GS Peiling: PvdA Rotterdam gaat keihard verliezen

2:Met een walgelijke cartoon wil #Leefbaar mensen tegen elkaar opjutten. Ons tegengeluid wordt breed gedeeld! Zie hier de straatreportage 👇 pic.twitter.com/rbmi5gspu8
— PvdA Rotterdam (@pvdarotterdam) 27 mei 2017
3:Opinie Fatima Talbi (PvdA): Waarom Leefbaar en hun postertjes niet deugen' https://t.co/WrH4Y6ogD8 pic.twitter.com/MGnTziCSoC
— Joop (@Joop_nl) 26 mei 2017
4: Tweets over from:pvdarotterdam pasen 5: Tweets over from:pvdarotterdam kerstmis De kiezer die de PvdA hiermee denkt te paaien, is overigens al lang overgestapt naar NIDA en DENK.PvdA Rotterdam wenst alle Rotterdammers die meedoen aan de vastenmaand een fijne ramadan!#Ramadan2017 pic.twitter.com/clvIwCUf6y
— PvdA Rotterdam (@pvdarotterdam) 27 mei 2017
Reaguursels
InloggenDeze posters snap ik echt niet.
Persoonlijk zou ik NOOIT een moslima kussen, en dat is echt eigen keuze :)
.
Buiten het feit dat je weet dat haar hele familie je dan dood wil hebben, weet je ook dat een vrouw met hoofddoek, zo gek als een deur is, dat kan nooit goed gaan.
.
Ik snap de boodschap wel, wij leven hier in 2017, en de islamieten nog in 613, maar zeg dat dan gewoon. Doe niet alsof er Blanke/Joodse mannen ever zouden zoenen met een Moslima...
.
Waarom wij (blanke/joodse) mensen niet bozer over deze posters zijn snap ik niet, wij hebben toch ook vrije keuze...
Beste brave Saxofoon....03.05
Je zou er goed aan doen je even van de feiten op de hoogte te stellen.
Aboutaleb's dochters hebben allebei partners die NIET moslim zijn.
Even een vraagje nog:
Zou jij erg blij zijn wanneer je dochter met een moslim thuis kwam?
Ja, echt?
Je liegt.
Jij probeert immers ook eventuele problemen te voorkomen?
klön | 29-05-17 | 08:55
Hartelijk dank. :) Kan het soms niet laten wat tegengas te geven, zeker als er zulke overduidelijke leugens in het artikel staan.
En als klap op de vuurpijl:
*
Vanavond (maandag) is er een discussie in "walhalla" op Katendrecht tussen allochtonen en autochtonen!
*
Dat gaat alle problemen oplossen! *proest*
*
Het is de bedoeling dat moslim bezoekers met zonsondergang weer thuis zijn. Om te eten!
kindapaas | 29-05-17 | 06:31
Best wel een goede analyse!
Joop ( NPO ) rolt zoals extreem-links al wat decennia rolt, namelijk de boel zo modereren dat de de zon altijd schijnt in de heilstaat.
En dat zal steeds meer worden, daar al die antifa types elkaar natuurlijk ook nog eens gaan bestrijden. Zet 20 krakers , van Jole's en annefleurtjes bij elkaar en je hebt onmiddellijk een strijd om de macht.
Plus, na alle commotie om GS, komt Joop plots in wat columns voor als haatblog. Dus van Jole voelt de bui ook wel hangen.. Dus krijg je plots wat 'andere geluiden' te horen.
@Van Duyvenbode | 29-05-17 | 09:01
Juist Wegkijken uit angst voor oorlog, niet snappende dat het daardoor juist in de hand wordt gewerkt.
De reactie van Fatima PvdA die je wist dat zou komen. En dan jijbakken naar die paar duizend Christelijke jongeren die er nog in Nederland rondlopen
De policor bullshit is wel te begrijpen verder, komt allemaal door de angst voor geweld en burgeroorlog. Je weet, als je de islam tegen de haren instrijkt, krijg je meteen aanslagen, en wie weet een heuse burgeroorlog. Dus, omdat de meeste mensen geen oorlog willen, spreken ze met meel in mond - spreken de Nederlanders uit angst met couscous in de mond, en nemen ze dankbaar een gratis koran aan. Gewoon omdat ze schijt en schijt bang zijn, die Nederland, omdat ze maar één zoon hebben, en die willen ze niet verliezen. Vroeger hadden de europeanen nog hele grote gezinnen, 8, 10 kinderen. Toen had de islam geen schijn van kans gehad hier, de moslims zouden hier zonder pardon zijn afgeslacht.
rationeleburger | 29-05-17 | 08:32
Ha, toevallig je hier te treffen rationele. "Beste mevrouw Talbi", goed geschreven, complimenten daarvoor.
skoftig | 28-05-17 | 23:13
Ja die zandb is echt heel treurig. parasiteert alleen maar op reacties van anderen. Als je een mening hebt die hem niet welgevallig is kan je er donder op zeggen dat zandb weer met een van zijn dooddoeners komt. Maar zelfs bij Joop negeren ze die proleet al in 9 van de 10 gevallen.
Overigens is Joop echt het voorbeeld van een deugsite. Oogkleppen op, laat vooral geen meningen toe die niet stroken met hen wereldbeeld, en voor de bühne laten we wel even zien hoe ontzettend hard wij deugen. Vol op het orgel gaan tegen PVV/ Wilders/ Baudet. Maar dan wel op vakantie naar Turkije gaan ondanks het dictatoriaal, repressief en aan fascisme grenzend regime, want deugen is één ding maar dat mag natuurlijk geen impact op je eigen leven hebben. Zum kotzen.
@Dr_Johnson,
Ik deel uw ervaringen van a tot z. Random reacties die niet doorkomen wanneer je te kritisch bent, erg spijtig. Laatste tijd lijkt het wel wat meer mee te vallen overigens. :)
Hoe Links nl een burgeroorlog importeerde. Met dank aan de PvdA en groen links!!!
jules degrelle | 28-05-17 | 21:14
Mooie "bekentenis". Serieus. Er is niks mis mee. Je hoeft je niet te schamen voor je verleden als actief partijlid. Er had best plaats geweest voor een mooie sociaal-democratische partij. Ik kan best leven met een partij die staat voor de gewone werkende man. Maar je verhaal klopt. De PvdA heeft de agenda van Blair overgenomen. Neo-liberalisme light. Verraad van de werkende klasse. En anno 2017 profileert de partij zich door allochtone raadslieden die koste wat het kost de achterlijke uitgangspunten van de Islam goed praten. Islamisten zou ik ze niet willen noemen, maar facilitatoren zijn het wel. Nee, het spijt mij best om te zien, maar voor dit soort sociaal-democratie zie ik geen toekomst meer. Het is niet voor niets dat ze in heel Europa klappen krijgen.
@Bigi Bana Boy | 29-05-17 | 07:55
Ja. En je vraagt je ook af waarom iemand die in een multiculturele samenleving gelooft, nog op de PvdA en z'n islamitisch agenda zou moeten stemmen.
Want als er 1 religie totaal incompatibel is met een multiculturele samenleving, dan is het de islam.
Een religie die z'n regels op de hele samenleving wil afdwingen en daar zelfs een heel rechtssysteem voor heet opgetuigd, kan per definitie niet 'multicultureel' zijn.
Tjonge, jonge! Hou toch eens op over dat motorblok. We hebben een fatsoenlijke versnellingsbak nodig.
Ik stoorde mij vooral mateloos aan de lokale allochtone PvdA raadslieden uit Rotterdam die zich op de radio in alle bochten lulden om die postercampagne te veroordelen. Dat staat zo ver van alles waar die partij voor zou moeten staan af. Dat kefferige betweterige toontje van één van die vrouwelijke raadsleden. Goed praten wat islamitisch krom is. Ik luisterde er na en vroeg mij af waarom er ooit nog een autochtone Nederlander op die lui zou moeten stemmen.
Uiteindelijk zul je zien dat het motorblok met de PvdA in zee gaat. Want dat is wat de gevestigde orde het liefst heeft. Want dan kunnen alle baantjes waar nu nog PvdA mensen zitten gerechtvaardigd blijven. Toch is het lood om oud ijzer. Het probleem in Nederland is nog niet zozeer de tegenstelling links-rechts. Maar veel meer de tegenstelling nieuw-oud. De gevestigde orde heeft er alles voor over om hun macht te blijven behouden. Kijk maar naar de uitsluiting van de SP en de PVV en in het verleden de uitsluiting van Pim Fortuyn. Het is ze wat waard.
Stel je voor dat iedereen die zegt dat ie op de Joop reaguurt daar mee stopt.
Dan is Joop de helft van de reaguursels kwijt. Soort pollfucken 2.0 dus.
Ten eerste kom je niet door de linkse stasimoderator. Ben er zelf mee gestopt.
Ten tweede is het bord voor de kop te groot om te overtuigen.
Ten derde gun ik Jolo geen enkele vorm van succes met dit blog omdat hij het als rechtvaardiging ziet voor zijn ideeen.
Ten vierde. Dan krijgt de Joop net als de PvdA haar trekken thuis. Moreel failliet heeft een gezicht.
Disclaimer: juich niet te vroeg. CDA was bijna weg en kijk nu: samen met vvd en D66 in het motorblok. Pechtold heeft ooit op 3 zetels gestaan met D66.
Ik vond het top dat ie Seegers afmaakte. Gemalen poppestront met hun godjesideeen mogen opzouten, kerk en staat gescheiden, behalve als je Wassila kan wippen.
Het enige wat de PvdA nu nog kan doen is Sharon Dijksma nooit meer campagneleider maken. In elk zichzelf respecterend bedrijf wordt je na zo'n wanprestatie vriendelijk verzocht op te krassen. Zie daar hét probleem van de PvdA.
.
De oplossing is trouwens vrij simpel: verander de naam PvdA in Nieuwe Democraten en zet een type Marijnissen voor de groep. En maak niet een kroonprins van elitaire types als die vakbondsman Gijs de Jong die nu doorgeschoven wordt.
Overigens was die bewuste cartoon uitstekend.
Geeft precies weer hoe men zich voelt wanneer er in naam van hun allah weer eens een hele zwik onschuldige mensen zijn vermoord.
En allah vermoordt niet alleen onschuldige westerlingen, maar houdt nog het beestachtigst huis in eigen kring.
Deze reacties van PvdA-vertegenwoordigers bewijzen eens te meer dat de PvdA zich volkomen heeft losgezongen van de oorspronkelijke achterban en slechts nog bukwerk, kontlikkerij en ander paaiwerk levert richting immigranten(-kinderen).
Dat lukt mogelijk nog een beetje in de grotere steden, maar in de rest van het land(U weet wel, de wingebieden) valt de partij hiermee dood neer.
De PvdA wilde:
1 de biologisch-racistisch_politiek-correcte mengmensch creëren, samengesteld uit diversiteits_zaad_en_eitjes en onder leiding van een blank/Joodsche elite;
en tegelijkerijd:
2 gedwongen door de zelf gedicteerde richtlijnen alle ruimte geven aan de concurrerende Islam, die hetzelfde wil maar dan onder leiding van onderling ernstig verdeelde nationalistische (Iran, Turkije) en globalistische (overige Sunnis) moslims.
3 dit alles terwijl er een corporatistisch flits-kapitaal globalisme is ontstaan, ongrijpbaar voor overheden, religies en politieke partijen.
Het gevolg: Bedrijfsblind Linksch weet niet meer hoe het verder moet en het globalisme kent nu twee smaken: religieus globalisme en corporate globalisme die elkaar vroeg of laat op het slagveld gaan ontmoeten.
Een dergelijke partij met zo een intern tegenstijdige ideologische basis verdient het ten onder te gaan aan zijn eigen onbenul.
Partij van de Arbeid. Ze moeten zich doodschamen. Wat een verraad tegenover de arbeider! Fascisten!
Het blijft me verbazen hoe dit een partij van de NSB-ers is geworden.
@Saxofoon | 29-05-17 | 03:05
Zijn beide dochters hebben een niet moslim als man/vriend.
Aboutaleb's dochters mogen niet met een niet moslim! Ook hij wacht op en gelooft in het kalifaat Europa!? Sorry Abou, wat bekrompen! ik dacht dat u een wereldburger was. Uw dochters mogen dus ook niet vrij kiezen!?
Freedom is order. Zonder vrijheid is liefde onmogelijk.
Partij van de Armoede
Partij van de Allochtoon
Partij van de Achtelijke
Partij van de...
miko | 29-05-17 | 01:43
Ik ga die clip nog 10 keer kijken vanavond. Minstens.
Er is maar één PvdA succes; dat ze zichzelf aan het opheffen zijn! Haha
@Ongeblustekalk | 29-05-17 | 01:36
Het is kutmuziek en een dragqueen moet zich niet met eerbetonen aan vrouwen bezig houden. Beter laat hij zijn baard groeien en doet hij een gooi naar het songfestival.
miko | 29-05-17 | 01:33
Ja, geniet toch eens van de muziek.
We gaan morgen dood:https://www.weerplaza.nl/regenradar/24uur-regen-prognose/
Net weer eens gebanned van JOOP om dit onderwerp.
Toch al gauw m,n 200ste account daar, en dat alleen maar om rechtse meningen.
Kunnen ze niet zo goed tegen daar, en dat vind ik leuk.
Gerrit gordijnstok | 28-05-17 | 20:40
Wat een volharding. Ik was na mijn eerste ban (4 reaguursels oid) gelijk wel klaar met die linkse politiek correcte bende op Joop. Kom je als 'niet links' het debat opzoeken dan krijg je dus een ban als je hun hypocrisie aankaart. Toegegeven, ik was niet super genuanceerd, maar zeer mak in vergelijking met mijn retoriek op GS. Zelfs rekeninghoudend met hun tere lange politiek correcte tenen was het dus toch al vrij snel een ban lolz.
miko | 29-05-17 | 01:30
Die video is een eerbetoon aan vrouwen. Ik loop al een tijdje mee, maar dit is de beste muziekvideo die er is.
Geen mening, feit ;)
Bambambam.
@knutsel | 29-05-17 | 01:24
Ach misschien heeft hij dan eindelijk zijn grootmoedertje gevonden wat hij aan kan duwen. Zit hij daar voor een paar dagen.
Ik zou me niet meteen druk maken.
@Ongeblustekalk | 29-05-17 | 01:12
Hihi,
www.backstage7.de/artist_04/fergie/fer...
Caitlyn Jenner is volgens jouw ook errug goed te doen??
@Ongeblustekalk | 29-05-17 | 01:12
Dat is een omgebouwde en een slecht omgebouwde.
@Jan Dribbel | 29-05-17 | 01:13
Hij kwam de kogelbiefstuk brengen.
@knutsel | 29-05-17 | 01:10
Ach ja pech, komt in de beste families voor, dat je tijdens een barbie even afgelegd wordt.
@miko | 29-05-17 | 01:22 Hij zei altijd dat hij niet op vakantie ging. Behalve naar balkonië.
@knutsel | 29-05-17 | 00:06
Misschien is hij gewoon op vakantie.
Lewis Lewinsky | 29-05-17 | 01:07:
Koud word ik ervan.
BBQpolitie krijgt ineens een heel andere lading.
Lewis Lewinsky | 29-05-17 | 01:07
Neergekogeld op een barbeque.
Was de dader niet uitgenodigd?
knutsel | 29-05-17 | 01:05
Gewoon een banaantje in de broodbak duwen, deed mijn moeder ook.
Btw lekker wijf he, die Fergie.
@Lewis Lewinsky | 29-05-17 | 01:07 Shit ik durf echt niet te zeggen wat ik nu denk.
Fijne ramadan!
Hassan tijdens iftar doodvermoord in Ommoord.
www.ad.nl/rotterdam/man-doodgeschoten-...
OT maar Jan en Jan, de voorheen grappige jannen. Worden saai. Jan Dijkgraaf haalt nog steeds Slvana van stal om met zijn column te scoren en Jan Roos is bij de DDS gaan schrijven, over, ja nog steeds eigenlijk alleen maar over de onderwerpen van voor de verkiezingen. Iedereen weet nu wel hoe kut de Islam is en dat Sylvana, ja ehhh, ook gewoon haar best doet. Jan en Jan zijn niet gegroeid.
@Ongeblustekalk | 29-05-17 | 00:52 En tegen de zuidvruchten zeggen we zoals gewoonlijk: toedeledokie!
Alle partijen van het partijkartel hangen in principe een groot aantal sociaaldemocratische standpunten aan, dat is na de oorlog, nooit meer, zo gegroeid. Daarom is het ook een kartel geworden. Wensdenken, deugen, boete doen, zelfverloochening, wegkijken, polderen en maar geloven in die maakbare samenleving. Laten we hopen dat de ondergang van de pvda de totale ineenstorting van die verrotte doctrine inluidt.
Dr_Johnson | 29-05-17 | 00:48
Je hebt blijkbaar een hoop oud Joopzeer wat eruit moet, begrijpelijk. Interessanter, en veel kwalijker, is echter dat zo'n links gestuurd webblog algemeen geaccepteerd bestaansrecht heeft en velen niet zien hoe manipulatief en uiterst polariserend Jolo bezig is, en dat ook nog met ons belastingsgeld.
Dr_Johnson | 29-05-17 | 00:48:
Dus Cliff Clavin is niet zijn nick maar een perfecte omschrijving van zijn karakter.
Een goede nacht, Doc.
PvdA boos over een cartoon. O jee het was toch zo dikke bende met die erdo turken die omwonenden bedreigde en een filmploeg. We hebben een probleem in nl ook met hooligans. Los je niet op met thee drinken doe fase is wel voorbij
@Graaf van Egmont | 29-05-17 | 00:28
Uiteraard,dood aan de terroristen van IS.
charlie أنا شارلي
Dr_Johnson | 29-05-17 | 00:48
Tsja. Zoek een hobby.
knutsel | 29-05-17 | 00:45
En twee krentenbollen. Met roomboter.
miko | 29-05-17 | 00:38
Wat is er niet te snappen aan milf money?
www.youtube.com/watch?v=bsUWK-fixiA
klön | 28-05-17 | 23:59
Nou, nog één keer over de Joop, en dan hou ik erover op (en ga ik naar bed).
Het aardige is dat skoftig | 28-05-17 | 23:13 hierboven eea aardig samenvat. Ik merk dat hij/zij regelmatig Joop.nl bezoekt. Skoftig noemt in ieder geval de - laten we ze maar even noemen - Bende van Zeven (maar misschien is het wel een bende van 8, of 12):
"Cliff Clavin, Vuurrood, Zandb (die is echt erg, zie ik op de best reacties continu iets antwoorden als "oh ja, hoe bewijs je dat?"), Sonic, Piet de Geus, Tom Meijer, Frits Jansen, beheersen het blog"
Met deze lieden lag ik ook regelmatig in de clinch, waarbij ik wel moet aantekenen dat Piet de Geus heel vaak ook zeer redelijke/realistische opvattingen heeft, Tom Meijer zelden iets te melden heeft (meer iemand is van de korte "hit-and-run" opmerking), Frits Jansen zich verliest in allerlei "legalistic" haarkloverijen (hij zal wel een advocaatje oid zijn), Zandb inderdaad werkelijk nooit zelf een mening heeft, uitsluitend reageert op anderen), en de "primus inter pares" wat betreft leegheid, pedanterie, betweterigheid, en narcisme Cliff Clavin is (maar iedereen weet dat dit Frank Lenssen is).
Het is echt opvallend dat Lenssen werkelijk alles op Joop mag plempen wat er in zijn geborneerde brein opkomt. Dat heeft ermee te maken dat hij altijd tegen alles is wat op enigerlei wijze als "rechts" uitgelegd zou kunnen worden, en vóór alles wat links is en Jesse Klaver is.
Nou ja, ik ben er, zoals gezegd, al vanaf begin januari weg, maar voor mensen die daar regelmatig kwamen/komen, mijn oude nick daar was: Events, dear boy, events.
@Ongeblustekalk | 29-05-17 | 00:39 Je leest nu voor uit je whatsapp? Interessant!
klinkklaar | 29-05-17 | 00:11
Maarten 't Hart maakte in 1964 gehakt van religie. Was net op ned 2. www.eo.nl/gelovenprogramma/adieu-god/d...
Adieu God met Tijs Van Den Brink als de Michael Boogerd van de EO zwalkploeg 2017.
@klinkklaar | 29-05-17 | 00:11
Tegen de krib,.. jaja dat weet ik toevallig. Spreekwoorden goed uitspreken dat werd ons op school met de paplepel er in geslagen.
@LuckyGirl | 28-05-17 | 23:55
Ach ja die roepen zo vaak iets. Dikdoenerij, maar dat zijn we wel gewend van moslims, die blazen alles graag op!
@Mark_D_NL | 28-05-17 | 23:41
Gisteren nog met een dame de discussie gevoerd. De moeder van een maat van me. Ze is er een met een groot hart maar ook zo een die denkt dat religie in de grond goed is en dat de overheid zich daar best wat aan gelegen kan laten. Nou,daar was ik het niet mee eens.
Ik blijf dan beschaafd en dan vind ik het uiteindelijk best een leuke discussie. ik geloof zelfs dat ze er wat van opgestoken heeft! ;-)
Blijkbaar zijn de bandjes van de bakfiets opgepompt en de email instructies voor de opvang weer geregeld.
Geen gluten!
@Lewis Lewinsky | 29-05-17 | 00:32 Haha, dan denk je toch dat er vast een woord voor is om uiteindelijk weer terug te keren bij die droogkloterij :)
@Ongeblustekalk | 28-05-17 | 23:27
Je vergelijking raakt kant noch wal.Maar waarschijnlijk snap je dat ook al niet.
Wat ik me afvraag is of die optochten van te voren aangevraagd worden.
En aangekondigd bij de mensen die in die straten wonen.
Dit gaat zo veel verder dan provocatie, dit is gewoon angst inboezemen.
En gevoelens van afkeer en haat oproepen.
Dat is wat ik zou voelen als die roeptoeters door mijn straat zouden lopen.
Jan Dribbel | 29-05-17 | 00:33:
De verassing is dan wel maximaal.
Moet je die koppies dan eens zien.
Dat heet een valkuil met speren erin.
Lewis Lewinsky | 29-05-17 | 00:28
Een booby-trap, zoals in Rambo.
Is wel lastig te maken in geasfalteerd gebied.
@knutsel | 29-05-17 | 00:29
Ik moest daar best lang over denken :)
Lewis Lewinsky | 29-05-17 | 00:28:
In al die droefenis weet je toch weer een glimlach om mijn mond te toveren.
@Graaf van Egmont | 29-05-17 | 00:24
Zo is het. En de PvdA juicht dit toe.
Mark_D_NL | 29-05-17 | 00:26
Oh, ironie.
Ze hanteren humanere regels voor het slachten van dieren dan voor mensen.
@Mark_D_NL | 29-05-17 | 00:26
Jag!
@Lewis Lewinsky | 29-05-17 | 00:28 Lol. Dat wilde ik ook zeggen.
@LuckyGirl | 29-05-17 | 00:24
Dat heet een valkuil met speren erin.
LuckyGirl | 29-05-17 | 00:26
Maar wat waren de spreekkoren? Iets in de trant van: geen moslimterreur in ons fijne Engeland?
Ik denk dat het zoiets geweest moet zijn.
klinkklaar | 29-05-17 | 00:11
Kijk dan niet naar nieuwsuur. Ga porno kijken of de koelkast leeg zuipen.
Doe wat normale mensen doen, en die kijken geen npo.
Stel je niet aan, watje.
Lewis Lewinsky | 29-05-17 | 00:16
--
PVDA wenst u Halal geslacht beest - www.youtube.com/watch?v=-sexXw-gWw8
Lewis Lewinsky | 29-05-17 | 00:16:
Ik vermoed dat dit soort acties meer voor Brexit hebben gedaan dan de viswateren.
Waar zijn hooligans wanneer je ze nodig hebt?
Lewis Lewinsky | 29-05-17 | 00:16
Doet me een beetje denken aan de Orange Marches door Derry en Belfast. Uiteindelijk liepen en lopen die ook niet zonder rellen af.
Het moge duidelijk zijn dat de muzelmannen daar in de UK goed aan het provoceren zijn.
Lewis Lewinsky | 29-05-17 | 00:16:
Wat een gezellig feestje.
*off topic, hoe heet zo'n valkuil met speren ook al weer?*
@Graaf van Egmont | 29-05-17 | 00:17 Heau heau, je vergeet de boodschap. Wij zijn het schuld. Dat is het enige wat telt.
Ongeblustekalk | 29-05-17 | 00:17
Japans. Tsja.
Mark_D_NL | 29-05-17 | 00:11
Oude japanse meningen werden tot stof gemaakt door 2 atoombommen.
klinkklaar | 29-05-17 | 00:11
Een normale beweging bij pubers. Je moet je ergens tegen afzetten. Normaal zet je je af tegen je ouders. Maar dat zit niet in hun cultuur. Opa komt ze zelf de benen breken desnoods.
Dus dan zet je je maar af tegen Nederlanders die zo'n problemen hebben met moslim aanslagen.
De achterliggende gedachte is dus, zoals wij al vreesden, dat deze jongens geen enkel probleem hebben met moslim aanslagen. Komt de waarheid er dankzij de NPO toch aan het licht.
PvdA wenst u een fijne ramadanoptocht!
twitter.com/LVNancy/status/8689078584...
Enigszins of topic maar toch.
Net weer eens kokhalzend naar nieuwsuur zitten kijken.
Die lieve moslim jongeren zijn religieuzer dan hun ouders.
Dat komt volgens hen door de aanslagen en de PVV.
Door de aanslagen verwerpen ze hun geloof dus niet maar gaan ze vragen stellen en zich nog meer in de islam verdiepen. Toe maar.
Maar dat is geen probleem voor de integratie volgens hen zelf.
Ze vinden zichzelf oh zo Nederlands.
Maar geven tegelijkertijd toe dat ze zich EXPRES tegen ons afzetten met hun religie omdat wij problemen hebben met die aanslagen en dus logischerwijs met moslims.
Ze willen dus geen kritiek horen want dan zullen we het merken ook hoe moslim ze zijn.
We worden dus extra gestraft.
De kont in de krib gooien en vooral veel eisen stellen voor dat stink geloof van ze.
Maar nieuwsuur geeft ze alle ruimte om hun eenzijdige egoistische kijk op deze misstand vrijuit te promoten.
Geen kritische toon gehoord en een hoop beelden met kopvodden die onze steden vervuilen.
Ik kots op ze en walg van ze.
Dat hele nieuwsuur met hun moslim makkers.
Ongeblustekalk | 29-05-17 | 00:03
Lees Sun Tzu eens.
@Graaf van Egmont | 29-05-17 | 00:02 Yep. Ik vrees het ergste...
Mark_D_NL | 28-05-17 | 23:41
Ik ben niet geïnteresseerd in de mening van een nazi, mijn interesse zou dan zijn om ze kapot te maken.
Ga jij er maar mee praten.
knutsel | 28-05-17 | 23:47
Gek, ik vroeg me dat ongeveer een uur geleden ook af. Ik mis necrosis al een tijdje. Maar ja, ik zit natuurlijk niet 24 uur op GS.
Liet hij trouwens een maand of twee geleden niet doorschemeren dat hij ziek was? En daar verder niks over kwijt wilde?
PvdA, 't is me even ontschoten wat het ook al weer was.
@LuckyGirl | 28-05-17 | 23:57 Ghehe, ze hebben natuurlijk ook niet zoveel te lachen in dat kamp.
Dr_Johnson | 28-05-17 | 23:33
De Joop censureert tegen de klippen op. En dat heeft helemaal niets met taalgebruik te maken, maar met het willen verdraaien van de realiteit in hun imaginaire wereldbeeld. Wat ook typisch voor de Joop is, is als de boodschap niet bevalt overgaan op het aanvallen van de boodschapper i.p.v. op de inhoud. Zie die posterdiscussie. De Joop is een laffe, sturende Noord-Koreaanse website die echte discussie botweg censureert. Leve GS!
knutsel | 28-05-17 | 23:52:
Kijk, dáár moet je bij de Joop niet mee aankomen.
Hihi.
@LuckyGirl | 28-05-17 | 23:55
ROFLOL
Ze leren het nooit de lieden van de PvdA.
Past een poster niet in hun deugmodus dan gaat automatisch het vingertje omhoog.
Het woord realisme vinden ze bij de PvdA een besmet woord.
Lewis Lewinsky | 28-05-17 | 23:49:
Riep ISIS niet op om er deze ramadan een knalfuif van te maken?
@knutsel | 28-05-17 | 23:52
ROFLOL
@Lewis Lewinsky | 28-05-17 | 23:49 Een gaaf gedwongen huwelijk gewenst! Een zinderende zelfmoord gewenst! :)
Dr_Johnson | 28-05-17 | 23:33
Ik denk dat ze bij Joop ook "het groot woordenboek der GeenStijlse taal" hebben liggen.
Bij gebruik van woorden als aluhoedje gaan alle alarmbellen daar rinkelen.
Ik zou persoonlijk al de tyfus krijgen van wachten tot een comment erdoor is.
Ik hou van continuüm.
knutsel | 28-05-17 | 23:47
Vroeg ik me ook af.
@Graaf van Egmont | 28-05-17 | 23:47
Dat slaat de tweet waarin ze muzelmannen een fijne ramadan wensen.
Ben benieuwd wat ze schrijven als er hier stenigingen komen. Of onthoofdingen. Enfin, we zullen zien.
@Graaf van Egmont | 28-05-17 | 23:47 een fijne ramadan...
toetssteen | 28-05-17 | 23:33
Dan zijn we het met elkaar eens. Ik blijf wel krachttermen gebruiken omdat die er niet voor niets zijn.
Lewis Lewinsky | 28-05-17 | 23:45
Ik volg hem niet. Dit slaat op...?
@spanarchist | 28-05-17 | 23:39 Ach we hebben altijd GS nog.
Even iets heel anders, ik heb necrosis al een paar dagen niet meer gezien. Hij zal toch niet bezweken zijn door de hitte?
PvdA Rotterdam wenst iedereen die een radiologisch onderzoek gaat laten doen een fijne röntgenfotosessie!
toetssteen | 28-05-17 | 23:36,
Tja, morgen toch weer centjes verdienen voor het nieuwe kabinet.
Waarschijnlijk toch met Jesse "geld moet rollen" Klaver. Die echt gelooft dat geld aan bomen groeit.
Ongeblustekalk | 28-05-17 | 23:27
Ik zou dan wel weer geïnteresseerd zijn in de diepste gedachtes van een Bewaker bij Treblinka. Wil wel weten waarom hij bleef staan terwijl hij wist wat er gaande was. Gewoon volgzaam, of gehersenspoeld...
--
Zelfde soort vraag kan je stellen aan die extreem linkse moslim knufeelaars. Waarom blijven jullie een doctrine (een religie is het niet) verdedigen die aantoonbaar wreed is???
--
Een Moslim wegkijker is net zo slecht, of dom of gehersenspoeld, als die Treblinka bewakert.
knutsel | 28-05-17 | 23:23
Zelfcensuur dus. Als dat je ding is, succes.
Dandruff | 28-05-17 | 23:32
Mooie samenvatting. Ga zelf ook in horizontale pose.
@toetssteen | 28-05-17 | 23:27 Ik verwacht ook niet dat het al te lang duurt. :)
knutsel | 28-05-17 | 23:23
Sluip maar naar binnen er is niemand die dat beter kan dan jij.
LuckyGirl | 28-05-17 | 23:01
Ik ben hier ook inderdaad maar pas een maand of zo actief, en moet wennen aan bepaalde zaken, zoals "tegel" (weet nu dat dat "comment" is), bepaalde uitdrukkingen die nieuw voor me zijn (zoals: "ik heb kotsbeu van"), en grappige spelling (zoals: "kudt").
Ik was actief op Joop.nl, omdat ik dacht daar met mijn meningen voor wat frisse wind tussen al die politiek-correcten (lang niet allemaal overigens, hoor) te zorgen. Dat was ook wel zo, maar daar werden mijn comments (of tegels) regelmatig niet geplaatst (ze doen daar aan moderatie vooraf). Altijd zonder enige opgaaf van redenen; een enkele keer vermoedde ik wel wat het geweest zou kunnen zijn, maar echt, ik schold nooit, deed nooit aan zg ad hominems, maar viel af en toe wel scherp Joop columnisten (Han vd Horst bv) en policor reageerders aan. Tot ik begin januari een totaal warhoofd die daar af en toe een artikel schrijft, Mihai Martoiu Ticu, een "aluhoedje" noemde, en een permaban kreeg.
Nou ja, ik heb de indruk dat ze bij Joop wel wat andersdenkenden tolereren, maar het moeten er niet te veel worden. Zoiets.
Ongeblustekalk | 28-05-17 | 23:21
Waar beweer ik dat mijn mening de richting ende waarheid is? U maakt dat ervan.
Ik stel dat het moet gaan over een dialoog inzake meningen, maar bij een moderatie zoals op Joop een dialoog bij voorbaat een utopie is.
Overigens, zou het tot de mogelijkheden behoren dat u het schelden achterwege zou laten?
toetssteen | 28-05-17 | 23:15,
Klopt, als het om taalpuristen gaat is het wat anders.
miko | 28-05-17 | 23:17,
Daarom zei ik ook "sommigen".
Ongeblustekalk | 28-05-17 | 23:18,
Je beleefdste reactie van afgelopen maanden.
Dank!
Kun je overigens één (1) concreet voorbeeld geven van waar je me van beticht?
Niet?
Zullen we het welles/nietes dan maar overslaan?
Truste.
miko | 28-05-17 | 23:17
Met anti democratisch gespuis ga ik geen discussie aan, ik wijs ze alleen op hun fouten.
Je gaat toch ook geen vraag en antwoord spelletje aan met een Treblinka wachttoren nazi om erachter te komen wat zijn diepste zielsroerselen zijn en besef bij te brengen?
Dat doen we dus niet.
knutsel | 28-05-17 | 23:18
Ik had dat ook knutsel. Ik meende dat het op een zuiver economisch vraagstuk een dialoog aan te kunnen gaan. Nope. Ik was het oneens met Piet de Geus. Ik kon mijn weerwoord niet plaatsen en kreeg tevens een ban.
Ik gruw van harde taal en vloeken, dus......
Het Jole blog is een gesubsidieerde likdoorn.
@Ongeblustekalk | 28-05-17 | 23:16 Zie het als een uitdaging. Hoe zeg ik het zó dat ik niet bij voorbaat word gemodereerd en "fout tuig" het gaat zien zoals ik er tegenaan kijk.
skoftig | 28-05-17 | 23:13
Ach, sommigen reaguren ook nog onder wat aliassen. Kan Jole zijn zijn soepsudie for doing nothing behouden.
toetssteen | 28-05-17 | 23:05
Welke effect heeft jouw mening dan? Je merkt nu al dat het aan inflatie onderhevig kan zijn.
Het verschil tussen Geenstijl en Joop.NL is dat bij Geenstijl een bijdrage die te ver gaat wordt weggejorist, maar wel even een kans heeft, terwijl bij Joop.NL een mogelijk te ver gaande bijdrage zelden voorbij de censor komt (behalve wanneer die dient om een politiek correcte mening iets te geven om zich tegen af te zetten).
Joop.NL is eigenlijk "democratisch" op de hypocriete manier waarop D66 dat is: mooie woorden over vrijheid van meningsuiting, totdat die vrijheid leidt tot iets dat men niet "progressief" vindt.
@toetssteen | 28-05-17 | 23:11 Nou ik wil het in ieder geval wel eens proberen. Het moet toch te doorbreken zijn. Ik hang ook alleen maar op GS rond, waar de consensus over bepaalde onderwerpen ook nogal hoog is.
Dandruff | 28-05-17 | 22:58
Jij bent dezelfde die deze verwijten maakte, hypocriet stuk vreten.
Rommelende Onderbuik | 28-05-17 | 21:08
Er is iets waar socialisme bijna onverslaanbaar is: Iedereen doen geloven dat nivelleren het beste en eerlijkst is en dan zelf als machthebber het meeste opstrijken omdat het voor jou heel toevallig niet geldt.
@Ongeblustekalk | 28-05-17 | 22:26
Welke discussie?
@Dandruff | 28-05-17 | 22:58
Valt wel mee.
LuckyGirl | 28-05-17 | 23:01
Well, thanks anyway, girl!
knutsel | 28-05-17 | 23:01
Met moderatie vooraf preek je ook voor eigen parochie, omdat daar de moderators de dienst uitmaken.
Je mening hangt dus af van fout tuig, ik wil me daar niet mee inlaten.
Ben ik ouderwets in, is niet hip, maar fuck it.
Dandruff | 28-05-17 | 22:5
Iedereen maakt taalvauten ;). Vermits het niet al te lachwekkend wordt lees ik er overheen. Soms leg ik wel een paar korrels zout en dat is als een taalpurist iemand de maat neemt en zelf een paar oogverblindende taalfouten maakt.
Er zijn op Joop enkele zeer goede reageerders (de term reaguurders gebruiken ze daar nog niet). En ik zal wel gebiased zijn, maar alle reacties van kwaliteit zitten niet aan de linkerkant van het spectrum. De spoeling is er veel dunner dan hier en de top 7 reageerders kwa quantiteit: Cliff Clavin, Vuurrood, Zandb (die is echt erg, zie ik op de best reacties continu iets antwoorden als "oh ja, hoe bewijs je dat?"), Sonic, Piet de Geus, Tom Meijer, Frits Jansen, beheersen het blog (ongetwijfeld geholpen door chronische werkloosheid) en hebben nog een wereldbeeld waarvan ik al lang dacht dat het verdwenen was: iedereen rechts van D'66 is extreem-rechts, gevaarlijk en zou eigenlijk iets moeten overkomen, om het netjes te houden. De niet-linkse reacties daar zijn vaak inhoudelijk van hoger nivo dan hier wellicht omdat het "daar moet een piemol in" of "minder, minder, minder" of "ik ben zo ongelooflijk klaar met de Islam" ontbreekt. Maar ja, hier op GS kan ik meer lachen. Oh, en het mooiste is, dat er van bovengenoemde top 7 tegenwoordig klachten komen als "het zit hier vol met GS reageerders".
Bij de PvdA is de 3e generatie aan de macht -> zaak failliet , als bij veel familie bedrijven.
( excuus aan alle wel succesvolle 3e generatie familie bedrijven)
1e generatie - idealistisch , drive en een echt " product " - start en bouwt op .
2e generatie - minder idealistisch , gemakzuchtiger , routineus , neemt zaak over , zoekt klanten bij het verouderde " product ".
3e generatie - geen idealen , geen missie , zoekt carrière , stapt in de " lege huls ".
Heeft geen courant product meer -> gaat op zoek naar klanten en bedenkt er een product bij.
Alles draait om omzet , " marktaandeel" is de enige missie
.
De 3e generatie verraadt hierbij alles waarvoor vorige generaties gevochten hebben , zet oorspronkelijke doelstellingen aan de kant of draait die 180 graden om.
Maar dat is niet belangrijk het gaat niet meer om het doel , het gaat om de reis , de carrière , de baan , het salaris.
.
En zo raakte de PvdA van de arbeider aan de allochtoon.
knutsel | 28-05-17 | 23:01
De code op Joop is mee lullen. U weet wel: Wilders is een fascist, Baudet is een nazist en een rechtse extremist (voor een totaal Marxist die het basisinkomen (onbetaalbaar) een vreselijke persoon!
Vrije markt, lage belasting, zelf verantwoordelijk... . gruwelijk!
DS'70 was pas een goed alternatief voor de pvda. Echt.
Kreeg je ineens een contra reactie op de maakbare samenleving naar denken aan de zorgen voor het individu.
Resultaat: D66 rechters die het belang van de dader laten prevaleren boven het slachtoffer cq de samenleving.
Rood tuig was het en daar plukken we nu nog de vruchten van.
Ongeblustekalk | 28-05-17 | 22:56
Vandaar dat ik zeg: leve Geen Stijl.
Dat Joop een communistisch blog is behoeft geen toelichting. Als afgestudeerd econoom het beter willen weten dan een historicus, ban.
Ach, toen pootte ik het maar op DDS, waar de beroepsgek van Joop nu nog het azijnzuur zuigt.
Nu rellen en een politiemacht inclusief helicopter bij Bloemendaal aan zee. Waar de kansparels van Amsterdam eo. hun hoertjes, gejatte Audi's en Gucci tasjes showen onder het genot van dure flessen drank betaald met uw belasting centen, drugsgeld en plofkraakwinsten.
Met dank aan 40 jaar PvdA.
@Ongeblustekalk | 28-05-17 | 22:56 Je kunt het proberen, heb ik toevallig voor de eerste keer in 8 jaar ook geprobeerd, en verrek, het staat er nog. Komt niet helemaal uit de verf maar het begin is er. Nu zoeken naar de vorm waarin je dingen kan zeggen. Alleen voor eigen parochie preken schiet ook niet op.
Dr_Johnson | 28-05-17 | 22:49:
Omdat je een zwitsal bent (en een goede, naar mijn bescheiden mening) leg ik het je uit.
Je zal de eerste niet zijn wiens tegel wordt weggejorist zonder uitleg waarom (en over gebruik van emoji's vind je niets in de huisregels terug).
Wat ik al aangaf, zonde van een goede tegel.
Pvda heeft goede bestuurders het niet voor niets dat die andere partijen lopen janken dat ze mee moeten doen.
notalien | 28-05-17 | 22:44
Proest.
--
Die anderen partijen, Lees Ranzige Rutte en Cokehead Pechtold, willen de PVDA erbij omdat anders het EU gedreven script voor NL niet uitgevoerd kan worden. PVDA bestuurders zijn een vrij treurig zooitje Islam en EU slaven. Vies extreem links PVDA volk moet je op afstand houden.
Off-topic,
Wel jammer dat er sommigen menen hier een soort wedstrijd "ik ben slimmer dan jij", "ik maak geen spelfouten", "ik win elke discussie", etc van maken.
Dat lijkt me nog veel meer off-topic.
En volstrekt irrelevant in elke discussie.
Nehemia | 28-05-17 | 22:29
Maarre mijn zoon met zijn Chinese lady staan toch maar mooi op een foto. We houden wel van wat mengen.
Ik denk dat veel zaken prima mixen als het om IQ gaat. Hoe leuk die cultuurmarxisten het ook brengen, een duurzame relatie met een IQ verschil van 60 kunt u op uw rug schrijven. Persoonlijk denk ik dat bij 10 de marge ligt.
Dwang? Ow dat kan, maar ik denk niet dat zulks nogal haaks staat op 'baas in eigen buik'.
Maar ja, de jankies zijn nu happy met baas in eigen boerka.
toetssteen | 28-05-17 | 22:47
Mijn comment staat omdat gs niet vooraf modereert en niet fascistisch is maar gewoon huisregels kent. Dat heeft niets met een dialoog te maken. Ik zou nooit mijn mening kunnen geven op de Joop.
Gek, mensen zien van alles in die cartoon wat irrelevant is. ik mis: Ik zie turken als marionetten die bestuurd worden door een moskee.
Leer kijken mensen en trek geen voorbarige, niet ter zake doende, conclusies
Dit was ooit een droom van me; de laatste PvdA-er die het licht uit moet doen.
Maar met een SP, GL en D'66 die samen groter zijn dan de PvdA was, valt het allemaal toch wat tegen. Zeker met een VVD die ondanks haar rechtse praatjes in de paar weken voor de verkiezingen, na de formatie altijd vrij consequent PvdA-beleid voert.
Kennelijk moet de Nederlandse kiezer nog heel veel verder in de stront zakken voor ze begrijpen dat de gevestigde partijen allemaal dezelfde doelstelling hebben.
miff | 28-05-17 | 22:32
Lol, wat een wijsheid. Die kende ik nog niet maar het is de spijker op zijn kop!
Dr_Johnson | 28-05-17 | 22:49
Joris ziet dat ook wel, maar hij ziet ook een zwitsal. Dus denkt Joris: Ik zal het maar meteen even duidelijk maken.
Jan-Joris-Jaap-Joop | 28-05-17 | 22:39
Wij vinden jullie ook geinig. Ik wijs je er alleen maar op.
PVDA-ers moet je vernederen, ieder keer weer. Want PVDA-ers zijn bewezen minderwaardige mensen.
LuckyGirl | 28-05-17 | 22:46
O... verrek. Daar was ik me helemaal niet van bewust. Ik heb alleen die PvdA tweet hierboven gekoppiepeest omdat ik daar op reageer.
Dat zal zo'n "Joris" toch ook wel snappen?
Ongeblustekalk | 28-05-17 | 20:41
Wat u nu krijst is een perfect Joop comment. Een ander tracht een comment te plaatsen om een dialoog gaande te krijgen en de moderatie gooit de dialoog eruit.
Leve Geen Stijl!
Dr_Johnson | 28-05-17 | 22:41:
Dat gele wijsvingertje naar beneden gericht.
Emoji's worden soms weggejorist.
Probeer emoji's te vermijden in tegels, het zou zonde zijn als je bericht er straks niet meer staat.
Dr_Johnson | 28-05-17 | 22:28
Voor moslims is het dus walgelijk, snappie? Ik vind het ook gelul, maarja.
-weggejorist-
-weggejorist-
Zonde, ik vond die actie van Aboutaleb wel brutal " als die turken gekke bewegingen maken .. open fire". Pvda heeft goede bestuurders het niet voor niets dat die andere partijen lopen janken dat ze mee moeten doen.
Herstel - naar.
De PvdA haat de arbeider, wil alleen minzame NRC-intellectuelen en Volkskrant-, Joop-adepten om het diversiteitsevangelie mee te belijden.
die tante truus in het filmpje is de wortel van het kwaad. ze ziet er zo onschuldig uit, maar in feite is ze een buikspreekpop van mensen die het zogenaamd goed voor hebben met onze maatschappij. die is weg-met-ons-truus in levende lijve. haal de tondeuzes maar van zolder.
Die poster die moet gewoon vervangen worden. Zelfde poster, gewoon weer op de zelfde plek ophangen. Iedere dag weer. Tot de boodschap doordringt tot die botte moslimharses: Jouw zieke ideologie verandert niet onze wet.
Dr_Johnson | 28-05-17 | 22:28:
Het betreft een copy/paste, maar Joris wil emoji's nog wel eens bestraffen.
LuckyGirl | 28-05-17 | 22:37
Sorry, I don't get you. Wat bedoel je?
Is het overigens geen ideetje dat GeenStijl zelf polls gaat houden onder pak 'm beet tienduizend geënquêteerden net als EenVandaag dat doet. Uiteraard wel onder een representatieve afspiegeling van de bevolking. Waarom de suggestie? Omdat we denk ik aan alle kanten belazerd worden en de uitslagen die worden opgedreund door de totempaal van de NPO en haar cronies simpelweg niet kloppen en dat we daarnaast het recht hebben om ernstig te twijfelen aan die uitlagen. Als je kijkt na de beerput van MH17 wordt het wel verrekte lastig om ze nog te geloven.
LuckyGirl | 28-05-17 | 22:08
Tsja, je kent dat vast wel, als je op een verjaardag bent en dat links gespuis grote problemen gaan terug redeneren naar een enkel individu en daar een waarde aan hangen.
Totaal niet relevant.
Bij Joop moet in de kop van een artikel de woorden: racisme of discriminatie of xenofobie of islamofobie of rechts-extremist staan.
Anders wordt het niet geplaatst.
Ongeblustekalk | 28-05-17 | 22:26
Wij zijn niet uitgeluld. Wen daar maar aan! We vinden jou gewoon geinig maar hebben desalnietemin medelijden met je. Het kan immers niet fijn zijn: Je probeert wat en het lukt niet! Jij denkt groot en toch lachen ze jou gewoon uit!
Dr_Johnson | 28-05-17 | 22:28:
Het betreft een copy/paste, maar Joris wil emoji's nog wel eens bestraffen.
Zover ik heb kunnen nagaan zijn veel moslims er inmiddels achter dat de PVDA een atheïstische agenda er op na houdt,verder is de islam net als andere religies geneigd eerder een rechtse dan een linkse koers te willen varen.
watergeus | 28-05-17 | 22:18:
Ga ergens anders lopen flyeren.
Ik heb een tijdje op Joop.nl rond gekeken. Wat een compleet andere wereld is dat. Het gaat er daar allang niet meer om wat er gezegd wordt, maar wie het zegt. Ik krijg daar ook de indruk dat het politieke spectrum rechts van de PvdA slechts door bruinhemden, zwarthemden en ander gespuis bewoond wordt.
Dirk III | 28-05-17 | 21:03
Daar is een uitdrukking voor:
Wie jong is en liberaal stemt is harteloos, wie oud is en links stemt is zijn verstand kwijt.
Van Duyvenbode | 28-05-17 | 22:19
Linkse hydra, goed dat je dat even aanstipt. Een wrat, die stip je ook aan.
Ik denk dat de socialistische medusa het probleem is, met die giftige slangen uit dr hoofd. Afhakken deed Perseus.
Als je de muzelman echt piswoest wil maken is hem confronteren met een poster waarop Fatima met een blanke man zoent. Utopische luchtfietserij van JOOP natuurlijk. Pas als de blanke man de schaar in zijn snikkel heeft gezet en in een djellaba loopt beginnen de onderhandelingen pas. Epic fail. Alahu Akbar nog aan toe.
"Met een walgelijke cartoon wil #Leefbaar mensen tegen elkaar opjutten. Ons tegengeluid wordt breed gedeeld! Zie hier de straatreportage "
Walgelijk? De gustibus non est disputandum, natuurlijk, maar:
1. Ik stel vast dat hier nergens de profeet (vzmh) wordt afgebeeld, dus er is geen enkele reden voor moslims om naar aanleiding hiervan aanslagen te gaan plegen.
2. Die kwaadaardig kijkende moslims met die rode vlaggen lijken m.i. toch als twee druppels water op die vlagzwaaiende Turken op de Erasmusbrug vorige zomer, die journalisten geboden op te pleuren.
Dus ach.....
Jan-Joris-Jaap-Joop | 28-05-17 | 21:57
miko | 28-05-17 | 22:03
Verder nog argumenten dames, of zijn jullie gewoon uitgeluld?
De pvda naar nul zetels, dat zou mooi zijn. Maar daarmee is slechts één kop van de linkse hydra afgehakt; en anderen steken juist weer de kop op. Waar is Herakles als je hem nodig hebt?
De aarde is een plaats van verderf geworden. In 1957 reeds aangezegd: www.berthadudde.net/Register/REG.6/BD....
Wat jammer nou voor die Fascisco van Jole!
Een fijne ramadan. lol.
eriksweet | 28-05-17 | 21:55
Wat nog erger is, het barst van de pvda'ers op gemeentehuizen, provinciehizen, ministeries
universiteiten, scholen etc. Het aantal burgemeesters staat ook allang niet meer verhouding tot.
Kortom je komt ze steeds weer hinderlijk tegen bij de (semi-) overheid. In groten getale.
Snel die afspiegeling graag.
Fatima Talbi is natuurlijk bang dat alle posters worden vernield.
Zoals vele, zo niet alle posters die Nederlandse normen en waarden propageren.
Dat is ook meteen de reden waarom we dit soort posters van de VVD, PvdA, D'66, GL enzovoort niet hoeven te verwachten.
Goed bedacht van Leefbaar, een strategische meesterzet.
Iedereen die de vrije partnerkeuze niet helemaal, en dus voor iedereen en altijd onderschrijft, is afkomstig uit een primitieve, racistische, en discriminerende cultuur. Elke politiek die dat verdedigt is even slecht.
Dat geldt voor iedereen.
Dat gaat altijd op.
Daar hoeft niets aan genuanceerd te worden.
Beschaafd is vrije partnerkeuze.
Onbeschaafd is huwelijksdwang, bruidsschat, en 'familie-eer'. (en nog wel wat meer bezwaren)
Soms komt men een PvdA woordvoerder in Rotterdam tegen, die telkens weer opnieuw meent, 'n nuance bij dit zwart-witte onderscheid te kunnen maken op basis van eh, niks. (behalve natuurlijk om 't cliëntelisme; het acceptabel willen blijven voor de primitieve op-de-PvdA-stemmers)
De geestelijke daklozen onder hen gaan zich dan beroepen op een bruidsschat, of de familie-eer als tegenargument.
Oh, 'dus' als er een bruidsschat is afgesproken, 'dan' zou huwelijksdwang dus weer wel bespreekbaar als vergoeding voor de gedane 'investering' in 'n kind (?), of oh, als de familie-eer gered moet worden (?); want wat zullen de buren, de imam of de geslaagde tante's en ooms er wel niet van vinden (?), dan zou het de liefde voor iemand verbieden weer wel in orde zijn? (lees: word jij maar lekker ongelukkig met de aan jou opgelegde echtgenoot, dochter, want dan is onze eer, en de schone schijn, en de stem op de PvdA in Rotterdam gered)
Maar er is hierover heus geen misverstand hoor.
Iedereen met liefde en beschaving begrijpt dit: vrije partnerkeuze wél; en huwelijksdwang nooit.
En omdat de dwaallichten in deze wereld bij de PvdA in Rotterdam dan toch nog menen, 'iets terug te moeten zeggen', richten ze zich tactisch op de 'politieke' motieven van de politieke tegenpartij; die van de boodschapper 'Leefbaar'. Maar hé: dat is Hollandse directheid; dat is het beestje bij de naam noemen; dan kun je er niet meer onderuit draaien, als 'n primitieve wegkijker bij aangedaan leed; welkom in Nederland. Hoe je je gedraagt; dat is ook politiek en daar word je op aangesproken en bekritiseerd.
Maar het is telkens weer die kleine Hitler-logica van de PvdA op het schoolpleintje; "Maar juf, hij heeft iets lelijks over islam en huwelijksdwang gezegd, dus hoef ik geen kritiek te krijgen; en moet alleen hij maar straf krijgen".
Lieve mensen; hieraan kun je de griezels en de engerdjes herkennen: want de wereld is soms heerlijk overzichtelijk te verdelen tussen primitief-barbaars en beschaafd-menselijk: iedereen die niét altijd en helemaal voor vrije partnerkeuze is; is een despoot en dictator.
Die PvdA-engerdjes zijn racistisch.
Die PvdA-griezels zijn verachtelijk discriminerend.
Die horen eigenlijk niet in Nederland thuis, want ze bedreigen niet alleen het geluk van hun eigen kinderen, maar ook die van de andere kinderen.
Dat geldt voor hen 'allemaal'. Wat ze ook zeggen. Het zijn gewoon in-en-in slechte mensen.
Er bestaan ook primitieve enge Nederlanders van voor de verkokering in Nederland, maar de meeste ellende over huwelijksdwang komt van de primitieve importmensen. Helaas. En dat moet duidelijk gezegd worden, ookal vindt de PvdA in Rotterdam van niet; want *respect* voor de meest achtelijke cultuuruitingen; want *racistisch anti-wit tot op het bot*. Wij, de beschaafde blanke Nederlanders, zien helder waar de racisten zitten.
PvdA hier ,PvdA daar... Het zijn de aanhangers van een partij die de koers bepalen. Het verlies van de PvdA betekent gewoon winst voor de volgende club.
Nederlanders zijn nu eenmaal slapjanussen
@Ongeblustekalk | 28-05-17 | 21:48
Grappig dat niemand jou een topreaguurder noemt dan, Bangeklikmuis.
Het probleem van de PvdA is dat ze begonnen om hun idealen te verwezenlijken, maar toen ze eenmaal de macht hadden werd het behouden van de macht belangrijker dan het verwezenlijken van hun idealen. Liever bestrijden ze de andere politieke partijen (Leefbaar Rotterdam en zo) dan dat ze gezamenlijk hun idealen proberen te verwezenlijken. En waar 2 honden vechten om 1 been gaat de 3de er mee heen. En dat is DENK in dit geval.
@Ongeblustekalk | 28-05-17 | 21:46
Je bent gewoon een schijtlijster die liever niet de discussie aangaat met mensen die het helemaal niet met je eens zijn. Je bent zelfs geen toetsenbordheld je bent een bangeklikmuis.
Ongeblustekalk | 28-05-17 | 21:48
*Ik ... moet wel zeggen dat de laatste tijd de topreaguurders niets winnen qua discussie van me.*
Jij zit jezelf wel hoog hè? Maar laat mij jou iets vertellen: "Jij lult loos, dom en zet jezelf voor schut!" Werkelijk waar pompeuze zeurtrien dat jij daar eentje bent! En nu geef ik jou een schot voor open doel dat jij toch gaat missen: "Hé doe eens inhoudelijk JJJJ! Jij bent niet zoals ik want ik ben beter!" Sneu.
Fatima Talbi geeft een interessante inkijk in het gutmensch-denken.
Het is volgens haar een goede poster maar van de verkeerde partij.
Omdat die partij politieke munt wil slaan uit de boodschap van die poster.
Ze toont daarmee aan moreel en intellectueel kapot te zijn.
Moreel kapot omdat de poster zegt wat hij zegt, ongeacht welke partij hem op laat hangen.
Intellectueel kapot omdat ELKE poster tot doel heeft een boodschap over te brengen in het voordeel van de gene die de poster op laat hangen.
Ik heb ook weer eens kunnen genieten van de verwarring onder enkele Joop reageerders:
-verkrachting is ook een vorm van keuze-onvrijheid
-uithuwelijken is niet per se vrijheidsbeperkend
-Leefbaar moet ook voor lgbthq'ers en katholieke meisjes posters maken anders is het discriminatie
Ik heb persoonlijk nog nooit iets opgepikt over een NL jongen die liefdesverdriet had om een islamitisch meisje dat niet met hem om mag gaan.
Die hoofddoek is, zo vermoed ik, een geweldig voorbehoedsmiddel.
Er is een hele duidelijke reden voor dat er geen promotiecampagne nodig is voor omgang tussen (meestal blonde) NL meisjes en moslim jongens.
De vraag is dus:
Is er sprake van een vooroordeel als het vooroordeel klopt?
pvda verdwijnt misschien voorgoed maar de sukkels die er al die jaren op gestemd hebben zijn er nog steeds
Aboutaleb zei eens in een interview dat zijn dochter niet met een Hollander lees, niet islamiet thuis hoefde te komen. Zegt genoeg voor mij en al die kaaskoppen maar denken dat hij zo tolerant is, niet dus. Kan ie wel een goeie burgemeester om zijn, maar dat smetje blijft aan hem hangen. Didi wordt te werk gesteld bij een afvalverwerker en ziedaar de mega aftakeling van de partij van de achterkamertjes. En zo gaat de club plucheklevers naar de filistijnen en terecht.
Altijd goed wanneer er "degelijk" onderzoek gedaan wordt.
Wol | 28-05-17 | 21:45
Politieke partijen zeggen wat ze denken dat hun stemvee goedkeurt. Daar hoef je helemaal geen oorzaak aan te koppelen gebaseerd op gevolglijk denken.
Zo simpel is het.
Ik dacht dat het de AEX was in 2018, nadat de pleuris uitbreekt in China.
miko | 28-05-17 | 21:40
Ik heb geen pretenties, die nep Drent wel. Moet wel zeggen dat de laatste tijd de topreaguurders niets winnen qua discussie van me, geen sterk punt van mij eerder falen van hen.
Het fundament mevrouw, dat is verrot en dan win je niet.
@JoopRe | 28-05-17 | 21:21
Zo werkt propaganda dus niet. Dan zouden dus juist de rabiaat schreeuwende rechtsmensen aan het woord laten en dat laten merken.
Men zou zorgen dat juist de meer rustige en genuanceerde rechtse opmerkingen er uit worden geknikkerd en de 'tokkie' opmerkingen er in houd. Zo dat ze kunnen zeggen: Kijk,dat is nu rechts!
miko | 28-05-17 | 21:16
Fijn zo een ontwijkend antwoord. Ik wil niets te maken hebben met argumenten op joop en ook de reacties die gemodereerd zijn hebben geen waarde omdat ze door de ballotage zijn gekomen van gespuis. Dus je leest dan iets dat nep is.
Iemand in nood of in een staat van afglijden richting de ondergang een trap na geven is misschien niet zo netjes, maar waarom, in vredesnaam, moet je als politieke partij die een seculiere, open samenleving voorstaat een specifieke religie een fijne religieuze beleving toewensen? Je hoeft niet een Moslim fijne Ramadan, een Christen zalig Pasen, een Communist daverende Dag van de Arbeid, een Jood een Prettig Pesach of juichend Yom Kippoer, een Hindoe Happy Holi en een Boeddist Verlicht Nirvana toe te wensen, toch?
|
Dat je dan in Nederland nog mensen een Vrolijk Kerstfeest of Pasen toewenst, omdat dat hier nou eenmaal enkele eeuwen in de mode was, na enthousiast bekeren en ombrengen van de heidense autochtonen en omkappen van hun heilige bomen... Maar je kunt het ook gewoon allemaal aan private beslissingen overlaten. Privaat je islamitische, christelijke, joodse, hindoeïstische, boeddistische of whatever dagen vieren. Op een christelijke school, een islamitische, joodse of wat dan ook, geldt gewoon die traditie. Bevalt het niet ga je naar een andere of openbare.
|
Verder moet eenieder het zelf weten hoor. Alle bevindelijke moslims veel hongerige, dorstige dagen van loeihete Ramadan en je dan hypocriet volproppen na zonsondergang toegewenst... Misschien een beetje water bij de islamitische, non-alcoholische druivensap doen? God is barmhartig en genadevol, zeg je zelf. Dat je op hete dagen minstens een beetje water drinkt kan vast wel door de beugel. Sinds wanneer is Deus überhaupt je Diëtist?
Rommelende Onderbuik | 28-05-17 | 21:08
Wanneer je socialisme een soort van gematigde vorm van marxisme noemt en dat niet onderbouwt, heeft de rest van jou relaas geen waarde. Dan stop ik met lezen.
En het tweede deel van mijn bewering, daar ben je het dan wel mee eens?
Gelukkig voor de pvda bestaat de npo nog. Landelijk toch wel goed voor een zetelje of 8 in de 2e kamer hierdoor.
@Ongeblustekalk | 28-05-17 | 21:00
Je wil toch niet zeggen dat jij bij de 20% hoort?
@Rommelende Onderbuik | 28-05-17 | 21:17
Leer eens linken.
Het electoraat van de PvdA is grotendeels Mohammedaans die vertel je de waarheid niet die moet je op je laten stemmen door keihard te deugen. Kan jou het aan je harige anus jeuken dat je Nederland het liefst de vernieling in helpt om te blijven plakken op het pluche.
Even wat anders.
Is het trouwens niet eens tijd die Timmerfrans weer uit Brussel terug te halen ?
.
Wordt zo langzamerhand een beetje gênant ,tweede man van de EU
(for what its worth ) afkomstig van een - zo goed als- niet meer bestaande Nederlandse politieke partij.
Een partij kunstmatig in leven gehouden aan het beademings apparaat van de P.O.
.
Als het kon zou ik zeggen dat de EU een beetje een ongeloofwaardig karakter krijgt.
Stormageddon | 28-05-17 | 21:06
Ach die vorm, je kan er nietszeggende tieteltjes mee krijgen.
10 september 2001 belt. Of er nog wat naïviteit in de aanbieding is.
Weet trouwens niet of het Russisch fake nieuws is, maar ik heb vernomen dat deze diversiteitscampagne wordt omarmd door de PvdA.
Zozeer zelfs dat hun eigen omroepen de VARA samen met de Nieuwe Maan een persiflage gaan maken op Adam zoekt Eva.
In de gecombineerde zendtijd van de VARA en de Nieuwe Maan, komt Mohammed zoekt z'n Harem op de buis. En dat allemaal naakt op een eiland. Nou dat zal wat worden.
Inge de Bruin moet wel van het eiland af en de VARA is binnen de eigen gelederen op zoek naar dochters van 12 jaar oud die mee willen doen aan een proefuitzending.
-
Ben benieuwd, maar ach alles voor de diversiteit in het zenderpakket.
PvdA is de eerste elite partij die door haar kiezers is afgerekend. Ruttje is de volgende.
funkyd | 28-05-17 | 21:23
Ook alleen maar omdat hun target demografie nieuwe clanpartijen heeft om uit te kiezen.
Er zijn nog helaas heel veel roomwitte tata's die Groen(s)links en D666 stemmen. Deze policor clubs, de opvolgers van de PvdA, zullen het regentenpluche overnemen. Lood om oud ijzer natuurlijk.
Geen paniek, de diversiteits posters zijn al verwijderd door aanhangers van de diversiteitspartij Denk.
-
Via een of andere troela van de PvdA Fatima Talbi -waarschijnlijk een Rotterdamse diversiteitsmanager- krijgen we uitleg. Ik snap nu gelijk waarom een diversiteitsmanager zoveel moet verdienen. Pooh, wat ingewikkeld zeg om iets duidelijk te maken.
Dat is overigens vaak zo met logische dingen verdraaien naar je eigen werkelijkheidje, kijk maar naar die intellectuele Volkskrant zwabberverhalen. Daarin blijft de olifant in de kamer altijd buiten schot en dat is op zich best knap.
PvdA is de eerste elite partij die door haar kiezers is afgerekend. Ruttje is de volgende.
Goed als de pvda zou verdwijnen, alleen jammer dat het alternatief nog een stukje extremer is.
De eerste poster, die waarop een zoenende moslima, is al gesloopt. Moslims pikken dit soort plaatjes niet!
Dat de PvdA marginaal zal worden is duidelijk. Maar ik hoor niemand waarschuwen voor "denk". Die gaat héél groot worden in de grote steden, daarop gaan de moslims stemmen! In R.dam gaat ook leefbaar deze omwenteling niet keren! Ook Amsterdam-Den Haad en Utrecht zullen door moslim partijen worden overgenomen. De strijd is verloren, beste mensen! De islam voelt en ruikt de zege!
Tenzij de Nederlandse bevolking zich hiertegen gaat verzetten! En dát zie ik nog niet gebeuren.......!
@ Miko: vermoedelijk weet jij niet hoe propaganda werkt. Bij Joop.NL weten ze heel goed dat hun links correecte mening overtuigender overkomt als die een paar tegengeluidjes weet te overstommen, dus af en toe laten ze wat rechtse geluiden door, enkel om de in hun ogen correcte meningen meer legitimiteit te geven.
-weggejorist-
@Ongeblustekalk | 28-05-17 | 21:03
Tja, hier worden comments er naderhand af geflikkerd vaak voor iemand ze kan lezen. die moderatie vooraf is kutter dat is waar. het enige wat ik wilde zeggen is dat er daar wel degelijk discussie is. En ik vind het af en toe wel grappig om naïeve linkserts op hun mail te zien gaan.
@JoopRe | 28-05-17 | 21:12
Klopt,maar ze laten er genoeg andere door.
Jarenlang lid geweest van de PvdA. Toen de A nog de A van Arbeiders was. Ook lid van Vara. Deur aan deur gelopen, posters opgehangen, geflyerd, ,eegedaan met discussies en vergaderingen, 1 mei bijeenkomsten enz enz
In de jaren 90 zag ik ze afglijden naar de partij van de Macht. VVD aanhangwagen, alles inleveren om maar mee te mogen doen, liberalisering, privatisering, globalisering...
En nu is het Partij van de Allah geworden. Erger nog dat Islamisatie is zelfislamisering. Weg vrijheden, weg Nederland, weg veiligheid, hallo Sharia
de zoenende moslima met een christen is alweer gesloopt: www.telegraaf.nl/tv/opmerkelijk/282563... welke tering grieks orthodoxe tering Fin zou dat hebben gedaan?
@ Miko, je hebt wel gelijk dat er op Joop.NL wel wat repliek is, maar het moet dan wel eerst langs een censor. Misschien kijkt die enkel naar schuttingtaal; misschien haalt die "rechtse" meningen er uit. Vermoedelijk weet enkel de opperste soviet van VARA/PvdA dat.
De PvdA is de partij van de wederopbouw. Het land lijkt me nu wel een beetje opgebouwd, dus kunnen ze wat mij betreft opgeheven worden.
Wanneer zal die historische vraag dan eindelijk gesteld kunnen worden: PVDA, wat was dat ook alweer? 2030? 2050? Uit het collectieve geheugen gewist, zeg maar, net zoals de nieuwe generatie geen idee heeft wat een kwartje of een rijksdaalder is.
Ongeblustekalk | 28-05-17 | 20:48
Ben het niet helemaal met u eens.
Socialisme is een soort gematigde vorm van marxisme.
Marxisme is misbruikt en dan krijg je Stalinisme en Maoisme. Dan komen fascitoide stromingen om de hoek kijken, zij het wat meer pragmatisch dan een ideologisch fascitoide stroom als het Islamisme.
In principe is oorspronkelijke Marxisme niet nationalistisch. Marxisme krijgt in Nederland een slechte naam door semi-intellectuelen die aan de UvA les wilden geven. In principe beschreef Marx op briljante wijze op lokaal/nationaal niveau in het klein, precies de problemen die we nu ondervinden met globalisering.
Gecombineerd met automatisering en robotica moeten we uitkijken voor globale Verelendung!
Sociaal democraten hebben ten tijde van de industriele revolutie getemperd... Neolibelaren hebben weer wat op het gaspedaal getrapt. Het zou ze beide partijden sieren als ze nu gezamenlijk met een antwoord kwamen op heden ten daagse problemen.
Vroeger stonden ze ergens voor, de liberalen en de socialisten. De een beschermde ze de gewone man. De ander zij vrijheden.
Nu gaat het om baantjes en eigen belang, en spelen ze het geopolitieke spel mee zonder enige rekenschap voor burger en vaderland.
Vroeger wisten mensen wel raad met dit soort lieden. Er zijn betere mensen om minder gesneuveld.
nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_de_geb...
miko | 28-05-17 | 20:57
Dit was natuurlijk een cynisch pvda comment? ;)
@Ongeblustekalk | 28-05-17 | 21:00
Omdat je "ik vind" met dt schrijft.
Het zijn vaak kinderen die net stemrecht hebben die op GL stemmen of PvdA. Na een paar jaar studeren is dat al een gepasseerd station en stemmen ze nooit meer GL maar maken sommigen de overstap naar VVD of D66.
Na 4 tot 8 jaar werken is dat dan ook voorbij en zullen de meesten 'guur' rechts gaan stemmen. Noem het voortschrijdend inzicht.
Dus wil je GL en de PVDA definitief uitschakelen dan moet je ze in het hart treffen en dat is een totaal verbod op politiek in de lesstof net zoals religie nooit in onderwijs plaats zou mogen hebben. Het verziekt de kinderen die van toeters nog blazen weten.
Al die leraren die in mijn tijd ook GL of PvdA aangingen en alle kids die richting in duwden. Het is een schande.
miko | 28-05-17 | 20:56
Dat is geen antwoord op mijn vraag, lieve miko. Ik heb het niet over eenzijdigheid, maar over moderatie vooraf.
Die reacties op joop zijn niets waard omdat ze goedgekeurd zijn door de moderatie, vooraf! Wat begrijp je daar niet aan.
Op GS valt veel af te dingen, maar dat soort geintjes flikken ze niet!
Dan zal er wel een PvdA'er burgemeester van de eurogroep blijven ...
Stormageddon | 28-05-17 | 20:52
Wat maakt jou zo verheven dan om de meerderheid van de reaguurders hier debiel te vinden? Ik vind dat juist van de minderheid, de quasi intelligente reacties, omdat ik het fundament verrot vindt. Daar kan je de klok op gelijk zetten.
Vertel eens, waarom ben jij zo verheven vergeleken bij de rest of vergeleken bij mij, want ik voel me aangesproken met mijn 5 jaar vwo.
Fijne ramadan, die onnozelen hebben niet in de gaten dat zij met het suikerfeest op het offerblok liggen.
-weggejorist-
@Ongeblustekalk | 28-05-17 | 20:41
Trouwens, mijn maatjes hier? ik ken niemand en niemand kent mij dus maatjes? Mwoah, niet heus dus.
@Stormageddon | 28-05-17 | 20:52
Het is slechts Jolofobie. Kenmerkend voor linkse luchtfietsers in een desintegrerende samenleving ten gevolge van globalisering.
Ik heb het weer gedaan... Ik heb op de JOOP link geklikt.
Frustratie en walging vechten voor de eerste plaats
@JoopRe | 28-05-17 | 20:38
Lees eens een stukje, genoeg repliek daar.
@Ongeblustekalk | 28-05-17 | 20:41
Ik reaguur niet op veel plaatsen en wachten op moderatie duurt me te lang. Maar dat de discussies daar eenzijdig is niet waar.
@Kaas de Vies | 28-05-17 | 20:12, Wat Kaas zegt! En leve divisie Kralingen!
Joop reaguurders in opperste verwarring. Want ja, goede boodschap, foute boodschapper met foute intenties, en ook best wel een beet racistisch maar niemand kan uitleggen waarom (omdat het dat niet is). Toch wel mooi hoor, daar op joop. Ik lees de domheid daar toch steeds vaker met intens genoegen. De wet van Lucas is zeker niet beperkt tot GS. Bij de jolobode geldt die evengoed. 80% is debiel. Minstens.
*1946 PvdA +2017
Rust zacht.
Kusjes, Greet.
In Rotterdam stemt de ene helft op DENK en de anderen helft op de PVV/Leefbaar denk ik. Dus zal inderdaad niet veel stemmen voor de PvdA opleveren.
Islamisme is ook socialisme is fascisme, mensen blijven dom stemmen als duwen op een waterbed. Het komt toch weer omhoog.
Zeker na de invoering van stemrecht voor vrouwen is socialisme als plaag in het Westen en de import van de Islam die daarmee samenhangt een zekerheid.
Misschien hè... komt het doordat de traditionele doelgroep van de PvdA uitsterft en er een nieuwe doelgroep(DENK) voor in de plaats komt...
Arbeiders verenigt u!!!: tegen de PvdA, de partij die u verraden heeft aan alles wat u niet bent: globalisten, moslims, kunstsubsidiesponsen, drammillenials etc.
Nonkel Frituur | 28-05-17 | 20:34
www.nu.nl/wetenschap/4638258/naakte-mo...
Nivelleren is een feest, hoorde ik ooit een groot verliezer zeggen.
Dat er maar geen splinter mag overblijven van deze club.
Kijkend naar een cynische afbeelding van Erdo-/Islamo-fascisten: "Waarom zou je er bang voor zijn"
Nou, omdat je voor je het weet 23.000 jihadisten in je land hebt: www.thetimes.co.uk/article/huge-scale...
Schrijf de PvdA nooit af. Ze zitten in de haarvaten van de maatschappij. Ook GL en D66 waren op sterven na dood. Nog niet zo heel lang geleden. De kiezer is - helaas - wispelturig.
@Bigi Bana Boy | 28-05-17 | 20:13
Een beetje meer nationale sociaal-democratie, dat zat de PvdA nu aan het hoofd van de tafel die rare Peggold uit te lachen.
miko | 28-05-17 | 20:34
Moderatie vooraf is fascisme, dat heeft niets met een discussie te maken. Jij wedt dus op meerdere paarden, zullen je maatjes leuk vinden hier. Of zijn die ook al compleet de weg kwijt?
Net weer eens gebanned van JOOP om dit onderwerp.
Toch al gauw m,n 200ste account daar, en dat alleen maar om rechtse meningen.
Kunnen ze niet zo goed tegen daar, en dat vind ik leuk.
@ Miko: Discussie op Joop.nl? Dat is het soort discussie zoals die in het verleden toegestaan werd binnen de communistische partij van de Soviet Unie: een verkeerd woord en je bent in de Goelag. Vindt je het geen teken aan de want dat je bijdrage op Joop.NL pas wordt geplaatst als de censor van die website er naar gekeken heeft?
@Ongeblustekalk | 28-05-17 | 20:17
Op de Joop is er wel een discussie in plaats van de circle jerks die hier vaak plaatsvinden.
Bij ons is Vasten de 40-dagentijd voor Pasen. Dat is onze traditie. En nu zoek ik naar een Pvda'er die ons dit jaar een mooie Vasten gewenst heeft.
@ Bigi Bana Boy | 28-05-17 | 20:13
Dat! En natuurlijk het bestuurlijke dat er met de jaren is in geslopen. Noem het partijkartel, noem het biefstuksocialisme, noem het Frans Timmermans, maar het is natuurlijk een onvergeeflijke weeffout voor een arbeiderspartij.
Bigi Bana Boy | 28-05-17 | 20:13
Net zo min dat anderen jou vergeven ooit een stem uitgebracht te hebben voor gezinshereniging. Zo zie je maar wat idealen kunnen opleveren.
Vond die posters van vrije partnerkeuze prima. Op degenen na die wel een gelukkig huwelijk gearrangeerd gekregen hebben, hoeveel vrouwen zitten niet doodongelukkig thuis opgesloten in een huwelijk die zelfs worden geslagen?
En wanneer er een shariarechtbank bij komt kijken is dat er 1 in Engeland, waar maar liefst 90% van de mannen in het gelijk worden gesteld voor het slaan van hun vrouw, want zogenaamd ongehoorzaam. Laat de PvdA zich dáár eens druk over maken!
Knap hoe een telg uit de fam. Asscher de aantallen van de hunnie voor de tweede maal tot een absoluut dieptepunt weet te decimeren. De mix van machtsbeluste welbespraakte ijdelheid, politieke correctheid en een onbegrensde naïeviteit blijkt een gevaarlijke mix voor de eigen achterban.
Ook de voorloper van de PvdA, de SDAP, had de arbeidersklasse allang verraden. In Amsterdam houden ze nog steeds Berlage, Wibout en De Miranda in ere, voor het gemak vergetend dat die lieden sympathiseerden met Stalin, terwijl ze zelf hun centen allang binnen hadden en ze begonnen de detailhandel te nationaliseren.
@Professor Superhirn | 28-05-17 | 20:24
Je bent nog mild.
*iets met hersenen schreeuwt met zingnede vrouwen erbij*
Ondeugdelijk Links dat er van langs krijgt
altijd ende immer vermaekelijck
Lolzor, Rotterdam dat is die stad die zoveel gelijkenis heeft met Amsterdam. Van oudsher arbeiderssteden met mensen die sociaal stemden ofwel PvdA. Als dank heeft PvdA een beleid gevoerd waarbij er heel veel buitenlanders in die steden moesten komen wonen en zijn de oorspronkelijke inwoners en hun nazaten verdrongen naar dorpen en steden rondom. Nu kotsen die buitenlanders de PvdA allemaal uit.Bedankt hoor PvdA.
een debat of gesprek beginnen, kruip maar lekker weer in je zouttank
Ik vind het eigenlijk wel zielig voor de PvdA.
Zo genaaid door Rutte die ze volledig de rekening van het kontneuk-akkoord liet betalen.
Dijsseldrol die de perfecte usefull idiot was in de crisis en voor de EU.
Idealistisch in hun hemd gezet door Denk.
Verscheurd door een strijd tussen een gladde popi-manager (lolo) en een verwarde, intellectuele activist (didi).
En als een van je beste bewindslieden een vetklep uit de provincie is met nauwelijks een mavo-diploma op zak, dan weet je het wel.
Tijd om een kruis te slaan.
McMarx | 28-05-17 | 20:20
Ja, onbegrijpelijk he? Politieke correctheid tast kennelijk het netvlies als eerste aan. Alsof de drager van de ziekte oogkleppen op heeft.
Wat was dat ook weer PvdA. Oh het is in Rotterdam? Dan gok ik op Pim Voortuins Democratische Alliantie.
De allochtonen hebben nu een eigen partij en dus is de PVDA overbodig,copgeruimd staat netjes.
@Professor Superhirn | 28-05-17 | 20:18
"kon" wel maar ze deden het niet.
Sociaaldemocratie is een nuttig verschijnsel in ons land. Maar met de PvdA heeft verraad een gezicht gekregen. Bij gebrek aan alternatief heeft het decennia door kunnen etteren.
Liever nog DENK dan de back stabbers van de PvdA (of GroenLinks).
PvdA is al jaren niet meer voor de arbeiders, daarom falen ze hard.
@Bigi Bana Boy | 28-05-17 | 20:13
"Het verraad van de arbeidersklasse"
Dat is zeker zo. Behalve dan die van een bepaalde migratieachtergrond. 2 zetels schat ik in.
De PvdA was slechts de eerste trap van de islamitische Saturn V richting de halve maan. Zojuist afgeworpen, klaar voor verbranding in de atmosfeer. Dat kon heel Nederland al twintig jaar zien aankomen.
Ik begrijp dat het poster van "moslima zoent witte man" nu stuk is.
Prima. dan nu tijd voor het volgende poster:
.
Homo moslim man zoent hunkige afro-NL man.
Is ook een keuze in NL ook in NL, toch?
Alvast bedankt. Freedom rules!
Zie die tegen reacties op joop. Wat willen mensen daarmee bereiken, PvdA stemvee overhalen of zichzelf horen lullen?
Het tweede.
Klaar als een klontje (suiker).
PvdA, zo veel wegkijken doe je ons niet na!
-weggejorist-
Die lui doen alles om in het pluche te blijven zitten, dus niet verwonderlijk dat ze hun ziel aan die achterlijke Mo verkopen.
Niks mis met sociaal-democratie maar de PvdA moet verdwijnen. Ik zal geen traan om ze laten. Het verraad van de arbeidersklasse, het neo-liberalisme en het zwichten voor de islam vergeef ik ze niet.
Kom we gaan ze helpen met slogans.
PvdA, want elke stad kan wel een beetje waanzin gebruiken!
Stem PvdA, want laten we wel wezen u bent een racist!
Hou je kop! Accepteer de steun! Denk niet na! Stem PvdA, Inshallah!
Zelfs de panelen hier blijven leeg voor de pvda.
REAGEER OOK