Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kijk. Zo ziet een meisjesmoordenaar eruit

Goedemorgen allemaal. Dit is 'm. Salman Abadi de bakvismoordenaar. Je mag het misschien niet zeggen, maar buurtbewoners melden aan The Sun dat meneer Abadi een groot fan van Manchester United was. Tevens woonde hij nog bij z'n ouders en was ie gestopt met een studie business and management aan de Salford University. Meer onbelangrijke details, zoals het feit dat Abadi islamtische gebeden prevelend over straat liep en hij regelmatig naar Libië (en waarschijnlijk Syrië) reisde, leest u bij de Britse sensatiepers.

Reaguursels

Inloggen

Verklaar dan eens waarom ruim 99.9% van de moslims GEEN terroristen zijn?

En misschien is het productiever om te zoeken naar iets waar we WEL iets aan kunnen doen. Het feit dat die mensen moslim zijn, doe je niks aan. En tenzij je alle moslims het land uit wilt schoppen en geen enkele moslim meer het land in wilt laten, heb je toch met moslims te maken.

Kennelijk is er een reden dat een kleine groep moslims radicaliseert. Als we weten wat dat is, kunnen we dat weghalen. Dat bedoel ik met voedingsbodem, infantiele kutteklapper.
Nietvoordekat | 25-05-17 | 10:40

Tsja, dat jij de olifant in de kamer niet ziet wil niet zeggen dat anderen daar ook niet toe in staat zijn.
En mensen die niet in staat zijn om olifanten in kamers te onderscheiden zijn nu eenmaal sukkels.
Maar ik zal het simpel proberen uit te leggen, zodat jij het ook kunt begrijpen.

Moslims zijn een excellent voorbeeld van een volslagen achterlijke macho stammencultuur, en hun primaire drijfveer is de islam.
De islam is een gewelddadige ideologie die de volgers er van aanzet tot terroristische daden gericht tegen andersdenkenden, en de achterlijke macho stammencultuur van die volgers verschaft vervolgens de veilige basis van waaruit moslim extremisten kunnen opereren.
De islam is verder ook nog eens extreem conservatief; veranderingen zijn simpelweg niet toegestaan, en de straf die staat op poging tot verandering is de dood.
De oorzaak van het probleem is dus de islam, en niets anders dan de islam.
En het enige effectieve middel, buiten genocide, om de guerrilla oorlog die de moslims momenteel tegen de niet islamitische wereld voeren te beëindigen, is dus inderdaad de islam te verbieden, en elke moslim die vervolgens niet bereid is ex-moslim te worden terug naar de zandbak te transporteren.

Ravian | 26-05-17 | 01:21

Sjefke7807 | 24-05-17 | 18:47
Wederom: dit soort dingen staan ook in de Bijbel. Da's ook geen fris boek.

En ik geloof niet in boeken verbieden. Zo vind ik bijvoorbeeld ook dat Mein Kampf vrij verkrijgbaar moet zijn, ten eerste omdat het verkondigen van een mening verbieden die mening meer draagkracht geeft, ten tweede omdat het een document met significant historische waarde is, en ten derde omdat dat verbod op het verkopen van Mein Kampf in het tijdperk van het internet zo ongeveer de grootste grap is die je je kunt voorstellen. Boeken verbieden doen we hier niet.

Ik ben een realist. Dat er hier een probleem is, moge duidelijk zijn, en dan moet je dus op zoek naar oplossingen. Een complete genocide van alle moslims is één zo'n oplossing, maar wellicht overreageren we dan een beetje. Boeken verbieden gaat nooit werken, evenals het belijden van de islam - nog afgezien van het issue dat we in dit lan de vrijheid van godsdienst hebben. Daarnaast heb ik totaal geen probleem met 99.9% van alle moslims. Het zijn de ploflims waar ik een probleem mee heb. Om je dan op alle moslims te focussen heeft gewoon geen zin.

Nietvoordekat | 25-05-17 | 10:49

Lewis Lewinsky | 24-05-17 | 15:52
Je ziet echt totaal geen verschil tussen een compleet land dat bestuurd wordt door iemand die op geweld uit is, en een klein groepje extremisten met wie het overgrote gedeelte van elk land waar ze zitten niks mee te maken wil hebben? Kom op zeg, Lewis. Appels met peren vergelijken is onder jouw niveau.

Wegkijker, nee. Ik zoek oplossingen. En betweter? Nou ja, misschien wel. Als voorbij de dooddoener "alles is de schuld van de islam" kijken en het probleem daadwerkelijk proberen te doorgronden een eigenschap is die bij een betweter hoort, dan ben ik met plezier een betweter. Liever dat dan een ignoramus.

Nietvoordekat | 25-05-17 | 10:44

Ravian | 25-05-17 | 02:35
Verklaar dan eens waarom ruim 99.9% van de moslims GEEN terroristen zijn?

En misschien is het productiever om te zoeken naar iets waar we WEL iets aan kunnen doen. Het feit dat die mensen moslim zijn, doe je niks aan. En tenzij je alle moslims het land uit wilt schoppen en geen enkele moslim meer het land in wilt laten, heb je toch met moslims te maken.

Kennelijk is er een reden dat een kleine groep moslims radicaliseert. Als we weten wat dat is, kunnen we dat weghalen. Dat bedoel ik met voedingsbodem, infantiele kutteklapper.

Nietvoordekat | 25-05-17 | 10:40

De persoonlijke en vooral egoïstische motivatie van deze kansenparel zit weer in zijn levensbeschouwing gebakken:
www.answering-islam.org/Dutch/arlandso...
.
Verspreid deze kennis op dat niemand nog kan blijven beweren 'van niets geweten' te hebben zonder uitgelachen te worden.

Takki Yah | 25-05-17 | 03:24

De oplossingen die nodig zijn wil NL en de rest vd wereld niet uitvoeren. Zie ook de recente verkiezingen in FR, NL en ook DUI.
onverantwoord hard | 24-05-17 | 19:49

Als we in een democratie leefden zou je gelijk hebben.
Helaas leven we in een systeem waar het kiesvee zorgvuldig geïndoctrineerd is en gemanipuleerd wordt door de politiek correcte elite.
Schijn democratie noem je zo iets.

Ravian | 25-05-17 | 02:41

Terrorisme versla je niet met haat en nijd. Als dat wel zo zou zijn, zou het makkelijk zat zijn. Terrorisme versla je door de voedingsbodem van terrorisme weg te halen. En dat zien mensen als u kennelijk weer niet. Leuk dat je boos wordt en alle moslims het land uit wilt, of een boek wilt verbieden, of de bouw van nieuwe moskees wilt verbieden, of weet ik veel wat, maar daar ligt het probleem van terrorisme niet.
Nietvoordekat | 24-05-17 | 15:16

De voedingsbodem van dit terrorisme is de islam sukkel.

Ravian | 25-05-17 | 02:35

of schieten kinderen af op een eilandje.
De Koreaanse Slet | 24-05-17 | 13:35

Je kunt het maar niet laten hè.
Tijd dat ze jou, gehuld in pek en veren, van dit weblog jagen.

Ravian | 25-05-17 | 02:32

De overheid faalt flink in deze zaak.
Aanslagpleger reisde naar Lybië voor een terroristen training. Kwam terug. Was totaal veranderd wat velen was opgevallen, was een gelovige fanaat geworden maar niemand die hem oppakte..
.
Totaly wrong, big fail.
.
Alles wat op en neer reist, een jurk draagt, moslim baarc heeft, de Koran bij zich heeft,etc, etc, dienen minimaal 1 jaar in quarantaine geplaatst te worden.
Bij twijfel niet vrij laten, nooit.
Moneytron | 24-05-17 | 11:42

Het probleem is gewoon dat er momenteel honderdduizenden, zo niet miljoenen, van dit soort klootzakken in Europa rondlopen, zijn er gewoon te veel om preventief op te sluiten of “in de gaten” te houden.
Daarom word het ook tijd om de hele bende gewoon op te pakken en de EU uit te knikkeren.
Nood breekt wet, zeker als onze eigen existentie op het spel staat.

Ravian | 25-05-17 | 02:26

verwarde man,in de val gelokt en geradicaliseerd, moeilijke jeugd, oorlogstrauma, werd in de gaten gehouden door de veiligheidsdiensten nummer 134

verzetsman | 25-05-17 | 01:57

Gelukkig stuurt Trump veel medicijnen(wapens) naar de zandbak.Ze zullen zichzelf uitroeien en betalen er ook nog voor de losers.

tegenalles | 25-05-17 | 01:21

Wie had dat nu kunnen denken?

Takki Yah | 24-05-17 | 23:48

Hoe kunnen mensen toch zo ontzettend slecht worden? De duivel waar we vroeger bang voor werden gemaakt is hier niets bij vergeleken. Hoe kan iemand zo ontzettend slecht zijn, kleine kinderen vermoorden, en dan nog denken dat hij het goed doet?

Rest In Privacy | 24-05-17 | 23:26

Nietvoordekat | 24-05-17 | 09:57
Ik ben het helemaal met u eens. Zeg wél in alle media, dat het een moslimextremistische loser was, maar laat zijn naam achterwege en laat een foto van een aap of een varken zien (stuk intelligenter dan die figuren zelf). Mensen onderschatten hoezeer dit soort mensachtigen leven op gevoelens van eer. Familie van dit soort moordenaars wordt in die kringen geëerd en krijgt soms zelfs geld toegeschoven. Gewoon geen namen noemen (maar vooral wél bekend maken dat hun bijelkaargeveegde restjes aan de varkens zullen worden gevoerd). Als jonge terroristen-to-be weten dat ze geen naamsbekendheid krijgen en geen eer, zullen ze misschien nog een keer nadenken voor ze zoiets achterlijks doen.

wazakzegguh | 24-05-17 | 20:18

De oplossingen die nodig zijn wil NL en de rest vd wereld niet uitvoeren. Zie ook de recente verkiezingen in FR, NL en ook DUI. Oftewel het wordt niet opgelost en er gaat niks veranderen. Wat rest is zo doorgaan.
Dat wil zeggen jaarlijks diverse aanslagen op concerten, boulevards, stations, kerstmarkten, etc
Men is geschokt, dader is dit en dat, stilte minuten en tocht hier en daar, wegkijken, deugen, boos zijn, 690 reaguursels. Steeds hetzelfde.
Bali was in 2002. Madrid 2004. Londen 2005.
Het is nu 2017.
En nog steeds blazen moslims zich regelmatig en plein public op.
Er komt echt geen punt dat 'men' het zat is.
Ook niet als het in NL knalt. Zeker niet.
Het is voortaan gewoon hopen dat het jou of je geliefden niet overkomt.
Meer niet.

onverantwoord hard | 24-05-17 | 19:49

-weggejorist-

De_ontwarrende_man | 24-05-17 | 19:46

-weggejorist-

De_ontwarrende_man | 24-05-17 | 19:44

@De Koreaanse Slet | 24-05-17 | 14:57
Dat jij zo foutloos kan typen, zo diep als jij met je harses in de grond zit, geflankeerd door oogkleppen. jij bent toch die gast die het aantal radicale moslims becijfert als, als ik me niet vergis, 0,05% van het totaal? Vraag je eens een keer af wie hier de domme idioot is.

De_ontwarrende_man | 24-05-17 | 19:42

Eerste gedachte toen ik de foto bovenaan zag: "Verrek, dat is Filemon"

Paininthebutt | 24-05-17 | 19:40

@ dihydrogenmonoxide | 24-05-17 | 10:43 Hoezo beide niet leuk. Ik zou gelijk tekenen voor de-islamisering en remigratie, liefst zo snel mogelijk. En ik denk de meerderheid van de Nederlanders met mij.

Franker | 24-05-17 | 19:33

@Nietvoordekat | 24-05-17 | 15:16
Met mensen als u bedoel ik mensen die het plaatje wel een stuk zien maar zich niet in kunnen denken dat er mensen zijn die écht voor dit soort idealen wil sterven etc.. Dát bedoel ik. En niet dat u minderwaardig bent.

Verder heb ik niet zo de behoefte aan stoer doen. Ik heb ze wel degelijk gelezen maar bedoelde met die laatste de Sira danwel Sunnah ($%^& spelchecker). Wat de Koran is weet iedereen. De Hadith is een verhandeling van de letterlijke orale traditie van de woorden en daden van Mohammed. De Sira of Sunnah (de spelling van dit woord varieert nogal eens. Vandaar dat de spelchecker er de nek over brak.) is iets vergelijkbaars; de verbale transcripties van de leringen, daden en gezegden, zwijgende goedkeuring danwel afkeuring van de profeet Mohammed. Wat ik wil is dat mensen zich gaan verdiepen in de materie zodat we daarna met een afdoende oplossing kunnen komen. Zo doormodderen gaat geheid ellende opleveren en dat heeft niets te maken met dat ik kwaad zou worden maar met oorzaak en gevolg.

Die vergelijking met de Bijbel gaat niet op. Die fout wordt zo vaak gemaakt. Het verschil is, is dat de Koran als het onveranderlijke woord van God, dírect aan Mohammed overgeleverd via een engel wordt gezien. Waar dus niet aan getoornd kan worden. Terwijl er van de Bijbel duidelijk is dat het niet alleen over diverse schrijvers, maar ook nog eens over diverse tijdspannes gaat. En bij een aantal dingen kun je jezelf afvragen of ze wel überhaupt gebeurd zijn. Die "kleine minderheid" waarop u doelt is helemaal zo klein niet. Er is geen "gematigde" Islam, net zomin als je een beetje zwanger kunt zijn. De Islam is voor de moslim veel méér als zomaar een geloof. Hun hele identiteit hangt er vanaf. Daarom is het ook altijd; moslim eerst, dan het land van herkomst etc..

Als u de voedingsbodem in het geval van de Islam wilt weg halen zult u dus de gehele Koran, Hadith, Sira in de ban moeten doen. Er staat letterlijk hoe de dingen dienen te geschieden qua Kafir/ Kuffar, oorlogsvoering etc.. In dit geval is er geen "easy way out". Of we dealen er nú mee, of we gaan daar down the road nog heel erg veel spijt van krijgen. De tekens hangen niet langer aan de muur maar staan breeduit midden in de kamer.

Het enige waar u en ik het eens over zijn is de demografische tijdbom. Die tikt steeds luider en sneller. En de ontwikkeling daarvan is niet lineair maar exponentieel. En nu ga ik een hapje eten...

Sjefke7807 | 24-05-17 | 18:47

Hier zie je het resultaat van inteelt en religie. Het enige verschil met de westerse wereld is, dat inteelt steeds minder voorkomt.

Maar als we nu eens afspreken dat zulke gasten een bom maken, met een bootje de Noordzee opgaan, dat er een camera met een livestream erop wordt gezet en dat ze zich daar opblazen.

Heeft die persoon zijn punt gemaakt en niemand heeft er verder last van.

jezusisonzin | 24-05-17 | 17:42

Het was zo te zien een relnicht. Wat voor een 72 maagden krijgt zij dan?

P.redgleuf | 24-05-17 | 16:55

Jongeren zouden verplicht moeten worden om een cursus dood zijn te volgen. Dat is niet zo leuk als het door je geloof wordt voorgesteld. Je hebt geen lichaam meer. Dus je ziet voor je geestesoog wel 72 maagden, maar je hebt geen pik meer. Dat is vervelend maar gelukkig heb je ook geen testosteron meer, dus dat laat je verder koud. Je kan niet meer naar de moskee en het theehuis is gesloten. Je wordt niet vereerd maar veracht omdat je veel minder slachtoffers hebt gemaakt dan je vredesleraren van je hadden verwacht. De hemel waar je denkt te zijn is een zwarte donkere leegte waar jij de enige bent. Maar gelukkig is dat maar tijdelijk want het wolkje bewustzijn dat je nog bent dooft langzaam maar zeker uit terwijl jij wanhopig om verlossing smeekt bij een god die je woedend verwijt dat niet hij, maar linkse leugenaars op Aarde dat boek hebben gevuld met haat. En net voordat je bewustzijn voor eeuwig en altijd uitdooft zie je je moeder om je huilen terwijl je haar niet kan vertellen hoe geweldig je je voelt.

Nivelleermarionet | 24-05-17 | 16:42

@Don Bomgordello | 24-05-17 | 11:12
Kan. Kan ook zijn dat Abedi aan haar gevraagd heeft om even op zijn rugzak te letten, en dat hij er vervolgens vandoor is gegaan.

Ik hoop dat de pliessie dna-onderzoek doet.

Lewis Lewinsky | 24-05-17 | 16:31

@Nietvoordekat | 24-05-17 | 15:16
Wegkijker, tevens betweter, dat ben je. Dus volgens jou hebben de Amerikanen het helemaal fout gedaan. Ze hadden de voedingsbodem voor het nazisme weg moeten halen in plaats van ons met geweld te bevrijden. Mallerd!
*verbied terreur, verbied islam*

Lewis Lewinsky | 24-05-17 | 15:52

Abadi? Niks Abadi. Abedi! De naam is Abedi, Salman Abedi. In stukken, niet in vrede.

Ezelsbruggetje. Bijna dezelfde achternaam als het moslimhulpje van Hillary heeft: Huma Abedin. Maar dan zonder de laatste letter.

Lewis Lewinsky | 24-05-17 | 15:46

Sjefke7807 | 24-05-17 | 13:25
"mensen als u", zeg je. Wat voor soort mensen is dat dan? Verlicht me even, want kennelijk weet jij iets wat ik niet weet.

Je zegt dat je de Koran gelezen hebt, evenals de Hadith en de Soera. Dat doet mij denken dat je die helemaal niet gelezen hebt, en maar een beetje stoer loopt te doen. Als je je er ook maar een klein beetje in had verdiept, had je namelijk geweten dat een Soera een hoofdstuk uit de Koran is. En als je naar anonieme erkenning loopt te zoeken op het internet, zorg dan op z'n minst dat je een klein beetje geloofwaardig liegt.

Dat er mensen zijn die zich uit volle overgave opblazen, lijkt me logisch. Da's namelijk best een commitment, jezelf opblazen. Niet iets waar je later nog op terug kunt komen, laten we het zo even zeggen.

Als je de letter van de Koran er op naleest, is het een vuig naar kutboek inderdaad. Ik heb ze zelf niet gelezen (maar een paar Soera's, zoals het Zwaardenvers, en een paar andere quotes), maar dat er enorm veel haat in staat moge duidelijk zijn. Evenals in de Bijbel, trouwens. En kennelijk is er een reden dat christenen zich wel in kunnen houden en een kleine minderheid van alle moslims niet. Het overgrote gedeelte van de moslims wel, echter, en als je kijkt naar de doelstellingen van die kleine minderheid, dan is het om die grote meerderheid van de moslims te isoleren en op die manier te laten radicaliseren. Omdat mensen die geïsoleerd zijn van de samenleving, die alleen in hun eigen subcultuur rondhangen, nou eenmaal sneller radicaliseren.

Terrorisme versla je niet met haat en nijd. Als dat wel zo zou zijn, zou het makkelijk zat zijn. Terrorisme versla je door de voedingsbodem van terrorisme weg te halen. En dat zien mensen als u kennelijk weer niet. Leuk dat je boos wordt en alle moslims het land uit wilt, of een boek wilt verbieden, of de bouw van nieuwe moskees wilt verbieden, of weet ik veel wat, maar daar ligt het probleem van terrorisme niet.

Nu, als je het hebt over langetermijn demografische ontwikkelingen, dan heb je me aan je kant. Als je kijkt naar letterlijk elk land waar een meerderheid moslim is, en naar elk land waar moslims een kleine minderheid zijn, dan wordt het snel genoeg duidelijk dat je niet in een land wilt wonen waar een meerderheid moslim is. En dat voorkomen lijkt me een groot goed.

Nietvoordekat | 24-05-17 | 15:16

@Nietvoordekat | 24-05-17 | 09:57
Helemaal mee eens. Wij westerlingen denken dat we hen aan de schandpaal nagelen, voor hen is dit een soort bevestiging van hun 'goede' daad. Hoe groter de ophef in de media, hoe meer hun naam vervloekt wordt door ons, des te meer heilige maagden in het paradijs.

Niet de naam noemen, geen foto laten zien. Dat is het ergste wat je ze (postuum) kan aandoen.

Verder kun je dan meteen omgekeerd onderzoek doen. Als de naam tóch ergens opduikt, kun je meteen zien wie er van wist...

Joost Maghetweten | 24-05-17 | 15:04

Schweinchen Dick | 24-05-17 | 14:43

Weer een reden waarom internet gevaarlijk is voor domme mensen. Ja. Jij. Idioot.

De Koreaanse Slet | 24-05-17 | 14:57

WatZalIkErvanZeggen | 24-05-17 | 14:30

Narcistische Psychopaten zijn overal. Eentje is president van Amerika.

De Koreaanse Slet | 24-05-17 | 14:56

En de PvdA, GroenLinks, SP, Partij voor de Dieren, D'66, DENK, Artikel 1 van Sylvana Simons etc. zagen dat het goed was. We dronken een glas, deden een plas en hun mantra blijft. Islam is vrede en we mogen niet iedereen over een kam scheren.

Schweinchen Dick | 24-05-17 | 14:33

@De Koreaanse Slet | 24-05-17 | 13:35
Die jongen was blijkbaar helemaal zo achterlijk nog niet. Kon goede opleiding volgen, zag er vanaf en ging naar moslimmië om daar de fijne kneepjes van mensen op zo'n bruut mogelijke manier om zeep te helpen te leren. Terwijl iedereen weet waar die lui (IS) voor staan en wat voor mensonterende shit ze uitvoeren. Dan ga je dus volledig bewust die kant op...
Hoewel het verleidelijk is om zoiets toe te schrijven aan geestesziekte is het toch vooral een ISLAM probleem. Andere bevolkingsgroepen doen zulke dingen niet... Af en toe heb je in de VS een gek maar dat hele land is afwijkend. In onze maatschappij komt het gevaar van de ISLAM (en van links...)
Ligt voor de hand waarom links dus ook zo graag de rechten van moslims verdedigt aangezien zij het zelf ook legitiem vinden om over lijken te gaan als je trots wordt gekrenkt, je wordt gediscrimineerd, (en nog een stel linkse huilie huilie voorbeelden hier)
Des te eerder mensen zich gaan realiseren dat dit een moslim probleem is des te beter.

WatZalIkErvanZeggen | 24-05-17 | 14:30

WatZalIkErvanZeggen | 24-05-17 | 13:20

De psychiatrie van dit soort mensen is schokkend. Je wil er een 'categorie' aan geven. Bijvoorbeeld islam. Alcoholgebruik. Of armoede, christendom of drugs.

Het blijkt keer op keer niet te kloppen.

We moeten leven met het feit dat een rampzalige 10% van ons ernstige psychische problemen heeft. Sommigen plegen zelfmoord. Anderen doen alsof er niets mis is. En weer anderen blazen zichzelf op bij kinderen of schieten kinderen af op een eilandje.

Er zijn diep zieke mensen. Teveel.

De Koreaanse Slet | 24-05-17 | 13:35

Maar daar zijn onze journalisten te laf voor helaas

Mallepietje1001 | 24-05-17 | 13:29

De meerderheid van de Nederlanders stemt nog steeds op moslim knuffelpartijen dus er zal niks veranderen.

Einde bericht.

Sofa1 | 24-05-17 | 13:29

Bigi Bana Boy | 24-05-17 | 12:52

Dat is de prijs van vrijheid. Er zitten nu volwassen mannen uit de inlichtingendienst te head-desken en te huilen. Ze wisten dat er iets goed mis kon gaan maar het mocht niet. Tussentijds lopen aluhoedjes te janken omdat ze denken dat de AIVD met ze meekijkt door de magnetron.

De prijs is zwaar.

Af en toe weet ik niet meer of het het waard is. Serieus.

De Koreaanse Slet | 24-05-17 | 13:28

Wow, mooi statement van Morrisey, maarja is natuurlijk een xenophoob en fascist, (zoals iedereen die kwa mening afwijkt van extreem links)

Ik zou dan ook als ik reporter was de volgende vraag willen stellen aan de dames en heren volksvertegenwoordigers, hoeveel doden per jaar is acceptabel 200, 500, 1000?, Waar ligt het omslagpunt, zeg maar om een soort baseline vaststellen, wanneer gaan jullie het als een probleem zien waar misschien iets aan gedaan of tenminste over nagedacht moet worden?

Live op Tv, en geen antwoord is dan ook gelijk een antwoord.

Mallepietje1001 | 24-05-17 | 13:26

@Nietvoordekat | 24-05-17 | 10:25
Ik zou me een stuk in uw tegel kunnen vinden maar;

Wat mensen als u maar niet schijnen te kunnen of willen snappen dat ze dit wel degelijk uit volle overgave aan een zekere ideologie doen. Dit is tot op de letter wat de Koran voorschrijft! (En ja, ik heb hem gelezen, evenals de Hadith en Soera. Ik heb mezelf geschoold op dit onderwerp. Pas dan krijg je het plaatje helder.) Het is voor u en mij zeer moeilijk danwel bijna onmogelijk om rationeel te bevatten dat er mensen zijn waarvoor dit geheel legitiem is. Mensen in het Westen willen er maar niet aan dat zij een héél ander denkraam over het hoofd getrokken hebben gekregen. Zoals ze het zélf al zeggen; "Waar jullie van het leven houden, houden wij van de dood." En totdat dit gaat bezinken en we dienovereenkomstig gaan handelen kunnen we ons opmaken voor nog veel méér van dit...

Sjefke7807 | 24-05-17 | 13:25

Als deze jongen al heen en weer is gereist naar Libië en Syrië dan zou ik volkomen op zijn plaats vinden om de ouders van deze rat ook verantwoordelijk te stellen.
Ouders die hun zoon zien radicaliseren en toestaan naar de ultimate moslim hell-holes af te reizen weten donders goed dat er stront aan de knikker is. Dan ga je naar de politie als je een normaal mens zou zijn. Maarja... moslims hebben de neiging om ondanks de grootste misstanden loyaal te blijven aan hun eigen stam. Zit er diep in.
Dan ook maar op de blaren zitten en in het kalifaat gaan overdenken waar het mis is gegaan. Oprotten.

WatZalIkErvanZeggen | 24-05-17 | 13:25

Meteen weer zo'n volkomen typische kop erbij. Een hoofd die je dagelijks 10-tallen keren tegenkomt in heel Nederland...
Jammer toch dat die gasten zichzelf altijd opblazen of gedood worden door de politie. Levenslang opgesloten zitten tussen geharde criminelen (liefst uit Manchester) met kinderen die van Ariana Grande houden kan je zo'n hoerenjong wel toewensen.

WatZalIkErvanZeggen | 24-05-17 | 13:20

@Petrus Poortwachter | 24-05-17 | 10:22
Dat punt gaan we dus wel bereiken mocht dit zo op dezelfde weg doorgaan. Als er maar niets concreets gedaan wordt, behalve lege platitudes en holle frasen spuien. Er komt een moment waarop zelfs de hardnekkigste wegkijkerT er niet meer omheen kan. En zo niet; dan is er gerede kans dat de gewone bevolking, die aan de ontvangende kant van al die "mooie Multikul diversiteit" zit, uiteindelijk wél achter die pc, van de bank en uit de stoel weg gaat komen. Vergis u niet. Ook ik ben de hele deugd show méér dan zat! Iedere keer weer diezelfde lege gebaren. Terwijl ze weten waar de knelpunten zitten. Hou eens op met die teddyberen, kaarsjes etc.! Ga eens wetgeving maken die niet uit het jaar Kruik stamt! Bescherm het volk. Zo niet? Dan gaat het volk het uiteindelijk zélf doen. Maar dan zal het er een heel stuk minder subtiel of fris aan toe gaan. En dat, mijn dames en heren politici, hebben jullie geheel en al aan julliezélf te danken!

Sjefke7807 | 24-05-17 | 13:19

Voeg daar nog wat Captagon aan toe en ze hebben geen enkele wroeging meer om kinderen moedwillig uit de weg te ruimen. Walgelijk, onder de noemer van religie mensen bijna hersenloos maken om dood en verderf te zaaien.

Betweetert | 24-05-17 | 13:12

Gevalletje neef x nicht = psychisch labiel.

doskabouter | 24-05-17 | 13:07

Nietvoordekat | 24-05-17 | 12:53

Nee hoor het mogen ook politiek correcte witte mensen zoals u en Pechtold zijn hoor.

Grrraaien | 24-05-17 | 13:06

Barkruk2 | 24-05-17 | 10:55
Je moet de resten in varkenshuiden begraven en dat publiceren. Gebruik hun eigen boekie tegen ze.

Vanilla | 24-05-17 | 13:02

Een kansloos sukkeltje dat zich voor het karretje heeft laten spannen door rijke volgevreten arabieren.

ratelaar | 24-05-17 | 13:01

Hoeveel kinderen zouden er nou sinds gisteren opgeblazen en vermoord zijn?
Een moordpartij hier,een moordpartij daar,bommetje hier,bommetje daar.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het niet is begonnen met 22 kinderen in Manchester,en ook niet zal eindigen met 22 kinderen in Manchester.

komtdatschot | 24-05-17 | 13:00

Aan de hoeveelheid afvalbakken te zien heeft de overheid meer aandacht gehad voor afvalscheiding. Dat dan weer wel.

Masturwasbeert | 24-05-17 | 12:54

Aan de hoogste boom hangen en hele familie retour Lybie.

Beste straf zou natuurlijk zijn, hele familie mee naar het Walhallah. Als je dan nog van plan bent om een bom te gooien, laat je het wel uit je hoofd, als je weet dat je je hele familie meetrekt.

Oog om oog, tand om tand. Daar houden ze van!

Rest In Privacy | 24-05-17 | 12:54

Grrraaien | 24-05-17 | 12:42
Ben al lang blij dat ik niet zo mentaal beperkt ben dat ik plaatjes van bruine mensen nodig heb om m'n onderbuik aan te wakkeren. Dahaag!

Nietvoordekat | 24-05-17 | 12:53

De zoveelste die al bij de veiligheidsdiensten op de radar stond. Wanneer gaan we dat dilemma een keer op lossen ? Want wat moet ik met die achteraf informatie ?

Bigi Bana Boy | 24-05-17 | 12:52

Nietvoordekat | 24-05-17 | 10:25

U kunt zo bij de NPO beginnen of bij elk ander willekeurig wegkijk/struisvogel medium. Ik wil wel die rotkoppen zien die ons leven met de dag zuurder maken. Zodat er bij mij een vuurtje blijft branden om binnen mijn mogelijkheden tegengas te blijven geven.

Grrraaien | 24-05-17 | 12:42

En kind van een vluchteling of andersoortige uitkeringsmoslims? Tweede en derde generatie moslims zijn retegevaarlijk dat moge inmiddels toch wel duidelijk zijn. Om niet te zeggen ze worden alleen maar gevaarlijker. OOK die aardige buurjongen.

Rest In Privacy | 24-05-17 | 12:35

CoffeePatch | 24-05-17 | 10:18
De laatste zin van het artikel zal ongetwijfeld kloppen, maar geeft wel aan waar de prioriteiten binnen de gemeenschap liggen (hoezo we laten ons niet verdelen -ze zijn het al!)?

De familie zal er kapot van zijn?


Rommelende Onderbuik | 24-05-17 | 12:29

Aanslag nr. 7 dit jaar, dader bekend bij autoriteiten, zoals 't bekende liedje, wij zullen dit.. dat... laten ons niet dit... dat, prachtige zoetje woordjes achter een hele dikke veilige muur. Er lopen nog honderden van dit soort ** bekendheden ** rond in 't VK, is het nou zo moeilijk om dit op te ruimen ?

Politici en autoriteiten worden net zo gevaarlijk als IS...

Sweetlakecity | 24-05-17 | 12:29

bisbisbis

In Zwitserland werd er altijd aan de poort gecontroleerd (grens). Had men geen behiefte aan jou kennis ofwel onkunde kwam je er niet in.
Alleen met skills die een toefevoegde waarde hadden kwam je er tijdelijk in.

Maar wij hebben de poort a jaren wagenwijd openstaan want PVDA had stemvee nodig en tegenwoordig is ook D66, GL erop gebrand het Europees volk op termijn te doen laten verdwijnen met hulp van Soros.

Moneytron | 24-05-17 | 12:22

Kop om op te schijten

NACademicus | 24-05-17 | 12:17

Onze zakenrelaties uit Turkije (eigenaren van een aantal grote hotelketens) zijn telkens weer als zij Nederland bezoeken sprakeloos - nee: verbijsterd- over het niveau van de Achter-Anatolische schapenboeren dat hier tot in de grote winkelstraten rondloopt.
-
Wij kennen ze inmiddels goed genoeg om ze bekend te maken met de fijnere aspecten van onze vaderlandse politiek: wij hebben ze dan ook bij de borrel (jawel!)wat joetoepjes van optredens van de heren Öztürk en Kuzu getoond.
-
Nogals onturks, maar zij lieten er niet heel veel twijfel over bestaan dat zij denken dat wij in Nederland knetter- en knettergek zijn geworden. Dat deze aperte boerenpummels in een modern Noordwest-Europees land enig bestaans- (laat staan: spreekrecht) hebben, vinden ze onbegrijpelijk. Zij zijn er inmiddels van overtuigd, dat de mate van 'orthodoxe' 'Turksheid' in het Nederlandse straatbeeld dat van Turkije zélf overtreft.
-
Wij kregen een tikje last van plaatsvervangende schaamte.

bisbisbis | 24-05-17 | 12:10

Wtf is dat dubbel gepost steeds...

notalien | 24-05-17 | 11:58

-weggejorist-

notalien | 24-05-17 | 11:57

Een europese wet: voor elke aanslag een zooi moskees dicht in elk land in de eu. In dit geval is het natuurlijk "waarom worden wij als groep aangesproken" ... in een ander geval is het natuurlijk "ze moeten ons moslims altijd hebben beeeehhh". Arabieren die normaal doen die hebben net als Nederlanders gewoon niks met die islam en die zijn er ook helemaal klaar mee.

notalien | 24-05-17 | 11:57

@ van Oeffelen | 24-05-17 | 11:32
oh, en nog meer pech voor hem: de joden hebben gelijk qua geloof, regels, etc. alle andere religieuzen zitten ernaast. Voor atheïsten is er een aparte hemel.

TheseDays00 | 24-05-17 | 11:56

ChatBot | 24-05-17 | 10:19
Wanneer het echt loos gaat,

Dat is nou net het punt dat we niet moeten bereiken.
Petrus Poortwachter | 24-05-17 | 10:22

... overwerkschuw geworden daarboven?

PresidenteDeConjovia | 24-05-17 | 11:51

@ van Oeffelen | 24-05-17 | 11:32
Nee, hij brandt al een dagje in de hel en heeft er spijt van.

TheseDays00 | 24-05-17 | 11:48

Hier nog een foto van de loser.
pbs.twimg.com...
keestelpro | 24-05-17 | 10:01

Ze Dibi in Ze Darkroom

Ernst Oosters8389 | 24-05-17 | 11:48

De overheid faalt flink in deze zaak.
Aanslagpleger reisde naar Lybië voor een terroristen training. Kwam terug. Was totaal veranderd wat velen was opgevallen, was een gelovige fanaat geworden maar niemand die hem oppakte..
.
Totaly wrong, big fail.
.
Alles wat op en neer reist, een jurk draagt, moslim baarc heeft, de Koran bij zich heeft,etc, etc, dienen minimaal 1 jaar in quarantaine geplaatst te worden.
Bij twijfel niet vrij laten, nooit.

Moneytron | 24-05-17 | 11:42

Gewoon die hele rottige islam deporteren. En niet gelijk roepen dat zoiets onmogelijk is. Niets is onmogelijk.
Gewoon beginnen. 250 p/mnd.
Ze hebben alle kansen gehad. Rien ne va plus.

arc-en-ciel | 24-05-17 | 11:42

Kijk GL, PvdA en D66 de dode bomen media noemen hem een stille en respect volle jongen.
Therapietje | 24-05-17 | 11:29

De Speld was hen voor...

h3* | 24-05-17 | 11:41

Eenzame wolven? My ass!

Ik zou graag zien dat onze ordehandhavers en rechters de taal van die moslims spreken: verneder de families van daders (tot de 4e of 5e graad) tot op het bot. Iets met verplicht varkens slachten in hun huis of andere haram activiteiten.

En over 5 jaar evalueren of de "gematigden" geleerd hebben dat het tegenhouden van die "eenzame wolven" een heleboel plezier oplevert.

Dit alles onder het motto: "Integreer of verlies je eer". En dat mag van mij best op een delfst blauwe tegel of tshirt.

h3* | 24-05-17 | 11:39

hey dat is Pielomon van de NPO

Willy Keutel | 24-05-17 | 11:37

Lieden die islamitische gebeden prevelen en zingen dienen direct gestenigd te worden om verder gevaar te voorkomen.
Dat moge nu toch wel duidelijk zijn dat voorkomen beter is dan genezen hoewel voor velen dat laatste al niet meer mogelijk is.

Moneytron | 24-05-17 | 11:37

Zolang we de technocraten van Europa niet middelvinger tonen en de rug toekeren zal er geen verandering komen en zal Nederland overspoeld blijven worden door haatmoslims totdat er van het Nederland waarin we opgegroeid zijn niets meer over is.

hStripe | 24-05-17 | 11:34

Salman heeft inmiddels de 5e van de 72 maagden al volgeblaft terwijl Engeland verdeeld is achtergebleven.

van Oeffelen | 24-05-17 | 11:32

Kijk GL, PvdA en D66 de dode bomen media noemen hem een stille en respect volle jongen. Maar wel een die stil en respectvol gebeden liep te prevelen en een terroristische cursus volgde in de woestijn en dank zij partijen als die van jullie weer met open armen ontvangen werd om hier onze kinderen te vermoorden. En een deel van Nederland stemt nog op deze partijen ook, goed zo.

Therapietje | 24-05-17 | 11:29

"4. Abedi Learned the Koran by Heart & Was Known to Security Services Before the Attack".
.
Met name dit. We zijn in oorlog met de radicale Islam ( om het maar even eufemistisch te zeggen ), waarom zitten die aanhangers nog niet preventief vast, geinterneerd dus? Oorlogsrecht, iemand? Als je een vos tussen de kippen ziet rondlopen ga je toch ook niet weg, om een uurtje later terug te komen en te kijken of hij er nog steeds is?

Graaisnaaiert | 24-05-17 | 11:26

Hilarisch pathetische fb status van Arnoud van Doorn nav de spijkerbom van zijn geloofsgenoot gericht op meisjes in Manchester; over arme moslims die wellicht gepest kunnen gaan worden, awwww-huilsmiley-gevoelige muziek...

fram | 24-05-17 | 11:25

Echt, alles is fout aan die druiloor als je die kop ziet. Die gluipkop, dat smerige kapsel, echt alles. Maar als je dat zegt ben je racist, facist, noem maar op.
Heb zo de indruk dat er op een gegeven moment wel uitkomt dat meneer in een identiteitscrisis zal, want latente kasthomo, en dat wordt binnen die prachtcultuur niet geaccepteerd. En om in het reine bij die Bloedgod van ze te komen heeft hij zichzelf dan maar opgeblazen en daarbij zoveel mogelijk toekomstige Kuffarhoertjes meegenomen. Een beetje a la die nachtclubshooting in de VS.

Graaisnaaiert | 24-05-17 | 11:23

@Veritas Splendor | 24-05-17 | 10:57
Dat ligt aan je mening. Kijk als je stelt dat alle joden smerige mensen zijn die matzes maken uit christelijk baby-bloed dan was dat strafbaar en is het nog steeds. Als je net zoals ik gewoon een pesthekel hebt aan terroristen en zieke mensen dan is dat helemaal niet strafbaar.

De Koreaanse Slet | 24-05-17 | 11:21

Je ziet het ook aan die kop. Die ogen. Gadverdamme.

De Koreaanse Slet | 24-05-17 | 11:16

Zijn complete famillie het land uitzetten als voorbeeld. Bij elke dader van een aanslag dat stuctureel blijven doen, dan laten ze het wel uit hun hoofd om nog iets te proberen!
En die gasten die gaan mekkeren dat dat niet zomaar kan, er gelijk zonder discussie erachteraan sturen.
Tijd van stille tochten, goedpraterij en niet benoemen is voorbij!

kapitein_iglo | 24-05-17 | 11:15

Wat ik me steeds afvraag is, wanneer wordt er echt iets tegen gedaan. Als het aantal aanslagen op 1 x per 2 maanden ligt of bij 1 x per maand, 1 x per week, iedere dag? Wanneer is het punt bereikt dat het niet meer wordt geaccepteerd? En zeg niet dat er niets aan gedaan kan worden. Het kan wel maar men wil het (nog) niet. Vanzelf overgaan zal het iig niet.

Elessir | 24-05-17 | 11:14

Wat vindt Martin Appelo er eigenlijk van? Ik vind dat radio1 hem ook zo snel mogelijk moet uitnodigen om de aanslag goed te duiden.

McStuiver | 24-05-17 | 11:13

Imams zijn verantwoordelijk, zij hebben dit gepreekt in hun moskeeën.

dr Rechts | 24-05-17 | 11:13

Toch sta ik open voor de mogelijkheid dat die jongens niet weten wat ze doen. In de meest directe zin dan, he.

Zo zag ik vandaag via de joetjoebs een ooggetuige die aan de bewaking van de Arena had gemeld dat er een verdachte mevrouw met een rugzak in de foyer zat. Deze dame sprak geen of slecht Engels en kwam nerveus en verdacht over. Ze zat de hele tijd te kijken naar de plek waar uiteindelijk de bom is afgegaan.

De portee van dit verhaal? 'Hee Salman kan je mijn zus even ophalen? Ze spreekt geen Engels.' 'Tuurlijk gast no problem'.
Zij wacht hem op, zegt 'kan je mijn rugzak even bij je houden, ik moet naar het toilet'. Ka-Boem.

Ik bedoel, we schelden wel allemaal op hem, maar dit scenario kan natuurlijk gewoon mogelijk zijn.

Don Bomgordello | 24-05-17 | 11:12

Maar... ze waren wel heel goed in afval scheiden.

Stormageddon | 24-05-17 | 11:11

Die linkse politiek correcte goedmensen zijn als een soort joden die nazi's verdedigen.

Kanarie_Geil | 24-05-17 | 11:11

Naar wat ik begrepen heb ziet hij er nu heel anders uit. Woensdag gehaktdag.

bergsbeklimmer | 24-05-17 | 11:10

Terughoudendheid, dat heb ik geleerd. Er zijn nu al zoveel aanslagen geweest waarbij de aanvankelijke berichtgeving totaal onbetrouwbaar bleek.
Één ding is duidelijk: Dit geeft de overheid weer een goede reden om onze vrijheden in te perken. Misschien was dat wel de bedoeling.

wingload | 24-05-17 | 11:09

En als beloning krijgt dit onmens nog 72 maagden cadeau. Want religie van de vrede.

ljcoster | 24-05-17 | 11:08

Zo maar een mening: Snel een totaalverbod op de islam en de koran in Europa. Kan niet, zeggen sommigen. Waarom kan dat b.v. wel voor nazi-uitingen en Mein Kampf?
kortebroek | 24-05-17 | 10:50

Een verbod op nazi uitingen heeft geen negatieve electorale gevolgen voor de gevestigede partijen. Anderzijds zijn ze in een wedloop met elkaar om de snel groter wordende groep moslim allochtonen als kiesvee binnen te halen.

Vlaan | 24-05-17 | 11:08

Iedereen die de islam de hand boven het hoofd houdt, de andere kant opkijkt, de weeswelkom zangers en de wees welkom partijen (D66 SP GL) alsmede de gedogers (VVD PvdA) van deze terroristen import alsmede de stemmers op deze partijen dragen naar mijn mening schuld aan deze ellende en het niet uitroeien ervan.

Lichtstadfan | 24-05-17 | 11:06

Aha een Manchester fan dus vanavond ook een minuut stilte voor Salman?

Pimol | 24-05-17 | 11:04

Hij lijkt qua uiterlijk een beetje op onze kansenparel de tuig vlogger!!!

Deug-niet | 24-05-17 | 11:03

@necrosis | 24-05-17 | 10:54
Niet alleen Frontex maar ook al die "hulp"organisaties die daar dealtjes met mensensmokkelaars hebben om mensen op te halen.

sinar2 | 24-05-17 | 11:00

Veritas Splendor | 24-05-17 | 10:57

Welcome to the club.

kwark001 | 24-05-17 | 10:59

@ChatBot | 24-05-17 | 10:43

Vrijwel alle aanslagplegers hadden al een islamfascistische achtergrond VOORDAT ze vertrokken naar een conflictland om training danwel opdrachten te krijgen om aanslagen te plegen.

Er wordt in WEST EU niet tot nauwelijks opgetreden tegen islamfascistische organisaties. Ze mogen hun conservatieve extremistische en discriminerende troep gewoon blijven verspreiden en blijven oproepem om te vechten voor het islamiseren van EUropa.

In 2014 is er onder Britse moslims een onderzoek gehouden. Hierin gaf ruim 25% aan om van de UK een samenleving te maken op basis van de islam-ideologie met volledige invoering van de sharia.

litebyte | 24-05-17 | 10:59

Mijn mening over moslims is sinds gisteren strafbaar.

Veritas Splendor | 24-05-17 | 10:57

Dat 'ie gestopt is met zijn studie lijkt me evident.

Don Bomgordello | 24-05-17 | 10:57

Lees hierboven verschillende mensen die vinden dat we dit soort ratten moeten doodzwijgen.. Ik denk dat we het juist andersom moeten doen laat maar foto's zien van de stukjes die van ze over zijn. Laat van dit soort lui de hele familie maar preventief opgesloten worden, breek de moskee waar ze kwamen tot de grond af en plaats al zijn bezoekers onder extra toezicht. Laat elke toekomstige zelfmoord terrorist maar weten dat we hun niet meer kunnen pakken maar alles wat ze achterlaten wel.

Barkruk2 | 24-05-17 | 10:55

@sinar2 | 24-05-17 | 10:42
Misschien moet Frontex wat minder gaan varen.

necrosis | 24-05-17 | 10:54

RIH (Rot In Hell)

borus | 24-05-17 | 10:53

Solar666 | 24-05-17 | 10:49

Niet als de Europese moslims zelf order op zaken stellen. Maar tot nu toe lijkt dat niet te gebeuren, voornamelijk door die zelfde mindset: dat islam belangrijker is dan al het andere.

dihydrogenmonoxide | 24-05-17 | 10:53

Zal ik het maar zeggen dan: volgens de buren en familie was het zo lieve jongen en geloven ze er niks van dat hij het heeft gedaan. Kunnen we gelijk terzake komen wat we echt met dat vuilnis moeten doen.

Bennie Boos | 24-05-17 | 10:53

Parel van het Zuiden | 24-05-17 | 10:12

Herkenbaar en mee eens. Ik zorg in ieder geval dat ik er klaar voor ben als de pleuris uitbreekt.

snokkertje | 24-05-17 | 10:51

Zo maar een mening: Snel een totaalverbod op de islam en de koran in Europa. Kan niet, zeggen sommigen. Waarom kan dat b.v. wel voor nazi-uitingen en Mein Kampf?

kortebroek | 24-05-17 | 10:50

Banana008 | 24-05-17 | 10:37

Zijn ouders zijn al in 2011 weer terug gegaan naar Libie. de dader reisde regelmatig tussen Manchester en Libie en was onlangs in Syrie. Kwam enkele dagen geleden terug en ontving toen de bom van een cell.in Manchester.
Er is nu per ongeluk een verklaring uitgekomen van Isis van een geslaagde operatie in Manchester, iets op straat gepleegd door een paar mannen en een vrouw. Vandaar die verhoogde paraatheid nu, omdat men weet dat er een cell is.

gatito | 24-05-17 | 10:50

dihydrogenmonoxide | 24-05-17 | 10:43

Allebei niet leuk? Beiden zijn wel noodzakelijk!

Solar666 | 24-05-17 | 10:49

-weggejorist-

Solar666 | 24-05-17 | 10:47

Ik kies voor de Israëlische manier:
Een zelfmoordterrorist blaast een bus met Israëlische kinderen op, Israël sloopt met gepantserde bulldozers het huis van de terrorist.
Woont zijn familie er nog?
Jammer dan.

necrosis | 24-05-17 | 10:47

Was hij gestopt met zijn studie omdat hij geen stageplaats kreeg? Want dan is het natuurlijk logisch dat hij tot deze daad kwam.

Bamberger Reiter | 24-05-17 | 10:45

@Yamapama | 24-05-17 | 09:59

Typisch hoofd van een relifreen

litebyte | 24-05-17 | 10:43

De wereld is wat er in je koppie zit. Deze massamoordenaar leeft in een hele andere dan die van jou of mij. En zijn religie is daar het belangrijkste element in, dat al het andere heeft weggedrukt.

Het is onzin om te denken dat dit op te lossen is zonder iets aan de religie te doen. In het Midden Oosten houden islamitische regeringen met een ministerie van geloofszaken, met geweld en met onderdrukking de deksel op de pan.

Aan moslims in Europa zeggen dat het niet hun taak is om er wat aan te doen heb ik maar één antwoord: als jullie het niet doen, wie kan het dan wel?

Anders blijven er straks maar twee opties open: einde van de vrijheid van religie (alles door de overheid gecontroleerd net als in China), of omkering van de migratiestroom en deïslamisering van Europa. Allebei niet leuk.

dihydrogenmonoxide | 24-05-17 | 10:43

@Petrus Poortwachter | 24-05-17 | 10:36
De PC voelt haarfijn aan wanneer het dreigt loos te gaan. Grote AZC's worden nu niet meer geaccepteerd door het volk.

Dus proberen ze nu asielzoekers in kleine groepjes random in woonwijken te stoppen (zoals gisteren te lezen in het AD) en ook deze vorm van opvang tegelijkertijd verplicht te gaan stellen voor gemeenten.

Het gas wordt daarmee iets zachter gezet, maar die kikkers blijven wel degelijk gekookt worden.

ChatBot | 24-05-17 | 10:43

En nog dagelijks komen deze gasten met rubberbootjes de zee over naar Europa.
Oh nee, ze worden door idioten met schepen bij het libische strand opgehaald om ze in Italië aan wal te zetten.

sinar2 | 24-05-17 | 10:42

Parel van het Zuiden | 24-05-17 | 10:12

Liever loop ik niet op zaken vooruit. Maar als het waar is dat die gifbeker leeg moet, dan is daar vast een reden voor. Wellicht dat Kafka hier meer over weet.

Schaaldier | 24-05-17 | 10:42

Wat een hoop kliko's, scheiden ze daar ook explosief materiaal?

Mr_Natural | 24-05-17 | 10:41

www.hln.be/hln/nl/946/Muziek/article/d...

"Het feit dat er door politici als Chamberlain en Baldwin niet direct na de Kristallnacht gewezen werd naar Nazi-Duitsland, komt doordat op dat moment nog niet bevestigd was of de NSDAP achter de pogrom zat. Bovendien willen zij de miljoenen nazi's die niets met de SS of de Holocaust te maken hebben en die activiteiten en groeperingen streng veroordelen, ook niet voor het hoofd stoten door ongefundeerde claims te maken en zo alleen maar haat en angst te zaaien."

Donar Wodanszn | 24-05-17 | 10:41

Als het kwaad geschied is komen ze met zwaar geschut. Beetje mosterd na de maaltijd dit.

F1802 | 24-05-17 | 10:39

Alle familie en aanverwante familie gelijk uitzetten aub.

Banana008 | 24-05-17 | 10:37

@ Herr Zimmermann | 24-05-17 | 10:21
Jij lijkt (in mijn ogen) wat door te schieten in willekeur. Wat ik bedoel is zorgen dat opvoeding en omgeving ook verantwoordlijk zijn. Als je als ouder je kind steeds vaker en extremer naar een moskee ziet gaan, steeds extremere vrienden, kunstmest ziet kopen, en naar de gamma om spijkers te halen, dan ligt daar een verantwoordelijkheid om in te grijpen. Doe je dat niet, weet je ervan en ben je medeplichtig (niet mededader), idem voor de sprookjes-imam die dat onder zijn dak toeliet, of zelf preekte. Als je vrienden hebt die raar doen prober je ze toch te helpen? Niet doen, dan ook de gevolgen delen.

Er moet iets veranderen in dergelijke gemeenschappen dat het wel normal wordt om in te grijpen in plaats van de deksel erop, het was zo'n respectvolle jongen (jaaahh) en wij zijn het slachtoffer.

TheseDays00 | 24-05-17 | 10:37

Gefrustreerde gehersenspoelde lafaard.

Meeroever | 24-05-17 | 10:36

ChatBot | 24-05-17 | 10:29
Ben het zowel met jou als met de Parel helemaal eens.
Heb die pc ook van dichtbij gezien. Ik vind alleen dat die correcten eens goed in de spiegel moeten kijken. En de afweging maken of zij zelf niet de grote aanleiding tot jouw 'Loos gaan' vormen.
Van islam hoef je niet te verwachten dat zij matigen.
Sterker nog, het doodzwijgen zal alleen fellere reacties oproepen.

Petrus Poortwachter | 24-05-17 | 10:36

Zijn vader werkte als bagage-medewerker bij airport Manchester. Zijn ouders zijn nu weer in hun vaderland en de dader reisde regelmatig terug , was ook een tijdje naar Isis.
Kwam enkele dagen geleden terug in Manchester en ontving toen de bom van een cel in Manchester.

gatito | 24-05-17 | 10:35

Frietje_Oorlog | 24-05-17 | 10:33

Hele mooie !!

kwark001 | 24-05-17 | 10:34

ChatBot | 24-05-17 | 10:29

Spijker & kop.

Mr_Natural | 24-05-17 | 10:34

Als bij ons de varkenspest uitbreekt gaan we preventief ruimen.
** nuff said **

Frietje_Oorlog | 24-05-17 | 10:33

Sick fuck.

Cuban8 | 24-05-17 | 10:32

Hij was wel hoogopgeleid.

Mr_Natural | 24-05-17 | 10:31

Islamitische gebeden prevelend op straat en afreizend naar Libië en Syrië, hij had dus nog net geen leger pak met IS terrorist er op gedrukt aangetrokken .
Hier moeten we dus maar mee leven ?

Castor12 | 24-05-17 | 10:30

@Petrus Poortwachter | 24-05-17 | 10:22
Ik help het je hopen, maar ben geneigd om de Parel gelijk te geven. Politieke correctheid is net zo'n mentale gevangenis als de Islam. Afvalligheid wordt ook daar hard bestraft.

Men zal blijven wegkijken totdat de mensen die minder te verliezen hebben tot actie overgaan.

ChatBot | 24-05-17 | 10:29

Gisteren werd al verwezen naar The Smiths. In Engeland weten nogal wat media niet wat ze aanmoeten met het statement van de voormalige zanger van The Smiths. Het zou een "dump statement" zijn. Maar gezien de comments lijkt het publiek de kant van Morrissey te kiezen.
Celebrating my birthday in Manchester as news of the Manchester Arena bomb broke. The anger is monumental.
For what reason will this ever stop?
Theresa May says such attacks "will not break us", but her own life is lived in a bullet-proof bubble, and she evidently does not need to identify any young people today in Manchester morgues. Also, "will not break us" means that the tragedy will not break her, or her policies on immigration. The young people of Manchester are already broken - thanks all the same, Theresa. Sadiq Khan says "London is united with Manchester", but he does not condemn Islamic State - who have claimed responsibility for the bomb. The Queen receives absurd praise for her 'strong words' against the attack, yet she does not cancel today's garden party at Buckingham Palace - for which no criticism is allowed in the Britain of free press. Manchester mayor Andy Burnham says the attack is the work of an "extremist". An extreme what? An extreme rabbit?
In modern Britain everyone seems petrified to officially say what we all say in private. Politicians tell us they are unafraid, but they are never the victims. How easy to be unafraid when one is protected from the line of fire. The people have no such protections.
Morrissey
23 May 2017.

Udo Hess | 24-05-17 | 10:28

Nietvoordekat | 24-05-17 | 09:57
Helemaal mee eens. Aandacht alleen voor slachtoffers. De dader krijgt door de aandacht een heldenstatus en dat inspireert andere "total losers" om ook naar beroemdheid te streven.

osolemio | 24-05-17 | 10:28

Goed zeg die Britse speciale eenheden bij dat huis. Kun je met 1 bom 22 van die gasten onschadelijk maken.

Axelvon | 24-05-17 | 10:27

Iemand gisteren rond 18.00uur naar Radio 1 geluisterd? Daar was één of andere politiek analist (met moeilijke voor en achternaam) die vertelde dat wij maar beter ons best moeten doen om deze jongen te begrijpen. Ze had het over pesten in de klas maar dan door de hele maatschappij. Daar ga je blijkbaar kinderen van vermoorden. Zelfs de vreselijk linkse Lara Rensen dacht dat het misschien wat al te ver ging. Bah!

Diphoorn United | 24-05-17 | 10:27

Dick Luyenlomp | 24-05-17 | 10:07
Het probleem is dat het dit soort losers 100% om de aandacht te doen is. Leven loopt niet helemaal prima, paar kleine tegenslagen in het leven, gefaald in je studie, nou ja dan maak je er maar een eind aan. Kun je voor een trein springen, je hersens er uit knallen of een paar pilletjes te veel nemen, dan ben je dood en niemand kijkt ooit naar je om. Of je wendt je tot je zieke ideologie, regelt een plofvest, en vereeuwigt je naam.

Jij ziet dit als vernedering, dat soort rare types als huldiging. Gefeliciteerd, je hebt zojuist nog 10 zelfmoordterroristen geïnspireerd, en alle potentiële schade die zij er bij aanrichten. Gelukkig ben je stoer en durf je tenminste naam en toenaam te noemen. Grote jongen, heel knap.

My take: als je dit soort dingen doet, ben je uit op publiciteit. Dat is je doel, en daarvoor ga je over lijken. De beste fuck you naar dit soort tuig is om hun naam nooit meer te noemen, om ze dood in de vergetelheid te laten geraken, en door naar de slachtoffers te kijken in plaats van de daders. Dit soort types willen verdeeldheid zaaien, het beste antwoord daarop is eenheid tonen. Maar dat vind ik. Kennelijk moet je dat twee keer zeggen, anders denken mensen dat je dat als onvoldongen feit bedoelt. Hoi Marc!

Nietvoordekat | 24-05-17 | 10:25

Thesedays 10.14.Tja ik heb werkelijk geen idee.Wat voor u en mij en ik denk voor een groot deel van de bevolking logisch redeneren is is voor de overheid racisme.Nog even en dan zij wij het haasje puur omdat wij nadenken hoe je het probleem in ieder geval wat kan in dammen.Daar zit de overheid niet op te wachten.Die hebben alle draaiboeken al klaar liggen en in dat draaiboek worden u en ik als lastig ervaren.

Hettiet | 24-05-17 | 10:25

"De ronselende imam en zijn handlangers werden naar buiten de moskee gesleurd door een joelende menigte vredelievende moslims die het zat waren antisemitische verhalen aan te moeten horen en het nimmer aflatende oproep tot geweld. We zijn vrij in Europa, stop dat benauwende, kleingeestige anachronistische praat schreeuwden jonge moslims en moslima's trokken lachend hun hoofddoeken af en zongen "freedom, freedom" en liepen hand in hand met jongens van allerlei diversiteit.." en toen schoot ik wakker...

Homo homini lupus | 24-05-17 | 10:24

ChatBot | 24-05-17 | 10:19
Wanneer het echt loos gaat,

Dat is nou net het punt dat we niet moeten bereiken.

Petrus Poortwachter | 24-05-17 | 10:22

Ik snap werkelijk niet waarom de rotkop van die stinkende rat overal getoond moet worden. Breng die hoop half-om-half gehakt die hij nu is maar naar zijn moeder en bedank haar voor een fijne opvoeding. Verder geen media-aandacht voor dit soort ongedierte graag.

Kameroudste | 24-05-17 | 10:22

TheseDays00 | 24-05-17 | 10:14
In Noord Korea zouden ze de familie, terug tot in de 3 e generatie, allemaal in de bak zetten. Bedoel je dat?

Herr Zimmermann | 24-05-17 | 10:21

-weggejorist-

HaatAth3ist | 24-05-17 | 10:21

Een collega van mij gaf desgevraagd eens aan dat hij er strontziek van werd dat mensen hem benaderden met de vraag of hij zich niet geroepen voelde zich te excuseren voor het feit dat hij moslim is, dan wel dat er uit naam van zijn geloof zoveel gewelddadigheden plaatsvinden.
Zijn reactie:
Nee, godverdomme, ik verwacht juist excuses van jullie Nederlanders! Mijn ouders zijn destijds overgekomen uit Iran (vader is scheikundige bij een groot bedrijf in de petrochemie) omdat wij schijtziek werden van die achterlijke geitenneukerscultuur daar; dachten we daar eindelijk van verlost te zijn, halen jullie Nederlanders dat kansloze kutvolk hiernaartoe! Van onze belastingcenten ook nog stelletje mongolen! En dan nog excuses van mij verwachten; jullie zijn niet goed wijs.
En zo zie ik het dus ook: het is niet de Islam die de ellende hier veroorzaakt, maar de krachten die al dat kansloze paupervolk hier naartoe halen op kosten van de samenleving. De vijand was hier al voordat de jihad hier zijn intrede deed.

jemagookniksmeer | 24-05-17 | 10:21

-weggejorist-

Snikkelkikker | 24-05-17 | 10:21

En ook nu weer vraag ik mij af, hoe zou dat nou toch aanvoelen. Al dat onschuldige mensenbloed, klevend aan al die handen van onze wegkijkende Politici.
Ik zelf zou geen nacht meer kunnen slapen.

FreeVogelaar | 24-05-17 | 10:20

@Parel van het Zuiden | 24-05-17 | 10:12
Die mensen zitten in een zelfgemaakte sekte van politieke correctheid. Alles wat ze hebben (inkomen, carrierre, vrienden, invloed etc.) is ermee verbonden en ze kunnen dus geen kant op.

Wanneer het echt loos gaat, sluiten de meesten zich wel aan bij degenen die minder te verliezen hebben. Ook "principes" worden vloeibaar onder druk.

ChatBot | 24-05-17 | 10:19

MarcS | 24-05-17 | 10:00
Ja. Vandaar dat ik "vind ik" zeg. Als in: het volgende is mijn mening. Goed gelezen.

Nietvoordekat | 24-05-17 | 10:18

Salford University. ZIE HIER! Wederom het bewijs dat ook intelligente mensen in vervoering komen van het concept: martelaarschap, paradijs en jihad.

Wederom het bewijs geleverd. Islam is intrinsiek een kwaadwillende religie. En onthoud vuige islamofoob roepers.

Ideeën zet mensen aan tot daden. Daden van mensen doden mensen. Waar komen de zelfmoordaanslagen-ideeën vandaan? Sesamstraat? De Neckermann catalogus? GroenLinks partijprogramma? Of zoiets als Koran/Hadith/Soenna?

Concepten van de islam is wat wij, draagers van de ideeën van de westerse beschaving moeten bestrijden. At all cost.

Trans_Fimmermans | 24-05-17 | 10:15

Is t nogsteeds counter terrorism wanneer het na de daad gebeurd?

niemand specifiek | 24-05-17 | 10:14

@ Hettiet | 24-05-17 | 10:07
Dat vraag ik mij nou ook af: ouders, broers, vrienden medeplichtig wegens niet ingrijpen bij signalen. Moskee dicht en zijn leermeesters ook aanklagen. Die gemeenschappen moeten begrijpen dat zij verantwoordlijk zijn door niet in te grijpen. Niks zielig.

Als mijn kinderen iets doen wat niet door de beugel kan grijp ik in en als het erg genoeg is sleep ik ze aan hun haren naar het politiebureau om ze zelf aan te geven. Wat is dat toch?

TheseDays00 | 24-05-17 | 10:14

Zijn sommige vormen van Ptosis inteelt gerelateerd? Tofik Dibi heeft het ook al

BASinnic | 24-05-17 | 10:13

En toch is de algemene spin dat ManU vanavond alle goodies en credits krijgt om de wedstrijd te winnen, want zij spelen zogenaamd voor de slachtoffers van #Manchester. ajax zou niet eens het gore lef moeten hebben om überhaupt aan winnen te denken. Dat is de hoofdspin vanavond.

van Oeffelen | 24-05-17 | 10:12

Wat ik het meest beangstigend vond.
.
Ik werk in een hooggopeleide internationale omgeving waar politiekcorrectheid welig tiert. Daar hebben ze een nieuwe oplossing voor deze problematiek gevonden;
.
Het onderwerp wordt doodgezwegen. Eigenlijk heeft niemand het er over. En als enkelen er wel over beginnen wordt het gesprek gemeden of afgedaan.
.
Ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat we hier dus next level wegkijken hebben bereikt.
.
Oh en dit zijn dus mensen die zichzelf wel beter gekwalificeerd vinden om tot een goede mening en stem te komen dan anderen.
:
Een nieuwe toekomst voorspelling mijnerzijds. De gifbeker moet volledig leeg. Er gaat niets gebeuren totdat de pleuris uitbreekt. Wegkijken is tot een kunst, met grote K, verheven.

Parel van het Zuiden | 24-05-17 | 10:12

@ Grrt | 24-05-17 | 10:05
Verwaarloosbaar voordeel: dat wou hij zelf. Beter de bom thuis testen voor de deur uitgaan voor dit soort lui.

TheseDays00 | 24-05-17 | 10:11

Ik had liever dat de SAS over ging op massa-executies van Islamitische Staat sympathisanten.

Abject | 24-05-17 | 10:11

Lijkt wel een kruising tussen Filemon Wesselink en Yassin Ayoub.

Prof. Pim Pam Pet | 24-05-17 | 10:09

Laat de MSM deze gast ook zo noemen.
En zet zijn innercircle per direct uit naar Libië.

de Voorzittert | 24-05-17 | 10:07

En gaan ze nu de moskee sluiten waar deze jongen ,die ooit wilde studeren en gewoon jongen was, kwam? Gaan ze de haatprekende imam oppakken die deze jongen negatief beïnvloed heeft?... Ik ben bang van niet.En dus gaat dit blijven gebeuren.

Hettiet | 24-05-17 | 10:07

Nietvoordekat | 24-05-17 | 09:57
Hoezo?
Je kunt dit soort losers niet genoeg vernederen. Hun familie, broers, zussen, neven en nichten erbij.
Gast is in UK geboren, deed een studie, had alle vooruitzoichten op een normale toekomst, maar besluit her net even anders te gaan doen.
Laat maar zien, dat dit eigenlijk gewoon een normale middle of the road Brit was, die wegens religieuze indoctrinatie volledig van het padje raakt.
Laat maar zien, dan we inmiddels miljoenen van dit soort potentiele ploflims in Europa hebben rondlopen en dat we bezig zijn ze met miljoenen binnen te halen.
Dus gouden tijden voor knuffelbeel producenten, waxinelichtjes makers en degene die de rechten van Imagine alle the People in handen heeft.
Want dat is ons antwoord. Blijkbaar.

Dick Luyenlomp | 24-05-17 | 10:07

Gelukkig, hij is niet meer...

Doe mij maar twee ! | 24-05-17 | 10:06

Wat een treurnis is dat toch, zo'n rijtjeshuis. Ik snap wel dat je daarvan radicaliseert. We hadden hem een vrijstaande woning moeten geven, dan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest. Dit is onze schuld.

Ceristimo | 24-05-17 | 10:06

Het enige positieve is dat hij er niet meer is.

Grrt | 24-05-17 | 10:05

Goed editorial in de DM: www.dailymail.co.uk/debate/article-453...
paid-liberal-weakness.html

waarin de "Britse Pechtold", Nick Clegg, wordt verweten essentiele veiligheidsmaatregelen te hebben geblokkeerd omdat die de burgerrechten van terroristen belangrijker vond.

ChatBot | 24-05-17 | 10:05

Een zieke geest in een gezond lichaam.

maar toch | 24-05-17 | 10:04

Hij liep al in de gaten bij de inlichtingendiensten. Verbeterpuntje: rattenest deur intrappen en alles uitroeien VOORDAT bakvisjes de klos zijn. Niet erna....

Godsammekraken | 24-05-17 | 10:03

@Nietvoordekat | 24-05-17 | 09:57 - vind jij.

MarcS | 24-05-17 | 10:00

En wij zijn groot fan van Ajax. Zeker vandaag.

keestelpro | 24-05-17 | 09:59

Inteelt heeft een gezicht.

Yamapama | 24-05-17 | 09:59

En toch vind ik dat we dit soort types geen podium moeten geven. Aandacht er voor, prima, maar door hem met naam, toenaam en volle mugshot in beeld te brengen moedig je mensen aan om zijn voorbeeld te volgen.

Nietvoordekat | 24-05-17 | 09:57

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl