Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Weer NL schoolkindertjes naar haatmadrassa

Nu we toch bezig zijn met onderwijs en integratie. Hiero. Wéér gratis ophef om een foto van NL kindertjes (10-11 jaar) op verplicht integratiebezoek in een moskee. Zo rolt het onderwijs in Nederland. Koters hersenspoelen voor de multiculturele zaak. En dan "inspirerend" plempen op sociaalmedia. Driewerf BAH. Laten we daar nu eens mee stoppen. Laten we Religie scharen onder Roken en Drinken. Laten we de overheidscampagne Nix18 uitbreiden met het sluipende gif "Geloof". Niet roken. Niet drinken. Niet geloven. Tot je 18de. Afgesproken?

Reaguursels

Inloggen

Koters in de kerk gebeuren hele andere dingen mee.

michelr | 02-02-17 | 00:31

Zieke shit... Helemaal eens met de laatste zinnen in het artikel! Kindertjes verplichten te knielen in een moskee is gewoon NOT-DONE. Geloven doet iedereen maar lekker thuis. Islam ies vrede, maar alleen voor booslims. Voor ieder ander is islam total war!

prakkie | 01-02-17 | 23:08

Ik ben 37 en mijn basisschool had een eigen kerk in het gebouw.
Waar alle katholieke feesten door het hele jaar werden gevierd en voorgedragen door de Pastoor.
Elke ochtend,middag en voor het naar huis gaan gebed.
Ben nu ook gewoon Atheïst en kan me er bijna niks van herinneren.
Denk niet dat deze kindertjes iets kan schelen. Gewoon 1 dag niet de schoolbanken. Lekker boeiend.

BasBr | 01-02-17 | 22:19

Het is walgelijk. Ik zou mijn kinderen thuis houden(als ik ze had dan). Die boete kan me niet verrotten. Ik zou het overigens als kind zelf al geweigerd hebben om het huis vaan haat te betreden. Gelukkig is er nooit een leraar op dat idee gekomen. Zelfs mijn zeer linkse (fanatieke sp stemster) lerares geschiedenis heeft het niet eens geopperd.

Frits_v_Schuttingen | 01-02-17 | 19:42

Fantastisch idee ! Niet geindoctrineerd worden met geloof tot je 18e. Na roken en drank de grootste killer.

boccelullus | 01-02-17 | 18:08

geloof vergiftigt de kinder hersenen voor de toekomst.

kali paneri | 01-02-17 | 16:46

@litebyte | 01-02-17 | 15:50
Kleine toevoeging: de 2e atoombom was nodig om een plutonium implosie type atoombom te testen, de 1e was een uranium gun type atoombom.

VerenigingVanDieven | 01-02-17 | 16:37

Bericht aan het mothership:
Een miljoen jaar evolutie heeft hier een voorhoofds-kwab opgelevert, waarmee men de waarheid geweld kan aandoen: Geweldig !

MistaRazista | 01-02-17 | 15:57

Nee pritt. Niet geloof in het algemeen. Onze vrijheden komen voort uit Joods Christelijk geloof. Het is de sharia en islam dat verboden moet worden. Iets meer nuance graag.

nerugaer | 01-02-17 | 15:57

Welke kutschool sponsort dat soort rotzooi?
Is het al niet ernstig genoeg dat we die gasten de ruimte geven die malle moskeedingen te bouwen, maar moeten we met alle geweld meedoen aan die onzin?Laat staan dat we onze kinderen moeten laten indoctrineren met het geloof van haat, wraak en moord?

mallekater | 01-02-17 | 15:52

@telelezer | 01-02-17 | 15:25

Als half-japanner ff wat aanvullen, en wel zo dat het voor Jip en Janneke publiek aka telelezers als u ook te begrijpen valt.

De Japanse overheid was al in onderhandeling, zowel met Rusland als met de VS over mogelijk overgave in zowel overzeese gebieden als Japan zelf. Belangrijk punt voor de VS was dat Japan zowel niet door Rusland aangevallen en bezet zou worden als dat men het land snel onder VS invloed wilde stellen. Rusland was namelijk ook van plan om Japan binnen te vallen.

Daarnaast speelde ook de 'goddelijkheid' van de keizer een belangrijke rol. Iets waar de Japanse onderhandelaars geen onderhandelingspunt van wilden maken, de VS wel.

De atoombom had ten eerste niet op een stedelijk gebied hoeven te worden gedropt in relatie tot strategisch nut of om overgave sneller af te dwingen. Wel natuurlijk om te zien wat de destructieve uitwerking is op een grote stad.

Ten derde de 2de atoombom was helemaal niet nodig geweest want de Japanse overheid was al de ovegave inhoudelijk ana het voorbereiden. Waar de 2de atoombom wel voor nodig was, was om te zien wat de uitwerking was in een bergachtig gebied (Nagasaki) maar vooral ook om de Russen te laten zien dat de VS de bommen in serie kon produceren.

Nou, hop maar weer terug naar je telegraaf.

litebyte | 01-02-17 | 15:50

Zum kotzen.

fart majeur | 01-02-17 | 15:37

Gaan kinderen van moslimscholen nou ook kerken en synagogen bezoeken..?

telelezer | 01-02-17 | 15:34

"Met een atoombom conplete steden van de kaart vegen is natuurlijk beter blijk van medemenselijkheid."
@ Kaan78 | 01-02-17 | 14:49
.
Als u zich wat meer zoudt verdiepen in de achtergronden van de toenmalige tijdgeest, dan had u kunnen weten u dat de Japanse warlords zich nooit maar dan ook nooit zouden overgeven, en het op conventionele wijze doorvechten aan honderdduizenden en wellicht aan miljoenen (inclusief de eigen japanse bevolking, waaraan de warlords schijt hadden) het leven zou gaan kosten.
Door de verschrikkelijke maar helaas nodige opoffering van twee steden en hun bewoners, is vele vele malen erger voorkomen, aan zowel de geallieerde als ook aan de japanse zijde!
-
Daarenboven, en nog veel belangrijker is (en dat vergeten velen gemakshalve) dat door de verbijsterende en verschrikkelijke vernieling en de afschuwelijke doden en ziekten de ogen van de beleidsmakers zijn geopend, en het effect is geweest dat Russen en Amerikanen wel twee maal na gingen denken voordat ze een atoomoorlog gingen voeren. Het is beslist onzeker of dat zonder Hiroshima en Nagasaki niet zou zijn gebeurd.
Laten we dus de bewoners van die steden herdenken en hen dankbaar zijn want mede dankzij hen is ons mogelijk een atoomoorlog bespaard gebleven.

telelezer | 01-02-17 | 15:25

Glasgow Argus | 01-02-17 | 14:56
Genocide op Japanners was goed dus omdat de oorlog daarmee gelijk over was. Al die kinderen en vrouwen zijn dus met een goede reden vermoord. Gelukkig (kuch) haten we die mensen niet.

Kaan78 | 01-02-17 | 15:20

toch bizar dat ik via twitter een hele nete reply poste als reactie op de bovenstaande post.... en nu ben ik geblokkeerd! Twitter is dus blijkbaar geen discussieplatform voor de school in kwestie! beetje vreemd dat een openbare school de discussie gewoon uit de weg gaat... en zelfs aan censuur doet!dat zijn toch niet de normen en waarden die we aan onze kinderen willen meegeven!

bArAbAts | 01-02-17 | 15:18

Een hoop religie is onzin.

Rest In Privacy | 01-02-17 | 15:03

Ik geloof ook niks.

Rest In Privacy | 01-02-17 | 15:02

Ik zit niet meer op school. Boeie

Rest In Privacy | 01-02-17 | 15:02

De westerlinghaters hadden de kinderen beloofd niemand met 'n bomgordel te sturen, dat is toch aardig !

PopeyeKamper | 01-02-17 | 15:01

Kaan78 | 01-02-17 | 14:49
mij grootvader beantwoordde dit soort van drogredenering altijd met een simpel ja. Als krijgsgevangene van de Japanners - hij was woonachtig in wat destijds Nederlandsch Indie heette - werd hij gevankelijk naar Japan overgebracht alwaar hij als slaaf voor de keizer mocht werken. Zo was hij getuige van het vallen van de bom op Hiroshima. Hij heeft de oorlog alleen maar kunnen overleven door de inzet van de atoombom, immers de directe reden voor de Japanners om in te stemmen met de capitulatie. En met hem ging het om miljoenen. Dus.

Glasgow Argus | 01-02-17 | 14:56

Spaansche Griep | 01-02-17 | 14:47
Met een atoombom conplete steden van de kaart vegen is natuurlijk beter blijk van medemenselijkheid.

Kaan78 | 01-02-17 | 14:49

@Kaan78 | 01-02-17 | 14:29
En dan kaap je een vrachtwagen, en dender je over een kerstmarkt, boulevard geïnspireerd vanuit een sprookjesboek, opgedragen door een onzichtbaar vriendje in de wolken.
En het verwijzen naar die geblondeerde leider is een zwaktebod van je

Spaansche Griep | 01-02-17 | 14:47

Alle geloven moeten worden afgeschaft. Maar het is natuurlijk wel prettig om een opperwezen de schuld te geven van het eigen falen.

jezusisonzin | 01-02-17 | 14:47

Aan de andere kant. Op de twitters van de school is er ook een kerstviering, een sinterklaas MET zwarte pieten.

halalterrorist | 01-02-17 | 14:45

Een openbare school die een religieus gebouw bezoekt. In welke zin past dit bij de a-kerkelijke status van de openbare school. Als een katholieke school dit doet uit het oogpunt van het informeren over andere religies, kan ik daar inkomen. Dat ga je een katholieke, protestante, islamitische en hindoeistische kerk/'kerk' bezoeken. Maar een openbare school is de laatste instelling met die taak.

Joosthoudtervan | 01-02-17 | 14:43

Maar er vallen al zo gigantisch veel doden , elke dag weer geïnspireerd door de woorden van de grote bebaarde leider .

Castor12 | 01-02-17 | 14:40

Spaansche Griep | 01-02-17 | 14:22
Tja tot de doden vallen blijven het idd woorden. Ook Breivickje was geinspireerd door "woorden" van een grote geblondeerde leider. En deed toen iets meer dan woorden.

Kaan78 | 01-02-17 | 14:29

@Hemmenaar7 | 01-02-17 | 14:21
Dat viel mij ook op, maar dat kan zo veranderen hoor!

Spaansche Griep | 01-02-17 | 14:23

@Kaan78 | 01-02-17 | 14:13
Woorden zijn het, niets meer en niets minder!
En begin niet over Canada, dan kom ik ook met een lijstje

Spaansche Griep | 01-02-17 | 14:22

Nu geen tijd om de personalia van OBS "de dader" na te speuren.
hallevvezool | 01-02-17 | 12:12

ik kan je wel helpen: OBS= Openbare Basis School...
En @ ieder gekie die Ekke aanspreekt: dat is de naam vd school
en @ geen geld voor andere dingen: die school lijkt vrij veel te doen, incluis echte Kerst en echte Zwarte Pieten.
Follow the Money is een goed adagium, maar Follow the Link kan hier vaak geen kwaad...

Hemmenaar7 | 01-02-17 | 14:21

Wat vriendelijk weer tegen moslims.

Kaan78 | 01-02-17 | 14:13

Gekke de Haan is weer zo´n idioot die vind dat de islamitische staat de islam niet begrijpt, als een licht getinte slager die het Vaticaan en de Paus even uitlegt dat ze totaal niks van de katholieke kerk snappen .
Hoofdpijn krijg je van dit soort wereldvreemde dwazen en hun Disney brillen, en die geven uw kinderen les .

Castor12 | 01-02-17 | 14:07

@Doe mij maar twee ! | 01-02-17 | 13:47
ja, en effe op de bek laten meppen door een jongetje, want dat hoort erbij.

geenspam | 01-02-17 | 14:05

Doe mij maar twee ! | 01-02-17 | 13:47
Precies... als je ze kennis wil laten maken met de islam moet je natuurlijk ook de niet zulke leuke kanten laten zien.
Dus chopchop, al die meisjes met lange haren een doek om en in een andere ruimte zetten dan de jongens.
Zó emanciperend, die islam.

Julia | 01-02-17 | 14:03

Oh c'mon... Even binnen kijken in een moskee leidt niet gelijk tot hersenspoelen. Tot iemand daar wetenschappelijk bewijs van kan vinden zeg ik: Geen paniek!

frijdom | 01-02-17 | 14:00

Ik vind wel dat de meisjes van die klas een hoofddoekje moeten hebben tijdens de les en ze moeten gescheiden van de jongens zitten, want eigenlijk mogen vrouwen niet in deze heilige ruimte !

Doe mij maar twee ! | 01-02-17 | 13:47

Oh Nederland

dat weet je | 01-02-17 | 13:44

First Contact | 01-02-17 | 11:29
Zo'n schotelantenne mag niet in die heilstaat. Alle informatie komt uit de lokale moskee. Die schotel zou kuffar-nieuws kunnen leveren.

frank87 | 01-02-17 | 13:38

Ik weet niet wat erger is: je niet-moslim kinderen naar een moskee laten gaan of ze toevertrouwen aan een pedo.
met klem | 01-02-17 | 13:33
---
Doe mij die pedo dan, want die geeft mijn kind tenminste nog lekkere snoepjes...

Doe mij maar twee ! | 01-02-17 | 13:38

dit. gecombineerd met het vorige topic. head+desk

Bert Konterman | 01-02-17 | 13:35

Waarom gaan ze niet langs bij de Universele Soefisten? Dat is ten minste nog een sympathiek clubje.

Rest In Privacy | 01-02-17 | 13:34

... kennismakingslesjes...

Doe mij maar twee ! | 01-02-17 | 13:34

Zit het onthoofden bij de kennismakingalesjes inbegrepen ?

Doe mij maar twee ! | 01-02-17 | 13:33

Ik weet niet wat erger is: je niet-moslim kinderen naar een moskee laten gaan of ze toevertrouwen aan een pedo.

met klem | 01-02-17 | 13:33

Mannes | 01-02-17 | 12:10
"Hoeveel reaguurders hebben zich nu echt in de Islam verdiept en hebben een moskee bezocht? Wanneer moslimkinderen met hun ouders dan ook kerken bezoeken, gaat het helemaal goed komen met de integratie."

Deel van de Indonesische kan van mijn familie was (op zich al een wonder dat het "was" bestaat, maar dat terzijde). Al op jonge leeftijd gaan die kids naar een madrassah om daar te leren koranversjes in het arabisch op te zeggen zonder dat ze er ook maar iets van begrijpen (Indonesiers zijn iha het Arabish niet machtig). Een dergelijke "methodiek" is in mijn ogen tekenend voor het islamitisch "onderwijs", er worden geen enkele kritische vragen gesteld, daar waar het bijvoorbeeld in het christendom en judaisme veel meer gebeurt (apologetiek).

Wat betreft "goed komen met integratie" als kids maar de gebouwen van elkaars geloof bezoeken; geloof je dat nou echt zelf?

geenspam | 01-02-17 | 13:13

Hoeveel mensen zijn er gedood uit de naam van de kamasutra? En hoeveel uit naam van de koran? En uit naam van de bijbel?
Sex is veel vredelievender dan geloof, geloofden de hippies.

Koos Knak | 01-02-17 | 13:09

Hoe precies kwamen die vrouwen klaar dan, zonder clitoris?? Heb je dat ook gevraagd?

DonBasco | 01-02-17 | 12:58

@Mannes | 01-02-17 | 12:10
Ik durf te stellen dat het % 'niet-' en 'andersgelovigen' dat méér af weet van de islam vele malen groter is dan het % islamieten dat op de hoogte is van de ins en outs van andere geloven.

pa_niek | 01-02-17 | 12:47

Idioterie !
Gaan ze ook naar een Roomse of Refo kerk?

demaup | 01-02-17 | 12:45

Te gek voor woorden dat dit kan. Mijn kind zit op de middelbare en die moet ik zo af en toe ff duidelijk hoe het werkelijk zit in de wereld.

Cupra4x4 | 01-02-17 | 12:43

Zet het ene verschijnsel tegenover het andere, en je weet wat er mis is. Enerzijds durven docenten bepaalde onderwerpen niet meer aan de orde te stellen, anderzijds gaan schoolklasjes op bezoek bij de moskee.
Ik weet niet of het zin heeft om op die manier begrip te kweken. Of het zou zo moeten zijn dat het één boodschap betreft, de boodschap namelijk dat de Islam intolerant is, en dat we uiteindelijk allemaal zullen moeten buigen voor De Verhevene.

Schoorsteenveger | 01-02-17 | 12:42

@ChatBot Dat was ik wel van plan als atheïst, ja. :P

MaxTheDragon | 01-02-17 | 12:40

Dit is een klas van een Openbare School,.
Je doet je kinderen daarop, omdat je niet wilt dat er geen godsdienst, welke dan ook, als les geldt of uitje.

gatito | 01-02-17 | 12:40

Maar met de kids gezellig tijdens de kerstdagen een schoolreisje naar een kerstmarkt organiseren, dat durven ze niet meer vanwege iets wat men "inspirerend" noemt.

Burpppp(sorry) | 01-02-17 | 12:39

Helemaal mee eens; geen religie tot je 18e. Maar ik vraag me wel af of de ophef net zo groot was geweest bij een foto van kindjes in een kerk, een synagoge of een hindoe-tempel.

Fridtjof | 01-02-17 | 12:37

@MaxTheDragon | 01-02-17 | 12:26
Religie is een onderdeel van de metafysica, het grote donkere gebied waar alle niet-falsificeerbare proposities zich bevinden, de "prullebak van de wetenschap".

Elk religieus geschrift wordt gekenmerkt door een hoge mate van logische inconsistenties, voortvloeiende uit (vaak tegenstrijdige) axioma's, informele regelgeving en proposities waar vaak meervoudige interpretaties van bestaan.

Blijf er gewoon ver bij vandaan, dan blijf je geestelijk gezond.

ChatBot | 01-02-17 | 12:34

@Benedictus2016 | 01-02-17 | 12:09
Klopt, dan waren we al veel verder geweest qua ontwikkeling.

Kaft | 01-02-17 | 12:30

@Mannes | 01-02-17 | 12:10

Hoorcolleges van Hans Jansen
Mohammed 4 uur en 13 minuten
Islam (3 uur en 32 minuten)
www.home-academy.nl/sprekers/jansen-h...

En neem meteen deze even mee
Paul Cliteur
Humanisme - atheïsme, vrijdenken, moraal en politiek (3 uur en 26 minuten)

In gods naam - Een hoorcollege over religie en geweld (2016!)
Luisterduur: 5 uur en 32 minuten

Herman Philipse
De onvoltooide Verlichting - over historische en toekomstige ontwikkelingen van het Verlichtingsdenken
Luisterduur: 4 uur en 36 minuten

Wetenschap versus godsdienst -
Luisterduur: 9 uur

Waarheid en dwaling - over kritisch denken in recht, religie en het dagelijks leven
Luisterduur: 4 uur en 3 minuten

etc

kloopindeslootjijook | 01-02-17 | 12:27

"Hoeveel reaguurders hebben zich nu echt in de Islam verdiept en hebben een moskee bezocht?"

U zult zich verbazen, maar het blijkt dat de meeste mensen, juist doordat de islam eigenlijk permanent een actueel onderwerp is, bovengemiddeld veel van de islam weten, zeker in verhouding tot andere religies. Bovendien blijkt uit onderzoek dat moslims in seculiere landen eigenlijk vrij weinig van hun godsdienst afweten. Niet iedereen leest de Koran en bezoekt de moskee, om een voorbeeld te geven.

De denkfout die vaak gemaakt wordt is dat kritiek op godsdienst een teken zou zijn van gebrek aan inzicht. Dat is namelijk een perceptie die gestoeld is op een onder gelovigen gebezigd dogma: "Religie is perfect en dus niet kritiekwaardig." In werkelijkheid is religie zoals ieder door mensen gemaakt gedachtegoed onderhevig aan imperfectie en antropomorfisme. Daarmee is de kritiek altijd tenminste in de kern legitiem. Bovendien vergt kritiek inzicht in de aspecten van religie die onderwerp zijn van die kritiek terwijl een dogma zonder kennis van zaken tot stand kan komen.

MaxTheDragon | 01-02-17 | 12:26

Op de PABO is het woordenschatonderwijs ook nite meer wat het geweest is.
je kunt van alles zeggen van dit bezoek, maar inspirerend? Dus deze kindertjes gaan nu ook voor een islamitische toekomst? Want dat houdt de kreet inspiratie toch in?
Ontslaan deze twitterjurk en levenslang de toegang tot een onderwijsinstelling ontzeggen.

teacher | 01-02-17 | 12:25

Mannes | 01-02-17 | 12:10
1) Goden bestaan niet.
2) Laat we de kindertjes bij uitbreiding ook onderwijzen in handlezing en boomknuffelarij. Om ze voor te bereiden op hun rooskleurige toekomst.
Komt vast goed!

Notenkraker | 01-02-17 | 12:21

annes | 01-02-17 | 12:10

Je ontkomt simpelweg niet aan de Islam en alle ellende die het wereldwijd brengt. Welke gezonde ziel wenst zich nu al te veel nog verder te verdiepen in zo'n ideologie? Alleen zieke geesten m.i. Ieder gezond verstand zou ver weg moeten blijven van alles wat met Islam te maken heeft.

Burpppp(sorry) | 01-02-17 | 12:20

Het is nog een openbare school ook. Zels daar kun je je kinderen dus niet zorgeloos naar toe sturen. Boeit me trouwens niet dat het een moskee is, kerk had net zo triest geweest. Mijn kinderen gaan naar school om iets te leren en niet om naar sprookjes te luisteren.

Hunter S. Thompson | 01-02-17 | 12:20

*Het was indoctrinerend.

Makro777 | 01-02-17 | 12:19

Mannes | 01-02-17 | 12:10
Ik denk dat de kinders ook haarfijn het destructieve karakter van de islam krijgen uitgelegd van meneer de imam/rondleider i.p.v. een rooskleurig verhaaltje. Daarom ook 'inspirerend' natuurlijk. Intolerantie. Inspirerend.

Bram van Ojik | 01-02-17 | 12:19

@Mannes | 01-02-17 | 12:10
Ik lees veel over de islam op GeenStijl en andere actualiteiten websites.
En WAT ik lees over islam,is niet gezellig.

necrosis | 01-02-17 | 12:18

Inspirerend? Integratie gaat nooit lukken dankzij een bepaald geloof, wtf doen die kinderen daar dan

Arknow | 01-02-17 | 12:17

Ik zie het probleem niet mits je maar alles mag vragen wat je wil en het goed wordt voorbereid.

Simon_GS | 01-02-17 | 12:17

Hoeveel reaguurders hebben zich nu echt in de Islam verdiept
@Mannes | 01-02-17 | 12:10
Meer dan me lief is Mannes. Zowel literatuur, als fora, een beetje geschiedenis (verovering, verovering, verovering) alsook de observatie van de uitwerking in de praktijk. Ik blijf het een vreselijke naargeestige religie vinden. En net zo gevaarlijk als de bekende -ismen uit de vorige eeuw.

atheïstisch stemvee | 01-02-17 | 12:16

@necrosis | 01-02-17 | 12:13

Hwt woordje *ons* doet het vooral, dat geeft precies aan wat religie is.

litebyte | 01-02-17 | 12:15

Zo'n Turks knulletje dat ooit zei:
"Wacht maar tot wij met meer zijn".

meneer Q | 01-02-17 | 12:15

Walgelijk. Meer dan walgelijk. Indoctrinatie van het zuiverste soort door de linksche kerk. Walgelijk. Of had ik dat al gezegd.
En de moslimettertjes zaten vast niet op hetzelfde moment in de kerk.

JohnnyBGood | 01-02-17 | 12:14

@Mannes | 01-02-17 | 12:10
Dat soort optimistisch wensdenken (=nep-positiviteit) in je laatste zin laat mij nu juist walgen. Kijk toch eens naar de realiteit man.

ChatBot | 01-02-17 | 12:14

@Benedictus2016 | 01-02-17 | 12:09

*onze* Beschaving... LOL

litebyte | 01-02-17 | 12:14

Met de kartonnen ruggengraat van een kinderjuf kan alles wel kapot ja.

Bram van Ojik | 01-02-17 | 12:14

trip666 | 01-02-17 | 11:45
"als u toevallig in een ander land en/of een andere tijd geboren was en daardoor een ander geloof had gehad, had u ook gevonden dat uw geloof de enige juiste was?"
"dan was ik later overtuigd geraakt"
"dan zou u een afvallige zijn geweest van het andere geloof"
"ja maar dat was dan niet waar dus is dat niet erg"
"en mensen die het eens zijn met uw geloof?"
"niet eens zijn... het is van goddelijke oorsprong"
"en als je het daar dan ook niet mee eens bent?"
etc

kloopindeslootjijook | 01-02-17 | 12:13

@Benedictus2016 | 01-02-17 | 12:09
Beschaving?
Zegt de Hertog van Alva je iets?

necrosis | 01-02-17 | 12:13

@Mannes | 01-02-17 | 12:10 "Hoeveel reaguurders hebben zich nu echt in de Islam verdiept en hebben een moskee bezocht?"

Je maakt nu zeker een fokking geintje?

knutsel | 01-02-17 | 12:13

Ze hadden in december nog wel een echte zwarte piet rondlopen op die school. Hoera!

Zuurteregelaar | 01-02-17 | 12:12

Nu geen tijd om de personalia van OBS "de dader" na te speuren.
Het is te hopen dat er nog een ordentelijk tribunaal kan worden opgezet.
Tribunalen interpreteren bulletpoints op lijstjes op een andere manier dan volkse gerichten dat zouden doen.
preventgenocide.org/genocide/officialtext.htm

hallevvezool | 01-02-17 | 12:12

Ik neem aan dat dit met de ouders is overlegd. Het is een bezoek in het kader van lessen over Wereldgodsdiensten. Het is goed dat kinderen zich op deze manier een beeld vormen. Zouden volwassenen ook vaker moeten doen, wat die hebben vaak de neiging te oordelen over iets wat ze zelf niet ervaren hebben. Hoeveel reaguurders hebben zich nu echt in de Islam verdiept en hebben een moskee bezocht? Wanneer moslimkinderen met hun ouders dan ook kerken bezoeken, gaat het helemaal goed komen met de integratie.

Mannes | 01-02-17 | 12:10

Beste Ekke, jij mag dit best inspirerend vinden; zegt natuurlijk veel over jou. Maar houd die vuiligheid weg bij die kinderen. Dank.

niemandzielig | 01-02-17 | 12:09

he Pitt, zeg eens iets positiefs over het Christendom.. Zonder zou onze beschaving niet bestaan...

Benedictus2016 | 01-02-17 | 12:09

@Feynman | 01-02-17 | 12:05

Voeg ook Plopsaland toe

Of is iemand die in kabouters gelooft gek en moet je tere kinderzieltjes niet van die onzin wijsmaken?

litebyte | 01-02-17 | 12:08

Pritt, jij bent mijn held.

Willy Keutel | 01-02-17 | 12:06

@Gräf&Stift | 01-02-17 | 11:49

Het gaat om de verachterlijke doelstelling van religie in het algemeen, ook de bijbel is een verachtelijk boek met ziekelijke dogma's, met het doel overheersing.

als je mein kampf verbiedt omdat het bij mentaal minder bedeelden kan aanzetten tot de verspreiding van haat, het zaaien van verdeeldheid en discriminatie en op kan roepen tot geweld - zou zeker ook de bijbel en koran moeten behoren tot boeken en de daaromheen gevormde instituten die niet meer in deze tijd passen.

Het jaar is 2017, niet 1517.

litebyte | 01-02-17 | 12:06

kom hoe heet ie | 01-02-17 | 11:58
Mag je vinden. Toch zijn er weinig katholieken die nu vinden dat jij dood moet.

Schmalz | 01-02-17 | 12:06

Ook verplicht de koninkrijkszaal en synagoge in?

Feynman | 01-02-17 | 12:05

Dit stond vanochtend in de Telegraaf: "Onderwerpen als homoseksualiteit, seksuele voorlichting, religie, zwarte piet, IS en Turkije worden in een van de zeven basis en middelbare scholen in de steden al niet eens meer besproken uit angst voor minderheden."

Dus hup hup naar de moskee voor een gezellig stukje islam-beleving.

*kots*

knutsel | 01-02-17 | 12:03

@geenspam Ja, dat ben ik wel met je eens. Aan de andere kant, zolang dit een eenmalig bezoek is en ze inderdaad zoals R. van Perzie zegt niet verplicht mee moeten doen aan ceremonies, dan is de schade niet zo groot. Dan kan het openbaar onderwijs in ieder geval niet verweten worden dat ze religies voortrekken. Dat met die twee gezichten moeten we op een andere manier oplossen.

MaxTheDragon | 01-02-17 | 12:03

deze school moet per direct ophouden de kinderen bloot te stellen aan middeleeuwse visie en leefwijze! Kinderen dienen eigenlijk helemaal gevrijwaard te worden van religie totdat ze oud genoeg zijn om zelf te kiezen....18ofzo! Mensen geloven voor het grootste gedeelte omdat ze ermee opgevoed zijn... niet omdat ze diep in hun hart geloven, maar veel vaker uit sociale druk blijft men toch naar de kerk/moskee gaan! Geloven zou een vrije keuze moeten zijn maar is dat op die manier niet! en als nu ook al de openbare scholen religie de kans geven hun indoctrinatiemethodes op hun leerlingen los te laten... dan is het begrijpelijk dat er een rapport is over de mislukte integratie van nieuwkomers in Nederland!

bArAbAts | 01-02-17 | 12:02


nr123456789 | 01-02-17 | 11:53
Zo ook in Servie, waar men nog steeds de slag op de Merelvelden van 1389 herdenkt. Op Kosovo Polje werden de Servische koningen verslagen. En op de Balkan hebben ze de zeshonderdste verjaardag aangegrepen om de Serviers nogmaals aan te vallen.
Jammer dat de verlichte westerse leiders vervolgens de moslims zijn gaan steunen die gezellig een kalifaat hebben gevestigd aldaar.
Of in Bulgarije, waar ze ook warme gevoelens koesteren aan de dagen waarin de Turken het land bezetten.
Vreemd genoeg zijn de Oostenrijkers de gedachte aan 11 september 1683 vergeten, maar dat kan komen omdat ze gered moesten worden door de Poolse edelen onder leiding van Jan Sobieski.

Glasgow Argus | 01-02-17 | 12:00

En omdat de ouders ook niet meer voor zichzelf kunnen denken, doen ze mee. Het vingertje van links is een pistool geworden op het hoofd.
Een walgelijke vertoning dit!

lanexx | 01-02-17 | 11:59

Walgelijk vind ik nog zacht uitgedrukt. Dit "geloof" dient met vuur en zwaard bestreden te worden. Doen ze andersom ook en ik geloof niet in "turn the other cheek" want ik vind het christendom ook verderfelijk. Weliswaar iets minder dan de haat ideologie die islam heet maar toch!

WatZalIkErvanZeggen | 01-02-17 | 11:59

@Xirdalan | 01-02-17 | 11:57
Linkse mensen breken alleen maar af wat rechtse mensen hebben gemaakt.

ChatBot | 01-02-17 | 11:59

Ach, in het kader van 'know your enemy' is het wel aardig om die malligheid van een moskee mee te maken. Je weet dan met wat voor mafketels je te maken hebt met hun bloeddorstige allah. Wel eens een katholieke mis meegemaakt? Inclusief wierook, 'heilig' water met een soort pleeborstel over de mensen sproeien, brood eten wat zogenaamd het lichaam van jezus is, wijn wat het bloed van de sukkelaar moet voorstellen en maar hopen dat die zombie weer eens terugkeert op aarde. Koekoek. Zorg maar gewoon dat je als ouder in gesprek blijft met je koters.

Rest In Privacy | 01-02-17 | 11:58

"De Maakbare Samenleving."

Xirdalan | 01-02-17 | 11:57

Hoeveel Turkse schoolkindertjes zijn er in dit land in het kader van de integratie al meegetroond naar een kerk?

bisbisbis | 01-02-17 | 11:56

@Glasgow Argus | 01-02-17 | 11:43

Er zijn landen met veel islamieten waar religie niet de staatsvorm (theocratie) is, ook landen waar veel moslims wonen.

Als een religie alle facetten van een samenleving bepaald is er sprake van een ideologie.

litebyte | 01-02-17 | 11:55

Ach onder het mom van "get to know your enemy" is het toch helemaal niet zo'n gek idee?

Quantum Suicide | 01-02-17 | 11:54

@MaxTheDragon | 01-02-17 | 11:46
Het grote probleem met moskee bezoek vind ik dat de moskees in grote mate twee gezichten blijken te hebben; 1 naar de westerse buitenwereld, en 1 gezicht naar de "gelovigen". Een moskee bezoeken wordt daarmee net zoiets als een scientology vestiging bezoeken en daar aanhoren hoe mooi en verheffend scientology is etc.

geenspam | 01-02-17 | 11:54

Zum Kotzen, geen religie op openbare scholen op straffe van sluiting, zijn ze nu helemaal gek geworden.

GerMonster | 01-02-17 | 11:53

Beste mensen,

Spreek vaak met Hongaren.
Hebben 300 jaar geleden de turkse overheersing mee gemaakt.
Dit van 1541 - 1699.
Zijn daar nog steeds niet zo positief over.
Als je doorvraagd komen er aparte verhalen boven.
Verdiep je daar maar een in wat daar toen gebeurd is.
Hoor de "correcte mensen" als zeggen: ja maar het is nu anders!
Ik vermoed stellig van niet:
Maar een volg wat niet wil luisteren zal het gaan voelen.

nr123456789 | 01-02-17 | 11:53

Religie is als een gesteven penis. Wat je daar mee doet hoort achter de eigen voordeur en het hoort ten aller tijden weggehouden te worden bij kinderen.

Badderbeest! | 01-02-17 | 11:52

Geloof maakt meer kapot dan een psychiater kan goedmaken.

ikkenieweten | 01-02-17 | 11:51

alle kiddos zouden ook verplicht moeten worden te bekijken hoe het er in het echt aan toe gaat, zo bijvoorbeeld:

www.youtube.com/watch?v=6iRcDI9Ocmg

geenspam | 01-02-17 | 11:51

Neutraal bezoeken van kerk, synagoge, moskee of hindoetempel met de schoolklas in het kader van maatschappijleer of wereldoriëntatie moet m.i. kunnen.
Het meedoen of nadoen van de ceremonie, zoals met je neus op het tapijt drukken, moet te allen tijde uitgesloten worden (tenij met NADRUKKELIJKE toestemming van de ouders)

R van Perzie | 01-02-17 | 11:50

-weggejorist-

Gräf&Stift | 01-02-17 | 11:49

Ging mijn kind naar een andere school waar ze niet naar zo een haathok hoeven te gaan wat een walgelijk iets.Die de haan is nog stommer dan ik al dacht.

flesje | 01-02-17 | 11:48

Niet roken. Niet drinken. Niet geloven. Tot je 18de. Afgesproken?
Doe mij dit maar!

Remzilla | 01-02-17 | 11:47

de vijfde colonne zoals pim fortuin het noemde is dus binnen. als die ouders dit toestaan is de ondergang flink ver gevorderd.

bekijket | 01-02-17 | 11:46

Op zich geen bezwaar tegen dat ze een moskee bezoeken. Op een openbare school leer je over alle religies wat en dat is al veel beter dan die religieuze indoctrinatiescholen die ons land rijk is.

Ik vind het wel te ver gaan dat ze daar moeten bidden, maar geen idee of dat gebeurt is. En als ze daar verteld wordt dat de islam vrede is, dan wordt ze een rad voor ogen gedraaid. Daar moet de school wel alert op zijn.

MaxTheDragon | 01-02-17 | 11:46

Het twijfelen aan een geloof is geen test van een hogere macht, het is de waarheid die probeert door te breken en mensen kan bevrijden.
Bizar om te zien dat geloof, door de islam, zo een prominente plaats inneemt in het dagelijks leven, belijden doe je in de kerk van jouw geloof, of achter je voordeur, maar een maatschappij ontwrichten om een geloof op te dringen, middeleeuws.............

hovawart | 01-02-17 | 11:46

Sorry Joris, kreeg weer een serverT-errorT...

eerstneukendanpraten | 01-02-17 | 11:45

Is dit nu witte vlucht? Lijkt me meer blanke onderwerping.

Rommelende Onderbuik | 01-02-17 | 11:45

-weggejorist-

eerstneukendanpraten | 01-02-17 | 11:45

*vinger omhoog doet* "Jantje, jij hebt een vraag!" "Meneer de Imam hoe kijkt u aan tegen de sexuele consumptie van het huwelijk van Mohammed en Aïsha toen zij twaalf jaar was?" "Pietje jij hebt ook een vraag" "Mijnheer, wat is jihad en hoe belangrijk is jihad binnen de islamitische ideologie?" "Mijnheer, wat is Taqqiya" "Mijnheer waarom hebben vrouwen hoofddoekjes om" "Mijnheer wat vindt u van homosexualiteit" "Mijnheer hoe kijkt u aan tegen de staat Israel, tegen Joden en tegen de Holocaust"

Ja. Het was een ontzettend inspirerende middag vol objectieve voorlichting over deze cultuur die zo aan belang en omvang toeneemt in ons tolerante land!

trip666 | 01-02-17 | 11:45

netniet | 01-02-17 | 11:43

Die.Zijn.Er.Niet. Ben 100% zeker...

eerstneukendanpraten | 01-02-17 | 11:45

'We' zijn in Nederland zo bezig om ons (kinderen) te beschermen voor nep nieuws en nep informatie... en wat ga je godverdomme met kinderen doen - naar een religieus instituut als een moskee.

Hoe haal je het godverdomme in je hoofd, we leven godverdomme in 2017, niet in 1517.

litebyte | 01-02-17 | 11:44

litebyte | 01-02-17 | 11:41
En hoeveel van de moslimlanden hebben een representatieve democratie, waarbinnen de rechten van minderheden zijn geborgd en worden beschermd?

Glasgow Argus | 01-02-17 | 11:43

Sluit ze uit die politiek correcten. Uit je familie, kennissenkring, vereniging, club, etc. Praat niet meer met die lui op je werk. Laat ze voelen dat ze alleen staan met hun PC-gelul.

ChatBot | 01-02-17 | 11:43

Beste Pritt/redactie, kan het jullie behagen dit artikel uit te bereiden met een update en voor één keertje vragen of er ook foto's beschikbaar zijn in den lande van een klassenuitje met inbegrip van moslimkinderen naar een synagoge ? Echt één foto maar.

netniet | 01-02-17 | 11:43

@Desmoulins | 01-02-17 | 11:22

De islam kan worden gezien als een ideologie, dat klopt. Wil niet zeggen dat elk land met veel islamisten deze ideologie ook voert. Maar er zijn een groot aantal die dit wel doen: pakistan, Saudi Arabia, Iran, Yemen of Sudan.

litebyte | 01-02-17 | 11:41

Haatimams mogen vrijelijk in ons land preken want dat is vrijheid van meningsuiting. Hogere rechters beslissen dat.
Als de moslims zo graag willen integreren waarom worden deze mensen dat zo gaarne uitgenodigd door onze nieuwe Nederlanders? Wat er in werkelijkheid gebeurt is, dat Nederlanders integreren in het verwerpelijke gedachtegoed van de Jodenhatende islam.
Er zijn zelfs Nederlanders die vinden dat de moslims de nieuwe Joden zijn! Nee, de oude Joden zijn de nieuwe Joden.
Zij doen geen mens kwaad maar worden allerwege verdreven uit verschillende Scandinavische landen. Het antisemitisme neemt in Europa hand over hand toe op een sluipende manier.

ALLESANDERSSHOW | 01-02-17 | 11:41

Gadverdamme. Ik moet de eerste moslimklas nog zien die een keer een kerk bezoeken. Integratie werkt vooral richting één kant.

DerFoehrer | 01-02-17 | 11:40

walgelijk.

Nuchternederland | 01-02-17 | 11:40

Elessir | 01-02-17 | 11:36
Verkrachtingen? Hoe komt u erbij, alleen maar uitlokking.

Glasgow Argus | 01-02-17 | 11:40

En zo veroveren de Moslims de Wereld.
Het is een sluipend kwaad.
Uiteraard zijn alleen de Linkse Partijen voorstander van deze gang van zaken.
Want Links is altijd Ambtenaar of Gepremieerd of Gesubsidieerd.
In het Bedrijfsleven kom je nooit Linkse mensen tegen.
Want daar moet je werken voor je geld.
En dat doen Linkse Mensen nooit.

waarzeggertje | 01-02-17 | 11:40

Respect is éénrichtingsverkeer.
En de daders en slachtoffers zijn bij voorbaat vastgesteld.

Kamervraag | 01-02-17 | 11:37

Doe nou eens niet steeds verbreden naar Religie en Geloof in het algemeen. Het probleem is de Islam.

Schmalz | 01-02-17 | 11:36

Zo vroeg mogelijk beginnen met leren redeneren en bewijzen en drogredenen onderscheppen, verlichtingsdenken. Een soort virusscanner inbouwen.
Maar helemaal eraan ontkomen doe je niet, als pubers zich met van alles en nog wat willen identificeren. En soms blijft dat als mensen ouder worden en dat wordt door marketing nog even lekker aangezwengeld. Dan is het hun voetbalclub, automerk, vlag, nationaliteit, leider whatever. Eigenlijk is de vereniging betekenisloos, maar je zit wel lekker in een groep. En die is altijd beter dan die andere groep. Omdat daarom.
Gewoon weer een
en.wikipedia.org/wiki/Granfalloon
"it is a group of people who affect a shared identity or purpose, but whose mutual association is actually meaningless"

kloopindeslootjijook | 01-02-17 | 11:36

@ Tirade | 01-02-17 | 11:22

"Want zo zeiden die gasten: 'moslims zijn verplicht bij de sex vrouwen ook te laten klaarkomen en niet alleen aan zichzelf te denken'."

Vandaar dat die verkrachtingen soms zo lang duren.

Elessir | 01-02-17 | 11:36

"Het was inspirerend"
Inspirerend tot wat? Bekeren? Moslim worden? Aanslagen plegen? Het westen haten?

Rest In Privacy | 01-02-17 | 11:35

Er kan op scholen niet meer over "gevoelige" onderwerpen gepraat worden, maar kinderen moeten van school wel naar de moskee. Dit geeft wel aan hoe ver de islam al tot in het onderwijs is doorgedrongen.

miss error | 01-02-17 | 11:35

Laten we zulk soort beelden na 15 maart nooit meer tegenkomen en de promotors en schuldigen (linkse faschisten)aan dit reeds jarenlange hersenspoelen van onschuldige mensen dan maar op Erdoganse wijze uit hun heilige huisjes halen en opsluiten wegens hoogverraad.

Koeienflat | 01-02-17 | 11:34

Ik krijg er een beetje overgeefsel van in mijn mond.
Kinderen thuishouden op zo'n dag!

Rest In Privacy | 01-02-17 | 11:34

Als ik met mijn (buitenlandse) Libanese en Servische collega praat, die hier ondertussen al weer een jaar of vijftien/twintig wonen dan is hun conclusie: Nederlanders zijn te bang om iets verkeerds te zeggen - bang om voor racist of xenofoob te worden uitgemaakt. Mijn van originel buitenlandse collega's uit genoemde landen snappen niet dat je zo makkelijk over je heen laat lopen als land. Toen ze hier naar toe kwamen en integratiecursussen deden en Sinterklaas moesten vieren, schrokken ze van hun Noord-Afrikaanse en anderszins medevluchtelingen, die weigerden om aan Sinterklaas mee te doen, want christelijk. Die vlucthelingen kunnen er zelf ook weinig aan doen vanwege beperkte ontwikkeling, maar vervolgens accepteren we andersom andere culturen wel door kinderen naar een moskee te sturen ter opvoeding. Daar zie je dus de perfecte integratie die blijkbaar wel van de autochtone bevolking moet komen, maar voor veel nieuwelingen geldt dit blijkbaar niet. Maar nogmaals, ik heb van genoeg buitenlandse collega's gehoord dat Nederlanders betrekkelijk een 'zwak' volk is wat betreft opkomen voor je eigen identiteit en cultuur. En de rest van de wereld weet dat maar al te goed.

Wybe Wabes Abbema | 01-02-17 | 11:32

Het enige dat je hoeft te weten van "wereldgodsdiensten" (inclusief de Linkse kerk) is dat er alleen maar ellende uit voort komt.

Zzzzooooffff | 01-02-17 | 11:31

Walgelijk inderdaad .... Schaar het maar onder verboden tot 18 jaar ... Eigenlijk voorgoed, maar dan schop je wel heel veel mensen in 1 keer tegen de schenen.

Ruben Koene | 01-02-17 | 11:31

Optiefen met je crap-islam.

Yamapama | 01-02-17 | 11:30

Vooringenomen, en slecht geïnformeerd.
Een andere conclusie kan ik niet trekken.
Wat is erop tegen om een excursie te regelen naar Ajax, de rechtbank, het stoommuseum, een Mmoskee, de St. Jan of Artis?

propper1000 | 01-02-17 | 11:30

Ik kan niet stoppen met vergelijken. Hoe in de jaren '70/'80 door de vele linkse onderwijzers werd omgegaan met het onderwerp religie. Dat was niet mis. Maar goed dat ging over de kerk, dus dan mag het. Want de kerk was een rechtse kliek.
*neutronenbommenstickers opzoeken doet*

atheïstisch stemvee | 01-02-17 | 11:30

Met lullo klaver kan dat wel eens vaste kost worden ,sluipend vergif die groen-slinks debacle op voeders hoed u voor uw kinderziel en vraag uitleg aan deze school.
Als het mijn kind was geweest dan was 10 sec laten mijn kroost van deze school af gehaald

witchmaster | 01-02-17 | 11:30

Het is toch best inspirerend voor die kinderen om te zien waar ze vooral niet in moeten gaan geloven.

Bertie Wooster | 01-02-17 | 11:29

Ja, ja kinders, wen er maar aan. Dit is de toekomst die jullie ouders, leerkrachten en opvoeders voor ogen hebben. Vijf maal daags bidden voor een pedofiele massamoordenaar, de vrouwen gesluierd over straat en voor iedereen een schotelantenne en wekelijks gratis kapsalon. Inspirerend toch?

First Contact | 01-02-17 | 11:29

15/3

pennestront | 01-02-17 | 11:27

Ik zou weigeren mijn kinderen te laten gaan. Dan maar een boete.

Randall3.0 | 01-02-17 | 11:27

Ziek dit. Hoe kan je je eigen kind blootstellen aan die poel van haat en achterlijkheid?

ChatBot | 01-02-17 | 11:27

Deze bezoeken moeten bij wet verboden worden. Net als islam zelf, overigens.

marcoplarco | 01-02-17 | 11:27

Twee onderwijstopics na elkaar, wat een puinhoop. Dat er na 15 maart maar iemand mag komen die een flinke bezem er door haalt.

solcama | 01-02-17 | 11:27

Het was inspirerend... totdat verteld werd dat ieders kop eraf vliegt als ze niet hetzelfde geloof gaan aanhangen. Zodra de sharia een feit is. En dat de meisjes in deze groep gedwongen worden te trouwen met een meneer van 43, inclusief de huwelijkse plichten. Is dat ook verteld? Inspirerend!

de Voorzittert | 01-02-17 | 11:26

Het is schandalig dat een school de kinderen naar een haathut brengen. In een moskee lezen ze geen donald duck boekjes hoor, de Quran en Hadith zijn DE boeken van de islam, dus alleen als je zwaar ziek in je domme kop bent, dan zou je een bezoek aan een moskee "inspirerend" vinden, want dan vind je dus het volgende ook "inspirerend", stelletje linkse idioten www.thereligionofpeace.com/pages/quran...

Wonderful-Life | 01-02-17 | 11:25

ODS (openbare dhimmi school) de Gekke haan

Burpppp(sorry) | 01-02-17 | 11:25

Dat het aantal aanmeldingen voor schooljaar 2017-2018 mag reduceren tot 0.

FnurkY | 01-02-17 | 11:25

Religion. Root of all evil.

Infidel66 | 01-02-17 | 11:23

Die Verlichting kan dus ook de prullenbak in. Mensen willen zich nog steeds folteren met eeuwen oude sprookjes, niets van geleerd.

Acar_ketimun | 01-02-17 | 11:22

Op mijn middelbare school destijds kwamen de turken nog zelf op bezoek. 2 jonge gasten van jaar of 25. Wij pubers van 14 jaar. Toen de vraag kwam of vrouwen misschien werden achtergesteld door de islam, werd dit ten stelligste ontkend. Want zo zeiden die gasten: 'moslims zijn verplicht bij de sex vrouwen ook te laten klaarkomen en niet alleen aan zichzelf te denken'. Achteraf kan ik hier wel om lachen. Op zich slim geframed.

Tirade | 01-02-17 | 11:22

Daarna een bezoekje aan de Bataclan of in december naar de kerstmarkt?

kapotte_stofzuiger | 01-02-17 | 11:22

"Inspirerend" is net zo' n abject stuk ambtenarenlingo als "verbindend" en betekent in echte mensentaal dat je je weer eens lekker laf ondergeschikt hebt gemaakt aan de eisen van een intolerante middeleeuwer.

Glasgow Argus | 01-02-17 | 11:22

Dit is nog erger...
Islam is immers geen religie; het is zoveel meer.

Desmoulins | 01-02-17 | 11:22

De moslimkindertjes zaten uiteraard die dag in de kerk?

Niet?!

JIP! | 01-02-17 | 11:21

Kon erger, in -uiteraard- Engeland (niet zo uiteraard zou ook Zweden kunnen zijn geweest daar sporen ze ook niet) moest een katholiek meisje haar spullen pakken omdat ze niet wilde meedoen met het bidden voor Allah. Links is heel erg vies, overal

Bokito ergo sum | 01-02-17 | 11:21

Ach, die kinderen worden gewoon gedegen op de toekomst voorbereid, inshallah.

drijflijk | 01-02-17 | 11:21

Islam is vrede. Tenzij je geen moslim bent, of homosexueel, of moslim van de verkeerde persuasie. Dan is islam full-on oorlog.

Koning Willy | 01-02-17 | 11:20

Walgelijk inderdaad! Nergens geld voor, nauwelijks nog voldoende onderwijskrachten, maar hier nog tijd voor vrijmaken. Schande!

Rest In Privacy | 01-02-17 | 11:20

Gekke de Haan.

Dostranamus | 01-02-17 | 11:20

Hear hear

PureWillekeur | 01-02-17 | 11:20

Ik mag toch GODVERDOMME hopen dat alle ouders van deze kinderen vooraf schriftelijk om toestemming is gevraagd voor deze achterlijke actie?!

R.B.Scott | 01-02-17 | 11:20

Walgelijk.

whetherthouwouldbe | 01-02-17 | 11:20

Walgelijk.

gatito | 01-02-17 | 11:19

Walgelijk

nee_toch? | 01-02-17 | 11:18

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl