Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Advies: asielplaag in maag van de gemeente splitsen

Omdat Klaas Dijkhoff ook wel snapt dat het asielbeleid in Nederland niet je van het is, heeft de Adviescommissie voor Vreemdelingenzaken rapportje 'Pieken en dalen. Naar een duurzaam systeem voor opvang van asielzoekers en huisvesting en integratie van vergunninghouders' (hiero) naar de Staatsie gestuurd. Interessant tussenkopje: Pleidooi voor wettelijke taakstelling voor de opvang van asielzoekers. "Op basis van de ervaringen met de verhoogde aantallen asielzoekers in 2014 en met name 2015 en begin 2016 zijn er goede redenen om de opvang van asielzoekers in gemeenten meer verplichtend te organiseren. De introductie van een dwingend (spreidings)mechanisme voor de opvang van asielzoekers zou (op termijn) de politieke last voor gemeenten kunnen verlichten en de opvang van asielzoekers voor hen tot ‘common business’ kunnen maken, net als de huisvesting van vergunninghouders." Verplichte opvang, tegenspraak niet mogelijk, dat is lachen: door de Europese afhaalservice Timmerfrans Ferries en het gespartel van Dijkhoff cs wordt de lokale democratie ondermijnd door asielzoekiërs in de maag van demense te splitsen. EU-esque. Kost duur, veel gedonder. Ach ja, het zorgt in den lande wel voor lekker veel draagvlak (en betere integratie). Kijk maar: draagvlak.jpg

Reaguursels

Inloggen

Ik stem om gelukzoekers alleen nog maar op te vangen, in de buurt waar Rutte woont, daar staat nog een leuke karzerne leeg, in Bloemendaal, Wassenaar, t Gooi, Laren. En dan zetten we daar ook gelijk alle land windmolens neer.

Dutch_Holland | 24-05-17 | 08:46

Lerarentekort, maar wel kinderen van zgn. vluchtelingen lesgeven. Nieuwe medicijnen voor kanker en CF bv worden niet verstrekt omdat ze te duur zouden zijn, maar er is wel geld voor duizenden en duizenden dwingende nieuwkomers.

Ik denk altijd: IEDEREEN KOMT AAN DE BEURT! Of je nu werkeloos wordt en geen uitkering meer krijgt, of je kinderen geen huis meer kunnen huren, of je nu in schotelwijk bent beland, of je kinderen in een zwarte klas zitten en te weinig aandacht krijgen, of je nu opeens asociale buren krijgt uit donker Afrika, of je op een wachtlijst moet voor een operatie, pas dan gaan mensen zich pas realiseren dat er hier iets heel heel fout aan het gebeuren is.

Mededogen is leuk, maar eens kijken hoe lang het duurt als je er zelf mega nadelen van ondervindt!

Rest In Privacy | 24-05-17 | 08:40

Ik zou zeggen. Bouw een asielcentrum op het Binnenhof in Den Haag. Succes.

HipsterBrood | 24-05-17 | 08:30

witchmaster | 23-05-17 | 19:51 dáár gaat het dus fout.
Opkomst = toestemming.
Wat je met het potloodje doet is onbelangrijk, als je maar meetelt in de opkomstcijfers, en dat doe je wanneer je het al dan niet bekleurde biljet in de ton werpt.

hallevvezool | 24-05-17 | 08:02

Oorlogshandeling door EU.
Met klakkende hakken uitgevoerd door usurperende medeplichtigen rond het binnenhof.

hallevvezool | 24-05-17 | 07:56

Paintertje | 23-05-17 | 21:16
.
Aantal immigranten naar Nederland:
2014 - 181.736
2015 - 224.956
2016 - 230.000

Totaal: 636.692 - opgave CBS

duitse herder | 24-05-17 | 06:54

Het klopt, dit is geen onzin. Ik krijg ze als buren binnen enkele weken. 6x AMV's uit Afrika en het Midden-Oosten permanent. Kleine groepjes asielzoekers, die overal in wijken worden gehuisvest, het is het nieuwe beleid. Je kan er als buurt weinig tegen doen, het wordt er toch doorheen gedrukt, of er nu weerstand is of niet. Het belang, en de agenda van massamigratie en diversiteit weegt zwaarder dan het belang van de autochtonen en hun eeuwenoude leefgebied. En het is de eigen schuld, men heeft verkeerd gestemd helaas, wederom..

Batavi Magistralis | 24-05-17 | 06:34

Ik weet niet wat de politici willen hé. Willen afschuiven en het probleem niet zien. Hier dichtbij mij woont een donker gezin... weet de afkomst niet ... en of er een man is ??? De vrouw was altijd normaal gekleed en vriendelijk als je haar tegenkwam of in de tuin bezig was en in voor een praatje, maar vanavond, kwam ik haar tegen met der dochter ... helemaal verkleed in een vuilniszak kleed en een hoofddoek om..... heb alleen mijn hoofd geschud... niks meer gezegd en door blijven lopen. Hoorde alleen nog de dochter zeggen" Mams dit moet je niet doen"

kereltie_ut_drenthe | 24-05-17 | 02:11

Kennelijk moeten er problemen worden terugbezorgd bij de probleemdoorschuivers. Maar beter is het om tijdig zulke politici te vervangen voordat zij de leefbaarheid te zeer kunnen aantasten met hun beleid Ondertussen lijkt het me goed dat iedereen het groeiende kostenplaatje van Brusselse dramdwang en democratie-ondergraving in beeld krijgt..

Takki Yah | 24-05-17 | 00:17

Iedereen is humaan en meegaand. Totdat er plots een AZC tegenover je villa wordt gebouwd. Hoor ze dan eens blazen op de tennisclub! Als je geen PVV hebt aangevinkt op 15 maart moet je lekker een potje muil houwen gaan doen.

Alfred1977 | 23-05-17 | 23:27

Gewoon ff met boskalis bellen en de doggersbank opspuiten. Dan bordje er op met nieuw-somalie, 4 barakken en 2 roeiboten met wat netten en ze zoeken het maar uit.

P.redgleuf | 23-05-17 | 22:53

@Berbaar | 23-05-17 | 20:19
Je geeft zelf het antwoord al; de azcs komen niet waar de grondprijs hoog is.

geenspam | 23-05-17 | 21:44

Als die asielzoekers nou eens enkel in die SJW linkse gemeenten opgevangen worden, dan leren ze het daar misschien af om de poorten wijd open te zetten voor 99% tuig en 1% ware asielzoeker.

BeunDeHaas | 23-05-17 | 21:42

Mmm, doe maar niet nee. Komt de sfeer in de samenleving niet ten goede. Schijnt dat er grote toekomstogelijkheden liggen in Syrie en de levant, ruimte te over en herstelwerkzaamheden aplenty. Ga daar maar heen.

Graaisnaaiert | 23-05-17 | 21:33

Ik heb nog een behoorlijke persoonsbelastingteruggave te goed van 2015. Heb nu al verschillende keren gevraagd (aangetekend) om een voorlopige teruggave, maar ze zeggen die nooit ontvangen te hebben en zijn zelfs nog niet begonnen met de behandeling van de aangifte.

Ik begin zo langzamerhand te denken dat er wellicht een nieuwe solidariteitsheffing (a la Samson) aan zit te komen .. vanwege de kosten gemoeid met de nieuwe asielzoekers.

Soortgelijke ervaringen?

ChatBot | 23-05-17 | 21:30

Als mijn gemeente mee gaat doen met deze godvergeten ongein, is voor mij de tijd gekomen me te bewapenen. Ik ga niet lijdzaam zitten afwachten tot een machete mijn kop van mijn romp scheidt. Ik zal me verzetten, al wordt het mijn dood.

kleinklauw | 23-05-17 | 21:29

Het zal de komende decennia heel gezellig worden in NL.
Zorg dat je op een vechtsport gaat, ga hamsteren, zorg dat je een illegaal vuurwapen hebt en bergen munitie (ook gewoon bij u om de hoek te koop)...... want anders hebben alleen je islamitische tegenstanders dat, en dat is niet goed voor je nekje. :-)

Oepsie1234 | 23-05-17 | 21:24

@duitse herder | 23-05-17 | 19:58
Ik kan je cijfers echt niet vinden, het waren er ca 58.000 in 2015.

Paintertje | 23-05-17 | 21:16

Zolang er nog steeds te weinig mensen op Wilders stemmen moeten die mensen nu niet gaan zeuren.

Rest In Privacy | 23-05-17 | 21:15

Zo even de huizemarkt om zeep helpen ,of dacht u soms dat er nog iets te verkopen valt met zulke gezellige buren.

fleurtje | 23-05-17 | 21:13

Nou, VVD stemmerts, wat moet uw held met dit advies doen?

Reaguurdeskundige | 23-05-17 | 21:12

Weer zo'n adviescommissie, en wat een fantastisch advies. Ik kijk al uit naar de adviezen die zullen komen.

nikolaos | 23-05-17 | 21:04

Berbaar | 23-05-17 | 20:23
Zullen we zeker! Zonder berbers en zonder Berbaar. Ik vermaak me prima.
Ik wist niet dat het Pieter Baan Centrum WiFi had trouwens?

Gajus | 23-05-17 | 20:42

Diversiteit = zuiveren
-
Zo ver zijn wij dus gekomen in dit land.

elcidisback | 23-05-17 | 20:36

Mooi hè, mensen die tegen wildvreemden zeggen " u kunt hier terecht" , dan de eigen deur stevig op slot draaien om vervolgens de buren te verplichten de logees liefdevol in huis te nemen.
Liever niet, maar als ze toch komen zou het prachtig zijn indien de GL, D66 en CU stemmers hun huis ruimhartig zouden openstellen om samen gezellig een multiculti gezinnetje te vormen.

Mediondng | 23-05-17 | 20:33

Als je tussen 100 haaien gaat zwemmen, en je weet zeker dat een er van je gaat dood bijten. Zou je dan nog steeds tussen de haaien gaan zwemmen? Met andere woorden Er zit altijd een terrorist tussen de profiteurterroristzoekers.

Brainder | 23-05-17 | 20:30

Ander idee. Help vluchtelingen nu eens goed....
Mark van Leeuwen | 23-05-17 | 20:20
.
Precies, of stop met het steunen van moorddadige regimes zoals Saoedi Arabië, krab je eens achter de oregn waarom we nog steeds afhankelijk zijn van olie, of kijk eens kritisch naar het buitenlandse beleid van Europa en de VS!

Xirdalan | 23-05-17 | 20:26

@DolfWeerwolf | 23-05-17 | 20:00
Gajus | 23-05-17 | 20:18
Dag jongens, veel plezier elders. *zwaait*

Berbaar | 23-05-17 | 20:23

Ander idee. Help vluchtelingen nu eens goed, zet hele kampen op aan de zuidkust van Europa en zorg dat die mensen weer terug kunnen (land van herkomst ontdoen van verkeerde regiems). Asiel mondjesmaat met gegronde reden en toekomstperspectief. Hele strenge selectie op welwillendheid en motivatie. Maar nu al van een golf nieuwe medelanders uit gaan en de bevolking verplichten mee te helpen werkt ontwrichtend

Mark van Leeuwen | 23-05-17 | 20:20

@geenspam | 23-05-17 | 20:10
Daar weet ik alles van uit eerste hand.
Dat stukje AAA real estate is verkocht aan een projectontwikkelaar die er fijne appartementen gaat realiseren in het hogere segment.
Helemaal goed, veel doekoe voor het Rijksvastgoedbedrijf en voor een tiende van de grondprijs kan men in Ypenburg gehuisvest worden.
What's the problem?

Berbaar | 23-05-17 | 20:19

DolfWeerwolf | 23-05-17 | 20:00
Waar ga je heen, oh weerwolf? Ik vertrek komend najaar naar Rusland.

Gajus | 23-05-17 | 20:18

Nu valt er te begrijpen waarom Rutte zo graag met GL wil regeren. Hij voelt ook wel aankomen dat er niet aan valt te ontkomen dat meer dwang nodig is om gemeentes te stimuleren om meer gelukszoekers op te nemen. De VVD kan dit niet zonder elektoraal verlies doordrukken, maar met GL in het kabinet kunnen ze die zo'n maatregel in de schoenen schuiven.

watazooi | 23-05-17 | 20:17

Ik heb nog wel plek in mijn kelder.

Gajus | 23-05-17 | 20:15

Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren eer de Nederlander het recht in eigen hand gaat nemen.

mia | 23-05-17 | 20:15

Tja, dat krijg je als nog steeds een boel mensen niet op een partij stemmen die de instroom wil stoppen. Misschien helpt het dat er dit keer kinderen opgeblazen zijn.

Poes Fiep | 23-05-17 | 20:14

@Berbaar | 23-05-17 | 19:27
lees maar eens over wat er in benoordenhout in den haag met de julianakazerne niet mocht gebeuren.

geenspam | 23-05-17 | 20:10

Xirdalan | 23-05-17 | 19:22
Be carefull for what you wish...
voor je het weet kopen die zelfde gemeenten van jouw belastingcenten huizen op de vrije markt om deze economische migranten te huisvesten.
miff | 23-05-17 | 19:52
.
Nee, mijn punt is dat de gemeenten/overheid zich gewoon NIET moet bemoeien met zaken zoals huisvesting.
.
Al die overheidsbemoeienis zorgt al DECENNIA (zeg maar gerust sinds 1945) voor een tekort aan woning in Nederland, en is het klassieke voorbeeld van neo-communistische planeconomie.
.
Je kunt niet aan de ene kant kunstmatig de vraag vergroten (door instroom van 'vluchtelingen'), en aan de andere kant het aanbod kunstmatig laag houdt door allerlei zeikregeltjes over korenratten, bestemmingsplannen, Groene Harten, en weet ik veel meer. Dat werk niet, al decennia lang.
.
Het gekke is dat de Nederlanders zich dat nog steeds niet realiseren, en juist iedere verkiezingen juist MEER overheidsbemoeienis willen. Nóg meer regeltjes, nóg meer subsidies, nóg meer ambtenaren en duurbetaalde managers met een dikke Range Rover van semi-overheid woningbouwcorporaties.
.
Dat.Werkt.NIET!

Xirdalan | 23-05-17 | 20:05

-weggejorist-

Leffe Blonde | 23-05-17 | 20:01

Ik ben happy dat ik dit jaar nog ga emigreren. Het plan is om nog zo'n 4 maanden in Nederland te zetten en daarna zal ik iedereen de groeten doen. Dit soort nieuws bevestigd mijn keuze. Nederland gaat er echt niet mooier en/of goedkoper op worden voor de werkende burger.

Ik zeg gedag tegen:

- hoge belastingen

- ZZP-ertje pesten

- massale moslim import

- koude donkere winters en regen

DolfWeerwolf | 23-05-17 | 20:00

Apollo | 23-05-17 | 19:35

CBS

duitse herder | 23-05-17 | 19:58

Meer, kleinere locaties is ook meer werk voor het coa. Het businessmodel wat aanpassen om de omvang in stand te houden van de asielindustrie bij lager aanbod van klanten.

TheseDays00 | 23-05-17 | 19:57

Vraag mij vooral af, hoelang dit allemaal nog doorgaat. Zo lang als ik leef hoor ik nix anders dan asieleisers die binnenstromen, met alle gevolgen vandien. Wanneer zou de bom barsten? Je kunt de PVV wel wegzetten, maar niet de vele stemmers. Of er zijn simpelweg al veeeel meer incidenten, maar die horen wij gewoon nooit.

Wienerschnitzel mit | 23-05-17 | 19:55

Diversiteit is tegenwoordig codetaal voor islamisering.

martymcfly | 23-05-17 | 19:55

Verdeel & Heersch

marcoplarco | 23-05-17 | 19:54

Xirdalan | 23-05-17 | 19:22
Be carefull for what you wish...
voor je het weet kopen die zelfde gemeenten van jouw belastingcenten huizen op de vrije markt om deze economische migranten te huisvesten.

miff | 23-05-17 | 19:52

Dit land krijgt de leiders die het verdient , dus gebruik volgend maal eens goed dat rode potlood

witchmaster | 23-05-17 | 19:51

Massaal op gemeenteraadsvergaderingen verschijnen en daar dingen roepen waar u zich onder normale omstandigheden nooit aan schuldig zou maken.
-
Ook een gezond gesprek met individuele raadsleden -desnoods in de eigen voortuin- blijkt te werken, zoals het recente verleden reeds verschillende malen heeft aangetoond.
-
Bouw maar lekker containerdorpen op de Maasvlakte, pleur een tentenkamp op Rottumerplaat (oprottumerplaat, sic) maar laat Nederland verschoond blijven van de plaag van overbodige apothekers.

bisbisbis | 23-05-17 | 19:51

De bestaande urgente woningzoekenden worden actief de woning uitgezet voor nieuwe 'vluchtelingen'..
@ van heinde en verre | 23-05-17 | 19:34
-
"Heel-Toevallig" werden een a twee jaren voor de toen allang door de overheid verwachte immigratie-tsunami onze oudjes uit hun bejaarden tehuizen gedonderd omdat er zogenaamd geen geld voor was.
Maar "Heel-Toevallig" zitten die nu vol met floegteliengen.
Voorbedachte rade..?

telelezer | 23-05-17 | 19:43

Parel van het Zuiden | 23-05-17 | 19:12
Ik ben geen jurist,maar er worden hier toch wel diverse wetten/mensenrechten en dergelijk gebroken. Had ik maar de financiële middelen om ze terug te vechten juist MET die rechtelijke middelen
-
Een voorbeeld:
Samenspannen tegen de kroon is strafbaar. Maar een moskee die het salafisme aanhangt is niet strafbaar? Enz,enz.
-
Zucht..

Rest In Privacy | 23-05-17 | 19:42

Diversiteit is leuk voor het plebs en dan kan dat niet ver genoeg gaan. Behalve natuurlijk als je Pechtold heet en van je verwacht wordt dat je met de Christen Unie moet praten. Dan blijkt diversiteit plotseling heel wat lastiger en is één meningsverschil al genoeg om bij voorbaat samenwerking te blokkeren.

Angelica | 23-05-17 | 19:42

@van heinde en verre | 23-05-17 | 19:34
"bestaande urgente woningzoekenden worden actief de woning uitgezet voor nieuwe 'vluchtelingen'".
Lees die eens terug, of je bent een urgente woningzoeker óf je hebt een woning, anders kan je er niet uitgezet worden.
Linkje maakt Uw betoog ook sterker.

Berbaar | 23-05-17 | 19:38

Kwoot AD: '' In Nederland vroegen in 2015 zo’n 58.000 mensen asiel aan.''
Dat is onjuist. Dat waren er 224.956.
duitse herder | 23-05-17 | 19:27

Heb je een link inzake de 225K? Ik geloof je wel hoor maar ben benieuwd.

Apollo | 23-05-17 | 19:35

Den Haag douwt burgers de vreemdelingen door de strot. De bestaande urgente woningzoekenden worden actief de woning uitgezet voor nieuwe 'vluchtelingen'. Dan haat je je burgers niet alleen. Dan ben je kennelijk ook bereid ze hun woning uit te trappen ten faveure van een mislukte linkse ideologie.

van heinde en verre | 23-05-17 | 19:34

500 miljoen mensen gaat Europa opnemen de komende jaren. En de EU gaan net zolang treiteren tot de hardste schreeuwers "democratisch" gaan winnen waarna ze zullen zeggen; jullie hebben het zelf gewild.(..)
@ Dutchbeaurouge | 23-05-17 | 19:20
-
Het is alweer duidelijk de Haagse trawanten van het megalomane Brussel slechts als loopjongens de Befehlen uitvoeren en ons, en nog erger: onze (klein)kinderen, met de ellende (en kosten) opzadelen.
youtu.be/rN-LlMSS9tU?t=12
Maar ach, op 15 maart zou alles immers anders worden?

telelezer | 23-05-17 | 19:29

Kwoot AD: '' In Nederland vroegen in 2015 zo’n 58.000 mensen asiel aan.''
Dat is onjuist. Dat waren er 224.956.

duitse herder | 23-05-17 | 19:27

@geenspam | 23-05-17 | 19:22
In Wassenaar zitten ze al jaren en in Den Haag idem.
Nog iets?

Berbaar | 23-05-17 | 19:27

Dat lijkt me een fantastisch idee!
En laten we het dan ook gelijk koppelen aan het gemiddelde inkomen in de gemeente.
Hoe hoger het gemiddelde, hie hoger het quotum asielzoekers.

Ben benieuwd hoe dan gemeenten als Wassenaer, Heemstede-Aerdenhout, Blaricum, Baern etc er uit zien over een jaartje of 10.

Vast net zoals de prachtwijken van Veugelaer, maar dan met grotere huizen.

Gelukkig zijn dan wel alle mensen gelijk!

Bon-sens | 23-05-17 | 19:26

Kraan dicht en dweilen zou ik zeggen.

osolemio | 23-05-17 | 19:25

mwah; ik zou het liefst een paar uitverkoren gemeentes verantwoordelijk willen stellen voor het opvangen van asielzoekers. Ik denk aan gemeentes met voorbeeldige, draagkrachtige burgers die thans helaas nog onvoldoende mogen profiteren van de voordelen van de multiculurele samenleving. Ik denk aan gemeentes als wassenaar, aerdenhout, laren, amsterdam (grofweg postcode 1017), den haag (grofweg postcode 2596). Ik durf te wedden dat het asielprobleem dan als sneeuw voor de zon verdwijnt.

geenspam | 23-05-17 | 19:22

... en wanneer worden autochtone Nederlanders "verplicht" een woning gegeven in NL?
.
Klein voorbeeldje: mijn (100% Nederlandse) ouders hebben tientallen jaren in het buitenland gewoond, maar toen mijn vader plots kwam te overlijden en mijn moeder weer terug wilde naar NL, kon mijn moeder het gewoon zelf uitzoeken!
.
Mijn moeder heeft NUL hulp gekregen van de Nederlandse gemeenten van plaatsten waar ze wel wilde wonen, sterker nog, ze kreeg gewoon een standaard: "tja, daar kunnen we niets aan doen mevrouw, ga maar eens bij een makelaar kijken" te horen.
.
Ik vind het prima dat de gemeenten/overheid niet verplicht is om huisvesting voor jan en alleman te regelen, maar laten we toch een groot gedeelte van die belastinggeld verbrandende (r)overheid afschaffen zodat de overheid zich uitsluitend bezighoudt met KERNTAKEN zoals nationale veiligheid (geweldsmonopolie), infrastructuur en buitenlands beleid/defensie, en laat dingen zoals huisvesting gewoon volledig over aan de vrije markt.

Xirdalan | 23-05-17 | 19:22

Plaats uitkeringsimmigranten bij hen die voor open grenzen voor deze mensen pleiten.
En laat ze door hen onderhouden.

de honden blaffen... | 23-05-17 | 19:22

Alsof dat Haagse addergebroed zaken (laat staan mensen) over de schutting zou flikkeren! Neem je eigen zooitje in de maling! Hou op, schei uit.

Rest In Privacy | 23-05-17 | 19:21

@jemagookniksmeer | 23-05-17 | 19:18
Spreiding lijkt me ook fair en terecht.

Berbaar | 23-05-17 | 19:21

Ja want willen zul je het. Of je nu wilt of niet, de overheid gaat ervoor zorgen dat het land waar je in leeft en dik voor betaalt niet meer het jouwe is. Betalen zul je trouwens blijven moeten, dat spreekt voor zich, ook al is het niet jouw land meer. Als het niet goedschiks kan? Dan maar kwaadschiks. We komen allemaal aan de beurt, one by one. Kan lang duren of snel gaan maar het is een huge shit sandwich and we all have to take a bite. De 1 betaalt met geld, de ander met bloed. 500 miljoen mensen gaat Europa opnemen de komende jaren. En de EU gaan net zolang treiteren tot de hardste schreeuwers "democratisch" gaan winnen waarna ze zullen zeggen; jullie hebben het zelf gewild. Mijn plan is al 4 jaar duidelijk: aflossen en wegwezen. Nog 3 jaar en dan dikke doei.

Dutchbeaurouge | 23-05-17 | 19:20

Ik denk wel eens: 'Ooit zullen de huidige beleidsmakers/politici/lobbyisten/etc dood gaan (daar ontkomt niemand aan). En dan vraag ik me af: denken ze er wel er bij leven en welzijn wel eens over na wat ze na hun dood achterlaten?'

Rest In Privacy | 23-05-17 | 19:20

Asielzoekers willen helemaal niet verspreid worden. Het liefst zitten zij namelijk in de buurten van de grote steden, waar al mensen met dezelfde culturele achtergrond wonen. Want dan hoef je namelijk ook niet te integreren.
De enige die van deze nieuwe asielgolf profiteren zijn de PvdA criminelen met hun taallessen en integratiecursussen.

DeMof | 23-05-17 | 19:19

Helemaal terecht. De Nederlandse bevolking schaart zich zo'n beetje unaniem vóór grootschalige opvang van asielzoekers; het is dan niet meer dan logisch dat iedere gemeente naar rato van het inwonertal de opvang waar haar ingezetenen zo om zitten te springen, zorg draagt.

jemagookniksmeer | 23-05-17 | 19:18

Volgens deze adviescommissie moeten wij erkennen dat om de zoveel tijd meer assielzoekers naar Nederland komen terwijl opvang in de regio ook een serieuze optie is.. Van dergelijke nietszeggende adviescommissies word ik behoorlijk moedeloos.

therealbraindump | 23-05-17 | 19:15

Nederland wordt geregeerd door de asielindustrie.

smdyasc | 23-05-17 | 19:15

Tsja, wat kunnen wij concreet doen aan deze massa-emigratie? Serieus.

Paintertje | 23-05-17 | 19:15

Het wordt tijd voor een zuivering van den Haag. Stelletje flikkers!

Vanilla | 23-05-17 | 19:15

Mijn advies: grenzen dicht. Nu!

Manus Olie | 23-05-17 | 19:14

Er woont hier nu ook een asielzoeker met verblijfsvergunning. Tot diep in de nacht staat hij buiten te roken met zijn matties. En schreeuwen dat ze doen, in dat afgrijselijke taaltje van ze. Het is te bizar voor woorden dat dit soort import zich in ons land kan vestigen. Waar ging het mis?

Boedhapoeper | 23-05-17 | 19:14

Het zijn de kinderen van de kinderloze mutti, Duitsland lost het maar op. Hier slechts opvang in linkse gemeentes, lijkt mij eerlijk. Dit gaat niet lang meer duren het oostelijke deel van de EU heeft lak aan Merkel's onvruchtbaarheid

Bokito ergo sum | 23-05-17 | 19:13

Geweldige taktiek: integratieproblemen in het hele land!
.
Ik word slotenboer.

de Voorzittert | 23-05-17 | 19:12

En vooral achteraf wanneer er weer meer problemen van komen heel hard blijven roepen; "Ja, dat ligt vast in verdragen en wetten. Het is onmogelijk om dat nog te veranderen."
.
Een van de machtigste wapens in het politiekcorrecte arsenaal. De papieren tijger.
.
The least of us, unfortunately also the loudest of us.

Parel van het Zuiden | 23-05-17 | 19:12

Tja, je moet in de regio opvangen, en in onze regio is niets aan de hand dus je moet nu niemand hier opvangen. Maar laten we even net doen alsof we mensen op willen / moeten vangen dan is het op zich natuurlijk niet heel raar als je dat op landelijk niveau regelt. Maar dan ook wel echt regelen, niet gewoon doorschuiven van 'jullie moeten voor volgende maand 100 asiel-zoekers opvangen, succes ermee'.

–

Maar het is dus een non-discussie omdat er in de regio niets aan de hand is en we dus helemaal niemand hoeven op te vangen!

DerUnterMensch | 23-05-17 | 19:10

Wespenplaag, asielplaag, plaagstoot. Welke van de 3 hoort er niet thuis.......

Rest In Privacy | 23-05-17 | 19:10

-weggejorist-

Ikwilhierweg | 23-05-17 | 19:09

Zet de eerste lading maar gelijk in de woning in heerlen van Timmerfrans met groot gemeentehek eromheen.

Koeienflat | 23-05-17 | 19:08

Advies: gemeenten verplicht laten meedoen aan omvolking en potentiële "Manchesters".

Fijnstoffer | 23-05-17 | 19:07

Afschuiven is ook een vak ;(

Vesta | 23-05-17 | 19:05

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl