Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Breek! PVV schort alle publieke activiteiten op

Ah, tribale loyaliteit gemengd met de religie die niet mengt toont zich andermaal een agressief splijtstofje binnen het publieke discourse. Wilders komt liever niet meer buiten tot de plisie weet wie er wat weet en waarom. Volendam zal hun gedroomde leider op 25 februari dus niet mogen ontvangen, want Greet is bang een kogel te vangen. Begrijpelijk. En pijnlijk, dat we Onze Admiraal niet nog een keer in actie mogen aanschouwen. Maar hoe zat het nou met die lekmocro's? It's a family affair: de broer van lekkende Wildersbeveiliger Faris K., Mohammed K., zo bericht het Algemeen Dagblad. Zo deelde hij gegevens van een moordzaak (moord op Abdel Edoujaji) met drie bekenden en wordt hij verdacht van verkrachting. Lekker dan. Ook broer Faris werd schijnbaar al eerder verdacht van lekken, maar dan nog tijdens zijn tijd bij de Utrechtse politie. Kan allemaal maar tegenwoordig. Update:Het betreffende heerschap gaat voorlopig vrijuit. Nederland gidsland!

Reaguursels

Inloggen

Benieuwd wat dit electoral mazzeltje (inhoudelijk natuurlijk een grove schande) voor Geert doet in de peilingen na 2 weken vrije val.

KomodoVaraan | 24-02-17 | 09:20

En ja hoor. Je kon er op wachten. De verdachte wentelt zich in de comfortabele slachtofferrol die ze zo geweldig past. Weer een vooroordeel bevestigd.
www.telegraaf.nl/binnenland/27682026/_...

marcoplarco | 24-02-17 | 08:36

Mensen bij wie de wetten van het geloof zwaarder wegen dan de wetten van het land waar je woont, zouden absoluut geen publieke taak mogen hebben.Dit geldt dus vooriedere moslim.

Badnews | 24-02-17 | 02:47

Zaken die Greet aan de kaak stelt blijven toch bij mensen hangen,ook al zou er niet eens meer zijn.Ik ben het er niet mee eens hoe hij dat aan de man brengt,maar hij heeft wel gelijk over een hoop zaken.De tijd zal wijze mensen voortbrengen die dat op een slimme manier gaan regelen,alles komt op z'n tijd.http://www.visionair.nl/ideeen/ideeenbus/de-visionair-als-inspirerende-leider/

kzegje | 24-02-17 | 00:48

Blij dat Geert het zekere voor het onzekere neemt. Ons land is echt te klein om na Pim Fortuin's moord nog een aanslag te moeten/hoeven meemaken. Dan zou er mogelijk wellicht een opstand komen en de consequenties zouden niet te overzien zijn geweest, lijkt me bijzonder eng dan.

Eerst weten wat er precies aan mogelijke veiligheidspatronen is uitgelekt, dan pas weer hopelijk nog enigszins veilig de straat weer op. Maar gerust ben ik er nog niet op.

RuknaarRechts | 24-02-17 | 00:06

Oh ja, toeval dat dit net voor de verkiezingen gebeurt. Echt wel hoor.

Patatter | 23-02-17 | 23:31

De nieuwe slogan van de politie:
Marokkanen solliciteer bij ons, criminelen krijgen voorrang.
Met de VVD die al eeuwenlang op justitie zit gaat het niet lukken.

Jan Dribbel | 23-02-17 | 22:22

Vandaar de vraag, hoe gaat Wilders dit doen.
Nathan R Jessup | 23-02-17 | 19:54

Goede vraag. Alleen een regeringsdeelname van de PVV kan hierop antwoord bieden. Hoe de overige politici het aanpakken weten we al: gewoon niet. Aangezien Wilders de enige is die het probleem van islamisering correct en volledig identificeert is hij het best geplaatst om het ook op te lossen.

Niemand zegt dat er geen problemen zijn.
Nathan R Jessup | 23-02-17 | 19:54

Er is een verschil tussen zeggen dat er problemen zijn en de problemen correct benoemen. Velen komen niet verder dan "Door die verrekte islamofobie hangen er geen touwtjes meer uit de brievenbussen."

Vlaan | 23-02-17 | 22:10

Wilders kan zich geen betere reclame wensen.

van heinde en verre | 23-02-17 | 22:04

Misselijkmakend dat dit kan. Een verkrachter als broer zelf al bekend voor leken bij de politie en nog wordt deze Marokkaan aangenomen alleen omdat het een allochtone is en omdat links dat wil. Dan gelden er een eens geen regels meer die wel voor iedere Nederlander telen namelijk je komt niet bij de overheid als je criminele familieleden hebt en al hellemaal niet als dat je broer is. Maar nogmaals als je allochtone bent kan hier alles.

henry4149 | 23-02-17 | 20:37

@MarcS
Hij is op vrije voeten omdat hij een verklaring heeft afgelegd.
M heeft dit niet gedaan en zit daardoor in beperking.

Lilia2 | 23-02-17 | 20:15

@Marcel6666467 Plasman is de advocaat van de mocro maffia.
Zegt genoeg toch.

Lilia2 | 23-02-17 | 20:02

@nathan, die oplossingen draagt hij aan. Alleen die zijn volgens de deugkliek niet uitvoerbaar of asociaal.

ThePeet | 23-02-17 | 19:59

@Vlaan | 23-02-17 | 18:57
"Wilders hamert al jaren op de oplossingen: de-islamering en grenzen dicht."

Vandaar de vraag, hoe gaat Wilders dit doen. Niemand zegt dat er geen problemen zijn. Iedereen is het met Wilders eens alleen willen de mensen voordat ze op hem stemmen even weten, hoe gaat hij de problemen oplossen. Alleen problemen benoemen is niet voldoende als Wilders wil regeren.

Nathan R Jessup | 23-02-17 | 19:54

Blijft raar. Dat je als politicus alles kunt roepen wat je wilt. Want je wordt toch beveiligd. En als burger dus niet.

Daar klopt natuurlijk niets van om te beginnen.

Naast het feit dat ome geert steeds meer een kopie van Trump wil zijn, totaal visieloos ook.

Rincewind_1 | 23-02-17 | 18:58

Wat Wilders nu doet is de aandacht afleiden van de oplossingen.
Nathan R Jessup | 23-02-17 | 18:43

Wilders hamert al jaren op de oplossingen: de-islamering en grenzen dicht.
Andere politici durven het probleem nog steeds niet eens benoemen. Ze vinden nep-termen uit als "radicalisering" of "salafisme" om het echte probleem maar niet te moeten noemen: islam. Laat staan dat ze zelfs het begin van een oplossing hebben.

Vlaan | 23-02-17 | 18:57

Minder minder minder veiligheid voor Wilders.

Toch benieuwd hoe dit juridisch gaat aflopen.

Minder minder minder Marokkanen is puur lijfsbehoud voor Greet blijkt.

Dag D66 rechter, hallo?!

Maakt niet uit he? Interpretatie is meer voor degenen die uw mededogen verdienen. Geen Greet dus. Daarvoor geldt elke door babyboomers uitgepoepte wettekst als autoinome waarheid, als ware het door Allah himself gedicteerd.

Of geldt ook voor rechters een eigen verantwoordelijkheid?

O nee, eigen carrière first!!!

Devadip | 23-02-17 | 18:46

@Vlaan | 23-02-17 | 17:40
"Geert Wilders overdrijft helemaal niet om politieke redenen. De actualiteit geeft hem weer maar eens gelijk in zijn anti-immigratie and anti-islamiserings pleidooi."

Wat Wilders nu doet is de aandacht afleiden van de oplossingen. Er is aan hem gevraagd hoe hij zijn zaken wil gaan regelen, maar nu gaat de PVV om politieke redenen brand roepen. We weten dat er brand is laat Wilders nu maar eens gaan vertellen hoe hij de zaken gaat regelen.

Nathan R Jessup | 23-02-17 | 18:43

Van democratieondermijning verdachte Marokkaan mag naar huis.

O nee, Wilders is ondemocratisch.

Laten we het wel even helder houden. Marokkanen zijn goed en Wilders is slecht. Marokkanen zijn vrij en Wilders in beperking.

Wat een land.

Devadip | 23-02-17 | 18:41

Weer een excuus om een aantal debatten af te zeggen...

Greldinard | 23-02-17 | 18:40

Mans5 | 23-02-17 | 14:55

Goh, wat intelligent bedacht. Knap hoor. Wel een held he, die Wilders, dat hij het lekken heeft gefaciliteerd teneinde mogelijk vermoord te worden teneinde de discussie uit de weg te gaan.

Maar goed, ook wel gemeen, beetje jezelf in gevaar brengen en daar electoraal voordeel uit proberen te halen.

Eigenlijk zou het beter zijn als die Marokkaan hem wel zou hebben vermoord of tenminste door zijn toedoen zou hebben helpen vermoorden, toch?! Zouden die snode gevaarlijke en achterbakse racistische plannen van die Greet toch tegen hem zijn gaan werken.

Karma en zo.

Of sluit dit niet naadloos aan bij je bekevingswereld, rare DENK trol.

Of rasneutraal: aperte idioot.

Devadip | 23-02-17 | 18:36

@Marie Curieux | 23-02-17 | 16:57
Wie "lult" hier nou?
Heeft u enig concreet bewijs dat GW gevaar heeft gelopen? Nee, want dat is niet bekend.
Is er een aanslag op GW, door toedoen/hulp van Farid K., gepleegd? Nee.
Is er een aanslag op GW voorbereid, dankzij info van F.K.? Nee, dan wel onbekend.
Wat probeer ik aan het handelen van Farid K. goed te praten? Helemaal niets.
Zeg ik ergens dat het "een goede zaak" was dat Farid K. onderdeel van DBB was? Nee.
Zeg ik ergens dat deze zaak niets voorstelt? Nee, integendeel.
Zeg ik ergens dat GW niet terecht door de DBB beschermd wordt? Nee.
Moet ik GW zielig vinden omdat hij al jaren in een cocon moet leven? Nee, dat is één van de consequenties van zijn handelen. Dat betekent dus niet dat ik bedreigingen en terrorisme goedkeur. Of denk dat het niet aangepakt moet worden. Of zeg dat dat een makkelijk leven is.
Ja, ik denk dat GW hier een slaatje uit probeert te slaan. Het is verkiezingstijd en de laatste weken begint het voorspelde zetelaantal van de PVV weer te dalen. Want waarom "schort PVV de publieke activiteiten (flyeren) op"?
Er is binnen de PVV niemand anders dan GW die de PVV kan vertegenwoordigen? Dhr. Bosma of mevr. Agema zijn daar toe niet in staat? En het gaat alleen om "flyeren"? Zorgt een paar keer flyeren voor een verkiezingsoverwinning? Is dat niet iets wat vooral door de PVV aanhangers (want leden heeft de PVV niet) gedaan wordt? Is dat niet een bewijs van hoe de zaak overdreven wordt?
Wel heel typisch dat mensen die het niet met u eens zijn "zielig, laf en laaghartig" genoemd worden. Zijn uw kwalificaties niet bewijs voor een gebrek aan inhoud en een gebrekkige opvoeding?

NoblesseOblige | 23-02-17 | 18:35

NoblesseOblige|23-02-17|17:18
U schermt, via te kleineren en hard te schreeuwen, steeds met "het moet goed uitgezocht worden". Inderdaad, en juist daarom had deze man nooit vrijgelaten mogen worden. Er is geen excuus voor dat dit niet is gebeurt.

miss error | 23-02-17 | 18:09

Mijn stem gaat juist nu zowiezo al naar de PVV

Berthe | 23-02-17 | 18:08

@ Vlaan | 23-02-17 | 17:40
+1

telelezer | 23-02-17 | 18:07

Ik citeer de hypocrisie van de dag:..
""Politici kunnen in Nederland gewoon veilig campagne voeren. De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) geeft aan dat de veiligheid van alle politici gewaarborgd was en is."
Dat zei minister Stef Blok van Veiligheid en Justitie vandaag na overleg met PVV-voorman Geert Wilders en de NCTV. "De veiligheid van Wilders en alle andere politici die campagne voeren staat voorop. Onze mensen zetten zich daar volledig voor in."
www.ad.nl/binnenland/kabinet-wilders-k...

telelezer | 23-02-17 | 18:04

Op radio-1 vanochtend: Halbe Zijlstra garandeert persoonlijk de veiligheid van Wilders en zegt dat hij echt niet bang hoeft te zijn.
Ongelofelijk..!
Datzelfde zeiden ze vlak voor Pim werd afgemaakt omdat het kabinet en hun linkse trawanten Pim zwart maakten net zoals de trieste schooiers nu bij Wilders doen

telelezer | 23-02-17 | 18:01

Ach die arme onbegrepen Faris toch, wat een drama voor zijn onschuldige ouders...
(ja hoor: hun glansrol: de slachtoffer-rol.. hahaha)
Ik citeer:
"Faris komt uit een hele nette familie en hij heeft alleen maar Nederlandse vrienden. We begrijpen niet waar deze beschuldigingen opeens vandaan komen”, zegt de neef. Het is een hele lieve jongen.."
www.ad.nl/binnenland/familie-politiemo...
hahahahahaha

telelezer | 23-02-17 | 17:57

Zo zie je maar, veiligheid is in goede handen bij de VVD. Een beveiliger met een dubieuze staat van dienst en een dito familiaire achterban.
Ook terroristen waarvan we niets eens weten wie ze zijn, om hoeveel het gaat en waar ze zitten, en die desgewenst gewoon met een OV pasje het land door kunnen karren, na een dodelijk ritje in Berlijn.
.
Nou bij de Volkskrant zal het vanavond wel happy hour zijn, nu Wilders niet naar dat snorretjes Volendam kan gaan.
Ik zou als Volendamse gemeenschap de Volkskrant voorgoed uit hun woonplaats bannen. Als beloning voor het beledigende gedoe.
.
Maar al met al, links heeft weer wat aan Geerts naamsbekendheid gedaan.

Memek | 23-02-17 | 17:55

[email protected]
.
Zo eindelijk een D666 rechter die ook zijn verhaaltje op geen stijl doet !!!!

elcidisback | 23-02-17 | 17:54

Dat krijg je als je niet meer selecteert op geschiktheid maar of je wel genoeg etnischeminderheden op de werkvloer hebt lopen.

dubbelq | 23-02-17 | 17:47

Ik bagatelliseer de zaak geenszins en zeg ook nergens dat GW de zaak verzonnen heeft. Heel normaal dat hij geschrokken is, hij overdrijft alleen weer om politieke redenen.
NoblesseOblige | 23-02-17 | 17:18

Je bagatelliseert wat het betekent om jarenlang te moeten leven in een keurslijf van persoonsbeveiliging. Je bagatelliseert de mogelijkheid tot overheidscomplot: Faris Kattat, broer van Mo Kattat, die door de background checks van de DBB raakt? Je negeert gemakshalve de precedenten Pim Fortuyn en Theo Van Gogh om een "niets aan de hand" riedeltje te kunnen afdraaien.

Geert Wilders overdrijft helemaal niet om politieke redenen. De actualiteit geeft hem weer maar eens gelijk in zijn anti-immigratie and anti-islamiserings pleidooi. Kennelijk zorgt dat bij jouw voor zoveel butthurt dat je de Comical Ali begint uit te hangen over de ernst van de feiten.

Vlaan | 23-02-17 | 17:40

NoblesseOblige | 23-02-17 | 17:18
U kenmerkt Geert Wilders als iemand die door eigen keuze een slachtofferrol speelt, en als een reaguurder het daarna over een betere lijfwacht voor Geert Wilders heeft, komt u met de (SS)SchutzStaffel op de proppen.
U noemt dat mij onwelvallige argumenten.
Ik blijk u nog steeds zielig en weinig adelijk vinden.

Roadblock | 23-02-17 | 17:37

Tiltetapper | 23-02-17 | 17:06
Yep. En elke keer dat je denkt dat het niet erger kan, blijkt dat toch te kunnen.

NoblesseOblige | 23-02-17 | 17:18
Hey, en humor om niet te lachen, dat ook nog.

Marie Curieux | 23-02-17 | 17:36

Heerlijk een paar vooroordelen weer eens bevestigd. Straalt weer eens fantastisch af op de verrijking van onze samenleving.

bijna_raak | 23-02-17 | 17:32

Roadblock | 23-02-17 | 17:02
U bent te goed voor deze wereld ;-)

Marie Curieux | 23-02-17 | 17:25

@Roadblock | 23-02-17 | 16:47
Bij nader inzien kunt u beter deze afspraak met NoblesseOblige maken. Kijken wanneer hij volledig natuurlijke airco krijgt.

pa_niek | 23-02-17 | 17:24

@Roadblock | 23-02-17 | 16:47
Waarom zou u met dit weer buiten gaan lopen.
Gewoon een afspraakje met uw buurman, hij een poster van de PVV achter z'n raam en u eentje van b.v. sp.
Weddenschapje welke ruit het eerste sneuvelt?

pa_niek | 23-02-17 | 17:21

@Gajus | 23-02-17 | 16:27
Bij mevr. Curieux moet ik vooral denken aan "effe een teiltje, dan ken de chinees naar buiten" (zij is immers "misselijk").
En nee, een lek bij DBB is niet normaal: het moet goed uitgezocht worden.
@R van Perzie | 23-02-17 | 16:30
Uw logica is onnavolgbaar: ondanks dat u bevestigt dat er vooralsnog geen aanwijzingen zijn (en dat is geen conclusie maar een simpel feit), moet er desondanks een sterk vermoeden zijn. Zoals ik al eerder zei: dat moet uitgezocht worden.
Tweede fout: het OM zal hem zeker in hechtenis willen houden, maar die gaan daar niet over, dat is de Rechter-Commissaris. Nog nooit van machtenscheiding gehoord?
En welk "weerbericht"? Zoals gezegd; hij heeft waarschijnlijk informatie (die niet over GW ging) uit politiesystemen gelekt.
Kan het zijn dat nuances voor u te moeilijk zijn?
@Langshetrandje | 23-02-17 | 16:31
Ik bagatelliseer de zaak geenszins en zeg ook nergens dat GW de zaak verzonnen heeft. Heel normaal dat hij geschrokken is, hij overdrijft alleen weer om politieke redenen. Ik "vermoed" dat uw "nick" heel treffend gekozen is.
@Roadblock | 23-02-17 | 16:32
U bent "doof" voor u onwelgevallige argumenten en wil niet op basis van (de nu bekende) feiten discussiëren? U bent een "gelovige" die alles van de Grote Geert als zoete koek slikt?

NoblesseOblige | 23-02-17 | 17:18

Gelukkig maken joop.nl en andere deugmensen zich vooral druk over het feit dat de NLse politie (en TK) vooral "een afspiegeling moet zijn van de NLse samenleving". Welnu, dat doet het dus nu ook... goh.. onverwacht.
Denk in de TK, FK bij de politie.... Ja, zij spiegelen keurig af wat er in de maatschappij gebeurt. Je mag er alleen volgens deugvolk niks over zeggen.
Aluhoedje op: deugende spychiatologen zijn er zeker van dat Volkert echt, heus niet gaat recidiveren, want omdat hij niet meewerkt aan onderzoeken. Daarbij: Fortuin was kaal, itt Grote Greet, DUS zal VvdG niks doen. En anders had niemand dat zien aankomen.. laat staan zich erop verheugd.

klimgek | 23-02-17 | 17:16

rotterdamsekrelis | 23-02-17 | 16:33
"onze geert is, om zijn eigen woorden te gebruiken, weer een eerste klas drama queen. Nog niet zolang geleden claimde hij dat hij aan een mogelijke aanslag in de usa was ontsnapt. waarheid was dat de daders hem geeneens kenden / nog nooit van hem gehoord hadden. nu weer met de corrupte agent is hij weer goed op dreef en heeft al zijn publieke optredens opgeschort, kan hij weer lekker carnaval vieren! in werkelijkheid is er in zijn carrière nog geen tomaat naar hem gegooid waarom zouden ze. wie kan deze man nog serieus nemen ?"

LOLOLOL. Wilders staat al jaren op de dodenlijst van Al Qaeda, wordt regelmatig in de VS uitgenodigd om te spreken, wordt al 12 jaar 24 uur per dag beveiligd tegen Islamitische en extreemlinkse doodsbedreigers uit binnen- en buitenland, maar de daders die destijds een mogelijke aanslag op hem wilden plegen kenden hem niet.

En het klopt dat nog nooit niemand een tomaat naar hem heeft gegooid. Er lopen zichtbaar mininmaal een stuk of zes beveiligers om hem heen als hij ergens naar toe moet of gaat + 'stillen' + politie. Zodra iemand maar iets dat lijkt op een tomaat naar hem gooit, heeft diegene meteen een kogel te pakken.

Zo, ga nu maar weer spelen Krelis uit 010 en bedankt voor het lachen.

Marie Curieux | 23-02-17 | 17:15

De veiligheidsdiensten hebben Wilders niet geadviseerd zijn programma af te zeggen.
Hm, ik zou wel weten hoeveel vertrouwen in nog had in de uitspraken van veiligheidsdiensten, die even vergeten hadden mij te informeren over een lek in hun organisatie.

Roadblock | 23-02-17 | 17:14

lol
Frits Wester weet het weer,
het is volgens hem de eigen keuze van Geert om alles af te zeggen, WTF , de veiligheids diensten hebben tot zoiets niet opgedragen ,
nee Frits , hij moet zich maar gewoon laten omleggen,
en het volste vertrouwen in iedereen hebben,
maw stel je niet aan jonguh,
ik kots van RTL , wat een PVV haters zijn dat,

pipokoeie | 23-02-17 | 17:09

De lange arm van bruinhemd Riessen met zijn linkse kameraden lijkt tot ver in de aars van de rechterlijke macht te reiken.
www.youtube.com/watch?v=JwPFyx899ao
Als je jan en alleman aan criminelen hebt voorzien aan info zit je een jaar in voorarrest, als het met beveiliging van Wilders en Marokkanen te maken heeft sta je zo op straat.
Dan wil je maar 1 ding, en dat is een aanslag op Wilders.
Zo rolt links liberaal Nederland, kots.

Eppo | 23-02-17 | 17:09

Joop van Riessen: "Wilders mollen en zijn aanhang deporteren". Doodleuk op de NL gesubsidieerde omroep. Gestraft? Haha, wat denkt u zelf. #CorruptTyfusland

padbuffel | 23-02-17 | 17:07

-weggejorist en opgerot-

Tiltetapper | 23-02-17 | 17:06

Marie Curieux | 23-02-17 | 16:57
Ik blijf in dit geval bij mijn "best zielig" :)

Roadblock | 23-02-17 | 17:02

De gutmenschen doen wel heel erg opvallend hun best om de PVV buitenspel te zetten in deze democratische provincie van de EU.
Maar goed, tis nog geen 15 maart dus even afwachten wat de gutmenschen nog meer in de koker hebben zitten om Geert Wilders kalt te stellen.

komtdatschot | 23-02-17 | 17:02

Volgens mij heeft deze idioot een ede afgelegd tijdens zijn beëdiging, deze is verbroken en hieruit kunnen ze hem gewoon vastzetten, dus ik snap het niet.

Havenwerker | 23-02-17 | 17:01

Makelaar | 23-02-17 | 16:08
Uitstekende vergelijking. NL-ers in Australié, Nieuw Zeeland, Canada, etc. Allemaal op eigen kracht een bestaan opgebouwd, niks uitkering, zelf de broek ophouden, volledige wil om -met succes- geïntegreerd te raken.
Maar met hun Nederlandse achtergrond zullen zij zich wellicht geroepen voelen om Nederland te verdedigen als er commentaar op wordt gegeven.
.
Welke bovenmenselijke krachten kent de overheid toch toe aan sommige buitenlanders die men op dergelijke posten zet?

Wering | 23-02-17 | 17:01

Dat dit een ernstige zaak is, die goed uitgezocht moet worden, lijkt me evident. Er zijn echter geen enkele aanwijzingen dat de DBB verder "geïnfiltreerd" is, of niet op zijn taken berekend is.
NoblesseOblige | 23-02-17 | 16:24

Je hebt het blikveld van een sleutelgat. Deze zaak is een zoveelste bewijs van hoe bloedlink de steeds verdergaande islamisering van Europa wel is. Hoe diep geïnfiltreerd diegenen zijn die aan een gefaseerde jihad werken. www.answeringmuslims.com/p/jihad.html
Hoe naïef we omspringen met "diversiteit" in onze instellingen. Hoe moeilijk en gevaarlijk de weg naar de-islamisering zal zijn. En hoe profetisch mensen als Pim en Geert al die jaren al waren.

Vlaan | 23-02-17 | 17:00

Faris K kan lekker in volledige vrijheid de blits maken tegenover zijn kornuiten in de moskee.

blauwe zander | 23-02-17 | 16:59

Complot pechtiehold

repu077 | 23-02-17 | 16:58

NoblesseOblige | 23-02-17 | 16:24
Lul toch niet man. Een agent die al eerder werd verdacht van lekken en bovendien een criminele broer heeft, is gepromoveerd naar de BVD, een elitecorps dat verantwoordelijk is voor de beveiliging voor o.a. het Koninklijk Huis en politici. Deze Farid wordt geplaatst in het beveiligingsteam van Wilders met als taak: locaties waar Wilders heen gaat van te voren te onderzoeken.
En dat niet alleen, deze man had ook toegang tot uiterst geheime informatie over o.a. safehouses.
Bovendien waren er bij het huidige beveiligingsteam ook al verdenkingen dat die Farid niet kosjer was, maar daar werd niets mee gedaan door de verantwoordelijken.

En hoe je ook probeert dat goed te lullen en Wilders de zwarte piet toe te spelen, feit is dat het leven van Wilders én het leven van de beveiligers van Wilders daarmee gevaar hebben gelopen. Hoe denk jij dat het voelt als jij als beveiliger en dus ook schietschijf bent, naast, voor en achter Wilders moet lopen met de wetenschap dat er binnen jouw team iemand rondloopt waarover verdenkingen zijn ontstaan en niemand daar iets mee doet?

Heb je verder enig idee hoe zwaar Wilders wordt beveiligd en hoe hij moet leven? Nee, dat heb je niet.

En denk je nou werkelijk dat Wilders dit aangrijpt om zielig te worden gevonden, om er een slaatje uit te slaan?

De enige mensen die zielig zijn, zijn mensen die denken zoals jij. Nee zielig is hier niet het juiste woord. Laf en laaghartig is een betere omschrijving.


Marie Curieux | 23-02-17 | 16:57

Weet u wat- ga eens in de Schilderwijk in den Haag rondlopen met een bord- "Ik stem PVV".
U kan niets gebeuren- waarom zouden ze?
Roadblock | 23-02-17 | 16:47
Of verkleed als Bruce Willis door de Bronx met een bord "I hate niggers"

Gajus | 23-02-17 | 16:50

@Koos Knak | 23-02-17 | 16:07

Geen idee of hij zich aanstelt. Mogelijk snapt hij het wel dat wanneer een veiligheidsdienst,justitie/politie het al enige tijd weet dat iemand informatie lekt en dat dit pas naar buiten komt op een moment dat iemand van een krant een corruptie onderzoek doet bij politie.

Hij maakt er wel gebruik van maar dat is heel wat anders.

Ook niet een onbelangrijk feit is dat de VVD de meest corrupte onbetrouwbare partij is sinds het einde van WO2.
Kloodrzakken als Blok of Rutte zijn werkelijk totaal niet te vertrouwen, dat geldt voor de hele maatschappij: voor een 'politicus' als Wilders t/m een weduwe van een slachtoffer van MH17, t/m de bakker op de hoek.

litebyte | 23-02-17 | 16:48

"in werkelijkheid is er in zijn carrière nog geen tomaat naar hem gegooid waarom zouden ze. wie kan deze man nog serieus nemen ?"
rotterdamsekrelis | 23-02-17 | 16:33
En u vraagt zich echt in ernst af, waarom u naief genoemd wordt door andere reaguurders? Ik heb een heel andere aanduiding in mijn hoofd.
Weet u wat- ga eens in de Schilderwijk in den Haag rondlopen met een bord- "Ik stem PVV".
U kan niets gebeuren- waarom zouden ze?

Roadblock | 23-02-17 | 16:47

ska ska ska | 23-02-17 | 16:36
Ik denk dat de bestuurlijke kaste er inderdaad op zit te wachten dit land als land op te heffen en onder Brussel te krijgen. Hoe groter de ellende, des te makkelijker dat is. Hongerige, bange mensen tekenen nu eenmaal sneller bij het kruisje.

Overigens komt de dreiging tegen Wilders uit salafistenhoek. En het lekken, als het waar is, uit criminele hoek. Die hoeken hebben wat overeenkomsten. En daar hoef ik islam niet in te noemen. Beide zijn crimineel, bereid alles te doen voor geld, in bezit van automatische wapens, gewetenloos en eerzuchtig zonder eer.

LibertasSimplex | 23-02-17 | 16:46

rotterdamsekrelis | 23-02-17 | 16:40

waarheid was dat de daders hem geeneens kenden / nog nooit van hem gehoord hadden

Nee hoor, meneer de rechter, de heer Wilders kennen we niet. Nog nooit van die man gehoord.

Langshetrandje | 23-02-17 | 16:45

rotterdamsekrelis | 23-02-17 | 16:33
Hee Arrogander! Ook hier.
Probeer het maar. Tomaat meenemen naar een optocht met Wilders. Als je al door de security heen komt, dan gooien. En dan eens zien. Lijkt me lachen wat er dan met jou gebeurt.
Joris! Joris dit geval hier weg... Please

Gajus | 23-02-17 | 16:43

@rotterdamsekrelis Gezien je IQ zou je volgens andere linkse mensen juist Wilders moeten stemmen...

benjeallanggek | 23-02-17 | 16:42

Als één Dº6 rechter het wil staat gansch het PVV raderwerk stil

batvoca2 | 23-02-17 | 16:41

NoblesseOblige | 23-02-17 | 16:36
En ja hoor, daar komt hij de godwin.
Al na 2 posts.
Ik vind u eigenlijk best zielig.

Roadblock | 23-02-17 | 16:40

Nou Linksch Nederland kan de rouwbandjes weer even opbergen.

funkyd | 23-02-17 | 16:40

NoblesseOblige 16:24
Punt is, dat de screening van de beveiliging van Wilders niet deugt op heel veel fronten.

Dat Faris een broer had die zijn ambtsgeheim had geschonden had al alle alarmbellen moeten laten afgaan. Dat wist de politie al sinds 2008: www.nu.nl/algemeen/1504609/twee-jaar-g... Bovendien is het naïef om een Marokkaan in een Wilders-beveiligingsteam te hebben.

tipo | 23-02-17 | 16:40

langshetrandje ik kan je niet volgen ?

rotterdamsekrelis | 23-02-17 | 16:40

gatito | 23-02-17 | 16:36
Inderdaad: Hiddema moet absoluut minister van V&J worden!

R van Perzie | 23-02-17 | 16:39

rotterdamsekrelis | 23-02-17 | 16:33
U bent nogal goedgelovig.

Langshetrandje | 23-02-17 | 16:37

Daarom hebben we een Hiddema nodig. Die laat zich niet zomaar het bos insturen,
Hiddema is gewoon een grote steun voor Wilders.

gatito | 23-02-17 | 16:36

@DerkArie-ut-de-Achte | 23-02-17 | 15:56
U wenst zoiets als een beschermingsafdeling? Vroeger noemden ze zoiets een Schutzstaffel (zie nl.wikipedia.org/wiki/Schutzstaffel ).

NoblesseOblige | 23-02-17 | 16:36

@MarcS | 23-02-17 | 16:24

@LibertasSimplex | 23-02-17 | 16:25

En daar zit de 'linkse elite' op te wachten?
Persoonlijk denk ik eerder dat de dreiging vooral 'gewoon' komt uit de gefrusteerde mocro-hoek.
Overigens valt het wel mee qua tot dan onbekend lijsttrekkertje.
Ik neem aan dat dat Fleur Agema zou zijn. Die zal overigens zoals het er nu voor staat mijn stem krijgen.

ska ska ska | 23-02-17 | 16:36

Koos Knak | 23-02-17 | 16:07
U raaskalt. As Usual.

Roadblock | 23-02-17 | 16:36

Nog zo'n eminente Politieman, in dit geval Joop van Riessen oud Hoofdcommissaris in Amsterdam bij Pauw en Witteman. Nog steeds is dit nazi-sujet nog niet vervolgd voor deze aanzetting tot moord. Vriendjes bij het OM?

www.youtube.com/watch?v=JwPFyx899ao

Tis nie waar! | 23-02-17 | 16:35

De vijand is onder ons en het deugvolk tukt verder...
*hele diepe zucht*

Graaisnaaiert | 23-02-17 | 16:35

-weggejorist-

niemand specifiek | 23-02-17 | 16:33

onze geert is, om zijn eigen woorden te gebruiken, weer een eerste klas drama queen. Nog niet zolang geleden claimde hij dat hij aan een mogelijke aanslag in de usa was ontsnapt. waarheid was dat de daders hem geeneens kenden / nog nooit van hem gehoord hadden. nu weer met de corrupte agent is hij weer goed op dreef en heeft al zijn publieke optredens opgeschort, kan hij weer lekker carnaval vieren! in werkelijkheid is er in zijn carrière nog geen tomaat naar hem gegooid waarom zouden ze. wie kan deze man nog serieus nemen ?

rotterdamsekrelis | 23-02-17 | 16:33

-weggejorist-

dydxsq | 23-02-17 | 16:32

Zijn neef begrijpt het niet, "Faris is een hele nette jongen en komt uit een nette familie ."
Zijn broer is een verkrachter die uit de politie macht is geflikkerd wegens lekken en Faris zelf was al eerder verdachte van lekken .
Zelfs als alles al op straat ligt janken ze nog in hun slachtoffer rol .

Castor12 | 23-02-17 | 16:32

NoblesseOblige | 23-02-17 | 16:24
Ik ben eigenlijk opgehouden met lezen zodra u de term "slachtofferrol van Geert Wilders" gebruikte.

Roadblock | 23-02-17 | 16:32

We zijn een bananenrepubliek aan het worden, wat wil ja als je allemaal tuig uit bananenlanden binnenhaalt. Wat een screening zeg, elke crimineel kan blijkbaar bij DBB werken. Rechters hebben de Marokkaanse agent op vrije voeten gelaten, is het feit niet ernstig genoeg om hem in voorlopige hechtenis te houden omdat het Geert Wilders betreft en ze nog een rekening moesten vereffenen met Geert ? Rechtsstaat ? Ik stem op PVV en kom niet met argumenten dat de PVV de rechtsstaat ondermijnt.

Grrraaien | 23-02-17 | 16:32

NoblesseOblige | 23-02-17 | 16:24
Ik vermoed dat u vermoed dat GW het zelf heeft vorm gegeven allemaal. Want ja, Geert Wilders. Vervormde geest heeft u.

Langshetrandje | 23-02-17 | 16:31

NoblesseOblige | 23-02-17 | 16:24
"Vooralsnog zijn er geen aanwijzingen of GW hierdoor rechtstreeks gevaar heeft gelopen. Akerboom en Rutte zeggen ook van niet."
Hoe simplistisch kun je zijn!?? Niemand weet momenteel welke informatie Faris K aan wie heeft doorgespeeld. De conclusie dat er nog geen aanwijzingen is dus wel heel erg voorbarig! Ik zou als OM toch liever het zekere voor het onzekere nemen en Faris K in hechtenis houden tot exact duidelijk is welke informatie hij wel of niet heeft doorgegeven. Het zal vast niet de weersverwachting in Spijkenisse en Volendam zijn geweest.....

R van Perzie | 23-02-17 | 16:30

NoblesseOblige | 23-02-17 | 16:24
Leest u nog eens aandachtig de prima tegel van:
Marie Curieux | 23-02-17 | 15:51
Gaat er nu niet een heel klein beetje een lampje bij u branden? Dit is toch gewoon niet normaal??

Gajus | 23-02-17 | 16:27

@NoblesseOblige | 23-02-17 | 16:24 - en de andere lekker zitten al maanden in beperking. Nee toevallig geen Marokkanen idd.

MarcS | 23-02-17 | 16:26

Het staatsjournaal doet ook haar best om de indruk te wekken dat de reactie van Wilders wat overdreven is, want VVD-er Blok, die tijdelijk ook minister van Justitie en Veiligheid is, heeft immers zelluf gezegd dat alle politici veilig de straat op kunnen om campagne te voeren, ook Wilders.

Nou, dat wekt vertrouwen als Blok het zegt...

Marie Curieux | 23-02-17 | 16:25

ska ska ska | 23-02-17 | 16:19
In één klap de grootste partij, met een naar voren geschoven tot dan onbekend lijsttrekkertje, dat zegt dat Geert had gewild, dat vooral qua defensie er juist steeds hechtere Europese samenwerking komt.
Waarna de hele boel over elkaar buitelend uiteen valt.

Zou kunnen. Dat men dat wil. Waar is dat toch eerder gebeurd, zo'n scenario?

LibertasSimplex | 23-02-17 | 16:25

Wees_eens_creatief | 23-02-17 | 15:17

Ik ben misschien een onnozelaar maar jij spoort niet.
En aan de reacties te zien van andere reaguurders maak je vaker domme opmerkingen

AnnaJL | 23-02-17 | 16:24

Wat een walgelijk kut land is dit toch geworden. Niemand is meer veilig. Geert niet en ook de bevolking steeds minder. #15maart

doskabouter | 23-02-17 | 16:24

@watmagjenogwel | 23-02-17 | 15:54:
Sowieso geen dubbelpaspoortiërs op gevoelige functies lijkt me een goed begin.

jip_86 | 23-02-17 | 16:24

@ska ska ska | 23-02-17 | 16:19 - dat hebben we gezien na Pim. U roeptoetert maar verder hoor.

MarcS | 23-02-17 | 16:24

Faris K. was geen persoonsbeveiliger van GW, hij was bekend met de locaties waar GW zou verschijnen. Vooralsnog zijn er geen aanwijzingen of GW hierdoor rechtstreeks gevaar heeft gelopen. Akerboom en Rutte zeggen ook van niet. Ze zullen ook niet zo dom zijn om daarover te liegen;teveel mensen zijn erbij betrokken om het in een doofpot te kunnen houden.
Waarschijnlijker is Faris K. informatie uit politiesystemen heeft doorgespeeld die niet rechtstreeks met GW te maken had.
En: "binnen de dienst wordt nu getwijfeld aan de ernst van de corruptiezaak en de gevoeligheid van de gelekte informatie. Mogelijk zou de top van de dienst het willen gebruiken als een afleidingsmanoeuvre voor de werkelijke problemen bij de DBB." (zie www.ad.nl/binnenland/corrupte-agent-fa... )
Dat de voorlopige hechtenis geschorst is, doet vermoeden dat de ernst van de zaak beperkt is (qua schade) en/of de bewijslast relatief dun is.
Dat dit een ernstige zaak is, die goed uitgezocht moet worden, lijkt me evident. Er zijn echter geen enkele aanwijzingen dat de DBB verder "geïnfiltreerd" is, of niet op zijn taken berekend is.
GW probeert nu wel die indruk te wekken dat dat zo is. Of hij is toch niet zo stoer ("ik laat me niet de mond snoeren") als hij altijd beweert te zijn?
Eerder is dit een uitgelezen kans om de slachtofferrol van GW uit te vergroten, zo vlak voor de verkiezingen. En dat het een Marokkaan is, is helemaal mooi meegenomen. En het werkt, zie de reaguursels hierboven.
"Het betreffende heerschap gaat vrijuit" past daar naadloos bij. Wel tendentieuze onzin want "vrijuit" ga je pas als je van alle rechtsvervolging ontslagen wordt. Dat is iets anders dan een RC die beslist dat er te weinig gronden voor voorlopige hechtenis zijn.
Maar dat past dan weer bij de rechtstaat-ondermijnende trend van PVV- en Trump-adepten om onwelgevallige juridische beslissingen voortdurend aan te vallen.

NoblesseOblige | 23-02-17 | 16:24

Het lijkt er steeds meer op dat men in bepaalde machtskringen definitief af wil rekenen met Wilders. En dat in Marokkaanse kringen een hitman wordt aangestuurd zonder dat deze dit zelf in de gaten heeft. Kan men later weer prevelen over 'Wir haben es nichts gewusst.', de handen in onschuld wassen en doorgaan met het uitgummen van Nederland en de Nederlanders.

Toontje50 | 23-02-17 | 16:23

@bArAbAts | 23-02-17 | 16:16 - nee, dan jij. Jij bent een held en zuiver op de graat! Beetje anoniem hier reaguren, vertel eens je echte naam lafbek! Dan en alleen dan mag jij het oneens zijn met GW, dat hij kiest voor langer leven.

MarcS | 23-02-17 | 16:21

Marie Curieux | 23-02-17 | 16:07
Helemaal met u eens. Ik denk dat de overheid de beerput tot na 15 maar zoveel mogelijk gesloten wilde houden. Tot hun grote ongenoegen is het nu toch uitgelekt. Gelukkig voor Geert (en voor Nederland)

R van Perzie | 23-02-17 | 16:21

Méér, méér, veel méér etnisch profileren!

benjeallanggek | 23-02-17 | 16:20

Makelaar | 23-02-17 | 16:08 Die BOBO doet wat hem is opgedragen , net als de D66 rechters en Akerboom.
Zoiets als bij jullie en de NVM.
Wj draaien voor de baas als hij het vraagt.
Politieke agenda .Deze man krijgt een leuke baan , op EU niveau , om het spelletje hogerop te herhalen.
links draait al wat langer met hun eigen regeltjes.

medelmo | 23-02-17 | 16:20

gaffelbaard | 23-02-17 | 16:08
Ik weet het, dat deed zijn voorganger Bouman ook. Die presteerde het zelfs om bij Pauw aan tafel te zeggen dat criminele aktiviteiten van Marokkaanse jongens voor het grootste deel uit kwajongensstreken bestond.

Echt hè? De hele politietop bestaat vnl uit PvA-ers en is al decennia doodziek.

Marie Curieux | 23-02-17 | 16:19

Mensen die roeptoeteren dat 'links en de gevestigde orde' er blij mee zouden zijn als er 'iets' met Geert Wilders zou gebeuren snappen het volgens mij niet helemaal.
Als er zoiets als met Pim Fortuyn gebeurt is de pvv in 1 klap de grootste partij waar écht niemand omheen kan.

ska ska ska | 23-02-17 | 16:19

Koos Knak | 23-02-17 | 16:07
Wilders stelt zich aan?
En Faris K gaat tijdelijk ff met betaald verlof van een welverdiende vakantie bij familie en bekenden in Marokko genieten waarschijnlijk?

R van Perzie | 23-02-17 | 16:18

Wees_eens_creatief | 23-02-17 | 15:22
Ach, ga toch weg!
Geen enkel normaal denkend mens neemt het 'iedereen die het niet met me eens is, is een fascist' - argument nog serieus.

gaffelbaard | 23-02-17 | 16:18

HAHAHA, tja zielig dus eigenlijk! en dan geeft GW straks de schuld aan deze dienst als hij geen absolute meerderheid behaald met de verkiezingen! ;-) want zo rolt de PVV!

bArAbAts | 23-02-17 | 16:16

Het is toch wat hé, Volendamse stakkers. Kudt volk is het!

Eduardo5000 | 23-02-17 | 16:15

Benieuwd hoe de "Geert stelt zich aan"roepers zich zouden uiten als bijvoorbeeld Kuzu en Ozturk door een of meer NVU-kaalkopjesfanboys zouden worden beveiligd - want etnisch profileren en dat moet gewoon kunnen, ondanks het feit dat dat vooraf niet de meest verstandige keuze zou zijn geweest - en eentje zou naar een Neo-knokploeg lekken waar Tinyhands zou gaan lopen flyeren/speechen.
Het internet en de politiek correcte media zouden te klein zijn...

Graaisnaaiert | 23-02-17 | 16:15

Hele zaakje stinkt naar moedwillige opzet in de hoop om van Wilders af te komen! Daarna even de handen in onschuld wassen en schande spreken in de media.
Gelukkig zijn die mocro's niet al te slim om onder de radar te blijven. Toch maar even een telefoontje plegen met Volkert 'the hitman' van de heersende 'Elite'.

BadLieutenant | 23-02-17 | 16:15

Koos Knak | 23-02-17 | 16:07
Hebben we Kneus Kak weer met zijn domme en laffe gelul.

Marie Curieux | 23-02-17 | 16:14

Kenneth Nietvatten | 23-02-17 | 15:53
Zijn de rechters in Engeland ook allemaal van D66? Dit wordt doodeng! Dat de D66 rechters zelfs in Engeland stiekum minimumstraffen hebben ingevoerd, alleen maar om ons blanken dwars te zitten!
Even kijken wie er in de Nederlandse politiek in het donkere complot van minimumstraffen zitten tegen de blanken.
D66? Nee.
Eh Greet? Ja. Oh shit oh wacht1 Dit gaat niet goed rewind.

LibertasSimplex | 23-02-17 | 16:13

Die rechter.... in dienst van een rechtstaat of vrijstaat?

rectormagnificus | 23-02-17 | 16:13

Zou er zo vlak voor de verkiezingen nou nóg een minister van justitie op zijn plaat gaan??

marcoplarco | 23-02-17 | 16:13

litebyte | 23-02-17 | 16:08

Zo zo, jij bent echt 'n kenner,heb je je ooit aangeboden aan Wilders voor 'n job en ben je te licht bevonden?

etaleur | 23-02-17 | 16:12

De rechtbank ondermijnt de rechtsstaat.
Het kan iedere keer toch nog gekker.
Hoor de heren politici enkele weken geleden nog reageren op de opmerkingen van Geert over zijn vertrouwen in de rechtelijke macht. Gelukkig komt nu de rechtbank zelf met wat voorbeelmateriaal.

Langshetrandje | 23-02-17 | 16:11

@miss error | 23-02-17 | 16:07:
.
Deed hij dat maar, oprotten naar Marokko. Was het hier voor bepaalde figuren weer een stukje veiliger. Maar ja, hier is geld te halen en onrust te zaaien, dus daar kiezen deze prachtkanjers massaal voor, want gestraft wordt je toch niet.

Graaisnaaiert | 23-02-17 | 16:10

Marie Curieux | 23-02-17 | 15:51
Akerboom? Daar zou ik niet al te veel van verwachten. Begin deze maand brak hij nog een 'lans voor meer diversiteit' binnen de politie. www.dvhn.nl/binnenland/Akerboom-breekt... Akerboom doet wat de politiek hem opdraagt. Of dat ook in het belang van de nationale veiligheid is, is een andere vraag.

gaffelbaard | 23-02-17 | 16:08

@Bin Bash | 23-02-17 | 15:56

+1

Het enige nut van wilders is dat 'het' dient als een politieke thermometer. Staat de thermometer enorm in het rood - zoals nu, dan heb je het als incompetente, leugenachtige, corrupte, volksverlakkende inhoudsloze regenteske kloodtzakken compleet aan jezelf te danken.

Inhoudsloosheid als Wilders is alleen populair als je het als zogenaamde gevestigde politiek compleet hebt verkloodt.

litebyte | 23-02-17 | 16:08

Welke politie bobo komt op het onzinnige idee om een Marokkaan een man te laten beveiligen die de hele dag roept: Scum Marokkanen, minder Marokkanen, Kxx Marokkanen.
Denk zo'n bobo nou werkelijk dat zo'n beveileiger met Marokkaanse achtergrond daarvoor ongevoelig is?
De realiteit van elke dag is dat de allochtone achtergrond zelfs na verschillende generaties blijft opspelen en dat is niet vreemd.

Ga kijken bij geemigreerde Nederlanders in Canada en Australie. Die vieren na genraties nog steeds Sinterklaas, zoeken naar drop, hebben nog steeds een warm gevoel bij ons koningshuis en zijn nog steeds trots op hun Hollandse achtergrond.
Stel je eens voor dat ze zouden worden aangesproken als kut-Hollanders.
Denk je dan dat ze dat van zich laten afglijden als zijnde: deert mij niet, in ben Canadees/Aussie.
Niet dus.
En we hebben het daar over mensen die verschrikkelijk hun best hebben gedaan, en er in zijn geslaagd te integreren.
Marokkanen, is bekend, hebben helemaal geen zin om Nederlander te zijn/ worden, hebben een diepgeworteld eergevoel over hun land en afkomst.
En zo'n man ga je inzetten om Wilders te beveiligen?
Die Bobo moet ontslagen worden. Die speelt met levens.

Makelaar | 23-02-17 | 16:08

R van Perzie | 23-02-17 | 15:09
Marcel Haenen, de journalist van NRC die deze zaak aan het rollen heeft gebracht, was gisteren bij DWDD. Ik kreeg de indruk dat hij nog veel meer weet maar dat nog even onder de pet houdt in het kader van het lopend onderzoek.

Marie Curieux | 23-02-17 | 16:07

Op vrije voeten gesteld; als hij straks de benen heeft genomen naar Marokko, eventueel met behulp van zijn vriendjes naar wie hij gelekt heeft, kunnen ze ineens niet meer achterhalen wat er is gebeurd. Wilders heeft groot gelijk dat hij de activiteiten opschort. Op 15 maart is het nu of nooit, wie nu nog op een van de gevestigde partijen stemt die dit mogelijk hebben gemaakt, ziet de (islamitische) olifant in de kamer nooit meer.

miss error | 23-02-17 | 16:07

Wilders stelt zich aan.
As usual.

Koos Knak | 23-02-17 | 16:07

400 topbeveiligers kunnen geeneens goed gescreend worden. Maar 50.000 gelukszoekers worden goed gescreend hoor. Echt waar hoor. En hoezoe niet meer in voorlopige hechtenis? Dat zou die rechter wat mij betreft weleens uit mogen leggen. Tot die tijd: krankzinnig! Krijg een Volkert gevoel.

Mart6037 | 23-02-17 | 16:06

@Wees_eens_creatief | 23-02-17 | 15:31
.
Als u "gezond verstand" naar facisme vindt rieken vind ik dat prima, ben ik een opperfacist. En een trotse.
Een beetje suiker in de koffie is lekker, teveel maakt het ondrinkbaar. Een beetje peper op de steak is lekker, teveel maakt hem oneeetbaar. Een paar migranten is geweldig, verbreding van de horizon, waardevol en leerzaam, een teveel maakt de samenleving onleefbaar.
Zie hier, nog een uiting van facisme, of erger nog, racisme/discriminatie. Guilty! Klaag de boodschapper maar aan, dat is veel makkelijker en voor u veiliger dan de boodschap zelf op zijn/haar meritus te beoordelen.

Graaisnaaiert | 23-02-17 | 16:06

Doet me denken aan die film waarbij de beveiliging/politie van de Amerikaanse president terroristen zijn..
Kom hoe heet ie

Samper | 23-02-17 | 16:05

Het verbaast me allemaal niks. 5 jaar voor mijn pensioen waarschuwde ik mijn bazen al dat dit zou gaan gebeuren. Maar men is ziende blind en horende doof. Met opzet want het kost geld.

Graaf van Egmont | 23-02-17 | 16:03

DerkArie-ut-de-Achte 15:56
Gidi Markuszower kan zo chef beveiliging zijn, gedekt door wat krav maga-boys uit een niet nader te noemen land. Voor de helft van het geld. En tien keer beter.

tipo | 23-02-17 | 16:02

Het begint steeds duidelijker te worden dat de linkse kerk een nog grotere bedreiging is voor de westerse beschaving dan zelfs de islam.

"know your enemy..." [Sun Tzu]

Angel_eyes | 23-02-17 | 16:02

dus een mil.met buitenlandse vrouw werd ontslagen ,maar met een broer als verrader kom je wel bij de dienst bewaking?
Natuurlijk , deze keer kunne we niet weer een linkse gek laten schieten.
ok dan snap ik het

medelmo | 23-02-17 | 16:00

15 maart = PVV! Wat een land vol met paarden van Troje.

WitteGrunneger | 23-02-17 | 16:00

Ho ho ho, er is maar 1 echte mol dit jaar en dat is Thomas Cammaert

Zegtnietzoveel | 23-02-17 | 15:58

Geert, als je je nu heel goed verkleed, kun je misschien gewoon carnaval vieren!

Is er dan bij niemand opgekomen dat voor de beveiliging van Wilder etnisch profileren heel erg nodig is? Dat niet alleen de beveiligingspersoon, maar ook zijn familie en naasten gescreend moeten worden? Dat het gek is dat een politiemol en een verkrachter - toevallig broers - gewoon vrij worden gelaten door D66-rechters? Hoorde ik daar Beatrix hard vloeken?

tipo | 23-02-17 | 15:57

Wat die rechter bezield om dat stuk islam-schorum niet vast te zetten is me een raadsel, gelukkig heeft dat stuk tuig de vaste Islam-tuig advocaat gevraagd (of Plasman heeft zich zelf aan geboden ?)Hoop dat dat stuk tuig vlucht naar Marokko anderzijds hier nog wordt omgelegd door zijn "vrindjes".
Denk verder dat het de gevestigde orde goed doet dat Wilders binnen blijft zitten.

etaleur | 23-02-17 | 15:57

De moordenaar van Pim Fortuyn kreeg een fop straf en hoeft zich niet aan de regels te houden en de lekker van Wilders wordt niet eens vastgezet. Patroon?

i-Wonder | 23-02-17 | 15:57

Maar wél weer erg fijn dat Turken én Marokkanen die bij de NL-politie in dienst willen zo vreselijk goed gescreend worden ! Flikker alle z.g. "leidinggevenden" bij de politie van hun troon en stel mensen aan met verstand van zaken en geen "achter hun bureau weggetrokken boekhouders".
Wat heeft "Den Haag" een achterlijk landje van NL gemaakt.
Minister van Volkshuisvesting worden ineens min. van Justitie zónder enige kennis van zaken, net als die flapdrol die onlangs werd weggeschopt.

oter | 23-02-17 | 15:57

Wordt het niet eens tijd dat de PVV zijn eigen inlichtingen en beveiligingsdienst gaat organiseren. Laat ze die zak met geld die het nu kost maar geven met nog wat extra's is wel zo betrouwbaar allemaal.

DerkArie-ut-de-Achte | 23-02-17 | 15:56

Misschien had deze (geheime)informatie-uitwisseling op het politieke vlak wel goed uitgekomen, en zou bij een eventueel incident, deze informatie-uitwisseling niet terug te voeren zijn op de "beveiligers",of het verantwoordelijke ministerie, ook een eventuele rol van het constitutionele orakel zal nooit aangetoond kunnen worden, vragen genoeg, kom maar op met de doofpotten.

hovawart | 23-02-17 | 15:56

@Spartacus
Onze Admiraal?!

Spreek voor jezelf man. Hoe kom je er bij dat iedereen op geenstijl pro Wilders is?

Bin Bash | 23-02-17 | 15:56

Zou de PVV eigenlijk wel een campagnekas hebben?
Beetje twitteren en klaar is Geert.

Langshetrandje | 23-02-17 | 15:55

Prachtig toch, geen effectief toezicht op leden DBB
ook als al eerder gelekt werd
Waar haalt men toch die kneuzen vandaan, zowel sommige leden als de zgn toezichthouders

Tobi | 23-02-17 | 15:54

Hoe kan iemand met een broer die fouter dan fout is nog door de screening komen?
-
Dat mag en kan niet, gaat compleet nergens over.
-
Rutte, je hebt je huishouden niet op orde.

Marcello Christiani | 23-02-17 | 15:54

En voor die verschrikkelijke lafhartige griezels die bang zijn dat Wilders dit gaat uitbuiten: Sterph!

Marie Curieux | 23-02-17 | 15:54

@Hij heeft vanmiddag een baantje bij de gemeente Amsterdam.

Onzegrotebroer | 23-02-17 | 15:19
Of 070 bij die gekke Hindoestaanse wethouder, daar moet je anoniem solliciteren, en ze hebben pas 7.000 ambtenaren in 070.

Uw verz advs | 23-02-17 | 15:54

jip_86 | 23-02-17 | 15:05
Ja, en dan ook allemaal blank, wit, helder.
Anders heeft het opnieuw geen zin.

watmagjenogwel | 23-02-17 | 15:54

Accident_Prone | 23-02-17 | 15:34
In de berichten is niks te lezen over of Faris K. ook de koning en koningin beveiligde.
Ben je misschien in de war met Ré Lemhaouli? www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/09/...

gaffelbaard | 23-02-17 | 15:54

Bijzonder, en een gazon bij een moskeet aansteken levert 3 of 4 jaar op. alweer die 2 maten. zum kotzen.

Kenneth Nietvatten | 23-02-17 | 15:53

Aanvulling: 'helpe mij zowaarlijk allah de barmhartige'
..
dat is toch ernstig???

Samper | 23-02-17 | 15:53

Het zal wel te ver gezocht zijn, maar het valt mij op dat er best vaak vreemde dingen gebeuren, die de volle aandacht in de media krijgen, toevallig op een moment dat er ergens een belangrijk politiek besluit over genomen moet worden. Ook vandaag weer, met dat Oekraïne referendum. Soms vraag ik me af of de media meer macht hebben over onze gedachten dan wij zelf denken. Mooi dat Rutte vandaag dus ongestoord verder kan met het Oekraïneverhaal. Moet er blijkbaar nog even voor de verkiezingen doorgedrukt worden. En wij maar als een horde schapen blaten over ander nieuws. Media en overheid, ze lachen zich suf om het volk.

Schaaldier | 23-02-17 | 15:53

Denk je dus even in : deze corrupte figuur kan dus weer gaan en staan waar hij wil. Restaurantje, bioscoopje, gezellig een biertje in de kroeg... geen probleem ! En Wilders ? Gaat zijn 13e jaar in als gevangene... safehouse in... safehouse uit... Nederland is een gekkenhuis geworden, en de gekken hebben de leiding overgenomen !

CeesCloosd | 23-02-17 | 15:53

Geen verrassing voor mij.. wat wel een verrassing was vandaag voor mij: binnen mijn organisatie moeten we de belofte of eed afleggen.. maar what's new? Je mag ook de 'allah-eed' afleggen... zal de beste man ook wel gedaan hebben, dus valt hem niks aan te rekenen, toch?

Samper | 23-02-17 | 15:52

Manmanman. In welk land kan het bestaan dat een agent die in zijn vorige functie al verdacht werd van lekken aan criminele mocro's en een criminele broer heeft, gepromoveerd wordt naar een dienst die zorg draagt voor het beveiligen van leden van het Koninklijk Huis, politici, is toegevoegd aan het beveiligingsteam rond Wilders en daar persoonlijk verantwoordelijk is voor onderzoek naar locaties waar de meest bedreigde en zwaarst beveiligde Wilders naar toe gaat.

In welk land kan het bestaan dat ook binnen het huidige team van beveiligers rond Wilders al eerder verdenkingen tegen Farid waren en hij pas is opgepakt na de scoop van Marcel Haenen van de NRC?
En in welk land kan het bestaan dat een rechtbank vervolgens de eis voor voorlopige hechtenis van dit heerschap afwijst?

Nou ja, het antwoord op de vraag weten wij inmiddels. In dit apenland.
Ben er misselijk van want niet alleen heeft het leven van Wilders hierdoor gevaar gelopen maar ook het leven van zijn beveiligers.

Dit is geen naïviteit meer, dit is gewoon misdadig. Ik vind dat de verantwoordelijken bij de politie, ook korpschef Akerboom met zijn lulkoek: "voor zover bekend is Wilders nooit in gevaar geweest", hiervoor moeten worden aangeklaagd en veroordeeld. En ook de voorganger van Akerboom, die corrupte Bouman.

Marie Curieux | 23-02-17 | 15:51

hovawart | 23-02-17 | 15:02
Niets geleerd zegt u?
Van welke planeet komt u?
Dit is allemaal opzet, had u iets anders verwacht?
Het is de Maffia, die in den Haag zetelt hoor, er gaat niets veranderen.

watmagjenogwel | 23-02-17 | 15:51

Hoe komt die gozer aan zo'n dure advocaat als Plasman?

Marcel66664746 | 23-02-17 | 15:51

Ik snap deze verkondiging wel, al heeft flyeren qua publieke actie geen hoog gevaargehalte.

Dat Wilders zich voorlopig niet meer laat zien in het openbaar vind ik meer dan logisch en verstandig.
Heb me sowieso vaak genoeg afgevraagd waarom hij dat nog deed.

Ondanks beveiliging, en ondanks dat die nu zo lek en corrupt blijkt te zijn als, nou ja de VVD headquarters zelf, valt het toch niet te garanderen dat er die ene moordgek zijn of haar status waarmaakt?

De enige manier voor de pers om zijn verschijning fatsoenlijk in beeld te krijgen, is van bovenaf gefilmd. Ja oké, van tussen de mensen en andere journalisten ook, maar da's toch krap aan.

En wat is nou nooit beveiligd, bezien vanaf dat standpunt? Juist, het hoofd.
Leuk, zo'n menselijk pantser rondom, maar vanaf een dak geschoten maakt niemand veel kans.
En met een helm handjes en selfies geven is ook geen gezicht.

Nee, gewoon veilig binnen blijven (en niet-publiek wel van het buiten leven genieten - dat vooral, zeker nu).

Ondoenlijk als hij straks wel premier moet worden vanwege onmiskenbare verkiezingsuitslag?

Leve internet.
Hij kan besturen via die poort, en ook live contact hebben met de gewone burger via bijvoorbeeld Skype.

Dan toch zo?
At your service.

Kudtkip | 23-02-17 | 15:50

-weggejorist-

Roadblock | 23-02-17 | 15:50

@LibertasSimplex | 23-02-17 | 15:34
ROFLOL!!

DerFoehrer | 23-02-17 | 15:48

Tuurlijk.. Ben wel benieuwd naar de motivatie van deze D666-rechter. Laat me raden: Zijn naam is bekend, dus wordt al hard genoeg gestraft? Hij heeft hier familie, dus is niet vluchtgevaarlijk? (Maroc doet volgens mij niet aan uitleveringen en heeft daar waarschijnlijk meer familie dan hier) Goede staat van dienst is belangrijker dan 1 slip of the tongue? Wilders was niet ècht in gevaar? Hij had het zo niet bedoeld? Het is een verwarde man?

Nu afwachten of ie nog een schadevergoeding toe gaat krijgen: twitter.com/TamaraWulffele/status/834...

Robin Hood | 23-02-17 | 15:47

Schrale troost, de onderste steen komt altijd boven (giechel...)althans als het bonnetje of ofotrolletje niet kwijt is, oh ja, en als de VVD niet in een kabinet zit.

litebyte | 23-02-17 | 15:47

En weer een voorbeeld van krankzinnige rechters, die criminelen vrij spel geven. (en nu dus zeker als het om Wilders gaat)
 
Het wordt tijd, dat rechters door dit soort corruptheid (ja, dat is het) uit hun functie ontzet kunnen worden.
Stelletje D666-kutrechters!

saintinel | 23-02-17 | 15:45

Donkersloot | 23-02-17 | 15:00
Bent zeker al vergeten hoe pim aan ze einde kwam.

Sjonie01 | 23-02-17 | 15:45

@Donkersloot | 23-02-17 | 15:00
De grondwet is met het verdrag van Lissabon effectief afgeschaft.

kindapaas | 23-02-17 | 15:44

heb het idee dat het diversiteitsbeleid van de pliesie al aardig gaat werken, nie dan?

HijgentHert | 23-02-17 | 15:44

@Mans5 | 23-02-17 | 14:55

Het komt hem politiek gezien uitstekend uit.

De politie wist overigens al lange tijd dat informatie over Wilders werd gelekt. Pas toen ze merkten dat er een NRC snuffelaar achter kwam (tijdens een grootschalig onderzoek naar corruptie bij politie door de krant) hebben ze maatregelen genomen en een lullig persberichtje naar buiten gebracht.

litebyte | 23-02-17 | 15:43

En zoals gewoonlijk weet de familie van niks: lieve jongen etc. Zijn broer is dus zeker ook onschuldig?
En nu alweer vrij.Wat een land..
www.ad.nl/binnenland/familie-politiemo...

Von Mutzenbacher | 23-02-17 | 15:43

Door dit soort import wordt het bewijs dat Wilders gelijk heeft keer op keer bevestigd.
En de hoop van links is bekend, hij is niet voor niets zo snel de straat weer op gestuurd.

Therapietje | 23-02-17 | 15:41

Dus Faris is alweer vrij? Dat verbaast me niet.
Vergelijk dat maar met politiemollen Amine A. en Yassine H., die mogen in het 'buitenland' hun zaak afwachten. www.boevennieuws.nl/nieuwsflits/rechts... Wie weet heeft ook Faris al een ticket naar Marokko geboekt.

Het zaakje maakt duidelijk dat een politiemol er voordeliger vanaf als hij Mohammed, Amine of Yassine heet. Vergelijk het maar met de 'witte' politiemol Mark K. Die mocht 8 maanden in voorarrest zitten.

gaffelbaard | 23-02-17 | 15:40

Prima keuze Geert. We willen je nog zo lang mogelijk koesteren want Nederland heeft je nodig ondanks dat het land zo ziek is als het maar kan zijn!

Dinand | 23-02-17 | 15:40

Nou, Beveiliging niet te vertrouwen, alle safe-houses gecompromiteerd, van elke te bezoeken locatie die gepland stond, kunnen de zwakke plekken doorgebriefd zijn aan de lichtgetinte misdaad/terreurgroepen.
Naar kazernes uitwijken helpt ook niet veel omdat
1.De bewaking daar kut is, en 2.daar ook lichtgetintiers in uniform rondlopen.
Ik zou niet weten waar ik het moest zoeken als ik Wilders was.
En intussen laat het gerecht Faris K. los.
Wat een land, wat een overheid.

Roadblock | 23-02-17 | 15:40

Als we nu nog niet kunnen spreken van D66 rechters (en Rechtbanken), dan weet ik het niet meer.
En dankzij dit gedonder zal de PVV eerder richting de 40 zetels gaan, dus win-win situatie.

Keyboardspeler | 23-02-17 | 15:39

Dat elke d66rechter deze marokkaan -die tegen Greet is- maar al te graag in vrijheid zou stellen was mi wel te verwachten. Overigens is het voor Greet een gouden zet. Het valt veel meer op dat hij nu ergens niet bij is dan wanneer hij wel een rol in het geheel speelt.

jan-lul-de-behanger | 23-02-17 | 15:39

Wanneer we de wetenschap consequent doorvoeren waar D'66 voor staat zou je empirische wetenschap over mensen van verschillende pluimage ook niet moeten schuwen. Want denken dat iedereen gelijk is is ook maar een geloof of aanname.

Reaganmania | 23-02-17 | 15:39

@Donkersloot | 23-02-17 | 15:00
Daar kan je dan wel over gaan lopen huilen, maar hoe is deze gelegenheid gecreëerd? Door wie?
Als je er per se zelf op staat om hem die mogelijkheid te bieden, dan moet je vervolgens ook niet huilen dat Geert die gelegenheid grijpt.

Sorry hoor, maar welke lul de behanger laat iemand die al eerder verdacht werd tot zo'n ontzettend gevoelige positie toe?

Want het excuus dat hij geen persoonlijke beveiliger was, maar de omgevingsscans deed, dat is geen excuus, dat maakt het juist veel erger. Dat betekent dus dat hij niet verantwoordelijk is voor 1 persoon, maar van velen precies weet waar ze wanneer naartoe gaan.

Dit is dé persoon die je van een sniper-lijstje kan voorzien zodat je in één klap een half kabinet kunt omleggen als je daar zin in hebt. Hij wet immers van meerdere personen waar ze zijn, én hij kent de zwakke plekken in de beveiliging van elke locatie.

TheEgg | 23-02-17 | 15:39

@R van Perzie | 23-02-17 | 15:09
Ik ga zelfs verder! geen moslims! Voor moslims staat de koran op 1 en dat gaat niet samen met het bescheremen van niet of anders gelovigen. Religie (in mijn ogen een geestesziekte) is eigenlijk toch al een reden om verder naar een betere kandidaat te zoeken

NaJoris | 23-02-17 | 15:39

@wees_eens_ceatief, natuurlijk joh. Lekker wijzen op geschreven tekst van mensen die emotioneel zijn. Ipv dat we hier te maken hebben met een bedreigde politics. Jij hebt pas je prioriteiten op orde.

roze_bril | 23-02-17 | 15:38

Hier zijn toch geen woorden voor.
Wat.een.belachelijk.land.is.Nederland. Wat.een.idiote.bestuurders.heeft.Nederland.
De teruggekeerde Syriegangers, moordenaars dus, lopen vrij rond. Geen voorlopige hechtenis voor de lekkende beveiliger van Geert. De moordenaar van Pim Fortuyn loopt vrij rond. En zo gaan we maar door. We kennen niet eens het topje van de ijsberg van alles wat er in Nederland gaande is. We weten waarschijnlijk helemaal niets van alles wat er gaande is.
Wel weet ik, dat er een hele grote schoonmaak moet komen. Er moeten harde maatregelen getroffen worden. We moeten terug naar af. De democratie moet opnieuw opgebouwd worden. De huidige kaste moet verdwijnen.
Ik vertrouw mijn stem alleen aan Geert toe.

onnosel | 23-02-17 | 15:37

Voor de meeste banen heb je al een bewijs van goed gedrag nodig. En voor politie komt er nog iemand je thuissituatie bekijken.
Nu is het allochtonen quotum zo belangrijk dat er dingen dus NIET geconstateerd worden.

Reden | 23-02-17 | 15:37

Heeft VReter URRRR de Pies al gereaguurd?

Frietje_Oorlog | 23-02-17 | 15:37

BrekkieB | 23-02-17 | 15:25

Huh, "straks" duikt ie onder? Hoe zou u dan zijn leven van de afgelopen jaren willen noemen?

Schaaldier | 23-02-17 | 15:37

-weggejorist-

EefjeWentelteefje | 23-02-17 | 15:35

@Wees_eens_creatief | 23-02-17 | 15:22
Hoe lang wilt u nog van "incidentjes" blijven spreken? Volgens mij zijn we dat stadium al een heel lief poosje voorbij. Kijkt u even dit YT filmpje. Kijkt u naar de reacties van de inheemse Nederlanders en naar de reactie van de Turken/Mocro's:

www.youtube.com/watch?v=kYV0hz4dquE

Wilt u daar nog uitleg in stripvorm bij? Of snapt u het dan misschien zo wel.

Sjefke7807 | 23-02-17 | 15:35

Loyaliteit met een dubbel paspoort. Mooi joh.

Dutchbeaurouge | 23-02-17 | 15:35

Verstandig besluit.We hebben allemaal nog Fortuyn op ons netvlies en het is zowiezo een mirakel dat Geert nog geen lood gekopt heeft met al het riftuig op straat.
Extra riftuig in zijn vertrouwde #kuch# omgeving doet de deur voorlopig letterlijk dicht.
15 maart = PVV.

R.B.Scott | 23-02-17 | 15:35

Alles onder het mom van positieve discriminatie, heeft het rijk in de jaren 80 en 90 van de vorige eeuw, een actief beleid gevoerd om meer allochtonen aan te werven. Een 'normale' (lees autochtone) sollicitant moest aan allerlei kwalificaties voldoen maar voor de autochtoon was huidskleur en afkomst de belangrijkst kwalificatie, over racisme gesproken. Heden ten dage wordt het steeds zichtbaarder hoe ver en diep de islam al geïnfiltreerd is in ons ambtelijk apparaat. Met dank aan de knuffel- en pamperpolitiek van 40 jaar links. Het is zelfs al zover dat de satellietpartij van Erdogan, tegen een vorstelijk salaris in de Tweede Kamer, openlijk afgeeft tegen het land en het volk die zij eigenlijk zouden moeten vertegenwoordigen... knettergek...

Corrie-Corky | 23-02-17 | 15:35

Het is opmerkelijk dat zelfs 4e generatie bewoners met Oosterse uiterlijke kenmerken,in Nederland, zich blijven afzetten tegen het Nederlandsche.
Nu de Hollandse bevolking zich aanpast aan het bovengenoemde negativisme, en zich enigszins ongepast uitspreekt over de vaderlandse volksvertegenwoordiging, word de racistenkaart getrokken,....... het blijkt echter een kwestie van multiculturele integratie te zijn,........ zucht

hovawart | 23-02-17 | 15:35

-weggejorist-

Accident_Prone | 23-02-17 | 15:34

Tijd voor kamervragen van Denk. Hoe het kan dat onze broeder zomaar als verdachte wordt weggezet. Of de premier niet weet dat Nederland zelf ook een keer had gelekt met die dijk toen en toen.

LibertasSimplex | 23-02-17 | 15:34

@Mans5 | 23-02-17 | 14:55
Moet heerlijk zijn dat wegkijken. Net doen of er geen problemen zijn en dat alle nare dingen de schuld van de PVV en met name Geert is! En dan opeens als je het licht ziet, is het te laat en rolt je hoofd over het plein onder luid geroep van allah snackbar het riool in.

NaJoris | 23-02-17 | 15:33

Dit sujet genaamd Mohamed K. Was al eerder ontslagen bij de politie vanwege een verkrachting en bedreiging, en meerdere corrupte handelingen.
@ Spaanse Peetvader | 23-02-17 | 14:53
En ik las onlangs: De politie wil meer kansenparels aannemen!

telelezer | 23-02-17 | 15:33

De rechtbank had nog een appeltje te schillen met Wilders, het liefst zien rechters Wilders geliquideerd worden, dus dan maar dit met een oorlogsverklaring naar heel PVV.

Sweetlakecity | 23-02-17 | 15:32

De rechtbank had nog een appeltje te schillen met Wilders, het liefst zien rechters Wilders geliquideerd worden, dus dan maar dit met een oorlogsverklaring naar heel PVV.

Sweetlakecity | 23-02-17 | 15:32

Graaisnaaiert | 23-02-17 | 15:27 Dit bedoel ik dus.... hele casus heeft niets met migranten te maken en toch sleept u het erbij. Dat riekt toch redelijk naar fascisme

Wees_eens_creatief | 23-02-17 | 15:31

JTKDM | 23-02-17 | 15:23

U gaat er blijkbaar van uit dat alle werkzaamheden van de beveiliging van de regering aan de rest van de wereld verantwoord worden?

Schaaldier | 23-02-17 | 15:31

De selectie en screening was weer fantastisch dus. En dan wil de overheid graag dat mensen anoniem mogen gaan solliciteren bij de overheidsdiensten... want anders is het etnisch profileren. Laten we Nederland nou maar gewoon aan Poetin geven oid, want de gehele politieke macht die we nu 'mogen kiezen' is af en kapot.

XaleX_2 | 23-02-17 | 15:31

Ach Peter Plassmann weer.

oranjerood | 23-02-17 | 15:31

Sorry hoor dit is niet eens serieus te nemen. Wilders heeft nog nooit verantwoordelijkheid genomen. Zit ie op de bank via twitter zijn onzin te verkondigen.

Mans5 | 23-02-17 | 15:31

Kan een Minerva-pik mij even uitleggen waarom een naffer die uiterst gevoelige informatie heeft laten lekken, niet in voorlopige hechtenis hoeft te worden genomen?
Ad Hominem | 23-02-17 | 15:07 1. gebrek aan wettig en overtuigend bewijs 2. vrije Naffer kunnen volgen teneinde dieper in een netwerk te infiltreren.

A.S. Perien | 23-02-17 | 15:30

De beveiliger zelf heeft verklaart dat alles een zionistisch complot is en Israël er achter zit, het bewijs wil hij even ophalen in Marokko waarmee de BVD natuurlijk direct instemt .

Castor12 | 23-02-17 | 15:30

Barst hier weer van de Wilders bashers, zielig!

Gags Beasley | 23-02-17 | 15:28

@Wees_eens_creatief | 23-02-17 | 15:22.
.
Als er massaal afval van buiten over de schutting heengegooid wordt en er is niemand die dat netjes opruimt in de daarvoor bestemde bakken gaat het stinken en kun je erop wachten dat de bewoners binnen die schutting erover gaan klagen.
En zo werkt het met alles, teveel zonder controle wat overlast geeft roept weerstand op. Ook migranten.

Graaisnaaiert | 23-02-17 | 15:27

Onvoorstelbaar dat het in een klein land als het onze nog niet eens lukt beveiligers goed te screenen. Triest voor Wilders, die terecht zijn vertrouwen in de overheid, volledig kwijt zal zijn. Ook merkwaardig dat de betrokken beveiliger niet vastgezet blijft.
Mannes | 23-02-17 | 15:19

Helemaal mee eens.

gatito | 23-02-17 | 15:26

dat krijg je ervan als je criminele moslim haatbaarden op politie- en beveiligingsfuncties toelaat. gewoon alleen westerlingen op deze functies

mmkk | 23-02-17 | 15:26

-weggejorist-

BrekkieB | 23-02-17 | 15:25

JTKDM | 23-02-17 | 15:23, aha het lek is nu al gepromoveerd tot lijfwacht.... zucht

Wees_eens_creatief | 23-02-17 | 15:24

Alleen in Nederland.. Deze hele zaak bewijst het gelijk van Geert mbt minder3 maroc, lui zijn enkel loyaal aan eigen criminele familie en/of geloof.
Snel weg hierzo.

MinderStijl | 23-02-17 | 15:24

Ja nog meer allochtonen bij de politie! Want dat hebben ze nodig. Nog meer lekmocro's.......

chrisjuh | 23-02-17 | 15:24

NL 2017

maar toch | 23-02-17 | 15:23

Als zijn lijfwachten ooit in actie hadden moeten komen hadden we het geweten. Kennelijk wil (bijna) niemand hem echt dood hebben.

JTKDM | 23-02-17 | 15:23

Onzegrotebroer | 23-02-17 | 15:19
Hij heeft vanmiddag een baantje bij de gemeente Amsterdam.
Hij heeft vanmiddag een baantje als Grenswacht bij de Republiek Amsterdam,...

hovawart | 23-02-17 | 15:22

Het zal wel weer eens geen Plasman zijn die zich hijgerig pro-deo opgeeft om het uitschot van dit land te beschermen.

MichelDenHaag | 23-02-17 | 15:22

Bizar overigens hoe dit soort incidenten ook nu weer menig reaguurder inspireert tot fascisme of in ieder geval opmerkingen die als zodanig gekwalificeerd kunnen worden. Jongens toch, dit gaat de akelige kant op

Wees_eens_creatief | 23-02-17 | 15:22

@Graaisnaaiert | 23-02-17 | 15:18:
.
Voor de oorlog, de laatste maanden voor de oorlog, niet van de oorlog. De afrekening kwam later...

Graaisnaaiert | 23-02-17 | 15:21

@Rottevanger | 23-02-17 | 14:59
Ze doen het gelukkig zelf al... stelletje racisten, oh wacht...

DikkeLollie | 23-02-17 | 15:20

Hopelijk voelt de betreffende beveiliger zich niet onheus bejegend en gediscrimineerd, de kans op eerwraak (een door onze politiek als gelegitimeerde gewoonterechtelijk fenomeen) is natuurlijk aanwezig,....... Nederland de Pays-Bah.

hovawart | 23-02-17 | 15:20

Heeft er iemand "dubbel paspoort en vluchtkans naar Marokko" al gezegd?

Raad_maar_raak! | 23-02-17 | 15:20

Hij heeft vanmiddag een baantje bij de gemeente Amsterdam.

Onzegrotebroer | 23-02-17 | 15:19

Vreemd dat dit soort volk met loyaliteit binnen geloof en clan op dit soort functies terecht kan komen. Je kunt screenen wat je wilt.

Wekkertje | 23-02-17 | 15:19

Onvoorstelbaar dat het in een klein land als het onze nog niet eens lukt beveiligers goed te screenen. Triest voor Wilders, die terecht zijn vertrouwen in de overheid, volledig kwijt zal zijn. Ook merkwaardig dat de betrokken beveiliger niet vastgezet blijft.

Mannes | 23-02-17 | 15:19

Stelio kontos | 23-02-17 | 15:17
Hey Kuzu, pleur eens op.

DerFoehrer | 23-02-17 | 15:19

Het is heel simpel, NSBers werden in de laatste maanden van de oorlog ook gevolgd, preventief uitgesloten en vastgezet vanwege Duitse sympathieen ( en w.m.b. meer dan terecht ), dus waarom we nu niet de minste vorm van zelfbescherming jegens aanhangers van een ons vijandig gezinde ideologie zouden nemen is beyond me ).

Graaisnaaiert | 23-02-17 | 15:18

AnnaJL | 23-02-17 | 15:14. Onnozelaar, alsof Trump door louter aanhangers wordt beveiligt....

Wees_eens_creatief | 23-02-17 | 15:17

Wat een jankerd is het toch pff, hij gaat de debatten weer uit de weg. Ook nu krijgen we geen antwoord op de vraag #hoedan. Dit komt hem zo goed uit, hij wil niet regeren, simpelweg omdat hij geen flauw benul heeft hoe hij zijn populistische stellingen een daadkrachtige uitvoering kan geven. De meesten hier trappen er nog in ook *facepalm*, ik kan me nog een tijd herinneren dat er hier nog enigszins werd nagedacht, ooh boy times have changed.

Stelio kontos | 23-02-17 | 15:17

Mocht Wilders binnenkort wat overkomen, dan zullen ze er echt rekening mee moeten houden dat ze er niet net zo gemakkelijk vanaf komen als destijds met Fortuyn.

Burpppp(sorry) | 23-02-17 | 15:17

Pijnlijk voor de linkse elite en aanhang die een gevalletje Fortuyn graag voor de verkiezingen in première zagen gaan de vuile landverraders !

Koeienflat | 23-02-17 | 15:17

"Conclusie: extreem streng screenen van moslims en dubbele paspoorthouders voor dit soort functies. En niet een eenmalige screening, maar op zijn minst elkaar jaar opnieuw!"
.
Nee. Deze mensen moet je in deze tijd gewoon uitsluiten van bepaalde beroepen ( leger, politie, bestuursfuncties en cruciale posities op communicatie/energievoorziening/financiele posities ). Waar de politiek nog steeds niet aan wil, we zijn in oorlog met aanhangers van deze ideologie dus zelfs de hier geborenen zullen zich toch op de een of andere manier verbonden voelen met hun wat primitievere ideologische vriendjes. Voorkomen is beter dan genezen.

Graaisnaaiert | 23-02-17 | 15:16

Onfortuynlijk. Ik herken mij hier niet in. Klinkt het straks weer.

LibertasSimplex | 23-02-17 | 15:15

En wat ik je brom, morgen zit die "lieve jongen" de lek-agent weer fijn bij zijn familie in Mocroland. Zijn uitkering te trekken.

DerFoehrer | 23-02-17 | 15:15

Ik mis Pim Fortuyn nog elke dag

AnnaJL | 23-02-17 | 15:15

Als een autochtoon eens een rolletje pepermunt in zijn zak heeft gestoken komt hij nergens aan de bak. Strafblad want er was aangifte gedaan van diefstal. Deze criminele mocros komen met overal en alles maar mee weg. Zielig of zoiets. Plasterk moet ook ter verantwoording geroepen moeten worden. mensen vergeet 15 maart niet. Stem op de PVV. Maar degene die zeggen dat ze daarop stemmen zullen wel weer op Rutte en cs stemmen. Later klagen ze dat ze weer belogen en bedrogen zijn. Dan ook niet zeuren Ik zeg minder, minder, minder geboefte bij de politie.

alibenbelazer | 23-02-17 | 15:14

Toch goed, dat ook niet iedereen de PVV zo maar in kan komen en het wordt dan wel een éénmans partij genoemd, maar je ziet, dat dit een manier is de "mollen" van linksch beter buiten te houden.
En ja ik ben er nog immer van overtuigd, dat de heer Fortuyn naar het zenderpark gelokt is, zodat de huurmoordenaar volkert toe kon slaan en hij is alleen maar gepakt door een held die de chauffeur van Pim was.
En volkert liet zich pakken in de buurt waar zijn echtgenote misschien wel achter het stuur van de vluchtauto zat en hij die persoon niet ook de lik in wou laten gaan.

Theo-Pim-Riv | 23-02-17 | 15:14

Dit soort zaken komen alleen in Nederland voor.
Marokkanen die Wilders moeten beschermen.....
Marokkanen die inzage hebben in een moordzaak waarbij Marokkanen betrokken zijn.
etc etc etc etc.
Deze lui hebben hun loyaliteit heel ergens anders liggen dan hier in Nederland.
Wij , gewone burgers van Nederland weten dat al heel lang.
De politiek is nog steeds niet wakker. Gaan we ons land opofferen aan mensen die ons blijven schofferen of wat doen we????

AnnaJL | 23-02-17 | 15:14

Mwah, ik denk dat dit hele gezeik hem geen windeiereren zal leggen... Eigenlijk kun je als politicus alleen maar aan populariteit verliezen door je bek open te trekken zo vlak voor de verkiezingen. Mensen die op de pvv willen stemmen hebben die keuze allang gemaakt.

Zegtnietzoveel | 23-02-17 | 15:14

Anyway, Wilders gebruikt z'n eigen beveiliging als marketing kennelijk. Het lekken van informatie door een lid van het verkenningsteam is een intern problem, het persoonlijke detail kan dit direct mitigeren.... geen gevaar voor het object. Dit zijn immers geen schoolklasjes maar professionals in het hoogste geweldsspectrum....

Wees_eens_creatief | 23-02-17 | 15:13

Ja ja, die bontkraagboefjes ook. Maar nog even dit, ter herinnering. Opdat wij niet vergeten wie de facilitator is, we zouden ons anders nog bijna laten afleiden. m.youtube.com/watch?v=vbcuyUVb-nY

Schaaldier | 23-02-17 | 15:13

@Kan een Minerva-pik mij even uitleggen waarom een naffer die uiterst gevoelige informatie heeft laten lekken, niet in voorlopige hechtenis hoeft te worden genomen?

Ad Hominem | 23-02-17 | 15:07
Zou ik wel willen doen, weet echter zeer weinig, alleen maar staan zuipen in Minerva.

Uw verz advs | 23-02-17 | 15:13

@Raad_maar_raak! | 23-02-17 | 15:08
Tel daar bij op de demonisering en leugens op de NPO en in andere media en hij heeft dan wel recht op 20 extra zetels.

sinar2 | 23-02-17 | 15:12

Dus je lekt de meest gevoelige informatie als agent, en daarna mag je gewoon weer naar huis ? Ik zeg bij deze éénmalig en definitief mijn volledige vertrouwen in de Nederlandse rechtstaat (of wat daarvan over is) OP. De gevestigde orde hier WIL gewoon een nieuw Pim Fortuyn- moment !!!

CeesCloosd | 23-02-17 | 15:11

@Mans5 | 23-02-17 | 14:55
Gaat dat nou nog een beetje makkelijk, dat wegkijken?

Sjefke7807 | 23-02-17 | 15:11

Die zit binnen een paar uur in Marokko.

Beter_Posz | 23-02-17 | 15:10

@ohnnyBGood | 23-02-17 | 15:04
Het opgelegde culturele diversiteitsquotum van goedmensen uit roomblanke partijen .

Castor12 | 23-02-17 | 15:10

Ad Hominem | 23-02-17 | 15:07 Ja, er is te weinig bewijs en verder geen gevaar voor derden.

Wees_eens_creatief | 23-02-17 | 15:10

Shoarmamasutra | 23-02-17 | 15:05
"Of is er eigenlijk niks aan de hand en gebruikt hij het?" Niks aan de hand??? Dit nieuws komt Nota Bene van de vroegere "kwaliteitskrant" NRC, niet van een of ander rechts weblog ofzo. Het zal dus zeker kloppen en waarschijnlijk stinkt de zaak nog veel erger dan wat we nu weten.
Conclusie: extreem streng screenen van moslims en dubbele paspoorthouders voor dit soort functies. En niet een eenmalige screening, maar op zijn minst elkaar jaar opnieuw!

R van Perzie | 23-02-17 | 15:09

De rechtbank mag wel snel met een verklaring komen om dat heerschap niet in hechtenis te nemen.

Hoe ontstaat de kloof tussen rechtbank en burger? Zo dus.

Raad_maar_raak! | 23-02-17 | 15:09

@rottevanger. Nou: gewoon screenen. Ala die gast al eerder bij ander corps verdacht werd van lekken en hij een criminele broer heeft had hij niet door de screening moeten komen. Op zo'n plek verwacht je ook dat die screening periodiek herhaald wordt bovendien. Dit is schandelijk.

Shoarmamasutra | 23-02-17 | 15:08

Kan Wilders na de verkiezing om de hoek schreeuwen

"is niet eerlijk, jullie konden flyeren en ik werd bedreigd. Ter compensatie 5 zetels mijn kant op graag".

Raad_maar_raak! | 23-02-17 | 15:08

Vast toeval.

Bram van Ojik | 23-02-17 | 15:08

Kan een Minerva-pik mij even uitleggen waarom een naffer die uiterst gevoelige informatie heeft laten lekken, niet in voorlopige hechtenis hoeft te worden genomen?

Ad Hominem | 23-02-17 | 15:07

Iemand die nog wil claimen dat wij hier een democratie hebben? Ja, één keer in de 4 jaar mogen we 20 seconden "democratisch" zijn, als we de gang maken naar de stembus om daar een stembiljet ter grootte van een tafellaken te mogen deponeren. Waar onder verschillende labeltjes hetzelfde geluid wordt voortgebracht op een enkele uitzondering na (FvD, GP, PVV etc.) Voor de rest mogen we dan langs de zijlijn kijken hoe ons land wordt weg gepist en de enige die er hardop iets van zegt moet al 12 jaar gedwongen zwaar beveiligd onder een blok beton leven. En zelfs dát kan men niet goed geregeld krijgen. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat deze 2-paspoortigen op dit soort functies wordt geplaatst terwijl iedere keer weer blijkt dat dit bijna grenst aan zelfmoord op allerlei vlak? Om over de stuitende naïviteit nog maar te zwijgen. En dan blijkt het ook nog eens een gevalletje van "running in the family" te zijn als klap op de vuurpijl. Dat een democratisch gekozen politicus niet naar behoren kan functioneren net voor de 2eKamer verkiezingen is iets dat in de 1e de beste Bananenrepubliek niet zou misstaan.

Sjefke7807 | 23-02-17 | 15:07

Ook Volkert Van Der Graaf loopt nog steeds vrij rond, misschien kunnen wij beter de volksvertegenwoordigers gaan opsluiten,.... oohwachteenseven.,... dat gebeurt bij Geert al bijna 13 jaar,...... wat een ... land,. wat een ... politiek.. wat een ... volk.

hovawart | 23-02-17 | 15:06

Zaakje dus (zakje is trouwens ook wel okee... :-) )

Cursorbewoner | 23-02-17 | 15:06

Tja... als de Nederlandse politiek en de overheid het land wil besturen met regels, regels en regels en derhalve geen inzicht hebben in de werkelijkheid van mensen, dan woon je in een gevaarlijk land.
.
Burgers, bedrijven en organisaties moeten zich momenteel houden aan meer dan 63.000 wetten, maatregelen, verordeningen en regelingen van rijk, provincies, gemeenten en waterschappen. Dat is ongeveer 32 procent meer dan in 2010.
www.ad.nl/binnenland/meer-regels-onder...

duitse herder | 23-02-17 | 15:06

Als dit allemaal waar is, dan zal de minister van BiZa ook niet vrijuit kunnen gaan. De AIVD (die dit soort agenten screent) valt onder zijn verantwoordelijkheid. Als K. al eerder in Utrecht verdacht is geweest van een vies zakje, had hij nooit bij de DBB aan het werk gemogen. Ik denk dat de minister van VenJ (wie is dat trouwens tegenwoordig?) ook even achter zijn oren moet krabbelen...

Cursorbewoner | 23-02-17 | 15:05

@hovawart | 23-02-17 | 15:02
Daarom beter nu voorkomen, en Geert echt de grootste maken zodat ze er niet nog een keer mee wegkomen om een democratisch gekozen vertegenwoordiger kalt te stellen, met moord, dreigement of intimidatie.

deraderendraaien | 23-02-17 | 15:05

Hoe kan het überhaupt voorkomen dat je ook maar bij die dienst kan komen als je ergens al bekend was met verdachte activiteiten? Only in the Netherlands. Echt...

Kan Geert niet een compagnie mariniers mee krijgen met echte
kogels?

jip_86 | 23-02-17 | 15:05

Als degene die plaatsen van te voren bekijkt voor je bezoeken blijkt te lekken... iemand die dus je hele agenda kan kennen en een analyse over zwakke plekken maakt voor iedere locatie...
Tja dat is niet fraai. Dat is kut. Wist Wilders al iets langer iets meer en zegde hij daarom debatten met die kutsmoes af? In dat geval wil ik me oprecht verontschuldigen dat ik het laf noemde.

Of is er eigenlijk niks aan de hand en gebruikt hij het? Dat is niet fraai. Maar zelfs al is er nu niks meer aan de hand, dan kan ik me heel goed voorstellen dat hij het even nog niet meteen vertrouwd. Dus dat zou ik ook begrijpen. Het is niet niks.

Shoarmamasutra | 23-02-17 | 15:05

Nederland: als ze je niet kunnen inkapselen, dan faciliteren ze graag de kogel door je kop.

Ad Hominem | 23-02-17 | 15:05

Ik begrijp al helemaal niet hoe uitgerekend een rifaapje op zo'n functie kan komen. Dat is net zoiets als de voordeur op slot doen en de achterdeur wagenwijd openzetten. Naief is een understatement.

JohnnyBGood | 23-02-17 | 15:04

Ik was eigenlijk niet van plan PVV te stemmen, maar als het waar is dat deze persoon weer vrij is, stem ik 15 maart PVV.

Bertie Wooster | 23-02-17 | 15:04

Dat is nog eens wat anders dan minder, minder, minder.

arc-en-ciel | 23-02-17 | 15:04

Denk dat Rutte ook erg bang is, stel Geertje overkomt wat, dan staat het land op z n kop en kan Bosma premier worden ipv Rutte.

Uw verz advs | 23-02-17 | 15:04

Nu ga ik op zeker pvv stemmen en de gevestigde orde de rode kaart toebedelen wegens wanbeleid.
Eendracht maakt macht ofzoiets.

Vliegendtapijtje | 23-02-17 | 15:03

What's new? Bij de security op Brussels Airport werken "security guards" met stevige baard die tijdens toegangscontroles etc gewoon gezellig in het Arabisch met elkaar staan te beppen.
Als dat geen veilig gevoel geeft bij de reizigers. ...

R van Perzie | 23-02-17 | 15:03

Nou Geert, dan ga je toch lekker voor de tv zitten met een stapeltje dvd's. Gezellig, buiten is het toch geen weer. En op 15 maart stemmen wij massaal op jou.

Accident_Prone | 23-02-17 | 15:03

Gezien de ervaringen uit het verleden met populist en hervormer Prof.Pim, heeft de politiek niets geleerd, Op 6 mei 2002, om 18.06 werd de opkomst van Pim Fortuyn koelbloedig de halt toe geroepen. "Hoe heeft dit kunnen gebeuren?", riepen politici en journalisten om het hardst. Pim Fortuyn heeft het zelf zien aankomen. "Als mij ooit iets overkomt, dan zijn jullie medeschuldig. Jullie hebben het klimaat geschapen".......... en er geen moer aan gedaan, wat een land.

hovawart | 23-02-17 | 15:02

Stel je niet aan Geert !
Met al die terug gekeerde Jihadisten die blijkbaar vrij rondlopen, Wilders beveiligers die corrupte en gevaarlijke gekken blijken te zijn en Volkert die vrij rond mag lopen is toch weer aan alle voorwaarden voldaan .

Castor12 | 23-02-17 | 15:01

Alleen hierom zou je PVV moeten gaan stemmen 15 maart.
De commotie rond de moord op Proff Pim dringt zich weer aan mij op.

deraderendraaien | 23-02-17 | 15:00

@Spaanse Peetvader | 23-02-17 | 14:56
De leiding van zo ongeveer elke overheidsdienst staat onder enorme druk om dubbele-paspoorters aan te nemen. En daarbij worden antecentenonderzoeken voor opzij gezet want als je weet dat de helft van de marokkaanse jongeren al bij de politie bekend is dan hou je er wel heel weinig over om aan te nemen.

sinar2 | 23-02-17 | 15:00

Het zou Geert niet zijn om dit HELEMAAL uit te gaan venten de komende tijd; alleen nog maar twitter, geen debatten waarin hij moet gaan uitleggen hoe hij de Grondwet wil gaan afschaffen, enzovoorts.

Donkersloot | 23-02-17 | 15:00

Je mag niet etnisch profileren. Maar wat moet je dan?

Rottevanger | 23-02-17 | 14:59

( oh ja, vergeten, en Wilders en zijn aanhang zijn allemaal racisten dus dan gelden andere regels ).

Graaisnaaiert | 23-02-17 | 14:59

@ Herbert_von_Caravan | 23-02-17 | 14:56

"Voorzichtig rondkijken van waar de linkse kogel zou kunnen komen - het is nog zo dom niet."

Misschien van links?

Elessir | 23-02-17 | 14:59

Nu heeft ie wat mij betreft wel een goed excuus om het debat uit de weg te gaan.

Gosat | 23-02-17 | 14:59

-weggejorist-

Spaanse Peetvader | 23-02-17 | 14:59

Maar we moeten wel aan het belang van de broertjes K. denken, want rucksichtlos gaan lopen stigmatiseren kan niet want ze hebben allemaal een gezin en het zijn ook Nederlanders en ze hebben al een achterstand en diversiteit en blah...
*hele diepe zucht*

Graaisnaaiert | 23-02-17 | 14:58

De grote vraag is wel, welke idioot die daar de leiding heeft neemt zulke plee figuren aan bij een dienst als deze, verantwoordelijk voor Nederlands uithangbord politici en het koningshuis? Die mag van mij publiekelijk aan de schandpaal.

Spaanse Peetvader | 23-02-17 | 14:56

Voorzichtig rondkijken van waar de linkse kogel zou kunnen komen - het is nog zo dom niet.

Herbert_von_Caravan | 23-02-17 | 14:56

Bleek de bewuste agent toch weer niet zo'n "lieve jongen"???
Zet er dan wel gelijk bij wat zo verontrustend is Geert, want hier hebben we niets aan en kunnen we niets mee.

Burpppp(sorry) | 23-02-17 | 14:55

Wat een onzin, de meest betrouwbare premier sinds mensenheugenis verklaarde toch al dat Wilders nooit in gevaar is geweest. Zelfs zonder ook maar iets te onderzoeken stond dat al vast.

Klik_hier | 23-02-17 | 14:55

Haha, dit wilde de PVV precies. Geen discussie anders hebben de stemmers door dat we poep praten.

Mans5 | 23-02-17 | 14:55

Nog meer reclame en zo voorkom je een Pimmetje. Win win.

General Dripple | 23-02-17 | 14:54

Voor straf die corrupte marokkaan laten Flyeren voor de PVV.

Uw verz advs | 23-02-17 | 14:54

Verstandig, duizend uur flyeren kan niet op tegen een enkele tweet als bovenstaande.

jawor36 | 23-02-17 | 14:54

De journalist (van het NRC?) die het nieuws mbt Geert Wilders laatst naar buiten bracht zei in Goedemorgen Nederland dat er een enorm corruptie probleem was bij de politie. Hij was dit al geruime tijd aan het onderzoeken en hij had het zelfs over een 'netwerk'.
Zo lek als een mandje dus. En zo vlak voor de verkiezingen...
Wie spint er garen bij dit nieuws?

Aristotalloss | 23-02-17 | 14:54

Zou tijdens het gesprek met Markje de onderste steen niet boven zijn gekomen?

Grijze kliko | 23-02-17 | 14:54

Een streep door de rekening van Links die op een Fortuyntje hoopten.

sinar2 | 23-02-17 | 14:54

Nu blijkt dat die lieve jongen (volgens zijn familie) ook nog een broer had. Dit sujet genaamd Mohamed K. Was al eerder ontslagen bij de politie vanwege een verkrachting en bedreiging, en meerdere corrupte handelingen.
De PVV heeft helemaal geen enkele campagne nodig, dat doen die verschrikkelijke import lui zelf wel.

Spaanse Peetvader | 23-02-17 | 14:53

De spinnen draaien dr rustig op los.

Dachthetal | 23-02-17 | 14:52

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken