verzekeringen sluiten molest en terrorisme doorgaans uit. De stad Hamburg aansprakelijk stellen dan maar?

Gajus | 07-07-17 | 13:32

@keestelpro | 07-07-17 | 13:19
Precies. Ze zeggen tegen fascisme te zijn maar zijn hierbij totaal uit het oog verloren dat zij nu zélf de fascisten zijn geworden. Ik ga de filmpjes niet eens kijken want dan knapt er ergens een pakking in mijn lijf van de woede. Dit soort volk heeft in hun hele leven nog geen dag gewerkt en wordt met alle egards omringd. Ik heb me letterlijk kapot gewerkt in 30 jaar en ik mag het uitzoeken verder.

En ik heb meelij met de bewoners en winkeliers die hun have in vlammen zien opgaan door dit soort I.Q. gemankeerd tinnef.

Sjefke7807 | 07-07-17 | 13:31

Ik zei het eerder: terugkerende 'demonstranten' die geweld hebben gebruikt net zo behandelen als terugkerende jihadisten en Syriëgangers die geweld gebruikt hebben. In het cachot.

henkvaningrid | 07-07-17 | 13:31

Hettiet | 07-07-17 | 13:28
Dat is geen waarschijnlijkheid, dat is een zekerheid.

Cobalt bomb | 07-07-17 | 13:29

-weggejorist-

jekalemoeder.nl | 07-07-17 | 13:29

Wie is die Anne-Fleur? En waarom wordt er aandacht aan dat meisje geschonken?
T is een beetje hetzelfde als met van die transporten tegen kernafval. Links krakers-tuig dat uit hun ongewassen kraakpanden is gekropen. Afknallen die paupers, hoeft maar paar keer te gebeuren en dan loopt het de volgende keer veel gemütlicher bij zo'n "succesvolle demonstratie". Moletof's naar agenten. Idioten!

Is dit nog nieuws? | 07-07-17 | 13:29

-weggejorist-

R.B.Scott | 07-07-17 | 13:28

En het is weer zo simpel; 1. je nodigt ze uit voor gesprek (dan heb je namelijk formeel een alternatief geboden) 2. je waarschuwt 1 keer (bijv.straatverbod, samenscholingsverbod, geen vernielingen etc) 3. schieten
Het is helemaal niet erg als het tot nr. 3 komt. De wereld wordt er een stuk beter van.

npo | 07-07-17 | 13:28

Tja... je moet toch iets doen voor je uitkering... al is het maar één keer per jaar.

duitse herder | 07-07-17 | 13:28

Het zou gvd je auto maar zijn die daar in vlammen op gaat...

Urinezuur | 07-07-17 | 13:28

Diep triest en schandalig. Ik heb er geen andere woorden voor.De lefties gaan tot aan het gaatje en moorden waarschijnlijk net zo makkelijk als de eerste de beste jihadist.

Hettiet | 07-07-17 | 13:28

Zo de jongens en meisjes van Pegida, AFD, Rood en Jonggroen en ander afvalspul hebben het voor elkaar.Iedereen heeft de pest aan ze want het is één pot nat vullis, het kost ons kapitalen( en niet alleen dit soort zomertripjes, maar ook de aangerichte schade en niet te vergeten de uitkeringen).
Zeg even tegen Annetje Fleurtje dat ze goeie vrienden heeft uitgekozen, de ultrarechtse criminele organisatie Pegida strijden dezelfde strijd.

mallekater | 07-07-17 | 13:27

O ja, beste Van Rossem:
Het is niet "Oost versus West", maar "Oost ontmoet West"
Over vele jaren wordt dit historische perspectief wel duidelijk.

Gajus | 07-07-17 | 13:27

Hoeveel van die "demonstranten" zouden eigenlijk financieel zichzelf bedruipen, ergo, van 9 tot 5 zichzelf tegen betaling nuttig maken? En dan doel ik niet op gesubsidieertje zielepotenprojectjes als "Kommieteej Red de Srilankaanse Eikeltjeskreeft" of "Wortelhaken voor Bhutan" maar dus echt, serieus werk, waar gedocumenteerde vacatures bij het Arbeidsburau voor bestaan?
Ik denk heel weinig... En dan toch rellen tegen het grootkapitaal dat hun uitkering financiert. Hoe krom kun je denken?

Graaisnaaiert | 07-07-17 | 13:26

hoi:) | 07-07-17 | 13:17
Daarom waarschuw je ze ook allemaal ;)

Cobalt bomb | 07-07-17 | 13:26

oh ja, en natuurlijk dezelfde tactiek als de haatbaard gebruiken bij commentaar :'die groep is niet representatief voor alle activisten"'
Weken lang lopen oproepen voor de hell van hamburg. Dan komt de hell, en dan is het plots niet representatief. Zo rolt links, en daarom ook hun voorliefde voor de haatbaard.

Stortkoker | 07-07-17 | 13:26

Joopnl,nooit van gehoord.Zeker vara-npo-staatsgefinancieerd links onzin gedreutel.Wel van uw geld allemaal natuurlijk.

van stampij | 07-07-17 | 13:25

Het is een oud en steeds maar weer beproefd middel: je geeft iemand anders de schuld van je eigen frustratie. Het zijn de kapitalisten, fascisten, moslims, socialisten, vrouwen, joden, kiest u maar!
Het is super eenvoudig.
Het heeft behalve oorlog en bloedvergieten ook nog nooit ook maar ergens toe geleid maar intelligent als we zijn blijven we het gewoon steeds weer proberen. Je weet tenslotte maar nooit.
Gaap.

Axelvon | 07-07-17 | 13:25

Weer een stapje verder op weg naar een burgeroorlog en wat een amateurisme van de handhavers bij onze oosterburen. Maar ja, de overheid heeft het daar (en ook hier) over zichzelf afgeroepen door dit jaar na jaar toe te staan en steeds verder te laten escaleren.

drs. P | 07-07-17 | 13:25

Ik word echt schijt ziek van dat volk.

Haat-Baard | 07-07-17 | 13:24

Alles met vermomming de herseninhoud nog kleiner maken met de lange lat van de wet.

Brakke Obama | 07-07-17 | 13:24

Ziet u ook zo'n onaangename gelijkenis met, pak 'em beet, de jaren 30 vorige eeuw? Dezelfde werkwijze, dezelfde denkwijze. U mag elke mening hebben die u wilt, zolang die maar Links is want anders....

Het feit dat heel Links deugend Nederland, tot aan officiële nieuwsbronnen toe(!), hierbij handenklappend op de banken staat zou ernstig te denken moeten geven. Zie hier het totale failliet van Links dat altijd meent de Moraalridder te moeten uithangen naar het zogenaamde "extreemrechts". Wat mij betreft inderdaad met scherp erop. Elke andere oplossing zal water naar de zee dragen zijn.

Sjefke7807 | 07-07-17 | 13:23

Rellen om het rellen. Dit heeft niets met links/rechts-activisme te maken.
Zogenaamde hippies die eerst met stenen en Molotovcocktails gooien tegen het kapitalisme, om vervolgens een Big Mac naar binnen te werken.

kapotte_stofzuiger | 07-07-17 | 13:23

Na drie vorderingen om te verdwijnen, mét de melding dat er anders geweld gebruikt gaat worden, kan dat volk toch weggeslagen worden?

DasNouJammer | 07-07-17 | 13:23

Wat een triest gedoe om te voorkomen dat mensen een bepaald gebouw bereiken. En er dan nog in falen ook met duizenden man op de been. Hoe hard kun je falen.

Wel grappig dat Anne Fleur dan niet aan het livestreamen is, want dat zou meteen aangeven hoe fout die gasten bezig zijn natuurlijk. Nee, die auto's ontbranden spontaan uit zichzelf.

Eerst een verbod op gezichtsbedekking en groepsvorming, en vervolgens gewoon alles oppakken en in asielopvang gooien (kunnen ze meteen zien hoe luxe dat allemaal is).

Martinspire | 07-07-17 | 13:22

Idd niet op de knieën, gewoon headshot anders houden ze straks hun hele leven het handje op. Als ze dat al niet deden...

24-07-69 | 07-07-17 | 13:22

AFD bij terugkeer in haar veilige het Gooi oppakken wegens medeplichtigheid aan terrorisme.

sinar2 | 07-07-17 | 13:22

Leger inzetten dan maar en de straten schoonvegen. Een keer in de lucht schieten, daarna op de beentjes. Lopen de beroepsww-ers zo weer keurig in de pas.

bokkepruik | 07-07-17 | 13:21

Ik mag hopen dat annefleurtje met d'r grote antifa bek bij terugkomst aan de grens wordt aangehouden. Deelname aan criminele organisatie. Schrijf maar lekker verder in de cel mop.

Stortkoker | 07-07-17 | 13:21

"een mooie actiedag" las ik op het twitteraccount van die schele linkse middelbare scholier. Heb vele vids en liveblogs gezien en het is echt te ranzig voor woorden. Hoe haal je het in je harses om ramen van winkels en huizen in te meppen en auto's van onschuldige mensen in de fik te steken. Er zullen vast verschillende gradaties in links activisme zijn maar het merendeel schuwt kansloos en anarchistisch geweld duidelijk niet.

vluggehenkie | 07-07-17 | 13:21

De toekomst. Europa in puin en in verval.

Julia | 07-07-17 | 13:20

Dit is het lelijke gezicht van links.
Right is right.
Left is wrong.
En ze weten het die ratten.
Wie zich in het zwart hult en zijn gezicht maskeert opereert in de naam van Het Kwaad. Same goes for moslimextremisten.
Ze zijn van hetzelfde zwarte laken een pak.

keestelpro | 07-07-17 | 13:19

Jippie. Ik ga er straks even lekker voor zitten en de tv aan.
een veldslag op Europese bodem.

Rest In Privacy | 07-07-17 | 13:18

Meerdere van deze filmpjes zijn te terug te vinden op:

www.bild.de/politik/inland/live-ticker...

Dan zie je pas hoe dat rondtrekkende rovende brandschattende tuig te werk gaat. Arm, arm Hamburg.

Het zogeheten "Schwarze Block", daar mag de politie wat mij betreft gericht op schieten. En niet zozeer op de knieën.

Gajus | 07-07-17 | 13:17

Schietbevel!! Nu!!

alexbl | 07-07-17 | 13:17

henk vintage
Als er een moordenaar wordt doodgeschoten komt er al een protestmars... lijkt me averechts werken om een paar 'waarschuwingsdoden' te maken.

hoi:) | 07-07-17 | 13:17

Met scherp schieten, lost deze idioterie wel op.

24-07-69 | 07-07-17 | 13:16

-weggejorist-

henk vintage | 07-07-17 | 13:15

Croxifoxio
Goed punt. Gezichtbedekking moet gewoon verboden worden tenzij voor medische redenen. Mensen hebben het recht om te zien wie er in hun omgeving zijn.

hoi:) | 07-07-17 | 13:15

Als ze eens beginnen met een verbod op gezichtsbedekking. Kijken wie van die 'hippies' dan nog het gore lef heeft om de spullen van Jan modaal te slopen.

Croxifoxio | 07-07-17 | 13:14

Smerige ratten die extremistische lui. Hoe kan je zo hypocriet zijn dat je anderen doet wat je zelf niet wilt ervaren??

hoi:) | 07-07-17 | 13:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken