Paroollezeres pleit voor interraciaal geweld
De brief van de dag vanParoollezer Parveen Mohan is blij dat ze een Surinaams gezin heeft. 'Nederlanders moeten leren een vuist te maken' https://t.co/moGzsSCN5A
— Het Parool (@parool) 2 juni 2017
De brief van de dag vanParoollezer Parveen Mohan is blij dat ze een Surinaams gezin heeft. 'Nederlanders moeten leren een vuist te maken' https://t.co/moGzsSCN5A
— Het Parool (@parool) 2 juni 2017
Reaguursels
InloggenOh en dat wou ik ook nog even kwijt, net alsof het uitmaakt, voor allochtonen is de strijd nooit gestreden. Zelfs al is het bij uitzondering een 1 op 1 gevecht en je wint, dan nog kan je wel verhuizen, want ze blijven je tot in lengte van dagen achtervolgen, mishandelen en terroriseren, dus als je wint verlies je nog. Ze hebben geen eer, dus een eerlijk gevecht is nagenoeg uitgesloten, laat staan dat ze hun verlies kunnen nemen.
Game set match voor deze dame.
Ook voor de andere persoon die reageerde, krav maga of ninjitsu, en gewoon meedogenloos zijn
De Nederlandse staat gaat u echt niet beschermen, sterker nog, dit instituut profileert zich steeds vaker als bondgenoot van deze 5e colonne.
.
-weggejorist-
Die mevrouw met haar briefje heeft gewoon gelijk.
Verder heb ik met veel belangstelling het filmpje van de Vliegende Panters bekeken, in eerste instantie niet goed begrijpend wat het ermee te maken heeft. Maar.... gaandeweg begreep ik dat dit een voorbeeld van de gefeminiseerde Nederlandse man is, volledig onder de plak van zijn breedbekkikker-vrouw die lui achterover ligt rosé te zuipen terwijl hij als voetveeg fungeert. Als dit exemplarisch is voor het gemiddelde Nederlandse gezin, dan begrijp ik dat de vader geen functie meer heeft al sterk rolmodel, en dus de kinderen ook niet weten wat ze moeten doen.
Blanke vaders leren hun kids: negeer die agressieve idioten, keep your head down, doe je best op school, ik betaal je studie. Op dat moment heb je ze al afgeschud. Dan een goede baan, een huis in een reservaat en dan hetzelfde doen voor jouw kinderen. Zo wint de beschaving. Het enige wat nu ontbreekt is strenge handhaving door de partij aan wie onze beschaafde maatschappij het geweldsmonopolie heeft overgedragen. Ergo: meer blauw nodig.
Wasbakplasser | 03-06-17 | 23:42
Heel belangrijk. Hrt politiek correcte denken probeert de schuld bij één partij te leggen, uit intellectuele luiheid en gebrek aan historisch besef.
Grote verschil is dat als wij blanke voor ons zelf opkomen dit gruwelijk hard wordt aangepakt door politie en justitie.
Ach, dat doen mensen met huizen op wielen ook. Of je tot die groep wil behoren moet iedereen zelf maar weten. Vind zelf dat er genoeg mensen in NL solliciteren naar toelating....
Dus eigenlijk hebben de Surinamers nu die VOC mentaliteit overgenomen.
www.rtlnieuws.nl/nederland/meisje-10-...
Geen idee eigenlijk of dit in soortgelijke categorie valt.
De categorie van brute kinderen.
-weggejorist en opgerot-
Als de kraan open blijft staan dan zijn er maar weinigen bereid te dweilen.
Schoorsteenveger | 03-06-17 | 22:48
Ok, ik deug niet.. Lekker belangrijk.
Probleem is alleen dat als blanken groepsgewijs terugslaan tegen het structurele geweld van moslims, de politie plotseling wel optreedt en de blanken worden aangeklaagd wegens racisme.
-weggejorist-
Wienerschnitzel mit | 03-06-17 | 21:42
Dat de Nederlander-zonder-migratie-achtergrond defensief reageert op al te snelle veranderingen om zich heen lijkt me voor de hand liggen. Die-ie er daarbij niet vriendelijker op wordt, lijkt me voor de hand liggen. Maar dat is nog wat anders dan, daar bovenop, ook nog voorgeschreven te krijgen dat hij zich op een verkeerde, moreel verwerpelijke aanpast en heropgevoed moet worden.
Dat is wat er nu aan de hand is. De Nederlander tracht zich zo goed en zo kwaad het kan aan te passen aan de ander, ziet dat die ander minder bereidheid toont zich aan te passen, maar krijgt desondanks te horen dat hij niet goed genoeg zijn best doet en eigenlijk helemaal niet deugt, en als het erop aankomt nooit gedeugd heeft.
klopt als een bus.
Blanke Nederlanders zijn veel te bang voor racist uitgemaakt te worden als ze zich verzetten tegen getreiter door moslims. Direct verhaal halen is juist wat Marokkaanse jongens begrijpen, en respecteren. Dat is de manier hoe Marokkanen onderling ook elkaar tot de orde roepen.
uit ervaring weet ik dat lik op stuk werkt. ooit eens een etterbak van een Marokkaanse jongen als buur gehad. niet alleen mijn perceptie, maar ook die van de keurige Turkse overburen.
afblaffen, en bij vervolgens dreigende taal, in zijn bijzijn de telefoon pakken en politie bellen. het was zo voorbij.
@deja_view | 03-06-17 | 22:18 :
klopt. En als je dat tuig erop aanspreekt, ben ja rasies en roepen ze diskriminasie en komt de politie je nog oppakken ook, want die is volledig op hun hand, orders van onze zieke regering die dit allemaal prachtig vindt, want lekker veel links stemvee. Bah. Als ik kan, ben ik ook weg hier.
-weggejorist en opgerot-
@galbitang | 03-06-17 | 16:21 :
"Die mevrouw heeft helemaal gelijk. De Nederlander is een zachtaardige Labrador retriever die miljoenen pitbulls in zijn leefomgeving heeft gehaald. We zijn een makkelijk slachtoffer, want we doen toch niks terug."
En daar is onze regering hartstikke BLIJ mee! Een makkelijk plooibare, goedgelovige kudde stemvee. DAT zijn wij!
Nederland is het oetlulletje van europa geworden en de hele wereld lacht ons uit en plukt ons kaal. Met de groeten van onze regering, die dit middels een halve eeuw hersenspoelen via de media, die zij geheel in handen hebben, hebben bereikt. Ziehier het resultaat: een kudde zombies.
Schoorsteenveger 17.13---Denk dat het helaas waar is, de NL-er en z'n samenleving zijn ruw en verhard geraakt, door al die import. 1x pj. kom ik in NL, de laatste 15x is NL merkbaar veranderd. Onaardig, agressief, hard, intolerant (volstrekt logisch overigens). Nij het iemand verkeerd aankijken heb ik al het idee, dat je een probleem hebt, ook als je per ongelijk tegen iemand aanloopt. NL is verziekt door al die lui.
Ehm ja, m'n Surinaamse ex mepte een Mocro met een straattegel toen die aan haar dochter had gezeten. Gevolg: smeris aan de deur, dochter in de bak (!!!!!!) ma een geldboete. krom? weet ik, maar zo gaat het in het "gave" Nederland, de dader gaat lachend verder. NL is total gesloopt door moslims, niet vreemd, overal waar ze in flinke getalen komen, word het een grote klerezooi, omdat waar ze op uit zijn, nl. een samenlevinig ontwrichten super gaat, aangezien ze overal de hand boven het halal hoofdje gehouden word. Enige tijd terug was er hier een collega reaguurder, die haarfijn kon uitleggen hoe het werkte met moslims in den vreemde. Het kwam hier op neer: klein aantal moslims: eigenlijk geen probleem, groter aantal: de problemen beginnen, Veel moslims: de ongelovige heeft geen leven meer, en ontvlucht z'n habitat.
Wow. Nederlanders moeten veranderen want Moslems vreselijk zijn? Wow. Maar ja, het is een goede idee voor jullie om te veranderen: begint om de Moslems terug naar hun landen te sturen en stop meer binnen te brengen. Ik ben een beschaafd buitenlander en Nederland wordt zo slecht met de Moslems dat ik denk om weg te gaan. Jullie zijn gek om alles de Moslems hier te brengen, hoor.
Moslem kinderen zijn heel erg aggressief. Elke keer dat ik bij de speeltuin met mijn kinderen ga is de verhaal de zelfde: Moslem kinderen maken ruzie, zijn HEEL aggressief tegen andere kinderen, en eindelijk gaan alles beschaafd gezinnen weg. De moeders kunnen ook vreselijk zijn.
Maar dit Surinaamse mevrouw wilt dat Nederlanders zo aggressief als de Moslems worden? Als jullie doorgaan met de Moslems veilig te houden dan ja, dan heeft zij gelijk. Sorry but you people are out of your minds.
Mijn familie bestaat ogenschijnlijk uit onvervalste kaaskoppen, maar zo nodig vechten we voor elkaar, onze stad en ons land. Dat gezegd hebbende, heeft deze mevrouw wel een punt. De Nederlander (hij bestaat) moet onderhand weer eens fysiek voor zichzelf gaan opkomen. Met alleen maar praten en onderhandelen kom je er niet meer.
LuckyGirl | 03-06-17 | 18:28
Je hebt het erg goed gedaan, hulde dat je voor een ander opkomt met gevaar voor jezelf. Pas de volgende keer wel op.
SnartBlirdetRagnarok | 03-06-17 | 19:21:
Dank, maar de hulde geeft een dubbel gevoel.
Ik weet niet of ik in had gegrepen wanneer ik had geweten dat de groep zo groot was.
Op zo'n moment reageer ik impulsief, ik zie de angst en weerloosheid bij het bewuste meisje, de jongens die haar insluiten in het bushokje, en ik begin te koken.
Nog voordat ik uberhaupt bij het bushokje ben aangekomen wordt een buitenring van jongens die er kennelijk bij horen zich gewaar van het feit dat ik me ermee wil bemoeien en binnen 5-10 seconden komen ze allemaal van alle kanten op mij af.
Ik kan je vertellen, het maakte een enorm georganiseerde indruk op mij.
Best slim voor neanderthalers.
Vroeger, met kerstbomenjacht, liepen we allemaal bij elkaar, sommigen wat verder weg om op tijd te vluchten mocht er politie aankomen.
Maar deze jongens leken met 4-5 personen te zijn.
De enige vreugde die ik voelde was toen in alle drukte het meisje in haar eentje op de bus was gestapt en het gevaar voor haar was geweken.
Nu ik weet hoe ze kunnen opereren, zou ik eerder de telefoon grijpen dan eropaf stappen.
Als je een islamitisch kind een 'duw terug' geeft, zit je binnen twee dagen in een heropvoedingskamp voor geprivilgeerde nazaten van imperialistische kolonisten.
Stortkoker | 03-06-17 | 20:08
Ook niks tegen afkomst en kleur, boeit me niet.
Ik geef je groot gelijk, maar in een stad als Amsterdam krijgen ze er toch mee te maken wanneer ze wat ouder worden, ook al woon je in Zuid. En zoals je al beschreef zit je tussen de bekeerde hippies, maar dat blijft links gajes, ik zou er van gruwen om mijn kinderen met die van hun te laten spelen.
Ben blij dat ik in de provincie woon, ook veel mensen uit Amsterdam hier, maar die passen zich snel aan. Alleen al knap dat ze het forensen trekken elke dag, die hebben voor luxe en leefomgeving veel over. Heel knap.
Ongeblustekalk | 03-06-17 | 19:58
Het belangrijke verschil is namelijk de sociale klasse & niet eens zozeer de kleur dan wel afkomst icm buurt.
Ik heb ook niks tegen kleur, en of wat voor afkomst dan ook. maar ik heb het wel gezien met tokkies, en zeker van noordafrikaanse, Afrikaanse of MO origine. Die hebben niets met NL, de cultuur, die schijten letterlijk op alles. Da's geen plek voor een kind om op te groeien, en zeker niet voor die van mij.
De Transvaalbuurt bestaat heden ten dage uit sociale huurwoningen, waar de talrijke migrantenkinderen huizen, en extreem dure koopwoningen, waar de weinige witte kinderen opgroeien. Sociaal vs. Koop betekent in straatconflicten ongeveer dit: de ene kant heeft niets te verliezen, de ander alles. Witte Nederlanders, in Amsterdam dan, hebben daarbij het individualisme als leidende ideologie, Islamitische migrantenkinderen hangen het tribalisme aan. In futiele aangelegenheden als territorium afbakening van de speeltuin op het Steve Bikoplein is tribalisme een stuk handiger dan individualisme.
Wit Nederland heeft dit aan zichzelf te danken.
Daarbij stellen witte Nederlanders, vooral witte mannen, op straat geen ene reet voor. Ze hebben het vooral druk met zuipen, dope gebruiken en feesten. In ieder gevecht met een gesubsidieerde niet zuipende kickboksmocro worden ze gesloopt.
Op internet zijn we natuurlijk wel de grootste helden, dat dan weer wel.
Braak.
Stortkoker | 03-06-17 | 19:49
Okee, wel goed dat je ze die multiculti misère bespaard. Dat is een heel goed argument.
Peter Emile | 03-06-17 | 18:43
Dank voor uw uitgebreide antwoord.
Ik herken zo goed als alles van wat u (en anderen ook overigens) omschrijft over de tijd van opgroeien enkele decennia geleden.
Of het een shock is, weet ik niet, maar ik ben vrouw.
Een BGM-er. Da's Bewust Geen Moeder.
Had ik zo mijn redenen voor, waarvan de voornaamste dat ik er zelf geen nageslacht bij wenste te produceren in deze wereld - genoeg kinderen om op bij te springen in zorg, aandacht en opvoeding.
Nooit spijt van gehad. En ik heb gaandeweg flink wat bijgedragen. Tot zeker groot plezier, wederzijds.
De grote rode draad is telkens: rechtvaardigheid.
In alles komen kinderen in conflict met eerlijkheid.
Dat is normaal, want dat krijg je voor je kiezen - hoe je het zelf interactief met je omgeving ervaart, maar ook hoe het onderling extra test (bewust, of argeloos).
Terug naar corrigerende tikken. Fysiek optreden is, zoals u helder stelt, voor iedereen anders dan eigen familie al lang uit den boze.
Lichamelijke integriteit om te bewaken, heeft een scheve vlucht genomen op de zijvleugel dat het misbruik of mishandeling is.
En inderdaad, zoals u stelt, volgen daar potentieel aangiften op zodra het leerkrachten en ondersteunend personeel is. Een van mijn vrouwelijke collega's hing zoiets boven het hoofd na een staaltje oorknijpen bij rete verwend en irritant nest (een andere dan die Shiravi).
Waarlijk, ik zou minimaal 10 recente anekdotes kunnen verhalen van hoe onaantastbaar kinderen zich heden manifesteren. Tot elkaar en tot (voor het gemak) 'toezichthouders'.
Mijn sterkste fysiek is mijn blik en wijsvinger - die wappert niet van 'fout, foei!', maar wenkt je tot me.
Zo'n 95% weet dat en komt op me toe.
Omdat ze best weten wat ze geflikt hebben, dan wel om rechtvaardigheid te vinden over de aanloop met die ander.
Met mijn oordeel (en dat ze vervolgens als de sodemieter zelf hun vrije uurtje leuk moeten zien te benutten) zijn ze het meestal wel eens.
Afijn, de kwestie was conflict tussen vechtersbazen en braaf gezalfde beschavelingen - hen op één lijn behandelen in de grotere wereld dan de speeltuin of schoolplein lukt de politiek ook niet.
Micro-macro.
Genieten van wél geslaagde omgang, is wat rest.
U genegen,
Probleem is natuurlijk dat Nederlanders maar een familie van 3 a man hebben binnen een straal van 25 km. Terwijl de (licht)bruine medelanders moeiteloos tientallen/honderdtallen kunnen op laten draven.
Die VOC mentaliteit dus!
Ongeblustekalk | 03-06-17 | 19:38
Overigens, je zult versteld staan over de verhalen & aantallen van de gevluchte gezinnen die zeer idealistisch begonnen aan het multi culti avontuur, en er gillend van ellende op terugkomen.
Ongeblustekalk | 03-06-17 | 19:38
En jij denkt dat er tussen kinderen nooit ruzie is in een witte wijk? Zeker wel, met dezelfde kenmerken die je beschrijft. Hoort erbij. Enkel hoef je dan niet naar buiten om hassan/Mo/ of Quincy & consorten te lijf te gaan. Maar het hele Kleur/afkomst gedeelte bespaar ik ze. En nee, geen rubber tegels. Niet alles in een witte wijk is bakfiets & rooibosthee.
Ik ken de Surinaamse cultuur niet als sadistisch, moordlustig, misogyn en alles hatend. Dus begrijp dan die afkeer voor de islam heel goed. Ik had vroeger een Surinaamse leraar economie. Die had geen orde problemen. Zijn voorletters waren B.S. 'Dat staat voor Bruut en Slecht, knoop dat in uw oren dames en heren. Ik ben om te kopen voor een reep chocola, en dan niet van die goedkope koetjesrepen rommel. Dames nemen iemand mee voor hulp na de les want ik heb geen zin in gedonder achteraf'. Gewoon een echte kerel dus.
Het probleem is dat zij in tribale structuren opereren. Als iemand van de stam in het geding is - ongeacht de schuldvraag komt de rest van het roedel in beweging al dn niet gealarmeerd met de gsm. Ons systeem werkt totaal anders, maar is wat dat aangaat aan herziening toe. Men moet gewoon een soort van lijst maken met eigen mensen die ook even toevallig langskomen als er wat gaande is. Wat zij kunnen, kunnen wij immers ook. Kruipen is geen optie.
Stortkoker | 03-06-17 | 19:27
Net zei je dat die ballen later wel komen als er geld verdiend wordt, nou dat is niet zo. Ik zou er ook voor kiezen om mijn kroost niet in een zwarte buurt te laten opgroeien, en dat heb ik ook, maar die van jou zullen de rest van hun leven nooit klaar zijn wanneer ze tegen dat soort problemen aanlopen. Echte mannen worden het dus niet.
Kereltje van mij komt wel eens thuis met blauwe plekken vanuit een andere buurt, hij en zijn vriendjes laten niet over zich heenlopen. Ik vind dat niet fijn, maar wel dat hij een weerbare jongen man is.
Jij bent gewoon gevlucht naar een witte buurt en voedt je kroost beschermd op, van die rubberen tegelkindjes zijn dat waar de samenleving later niets van hoeft te verwachten. Geen respect voor dat elitaire gelul. Die knaapjes in hun driedelige pak worden laten gewoon op straat in elkaar getieft, kunnen ze een pleister halen bij hun mammas.
Suriname is vergeleken met Nederland nog altijd een vrij autoritair en ouderwets land wat mores betreft. Dat was in mijn jeugd al zo maar het is zo'n 40 jaar later nog steeds zo. Surinaamse moeders accepteren geen grote monden en tegenspraak. Dus respect en ontzag werd (en wordt nog steeds volgens mij) ons wel bijgebracht integenstelling tot dat mocrotuig. Ik hoefde niet thuis te komen met jankverhalen over leraren op school anders kreeg ik er thuis nog een paar extra klappen bij.
Als het op een gevecht aankomt tussen twee personen dan weten ze niet hoe snel ze tegen de grote blanke Nederlander (grootste volk ter wereld) moeten wegkomen.
Echter 1 op 1 zullen ze het NOOIT doen het zijn namelijk lafaards die alles met een groep doen.
@Ongeblustekalk | 03-06-17 | 17:37
Surinaams, jawel. En hindoestaans. Uit India via Suriname naar Nederland in acht generaties of zo.
Wanneer gaan we nou eens massaal onze varkens inzetten?
Zo krijg je reactie op reactie maar ik vrees toch dat weinig anders meer helpt. Er wordt een loopje genomen met de Nederlanders en de overheid. Het is tekenend voor dit soort volken en hun extremistische soortgenoten, ze zien zichzelf als strijders van buitenlandse staatshoofden of een andere imaginaire entiteit en richten zich tegen de zwakkeren, de weerlozen, de ongewapende medemens, vrouwen, kinderen enzovoort. Ze gaan geen strijd aan, het zijn lafbekken, ze dragen niet eens de gevolgen omdat ze zich opblazen of laten doodschieten. Wat dat aan gaat heeft Trump wel een punt, het zijn losers, het heeft niets met heroiek of strijder te maken. Het zijn achterlijke middeleeuwers die hun basale gevoelens op de slachtoffers uitleven. Wat dat aangaat zou het wel eens verfrissend zijn om ze met gelijke munt terug te betalen. Vanzelfsprekend gaat de vergelijking tussen straatkleutertuig en terroristen mank, maar wellicht kan je er eentje van weerhouden om te radicaliseren als het in de toekomst eens echt pijn gaat doen.
Ongeblustekalk | 03-06-17 | 18:58
je hoeft niet te kiezen voor een confrontatie op buurt niveau. Dat komt vanzelf op school, en via bv sport.
Op t moment dat het in de buurt buiten speelt, vindt er tussen kinderen genoeg plaats, qua het bepalen van je plek. Het gedoe met diverse nationaliteiten kun & wil je je eenvoudig vermijden. daar heb je niets aan, t voegt niets toe.
@Tipped Relic | 03-06-17 | 18:31
Judo is heel effectief tegen 1 tegenstander.
Tegen meerdere tegenstanders (die hoogstwaarschijnlijk meer gevechtservaring hebben dan jij) helpt geen enkele vechtsport.
Het enige wat je in zo'n situatie een (kleine) kans geeft is een combinatie van Krav maga en vooral absolute meedogenloosheid en agressie.
Deze mevrouw heeft groot gelijk. Maar ik ben bang dat ze op het matje bij het OM zal moeten komen, want "zo gaan we natuurlijk niet met elkaar om".
Misschien zouden de slappe Nederlandse schaapjes subsidie moeten krijgen voor kickboxlessen in plaats van de hyena's..
Rammstein | 03-06-17 | 19:12
Drie. Vanwaar deze vraag?
Lulverhaal van die dame:
Wanneer een "lelieblanke" een minder lelieblanke terecht wijst en van zich "afbijt" staat de hermandad op de stoep bij de lelieblanke! Met in het kielzog een hele schare "solidaire" familieleden van "minder" lelieblanken.
De realiteit toont aan dat lelieblanken in het nadeel zijn wanneer "minder" lelieblanken, de lelieblanken (onterecht!)aanklagen. Met name de vrijwel altijd gespeelde discriminatiekaart heeft de nodige invloed!
*
Zo is het en daar moet u het mee doen.
En nu niet meer opruien!
Ongeblustekalk | 03-06-17 | 18:58
Hoeveel kinderen heeft u ?
SnartBlirdetRagnarok | 03-06-17 | 18:46:
Ik had precies die sensatie achteraf: ik heb wel de attitude, maar mis de benodigde kennis, training en ervaring.
Natuurlijk is op zo'n moment vanwege de overmacht er alles op gericht om het niet te laten escaleren.
Maar man man wat heb ik me in moeten houden.
Pure rauwe onversneden haat en minachting en niets mogen doen, heel frustrerend.
Stortkoker | 03-06-17 | 18:34
Die ballen komen later helemaal niet als er geen mentaliteit gekweekt is, dat is niets meer dan een smoes om eigen falen te maskeren. Jongens moeten zich staande kunnen houden in een primitieve omgeving, kunnen ze dat niet, of leer jij ze dat niet aan dan worden het losers die later verliezen van mannen die dat wel aangeleerd kregen.
Probeer nou niet iets recht te praten wat jij niet kan bieden, dat staat heel erg onnozel. Eigenlijk gewoon zielig voor die lijdende voorwerpen.
duitse herder | 03-06-17 | 17:27
Dat is een tijdelijke opvang voor Deense remigranten.
Als je (heel erg) lang geleden hier in 't dorp rotzooi schopte tijdens de algemene stappersavond, dan waren er 2 smerissen te paard, die samen het hele plein schoonveegden.
Tegenwoordig moet eerst met de korpsleiding overleg plaatsvinden.
Ik schijt inmiddels op de overlegcultuur en het begripvolle watjesgedrag.
Het probleem is dat als je als blanke groep tegen Marokkanen optreedt je direct ontiegelijk hard wordt aangepakt door justitie en pers vanwege het plegen van een haatdelict.
Droevig genoeg worden de talloze echte haatdelicten van Marokkanen tegen blanke Nederlanders nooit als zodanig aangemerkt.
"Misschien moeten Nederlanders dat ook eens leren doen; een vuist maken tegen terreur. "
Maar zij zijn met meer, zie je het voor je? sta je dan met z'n 3-en (pa, ma, je broertje_ voor de deur van de amokmakers... en komen er 13 neven en nichten naar buiten.
@Kudtkip | 03-06-17 | 17:16
Ik citeer u even:
" 'Ik huil niet', zei Shiravi.
Reken maar dat als ik het doe, dat jij wel huilt.
Ik verbeet me, omdat het gewoon niet mag. Kinderopvang in slecht daglicht en ik zo mogelijk nooit meer een VOG.
Wel heb ik dit zoveelste voorval gemeld natuurlijk.
Toch, om eerlijk te zijn, meen ik dat het geen sodeflikker uithaalt. En wachten op z'n speciale cum laude wil ik ook niet.
Waar naartoe met dit soort gevallen?"
In de tijd dat ik op school zat, was het heel gewoon dat als je aan het klieren of aan het vechten was, de meester - of in toen nog zeldzame gevallen de juf - je eens goed aan je oren trok of een oorvijg gaf. Zo eentje die je na een half uur nog voelde schrijnen.
Als je op mijn lagere school iet ergs had uitgehaald (diefstal, belediging van een leerkracht, of het uitlokken van een vechtpartij), sleepte de bovenmeester je naar een apart hok waar een lat klaar stond. Daarmee kreeg je ongenadig op je achterste, waarna je met een douw weer naar huis werd gestuurd. Thuis kreeg je dan ook nog eens straf, in plaats van dat je ouders - zoals nu - op hoge poten naar de school stapten met aangifte-dreiging of erger.
Ook op straat was het heel gewoon als een wildvreemde voorbijganger je een corrigerende mep of beuk verkocht als je rottigheid uithaalde. Ouders reageerden vaak instemmend met dit soort acties.
Op de middelbare school smeten mijn leraren een schoolbord-borstel naar je kop als je zat te klieren of met andere dingen bezig was dan met de les.
Maar dat mag allemaal niet meer in deze rubberen tegel-tijd waarin kinderen prinsjes & prinsesjes zijn, vervaardigd uit de kostbaarste zijden draadjes en met uiterst kwetsbare kindergeestjes, gevat in tere eierschaaltjes.
Gewoon, een educatieve lel verkopen aan een etterbakje dat zich niet weet te gedragen. Dat moet gewoon weer tot het normale opvoedings-patroon gaan behoren. Is goed voor de weerbaarheid, en bevordert de gehoorzaamheid.
En al die zeikwijven - en hun mannelijke aanhang - die daar tegenwoordig zo hysterisch over doen, kunnen van mij de Baobab in.
Ik had gereageerd op het Parool, eigenlijk a la geen stijl - nlk dat wij geen apen zijn of vechtende honden, maar mensen die het met elkaar moeten oplossen. En wat denk je onder het artikel:
0 reakties. Lafe honden, daar bij het pariool.
Nederland heeft geen groepscultuur. Alle exotische nieuwe Nederlanders wel. Wij komen dus nauwelijks voor elkaar op. Maar dat gaat mogelijk veranderen de komende 10 jaar. We zijn namelijk wel een volkje dat zich redelijk slim aan weet te passen aan de omstandigheden.
lingo star | 03-06-17 | 16:03
maar die wonen niet in de wijken waar zulke problemen zijn, anders verhuizen ze wel zodat hun droomwereld niet instort.
Of zij moeten zich bekeerd hebben tot de islam, dan zou het natuurlijk wel kunnen.
Het verschil is dat Nederlanders doorgaans meer te verliezen hebben met zulke ruzies, en dat zij door de staat nadeliger beoordeeld gaan worden dan de moslim gezin. Enige die dit kunnen permiteren zijn tokkies en kampers, maar moslimtuig zijn niet dom qua slachtoffers zoeken hoor, die pikken zo de zwakke er uit.
Ongeblustekalk | 03-06-17 | 16:34
jawel hoor, enkel niet op het primitieve 3de wereld niveau. Die ballen komen later, als er geld verdiend gaat worden. ballen omdat je hassan van 9 op zn snuit tikt is op zich best leerzaam, maar deze dame is nu een typisch voorbeeld van het buurtje even rechtzetten. je ziet daar voldoend beeld van op dumpert.
Het merendeel verhuist gewoon. Ook de Gl deugerts. Kost wat , maar eenmaal in de witte buurt zit je in een oase van rust en laat je dit aan de 48 nationaliteiten over.
aboutaleb snapt dit, surinamers snappen dit, kampers snappen dit.... iedereen snapt dit. Behalve het gros van de domme ollanders. Die snappen er niks van. Pas op man. Ik kom met heel familie en broer
@LuckyGirl | 03-06-17 | 18:28
Begin zodra u weer in Nederland bent dan maar met judo. U gaat er geen spijt van krijgen
A3an | 03-06-17 | 17:40:
Ik zit nu nog in Portugal, toch ga ik binnenkort terug naar NL.
Er zijn hier helaas ook problemen (niet met mocrotuig) en ik mis NL, met name mijn familie.
Bovendien kan ik me niet weg laten jagen door wat tuig.
Maar net als jij hou ik ook iets over hier en heb een voet aan de grond voor als het echt mis gaat in NL.
SnartBlirdetRagnarok | 03-06-17 | 17:41
Ongeblustekalk | 03-06-17 | 17:48
Ik heb een zeer beschermde opvoeding gekend, dat heeft me geen goed gedaan.
Inderdaad zit er veel goeds in bepaalde trainingen.
Bij het voorval in Schalkwijk ben ik er gewoon ingestapt, zonder me al te veel aan te trekken van de consequenties.
Ik heb de aandacht dus bewust afgeleid zodat het meisje in kwestie er vandoor kon gaan.
Het was een enge ervaring waarbij ik slechts mijn gezicht en lichaam zo neutraal mogelijk moest zien te houden.
Achteraf nog wel mentaal een paar keer herbeleefd want wat had ik ze graag doodgeschopt.
Het engste was dat ik op geen enkele vorm van hulp uit de omgeving hoefde te rekenen:
geen enkele omstander die mij bezag zoals ik dat meisje bezag.
Misschien zouden wat trainingen mij ook wel goed doen.
@Peter Emile | 03-06-17 | 18:11
Klopt als een bus, geen speld tussen te krijgen. U vergat echter nog een punt : wat dacht u hoe de Nederlanders tegenwoordig met elkaar spreken? Alles moet Engelse woorden hebben onder het mom van "kijk mij eens interessant zijn". Maar als een Nederlander een sportieve winst pakt juichen ze wel, maar fatsoenlijk Nederlands spreken zonder Engelse termen ho maar. Dwwd voorop trouwens
De wet van de jungle, het is ff wennen weer voor ons witjes.
@Peter Emile | 03-06-17 | 18:11
Met het (geplande) effectief starten van de Mammoetwet in het onderwijs is de afbraak definitief in gang gezet eind zestiger jaren.
In 2023 moet de overname door de islam gerealiseerd zijn, precies 100 jaar na de teloorgang van het "kalifaat".
De motie Halsema sprak voor zich.
We (regering en aanverwanten) leggen ze niets in de weg en entameren zelfs de zaak.
Europa verkocht en geïslamiseerd in ruil voor olie. That's it!
Ongeblustekalk | 03-06-17 | 17:32
Mis.
De identiteit van de groep gaat vooraf aan de instelling van het individu. Het individu voegt zich naar de mores van de groep, meet zich het gedrag aan dat de groep definieert en wordt daar door de groep op afgerekend. Gedraagt hij zich volgens de code, is hij groepslid, gaat hij afwijkend gedrag vertonen, wordt hij door de groep uitgestoten.
Groepen hebben leiders en volgers, en het overgrote deel bestaat uit volgers die de code aangereikt krijgen vanuit de tradities, via die leiders. Wie er binnen de groep de aangewezen leider is, is een heel andere vraag. Binnen de groepsdynamiek zullen over het algemeen de sterkste naturen tot aanvoerder worden. Maar zelfs dan kunnen ze niet doen wat ze willen. Ze zijn gebonden aan context en dienen zich daaraan tot op bepaalde hoogte aan te passen om leider te kunnen blijven. Het is maar enkelen gegeven om de groepsmores drastisch te veranderen of om een revolutie te ontketenen als de groep niet zichzelf reeds aan het delen is.
Implants | 03-06-17 | 17:59
een goeie...
Die Surinaamse dame heeft groot gelijk.
Het Nederlandse leger is de afgelopen 40 jaar geheel gesloopt door de vertegenwoordigers van de linkse tijdgeest.
De Nederlandse marine stelt helemaal niets meer voor met die paar schepen die nog in de vaart zijn (aanzienlijk minder zelfs dan aan het eind van de Tweede Wereldoorlog!).
De Nederlandse politiemacht is de afgelopen 40 jaar geheel uitgekleed, gefeminiseerd, financieel gekortwiekt en omgevormd van een respectabele organisatie met enige slagkracht, tot een verzameling 'soosjaal' getrainde discussieleiders, buurtwerkers & meiden met paardenstaartjes in uniform.
De Nederlandse burgerij is gedegenereerd van een samenleving van solidaire, hard werkende, rauwdouwende, weerbare recht-door-zee-mensen die bergen konden verzetten, tot een verzameling luie, verwende, zeurende, klagende, over-gefeminiseerde en laffe natte tosti's die hun dochters "Sterre" of "Denne" noemen, en hun zoontjes "Xess Xava" of - geheel onterecht & leugenachtig - "Bink".
Ergens bij de overgang tussen de jaren '60 en de jaren '70 hebben we een begin gemaakt met de afbraak van onze weerbaarheid. Nu, 40 jaar later, is die klus voltooid en de vernietiging ervan een feit.
Het vergt zeker een hele generatie om die teloor gegane weerbaarheid - zowel materieel als moreel - weer op te bouwen.
Maar dan is het te laat.
@Ongeblustekalk | 03-06-17 | 17:10
Judo dus
Jaja, paroollezeres pleit voor invoeren middeleeuwen om moderne problemen beter op te lossen en kijk hoeveel jankreageerders daar weer 's onnadenkend mee eens zijn en eigen islamofobe glazen zo lekker weer ingooien.
Helaas is het zo dat alleen witte mensen worden vervolgd door het OM wegens eigen rechter spelen. Heb je een kleurtje dan vindt iedere D66-rechter het wel best. Optreden tegen niet-witten maakt je nl. al snel racist.
duitse herder | 03-06-17 | 17:27
Dat zijn kennels...
Het is goed om je kinderen karate bij te brengen niet om er op los te slaan maar voor zelfvertrouwen en discipline
Het meeste heb je nog aan goed gebekt zijn, brutalen hebben de halve wereld
Als je zoals ik beschermd ben opgevoed, heb je heel wat in te halen En zoals die Surinaamse vrouw zegt Nederlandse ouders moeten elkaar opzoeken en verhaal halen
Ongeblustekalk | 03-06-17 | 17:40
Hm, die neem ik in overweging.
Vergis je echter niet hoor, in kinderopvang-situaties weten juist de meest kwaaien de weg naar de klachtenbalie.
Mij gaat het in een heliview meer om een wending in de softe aanpak van dit soort figuren. Die hebben meer dan anderen duidelijke grenzen (en naar mijn idee evenzo fysieke hand als zij zelf hanteren) nodig.
Om dat te bereiken, is eerst een heel andere mentaliteit nodig - beleid holt er decennia achteraan.
En bij deze conclusie wil ik het dus niet laten.
De linkse revolutie was best ok geweest zonder massa immigratie, maar met is het een doodsvonnis.
Lyin Ted | 03-06-17 | 16:17
Eens, ik pieker me rot hoe we aan dat doodvonnis kunnen ontkomen zonder extreme shit als een burgeroorlog binnen afzienbare tijd.
tijd voor een coalitie tussen Surinamers, Molukkers, en (blanke) Nederlanders.
Daar wil ik zelfs graag zwarte piet voor opofferen.
Dus als witmans in gevecht gaan met de buurtbarbaren, waarna je als tokkie en raciest wordt weggezet? Een Halsemaatje doen en je kids zsm naar de witte school sturen scheelt een hoop gezeik.
LuckyGirl | 03-06-17 | 17:32
Wanneer ze weten dat je weerbaar bent, wordt je niet lastig gevallen. En persoonlijke verhoudingen zijn niet afhankelijk van politieke partijen, dat regel je als inwoner zelf.
Hulde aan mevr. Mohan, helaas zijn Nederlandse gezinnen nogal verbrokkeld om stelling te nemen.
Ongeblustekalk | 03-06-17 | 17:34
Of het waar is of niet, dat kan ik niet beoordelen maar: m.youtube.com/watch?v=uhgKjecFKvc
SnartBlirdetRagnarok | 03-06-17 | 17:18
Goed werk. Vergeet die kids niet om ze een goede instelling mee te geven, dat leer je niet alleen van fysiek inspanning.
Schaaldier | 03-06-17 | 17:29
Scherp en zo waar.
@LuckyGirl | 03-06-17 | 17:32
Dacht dat jij in Portugal zat ?!
Blijf daar toch lekker zitten, is tenminste nog een van de landen waar je minder tot geen last van dat uitschot hebt.
Ik heb in veel buitenlanden gewoond en gewerkt, daar heb ik gelukkig e.e.a. aan over gehouden en vliegen ook nu nog veel weg van hier, en du moment dat het me echt te gortig wordt ben ik zo "pleitte".
Kudtkip | 03-06-17 | 17:16
Gewoon dat jong een keer hard knijpen als hij tussen de rest aan het rotzooien is, dat ziet niemand en hij heeft zijn straf gehad.
Lewis Lewinsky | 03-06-17 | 17:16
Geen suri dus?
Het ligt ook deels aan de cultuur in Nederland. Nederland is een zogenaamde vrije maatschappij waar alles kan en alles mag. Alles moet getolereerd worden, dus ook het apengedrag van Marokkanen en hun belachelijke cultuur.
In bv. Suriname zijn ze ook heel vrij, maar Marokkanengedrag wordt daar zeker niet getolereerd. Of je gaat geklapt worden, of ze laten je wegrotten in de gevangenis. Zo realistisch zijn ze wel, in tegenstelling tot Nederland, waar mensen in een roze bubbel leven.
medelmo | 03-06-17 | 17:08
Bijna compleet. Behalve soros ook de uitvoerende puppets stoppen. Via regelgeving natuurlijk, nu kan dat nog.
Ongeblustekalk | 03-06-17 | 17:03:
Ok, ik gebruikte GL als voorbeeld en daar stemmer relatief veel vrouwen op.
Maar laten we wel wezen, bijna alle partijen staan voor meer allochtonen, zwakkere politie en blanken die hun kopje moeten laten hangen naar de grieven van de import.
Het stemgedrag van alle autochtonen, inclusief mannen, geeft weinig reden tot optimisme over dit snel groeiende probleem.
En het is geen goede oplossing om vechtsport te gebruiken want voor het gebruik maken daarvan kom je ook in de problemen met justitie.
Ik heb het wel eens opgenomen voor een meisje dat lastig gevallen werd door één van de groepen uit Schalkwijk.
Je kan echt niets doen tegen 14 apen die ineens om je heen staan te dansen en te schreeuwen.
Schoorsteenveger | 03-06-17 | 17:07
Mis. De identiteit van een groep wordt afgemeten aan de instelling van het individu. Anders kan je nooit een groep kweken die functioneert. Jij moet nog veel leren.
A3an | 03-06-17 | 17:13
Fijn te weten dat er nog wat meer mensen hun prioriteiten kennen. Verder zagen we dit soort oproepen al jaren geleden aankomen. De fout ligt echter nog steeds bij het overheidsbeleid. Maar die zullen zich wel vermaken, nu groepen mensen alleen nog elkaar naar het leven beginnen te staan. Ligt in elk geval de focus niet meer op politiek wanbeleid.
Mijn neefje van 8 werd gepest en had de pennenstrepen op zijn rug.
Zijn vader zei: Volgende keer sla je zijn hoofd maar op de tafel.
Zo gezegd zo gedaan. Fini.
-weggejorist en opgerot-
Even een vraag. In het begin van het filmpje zie ik grote vierkante gebouwen. Wonen daar mensen in ?
Hmm.. ik denk dat we blij moeten zijn dat geweld gebruiken niet in de Nederlandse kinderen zit en dat onze geïmporteerde nederlanders daar heel blij mee moeten zijn en daar respect voor zouden moeten hebben. Er komt een dag dat die kindertjes wel geweld gaan gebruiken dan is de geest uit de fles en kunnen ze nog wel eens als een blad aan de boom draaien en vreselijk geweldadig worden.
Misschien is dat in het westen zo, maar hier in het zuidoosten laten ze echt niet met zich sollen. Ik leer mijn kinderen om zichzelf te verdedigen.
"maar volgens de briefschrijver en de islamitische jongerenwerkers die eerder die week over de terreur waren geïnterviewd, valt het allemaal best mee en moeten de Nederlandse kinderen hun gedrag gewoon aanpassen. 'Allochtone kinderen spelen gewoon ruwer', 'Akkefietjes zijn gezond', 'Autochtone kinderen hebben niet geleerd een duw terug te geven en zijn niet streetwise'."
Dus kinderen moeten zich aanpassen, omdat ze te lief spelen. Juist ja. De realiteit is dus dat het moslimtuig die buurt opeist en die 'witte' kinderen op huidskleur en afkomst discrimineren, treiteren en de boel terroriseren.... maar die witte kindjes zijn het probleem en moeten zich aanpassen aan onbeschoft straatterreur. Wat moeten die 'witte' kinderen dan doen? Zelf ook de boel gaan terroriseren, geweld plegen en dat soort dingen wat 'normaal' is onder het moslimtuig? Belachelijk dat dit tegenwoordig de normale redenering is, we moeten ons allemaal downgraden tot het middeleeuwse niveau waar de moslimjeugd in opgroeit. Het spreekt boekdelen over wat voor soort opvoeding die moslims thuis krijgen en hoe er tegen de 'witte' Nederlanders wordt aangekeken.
bitch67 | 03-06-17 | 16:30
Waarschijnlijk heeft uw leeftijd ermee te maken dan u nog enigszins met respect bent behandeld.
Wybe Wabes Abbema | 03-06-17 | 16:17
Ik vrees van wel.
En nog wel erger ook. Praktijkvoorbeeld van afgelopen week. Ik werk bij de kinderopvang als vrijwilliger en tref 2 x per week tussen de 50 en 80 kinderen op de pleinen.
Tussen al dat grut loopt één gozertje (6 à 7) van carameltint, die gemaakt is van 10 energiebommen - een powerball.
En een nietsontziende grote bek, aan gedreven door een stel niet opgevoede hersens. Thuis krijgt hij dat althans niet. School en de 'professionele' kinderopvang doen hun best en "zijn met hem bezig".
Ik durf hier te beweren dat Shiravi nog voor hij de puberteit bereikt al cum laude geslaagd is voor Opsporing Verzocht. En z'n master zal halen in TBS.
Geen pauze gaat voorbij zonder gevecht. Slaan, schoppen, stoeien, worstelen etc. Onder het mom van spelen. Oja, en voetballen.
Geen pauze gaat voorbij of andere kinderen hebben daar pijn van (hij zelf trouwens nooit). En die komen naar mij.
Jongetje van groep 3 vertelde schor en huilend dat Shiravi hem hard aan z'n shirt had getrokken, strak om z'n hals.
Dus ik moet volgens protocol verhaal gaan halen bij 'de dader'.
Shiravi is al lang niet meer onder de indruk.
Die kijkt je aan (of eigenlijk ook niet eens, bijna 7 jaar hè) en trekt een smoelwerk zo van "pff" en zo'n zucht van "wat moet jij nou".
Het andere jongetje had hem uitgedaagd, dus aan zichzelf te danken. Dat herhaalde hij alleen maar.
Hij gaf het dus wel toe, maar vond zichzelf totaal niet schuldig aan de pijn en tranen van die andere.
Dus in jouw wereld is het zo: als ik jou zou slaan en je gaat huilen, dan heb jij het aan jezelf te danken. "Ik huil niet", zei Shiravi.
Reken maar dat als ik het doe, dat jij wel huilt.
Ik verbeet me, omdat het gewoon niet mag. Kinderopvang in slecht daglicht en ik zo mogelijk nooit meer een VOG.
Wel heb ik dit zoveelste voorval gemeld natuurlijk.
Toch, om eerlijk te zijn, meen ik dat het geen sodeflikker uithaalt. En wachten op z'n speciale cum laude wil ik ook niet.
Waar naartoe met dit soort gevallen?
@Ongeblustekalk | 03-06-17 | 16:50
Parveen Mohan is een tengere hindoestaanse vrouw. En wat jij zegt is op hindoestanen niet van toepassing. Ze zit trouwens gewoon te stoken, overigens zonder enig besef van de situatie.
Het beste is om dan niet in een ghetto vol finnen te blijven wonen. Zorg dat je genoeg geld verdient en maak zo snel mogelijk dat je wegkomt.
Tja.... Hollandse families gaan vaak ver uit elkaar wonen en hebben geen hecht gezinsverband . Surinamers wonen vaak veel dichter bij elkaar juist vanwege de gezinscohesie. Verder hebben de grootstadhyenas een perfect gevoel voor het uitkiezen van de zwaksten in de gemeenschap. Ik geloof niet dat we een laf volk zijn ,maar het downplayen van alle problemen door msm al vele decennia heeft ons in slaap gesust......
Waar het de bereidheid tot vorming van tribale knokploegen betreft zijn zij met meer.
Vervelende is dat als je als autochtoon wat uitvreet je in de bak tussen de mocro's komt. Terwijl een mocro's bijna thuis komt. Dat is het verschil.
civilizations
Onzin, de autochtonen hebben heel veel te verliezen bij geweld, baan huis en storten zichzelf in het ongeluk bij effectief optreden. Ze hebben vrouw, kinderen waar ze wél van houden, laten ze ook niet zo gemakkelijk in de steek. Storten deze in het ongeluk met geen huis en hypotheek meer kunnen betalen als ze in de bak zitten, wat maar al te snel en gemakkelijk gebeurt bij optreden (zie benzinefles op grasveld tegen moskeemuur, 4 jaar cel).
Wij kunnen nadenken, veel allochtonen hebben niets te verliezen en Riffers kunnen gemakkelijk naar hun huis, door ons betaald, in hun gebergte.
Zelf amuseer ik me prima thuis, ga alleen indien hoogst noodzakelijk de deur uit, alleen al omdat ik weet dat iemand die mij of mijn vrouw te na komt het zeker niet overleeft. Ik steek ze hartstikke dood.
Meer uit zelfbehoud dus. En gelukkig verkeer ik in de positie dat ik thuis blijven kan.
En nog gelukkiger dat ik geen kinderen heb.
de Botte Bijl | 03-06-17 | 16:50
Nou, wat in elk geval belachelijk is is, is de stelling dat de Nederlander-zonder-migratie-achtergrond, degene dus wiens samenleving migratie uberhaupt mogelijk maakte,de enige zou zijn die zich aan zeden en gebruiken van de ander aan zou moeten passen.
Wat helemaal bezopen is, is dat hij, om niet onder de voet gelopen te worden, zich opnieuw een tribale traditie zou moeten aanmeten.
Mevrouw heeft gelijk, maar zo zwart/wit is het niet. Armoede maakt je vaak harder en welvaart maakt je zwak, omdat je minder in aanraking komt met negativiteit.
Bij Marokkanen en andere Moslims is het echter een genetisch trekje. Agressieproblemen, geen controle over emoties en verlangens, de sterke drang om het dominante aapje te zijn etc. Typische kenmerken van inteelt. Dit zijn stoornissen en komt niet door armoede. Veel kinderen in Nederland worden beschermd opgevoed, dus ze worden zwak gemaakt door hun opvoeding.
Dom mens met haar generaliserende uitspraak dat wij Surinamers niet zo'n zwak volkje als de Nederlanders zijn. Draai die opmerking om dan blijkt de wereld te klein. Zelf gezin in Amsterdam west grootgebracht tussen de mocroburen en sommige pakken alles wat in hun ogen zwak is dus ook soortgenoten. Fatsoenlijke Marokkaanse buren die van ellende naar Ijburg verhuisde ter bescherming van hun kinderen om daar weer getreiterd te worden. Daarnaast op zwarte ROC's gewerkt en als Surinamers in een klas maar voldoende in de minderheid zijn zijn ze net zo hard de lul. Moet je als donkere tienerjongen eens proberen met een Marokkaans meiske hand in hand langs zo'n groep lopen.
Zwak is in groepsverband dreigen en zieken al dan niet met wapens naar eenlingen die een kop kleiner zijn.
SnartBlirdetRagnarok | 03-06-17 | 17:06
Dat voorbeeld, breng je dat zelf nu ook in de praktijk, anders had die opvoeding geen zin.
Wybe Wabes Abbema | 03-06-17 | 16:17
Alhoewel er een verband is heeft het niet zozeer met genen te maken maar met hormonen. In het specifiek testosteron. Mensen uit warmere klimaten hebben er simpelweg meer van. Vandaar ook dat Afrikanen domineren in professionele sportbeoefening en ladyboys vooral een Aziatisch fenomeen is.
Clash of civilazations vindt voornamelijk plaats in de grote stad tussen kansarme migrantenkinderen en kansrijke kids van hoogopgeleide ouders. Die rijke ouders gaan heus niet de strijd aan omdat zij veel te verliezen hebben. Denk aan huis, auto, carrière. De kansarmen hebben maar weinig te verliezen, zijn niet bang voor een strafblad (hebben ze toch al vaak) en staan dus sterker.
Die blanke ouders kunnen maar beter wat potige Suri's inhuren om zich te beschermen.
In de provincie speelt het probleem veel minder omdat de kansarme blanken wel een vuist maken tegenover kansarme allochtonen.
SnartBlirdetRagnarok | 03-06-17 | 16:39
Sporten die zorgen voor uithoudingsvermogen en goede spieropbouw zijn ook belangrijk, alleen een vechtsport is niet genoeg.
Het is de roomblanke vijfde colonne, die de pit uit den Hollander haalt. Wanneer je ook maar probeert je te verdedigen, staan ze al klaar met hun policor praatjes: de politieke elite, de Lügenpresse, het OM, de goedpraters, de verbinders, de wegkijkers, de struisvogels. En ben jij de racist en racist. Je denkt als blanke wel 100 keer na voordat je iets zegt en/of doet, want dan hang jij als barbertje!
Het staat vast dat door het falende beleid van de volksvertegenwoordiging, het onvermogen van justitie, de "afspraken" van Brussel, er binnenkort een beroep gedaan moet worden op de bevolking om de wil van de politiek te hervormen in de wil van het volk, een revolutie of revolte.
Het zal niet lang meer duren totdat het failliet van het huidige EU-bestuur ons noodzaakt om De Dam wederom schoon te vegen.
Wat er gezegd wordt; volk moet terugmeppen. zelf wat doen .
politiek doet niets en holt politie en veiligheid uit.
maken het erger , straat bepaalt , en niet de overheid..
Wat er gevraagd wordt ; Omgekeerde integratie .
aanpassing aan onderontwikkeld volk .
neerleggen van honderden jaren geschiedenis en ontwikkeling.
Wat zou moeten ; integreren bij binnenkomst .
Oplossing ; Tijdelijk terugstappen op culturele achterlijkheid en de kop inslaan.
Men vlucht voor wat men elders weer opnieuw naar de kloten helpt (geen leercurve ).klootzakken verwijderen,indien mogelijk naar dubbel paspoort land (economische sancties /koningshuissancties ;-)) indien geen medewerking .
allen oorlogsvluchtelingen opvangen in regio ,stop EU frontex taxidienst en voorkom het instorten van economie en toekomst door soros puppets.
Wat leest de politiek ; Wat een gaaf land hebben we toch...
SnartBlirdetRagnarok | 03-06-17 | 16:53
De hordes hebben slechts gelijk vanuit hun eigen perspectief. Wat mannen zijn, wat vrouwen zijn, hoe ze denken en handelen, wordt bepaald door hun biologie én door hun omgeving. Dat is niet nature plus nurture, maar nature máál nurture. Mevrouw pleit voor een Suri-man, als waardig tegenstander van een Islamo-man, en betrekt daar meteen há®ar cultuur bij versus de culktuur van die Islamo-man. Sterk volkje tene slap volkje, zo schat zij in.
Dat het simpelweg een verschil is op één schaal, met aan de ene kant 'masculien' en aan de andere kant 'feminien', is natuurlijk een grove versimpeling van de werkelijkheid. Wat is er masculien aan een cultuur die er meteen de hele (inteelt)familie bij haalt om een watje terzijde te staan? Ze kunne wel stoer gedrag vertonen, stoer volgens hun eigen normen, maar het is wezenlijk toch de doctrine van 'samen sta je sterk'.
De hordes rukken op, ruiken bloed, vanaf het moment dat ze doorhebben dat ze als horde gevreesd worden. Hordes bestaan voor het overgrote deel uit laffe individuen die zich identificeren met de groep, de gebruiken van de groep, de taboes van de groep, de waarheden van de groep, de God van de groep, het Heilig Boek van de groep om zich sterk te voelen.
Deze is ook leuk:
www.youtube.com/watch?v=iDJjKaKTltg
Die Surinaamse vrouw heeft wel voor de helft gelijk. Nederlandse kindertjes bijten niet van zich af want ze kunnen zelf niks oplossen, dat moet altijd een ander voor ze doen.
Dat van dat 'met de hele familie erop af' is dan weer een zwaktebod van lafaards. Los het zelf op.
Deze mevrouw heeft groot gelijk, tenzij je op het kamp woont.
-weggejorist-
Eindelijk een punt gevonden waarop de Boze Blanke man zich best wil aanpassen.
Nederlanders zijn gewoon niet allemaal elkaars broeder, bro, bruh, neef, buurman, nigga, omdat ze een kleur hebben.
LuckyGirl | 03-06-17 | 16:59
Ik denk dat blanke moeders die GL stemmen de boel verraden. Vaders doen dat niet die naaien hun soort er niet bij.
Kan jij niet weten.
funkyd | 03-06-17 | 16:50
Dit schreef ik in een vorig topic.
Moslims zijn ook geïnfiltreerd in het OM
Ze nemen gewoon onze rechtstaat in, wen daar maar aan.
Praktijk voorbeeld, waarom denkt u dat een moslim altijd een zeer milde straf opgelegd krijgt en zij het vertikken om degene die zijn straf ontloopt op te sporen?
Waarom dacht u dat zij altijd de kans krijgen om te ontvluchten?
De raadkamer beslist de D66 rechter spreek enkel het vonnis uit.
Wat ze zegt is dat Surinamers ook net zo agressief zijn als Marokkanen. Misschien iets minder proactief.
Decennialang te horen krijgen dat je de import hun gang moeten laten gaan want ze hebben zo een leuke andere cultuur en jij als autochtoon bent een racist als je er anders over denkt.
Dagelijks gezeik dat jij als blanke een fascist bent puur alleen omdat je blank bent maakt dat mensen zich maar terugtrekken bij elke confrontatie want jij bent bij voorbaat de schuldige.
SnartBlirdetRagnarok | 03-06-17 | 16:53
Komt bij dat veel van die jongens geen man in hun opvoeding kennen door echtscheidingen of andere bizarre samenlevingsvormen. Allochtonen hebben een pa die zegt dat ze er gewoon op moeten slaan en hun positie moeten verdedigen tegen elke prijs.
Maar zo heel erg is het niet gesteld in heel Nederland, die ransstad krijg vooral de aandacht.
Stel, je gaat een blanke vaders brigade opzetten, dat moet dan met oproepen, advertenties, organisatie, telefoonkettingen.
Dan heb je nog de polarisatie, dus blanke vaders die de oproep lezen maar GL stemmen verraden de boel meteen door aan de media.
Je kan nooit op tegen een tribale organisatievorm.
En als je dan ingrijpt heb je een betonschaar in je mik zitten.
We hadden zo iemand die er wat van zei, maar die is veroordeeld door de D66 rechters, en heeft permanent bescherming nodig. Minder, minder minder!
Lewis Lewinsky | 03-06-17 | 16:40
Hij zegt eigenlijk dat surinaamse vrouwen sterker zijn dan nederlandse, die hun kinderen in de helft van de gevallen zelf moeten opvoeden zonder man.
Als je je structureel aan de onderkant van de samenleving bevindt is het makkelijk om op geweld over te gaan. Wat is een nog een regel op je strafblad? Of nog een taakstraf?
De gemiddelde autochtoon die heeft wat meer te verliezen. De terugbetaling komt 20 jaar later wel als Mo op sollicitatie komt.
Of helemaal waar is, weet ik niet.. Ik denk dat racisme ook een grote rol speelt. Ik heb in een fabriek gewerkt waar uiteraard een witte medewerker de pispaal was. Er liepen genoeg Surinamers die zwakker waren maar ze werden in bescherming genomen. Dat is het probleem.. We zijn verdeeld, en we helpen elkaar niet meer.
Sheep and wolves.
We need more sheepdogs.
Twee quotes uit 't artikel in de tekst hierboven beschrijven de staat van ons landje prima:
"hoewel ruim veertig procent van de buurtbevolking geen migratie-achtergrond heeft."
"Er moeten meer toezichthouders op de pleinen komen."
Het is toch idioot dat een stad (of land) hele wijken in 40 jaar tijd van samenstelling heeft veranderd. Migratie is niks mis mee maar de verhoudingen zouden nergens boven de 1 op 10 moeten mogen uitkomen.
En dan toezichthouders om fucking spelende kinderen van onder de tien in het gareel te houden, hoe gek wil je het hebben?
"(..)Deze mevrouw heeft gelijk. Wij zijn zwak. Maar het heeft ook te maken met onze overheid.
Als je witte Nederlander bent dan wordt je direct in de racisme hoek geduwd en hard aangepakt. Geen verzachtende omstandigheden zoals "het is mooi weer" of "het is ramadan" .
@ doskabouter | 03-06-17 | 16:28
-
daar ligt nou precies de wortel van alle ellende (naast het krsankjorume binnenhalen van nog meer gespuis)
Puur common sense. Goed te zien dat meer en meer mensen zelf gaan denken.
Makkelijk praten die suri, elke Surinaamse jongen heeft pakweg 12 halfbroers en dus staan er gelijk 12 stiefvader klaar. (als ze allemaal bekend zijn natuurlijk). Als ik ingrijpen is mijn auto volgende dag gebarbequed en mijn huis extra geventileerd.
Wanneer de politie verhaal komt halen moeten ze óf bij één blanke of bij zeven allochtone gezinnen aanbellen.
Dan is de keus snel gemaakt.
Laat de politiek eens een keus maken.
Tot nu toe komen ze niet verder dan juweliers aanraden een pistool te nemen om, bij een overval, zichzelf preventief door het hoofd te schieten.
Wanneer je alleen al een camera naar buiten richt ben je al een nieuwsitem.
Volgende stap: trouw met een allochtoon, dan krijg je de familiebescherming er gratis bij?
Helemaal met mevrouw eens. Maar heb toch ook geen zin in een mes tussen m'n ribben.
Net als hooligans. Er zitten 40.000 nensen in een stadion en 100 ervan verkloten alles. Waarom grijpen die 39.900 anderen niet in??
Altijd dat 'de meeste moslims zijn tegen islamterreur'. Waarkm DOEN die er dan niets tegen??
En trouwens, wat een gelul ook, we wonen niet allemaal in een enclave waarbij we binnen een minuut onze familie en vriendenkring kunnen optrommelen, dat hele tribale gedoe hebben we zo rond 1900 afgeschaft.
Ja mooi verhaal, maar die lui snappen niet dat als 'wij lelieblanken' onze zuurverdiende beschaving afwerpen we echt niet meer te genieten zijn, geschiedenisboeken staan er vol mee. Dan vallen er bommen in plaats van klappen.
Jahoor. Het heeft niks met islam te maken. Het ligt aan de Nederlanders. *gatochweg*
Wat ik zo raar vind, is dat ze vergeten ze dat ze allemaal uit een Punani komen... En MO meneren houden niet van P eten maar wel graag up the ass...... Niet te doen, dit...
MoonBeebe | 03-06-17 | 16:32
Hangt er vanaf waar je woont, er zijn ook gebieden waar de politie het niet bij voorbaat opneemt voor tuig.
Het is hierboven meerdere malen aangehaald, ben je wit, dan mag je niks volgens de deugbrigade.
Dan moet je hangen volgens deugkneuzen als Pauw, Tweebeeke, Petur R de scheefneuker en vele anderen.
Maar laat ik me daardoor tegenhouden om verhaal te halen als mijn familie slachtoffer is?
Nee, over mijn lijk.
@ prov1nciaal / 16:31
Moeten we een trein gaan kapen?
Stortkoker | 03-06-17 | 16:12
Ik was hem ook afgenokt met kroost, maar zo kweek je geen kerels met ballen.
Parveen Mohan heeft volkomen gelijk
bij 'ons' blijft het bij lijdzaam ondergaan en het thuis fantaseren wat je zou willen terugdoen
geïnspireerd door een oude Dirty Harry film
Watjes zijn we geworden meneer, wátjes!
Als Ik dat als lelieblank witte moeder doe Dan zit Ik vast op het politie Bureau. Want Ik ben op voorhand al fout.
Neem een voorbeeld aan de Molukkers...
Neem een voorbeeld aan de Molukkers...
Axelvon | 03-06-17 | 16:21
www.youtube.com/watch?v=74ABm5_jhws
En daarom zijn ze bang voor mij.. Als ik onrecht zie(van zandnegers), trek ik mijn bek open. Mij noemen ze, 'zuster'. Tsssssssss, Ik ben geen 'zuster' van mo, ali, rachid én achmed...
Allemaal leuk en aardig maar ik ga toch liever voor het overlegmodel, consensus en een lekkere pot vers gezette thee.
Ja echt een supersterk volk, kunnen we nog veel van leren.
Ja, laten we ons aanpassen aan de gebruiken van de allochtonen. Voor dat je het weet degenereren we.
Al ben ik zelf dan al ruim 50 jaar vrijgezel en weeg ik 110+ kg, met Surinaamse vrouwen durf ook ik als katholiek geen ruzie te maken www.youtube.com/watch?v=3V2i7Nuhv-c
Zouden ze dat op het Binnenhof in DEN HAAG nou ook begrijpen.
Klopt helemaal. Het punt is dat je hier als blanke al gezeik met justitie krijgt als je iets onwelgevalligs op Facebook liked. Verder willen Nederlander gewoon met rust gelaten worden
Lekker negatief geframed door Ronaldo. Deze mevrouw heeft gelijk. Wij zijn zwak. Maar het heeft ook te maken met onze overheid. Als je witte Nederlander bent dan wordt je direct in de racisme hoek geduwd en hard aangepakt. Geen verzachtende omstandigheden zoals "het is mooi weer" of "het is ramadan" .
Vrouwen willen niet dat hun kinderen vechten met het tuig dat ze via hun sociale stemgedrag binnen hebben gehaald. De Nederlandse man valt veel te verwijten dat we dit toe hebben gestaan.
Als ik zo in mijn glazen bol kijk, is in de nabije toekomst de positie van de vrouw aan inflatie onderhevig en dat hebben ze aan zichzelf te danken. Het wordt wel weer rechtgetrokken met de "dames".
Mannen moeten eens stoppen om te lief zijn voor vrouwen, daardoor wordt onze beschaving genekt en dus de vrouwen die hun plek eens moeten leren kennen.
Als surinamer mag dat, doe je dat als nederlander dan ben je een extreem rechtse tokkie die racistisch aan het haatzaaien is.
Ze heeft gelijk. Ik weet nog dat er bij mij in de klas een jongen was die aardig gepest werd. Maar als aanpak ging hij naar de docenten om te vragen of hij eens met z'n pestkoppen kon praten. Hielp weinig zo'n aanpak. In sommige gevallen moet je voor jezelf opkomen en dus uiteraard je vuisten gebruiken, om daarmee duidelijk te maken dat het genoeg is.
De agressie van van misdragende moslimjongeren is zo en zo op autochtone, blanke Nederlanders gericht. De mate van verweer is ook belangrijk, maar dat is meer bijzaak.
Mijn ervaring -wonend in een prachtwijk- is dat allochtone groepen elkaar niet liggen (denk aan Turken-Marokkanen, Surinamers-Antillianen etc.), maar dat men eensgezind is als het gaat om 'Hollanders'. Dan trekt men een lijn. De witten staan op nr. 1 als het om verachting gaat.
Wybe Wabes Abbema | 03-06-17 | 16:17
Agressie zit nog wel in onze genen alleen zijn we te beschaafd geworden: we hoeven niet meer voor onze plek te vechten: het is er allemaal al en we denken dat het vanzelfsprekend is. Voordeel: beschaving. Niet het recht van de sterkste maar het recht van datgene wat het beste werkt, datgene wat het meeste voordeel en vrede en comfort en vrijheid oplevert. Laat je in deze zachte en beschaafde cultuur een horde barbaren los dan krijg je de poppen aan het dansen. Iets wat onze geliefde leiders maar niet willen snappen. Dat zijn de herders die de wei openzetten in de hoop dat de wolven schapen worden.
Die mevrouw heeft helemaal gelijk. De Nederlander is een zachtaardige Labrador retriever die miljoenen pitbulls in zijn leefomgeving heeft gehaald. We zijn een makkelijk slachtoffer, want we doen toch niks terug.
Dat is nou juist niet wat de EU met ons voorheeft. Wij moeten mixen en mengen, normen en waarden, regels en regeltjes, religieuze taboe's, taal, gebruiken, feesten en feestjes, ons hele cultuurgoed in één grote ketel flikkeren en het geheel lange tijd stevig doorkoken, totdat er een minestrone is ontstaan die niet te vreten is, geen bestemde kleur meer heeft, stinkt en nergens naar smaakt. Dat is de modelburger waar de klerken uit Brussel vat op hebben. Eén invulformulier voor allemaal. Geen wit meer, maar ook geen zwart meer. Geen koloniale geschiedenis meer, maar dan ook geen slavenverleden meer. Eén pot nat, één cultureel archief, bestaande uit een omgevallen boekenkist.
Is waar, maar mevrouw Mohan vergeet een ding; op het moment dat zwarte of islamitische kinderen groepsmatig geweld toepassen, dan is de politie nergens te bekennen, net te laat, bezig met een controle van fietslampjes aan de andere kant van de stad, of kijkt net toevallig de andere kant op.
Als een groepje "blanke autochtone" kinderen daarna verhaal komen halen, dan komen zij net toevallig de politie tegen en lopen zij tegen een halt straf op wegens geweldpleging en discriminatie.
Puur toeval.... puur toeval....
Naja zwak volkje, je kan Nederland niet vergelijken met dat slappe spul uit de randstad, een Groninger slaat dat straattuig gewoon neer.
Zeurende vrouwen over mannen komen meestal uit Amsterdam en omgeving, die zijn nog nooit een echte man tegengekomen en relateren alles aan andere vrouwen. Krijg je als je daarheen verhuist. Nepvrouwen dus.
Ik meen gehoord te hebben dat Surinaamse mannen het niet al te nauw nemen met de huwelijkstrouw. Maar dat krijg je er gratis bij waarschijnlijk.
Komt gewoon omdat er zoveel collaborateurs zijn en je vantevoren geen weet van hebt of ze je wel of niet verdedigen als de shit aan is. Divide and conquer, wij zijn gigantisch divided waar andere groepen samenklonteren. De linkse revolutie was best ok geweest zonder massa immigratie, maar met is het een doodsvonnis.
Ik ben het helemaal met haar eens, echter ik weet ook bij wie de schuld ligt en waar de politie bij aan komt bellen als lelieblankers verhaal komen halen. Dat heet het niet voor je rechten opkomen maar rascisme
Het opkomen voor vernieling van uw eigendommen, reageren op bedreiging en openlijke geweldpleging, zelfverdediging is slechts toegestaan als er sprake is van een dodelijke bedreiging, en zelfs als er bloed vloeit en u geen getuigen aan uw zijde heeft, staat u in neerlands strafkamer er zeer slecht voor, heeft u een florerend bedrijf en blanco strafblad, word u als slachtoffer van geweld toch veroordeeld en tot schadeloosstelling veroordeelt omdat de dader geen goede reden had om zijn misdaad te plegen...... jaja het kan verkeren, weest voorzichtig met vergelden.
Oftewel, agressie zit niet (meer) in onze genen en cultuur en omdat een deel van de nieuwe bewoners in dit land het (nog) wel in zijn genen heeft moeten we een trede lager op de ladder gaan staan en ons verlagen tot terugpakken en/of verdedigen tegen een deel van de nieuwe bewoners. Oftewel de zwakkelingen moeten zich gaan aanpassen aan de nieuwe 'normen'. Is dat wat er hier eigenlijk wordt gezegd?
Het is een natuurlijk wel een zwaktebod dat je bij het minste geringste de hulptroepen inschakelt. Het is wel effectief dat dan weer wel.
Mannen moeten weer wat meer apen worden: hier en daar een wijfje verkrachten en hier en daar een jong doodbijten! Of anders toch op z'n minst alle vrouwen gesluierd en alle oneindigheid met het recht van de sterkste beslechten. Dat zal de beschaving leren!
Ze heeft gewoon groot gelijk. Ik roep om dezelfde reden ook regelmatig dat Nederlanders nog heel veel kunnen leren van kampers.
Zo is het. gewoon keihard terug meppen. En dan komt hassan met zn 18 broers, en dan heb je lekker een mooi buurtgevecht. Ondertussen zijn we in de 21 ste eeuw, en niet in de diepe binnenlanden van Anatolie, het Rifgebergte, en midden Afrika.
Dus nee. Wat doet doen de ouders van Lente & rozenblad? Die verhuizen naar een witte buurt, en laten Mo en zn 18 broertjes t lekker verder uitzoeken.
Mocht er wat gebeuren knap ik ook zonder familie wel op.Daarna doe ik misschien wel aangifte.
Wat @lingo star | 03-06-17 | 16:03 net zei.
We leven in een land waar agenten een aanklacht wegens mishandeling indienen tegen een 14-jarige, en een groep agenten niet in staat is een vuilbekkende automobilist aan te houden. De rest (generaliserend) zijn ook watjes. Geweldminnende lieden zijn daar echt niet van onder de indruk.
Helaas maar al te waar.
Ik vrees dat deze dame gewoon de vinger op de zere plek legt. Natuurlijk, aan de terreur van massa's mocro ettertjes kun je opzich niet heel veel doen, maar het is natuurlijk wel zo dat blanke Europeanen een stelletje weekdieren zijn geworden. We laten over ons heen lopen.
Ik kan haar alleen maar gelijk geven. Het grootste probleem zijn niet de allochtonen, maar de gezapige GroenLinks watjes en feministische kenauen die nogal wereldvreemd tegen de wereld aankijken, niet slecht als je 14 jaar bent, maar een beetje achterhaald als je volwassen bent.
REAGEER OOK