Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

DENK wint Nieuw-West dankzij geronselde stemmen

stemmenronselentelegraaf.jpegDe Telegraaf haalt ene 'Vincent' aan, Elsevier een anonymus (die misschien ook Vincent heet) maar toch maar toch maar toch. Er zijn drie tot vijf miljoen stemmen op DENK uitgebracht op illegale wijze. Als je achterlijke Midden-Oostenpartijen importeert, krijg je er de achterlijke Midden-Oostenpraktijken op de stembureaus gratis bij. Elseviers guy zag "het grote aantal allochtonen dat met een ‘hele rits volmachten van familie’ bij het stembureau aankwam". Ronselen heet dat, in het Nederlands. En ronselen is strafbaar. Hee @politie, misschien kunnen jullie daar beter induiken dan eendenvangers van hun bed lichten die filmpjes publiceren die iedereen en zijn schele halfbroertje al lang op WhatsApp heeft.

Reaguursels

Inloggen

Het systeem is vrij goed: alleen volmacht met kopie ID (volmachten afgeven aan onbekenden is hierdoor zeer lastig + onbekenden kunnen ook anders stemmen) en max. 1 volmacht per persoon (hele rits staat in het bericht?).

Best wel grappig; ben je een jonge turk, ben je getriggert door Denk om te gaan stemmen. Iedereen wil dat de jongeren gaan stemmen. Neem je je pas van je moeder en vader mee, lees je in een bericht: "Jonge turken die niets met politiek lijken te hebben kwamen met volmachten, heel verdacht. "

het probleem is niet het kiessysteem, het probleem ligt anders.

huh!? | 18-03-17 | 20:31

Dat de boel hier genaaid wordt door buitenlanders ,en de politiek er plots last van gaat krijgen ,de burgers weten dit al jaren .

fleurtje | 18-03-17 | 16:45

En nu? Ontnederlandsen?

24^7 | 18-03-17 | 11:09

Zo meteen straks deze zaterdag vanaf 9.30 tot 18.00 u. mag alle verontwaardiging en vraagstelling geuit over de stemming & telling van afgelopen 15 maart.

Deze attentie komt Bakkeleures | 17-03-17 | 11:30 toe.
Hier staat het nog eens waar de openbare zitting is om bezwaar te maken tegen *kuch* formvouten.

www.tweedekamer.nl/debat_en_vergaderi...
Morgen, zo meteen dus! is de enige gelegenheid om bijvoorbeeld vermoeden van het stemmen ronselen aan te kaarten bij deze Commissie voor het Onderzoek van de Geloofsbrieven.

Dat zal menig lezer en reaguurder ook al vreemd doen opkijken, want huh? Geloofsbrieven?

Alsof toch God en de hele familie de stembiljetten allen maar hoeft te controleren of het nog wel goud zit.
(no typo).

Afijn, per stemlokaal moet per stemgerechtigde de max. 2 volmachten te controleren zijn. Die moeten namelijk per stuk ondertekend met 2 handtekeningen.

Door degene die stemt namens de ander, en zichzelf.
Dat mag, en ook uitsluitend per één stembusgang één keer, voor max. 3 gerechtigde personen (met stembiljet dus) per keer.

Per stembiljet voor volmacht moet er diens handtekening zijn gezet (op de achterkant van biljet staat dit) van degene die dit afgeeft.
De gemachtigde moet vervolgens wel de NAW en dit originele stembiljet kunnen overleggen aan de leden van het stembureau.

Het mag officieel niet, om plekke van stembureau dit te ondertekenen. Het mag wel buiten de muren van het pand, of ten minste zicht, van iedereen in stembureau.

Wat, met pardon voor de lange lap, hier morgen in Den Haag héél scherp ondervraagd moet worden, zijn minimaal 2 zaken.
Aanvragen zijn het feitelijk.

Her-controle op alle volmachten, landsbreed per gemeente, en dus ook per stembureau.
Deze documenten liggen, naast de verzamelde kliko-inhoud van uw stem, simpelweg al gesorteerd in het papieren archief sinds ongeveer afgelopen donderdag.

Bij deze specifieke hertelling van 'bijzondere' uitgifte stembiljetten dient te worden gekeken naar de proces verbalen per stembureau.
Hier op GS is er al danig gewag van gemaakt.
Kom naar voren, beste stembureauleden.
En alle getuigen.

Vertel je verhaal bij deze commissie.
Het hoeft niet, want als het goed is stond relaas al in het proces verbaal. En dat moest ook goed genoeg zijn, en anders niet eens jouw handtekening onder het hele goedgekeurde rapport aan uiteindelijk de Kiesraad.

Kudtkip | 18-03-17 | 02:47

3 tot 5 miljoen stemmen.... denk ff na voor je iets publiceert. er zijn 13 miljoen stemgerechtigden in NL, waarvan 80% heeft gestemd. 10,4 miljoen stemmen dus. Als bericht klopt heeft Kuzu tussen de 50 en 75 zetels gehaald met geronselde stemmen.... Het waren er 3. Verhaaltje dus factortje x25 overdreven?

Ja nu je het zegt! | 17-03-17 | 19:30

De moslims hebben puur op denk gestemd omdat zij moslim zijn. Niet meer, niet minder.
In Amsterdam Zuidoost hebben Surinamers en aanverwanten op Silvana gestemd, puur omdat zij Surinaams is.
Het verwerpelijke van dit soort partijen is dat zij alleen voor hun eigen bevolkingsgroep op komen. Wie zijn hier de racisten.

lex8310 | 17-03-17 | 19:20

Joppo0,

Dan heb.je vast en zeker wel een linkje. Ik ben benieuwd.

jezusisonzin | 17-03-17 | 19:12

De gemeente Amsterdam heeft in allerijl diepgravend onderzoek laten uitvoeren waaruit blijkt dat er niets onoorbaars is gebeurd. Gaat u maar weer rustig slapen. www.at5.nl/artikelen/166929/stemmen-bi...

pissebed | 17-03-17 | 18:54

joppo0 | 17-03-17 | 17:59

Misschien dat je voor de volledigheid even een linkkunt geven naar die berichtgeving? Dan kunnen we ons er op storten!

Paradijs | 17-03-17 | 18:39

@Lilia2 | 17-03-17 | 12:53
Onzin. Op elk stembureau moet een procesverbaal worden ingevuld, op papier, waarop alle stemmen, per partij en per voorkeurstem en de ongeldige en blanco stemmen worden ingevuld.
Daarop wordt ook ingevuld hoeveel geldige stempassen, en hoeveel ongeldige, hoeveel volmachtbewijzen (schriftelijke en onderhandse) en hoeveel kiespassen zijn ingenomen, en hoeveel niet uitgegeven stembiljetten er zijn. Alle documenten moeten verzegeld worden verpakt en op elke envelop moet een plakker met de exacte inhoud. Het PV moet door alle stembureauleden en tellers worden getekend en ook verzegeld worden verpakt en bij het centrale stembureau in de gemeente (meestal gemeentehuis) worden afgeleverd.
Dus die voorzitter kan het allemaal wel op een i-pad intikken, maar dat doet hij voor zichzelf, privé. Of hij gebruikte een rekenmachine-app.
Er worden geen officiele uitslagen op een i-pad aan het centrale stembureau doorgegeven. Hooguit een voorlopige die aan het ANP wordt doorgegeven voor de uitslagenavond op TV. De officiële cijfers staan in het PV en die worden op het centraal stembureau verzameld en voor de hele gemeente opgeteld en ook daarvan wordt een een geschreven PV gemaakt en verzegeld naar het kiesdistrict gestuurd. Daar worden alle gemeentes opgeteld en dat gaat op papier dan naar de kiesraad.

Overigens was dat waarschijnlijk geen i-pad, maar een rekenmachine. In elke koffer voor elk stembureau zitten alle dingen die je nodig hebt: pennen, reservepotloden en kettingen, een loupe, plakbriefjes, papierklemmen en een joekel van een rekenmachine voor blinden en slechtzienden die op afstand wel wat lijkt op een i-pad.

Stormageddon | 17-03-17 | 18:17

Nouhou volgens mij doen we ook al mee aan de 125% voor de weg met ons club.Over niet al te lange tijd lopen we met djellebaas en kopvodden.

flesje | 17-03-17 | 18:15

@EnNouJijWeer | 17-03-17 | 14:55
Die regels bestaan al een tijdje. En ook kinderen (die wel Nederlands kunnen lezen), mogen niet met mama of papa mee het stemhokje in, ook niet (juist niet) als die papa of mama alleen een galama-galama taal brabbelen en slechts sliertjestaal kunnen lezen.

Stormageddon | 17-03-17 | 17:59

In de buitenlandse pers wordt al 2 dagen gemeld dat in Nederland containers gevonden zijn met pakken stembiljetten waarop de PVV was aangekruist??

joppo0 | 17-03-17 | 17:59

Een 'Kuzu'? Zo heet toch dat putje onderin de plee? ;)

Ouwe_Zwitsal | 17-03-17 | 17:35

@NLmomus | 17-03-17 | 15:51
Nou, gefeliciteerd met je eerste schaamhaar dan maar!

VerenigingVanDieven | 17-03-17 | 16:29

Het is net wat "van heinde en verre | 17-03-17 | 11:03" zecht. Erdogan kijkt mee over de schouder van Kuzu. En daar wordt ik niet vrolijk van.

Voor-de-5e-keer | 17-03-17 | 16:27

Waarom is iedereen zo bang van die koettoerk of de Mekka's? Alsof de wereld alleen nog maar bestaat uit die simpele gasten.

De wereld draait gewoon door en de Mekka's hebben een ondergeschikte rol. Onderwijl moeten we ons wel realiseren dat het gevaar van deze ideologie groot is, maar je moet het niet groter maken dan het is. Makkelijker is om deze groep structureel geen aandacht te geven en de scheiding van kerk en staat verder uit te breiden... tot slot, hou de leden van denk in de gaten zoals zij ons in de gaten willen houden. Laat de angst niet regeren en vermijd elk contact met deze groep.

