Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO. Nieuwsuur vs Wilders in Trumpfittie

Chips en cola mensen, chips en cola. Gekke Greet versus Nieuwsuur-juichaap Chris Ostendorf, die na jaren onder de Brusselse kaasstolp zo doordrenkt is van zijn eigen morele gelijk, dat hij het slim vindt de PVV te gaan verwijten dat er kleine kinderen worden vastgezet (is wel zo, komt alleen NIET door Greet). Rutger Castricum-filmpje hierboven bevat op 1m13s een knipje, maar dat had u al lang gezien. Wij hebben altijd geleerd dat je alleen 'hoe voelt u zich?' mag vragen aan sportmannen die net 180 hebben gegooid, maar blijkbaar mag het ook als je een itempje in elkaar gaat flansen waarin je de mensen gaat uitleggen dat ze niet op die enge meneer met dat rare haar moeten stemmen. Jammer dat Greet niet even durfde te zeggen waar Chris die Nieuwsuurmicrofoon in kan steken. Wij hebben tips, namelijk.

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
berend-botje | 02-02-17 | 10:26

Grote uitzending. Had die stomgrijnzende verslaggever een ticket naar moslimistan gegeven. Kijken hoe zielig ze hem daar vinden.

Veelsteil | 02-02-17 | 09:41

Nieuwsuur?
Griezeluur!
Wat een eng vervelend mannetje.
Oost-indisch doof ben je dan toch.
Of is die uitdrukking te discriminerend?
Maar hij is het in ieder geval.
En OERDOM is die ook.

klinkklaar | 01-02-17 | 23:12

Ze denken echt dat ze de zielige mensen helpen door gemenerikken te demoniseren. Ik zeg trauma uit de kindertijd + niet zelfstandig durven na te denken. Conflictmijdend als alles volgens eigen wens loopt.
.
een ding; waarom wordt je dan in vredesnaam journalist.
.
Nog iets: wie neemt zo'n kneus in dienst
.
Oh ja die engnek gelauff. We are fucked

flat out | 01-02-17 | 23:05

Chris is niet de bijdehandste in journalistenland...

Doe mij maar twee ! | 01-02-17 | 20:21

Elke microfoon met de geur van Twan Huys en Mariëlle Tweebeeke is verdacht.

Nehemia | 01-02-17 | 20:20

Chris Ostendorf. Staat die niet op de loonlijst van de Staat? Vandaag had deze grapjas een artikeltje geplaatst op het AD dat Google een groot offensief is begonnen tegen sites die geluiden verkondigen die niet welgevallig zijn voor het establishment.

Nehemia | 01-02-17 | 19:58

@kneuterzak | 01-02-17 | 14:24
Dus een zakkenrollende crimineel (en wat hij misschien nog wel meer op zijn kerfstok heeft) is in een stuk of 5 andere EU landen afgewezen en wordt nog steeds niet bij zijn nekvel het land uit getrapt? Ik zie alleen maar Chris Ostendorf emo bij die terugkeer dienst.

lulkoekhapper | 01-02-17 | 19:52

Wordt echt tijd dat die npo van het staatsinfuus wordt losgehaald. Nou ja, nog heel even.......
15/3
Eens kijken met wie buklaafje ostendorp dan meelult.
Want het is lastig journalistje spelen zonder enige vorm van talent.

pennestront | 01-02-17 | 19:33

Wat gaat die Chris Ostendorf hier af. Gevoelens i.p.v. feiten en het grote verhaal zijn leidend geworden. Waardeloze journalistiek waar de belastingbetaler voor moet opdraaien. Volgens mij kan er heel veel worden bezuinigd bij de publieke omroep.

therealbraindump | 01-02-17 | 19:26

Waarom het iedere dag over die" verschrikkelijke" Trump gaat : eigenlijk gaat het over Wilders maar hem rechtstreeks aanvallen levert alleen maar meer stemmen voor de PVV op. Dus "bespreek" je ( vooral de linkse kliek) dagelijks in iedere nieuwsuitzending, ieder TV nieuws, achter het nieuws, voor het nieuws, geen nieuws ..... telkens weer praat je over Trump waarbij met een schuin oog naar Wilders wordt gekeken. Zowel links als rechts is Nederland zijn stik benauwd voor een grote winst voor Wilders. Wat de uitslag ook gaat zijn : let maar op n a v i j f t i e n maart worden we in Nederland 'ont-trumpt'. De feiten een beetje omdraaien mag dan ( er zijn landen ge-banned; geen moslims en doen of het uniek is en voorbij gaan aan het feit dat ook vorige presidenten allerlei barrières opgeworpen hebben voor mensen die in de regel een verschrikkelijke hekel hebben aan Amerikanen, wegens het niet-moslim zijn, drone acties, andere acties, steun aan Israel ( noem de hele kliek maar op). Mag je dan het woord hypocriet gebruiken ? Ja dat mag !

EvertsNL | 01-02-17 | 19:24

Doe nou eens rustig Geert, een heleboel mensen kijken naar Nieuwsuur en het Journaal, dus kom een beetje degelijk over.

rekennietmachine | 01-02-17 | 19:02

waqt een fluim van een onbenul, dit journalistje.
Luistert niet, liegt dat ie het PVV programma gelezen heeft, gaat gauw over op een ander onderwerp als ie in het nauw gedreven wordt en heeft het plotseling over zielige kindertjes met een brede grijns op z'n smoel, gadverdamme, wat een gluiperd.
Ik weet het nu zeker: ik ga voor Wilders deze keer!

Foezela | 01-02-17 | 18:50

Het blijft absurd dat Nieuwsuur iedere keer weer wegkomt met nepnieuws en haatzaaien op kosten van de belastingbetaler.
Waar blijft de bescherming van de samenleving tegen de misleiding door rubrieken als Nieuwsuur? Geert reageert nog veel te beschaafd.

smdyasc | 01-02-17 | 18:12

Geert zou gewoon moeten inhaken op het "hoe voelt zo iemand zich"? Dat eeuwige verheerlijken van "gevoel"... wat dat ook mag wezen. Alsof je zoiets als gevoel maar ook kunt meten of toetsen. Iemand kan liegen dat hij zich kut voelt maar intussen helemaal in zijn nopjes is.

Copycrauw | 01-02-17 | 17:54

Hoe voelen moslim vrouwen zich als ze de hele dag binnen moeten zitten, niet mogen rijden, niet mogen lezen, niet met een man mogen zoenen die ze wel leuk vinden, niet hun clitoris mogen behouden, niet mogen klagen als ze verkracht worden ? Hoe voelen die zich ?

Hoe voelen christenen zich in een moslims land, hoe voelen homo's zich in een moslims land, hoe voelen lgmtbsgrp's zich in een moslims land, hoe voelen moslims zich in een moslims land ?

Hoe voelen de slachtoffers zich van een aanslag die komt door jullie linkse beleid ? hoe voelen mensen zich die thuis worden bedreigd door links molims verdedigend tuig ? hoe voelen de nabestaanden van slachtoffers van islam geweld zich ?

En hoe voelt de interviewer zich als die eindelijk wakker wordt en bemerkt dat hij een vieze vuige landverrader is ?

GerMonster | 01-02-17 | 17:43

Dat doet ie toch wel weer goed hoor die Geert. "Nou, wat staat er dan , je kan proberen een vluggertje te maken " 'priceless ! Zal dit item nou op de colleges van de School voor Journalistiek worden gebruikt ? Toon de 12 fouten in 2 minuten door een frontman van jullie stageplaats. En daarna dezelfde vraag met het volgende item van het schoolkrant interview van Kevin met de conciërge , alleen daar zijn maar 6 fouten te vinden.

Moresnetunited | 01-02-17 | 17:22

De vraag wordt waarschijnlijk steeds opnieuw gesteld om te suggeren dat Wilders om iets heen zou proberen te lopen.

kloopindeslootjijook | 01-02-17 | 17:22

Homer P. Simpson | 01-02-17 | 16:48
"Ik vond dat Wilders zich nog redelijk kalm hield."
En zo hoort het ook. Hij is bekwaam genoeg om de kracht in zn woordkeus te leggen. Als je gaat schreeuwen ben je ongeloofwaardig.

kloopindeslootjijook | 01-02-17 | 17:19

Greet mag rustig meer interviews met de NPO doen. Gaat prima zo.

kloopindeslootjijook | 01-02-17 | 17:15

Direct na dat item was het verbaasde hoofd van Mariëlle Tweebeeke te zien, dat lieve mens.

Rest In Privacy | 01-02-17 | 17:05

Ik vond dat Wilders zich nog redelijk kalm hield. Sterk staaltje sturend interviewen dit, publieke omroep onwaardig. Wat een ontzettende prutser. Advies: onmiddellijk ontslaan, laatste beetje geloofwaardigheid waait de deur uit.

Homer P. Simpson | 01-02-17 | 16:48

"Met je nieuwsuur microfoon" Die gebruik ik voortaan als uitsmijter tegen iedere quasi-intellectuele hipster die ik tegenkom.

His Lordship | 01-02-17 | 16:48

Beschamend om na alle bloedige aanslagen in Europa zo'n vraag te stellen aan de enige politicus met ballen.
"Linkse griezels,15 maart is weer een dag dichterbij."

R.B.Scott | 01-02-17 | 16:33

Chris Ostendorf "en hoe denkt u dat de gehandicapte grootouders van die zielige moslimouders met die hartverscheurende kindertjes zich voelen" 'Een van die kindjes heeft een ontstoken duim opgelopen tijdens het wachten op de luchthaven, hoe denkt u daarover'. De emo-tv heeft nu compleet de Publieke omroep overgenomen

batvoca2 | 01-02-17 | 16:20

Ik zie een vreemde mengeling van 'de vieze man' (u wilt kinderen opsluiten op Schiphol, dat vind u lekker, toch) en Ge en Arie Temmes (do ist die Bahnhof, would be verzetshelden).

De Gutmensch is zo mogelijk nog hysterischer dan na de Brexit.

DebraCadabra | 01-02-17 | 16:10

Rudger was iig weer lekker klef.

propper1000 | 01-02-17 | 16:02

Ik heb het filmpje nog eens gekeken, en meen met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te durven stellen, dat Chris de microfoon niet blijft wegtrekken om PowNed te immiteren, maar omdat hij geen andere mogelijkheid voelt het trillen van zijn hand te verhullen.

dopinie | 01-02-17 | 15:56

Great Wilders! Absolutely great. Nep journalisten zullen komende tijd gaan omvallen als een kaartenhuis. Een Trumpiaanse frisse wind waait ook door Nederland.

nerugaer | 01-02-17 | 15:54

Ha ha, Greet en de NPO, het CNN der lage Landen.

Die kunnen straks makkelijk een paar honderd man ontslaan, accreditaties en quotes krijgen ze niet meer.

Trap er niet in. De linksche kerk staat op instorten, nog even door deze laffe MSM-Brinta heen kauwen en dan op naar het rooie potlood.
En verder wat Tom Staal gisteren zei'; De goeien moeten maar even onder de kwaaien lijden.' Doen wij al jaren in dit land. Next.

Kaltsnautzige | 01-02-17 | 15:53

Chris Ostendorf is nu 1 van de vele voorbeelden waarom ik dat Nieuwsuur al enkele jaren NieuwZUUR noem.
Ze lustten Eva Jinek niet omdat ze met Mosko omging, want rechts, het is gewoon de spreekbuis van de PVDA, maar dat wisten we al een tijdje.

Keyboardspeler | 01-02-17 | 15:50

@dopinie | 01-02-17 | 15:44
Pechtold doet dat nog beter, die krijgt een soort glazige satanistische blik in zijn ogen. #Bilderbergrituelen

First Contact | 01-02-17 | 15:50

redactie: kunnen jullie voortaan je bijdragen in normaal verstaanbaar en begrijpelijk Nederlands modereren?
Graag.
De betekenis van de samenraapsels fittie of juichaap ontgaan me even.
Leuk voor een pubersite, maar ik dacht dat........... of had ik het mis?

mallekater | 01-02-17 | 15:48

Voor een individueel zielig geval moet je het algemene beleid niet wijzigen. Anders genereer je weer een verslaving aan onze linkse zieligheidsindustrie.

niemandzielig | 01-02-17 | 15:45

Ik heb niet met Ostendorf, maar wel met menig verslaggever op de loonlijst van publieke omroep mogen werken, en dat zijn veelal toch karikaturale persoontjes hoor; schlemieletjes. De enkeling hier of daar uitgezonderd, natuurlijk. Zo niet dit exemplaar.. je kunt aan de trillende microfoon zien, dat het arme kereltje stijf van de zenuwen staat; kritische bevraging in de meest krampachtige vorm. Wilders ziet het, en Ostendorf weet dat (waardoor het nog erger wordt). Haha.

dopinie | 01-02-17 | 15:44

@Tubantia83 | 01-02-17 | 15:26
Dat zielige emotionele gedrag brengt helemaal niks. Het zou ook wat zijn wanneer we moeilijke politieke vraagstukken gaan oplossen en behandelen op basis van emotie... Er leven wereldwijd ruim 3 miljard mensen in grote armoede (minder dan 2 dollar inkomen per dag), zullen we de poorten openzetten om ze allemaal te laten profiteren Nederlandse sociale voorzieningen? De MSM zou iedere seconde van de dag verhaal kunnen tikken over een schrijnend geval ergens ter wereld wat omkomt van de honger, dan valt vastzitten op een vliegveld nog wel mee toch?

First Contact | 01-02-17 | 15:33

@First Contact | 01-02-17 | 15:25
Oh absoluut, zijn (media)gedrag is soms tenenkrommend maar dit was prima, rustig, to-the-point.
Kritiek is er en heb ik genoeg op gekke Greet maar als het goed is dan is het goed.

Berbaar | 01-02-17 | 15:28

Ondanks dat ik geen groots voorstander ben van alle standpunten van Wilders, vind ik dat hij dit buitengewoon volwassen oplost en Chris Ostendorf terecht wijst op zijn tekortkomingen, want de vergelijkingen die hier gemaakt worden door Chris Ostendorf slaan nergens op. Maar dat neemt niet weg dat Ostendorf indirect een punt heeft dat het opsluiten van jongetjes van 5 omdat ze met een Iraans paspoort onderweg zijn om bij opa en oma op bezoek te kunnen, opeens niet meer naar hun moeder in Amerika kunnen en worden vastgezet. Maargoed, dat is uiteindelijk ook het gevolg van beleid maken om dan pas na te gaan denken over consequenties. Als je als beleidsmaker van te voren bedenkt welke problemen je kunt gaan veroorzaken door nieuw beleid, voorkom je dat zielige kindjes de dupe worden van je beleid en anderen dat tegen je kunnen gaan gebruiken.

Tubantia83 | 01-02-17 | 15:26

@Berbaar | 01-02-17 | 15:16
Ondanks zijn 10 jaar ervaring is hij niet altijd even tactisch. Bijvoorbeeld de 'minder, minder' uitspraken. De energie en media-aandacht had beter besteedt kunnen worden aan het onderwerp de-islamisering. Dan volgt dat 'minder, minder' vanzelf wel. Persoonlijk heb ik dan ook geen haat richting een ras/ of groep mens. Maar tegen de ideologie 'islam' en aan de lakse houding wbt immigratie mbt het trots zijn op Nederlandse cultuur, normen en waarden.

First Contact | 01-02-17 | 15:25

Knap dat Wilders zo rustig blijft. Wat een zuigert die reporter met zijn suggestieve vragen en hysterische beeldvorming. Walgelijk.

doskabouter | 01-02-17 | 15:24

Weten mensen dat ook Nederland een inreisverbod kent? www.judex.nl/rechtsgebied/vreemdeling...
Ok, 'ons' inreisverbod is een ander inreisverbod dan dat van Trump, maar het is wel een inreisverbod.

gaffelbaard | 01-02-17 | 15:20

@Zwizalletju | 01-02-17 | 15:12
Ja, het demoniseren en stigmatiseren begint walgelijke vormen aan te nemen. Al ruim twee weken niks anders dan haat en afschuw over een Amerikaanse gekozen president. De NPO wordt onderhouden door Nederlandse belastingcenten, om op deze manier steeds.maar.weer. eenzijdig te berichten is misdadig richting een groot gedeelte van het Nederlandse volk. Zum Kotzen.

First Contact | 01-02-17 | 15:17

@First Contact | 01-02-17 | 15:11
Ja dat deed hij prima.
Rustig blijven, herhalen en er op wijzen dat wat Drumpf doet niet hetzelfde is als wat de PVV voorstaat.
Mag ook wel eens gezegd worden en ik had eigenlijk ook niet anders verwacht van iemand met Wilder's statuur en 10+ jaar politieke ervaring.

Berbaar | 01-02-17 | 15:16

Mr_Pikibelly | 01-02-17 | 15:02
Precies, dat was en is dan ook de reden dat al die dictators met kindertjes in het nieuws komen, denk aan die man met die snor, of diegeen die onlangs in de caribieen is overleden, of die ander, kom hoe heet ie ook alweer, o ja, Sadam.
Het leukt zo mooi op voor de meute, trap er niet in, trap er niet in, mensen.

watmagjenogwel | 01-02-17 | 15:16

Linkse mensen en bijbehorende media zijn juist de grootste racisten van allemaal. Zij maken onderscheid tussen mensen door van de autochtone bevolking een hogere verwachting te hebben qua moreel inzicht, en de van de 'immigranten' een lagere verwachting omdat ze ervan uit gaan dat deze mensen minder capabel zijn in moreel opzicht.
De rechtse, of liever realistische, mensen maken in de meeste gevallen geen onderscheid maar leggen ieder mens langs dezelfde lat. En dan ga je inderdaad verschillen zien....
Over het algemeen zie ik rechts georiënteerde mensen niemand beoordelen om huidskleur, maar op gedrag. Links beoordeelt mensen wel op huidskleur of afkomst en ziet zichzelf daarbij dusdanig als superieur dat ze de minder capabele 'anderen' moeten beschermen en ze daarbij elke kans op zelfreflectie ontnemen.

Boerentrut | 01-02-17 | 15:15

@Spaansche Griep | 01-02-17 | 14:17
Hihi dat vind ik nog het meest hilarische van de "verdediging" van Drumpf's acties.
Óf het weigeren van mensen uit bepaalde landen is OK prima óf dat is het niet maar nu Donny gaan lopen verdedigen met "maar hullie doen het ook hoor!" is vrij achterlijk.

Berbaar | 01-02-17 | 15:14

@Hiesjes | 01-02-17 | 14:22
Het lijstje is niet door Trump bedacht, Het lijstje met landen met verhoogd risico op terreur is gemaakt tijdens de Obama regering met Hillery. De USA bombardeerde in die landen, behalve Iran; bovendien ontving Hillery van Saudie vele miljoenen in haar privefonds, net als uit de UAE.
Dat was In oktober 2016 en in het Congres goedgekeurd december 2016 met nog geen 20 stemmen tegen. het is een besluit dat direct door een president kan worden uitgevoerd. dat heeft Trump dus gedaan.
De hysterie in Nederland en in de EU lijkt op massahysterie, doet denken aan heksenvervolging.
Er schort het een en ander aan de PR van Trump. Dat er iets misging op de vliegvelden was het gevolg dat uitvoerders van het decreet niet goed wisten van de hoed en de rand. bv greencard en mensen met een ander paspoort naast het lijstje mogen het land wel in. Een lokale rechter in het district oost NY moest er aan te pas komen om die mensen wel binnen te laten.
ik ken vele vluchtelingen uit Irak, Iran en Syrie met een Nederlands paspoort, die hier wonen en werken en die gewoon op familiebezoek mogen In de USA.
Walgelijk wat er nu gebeurt. Soros is lekker bezig.

dagpauwoog | 01-02-17 | 15:13

Er zit en zat gister al helemaal niemand meer vast op vliegvelden!!!! Achterlijke idioot van Fake Nieuwsuur. Waren mensen die even tussen wal en schip vielen. Niet te geloven wat een smeerlappen.

Zwizalletju | 01-02-17 | 15:12

Keurig gedaan Geert! Kalm blijven en rustig antwoorden op vragen van de politiek correcte MSM/Staatspropaganda. "Hoe zouden die mensen zich voelen?" Bijzonder rot natuurlijk, maar dat kunnen de gevolgen zijn wanneer je illegaal in een land verblijft. En dan kun die linkse jankliberalen wel gaan roepen "Geen mens is illegaal etc" Maar in een rechtsstaat dien je de wetten na te leven, zo niet dan heeft dat gevolgen. En dat is precies wat Trump doet...

First Contact | 01-02-17 | 15:11

Juist, Wilders= Hitler = Trump = Hitler aldus nieuwsuur.
Maar wel interessante vraag van nieuwsuur: Wat vindt u ervan dat mensen, kinderen zitten opgesloten op vliegvelden en zich niet welkom voelen? Wat vind ík ervan?
Ik vind het heel naar voor die mensen dat ze opgesloten zitten, niet kunnen verder reizen naar hun familie, of omdat ze op een universiteit of groot tech bedrijf moeten zijn. Dat die mensen het gevoel hebben niet gewenst te zijn.
Daar tegenover staat misschien het besef wáárom dat gebeurd. Namelijk; de vijandigheid van de regimes van het moederland tegen de samenleving van hun keuze. Dat besef kan het begin zijn van een gevoel van urgentie het tij te keren thuis.
Net zoals ik na de Brexit en Trump mij niet aan de indruk kan ontrekken dat mensen de urgentie gaan voelen hun stem te laten horen. Niet te denken ik stem niet omdat het toch geen verschil maakt. Dat het gevoel van urgentie ontstaat om je te verdiepen in de keuzes die worden voorgelegd. Dat mensen de consequenties van de keuze laten meewegen in de beslissing. En men zich dus beter gaat informeren. Dan hoef je ook niet de straat op omdat de verkiezingsuitslag anders uitpakte dan je had gedacht omdat anderen wél gingen stemmen.
We dragen allemaal verantwoordelijkheid voor het beleid van onze bestuurders. Impopulaire maatregelen zijn niet persé slechte maatregelen. Niets doen is ook een keuze, de keuze om door te gaan op de oude voet. Maar dan veranderd er dus niets.
Kortom ik denk dat grenzen sluiten een goede keus is in de huidige tijdsgeest maar blij ben ik er niet mee.

ratelaar | 01-02-17 | 15:11

Chris Ostendorf is een Nazi.
rijk | 01-02-17 | 15:05
Je bent in de war met Ohlendorf

Gajus | 01-02-17 | 15:10

Dat zuigen van die slinkse juichaap is heel begrijpelijk hoor. Dat komt namelijk door dat bij zijn geboorte het licht is uitgegaan, toen hebben ze de nageboorte bewaard.

FreeVogelaar | 01-02-17 | 15:09

Chris Ostendorf is een Nazi.

rijk | 01-02-17 | 15:05

Het ging overigens maar om iets meer dan 100 mensen die tijdelijk werden vastgehouden op vliegvelden in de USA. Simpelweg omdat er amper een stroom aan reizigers is. Zijn geen grote aantallen.
Overigens werden begin 2016 door de wijziging in de VWP act ook mensen tegen gehouden omdat hun visa hierdoor niet meer geldig was. Zij moesten dus opnieuw visum aanvragen. Zelfde taferelen als nu.
Wilt u bewijs, bericht uit The Guardian uit 2016:
www.theguardian.com/us-news/2016/jan/...

Lafayette | 01-02-17 | 15:04

Zouden die quasi " journalisten " ook al door Soros worden betaald? En wat een tronie van die extreem linkse ondervrager. Hij lijkt op de moordenaar van Pim Fortuyn. Voorzichtig Geert! Dit soort figuren zijn niet te vertrouwen.

070 | 01-02-17 | 15:04

Staan die journalisten daar nu om hun eigen mening/voorkeur vorm te geven? Nog nooit van neutraal en objectief gehoord?

Dutch_Holland | 01-02-17 | 15:04

Was onze Gerri vrij?

Rest In Privacy | 01-02-17 | 15:02

Zolang men het lekker over die malle Trump kan hebben hoeft het niet over onze TK verkiezingen te gaan.
Het FVD logo is niet eens tussen de rest te zien, het is ronduit schandalig.
Waarom geen Baudet bij de lijsttrekkersdebatten?

Licht uw naasten in, de media verdommen het.

Ben-Bataaf | 01-02-17 | 15:02

Kinderen zijn zielig, daar is een hele economie op gebouwd. Kinderen zijn per definitie onschuldig aan de ellende, dus zielig. Daar hebben heel veel mensen centjes voor over, al of niet terecht, want zielig. Kinderen, je kan er niet genoeg van hebben. Dat een NPO verslaggever geïnjecteerd met het gif van de moderne fascisme is wel weer eens duidelijk gemaakt, want kinderen (vandaar die duidelijk gestelde vraag door deze verslaggever) zijn immers zielig en dan wil je meer met die vraag als alleen stellen. Trap er niet in mensen!

Mr_Pikibelly | 01-02-17 | 15:02

Wat als al die vlooien toch geen Wilders hadden?

RickTheDick | 01-02-17 | 15:01

Misschien dat i.p.v twitteren de redactie van nieuwsuur een mailtje sturen (pr.scr.) en het veroordelen ./een leuk vervolg item zijn?
adres?

medelmo | 01-02-17 | 15:01

Linkse hersens werken anders zo is het nu éénmaal, wat voor hun volkomen logischis is, wel, knettergek. Niks aan te doen de patient is onbereikbaar.

Bokito ergo sum | 01-02-17 | 14:59

medelmo | 01-02-17 | 14:51
Mooi raak wat je schrijft. Er gebeurt niets nieuws, behalve dan dat de hijgerige pers er bovenop springt.
Ce ca is trouwens een reaguurder, je bedoelt C’est ça.
Maar dat enorm terzijde natuurlijk.

Gajus | 01-02-17 | 14:59

Super hypocriet Chris Ostendorf vergeet gemakshalve, net als de hele slinkse kliek, dat in Nederland dankzij het open grenzen beleid, dagelijks oude kerels op hun kindbruidjes duiken. Dat is pas zielig Chris! Maak daar eens een item over! Deze eenzijdige journalistiek begint zielig te worden.

miss error | 01-02-17 | 14:57

Asielzoekers aanbod Denemarken 2016. Incl familiehereniging, dat na 2 jaar wachten. De Deense grenzen zijn gesloten.

jan 887
febr 451
mrt 497
april 761
mei 990
juni 914
juli 835
aug 540
sept 325
okt 406
nov 442
dec 446

totaal 7494
-
verwachting cbs 2016 voor Nederland, zonder familiehereniging: totaal 250.000
De grenzen zijn geopend.

duitse herder | 01-02-17 | 14:57

Rijden de treinen al naar het oosten? Wat overigens wel gaaf is dat de jongeren massaal PVV gaan stemmen!

funkyd | 01-02-17 | 14:54

Knap van Wilders om die rat niet te hoeken. Er zitten nu kinderen vast op luchthavens door Trump. Nou en, is dat Wilders schuld? Dan gaan ze toch lekker terug naar huis. Daar doet Trump het ook voor, maar dat mag weer niet gezegd worden.-

Nieuwsuur, Wilders slecht, oehoe!, links goed!

hurenisvoorpaupers | 01-02-17 | 14:53

Fijn dat dit zo vastgelegd is! Dit is een zeer duidelijk bewijs dat journalisten niet worden betaald voor het verslaan van feiten en nieuws, maar voor het maken van een verhaaltje wat door de linkse media gebruikt wordt ter ondersteuning van de politieke propaganda op links. Wilders heeft het netjes aangepakt, die journalist werd er overduidelijk onzeker van. Blijkbaar had ie alleen een emoverhaaltje verzonnen en daar moeten de reacties van de geïnterviewde passend bij worden gemaakt. Waarschijnlijk in de trant van "zie je wel hoe slecht Wilders is, de dictator geeft niks om arme bange kindjes". Ik vermoed dat het eigenlijke doel van deze journalist nu niet helemaal behaald is.

Schaaldier | 01-02-17 | 14:52

"kinderen vastgezet" lol een paar uur op een luchthaven en het vierde rijk is volgens sommigen begonnen.

braincell | 01-02-17 | 14:52

Een perfecte reactie van Mijnheer Wilders, niet dan?

watmagjenogwel | 01-02-17 | 14:52

Hoe dom kan een links opinie programma zijn .
Mensen die vastzitten op een luchthaven , en in amerika wonen ,zijn staatsburgers en hebben een dubbel paspoort ,VS paspoort laten zien en naar binnen.
Maar bij geen VS paspoort ben je dus ..... als je toch daar woont. Uitzonderingen zijn via visa en normaal ook gehanteerde regels (immigratiestaus o.e.d )ook gewoon weer welkom.
De rest is dus wat hij al 2 jaar aankondigd , illegaal en wordt gestopt en /of in kaart gebracht.
Veiligheids situatie opnieuw bekijken ( zeker na een periode sissende slangen en heksen voor de nwo)en reorganiseren qua personeel op kritieke plekken ( clinton en soros adepten).ce ca .met een muur is het daar stil en kan ie verder met de rest van de schreeuwende wereld .
Mug Olifant eigenlijk ,maar wel leuk om greet te bashen,,
Links genoegen doet grafdelvers zwoegen.Kek uit

medelmo | 01-02-17 | 14:51

Geert doet het weer geweldig dit. De zgn onafhankelijke nieuwsuur en noo journalistjes van de staats tv kunnen het nooit winnen door Geert zn ijzersterke argumentatie. Was het maar vast 15 maart

Waakvlam | 01-02-17 | 14:50

Je kunt van 100 meter al aan die kop van Chris zien dat hij links stemt, weet niet wat het is maar het is zo..
bedwetertje | 01-02-17 | 14:12
Dat is makkelijk. Vaak halflang haar, jasje, geen das, bovenste knoop overhemd open.

Gajus | 01-02-17 | 14:46

Discussie door doven. Twee woorden: 15 maart.

Rest In Privacy | 01-02-17 | 14:46

Chris Ostendorf probeert hier wat wanhopig Jeremy Paxman na te doen: www.youtube.com/watch?v=Uwlsd8RAoqI
echter Paxman is een echte journalist en geen dikbetaalde EU-apostel of zuigende links-activist.

Er dient nodig een purge plaats te vinden in Hilversum on de omroepen te zuiveren van dit soort linksinfiltranten. Ik hoop dat deze NSB-ers later ter verantwoording wordt gehouden.

ChatBot | 01-02-17 | 14:43

Lekker belangrijk wat wij van Trump vinden. Net als dat vingerwijzen van een paar dagen geleden. Hoe zou dat bij hen aangekomen zijn? Ik stel me het volgende voor:
(Briefing van staf met Trump)
(Er wordt gesproken over Mexico, China, Rusland)
"Ehm, Mr. President, we have a message from the Netherlands, stating that our border control is not cool"
"The Netherlands? Where the heck is that?"
"It's a small country, which..."
"Point it on a map, will you?"
(staflid trekt atlas uit de muur en wijst Nederland aan)
Trump: "it's only a dot! One dot. You said, Netherlands. That's plural. Where are more of 'em?"
(wijst Denemarken aan, en België)
"No Mr. President, these are different countries but..."
"Stop wasting my MF time, will you?"
(Gesprek gaat verder over grote zaken)

Gajus | 01-02-17 | 14:43

Welke ouder of voogd laat zijn kind van 5 nou op zo'n vlucht alleen reuzen? Is dat pedagogisch verantwoord? 5 jaar! Maat daar hoor ik je hoernalisten niet over...

Sarcastisch varken | 01-02-17 | 14:42

@Texacoballletje | 01-02-17 | 14:38 Je haalt me de woorden uit de mond. Als ik Geert was zou ik meerdere voorbeelden noemen van dode kindjes die door hun geloofsbroeders naar het hiernamaals zijn gedeporteerd. Om de maagden aan te vullen zeg maar.

knutsel | 01-02-17 | 14:42

@Hiesjes | 01-02-17 | 14:22
We hebben ook nooit in Nieuwsuur gehoord dat George Bush meerdere oliebedrijven in Saoedi-Arabië had volgens youtu.be/29GhXsx7-Rs?t=520 er speelt zo veel waar we niets van horen. Democraten en republikeinen hebben dezelfde belangen en onze journalisten heulen ook mee, waardoor we nooit iets horen.

Watching the Wheels | 01-02-17 | 14:41

+Veel voor Greet hier. Heel MSM zit altijd maar vol op het orgel over dat populisten de bron des kwaads zijn en gelijk aan nazi's. Echter populistische vragen stellen aan politici is helemaal prima. Pleur toch op allemaal!

DerFoehrer | 01-02-17 | 14:41

Onze Geert laat zich leiden door een ongeleid projectiel.
Jammer van zijn ideeën die nu worden ondergesneeuwd.

propper1000 | 01-02-17 | 14:41

Toch is het bloedirritant hoe Wilders geen antwoord geeft. "Weet u wát pas zielig is? Jonge poesjes verzuipen. Dát is pas zielig".

Nightmarokaan | 01-02-17 | 14:41

Je mag wel een mening hebben, zolang het maar met mijn linkse mening strookt...

Larry B. Max | 01-02-17 | 14:40

@necrosis | 01-02-17 | 14:16
Als Geenstijl niet dagelijks in het recente verleden met een Sylvana topic zou zijn komen dan had ik nog nooit van Sylvana gehoord. Nu zit Sylvana in mijn geheugen gegrift en moet ik constateren dat mijn geheugen - op dit terrein - zich schuldig maakt aan persistentie.

ProAsfalt | 01-02-17 | 14:39

Waar maken die linkse sloeries zich toch zo verschrikkelijk druk om? Wat zijn hun belangen in deze? Dat ze straks niet meer met hun gezinnetje van de goedkope all-inclusive knoflook-landen kunnen genieten? Wat een overtrokken reacties allemaal! Een Facebook "vriend" (jaja ik ook al...), deelde een artikel over de aanval op de democratie van Trump. Vanmorgen om 9 uur gevraagd wat die aanval werkelijk inhield, maar nog geen antwoord helaas. In het opiniestuk werd ook niet ingegaan op de "aanval", maar alleen opgehemeld hoe geweldig al die protesten wel niet zijn...

Sarcastisch varken | 01-02-17 | 14:39

@ Hiesjes | 01-02-17 | 14:22
Olie

TheseDays00 | 01-02-17 | 14:39

Ze moeten eens aan die nagemaakte van Nieuwzuur vragen wat hij zieliger vind, een kind van 5 dat een paar uur vastgehouden word op een vliegveld of een kind van 5 dat geen ouders meer heeft omdat er een moslim met een vrachtwagen overheen gereden is. Kijken wat die lul daarop te melden heeft.

Texacoballletje | 01-02-17 | 14:38

Het verschil tussen een immigratiestop (Wilders) en een inreisverbod (Trump) is blijkbaar niet helemaal duidelijk voor Chris. Is die man Intellectueel uitgedaagd (policor voor "Debiel"), of zo?
Of is een doelbewuste populistische poging om de eerste de nonsens van de tweede in de schoenen te schuiven? Ik denk heel vaak dat ze bij Nieuwsuur gewoon debiel zijn, maar het komt soms wel over als doelbewust populisme. Of het is een combinatie van die twee? Dat kan natuurlijk ook nog.

Stormageddon | 01-02-17 | 14:38

Die Ostendorf is wel erg gefixeerd op moslimkindjes. Misschien even zijn kelder checken?

solcama | 01-02-17 | 14:37

Hahaha, Nederlandse politici die zich verantwoorden voor de besluiten in de VS. Het journaille weer op zijn smalst. Alsof Wilders of Pechtold of Klaver er ook maar iets toe doen bij de besluitvorming van Trump. Kuzu zou wel zeggen dat het veel te ingewikkeld is om hier in NL daar een mening over te kunnen vormen. Maar wat mij betreft worden per vandaag hier ook de vluchten vanuit waardeloze landen stopgezet.

jochum1980 | 01-02-17 | 14:36

Het enige dat Nieuwsuur nog doet is framen en gaslighten. Sterker nog: de hele NOS en bijna de hele NPO - m.u.v. WNL en PowNed - doen dat. Zoals dat de hele verkiezingstijd in de VS door bijna alle media is gedaan. Demoniseren in de hoop dat een gek Trump afschiet.
Beste linko's: democracy won! Leg je daar nou gewoon eens bij neer!
The times they are a-changin'!

Aristotalloss | 01-02-17 | 14:35

En bij een volgende aanslag allemaal weer huiliehuilie.
Wat gebeurt er toch? Zijn de linksmensen helemaal gek aan het worden? Of waren ze dat al?

Melfs | 01-02-17 | 14:35

@Hiesjes | 01-02-17 | 14:22
Met Saoedi-Arabië hebben ze een deal youtu.be/29GhXsx7-Rs?t=200

Watching the Wheels | 01-02-17 | 14:31

Trumps omgang met de MSM indachtig zet Wilders ook een tandje bij wanneer het zichzelf journalisten noemend rapalje hem de microfoon de neus houdt. Er mag gerust nog een schep bovenop, Geert.
Dat wordt bijzonder vermakelijk na 15 maart. Zullen ze van hysterie spontaan ontploffen, daar in het Propagandapark?

De Vrijlansier | 01-02-17 | 14:30

Wie verlost NL nu eens eindelijk van de extreem dom-linkse vragenherhalers van de NPO.

Helaas heeft Geert niet de gave van het woord en dus wordt hij telkens verrast door steeds weer die dom-links vragen en moet hij zoeken naar een snedig antwoord, terwijl sprekers zoals Pim Fortuijn alle mogelijke vragen en antwoorden in gedachte reeds voorgekookt en onthouden had.

Hierdoor biedt Geert telkens weer aan het dom-linkse volk in de Kamer en van de NPO de gelegenheid hem op het verkeerde been te zetten en zijn positieve reacties negatief te monteren.

TriestGeval | 01-02-17 | 14:28

meneer_rinus | 01-02-17 | 14:14

Die vraag is nu ook relevant in Nederland. Als het aan de Christenunie ligt. Die wil namelijk AL het openbaar onderwijs afschaffen. www.telegraaf.nl/binnenland/27517802/_...
Dat doet een mens afvragen wie nu 'enger' is: PVV of Christenunie?

gaffelbaard | 01-02-17 | 14:28

Chris Ostendorf blijft maar jengelen over moslimkinderen. Geeft niks om de onze durf ik te wedden.

VerenigingVanDieven | 01-02-17 | 14:28

Make Greet Greet again!

Watching the Wheels | 01-02-17 | 14:26

Het mooie aan Nieuwsuur is dat er geen hond naar kijkt die in potentie op Greet zou stemmen dus het schaadt geen peilingen/uitslag. Het nare aan Nieuwsuur is dat er politiek wordt bedreven met het knutselen van éënzijdige filmpjes met als doel: Greet bashen. Een bezem dwars door de NPO zoals Bosma ooit betoogde in zijn epische rant.
www.dumpert.nl/mediabase/6687585/1060f...

de Voorzittert | 01-02-17 | 14:26

trump is niet goed voor de pvv, dat is wel duidelijk, linkse media heeft opeens een overvloed van allerlei zieligheids verhalen enzo.

geenspam | 01-02-17 | 14:25

andermaal wordt de juistheid van de stelling bewezen dat de main stream media zichzelf zien als de officiele oppositie tegen alles wat niet establishment is. Tegen Trump, tegen Sanders, tegen Wilders, Le Pen, Petry, enzovoorts.
Daarmee zijn de media sinds de overwinning en de inauguratie van Trump in een overtreffende trap van hysterie terechtgekomen. Hypocrisie is nog de mildste term on te duiden wat er gebeurt, bijvoorbeeld met de Executive Order waarmee tijdelijk restricties worden ingevoerd op reizen vanuit een door de Obama-administratie geïdentificeerde landen.
Evenzeer is duidelijk dat binnen het ambtenarenkorps mensen bereid zijn om bestaande wetgeving op persoonlijke titel buiten werking te verklaren, tegen de duidelijke opdracht van degene die daarvan op basis van de grondwet het recht heeft.
Dat wordt nog wat wanneer in Nederland een echt rechts kabinet ingezworen wordt. Naast de media ook de ambtenaren in de oppositie.
Des te meer reden om het Haagse moeras droog te leggen!

Glasgow Argus | 01-02-17 | 14:23

Wat ik niet snap van Trump. Een hele rij moslim landen waar de inwoners niet meer de USA in mogen, maar Saudie Arabie staat niet op de lijst. De grondlegger van Salafisme en grootste financier van die teringzooi in het midden oosten.
Terwijl de aanslagen van 9-11 door Saudie's zijn gepleegd. De overige (paar) aanslagen door moslims waren gepleegd door mensen die er jaren leefden. Dus van binnenuit.

Hiesjes | 01-02-17 | 14:22

Ik ben geen fan van de Wilders-politiek, maar op dit soort momenten is hij weer ijzersterk. Gisteravond ook weer Asscher gezien, die via een oud boek de teloorgang van de democratie wil aantonen. Tijd dat Europese en dus ook Nederlandse politici eens gaan kijken wat er ons werelddeel allemaal mis is. Leg niet steeds de schuld bij anderen neer. Wat dat betreft mag Wilders natuurlijk ook wel in de spiegel kijken.

Mannes | 01-02-17 | 14:22

Gekke Greet??? Te gekke Greet !!!

Muskatnuss!!! | 01-02-17 | 14:22

Zie hier de uiterst sturende vraagstelling van onze onafhankelijke journalisten van het staatsorgaan ter bevordering van de maatschappelijke en sociale cohesie.
#wegermee

atheïstisch stemvee | 01-02-17 | 14:20

Genoegzame glimlach van de interviewer is eng

Tirade | 01-02-17 | 14:17

Met een Israelisch paspoort ben je toch ook niet welkom in diverse moslim landen, zelfs een stempel in in het paspoort kan al voor problemen zorgen, en daar hoor je al policor figuren niet over, dat is toch ook uitsluiten van een bevolkingsgroep op basis van religie/afkomst, discriminatie!

Spaansche Griep | 01-02-17 | 14:17

Idiote vraag aan Wilders. Emojournalisme. Flikker toch op.

Yamapama | 01-02-17 | 14:17

@ProAsfalt | 01-02-17 | 14:11
Kan jij niet eens ophouden met die Sylvana van je?
*gaat karwats uit vet halen*

necrosis | 01-02-17 | 14:16

Een domme vraag 10 keer herhalen met zo'n achterlijke grijns op zijn bakkes. Trump heeft de hele wereld op de kast en nu denken ze met alles te kunnen wegkomen die nep journalisten

Wachtwoord1234 | 01-02-17 | 14:15

Om even zout op slakken te leggen:

"dat hij het slim vindt de PVV te gaan verwijten dat er kleine kinderen worden vastgezet (is wel zo, komt alleen NIET door Greet)." ...

Is dat zo? Zijn er kinderEN (meervoud) vastgezet? Nee er is een kind vastgezet, precieze toedracht onbekend of onduidelijk vanwege geschreeuw door jubelende linksmensen over hoe er kinderen massaal en systematisch worden geguantanamo-bayed...

Dus, het zout op de slak: Is *niet* zo, *en* komt niet door Geert.

peterdh | 01-02-17 | 14:15

Even vragen hoe atheïsten in moslimlanden zich voelen.

meneer_rinus | 01-02-17 | 14:14

Je kunt van 100 meter al aan die kop van Chris zien dat hij links stemt, weet niet wat het is maar het is zo..

bedwetertje | 01-02-17 | 14:12

Cool, Wilders for President (mocht Sylvana het niet worden).

ProAsfalt | 01-02-17 | 14:11

-weggejorist-

vanBarchum | 01-02-17 | 14:08

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl