Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Eus bedreigd wegens Turkijeserie over zijn neven

eusoog.png Nederturken roeren zich weer en het is weer eens niet positief. Özcan Akyol, knuffelturk van de Meen Striem Miedieja, heeft een familieportret geschilderd rond zijn neven in Turkije om een beetje te kunnen prikken over Erdogan, en nu wordt de Deventer koekhapturk "ernstig bedreigd". Aldus de Azijnbode: " Een langzame pijnlijke dood' wordt hem toegewenst en een verblijf in een Turkse cel, zodra hij weer voet op Turkse bodem zal zetten." En het enige wat hij deed, was proxykritiek op Erdo leveren door te wijzen op de daling van toerisme in Turkije. Het is godsgeklaagd dat je niet eens meer een serie kunt maken over je tante in Marokko neven in Turkije zonder dat Nederturken een Grijze Wolven-grom opzetten als je kritisch bent over Het Bewind in Anatolië. We moeten eerlijk zijn: we zijn niet echt fan van "Eus", gewoon omdat hij een beetje een lul is. Maar hij is geen belijdend moslim (lastig in zijn gemeenschap), geen Erdoganfan (lastig in zijn gemeenschap) en wel in een relatie met een Nederlandse vrouw (lastig in zijn gemeenschap). Als quasipubliek figuur probeert hij ondertussen wél een kritische houding aan te nemen over aanslagmoslims en Erdoturken en dat zijn precies de mensen die het debat keihard nodig heeft. D'r zijn er al zo weinig. Het is daarom extra verontrustend en behoorlijk hoopslopend voor de toekomst als het hartstochtelijk met elkaar oneens zijn (waar we met ons allen heel goed in zijn) in sommige hoekjes chronisch overgaat in 'kapotbedreigen wegens ongewenste mening', want dan zullen er ook/juist vanuit de Neder-Turkse gemeenschap geen kritische Euzzen meer opstaan die docu's maken over hun neven. En lul of niet, zulke lui hebben we echt wel heel hard nodig. Want anders winnen de trollende laven van de Turkse dictatuur. Zoals deze voorzitter van de Haagse moslim-Partij van de "Eenheid", die zich tevens als voorman van de Maarrr-Brigade opwerpt. UPDATE 18u30: Persbericht Stichting Inspraakorgaan Turken in Nederland (IOT): "Afschuw". Reactie Ebru Umar op reactie Stichting Inspraakorgaan Turken in Nederland (IOT): "Grappig. Heb ze niet gehoord toen het consulaat de kliklijn opende." iotmailtje.png

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

DennisAffolter | 18-06-17 | 18:32

Wij-hunnie-wij-hunnie.
Mensen die zich identificeren met een groep.
Sleepankers van de mensheid.
Dit schiet toch niet op zo.
Wanneer kunnen we gewoon weer eens gaan denken over wat belangrijk is in een mensenleven.

kloopindeslootjijook | 18-06-17 | 09:55

Over 'n poosje komen de ISIS-Syrië-gangers terug van oorlogje voeren in de zandbak terug naar Europa-thuis.
Dan wordt Turkije onrustig, want Koerden met eigen-staat-voor Koerden streven.
Dan wordt Amerika onrustig, want die islamieten willen ook in Amerika hun kunstjes laten zien.
Dan worden de coalities van soennieten tegenover de sjiieten onrustig, want eeuwig strijd om hoogste gelijk.
Dan wordt de NAVO onrustig, want als Turkije aanvalt, moeten de andere NAVO-landen dan meedoen met Turkije?
dan worden de Turken onderling onrustig, want het verschil tussen de Erdogan-theorie als tegenhanger van de Gülen-theorie is niemand duidelijk, zodat na 'n wel of niet geslaagde coup in Turkije niemand weten kán, of de oude dictator beter was dan de nieuwe dictator. Dan ontstaat vanzelf de stemming, dat 't niet uitmaakt over wié je het hebt namens wát. Maar dat als 'die' landen er mee te maken hebben, en als dat 'geloof' er mee te maken heeft, dat dan ''n aantal zeer stevige bommen op de koppen van de ene partij of op die van de andere partij wellicht de goede manier is om 'hen' weer voor eventjes te laten dimmen. Eigenlijk was dat ouderwetse kolonialisme met protectoraten voor Europeanen niet eens zo'n gekke oplossing. Toch? Kunnen we niet opnieuw 'n aantal landen bezetten (?), voor bijvoorbeeld 'n halve eeuw, als de bevolking het de afgelopen halve eeuw niet heeft gered, enige beschaving te realiseren. Ik doe 'n voorstel: bezet met 'n Europees leger zo'n failed state als Libië. En zorg daar voor opvang van 'vluchtelingen' uit Afrika en 't Midden-Oosten. Dat stopt 't verschijnsel van telkens weer dobbernegers en geeft 't goede signaal, dat vluchtelingen ook buiten Europa keurig kunnen worden opgevangen.

Der Paulie | 17-06-17 | 18:11

Alweer die kut islam ,mag ik een teiltje?

Nietgek | 17-06-17 | 12:36

turken?

Niet mijn volk, zie mijn naam.

michiel de ruiyter | 16-06-17 | 23:45

Kritiek op Erdogan, kritek op mohammedanen het zijn van die dingen waar die overgevoelige zenuwtjes niet echt goed over kunnen.
Het eeuwige voorspelbare schreeuwen; dreigen en al dat spul wat een mens doet om zijn rugzak zo zwaar mogelijk te maken.

Wajehie | 16-06-17 | 20:57

Dapper man die Eus.
Stukken hoger dan al die mensen die hem proberen monddood te maken.

Wajehie | 16-06-17 | 20:54

Eus wist vermoedelijk de gevolgen van zijn documentaire al wel. In ieder geval is het een journalist die zijn kop boven het maaiveld uitsteekt en niet bang is. Daar verdient hij alleen al lof voor. Hij schrijft niet alleen maar onderzoekt ook zaken die voor hem en de zijnen een hoop narigheid brengen. De geuitte dreigementen zijn gewoonweg te walgelijk voor woorden, dit gun je niemand. En zeker niet Eus want als goed geintegreerde Turkse-Nederlander is hij een voorbeeld voor velen.

Gravin v Kippenbouth | 16-06-17 | 19:16

Top ducu van Eus, dit soort kwaliteits TV zie je niet op de campingzenders (RTL & SBS 1-99), Geeft een goede kijk op het "moderne" Turkije. Erdogan verkloot in z'n eentje dat prachtige land. Doodzonde. Nederturken komen van oorsprong vooral uit het arme en primitieve Oost Turkije, zoals veel Nedermarokkanen uit het rif komen. Niet het meest ontwikkelde deel van de bevolking. De onderklasse, ook in Nederland, kan lastig met emoties omgaan. Als het verbaal niet meer wil, en dat is al snel, schakeld dat volk snel over op schreeuwen en bedreigen. Wel is er duidelijk een rode lijn te zien tussen de aanhangers van Erdogan, Trump, Poetin maar ook Wilders. Toen God het verstand uitdeelde stonden ze niet vooraan in de rij.

Fisccon | 16-06-17 | 19:06

Laat ik het kort maar genuanceerd zeggen: Laat die dreigturken in Nederland toch allemaal de tering krijgen.

namensmijnhond | 16-06-17 | 18:14

Marie Curieux | 16-06-17 | 15:29
En die terreur, dat is precies waar ze alle weldenkende mensen met familie/vrienden mee in de greep houden. Je kan dus stellen dat je als vrijdenkend mens met turkse roots beter geen familie of enige andere pressie middelen meer in Erdokije kan hebben wil je iets kunnen zeggen.

Cobalt bomb | 16-06-17 | 18:05

MarcS | 16-06-17 | 12:15
Wat een ondoordachte uitspraak! Sluit het een het ander uit?
Maak er dan een "niet alleen... maar ook" zin van.

Cobalt bomb | 16-06-17 | 18:00

@dysdiadochokinese | 16-06-17 | 14:58
Wellicht heb je helaas nog wel gelijk ook. Het zal wellicht de grote gemene deler zijn die niet pikt maar een minderheid die daadwerkelijk actie onderneemt als het ooit de spuigaten uit loopt. Hoeft geen nadeel te zijn trouwens. Getallen zeggen niet alles, zeker niet.

De_ontwarrende_man | 16-06-17 | 17:21

-weggejorist en opgerot-

PureNederlander | 16-06-17 | 17:08

@Oprisp | 16-06-17 | 11:27
Ach een beetje crimineel geweest. Dat geeft toch niet.

Jezus_Boeddha | 16-06-17 | 16:59

hallo Bart, het is godgeklaagd ( zonder s)
in het is inderdaad wat het is

budh | 16-06-17 | 16:34

In die Bild docu werd het terecht al gezegd. Het Midden Oosten conflict heeft zich inmiddels al verplaatst naar Europa en onze regeringen zijn er zelf schuldig aan. Zie het maar eens terug te draaien. Het wachten is op een totale chaos en die komt vanzelf wel. Denk 1789-1799?

Hebbiehemookweer | 16-06-17 | 16:29

hij is een bruggenbouwer,,,die risico neemt.
Zuinig op zijn,want er lopen genoeg laffe turken rond.

blikje_ogen | 16-06-17 | 16:29

hij is een bruggenbouwer,,,die risico neemt.
Zuinig op zijn,want er lopen genoeg laffe turken rond.

blikje_ogen | 16-06-17 | 16:28

Heeft allesweter Petertje r de vries al gereageerd??????

Nietgek | 16-06-17 | 15:37

Ja, @VanRossem, het is ook godsgeklaagd dat mensen met een andere politieke mening worden bedreigd en/of werkgevers worden benaderd danwel adverteerders om mensen de mond te snoeren. Dat proces is al decennia aan de gang en geïnitieerd door lieden van linkse persuasie, of dacht iemand dat Wilders zo zwaar wordt beveiligd omdat alleen extremistische moslims hem dood willen?

Het is toch ook al jaren bekend dat elke wat bekendere Nederturk en Marokkaan die kritiek heeft op het regime in het land van herkomst, en/of de islam, en/of de zieligheidsindustrie hier ten lande, bedreigd wordt door een deel van hun alhier blijvende landgenoten? En dat die moedige mensen die zich wel uit durven te spreken niet worden omarmd door de NPO en linkse media, maar dood worden gezwegen omdat de multiculturele droom niet verstoord mag worden.

En nu is Eus, de lieveling van links Nederland aan de beurt en staat het land op zijn kop.
Eus, die naar Turkije reist om een docu te maken over zijn familie in Turkije, waarvan hij een groot deel nog nooit heeft gezien, in een tijd dat kritische journalisten, docenten en nog veel meer mensen met kritiek op Erdogan in het gevang zijn en worden gesmeten. Het Turkije dat Ebru Umar verbood om het land te verlaten tijdens haar vakantie in Kusadasi omdat Nederturken voor NSBers hadden gespeeld.

Het doel van deze documentaire was dat Eus aan ons wilde laten zien dat niet alle Turken hetzelfde zijn en ook niet allemaal Erdoganaanhangers. hij deed dat door zijn familie te bezoeken die in verschillende delen van Turkije wonen.

Ik ben ook geen fan van Eus sinds het een linkse pleaser is geworden, maar bij het zappen viel ik in de eerste aflevering en ben blijven hangen, want interessant. Daarna heb ik ook naar de volgende twee afleveringen gekeken, die ook interessant waren. Dat doet hij goed. Ere wie ere toe komt.

Maar bij alle drie de uitzendingen heb ik mij af zitten vragen welke gevolgen de openhartige uitspraken voor de familie van Eus zou hebben, of zij zich daarvan bewust waren en of EUS zich daarvan bewust was. Zeker gezien het feit dat Erdoganaanhangers hier ten lande er niet voor terugdeinzen om deze mensen aan te geven.

Dat Eus bedreigd wordt, is zoals gezegd godsgeklaagd, maar vind ik geen verrassing. Dat zou het voor hem ook niet moeten zijn anders zou hij wel erg naïef zijn.

Ik moet steeds denken aan al die aardige tantes, ooms, nichten en neven, arme boeren en die arts uit Ankara, kleine en wat grotere ondernemers die zo vrijuit spraken, hoewel sommigen ook wat voorzichtiger.

Die krijgen vast geen beveiliging zoals Eus. Dan kun je wel een mooie documentaire gemaakt hebben en daarvoor de hemel in worden geprezen, maar als je niet door hebt dat je eigen familie daar veel meer het slachtoffer van kan worden dan jijzelf - en daar leek het op - vind ik dat ook godsgeklaagd.

Marie Curieux | 16-06-17 | 15:29

Ja, het zijn moslims, hé?
Dus wee je gebeente wanneer je, ook al ben je zelf een moslim, iets zegt wat de klotenklappertjes van mohammedje niet past.
Dan is dat KUT geloof van ze ineens niet meer zo vredelievend.
Dat varkensslachtafval dat hier uit de ruif vreet maar Turkije en de lul die daar aan de macht is superdepuper vindt is trouwens wel te graaierig om eindelijk naar dat beloofde land onder biggetje Erdogan te vertrekken.

Tja."Hij beledigde mijn land"... Goh, ik had niet het idee dat hij Nederland beledigde.

mallekater | 16-06-17 | 15:15

@De_ontwarrende_man | 16-06-17 | 14:12

Ben het met je eens dat de useful idiots nog gevaarlijker zijn dan de barbaren die zij verdedigen. Iets met geldingsdrang.
"maar onderdrukking gaat de grote gemene deler echt niet pikken". Ik wou dat ik dit lichtpuntje met je kon delen, maar ik ben daar pessimistischer in. De Nederlander zou het inderdaad niet pikken als Nederland van vandaag op morgen volledig islamitisch werd. Daarom wordt het islamiserings-proces langzaam, geleidelijk doorgevoerd, zodat het niet al teveel opvalt. Stapje voor stapje. Weer een moskeetje erbij, weer een islamitische gebedsruimte in een universiteit erbij, gescheiden sporten voor meisjes en jongens op een lagere school in Den Haag, Denk als het paard van Troje in de nationale politiek, de MSM als permanent podium voor de goed-nieuws-show voor en over de islam, hoofddoekjes bij de politie (en die gaan er komen, reken maar), malle woord-uitvindingen als "islamofobie" om elk kritisch tegengeluid bij voorbaat de mond proberen te snoeien, de verkettering van Wilders, de hoofddoek als symbool voor de expanderende islam ( vergelijk het straatbeeld in de Randstad nu met dat van 20 jaar geleden; dat is geen toeval, daar zit een strategie achter, na verloop van tijd val je namelijk als vrouw op als je GEEN hoofddoekje draagt), enzovoorts.

dysdiadochokinese | 16-06-17 | 14:58

Er moeten echt wetten komen die het mogelijk maken om criminele/geradicaliseerde/disloyale Turken en Marokkanen (en andere "nieuwe Nederlanders", maar vooral die twee groepen) te denaturaliseren en voorgoed uit te zetten naar het land waar ze toch veel meer mee verbonden voelen dan met Nederland.

Turken die in Rotterdam met honderden Turkse vlaggen staan te zwaaien op de Erasmusbrug, die schreeuwen dat Turkije hun vaderland is, dat Erdogan hun "vader" is, en dat zij altijd Turken zullen zijn, en de pers gebieden op te rotten; Marokkanen mutatis mutandis idem dito.

Zij noemen en voelen zichzelf Turks/Marokkaans, maar als ik het als oorspronkelijke Nederlander heb over Turken en Marokkanen, dan is er altijd wel iemand die mij er politiek correct op wijst dat "Ho, ho, we hebben het hier wel over Nederlanders, hè", eventueel "streepjes Nederlanders" (Turks-Nederlands/Marokkaans-Nederlands).

Nou, ik zou zeggen: Up yours! Ik ben bereid Turken en Marokkanen als mijn landgenoot te beschouwen die zich volledig aanpassen aan de Nederlandse (westerse) normen en waarden, en die zich aan de wet houden. De rest, en ik ben er van overtuigd dat dat de meerderheid is, mag van mij zo snel mogelijk opzouten naar hun "eigen" land, want Nederland is niet hun land. En als ze crimineel zijn, of aanslagen voorbereiden, zouden ze dus gedenaturaliseerd moeten kunnen worden, en gedwongen uitgezet. Ook die bedreigers van Özcan Akyol hebben m.i. niets in Nederland te zoeken. Ik wil mijn land niet delen met dat soort buitenlands tuig.

Dr_Johnson | 16-06-17 | 14:49

Het leven is lijden.
Iemand een langzame pijnlijke dood toewensen betekent dus iemand een lang leven toewensen.

Sans Comique | 16-06-17 | 14:27

Ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf ook al vaak mensen een langzame en pijnlijke dood heb toegewenst. Dat op zichzelf vind ik dus niet zo dramatisch. Dat er een paar van die lijpe Erdogan-aanhangers rondlopen in ons land verbaast me ook niet. Dat het er zo veel zijn, daarentegen, vind ik wèl verontrustend. Alle reden om een repatriërings- en exportprogramma op te zetten: zoveel mogelijk Erdoturken naar Turkije exporteren en natuurlijk heel voorzichtig zijn met het verstrekken van nieuwe visa aan Turken.

JvanDeventer | 16-06-17 | 14:24

Eus verdient support. Eindelijk een Nederlander met een Turkse achtergrond, die laat zien dat hij Nederlander is, ten opzichte van dat afzichtelijke Erdogan-pijpende volk, wat Turks is en ongewenst in Nederland verblijft.

Boerkablaffer | 16-06-17 | 14:21

Publius | 16-06-17 | 11:40
Maak van "de" "een"en ben het met je eens.

corbiere | 16-06-17 | 14:20

Arnoud Twittert: "Het is subjectief en anti-Erdoğan."
Zeg Arnoud, die worm op de 'g' van Erdoğan, dat ben jij zeker?

De_ontwarrende_man | 16-06-17 | 14:17

@hotmint | 16-06-17 | 12:36
In Nederland en alle andere landen waar veel Turken wonen.

De_ontwarrende_man | 16-06-17 | 14:15

@dysdiadochokinese | 16-06-17 | 12:35
'Useful idiots' zijn voorlopig een groter gevaar dan de moslims zelf: zij plaveiden het pad middels uitbuiting van ons rechtssysteem. De volgende stap is meer rechten voor moslims en minder voor anderen (daar zijn nu al heel veel voorbeelden van aan te wijzen). Uiteindelijk hebben zij een meerderheid en heeft de rest van onze bevolking niks meer in te brengen. Dat laatste geloof ik overigens niet in want vòòr het zover is slaat er een enorme vlam van rechtvaardigheid in een gigantische pan vol onvrede. We lijken wel een mak volk als Nederlanders (iedere huidskleur en geloof inbegrepen) maar onderdrukking gaat de grote gemene deler echt niet pikken. Ik ken er genoeg die er net zo over denken als ik, geloof me.

De_ontwarrende_man | 16-06-17 | 14:12

@De_ontwarrende_man | 16-06-17 | 14:06

Helemaal waar, bedankt!

dysdiadochokinese | 16-06-17 | 14:09

@De_ontwarrende_man | 16-06-17 | 14:06
imbeciel, herstel. Was een imbeciele fout van me.

De_ontwarrende_man | 16-06-17 | 14:07

@dysdiadochokinese | 16-06-17 | 12:35
Aanvulling: een mede-imbiciel.

De_ontwarrende_man | 16-06-17 | 14:06

@komtdatschot | 16-06-17 | 13:02
Dan wordt het uitvoeren van hetgeen in bedreigingen geuit waarschijnlijk ook vergoelijkt onder de noemer 'eerwraak'.

De_ontwarrende_man | 16-06-17 | 14:05

Zeg Arnoud, wat is er mis met anti-Erdogan? Oh ja, sorry, je bent moslim geworden en vervalt daarmee ook onder hun doctrine.

De_ontwarrende_man | 16-06-17 | 14:04

"geen fan omdat hij een beetje een 'lul' is". Wat is dit nou voor slap geouwehoer? Is dit gewoon zwakjes terugkrabbelen van het feit dat hij door GS over het algemeen niet alt-right genoeg bevonden wordt, maar stiekem toch wel oké is? Make up your mind.

Quantum Suicide | 16-06-17 | 14:01

Hé van Doorn. Je bent ziek en volkomen verrot in je hersenpan. Maar zelfs vuilnis als jij mag hier in Nederland gewoon een mening verkondigen. Laat dat gegeven eens doordringen in je volkomen weggeteerde, sneue snotbrein. Debiele aap.
McSnor | 16-06-17 | 12:22

Chapeau McSnor! Je vertelt die rare Van Doorn de waarheid zonder hem ook maar één keer uit te schelden of te degraderen tot een dier.. Oh nee, wacht.. Had je niet beter kunnen schrijven: 'Hé van Doorn. Je bent de weg kwijt in je hersenpan. Maar zelfs een warhoofd als jij mag hier in Nederland gewoon een mening verkondigen. Laat dat gegeven eens doordringen in je brein. Rare man.' Zelfde boodschap zonder je te verlagen tot het niveau waar je never nooit niet gezien wilt worden.

Usumani | 16-06-17 | 13:37

Bedreigen is fout. Maar..... De 'But-brigade' aan het werk, zoals Salman Rushdie het al eens uitdrukte.

Braboblanke | 16-06-17 | 13:25

Elke dag moslim gezeik in nieuws.

franck7020 | 16-06-17 | 13:24

Arnoud van Doorn een godsdienst gekkie. Hele gevaarlijke man voor den haag. Met zijn haatzaaien.

franck7020 | 16-06-17 | 13:23

Donald Duck had toch ook 3 neefjes?

Watching the Wheels | 16-06-17 | 13:14

Wat een aparte twitter volgers heeft Bart toch.

XaleX_2 | 16-06-17 | 13:03

In Turkije zijn ze op de een of andere manier allemaal familie van elkaar,dus ik zal het maar beschouwen als onenigheid in de familie.

komtdatschot | 16-06-17 | 13:02

Turkse punten van aandacht:
-Officiëel nog geen vrede met Griekenland.
-Onenigheid met Armenië. Armenië wil nog wat grondgebied terug en schadevergoeding.
-Burgeroorlog met de Koerden, hebben in Syrië steun van de US.
-Oorlog met Syrië.
-Een 'Failed coup' en de nasleep daarvan.
-ISIS aanslagen.
-Problemen met Rusland.
-Doorlopend problemen met NAVO na de coup.
-Iets met de EU en vluchtelingen.
-TV-programma over de neven van Eus.

bambi1970 | 16-06-17 | 12:48

@dysdiadochokinese | 16-06-17 | 12:35

Wie weet is de AIVD blijer met hem dan al die islamisten die om hem heen lopen.

litebyte | 16-06-17 | 12:43

Ome Gijs | 16-06-17 | 12:34

Eus is het perfect voorbeeld van een goed geintegreerde Nederlander. Mogelijk dat hij daarom niet zo goed ligt...

litebyte | 16-06-17 | 12:39

Rheia | 16-06-17 | 12:14
U heeft zeer zeker gelijk, echter het grote probleem is de houding van onze wetgevers.
Dit soort aperte idioten moet je gewoon kunnen uitzetten.
Eigenlijk zou dat moeten gelden voor alle wandaden die gepleegd worden door dubbelepaspoortiërs..
.
De Nederlandse burger begint het gesteggel en het gezeik van deze gasten nu wel beu te worden.

Ommezwaai | 16-06-17 | 12:38

@fleurtje | 16-06-17 | 12:24

Het is naast een angstprobleem (4 miljoen erdolf turken in EU) ook geo politiek wat meespeelt. Als NATO lid is turkije van belang, want anders is er wel een ander land waar het militaire samenwerking mee wil.

Arrogante vals-naieve Kloodtzak VVD'ers als Han ten Broeke vinden nog steeds dat we goede banden moeten onderhouden met de Turkse dicktatuur.

litebyte | 16-06-17 | 12:37

Jawel, dit is heel fout.
En @van Doorn, tja, de een zin subjectief is de ander zijn objectief.
.
Ik ben van mening dat Erdogan *objectief* (dws: ruim bewijsbaar) een fascistische dicator is, die ook nog probeert om op ongeoorloofde wijze zijn macht ook in NL te laten gelden.

hotmint | 16-06-17 | 12:36

Arnoud Van Doorn is een outsider binnen de islamitische wereld. Een useful idiot voor de moslims. Daarom is hij voortdurend op zoek naar erkenning van zijn "broeders" door zijn ziel en zaligheid te stoppen in de islamisering van het Westen. "If you can't beat them, join them", moet hij gedacht hebben toen hij besloot een imbeciel te worden.

dysdiadochokinese | 16-06-17 | 12:35

"we zijn niet echt fan van "Eus", gewoon omdat hij een beetje een lul is".
Ga toch een eind heen joh.

Ome Gijs | 16-06-17 | 12:34

@Guido | 16-06-17 | 11:53
.
Dat hoeft u mij niet te vertellen en dat suggereer ik ook nergens.

Graaisnaaiert | 16-06-17 | 12:33

Die EUS verteld doodleuk op TV dat ie weleens een fles Whisky koud maakt op een avond.
Euh, ik weet niet, maar dat is gelijk aan 28 bier. Maar ja, al die schrijvers zuipen. Allemaal. Hoort erbij.

plaszak | 16-06-17 | 12:31

Zou erdogan Trump heten van naam ,was het in de EU het gesprek van de dag geweest en was het land te klein nu hoor je die farizeeërs niet .

fleurtje | 16-06-17 | 12:24

Vroeger dacht ik dat, áls er al Moslims zouden bestaan die kunnen integreren in een verlichte, Westerse maatschappij, dit Turken zouden zijn. En ik weet dat ze bestaan (ik ken er zelfs een paar), maar het is een zeer kleine minderheid.
.
Echter, het overgrote deel van de Turken die de een of andere idioot in de jaren '70 dit land heeft binnen gehaald, bestaat uit diep-achterlijke Anatoliërs, lui wiens (epi-)genetisch materiaal door eeuwenlange armoede en inteelt behoorlijk is aangetast met als gevolg vele psychische stoornissen gekoppeld aan een lage geweldsdrempel.
.
Tja, en nu zitten wij (autochtone Nederlanders en het groepje Nederlandse Turken dat wèl wil meedoen met de moderne maatschappij) met de gebakken peren. Ik ben ook geen grote Özcan Akyol-fan, maar hij verdient wel enige kudo's omdat hij dit, met gevaar voor eigen gezondheid, pijnlijk zichtbaar maakt.

Brou Is Back | 16-06-17 | 12:24

Hé van Doorn. Je bent ziek en volkomen verrot in je hersenpan. Maar zelfs vuilnis als jij mag hier in Nederland gewoon een mening verkondigen. Laat dat gegeven eens doordringen in je volkomen weggeteerde, sneue snotbrein. Debiele aap.

McSnor | 16-06-17 | 12:22

kunnen ze bij de turken na besnijdenis
de mensen niet weggooien en de voorhuidjes bewaren

harries | 16-06-17 | 12:21

Rheia | 16-06-17 | 12:14
In Dld en Italie worden mensen die er als migranten uitzien (uit angst voor geweld) niet eens meer in OV gecontroleerd.

cocktailsmaak | 16-06-17 | 12:21

Geen idee wie deze man is of waar het over gaat. Aangezien ik nooit naar de npo kijk zal ik er ook nooit achter komen. Geen gemis schat ik zo in. turkije is w.m.b. sowieso een no-go area.

Vout | 16-06-17 | 12:17

Arnoud van Doorn is een boccelullus giganticus. Ik heb de docu gezien en Eus heeft echt zijn best gedaan de ellende objectief te benaderen.
Laat Arnoud lekker bij IS de passie preken.

boccelullus | 16-06-17 | 12:16

Het Grijze Wolven bolwerk aan de Zeeburgerdijk (020) krijgt nog steeds gemeentelijke subsidie. De coalitie in 020 wordt momenteel gevormd door D66, VVD en SP. Het is maar even dat u het weet.

cocktailsmaak | 16-06-17 | 12:16

Die van Doorn bewijst: achterlijkheid is niet genetisch bepaald maar religie bepaald.

MarcS | 16-06-17 | 12:15

Tegenwoordig is het vragen om een geldig vervoersbewijs al racisme. www.breitbart.com/london/2017/06/15/sw...
Het feit benoemen dat het toerisme in Turkije is ingestort is kennelijk ook al subjectief en anti Erdogan.
Ik wil graag alle Erdogan Turken een enkele reis Turkije opleggen en een verder permanent verblijf daar. Dit soort nare, dreigende, eisende kut Turken zijn we liever kwijt dan rijk. Een zieke kut mentaliteit hebben jullie. We walgen ervan. En ik ben vrij zeker dat het grootste deel van Nederland daar zo over denkt. Arnoud mag hen uitgeleide doen en ook daar blijven. Eigenlijk had hij al lang in een kliniek voor permanent en niet meer te helpen geestelijk gestoorden moeten zitten maar ja, Nederland he.

Rheia | 16-06-17 | 12:14

Senseo 11.59.ik kijk liever naar een documentaire over een Turkse familie die omschrijft hoe Turkije een dictatuur aan het worden is en hoe het mogelijk is dat een land waar vrouwen en mannen al gescheiden op het strand liggen nog bij de EU wordt betrokken dan naar boer zoekt hoer.

Hettiet | 16-06-17 | 12:11

Houd die strijd dan nooit eens op ? Komt er eens een goede serie op de buis, komen ze weer met doodsbedreigingen.
Aleviet of niet, het is mij om het even. Die man heeft het beste voor met zijn familie, daar kunnen veel Nederlanders nog eens een voorbeeld aannemen.
Zal wel komen omdat ze honger hebben en pas na tienen s'avonds mogen eten.

Jeems Bont | 16-06-17 | 12:06

PO is trouwens óók niet opgericht om de familie Krabbé een monopolie te geven op het maken van kunstprogramma's, maar dit terzijde.

Zenzeo | 16-06-17 | 12:00

Ik snap überhaupt niet waarom ik via een hele serie tv-programma's op de Nederlandse Publieke Omroep kennis zou moeten maken met de Turkse familie van een Nederturk. Wat is de meerwaarde hiervan? Is de PO hiervoor bedoeld? Dacht het niet.

Zenzeo | 16-06-17 | 11:59

-weggejorist-

Klepzeiker51 | 16-06-17 | 11:58

Arnoud van Doorn verkrachten is fout, maar hij is wel preuts en egoïstisch.

RickTheDick | 16-06-17 | 11:56

@WatZalIkErvanZeggen | 16-06-17 | 11:48
Met die kleine piemeltjes zorgen ze wel voor voldoende aanwas voor het leger van Erdosnor.

necrosis | 16-06-17 | 11:55

Als je beschouwend of objectief bent, ben je per definitie tegen Adolf Erdogan.

TheseDays00 | 16-06-17 | 11:53

@Graaisnaaiert | 16-06-17 | 11:33
Al is Aykol een eikel, bedreigen en treiteren doe je niet. We zijn niet in Turkije of een ander achterlijk land.

Guido | 16-06-17 | 11:53

van Doorn: "Komt dat schot!!!"
.
Dat deporteren is zo slecht nog niet.

marcoplarco | 16-06-17 | 11:53

Als je emmigreert en je land van herkomst niet los kunt laten dan ben je om de verkeede reden uit dat land vertrokken.

kzegje | 16-06-17 | 11:51

Nog even en Eus wordt als Gülen-aanhanger betiteld. Zo werkt het bij het pré-middeleeuws fout kuddevolk.

Jack Jersey | 16-06-17 | 11:50

Guttegut, de Turken... Een volkje met een te kort lontje, zowel figuurlijk in hun hoofd als letterlijk tussen hun benen.
Een ooit zo verlicht land dat weer terug naar de middeleeuwen glijdt en niemand in Turkije die er nog openlijk kritiek op durft te hebben want de gevangenisdeuren staan zo voor je open.
Nee echt een prachtig land... Echte EU kandidaat ook...
Boycotten tot in lengte der dagen mensen. Het volk zuigt. Het stikt er van de vluchtelingen, de kans dat je dood gaat door een aanslag is reëel en het wemelt er van de moslims. Hoeveel argumenten heb je nog nodig om nooit naar dat kutland te gaan?

WatZalIkErvanZeggen | 16-06-17 | 11:48

" Groeten uit Turkije " gewoon omdopen tot de nieuwe serie ; " Kruipen Zwijn ! " .
Meer Pro Erdo fascist er in stoppen en dan laten ze je leven,
Lul !

Castor12 | 16-06-17 | 11:47

Vorig topic Dijksma met haar 100.000 Euro is peanuts dus geven wij het maar en nu weer over moslims die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Tijd dat de geldkist in Nederland een keer leeg is dan zou het zomaar kunnen dat een hoop van deze topics niet meer voorkomen. Gaan we het weer over de komkommers hebben.

Bennie Boos | 16-06-17 | 11:47

Een gemiste kans om wat te doen precies? Weer veren in de reet van die dictator te steken? Dat doen al die Turken al.

zwarte_weduwe | 16-06-17 | 11:46

Wilders is radicaal. Özcan Akyol is radicaal.
Dan word je nou eenmaal bedreigd door gematigde mohammedanen en vredelievende groen linkse activisten à Volkert. Wen er maar aan, want Rutte sluit je buiten als je bedreigd word. dat is NL anno 2017. Kritiek is fobie; horen zien en zwijgen is de nieuwe mores.

bergsbeklimmer | 16-06-17 | 11:45

Het is trouwens weer vrijdag. Waar zal de aanslag dit maal plaatsvinden?

Pat1982 | 16-06-17 | 11:44

Het staatsjournaal meldde gisteren ook dat er steeds minder toeristen naar Turkije afreizen. In vervolguitzendingen werden opeens minder directe termen gebruikt. Wellicht hebben zij ook onwelgevallige mailtjes en telefoontjes gehad.

Klik_hier | 16-06-17 | 11:43

Wat ben ik blij dat ik dat kut twetter niet heb

clitlikker | 16-06-17 | 11:41

De nichten worden ook bedreigd.

maar toch | 16-06-17 | 11:41

Arnoud van Doorn: de NSB'er van de 21e eeuw.

Rest In Privacy | 16-06-17 | 11:40

Zo gaat Satan/islam: kritiek, geschiedenis en waarheden worden uit de weg geruimd al 1400 jaar.
Links én een MinPres, die beweert geschiedenis gestudeerd te hebben (lamenie lachen), weigeren dit te zien.

watergeus | 16-06-17 | 11:38

Van doorn is wel een uitermate triest figuur, met een triest leven. Ach ja, zulke figuren heb je ook nodig. ook wel humor, die achterlijkheid.

Mark_D_NL | 16-06-17 | 11:34

@ van stampij | 16-06-17 | 11:28

Die man heeft geestelijke problemen. Als je op die leeftijd nog zo extreem van gedachtegoed kunt wisselen, dan heb je een identiteitscrisis / nog geen gevormede identiteit op een gevorderde leeftijd. Is een gebrek aan geestelijke ontwikkeling.

Niet dat je niet van mening mag veranderen, natuurlijk. Dat is gezond. Maar van vrij sterk aan de ene kant naar extreem aan de andere..

Sjors W. | 16-06-17 | 11:34

Ah, de hypocriete nepmoslim van doorn die raadsleden van de pvda 'ratten' noemt. Weet je wie ook mensen reduceerde tot dieren? Walgelijke vent.

Rest In Privacy | 16-06-17 | 11:33

Die Aykol heeft gewoon heel slim voor een verdienmodel als normale "ik-doe-mee-Turk" gekozen, maar als puntje bij paaltje komt reageert hij net zo als zijn andere laag-opgeleide afkomstgenoten, agressief, offensief en vingertjeswijzend. En wanneer laagopgeleid agressief volk met een kort lontje zichzelf gekrent voelt komen de bedreigingen. Er is maar 1 oplossing, maak je school af en stap zo snel mogelijk uit dat achterlijke milieu - dit in willekeurige volgorde -, kap met dat babbeltaaltje en die idiote alfamannetjes-looks en gedraag je gewoon als een normale, beschaafde Nederlander. Je zult zien dat werkelijk alle deuren voor je opengaan.
En wat betreft die Van Doorn? Ach, zijn psychiater zal hem hopelijk wel onder de medicijnen stoppen...

Graaisnaaiert | 16-06-17 | 11:33

Turken zijn geboren fascisten. Dat weet iedereen en nu weet Özcan Akyol het eindelijk ook.

Jack Jersey | 16-06-17 | 11:30

Waarom hebben we het hier over Turken. We zouden moeten praten en met een plan van aanpak komen voor mensen zoals die Van Doorn. Die verraadt zijn eigen moeder nog, heeft hij dus al gedaan, voor zijn allah. Om die Turken maak ik mij geen zorgen. Alles wat zij doen getuigt van chaos en onvermogen om mee te komen in een normale maatschappij, maar die Van Doorn. Die is levensgevaarlijk.

Mokum Kosher | 16-06-17 | 11:29

Die van doorn is gewoon een huichelachtigecriminele subsidiezakkenvuller.

van stampij | 16-06-17 | 11:28

Leuk om de komkommertijd mee door te komen al die geimporteerde tribale clashes der gedegenereerden.
Beter dan het zoveelste verdwaalde poema of wolf op de Veluwe gezemel.
P.S. Na de turkjes en de Riffijnen kunnen de Somaliërs, Irakezen en Afghanen die pretpark Nederland bevolken ook niet snel met 1 of ander intern conflictje komen? Just for fun...

Prof. Pim Pam Pet | 16-06-17 | 11:28

Alleen het woord 'nederturken' al,
het zijn en blijven turkjes,
geen Nederlanders.

Kanarie_Geil | 16-06-17 | 11:27

www.voorbeeld-allochtoon.nl/2013/10/0...

Zou hij die winkeliers al hebben terug betaald en zijn verontschuldigingen hebben aangeboden? Meneer heeft nu geld en tijd zat.
Bovendien is meneer een Aleviet (whatever) en daar houden ze niet van in dat Turkije. Zeker niet als zo'n gast komt stoken.

Oprisp | 16-06-17 | 11:27

Ai, dat gaat straks nog wat worden als ze die film over de Armeense genocide gaan maken met een cast vol Hollywood sterren.

Osdorpertje | 16-06-17 | 11:27

Enkeltje Ankara voor die Arnoud van Doorn? Lekker bij Ome Erdo politiek correct gaan lopen te wezen!

benjeallanggek | 16-06-17 | 11:26

Op dat punt is de integratie geslaagd , op z'n nederlands .
Zeiken tegen iemand over een verweggistanland ,waar het beter is ( hier niet dus) en er hier niets aan willen veranderen .
Zeiken en klagen . ies neerlands koeltoer

medelmo | 16-06-17 | 11:24

Goh en 'gelegenheids-moslim' en pro-erdostrijder van Doorn bagataliseert de zaak. Wat een verrassing...

Socratess | 16-06-17 | 11:23

Vermoedde al dat het Nederturken waren. De herkomst van de bedreigers werd nml niet genoemd in het Staatsjournaal.

Lambertus Lamstraal | 16-06-17 | 11:21

Terwijl ik naar het programma keek en de neven en nichten van Ozcan aan het woord kwamen dacht ik al oeps dat gaat het Turkse verklik mechanisme aan het draaien zetten.Zijn nichtjes vrije meiden zonder hoofddoek en met eigen bedrijven waar andere vrije dames komen.... dat kan Erdogan niet hebben mensen en vooral vrouwen die hun mondje roeren.pffft de wereld is ziek van het vicious virus genaamd islam.

Hettiet | 16-06-17 | 11:21

Erdogan ziet dus met lede ogen aan dat sommige Turken in Nederland wèl integreren.
Met z'n lange -lul- armen.

keestelpro | 16-06-17 | 11:19

Vecht dit lekker in Turkije uit.
Al die broedertwisten die in ons land uitgevochten worden... om ziek van te worden. Ook die omhooggevallen 'schrijver' kan beter dit soort zaken beslechten op een plek waar het thuishoort en dat is niet hier.
Ook veelzeggende tweet van die krankzinnige bekeerling.
Islamitische solidariteit overstijgt alles.

Desmoulins | 16-06-17 | 11:18

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken