Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Messen moslimterroristen London Bridge voor 4,49 bij de Lidl

metkniveLB.jpegThe Metropolitan Police in de UK heeft foto's vrijgegeven van de messen die door de drie moslimterroristen werden gebruikt tijdens de moslimaanslag op London Bridge en Borough Market. Het gaat om drie roze keramische keukenmessen van 32 cm van het merk Ernesto®, die verkrijgbaar zijn bij de Lidl, voor slechts 4,49. lidlkeukenmes.pngDe messen hadden aangepaste handvaten voor betere grip, en waren met schoenveters aan de polsen van de moordenaars gebonden. Daders waren aanvankelijk van plan een grotere vrachtwagen te regelen voor de moslimaanslag. Maar die kkr racistische ongelovige populistische extreemrechtse uitsluitende populistencreditcard weigerde dienst. Daarop werd de kleinere witte Renault bestelbus gehuurd. In de bus werden zakken grind gelegd om meer massa te verkrijgen. zandgrind.jpegOok lagen er nog 13 Baywood-wijnflessen (haram) met molotov-inhoud in de bus. Die brandbommen werden niet gebruikt omdat de moslimterroristen Khuram Butt, Rachid Redouane en Youssef Zaghba met 48 kogels werden geneutraliseerd door 8 gewapende agenten. 13wijnflessen.jpegIn een door Rachid Redouane gehuurd safehouse in Oost-Londen werd nog een Koran gevonden, die was opengeslagen op een pagina met een stukje over 'martelaarschap'. Je zou toch bijna gaan denken dat deze zoveelste moslimaanslag iets met de islam te maken heeft. DB8cR9hXUAAJzHP.jpegNeergeschoten moslimterrorist met (nep) bomgordel, gemaakt van blikjes/flesjes en duct tape. Oproep om meer info, hedenochtend door de MetPolice UK.

Reaguursels

Inloggen

Wat ies werkdag?

De Vale Gier | 12-06-17 | 11:14

HandvaTTEN.

McSnor | 11-06-17 | 11:22

nou met nepbomgordel kan men evt nog dreigen, In de uk hebben ze strenge wapenwetten geldend en die wilden ze ook de EU ,maar dat zal geen aanslag tegenhouden of psychopaat en ook geen moord.
wapenwetten leiden tot onderdrukking en dictators .

pedro300 | 11-06-17 | 10:01

@sjeetje 10-6-17 18:07

Zielepoten? wordt eens wakker: Gore moordenaars zijn het!

Saxofoon | 11-06-17 | 02:41

Het zich onderscheiden als groep begint met de club-vlag, o.a. het hoofddoekje en dan de club-regelementen, de Koran! Duitsland heeft een logisch schuldgevoel, die doen er niets aan. NL gidsland, zou het kunnen zijn, nu nog een gids!, is echt nodig! Het lijkt in NL op een broodje kaas zonder kaas! Verbied de hoofddoek als symbool voor de Koran, begin ergens! politiek. Verplicht de Koran te ontdoen van regels die niet met onze grondwet overeenstemmen, kan niet bestaat niet! Als het zo doorgaat denk ik dat in deze eeuw weer een genocide op de ongelovigen plaats gaat vinden en heel Europa een Kalifaat wordt zonder nog een blank mens.

Saxofoon | 11-06-17 | 02:29

-weggejorist-

Saxofoon | 11-06-17 | 02:05

Wie weer wordt "looserterroristen" wel het beste nieuwe woord uit 2017!

Leandro81 | 10-06-17 | 21:08

off topic: gebruik nooit keramische messen en zeker niet de goedkope. Daar breken namelijk makkelijk stukjes af en die wil je niet in je darmen krijgen, want vlijm- en vlijmscherp.

D. G. Narrator | 10-06-17 | 19:19

Die Lidl-messen zijn net zo goedkoop als een mensenleven is in de islamitische wereld.

Dus ergens spoort dat wel met elkaar.

Jammer alleen, dat moslims verder nergens mee sporen.

Peter Emile | 10-06-17 | 18:47

link werkt niet, maar idee is duidelijk

Lewis | 10-06-17 | 18:46

Is er ook een handvat hoe dit in meervoud dient te schrijven?

Rest In Privacy | 10-06-17 | 18:43

handvatten, niet handvaten!

langzullenweleven | 10-06-17 | 18:26

@sjeetje
Zie mijn eerdere tegel.
Het kan allebei.

Lewis | 10-06-17 | 18:22

@Dandruff
Ik snap het ook prima.
Maar bizar blijft het allemaal.

Lewis | 10-06-17 | 18:21

Ze konden geen truck huren dus ze hadden blijkbaar weinig geld, vandaar die goedkope roze mesjes.
Beetje goedkoop moest het wel blijven om wat doden te kunnen veroorzaken. En dan zo'n nepbomgordel van blikjes en flesjes.... Stelletje zielenpoten.

sjeetje | 10-06-17 | 18:07

Handvaten?? Serieus?
Hoe moeilijk kan Nederlands zijn?
Het zijn handvatten.

sjeetje | 10-06-17 | 18:04

osolemio | 10-06-17 | 12:20
Naast dit topic verschijnt een advertentie van knivesandtools.nl met de titel "Hou je mes vlijmscherp". Toch een beetje wrang.

Dat is niet wrang. Een doorsnee Cold Steel product had met zo'n terrorist korte metten gemaakt.
www.youtube.com/results?search_query=...

Dr. Vigilante | 10-06-17 | 18:02

Lewis | 10-06-17 | 17:18,

Ja klopt eigenlijk wel. :)
Dat "deels" was te voorbarig.
Maar ik wilde toch even benadrukken dat ik ook wel begrijp waarom mensen zo massaal dom stemmen.

Dandruff | 10-06-17 | 17:31

Marcouch:
joop.vara.nl...
Welja, spiksplinternieuwe moskeeën en dan zo preken. Het kan allemaal, het mag allemaal.
Gewoon hier in Nederland.
plaszak | 10-06-17 | 13:17
En wat gaat Ahmed "wolf in schaapskleren" hier zelf aan doen? Durft hij in discussie te gaan met zijn achterban of blijft het bij verhaaltjes op joop.nl etc?

R van Perzie | 10-06-17 | 17:23

@ nickolaas | 10-06-17 | 15:34
-
Ik geloof niet zo in links OF rechts. We willen allemaal wel veel verdienen zonder het milieu of iemand anders kwaad te doen. De elite slaagt er elke keer weer in om tweespalt te zaaien.
Zelf stemde in PVV als grootste tegenstem tegen de vaste kliek. De rest liegt en bedriegt (zoals de PVV het ook zou doen idd)

Rest In Privacy | 10-06-17 | 17:19

@ Dandruff | 10-06-17 | 16:49
Waar ben je het níét mee eens dan? Volgens mij denken we er aardig hetzelfde over.

Lewis | 10-06-17 | 17:18

@Dandruff | 10-06-17 | 16:40
Ik vind dat je een 'bijzondere logica' toepast.. (en ook nog steeds dat je een beetje vertekend 'vijandbeeld' hebt van links.. ). Maar ik kom er nu niet aan toe het te bespreken (overigens hebben Palestijnen beperkt zelfbestuur in dus maar een deel van de Westoever - en zelfs de staat Israël ziet de formele status van de Westoever als bezet gebied..- bijvoorbeeld Israëlische wetten gelden er vaak niet, daar geldt 'militair gezag' - politici en de bevolking, waaronder dus kolonisten leggen meer de nadruk waar het hen uitkomt en dat is dus vaak niet de formele status). Maar ik zou nog heel veel dingen recht kunnen zetten, maar buiten schijnt de zon - ik denk een andere keer dus.

nickolaas | 10-06-17 | 17:07

plaszak | 10-06-17 | 16:24,

Toch mooi dat die directeur van dat museum zelf de vergelijking met de tweede wereldoorlog trekt; "vinden we ook niet leuk, maar is wel in musea terug te vinden".
Onder dat motto is een moskee in een museum goed verteerbaar.

Dandruff | 10-06-17 | 17:01

bisbisbis | 10-06-17 | 16:17,

50 posters is inderdaad een druppel op een gloeiende plaat.
Maar het is sowieso al winst dat er een paar mensen bereid waren om één druppel op die gloeiende plaat van islam-ellende te gooien.

En dat die druppel al als "winst" mag worden gezien, onderstreept het gezegde "de uitzondering bevestigt de regel".
En nep-feminites als Anja Meulenbelt benadrukten die regel nog eens.

Dandruff | 10-06-17 | 16:56

Lewis | 10-06-17 | 15:59,

Ben ik deels met je eens.
Anderzijds; zo zijn we opgevoed door de NPO.
Een beruchte socialist heeft eens gezegd "de vaak herhaalde waarheid wordt vanzelf een leugen", en de linkse media hebben dat goed begrepen.

Je wil niet weten hoe vaak ik in discussie ben geweest met vrienden, collegae en familieleden die denken dat GeenStijl/PVV het probleem is.
Dat GeenStijl en PVV leiden tot "wij/zij denken"...
Dat al die bloedige moslimaanslagen daar geen rol in hebben.
Wederom; dat gaat weer veel verder dan "gewoon" absurd.
Weet iemand daar een nieuw woord voor?

Dandruff | 10-06-17 | 16:49

Toch wel grappig. Zij zijn dood. Ik leef. En ik kan hun uitlachen.
Met mijn opmerking 'snaakse rakkers' van hierboven.
Kneusjes zijn het. Geestelijk gemankeerde kneusjes.
Ik leef. Zij niet.
Prutsers.
Gestorven voor iets dat niet bestaat.
Darwin doet nog steeds zijn best, laat hem maar begaan.

MyCatIsDoingThis | 10-06-17 | 16:47

Snaakse rakkers, dat zijn het!

MyCatIsDoingThis | 10-06-17 | 16:43

nickolaas | 10-06-17 | 15:55,

Allereerst is er in Israël natuurlijk helemaal geen sprake van een bezettingsmacht. De racistische en moorddadige dictaturen van zowel fatah als hamas zijn gekozen door de Arabieren zelf; net als Erdogan in Turkije.
Dat maakt die massamoordenaars niet minder kwaadaardig, maar het rechtvaardigt dus ook niet het racisme en antisemitisme van alle Arabieren de afgelopen 1400 jaar.

Maar dat was niet eens mijn punt; racistisch geweld is racistisch geweld. Heel de Westerse wereld wordt momenteel geteisterd door racistisch geweld tegen zowel joden als blanken. Die daders scheppen zelf op over hun racistische motieven, of ze nou jodenhatende moslims, blankenhatende moslims, of blankenhatende "only black lies matter" activisten zijn. Al die gasten zeggen dus zelf dat ze handelen uit racistische motieven. Maar die feiten worden;
- deels geheim gehouden;
- deels gebagatelliseerd ("verwarde man");
- deels goedgepraat ("achterstandspositie");
- en wie daar kritiek op heeft wordt zelf van racisme beschuldigd.

Draai dat nou eens om.
Als iemand in Nederland of in Israël zomaar 3 Turkse kinderen dood zou schieten vanwege Erdogan dan zou de wereld te klein zijn. Terecht.
Niemand zou dat durven geheim houden; durven bagatelliseren of durven goedpraten; "want Turkije".
Maar de executie van 3 joodse (niet eens Israëlische!) kinderen in Toulouse vindt links acceptabel, "want Israël". Dat waren letterlijk de reacties van Lady Ashton (EU, labour), Peter R de V (aandachtshoer) en een Brits Labourbobo (weet effe niet meer welke). Ook de grootste Franse moslimorganisatie had weinig moeite met die kinder-executies in Toulouse, hij waarschuwde alleen "dat dat mag niet leiden tot meer islamofobie"...
En geen mens durfde die brutaliteit te bekritiseren.

Die hypocrisie kenmerkt links. En maar doen alsof ze tegen "institutioneel racisme" zijn. Maar echt meetbaar racisme, dat echt tot bloedbaden leidt vinden ze oké.
En draai het wederom eens om; als een neonazi willekeurige zwarten zou vermoorden, zou iemand dat dan durven bagatelliseren of goedpraten?
Zou iemand dan durven roepen dat "repressie niet helpt", en dat meer thee de oplossing biedt?

Moslimleiders en moslimgeestelijken zeggen bijna unaniem dat hun geloof hen voorschrijft niet-moslims te vermoorden. Geen enkel bakje thee gaat dat veranderen. Ook meer welvaart gaat dat niet veranderen;
- de grootste extremisten zijn de stinkend rijke oliesjeikhs;
- juist in het welvarende Westen zien we moslims thuis radicaliseren, in plaats van in de moskee. Westerse moslims kunnen immers lezen, en lezen in de koran dat allah een necrofiel is die opgegeild moet worden met onschuldige slachtoffers.
Gematigde moslims zijn relatief vaak analfabete moslims, of moslims in strenge dictaturen waar de seculiere overheid een "gematigde islam" oplegt aan alle inwoners.

Dat Israël van alles en nog wat probeert inclusief thee, is voor mij slechts de zoveel-miljoenste bevestiging dat Israël ontelbaar veel beter is dan het minst debiele moslimland denkbaar.
Maar die thee gaat ze niet helpen, en ons ook niet.

Dandruff | 10-06-17 | 16:40

@ Butchijo | 10-06-17 | 16:37
O, grappig. Mij lijkt het eerder het zekere voor het onzekere nemen.

Lewis | 10-06-17 | 16:40

48 kogels??
Lijkt me meer een executie.
Daar moet de deugadvocaat Zegveld maar eens induiken.

Butchijo | 10-06-17 | 16:37

Wat een sukkels. Bij de Action veel goedkoper!

STnick | 10-06-17 | 16:36

@mezelf
uh.. d=t (gebeurd)..

nickolaas | 10-06-17 | 16:17

@Dandruff | 10-06-17 | 15:48
-
Poster 'campagne'? Dat waren welgeteld v i j f t i g posters, waarvan een groot deel niet in de publiek ruimte is opgehangen (en al helemáál niet in de kansenwijken...) maar de burelen en huiskamerwanden van de betrokken ambtenaren siert... om vooral zichzelf te laten zien hoe 'ferm en doortastend' ze wel niet zijn.
-
Overigens geen grapje: die vijftig stuks klopt - en ze zijn dus niét opgehangen in de wijken waar ze natuurlijk eigenlijk zouden moeten hangen - maar ja: je wilt ook in de Tarwewijk of Bloemhof die bushokjes wél heel houden, natuurlijk....

bisbisbis | 10-06-17 | 16:17

@ Dandruff | 10-06-17 | 15:48
En het gros van de bevolking denkt er nog altijd totaal anders dan wij, dat is pas helemaal absurd... eh, ridicuul... eh, verbijsterend.
Reken maar dat hele volksstammen jou een enge extremist vinden door de dingen die je schrijft. Terwijl wij allebei weten dat je het gewoon ziet zoals het is.

Lewis | 10-06-17 | 15:59

@Dandruff | 10-06-17 | 15:28
Ik denk niet dat je de Israëlische situatie parallel kan schakelen aan wat hier in Europa gebeurd.. daar is sprake van een bezettingsmacht - laatste keer dat zoiets hier gebeurde was het ook niet vredig. Wat geen van de partijen overigens ontslaat van het mee zoeken naar een vreedzame oplossing, die dus recht doet aan beide partijen.
Verder was volgens mij de schok vrij algemeen na de aanslagen die jij noemt, alleen misschien de reactie anders - alhoewel ik denk dat jij je toch ook een beetje vergist in hoe bijvoorbeeld in Israël gereageerd op dus zo'n situatie. Daar worden de komende jaren wel degelijk miljarden extra geïnvesteerd in de Arabische sector, juist met het doel op integratie en een meer vreedzame toekomst (jij zou het 'theedrinken' noemen denk ik). Daar zitten al jaren regeringen die denk ik rechtser zijn dan jouw PVV en die beseffen ook dat repressie echt geen lange termijn oplossing is (en discriminatie en uitsluiting van groepen ook een averechts effect heeft en je mogelijke gevoel daarover je dus bedriegt of je moet een ander motief dan veiligheid hebben).
"In December 2015, the government approved the proposal by Prime Minister Benjamin Netanyahu, Finance Minister Moshe Kahlon and Social Equality Minister Gila Gamliel to promote a comprehensive program of economic and structural development.
The five-year plan is estimated to be worth NIS 10 billion-NIS 15b., and would increase funding for housing, education, employment of Arab women, infrastructure, welfare services and public transport." www.jpost.com/Israel-News/Massive-plan...
Ik zeg niet dat dingen eenvoudig zijn daar of hier, maar waar mensen hier soms naar Israël wijzen met het oog op draconische maatregelen - ook daar denken ze dus veel breder over veiligheid (en zo heel veel verschillen die benaderingen nou ook weer niet als je goed kijkt - maar Wilders zal dus een andere indruk willen wekken vermoed ik en dat doet dus maar beperkt recht aan wat als reële verbeteringen van zo'n situatie wordt gezien, ook daar).

nickolaas | 10-06-17 | 15:55

Lewis | 10-06-17 | 15:29,

Inderdaad, ik geloof het ook nog steeds niet.
Wereldwijd vele honderden demonstraties van "feministen" tegen Trump vanwege een "stoere jongens kleedkamer opmerking". Ondertussen is Trump nog nooit voor seksuele intimidatie, aanranding of erger veroordeeld.

En daar tegenover wereldwijd;
- ongeveer 0 demonstraties tegen de kinderbordelen van isis;
- ongeveer 0 demonstraties tegen de positie van vrouwen in de islam;
- ongeveer 0 demonstraties tegen de reeksen massa-aanrandingen door rapefugees in West Europa;
- ongeveer 0 demonstraties tegen de import van eerwraak;
- ongeveer 0 demonstraties tegen de import van kindbruidjes;
- precies 1 postercampagne tegen gedwongen huwelijken;
- die door een reeks "feministen" zoals maoïst Anja Meulenbelt "islamofoob" wordt genoemd...

En dit is nog maar een promillage van de opvallendste nieuwsberichten over één onderwerp; feminisme.
Er zijn honderden van dit soort onderwerpen, en over elk daarvan zijn weer tienduizenden dergelijke absurde feitjes te verzamelen.
Alsof we in Andersomland wonen, ik snap het niet.
Het woord "absurd" dekt de lading niet eens, dit gaat véél verder dan dat.

Dandruff | 10-06-17 | 15:48

Man, man, man wat een armoede met die gasten. Geen geld voor een vrachtwagen, geen geld voor kunstmest of semtex. Het zijn en blijven islamloosers.

ad melkert | 10-06-17 | 15:48

Ik heb het al wel eens vaker geschreven, maar misschien moet je die gasten bestrijden met vrouwelijke agenten. Net zoals de peshmerga doen. Dat ze gedood worden maakt ze niks uit, dan zijn ze martelaar en komen in het paradijs enzo, maar owee als ze door een vrouw doodgeschoten worden. Dan wacht niet het paradijs, maar de hel. Net goed.

quigg | 10-06-17 | 15:47

@Ce ca! | 10-06-17 | 15:12
In dit geval bepaal ik zelf de maat niet, maar als ie linkse verwijt zich te verkneukelen bij aanslagen (nogmaals aan beetje ver gezocht denk ik.. ) dan mag je aannemen dat ie dat zelf ook niet doet. Best wel keurig in dit geval dus (ik moet zeggen dat ik even dacht toch wel iets boven water te krijgen.. maar de ene fanatieke PVV'er is de andere dus niet, ook wel eens prettig om vast te stellen).

nickolaas | 10-06-17 | 15:34

Nathan R Jessup | 10-06-17 | 15:17,

Daar zou ik maar van uitgaan ja.
Die fabrikanten doen die moeite niet voor niks.

Dandruff | 10-06-17 | 15:31

Speciale aanbieding voor de ramadan.

Thei6754 | 10-06-17 | 15:30

@ Dandruff | 10-06-17 | 15:28
Ik blijf het zeggen, het is een absurde, heel boze droom die gewoon keihard werkelijkheid is.

Lewis | 10-06-17 | 15:29

nickolaas | 10-06-17 | 14:58,

Bedankt voor je compliment. Ik geloof overigens niet dat sommige PVV-ers ècht zitten te wachten op een bloedige aanslag. Maar dat dergelijke verzuchtingen eerder wanhoopskreten zijn; "waarvan schrikt de linkse elite nou eindelijk eens wakker".

Wat dat "iets te para" betreft, de puntjes die ik om 14:19 opsomde kloppen wel allemaal;
- geen 140 handtekeningen tegen echte verkrachtingen, wel tegen een column want "virtuele verkrachting";
- geen demonstraties tegen reeksen racistische moorden op joden en blanken in Israël, Europa en de VS, maar wel tegen non-issues als "white privilege".

Zo komen we weer bij "waarvan schrikt die linkse elite nou eindelijk eens wakker".
In ieder geval niet van;
- reeksen bloedige aanslagen op het milieuvriendelijke openbaar vervoer (Parijs, Madrid, London, Brussel, etc);
- reeksen racistische moorden op joden, zelfs joodse kleuters (Toulouse, Brussel, Stockholm, Parijs);
- reeksen bloedige aanslagen op uitgaanscentra (Parijs, Londen, Berlijn, Nice, etc).

En we vergeten snel. Herinner je je nog die piepkleine aanslag op een kerstmarkt in Luik?
nl.wikipedia.org/wiki/Aanslag_in_Luik...
Of die reeks onthoofdingen in Frankrijk en Engeland?
Reeksen aanvallen met machetes op zowel agenten als burgers in heel Europa?
Ik lees net dat het aantal geweldsdelicten met messen in Duitsland is toegenomen;
- van 300 in 2007;
- naar 550 in 2013;
- naar 4.000 (!!) in 2016.
de.gatestoneinstitute.org/10503/messe...

Een toename van pakweg 600% sinds Merkel de grenzen open gooide...
Wij mogen dat natuurlijk niet weten, maar de linkse elite moet dit weten.
Waarom gaan ze dan door met die heilloze politiek?
Als jij het weet hoor ik het graag.

Dandruff | 10-06-17 | 15:28

Want waarschuwen voor een grote islamitische aanslag in Nederland.
Dat is toch niet wat wij willen in Nederland?
Zo iets dan maar?

Rest In Privacy | 10-06-17 | 15:18

@Dandruff | 10-06-17 | 13:09
"Maar precies om die reden mengen fabrikanten er een beetje metaalpoeder door."

Ik heb toevallig zo'n mes en ook een metaaldetector, geen piep. Ik ga ervan uit dat de detectiepoorten dan beter werken.

Nathan R Jessup | 10-06-17 | 15:17

Wat ik eng vind zijn de nep-bomgordels. Deze keer uiterst amateuristisch verpakt, de volgende keer ook.
Wat als ze hierna een professionele bomgordel vermommen als een stuk papiermache met pakpapier en wcrollen?
Iedereen denkt dan dat het ongevaarlijk is en dan zijn er plotseling wel een hoop slachtoffers.
Nepbomgordel of niet, eerst in de ballen schieten en daarna omleggen, want het is vrij duidelijk dat ze ons wel dood willen hebben, wat er ook door de overheid van gezegd wordt.

Dezenaamhier | 10-06-17 | 15:14

@ nickolaas | 10-06-17 | 14:58
NEE, een aanslag zou niet "goed" zijn,maar een laatste redmiddel van hoop voor de afgelopen verkiezingen. Hopen dat mensen inzien waar de ware islam voor staat.En daarop een tegenstem uitbrengen tegen de islam en EU elite. Zoals het nu in Nederland ervoor staat is wel ok dan?
En wie ben jij om te bepalen wat "over de schreef" is? Je zit op GS verdomme.
-
Een onschuldig kind, door tweeën gereden door een vrachtwagen (@ Stockholm) vind ik weer te ver gaan namelijk.
Wellicht verschillen we daar van mening.Netjes toch?

Rest In Privacy | 10-06-17 | 15:12

Okee, los van het feit dat iedereen nu wel weet dat het niks met de Islam te maken heeft, wat is de nieuwswaarde van het feit dat de messen roze waren etc, behalve potentiële nieuwe daders een "manual" geven?

Is dit nog nieuws? | 10-06-17 | 15:12

De koran was natuurlijk juist opengeslagen om aan te geven dat de aanslag niets met de islam te maken heeft.

teevee | 10-06-17 | 15:07

bisbisbis | 10-06-17 | 14:53,

Lijkt me niet.
We hebben allemaal kunnen zien dat die vesten geen beletsel vormden tegen politiekogels.
Dus wat wilden ze er dan mee?
Mensen bang maken is de meest logische verklaring.

Dandruff | 10-06-17 | 15:06

WC Experience | 10-06-17 | 13:26
Bierkrat
Bierkraten..?
Nederlands blijft een vreemde taal...

alpha centauri | 10-06-17 | 15:04

Notenkraker | 10-06-17 | 14:40,

Het treurigste is, Merkel is niet eens echt "links".
Zij was godverdegodver feitelijk de beste keus, tegenover die andere kanshebber; EU-laaf Schulz van de SPD.
En ook hier stemden veel te veel mensen op "neprechts"; VVD en CDA. Deze partijen zeggen elke 4 jaar gedurende een paar weken dat ze terreur net zo kwalijk vinden als islamkritiek, en gaan er dan met veel potentiële PVV-stemmen vandoor. Want "strategisch"; elke partij die tegen terrorisme is, komt in het cordon sanitaire. En direct na de verkiezingen gaan VVD en CDA dankzij de PVV-twijfelaars direct met de architecten van nog méér terrorisme (GL en D'66) aan tafel zitten.

Om gek van te worden.
Om over het stelselmatige liegen en lasteren door de lügenpresse nog maar te zwijgen.

Dandruff | 10-06-17 | 15:02

-weggejorist-

arc-en-ciel | 10-06-17 | 14:59

@Dandruff | 10-06-17 | 14:19
Ik denk dat je iets te para bent over 'linkse mensen'.. maar ik moet je meegeven dat je zelf iig niet over de schreef bent gegaan (je ziet hier wel mensen zich verkneukelen bij de veronderstelling dat een aanslag 'goed' zou zijn voor PVV-achtige partijen). Zelfs in topics voor de verkiezingen heb je voor zover ik zo snel kan zien geen toespelingen gemaakt op aanslagen die zouden resulteren in meer zetels voor de PVV (en je had nog best veel reacties staan in een paar 'peilingtopics'). Netjes, mag dus ook wel eens gezegd worden.

nickolaas | 10-06-17 | 14:58

@Dandruff | 10-06-17 | 12:53
-
U heeft mogelijk iets te veel gegamed, laatstelijk.

bisbisbis | 10-06-17 | 14:53

osolemio | 10-06-17 | 14:26,

Begrijpelijk.
En om diezelfde reden zou je ook concerten, festivals, winkelcentra en het openbaar vervoer moeten mijden. Mogen je dochters niet meer alleen over straat, en al helemaal geen zwemles.

En zo zien we een heel land naar de Middeleeuwen terug glijden, alleen maar door 6% aan moslims binnen onze grenzen. Een percentage dat snel stijgt, en straks komen we dus in de categorie "30% tot 40% moslims"; dus burgeroorlog.

Want zo is het overal waar de islam op bezoek komt.
Het begint met "slechts" heel veel criminaliteit, en naarmate de aantallen moslims groeien wordt die criminaliteit steeds gewelddadiger. Ondertussen stijgt ook het geweld tegen andere minderheden, en tegen islamcritici. Tot er op een dag genoeg moslims zijn om een burgeroorlog te winnen; dan ontstaan situaties zoals in Nigeria, Libanon en Kashmir.
Tot na verloop van tijd de niet-moslims zijn vermoord of verjaagd, of zich onder dwang hebben bekeerd.

En iedereen die het nieuws volgt kan dit weten.
Die kan ook weten dat we de laatste fase van moslimimmigratie (burgeroorlog) in rap tempo gaan naderen. Moslims beseffen immers dat onze vergrijzing ons machteloos maakt. De helft van de Nederlanders is nu 48+;
- en gaat dus geen kinderen meer krijgen;
- zal bovendien in 20 jaar 68+ zijn, en dan begint het grote sterven;
- zelfs zonder jihad, waar zelfs de krasste knarren geen enkele kans maken.

En ondertussen wil het partijkartel dat de import van jonge moslimmannen nog verder stijgt.
Van domheid kan dus geen sprake meer zijn; dit is opzet.

Dandruff | 10-06-17 | 14:51

Dandruff | 10-06-17 | 14:19
Of, in uitbreiding: Merkel mag aanblijven, Oostenrijk kiest zogezegd lekker ultralinks ipv rechts, De fransozen kiezen het onervaren hertejong Macron ipv Le Pen, Rutte blijft lachen, Juncker blijft zuipen.
Het is de EU en de grootbankerij die aan de touwtjes trekt. Ik zie geen andere verklaring.

Notenkraker | 10-06-17 | 14:40

Puur toeval die opengeslagen Koran.
Echt waar.

Bat-Adam | 10-06-17 | 14:39

Op internet staan duidelijke (walgelijke) instructievideos die moslims leren hoe ze het beste een aanslag moeten plegen. Deze videos zijn tot in detail gemaakt met gebruik van proefpersonen:
sickoo.com...
heavy.com...
ff serieus nu! | 10-06-17 | 13:24
In Duitsland al een beproefde methode. Er zijn het eerste half jaar al 1700 incidenten met een mes gemeld. Ik ga nu toch echt voor een wapen kijken om ze direct point blank kapot te kunnen schieten. We worden volledig om zeep geholpen en er blijven dagelijks mensen bijkomen opgehaald door frontex. Dit gaat echt fout.

Bill Cosby | 10-06-17 | 14:37

vmk | 10-06-17 | 14:17
Mijn voorouders komen uit DK en ik geloof best wel dat het er prettiger wonen is.Maar sommige reaguurders herhalen zichzelf teveel.

Rest In Privacy | 10-06-17 | 14:31

O ja, nog wat: elke debiel die op Facebook nog een keer die post plaatst over "Ja menschen vroeger waren er ook aanslagen hoor, veeeel meer. En in de VS vallen er veul meer menschen dood neer door piestoolen dan door aanschlagen", die mensen zijn zoooooo enorm achterlijk dom en blind. Pffffff..... Achterlijk. Ga maar rustig slapen. La da die La da daaa.

ParaPiet | 10-06-17 | 14:28

Dandruff | 10-06-17 | 13:04
Is voor mij reden geweest om niks meer op marktplaats te zetten. Ik begin het onveilig te vinden. Ook kopen via marktplaats doe ik niet meer. Als je geld overmaakt weet je niet of je je spullen krijgt en als je iets moet ophalen weet je niet waar je terecht komt. Alles gaat naar de kringloop inmiddels.

osolemio | 10-06-17 | 14:26

Ben die achterlijke gasten zoooo zat.
"Wann kommt die Wende?" Sprak een wijs festival-voorzitter laatst. Wann menschen. Wann? Goddverzedomme.
Basta. Klaar. Punt.

ParaPiet | 10-06-17 | 14:21

BBmetR | 10-06-17 | 13:57,

Natuurlijk niet!
Linkse actievoertjes maken zich alleen druk om niet-bestaande problemen.
- wel janken tegen "virtuele verkrachting";
- geen bezwaar tegen reeksen van èchte verkrachtingsgolven oa Keulen, Rotherham, zwembadjihad.
Ook;
- wel janken om "white privilege" en "institutioneel racisme";
- geen bezwaar tegen racistische moordpartijen zoals oa Toulouse, Parijs, Brussel.

Zo rollt de Linkse K*tkerk.

Dandruff | 10-06-17 | 14:19

Ce ca! | 10-06-17 | 14:11
De lagere prijs kun je wel vergeten.
..
Binnenkort weer naar Herning, het land van melk en honing bezoeken, mijn dochter wil nooit meer terug.
Als ik er werk zou hebben was ik direct weg hier.

vmk | 10-06-17 | 14:17

Zie je wel het heeft niets te maken met de islam. Gewoon geradicaliseerde Lidl medewerkers. Of jongens die daar er uit gezet werden vanwege hun religieuze geaardheid nadat ze er eindelijk een stageplek hadden weten te bemachtigen.

Nuuk | 10-06-17 | 14:17

DANNY3960 | 10-06-17 | 14:08
Voor dat sissende geluid wordt jij eerdaags opgepakt, tis maar dat je het weet.

kaolookchang | 10-06-17 | 14:16

hmm, typo, 48 natuurlijk.

Patatter | 10-06-17 | 14:11

@ duitse herder,
Waarom vind je dat een goede keus, 3 jaar garantie?
Denk je dat die terroristen langer meegaan dan die 3 jaar?
kaolookchang | 10-06-17 | 14:04
-
Omdat je binnen 3 jaar naar Denemarken kon verhuizen, alwaar er veel betere messen te koop zijn voor een veel lagere prijs. Ook worden er niet zoveel messen het land meer ingelaten en zijn de huidige messen veel gelukkiger dan de rest van de wereld.

Rest In Privacy | 10-06-17 | 14:11

8 agenten met 6 kogels in hun pistool = 49 kogels.

En de terroristen zijn neergeploft met 48 kogels.

Dus die agenten hebben allemaal heel hun wapens op hen geleegd. Wel effectief.

Patatter | 10-06-17 | 14:11

Mensen, mensen mensen. Wat een vooroordelen toch

1) Jongens waren op weg naar een kook school van Jamie en moesten helaas zelf het materiaal meenemen. Er werd helaas teveel ontvreemd bij de cursussen en zij werden uiteraard hierop aangekeken.

2) Daarnaast hadden ze aangeboden om aankomend weekend het gras te maaien om hun lokale buurtgemeenschap beetje leefbaar te maken. Vandaar de benzine

3) Het waren studenten die literatuur onderzoek deden naar geloofsboeken. Helaas heeft de MSM de bijbel en het joodse boek even weggelaten om deze jongens direct in een hokje te plaatsen. Heeft niets te maken met de Islam

Wat is er gebeurd denk ik?

Jongens werden voor de zoveelste maal op basis van uiterlijke kenmerken gesommeerd te stoppen. Omdat ze bang waren vanwege alle haat richting Moslims zijn ze helaas gaan vluchten (niet slim maar wat zou jij doen als je 10 keer per dag wordt aangehouden?). Vervolgens helaas de macht over het stuur verloren. Omdat ze door omstanders belaagd worden als terroristen (vooroordeel, uiterlijke kenmerken) zijn ze uit pure wanhoop maar zich zelf gaan verdedigen. Niet goed te praten uiteraard maar wat moesten ze anders.

Ze blijven uiteraard welkom!

@copyright: Lelijke wijf van de volkskrant.

topgozert | 10-06-17 | 14:10

kaolookchang | 10-06-17 | 14:04

Man, man, hier....... pak vast, een extra Zwitsal.

tsssssssssssssssssss.

DANNY3960 | 10-06-17 | 14:08

@ duitse herder,
Waarom vind je dat een goede keus, 3 jaar garantie?
Denk je dat die terroristen langer meegaan dan die 3 jaar?

kaolookchang | 10-06-17 | 14:04

Die Koran is daar neergelegd ter afleiding. Dit is duidelijk een aanslag door gays, met roze messen en een rode koffer vol sexattributen.... wij zijn niet gek!

WistAllesBeter | 10-06-17 | 14:02

Volgens mij is de integratie wereldwijd toch niet helemaal gelukt.

En gaat nooit lukken ook, kutzooitje. we hadden het zo goed zonder die kut-islam

spuit-12 | 10-06-17 | 14:01

Gewoon een stalen mes dus. Een goed keramisch mes doet een forse aanslag (ehh...) op je bankrekening.

Mubbenschonster | 10-06-17 | 14:01

Ik vind die keuze van de Lidl messen wel juist. Daar zit 3 jaar garantie op.

duitse herder | 10-06-17 | 13:59

Is er al een oproep om advertenties van Lidl te weigeren?

BBmetR | 10-06-17 | 13:57

-weggejorist-

Marochetti | 10-06-17 | 13:56

En nu is het genoeg! | 10-06-17 | 12:16
Die denken dat niet, die weten wel beter, er zit namelijk een plan achter bedacht door een al lang geleden overleden persoon (C-K) En verder zeg ik niets, want een tijd terug is al een plempsel weggejorist waarin ik wat concreter was.

EA 827 | 10-06-17 | 13:55

-weggejorist-

Watching the Wheels | 10-06-17 | 13:55

Nog veel meer doden*

Dus we hebben geluk dat het vaak zulke nietsnutten zijn.

Bart_Geenstijl | 10-06-17 | 13:51

Je ziet gelijk waarom die mensen zo moeilijk een baan krijgen.

Zelfs de daad van hun leven pakken ze weer zo slordig en amateuristisch aan.

Als moslimterroristen blanken of Aziaten waren zouden er nog meer doden vallen.

Bart_Geenstijl | 10-06-17 | 13:51

En hoeveel procent van de moslims staat stilletjes te juichen en vindt dit volkomen terecht? Het vertrouwen is WEG, en komt nooit, nooit meer terug.

Adversary | 10-06-17 | 13:50

4,50 euro, naar boven slingeren

kaolookchang | 10-06-17 | 13:47

Jullie vallen met echt zwaar tegen. Heel. Erg. Zwaar.

"Handvaten" :(

Arnold Layne | 10-06-17 | 13:46

Heb ik het niet goed gelezen of zo??
Op de website van de Lidl wordt toch echt gesproken van RVS messen met een kunststof handvat.
Dit viel me namelijk op omdat ik wel eens een keramisch mes wil proberen, zeker voor de prijs van <5 euro

kaolookchang | 10-06-17 | 13:46

Zou het dan toch heeeeeeeel misschien met de pislam te maken hebben????????????
verwacht je toch echt niet

spuit-12 | 10-06-17 | 13:45

Herr Zimmermann | 10-06-17 | 13:32

Dat van die 72 maagden is pas later ingevoerd om het moraal van de slachters te optimaliseren zal ik maar zeggen.
Vroeger waren het 72 druiven,maar die kon je weer bij de buurman in de tuin plukken of kopen bij de plaatselijke Lidl voor een paar centen.
Dat was ook geen succes en zo zijn ze op die 72 maagden gekomen.Er word ze enkel niet verteld of het nou vrouwelijke maagden zijn of mannelijke maagden zijn.Dus dat blijft dan weer een verrassing voor de slachters van allah.

komtdatschot | 10-06-17 | 13:43

Het zijn israëlische toestanden hier met een enorm grote bevolkingsgroep in ons midden die ons haat en op elk moment kan aanvallen.

Wajehie | 10-06-17 | 13:42

Met de isám? Dat hoor ik voor het eerst.
Ongegronde haatzaaierij!

Lewis | 10-06-17 | 13:42

En de oplossing is zo ontzettend simpel: voer iedere aanslagpleger op aan hongerige varkens, dan weten ze in ieder geval zeker dat ze niet naar hun 72 geyle geitjes gaan maar naar de hel. Dat schijnt in Algerije ook prima te hebben geholpen.

eerstneukendanpraten | 10-06-17 | 13:42

plaszak | 10-06-17 | 13:27,

Met de huidige immigratie gaat ze dat ook lukken.

En niet alleen dat; het wordt daarmee voor alle andere partijen ook steeds lastiger om immigratie tegen te gaan. Die gaan immers ook voor de allochtone stemmen, door ze naar de mond te praten.
Nu doen ze dat ook al, maar met elke extra immigrant neemt dat nòg meer toe.

Er moet echt heel snel iets gebeuren. De meeste linksmensen zijn voorstanders van terrorisme, omdat ze hopen dat islamitisch geweld vooral tegen joden, christenen en rechts-stemmers is gericht. Daar stoken veel linksmensen hun moslimvrindjes dus ook regelmatig toe op.

Wat veel linksmensen echter niet weten, is dat de islam ook het bestaan van linksmensen verbiedt. In vrijwel alle islamitische landen worden linksmensen net zo hard vervolgd als alle andere minderheden.
Het zou mooi zijn als links dat eens doorkreeg.
Dan zou links waarschijnlijk al binnen een jaar de noodzaak van minder terrorisme in kunnen zien.

Dandruff | 10-06-17 | 13:42

Slechte reclame voor Lidl. Een Duits bedrijf trouwens. Zou daar meer achter steken?
Jezus_Boeddha | 10-06-17 | 12:31
-
Heb je nog meer steekhoudende argumenten?

Rest In Privacy | 10-06-17 | 13:42

de islam en de bijbehorende moslims is/zijn de kanker v2.0 onder het westerse vrije goedwillende leven. De tumor wordt alsmaar groter. Waarom zouden we het anders een terroristische "cel" noemen.

Ook deze ziekte, die voortkomt uit prehistorisch gedachtengoed moet gestopt kunnen worden. #opgevenisgeenoptie

bekijk_ut | 10-06-17 | 13:41

Meldelmo 13.32 .Wat wilt u precies zeggen met geen bloed? "Aanslag"?

Hettiet | 10-06-17 | 13:39

Ik snap het idee achter een nep-bomgordel niet.
obi1 | 10-06-17 | 12:26
-
Angst en afstand creëren. Verder zal de politie niet 1,2,3, gaan schieten op een bomgordel (was hun gedachte). Dat ze toch neergeschoten zijn geeft wel aan hoe zeer ze ernaast zaten gelukkig.
Verder was het schieten van de politie op hen niet zo slim. De bom(als hij echt was geweest) had namelijk af kunnen gaan.

Rest In Privacy | 10-06-17 | 13:37

Dat boek uit de handel! Het zoveelste bewijs! Wie heeft er een rechtsbijstandverzekering met discriminatie in de dekking?

SlimmeBelg | 10-06-17 | 13:35

Nonkel Frituur | 10-06-17 | 13:30
Volgens de website in het artikel gaat het om RVS.
Deze zijn wel keramisch en zelfs nog goedkoper:
www.lidl-shop.nl/ERNESTO-Keramisch-me...

plaszak | 10-06-17 | 13:33

@RickTheDick | 10-06-17 | 12:19
De IRA had beduidend meer kennis, ervaring en middelen.

Guido | 10-06-17 | 13:33

Knives don't kill people. The islamic faith does, by nature.

Fijnstoffer | 10-06-17 | 13:33

En terwijl hij op de laatste foto stervend op de grond ligt... toch nog even dat wijsvingertje omhoog.
alpha centauri | 10-06-17 | 12:24
*
Hem was verteld dat hij beste met "een stijve" kon gaan hemelen. Dit in verband met die 72 maagden die op hem wachten. Weet hij veel.

Herr Zimmermann | 10-06-17 | 13:32

-weggejorist-

medelmo | 10-06-17 | 13:32

In ieder geval zullen ze de borg voor de autohuur niet terugkrijgen. Trouwens, een echte schurk huurt niet, die steelt.

Guido | 10-06-17 | 13:31

Zie u de toestand van dat mes? Er is een heel stuk uit. Dat heb ik thuis dus ook gehad. 1 keer geprobeerd, zo'n keramisch mes, nooit meer. Wat een rommel.

Nonkel Frituur | 10-06-17 | 13:30

Heropvoeden? hahahahahaha.
Wat een giller.

joppo0 | 10-06-17 | 13:29

Wat zijn dit in- en in slechte monsters! En dan denken ze ook nog in het hiernamaals te komen. De mafkezen. Door een vrouwelijke agent laten neerschieten en besmeuren met varkensbloed om potentiële andere martelaars af te schrikken.

Maria.1 | 10-06-17 | 13:27

DENK gisteren bij Jinek: over 20 jaar zijn wij de grootste.

plaszak | 10-06-17 | 13:27

Als wij het internet censureren gaat het helemaal goed komen in kuch onze strijd tegen het terrorisme.
May.

Ik stel bij deze voor om alle online winkels van de Lidl per direct te sluiten.
May.

komtdatschot | 10-06-17 | 13:27

Bloedvaten
Olievaten
HANDVATTEN

WC Experience | 10-06-17 | 13:26

-weggejorist-

ff serieus nu! | 10-06-17 | 13:24

Graaisnaaiert | 10-06-17 | 12:52
Dank voor de informatie.
Waar het mij natuurlijk om gaat is de constatering, dat alles als wapen te gebruiken is, en dat 't niet met 'n metaal-scanner gedetecteerd kan worden.

Der Paulie | 10-06-17 | 13:24

Die stervende moslimterrorist op de grond met die politieagent erboven, hebben ze die ook op posterformaat? Dan hang ik die boven mijn bed. Ik zal dan nog zoeter dromen dan ik al doe.

Droop | 10-06-17 | 13:22

@Snorkle | 10-06-17 | 12:55 - wie (of wat) bevolkt veelal de kassa's? Die melden niets.

MarcS | 10-06-17 | 13:22

Als die gasten zo gemakkelijk radicaliseren in de gevangenis, waarom zijn er dan niet cursussen westers denken in de gevangenis?
Waarom laat je daar nog een imam of islamitisch geschrift toe?
Die mensen zitten daar toch vast?
Dan is dat toch de ultieme gelegenheid om ze daar te heropvoeden?

zwarte_weduwe | 10-06-17 | 13:22

zolang dat boekje bestaat komen er generaties vergiftigde kinderen bij , iedere keer weer.
Dweil nat kraan open.
huis vol en voeten nat.
Rutte , in een gaaf land lopen mensen ook in de zomer in lieslaarzen.

medelmo | 10-06-17 | 13:21

@Normanius: sarcasme is niet echt jouw ding, he?

Snorkle | 10-06-17 | 13:19

Ik ben benieuwd naar de volgende oproep in die IS-Glossy. Aanvallen met trucks en random stabbings hebben we er nu een aantal van gehad. Begint zelfs wat saai te worden. Kijken wat het volgende is wat ze exact gaan opvolgen. Als het geschreven staat, geloven ze het namelijk en volgen ze het op.

Nanker Phelge | 10-06-17 | 13:17

R van Perzie | 10-06-17 | 12:48
Het gaat niet om het idee maar om het ideaal. Het idee is niet zo ingewikkeld, ben blij dat de meeste van die lui erg dom zijn. Het doden van mensen is echt absurd simpel, de meeste mensen zijn zo weerbaar als een pasgeboren lammetje. Het probleem is dat er mensen zijn die het willen, daar moeten we vanaf. Alleen vroeger (jaren '60-'80) mocht je nog zeggen waar de aanslagen vandaan kwamen. Tegenwoordig is dat lastig en kun je dus het probleem niet aanpakken.

Upendo | 10-06-17 | 13:13

Ik zou deze dooie mekkas niet voeren aan de varkens. Zonde voor t varken. Wel kunnen ze opgehangen worden om als voorbeeld te dienen voor de andere gelovige martelaren, beetje richting de wijken waar de jurken wapperen.

Bill Cosby | 10-06-17 | 13:13

Lowbudget terroristen.

Je hebt in deze gekke wereld maar bar weinig nodig om anderen het leven zuur te maken.

tsjajaja | 10-06-17 | 13:13

Dat is ook een manier om een six-pack te dragen, blijf het niet erg logisch vinden. Die terrorgast op de onderste foto heeft een kleiner armpje dan van Velzen. Als hij dood is dan heeft hij daar ook Donald Ductape omheen gedaan. Of hebben ze daar geen zwaartekracht?

Watching the Wheels | 10-06-17 | 13:12

Nathan R Jessup | 10-06-17 | 13:03,

Zo lijkt het.
Maar precies om die reden mengen fabrikanten er een beetje metaalpoeder door.
nl.wikipedia.org/wiki/Keramisch_mes

Dandruff | 10-06-17 | 13:09

Zo zie je maar weer: je geloof belijden, hoeft geen dure hobby te zijn!

Rommelende Onderbuik | 10-06-17 | 13:05

R van Perzie | 10-06-17 | 12:48,

Denk je dat dit soort info niet sowieso al op en paar duizend moslimsites circuleert?
De oproepen om auto's als wapens te gebruiken circuleren al zeker 10 jaar, maar zijn na het succesvolle "Nice" flink toegenomen.
En las ik op GeenStijl niet onlangs een stukje over nieuwe islamtips voor moslimmoordpartijen;
- middels internet-advertenties;
- liefst eindigend bij een gezin thuis;
- met een bruut aflopende, en veel media-aandacht creërende gijzelingsactie?

Geen idee of die laatste jihadtips ook al op de NPO te zien is geweest overigens. Volg ik niet want ik heb er een hekel aan om voorgelogen te worden. Maar ik gok dat daar maar heel weinig over gezegd is, en dat veel mensen dus geen idee hebben.
Wij worden met opzet dom gehouden. Maar de belangrijkste voorwaarde om een gevecht te kunnen winnen is "ken je vijand".
Een kwalijke zaak.

Dandruff | 10-06-17 | 13:04

Keramische messen daar werkt het detectiepoortje niet op.

Nathan R Jessup | 10-06-17 | 13:03

Het worden israëlische toestanden hier met een enorm grote bevolkingsgroep in ons midden die ons haat en op elk moment kan aanvallen.

sinar2 | 10-06-17 | 13:02

De roze zijn uitverkocht; moeten we ons nu zorgen gaan maken?

Dr. Blechtrummel | 10-06-17 | 13:02

En vooral alles melden
Snorkle | 10-06-17 | 12:55
Ja joh, belast de politie vooral met 99% aan bullshit meldingen waardoor ze nog minder capaciteit hebben om achter IS fanboys aan te gaan. Dat zal helpen. NOT.
.
Domme Zwitzal

normanius | 10-06-17 | 13:02

Het enige wat we hier weer vanuit kunnen afleiden is dat de betutteling en kleinering van de overheid niet werkt. Geef het volk hun vuurwapens terug en doe eindelijk eens een keer wat aan de broedhaarden van import en bekeerling tuig.

HaatAth3ist | 10-06-17 | 13:00

* keukenla van Loofhutjes tot no-go area verklaren doet *

Loofhutjes | 10-06-17 | 13:00

Ideologieën zijn de grootste moordwapens in onze wereld.

Upendo | 10-06-17 | 12:58

Handvatten!!

Maximus Cesar | 10-06-17 | 12:56

Dus de les die we hier uit moeten leren: moslim die een mes koopt = verdacht. Moslim die een bus huurt = verdacht. Alle messenverkopers en autoverhuurders dys goed opgelet, en vooral alles melden.

Snorkle | 10-06-17 | 12:55

bisbisbis | 10-06-17 | 12:45,

Over B. Er is geen enkele reden om iemand met een bomgordel niet door het hoofd te schieten. Ik gok dat die nepbomvesten juist vooral bedoeld waren voor de 90% agenten zonder vuurwapen, en voor eventuele types als "de Leeuw van London Bridge".
Die kun je op afstand houden met een nepbom.

Dandruff | 10-06-17 | 12:53

@Der Paulie | 10-06-17 | 12:41
.
Die messen zijn van metaal, maar met een keramisch "ik blijf niet aan de groentes plakken"-laagje. Iets wat na een paar keer afwassen ook niet meer zo is, trouwens. Heb ze zelf ook, zijn kudtmessen. Echt, alleen maar geschikt om mensen mee neer te ste... O, wacht.

Graaisnaaiert | 10-06-17 | 12:52

RickTheDick | 10-06-17 | 12:19
Met dat soort opmerkingen doe je je naam weer volledig eer aan.

R van Perzie | 10-06-17 | 12:51

-weggejorist-

ratelaar | 10-06-17 | 12:50

Tja London gedoogd terroristen. Zolang ze als wapen konden worden ingezet als proxies tegen tegenstanders en het eigen nest niet bevuilden was het allemaal bon ton. Nu de extremisten ook het nest bevuilen is de lol eraf en klinkt May strijdbaar.

blendle.com/i/trouw/de-keerzijde-van-...

ratelaar | 10-06-17 | 12:50

Fijn. Bedankt voor de tips. Dit brengt talloze salafistfuckers weer op ideeen. In de As Soennah moskee is al een inzamelactie gestart om volgende keer een 10-ton vrachtwagen te kunnen huren.

R van Perzie | 10-06-17 | 12:48

@Dutch_Holland | 10-06-17 | 12:38
-
het duurt wel even voordat je alle ongelovigen gekruisigd hebt...

bisbisbis | 10-06-17 | 12:46

Binnenkort vlees snijden met een lepel.

nonloso | 10-06-17 | 12:45

@obi1 | 10-06-17 | 12:26
-
Ik wel:
-
A: hij lijkt -als je een beetje handig bent- van afstand op een echte bomgordel, en
-
B: mensen die jou vanaf een korte afstand (handvuurwapen)onder vuur willen nemen zullen misschien nog even wachten;
-
C: psychologische factor: identificatie met de 'echte'martelaren-zelfopblazerts. Islam wordt voornamelijk beleden om de buren te tonen hoé vroom je wel niet bent. Als je -dood of levend- de voorpagina's haalt met een heuse 'bomgordel', ben je natuurlijk helemáál de held.

bisbisbis | 10-06-17 | 12:45

Onderschat deze mensen niet. Met weinig middelen weet men mensen te doden en te verminken EN een geheel land/continent te ontregelen.

Sterker nog. Gisteren heeft aangetoond dat je als "bekende van de AIVD" een enorme politiemacht kunt laten uitrukken simpelweg door in de buurt te zijn van een groot evenement. Zo zaai je angst, zo ontregel je de tegenstander.

balustrade | 10-06-17 | 12:45

balustrade | 10-06-17 | 12:34
Of gewoon suicide by cop, mocht het nodig zijn.

Mozes Langebroek | 10-06-17 | 12:41

Meer info:
Het waren moslims,
En daar hebben jullie in UK nog meer van.
Einde bericht.

Hemmenaar7 | 10-06-17 | 12:41

Het is duidelijk.
Dit wordt de nieuwe generatie wapens.
Niet van metaal.
Niet te traceren met een metaaldetector.
Het is duidelijk.
Alles is als wapen te gebruiken.
Het is duidelijk.
Wie een eind aan de terreur wil maken, moet degenen die de wapens vasthouden detecteren en verhinderen het domein te betreden waar ze gevaar vormen.
Het is duidelijk.
De goedkeurende legitimatie van terrorisme moet verboden worden. (heeft u 'n tip nodig?)
Het is duidelijk.
De gelovigen die handelen volgens het boekwerk van de goedkeurende legitimatie van terrorisme moeten afgestopt en ontmoedigd worden. (heeft u 'n tip nodig?)
Er is geen misverstand.
Het is duidelijk.
De overheid, de politici, de uitvoerende macht dient de bevolking te beschermen tegen terrorisme-bevorderende omstandigheden, omdat daar nog het monopolie ligt van geweld.
Maar als de overheid, de politici, de uitvoerende macht weigert de bevolking te beschermen tegen terrorisme-bevorderende omstandigheden, verliest die overheid, verliezen de politici en verliest de uitvoerende macht hun monopolie op geweld. (heeft u nog tips nodig?)
Het is duidelijk.
Er is geen misverstand.
Het is duidelijk.

Der Paulie | 10-06-17 | 12:41

'Gewoon rechtstreeks naar de hel torpederen ... vinden ze heerlijk ... mijn zegen krijgen ze dan ook nog eens mee ... just burn in hel forever!

cinderella4711 | 10-06-17 | 12:38

Zoals iemand op twitter net schreef: Ik wacht even op de reactie van PeterBeterWeterDeVries alvorens ik mijn mening vorm….

kommabijmebinnen | 10-06-17 | 12:38

Gelukkig laten deze domme terroristen zich niet inspireren door de Romeinen.

Dutch_Holland | 10-06-17 | 12:38

Goede keuze: lichtgewicht, blijven vlijmscherp, kosten bijna niets, moeilijk detecteerbaar, blijven niet 'hangen'in wonden, verkrijgbaar in gezellige kleurtjes... en als je als baardmans bij een Lidl in de rij voor de kassa staat, dan val je ook nog eens niet op.

bisbisbis | 10-06-17 | 12:36

Iemand de de ANWB kampioen clubblad van deze maand gelezen? " London,shop till you drop" Bizar!!!!

Rest In Privacy | 10-06-17 | 12:36

Waarschijnlijk hadden ze een uitkering, dus is de aanslag eigenlijk betaald met belastinggeld.

Dutch_Holland | 10-06-17 | 12:36

Lidl. Buiten kantoortijd ziet het er zwart van de haatdoeken. Onder kantoortijd ziet het er zwart van de white trash. En de broccoli is er altijd bruin en uitgedroogd, wat betekent dat de clientèle ongezond eet.

Nivelleermarionet | 10-06-17 | 12:36

Een moslim die een vrachtwagen komt huren? Ik neem aan dat die ter plekke ritueel geslacht wordt of worden die nog serieus genomen?

ZureJoop | 10-06-17 | 12:34

obi1 | 10-06-17 | 12:26

Suicide by cop.

DANNY3960 | 10-06-17 | 12:34

@obi1 | 10-06-17 | 12:26

Die nep gordel dient ter afschrikking. Zo wilde men voorkomen dat andere mensen hen zouden aanvallen.

balustrade | 10-06-17 | 12:34

Moslims hebben het ook zo moeilijk in onze institutioneel racistische samenleving dat ze zich geen duurdere messen kunnen veroorloven. Werkelijk hartverscheurend...

B0bBer | 10-06-17 | 12:34

Hilarisch, een vrachtauto was te duur. Dat spul blij dat er tenminste nog goedkopen messen in de aanbieding zijn.

Wajehie | 10-06-17 | 12:33

obi1 | 10-06-17 | 12:26
Achter het idee van een echte bomgordel zit ook niet zoveel wetenschap. Het zijn geen Einsteins he.

Bennie Boos | 10-06-17 | 12:33

O, dus zo'n Ernesto keukenmes is halal.

Schoorsteenveger | 10-06-17 | 12:33

Wat zou het lollig zijn geweest als ze door een vrouw waren geneutraliseerd. Dag hemel, hallo hel.

Samper | 10-06-17 | 12:33

@jackindeboxstift | 10-06-17 | 12:31
Hier ben ik het niet mee eens.

Jezus_Boeddha | 10-06-17 | 12:32

Slechte reclame voor Lidl. Een Duits bedrijf trouwens. Zou daar meer achter steken?

Jezus_Boeddha | 10-06-17 | 12:31

en weer zijn er uiteindelijk meer slachtoffers gevallen in ons kamp, dan in hun kamp. wordt tijd om dat eens om te gaan draaien. bijvoorbeeld door bij elka aanslag 100.000 moslims uit europa weg te bonjouren. beginnend met elke lapzwans die geen werk heeft, crimineel is, zich negatief heeft uitgelaten over onze maatschappij.
daarna wordt het hoogtijd om een geheime groep te formeren die bij de eerstvolgende grote aanslag de ka'ba te vernietigen. daarna een moskee met inhoud bij elke andere aanslag.
ze willen zo graag oorlog, het is nu nog mogelijk om die oorlog te beantwoorden.

jackindeboxstift | 10-06-17 | 12:31

Trouwens, een paar zakken grind in de bus leggen heeft weinig bijkomend voordeel of effect.
Maar probeer dat maar eens een dobbermoslim met 4 jaar geitehoeders-academie en een IQ van een cavia maar eens uit te leggen.
Eigenlijk ons enige geluk bij een ongeluk, dat ze allemaal zo ongelofelijk dom zijn.


Als er één hyperintelligente moslim-terrorist op zou staan, zou het pas echt gevaarlijk worden, een type zoals The Jackal, of zoiets.

King of the Oneliner | 10-06-17 | 12:30

Maar goed, de take away... hadden deze jongens zich Tesco prijzen kunnen veroorloven was dit niet gebeurd. Wanneer je mensen veroordeelt tot de Lidl vraag je erom.
.
Weer die Boze Witte Mannen.

Parel van het Zuiden | 10-06-17 | 12:29

Ze hebben wel leuk zitten knutselen met die leren riempjes om die roze messen. En waarom die breekbare messen? Waarom geen gewoon stalen keukenmessen? Er zit vast meer achter.

Jezus_Boeddha | 10-06-17 | 12:29

Handvaten daar gaat bier in, hadvatten zijn om iets te vatten, vat je?

ugur | 10-06-17 | 12:29

Het draait allemaal om de islam. Vroeger had je ridders met kruistochten nu wordt de boodschap via internet verspreidt. Groot verschil is dat je bij de kruistochten nog kon kiezen: katholiek of je kop eraf. De islam biedt die keuze niet aan.

Dutch_Holland | 10-06-17 | 12:29

@obi1 | 10-06-17 | 12:26
Wie zegt dat die gordel echt nep was?

Jezus_Boeddha | 10-06-17 | 12:28

Maar eigenlijk: heft

Cheeky Bastard | 10-06-17 | 12:28

*handvatten

Cheeky Bastard | 10-06-17 | 12:27

Basil Fawlty | 10-06-17 | 12:13

Maar alle Bobbies hebben toch een fluitje bij zich om andere Bobbies te waarschuwen?

DANNY3960 | 10-06-17 | 12:27

Mag ik graag zien. Ieslamoesliemietisch varken met een haram kufarpopo die een wapen op hem richt om zeker te weten dat het varken bij zijn 72 biggetjes is.

Nivelleermarionet | 10-06-17 | 12:26

Ik snap het idee achter een nep-bomgordel niet.

obi1 | 10-06-17 | 12:26

Ja maar, ja maar ik ben haumeaux en heb zo'n groene. Roze vind ik zo truttig.

Bromsnor aan de deur in 3,2,1...

ml2mst | 10-06-17 | 12:26

Ook raar.
Moslimgeestelijken zeggen altijd dat moslims hun intellect na hun 5e verjaardag niet meer mogen ontwikkelen.

Toch hebben deze jongens wel nagedacht over die zakken grind, en over die verstevigde handvaten.
Ze hadden zelfs vetertjes om hun messen niet kwijt te raken. Net als peuters met hun wantjes.

Kortom, het valt niet te ontkennen dat deze moslims op intellectueel gebied al bijna 12 jaar oud waren.
Haram!
Gaan ze alsnog naar de hel.

Dandruff | 10-06-17 | 12:25

@keestelpro | 10-06-17 | 12:19
Ik lees die boekjes niet. Te moeilijk.

Jezus_Boeddha | 10-06-17 | 12:24

En terwijl hij op de laatste foto stervend op de grond ligt... toch nog even dat wijsvingertje omhoog.

alpha centauri | 10-06-17 | 12:24

@parsons zal gerustgesteld zijn dat onze cross dressende jeugd nog best eens opgewassen zal zijn tegen zulks. In ieder geval geen spijkerbommen en AK's...

Parel van het Zuiden | 10-06-17 | 12:24

sarcastro | 10-06-17 | 12:14
Mijn waarde, als je weet dat een pilletje een gegarandeerd slechte werking heeft, slik je het dan?
Tjongejonge...

Notenkraker | 10-06-17 | 12:23

Muslims: The Enemy Within.

King of the Oneliner | 10-06-17 | 12:22

Lidlnihilisten

Poesmobiel | 10-06-17 | 12:21

Wat een mietjes, een echte terrorist neemt toch een mes van de Appie, die messen die als 'ongelofelijk scherp' werden aangemerkt..
En dan ook nog een nepbomgordel..
Wordt nog wen twijfelgevalletje aan de poort, of ze de 72 maagden wel verdiend hebben...

Samper | 10-06-17 | 12:21

sarcastro | 10-06-17 | 12:14
Moslims zijn als lemmingen.

swassannuf | 10-06-17 | 12:20

Naast dit topic verschijnt een advertentie van knivesandtools.nl met de titel "Hou je mes vlijmscherp". Toch een beetje wrang.

osolemio | 10-06-17 | 12:20

Ik heb terroristische wapens in huis. En ik ben er nog tevreden mee ook.

koeberg | 10-06-17 | 12:20

Blijft toch een gevalletje so you wanna be a martelaar. Niet door naar de finale.

Binnenbaan | 10-06-17 | 12:20

Die jongens hadden echter niet veel financiële middelen om te tonen dat ze het westen willen omarmen.
En maar goed ook.

Notenkraker | 10-06-17 | 12:20

@sarcastro | 10-06-17 | 12:14
Sla de koran open. Het staat er zwart op wit.
En opnieuw en opnieuw.
Je ziet het staan en zegt, hé kijk eens, dat verklaart alles!
En dan ben jij ineens boosaardig...
Knettergek word ik er van.

keestelpro | 10-06-17 | 12:19

Ik ben anders. Niet mainstream. Rara waar denk je dan aan als je die messen ziet? Aan de IRA natuurlijk.

RickTheDick | 10-06-17 | 12:19

het is duidelijk dat we keukenmessen maar eens moeten gaan verbieden!

sennholz | 10-06-17 | 12:19

-weggejorist-

panadol_extra | 10-06-17 | 12:18

Eerst maar eens afwachten wat Erk van Muiswinkel in zeer eloquente bewoordingen er van gaat zeggen. Hij is toch de zelfbenoemde waakhond in de discussie tussen extreem rechts facistische racisten agressors versus het linkse intelligente deugvolk.

ILF2 | 10-06-17 | 12:17

sarcastro | 10-06-17 | 12:14
Blijft bizar dat onze politiek-leiders blijven denken dat het niets met de islam te maken heeft.

En nu is het genoeg! | 10-06-17 | 12:16

Het heeft niets met de islam te maken. Voor hetzelfde geldt zijn het geradicaliseerde fans van André van Duin: https://youtu.be/x1nfPj5ZQdo

Sujetten die zich wekelijks in de buurt van een moske...euh, filiaal van Hornbach ophouden zijn ook uiterst verdacht.

Kapitein Stijlvol | 10-06-17 | 12:16

Zijn prima messen moet ik zeggen. Het zijn niet de messen of welk wapen dan ook dat het m doet, het is dat verwerpelijke boekje van ze.

haat | 10-06-17 | 12:15

Buitengrenzen gewoon openlaten en elke dag naar Afrika varen om extra moslims op te halen. Dat is Europa's antwoord op de moslim-aanslagen.

En nu is het genoeg! | 10-06-17 | 12:15

Blijft bizar hoe dan ook, dat er een ideologie is die mensen zo gek maakt dat ze moord en zelfmoord plegen en ze dan ook nog eens zo indoctrineert dat ze denken dat ze goed bezig zijn.

sarcastro | 10-06-17 | 12:14

Duct tape. Het moordwapen van de 21e eeuw. De mythbusters hebben er complete afleveringen mee gevuld. ;) Overigens over de 21e eew. Engelse politie, slechts 10% is bewapend. Ze leven daar nog steeds in de Victoriaanse tijd: www.youtube.com/watch?v=oQiJtXdOJ9c

Basil Fawlty | 10-06-17 | 12:13

Je mag niet je eigen verhaal op FB, op twitter, op je eigen blog, en vooral niet op een site als deze plempen, want dan is het fake news. Of nog erger: hatespeech. Maar oom agent heeft een probleem, en vraagt om hulp. Jaja.

hotnot | 10-06-17 | 12:13

Sick fucks.

voldemort | 10-06-17 | 12:13

Iedere lidl klant is een potentiële terrorist. Dit is een feit

New Quacka | 10-06-17 | 12:12

Shit! Ik heb ook zo'n mes. Ben ik nu ook verdacht?

Moment, de deurbel.

kwark001 | 10-06-17 | 12:11

Roze messen? Jaja. Toch een beetje gay.

PureYak | 10-06-17 | 12:11

Er lag ook een rode koffer achter in de bestelwagen.
Daar zaten waarschijnlijk allemaal attributen in die ze wilde meenemen naar hun welverdiende paradijs.
Natuurlijk #ntmmdi.

keestelpro | 10-06-17 | 12:08

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken