Zij hebben spijkerbommen. Wij hebben Guus Meeuwis
De reden waarom Nederland - op de moord op Bolle Gogh na - nog niet is getroffen door een verschrikkelijke aanslag van koranisch-islamitische persuasie is natuurlijk omdat wij de allerbeste popwereld ter wereld hebben. De zelfontbrandende baardapen kijken wel drie keer uit om Madurodam, De Kuip, Leiden CS en/of een uitverkocht Paradiso op te blazen met spijkerbommen. WANT DAN ZWAAIT ER WAT QUA POPCONCERT!!11! Naar verluidt zijn er al 600 polderjihadisten gevlucht naar Qatar wegens het concert gister van Justin Bieber op Pinkpop. Vandaag sloeg organisator Jan Smeets (103) vernietigend toe met Guus Meeuwis. Liefst 3000 jihadsoldaten zijn de grens over gevlucht na het horen van het schitterende regiovolkslied van Guus. Vanavond 19:30 uur op NPO3 de volledige registratie, hier al een klein voorproefje! HUP BRABANT. HUP MEEUWIS, DIE ONZE LEEUW IS. Enfin, er waren uiteengereten meisjes van 8 voor nodig, maar de koppenmaker van de Azijnbode kon eindelijk weer eens laten zien wat-ie kon.Er was een gruwelijke terreuraanslag voor nodig, maar de popwereld sloeg zondagavond weer eens keihard terug https://t.co/JuzE10YB3V
— de Volkskrant (@volkskrant) June 5, 2017
Guus Meeuwis en Pinkpop blijkt gouden combinatie. Hij bereikt de mensen tot helemaal achter op het veld. #L1 #pp17 pic.twitter.com/7sUwnW7aeh
— Nils Rompen (@nilsrompen) June 5, 2017
Reaguursels
InloggenDit zijn dezelfde popsterren die ons de les lezen dat we niet genoeg migranten opvangen terwijl ze zelf in zwaarbewaakte landhuizen wonen.
godverdomme, wat een ziek stukje. Als je wilt zeiken over Guus Meeuwis, ga gerust je gang, maar laat de slachtoffertjes van een zieke aap er buiten!!!!!!!!!
@marketeer
Het is Pinkpop en niet Pinkrock. De pop staat voor pop muziek. Dat je er niet meer komt is toch prima want gelukkig is het geen 'verplichting' je kunt er een kaartje voor kopen of niet.
Ga lekker naar dat wat je wel mooi vindt. Iedereen happy toch
Na dat benefiet concert in Manchester zullen ze het wel in de broek doen bij IS, denk alleen wel van het lachen. Want je kan terroristen alleen met liefde bestrijden en vooral niet op een harde manier zoals die stoute mevrouw May dat wil doen. Dit zijn die zelfde anti Trump artiestjes, zouden zij een verborgen agenda hebben?
Zeg Blechtrummel, ik verslik me in m'n beschuitje bij het aanklikken! Voortaan ff heads-up geven anders red ik het vandaag niet!
De vrouw draagt gordijn, godbetert!
Zou toch graag grover geschut willen inzetten, met Guus gaan we de oorlog niet winnen:
youtu.be/qHUP5467V88
Dat concert is vast niet in Australië uitgezonden.
Gemiste kans. Misschien had de aanslag van gisteren dan voorkomen kunnwn worden.
Jostifiel | 06-06-17 | 02:52:
Qatar is net als S.A op de hand van het westen, een doorn in het oog van vele islamitische landen.
Dat S.A. Qatar beschuldigd van het steunen van jihadisten is werkelijk de grootst mogelijke onzin, S.A. en Qatar is één pot nat..
Er is hier wat anders aan de hand.
Weer wordt alles op een hack gegooid, waar kennen we die beschuldigingen van?
Ik vermoed dat de hack een manier is om Qatar in een kwaad daglicht te zetten.
Waarom zou Qatar het voor Iran opnemen?
Jemen wordt platgebombardeerd door S.A. en is nu ineens weer lid van het clubje.
Dit stinkt.
@Smelldacoffee | 06-06-17 | 02:49
Nee hoor. Ze willen hier een aanslag met een busje doen, net zoals in Londen, maar ze staan er maar eindeloos op het busje te wachten, want de bezorger-Badr heeft hen echt beloofd dat busje komt zo: www.youtube.com/watch?v=vhgfF2YY_zY
Smelldacoffee | 06-06-17 | 02:49:
Die laatste zin, zeer juist.
Onvermijdelijk moet je het dan met me eens zijn over een groot goed doordacht organisatievermogen achter de aanslagen, want lone wolves denken niet strategisch.
Het geeft te denken, zou GB gestraft worden voor de naderende Brexit?
Vragen, vragen...
@Jan Dribbel | 05-06-17 | 23:55
Ik denk eerder dat de jihadisten de grenzen van Qatar heeft gesloten. Ook jihadisten lijken al die terreursubsidies uit Qatar zat te zijn blijkbaar.
-weggejorist-
Wat een schoften.................
De Volkskrant? beschaving? niet te geloven.......... Deze is echt rijp voor Schakenbos in Leidschendam. Zielig? of schandalig? Een journalist die dit schrijft.... behoort een behandeling in het Pieter Baancentrum mijns inziens.
Schande x 10000! Om over lijken gaan te spreken................
@ LuckyGirl @Basil Fawlty
Good times, mensen! Kan geen Guus Meeuwis tegenop.
We gaan in ieder geval met humor ten onder. Toch nog een beetje Westerse idealen.
Accident_Prone | 05-06-17 | 23:56:
80's Girl right here!
Italo, Duran Duran clips waardoor het glazuur van je tanden springt, mannen die föhnen, en vooral nu, achteraf, de onschuld en artiesten die zichzelf niet al te serieus namen.
Same old scene www.youtube.com/watch?v=vXOgQN1a7bE
"ik voel me zo verdomd alleen"
Accident_Prone | 05-06-17 | 23:56
.
Met schoudervulling :-)) Ben zelf ook een (puber) '80 menneke. En nee ik had geen schoudervulling. Hahaha.
Jan Dribbel | 05-06-17 | 23:55
.
Ben geen Belieber ;-)) maar Qatar is idd veel belangrijker dan Londen. Dit is een "shift" in het Midden Oosten. Men (niet jij) kan wel lachen om Trump maar wat er nu aan de gang is, is heel belangrijk. 3 landen waar het om draait. Syrie, Irak en Iran. Dat zijn denk ik (en ik kan fout zitten) de belangrijkste pionnen. Powerplayers zijn VS, Rusland, Saudi Arabie en Iran. Sideshow maar wel belangrijk zijn Egypte, Israel en ook EU. lachtertje is Turkije. Erdogan is een keffend hondje waar de echte powerplayers om lachen ondanks zijn grote leger (kwantiteit is geen kwaliteit). Maar mijn gevoel is dat Syrie nadat IS is verslagen aan Assad blijft (Rusland happy) maar dat de VS Irak wil hebben, thans bijna Iran en stabiliteit in S.A. Maw de jongens die de boel gaan verdelen zijn de VS en Rusland. My 2 cents.
@Basil Fawlty
Geen idee ben zelf meer een 80's girl. Creatieve muzikale tijd ondanks het grote haar!;-)
De buren van Qatar hebben net de grenzen van Qatar gesloten, die willen die jihadisten niet en Biebert ook niet.
"Onze jeugd neemt genoegen met ondermaatse baggermuziek!"
en
"ben ik alleen hier dat ik niet begrijp wat daar zo goed aan is? Misschien word ik oud,"
Accident_Prone | 05-06-17 | 23:31
Nee je bent niet de enige. Ik Heb dat ook. Heb een zeer eclectische smaak qua muziek. Zit nu naar Jamiroquai (White knuckle ride) te luisteren en straks misschien Beethoven. Maar wat mij opvalt is inderdaad de mainstream beat is sinds mid jaren '90 vorige eeuw niet verandert. Dezelfde beat die toen cool was in clubs als Roxy, IT in Amsterdam (waar ik woon) zijn nu nog steeds cool. Of zit ik dan fout?
Heb het gevoel als je nu een nummer als "gipsy woman" 1991, heruitbrengt, deng! naar nummer 1 ( www.youtube.com/watch?v=_KztNIg4cvE )
Ariana Grande is best een beetje overschat. Ik dacht eerst: what's the fuss about AG? Heb dus dat concert bekeken en kom erachter dat het een vierde rangs Jennifer Lopez/Christina Aguilera is en dan ben ik nog mild in mijn opinie! Justin Bieber evenzo, ben ik alleen hier dat ik niet begrijp wat daar zo goed aan is? Misschien word ik oud, een ding is zeker. Onze jeugd neemt genoegen met ondermaatse baggermuziek! En Jan Smeets steunt dat terwijl die man toch al geen enkele credit heeft bij mij met z'n verouderde program. Green Day??? Echt? Geldt overigens ook voor Muse, Faithless, Red Hot Chili Peppers , Kauser Chiefs , Kings of Leon yet again...
LuckyGirl | 05-06-17 | 23:07
Hear, hear darling! Klopt als een bus en met je laatste zin sla je de spijker vol op z'n kop. De tijd, zover die er al was, van pappen en nathouden is voorbij. Zal je vertellen Lucky zat gisteren in een taxi richting huis en chauffie was Pakistaans en hij verontschuldigde 1000 keer voor zijn landgenoten die zich opblazen en met messen mensen afslachten. Hij keek mij aan via de achteruitkijkspiegel en ik keek hem aan en zei alleen: "Wat gaat u eraan doen?" Was effe stil en toen zei hij: "Hoe bedoelt u?", Nou zei ik: "U schaamt u voor uw geloofsgenoten maar het is aan u om de boel te veranderen. Niet aan mij. het zijn moslims en uw landgenoten die zich misdragen, niet ik. U kunt u 1000 keer verontschuldigen maar als u er niks aan doet verandert er niks." Weer effe stilte en toen: "U heeft helemaal gelijk. maar ik schaam me nog steeds voor mijn landgenoten." Tsja.
Ongeblustekalk | 05-06-17 | 22:00:
Keukentrap, breinaald, same same.
Met een huid dunner dan pudding zet je jezelf echt voor lul.
Ik kan een kreng zijn, zeker, maar je zet de halve wereldbevolking weg als gevaarlijk minderwaardig.
En als ik me dan weerbaar opstel is het weer niet goed en maak je er een drama van.
Joris vind jouw vrouwenhaterij en mijn doodswens geen reden ons de mond te snoeren dus stel je niet aan.
McMarx | 05-06-17 | 21:54:
Ik vind/vond mijn soelaas vooral in humor (Jiskefet, Radio Bergeijk, Muntz & v/d Wint, Hans Teeuwen, die hoek) en voor duiding Café Weltschmerz, TPO.
De spoeling is wat dunnetjes, ik hoop op wat meer mensen die in die hoek gaan zitten.
Basil Fawlty | 05-06-17 | 22:20:
Ja, elk normaal geluid van afschuw wordt snel ingewisseld voor meer policor verbindend gelul.
De natuurlijke tijdspanne wordt genegeerd en we moeten 10 minuten na een aanslag al verbinden en vergeven.
Dat is gewoon ongezond en en masse jezelf bedonderen.
En stuitend oneerbiedig naar slachtoffers toe.
Poesmobiel | 05-06-17 | 21:35:
Als je het goed doet wel!
Toch gaat het bij mij met pieken en dalen.
Maar ja, alles beter dan een flatline.
diddley2 | 05-06-17 | 21:48:
Ik ben wat laat begonnen met internet en ook mijn GS bezoek.
Hoewel mijn wereldbeeld van de grond af weer opgebouwd moest worden, ben ik blij met een donkerder maar realistischer kijk op zaken.
En het delen van kennis en inzichten op GS, anders was het erg moeilijk en eenzaam om al de droefenis aan te zien.
Freddie Stobart | 05-06-17 | 22:09
Nee hoor. Ik probeer een reactie uit te lokken van het geval dat teveel onnozel lult hier op GS. Dat is niet leuk van mij en zeker niet onderhavig aan het topic hier. Mijn excuses daarvoor maar ik vind ogbk zo'n vreselijke eikel dat ik het even niet kan laten.
Jaja Ariana heeft die vermadelijke enge jongens een lesje geleerd. Proest. Zal Ariane effe uit de droom helpen en het heel plastisch uitdrukken (sorry Joris) als ISIS, ISIl, DAESH, geef het een naam jouw in handen krijgt wordt je eerst in naam van Allah door 10 man in alle gaten uitgewoond omdat je een "infidel" en hoer bent en als toetje een nekschot. Misschien heb je "mazzel" en verkopen ze ja als slavin op de markt in Raqqa. Zo werkt het bij die jongens. Onderschat ze niet! We hebben hier te maken met slagers waar de SS (sorry voor Godwin) niks bij waren.
"Waar ik minder van gecharmeerd ben is Sting die na Baclatan "Inshalla" meent te moeten zingen."
LuckyGirl | 05-06-17 | 21:08
.
Oh hell yeah girlie. De utlieme narcist die er werkelijk geen zak van begrijpt. Sterker nog de band die de bewuste avond optrad werd geweerd vanwege hun uit het hart eerlijke opmerkingen. Dus niet policor. WTF?
Sorry maar ik ben het even vergeten: wie is de aandeelhouder van de Volksbeobachter vandaag de dag?
Zou die aandeelhouder zich geen zorgen gaan maken over de weglopende abonnees? Of is dat ook zo'n wegkijkert?
Ik wil hierbij aantekenen dat we de invloed van Sieneke toch ook niet mogen onderschatten:
www.youtube.com/watch?v=Xg-2L6mNuVk
"Er was een gruwelijke terreuraanslag voor nodig, maar de popwereld sloeg zondagavond weer eens keihard terug." Oh really? as if...
Dandruff | 05-06-17 | 21:36
vervelende opmerkingen?
Over kinderachtig gesproken, dit support kan alleen door financieel gewin komen. En als je te dichtbij komt en de waarheid zegt worden ze vals.
Dat keukentrapje had 6 meter hoog moeten zijn.
*gamma*
Lieve meneer van de Volkskrant. Deze zomer zal heftig worden voor Nederland met tereur. Daar helpt popmuziek niet tegen. Gezondverstand om deze criminelen het land uit te schoppen.
@LuckyGirl | 05-06-17 | 21:08
Je hebt helemaal gelijk aangaande ook de verkeerde signalen die uit de Kunstwereld ook komen. Zie dat als bijkomend ongemak dat er nu eenmaal bij hoort. Er blijft genoeg over dat de moeite waard is en impliciet tegen het zere been van de islam trapt en we zouden moeten koesteren.
@ lucky girl,
Ik ben jaren geleden gestopt met de krant die nu zo als samen met andere kranten eigendom is van een belg (..)
Sinds dien ben ik ook gestopt met het kleinschalig benaderen van het nieuws.
Quatar en het geisoleerd raken door zijn buren.. saudi-arabie die vrouwen meer rechten gaat geven(..)
Wie trekt en aan welke hendel, en wie aan de belg zijn hendel trekt is wel duidelijk,lijkt mij.
Bluf en Rakoen een keer samen naar Landgraaf en Pinkpop is helemaal naar de kloten.
Ongeblustekalk | 05-06-17 | 21:27,
Ga je nou weer zo kinderachtig lopen janken?
Net als de vorige keer?
Jij komt met vervelende opmerkingen, dus krijg je er ook een terug.
Zoek dan geen ruzie als je daar niet tegen kan.
LuckyGirl | 05-06-17 | 19:30
Dank je wel! Lijkt me ook wel iets voor jou eigenlijk: hoe ouder hoe strijdbaarder. Toch?
pingpong pop was ooit leuk. maar dat was nog in de tijd dat er geen mobile telefoons waren.
wa guus betreft. die mag echt niet op mijn begrafenis komen zingen. das een nep brabander
Lilia2 | 05-06-17 | 20:48,
Helemaal mee eens.
Ik snap het afgeven op kindsterretje Ariana niet helemaal. Ze is onwetend en naïef, en vooral veel te beschermd en PoliCor opgevoed zoals de meeste van haar leeftijdgenoten.
Maar dit heeft haar echt wel aangegrepen, en ze doet haar best om het goede te doen.
Ik heb Bieber niet gezien, maar Jan Smeets is sowieso een paardenlul.
Een subsidiehoer die belachelijke eisen stelt aan grof geld betalende bezoekers ("PVV-stemmers zijn niet welkom"). Een miljoen euro uitgeven aan één links-lullend/rechtsvullend bandje (Goldplay) en dan jammeren dat zijn subsidie te laag is.
LuckyGirl | 05-06-17 | 20:12
Dat bedoel ik. Iemand dood wensen.
Heel goed gedaan.
LuckyGirl | 05-06-17 | 20:43,
Ik denk dat de meesten echt denken dat zo'n concert iets goeds is. Zowel artiesten als bezoekers. We hopen al decennialang dat (pop-) muziek de wereld zal verbeteren. Vandaar ook altijd die benefietconcerten.
Het zoveelste concert hoeft geen probleem te zijn. want tot op zekere hoogte klopt het dat we ons niet moeten laten kisten, en het dagelijks leven voort moeten zetten.
Zolang iedereen maar duidelijk is dat doorleven en samen muziek luisteren alléén niet genoeg is. Integendeel, deze terreur stopt alleen als we;
- erkennen vanwaar het gevaar komt;
- daar eindelijk tegen optreden;
- in plaats van de klokkenluiders aan te pakken.
En dan verwijt ik het Sting heel erg als hij inderdaad "inshallah" heeft gezongen.
We moeten nou eens stoppen de dader steeds weer gelijk te geven.
Zo'n concert geeft zo'n lekker "wij" gevoel. Bah.
-weggejorist-
knutsel | 05-06-17 | 20:54:
Het is dat hij ook zinnige dingen schrijft, maar ik vraag me wel eens af wanneer hij de huisregels eens gaat lezen, die virulente vrouwenhater.
Er was een tweede wereldoorlog voor nodig maar het Barbecue Lied van Kees Diks gaat door het plafond!
McMarx | 05-06-17 | 20:52:
Ik houd van kunst, dat is het probleem niet.
Waar ik minder van gecharmeerd ben is Sting die na Baclatan "Inshalla" meent te moeten zingen, kranten met kunstpagina's die geen mohammedcartoons printen, exposities waarvoor museumdirecteuren hun gebouwen sluiten, of het bloot weghalen.
Zo is ook kunst helaas onderhevig aan (zelf-)censuur en zo bestaat het aanbod slechts nog uit verbinding, waardoor het eerder een politieke boodschap dan een kunstzinnige doet uitdragen.
Waar is de boosheid, de agressie, de veroordeling, de verachting en het ridiculiseren gebleven?
Het evenwicht is weg, onder andere vanwege de subsidies.
@Graaf van Egmont | 05-06-17 | 20:09
Je kan nog wel verder terug. Bijvoorbeeld naar de aanloop van de Gouden Eeuw toen al die terroristen vanuit Antwerpen naar Amsterdam kwamen.
Dit doet me denken aan die scene in de film "Quo vadis?" (1951) als de christenen voor de leeuwen worden geworpen.
"Liefst 3000 jihadsoldaten zijn de grens over gevlucht na het horen van het schitterende regiovolkslied van Guus."
Die kans zit er anders dik in, ja.
LuckyGirl | 05-06-17 | 20:36
Een alles bevattende site met humor en reacties, daardoor krijgen ze ons niet klein.
Find the funnies, folks, find the funnies, every day.
Misschien dat Nigel Farage een Engelstalige GeenStijl ook wel zag zitten, toen in Volendam.
@LuckyGirl | 05-06-17 | 20:12 Lol. Ik ben bang dat het een paar jaar te laat is. Had wel een stuk ongeluk voorkomen.
Voor de reaguurders die het nog niet wisten: alles draait om kunst. Kunst verslaat alles - om het even wat.
Dus, meer kunst is wat we nodig hebben want, als moslims ergens niet van houden is het wel kunst. Het is het ultieme middel om ze belachelijk te maken en te fucken.
Lieve reaguurdertjes: voortaan niet meer zo lopen te zeiken over kunstsubsidies en gekkies die er wat van mee pakken.
Ondanks het te overtrokken love gezwijmel vondt ik het concert van Ariane Grande en friends gister best aangrijpend.
Genoten van Coldplay.Jammer dat die niet op Pinkpop was.
Toch vondt ik het ontroerend om te zien hoe Ariane haar tranen nauwelijks kon bedwingen en ook een paar keer in huilen uitbarste.
Toch in mijn achting gestegen.Ze had ook niets kunnen doen.Haar platenlabel heeft een hoop geld binnen gehaald voor de slachtoffers en nabestaanden.
Ze heeft de kinderen in het ziekenhuis opgezocht.Nog een hoop geld bijelkaar weten te halen.Alle begrafenissen betaald van omgekomen slachtoffers.
En alle aanwezigen op het concert van de aanslag gratis voor aan laten staan.
Justin Bieber op Pinkpop was een gouden greep voor de kassa.Als enigste dag totaal uitverkocht.Dat Jan Smeets zo op hem afgeeft vindt ik minderwaardig.
Dapper van Bieber dat hij op het one love concert live en alleen met gitaar zong.Niet zijn sterkste kant dat live zingen.
Helpt het?Nee en de terroristen zijn ook vast niet onder de indruk.
Misschien helpt het de aanwezigen van het concert om het wat beter te verwerken.
Dandruff | 05-06-17 | 20:33:
Hm, daar heb je helaas gelijk in.
Ik begrijp sowieso niet hoe mensen naar een concert kunnen gaan naar aanleiding van een aanslag op een concert.
Toch moet er ergens een breekpunt komen, na de zoveelste aanslag, dat mensen niet meer zo gul zijn in vergeven.
Maar wellicht is het pas zover wanneer de laatste vergevingsgezinde is opgeblazen.
Desmoulins | 05-06-17 | 20:06
Jullie maken niets klaar. En moreel, ja met illegalen knuffelaars omgaan, heel goed. Zijn jouw vriendjes toch die hieronder tegen mij praten? Gajes.
Dit soort verzet werd vroeger aan een boom vast gebonden.
Beledigen, intellectueel superieur en niets presteren.
Deze strijd heeft jullie niet nodig en je gaat gewoon in de bak als ondemocratisch tuig dat je bent. Als vijanden.
*copy van xandernieuws, ufo-encounters*
kanon0503 | 05-06-17 | 20:35
Nee de enige reden is dat ze verdomd goed weten dat wij dan terug slaan met Gerard Joling en Bonnie st Claire.
hovawart | 05-06-17 | 20:26:
Goed idee!
Kijken hoe ze in Manchester en Londen reageren op dit soort VK tweets.
Dat leest al snel weg als:
"Het is vreselijk dat het nodig was jullie kinderen op te blazen om terug te slaan met dit liedje van Guus Meeuwis".
De enige reden dat we hier nog geen echte aanslag hebben meegemaakt is puur omdat dat tuig ons niet als bedreiging ziet... en groot gelijk hebben ze. We zijn een passief en slap volk, zonder noemenswaardig leger, zonder enige vorm van ruggengraat om iets terug te doen als het moment daar is.
We worden dalijk gewoon bij de islam gevoegd nadat Engeland, Duitsland en Frankrijk murw zijn gebeukt door al die massaverkrachtingen en -aanslagen. Heel simpel en zonder tegenstrubbelingen, want onze overheid neemt altijd de weg van de minste weerstand.
Jammer dat die gütmensen die alles denken op te lossen met een beetje "vredelievendheid", een popconcertje, en een wat medeleven, pas wakker gaan worden als we hier zijn overgenomen en ze inderdaad een baard moeten laten staan en homo's en vrouwen moeten misbruiken. Kindbruidjes moeten afstaan aan hun meerdere (de imammetjes), etc. Lekker gezellig vooruitzicht.
Het niet laten doorgaan van concerten vanwege terreurdreiging is natuurlijk broodroof voor de artiesten.
Hoe kunnen ze dan geld verdienen.
Beter kun je gewoon roepen dat we tegen geweld zijn en dat we met meer zijn en hopen dat je al backstage bent als de ellende zich toevallig bij jou voordoet.
LuckyGirl | 05-06-17 | 20:20,
Het treurige is dat je ongelijk hebt.
Ook als hier 100 spijkerbommen zijn afgegaan komt de Volkskrant weg met zulke tweets.
Laten we wel wezen; tijdens de herdenking van die kindermassamoord in Manchester begon iemand "don't look back in Anger" te zingen. En iedereen vond het fantastisch, die "verbinding"; werd dus ook gespeeld bij dit concert.
Don't look back in Anger.
Alsof iemand je fiets heeft gejat.
Wat ik hier in de panelen lees is, een enkele trol daargelaten, niet alleen smaakvoller maar vooral veel realistischer dan wat de journalisten MSM brengen.
Terwijl het hun beroep is.
FustViking | 05-06-17 | 20:19:
Ik denk dat ik, eenmaal terug in Nederland, ga solliciteren op die baan.
Heerlijk, de hele dag VK opzeggingen met redenen daarvoor horen.
In het kader van eensgezindheid en Europese steun tegen de islamitische splijtzwammers, wil ik gaarne een lans breken voor een meer internationale (Engelstalige) Dumpert, want de verontwaardiging van simpele bewoners in de EU-lidstaten zal alsmaar groeien, en wat kan een volk verbinden.... een internationale Dumpert.
Een initiatief tegen de censurerende regeringen/media/nieuwszenders en Brussel, onze vrijheid om meningen ook multilateraal te kunnen ventileren zal niet door de overheden worden geprezen maar het wapent ons tegen het oprukkende kwaad, één van de belangrijkste redenen als de wil van het volk niet word gehoord.
diddley2 | 05-06-17 | 20:08:
Het verrotte is, die aanslagen, die kan ik redelijk in een context plaatsen, maar zo'n tweet van de omvolkingskrant, die maakt me echt boos en agressief.
Het gore lef, en dan een probleem hebben met hoe hier in de panelen wordt geschreven.
Dit kan alleen maar in een land waar nog geen spijkerbom is afgegaan, want hoe leg je zo'n tweet uit aan een nabestaande?
Vorige week de azijnbode opgezegd. Ik had m in het kader van 'know thy enemy' en een jaar of wat geleden las je nog wel eens een niet-standaardlinks tegengeluid. Het belmeisje aan de overkant probeerde me nog op andere gedachten te brengen, wat ik echt heel schattig vond. 'Waarom dan' wilde ze weten. Na een lange prettige en fijne opsomming van vieze foute linkse kudtjourmalistiek was het een tijdje stil. 'U bent niet de enige deze week' zei ze aangeslagen. Heerlijk.
Popartisten moeten realistisch zijn. En vawege de voortdurende jihaddreiging gaan zingen: Vluchten kan niet meer ...
Popartisten moeten realistisch zijn. En vawege de voortdurende jihaddreiging gaan zingen: Vluchten kan niet meer ...
Dat had deze link moeten zijn www.rtlnieuws.nl/buitenland/politie-l... , die andere link is een slachtoffer.
Wie is er zuur, de Volkskrant of..?
@Poesmobiel | 05-06-17 | 19:12
Mooi "soort van gedicht" trouwens die eerste 9 zinnen, zelf word ik eerder cynisch van elke dag dezelfde ellende. Als je dit soort koppen ziet www.rtlnieuws.nl/buitenland/slachtoff... is mijn mening dat overheden dergelijke lui er ook direct uit kunnen sodemieteren, voordat er doden vallen. Dat heeft niks met discriminatie te maken, mensen die niet deugen moet je er direct uitgooien als je met de rest van de mensenlevens niet wilt gokken. Binnen een week reaguren we hier waarschijnlijk alweer over de volgende ellende. Nu echt weg, prettige avond allen.
Dus,.. gewoon op elke hoek in grote steden een zingende BN-er neerzetten ? dat zal ze leren ? En alle aanslagen voorkomen ? Zoals ik reeds eerder zei ; dit is een strijd tussen realisten en fantasten.
Ongeblustekalk | 05-06-17 | 20:07:
Je moeder met een breipen.
@ Oprisp 19000
Dank je wel!!
Ongeblustekalk | 05-06-17 | 20:07
Een echte man.
bisbisbis | 05-06-17 | 20:03
Zolang er terrorisme is in Europa, is Nederland altijd een safe haven geweest voor terroristen. RAF, ETA, IRA, alles heeft wel eens onderdak gevonden in Nederland. En dan ga je natuurlijk niet je nest onderschijten.
@Poes en Lucky girl,
Jullie zijn niet de enigen hoor.
Boem aanslag (incident..) 1 dag gemanipuleerde nieuwsberichten,
Dan gemeenschappelijk rouwmomentje door bv een concertje.. en dan gauw weer terug naar de veiligheid van de afstompende routine.
Gauw terug naar de beleving van vrijheid.. het overkomt mij toch niet?....
Gauw terug in de onrust van consumeren en dom spelen..
Misschien kan 'Je vraagt of ik zin heb in een sigaret' ook in Duitsland een optreden komen verzorgen.
.
'De Duitse politie heeft in een asielzoekerscentrum in de omgeving van Regensburg in Beieren een 41-jarige Afghaan doodgeschoten. De man had een jongetje gegijzeld en dodelijk verwond.
Het vijfjarig jongetje kwam uit Rusland. Ook de moeder van het kind had hij ernstig toegetakeld.'
www.rtlnieuws.nl/nederland/drama-in-d...
Graaf van Egmont | 05-06-17 | 19:59
Welke man zegt nou: maar dit straalt zo slecht op je af.
Geen offtopic hoor. Hoort bij de muziek.
@Ongeblustekalk | 05-06-17 | 19:46
Online fight club á la Zerohedge.
Kunnen we misschien eens afstappen van het verkiezen van de vorm boven de inhoud en van dat misplaatste gevoel van morele superioriteit. Koop je weinig voor als de vijand hell bent is om ons compleet te vernietigen. Wat zijn uw suggesties?
Begin namelijk nogal de indruk te krijgen dat u het laat bij wat gejank hier op GeenStijl en dat ook nog eens tegen medestanders.
De namen van de terroristen zijn bekend: Redouane en Butt( douane terug en Reet.. in het Nederlands)
Het concert (als je dat zo noemen wilt) van Justin Bieber kende zo veel weglopers dat je tegen het einde bij wijze van spreke een spijkerbom had kunnen afsteken.
Dit land is het NIET zat.
De reden waarom Nederland - op de moord op Bolle Gogh na - nog niet is getroffen door een verschrikkelijke aanslag van koranisch-islamitische persuasie is natuurlijk omdat wij adepten van deszulke op geregelde wijze van centen voorzien.
-
... een oorlog in een zandbak moet je toevallig wél kunnen betalen - die Landcruiser pick-ups zijn niet goedkoop, vandaag de dag- en zolang als er nog ergens grote aantallen lieden zijn om af te persen via 'liefdadigheidsinstellingen' en 'zakat' moet je vooralsnog even wachten met bijten in de hand die je -letterlijk- voedt.
-
En daarmee is Nederland veruit de grootste financier van het internationaal terrorisme.
-
Wie het anders wil, gelieve de uitkeringen in dit land stop te zetten.
"If You Tolerate This Your Children Will Be Next"
www.youtube.com/watch?v=cX8szNPgrEs
Dit nummer van een zeer ondergewaardeerde band, althans volgens mijn bescheiden mening, kunnen we iedere keer draaien...
Dandruff | 05-06-17 | 19:45
Well met sir! God bless.
Voor één keer ben ik het met besnederlanders eens.
Ik vlucht ook voor Guus Meeuwis.
Ongeblustekalk | 05-06-17 | 19:57
Oh, ik begrijp dat je een offtopic discussie wilt starten. Is je goed recht. Maar dit straalt zo slecht op je af.
-weggejorist-
Graaf van Egmont | 05-06-17 | 19:48
Als je de boel naar de klote wil hebben wel.
LuckyGirl | 05-06-17 | 19:52
Elke overheid, waar ook ter wereld, wil maar één ding: een rustige, niet opstandige massa met vooral veel vragen aan diezelfde overheid.
Het kan niet zo zijn dat de massa ineens eisen gaat stellen.
Eerlijk is eerlijk, als terroristen Pinkpop zien en wat er komt dan krijgen ze zo veel medelijden dat ze maar stoppen met terrorisme.
Ok. Rapper Sjors, kom er maar in...
Een straat besmeurd met bloed en ledematen van kleine meisjes kun je niet schoonmaken met gezang met woorden.
En deze namens mijn algoritmische vrienden. Noem me een hoer www.youtube.com/watch?v=V4DYZFqFgpo
@Poesmobiel is toch niet toevallig "Tante Poes"? youtu.be/v7AGVNS20_s?t=297 nou ik ga maar eens naar mijn werk, later!
Spijkerbommen, haatlims, hakbars en andere middeleeuwse geitenneukers. En dan ook nog Guus Meeuwis op de koop toe ?!. What's next ? Claudia de Breij ? Er zijn écht wel grenzen hè !
Onze wapens zijn dus:
Liefde, MerkelLego, tolerantie, gewoon lekker puh blijven shoppen en werken, stageplaatsen, vlogger bij het AD maken, wijkagenten, cursus kickboksen en Guus Meeuwis.
Volgens mij kan zelfmoord veel efficiënter.
Langshetrandje | 05-06-17 | 19:43
huisregels. Het ging verder nergens over. Ook graven worden wel eens op hun nummer gezet.
Watching the Wheels | 05-06-17 | 19:36
abonnement.volkskrant.nl/proefabonnem...
Eerst heette ik Jansen, toen Janssen, daarna Jansens en nu ben ik Janssens. Als ze nabellen zijn ze ineens verhuisd. Ik zeg dan altijd dat ze voor de zaak in zwembandjes op reis zijn in Lybië.
www.zwemkleding.nl/zwembaden/zwembandj...
@LuckyGirl | 05-06-17 | 19:41
Ik had precies hetzelfde gevoel, het lijkt zelfs wel alsof sommige songs al maanden geleden voor de gelegenheid zijn geschreven. Robbie Williams vind ik dan nog wel redelijk authentiek overkomen, maar hij weet ook van gekkigheid niet wat hij doen moet, die moet ook denken "volgende week staan we er weer" en probeer dan maar eens een hoge noot te halen. Iedereen raakt afgestompt.
Ongeblustekalk | 05-06-17 | 19:46
Dan maar een breiclub. Wijvon horen er hier gewoon bij.
Lijkt wel een breiclub hier.
Wijvond mot je ook niet laten reaguren.
Hetkanverkeren | 05-06-17 | 19:39,
Bij "we aim to please" dacht ik eigenlijk aan deze;
www.youtube.com/watch?v=3WHSkbM9zAU
N.a.v. concert "Ariane Grande":
Het was een nacht, die je normaal alleen in films ziet.
Graaf van Egmont | 05-06-17 | 19:27
Shit Joris, nu maakt van Egmont mij nieuwsgierig...
Was ook snel ook...
En bereiden de broeders van de religie van de vrede zich op voor de volgende aanslag. Er zijn glasheldere instructievideos waar ze leren hoe ze slachtoffers kunnen maken met gebruik van overal verkrijgbare messen. Let op, SCHOKKEND: sickoo.com/videos/714/isis-instruction...
Kijk niet als je er niet tegen kunt!
Ik wist niet eens wie Ariana Grande was tot 2 weken geleden.
Maar zij overleefd de aanslag.
Het gepeupel moet eraan geloven.
En dan lopen zeveren over we verslaan ze met liefde.
We zijn met zijn allen één
Wereldvreemde trut is het die de waarheid zelfs nu nog niet onder ogen ziet terwijl die ideologische zeepbel letterlijk voor haar eigen ogen ontploft.
Maar zij loopt verder rond in weelde om het goede woord te verkondigen terwijl de normale mens krepeert.
Watching the Wheels | 05-06-17 | 19:31:
Nee, ik heb alleen Robbie W. gezien op Dumpert.
Ik kan dit soort mindfuckconcerten niet aanzien, het hele concept klopt al niet en muziek wordt al te vaak misbruikt de laatste tijd.
Met de wetenschap van nu terugkijken naar We are the world, USA for Africa, Trump die in zijn campagne Keep on rocking in a free world gebruikt, Imagine, gewoon een meesterlijke song, totaal verkracht voor een totaal tegengesteld doel, ik zou er een beetje van in de war raken als ik niet in staat was dicht bij mezelf te blijven.
LuckyGirl | 05-06-17 | 19:33,
Ik ga mijn best doen Jansen te strikken:)
Overigens rent hij wel veel sneller dan de gemiddelde wandelende tak.
Zo houd ik ze altijd uit elkaar.
LuckyGirl | 05-06-17 | 19:30
Oh, en ik wordt volgende maand 69. Graag geen felicitaties want ik zit op dit moment in NL. Er kan dus altijd nog een aanslag volgen, waardoor ik die 69 niet haal.
*op alles voorbereid is*
We aim to please www.youtube.com/watch?v=R9-smBLCGbM
Tjsa die gast zonder armen en benen in de film the holy Grale dacht ook dat hij gewonnen had en de ander er vandoor ging.
Niemand trouwens opgevallen dat veel huidige aanslagplegers zonen zijn van ooit asielzoekers (homegrown maar met achtergrondisch verleden). Dit gaat nog wel generaties door met toenemende intensiteit. Islam is vrede en allah is groot. Europa is toch echt verloren hoor, hoeveel mensen ook zeggen dat ze niet bang zijn en dat je gewoon goed om je heen moet kijken (alsof dat helpt, lol). Misschien zijn we nu nog wel met meer (hoi Rutte) maar hoeveel europeanen wil je dan precies opofferen voor je politiek correcte ideaal?
Graaf van Egmont | 05-06-17 | 19:30
Die grande is maar een voorbeeld hoe vals die kuch artiesten zijn.Dan is het alles voor de platenverkoop en de merchandise met een uitgekiende marketing strategie.
En jij weet ook wel dat de jeugd tussen van 12 tot 16 beïnvloedbaar is voor alles wat de grandes lopen te roeptoeteren voor een paar singles meer.
Je zou het bijna doen, al was het alleen maar om het op te kunnen zeggen.
"Wij zijn met meer" heb ik ooit eens door de grootste slapzak uit de Nederlandsche geschiedenis horen zeggen.
Alle abonnementen van Wir sind das Volkskrant tijdelijk 4 Pinkstereuri per week, dus mocht u een kattenbak hebben www.krant.nl/pinksteren/vk/index.html...
LuckyGirl | 05-06-17 | 19:30
Niet overdrijven Lucky. Poesmobiel probeert alleen maar verschillende vormen van traanloos huilen uit. Wij weten helemaal nog niet of het gelukt is.
Dandruff | 05-06-17 | 19:26:
Begin maar met Adolf Jansen, hoewel hij moeilijk te raken is, die wandelende tak.
Graaf van Egmont | 05-06-17 | 19:27
Sorry Joris. Ik wilde in stijl van de Volkskrant blijven. Teveel caps dus.
@LuckyGirl | 05-06-17 | 19:10
Heb je gezien dat die Pharrell Williams na z'n broer Robbie wel 100 keer zong dat hij wakker bleef "to get Lucky" :)?
Hier, pak aan, smerige moslim fundamentalist.
Je krijgt nu een partij mooie woorden over liefde hoop en vrede keihard naar je kop gesmeten.
Steek dat maar in je reet islamistische vuilak.
We krijgen jullie wel klein zo.
Poesmobiel | 05-06-17 | 19:12:
Alvast gefeliciteerd.
Het siert je dat je er nog iets over kan voelen, nog in contact staat met een jeugdig gevoel voor rechtvaardigheid en waarheid.
Fijn dat je hier in de panelen bent, mensen als jij hebben we hard nodig.
Je kan beter Metallica over de intercom draaien als je die losers aan het afknallen bent. Ik welke film zeiden ze dat ook alweer.
komtdatschot | 05-06-17 | 19:27
Dat soort artiesten kan hypocriet zijn zoveel ze willen. Ze weten toch dat hun schare fans (kinderen van 12 tot 16)ze trouw blijft.
Ben en Ruurd naar Raqqa. Dat zal die islamitische moslim varkenshonden leren.
Hilarisch dat we het tegenwoordig van popartiesten moeten hebben om keihard af te rekenen met islamitische terreur.
Er waren twee dode meisjes van 14 voor nodig, maar Nederland slaat terug met een keiharde analyse van Peter R.
-weggejorist-
-weggejorist-
Ongeblustekalk | 05-06-17 | 19:22
www.google.nl/search?q=katy+perry+nud...
Je vraagt of ik zin heb in een sigaret
't is 2 uur 's nachts we liggen op bed
in een hotel in een stad
waar niemand ons hoort
waar niemand ons kent
en niemand ons stoort
Op de vloer ligt een lege fles wijn
♪en spijkerbommen die van jouw of mij kunnen zijn♪
Vlaan | 05-06-17 | 19:18,
Hamvraag is natuurlijk; welke dappere artiesten gaan daar de strijd aan met die mohammedaanse moordenaar?
In welk Australisch stadium zal de knock out slag uitgedeeld worden?
Kunnen Nederlandse cabaretiers nog een rol spelen?
Vragen, vragen, vragen.
Ooit eens uitgemaakt met een meisje omdat ze guus meeuwis leuk vond. Was alles maar zo eenvoudig in het leven.
Met sommige vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Ik vond het een mooi concert. Vooral Katy Perry, wat een rein lichaam en grote tieten heeft die.
En hetero, zo ongeveer.
Mike_DB | 05-06-17 | 19:15,
+ veel voor je goed doordachte historische analyse.
Daar kunnen ze bij de Volkskrant nog een puntje aan zuigen.
Die eerste zin uit de recensie slaat helemaal nergens op. Hoe kun je nou suggereren dat er een goede kant aan deze tereuraanslag zat, zodat een paar 'popartiesten' goeie sier kunnen maken? Die Gijsbert Kamer is van het padje af!
Het is Arabische lente in de ogen van de tandartsassistente uit Aleppo.
*nog even schaven aan de cadans*
OT, maar in Melbourne gebeurde vandaag een dingetje dat minder gevaarlijk zou zijn dan een keukentrapje.
www.theguardian.com/australia-news/20...
Er was een wereldoorlog voor nodig, maar de Nederlandse cabaretwereld sloeg vanaf 1945 weer eens keihard terug. En hebben we sindsdien nog Duitse legers buurlanden zien bezetten? NEE! En dat is beslist geen toeval.
Ik ben een beetje BN-er moe. Al die lui die in villa's wonen met een hek eromheen, beveiligingssysteem met een simpele druk op de knop voor een melding naar de wouten, dikke auto en een paar man beveiliging hebben tijdens een concert. Juist die lui die droeftoeteren dat we door moeten gaan tegen dit geweld. Ze staan ver van de werkelijke situatie. Ze reizen niet per OV, staan niet tussen 'het plebs' tijdens een concert en zullen niet snel belaagd worden door een paar randdebielen. Te makkelijk.
Twee dingen die geen reet met elkaar te maken hebben, worden door VK moeiteloos aan elkaar geknoopt. Zo'n concert is leuk en voor de nabestaanden wellicht een soort van troost. Dat de Volkskrant er in zulke bewoordingen over schrijft, geeft wel aan hoever de schrijver van de realiteit is verwijderd.
GS moet wel oppassen dat het niet een soort spiegel wordt van de Volkskrant. Zij schrijven over Dumpert en Geenstijl, hier wordt over VK geschreven. Echte onthullingen zijn veel spannender dan naar de gekke buren kijken.
Het is natuurlijk wel heel erg om Guus Meeuwis in te zetten. Maar als het moet, moet het maar.
Ja, ze sloegen gisteren keihard terug als je tenminste een volslagen, goedgelovige debiel bent.
Buiten de over het algemeen tenenkrommende kwaliteit van onze huidige muzikale supersterren was het vooral een feestje van het grote eigen gelijk. Het eigen gelijk dat liefde en buigen en kruipen voor het islamitische monster ook maar iets gaat oplossen.
Niet dus. Europa is fucked.
Na een aanslag zie je me hier bijna nooit reaguren. Ik kan dat niet goed. Dan zit ik ergens een beetje te staren. Ik adem soms een beetje raar, alsof ik uren heb gejankt. En mijn gezicht voelt strak en plakkerig, terwijl ik zeker weet dat ik geen traan heb gelaten. Gek is dat. Morgen word ik al 60 en vind kennelijk nog steeds een nieuwe vorm van huilen uit. Wist ik veel.
Wist ik veel, dat er een tijd zou komen waarin je hart bijna elke dag een beetje krimpt.
Maar wat ik wel zeker weet, is dat het me nooit zou lukken om zo'n achterlijk domme, schandalige en van elk gevoel, logica en context gespeende zin te verzinnen als die van de Volkskrant. Echt, ongelooflijk. De Volkskrant staat op nummer 1 van de idiote zinnen en uitspraken van 2017. En dat wil wat zeggen, na Sadiq Kahn en Frans Timmermans.
Kijk nou eens naar Robbie Williams op We love Manchester,
die kreeg geen woord meer uit zijn dichtgeknepen keel.
Is dát een toonbeeld van winnen?
@NasiGordon | 05-06-17 | 19:00
Toen brachten we voedsel naar hen. Nu komen ze het hier halen.
@Boef_100: In het artikel wordt sarcasme gebruikt, om te duiden op welke wijze muziek terug zou kunnen slaan (spoiler: niet). Het artikel gaat verder over de achterlijk twitter kop van de Volkskrant.
Dit artikel was geen kritiek op Meeuwis, ik hoop dat dit helpt.
Er was een gruwelijke terreuraanslag voor nodig, maar...
een zin die zo begint kan onmogelijk zijn rechtvaardiging uit het einde ervan verkrijgen.
Ik ben zo moe.
Muzikanten mogen wel blij zijn met zo'n hel op aarde, anders was er geen muziek geweest?
Ik hoop dat er geen buitenaardse wezens bestaan, ze zouden na ons uitsterven deze surreële waanzin op kunnen graven.
Wat betreft Manchester-concert, even onzinnig uiteraard. Ga dan met je goeie gedrag op het podium staan en maak een statement gelijk aan de organisator van Rock am Ring.
Volkskrant, ik beween u.
Voorjaarsmoe | 05-06-17 | 18:42
Dat bedoel ik dus. Iets wat ooit een rockfestival was. RockWerchter heb ik ook zien veranderen, van een 2-daags festival met een top line-up naar een 4-daags festival met nagenoeg alleen maar bagger overdag en een paar grote namen want de kaarten moeten toch verkocht worden. In 2011 was het voor mij klaar toen men besloot een of andere house act 'A-trak' als slotact te programmeren.
@Voorjaarsmoe; mooi rijtje. We zijn in elk opzicht achteruit geknald. Jongens en meisjes die beroemd willen worden maar niks kunnen en dus een liedje zingen van iemand die wél iets kan. Uiteraard muzikaal begeleid want instrument bespelen is te moeilijk. Op een podium geknald, beoordeeld door mislukte bn-ers en aangemoedigd door muziekhatende debielen.
Wat een kutartikel, onzinnig om Meeuwis in dit verhaal te betrekken. Geen groot fan van Guus, maar hij was gewoon retegoed vanmiddag. -neutrale kijker-
-weggejorist-
Te laat. De jihadisten slaan terug met de Afghaanse Lee Towers. Ren. Ren.
www.youtube.com/watch?v=i9udRYlbCyU
heeft die niet zo grande er wel iets van meegekregen wat er twee weken geleden is gebeurd bij haar eigen concert eigenlijk?
Dit is niet terugslaan. Europa slaat helemaal niet terug.
Dit is jezelf weer in slaap sussen terwijl iemand bezig is je benen door te zagen.
Kathleen Ferrier zou ook komen maar is na 5 jaar zangles de weg kwijtgeraakt.
www.youtube.com/watch?v=i3J2e-L62bY
In Limburg over Brabant gaan zingen. Manmanman.
Oh de Volkskrant. Er zijn geen woorden voor de achterlijkheid. De zin 'Er was een gruwelijke aanslag voor nodig' zou niet eens door de eindredactie van een schoolkrant komen.
Om nog te zwijgen over het ongelofelijke terugslaan van de popmuziek.
Live aid ook zo 'legendarisch' waar was dat ook weer voor/tegen?
sterrefleur | 05-06-17 | 18:48
Dat was tegen honger. Nu zijn de toenmalige hongerige jongetjes dobbernegers geworden, ze willen meer!
Is dit de nieuwe media euforie ? Straks enthousiast worden zodra 't volgende evenement de lucht in gaat ? Want... er komt wat lekkers na ? What's next ?? De beste popconcerten komen pas na aanslagen ?
Ik mag toch hopen dat de tweet van de Volkskrant sarcasme is.
Ik probeer me te verplaatsen in de gedachten van zo n stukjesschrijverT. Lukt me gewoon niet. Of moet je daar een beetle ziek voor in het hoofd zijn?
♬Als Guus Meeuwis komt, en als ik dan wil schuilen
Mag ik dan naar Quatar? ♬
Terugslaan? mhahaha. We staan in ons hempie.
Live aid ook zo 'legendarisch' waar was dat ook weer voor/tegen?
Vluchten naar Qatar vanwege Bieber en Meeuwis. Op de een of andere manier kan ik het me nog voorstellen ook.
Nooit wat gevonden die Guus Meeuwis, op één nummertje na, LekkerDing LekkerDing, dat was een leuk gevonden persiflage van De Dikke lul band, op dat tamme kdeng kdeng, was dus niet eens van Guus, Guus wist niet hoe snel hij dat moest laten verbieden, heb ik altijd nogal flauw gevonden van Guus.
www.youtube.com/watch?v=Gec_lIaJB0g
Er waren 2 torens voor nodig, maar Amerika heeft er wel een mooi monument voor terug gekregen.
♪..... Kedeng kedeng, kedeng kedeng, ♪spijkùùùùùrs♪.
I'm helping! i.redd.it/tz63h2bets1z.jpg
Er was een holocaust voor nodig, maar nu hebben we een geweldige diverse multiculturele samenleving waarin racisme absoluut tot het verre verleden behoort. (sarcasme modus idd)
Echt steeds als ik denk dat het niet gekker kan weet de Volkskrant me toch weer te verassen.
Grenzeloze smakeloosheid.
Lang, lang geleden heb ik op dit festival nog wel eens The Pixies, Primus, Soundgarden, Tool, Smashing Pumpkins, Nick Cave en weet ik veel gezien. Nu neem ik niet eens meer de moeite om te kijken. Die 3fm en Sterren op het plein meuk is er te veel aan. Geld verdienen is belangrijker voor Smeets c.s.
Zijn dat nou twee minaretten aan weerszijde van het podium?
Zanger Rinus red de wereld! Nou ja iig ons kikkerlandje!
pinkpop, bestaat dat nog dan?
Dit zal de naargeestige muzelman leren ! www.youtube.com/watch?v=m8VbU4KkYyA
Ik ben zo blij dat ik dit jaar geen kaarten gekocht heb.
De naïviteit van deze mensen kent werkelijk geen grenzen.
De Volkskrant is rijp voor Pieter Baan Centrum...!!
En ik vergeet helemaal Justin Bieber(t) te noemen. Excuus voor alle spam.
Guus Meeuwis en Martin Garrix (Martijn Gerritsen o.i.d.) op iets wat ooit een rockfestival was maar nu een speelweide-met-muziek voor kinderen.
Meeuwis als een soort van rattenvanger van Hamelen.
Eigenlijk een geniaal plan.
Er waren twee atoombommen voor nodig, maar de Japanse automobielindustrie heeft grote stappen voorwaarts gemaakt! #gestoord #volksvod
REAGEER OOK