Bill Cosby | 17-03-17 | 15:41

3 tot 5 miljoen stemmen ? Laat me niet lachen.

niks mis mee | 17-03-17 | 15:25

VerenigingVanDieven | 17-03-17 | 14:45
Bedankt! Je hebt me gerustgesteld.

AnnaJL | 17-03-17 | 15:23

@Castor12 | 17-03-17 | 11:51
Maximaal drie dus en dat is inderdaad een flinke stapel gezien de omvang van het stembiljet.

18konijn | 17-03-17 | 15:21

@EnNouJijWeer | 17-03-17 | 14:55
De eerste regel bestaat al heel lang. De tweede regel lost niets op, want als er een overtreding wordt geconstateerd, wordt die ook nu al verplicht in een procesverbaal opgenomen. Je hoeft het alleen maar even te melden.

18konijn | 17-03-17 | 15:10

Als alle complotklagers over de stemprocedure hierboven zich voor de volgende verkiezingen nou eens zouden aanmelden als lid van het stembureau, zou dat in elk geval al een ongekende aardverschuiving in de gewenste politieke richting betekenen, want dan zou er van de massale fraude zoals die nu gepleegd is, alvast geen sprake meer zijn!

18konijn | 17-03-17 | 15:07

@telelezer | 17-03-17 | 13:05
U mag zich als niet-links Deugmens altijd op de avond van de stemming bij het stembureau aanmelden voor controle op de telling. Misschien een tip voor de volgende keer? Ook zou u zich als lid van het stembureau kunnen aanmelden, maar dan moet u daar wel de hele dag zitten tussen twee linkse Deugtypes en ik kan me voorstellen dat dat een te zware psychische belasting is.

18konijn | 17-03-17 | 15:02

@telelezer | 17-03-17 | 11:08
Dat is niet goed voor te stellen, want stembiljetten moeten gepaard gaan met een gelijk aantal ingeleverde oproepkaarten. En dat wordt extern gecontroleerd.
Lees de Kieswet eens, is goed voor uw gemoedsrust.

18konijn | 17-03-17 | 14:57

Nieuwe regels:

je mag maximaal maar 2 volmachtstemmen uitbrengen en alleen tegelijk met je eigen stem.

daarnaast toestaan van fraude door stemlocaal personeel ook keihard bestraffen (zoals toestaan Baard+Hoofddoekje samen in 1 stemhokje)

EnNouJijWeer | 17-03-17 | 14:55

@sinar2 | 17-03-17 | 11:13
De "Vincent" die het verhaal heeft aangezwengeld, was zelf lid van het stembureau. Denk je dat "Vincent" een Turks paspoort heeft, en denk je dat "Vincent" kiezers met meer dan twee volmachten heeft doorgelaten? Raarrrrrr....

18konijn | 17-03-17 | 14:55

-weggejorist-

McSplutter | 17-03-17 | 14:46

Dus als ik het goed begrijp dan komt deze Denk leider Kuzu ook in de commissie stiekem te zitten???
Tsjonge tsjonge het zal toch niet?
Wat is er aan de hand in Nederland? Een handlanger van Erdogan (misschien wel lid van de AK partij) in de commissie stiekem.
Please zeg me dat ik het fout heb begrepen!!!!

"De Commissie voor de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten (CIVD), informeel ook wel Commissie Stiekem, is een commissie van de Tweede Kamer die belast is met de parlementaire controle op de Nederlandse geheime diensten. De commissie bestaat uit de fractievoorzitters van alle gekozen politieke partijen en vergadert onder strikte geheimhouding, maar brengt over haar werkzaamheden wel verslag uit aan de Tweede Kamer"

ONGELOOFLIJK iemand met een dubbel paspoort. Zijn hart ligt bij de sultan.
STOP DIT

AnnaJL | 17-03-17 | 14:39

Beter waarnemers uit Afrika de boel laten controleren ,het is hier ondertussen een derde wereld land .

fleurtje | 17-03-17 | 14:23

Ik hoop oprecht dat die drie van Denk een zetel onder de luchtafvoer krijgen in de 2e-kamer, om lucht vervuiling te voorkomen. Voorts hoop ik dat de zetels van een beschermende laag worden voorzien, zodat ze na iedere zitting van de Kamer gereinigd kunnen worden met Lysol. Het is bekend dat fascisten vervuilend te werk kunnen gaan net zoals de NSB toentertijd.

gratias | 17-03-17 | 14:13

Heeft iemand onder de reaguurders wel eens meegeluisterd naar wat er zo al op onze opleidingsinstituten wordt "verteld"?
De sturing is wat subtieler maar niet veel en rijkelijk aanwezig.

Arachne | 17-03-17 | 14:05

Ik ben Jan van het stembureau in Brabant. Iemand mag maar maximaal twee volmachten bij zich hebben en hij kan alleen stemmen tegelijk met zijn eigen stem. Dus één persoon een hele rits volmachten kan niet, want als de voorzitter van het stembureau dat heeft doorgelaten, dan heeft hij de kieswet overtreden. En een tweede keer terugkomen met volmachten kan dus ook niet. En je moet een kopie van het legitimatiebewijs van die andere persoon hebben. Dus je kan niet zomaar volmachten uitdelen aan mensen op het stembureau.

Brabant hier | 17-03-17 | 13:44

@keizeradmiraal4 volmacht eruit is een goed idee, maar dan wel meteen stemplicht invoeren , niet stemmen is boete betalen!

M.J.Bushdoctor!! | 17-03-17 | 13:43

pak ze zetels af,pak ze paspoorten af en verklaar ze verward.
dan opsluiten en pas na een onafhankelijke gezondheidsverklaring weer loslaten.

pejoar | 17-03-17 | 13:36

We moeten gewoon toegeven dat ons land een fout corrupt landje is.
XaleX_2 | 17-03-17 | 13:28
-
Mundus vult decipi, ergo decipiatur

telelezer | 17-03-17 | 13:30

De gevestigde politiek doet zelf aan ronselen samen met de MSM. Stem op de 'correcte' partijen anders gaan we dood en neemt Poetin de boel over en moeten we weer bloembollen eten. Die ophitserij en bangmakerij (stemadvies!) van de gevestigde partijen (niet gebaseerd op feiten) is net zo kwalijk en democratie ondermijnend. We moeten gewoon toegeven dat ons land een fout corrupt landje is.

XaleX_2 | 17-03-17 | 13:28

Met 3 tot 5 miljoen stemmen was denk de grootste geworden. Het stuk klopt niet. Daarnaast is ronselen nooit goed. Ookal is het maar 1 stem.

jezusisonzin | 17-03-17 | 13:28

Ontluisterend diepgravend en goed stuk onderzoeksjournalistiek van afa (extreem linkse club) maar dat doet niets af aan hun diepe graafwerk.
.
Interssant is ook dat Turkse Nationalisten al 10 jaar geleden bij de VVD waren geinfilteerd.
.
"Hoe zit dat nu met dat gebouw aan de Zeeburgerdijk? Op 119 en 119B zijn Tükem, Kübra, de Ulu Camii Moskee en de Turks Federatie Nederland gehuisvest. De gezamenlijke beheersstichting Hilal (van nr 115) is belast met de exploitatie, het beheer en onderhoud van het gebouw (nr's 115-119). Op 16 maart 1996 is het huurcontract ingegaan en elke maand betalen Tükem en Kübra elk 2.500 gulden aan Hilal. Het huurcontract is geldig tot en met 15 maart 2001.
Maar in 1995, nadat stadsdeel Zeeburg al minstens 24.000 gulden aan Tükem heeft uitgekeerd voor huisvestingskosten, doet het stadsdeel het gebouwencomplex voor het symbolische bedrag van 1 gulden over aan Hilal. Het gebouw zou eigenlijk gesloopt moeten worden en plaatsmaken voor een nieuwe school, maar het stadsdeel kiest ervoor de Grijze Wolven permanente huisvesting te bieden. Hilal verplicht zich bij de eigendomsoverdracht tot het opknappen en onderhouden van het pand."
.
en
.
"VVD - Afdeling Zeeburg
.
Bij de VVD Zeeburg stond bij de verkiezingen van 7 maart 2006 het zittende raadslid Yasar Arik op plaats 2. Hij werd opnieuw verkozen met 599 stemmen. Arik was coördinator bij de TFN-club Tükem te Amsterdam. In 2002 namen Arik en Berin Eken (van Stichting Kübra) bij hun installatie als deelraadslid in een verklaring afstand van het "extreem-nationalistisch gedachtegoed van de Turkse Grijze Wolven beweging." Tevens legden zij hun functies bij Tükem en Kübra neer, om, aldus Zeeburg Nieuws, "elk misverstand te voorkomen". Hoewel Arik in maart 2005 nog postte op het gastenboek van de website van de Ulu Moskee en daarin meldde de website van deze Wolven-organisatie al lang goed te volgen, is blijkbaar die afstand bij mogelijk onwelkome aandacht alleen vereist voor mensen van Turkse komaf. De VVD-lijsttrekker in Amsterdam bij de gemeenteraadsverkiezingen, Laetitia Griffith, bezocht op 19 januari 2006 immers Ulu. Griffith maakte tijdens haar bezoek onder meer kennis met het bestuur van deze moskee.
.
Uit verslag raadsvergadering stadsdeel Zeeburg 14.03.02:
.
"[...] 06. Verklaring leden VVD-fractie
Yasar Arik: misschien ten overvloede na de verklaring van de VVD en stichting Tükem en Kübra verklaar ik naar aanleiding van de ophef en onduidelijkheid of ik betrokken ben bij de Grijze Wolven het volgende: ik keur het gedachtegoed van de Grijze Wolven af. Tevens keur ik elk links of rechts extremistisch- nationalisme af. Om mij geheel te kunnen wijden aan de Zeeburgse politiek heb ik mijn functie als coördinator van stichting Tükem neergelegd. Ik verwacht dat ik hiermee voldoende helderheid heb verschaft.[...]"
.
Nevenfuncties Yasar Arik in 2007
Uit informatie van het Stadsdeel Zeeburg uit 2007 blijkt echter dat het deelraadslid Yasar Arik nog steeds/opnieuw (?) nauw betrokken is bij TFN-organisaties. Het gaat om Ulu en Tükem. Uit een overzicht met de nevenfuncties van de deelraadsleden op de website van het stadsdeel Zeeburg kunnen we immers het volgende lezen:
.
"Naam: Yasar Arik (VVD):
Betaalde functie: medewerker Breedijk Van Der Kooij Advocaten Niet-betaalde functies: adviseur Stichting Tükem te Amsterdam, adviseur Stichting Ulu Moskee te Amsterdam, coördinator Jongerenafdeling Stichting Tükem te Amsterdam en juridisch adviseur"
.
afa.home.xs4all.nl/comite/artikel/art...

cocktailsmaak | 17-03-17 | 13:10

@ska ska ska | 17-03-17 | 12:54
Het trollen van de reaguurderspanelen is waarvoor DKS betaald wordt. Dat is de enige logische verklaring dat DKS hier te vinden is, want de standpunten van DKS staan werkelijk haaks op die van de gemiddelde reaguurder hier. En alles en iedereen is een Poetin-fanboy... Het is net of ik Brussel/Den Haag hoor brallen.

RonnieTuitL | 17-03-17 | 13:08

De echte klapper wordt gemaakt op de computers die de eindtotalen van stemlokalen optellen. Vraag me nog steeds af of daar uberhaupt wel een notaris of andere onafhankelijke partij bij zit, of dat we daar ook vrijwilligers voor gebruiken.
Stijlloze_stemmer | 17-03-17 | 12:11=
-
Is het niet zo dat "Vrijwilligers" meestal linkse Deugmensen zijn?
Het is maar een vraagje

telelezer | 17-03-17 | 13:05

En ja hoor, daar is de Koreaanse Sloerie weer.
De slet van webcare Den Haag.

RonnieTuitL | 17-03-17 | 13:04

@ska ska ska | 17-03-17 | 12:54
*koffie van de TFT vegen doet*

Dank u voor de broodnodige lach op mijn gezicht vandaag!

Sjefke7807 | 17-03-17 | 12:58

Die jochies van Denk hebben jarenlang de perfecte opleiding genoten! Dank U PvdA!

FasiscovanJole | 17-03-17 | 12:57

Ik neem het de PvdA zéér zéér kwalijk dat kuzu in de 2e kamer zit. Ze hadden moeten weten na de turkse machtsovername in wijk Feyenoord(010) dat kuzu & co niet te vertrouwen zijn. Maar ja, partijbelang boven landsbelang.

Wasbakplasser | 17-03-17 | 12:57

Hopelijk wordt er nu eindelijk een halt geroepen aan de honderden miljoenen subsidies die een woud van islamitische stichtingen, organisaties en aanverwant ontvangen van de overheid. Het PvdA circus met gratis geld strooien moet stoppen.

070 | 17-03-17 | 12:56

-weggejorist-

ska ska ska | 17-03-17 | 12:54

@stijloze_stemmer.
Ben aanwezig geweest voor geen stijl met stemmentellen.
De voorzitter tikt de getallen in na stemmen tellen die ingevoerd worden op de ipad.
Geen nacontrole van de andere aanwezigen.
Voorzitter kan dus makkelijk zijn partij van voorkeur veel meer stemmen geven.

Lilia2 | 17-03-17 | 12:53

Overdoen en dan met internationale waarnemers.
Zo ver zijn we gezakt on bananenrepubliek NL.

Paulus de Bk | 17-03-17 | 12:53

Inmiddels dreigt men 150.000 vluchtelingen los te laten op de E.U ,kijken of die 6 miljard al op is en of nederland en duitsland zich in bind ,maar dreigen is algemeen goed voor de halvemaan

witchmaster | 17-03-17 | 12:51

telelezer | 17-03-17 | 12:23
Gaat hierop terug.
cult.tpo.nl/2017/03/17/julien-blanc-he...
Wat dit opiniestuk met Taharrush te maken heeft is mij volkomen duister. Ik begrijp dat ook de Koreaanse Slet de mening is toegedaan dat verkeer tussen mannetjes en vrouwtjes moet worden ontdaan van alles wat mannetjes tot mannetjes en vrouwtjes tot vrouwtjes maakt. Dat is moraal, dat is een moreel standpunt, een vooroordeel dat ook een van de motoren is die al die gender studies zo aandrijven. Hoe meer op wetenschappelijke of quasi-wetenschappelijke wijze kan worden aangetoond dat mannetjes geen mannetjes zijn en vrouwtjes geen vrouwtjes, des te meer voelt men zich gesteund in dit morele vooroordeel. Mannetjes mógen er niet meer zijn, en vrouwtjes óók niet.
Ondertussen gedragen wij mensen ons, zoals we dat altijd gedaan hebben, en is de invloed van deze morele druk vooralsnog miniem. Daar is eeuwen en eeuwen knechting voor nodig, bij voorkeur bangmakerij en dreiging met een wrekende, straffende God. Dat ram je er niet zo maar in, als het al lukt. Het bloed kruipt waar het niet gaan mag.

Schoorsteenveger | 17-03-17 | 12:45

Een groot deel van de pro-Erdoganmedia is na de ontvangst van de subsidie failliet gegaan. (..)Dat is een probleem voor de NL overheid omdat door de faillissementen de subsidie niet kan worden teruggevorderd.(..)"
@ witchmaster | 17-03-17 | 12:30
-
failliet gaan is in die landen gemakkelijk geregeld (ff ambtenaartje omkopen) en is een al-om bekende truuk om het (lees= "ons") geld in te pikken
Maar de NL overheid is te naief om dat in te zien. Of zit Brussel soms achter de dwang dat de NL belastingbetaler die Turlse kranten spekt? Zou me niks verbazen

telelezer | 17-03-17 | 12:40

@De Koreaanse Slet

U bent me er eentje.

Croisantneuf | 17-03-17 | 12:37

Ik schreef het woensdagmorgen al;
"Denk zou wel eens veel groter kunnen worden dan gedacht, die Turken ronselen gegarandeerd iedereen de moeder. Rütte; Mark my words"...
En zo was het !

A3an | 17-03-17 | 12:37

Teveel sub haal je dan ook weg bij de nederlandse burger , die kan je plukken

witchmaster | 17-03-17 | 12:31

@telelezer | 17-03-17 | 11:37 en @piloot47 | 17-03-17 | 11:37

U ziet het beiden heel scherp. Ook ik heb met open mond van verbijstering zitten toe kijken hoe de Nederlander zichzelf verder het graf in stemt.

Sjefke7807 | 17-03-17 | 12:30

uit de dodenbomen krant (wat is er toch mis in dit land?)
.....
Turks-Nederlandse media die op hand zijn van de Turkse president Erdogan zijn jarenlang overeind gehouden met Nederlands belastinggeld, dat schrijft Het Parool. In totaal gaat het om tonnen subsidie uit de koker van het ministerie van OCW.

Een groot deel van de pro-Erdoganmedia is na de ontvangst van de subsidie failliet gegaan. Volgens het Stimuleringsfonds voor de Journalistiek omdat er te weinig aandacht werd besteed aan de zakelijke kant van ondernemen. Dat is een probleem voor de overheid omdat door de faillissementen de subsidie niet kan worden teruggevorderd.

Een van de genoemde bedrijven is Sonhaber. Dat medium riep Turken afgelopen week op te gaan protesteren bij het Turkse consulaat in Rotterdam. Sonhaber kreeg in 2009 115.000 euro aan subsidie.

witchmaster | 17-03-17 | 12:30

Zeer zorgelijk. Ik kan me wel voorstellen onder welke druk die volmachten verkregen zijn. Als je geen volmacht afgeeft ben je natuurlijk een landverrader in die kringen.

Veritas Splendor | 17-03-17 | 12:29

Als er geronseld is dan is het resultaat nog steeds pover landelijk gezien.

Rest In Privacy | 17-03-17 | 12:28

En die vettige frankensteinharses van een Kuzu maar roepen dat hij wil verbinden.... nou hij kan niet beter verbinden dan in gestrekte galop een enkeltje richting Turkse geitenfokkerij te boeken.
Turkije blij, Kuzu blij, wij blij, alleen die geiten vinden het letterlijk kut.

mallekater | 17-03-17 | 12:27

-weggejorist-

Generatie_1984 | 17-03-17 | 12:23

Er is ook verkiezing fraude gepleegd
en niet zo klein beetje ook! (vvd)

1. Eerst stort MH-17 naar beneden en de onderste steen is nog steeds niet boven

2. Daarna wuift en lacht hij het referendum weg

3. De zorg is wegbezuinigd en geplunderd

4. Hogere pensioenen

5. owja en nu ook Boze turken

6. enz

en daarna stemt opeens heel Nederland VVD???....!!

of denken de mensen dat ze rechts stemmen en niet op Wilders willen stemmen terwijl het gewoon een linkse partij is in schaapskleren

Generatie_1984 | 17-03-17 | 12:23

Thierry (....) vindt dat vrouwen à la 'Taharush' maar overrompelt moeten worden. Want dat willen ze ten slotte allemaal.
@ De Koreaanse Slet | 17-03-17 | 11:55
-
Dit is een bijzonder ernstige aantijging; waar blijft uw bewijs linkje waarom ik al eerder vroeg?
Of bent u zoals gewoonlijk weer aan het duimzuigen?

telelezer | 17-03-17 | 12:23

De-escaleren die hap. Welke juiste populist heeft er nu, zo net ná de verkiezingen nog zin an.

en définitive | 17-03-17 | 12:22

Het stembureau moet dit controleren en dit volgens mij op de dag zelf onderzoeken. DENK schijnt ook moskeeën benaderd te hebben. Maar de methode werkt beter dan het uitdelen van rozen. Ik ben ervan overtuigd dat de Nederlandse samenleving nog wel zo sterk is dat Erdogan nooit een overheersende rol in ons land krijgt.

Mannes | 17-03-17 | 12:20

Ooit zal er vast wel een ijverige journalist induiken, in deze groteske stemmenfraude onder de ons zo geliefde cultuurverrijkers. Maar zeker niet nu, want dat zou escalerend werken en dat moeten we met zijn allen niet willen toch? Stel je voor dat we dit aan de kaak zouden stellen, dat zou vreslijke gevolgen kunnen hebben. Dus: niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen graag richting afgrond.

Wobbelplatte | 17-03-17 | 12:19

@telelezer | 17-03-17 | 12:12
Dat weet ik. Maar als Taquiyya meineed wordt kan ingegrepen worden. Dan heeft de trein van dat kamerlid het democratisch eindstation bereikt.

piloot47 | 17-03-17 | 12:18

Nee. Thierry ondersteunt de woorden van een versiercoach voor zielige mannen. Dat staat ongeveer gelijk aan Afrikaanse immigranten die maar elk meisje aanranden want misschien hebben ze 'geluk'.

Thierry is of heel dom. Of gewoon een enge sukkel.
De Koreaanse Slet | 17-03-17 | 12:02

Woorden van een versier coach staat gelijk aan aanrandende Afrikanen ?
U bent zelf heel dom .

Castor12 | 17-03-17 | 12:16

het grote aantal allochtonen dat met een ‘hele rits volmachten van familie’

In menig Turks en Marokkaans gezin; grote broer 18 plus; hey zus, moeder, pa.. hier tekenen!Je hoeft niet te weten wat er staat, als man/broer DENK ik voor jouw.

Man met vrouw in Moskee/stembureua.

Ja Aicha, Sultani jij daar inkleuren, rood.. daar!dat rondje moet rood, zo houd je het potlood vast..

en dan hup de keuken weer in.. of het kraambed.

fikkieblijf! | 17-03-17 | 12:15

@Stijlloze_stemmer | 17-03-17 | 12:07
DKS is een man. En aan de consequente grammaticafouten te zien is het maar 1 persoon.

VerenigingVanDieven | 17-03-17 | 12:15

En daarom migranten die hun loyaliteiten aan geloof/land van herkomst willen aanhouden éénmalig retourtje geven aub

niemand specifiek | 17-03-17 | 12:14

Wanneer je dit ronselen eens nader bekijkt, hoe liggen de sekse verhoudingen bij dit stembureau tov andere stemlokalen? Zijn er meer mannen dan vrouwen aldaar wezen stemmen en hoeveel volmachten namen zij mee van bv moeders en/of dochters, nichten, tantes etc.

en définitive | 17-03-17 | 12:13

Een snelle rekensom op de achterkant van mijn sigarendoosje laat zien dat het ongeldig verklaren van de 13K nepstemmen op denk hun de derde zetel kan kosten. Is het mogelijk om een klacht/aangifte over dit geronsel/deze fraude in te dienen als gewone burger?

Sgnietzel | 17-03-17 | 12:13

Binnenkort moeten de nieuwe kamerleden de eed afleggen. Houd DENK aan hetgeen ze beloven....
piloot47 | 17-03-17 | 12:00
-
Haha, TAQUIYYA..!
-
enneh:... wat Erdogan al zei:
'Democracy is like a train: when you reach your destination, you get off'
www.gatestoneinstitute.org/comments/2...

telelezer | 17-03-17 | 12:12

Je verwacht het niet hè ? Hoe is dat mogelijk hahahahaha. De nederlandse regering is synoniem voor dom en "dit hadden we niet verwacht en is niet de bedoeling". 100.000.000 niet functionerende ambtenaren in het land en niet eentje die eens wel een goed inzicht heeft. Pure armoe hier die democratie.

FrummelPummel | 17-03-17 | 12:12

Goh meen je dit. Ik sta er niet van te kijken dat ze dit proberen. Al die zwetende doeken die achter de televisie naar Omroep Türk zitten te kijken nemen echt niet de moeite om een Nederlands stembiljet te lezen.
Die geven 'm af aan Erdem de scooterturk met leren jas, die zogenaamd hooggeleid G is omdat ie een studie marketing doet aan de Hogeschool Rotterdam dus hij is bijna professor wollah G.
Ik sta er echter wel van te kijken dat die suffe stembusbewakers het maar toestaan. Want hoe kan dit anders gebeuren?

Draak uit Brabant | 17-03-17 | 12:11

-weggejorist en opgerot-

piloot47 | 17-03-17 | 12:11

-weggejorist-

Stijlloze_stemmer | 17-03-17 | 12:11

en définitive | 17-03-17 | 12:06

Zolang het Erdogan en Poetin vrij is? Prima.

Trump zit al met shit na zijn 'Obama' tweet. Technisch gezien wandelt hij op de 'razor edge'

Yep. De man is ongeschikt.

De Koreaanse Slet | 17-03-17 | 12:10

@De Koreaanse Slet | 17-03-17 | 11:48
Klopt, je partij moet een minimaal aantal zetels hebben om inzage te krijgen in commissie stiekem, die splinterpartijtjes (waaronder denk) maken geen schijn van kans.

necrosis | 17-03-17 | 12:09

Ik noem dat kwade opzet van onze Haagse en Brusselse vrienden. Je weet dat wanneer je mensen die een paar jaar geleden zijn komen aanhuppelen uit Azie en Afrika - die hier van toeten noch blazen weten - dezelfde grondrechten geeft als hier geborenen en mensen die hier al hun hele leven zijn daar misbruik van gemaakt gaat worden.
Maar Mark en Alexander hebben hun gewenste "vijand", waardoor ze i.c.m. Mooiboy Jesse in rap tempo meer en meer controle over de burger kunnen uitvoeren en soevereiniteit over kunnen hevelen naar Brussel. En men vindt het kennelijk prima, want deze VVD krijgt gewoon meer dan 1/5e van de stemmen...

Graaisnaaiert | 17-03-17 | 12:08

@steekmug | 17-03-17 | 11:46
Niet waar. Een kiezer mag maximaal 2 volmachten, dus totaal 3 stemmen uitbrengen. De stemmen per volmacht mogen alleen uitgebracht worden gelijktijdig met de eigen stem van de gevolmachtigde. Het is de taak van de voorzitter van het stembureau om daarop toe te zien en de andere leden van het stembureau om de voorzitter daarop te controleren. Daarom is een stembureau bemand met minimaal 3 leden.
Klachten en opmerkingen, ook van de stembureauleden, moeten in het PV komen, en elk stembureaulid moet het PV tekenen. Stembureauleden zijn verplicht bij vermoeden van fraude, ook door de andere stembureauleden, daarvan melding te doen bij het hoofd van het kiesdistrict of bij de burgemeester. Er zijn dus meer waarborgen.
Het is achteraf te controleren als er iemand meer dan 2 volmachten heeft gebruikt, en het is ook te controleren of de volmachten correct zijn ingevuld enzovoorts. Als dat niet is gebeurd en er is gecontroleerd na een melding van vermoeden van fraude, dan kan de stemming van een heel stembureau ongeldig worden verklaard.
Dus... alle stemburealeden en tellers die vermoeden dat er is gefraudeerd: meldt het bij de gemeente, meldt het bij het hoofd van het kiesdistrict en trek aan de bel. Eis controle van de stemmen.

Stormageddon | 17-03-17 | 12:07

-weggejorist-

Stijlloze_stemmer | 17-03-17 | 12:07

De Koreaanse Slet | 17-03-17 | 11:58
Mark zit de vergadering voor. Wie staat hij toe binnen deze commissie? Het pro-eü kamp, anti-Trump kamp? Poeh, veel vragen zo op de vroege ochtend.

en définitive | 17-03-17 | 12:06

@De Koreaanse Slet | 17-03-17 | 11:55
Nieuwe orders gehad? Je kunt beter dan dit.

VerenigingVanDieven | 17-03-17 | 12:05

-weggejorist-

Stijlloze_stemmer | 17-03-17 | 12:03

Verkiezingen op zijn Turks gaan het nog eens helemaal worden in Nederland, want we moeten natuurlijk wel een beetje inschikkelijk zijn.

miss error | 17-03-17 | 12:02

Nog niet meegelezen? Thierry (....) vindt dat vrouwen à la 'Taharush' maar overrompelt moeten worden. Want dat willen ze ten slotte allemaal.
@ De Koreaanse Slet | 17-03-17 | 11:55
-
Wat een raar verhaaltje hangt u op; maar als dat waar is gaarne een linkje (ter bewijze van)
-
www.liveleak.com/view?i=2b3_145293033...
(p.s: overrommpelD schijft men niet met een T hoor)

telelezer | 17-03-17 | 12:02

dalskog | 17-03-17 | 11:57

Nee. Thierry ondersteunt de woorden van een versiercoach voor zielige mannen. Dat staat ongeveer gelijk aan Afrikaanse immigranten die maar elk meisje aanranden want misschien hebben ze 'geluk'.

Sorry. Wat ik in mijn slaapkamer doe met gewillige meisjes is een ander verhaal. Maar het is geen 'versier' tactiek. Het is aanranding.

Thierry is of heel dom. Of gewoon een enge sukkel.

De Koreaanse Slet | 17-03-17 | 12:02

pissebed | 17-03-17 | 11:48
Slappe pers in Nederland! Als je dit hoort ga je daar als journalist toch bovenop zitten? Nee men gaat doodleuk wat keuvelen met nette mensen op een speciaal stemburo op een station. Want dat is tof enzo; feest van democratie. Maar ondertussen vertikken die zogenaamde journalisten hun echte werk te doen en bij dit soort vage stemburo's op echt onderzoek uit te gaan en de mensen in Nederland over deze praktijken in te lichten!

dalskog | 17-03-17 | 12:00

-weggejorist-

Stijlloze_stemmer | 17-03-17 | 12:00

@GS

Dit had Ruktor jaren geleden al ontmaskerd. m.youtube.com/watch?v=442-pcTpazY Een vos verliest wel zn haren maar niet zn streken. Of in goed Nederlands: Turken gonna Turk.

Ebert de R | 17-03-17 | 12:00

-weggejorist en opgerot-

DocIlluminati | 17-03-17 | 12:00

@telelezer | 17-03-17 | 11:51
Binnenkort moeten de nieuwe kamerleden de eed afleggen. Houd denk aan hetgeen ze beloven....
"Ik zweer (verklaar) dat ik, om tot lid van de Staten-Generaal te worden benoemd, rechtstreeks noch middellijk, onder welke naam of welk voorwendsel ook, enige gift of gunst heb gegeven of beloofd. Ik zweer (verklaar en beloof), dat ik, om iets in dit ambt te doen of te laten, rechtstreeks noch middellijk enige belofte heb aangenomen of zal aannemen. Ik zweer (beloof) trouw aan de Koning, aan het Statuut voor het Koninkrijk en aan de Grondwet. Ik zweer (beloof) dat ik de plichten die mijn ambt oplegt getrouw zal vervullen."

piloot47 | 17-03-17 | 12:00

en définitive | 17-03-17 | 11:53

Goed. Geen Erdogan-fanboy en geen Poetin-fanboy. Als ik het goed lees.

Hoewel ik weet dat de PVV enigzins pro-Kremlin stemt in het Europees parlement geloof ik voor geen meter dat Wilders ons zal verkopen aan Poetin.

Mooiboy Thierry is een ander verhaal. En van Kuzu weten we allemaal wel dat het een Erdogan-agent is.

De Koreaanse Slet | 17-03-17 | 11:58

Het stemmen is blijkbaar net zo verlopen als het ziekenbezoek. Maximaal 2 bezoekers en ze komen gewoon met een man of 10. Stemmen op Denk gewoon ongeldig verklaren dus; regels zijn regels, ongeacht de slapjanussen op de stembureaus, die deze stemfraude goedpraten, want anders zou het escaleren en dat moet je niet willen toch?

Wobbelplatte | 17-03-17 | 11:58

Allochtonen maken slim gebruik van onze democratie en ze weten precies langs het randje te gaan. Ik ben kwaaier op die Nederlandsw sufkutten die niet de moeite namen om te gaan stemmen.

PrinsesStoepje | 17-03-17 | 11:57

Wil de Koreaanse trol stoppen met het bashen van Thierry? Daar is al een topic over en daar is ook al aangetoond dat de Groenlinks troela een quote uit een fictief boek heeft misplaatst. Zo dom bent u om uw bronnen niet te checken.

dalskog | 17-03-17 | 11:57

@van heinde en verre | 17-03-17 | 11:03
Vandeweek heb ik ergens in een andere tegel al gezegd dat dit ieder rationeel nadenkend mens de koude rillingen over de rug zou moeten bezorgen. Maarja, Nederlanders hè. Ongeïnformeerd, stuitend naïef en wereldvreemd.

En wat dat stemmen ronselen etc. betreft; je importeert de halve Islamitische wereld naar Nederland en verwacht dan dat je met iets anders eindigt? Zie boven.

Sjefke7807 | 17-03-17 | 11:57

Dit gaat nog eens heel groot worden, want importtuig weet al decennia ons systeem te misbruiken met uitkeringen, toeslagen en wat niet al. Nu gaan ze ook nog eens ongehinderd ons democratische systeem overnemen. Gewoon omdat het kan. Niemand houdt hun tegen, want gemeente doet een onderzoekje, maar dat levert natuurlijk niets sluitends op.
De echt verantwoordelijken voor al deze ellende zijn de politici die nu met hun stoelendans mooi weer op dezelfde plek zitten. De enigen die daar tegenaan gaan schoppen zijn PVV en FVD, maar die hebben alweer te weinig invloed gekregen. En in de gemeenten zit de pvda nog gewoon op zijn plek.

dalskog | 17-03-17 | 11:55

DocIlluminati

Nog niet meegelezen? Thierry is Poetin-fanboy - alarmbellen - en vindt dat vrouwen à la 'Taharush' maar overrompelt moeten worden. Want dat willen ze ten slotte allemaal.

De Koreaanse Slet | 17-03-17 | 11:55

Trrrriiiinngg. Trrriiingg.

K: Gunayden. Met wie spreek ik ?
Ja met RTL Boulevard nog een keer meneer Oezturk, we wilden U nog wat vragen.
K: Oezturk zit hier voor mij aan de waterpijp, dit is Koezoe, hoe kan ik U helpen.
RTL: oh sorry voor de verwarring we belden U gisteren al maar kregen toen Oezturk aan de lijn en nu dachten we dat U Oezturk was, enfin.
K: ik was gisteravond toen u belde even bezig in de parkeergarage. Even afrekenen met een paar aanbrengers van stemmen. Ongeveer 1000 EUR de man afgetikt.
RTL: oh jee, U bent er zo eerlijk over meneer Koezoe.
K: ja dat zie je al aan mijn kop, zodra die in beeld komt glimt de oprechtheid er van af.
RTL: wij moeten hier van Petur R de V nog even vragen waar het geld vandaan komt, naar de herkomst van het geld.
K: ja mensen, wat willen jullie toch allemaal weten zeg, dat geld komt uit de fooienpot van ons derde restaurant Istanbul2 in Genève. Tegenover het station. Echt waar.
RTL: echt ?
K: ja, aviet olsun, ik moet er nu vandoor. Niet alle Nederlanders zijn kinderverkrachters en heameaus.

van Oeffelen | 17-03-17 | 11:53

De Koreaanse Slet | 17-03-17 | 11:48
De voorzitter van de civd bepaalt in principe wie er mogen aanschuiven binnen de commissie stiekum. Gister al linkje over geplemd. Afijn, nl.m.wikipedia.org/wiki/Commissie_voo...

en définitive | 17-03-17 | 11:53

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 17-03-17 | 11:52

Toen ik ging stemmen en in de rij stond zag ik ook enkele mensen met een flinke stapel stem biljetten die ze onder vriendelijk glimlachen van de toezicht houders in de stembus propten, ik ging er van uit dat dit mocht .

Castor12 | 17-03-17 | 11:51

Ontneem ze zo snel mogelijk het kamerlidmaatschap.
@ piloot47 | 17-03-17 | 11:37
-
Dat kan niet in het trieste Nederlandistan, want dan krijst heel het linkse "Jij-bent-welkom" volk: raassjiesme... raassjiesme (met voorbedrukte aangifteformulieren in de hand).

telelezer | 17-03-17 | 11:51

Voorzitter van het stembureau had ze toch gewoon kunnen weigeren? Maar nee, typisch Nederlands conflictmijdend wegkijkgedrag. Waarschijnlijk een vertegenwoordiger van de "lekker belangrijk" generatie

BASinnic | 17-03-17 | 11:51

Nou breekt m'n klomp hoor. Nee echt; dat had ik niet verwacht zeg. Jezus wat zijn we toch een stel debielen bij elkaar. We laten hordes onontwikkeld volk binnen en die brengen onontwikkelde gewoontes gecombineerd met een extreem laag IQ mee. Volgens de useful idiots van de pvda en Groenlinks is dat heel verbindend en het voelt zo goed. En dan laten we ze ons parlement binnen.....
Over 50 jaar vraagt men zich af hoe de ondergang van een beschaving heeft kunnen gebeuren. Nou zo....

npo | 17-03-17 | 11:51

-weggejorist-

DocIlluminati | 17-03-17 | 11:51

mynameistrouble2 | 17-03-17 | 11:49

Ja, lijkt me prachtig om mee te rotzooien. NO WAY!

kwark001 | 17-03-17 | 11:51

Er is geen weg meer terug de Islam heeft al gewonnen in Nederland. Het lijkt nu nog alsof er niet veel aan de hand is. Maar dat dachten ze in Iran ook een paar weken voordat vrouwen weer in een hoofddoek gedwongen werden.
--
Zuid Zweden of West Nederland, ben benieuwd welk van deze 2 als eerste echt Moslim territoria is, Gok op West Nederland.

Mark_D_NL | 17-03-17 | 11:51

Die 020-igers hebben het aan zichzelf te danken. Eerst jarenlang rood stemmen en nu gaan janken. Fuck you and deal with it.

postmodernismisdead | 17-03-17 | 11:50

Goh nee, je meent het ? Denk gebruikt dus anti- democratische tactieken. Heeft Peter RRRRRRR de Vries al gereageerd ?

Croisantneuf | 17-03-17 | 11:50

Stormageddon | 17-03-17 | 11:39

Lang niet alle Turken zijn Erdogan-fanboy.

Verdeel en heersch mijn waarde.

De Koreaanse Slet | 17-03-17 | 11:50

Volgende week/maand maar opnieuw stemmen dan??
Online met DigiD.
Kijken wat voor resultaat je dan krijgt.
Wel zielig voor 50Plus dan, want heel veel ouderen weten vaak niet hoe het internet werkt.
Wel een voordeel alles digitaal, zou dan een stuk sneller kunnen gaan.
Extra anti-hack team van techneuten erop los laten.
Volgens mij moeten we toch een keer die kant weer op.

mynameistrouble2 | 17-03-17 | 11:49

RTL 4 had een live-uitzending op woensdagavond. Een verslaggever kwam live in de uitzending vanuit een stembureau in Nieuw Sloten, rond 20.45u. "Ja, je zult het niet geloven, maar zojuist stond hier een hele rij stemmers te wachten maar nu ik in beeld ben is het stil, zal je net zien." De aanwezige stemmenteller was ook bepaald niet happig op de aanwezigheid van RTL en zei op norse toon dat hij eigenlijk geen tijd had om de journalist te woord te staan.

pissebed | 17-03-17 | 11:48

Mooie dag trouwens. De Turkse infiltranten op de schop. Thierry op de schop. Laten we vooral wakker blijven en in ons eigen belang en vaderland geloven.

DENK stinkt. FvD stinkt. Allebei mogen gelukkig niet naar 'commissie stiekem' heb ik me laten vertellen. Gelukkig maar.

De Koreaanse Slet | 17-03-17 | 11:48

Je verwacht het niet! Oh wacht......

demaup | 17-03-17 | 11:47

Op het stembiljet stond echt dat je maar 1 volmachtstem mag uitbrengen verplicht met je eigen stem gelijktijdig met een kopie legitimatie vd volmacht.

Dus 1 volmacht per stembiljet!

steekmug | 17-03-17 | 11:46

JanvandeBiertent | 17-03-17 | 11:22
... en daarmee hun stem ongeldig gemaakt. Mooi.

Ravissant | 17-03-17 | 11:46

Maar nu is de vraag: moesten die stemmers in de moskeet ook hun schoenen uitdoen?

kwark001 | 17-03-17 | 11:45

@piloot47. 11:37
Hear Hear .
Volledig met u eens.

JanvandeBiertent | 17-03-17 | 11:43

Turken die stemmen ronselen? 't Moet niet gekker worden. Oh wacht,
'Een tweede verschijnsel, dat deel uitmaakt van de politieke cultuur in Turkije, is het ronselen van stemmen.' www.volkskrant.nl/opinie/-turkse-schad...
Naderhand ontkende niza bij hoog en laag dat er niet aan clientelisme wordt gedaan, hier in Nederland.

en définitive | 17-03-17 | 11:42

Een islampartij in de tweede kamer is een feit...

Loebas | 17-03-17 | 11:41

Een stembureau in een moskee.. Daar gaat het in beginsel al mis natuurlijk. Verder totaal te verwachten deze toestanden. Nu DENK nog toegang geven tot de commissie stiekem en de infiltratie is compleet.

Batavi Magistralis | 17-03-17 | 11:41

En zo "werkt" onze toekomstige monocultuur.
Wen er maar aan.

Dostranamus | 17-03-17 | 11:40

Klein regiefoutje. Leden Stembureau hadden ook onder controle van DENK hebben moeten staan. Dan had er geen haan naar gekraaid. Is volgende keer bij de gemeenteraadsverkiezingen ook geregeld.

batvoca2 | 17-03-17 | 11:40

Als iemand met gezag dit oppakt (wat mij sterk lijkt), dan krijgt hij een berg lawaai over zijn donder en bindt in, wetende welk verwijt volgt en de paar miljoen uit 'Nieuw Nederland' zullen volgen. Slopen, rellen, schreeuwen. Die gezagdrager kijkt wel uit, moet nog naar huis, moeder-de-vrouw heeft vis gebakken en de kinderen moeten nog naar hockey.. en in zijn wijk heeft hij er toch geen last van.
Daarnaast moet ik ook zeggen dat het niveau van deze berichtgeving(en) nog niet bepaald hard evidence is. Twitter, anonieme berichtjes, kom op zeg. Ligt er al ergens een officiële aangifte of blijft het bij SBS-niveau? Zolang het dit niveau niet ontstijgt is het zeer makkelijk negeren voor bovengenoemde gezagdrager.

Kouwe Kees | 17-03-17 | 11:39

De infiltranten van Erdolf doen het goed onder de getinte uitvretertjes. Toen ik de uitslag zag moet ik wel bekennen dat ik ook zoiets had van: "Vat ies diet? Vat ies diet?". Met dat Italiaanse handje erbij weet je wel.

Makro777 | 17-03-17 | 11:39

Associatieverdrag met Turkije opzeggen, dubbele nationaliteit onmiddellijk afschaffen (want daar staat dat in, schijnbaar... dat Turkies een dubbel paspoort mogen) en dan is het tij te keren. Dan moet dat volk kiezen of delen, en gezien hun liefde voor Turkije en de nieuwe Sultan en steun voor de AK partij zullen de meesten het Nederlandse inleveren.
Dan zijn ze nog niet vertrokken, maar dan vormen ze in ieder geval geen politieke en electorale vijfde colonne meer. En kunnen ze niet in twee landen stemmen, want daar zit de kneep. Niet alleen kunnen ze in dit land politiek de boel frustreren op basis van afkomst en etniciteit, ze kunnen ook net het verschil maken in de steun voor de níeuwe dictator in het land van herkomst. Twee paspoorten in dit land betekent één splijtzwam in twee landen en tussen twee landen. Dat is de oorzaak en puur gif voor twee samenlevingen.

Stormageddon | 17-03-17 | 11:39

Tsja, als je via de imam te horen krijgt dat allah wil dat je op denk stemt dan doe je dat natuurlijk. Er is er maar een de baas tenslotte. Kijk naar wat in Egypte gebeurde: het werd 'lente', mensen mochten naar de stembus, in de moskeeën werd opgedragen op de Moslimbroederschap te stemmen, die daardoor uiteraard 'won' en vervolgens driftig aan de slag ging om de democratie zo snel mogelijk om zeep te helpen.
En daar kwamen de militairen weer....
Er zit binnenkort een gezwel in de Kamer. Snij het eruit nu het nog kan: onderzoek voortdurend wat er achter de schermen van die partij gebeurt, zet de AIVD er intensief op en grijp iedere overtreding aan om ze voor de rechter te brengen. Ontneem ze zo snel mogelijk het kamerlidmaatschap.
Als ooit een cordon sanitaire op zijn plaats is dan is dat wel t.o.v. denk.

piloot47 | 17-03-17 | 11:37

Ach wat, fraude bij Denk... wat helpt het in 2017 nou nog om je druk te maken in ons verloren, op bevel van Brussel door immigranten overgenomen Nederland.
Het maakt immers toch niks meer uit wat wij vinden omdat wij gewoon Dombo's zijn en vooral zo worden gehouden en als blinde ezels telkens opnieuw op de liegende en bedriegende Nederland afbrekende "weg-met-ons-kartel-partijen stemmen.
Wij Nederlanders zijn gewoon supermasochisten. Ik heb nooit geweten dat Nederland hier zo vol mee zit want een normaal werkend denkend burger en dan vooral als belanghebbende van zijn/haar eigen toekomst, kan toch niet echt met deze rotzooi instemmen? Zijn er dan echt zoveel doven en blinden in Nederland? Triest!

Democratie en vrijheid van meningsuiting worden verkwanseld door laffe politici die niet bereid zijn hun eigen volk te verdedigen tegen een lieden uit een primitieve 7de eeuwse woestijnideologie die onze westerse goedheid als slapheid en domheid zien en op sluwe wijze diezelfde democratie en tolerantie tegen ons gebruiken om ons hun eigen intolerante gewoontes op te leggen
DENK maar eens goed na over de toekomst beste kiezers

telelezer | 17-03-17 | 11:37

Met dank aan de PVDA. Misschien doet die Azarkan over een tijd wel een zetelroof en begint zijn eigen partij. De marocpartij.

Weertse | 17-03-17 | 11:37

Een moskee of een kerk. Het zouden beiden plaatsen moeten zijn waar je kunt bidden, mediteren, je je tot God kunt wenden.
In het zuiden van Europa zijn de meeste kerken de hele dag toegankelijk. Er heerst een sfeer van eerbied, van devotie. Je kunt er een kaarsje aansteken. Je kunt voor je geliefden bidden, aan hen denken. Een foto van de paus, ja, die hangt meestal wel ergens. In een protestantse kerk ontbreekt die echter helemaal. Een kerk hoort een heilige, spirituele plek te zijn.
Een moskee. Van wat ik op de foto's heb kunnen zien, is het een propagandaplek. Vlaggen van een land hier ver vandaan, foto's van oprichters van fascistische bewegingen, propagandamateriaal. Iets wat eerbied, iets wat spiritualiteit uitstraalt, heb ik er niet kunnen ontdekken.
Een stembureau in een kerk, in een moskee, in een tempel kan niet. Daar zijn kerken noch moskeeen, noch tempels voor. Een schooltje, een buurthuis, een gemeentehuis. Daar kan het wel. Een neutrale plek om je stem uit te brengen. Zo moeilijk is het toch niet.

onnosel | 17-03-17 | 11:36

Toen ik in Den Haag woonde was mijn stembureau (in het stadhuis) overbevolkt met hoofddoeken. Ik vroeg mij toen al af wat er allemaal mis kon gaan.
Ik het dorp waar ik nu woon zie je gelukkig alleen maar echte blanke Nederlanders. Niettemin ging ook hier 0,5% naar Lam. Waarschijnlijk een paar doorgeslagen PVV-ers die Geert niets rechts genoeg vinden.

wijzegeit | 17-03-17 | 11:35

Wie verbaast dat nog ? De opvattingen over democratie en hoe je aan de macht komt in dat soort achterlijke apenlanden verschilt toch totaal met de onze. Corruptie, machtsmisbruik en intimidatie om je doel te bereiken zijn gemeengoed in deze contreien. Kijk al die debiele landen in het M-O er op na. Dus waarom zou het hier anders zijn ? Omdat ze "Nederlanders" zijn ?Die derde wereldmentaliteit nemen ze gewoon over en mee deze kant op. Die gaat er echt niet uit op het moment dat ze een Nederlands paspoort krijgen.

Bari Oomsma | 17-03-17 | 11:35

De verrassing!!!!

Dat wist iedereen toch al. Dat gore tuig moet zo spoedig mogelijk ontbonden worden en strafrechtelijk onderzoek.

Overigens... Veel reaguurders kwamen ook eerlijk uit voor het stemmen ronselen. Heel heel heel slecht jongens. En strafbaar.

De Koreaanse Slet | 17-03-17 | 11:34

Ophef, ontkenning, glas, plas, was

Rest In Privacy | 17-03-17 | 11:34

Toen denk nog bij de pvda zat deden ze precies hetzelfde, maar daar hoorde je niemand over

komtdatschot | 17-03-17 | 11:33

Het lijkt me lastig om dit nu nog na te gaan. Ik weet bijna wel zeker dat er gerommeld is met stemmen. Denk even terug aan het aangiftecircus tegen Wilders. Honderden Marokkanen hadden geen flauw benul waarvoor ze getekend hadden. Ondanks dit sterke vermoeden, zal het onderzoek waarschijnlijk met een sisser aflopen.

Dé cl | 17-03-17 | 11:31

OK, en nu?

ZwartGat 2.0 | 17-03-17 | 11:30

Laat die club wegens fraude dan maar meteen verwijderd worden uit de politiek

Koeienflat | 17-03-17 | 11:30

Volgens mij simpel om de volmachten van alle gemeenten te verzamelen en te zien aan wie deze zijn afgegeven? Staat er volgens mij namelijk op als het goed is. In het geval dat er meer dan 2 zijn afgegeven per persoon: straf. Ik denk dat je aan de oer-Hollandse namen wel kunt zien aan wie de stem uiteindelijk is uitgebracht...

Bakkeleures | 17-03-17 | 11:30

Als er volgens de regels is gestemd (niet meer dan 2 volmachten naast je eigen stem, niet met meerdere mensen in een stemhokje, enz.) is er niets aan de hand. Hoogstens willen we de regels in de toekomst gaan aanpassen.
Als er niet volgens de regels is gestemd moeten de leden van het stembureau ter plekke ingrijpen en niet achteraf gaan emmeren.

Koos Knak | 17-03-17 | 11:29

Er zijn ook geruchten dat er stapels biljetten met PVV-keuze is achtergehouden.

zwarte_weduwe | 17-03-17 | 11:28

Het zou ook weer niet anders. Na het stemmen in een moskee onder Turkse vlag nu weer ronselpraktijken. Kan allemaal in het Amsterdam van D66.

Angelica | 17-03-17 | 11:28

e kan hooguit 2 volmachten meebrengen en die moet je inzetten gelijktijdig met je eigen stem.
Dr00gkl00t | 17-03-17 | 11:03

Hoe ging ook al weer dat verhaal in Arnhem over het stembureaulid dat aangaf dat je niet met je vrouw in één stemhokje mocht staan, maar er geen bezwaar tegen had als het niet doorverteld zou worden? En dat was naar verluidt een Nederlander. Wat denk je wat er in de 'Turkse' stemlokalen in de grote steden is gebeurd?

FrankVeer | 17-03-17 | 11:28

Passief kiesrecht opheffen voor mensen die:
A) Een dubbel paspoort hebben (Doei Denk)
B) Niet in Nederland zijn geboren (Doei Dijkhof)

Los van mijn uitstekend voorstel, moet in heel kiesdistrict Amsterdam de verkiezingen opnieuw worden gedaan. Dit gezien de significante wanordelijkheden bij meerdere stadsgewesten.

rectormagnificus | 17-03-17 | 11:27

Islam en democratie gaan niet samen. De islam en de westerse cultuur zijn ook niet verenigbaar, dat zien we keer op keer.
Daarnaast zou je met een dubbele nationaliteit helemaal niet mogen stemmen, dat lost voor een deel de loyaliteitsvraag op.
Islamiseren gaat maar door...

Antitheïst | 17-03-17 | 11:26

Tja, eerst de buurthuizen wegpesten en bij gebrek daaraan de stembureaus in de moskeet.

kwark001 | 17-03-17 | 11:26

telelezer | 17-03-17 | 11:21
Misschien gaat dit nog wel sneller gebeuren dan over 15 jaar. Als we nu DENK niet aanpakken is het gedaan met Nederland. Daarom dus;

1. Perdirect zetels van DENK ontnemen.
2. Ondersteuningsverklaring van DENK ontnemen.
3. Op eigen kosten naar zandbak naar keuze.

T-Max | 17-03-17 | 11:25

Haal deze lieden in het bestuur en je krijgt:
- nepotisme
- cliëntelisme
- vriendjespolitiek
- omkoping
- fraude
- intimidatie
- leugen en bedrog
- ondemocratisch optreden
- misbruik van subsidiegelden
- schimmige financiering
- beïnvloeding vanuit het buitenland
- disloyaliteit met Nederland
- etc.etc.

We gaan het allemaal meemaken, het ronselen van stemmen is een van de vele waarschuwingen.

piloot47 | 17-03-17 | 11:25

@BozeHenk | 17-03-17 | 11:22
Stemmen hertellen is niet genoeg, je moet nu ook de stempassen tellen en nagaan of de stemwet niet overtreden is door het tolereren van meer dan twee volmachten per person.

solcama | 17-03-17 | 11:25

Geeft toch niks, Nederlanders hebben de democratie toch niet hoog in het vaandel staan, getuige de verkiezingsuitslag.

jemagookniksmeer | 17-03-17 | 11:24

Binnen de Turkse gemeenschap was het dat iedereen die niet op DENK stemde een Gülen aanhanger was en een vijand van Erdogan en het Turkse volk volgens de Dyanet moskeeën van het Turkse ministerie van geloofszaken.
Peer presure heet zoiets.

Osdorpertje | 17-03-17 | 11:24

telelezer | 17-03-17 | 11:08

Dan moet je meedoen aan het feest der democratie als stembureau-medewerker of stemmencontroleur.

Democratie is hard werken, beste. Niets voor niets.

Teleo | 17-03-17 | 11:24

Niets aan de hand, gewoon doorlopen, de 'democratie' heeft gewerkt zoals het behoort te werken: het Establishment blijft hoe dan ook lekker op het pluche zitten.

Xirdalan | 17-03-17 | 11:24

@T-Max

hack proof stemcomputers bestaan niet. bij papieren stemmen kun je tenminste nog hertellingen en dergelijke uitvoeren, wanneer de stemcomputer gehackt zou zijn dan kun je in feite niks meer achterhalen. Als je papier stemmen en electronisch stemmen vergelijkt dan is enige nadeel van stemmen zoals we dat nu doen dat het tellen een dagje duurt, met de computer heb je de uitslag in minuten maar je neemt extra risico's met betrekking tot digitale fraude (alle andere fraude die met papieren stembiljetten mogelijk is is ook mogelijk met stemcomputers). plus die avond van spanning hoort er gewoon een beetje bij, veel leuker dan dat er 10 na 9 al een uitslag is :)

BozeHenk | 17-03-17 | 11:22

Verassing zeg, wie had dat gedacht. Niet Poetin heeft lopen hacken, maar de vijfde colonne. Wie had dat kunnen voorspellen toen stemlokalen in moskeeën werden neergezet.

RenHoek | 17-03-17 | 11:22

@Ravissant | 17-03-17 | 11:16
Jongelui, gekleed in het straat uniform waar iedere inteelt Turk aan te herkennen is met een Nederlandese woordenschat die niet verder reikt dan "Kanker" als voorvoegsel bij ieder uitgesproken woord en " neuk je in je reet" als enig tegenargument bezigen mag je van mij direct scharen onder niets met politiek hebben. Meer dan 1 van deze ongeletterden heeft op 15 maart voor hun geliefde leider erdogan gekozen door zijn naam op het stembiljet erbij te zetten.

JanvandeBiertent | 17-03-17 | 11:22

Waarom is iedereen zo verbaasd? Een snel groeiende meerderheid in de Kamer en Gemeenteraden was toch te voorzien.
En over 15 jaar hebben de moslims gewoon een Kamer-meerderheid en moeten WIJ leven (en betalen) zoals ZIJ willen.
Eigen schuld mensen; vooral niet op Wilders of Thierry stemmen hoor.
Fijn voor onze (achter)kleinkinderen later
Bedankt debiel kiesvee.

telelezer | 17-03-17 | 11:21

Wen er maar an. Het wordt uw nieuwe cültüür.
Door landsgrenzen af te schaffen en alles te integreren krijg je immers geen multi-cultuur maar een uni-cultuur.

Voor een Krankzinnig Nederland!

Teleo | 17-03-17 | 11:20

Verdiende 3 zetels dus. Want men heeft ervoor gezorgd dat er een zetel of 90 gegaan zijn naar partijen die dit allemaal wel prima vinden. DENK maakt gewoon dankbaar gebruik van onze falende overheid en de mensen die er maar op blijven stemmen.

Bertie Wooster | 17-03-17 | 11:19

@Ravissant | 17-03-17 | 11:16
Kan zijn dat de stembureaumedewerkers zich niet aan die regel hebben gehouden.

solcama | 17-03-17 | 11:19

Oepsie... voor dit soort verlichte Ankara-geweiden zijn de verkiezingen van de ongelovige en democratische gastheer niks anders dan een spelletje waarvan je de geldende regels met schaamteloos gemak naar je hand kan zetten.
Actief ronselen is het minste wat ze kunnen doen voor hun demigod en broeders van de AKP.
Walgelijk.

pontius | 17-03-17 | 11:19

Maar onverwacht is het dan weer niet

Botte Hork | 17-03-17 | 11:16

Suggestief verhaal als je met maximaal 2 volmachten p.p. mag stemmen.

"Turken die, zoals ik het kon inschatten, niets met politiek hebben..."
Wat zijn de kenmerken van iemand die iets met politiek heeft?

Fraai staaltje kudtjournalistiek van de Telegraaf. Verkopen aan de hoogste bieder, opsplitsen en uitmelken.

Ravissant | 17-03-17 | 11:16

Mede mogelijk gemaakt door gl pvda

rifraf | 17-03-17 | 11:15

Als er een hertelling komt hoop ik dat er veel toezicht van bezorgde burgers is. En dit keer niet in een "multicultureel wijkgebouw" onder Turkse vlag tellen.

solcama | 17-03-17 | 11:14

@ van heinde en verre | 17-03-17 | 11:03
Precies. Het begin is er. Met dank aan de PvdA en het zetelroof-principe.
De PvdA heeft in feite als een incubator gefungeerd voor een gevaarlijke parasiet en heeft ons opgezadeld met een lelijke alien in de vorm van DENK, die nu vervolgens ook het islamitische deel van het PvdA-electoraat heeft meegezogen. En met 1 miljoen moslims (en counting) in Nederland zijn we nog niet zomaar van dat enge clubje af. Daar wordt gewoon massaal op gestemd want islam. Onze democratie wordt nu als wapen tegen ons gebruikt.

Dr. Snoepjes | 17-03-17 | 11:14

En Erdogan gaat via 3 zetels in ons parlement zitten en krijgt inzage in de werking van de AIVD.
van heinde en verre | 17-03-17 | 11:03
-
Verbijsterend en beangstigend,

telelezer | 17-03-17 | 11:13

Mocht men niet maximaal 2 stempassen inleveren? Ik dacht dat er iets dergelijks op mijn stempas stond?

Aatje | 17-03-17 | 11:13

@Dr00gkl00t | 17-03-17 | 11:03
Stemmen in een moskee vol turkse vlaggen en foldertjes. En jij dacht dat er dan nog naar de regels gekeken werd door de stembureauleden die zelf ook een turks paspoort hebben?

sinar2 | 17-03-17 | 11:13

Stemming ongeldig verklaren, bemensing stembureau vervolgen evenals misbruikers van volmachtstemmen (zowel stemmers als volmachtverleners), stemming niet opnieuw doen en dan nog een keer de zetels verdelen.

Sgnietzel | 17-03-17 | 11:13

@Jostifiel | 17-03-17 | 11:09
De kans is eerder groter dat het FvD er een zetel bij krijgt.
Of u suggereert dat de aanhangers van het FvD ook geronseld hebben.

JanvandeBiertent | 17-03-17 | 11:12

Enkel in A'dam? Rotterdam-centrum had volgens de realtime feed j.l. Wo 15:00 een opkomstpercentage van boven de 70% , daar waar overige wijken overall op een 45% bleven hangen.

en définitive | 17-03-17 | 11:12

Dit alles in het huidige NL niet voldoende om daadwerkelijk de verkiezingen ongeldig te verklaren.
Hooguit dat bepaalde stembeureaus herteld moeten worden.
Maar hertellen is iets anders als volmachten controleren.
En dan nog, jeweettog, in allochtonenwijken stemt men anti-NL, dat mag geen verrassing zijn.

Nuchternederland | 17-03-17 | 11:12

Op zaterdag 18 maart, vanaf 09.30 uur tot circa 18.00 uur, in een openbare zitting in de plenaire zaal, vindt de controle van de processen-verbaal van de Tweede Kamerverkiezingen plaats.

Tijdens deze controle onderzoekt de Commissie van de Geloofsbrieven of de stemmingen volgens de regels hebben plaatsgevonden en of er zich omstandigheden hebben voorgedaan die aanleiding kunnen geven om te twijfelen aan de juistheid van de verkiezingsuitslag.

De voorzitter van de Commissie voor het Onderzoek van de Geloofsbrieven brengt verslag uit over het verloop van de verkiezingen. Op basis daarvan beslist de Kamer op woensdag 22 maart, in oude samenstelling, over de toelating van de nieuw gekozen verklaarde personen. De nieuwe Kamer treedt aan op donderdag 23 maart en begint haar vergadering met de beëdiging van de toegelaten leden.

bron: www.tweedekamer.nl/debat_en_vergaderi...

Rest In Privacy | 17-03-17 | 11:12

Het valt mij wel op dat die gasten van denk (doelbewust zonder hoofdletters ivm geen respect voor deze partij) drie zetels hebben behaald. Terwijl meneer Baudet en meneer Roos veel vaker op tv hun standpunten konden uiten. Fraude van denk zal me niks verbazen gezien het feit dat er bij enkele stembureau's turkse (ook zonder hoofdletter vanwege geen respect) vlaggen hingen, turks muziek werd afgespeeld en er zelf flyers waren van een turks organisatie. Of ze hebben via fb en twitter een hele gigantische achterban die echt allemaal op hun hebben gestemd.

Ik vind het zo erg dat deze partij zo ontzettend veel stemmen heeft gekregen ondanks de rel met turkije (ook zonder hoofdletter want je raadt het vast wel) net voor de verkiezingen.

6zes6 | 17-03-17 | 11:11

van heinde en verre | 17-03-17 | 11:03

Joh, maak je niet druk. Erdogan weet eerder wat de AIVD uitspookt dan een partijvoorzitter.

De GCHQ en NSA luisteren mee, de CIA zit gezellig aan tafel met de intelligence diensten van de Turken en ruilen uit wat nodig is.

Teleo | 17-03-17 | 11:10

Aan de ene kant lijkt me een hertelling wel een goed idee, aan de andere kant wil ik niet het risico lopen dat de FVD uit de kamer verdwijnt. Lastig, lastig....

Jostifiel | 17-03-17 | 11:09

Ja of je haalt dat volmacht systeem er gewoon uit.

keizeradmiraal4 | 17-03-17 | 11:09

Fraude..? Nu komt er dus ineens een vraag bij mij op: wat is er gebeurd met al die extra gedrukte stembiljetten? zijn die officeel vernietigd, of zijn vele ervan onder de tafel snel ingevuld door een aantal anti-Wilders stemburo-officials ( waarvan er kennelijk meer dan genoeg waren). Want het resultaat van 20 zetels is wel een enorm opvallende discrepantie met de meer dan 30 in de peilingen.
Gewoon maar een vraagje dus.

telelezer | 17-03-17 | 11:08

Kan er ook even tegelijkertijd gekeken worden of er special snowflakes, RaRa sympathisanten, AFA infantielen met Palestijnen sjaaltjes, vochtige bakfietsmoeders in Amsterdam de stemmen hebben geteld?

JanvandeBiertent | 17-03-17 | 11:08

1. Zetels DENK ontnemen en partijleden vervolgen.
2. Ondersteuningsverklaring van DENK ontnemen.
3. Op eigen kosten naar zandbak naar keuze.

Of de gehele uitslag van de verkiezingen ongeldig verklaren. En over een maand of wat met een hack-proof stemcomputer het volk eerlijk laten stemmen.

T-Max | 17-03-17 | 11:07

Oké, maar wanneer durft iemand nu eindelijk het hond likt pindakaas filmpje te openbaren? Ik sta er versteld van dat die van de radar is gebleven. Heel Hillywood weet ervan.

Quantum Suicide | 17-03-17 | 11:07

Wat je van ver haalt is lekker. Hamdoelilah!

HoogToontje | 17-03-17 | 11:06

Wat dr00gkl00t zegt.
Dan hebben ze ip het stembureau zitten slapen. Je mag idd maar 2 volmachten gebruiken. Check de volmachten en kijk of een persoon vaker dan 2 keer is gemachtigd en je weet genoeg. Misschien in die moskee beginnen? En 80% opkomst was niet een signaal?

Super Grover | 17-03-17 | 11:06

Als de Turkse dames de stempas niet afgeven aan de ronselprinsjes worden ze ge-CamielT.

Krankzinnig Nederland!

Teleo | 17-03-17 | 11:05

Het is altijd fijn zaken doen met Erdogan. Stuur nog eens een paar miljard euro! Krijg je infiltratie voor terug.

van heinde en verre | 17-03-17 | 11:04

Het gros weet niet wat ze deden.... net als met die voorgedrukte aangiften tegen Wilders.... ze worden als zombies naar het stemlokaal gedirigeerd.... maar goed, hadden we wat anders verwacht?

Fatwabuster | 17-03-17 | 11:03

Raar verhaal. Mensen die met een hele trits volmachten aankomen? Je kan hooguit 2 volmachten meebrengen en die moet je inzetten gelijktijdig met je eigen stem.

Dr00gkl00t | 17-03-17 | 11:03

En Erdogan gaat via 3 zetels in ons parlement zitten en krijgt inzage in de werking van de AIVD.

van heinde en verre | 17-03-17 | 11:03

Dus al die stemmen die ik voor GeenPeil heb geronseld waren in feite niet legaal?!

Botte Hork | 17-03-17 | 11:03

Goh, waarom verbaasd mij dit niet?
Dit moet onderzocht worden en de zogenaamde "derde" zetel van de AK partij in onze tweede kamer op voorhand al niet toekennen tot het onderzoek is afgerond.
Bij grove schending van de kieswet door DENK alle stemmen op deze partij ongeldig verklaren. Dat daar stront van komt dat zal wel maar dit goedpraten is een ondermijning van onze democratie. Een woord wat Frituurhoofd wel vaak in de mond neemt maar waarschijnlijk niet eens kan spellen.

JanvandeBiertent | 17-03-17 | 11:02

Weet iemand of dit een grond is om de verkiezingen ongeldig te doen verklaren..?

telelezer | 17-03-17 | 11:02

Volgens mij is er veel meer geronseld.
Een opkomstpercentage van 80+ procent is krankzinnig hoog.
Zeker als er zogenaamd zoveel zwevende kiezers waren.
Deze hele verkiezingsuitslag riekt naar peop!
Check de hashtag #verkiezingsfraude op de twitters maar n's!

keestelpro | 17-03-17 | 10:57

Volkomen overwacht dit, was ook helemaal niet voor gewaarschuwd! Ziende blind daaro.

ZwarteDag | 17-03-17 | 10:57

"Democratie is als een tram, je rijdt ermee totdat je jouw einddoel hebt bereikt en dan stap je uit."
== Tayyip Erdogan

Godsammekraken | 17-03-17 | 10:57

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland