Rock am Ring ontruimd wegens terreurdreiging
In Duitsland is Rock Am Ring (Nürburgring, ruim 86.000 bezoekers) plat gelegd vanwege 'terreurdreiging', en zoals bovenstaand te zien valt is de chef er wel echt even helemaal klaar mee. Dat melden zowel de politie als het festival zelf. Geen Rammstein, Liam Gallagher, Rival Sons e.v.a. vanavond, maar lauw bier op de camping. Even keine konzerte vanwege deze wichtige information: "Due to a terrorist threat the police have advised us to interrupt the festival. We ask all festival visitors to leave the festival site in a calm and controlled manner towards the exits and camping grounds. We have to support the police investigations." Ongetwijfeld ramadanterreur want we gaan er sowieso niet van uit dat de dreiging uit de hoek van de schlagerfans of lawaaihaters komt. Het zullen wel weer de varkensworsthaters zijn. Lekker dan, boze baardmannetjes achter de voordeur van hedonistische vrijplaatsen waar alleen maar vrolijke baardmannetjes rondlopen. Dit weekend is in het Duitstalige gebied van Nederland trouwens ook een groot festival: Pinkpop opent morgen haar grasvelden voor het publiek, op de dag dat RaR hoopt het programma ook weer voort te kunnen zetten. Als dat maar goed gaat. En dat hele "wij zijn met meer"-riedeltje mag niemand meer gebruiken nu je bijna honderdduizend mensen zonder muziek naar hun campingbed ziet sjokken. Scheisse Muslims.Organisator van Rock am Ring is woedend en neemt geen blad (meer) voor de mond. "Het moet eindelijk over zijn!" pic.twitter.com/qJtakDYRDd
— Mirjam (@Mirjam152) 2 juni 2017
Besucher verlassen Gelände und singen "You'll never Walk alone" #rar #rar17 pic.twitter.com/QlSl3R8ril
— Daniel Schröder (@waesterpicture) June 2, 2017
#rar17 Tweets[BREAKING] Crew @skabap verteld live ter plaatse dat @rockamring programma is afgelast. Geen Rammstein. Politie staat het niet toe #Rar17 pic.twitter.com/RxtMrSpULh
— Counter Culture (@CounterCultNL) June 2, 2017
Reaguursels
InloggenVeel linksfascistische Udo Lindenberg types op zo'n festival. Komen zij er ook eens achter dat de wereld sinds 1976 veranderd is. Trouwens, bedankt nog voor het binnenhalen van het Paard van Troje.
en het was weer het bekende koffer op een station verhaal... niks gevonden
Het is sheiss M...., zonder e.
Parel van het Zuiden | 03-06-17 | 09:06
Naja zo lang wij Moslims boos maken, zullen er eenlingen zijn die iets terug proberen te doen.
Moet toch steeds denken aan de grote woorden zoals,we zullen nooit buigen voor terreur,onze vrijheid nooit af laten pakken , wij zijn met meer,enz.
Waarom het festival dan plat gelegd? De kans is toch heel klein dat men door een aanslag om het leven komt.De kans dat je in het verkeer om het leven komt is vele malen groter,waarom rijd er dan nog verkeer zou je denken .
@Lewis | 02-06-17 | 22:35
'Wij zijn met meer', zeker, maar het kan snel gaan hoor, als terroristen het een beetje effectief doen.
.
____
.
Wat Rutte zei doet me denken aan wat Mao Zedong ooit zei:
'Als je met een atoomaanval 100 miljoen chinezen vermoord heb ik er altijd nog 600 miljoen over'
Moslims, bah, zum Kotzen.
Deze meneer wordt spoedig aangeklaagd voor "volksverhetszung" en "hate-speech". Helemaal volgens EU-normen.
Kritische sites als GS zullen dan ook spoedig 'verboten' gaan worden.
Iedereen moet ook verplicht het nieuwe EU-volkslied zingen: "wilkommen, wilkommen, wilkommen".
Der Deutsche Stümpers hebben het ook aan zichzelf te danken door Merkel en consorten te stemmen, ik heb er geen medelijden mee.
"Welkom welkom welkom in mijn land". "Don't look back in anger". ****kots****
Is er inmiddels al een smoking gun gevonden "am ring" ?.. wij zouden nieten wijken voor tereur weet je nog ? Dat wordt steeds gezegd door onze leiders. Festivals, concerten, feesten, braderieën, kermissen gewoon door laten gaan en een hondertal doden accepteren en je klep houden graag!
www.omroepwest.nl/nieuws/3431203/Haags...
Hier het ware gezicht. We leven in nl laat zien dat je met elkaar kan leven. Misschien als je het goeie vb geeft komt er ooit vrede in Palestina/ Israël. Maar met dit soort haatdragende mensen in nl denk ik dat we een burgeroorlog hebben geïmporteerd. Doe normaal man.
Medewerkers bij de opbouw...
Het is dus inmiddels zo, als er ergens een islamietje is geweest, dat het gecheckt moet worden of er geen explosieven zijn achtergelaten.
Mooi vooruitzicht voor bedrijven die dat soort volk in dienst hebben.
Punt van orde...
.
Het lijkt me voorts verstandig dat gezien de nieuwe "targetting" door Islam op publieke gelegenheden met bij voorkeur veel kinderen en jongeren dat de politiek snel een actieplan "sinterklaas beveiliging" presenteert.
.
Ik zal eerlijk zijn. Wanneer een Islamaanslag zulks tot een bloedbad maakt. Oh boy....
De organisator zal binnenkort wel voor de rechtbank moeten verschijnen vanwege zijn uitspraak.
De waarheid mag natuurlijk niet gezegd worden.
Aan de andere kant: misschien is hiermee wel een concert van Phil Collins voorkomen.
skoftig | 02-06-17 | 23:34
Nog een rede om die hele achterlijke religie of ideologie of wat voor stempel ze het ook willen geven, totaal uit te roeien!
ik begin die gasten ondertussen kots-kots-beu te raken.
@Balgesjaakt | 03-06-17 | 08:44
Hahahahahahahahahaha. Uw geschiedenisperceptie gaat niet verder dan de laatste tien jaar?
.
Hahahahahahahahahaha. Uw begrip en kennis van Islam gaan niet verder dan de basisschool projectweek?
.
Hahahahahahahahahaha. U begrijpt niet zo veel van burgeroorlogen en oorlog? Kan ook niet gezien povere prestatie op bovengenoemde.
.
Hahahahahahahahahaha. Niet iedereen heeft gestemd op de partijen die onze krijgsmacht erop uit sturen. U waarschijnlijk wel.
.
Natuurlijk zal dit doorgaan. Dit is een ideologisch gedreven oorlog. Die moordenaars gaan niet vanzelf weg. Die laten zich niet wegappeassen, verexcuseren, of vergoelijken. Die moeten bestreden worden, die ideologie moet bestreden worden.
Vergeef mij mijn cynische insteek. In een context van demonisering wordt men cynisch.
Parel van het Zuiden | 03-06-17 | 08:52
Het is niet cynisch. Het is de gepaste reactie op de policore brigades. Gerechtigheid heet zoiets. Ik vind de roep om gerechtigheid niet cynisch. Gerechtigheid is dat de policore hordes zelf bloeden voor het leed dat zij hebben veroorzaakt.
En dat gaat gelukkig gegarandeerd gebeuren ook. En daarom kan ik ondanks alles gewoon vrolijk verder door het leven!
Grrraaien | 03-06-17 | 04:25
Iedereen wil ergens bij horen. Misschien is het dat.
Decennialang kreeg slechts een select deel van de Europese bevolkingen te maken met de vruchten van Islam. Dat loste de politiekcorrecte nog wel op. Iedere vorm van kritiek vanuit dat selecte deel werd opgevangen met ontkenning en demonisering.
.
Een makkie, aangezien dat selecte deel minder vermogend en vooral een stuk minder eloguent was. De term tokkie, eerder gereserveerd voor ronduit criminele, agressieve sujeten, werd uitgerold over dat eerdergenoemde selecte deel.
.
Inmiddels komt Islam gewoon naar de politiekcorrecten toe. Ploegende vrachtwagen over een proseccoboulevard, loodregens in hipsterbarren, de boem bij het concert van het idool van Sterre en Appelbloesem.
.
En dat is mooi. Solidariteit. Samen lijden onder het leed dat politiekcorrecte meningen veroorzaken. Hoewel, nog steeds een beetje wrang voor de "tokkies" want hoe te vereffenen voor de voorgaande decennia leed en demonisering? Toch, gezien de situatie het meest haalbare. Doen we het voor.
.
Langzaam zal bij een deel van de politiekcorrecten de oogschellen wel afvallen. Immers, het leed van anderen is makkelijk weg te wuiven, de daders van zulks eenvoudig te vergoeilijken. In het eigen straatje echter. Nou goed, volgens mij weten we wel hoe dat bij politiekcorrecte superieurtjes werkt.... (dit geldt natuurlijk niet voor de hardcore politiekcorrecte (media/politiek), die heeft belang bij de ellende en zal doorgaan tot het bittere eind).
.
Het is jammer dat de politiekcorrecte zo hardleers is, feitelijk bloeddorstig, dat alle stations van preventie wel al gepasseerd zijn. Zitten we dan met allen te wachten totdat de achterlijke adjes van onze samenleving LEREN en we ons eindelijk kunnen gaan verdedigen in een oorlog die wij niet zelf gemaakt hebben. Tot het omslagpunt.
.
Dus voor nu. Laten we hopen dat komende aanslagen vooral de mensen treffen die gestemd hebben op politiek die deze aanslagen faciliteert. Voor een sneller omslagpunt. Voor een stukje gerechtigheid en karma. Voor een stukje ontzien van de reeds lange tijd gedemoniseerden.
.
Vergeef mij mijn cynische insteek. In een context van demonisering wordt men cynisch.
Ook in dit geval blijkt weer dat het gaat over gebrek aan controle of gebrekkige controle.
Mag dit wat beter en efficiënter? Keer op keer blijkt het om medewerkers op het niveau van uitvoering met beveiligingspasjes. Raar hè? Dat je de volgende keer een moslim weigert als medewerker?
-weggejorist-
@van Duyvenbode, Exact. Totaal geen solidariteit. Lekker makkelijk roepen dat het PVV tokkies zijn. Maar dat zijn mensen die denken dat iedereen in het leven dezelfde kansen heeft of moet krijgen.
Balgesjaakt | 03-06-17 | 08:44
Welke terreurgroepen worden door het Westen gesteund?
-weggejorist-
Veelal links volk. Ondervinden ze ook eens de geneugten van de islam.
Normpje | 02-06-17 | 22:28
Erger nog: linkse duitsers: de bron van alle Europese ellende.
IS zou ons een plezier gedaan hebben.
roze_bril | 03-06-17 | 08:39
Zo werkt het in NL ook, en overal in het Westen: de meeste mensen wonen niet in de Schilderswijk. Tragisch, maar door het wegvallen van de nationale solidariteit met de autochtone onderklasse die de multikul klappen om de oren krijgt, is er geen verweer tegen het sluipend verval.
@Van Duyvenbode, vergeet niet dat Frankrijk een groot land is. Daar is seggregatie veel eenvoudiger dan in Ned. Men heeft er gewoonweg geen last van. En daar gaat het hier om. Zolang er op afstand een paar cartoonisten om worden gebracht ok. Maar als je dochter elke dag wordt lastig gevallen.
@Deksmaat. aha, erg handig ook om dat soort types daar te laten arbeiten. Maar 'iets' achtergelaten vind ik nog steeds niet heel erg sterk klinken. Doet me een beetje denken aan een achtergelaten tas of koffer op een treinstation. Is ook bijna nooit wat.
Maar ik voorspel dat dat vanzelf gebeurt. Want de problemen met moslims verdwijnen niet.
roze_bril | 03-06-17 | 08:30
Ik betwijfel of men ooit electoraal tot inzicht komt. Neem nu Frankrijk. Als ze ergens een moslimprobleem hebben in Europa, dan is het Frankrijk wel. Maar wat stemmen de Frambozen? Juist, Kokusmakroon, die zegt dat de Franse cultuur niet bestaat, en die het liefst heel het Midden-Oosten naar Frankrijk zou halen.
In mijn opinie is democratie niet bestand tegen de moslim-invasie, althans niet de democratie in de huidige vorm. De mensen stemmen gewoon voor hun eigen ondergang, en houden dit net zo lang vol totdat ze wakker worden in een kalifaat.
Dat moet je tegen Merkel zeggen vriend. Je kunt die kliek van "welkom" ook keihard bij de verkiezingen afstraffen. Maar dat gebeurt niet. Want men ziet de ernst van de situatie niet in. Maar ik voorspel dat dat vanzelf gebeurt. Want de problemen met moslims verdwijnen niet.
En dan gaat het vandaag wellicht dus over of hij erbij blijf. Krijgen we een afzwakking, een toelichting? Komt hij vandaag nog voor de camera? Politieke en/of sociale druk?
Weer een lakmoes.
Ik denk aan de biologie- en geschiedenisleraren.
En ondertussen komen de zogenaamde vluchtelingen met duizenden tegelijk Europa binnen en uiteindelijk ook Nederland waarbij gezien de eerdere ophef door de bevolking dit binnenloodsen nu via allerlei stille achterdeurtjes.
Het ware gezicht van gezwicht.
Tip voor festivalgangers; Ga zo dicht mogelijk bij mensen met een rugzakje staan of mensen die er opgeblazen uitzien. Dan hoor je de knal geeneens, want een beetje zelfgemengde salpeter explodeert met een snelheid van 3000km per uur. Heeft hij een erectie dan zit je helemaal goed, dan denkt hij waarschijnlijk aan de honderd maagden waar hij zo tussen zal liggen. Vraagt hij om een vuurtje, dan werkt het ontstekingsmechanisme niet. Ga dan op zoek naar een ander.
@Graaisnaaiert | 03-06-17 | 05:51
Rustig aan jongen. En nee, er is niet "maar 1 groep", dat is precies waar mijn commentaar over gaat. Die "ene groep" wordt ondersteund door de rechterlijke macht, justitie, zo'n beetje de hele politiek, en veel te veel nuttige idioten. Waardoor minimale opmerkingen buiten hun context, zoals het hier genoemde "Scheisse muslims", plotseling grond voor rechtsvervolging kan worden.
@Grrraaien | 03-06-17 | 05:44
Gek dat twee mensen over mijn reactie vallen, en dan bijna dezelfde naam hebben. Hoeveel accounts heb je eigenlijk?
@necrosis | 03-06-17 | 07:34
Daar ben ik van op de hoogte. Maar, toen jij om de hoek kwam kijken was de initiatie van de afbraak nog maar net begonnen en op veel vlakken nog niet manifest. Het kantelpunt naar de ondergang kijkt je nu aan en lacht je uit - in your face.
En weer ettelijke honderden AFD stemmers er bij...
It ain't over yet.
Waarschijnlijk ziet Joop in dit soort emotionele
monoloogtoespraken van de organisator van Ruck am Ring een parallel met een jaren 40 politicus. Maar ik wil geen Godwinnetjes maken.
necrosis | 03-06-17 | 07:34
Zie je wel, alles, echt alles was beter. :)
@McMarx | 03-06-17 | 07:26
50 jaar geleden bestond ik nog niet.
Steeds meer mensen zien in het heeft alles met de islam te maken!
Deksmaat | 03-06-17 | 06:56 |
Het duurt waarschijnlijk nog wel een paar jaar voordat 'onze' bestuurders gaan inzien dat de enige zinnige oplossing voor het als maar toenemende probleem van de immigratie is: geboortebeperking. De rest is dweilen met de kraan open.
Dus waar Aboutaleb zegt: we moeten de mensen daar helpen met nog meer geld, zeg ik: AL het geld - repeat AL het geld - dat we gebruiken voor ontwikkelingshulp moet daar alleen nog heen in de vorm van o.m. ('vrijwillige') sterilisatie van alle vrouwen die al twee kinderen hebben. Vrouwen die meewerken een incentive geven en vrouwen die meer dan twee kinderen hebben zwaar belasten. Alleen zo kun je de bevolkingsexplosie die daar al is begonnen nog tegenhouden.
Van mij mag ieder festival vanaf nu afgelast worden door terreurdreiging. Wordt men mogelijk toch nog eens wakker en kunnen we weer doorgaan waar we 50 jaar geleden waren.
En nu koffie want, het leven gaat gewoon door.
Wat een held die Chef. Zegt gewoon wat gezegd moet worden, en alle linkse hartjes bloeden. Maar glas, plas, en niets verandert. Helaas.
Wat een ophef!
Hagelbuien, spijkerbuien, dingen worden afgelast.
"Aboutaleb: Solidair betekent niet nog meer migranten"
www.ad.nl/binnenland/aboutaleb-solidai...
De eerste PvdA-er die zich openlijk uitspreekt tegen het immigratiebeleid. En hij vraagt om de PVV in de regering. Duidelijke taal. Nou de rest nog, maar die zullen wel weer hun snor drukken, de broekenpoeperts.
Overigens. Nog geen ramadan nieuws uit Haarlem en Hilversum vandaag. Zou het een rustig nachtje zijn geweest, of hebben de burgemeester inmiddels gepaste maatregelen genomen (persbreidel)?
@Kokhalsreflex | 03-06-17 | 04:58
.
Ik zal het niet beamen maar juich het wel toe. 30 jaar lang hebben ze de kans gehad om aan te haken en mee te doen. We hebben ze bloody alles gegeven, en in plaats daarvan staan ze ons naar het leven, haten ze ons, zijn we minderwaardig en moeten we worden onderworpen c.q. dood.
Nou, met alle chinezen , maar niet met den deze. Ik ben er klaar mee. Tot hier en niet verder. Aanpassen en onderwerpen of deportatie. Genoeg is genoeg, we hebben ze niet nodig, echt niet. Oprotten met die parasieten!
Opslag Medium | 03-06-17 | 05:29
.
Flikker jij even een end op met je haatzaaigeneuzel. Er is maar 1 groep/religie die de bende hier verknalt voor de goedwillenden en dat zijn die afgrijselijke beroepsmoslims. Onbegrijpelijk dat we die hier zo massaal naartoe hebben gehaald, en nog vele malen onbegrijpelijker dat we dat Islamgezwel niet alleen laten voortwoekeren maar ook nog eens cultiveren ten kosten van onszelf.
Schop ze eruit. Devs Vvlt!
Opslag Medium | 03-06-17 | 05:29
Ik was bijna opgewonden over je tekst totdat ik hem nog eens goed las en het sarcasme, de ironie en het cynisme zag. Hoop niet dat er een dubbele, dubbele bodem in zit. Ik houd het graag simpel voor mezelf en anderen.
Ik heb dus niet zo veel met de islam en zijn geestelijk beperkte volgelingen.
Die laatste opmerking van het artikel is volgens mij wel een aanklacht bij het openbaar ministerie vanwege haatzaaien, opruien, mensen in de hoek zetten, groepsbelediging, belediging van de islam(*), belediging van de profeet(*), belediging van moslims(*), oproep tot geweld, en zo nog wat dingen waard. Bij Wilders zou het althans meer dan genoeg zijn...
(*) het staat niet officieel in de wet, maar je zou het soms wel denken...
Rammadanstein afgelast, fijn.
-weggejorist-
Ja, nog even over Pinkpop.... Waarom kopen mensen nog kaarten voor dat pop-festival? Het is tegenwoordig meer politiek dan muziek!
Is er nog een festival aanstaande met vele linkse dromers of GroenLinksers ? Even de spraakrobot laten bellen over de boom. Is er een boom ? Ontruim het terrein want er is een boom hier ! Nou en, er is wel meer dan 1 boom want we zitten in het bos.
Gevangen in hun eigen idiote geloof, hoofddoekjes en de Ramadan is ook weer zo'n bewijs daarvan. Sommigen hebben een IQ dat hoger is dan het iQ van een aap maar toch.... waarom geloven in zo'n slecht boek met zulke slechte ideeën en vooral geboden ? Je mag dit niet en je mag dat niet, en tijdens deze periode mag je dit en dat niet. Wat een achterlijk volk blijft het toch, en als ze sterven zijn ze wormenvoer net als de rest. Al het lijden was helemaal voor niets en iets positiefs heb je de laatste 1400 jaar ook niet bijgedragen. Moslims zijn de losers van de laatste 1400 jaar en de komende 1400 jaar.
@KayakFun
Ik ben ook tegen elke connectie met die onfortuinlijke Arabieren .
Dat volk is mij te laag. Gewetenloze fuckers.
Of nu de rekening van al die ongenoten tickets naar Saudi Arabie en Qatar sturen. Zij zijn de root-cause.
Bevries maar wat tegoeden en verbied handel met die landen.
Hahaha op naar Japan!
Ik denk dat Japan nog heel populair gaat worden als emigratieland als dat waar is Accident_Prone
Dat gaat wel een probleem worden, als een 'valse' melding tienduizenden mensen hun plezier vergalt waar ze makkelijk 100 euro per ticket betaald hebben. Het gaat om een miljoen aan betaalde tickets, zo kun je ieder festival failliet laten gaan.
Dan is het snel voorbij met de tolerantie. Misschien is dat ook wel het doel van die gasten. Als we eens voor iedere aanslag of poging een salafistische moskee sluiten? Die zijn betaald met geld uit Saudi Arabie en Qatar waar ook het geld voor IS vandaan komt.
Dan moeten de moslims wel naar een normale moskee waar ze niet radicaliseren en worden ze niet langer geindoctrineerd met haat via imans uit het midden-oosten.
@Grrraaien
Jij denkt zo, ik denk zo, gelukkig denken veel mensen zo. Zo denk ik ook dat er ergens een stop komt aan de ongebreidelde tolerantie hier. Mensen een concert vergallen (Manchester) of ontzeggen ( Rock am Ring) is het begin van het einde. Nu pas besef je eigenlijk hoe die mensen domineren met hun onzin en de gevolgen die het met zich meebrengt.
-weggejorist-
Accident_Prone | 03-06-17 | 03:50
Je hebt gelijk. Als je weet dat 1 van de 10 niet deugt kun je ze beter alle 10 buiten flikkeren. Jammer dan voor die andere 9 van de 10 maar er is genoeg woestijn over voor hen. Niemand die ze een strobreed in de weg legt in de woestijn. Het gezonde verstand zal zegevieren. De ongekende toename van het aantal hoofddoekjes van meiden/vrouwen die ze eerst niet droegen is een keiharde dikke middelvinger naar ons, niet meer en niet minder.
Die gekke Trump met zijn inreisverbod voor moslims???
Maar die gek heeft het mooi bij het rechte end! Uiteraard wil je niet iedereen over een kam scheren naar let's face it, het zijn de gebrainwashte islamieten die het hele zaakje zelf enablen! Een hele natie gehersenspoelde mensen waar je het nooit van kunt winnen omdat hun cause meer betekent dan hun eigen leven. Waarom is de Taliban nog niet verdwenen? Of IS? Zulke clubjes floreren enkel door hun aanhangers. En hun aanhangers zijn talrijk. Staar je niet blind op de zgn 'gematigde moslim'. Die bestaan niet. De bijbel voorspelde de komst van de anti-christ en zie daar...
Om de islam te bestrijden hoef je maar 1 ding te doen. Het is eigenlijk simpel. Hou ze buiten de deur. Hou ze kort. Vooral de jongeren. Laat de ouders het voelen als hun kinderen shit bouwen.
Dam in godsnaam die moskeeen in. Wij behoeven geen 500 haatpaleizen. Volg een land zoals Japan. Daar krijgt een moslim geen voet tussen de deur. Die mensen hebben de moslims door. Dit is geen haatbericht. Ik wou dat moslims inzagen dat ook zij geen slaven hoeven te zijn van hun onderdrukkers en kunnen genieten van democratische vrijheid. Stop to smell the flowers in the goddamn field!!!
Graaisnaaiert | 03-06-17 | 03:40
Ik geloof dat ik inmiddels ook wel klaar ben om een kans te grijpen.
-weggejorist-
-weggejorist-
@Grrraaien | 03-06-17 | 03:15
.
Gewoon doorgaan. Wij zijn immers met meer ( al heb ik geen idee wat onze demissionair MP daar nu eigenlijk mee wil aangeven ), al gaat dat ook rap de andere kant op omdat we er aan alle kanten gesubsidieerd uitgefokt uitgeaanslagd worden... Of zou hij bedoelen dat het nu nog 7 tegen 1 is, maar als we niet uitkijken over 30 jaar 4 tegen 4? In dat laatste geval grijp ik liever nu mijn kans...
Als je volledig in je eigen mantra gelooft dat we gewoon door moeten gaan met ons leven dan ga je gewoon door. Ontploft er dan een bom dan zeg je gewoon dat het er bij hoort. Je moet wat over hebben voor zo'n geweldige kleurrijke samenleving. Anders kan elke kleuter met een telefoon een festival stoppen. Het is het een of het ander, maar dit is hypocriet van begin tot eind.
Dat gaat wel een probleem worden, als een 'valse' melding tienduizenden mensen hun plezier vergalt waar ze makkelijk 100 euro per ticket betaald hebben. Het gaat om een miljoen aan betaalde tickets, zo kun je ieder festival failliet laten gaan.
Dan is het snel voorbij met de tolerantie. Misschien is dat ook wel het doel van die gasten. Als we eens voor iedere aanslag of poging een salafistische moskee sluiten? Die zijn betaald met geld uit Saudi Arabie en Qatar waar ook het geld voor IS vandaan komt.
Dan moeten de moslims wel naar een normale moskee waar ze niet radicaliseren en worden ze niet langer geindoctrineerd met haat via imans uit het midden-oosten.
Ongeblustekalk | 03-06-17 | 00:28
Noem me geen schat, Rammie of verward.
Maar wat wilt u nou eigenlijk zeggen ?
Dat gaat wel een probleem worden, als een 'valse' melding tienduizenden mensen hun plezier vergalt waar ze makkelijk 100 euro per ticket betaald hebben. Het gaat om een miljoen aan betaalde tickets, zo kun je ieder festival failliet laten gaan.
Dan is het snel voorbij met de tolerantie. Misschien is dat ook wel het doel van die gasten. Als we eens voor iedere aanslag of poging een salafistische moskee sluiten? Die zijn betaald met geld uit Saudi Arabie en Qatar waar ook het geld voor IS vandaan komt.
Dan moeten de moslims wel naar een normale moskee waar ze niet radicaliseren en worden ze niet langer geindoctrineerd met haat via imans uit het midden-oosten.
Moge de Duitsers sidderen en beven. Moge de Duitsers ontwaken. Moge de Duitsers het juk van 70 jaar schuldgevoel geleden van zich afwerpen en hun ogen openen voor de nieuwe vijand. Alleen dan is er hoop voor Duitsland.
Dat gaat wel een probleem worden, als een 'valse' melding tienduizenden mensen hun plezier vergalt waar ze makkelijk 100 euro per ticket betaald hebben. Het gaat om een miljoen aan betaalde tickets, zo kun je ieder festival failliet laten gaan.
Dan is het snel voorbij met de tolerantie. Misschien is dat ook wel het doel van die gasten. Als we eens voor iedere aanslag of poging een salafistische moskee sluiten? Die zijn betaald met geld uit Saudi Arabie en Qatar waar ook het geld voor IS vandaan komt.
Dan moeten de moslims wel naar een normale moskee waar ze niet radicaliseren en worden ze niet langer geindoctrineerd met haat via imans uit het midden-oosten.
-weggejorist-
Ik had van de hysterie eigenlijk niet veel meegekregen. Het is eigenlijk wel heel tegenstrijdig dat je een groot festival stillegt om wat voor vage reden dan ook. De mantra was toch altijd dat we gewoon door moesten gaan met ons leven, we zijn met meer, liefde overwint alles enz enz. En toch toegeven aan een onbekende dreiging lijkt niet in overeenstemming te zijn met de mantra die er na elke aanslag wordt gepredikt. Wat zijn we toch allemaal gespannen tegenwoordig door de "religie van vrede". Groenlinks gaat het oplossen haha.
En vandaag halen we gewoon weer 1000 van die lui op, het gaat maar door en door en door. En waar is Timmerfrans als je m nodig hebt? Of marketing Rutte? Juist, druk druk druk met obligaat tweetje...
Buigen, knielen, glijden enz enz. Dat doen we hier in het fantastische West Europa.
Gewoon een armlengte afstand houden van de suicide bomber.
De arrogantie van links dat dit normaal is.....
#WirMachenMusik | 03-06-17 | 02:49
Excuseer, ik ging er van uit dat u met de Protocollen, de Protocollen van Zion bedoelde in uw post van 02:19, ergo de Dead Sea Scrolls. Als dit onterecht was, I stand corrected.
Rene Freauger | 03-06-17 | 02:47
Ik weet niet wat u toch met die Dode zee rollen hebt. Ik in ieder geval totaal niets.
@WirMachenMusik | 03-06-17 | 02:40
En toch kunt u met droge ogen beweren, zelfs na het emeritaat waarin u studenten wordt geacht iets te leren, dat bijv. de dode zee rollen echt zijn, ondanks het wetenschappelijke bewijs dat anders vertelt? Ik zou u niet als professor willen hebben eerlijk gezegd
Normpje | 02-06-17 | 22:28
Gelul, slappe.
Rene Freauger | 03-06-17 | 02:26
Die beroepservaring bestond voor de helft uit reclamewerk, waar door mijn carrieristisch ethouisiasme inderdaad de waarheid een ondergeschikte rol kreeg toebedeeld. En voor de helft uit wetenschappelijk nadenken en doceren over reclamewerking en propaganda-analyse. En inderdaad het onbevreesd streven naar waarheid is als overheersende motivatie pas opgedoken na mijn emeritaat.
Het is duidelijk. De islam hoort niet in de westerse wereld thuis. Bestrijd de islam waar het maar kan, nu het nog kan. Begin klein. Vul op de school van uw kinderen in dat uw kind geen halal eten mag vanwege dierenleed, eis 100% perfect gesproken en geschreven Nederlands voor uw vacature. Spreek scholen aan op islambezoek van uw kinderen. Spreek uw baas aan dat hij u tijdens de ramadan niet met extra werk belast of extra diensten laat draaien, het is tenslotte niet uw schuld of probleem dat uw baas ook religieus gehandicapten in dienst neemt. Ga in de supermarkt niet in de rij staan met het kassameisje met het hoofdoekje. Laat u niet aanspreken door een kopvodcop. Klaag bij de onderwijsinspectie en bij de school van uw kind over moskeebezoek als onderdeel van het lesprogramma. Koop niet bij bedrijven die onze feestdagen afzwakken/bij naam noemen of bijvoorbeeld zwarte piet niet respecteren. Koop bij voorkeur geen producten van islamitische bedrijven/uit islamitische landen, de winst gaat naar verdere islamisering van ons land. Vraag overal waar u buiten de deur eet of het eten halal is en zo ja, ga een deur verder. Ontwijk belasting. Uw geld wordt ingezet om u cultureel te herprogrammeren. U hoeft het niet allemaal normaal te vinden wat hier gebeurt, u betaalt er tenslotte voor. En nee, ik leid niet aan islamofobie, ik wijs de islam gewoon af voor wat het is. Ik wil mijn land en cultuur zoals het was, voor mijn kinderen. En ik doe geen enkele concessie.
Ja.. ik volg alles een beetje.. en in phils.. doen ze gewoon dezelfde truuk.
www.youtube.com/watch?v=daeZrZ9R5D0
Wat zeggen ze hier ook alweer altijd ,na weer een moslim aanslag als eerste?
VERWARD.
Kijk naar die video ;en lees wat er rechts boven in beeld staat.
Ik schreef het gisterochtend al op youtube.. haha. Dat ze zouden zeggen dat ie mentally disturbed was.
En duterte heeft alel reden om natuurlijk te ontkennen dat dit een terreursdaad is.Hij speelt namelijk alleen de terroristen ermee in de kaart.
Toeristenbusiness chaos etc.. je weet zelluf.
@Grrraaien | 03-06-17 | 02:20
Waren dat alleen de slachtoffers die de Nazi's hebben omgebracht, of telt u hier ook de Russen bij die, als ze zich omdraaiden aan het front, doodgeschoten werden door hun eigen collegae? Uiteraard ben ik het met u eens dat Rusland een bijzonder hoge tol heeft betaald qua mensenlevens. Maar de Russen waren echt geen lieverdjes in WOII. Stalin en Hitler waren op een haar na rond met samenwerking
Lewis Lewinsky | 03-06-17 | 02:07
"Toch deed justitie het af als een onbezonnen actie van een verwarde man." Het kan en het mag niet aan het systeem liggen, het systeem dat Islam heet. Er lopen wat veel verwarde mannen rond, vandaag de dag, verwarde mannen die allen eenzelfde Verhevene aanroepen en dezelfde teksten citeren. Dat worden er nog veel meer. En het systeem dat Westerse Samenleving heet zal met steeds meer moeite maar met steeds meer vehementie pogen om die mannen verward te verklaren, als niet passend in het systeem...
Helaas, elk systeem produceert zijn eigen gekken, en de meeste gekken passen perfect in dat systeem, houden het in stand, maken het krachtiger. De gemiddelde Jihadist is een halve zool, maar dan wel eentje die uiterst gevoelig is voor juist die Heilige Teksten die, zo men beweert, op duizend manieren geïnterpreteerd kunnen worden, maar desondanks kanaliserend blijken te werken, en legers van gelijkgestemde halve zolen creëren, halve zolen die gecoördineerd dood en verderf zaaien.
Die kanaliseringen zullen blijven bestaan als die Heilige Teksten onaantastbaar blijven, gesloten voor kritiek, welke kritiek dan ook.
En tegenwoordig is het allemaal negatieve praat tegenover onze bevrijders inclusief de Russen. En allemaal volgen de Duitsers hun aanvoerder blindelings zonder kritisch na te denken. Waarom ? Waarom stemmen ze dat gestoord autistisch wijf Merkel genaamd niet weg ? Collectief schuldgevoel dat er in gestampt wordt vanaf de kleuterschool. Net zo eng als de Duitser met snor.
Stink moslims verneuken weer een feestje, maar blijf links stemmen mensen. Of wacht, stem VVD, die staan voor kordaat en hardhandig optreden.... HHAHAHAHA.
@WirMachenMusik | 03-06-17 | 02:19
Ikzelf ben van mening dat de "Dead Sea Scrolls" niet echt zijn. Ik geloof ook de C14 dateringen van de "Scrolls". Als u 40 jaar werkervaring heeft in massacommunicatie, zal u vast gewend zijn om de massa de waarheid niet te vertellen om paniek te voorkomen. Ik heb het idee dat u de Dead Sea Scrolls net zo benadert.
Rene Freauger | 03-06-17 | 02:13
Ik was er niet bij maar hoorde ooit dat de Russen meer dan 30 miljoen soldaten verloren tegen de Nazi's, nl.wikipedia.org/wiki/Slachtoffers_in...
Wellicht iets minder.
Rene Freauger | 03-06-17 | 02:08
Da's een kwestie van in staat zijn om onbevangen te lezen en misschien zoals bij bij ruim veertig jaren beroepservaring in massacommunicatie en regelmatig westerse mainstreammedia lezen en vergelijken.
Onder zulke voorwaarden verstrekken de Protocollen t.a.v. de laatste dik honderd jaar verbluffende voorspellingen.
Zij willen ons verdelen, trap er niet in en blijf lekker je eigen ding doen. oh, zij zijn niet de moslims.
@Grrraaien | 03-06-17 | 02:10
Ik ben mij zeer bewust van de rol van Rusland in WOII. Daar doelde ik ook niet op. Ik riep dat ik als "kind van de 80's" de Russen als vijand had (want Koude Oorlog).
Solar666 | 03-06-17 | 02:02
Tja, zo'n 70 jaar German re-education (Umerziehung) van West-Duitsland gaat je niet in je kouwe kleren zitten.
De Oost-Duitsers hebben daarbij het geluk dat de Sowjet-bezetters niet zo effectief waren in Umerziehung. Wat mogelijk ook te maken kan hebben met de historisch protestantse geesteshouding van de Oostduitsers en in het bijzonder "van Sachsen(Anhalter), Thuringer en Brandenburger.
Rene Freauger | 03-06-17 | 02:05
Weet u hoeveel Russen er dood gingen in de strijd tegen de Moffen (nazi's)? Ga u snel schamen aub.
Achteraf gezien bedoel ik natuurlijk
@WirMachenMusik | 03-06-17 | 02:02
Volgt u nog de "Dead Sea Scrolls"? Want ik ben zelf meer van Nostradamus. Die is OOK cryptisch, maar wel wat duidelijker dan de wijzen van zion. En Nostradamus heeft een beter trackrecord qua voorspellen
@Jan Dribbel | 03-06-17 | 01:58
Stond eergister op the post online.
politiek.tpo.nl/2017/05/31/bericht-fra...
@Grrraaien | 03-06-17 | 01:58
Bent u uit die tijd? Want zo klinkt u wel. Ik als 80's kindje had andere "vijanden", zoals de Russen. U wilt niet weten hoe dankbaar ik de Amerikanen, Canadezen, Engelsen en Marokkanen dat ze ons hebben bevrijd. Of was dit gewoon de eerste keer dat u Band of Brothers zag en 1 van de operaties in bezet Europa beschrijft?
Rene Freauger | 03-06-17 | 01:54
In de de door een Zwitserse rechter als vervalsing bestempelde Protocollen van de Wijzen van Zion wordt dit en dat al zo'n 60 jaar eerder en weliswaar wat cryptischer, aangekondigd.
-weggejorist-
Grrraaien | 03-06-17 | 01:58
De Duitsers zitten nog steeds met hun schuldcomplex, hoewel de jongere generatie daar grote vraagtekens bij zet want zij hebben te dealen met de shit die Merkel over hun land uitstrooit.
Jan Dribbel | 03-06-17 | 01:58
Omdat ze bang zijn om weggezet te worden als racisten en xenofoben. Vraag je liever af hoe het gekomen is dat een groep mensen zo weinig wil tot zelfbehoud heeft gekregen dat ze zich nog liever laten stenigen dan voor racist uitgemaakt te laten worden. Jarenlange hersenspoeling moet daar mee te maken hebben.
Kijk ik net naar de geweldige rol die de Yankees hadden om ons te bevrijden van de moffen in Band of Brothers en dan dit. Merkel die de Yankees kleineert om 0,3 graad in 30 jaar en de Islam die Merkel kleineert of whatever. Ik blijf van de Yankees houden vanwege de actie 73 jaar geleden. Ik blijf de Moffen wantrouwen zeker als ze te politiek correct zijn, Merkel wordt herkozen. Duitsers blijven hun aanvoerder blind volgen wat er ook gebeurt, eng volk.
Waarom plaatsen de NL kranten het volgende bericht niet?
Waarom moet ik dat lezen in een Belgische krant?
Een Franse jodin geslacht door een waanzinnige moslim.
www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/artic...
Waarom kijkt Frankrijk weg?
WirMachenMusik | 03-06-17 | 01:52
Te makkelijk, moslims misbruiken onze vrijheden en overheden durven deze groep mensen niet ter verantwoording te roepen. Het wordt dat dat ze wel degelijk gaan vragen waar hun loyaliteit ligt. Bij onduidelijkheid deporteren lijk mij de onvermijdelijke keuze die gemaakt moet worden. Als je niet langer je buurman kan vertrouwen dan is het gevolg dat vrijheid verloren gaat, die prijs vind ik te hoog. Islam is een kanker voor de samenleving, laat het voort woekeren en onze cultuur houdt op te bestaan. Ik zie liever de treinen rijden naar Aleppo dan dat wij hier voor gaan betalen.
@WirMachenMusik | 03-06-17 | 01:52
Uiteraard snap ik de Godwin die u bedoelt, maar als het Koudenhoven-Calerghi plan echt is, dan is dit precies hetzelfde experiment, maar op een grotere schaal.
appelvink | 03-06-17 | 00:43
Merkel heeft het vergif met de paplepel ingegoten gekregen, deze mensen zijn een enorm gevaar voor de vrije westerse samenleving. Religie maakt meer kapot dan je lief is.
Zou het kunnen: angst en chaos veroorzaken en stap voor stap richting "Überwachungsstaat" uit dezelfde koker?
Er is geen grotere kanker in de samenleving dan de religie van de wreede, genaamd islam. Fight it while you still can.
Overigens schijnen ze in Dld 130.000 geregisteerde "vluchtelingen" kwijt te zijn. Dat is toch een bizar aantal.
.
www.focus.de/politik/deutschland/mehr-...
@Zqwiqly | 03-06-17 | 01:36
Trek kaplaarzen aan, neem je schaap mee naar een sloot, zet de achterpoten in je kaplaarzen en het schaap met het gezicht richting de sloot. Als u duwt, wordt dat beantwoord met duwen de andere kant uit. En het schaap kan niet ontsnappen, want achterpoten in de laarzen. Errr... zo heb ik me eens laten vertellen natuurlijk
Bommel Ding.
Bom Melding.
Echt??
Das war einmal.
Terreurdreigingen en bommeldingen zijn tegenwoordig altijd loos alarm.
Als er tegenwoordig ECHTE terreurdreiging is dan weten we het op de seconde nauwkeurig. En wel achteraf met terugwerkende kracht.
Dat is de kracht van islamitische terreur.
Sinds 610®
@Croxifoxio | 03-06-17 | 01:31
U en ik zijn ongetwijfeld opgegroeid na de jaren '50 in NL. Toen had de Christelijke kerk ook nog een redelijke greep op de mensen en werd je als koppeltje verteld wanneer er een kind werd verwacht, je daarvoor nog eerst moest trouwen, etc. Dat deden toen ook 80% van de stelletjes, want een "moetje" dat kon echt niet. Hier bedoel ik mee dat het nog niet zo lang geleden is in NL dat ook hier de Kerk een vinger overal in de pap had.
Ik zie die woestijnfiguren in datzelfde perspectief. Zij hebben nog geen verlichting gehad, dingen die wij inmiddels normaal vinden zoals abortus of scheiden, is daar nog ongehoord.
Het geven van je leven voor de hogere macht is juist daar iets dat niet in twijfel wordt getrokken. De hele koran is daar trouwens op gebaseerd; sterf voor Allah en paradijs. Ziehier de motivatie.
Wij atheisten snappen dat gedrag niet, maar voor hen (alle gelovigen) is dit een normale gedachte; we leven verder in het paradijs
Croxifoxio | 03-06-17 | 01:31
Dat is het punt wij (westerlingen) bereiken niet waarom mensen hun leven en met hun dat van vele andere te nemen. De idiotie is dat we vanuit ons westerse denken denken alles te kunnen ontleden en te begrijpen om zo oplossingen te kunnen bedenken. Maar we hebben hier te maken met een andere vorm van denken. Empathie wat een partij als GL predikt is dan ook ronduit absurd.
@Zqwiqly | 03-06-17 | 01:36
Scheren is nooit veilig. Neem pleisters mee.
Ik wil morgen naar het Schaap scheren in Loenen. Is dat nog veilig? Schapen enzo?
@Rene Dat is niet mijn punt. Ik bedoel de waanzin hierin. Waarom is iemand heden ten dage bereidt zichzelf het leven te nemen, voor het 'hogere' doel. Ik zal dat nooit begrijpen. Ik besef wel dat er nog velen van die gekke rond lopen. Begrijpen zal ik het nooit.
@Croxifoxio | 03-06-17 | 01:21
Dus dat je een paar miljoen plofkippen ter beschikking hebt, die dan in 1 keer overal ter wereld boem doen. Wat 1 keer heel erg aankomt in de wereld. Of dat je die 1 miljoen gewoon 1 miljoen keer laat ploffen in het OV, disco, concertzaal? Ik denk dat een terreurorganisatie voor het tweede kiest.
Je zou denken dat er een keer een moment komt dat een ieder die bereid is zichzelf op te blazen bereikt wordt. Maar wanneer?
Rene Freauger | 03-06-17 | 01:15
precies.
@maxrelax | 03-06-17 | 01:10
Nee juist andersom; dat feest gaat gewoon door, ondanks welke megaul die claimt dat er een bom ergens ligt te tikken. Het is iets dat onze "intelligence" en politie zeker moet opvangen ergens, maar jij en ik moeten lekker door kunnen feesten. Als dat ding echt plof doet, dan zijn we deaud. Dat is dan nu eenmaal zo. Maar ik ga mezelf toch niet beperken omdat ergens iemand z'n papieren McDonald's zak is vergeten en het hele openbare leven stil komt te liggen in een straal van 500 meter?
@Ongeblustekalk | 03-06-17 | 01:09
Als ze genadeloos kan pijpen, neem je die kinderen voor lief... Been there, done that
Wir schaffen das van uw geld! Stemp VVD!
Rene Freauger | 03-06-17 | 01:07
Het is inderdaad bizar. Moeten we nu uit naam van veiligheid alle festivals schrappen? In dat geval moeten we de intocht van Sinterklaas ook maar gewoon overslaan want gevaarlijk.
INH.30CL | 03-06-17 | 01:04
Bij Duitsers en Nlders zijn dingen zo geinternalisseerd dat er een blind vertrouwen heerst dat de overheid het beste met hun voor heeft en politici de problemen altijd op een eerlijk manier voor hun oplossen.
knutsel | 03-06-17 | 01:03
Ben ik niet, maar heb wel een grote pik.
Btw, wat heb jij een verschrikkelijk wijf aan de haak geslagen. Wat een muts. Echt. En gadverdamme kids en al die shit. Bah.
Grachtengordel bakfiets excuus.
*dit reaguursel is mogelijk gemaakt door Grolsch 0.0%*
Islam en suiker, AKBAR!
Ongeblustekalk | 03-06-17 | 00:56
Leuk maar dan moet je hem wel omhoog kunnen zettten.
@maxrelax | 03-06-17 | 00:56
Precies, je kunt gewoon nu opbellen en 50.000 man heeft geen feestje meer. Bizar toch?
@cocktailsmaak | 03-06-17 | 01:00
Wegkijkjugend? Die zullen er vast tussen zitten, maar je kunt dus nu blijkbaar voor 50K mensen een feestje verzieken door even te bellen dat er een verdacht pakketje ergens ligt. En daar zit dus niet alleen wegkijkjugend tussen. Al snap ik wel de ironie die je bedoelt.
En zo zwichten wij, beetje voor beetje komt aan alle plezier een einde.
@Ongeblustekalk | 03-06-17 | 00:56 Ik hoop dat je heel erg lenig bent. Welterusten.
Hoe ging dat liedje van Arie Ribbens ook al weer ... Het feest kan beginnen, want wij zijn binnen ...
Rene Freauger | 03-06-17 | 00:54
Wel interessant wat er nu met al die hipster en aanverwante festivals gaat gebeuren die vnl bevolkt worden wegkijkjeugd. Blijkbaar is een telefoontje genoeg om de boel lam te leggen.
Rene Freauger het kan allicht ook afgeblazen worden wegens een onbeheerde rugzak.
knutsel | 03-06-17 | 00:47
Ik lig niet met illegalen helpers in bed.
Ga dat maar rechtlullen na de volgende aanslag in nederland.
Truste facilitator ! Ff tijd voor echte seks.
Dus Zsiget (als ik het goed schrijf) gaat ook al niet meer door, net als Pinkpop? Want er heeft iemand gedreigd?
Is er nog een plan B?
Mike_DB | 03-06-17 | 00:48
Thuis blijven, dan komen ze immers ook niet zo snel inbreken. Zucht.
Het leven is wel dynamischer geworden zo, dat dan weer wel. You'll never now what you're gonna get.
Nanker Phelge | 03-06-17 | 00:41
Netjes van je maar naief. Gaat om twee salafistische medewerkers:
m.huffpost.com/de/entry/16926374
mobil.stern.de/panorama/rock-am-ring--...
Terreur: georganiseerd geweld om een bepaald doel te bereiken. vooral ingeven op die manier werkt t pas echt. 1-0 voor de terrorist.
En dus is de oplossing minder soevereiniteit en meer EU die meer meer meer islam=terreur binnenhaalt.
Gewoon doorgaan met het alledaagse leven was toch het beste antwoord op terrorisme? Dan zou het allemaal als vanzelf goed komen. Het lijkt niet zo goed te werken. Is er nog een plan B?
-weggejorist-
@Ongeblustekalk | 03-06-17 | 00:42 Daar komt de individuele compassie toch om de hoek kijken. Wat onderscheidt jou van de vluchteling met een verhaal.
Antw. Drie meter alufolie. Mwhoehaha.
www.bild.de...
Tête de veau | 02-06-17 | 23:44
Wow, zie deze link van Tete. Eindelijk.
Duitsland heeft vanaf nu een Churchill, die oprecht vanuit zijn tenen in één minuut de spijker op z'n kop slaat!
Dit filmpje zou verplicht in alle journaals ter wereld getoond moeten worden.
Weten we zeker dat de Duitse Chamberlain, Merkel het ook ziet!
Terreurdreiging. Dat kan dus iedereen zijn. Let's not jump to conclusions. *wink*
Ah gossie! En de kinderloze domineesdochter Mutti Merkel stelde haar hart, haar land, haar grenzen open om de mohammedaanse islamitische moslims een warm welkom en een gespreid bedje te bieden. Onderwijl haar eigen landgenoten blootstellend aan moslimterreur en islamitische bedreiging. De ploflims zijn haar dankbaar..
En Rutte is de kinderloze befteckel van Merkel... You do the maths...
@Ongeblustekalk | 03-06-17 | 00:35
Ik weet niet wat mijn andere buren allemaal geloven of niet. Boeit me ook niet. Zitten in elk geval geen moslims bij.
@Mark_D_NL | 03-06-17 | 00:37
Neuh... hij liet me foto's zien van thuis, voor de oorlog. Moslims hebben geen kruisbeelden in huis. Echt niet.
knutsel | 03-06-17 | 00:34
Dan moet je jezelf niet geprikkeld laten zijn door mijn uitlatingen, maar door de bewegingen door de mensen om je heen.
En daar wordt je vast erg trots van.
Smerig volk die mekkas ik mag ze niet en wil ze niet in mij omgeving... kut eu ik haar de elite die mij heeft gebrainwasht
LiveNation voelt zich financieel in de taas gepakt, vandaar die woede denk ik. Ik sluit overigens niet uit dat dit wellicht het werk van een nazi, volidioot of een gekke speculerende Rus zou kunnen zijn (Dortmund enz). Laten we vooral niet te snel happen. In other news, de al wekenlange stilte rondom de dader van de zuuraanval in het Ijssellandziekenhuis doet mij er wel van overtuigen dat die uitzendkracht welhaastzeker Mohamed heet te heten.
Dus Kabaardter Plof was ook gesignaleerd op het feestje?
Stormageddon | 03-06-17 | 00:27
Kijk maar uit met die nieuwe buurman, die aardigheid en dat bier drinken, dat is Taqiya.
In Parijs viel gisteren een Moslim met een enorm mes iemand aan die alcohol kocht. Nog even en niemand durft meer alcohol te kopen.
.
Link filmje
.
twitter.com/PrisonPlanet/status/87023...
Ik houd 't wel bij scheisse islam.
Stormageddon | 03-06-17 | 00:27
Maar de buren ernaast zijn geen christenen en daar bouw je ook een schutting mee.
Of eigenlijk een hek om nederland heen.
@Ongeblustekalk | 03-06-17 | 00:19 Het is gewoon volstrekt onduidelijk wat je nou wilt. Wat wel duidelijk wordt is dat je zoekende bent. Op zich niet erg. Echter. Zoals je wellicht hebt gemerkt is er hier niemand die daadwerkelijk geprikkeld raakt door jouw uitlatingen. Je bent nu als het ware verworden tot speelbal. Lijkt me niet de meest ideale mentale positie. Omdat ik je als mijn broeder beschouw geef ik je de tip in retraite te gaan.
Mensen geen paniek gewoon volgende keer op het D66 van Pechthold stemmen!
-
Hij begrijpt het wel en heeft ook ideeën die bijdragen aan de oplossing.
-
Het is helemaal niet netjes en al helemaal niet tijdens de Ramadan om geen rekening te houden met de islam in het Duitsland van Merkel.
Om begrip te kweken met de islamitische bevolking, kun je toch ook gewoon alleen maar alcohol vrij bier schenken, kunnen de dames zich netjes kleden en hun haar bedekken en ook vooral samen bidden en wat islamitische moskee liederen ten gehore brengen.
Dat laatste wordt bovendien gesubsidieerd door de EU.
-
De meisjes en jongens in gescheiden campings en klaar is Pechthold, opgelost.
De Islam begint ook een groot economisch probleem te worden. Een hele event industrie in Europa lamleggen Lijkt mij toch een ongewenst bijeffect.
OK, ik ben nu wel even klaar met de flapdrol. Vanaf nu inoudelijk en on topic! Ongeblustekalk wijst jullie de weg. Lachen toch>!
Rammstein | 03-06-17 | 00:23
Hee schat. Toen je de vorige keer hier was met die aanslag in Manchester was je verward.
Rammie. Noemen ze je hier al 10 jaar ofzo. ;)
@Ongeblustekalk | 03-06-17 | 00:19
Sinds kort heb ik nieuwe achterburen. Uit Syrië. Christenen. Ik heb ze geholpen met een schutting. (Een mini Trumpiaanse muur... en hij betaalt! Dus ik wou wel helpen.)
Hij drinkt bier en vervloekt alles wat islam is. Dus... hele goeie buurman. Zelfs in gebrekkig Engels. Dat soort mensen wil ik best helpen. Graag zelfs. Ook als het een ongelofelijke lul blijkt te zijn.
-weggejorist-
Jan-Joris-Jaap-Joop | 03-06-17 | 00:23
Is het een beetje duidelijk dat je geen terreur moet steunen of valt het kwartje nog steeds niet.
Gaat het toch om geld, status, huis en diversity?
Ondanks 1200 beveiligers is 1 telefoontje en misschien een achtergelaten rugzakje voldoende om 86.000 mensen v/e festival weg te krijgen. En het is geen islamisme maar terrorrisme want het heeft niets met de islam te maken. Het klootjesvolk blijft stemmen op de ondemocratische autocrate eurofielen en laat zich de wet voorschrijven door een minderheid van 5% import islamisten. In de moskeën wordt haat gezaaid echter we verstaan geen arabisch dus we kunnen niet eens een aangifte doen maar als Wilders ook maar iets over de islam durft te zeggen dan wordt er meteen aangifte gedaan door een immam en wordt dit serieus genomen. Hoe lang blijven we dit nog tollereren, hoeveel halen we hier nog binnen om van onze sociale voorzieningen te profiteren, gaan we straks werken tot ons 75-ste om al die nietsnutten van een huis en uitkering te voorzien? Het wordt tijd dat de NL-er zich eens d.m.v. een demonstratie laat horen! Genoeg is genoeg!
knutsel | 03-06-17 | 00:21
Wees blij, dan ook geen blaam.
Altijd fijn om met je te praten.
Scheiße Scheiße Scheiße !!!!!!!!!!!
Ongeblustekalk | 03-06-17 | 00:21
Jij stelt nooit teleur! Lachen is gezond immers.
Jan-Joris-Jaap-Joop | 03-06-17 | 00:03
Je mag hopen dat de eerste terrorist niet iemand is die jullie hebben geadviseerd. :)
@Ongeblustekalk | 03-06-17 | 00:11 Van die eerste zin kan ik geen chocola maken. En laat dat immoreel maar weg, ik voel geen plicht.
Bill Cosby | 02-06-17 | 22:26
De schuld van de EU? Dacht het niet. Schaapvolk krijgt waar ze op stemmen.
Stormageddon | 03-06-17 | 00:07
Echte vluchtelingen okee, maar als je weet dat die waarde niet veel voorstelt ben je als helper van die mensen verkeerd bezig. Zeker als je helpers schoolt, want dat vergroot je de illegaliteit zelfs.
Jammer dat deze mensen zich verschuilen achter de waarde die de regering eraan geeft. Want die is er niet.
En dan nog de bek vol hebben van morele issues.
Fuck them!
Kunnen we al die k*t moslims niet weer terug de zandbak in trappen waar ze thuis horen. Kunnen ze elkaar opblazen en rotzooi maken. Overal waar moslim volk komt wordt het een gore bende. Of heb ik niet gelijk?
Ongeblustekalk | 03-06-17 | 00:09
Tjoh! Jij eerst zonder ons te laten lachen! De mijne is toch groter.
Zonde hoor, dingen zijn nooit meer leuk...
Jammer dit.
Maar het heeft niks met de import van vreemde mensen en culturen te maken, waar list en bedrog veel beter werken als in onze huidige sneeuwvlokje samenleving.
En wat doet onze overheid die ons dient te beschermen, ze stoppen alles in de snelkookpan en ipv het vuur lager te zetten stoken ze het nog een flink op, en ziedaar af en toe ploft het eens. Tijd om het vuur onder de pan uit te zetten en het overdrukventiel te herstellen. Nu kan het nog.
Islam is vrede.
Tête de veau | 02-06-17 | 23:44
Dank voor de link. Sleutelzin in zijn tirade is: "Ich habe bisher noch keine Moslems gesehen, die zu Zehntausenden auf die Straße gegangen sind und gefragt haben: Was macht ihr da eigentlich!
Zo waar. En let op het zeer zeer aarzelend applaus(je) wat hij krijgt. Men durft gewoon niet. Bang.
@1e2v3a | 03-06-17 | 00:00
Ik weet niet wat er in je crackpijp zit, maar het is geen crack. Zal wel soda zijn. Hartig woordje met je dealer spreken morgen, want je bent besodemietert.
-weggejorist-
@Neelix99 | 03-06-17 | 00:08 Je hebt je nick in ieder geval goed gekozen. Maak jij maar een lekker lokaal papje klaar voor de invading aliens :)
knutsel | 02-06-17 | 23:52
Wel wanneer er illegalen en andere mensen worden geholpen die in de wacht zitten.
Dat is immoreel.
Mijn hele avond was verknalt hé, een van de beste festivals wat ik ken en al jaren kijk. Had vanmiddag al gekeken en geluisterd via de live stream op pc en wou vanaaf heerlijk bankhangen met een biertje en chips via de tv de stream kijken.... Stream weg ... fuck. google .... meer fuck ... Gelukkig hebben ze al aanhoudingen gedaan... medewerkers voor opbouw van het festival terrein. Leuk die multicultie gedachte.
Ze hadden ook gewoon naar onze terrorisme coördinator moeten bellen! Gewoon doorgaan met leven en als er wat gebeurd, geen zorgen.
Je krijgt een mars en op de voorpagina van de Volkskrant met daarop een foto van een moslima die als eerbetoon een kaarsje aansteekt (voor wie weet ik inmiddels oprecht niet meer).
-
Kan de rekening naar de EU? Misschien een mooi gebaar om de mensen schadeloos te stellen van de belastingvrije (niet te verantwoorden???) onkostenvergoeding van 4300 euro.
-
Ach morgen gewoon achter zwaar bewapende beveiliging een feestje vieren. En ach het went, die Parijzenaren vinden al normaal dat de stad belegerd is.
Wie betaald morgen eigenlijk al die gewapende beveiliging? Komt er subsidie op concerten? Anders kan de gemiddelde student er niet eens meer naar toe.
Wel zo eerlijk al die GroenLinks cultuur snuivers, worden immers ook bedolven onder de subsidie! Of is dat ook al niet meer zo, want ja al die islamitische instellingen slurpen ook nogal wat op!
Die hadden ze blijkbaar niet zien aankomen al de SJW-ers; ook hun mooie zomerfestivals zijn nu doelwit. En ze worden nu nota bene ook nog in hun eigen portemonnee's geraakt. ROFLOL!!!
Mijn advies: Don't look back in anger!
@Stormageddon | 02-06-17 | 23:55
En zo is het.
Jan-Joris-Jaap-Joop | 02-06-17 | 23:51
Geef eens een inhoudelijk antwoord aub.
Hallo getinte mensen.
Wat een flauwekul weer. Er is altijd terreurdreiging. Als een zelfmoordterrorist zich op het ene festival niet opblazen doet hij/zij dat ergens anders wel. Ik vind die symptoombestrijding steeds in de maand na een aanslag ronduit irritant. Bij de bron aanpakken, OK. Maar ga niet het feestje van een ander lopen te verzieken door de boel af te gelasten i.v.m. het creëren van wat schijnzekerheid.
Je zou ze het liefst een bosje Bereklauw (de plant niet de snack, behalve als er varkensgehakt gebruikt is) aanbieden en ze eens lekker in het zonnetje zetten.
@Ongeblustekalk | 02-06-17 | 23:47
Vluchtelingen kun je helpen. Als je eenmaal hebt vastgesteld dat het inderdaad vluchtelingen zijn (en niet de definitie ervan oneindig oprekt), dan is het zelfs een morele plicht.
Illegalen en illegale migranten moeten gewoon zonder pardon terug. Zoals Erik van Muiswinkel ooit zei: door middel de drie v's: het vliegtuig, het vlot en de viets.
En al helemaal niet oppikken uit zee. Terugslepen naar de kust van vertrek en de boot vernietigen. Simpel zat.
Verder heb ik geen vrienden en wie mij als vijand ziet is mijn vijand en iedereen die mij mijn leven, vrije gedachten en vrije keuzes ontzegt is ook mijn vijand. Dus aanhangers van de profeet sowieso. En iedereen de ze faciliteert ook. Duidelijk?
Vooral je niet tegen laten houden om leuke dingen te blijven doen, uitgaan, popconcerten, festivals, zegt onze grote pinokkio Rutte, want wij zijn met meer.
Want worden er geen kaartjes meer verkocht dan is er ook geen BTW afdracht, en wordf het steeds lastiger om allerlei ongenode gasten te onderhouden.
Dus laat u niet tegenhouden, lekker uitgaan staatskas spekken, Rutte is indien er ooit iets gebeurd vreselijk geschokt en heeft veel medeleven maar hier koopt u niets voor.
In huize 1e2v3a is vrijdagavond lsd-avond, zo te zien. En waarom ook niet, in het nog voor even Vrije Westen?
@Jan Dribbel | 03-06-17 | 00:00
.
Mooi. Je mag het niet zeggen maar het zou heel fijn als ze zich toevallig allebei fataal verslikten in hun kommetje soep.
@Jan-Joris-Jaap-Joop | 02-06-17 | 23:16
.
Dat zit van uw en mijn belastingcenten de samenleving op te hitsen, terreur te verheerlijken en mee te beslissen over lokale zaken die u, mij en andere burgers aangaan. Waaronder Joden en tegenstanders van IS.
Waarom zit deze kerel nog niet vast in een 5e-kolonne opvangfaciliteit?
Het is maar goed dat wij gewoon doorgaan met ons leven, en dat de terroristen dat op geen enkele manier ontwrichten. Immers, als we erop reageren geven we ze wat ze willen. Goed dat het festival gewoon doorgegaan is. Oh, wacht.
En vanaf nu gaat Ongeblustekalk inhoudelijk doen. Lezen jullie mee? Want je kunt er iets van leren!
1e2v3a | 03-06-17 | 00:00
Gaat het een beetje?
Ongeblustekalk | 02-06-17 | 23:58
Jij en jouw grappen: Hilarisch!
-weggejorist-
De Duitse politie heeft twee salafisten opgepakt.
Het voordeel van een metalfestival is dat het ook bereikbaar is voor de arme, zwakkere moslim die geen kilo's spijkers kan dragen.
@Stormageddon | 02-06-17 | 23:55 Precies, dat besef zouden meer mensen moeten hebben. 1,6 miljard vredelievende moslims. Right. En de terreur, verovering en onderdrukking gaan gewoon door.
Jan-Joris-Jaap-Joop | 02-06-17 | 23:39
Toen je geen grapje van fictie kon onderscheiden ben je maar aan de telepathische poes van Milo gaan likken.
Goed gedaan.
@Tête de veau | 02-06-17 | 23:44
Tja, hij heeft gelijk, die Teutoonse Jan Smeets, en hij wordt heel mooi boos, maar zijn oproep gaat 'm niet worden. Moslims weten dat de fundamentalisten gelijk hebben. En die houden zich wel stil. Ja, hashtag #notmyislam, maar verder komt het niet. Zij gaan hun radicale broers en neven niet aangeven. Zij houden hun bek als ze weten wie wat doet tegen de ongelovige, of het nu winkeldiefstallen, zedenmisdrijven of andere delicten zijn, laat staan terreur in naam van de verhevene. Die protesten uit de gemeenschap komen er niet. Elke oproep daartoe is voor dovemansoren.
D.Turpin | 02-06-17 | 23:48
Nou dan volg jij mij toch niet! Ik zou dat geeneens willen.
Welke moslimdreiging is er dan? Of is dit een aanname?
Rutte, lees je mee? We zouden ons toch niet door angst laten leiden? Dat was gemakzuchtige lulkoek van je he. We laten onze angst wel degelijk regeren. Minder minder minder Islam.
Lewis | 02-06-17 | 23:15
Jan-Joris-Jaap-Joop | 02-06-17 | 23:16
Volgens mij zijn moslims net vampieren. Die kunnen ook niet in spiegels kijken. Of wel, maar dan zien ze niks. En dat klopt wel aardig. En dan roept er nog zo'n TK-malloot dat er niet genoeg binnen kunnen komen. Man man man.
@Ongeblustekalk | 02-06-17 | 23:47 Jong, figuur. Als mensen andere mensen willen helpen heeft dat niets te maken met de beslissingen hoeveel er binnenkomen.
Ongeblustekalk | 02-06-17 | 23:47
Leuk weer eens van jou te horen! Probeer het nog eens na wat minder bier of wijn of leer eerst eens over vraag- en uitroeptekens. Nu staat het zo dom!
@ Jan-Joris-Jaap-Joop | 02-06-17 | 23:27
Zeker. Die hele holocaust en zo was gewoon een geintje van een paar rijke Joden om die Duitsers een poets te bakken. Nu even serieus. Je kunt het ook anders zien. In de USSR en later in Duitsland waren ze (de doorsnee burger) niet zo blij met de elite. Tsaren, Weimar, revoluties, je kent de verhalen wel. Het enthousiasme voor iets nieuws was groot. Echter idealen brengen je slechts een klein eindje op pad. Wil je echt iets voor elkaar boksen dan moet je het voetvolk op zoek laten gaan naar zogenaamde daders, de verraders. Kijk ik zit niet te wachten op meer EU of meer globalisme. Ook niet voor meer marktwerking en allerlei andere gekke ideeen. Maar mensen zoals u vertrouw ik nog veel minder. Namelijk, ik heb zo het idee dat als we mensen als u gaan volgen, dan zitten we pas echt goed in de stront.
Wij laten ons leven niet beïnvloeden door de moslims. Aldus de Europese politici. Jaja, laat de islam maar komen.
Nu maar hopen dat ik/we, allemaal veilig Reggae Geel mogen beleven, het eerste weekend van augustus. Schitterend festival, met allemaal mooie linkse reggae, dito voedsel en bezoekers, voor deze rechtse medebezoeker....
Stormageddon | 02-06-17 | 23:36
Je hebt het over stemvee en je hebt daar gelijk in.
Mensen die vluchtelingen en illegalen helpen, wat vind je daar van? De enablers die vanuit hun gelijk de randvoorwaarden scheppen voor aanslagen.
En dat goedpraten.
Zijn dat jouw vrienden of jouw vijanden.
Wel 86000 mensen in de verdrukking nu he!
@ Lewis | 02-06-17 | 23:43
En waarom ik 'de mens' vrouwelijk noem is me een raadsel. Hoewel, als je ziet hoe we versoft zijn hier de laatste decennia...
Es muss Schluss sein mit this is not my Islam and this is not my Shit
Baas van Rock am Ring flipt uit.
www.bild.de/news/inland/rock-am-ring/v...
@ Stormageddon | 02-06-17 | 23:36
Nee, het is helemaal niet moeilijk, maar vallen doet het muntje voorlopig echt niet. Jij weet ook wel hoe goed de mens er in is te volharden in haar eigen dwaasheid, haar eigen leugens, haar eigen dogma's. En het belangrijkste dogma is nu: 'Wij. Mogen. Andere. Culturen. Niet. De. Maat. Nemen.
Wij hebben het recht niet minderheden onze wil, onze regels op te leggen.'
Er komt heus wel een moment dat het muntje dan toch eindelijk wél valt, maar dan zijn we intussen een héél stuk verder van huis.
Naja, laten we maar hopen dat mijn glazen bol defect is en dat het onzin is, wat ik allemaal uitkraam.
Maar wel gewoon doorgaan met je leven hoor, anders winnen de terroristen...
Stormageddon | 02-06-17 | 23:36
Een muntje dat wil vallen heeft allereerst de ruimte nodig om te vallen.
En die ruimte is er (nog) niet.
We moeten juist nu, in deze periode, suiker gewoon keihard verbieden en islam omarmen, toch...?
Ongeblustekalk | 02-06-17 | 23:26
Laatst had ik telepatisch met Miko. Hij seinde mij in dat jij contact hebt met Aliens! www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/05/... zie 19:39 . En dat verontrust mij. Want wat moeten die buitenaardsen wel van ons denken? Zij zagen jou! Gaan die nu ons negeren omdat de aardling die zij zagen er erg dom uitziet of besluiten ze om aan te vallen vanwege de extreme onnozeligheid van die ene aardbewoner die ze ontmoette? Hoe dan ook: Ik kan me voorstellen dat zij geschokt zijn!
Geen Rammstein das scheisse. Spijkerbom is wel een mooie naam voor een metalband
Nou, lekker weer GeenStijl. Kunnen jullie eens ophouden? Dit is typisch weer eens de schuld van GeenStijl.
Ach voor de liefhebbers die de wereld nog een beetje konden berijpen! www.youtube.com/watch?v=0Cl9C19u2Yc
Het muntje moet toch ook bij de meest geharde en zichzelf moreel superieur wanende "tolerante" cultuurrelativist gaan vallen? Het moet toch ook bij hen eens gaan opvallen waar de islamitsiche horden aanvallen?
Alles wat haram is in de islam, is doelwit, en dat is toevallig alles wat de westerse cultuur superieur en zo leuk maakt. Redacties van satirische weekblaadjes, vuurwerkshows, kerstmarkten, popconcerten.
Cartoons, tekeningen en kunst in het algemeen: haram
Literatuur en wetenschap: haram
Vuurwerkshows voor profane feestdagen: haram
Kerst: haram
Popconcerten en muziek in z'n algemeen: haram
(en vul de lijst maar aan)
En bij alles wordt gedronken: alcohol = haram.
Juist de cultuurrelativisten die festivals bezoeken, die concertjes en culturele dingetjes doen, kunstminnend zijn... juliie liefhebberijen worden aangevallen. Juist jullie levenstijl ligt onder vuur en moet worden vernietigd uit naam van de profeet. Door het volk dat jullie uit zee opvissen en met open armen ontvangen. (Maar dan wel in asielzoekerscentra ver weg van de grachtengordel, want je moet er geen last van hebben, jullie hebben de airbnb rolkoffers al. De roofbendes moeten maar naar het Groningse platteland, lokale Vivo supermarktjes overvallen. Hebben ze daar ook eens wat... En als ze dan een status krijgen, dan moeten ze ook ver weg blijven in de eigen getto's aan de rand van de stad...)
Maar ze komen wel naar jullie toe. Als menselijke fragmentatiebom. In jullie concertzalen, bij jullie festivalterreinen, bij jullie uitgevers, jullie universiteiten en bibliotheken.
Dat muntje moet toch een keertje vallen, zou je zeggen. Gewoon door nuchter te kijken wat de doelwitten zijn. Zo moeilijk is het niet.
knutsel | 02-06-17 | 23:25
4000 minder vind je denk ik geen probleem.
-weggejorist-
DerUnterMensch | 02-06-17 | 22:48
Inderdaad. Daarom zeg ik: ik ben voor Europa en dus tegen de EU.
Aan de andere kant: misschien is hiermee wel een concert van Phil Collins voorkomen.
@Lewis | 02-06-17 | 23:29 Ik was nog vergeten te zeggen, een hippie of een nazi of een Mekkaganger. Nee ik heb niet zoveel op met mensenmassa's :)
Had Nederland maar telefoonverbinding met Duitsland gehad in 1940.
Wat is het toch héérlijk vrij leven in het islamitische Europa van de vrede. Dat we hier zouden belanden had iedereen al van verre kunnen zien aankomen, want in landen waar de islam regeert is het overal vrolijkheid, kunst, muziek en wetenschap. Als je dan de moslims massaal per tienduizenden importeert, uiteráárd nemen ze die gezelligheid die ze van thuis hebben meegekregen dan mooi mee, ter meerdere eer en glorie van ons fantastische continent. Ga ik nu even een dansje doen. Wel zonder muziek, ik wil de arme, arme moslims immers niet op de teentjes trappen.
@ knutsel | 02-06-17 | 23:25
Vorige week Museumplein was te gek. Maar ik geef toe: een mens zou er claustofobisch van worden.
Al gaan maar 1000 man na vanavond iets kritischer nadenken over de islam, dan is deze ontruiming niet helemaal voor niet geweest.
knutsel | 02-06-17 | 23:17
Ooit vorige eeuw waren er WW1 en WW2. De hoofdschuldigen daarvan zijn precies dezelfde families en organisaties die nu het globalisme voorstaan. Zij gunnen jou vertier en vreten maar dat betekent niet dat ze ook het beste met ons voorhebben. Ken je geschiedenis en weet wie jouw vijand is!
eerstneukendanpraten | 02-06-17 | 23:22
Joop heeft het over kalfjesleed en de nieuwe úbermensch (de witte man)
Prioriteit nr. 1 bij Joop is weg-met-ons.
Iedereen weer uitgeraasd met de hormoontjes?
Lucht op he.
Niks aan de hand, gewoon door toetsenbord argumenten inbrengen.
Komt allemaal door de groeiende onverdraagzaamheid van de guur rechtse mensen krijg ik telkens te horen op de sociale media.
@Ongeblustekalk | 02-06-17 | 23:19 Als je naar een festival gaat ben je per definitie al een soort hippie. Ik moet er niet aan denken, 90.000 mensen om me heen.
Metallers zijn over het algemeen redelijk a-politiek. Politiek speelt in ieder geval niet echt een rol in die scène. Zou ze dus zeker niet links noemen.
De meesten van die 100,000 hebben toch echt zelf op de verkeerde partijen gestemd, want anders waren CDU/CSU en SPD nu niet aan de macht geweest. Het kost kennelijk veel tijd om de meerderheid te doen inzien dat Merkel en Schäuble onderdeel zijn van het probleem, en niet de oplossing. Idem dito hier voor Rutte, Pechtold en Klaver. Zolang deze partijen aan de macht zijn zal het volk moeten lijden. En het volk zal het zelf moeten oplossen.
Is het al op de Joop?
Onze PvdA/GL/D66 wegkijkers kunnen gedeclareerde flessen wijn ontkurken!
We hebben namelijk een stap gezet in de islamisatie, het percentage is nu voldoende (en neemt toe) waarbij het drammerige karakter een stempel gaat drukken op het dagelijks leven.
- Geen bier
- Geen kunst
- Geen vrije keuze partner (liefde)
- Geen vrijheid
en ga maar door
-
Lang leve terug naar de achterlijkheid van een debiel die 1400 jaar geleden wat riep om de legers te verenigen. Uiteraard is ieder historisch onderzoek verboden, het ontmaskeren van de fabel vergt namelijk slechts een zeer oppervlakkig onderzoek.
-
Het clubblad van onze naïevelingen De Volkskrant zal morgen wel openen met als kop "Vals alarm". Alsof er niets aan de hand is en we toch overdrijven met de dreiging. Heeft niets met de islam te maken en we moeten vooral doorgaan met het leven alsof er niets aan de hand is.
Of is er toch iets aan de hand?
Laat hem wat? U familie opblazen?
MogeWijEveOvergeve | 02-06-17 | 23:10
Over het algemeen is het publiek van dit festival geen hippie.
Met dank aan de EU is onze vrijheid naar de bodem van de zee gezakt!
Zo zie je maar weer dat een telefoontje met dreigende toon, 90.000 liefhebbers van muziek, hun leven kan vergallen. Geloof maar niet dat er nog een woord komt van de duitse overheid, waarom zo nodig deze avond afgelast moest worden. Verkeerde inschatting door bange politie?
Wat ik ook vreemd vind, men zegt wel dat er altijd dreiging is en dat we er maar mee moeten leren leven en ons er niets van aan moeten trekken. Maar dan toch tienduizenden mensen wegsturen. Dat rijmt dan toch ook niet met elkaar. Wat maken enkele tientallen doden dan uit? Als het er kennelijk toch bijhoort.
Deksmaat | 02-06-17 | 23:09
Abdoe Khoulani images0.persgroep.net/rcs/LgCJilyO6s7... en wat doet hij hier als het hem niet zo bevalt? Die puist "Leve ISIS, en op naar Bagdad!" kan altijd nog terug de zandbak in. Laat hem!
Waardeloos, maar safety first. Verstandig dat ze het hebben stilgelegd. Hopen dat er rap arrestaties volgen, en wat mij betreft nemen ze de term "verdachte" heel ruim. Ons kan wel worden verteld dat "we ons niet laten wegjagen en bangmaken voor terreur" maar ik heb er gewoon geen zin in, geconfronteerd te worden met overlast van mensen die ik niet uitgenodigd heb en ook nooit uitgenodigd zou hebben. Laat ze opflikkeren hier, is nog genoeg te slopen in die Halvemaanhel van herkomst.
Bukken voor de haatislam! Buig maar lekker mee en blijf vooral het gevaar ontkennen. Die aanslagen komen er toch wel. Precies zoals de haatboeken voorschrijven. Wen er maar aan.
Alleen complete annihilatie van deze dwaze haat geeft nog enige toekomst voor Europa.
Voor religie is in een modern Europa geen plaats.
@ Deksmaat | 02-06-17 | 23:09
Ik las het, ja.
Je moet wel lef hebben.
Maar ja, kennelijk waren de spiegels op of allemaal kapot.
Zolang je geen Greet genoemd wordt kan een politcius nog alles zeggen in Nederland. Dan zijn de vooringevulde aangiftebiljetten tijdelijk onvindbaar en de bestuurlijke elite, die bij voorkeur in polonaise aangifte doet, met reces.
Een column van Asha ten Broeke is erger dan een terreur dreiging.
@ de Voorzittert | 02-06-17 | 23:08
Volledig eens met je analyse, maar wel met een nuance.
Ik roep hier net als velen al jaren dat er (m.i.) twee mogelijkheden zijn: islamisering (zoals jij schetst), of een burgeroorlog of op z'n minst een maatschappelijke ontwrichting die daar tegenaan zit. Je laatste zin is dus een mogelijkheid, maar wat mij betreft geen zekerheid.
Dat ons een hel te wachten staat wél. En ik ben ervan overtuigd dat die hel is losgebarsten voor mijn kinderen volwassen zijn. Fijn vooruitzicht.
@Jan-Joris-Jaap-Joop | 02-06-17 | 23:06
Dat was geen terrorisme... dat was actievoeren voor een intens goede goede zaak en dat liep qua baldadigheid wel eens een enkel keertje uit de hand. Maar de poes van Kosto heeft het toch overleefd? Nou dan... (kuch).
Leefde Derrick nog maar. Die had het samen met Harry wel opgelost.
Iedereen is welkom. Open grenzen. EU. Multiculti. Iedereen die dit festival wilde bezoeken snappen dat het afgezegd is. Ze hebben alle begrip. Zo werkt het anno 2017. Terrorismedreiging vanwege Islam is al heel groot en gaat veel breder getrokken worden. Roep haleluja en omarm het want als je dit niet echt ziet zitten ben je een nazi, racist, xenofoob en untermensch. Laten we nader tot elkaar komen, omarmen, in dialoog gaan, en samenwerken............. hahahahahahahahahahahaha. Het leven van de gutmensch is kinderlijk simpel. Sterkte allemaal. Nog een heeeeeeeeeeeele lange weg te gaan. Gelukkig heb ik geen kinderen. Ik red me perfect. De PVDA/GL/D66/CDA/CU, DENK-ert en hun kinderen ook. Maar er is nieuws voor hen...
Hoi hippies, dit zijn de vruchten van je eigen idealen.
Verbijsterend, zeker.
forecastle | 02-06-17 | 22:47
Deze is ook verbijsterend
Haags raadslid: Israëlische scholieren zijn toekomstige kindermoordenaars
www.ad.nl/den-haag/haags-raadslid-isra...
@Accident_Prone | 02-06-17 | 23:02
En het gaat nog democratisch ook.
We hebben het er niet over. Stemmen vrolijk door op wegmetons partijen. En zien de populatie, rituelen en cultuur in heel rap tempo islamiseren. De grote steden zijn een prima voorbeeld. In 40 jaar meer dan 50% allochtoon. Over 50 jaar is dat >80%. We gaan de prijs betalen. Uiteindelijk worden we een islamitisch land met wat oudeuropese invloeden.
Stormageddon | 02-06-17 | 22:58
Of Wijnand D. www.google.nl/search?q=duyvendak+rara... onze eigen weliswaar mislukte terrorist die nu weleens zijn momentje wil pakken omdat Klaver niet lukt. Je weet het niet!
-weggejorist-
Shit man, als ik dit lees besef ik me ineen keer dat er een einde gaat komen aan de tolerantie.Volgens mij is het niet meer de vraag OF er een burgeroorlog gaat komen maar meer WANNEER deze zal gebeuren.
Oude Gladio tijden herleven.
Acar_ketimun | 02-06-17 | 22:40
Hoe heet het dorp?
ISLAM
The path of Islam is always the same.
1. Establish a mosque
2. Create an enclave
3. Grow the population
4. Claim victimhood
5. Resist host authorities and customs
6. Exploit lawfare
7. Institute shariah
8. Secede
9. Take control and form your own Muslim country
Remember. Afghanistan used to be Buddhist, Pakistan was Hindu, Lebanon was Christian and now they are all Muslim...
En nu zijn wij aan de beurt.
Scheisse muslims.
Dat kost je een twitterban.
Teleo | 02-06-17 | 22:57
Blah. Dat was vroeger en niet fraai.
@Schoorsteenveger
De jongens van Mohammedamned, Koranica en Hadeath, bijvoorbeeld.. hou op, het barst ervan.
Ben er ZO klaar mee..
forecastle | 02-06-17 | 22:47
Pijnlijk raak, deze observatie.
@63116114 | 02-06-17 | 22:56
Volgens Kloodtzak rutte moeten we leren leven met terrorisme...
-weggejorist-
Iedereen gaat er zomaar vanuit dat het uit islamitische hoek komt. Beetje voorbarig. Het kunnen ook Servische nationalisten zijn die boos zijn om Kosovo en ingrijpen door het westen. Of christelijke terroristen uit Liberia of Grenada die boos zijn op Amerika wegens interventies. Ik heb namelijk geleerd van SJW sneeuwvlokjes op FB dat terrorisme komt door westers militair ingrijpen en dat terreur vergelding daarvoor is. Dus....
De ontkenners van de islam genocide zullen wel weer aangeven dat we ons zelf niet bang moeten laten maken en dat het niets met de islam te maken heeft.
Duitsers begrijpen dit, weten hoe je met een paar man een grote groep kunt gijzelen.
Toen ik in de jaren negentig als puber de wondere wereld van de popfestivals binnenstapte dacht ik geen seconde na over mogelijk geweld, laat staan aan bommen en haatbaarden. Kennelijk moet ik dat met terugwerkende kracht beschouwen als een ongekende weelde.
Godverdomme.
Zoals Willem van Hanegem al zei, spelen op de counter. Eén vet kaarsje voor het raam, maakt nog geen zomer!
Wir schaffen dass.
Dank allemaal mutti Merkel beste festivalgangers en niet allemaal Wegmituns stemmen straks hè?
Steeds vaker over je schouder kijken dankzij de diversiteits idylle. Hoortver allemaal bij mensen. En vergeet niet in de jaren 70 was het veul gevaarlijker daar hoor. Plus verkeersongeval kans veel groterder. Dit soort massa hysterie: komt dus dior geenstijl met al die xenofobe sexisten hier. Gewoon voorvje kijken en doorlopen mensen. Kareem Pinksterweekend!
.
Denk trouwens dat de olifanten in de kamers eerst een foodtruckfestival moeten ontregelen of iets nasty met quinoa en muntthee moeten doen voordat de sneeuwvlokjes, ook in de bubbel doorkrijgen dat er ergens een non compatibiliteit is tussen verschillende idealen.
.
Wake the fuck up and smell the coffee
Dat een stel van die Hell's Angels zich weg laten jagen door een paar van die moslims youtu.be/MeiHi9RSA-k?t=338
Je ziet, ze hebben Wenen al ingenomen, en die Siegfriedlinie houd ze ook niet tegen.
We zijn verloren.
Harry Turtle | 02-06-17 | 22:28
Iedere vergelijking tussen een ongeluk en een aanslag is misplaatst. Een ongeluk, met de auto, de keukentrap of whatever, is zoals de naam al aangeeft een ongeluk. Een aanslag is een doelbewuste daad met de intentie (zoveel mogelijk) anderen te doden.
Balletje Mayo | 02-06-17 | 22:44
Vergeet Scheefbek www.google.nl/search?q=verhofstadt&am... en Plofkop www.google.nl/search?q=verhofstadt&am... niet! Ook wij Nederlandstaligen doen goed mee met Mutti M. en G. Kapitaal!
RickTheDick | 02-06-17 | 22:45,
In de islam is muziek verboden, omdat het de hersencellen stimuleert.
Dus zullen wel "muslims in name only" zijn, die ook een biertje drinken en hun joodse buurman in leven laten.
@ forecastle | 02-06-17 | 22:47
Da's wel een sterke tegel.
De kikker kan nog een heel stukje groter worden zo, ja.
@nikolaos | 02-06-17 | 22:33
Het ging me er meer om dat Bill Cosby refereerde naar EU-beleid maar sprak over Europa. Het woord EU en Europa door elkaar halen is op dit moment nog het belangrijkste en meest succesvolle wapenfeit dat de euro-fielen hebben. Argumenten voor de EU heb ik al jaren niet meer gehoord, ook iemand als Pechtold lukt dat niet. Wat ze daarom doen is de woorden EU en Europa door elkaar halen, en vervolgens met argumenten voor Europese samenwerking komen. U kent ze wel: handel is belangrijk, samen optreden voor / tegen X is belangrijk, een muur om Nederland heen bouwen is heel slecht. Allemaal elementen die niet exclusief voor de EU zijn maar gaan over Europese samenwerking. Deze tactiek werkt echter wel. Veel mensen die denken pro EU te zijn (en dus pro EU stemmen) zijn in feite anti EU en pro Europese samenwerking. Dat blijkt dan als je 3 min met ze praat. Het is dus belangrijk dat we deze vermenging van woorden niet toe laten.
DerUnterMensch | 02-06-17 | 22:48
Sorry schat. Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik mekkas volledig afgeschreven heb en ze tot het bot haat. Wat de lieve mensjes Vd eu toch met een mens kunnen doen hè.
ik denk dat die terrorislamisten niet meer durven nu ze weten dat niemand hun manchesterrorist wil hebben.
www.telegraaf.nl/buitenland/article282...
RickTheDick | 02-06-17 | 22:45
Mo and the Motherfuckers?
@nikolaos | 02-06-17 | 22:33
Het ging me er meer om dat Bill Cosby refereerde naar EU-beleid maar sprak over Europa. Het woord EU en Europa door elkaar halen is op dit moment nog het belangrijkste en meest succesvolle wapenfeit dat de euro-fielen hebben. Argumenten voor de EU heb ik al jaren niet meer gehoord, ook iemand als Pechtold lukt dat niet. Wat ze daarom doen is de woorden EU en Europa door elkaar halen, en vervolgens met argumenten voor Europese samenwerking komen. U kent ze wel: handel is belangrijk, samen optreden voor / tegen X is belangrijk, een muur om Nederland heen bouwen is heel slecht. Allemaal elementen die niet exclusief voor de EU zijn maar gaan over Europese samenwerking. Deze tactiek werkt echter wel. Veel mensen die denken pro EU te zijn (en dus pro EU stemmen) zijn in feite anti EU en pro Europese samenwerking. Dat blijkt dan als je 3 min met ze praat. Het is dus belangrijk dat we deze vermenging van woorden niet toe laten.
Het eeuwige, dagelijkse, moslimnieuws.
Wanneer worden mensen wakker?
Isl(i)am niet aan optreden toegekomen.
Stormageddon | 02-06-17 | 22:41
Nou ja gelukkig gaat dat geval voorlopig even niet janken en zeiken. Dat scheelt inderdaad weer.
@tsjajaja. Het weekeinde is helegaar niet vergald voor de bezoekers van het festival. Ze hebben er alle begrip voor, zie voor welke partijen dat jongvolk stemt, en slaan zichzelf op de borst voor het tonene van zoveel begrip voor de bose moslim. Dat zij moeten inbinden om de asielzoeker niet voor het hoofd te stoten, dat zij zich moeten richten naar de mantra van hun politieke leiders, dat het hun eigen schuld is dat de moslim boos is. Zij zijn diegenen die deze daden fasciliteren met hun "Wir schaffen das" en iedereen is welkom. Ze vinden het prachtig dat zij in hun ogen een offer moeten brengen om hun goedheid naar de asielzoeker te tonen. Het grootste deel van de EU bewoner vertoont heden ten dage symptomen van het Stockholm syndroom. Verbijsterend, zeker.
Ken zat moslimrockers met een gitaar, bas of drumstel.
Merkel bedankt, Merkel bedankt, Merker Merkel, bedankt. En ook Klaas Dijkhof.
Vanavond op de camping allemaal gezellig 'Imagine' blèren met gitaarbegeleiding. Enne... don't mention the islam hè...
Ik viel van mijn keukentrapje af toen ik het nieuws hoorde.
Misschien tijd om eens wat iftar feestjes en moskeeen te laten ontruimen vanwege soortgelijke dreigingen?
@Stormageddon | 02-06-17 | 22:41 LOL. And so, Sally can wait...
Alweer een links festival om zeep geholpen. Kudt.
Liam Gallagher zou net beginnen met optreden. Dat kun je inderdaad met recht een terreurdreiging noemen.
dat wordt waarschijnlijk 'Mein Land' van Rammstein aus vollem Brust mitsingen am Sonntag.
Voortaan maar geen concerten meer tijdens rammmendan.En de rest van het jaar ook niet van de halvegare eencellige religie van de islovers.
Ergens (AD) las ik het dorp Nurburgring. Dorpje heet gewoon Nurbürg. Mooi dorpje ook. Kutterreur.
't Kan ook niet de bedoeling zijn dat blanke mensen in hun eigen land zich vermaken zonder eer te bewijzen aan 'Hij die kleine meisje verkracht en iedereen die het daar niet mee eens is wil onthoofden!'. Duisters uit Germania moeten hun plaats kennen met hun vieze vuile blonde rotkoppen!
Bedank vooral toch die fijne bondskanselier met haar naieve willkommenspolitik. Zoek het lekker uit met haar. Ze had allang afgezet moeten worden voor het in gevaar brengen van haar burgers, stom wijf!
Nee we laten ons niet bang maken. Blijf daar dan staan en ga door met genieten van je vrijheid.
Leuker kunnen wij het niet maken, wel makkelijker.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Deutschland bückt sich www.youtube.com/watch?v=RU6NS5KAHSw
Slim om dit groots in het nieuws te brengen!
'Wij zijn met meer', zeker, maar het kan snel gaan hoor, als terroristen het een beetje effectief doen.
Balen zeg. Dit soort festivals staan juist bekend om hun vredige sfeer. Jammer. Echt.
'Wij zijn met meer', zeker, maar het kan snel gaan hoor, als terroristen het een beetje effectief doen.
Je kunt daar in Pruisen uithalen wat je maar in de kop komt. Dat is nog iets vom Krieg. Denn wir müssen zusammenhalten wass auch passiert.
Maar mocht daar eens de pleuris uitbreken dan maken die Teutonen er ook geen half werk van.
EU he, niet Europa. En niet alleen de EU, eigenlijk vrijwel de gehele gevestigde politiek en media.
DerUnterMensch | 02-06-17 | 22:31
Niet heel Europa, daar heb je gelijk in, maar als ik zo kijk naar het stemgedrag.
En weer een weekend voor 86.000 mensen vergald door onze moslim vrienden.
Maar vooral de grenzen open laten staan, dus binnenkort ook in NL,
de vraag is niet òf het gaat gebeuren, maar wanneer.
@kutsmurf | 02-06-17 | 22:31
De tijd dat rock iets voor links was is redelijk achterhaald geworden.
Het gaat echt fijn in Europa.
En vooral heel snel ook. Héél snel.
@Bill Cosby | 02-06-17 | 22:26
EU he, niet Europa. En niet alleen de EU, eigenlijk vrijwel de gehele gevestigde politiek en media.
Nog een paar van die acties en we kunnen ons opmaken voor een kabinet pvv en groenlinks
Merkel is al onderweg, ze lost het wel eventjes op. Sie schaffen das.
Maar ja mekkas hè. Vandaag weer 2500 stuks mekkas Europa bereikt. Wtf zijn we aan het doen? Wachten tot wij breken en totaal gek worden?
Waarom ontruimen, de kans dat je bij een auto ongeluk omkomt is vele malen groter hoor ik steeds.
Veelal links volk. Ondervinden ze ook eens de geneugten van de islam.
Gelukkig maar dat ook dit in ieder geval niets met islam te maken heeft.
Net als Manilla...
Oh wacht.
Alweer een voorbeeld van hoe terreur het leven in het westen in zijn greep houd.
Dan kun je wegkijken door uit te rekenen hoe groot de kans is dat je overlijd door een aanslag, maar niemand die het heeft over de aanslag die het doet op je vrijheid doordat je zaken niet meer doet of kunt doen dankzij . . . . . . (weggejorist door de EU censuurbrigade)
En zoals iedereen weet durven terroristen de camping niet op, toch?
Dankjewel Europa. Dankje voor het afnemen van onze toekomst in vrijheid.
Over 2,5 week naar Graspop, hopelijk daar geen gezeik.
REAGEER OOK