Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Afgewezen asielzoekers zijn homo. Allemaal

plotselinghomo.png Verblijfs Idee voor Uitwijziërs: play gay. Als het wissen van IS-propaganda van je smartphone, het in de Middellandse Zee mikken van je identiteitspapieren en natuurlijk het afscheren van je baard niet voldoende was om in Nederland een verblijfsstatus te verkrijgen, probeer het dan eens met een stevige aanranding poging tot seksuele heroriëntatie. Volgens het IND komt een "substantieel deel" van de afgewezen asielzoekers bij een nieuwe aanvraagpoging met het verhaal dat ze ineens LHTBQIKEA zijn. Ondertussen regent het klachten dat de IND 'te streng' aan het worden is, maar ja je moet wel als steeds meer migranten ineens een andere seksuele geaardheid gaan invullen op hun Poging 2-formulier. En soms wordt er dan wel eens een échte homo afgewezen, omdat egoïstische heteroleugenaars die zich gay voordoen om te mogen blijven het verpesten voor mannen (m/v/anders) die wél echt gevaar lopen als ze worden geretourneerd naar hun homohaathaard van herkomst. Maar ja, wat wil je ook als IND zijnde. In weerwil van de rotsvaste overtuiging van Judith in Europa de EU dat er geen aanslagplegers de havens van Fort Europa binnen dobberen ('is hysterie'), wordt de ene bloederige aanslag na de andere islamitische terreurdaad gepleegd door jonge mannen die als "vluchteling" het continent betraden. En hun binnenkomst in de EU begint ook al met liegen. Bijvoorbeeld over hun geaardheid... DBx8gYPXcAA5mGt.jpg

Reaguursels

Inloggen

henkdekanarie | 09-06-17 | 23:00
Sterker nog: "We zouden het tegendeel best kunnen bewijzen, maar u bent Syriër, dus u mag toch wel blijven."

Rommelende Onderbuik | 10-06-17 | 14:31

Ik zal het doorgeven aan hun familie thuis. Wel een voordeel, geen gezinshereniging.😂

Ghard Leers | 10-06-17 | 14:30

Appeal een Josh Brinkie kado

Schmutzige Harry 1 | 10-06-17 | 14:07

Wol | 09-06-17 | 21:21

Je gaat ervan uit dat het verlenen van onderdak aan asieltuig een verplichting is. Daarvanuit bedenk je oplossingen. In mij n optiek had de wilde horde nooit een voet aan wal mogen zetten en dat neem ik de linkse moraalmaffia kwalijk.

Jack Jersey | 10-06-17 | 11:15

... kan die tweet van die Groenlinks mevrouw dat er geen (potentiële) terroristen in die bootjes op de Middelllandse Zee zouden zitten, weer eens herhaald worden???! Kunnen we lachen en huilen tegelijk ...

Tooibooi | 10-06-17 | 10:36

Als de IND nu eens een zeer fors geschapen Joodse homo-verificator in dienst zou nemen, dan kunnen deze zogenaamde homo's hun liefde voor heren ter plaatse fysiek bewijzen.

JvanDeventer | 10-06-17 | 00:31

Hulporganisaties en asieladvocaten zijn wel de laatste wier mening we serieus moeten nemen. Lagere eisen leidt tot meer asielzoekers, wat natuurlijk hun natje en hun droogje is. Wat een gruwel dat ons belastinggeld gebruikt wordt om die parasieten hun salaris betalen.

stampertje85 | 09-06-17 | 23:43
-weggejorist-
So-de-Juu | 09-06-17 | 23:33

Mooie docu over hoe dat gaat: www.npo.nl/2doc/10-04-2017/KN_1688926...

'nee meneer, die gevechtskleding was van mijn neef en die ak47 op de foto was een speelgoedwapen om stoer mee te doen'
- oke, we kunnen het tegendeel niet bewijzen dus hier heeft u uw verblijfsvergunning

henkdekanarie | 09-06-17 | 23:00

Dan ook verplicht de dark room in.

MickeyGouda | 09-06-17 | 21:55

Jack Jersey | 09-06-17 | 18:48
D-Fens_1963 | 09-06-17 | 19:28

Lezen is ook een vaardigheid. Ik zeg al "...(maar met bovenstaande niet nodig)..." en bied vervolgens een alternatief voor degenen (links(er) Nederland) die opvang in de regio te ver vinden gaan.

Voor degenen die je als NL wel zou willen opnemen zou ik zeggen: verdeel ze over de gemeentes naar rato van inwoneraantal. Ze hoeven niet allemaal naar mijn of jouw achtertuin. Ik woon momenteel al in een buurt met veel allochtonen, van wie ik vooralsnog weinig last heb. Ongeacht mijn (gefundeerde) wantrouwen jegens Islam en andere religies en ideologieën. Kost misschien meer, opvang per gemeente naar inwonertal, maar dan wordt de asielindustrie van het COA en de massa-opvang met bijbehorende problemen ook minder.

Maar goed, afgezien van af en toe wat bitchen van een bepaalde Slet van mongoloïde allooi die alleen op de man\vrouw kan spelen en een aanvarinkje of twee, drie met wat ongebluste kalk heb ik de indruk dat ik hier op GeenStijl wederom tegen mezelf of een muur zit te praten. Nadenken wordt niet gewaardeerd en verschillende oplossingen of nuances aanbieden al helemaal niet.

Dan denk ik toch: screw you guys, I'm going home.... :-P

Wol | 09-06-17 | 21:21

Taghya.... zucht....

Zoemert | 09-06-17 | 20:59

Er loopt hier in de stad ook zo'n groepje cultuurverarmers rond die een tijdje het winkelcentrum terroriseerde.
Einde aangemaakt door "knokploeg" die er wel is, maar die je niet ziet.

Een van die gasten (van de cultuurverarmers) was duidelijk homo gezien de kleding die hij droeg.
En toch zie ik hem er evengoed voor aan om een aanslag te plegen in naam van Allah (want die heeft het zo gewild)

Nee, homosensuele asieleisers vertrouw ik net zo min.

Ik heb geen probleem met homosensuelen op zich. Ik heb een neef die nicht is.

Bijtendehond | 09-06-17 | 20:23

@Bulsara | 09-06-17 | 15:35
.
Weer zo'n jankbuidel. Probleem is niet of hun wieg in de Sahara heeft gestaan of in Italie/Frankrijk, probleem is dat die achterlijke cultuur van ze verhindert dat ze hier als volwaardige medeburgers meedoen die zich naar de wetten, waarden en normen van onze maatschappij gedragen en niet zo'n hekel aan ons hebben dat ze spontaan mensen gaan afknallen.
Maar dat snapt zo'n Joopdruif als jij zeker niet...

Graaisnaaiert | 09-06-17 | 20:00

Dat het allemaal Homo's zijn wisten we al lang, we willen ze alleen niet meer hier in dit land hebben. En dat niet gewenst zijn heeft niks te maken met het feit dat ze van de herenliefde zijn.

De Ana(a)list | 09-06-17 | 19:36

Laat ze maar wat bewijs overleggen :p

Domovich | 09-06-17 | 19:33

Dat groepje foto's is goed voor iets van 221 doden en 858 personen met letsel. Tel daar alle indirecte slachtoffers bij op en je hebt voor de periode 13-11-2015 en 03-06-2017, ruwweg 570 dagen, voor elke 2 of 3 dagen 1 persoon vermoord en elke 2 dagen 3 personen verminkt voor het leven. Alle indirecte slachtoffers smeren we dan gewoon uit over die periode.
Nou mevr. Judith van GL in het EP. Is toch een mooie score, niet dan.

swapper | 09-06-17 | 19:33

Dat kun je statistisch toch wel onderzoeken? Ongeveer een op de tien mannen is homo. Ik zou de procedure aanpassen, waardoor je alleen asiel kunt krijgen op die basis als je dit meteen als reden opgeeft.

teevee | 09-06-17 | 19:29

@Wol
Ik wil eigenlijk helemaal niemand meer opvangen die, als hij de kans krijgt, mijn vrije en welvarende manier van leven wil ondermijnen e/o veranderen.

D-Fens_1963 | 09-06-17 | 19:28

Dit is toch heel eenvoudig te testen? Ik weet zeker dat je zo een hele hoop vrijwilligers kunt vinden die wel een "handje" willen helpen. En anders vraag je toch gewoon Gordon?

Patatter | 09-06-17 | 18:52

Wol | 09-06-17 | 18:44

Wat is je adres, dan sturen we er gelijk een paar honderd jouw kant op.

Jack Jersey | 09-06-17 | 18:48

Wol | 09-06-17 | 18:43
Oeps. Wilde nog zeggen: dus dan nemen we hooguit 52.214 vluchtelingen op (0,24 procent van 21,5 miljoen), eenmalig, en dan gaat de deur dicht.

Wol | 09-06-17 | 18:44

Of iemand opgewonden wordt van mannen of vrouwen kun je zoals anderen hier aangaven gewoon testen. Lijkt me lastig te faken, maar wie weet.

Maar het kan veel simpeler:
-Kom je niet direct uit een buurland gevlucht dat in oorlog is of mensenrechten schendt, ga je gewoon terug de grens over of met het vliegtuig terug naar het land waar je vandaan kwam. Landen die daaraan niet meewerken mogen geen open grens meer met Nederland (100% controles) en er mogen geen vliegtuigen direct uit die landen hier landen en geen schepen aanmeren. Ook krijgen burgers en politici uit die landen geen visum meer om hier te komen.
-Opvang in de regio in de direct aangrenzende staten van het probleemland, of indien mogelijk en toegestaan door de strijdende partijen zelfs binnen de grenzen van dat land met een veilige zone eromheen, verdedigd voor VN-, EU-, NAVO- of NL-militairen met schietinstructie op elke vijandige actie van welke zijde in het conflict dan ook.
-Eventueel (maar met bovenstaande niet nodig) vangt Nederland een aantal vluchtelingen op in verhouding tot ons aandeel van de wereldbevolking. Dus stel wij zijn 17 miljoen op 7 miljard, dan vangen we 0,24% van de totale vluchtelingbevolking op. En die halen we zelf op. Wie op eigen houtje hierheen komt wordt linea recta naar opvang in de regio waar hij beweert vandaan te komen gedirigeerd. Dus ook de Afghaan die zegt Syriër te zijn mag fijn in een safe zone in of rond Syrië gaan zitten. En we halen een dwarsdoorsnede op van alle vluchtelingen, mannen, vrouwen, kinderen en ouderen, ongeacht geloof. Volgens Wiki zouden het zo'n 21,5 miljoen mensen zijn (in 2015), dus dan nemen we hooguit 52

Wol | 09-06-17 | 18:43

Extra reden om af te wijzen dus. Want als homo zijnde kan zo'n vluchteling ons natuurlijk niet beschermen tegen de inteelt in Europa.

Enkelband | 09-06-17 | 18:23

Natuurlijk zijn het terroristen, natuurlijk zijn ze niet op de vlucht. Natuurlijk is dit alles voorspeld en natuurlijk is er niet geluisterd. Natuurlijk hebben de domme gansjes en de linkse Wilders-bashers de poorten naar de hel opengezet.

Jack Jersey | 09-06-17 | 18:18

Franker | 09-06-17 | 17:04

Dat is het enige punt waar het om draait he.
Als je geen permanente verblijfsvergunningen meer afgeeft ,is het spelletje snel over.
Maar dan nog zullen er veel komen ,om even tijdelijk een paar duizend euro op te pakken.

alphapapatango | 09-06-17 | 17:28

-weggejorist-

Jay-Jay-Jay | 09-06-17 | 17:23

-weggejorist-

Jay-Jay-Jay | 09-06-17 | 17:23

@Dr_Johnson | 09-06-17 | 14:40

Er is een groep waar wel door hun overheid jacht op gemaakt wordt, die het makkelijkst aan geld komen en de kontakten hebben om een overtocht te regelen.

En dat is juist reden, om die criminelen wel terug te sturen.

laatmaargaan | 09-06-17 | 17:22

En het is zo eenvoudig.
Zet ze achter een PC en vraag ze naar porno te zoeken.
Laat de PC het scherm en de webcam beelden van de homo zijn gezicht naast elkaar filmen, en kijk naar de reactie in relatie tot die beelden.
En als controlle, laat je hem ook nog allerij andere porno zien, en kijkt dan weer naar de reactie.

Als ik naar porno zoek, en er komt iets tussendoor waar ik niets van moet hebben, is dat 100% accuraat van mijn gezicht af te lezen.

En als je echt alle false negatives wil uitsluiten, dan kun je er nog een hartslag, zweet, temteratuur en kruisbobbel etc. meting aan toevoegen..

laatmaargaan | 09-06-17 | 17:07

Het hele gelazer houdt onmiddellijk op zodra de asielwet wordt veranderd; uitsluitend tijdelijke opvang tot situatie in thuisland veilig genoeg is, te bepalen door Nederland niet door de asieleiser.
Verder kan het niet dat homoseksualiteit een reden voor asiel is voor mensen uit een islamitisch land. De islam is namelijk liefde, dus heel tolerant voor homo's.

Franker | 09-06-17 | 17:04

Der Paulie | 09-06-17 | 16:26
Ik reguur niet op joop, alleen hier omdat ik hou van GS.
Wanneer je niets anders kunt dan mij framen, is het misschien tijd om ergens anders heen te gaan.

Ongeblustekalk | 09-06-17 | 16:49

Beste JOOP-se ongebluste kalknagel.
Ik vind je geweldig. Hulde.
Maar houd a.u.b. iets te raden over.
Bij hele mooie vrouwen is 'n laatste onthullinkje nog spannend.
Bij hele lelijke vrouwen is 't bedekt blijven in plaats van de onthulling 'n hele geruststelling.
En bij jou, ja weet je, onthul maar niets van je prachtige kroonjuwelen *proest*
Echt, in jouw plaats is dit 'n geweldig compliment.

Der Paulie | 09-06-17 | 16:26

D-Fens_1963 | 09-06-17 | 16:16
Klopt. Van wat ik gehoord heb van mensen die met die materie van doen hebben is dat de meeste echte vluchtelingen geen identificatie gegevens meer hebben, omdat ze die gedumpt hebben.
Dan heb ik het niet over illegalen. Personen die er een mening over hebben omdat ze jaren geleden, toen er nog een andere situatie was, hebben gewerkt voor het COA, kan je in deze niet in beschouwing nemen, die waren toen al erg fout.
En dat lees je hier heel vaak terug. ;)

Ongeblustekalk | 09-06-17 | 16:26

Kan je toch makkelijk testen met een hersenscan en bloeddruk meeting terwijl je leuke dia's toont?
Kijken waar die van "af" gaat.

Gerf | 09-06-17 | 16:25

Der Paulie | 09-06-17 | 16:14
Je kan je ook rechtstreeks aan mij richten en niet zo achterbaks via de zijlijn mevrouwtje.
Academici die het niet aankunnen om zich te verweren tegen op ervaring gebaseerde argumenten, verdienen die kwalificatie niet omdat ze geen ervaring hebben.
Blijf jij dus maar jouw "beloning" bij elkaar praten/beunen, infaam jankprojectiel.
No offence hoor.

Ongeblustekalk | 09-06-17 | 16:21

-weggejorist-

Der Paulie | 09-06-17 | 16:17

@kalk 13:58
Ik denk niet dat vluchtelingen hun papieren lozen omdat er jacht op ze gemaakt wordt.
Eea vind méér oorzaak in de gedachte een eventuele asielprocedure te traineren volgens mij.
Bv om te voorkomen dat ze teruggestuurd worden naar land van origine.
En als ik nou echt, echt, écht vluchteling was en mijn intenties oprecht zou ik mn paspoort willen houden voor het geval ik zou kunnen terugkeren.
Maarja dat zal dan de bedoeling dan ook wel niet zijn.

D-Fens_1963 | 09-06-17 | 16:16

miss error | 09-06-17 | 16:02
Nee, daar wil je geen kind van. DKS heeft een feestje dit weekend.
Begrijp je de strekking van het verhaal nu? Steile leercurve naar beneden de laatste jaren.

Ongeblustekalk | 09-06-17 | 16:15

Ah, daar is ongebluste kalk weer.
Ik moet altijd zo om 'm lachen.
En hoe hij er telkens in slaagt, 'n paar reaguurders te trollen.
En er 'n echte nep-discussie over 'n vermeend onderscheid ontstaat.
Ik zeg maar zo, als er niet minstens één keer door ongebluste kalk op je is gereageerd, dan heb je als reaguurder niet 'geleefd'.
(is voor hem toch 'n compliment, op zich)
(zou ongebluste kalk die door JOOP worden gesponsord (?) eh, we zullen 't nooit zeker weten, en eigenlijk willen we 't ook helemaal niet zeker weten; om iets bij hem te raden over te laten; we gunnen hem z'n geheimzinnige motieven)

Der Paulie | 09-06-17 | 16:14

-weggejorist-

miss error | 09-06-17 | 16:02

Der Paulie | 09-06-17 | 14:39
Ja, die Swaab. Levert hij het bewijs dat sexuele voorkeur een biologische achtergrond heeft, wordt de man compleet afgebrand door gutmenschen.

boccelullus | 09-06-17 | 15:50

Een andere is je zogenaamd bekeren tot het christendom of atheïsme. Bij het eerste heb je gelijk politieke steun van de Christenunie en de SGP.

koter | 09-06-17 | 15:50

Heel eenvoudig: Wie niet voor ons is, is tegen ons.
goedpraters en wegkijkers vallen er wat mij betreft ook onder. Kunnen we die niet op het vliegtuig zetten om zelf poolshoogte in het land van herkomst van de door hun zo geliefde vredelievende moslims te kijken?

Uiteindelijk maken ze zelf hun bestaan hier onmogelijk. door zich niet af te zetten tegen radicale Islam bijvoorbeeld: Ik geloof ondertussen geen flikker meer van de zogenaamde goede bedoelingen van deze groep. Ik ken toch een hoop Islamitische kleermakers, schoonmakers glazenwassers en jongeren maar er is altijd iets mee: Als ze niet met 80 km/u je kind bijna doodrijden schelden ze m'n vriendin wel uit voor hoer, of maken ze afspraken met je die ze vervolgens niet houden. Om vervolgens agressief te worden als je er iets van zegt.
Nee dank u, ik ben weer helemaal terug bij merkdealers, officiële reparateurs van witgoed en "echte" kleermakers. Kost een berg maar scheelt zo ontzettend veel gezeik achteraf.

Homer P. Simpson | 09-06-17 | 15:50

Bulsara | 09-06-17 | 15:35
Als je ouders wel vluchteling waren, dan stam je af van vluchtelingen. Als je dat van je ouders mee krijgt, dan dien je wel 10 keer na te denken of je het land wat je ouders zo liefdevol hebben opgenomen, wel zoiets als een terreuraanslag wilt aan doen.

Graaf van Egmont | 09-06-17 | 15:49

En ze blijven continu praten over 'asielzoekers', het zijn gelukzoekers! Telkens de verkeerde naam gebruiken zorgt voor verwarring en onduidelijkheid.

Brulaapje | 09-06-17 | 15:49

Isoleer ze voor hun eigen veiligheid en zet ze bij elkaar in 1 AZC. Vertel vervolgens dat ze lekker hun gang kunnen gaan. Degenen die hierop verheugd reageren mogen blijven.

boccelullus | 09-06-17 | 15:41

miss error | 09-06-17 | 15:33
Een nogal belangrijke categorie en veel talrijker dan de voorbeelden die de nep dr. aanhaalt. Die heeft haar actions niet straight.
Dat het migranten beleid een puinhoop is, bestrijd ik niet, wel een mening van iemand die in de kern de prioriteiten niet scherp heeft.
Dat valt niet recht te praten mevrouw, die domheid straalt dan ook op jou af.

Ongeblustekalk | 09-06-17 | 15:40

Ik verneem in het voetbalstadion wel eens dat alle boeren homo's zijn...

poepaanmijngaatsie | 09-06-17 | 15:36

Wat een stemmingmakerij dat laatste plaatje.
Omar Mostefai Geen vluchteling maar geboren in Frankrijk.
Foued Aggad idem geboren in Frankrijk.
Samy Amimour idem geboren in Frankrijk.
Bilal Hadfi idem geboren in België.
Ahmed al Mohamed, de eerste Syrische vluchteling in het plaatje.
najim laachraoui, geboren in Marokko, opgegroeid in België, dus geen Syrische vluchteling.
Anis Amri, is inderdaad een Tunesische vluchteling.
Rakhmat Akilov is idd een Uzbeekse asielzoeker.
Salman Albedi, geen vluchteling maar geboren in Manchester, zijn ouders zijn dan welleswaar vluchtelingen geweest, maar dat staat hier totaal los van, sterker nog, zijn ouders hebben zich volledig gedistantieerd van zijn actie en weigeren zijn lichaam op te halen.
Khuram Butt welliswaar geboren in de voormalig Britse kolonie Pakistan, maar woonde al lange tijd in de UK en had zelfs de Britse nationaliteit.
Rachid Redouane was inderdaad een vluchteling, overigens wel gehuwd geweest met een Ierse.
Yousef Zaghba was een geboren ITaliaan met Italiaanse moederen en Marokkaanse vader. Ook geen vluchteling dus.

Met andere woorden slechts 4 van de twaalf zijn te bestempelen als vluchteling.
Is al erg genoeg dat mensen radicaliseren, maar ga er geen lul verhalen van maken, dat lost al helemaal niks op.

Bulsara | 09-06-17 | 15:35

@Ongeblustekalk|09-06-17|15:09
"Dus er wordt op christenen geen jacht gemaakt? Duizenden zijn er vermoord vanwege hun geloof"
Dat zijn inderdaad de echte vluchtelingen, maar die op de vlucht in vluchtelingenbootjes en in de AZC's ook hun leven niet meer zeker.
Het hele vluchtelingenbeleid is één grote puinhoop, waar vooral de niet echte vluchtelingen en de asielindustrie volop van profiteren. Zieke toestand!

miss error | 09-06-17 | 15:33

Ik hoop dat al die asielaanvragers zich vervolgens realiseren dat hun 72 maagden in het paradijs allemaal van het mannelijke geslacht zijn.

Reintje_de_Vos | 09-06-17 | 15:32

Zielenpoten.

kweethetooknietbeter | 09-06-17 | 15:12

Dr_Johnson | 09-06-17 | 14:40
Dus er wordt op christenen geen jacht gemaakt? Duizenden zijn er vermoord vanwege hun geloof en die categorie sla je maar even voor het gemak over.

Ongeblustekalk | 09-06-17 | 15:09

Het hele assielsysteem is een schijnvertoning die alleen maar veel geld kost. Laat iedereen NL maar in en uit lopen, want daar komt het ondanks de assielprocedures nu toch ook op neer.

watazooi | 09-06-17 | 14:58

-weggejorist-

hStripe | 09-06-17 | 14:51

@Dr_Johnson|09-06-17|14:40
Veel +

miss error | 09-06-17 | 14:49

lees:
1e Met een bot-scan kan men bij het sleutelbot zien, tot hoever de groeischijven nog actief delende cellen hebben (dan is men jonger dan 18 jaar), of dat daar geen delende cellen meer zitten.

Der Paulie | 09-06-17 | 14:40

@Ongeblustekalk | 09-06-17 | 13:58

Die "echte" vluchteling, waar jij het over hebt, is zo goed als non-existent. Dat verdrag uit 1951 mbt asielverlening had betrekking op mensen die persoonlijk door hun regime vervolgd werden en voor hun leven moesten vrezen. We hebben het dan over dissidente wetenschappers, leiders van verboden politieke partijen, vakbondsleiders, kritische journalisten, etc. Mensen als Andrej Sacharov, Aung San Suu Kyi, Nelson Mandela (hoewel die drie nou toevallig nooit hun land verlaten hebben voor asiel; maar het gaat me even om de voorbeelden). Zoals Aboutaleb terecht opmerkte: het verdrag was bedoeld voor die ene zwaar bedreigde Rus die naar Zweden vlucht.

Het gaat niet om een kennis van een broer van de vrouw van een winkelier die toevallig lid is van een bepaalde politieke partij. Als die ook onder de term "echte" vluchteling valt, dan heeft het halve land recht op asiel hier, hetgeen ongeveer de praktijk is van de laatste 30 jaar.

Ik herinner me nog goed een reportage een aantal jaar geleden over een uitgezet Iraaks gezin naar Kirkuk. Er werd gezegd dat het een schande was, omdat daar wel eens autobommen ontploffen. Maar Kirkuk heeft 1,5 miljoen inwoners. Als dat uitgezette gezin niet aantoonbaar méér risico loopt om slachtoffer van een autobom te worden dan de rest van de 1,5 miljoen inwoners, is er geen reden voor asielverlening.

En zo voor alle vluchtelingen. En op al die lui wordt helemaal geen "jacht" gemaakt, ja hooguit door mensensmokkelaars die dik geld aan ze willen verdienen, maar niet door hun overheid. Ben je mal, die zijn blij als ze weer wat landgenoten in het rijke westen hebben weten te droppen, want die gaan op termijn geld sturen naar familie in hun land van herkomst. Dat betekent allemaal harde valuta voor die pauperstaatjes. Zo kon je laatst nog lezen hoe Eritreers in Nederland onder druk worden gezet door vertegenwoordigers van de Eritrese overheid om "belasting" te gaan betalen.

De hele asielindustrie draait maar om één ding: geld. De migrant zelf, die hoopt op gratis geld in West Europa; de mensensmokkelaar, die dik verdient als "reisagent"; de zieligheidsindustrie die moet gaan zorgen voor die lui zolang ze in procedure zitten; regeringen van thuislanden die hopen op vele money tranfers door de diaspora.

En dat moet dus allemaal stoppen.

Dr_Johnson | 09-06-17 | 14:40

Het vaststellen van homo-zijn is net zo goed mogelijk als het vaststellen van de leeftijd.
1e Met een bot-scan kan men bij het sleutelbot zien, tot hoever de groeischijven nog actief delende cellen heeft (dan is men jonger dan 18 jaar), of dat daar geen delende cellen meer zitten.
2e Met een hersen-scan kan men de omvang van de hypothalamus, 'n cluster cellen bij de achterkant van de hypofyse, vaststellen.
Professor Swaab (die bekende van 'wij zijn ons brein')heeft al vele jaren geleden gemeld, dat daarmee eenvoudig de biologische grondslag van het homofiel zijn is te constateren.
(dat leverde toen nog 'n heuse tweestrijd op binnen de homo-beweging; de ene groep zag daarin de erkenning, dat homofiel zijn géén keuze is, maar een aangeboren gegeven; de andere groep vreesde daarmee biologisch te detecteren te zijn, uit angst voor 'Buikhuizen-achtige' afkeer; een andere geleerde die het aandurfde te bepleiten, dat elke mentale toestand z'n biologische dragers moest hebben en dat die grondslag vanzelfsprekend moet zijn aan te wijzen)
En toen ging 'iedereen' in Nederland gauw de andere kant op kijken, want stel je voor dat biologen zomaar de discussie zouden kunnen bepalen over waarmee de progressieven de maatschappij willen herscheppen.
Maar ziehier de boemerang.
We kunnen er weer voor kiezen.
Óf we worden massaal bedrogen door de immigranten met nep-homo-aanspraken.
Óf we gaan gewoon even scannen, en vermelden tegelijk, dat bij niet-homo-zijn, dat we tóch het terugkeer-moederland van deze immigranten zullen melden, dat zij zelf echt claimen homo te zijn.
Kijk, zo simpel is het.
Wij wassen onze handen wel in onschuld.
En de immigrant leert bij ons de beschaving, dat de leugen ook zo z'n keerzijde heeft, als je door de mand valt.
God straft niet onmiddellijk, maar de pleitbezorgers van Allah zijn vast wel 'n goede tweede; de natuur te corrigeren.

Eh, als dit 'n al te straf moreel dilemma zou opleveren, dan kunnen we deze jongens ook 'n paar uurtjes aanbieden in the dark room. Kan geen bezwaar tegen bestaan. Om te ontspannen temidden van andere homo's. Om ze welkom te heten. Pim Fortuijn was er toentertijd ook al heel enthousiast over.

Der Paulie | 09-06-17 | 14:39

Ongeblustekalk | 09-06-17 | 13:54
Je hebt gelijk. Je zei wat anders. Shame on me.

Graaf van Egmont | 09-06-17 | 14:23

Gewoon testen door ze met een heameaux in een ruimte te zetten om vervolgens aan te geven dat dit gelijk de arts is die je gezondheid wel even gaat checken.
Kijken of ze beginnen te zweten en gelijk terugkomen van hun leugen als de man zijn handschoentjes aan doet..

tiku99 | 09-06-17 | 14:21

@jan den hollander | 09-06-17 | 13:24
Gaat niet werken. Men visualiseert een schaap en de islam poetst daarna je zonden van je af omdat je uit naam van je geloof handelde.

De_ontwarrende_man | 09-06-17 | 14:16

Hoezo "liegen over hun geaardheid"? Het zijn toch allemaal flikkers met liefde voor hun "broeders"?

harde_keutel | 09-06-17 | 14:15

Hé, wat een verrassing! Ik dacht dat ze allemaal mohammed heetten.

A.Vis | 09-06-17 | 14:14

Ik hoop dat die lying bastards zo in een gewetens-spagaat komen tussen enerzijds hun moslimfanatisme en anderzijds hun gefingeerde homo-zijn dat ze zichzelf van een hoge flat werpen.

De_ontwarrende_man | 09-06-17 | 14:13

De meesten dragen een jurk, dus nichterig zijn ze in ieder geval wel.

Steinway | 09-06-17 | 13:58

Dr_Johnson | 09-06-17 | 13:51
Ik heb het over een echte vluchteling, iemand die is gevlucht omdat deze in het thuisland vervolgd wordt. Papieren op zak hebben is dan niet zo verstandig, op die mensen wordt jacht gemaakt en hun identiteit willen ze dan verborgen houden, soms zelfs met valse papieren.
Dus zaak is om goed te screenen.
Verder heb je gelijk vwb de aanpak van migranten, want dat bedoel je toch?

Ongeblustekalk | 09-06-17 | 13:58

Graaf van Egmont | 09-06-17 | 13:46
Dat is een feit, ik beweer wat anders, lees maar eens terug.

Ongeblustekalk | 09-06-17 | 13:54

"Een echte vluchteling heeft meestal geen papieren om de identiteit te verbergen tijdens hun vlucht."
Ongeblustekalk | 09-06-17 | 13:25

Onzin. De reden dat ze hun papieren zoek maken is:

1) Om het moeilijker te maken voor de IND om hun vluchtverhaal na te trekken (een Afghaan kan beweren dat hij Syriër is; een Ghanees dat hij Eritreer is; een Marokkaan dat hij Algerijn is en vice versa, etc).

2) In geval van afwijzing is het lastiger om meneer uit te zetten naar zijn eigen land, want eigen land zegt: als hij geen papieren heeft, geloven wij niet dat hij van ons is; houden jullie hem maar.

Vandaar dat "sans papiers" ook geen reden meer zou moeten zijn om niet uit te zetten. Als hier door de IND overtuigend is vastgesteld dat meneer X een onderdaan is van land Y, dan moet je meneer X gewoon op een enkele vlucht naar zijn land zetten, vergezeld van een officieel schrijven (kan uiteraard ook gemaild worden aan land Y), dat meneer X geen Nederlander is, maar er uitziet als iemand van land Y, de taal die in land Y gesproken wordt, vloeiend spreekt, zijn extended family woont in provincie...., etc, etc. Hier hebben jullie hem terug.

We moeten ons niet langer laten chanteren door al die flessentrekkerslandjes, maar ze keihard aanpakken als ze moeilijk doen over het terugnemen van hun eigen onderdanen.

Dr_Johnson | 09-06-17 | 13:51

Incidentjes, verwarde meneren, geen banden met Daish, iedereen doorlopen, niets aan de hand!

momferd69 | 09-06-17 | 13:50

Ongeblustekalk | 09-06-17 | 13:25
Ik geloof er niks van. We hebben dat verhaal over die papieren al zo vaak voorgelogen gekregen, dat we het zijn gaan geloven. Feit is dat ze met papieren weg gaan en ze kort voor de uiteindelijke grens weggooien of versnipperen. Zie verstopte plees in vliegtuigen of aangespoelde papieren op de kusten.

Graaf van Egmont | 09-06-17 | 13:46

hangtiet met knoop | 09-06-17 | 13:21
Schaamtecultuur, daar ga je al...

Ongeblustekalk | 09-06-17 | 13:37

Klaver is in aantocht, dus straks mag iedereen binnen komen, hoeven ze ook niet meer te liegen.

Uw verz advs | 09-06-17 | 13:36

Binnenkort gesis naar mannen.

squadra | 09-06-17 | 13:33

Nederland = Afvoerput

FnurkY | 09-06-17 | 13:28

Parel van het Zuiden | 09-06-17 | 13:24
Met gezichtsherkennings-software is het wel te zien of iemand gay is, schijnt echt zo te zijn dat een programma dat eruit kan halen.
Ook maar van horen zeggen.

Ongeblustekalk | 09-06-17 | 13:27

Graaf van Egmont | 09-06-17 | 13:14
Een echte vluchteling heeft meestal geen papieren om de identiteit te verbergen tijdens hun vlucht. Een mooi verhaal, maar echte vluchtelingen worden door deze aanpak de dupe.

Ongeblustekalk | 09-06-17 | 13:25

laat ze een homo-neuktest doen, als ze dan dwars gaan liggen, afwijzen en uitzetten. als ze de test goed doen dan in het id-bewijs zetten dat ze gay zijn, wordt dan ook lastiger om op vakantie te gaan naar hun zandbak.

jan den hollander | 09-06-17 | 13:24

We moeten eens leren voor dit soort zaken slechts criteria te hanteren die objectief verifieerbaar zijn. Gay zijn is niet objectief vast te stellen.
.
Iedere keer dezelfde fout. Criteria die niet toetsbaar zijn, verboden en regels die niet te controleren en handhaven zijn.. zo kun je een staat dus niet besturen.
.
Ik laat maar even in het midden waarom telkens dezelfde fout.

Parel van het Zuiden | 09-06-17 | 13:24

@Yamapama | 09-06-17 | 12:22
Dus naast onuitzetbare Afrikanen, 1F'ers en Marokkanen die hun paspoort verscheurd hebben, zitten we dadelijk met een overschot aan kappers. En het uitzetbeleid faalt al zo ontzetten hard (zie link). Gaat lekker zo.

.____________
.

(Hoofd af)kappers ?
Zou je je daar door laten scheren.
.

donjon | 09-06-17 | 13:23

Die 8 mannen in dat huis in Ypenburg dan?

TheseDays00 | 09-06-17 | 13:22

Judith, ik geloof dat wij een greintje bewijs voor je hebben .

Bigi Bana Boy | 09-06-17 | 13:22

Easy: als in je eerste aanvraag niet in stond dat je homo of grist bent was het niet belangrijk.
Enkeltje zandbak.

hangtiet met knoop | 09-06-17 | 13:21

straks zijn het zelfs nog de gasten die eerder homo's in opvangkampen geterroriseerd hebben. Dat zal er wel weer uitkomen.

Cobalt bomb | 09-06-17 | 13:21

Moeten wij dan alle miljarden opvangen HIER
die "vervolgd" worden om een of andere reden in hùn land?
Of omdat deze miljarden niet genoeg geld hebben??
@ meneer Q | 09-06-17 | 13:03
-
Ja dat moeten we want wij zijn Nederlanders en wij zijn gek!

telelezer | 09-06-17 | 13:17

"Alright, suck his cock. Go on then."

Mali | 09-06-17 | 13:16

Vroeger had je nog grote oorlogen en vluchtelingenstromen. Nederland ving in WW1 1,8 miljoen Belgen op en deed dat graag. Belgen vormden ook geen enkel probleem en keerden zelfs graag weer naar hun land terug om het weer op te bouwen.
Nu hebben we al met 100.000 vluchtelingen problemen. Is het Nederlandse volk veranderd? Ik weet zeker van niet.
Maar wel de vluchtelingen zijn veranderd. Ze zijn ten eerste bij lange na geen echte vluchtelingen, komen naar Nederland met een eisenpakket, kunnen hun handen niet afhouden van onze spullen,kunnen hun handen niet afhouden van onze vrouwen en meisjes. Tot slot komen ze beladen met een religie pakket, dat zo indruist tegen onze normen en waarden, dat het voor de Nederlander godsonmogelijk is dit allemaal te kunnen accepteren.
Kortom, verdragen die zijn gebaseerd op omstandigheden veroorzaakt door WW1 en WW2, per direct opzeggen en vervangen door een verdrag dat recht doet aan de huidige omstandigheden. En dat is dus beginnen met mensen die zich aanmelden zonder geldige papieren uit te sluiten van asielaanvragen en niet tot het land toelaten. Leugenaars en criminelen meteen uitzetten. Mensen uit landen zonder oorlog of onveilige situatie gewoon niet toelaten.

Graaf van Egmont | 09-06-17 | 13:14

Vreemd hoor. Toen ik dit - in één regel - onder het vorige topic in *antwoord* op @Van Duyvenbode schreef, werd het weggejorist.

Lupuslupus | 09-06-17 | 13:13

Niets nieuws. Dat gebeurde ook al toen Boris Dittrich nog kamerlid was, toen hij het opnam voor een Iraniër die na het bericht van uitwijzing opeens tot peopstamper was bekeerd.

Guido | 09-06-17 | 13:13

Dan moet je ook gedwongen samenwonen en slapen met een andere homoseksuele asielzoeker..

Ziekeconstipatie | 09-06-17 | 13:13

@Teen | 09-06-17 | 12:22
Op de eerste dag maken ze al kennis met een advocaat en een legertje vrijwilligers die ze precies vertellen wat ze waar moeten zeggen, wat ze moeten verzwijgen en hoe ze het meest binnen kunnen harken. Daarvoor hoeven ze niet naar de universiteit van Damascus.

Guido | 09-06-17 | 13:10

Onbestaanbaar; eerst geen homo en dan een second chance,hoe verzin je het?!
De jongens die zich aanmelden als gay,laten testen door een team met richtlijnen opgesteld door onze geweldige Henk Krol; onze lieve buurtjes Koos en Bunk, willen heel graag hun medewerking hieraan verlenen, in hun vrije tijd en tegen een redelijke financiële vergoeding.
100% zekerheid gegarandeerd!
Weer een gratis tip van Kobus en.....

mevr.Kribo | 09-06-17 | 13:09

De overheid, en vooral de EU, is met een misdadig plan bezig, onder het mom van menslievendheid.
Bah.

donjon | 09-06-17 | 13:09

Op het moment dat ze hun papieren krijgen laten ze de familie overkomen en de overheid kan dan niets meer doen.
@ Yamapama | 09-06-17 | 12:29
-
En wij burgers laten de overheid maar slaafs doen wat hun Brusselse meesters willen, meer meer meer islam (inclusief potentiele terroristen)
-
Ik ben Nederlander ik ben gek..!

telelezer | 09-06-17 | 13:08

te = wordt

D-Fens_1963 | 09-06-17 | 13:06

En als dat allemaal niet helpt kun je je ook nog als christen voordoen.
Hoewel je kans om te blijven daardoor minimaal zal toenemen.

donjon | 09-06-17 | 13:06

Ik bekijk de foto positief en zie het als bewijs de in Nederland geboren moslims goed geïntegreerd zijn.

Teen | 09-06-17 | 13:06

Kan iemand die foto met terreurvluchtelingen even naar sargetini twitteren?
alphapapatango | 09-06-17 | 12:48
Ik ga een poging doen

done!

Henri-Bardouin | 09-06-17 | 13:05

Homosexualiteit lijkt mij juist een extra reden voor afwijzing omdat het wel de bedoeling is dat het Europese genenpakket van nieuw en juist materiaal te voorzien.

D-Fens_1963 | 09-06-17 | 13:05

"vervolgd".

meneer Q | 09-06-17 | 13:04

Leugendetector op hun piemohl plaatsen en dan keiharde gay peurno opzetten. Geen uitslag is af.

Southpark | 09-06-17 | 13:04

Behangdelul | 09-06-17 | 12:57
Niet voor niks dat al die moslims advocaatje willen worden. Maarja, daar hoef je dan ook niks voor te kunnen. Succes gegarandeerd.
Al die andere goorlappen worden ook slapend rijk van de "raad" die ze per stencil uitdelen.

Cobalt bomb | 09-06-17 | 13:04

Ons land is op de wereldbol kleiner dan een VLIEGENPOEPJE.
Moeten wij dan alle miljarden opvangen HIER
die "vevolgd" worden om een of andere reden in hùn land?
Of omdat deze miljarden niet genoeg geld hebben??

meneer Q | 09-06-17 | 13:03

Allemaal gelul. Die wijze dame uit het EP heeft gezegd dat er geen terroristen meeliften op de asielstroom.

Zeddegeizot | 09-06-17 | 13:03

Goede toets: prima, Mo, je bent gay - accepteren we. Nu ga je met deze genaturaliseerde Imam mee naar een hoge flat van waaruit de Imam je verder helpt.
Akkoord?

Homo homini lupus | 09-06-17 | 13:03

Propaganda om uw moraal te ondermijnen, gelul dat deze gelukszoekende parasitaire zich als homo voordoen wordt weer voorbij gegaan om toh te duidden hoe streng het IND wel niet is.
.
We weten wel beter, gelukszoekers die niet uitgezet worden, zogenaamd minderjarige dertigers, verkrachters uit Afrika en Islamitische infiltranten en commando's. Het IND liegt en alle NGO vriendjes verdienen geld aan deze kanslozen, mieles, huizen, cursussen bijstand-hulp en andere onzin. De tyfus voor ze, allemaal.

HaatAth3ist | 09-06-17 | 13:01

Beter dit dan "Sudden Jihad Syndrome" ...... dat dan weer wel

Hobbykip | 09-06-17 | 13:00

Kan iemand die foto met terreurvluchtelingen even naar sargetini twitteren?
alphapapatango | 09-06-17 | 12:48

Ik ga een poging doen

Henri-Bardouin | 09-06-17 | 13:00

Aldus ingefluisterd door hun gratis aangewezen advocaat. Dat zijn de grootste goorlingen in dit verhaal.

Behangdelul | 09-06-17 | 12:57

Die homosensuele geiteneukers mogen van mij allemaal opbokken!

De_Beste_Stuurlui | 09-06-17 | 12:57

Kan Bubba dit niet oplossen?

Parsons | 09-06-17 | 12:57

Dr_Johnson | 09-06-17 | 12:47
Maakt die industrie niets uit, zelfs illegalen worden geholpen en kunnen van vluchtkerk naar opvang gaan. Bepaalde mensen hebben een tekort aan moreel besef en zadelen de samenleving op met grote problemen waarvan de grootste potentiële terroristen zijn.
Helpers samen uitzetten met de "vluchtelingen", dat zou hun verdiende loon moeten zijn.

Ongeblustekalk | 09-06-17 | 12:55

Opportunisme 3.0

Betweetert | 09-06-17 | 12:55

Die gasten ontkennen hun eigen geboorte als het moet.

priks | 09-06-17 | 12:54

Ik heb een nieuwe baan voor Tofik Dibi!!! Homos testen voor de IND!!!

De Droit | 09-06-17 | 12:54

Dus laat Gordon en Joling testen of het echte homo's zijn. Win-win situatie toch?

Killroy49 | 09-06-17 | 12:53

Zou je als mythologiserings-homo met aids wel standaard mogen blijven?

Boris die Sauertopf | 09-06-17 | 12:51

We zijn verloren.. of misschien, als onze EU proletariers een ruggengraat heeft.. nope, we zijn verloren..

o0hdw0o | 09-06-17 | 12:51

De tijd van voetbalplaatjes verzamelen is niet meer.
Wat er voor in de plaats is gekomen stemt niet vrolijk.

McMarx | 09-06-17 | 12:51

Deze methode wordt taqiyya genoemd en het blijkt goed te werken.

Bill Cosby | 09-06-17 | 12:50

Kan iemand die foto met terreurvluchtelingen even naar sargetini twitteren?

alphapapatango | 09-06-17 | 12:48

CavemanBass | 09-06-17 | 12:42
.
Heeft geen zin. Ze neuken daar alles, kinderen, geiten, elkaar, dus ze krijgen hem ook van alles overeind.

Graaisnaaiert | 09-06-17 | 12:47

-weggejorist-

ZureJoop | 09-06-17 | 12:47

Niets nieuws onder de zon. Liegen en bedriegen, hoeren en snoeren, traineren, zeuren en zeiken, dat is al 30 jaar staande praktijk onder asielzoekers.

Ze weten dat ze moeten liegen over hun "vluchtverhaal" (of "narratief" - kots - zoals de Gutmenschen tegenwoordig plegen te zeggen), dat ze hun paspoort moeten zoekmaken, omdat het anders voor de IND te simpel is om hun vluchtverhaal na te trekken, en dat ze zo veel mogelijk tijd moeten rekken door procedure op procedure te stapelen; dat neemt een paar jaar in beslag, waarna ze uitgeprocedeerd raken, maar vaak alsnog mogen blijven, want ze zijn er dan al zo lang, hè, ze zijn "verwesterd", en "geworteld", hè, hun kinderen hebben hier vriendjes en vriendinnetjes, hè, ze zijn de taal al haast verleerd, hè, en ze hebben helemaal niets meer om naar terug te gaan, hè, dus laat ze in godsnaam maar blijven, geef ze ergens sociale huisvesting, een uitkering en toeslagen, dan kunnen ze tenminste verder met hun toekomst.

Nederland en de hele EU moet rigoureus kappen met dat hele idiote asiel/vluchtelingencircus. Dat malle verdrag uit 1951 - dat gebaseerd is op een totaal andere wereld - opzeggen, en iedereen die hier komt automatisch afwijzen en zsm uitzetten. Alleen dan zal het op zeker moment stoppen.

Dr_Johnson | 09-06-17 | 12:47

De erectietest doen met paaldansvrouwen en -mannen. Kijken wanneer hij omhoog komt.

CavemanBass | 09-06-17 | 12:42

Hou toch op met die asielflauwekul.
*Nul asielzoekers, nul*

Lewis Lewinsky | 09-06-17 | 12:42

Uiteraard komt er zometeen een hoogleraar psychologie uitleggen dat deze plotselinge verandering van sexuele geaardheid daadwerkelijk wordt veroorzaakt door het proces van de asielaanvrage zelf.

ChatBot | 09-06-17 | 12:41

Mohammed, de schizofrene profeet en de 12 haat apostelen ? In de jaren 70 deden ze toch van die geaardheidstesten door een elektrode op de piemel te plakken, porno op te zetten en dan de erectie te meten ? Lijkt mij een prima lakmoestest.

Croisantneuf | 09-06-17 | 12:41

die gasten hebben alles dubbel

eriksweet | 09-06-17 | 12:41

Maar in jurken lopen vind de loser meerderheid dan weer niet gay maar koeltoer.

Botte Hork | 09-06-17 | 12:41

lastig, moeten ze zichzelf van de flat afgooien, misschien een oplossing voor dit probleem?

thepinkpainter | 09-06-17 | 12:41

@ Yamapama | 09-06-17 | 12:29

Tsja. Dat was bij Ayaan Hirsi Ali niet het geval. Maar zij was geïntegreerd en een echte vluchteling. Op het moment dat dit soort sujetten de familie over laat komen, schreeuwt half de omgeving weer dat het zo sneu is om ze uit te zetten. En krijgen ze weer een pardon vanwege de discretionaire bevoegdheid van de minister. Zo rollen we in dit land. Regels zijn er namelijk alleen voor de belastingbetaler.

Enter Yeti | 09-06-17 | 12:40

Echte homo's inzetten bij de screening met een 'grab 'em by the balls' tactiek en bestudeer een eventuele erectie. De immigranten aars penetreren met een ingevette dildo is ook een probaat ontmaskeringsmiddel.
Als je maar wil, dan kan alles.

arc-en-ciel | 09-06-17 | 12:40

Is Mauro al met pensioen?

marcoplarco | 09-06-17 | 12:40

Dat idee van de-homo-spelen krijgen ze gewoon ingefluisterd door organisaties als Amnesty, Artsen Zonder Grenzen en Vluchtelingenwerk.
Weet u waar uw gulle giften voor gebruikt worden.

sinar2 | 09-06-17 | 12:39

"Deze mensen zijn te getraumatiseerd om met de pers te praten" volgens LGBT Asylum Support.
Mij begint iets te dagen hier. 2000 per jaar, dat is handenvol werk en daar valt lekker aan te verdienen door die ondersteunende maffia. De telegraaf mocht geen dossiers inzien, vandaar.

Ongeblustekalk | 09-06-17 | 12:39

Iedere asielzoeker 30 minuten met Erik van Muiswinkel in een darkroom. Ik weet zeker dat hij bereidt is zich in te zetten voor de goede zaak!

Teen | 09-06-17 | 12:39

Alle arabieren hebben toch homeaux?? Dat is toch geen nieuws?
Snappen alleen niet dat ze de consequentie van hun uitlatingen niet overzien. Als de islam agenda hier nog verder gepushd wordt en we straks sharia law hebben dan gaan ze van 10 hoog naar beneden.

General McAuliffe | 09-06-17 | 12:37

... of hebben we het hier over zg plofpoten ?

borus | 09-06-17 | 12:37

Misschien geen poging 2 meer toelaten? Eén keer aanvragen, vanuit een locatie buiten de EU, en indien afgewezen gewoon weer terug naar je hut en je 10 vrouwen?
.
De zieligheidsindustrie moet gestopt, en alle vluchtelingen verdragen opgezegd tot er een handhaafbaar alternatief is. Ja, er gaan dan mensen dood. 'T is niet anders.

marcoplarco | 09-06-17 | 12:37

@SpongeRob | 09-06-17 | 12:32
Homo's hebben toch geen vrouw?

necrosis | 09-06-17 | 12:37

Nu kan ik het mis hebben, maar die foto bij dit topic, is dat nou niet de hysterie waarover Judith Sargentini over twitterde? En als er een is die het kan weten is zij het wel want zij heeft een bel op haar (bak)fiets).
Leuk trouwens dat ze bij hun beroep aankaarten dat ze homo zijn; hoe leggen ze dan hun eventueel nareizende gezin uit? Moetjes? Undercover?
Ik zeg 1 ding: flikker lekker op. Ben wel klaar met dat tuig, er zijn er al teveel binnen en dat geeft nu al wrijving en frictie. Gaat sowieso minimaal 40 jaar en 2 a 3 generaties overheen voordat deze nieuwkomers zich hebben gesetteld en soort van aangepast zijn - en dan noem ik niet eens de term geintegreerd, dat gaat met deze aantallen toch nooit lukken -, en we willen toch niet dat het hier over een jaar of 10-15 als een 2e Mosul of Raqqa uit gaat zien? Islam = onvrijheid, haat, intolerantie en geweld en staat tegen alles waar ik voor sta en waar onze grootouders en overgrootouders voor hebben gevochten destijds, voor vrijheid om te zijn wie je bent, te doen wat je wilt en te geloven en te denken wat je wilt, mits je dat van anderen ook accepteert. Vrijheid is niet gratis, niet vanzelfsprekend en moet dus beschermd worden tegen totalitaire ideologieen als het Nationaal Socilalisme en de Islam.

Graaisnaaiert | 09-06-17 | 12:37

Die Jesse Klaver toch...

duitse herder | 09-06-17 | 12:37

Gaan we nu potenrammendannen ?

borus | 09-06-17 | 12:36

Zijn er geen heaumeausensuele reaguurders die even kunnen checken hoeveel er op de Grindr staan? Ze hebben toch allemaal een smartphone?

Spittertje | 09-06-17 | 12:34

Dit is vrij makkelijk te testen. Wie zich niet, in het bijzijn van 2 getuigen, door een transseksuele kuffar droog in de poeperd laat nemen, wordt uitgezet.

His Lordship | 09-06-17 | 12:34

Gewoon allemaal verplicht in een zaaltje naar snoeiharde gay-prøn laten kijken met een duplexscanner om hun tampeloerus. En dat ze er dan met z'n allen - zeg een mannetje of 100 tegelijkertijd - naar moeten kijken. Pak ik chips & popcorn om de resultaten af te wachten.

FustViking | 09-06-17 | 12:33

pas na 6 maanden een actief account op grinder... terug sturen ...

wie zal het zeggen | 09-06-17 | 12:33

Even een anaal onderzoek of er wel plek is voor een homo.
En de vrouw en kinders mogen natuurlijk niet komen. Ook later niet

SpongeRob | 09-06-17 | 12:32

pff ... 'nou plaats ze maar eens 48 uur opgesloten in een darkroom of een gay porno bioscoop ... opgesloten samen met Gerda Jajoling ... moet jij eens kijken wat er dan gebeurt . Ik zeg ... ik zég maar niets !

cinderella4711 | 09-06-17 | 12:31

@James Lastig | 09-06-17 | 12:23 Dat lijkt me steeds mooier: vertrekken naar de Amerikaanse westkust. Heerlijk weer, grote huizen en de Trumpert neem ik graag op de koop toe.

Goldfinger | 09-06-17 | 12:30

Titje 12.26

Hun vrouw en grote kinderschare hoeven NIET na te komen.

Titje | 09-06-17 | 12:30

In weerwil van de rotsvaste overtuiging van Judith in de EU dat er geen aanslagplegers de havens van Fort Europa binnen dobberen ('is hysterie') wordt de ene bloederige aanslag na de andere islamitische terreurdaad gepleegd...
Van Rossem | 09-06-17 | 12:14
-
De aanslagen zijn nu al zo gewoon geworden dat een aanslag op een enkeling niet eens meer in het Nederlandse(policor) nieuws komt.
Deze kinderjuffrouw werd in Londen gisteren met messen verminkt door 3 hoofddoekjes
www.irishnews.com/news/uknews/2017/06/...

telelezer | 09-06-17 | 12:29

Op het moment dat ze hun papieren krijgen laten ze de familie overkomen en de overheid kan dan niets meer doen.

Yamapama | 09-06-17 | 12:29

Meneer, mag ik U even in de kont kijken?
RickTheDick | 09-06-17 | 12:2
Ja hoor. En wat je vindt mag je houwen.

plaszak | 09-06-17 | 12:27

Dat verzinnen ze niet zelf. Nou ja het scheelt weer een gezin overlaten komen per vliegtuig.

Grijze kliko | 09-06-17 | 12:27

Het heeft veel voordelen indien ze allemaal homo zijn, hun wijf en gtote kinderschare hoeven na te komen.
Vrouwen hier niet meer aangerand worden want dat doen homo's niet.
Alle homo's en lesbo's kunnen lekker hand in hand over straat.
Nederlandse homo's die ook eens iets met een kleurtje willen, de keuze is reuze.

Titje | 09-06-17 | 12:26

Lijkt me wel grappig als ze in de TK gaan discussiëren of er een valide homo-test voor niet westerse identiteiten moet komen, en waar die test dan uit moet bestaan.

Schadenfreude | 09-06-17 | 12:24

Prima, terug naar eigen land om aldaar als homo netjes de azieligaanvraag te doen en de uitkomst van de procedure verder af te wachten.

Overigens, zo'n Mohamed uit Somalië van laatst... Die is zeker bi-sexueel?

Rommelende Onderbuik | 09-06-17 | 12:24

Dus homofiele raketgeleerden.
Mooi toch!
Welkom! *gaat liedje zingen*

plaszak | 09-06-17 | 12:24

In de landen waar ze vandaan komen zijn de homo's allang opgeruimd dus het is niet zo moeilijk om die leugens te niet te doen.

Therapietje | 09-06-17 | 12:24

Meneer, mag ik U even in de kont kijken? Even bukken. Goed, dank U.
U pijpt als een amateur en heeft weinig schade aan de anus. Afgewezen!

RickTheDick | 09-06-17 | 12:24

137 doden in Parijs en wij behandelen deze stukken vuil alsof ze mensen zijn.

Ach ja zie de UK vandaag alwaar bijna 40% stemt op een communistische islam verdedigende tuinkabouter.

GerMonster | 09-06-17 | 12:23

Nou prima: verplicht laten trouwen met een man, anders geen vergunning.
Kijken of ze dan nog durven...

XverderNix | 09-06-17 | 12:23

Of Christen. Dat gebeurt ook vaak en is dan ook meestal nep. Soms allebei. Om zeker te zijn.

Peniskokertje | 09-06-17 | 12:23

Nederland is niet meer uw land. Accepteer het en geef al uw geld en vrijheden af, of vertrek zodat je elders een leuker bestaan kunt opbouwen.

James Lastig | 09-06-17 | 12:23

Dat je na een afwijzing gewoon een tweede poging kunt doen is al gekkenwerk. En dan maar klagen dat de IND achterloopt...

Goldfinger | 09-06-17 | 12:22

Heb je het gehoord van Richard? Nee wat dan? Hij had hete date met Mohammed stak zijn lul erin en ... BOEM

Hettiet | 09-06-17 | 12:22

Dus naast onuitzetbare Afrikanen, 1F'ers en Marokkanen die hun paspoort verscheurd hebben, zitten we dadelijk met een overschot aan kappers. En het uitzetbeleid faalt al zo ontzetten hard (zie link). Gaat lekker zo.

blog.yamapama.nl/het-falende-uitzettin...

Yamapama | 09-06-17 | 12:22

Dat verklaard wel dat het alleen maar mannen zijn die hier straks onze gaatjes vullen.De vrouwen en kinderen blijven lekker thuis om de boel op te bouwen.

van stampij | 09-06-17 | 12:22

Kom op Geenstijl. Alsof asielzoekers precies weten wat ze moeten doen om zo snel mogelijk een verblijfsvergunning te krijgen. Het zijn getraumatiseerde slachtoffers met hooguit een apothekersdiploma.

Teen | 09-06-17 | 12:22

Relnichten?

Mr_Natural | 09-06-17 | 12:21

Kunnen ze Gordon niet inhuren voor de screening?

necrosis | 09-06-17 | 12:20

liegen dat ze barsten, maar dat zijn we gewend van dat tuig.

deluiegriek | 09-06-17 | 12:19

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken