Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Familie grensrechterkillers wil uw geld want zielig

topicdoodschoppe.pngHej kijk nou. El-Hasan Dardak, de alfawolf van de roedel voetbalmocro's die grensrechter Richard Nieuwenhuizen doodtrapte zit in de financiële shit, want hij kan de €60.000 schadevergoeding niet betalen. Arme, arme man. In plaats van dat de Marokkaanse gemeenschap een dergelijk sujet buiten de deur zet - als een gezonde gemeenschap zou je zo iemand met pek en veren door de straten jagen - begint de familie juist een inzamelingsactie om de boete voor 'm te betalen, want "er is hem veel onrecht aangedaan". Eh, nee. Hij heeft met zijn kids (feestend in de cel) en nog wat andere micromocro's een volwassen man doodgetrapt, dus hij verdient geen goh wat zielig hier heb je geld, maar uitsluiting en de rest van zijn leven aan de bedelstaf. Zonder een greintje gevoel voor schaamte schrijft de familie: 'Deze actieve voetbalvader, die jarenlang wekelijks vrijwillig op het voetbalveld stond, heeft slechts getracht om de boel te sussen en een einde te maken aan een akkefietje op het voetbalveld en dat is hem duur komen te staan. Als je ooit op het voetbalveld hebt gestaan, kun je je voorstellen hoe dit is gegaan. Dit had iedere vader kunnen overkomen.' Ja, een moord na een groepsaftuiging, dat is een akkefietje dat iedere vader had kunnen overkomen, tuurlijk. Tot aan de Hoge Raad wist men het zeker: deze man is een killer, maar volgens de gemeenschap is het een heel normale man. Goh, dat Riffijnse roedeldenken en dat totale gebrek aan berouw voor zelfs de grootste misdaden, is dat eigenlijk een beetje compatibel met een burgerlijke samenleving, of zullen we voor de grap eens wat anders proberen? De volwassen man trapte [slachtoffer] het meest op het hoofd." (bron) UPDATE: Bij dezen het feestboekberichtje. Helaas door een foutje in de techniek een beetje kleine lettertjes, maar als u goed kijkt dan ziet u dat Allah u zal belonen als u geld overmaakt voor deze gewetenloze plurk. UPDATE: Betere mirror bij tante Bel. UPDATE: Het tellertje loopt. topicsavages2.jpg

Reaguursels

Inloggen

Wanneer die arme familie Nieuwenhuizen deze crowdfunding verneemt uit de media met als reden dat de hoofdschopper onrecht zou zijn aangedaan??, hoe moeten zij zich dan in godsnaam voelen? Wanneer deze actie ook nog eens massaal wordt ondersteund door de Marokkaanse gemeenschap kunnen gevestigde politieke partijen van alles roepen om begrip, maar dat soort volk willen wij niet meer in Nederland. Fijn dat onze koning wil samenbinden, alsmede de politiek, maar uw bevolking wil in deze specifieke gevallen wèl segregatie. Mensen zonder emphatie voor nabestaanden van een doodgetrapt persoon horen niet thuis in Nederland of Europa. Zij moeten worden gedeporteerd naar het land van hun andere paspoort zonder recht op terugkeer.

Jan, Leiden | 29-12-16 | 00:42

Wanneer wordt Nederland weer normaal?

ParaPiet | 28-12-16 | 23:10

De door dit "akkefietje" getroffen familie Nieuwenhuizen zal zich weer rot geschrokken zijn van dit soort Islam beschaving.

Memek | 28-12-16 | 16:59

@laadstation | 28-12-16 | 16:20
Duidelijk géén verzonnen verhaal, gegevens zijn allang of verwijderd/verborgen gemaakt op Facebook. Kon ook niet anders, dit heeft namelijk niet alleen GeenStijl gehaald, maar ook het Parool, AD, etc. En media met noord-afrikanen blijft nu eenmaal een lastige combi.

Overigens wel bijzonder dat u reageert op een artikel wat al bijna ouder is dan een dag en waarvan (uiteraard) sommige zaken alweer aangepast zijn i.v.m. recente ontwikkelingen.

Maar volgens mij gaat het je meer om het feit dat je weer kunt laten zien dat er "hetzerige leugens" worden verspreid over deze arme, arme minderheid die zoveel onrecht wordt aangedaan door ons witmannen in Nederland.

Geloof me, waren het maar "hetzerige leugens", het is triest zat dat een dader met gemak het slachtofferrol op zich neemt en ongegeneerd gaat bedelen met de meest walgelijke leugens. 0% spijt, 0% empathisch vermogen en 0% schaamte. Wees er maar trots op......

Twansel75 | 28-12-16 | 16:46

Duidelijk een verzonnen verhaal. De gegevens zijn nergens op facebook te vinden. Zullen we eens ophouden met het recyclen van hetzerige leugens?

laadstation | 28-12-16 | 16:20

Wie is hier verbaasd over ?
Dat zou je niet moeten zijn.
Raadpleeg de Koran maar daar waar het het gaat over het doden/vermoorden van mensen.

Het doden van een nietgelovige door een Moslim hoeft niet altijd tot een bestraffing te leiden.
Er kunnen omstandigheden zijn die hem vrijwaren van bestraffing.
Het doden van een ongelovige of afvallige is zelfs verplicht, wanneer Allah of zijn profeet beledigd zouden zijn. Uiteraard kan zoiets dan niet bestraft worden. Integendeel, beloning voor deze daad kan hem ten deel vallen.

Vanuit de Moslim gedachte maakt het het dus een heel groot verschil of het slachtoffer een (mede)Moslim is of een ongelovige/afvallige.
Wat er met ongelovigen moet gebeuren wordt ook van jongsaf onderwezen in de Moskee. Achtjarige jongentjes kunnen U dit al goed vertellen.

In de dagelijkse practijk behoeft het vermoorden van ongelovigen niet radicaal te worden uitgevoerd. De Moslim gemeenschap is er nl. ook bij gebaat zich te kunnen ontwikkelen binnen andersoortige gemeenschappen. Dus enige terughouding is ook in eigenbelang.
In de landen waar de Islam overheerst echter, kan met meer strengheid de richtlijn van uit de Koran in de practijk worden toegepast.

Het bovenstaande leidt er toe dat wij hier in NL te maken hebben met de doding als gevolg van de scooterjongens (Arnhem) en het doodschoppen van de voetbalscheidsrechter.
De slachtoffers hierbij zijn nl. ongelovigen en dat maakt het verschil.

Het verschijnsel "Wie ben jij wel ...." (zie Tweede Kamer Kuzu, Blik op de Weg, Stop Politie)is ook gebaseerd op dezelfde Koran richtlijn. Ongelovigen zijn minderwaardig.
De onderlinge oorlogen en wandaden in het Midden Oosten worden verklaard omdat de een de ander beschouwt als een afvallige van de Ware Islam.

Hier in NL spreekt men met waardering over Achmed Aboutaleb en over Marcouch, beiden naar eigen zeggen belijdend Moslim,
Hoe serieus moeten wij dit achten ?
Het is nl. ook volgens de Koran toegestaan Taquilla te plegen (te veinzen of zelfs te liegen) mits dit in het (uiteindelijke) belang is van het Islam geloof.
Het achterwege blijven van enige serieuze kritiek uit de eigen Moslim gemeenschap op veel voorkomend 'ongewenst gedrag' is dus ook hierdoor volledig verklaarbaar.
Let wel: iedere Moslim moet wel oppassen niet voor een verrader of afvallige te worden aangezien.

De actie van de scheidsrechtermoordvader die zichzelf als het grootste slachtoffer opgevoert, is volkomen begrijpelijk en volgt rechtstreeks uit de Koran richtlijnen zoals die, ook hier in NL, worden onderwezen en onderhouden.
Dat deze 'steunactie' nog veel bijval Ontvangt, is enerzijds zorgelijk, maar niemand zou zich daarover moeten verbazen.

Pierus | 28-12-16 | 15:26

-weggejorist-

André2087 | 28-12-16 | 13:04

-weggejorist-

André2087 | 28-12-16 | 13:04

Waar kan ik storten? Oh wacht, het is voor de kopschopper. Ik hoop oprecht dat:
1] Dit een hoax is,
2] Die rekening helemaal de tyfus wordt geskimd,
3] De B-dienst achteraf nog even langs komt om de verschillende boxjes af te tikken!

automobilaterealist | 28-12-16 | 13:01

Hier wordt toch de religie van de vrede duidelijk in het verkeerde, maar eigenlijk goede daglicht gesteld.
Het wordt nu dus door hen zelf toegegeven dat het de religie van de wrede is.
Allah houdt van dodelijke marokkaanse kopschoppers.
De wil van Allah is dat hij beloont wordt en iedereen die geld stort om deze moordenaar te helpen.
Duielijker kun je het niet hebben.
Conclusie die je hier uit kan trekken.
Allah houdt van moordenaars ergo moslims houden van moordenaars.
En marokkanen zijn moslims en moeten beloond worden voor hun criminele uitspattingen,het liefst die met dodelijke afloop.
Oprotten uit Nederland als dit je manier van denken is.

klinkklaar | 28-12-16 | 12:56

Dus de familie van de zandbaklul die meende bij een juniorenwedstrijdje in het kutdorp waar hij zijn uitkering ontvangt wil centen hebben van de bevolking van datzelfde kutdorp omdat hij het met zijn klotezandbakhersens nodig vond een scheidsrechter die dat werk als amateur doet dood te schoppen?

Hoor eens, dat ze dat in zijn thuisland in die klotenzandbak met dat klotengeloof van ze normaal blijken te vinden zegt nog niet dat dat soortdat hier in een beschaafd land ook mag doen!

mallekater | 28-12-16 | 12:48

begint de familie juist een inzamelingsactie om de boete voor 'm te betalen, want "er is hem veel onrecht aangedaan".

De achtergrond is dat de salafistische geestelijken het onterecht vinden dat de cristelijken een moslim hebben veroordeeld. Er is dus volgens de religieuze waanzin veel onrecht aangedaan voor zijn criminele daden.
Vanuit de moskee is deze inzamelingsactie verordonneerd en wordt in deze gebedshuizen ook actief ondersteund.

protonplof | 28-12-16 | 12:38

Als ze deze "man" nou eens op de dam aan een paal binden kom ik hoogstpersoonlijk 200 euro aan 2 euro munten met een kattapult voor zn bek schieten. Mag hij gewoon houden...

WatZalIkErvanZeggen | 28-12-16 | 12:15

Walgelijk dit, je kan ze beter kwijt dan rijk zijn...

spoofzor | 28-12-16 | 11:46

Dat ze rondschooien kan ik me nog enigszins voorstellen, hoewel de rechter de boete ongetwijfeld naar draagkracht heeft opgelegd, zo zijn ze wel.
Maar dat ze de schanddaad ontkennen is onvergeeflijk.

Carmelita | 28-12-16 | 11:22

Zet 'm voor de keus: of betalen of met de hele familie paspoort inleveren en naar Marokko.

prutserstentop | 28-12-16 | 11:15

-weggejorist-

Minderongeregeld | 28-12-16 | 11:14

-weggejorist-

Minderongeregeld | 28-12-16 | 11:14

kan ik ook -1000 euro storten? De een stort omdat die het zielig vind, de ander pikt in om dat er niks zieligs aan is.

prutserstentop | 28-12-16 | 11:12

Ik vind dat wij allemaal moeten doneren: zo laten we zien dat wij goed geïntegreerd zijn in de mocro cultuur. Wij dienen ons namelijk aan te passen aan alle culturen, ook die van haatzaaien en doodschoppen. Hebben we zelf voor gestemd namelijk. Hier niet mee eens? 15 Maart is het tijd voor de ommekeer!
Stem voor een Nederlandser Nederland. PVV, VNL, Geen peil en Christenunie en SGP.

Sensemilla | 28-12-16 | 10:46

Wat heerlijk om nooit iets verkeerd te doen. Kutmufti's

NACademicus | 28-12-16 | 10:16

-weggejorist-

arlen | 28-12-16 | 10:09

Beetje het slachtoffer uithangen, een vies stuk stront is het.

LonelyWanker | 28-12-16 | 09:52

Je wordt beloond voor elke bijdrage in welke vorm dan ook.
Dus een bombrief mag ook?

protonplof | 28-12-16 | 09:33

Ik snap niet helemaal hoe je iemand kan doodschoppen en binnen een paar jaar weer kan faceboeken.. Zijn de gevangenissen afgeschaft ofzo?

dugo | 28-12-16 | 09:27

He maar ik begrijp het misschien verkeerd hoor. Die arme man is ten onrechte veroordeeld, wilde slechts een akkefietje sussen (iedereen die op een voetbalveld heft gestaan weet hoe dat gaat) en moet op de koop toe ook nog eens 60k ophoesten? Hoe zouden jullie je voelen dan. En nu minder cynisch: Eenieder met een dubbel paspoort, asielzoeker, kortom iemand die geen Nederlander is zou bij een gevangenisstraf hoger dan bijv 1 jaar, uitgezet moeten worden. Hoelang hij of zij hier ook verblijft. Weggejorist en opgerot!

Waakvlam | 28-12-16 | 08:47

Zouden Allah of Mohammed (swtf) geld overmaken?

batvoca2 | 28-12-16 | 08:22

Allah zal je belonen als je een veroordeelde moordenaar helpt onder zijn straf uit te komen.

Dit zijn geen incidenten, dit is een ons vijandige etnische groep die haar geloof hoger acht dan de wetten van ons land, met individuen die niet-moslims vermoorden als het hun zo uitkomt, het vervolgens bagatelliseren tot een 'akkefietje' en het ook nog even rechtvaardigen met teksten uit hun eigen versie van Mein Kampf.

Zet. Ze. Uit.

Professor Superhirn | 28-12-16 | 02:59

@Graaf van Egmont: U praat peop. Die 60 mille is helemaal niet "voorgeschoten".

Leesvoer voor u:
https://www.cjib.nl/Onderwerpen/Schadevergoedingsmaatregel/Voorschotregeling/index.aspx

Kameroudste | 28-12-16 | 01:33

@henk7492 | 28-12-16 | 00:11
Ik denk dat de nabestaanden die 60.000 helemaal niet zonodig hoeven te zien. Wat ze wellicht wél prettig zouden vinden, is als die kutmocro (want dit is er ééntje dus dan mag je hem zo noemen) compleet kaalgeplukt en berooid straks ergens in een bushokje ligt te maffen.
Ik zou dat zelf erg op prijs stellen namelijk. En ik projecteer wel eens wat,

Kameroudste | 28-12-16 | 01:32

'In plaats van dat de Marokkaanse gemeenschap een dergelijk sujet buiten de deur zet - als een gezonde gemeenschap zou je zo iemand met pek en veren door de straten jagen - begint de familie juist een inzamelingsactie om de boete voor 'm te betalen, want "er is hem veel onrecht aangedaan".'

We zullen zien. Misschien is er vrijwel niemand die doneert. Misschien wordt er vanuit die gemeenschap wel heel veel gedoneerd aan de nabestaanden van het slachtoffer (voor de PvdA-ers onder de lezers: het slachtoffer is de onbezoldigde scheidsrechter - niet de doodschopper).

We zullen zien..... En een enkeling zal niet vergeten.

Boeser_Onkel | 28-12-16 | 01:06

Als er juweliers worden overvallen en de juwelier schiet ze dood dan gaan ze ook jankie doen wauw, ja dit is echt sick. Crowdfund je straf bij elkaar. Het lijken wel gewelddadige kakkers

rattenvanger XL | 28-12-16 | 01:04

-weggejorist-

Sunir | 28-12-16 | 00:48

Als hiermee die 60k wordt opgehoest door de Marokkaanse gemeenschap vind ik dat prima. Nemen ze collectieve verantwoording voor hun wandaden.

Sunir | 28-12-16 | 00:48

Ik zou heel graag een bijdrage willen doen aan de toekomst van deze, zo slecht behandelde lieve man - een lijkkist.

prime suspect | 28-12-16 | 00:42

60.000 wordt wettelijk geregeld voorgeschoten door de overheid. Omdat men niet wil dat de nabestaanden na al het leed wat hen is aangedaan, niet zelf ook nog eens achter hu eigen geld aan moeten. Met alle gevolgen (bedreigingen) van dien.
De overheid haalt vervolgens het geld bij de dader op. Middels loonbeslag, korting uitkering of beslaglegging door een deurwaarder.
De overheid kennende gaan die de volle 60.000 euro binnen harken, al moet het 15 jaar duren.

Graaf van Egmont | 28-12-16 | 00:13

Ehhh?!? Volgens mij begrijpen jullie niet dat zonder deze actie de nabestaanden dus voorgoed naar hun € 60.000 kunnen fluiten... En met deze reclame op G.S. is dat nu binnen 24 uur bij elkaar. Prima zaak toch?
Anders zit die knakker nog een jaar vast -op onze kosten- en vervalt daarmee de schadevergoeding.

henk7492 | 28-12-16 | 00:11

Tsja stel je eens voor, hoe ironisch zou dat zijn... een prent van -60.000€ aan je jalabba omdat je in de veronderstelling was dat het doodschoppen van een kaaskop kafir je een schouderklopje zou opleveren en geen straf. Dat zou heel erg zuur zijn voor die knul (Pechtolds koosnaampje) en ook de gelddonatie verklaren voor de steun aan terreur.

manneslang | 27-12-16 | 23:55

Wat heb ik toch een tyfushekel aan deze gasten.

Astroturfer | 27-12-16 | 23:52

€60.000,- Er zijn studenten met meer studieschuld na 4 a 5 jaar studeren. Dat heeft Spong weer mooi geregeld voor deze El-Hasan Dardak. Het rechtssysteem geeft kennelijk evenveel straf aan een killermocro dan de regering aan een student.

Usuc | 27-12-16 | 23:24

Het consequent foute keuzes maken van mensen met een moslim achtergrond is wel iets om zorgen over te maken. Het moreel besef hebben van een ebolavirus is geen prettig uithangborden voor deze mensen.

dat slachtoffer denken gaat nog heel groot worden.

jezusisonzin | 27-12-16 | 23:19

3500,- al!? Wat een ziek volk is het toch. Walgelijk. Het geloof van ze en waar ze vandaan komen. Bah.

GS410 | 27-12-16 | 23:16

"We vertrouwen op allah"
.
Nou doe dat dan en hou op met bedelen.
.
Ga maar in een hoekje staan je vreselijke schamen.

Nikstc | 27-12-16 | 23:12

Heel simpel: Stem PVV. En laten we hopen dat velen dat zullen doen!

kommabijmebinnen | 27-12-16 | 23:03

Mevrouw Shabu heeft daar ook zo haar ideeën over.

Ik durf niet te vragen. Vorige keer toen ik iets over Volkert van der Graaf vroeg, heb ik twee weken tussen onze geiten geslapen.

Deze laat ik even gaan. InShabu

Abu Shabu Shabu | 27-12-16 | 22:53

-weggejorist-

Stoker | 27-12-16 | 22:48

Wat een debiel laag bedrag ook. Daar kan de familie 1 of misschien 2 jaar van leven. Om nog maar te zwijgen van het menselijk leed.
Als ik ga bergklimmen heb ik voor nog geen 100EUR per jaar een verzekering waarbij mijn familie 3 maal zoveel vangt als ik doodval.

pandalicious | 27-12-16 | 22:43

e.e.a. zal wel weer volgens het "goede" morele compas "gerelativeerd" en "geduid" worden door de Vara, Nrc, PvdA, GroenLinks, Pauw en DWDD.

krelus | 27-12-16 | 22:40

Tsja, een akkefietje... Ik zie de toekomstige krantenkoppen al: "Akkefietje in Buitenveldert: Joods gezin in woning vermoord." Akkefietjes werken natuurlijk wel twee kanten op: "NL-se man slaat Marokkaans jongetje (9) dood met knuppel: Akkefietje in Bos en Lommer."

Rhenium | 27-12-16 | 22:36

Tja, ik had hier een hele verhandeling over de oorzaken van het zieke gedrag van deze cultuurverrijkers willen schrijven, maar het is verstandiger van niet. Omdat we sinds een aantal weken in een politiek-correcte dictatuur leven, kan men alleen nog maar geduldig wachten op de volgende verkiezingen en het hokje naast G. Wilders aankruisen.

Brou Is Back | 27-12-16 | 22:33

het is een ras geen marok (formulieren pakken doet )

witchmaster | 27-12-16 | 22:31

Minder oema, minder slachtofferschap, minder inteelt, minder haatboek.
Meer terugkeer.

Jan Dribbel | 27-12-16 | 22:30

Krijg de tyfes,ga dobberen ofzo.

westcoast | 27-12-16 | 22:30

Stop met boos zijn/worden/blijven en stem PVV in maart. Daarna mag van mij de schoonmaak beginnen op democratische wijze. Of niet, fuck it.

funkyd | 27-12-16 | 22:25

Oh, ik zie dat ik met mijn eieren na Pasen kom. Velen zijn mij gelukkig al voorgegaan.

Frans Bierings | 27-12-16 | 22:21

Ik ga ervan uit dat de belastingdienst ook haar deel van deze crowdfunding zal opeisen. Of is Wiebes ook van de zieligheidsindustrie?

Frans Bierings | 27-12-16 | 22:20

De burgemeester stelt voor om de man dit te betalen als bijzondere bijstand. De schaamte is al genoeg straf. Hij wenst de OZB te verhogen voor alle woningeigenaren om het gat in het budget te dichten. En hij voelde zich weer ver verheven boven het woedende volk dat het genetisch degeneraat uitkotst.

npo | 27-12-16 | 22:18

-weggejorist-

Kralle | 27-12-16 | 22:17

Zelfreflectie werkt alleen bij beschaafde mensen

sarcastro | 27-12-16 | 22:05

Iedereen verdient een 2e kans.
@Mark_D_NL | 27-12-16 | 21:25

Inderdaad, maar een tweede kans heeft pas zin als de dader inziet dat hij verkeerd heeft geacteerd en vanaf nu beterschap belooft. Nergens maak ik op dat de dader ook maar enigszins spijt heeft, toen niet (want anders niet in hoger beroep) en nu niet.

Wat betreft je opmerking dat hij belangrijk is voor zijn familie: ongetwijfeld, maar hij is nu niet bepaald een rolmodel vader waarvan je mag verwachten dat hij zijn kroost dermate op zal voeden dat ze een daadwerkelijke bijdrage gaan leveren aan deze maatschappij, eerder zullen ze in de voetsporen van papa treden en laten we hopen dat die niet de ambacht van het oud-Marokkaans kopschoppen van papa overnemen maar het gaan beperken tot wat onschuldig steuntrekken.

Dat die familie sowieso al niet meer te redden is, blijkt wel uit het feit dat deze hele bedelactie met de daarbij behorende leugens over de rol van de v/d-ader, geïnitieerd is door de familie zelf.

Twansel75 | 27-12-16 | 21:47

Ik wil best doneren maar dan wil ik wel al die maagden van allah die hij uitdeelt aan terroristen als ze zijn richting gaan. Voor minder doe ik het niet.

Dinand | 27-12-16 | 21:41

Tja Berbaar ( ik heb ze via de rechter tot de bedelstaf gebracht ) ik was het eerst redelijk met je eens, maar Titaantje maakt gehakt van je. J

ristretto | 27-12-16 | 21:34

deeplink.rechtspraak.nl/uitspraak?id=E...
jure.nl/ECLI:NL:GHARL:2013:9740

Overigens zijn dit de links naar de uitspraken in eerste aanleg en in hoger beroep. Het geeft een goed idee wat het aandeel van meneer is in deze zaak. Nadat de grensrechter al was aangevallen en tegen hoofd en lichaam was getrapt, lukte het hem om weg te rennen. Daarna werd hij opnieuw getackled waarna deze volwassen hulptrainer het nodig vond het voortouw te nemen om het slachtoffer nogmaals kop te schoppen.

NB. In eerste aanleg was slechts 5000 euro schadevergoeding toegekend. In hoger beroep is het hogere bedrag vastgesteld, wat de nabestaanden in ieder geval een gang naar de civiele rechtbank heeft bespaard.

dommejongenspatrick | 27-12-16 | 21:28

@Maria.1 | 27-12-16 | 21:07
Haha beste Maria.1 hebben we dat op de valreep toch nog gered in 2016.
Fijne jaarwisseling en ik zie er naar uit het in 2017 weer grondig oneens te zijn ;)

Berbaar | 27-12-16 | 21:27

Iedereen verdient een 2e kans. Ook deze man. En voor zijn familie is hij belangrijk. En dat is best logisch.
--
De Families zijn al genoeg gestraft. Met boos blijven haal je het slachtoffer niet terug. De dader kan je dus beter weer op weg helpen, anders dan kost hij de Nederlandse belasting betaler alleen maar meer de komende jaren.
--
En ook zijn familie beperk je in hun kansen op een betere toekomst. Die torsen ook maar die gekkigheid van hun vader mee. Kunnen er niets aan doen, maar staan wel geweldig onder druk door de financiële situatie en alle media aandacht.

Mark_D_NL | 27-12-16 | 21:25

-weggejorist-

birdie_num_num | 27-12-16 | 21:23

Maria.1 | 27-12-16 | 21:04

Ik snap uw reactie niet helemaal. Het lijkt mij toch vrij duidelijk dat ik het met u eens ben.

eigen-mening | 27-12-16 | 21:21

Nou Serious Request hoeft niet verder te zoeken naar een goed doel voor 2017. Red de grensrechterkillerfamilie.

dommejongenspatrick | 27-12-16 | 21:20

Wat mij opvalt, is dat de Marokkaanse gemeenschap alles wat met de overheid te maken heeft "corrupt" noemt, maar naïef genoeg is om wél geld over te maken naar een willekeurige die wat roept op het internet. (Zou het te maken hebben met de plicht tot een goede daad in de Islam? Gaat het hier over misbruik maken van gevoelens?)

Bij deze verzoek ik de Marokkaanse gemeenschap om op te houden met dit soort onzin, want behalve voor jullie zelf verpesten jullie het ook voor anderen.

Mvg

LilaKamila | 27-12-16 | 21:18

-weggejorist-

Fish63 | 27-12-16 | 21:10

@Berbaar | 27-12-16 | 19:59
Nou moe Berbaar; ik ben het zo waar een keer met je eens!

Maria.1 | 27-12-16 | 21:07

@eigen-mening | 27-12-16 | 20:18
Ik vind het veel erger dat de familie van het slachtoffer lijdt.

Maria.1 | 27-12-16 | 21:04

dit zijn toch allemaal lieve gematigde moslims shaa allah?

ach het is maar een christenhond die is vermoord shaa allah. geef die arme jongen geld shaa allah sallahmalajkoen allahhakbar ROT OP

Ir. Wilhelmus | 27-12-16 | 20:58

Geert hier niet reageren zal je namelijk zwaar worden aangerekend.

petie68 | 27-12-16 | 20:57

Zijn Barbaar en Titaantje al getrouwd?

Mesmer | 27-12-16 | 20:55

@botbot | 27-12-16 | 20:50
Mesmer heeft het hier vermoedelijk over de crowdfund. Dit zijn gewoon inkomsten en als het naar de rekening van de dader overgeboekt moet worden, is het een schenking.

GOEM | 27-12-16 | 20:54

'Welke uitgaven kunt u verwachten'... nou...

Maar verder zul je zien dat dit pus des zwerende varkensanus gewoon genoeg geld krijgt uit de mocroïaanse gemeenschap en vervolgens de Staat aanklaagt, want zielige voetbalvader, en vervolgens artikel 1 gaat stemmen. Dit alles is natuurlijk onze schuld, wij hadden een zondebok nodig.

Gezwelgje | 27-12-16 | 20:52

koter | 27-12-16 | 19:57
Heerlijk die nederlandse nuance. Gelukkig was het jou vader niet toch?

zonder_moeite | 27-12-16 | 20:51

Mesmer | 27-12-16 | 20:43
Het zal nooit een schenking worden de overheid schiet voor omdat dit wettelijk geregeld is.
Het is aan het JIL om het bedrag terug te vorderen.

botbot | 27-12-16 | 20:50

Als die rekening niet van die dader is dan zal het een schenking worden. Vindt de belastingdienst leuk.

Mesmer | 27-12-16 | 20:43

Van de positieve kant bekeken krijgt het slachtoffer op deze manier wel zijn geld.
Met beslaglegging zal het maar een klein bedragje wezen.
Aan de andere kant zou ik nooit doneren aan een persoon die zomaar iemand doodtrapt.Dat zegt toch wel wat over een bepaalde mentaliteit.Mocht de persoon in gebreke blijven om te betalen ,dan dokt slachtofferhulp het bedrag en dat komt wel van onze belastingcentjes.

Lilia2 | 27-12-16 | 20:42

jaap932057795966 | 27-12-16 | 20:38

Mohammed was een gewetenloze pedofiele roofmoordenaar. Wat denkt u zelf?

eigen-mening | 27-12-16 | 20:40

Ik wil best bijdragen onder voorwaarde dat dit volk metvdebgehele familie terugrot naar marokko en nooit meer een voet in Nederland zet.

Keerf II | 27-12-16 | 20:39

Wat vindt Mohammed van het in koele bloede doodtrappen van een mens wel een ongelovige dat wel weer. Maar wat vindt die mohammed daarc
van?

jaap932057795966 | 27-12-16 | 20:38

Die kut marokkanen weten het altijd op een of andere manier zo te brengen dat juist zij de slachtoffers zijn. Misselijk, misselijk wanstaltig volk dat het is. Ik hoop dat hij financieel helemaal naar de klote gaat.

Amazing_Mark | 27-12-16 | 20:37

Nee lieve schat, lees even @Berbaar 19:26. Schadevergoeding, zie ook mijn tweede vraag.
Ashtrey | 27-12-16 | 19:30

Laat we er gemakshalve vanuit gaan dat deze 60 ruggen geen arbitrair bedrag is... vanwaar dan de verontwaardiging over de oproep van de dochter?

koter | 27-12-16 | 20:34

Dit is voor Allah zelf toch ook behoorlijk gênant?

Dr.Dushkind | 27-12-16 | 20:34

Als alle werkeloze Marokkanen slechts 1 euro van hun uitkering doneren dan is het bedrag gewoon een lachertje.

blauwe zander | 27-12-16 | 20:32

GOEM | 27-12-16 | 20:23

Marokko valt onder het oriënt i.e. Oosten. Nederland onder het occident (Westen). Dat is wat ik ermee bedoel. Heeft niks me hard werken te maken... Griekenland valt ook onder de 'het Westen'.

koter | 27-12-16 | 20:29

"ik stel dat vaders binnen bepaalde culturen zeer belangrijke en essentiële functies bekleden"
koter | 27-12-16 | 20:19

Die verantwoordelijkheid had hij moeten inzien voordat hij iemand dood trapte.
Rijst bij u de vraag geeneens op of zo'n man met een dergelijke inborst bekwaam is om kinderen op te voeden?
Bij terugkomst lijkt mij het uit huis plaatsen van de kinderen zeer gewenst.

botbot | 27-12-16 | 20:29

Berbaar | 27-12-16 | 19:45
Lieverd, het gaat bij serieuze misdrijven om een max bedrag van 35.000 (en inderdaad bij mindere vergrijpen om max 5000) dat wordt voorgeschoten. En het is geen regeling ten behoeve van de dader, maar juist tbv de slachtoffers. Subtiel verschilletje.
Dus de nabestaanden zouden in dit geval van de overheid 35000 euro voorgeschoten krijgen, waarbij de dader dan 25000 aan de nabestaanden dient te betalen en 35000 aan de overheid (terugbetaalt).
U vindt dit allemaal blijkbaar zeer onrechtvaardig en ziet slachtoffers/nabestaanden liever eindeloos op hun geld wachten?
Want in alle redelijkheid zie ik zo'n berber geen 60.000 euro binnen 8 maanden ophoesten. En dat zou dus dikke vette pech voor de nabestaanden betekenen.
En dus, in het licht van de slachtoffers/nabestaanden, lijkt het mij meer dan prima dat de overheid een (groot) deel voorschiet.
En dus, al met al, buiten al uw overbodige gescheld en ad-hominems, zie ik uw punt van bezwaar gewoon niet.

Sterker nog, het risico dat de veroordeelde niet kan terugbetalen aan de staat lijkt door u belangrijker te worden gevonden dan de rechtvaardigheid voor het slachtoffer/nabestaande. Want zodra het over wanbetaling gaat, gaat solidariteit met het slachtoffer bij u meteen het raam uit en loopt u alleen maar te reutelen over uw belastingcentjes.
Uw verontwaardiging is enkel gestoeld op financieel egoïsme. Kortom: het gaat alleen maar over u.
En wat mij vaak opvalt bij dit soort verontwaardiging is dat het vaak geuit wordt door mensen die zelf he-le-maal niks bijdragen aan de maatschappij en zeker niet financieel, maar juist kansloze netto-ontvangers zijn. De rancuneuze vooruitgangsverliezers. De mensen die vrezen iets tekort te komen, die concurrentie aan de trog vrezen.

Titaantje | 27-12-16 | 20:28

@koter | 27-12-16 | 20:19 Binnen niet-Westerse gezinnen, en dat begint al bij de grens tussen Midden- en Zuid-Frankrijk en vervolgens zuidelijk, is het narcisme percentage onder zonen, met name oudste zonen, significant hoger dan in de Benelux. Des te niet-Westelijker, des te erger. Plaats de zoon op een voetstuk, zie wat voor relatie die later krijgt binnen zijn gezin. Autoritair, machtsgeil, onderdrukkend, misbruikend, sociopatisch... en dat met een gezonde dosis inteelt leidt tot hele verneukte bovenkamers. Ergens 500 km onder Marokko daalt het weer.

Handsomeboy | 27-12-16 | 20:27

Hmm, keuzes keuzes. Gireer ik direct onder mijn eigen naam, of laat ik het via het belasting/uitkering systeem lopen?

Sjors W. | 27-12-16 | 20:26

@koter | 27-12-16 | 19:57

Oosterse culturen bestaan vaak uit hardwerkende mensen waar je weinig tot geen problemen mee hebt. Maarja, dit bericht gaat helemaal niet over Aziaten, dus waarom u die mensen er bij betrekt ontgaat mij.
Bij volk uit de woestijn en dan met name de aanhangers van de ideologie van de vrede, heeft de vader vaak de jurk aan, doet niet aan opvoeden en zit in het theehuis met een uitkering. Niet zo onmisbaar als u stelt dus.

GOEM | 27-12-16 | 20:23

koter | 27-12-16 | 19:57

Het is nu toch wel bijzonder duidelijk dat u niet helemaal goed bij uw hoofd bent.

eigen-mening | 27-12-16 | 20:22

De minachting van alles, dat is gewoon stuitend en onbegrijpelijk.

ikdenkwat | 27-12-16 | 20:22

lees net dat er al 10.000 bij-op is gekomen, als aanmaning, dat er voor 14 januari 2017 moet worden betaald, dat er anders beslag gaat worden gelegd op zijn inboedel + deurwaarders erbij etc.... ach gossie

Handsomeboy | 27-12-16 | 20:21

-weggejorist-

koter | 27-12-16 | 20:19

koter | 27-12-16 | 19:27

Meneer heeft om een bullshitreden besloten dat het zinvol was om iemand kapot te schoppen met de dood tot gevolg. Ik vind de straf eigenlijk te laag. Dat zijn familie er onder kan lijden is ZIJN fout. Dat had hij van te voren moeten bedenken.

Daarbij bestaat er ook zoiets als schuldsanering waar hij uiteindelijk ongetwijfeld recht op heeft. Ik heb 0 meedelijden met deze man.

eigen-mening | 27-12-16 | 20:18

-weggejorist-

jan den hollander | 27-12-16 | 20:17

Snap niet echt waarom hier aandacht aan gegeven wordt.Jammer!

Conqueror2 | 27-12-16 | 20:17

Kan hier geen wet komen dat de hele teringfamilie het land uit wordt gezet bij het plegen van dit soort akkefietjes. Werk voor GeenPeil!

poisonivy | 27-12-16 | 20:16

m.telegraaf.nl/article/27318578/leidse...

Of deze. Het gore lef. Van vader, die vindt dat NL meer had moeten doen om deze gast, die ging om uit diepgewortelde overtuiging koppen te snellen en mensen in brand te steken, uit Syrië te halen. Of de klootzak zelf, die zich rot lacht om het Steurdiaanse welkom dat hem wacht. Waarom mag zo'n vent überhaupt NL weer in?

metzonderzijwieltjes | 27-12-16 | 20:11

koter | 27-12-16 | 19:57
Walgelijke reactie, u durft! Een Marokkaanse vader is waardevoller dan een Nederlandse vader?? Veel schofteriger kan het niet!
Behoort u ook tot de 'oosterse' cultuur waar het hierover gaat?
appelvink | 27-12-16 | 20:06

Hier sluit ik mij volledig bij aan! Die "oosterse" cultuur mag wat mij betreft met veren en pek terug naar de shitholes waar deze thuishoort.

Lucioperca | 27-12-16 | 20:10

Die 60.000 komt uit onze zak mensen, de hard betaalde belastingzak, waar de 20e elke uitkeringstrekker voor in de rij staat bij de pin. en waarvan ze nou een tientje overmaken naar die potentiële treitervlogster. Bloed koken doet.

Handsomeboy | 27-12-16 | 20:09

@Handsomeboy | 27-12-16 | 20:05
Oh het was humor om te lachen?
Epic fail en ook Joris vond het geen toppertje blijkt.

Berbaar | 27-12-16 | 20:08

Hopenlijk leest de belastingdienst ook lekker mee. zal toch eerst belasting af moeten, laats staan dat er misschien nog geschenkbelasting vanaf moet.

Hadena | 27-12-16 | 20:06

koter | 27-12-16 | 19:57
Walgelijke reactie, u durft! Een Marokkaanse vader is waardevoller dan een Nederlandse vader?? Veel schofteriger kan het niet!

Behoort u ook tot de 'oosterse' cultuur waar het hierover gaat?

appelvink | 27-12-16 | 20:06

@De echte Stolwijker | 27-12-16 | 19:47
Moet U vooral zelf weten, ik beoordeel mensen niet als groep op kleur, afkomst, religie etc.. maar op hun individuele daden.
En ja dat IBAN gedoe is strafbaar en idioot maar het debieltje heeft inmiddels een joris.
Case closed!

Berbaar | 27-12-16 | 20:05

@Berbaar | 27-12-16 | 19:41 Aij.... strafbaar... gelukkig deed ik het niet echt dan.

Handsomeboy | 27-12-16 | 20:05

Leest het uwv/belastingdienst ook even mee? Deze crowdfund valt gewoon onder inkomsten.

GOEM | 27-12-16 | 20:05

XaleX_2 | 27-12-16 | 19:05

Het zijn ook helemaal geen Nederlanders, dat ze een paspoort hebben met iets van NL erop maakt iemand totaal geen Nederlander. Sowieso HOUDEN die lui niet van Nederland en haten ze nog eerder alles hier en is Maroc en Turkie de best. In mindere mate geld dit voor Surinamers ook, zijn hier geboren en getogen maar lopen nog steeds te kwijlen op "SU". En als het over Nederland gaat is het al vrij snel zeiken en kritiek leveren (slavernij, racisme, zwarte piet, white privilege). Neen, die lui zijn voor mij GEEN Nederlanders, hoe hard KuTzu ook roept dat zij echte Nederlanders zijn... een echte Nederlander houd van zijn taal, cultuur, geschiedenis, etniciteit en medelanders.

Copycrauw | 27-12-16 | 20:03

koter | 27-12-16 | 19:19
De rechter legt een straf op, velen net als ik vinden het veel te laag maar we moeten ons er bij neerleggen.
U vind u dat de geldboete redelijkerwijs niet opgelegd had mogen worden en dat kan ik mij wel indenken maar nu komt het twistpunt.
U gaat er vanuit dat deze man voor zijn leven getekend is omdat hij dit niet op kan hoesten, nu de weduwe is ook voor haar leven getekend wellicht is zij haar partnerinkomen kwijt en gaat zij ook richting de bedelstaf omdat zij haar man moet missen.
Dus kijk ook eens na de nabestaande die hun geliefde moeten missen voor het leven getekend zijn door rouw en verdriet alvorens de dader in een slachtoffer rol te plaatsen.

botbot | 27-12-16 | 20:01

Wat een eng ziek Nederland is het op dit moment, het lijkt facebook wel...

Arknow | 27-12-16 | 20:01

@koter | 27-12-16 | 19:46
Nee lieffie, die meneer heeft de nabestaanden materiële en immateriële schade berokkend.
De rechters hebben hun onderbouwing beoordeeld en vinden 60K billijk.
Dat is geen extra straf maar compensatie.
Het zou toch van de gekke zijn dat je als pauper zonder schadevergoeding wegkomt terwijl iemand die wel wat vermogen heeft moet betalen?

Berbaar | 27-12-16 | 19:59

Dit lijkt me eerder een zaak voor Monsanto.

Nehemia | 27-12-16 | 19:57

-weggejorist-

koter | 27-12-16 | 19:57

Kan er geen 6.000.000 van gemaakt worden voor de na bestaanden?

Duck Twacy | 27-12-16 | 19:53

Ik heb inmiddels een punt gevonden waarin ik het met Erdogan eens ben. De doodstraf mag van mij weer ingevoerd worden.

marcoplarco | 27-12-16 | 19:52

@koter | 27-12-16 | 19:42
Dat is dus aan de rechters ter overweging en die hebben onherroepelijk zo besloten.
Als meneer niet kan betalen dan is dat aan het CJIB om uit te vinden maar als je door een dergelijk geweldsmisdrijf iemand om het leven brengt dan is het niet meer dan redelijk dat je schadevergoeding betaalt.
Hoeveel? Daar hebben we rechters voor.
Van inkomensafhankelijke straffen of schadevergoedingen ben ik (uit eigenbelang) niet echt fan.

Berbaar | 27-12-16 | 19:51

Trekbeest | 27-12-16 | 19:30

Wat is er immoreel aan en meisje/vrouw die financiële hulp vraagt van haar gemeenschap mbt tot een rekening die zij/haar familie onmogelijk kan betalen? Dit moet je me echt even uitleggen want ik zie het werkelijk niet.

koter | 27-12-16 | 19:51

Berbaar | 27-12-16 | 19:41
Omdat dit het gebruikelijke roedelgedrag is van de dochter en de rest van de marokkaanse clan.
Zie ook de tegel van Trekbeest op 19.30. Ik ben inmiddels zo ver dat ik geen onderscheid meer maak tussen verschillende marokkanen. Voor mij is het één clan, één roedel.
Echter beter niet doen, dat misbruik van Iban.

De echte Stolwijker | 27-12-16 | 19:47

@Albert5000 | 27-12-16 | 17:47

Zoek maar eens op ASP (DSM-V). Ontstaat vaak in de vroege jeugd. Ooit las ik een comment van iemand die op de Eerste Hulp werkte en tot de conclusie was gekomen dat... ho.... het OM leest mee.

DebraCadabra | 27-12-16 | 19:47

Kan hij niet gaan werken dan voor zijn geld? Oh wacht... hij wordt zeker gediscrimineerd door de werkgevers. Die stonden niet te springen om zo'n werknemert.

24^7 | 27-12-16 | 19:47

@koter | 27-12-16 | 19:42
Nou zielig hoor; ik zal zo even een flink bedrag overmaken. O wacht; hij kan ook een jaar gaan zitten. Zijn ze nou helemaal van de ratten besnuffeld; iemands leven afnemen en dan een geldinzamelingsactie houden voor de dader.

Maria.1 | 27-12-16 | 19:47

Nogmaals het is geen boete maar schadevergoeding voor de nabestaanden.
Lees nu eens en probeer het ook te begrijpen.
Berbaar | 27-12-16 | 19:29

Hoe je het wil noemen is om het even. Feit blijft dat hij, op een gevangenisstraf van x jaren, een rekening krijgt gepresenteerd die hij onmogelijk kan betalen.

koter | 27-12-16 | 19:46

Nog niet zo lang geleden was ik links&genuanceerd.
Vraag me af wat me mankeerde.

Parafernalio | 27-12-16 | 19:45

-weggejorist-

R0BB3RT | 27-12-16 | 19:44

-weggejorist-

R0BB3RT | 27-12-16 | 19:44

Berbaar | 27-12-16 | 19:26

Een begrafenis kost echt geen 60.000 euro. En hij had volgens mij ook niet een super goedbetaalde baan (Een actualiteitenrubriek is eens bij zijn vrouw langs geweest en het huis was een typische sociale huurwoning in een volkswijk). Dat de dader opdraait voor de begrafeniskosten is logisch plus een redelijke schadevergoeding. Wel moet er rekening gehouden worden met de draagkracht. Van een kale kip kan je immers niet plukken. Je kan iemand wel een rekening presenteren van 60.000 euro, maar als iemand dat niet kan betalen dan kan hij het niet betalen.

koter | 27-12-16 | 19:42

@Handsomeboy | 27-12-16 | 19:37
Dat is strafbaar en waarom zou U in hemelsnaam de dochter van die kopschopperT gaan lopen treiteren met dergelijke acties?
Tokkie-gedrag!

Berbaar | 27-12-16 | 19:41

-weggejorist-

Handsomeboy | 27-12-16 | 19:37

@Ashtrey | 27-12-16 | 19:30
Lagaan mijn beste.
Het is Kerstverkansie dus de knulletjes met een mening maar geen feitenkennis bevuilen de panelen weer.

Berbaar | 27-12-16 | 19:34

gelukkig wil iemand minder minder van dit sort volk... kan niet wachten tot 2017

tintel | 27-12-16 | 19:33

@Titaantje | 27-12-16 | 19:24
Nee dat amendement uit 2016 en de 5K limiet is een toevoeging van "mindere" misdrijven, de regeling voor slachtoffers van geweldsmisdrijven bestaat al veel langer.
Maarja U blijkt te dom om te pe0pen dus succes ermee.

Berbaar | 27-12-16 | 19:32

-weggejorist-

Waakvlam | 27-12-16 | 19:30

Laat hem maar bloeden zijn hele leven lang die mocro maar dan wel aan in een stinkende mocro gevangenis

tintel | 27-12-16 | 19:30

@koter | 27-12-16 | 19:27
Nee lieve schat, lees even @Berbaar 19:26. Schadevergoeding, zie ook mijn tweede vraag.

Ashtrey | 27-12-16 | 19:30

Zie hier het Marokkaanse (en niet-Westerse) clangedrag in actie. Moraliteit draait bij hen om het eenvoudige ethische scharnierpunt: hoort hij bij mij?

Daarom gaan de ouders geld werven voor hun beestachtige zoon, en daarom zullen Marokkanen die deze oproep zien hun uitkeringsgelden hoogstwaarschijnlijk ook storten.

Wat hij gedaan heeft maakt niets uit. In een clansamenleving wordt gedrag alleen bestraft als het een ander clanlid schaadt. Gelukkig is alleen maar een Hollander doodgetrapt, dus hoeven Marokkanen zich niet schuldig te voelen, laat staan zich te schamen.

Met de open grenzen zijn we in een soort Darwinistisch experiment belandt waarin autochtonen met universeel moraal, en allochtonen met klanmoraal tegen elkaar concurreren.

Ik ben bang voor de afloop. Ons enige sterke punt is nu gewoon louter passief: we zijn gewoon (nog) met meer.

De klok tikt echter.

Trekbeest | 27-12-16 | 19:30

Tegen domheid is geen kruid gewassen zei ooit eens iemand.
Berbaar | 27-12-16 | 19:28

Dat iemand dat tegen jou zei kan ik me levendig voorstellen.
Enne.... blijven lachen, he

Titaantje | 27-12-16 | 19:29

@koter | 27-12-16 | 19:27
Nogmaals het is geen boete maar schadevergoeding voor de nabestaanden.
Lees nu eens en probeer het ook te begrijpen.

Berbaar | 27-12-16 | 19:29

@Titaantje | 27-12-16 | 19:21
Doei knul.
Tegen domheid is geen kruid gewassen zei ooit eens iemand. Sterkte ermee!

Berbaar | 27-12-16 | 19:28

Misschien kunnen we samen geld inzamelen?

Gags Beasley | 27-12-16 | 19:28

En de zonen en vrouw van Richard Nieuwenhuizen? Die kunnen de tyfus krijgen?
Ashtrey | 27-12-16 | 19:15

Pure emotionele chantage. Ik zeg niet dat de dader niet gestraft moet worden slechts dat de straf redelijk moet zijn. De straf moet niet een, de facto, levenslange zijn, er moet een punt zijn waar de dader zijn boete heeft ingelost en verder kan gaan met zijn leven. Geef hem desnoods een geldboete maar dan bijvoorbeeld 10.000 euro... zodat hij er in alle redelijkheid aan kan voldoen.

koter | 27-12-16 | 19:27

Ik ga ook geven.
Ik doneer 17.03.16 euro.

Captain Pervert | 27-12-16 | 19:26

@koter | 27-12-16 | 19:19
Het is geen geldboete maar de schadevergoeding voor de nabestaanden.
De Staat schiet die voor en het CJIB zorgt voor invordering bij de dader.
Schadevergoeding (begrafenis, gederfde inkomsten) lijkt me terecht en daar moeten U of ik niet voor opdraaien middels algemene middelen.
Sorry maar die man heeft zijn leven (en dat van een ander gezin) verkloot, daar heb ik weinig compassie mee.

Berbaar | 27-12-16 | 19:26

Ik zie het probleem niet, zolang de nabestaanden maar hun geld krijgen vind ik het goed. En als het van de uitkering betaald wordt via de gemeentschap dan oke dan maar

peter4871 | 27-12-16 | 19:25

-weggejorist-

sparrow | 27-12-16 | 19:24

Is het trouwens geoorloofd Om je af te vragen vragen , waarom uit een bepaald land , zoveel tuig in dit land de boel komt verstieren , of nog rampzaliger zoals in bovenstaand geval?

sparrow | 27-12-16 | 19:24

Iedereen die denkt dat er iets zal veranderen als de PVV de grootste is zal bedrogen uitkomen. Want wetgeving. En iedere Nederlander denkt dat de andere Nederlander wel de kolen uit het vuur zal halen zal bedrogen uitkomen. De Nederlander springt nog liever bibberend van de klif. Ga je i.i.g. niet dood als rasist.De verwende dikke Nederlander die te laf is om z'n dochter te beschermen tegen het allochtonen geweld. Een grote bek vanachter het toetsenbord. We hebben geen eer en moed meer. En daarom zal het enkel erger worden.

Vrijhetzelaar | 27-12-16 | 19:24

En Berbaartje van me.
Da's wetgeving uit 2016...
Deze zaak dateert uit 2013

Zwaai, zwaai

Titaantje | 27-12-16 | 19:24

Wat is er mis met het laten bloeden van die hele Rifkolonie voor de daad van een van hen? Interessant om te zien hoe de betaling dan gaat werken. Als het via de dadert loopt, kan hij over het bedrag eerst nog een belastingaanslag tegemoet zien, liefst IB. En verder over iedere euro die daarna nog binnenkomt om aan die 60000 netto te komen. Via betalen kan niet want dat ontslaat de veroordeelde niet van zijn betalingsverplichting.

F. von Zeikhoven | 27-12-16 | 19:23

@Feynman | 27-12-16 | 18:31
Mooie analyse hoor, ik onderschrijf hem ook wel, maar je koopt er zo weinig voor.

HouseMaster | 27-12-16 | 19:22

@koter | 27-12-16 | 19:19
En de zonen en vrouw van Richard Nieuwenhuizen, die kunnen wel zonder een vader als broodwinner?

Ashtrey | 27-12-16 | 19:22

Hoe kan ik ook 1.000 euri bijdragen?? (en niet betalen)

Roodneus | 27-12-16 | 19:21

Hier staan de artikelen waarvoor het maximum van 5000 euro schadevergoedingsvoorschot niet geldt.
Toedels terug, dombo!!
Berbaar | 27-12-16 | 19:15

Ow frustratieboosheid met dubbele uitroeptekens ook nog. Onmacht is zo grappig om waar te nemen.
Maar waar zijn die zg artikelen van u dan?
Ik citeer, notabene, uit uw eerdere AD artikel: "Het voorschot bedraagt maximaal 5.000 euro."
Dus waar wilt u nu eigenlijk heen, behalve dan naar een complete afgang..?

Titaantje | 27-12-16 | 19:21

@Berbaar | 27-12-16 | 19:15
Ter aanvulling:
"Aan de voorschotten van slachtoffers van geweld- en zedenmisdrijven is ook vanaf 2016 geen maximum verbonden."
Zwaai, zwaai!!

Berbaar | 27-12-16 | 19:20

Ik probeer om een niet-hatend en open persoon te zijn......
Dat lukt me stééds minder. Wéér een mocro die de schuld bij een ander legt. Jammer.

Randall3.0 | 27-12-16 | 19:19

botbot | 27-12-16 | 19:08

Ben ik niet met je eens. Deze man moet zonder meer hard gestraft worden, wat mij betreft een stevige celstraf. Een geldboete is in principe verdedigbaar alleen moet het wel redelijk zijn. De veroordeelde moet wel de kans krijgen in alle redelijkheid aan zijn straf te voldoen. Doe je dit niet dan wordt het de facto een levenslange veroordeling. Houd er ook rekening mee dat deze man, door zijn veroordeling, vrijwel zeker nooit meer aan de bak komt. Die zit dus voor het resterende van zijn leven in de bijstand. Dan houd je niet veel over om een schuld mee af te lossen. Laat staan een schuld van bijna een ton... en wellicht zelfs hoger door alle boetes.

koter | 27-12-16 | 19:19

-weggejorist-

Goedheiligman | 27-12-16 | 19:19

Hier nog zo'n fijn bericht:
www.telegraaf.nl/binnenland/27318578/_...

"Zijn vader is blij maar ook boos dat Nederland niet meer gedaan heeft..."
.
En eisen dat het teruggehaal dwordt naar Nederland, net als vele andere IS aanhangers. Gloeiende godv... Laat dat pus lekker wegrotten in een Turks gat in de grond!

marcoplarco | 27-12-16 | 19:18

koter | 27-12-16 | 19:02
En de zonen en vrouw van Richard Nieuwenhuizen? Die kunnen de tyfus krijgen?

Ashtrey | 27-12-16 | 19:15

@Titaantje | 27-12-16 | 19:08
Hier staan de artikelen waarvoor het maximum van 5000 euro schadevergoedingsvoorschot niet geldt.
Toedels terug, dombo!!

Berbaar | 27-12-16 | 19:15

Het gaat ook niet welke ellende je aanricht cq een ander met de ellende/pijn heeft opgezadeld, maar waar je mee weg kan komen of kan scoren. Blijkbaar is andermans ellende minder belangrijker dan het eigen plezier cq gene. Overigens is dat precies de reden waarom corruptie en criminaliteit de samenleving sloopt voor iedereen.

kloopindeslootjijook | 27-12-16 | 19:15

Wen er maar aan. Dit gaat nooit meer over.
Nederland verdient ook niet beter.
70% stemt al jaren op de oude wegkijkliek

Cousin Eddie | 27-12-16 | 19:14

Ik heb hier nog wel een vers gedraaid stuk aarsgebak
voor meneer de doodschopper

Tobi | 27-12-16 | 19:12

koter | 27-12-16 | 19:02
Het is maar wat onder een 'uit de hand gelopen ruzie' verstaan wordt natuurlijk.
Bij u kan dat dus schijnbaar best een dode opleveren.
Ik vind het nogal ziek.

Jackanders | 27-12-16 | 19:11

Moge Allah alle geldstorters hun IQ halveren tot 30 ! Moge Allah de IQ's van de familie van de moordenaar verdubbelen naar 80. Zonder Allah komen we er niet mensen.

Rest In Privacy | 27-12-16 | 19:11

Als deze hufter 60K weet binnen te harken, dan hoop ik dat de Belastingdienst een daad stelt en dit even meeneemt in de beoordeling van de zoveelste oetkieringsanfraach voor dit 'gezin'.

marcoplarco | 27-12-16 | 19:11

koter | 27-12-16 | 19:02
Ik hoop dat zijn gezin volledig naar de klote gaat. Kinderen aan de drugs, zijn vrouw achter het raam en zijn dochter volledige uitgewoond wordt door 30 negers, en hij aan de de drank gaat.
Hij heeft namelijk een mee geholpen een ander -onschuldig- gezin volledig ten gronde te richten, voor een fucking voetbal wedstrijdje.
Maar blijkbaar zijn dader en slachtoffer weer eens verwisseld.

Dick Luyenlomp | 27-12-16 | 19:09

Addergebroeders

marcoplarco | 27-12-16 | 19:09

@koter | 27-12-16 | 19:02
Daar heeft U ook een punt en ja meneer zal vast iets van een afschrik/voorbeeldfunctie hebben bij het OM.
Dat de dochter dit probeert is best te begrijpen ze moeten iets.
Ik heb er echter geen probleem mee dat de overheid deze meneer zal blijven plukken totdat die 60K terug zijn.
Iemand dood trappen en dan de samenleving voor de schadevergoeding laten opdraaien?
Dacht het niet!!

Berbaar | 27-12-16 | 19:09

koter | 27-12-16 | 19:02
Typisch een slappe-zak redenering. Moord? Nou ja, minimaal strafje. Het is tenslotte slechts de echtgenoot van iemand anders, dus wat zou dat.

zbb | 27-12-16 | 19:08

Tsja als U niet weet waarover U praat dan beter snaveltje toe knul.
www.ad.nl...
De overheid heeft die 60K voorgeschoten vandaar dat meneer de pas 1060 euro ook naar justitie heeft overgemaakt.
Nu verder weer reaguren op dingetjes die U wel begrijpt.
Dat zal een rustig jaar worden voor U in de panelen.
Berbaar | 27-12-16 | 19:00

Knakworstje toch van me. Oh oh oh, het lezen blijkt alweer te moeilijk.
Dat gaat over bedragen tot 5000 euro. En da's toch ietsjes minder dan 60.000.
En nu vraag ik me af of jij, als grote man met dito snavel, je eigen woorden ten harte neemt en alleen nog maar je snaveltje roert als het over jouw kennisgebied gaat.
Wat wel lastig zal worden want bier en zware shag zijn niet echt veel voorkomende onderwerpen hier..
Toedels

Titaantje | 27-12-16 | 19:08

Hiesjes | 27-12-16 | 18:49
Schadevergoeding valt niet onder de IB. Hoef je dus in principe geen belasting over te betalen, maar zal dit wel goed moeten regelen via een advocaat.

koter | 27-12-16 | 19:08

koter | 27-12-16 | 19:02
Dat ben ik niet met u eens de straf luid.
Dan had de rechter een langere celstraf moeten opleggen zonder geldboete.
Kwijtschelden zou afbreuk van ons rechtssysteem betekenen.

botbot | 27-12-16 | 19:08

@koter 19:02: Voor een uit de hand gelopen ruzie is het een zware straf, voor een uit de hand gelopen ruzie met dodelijke afloop waar de veroordeelde grotendeels verantwoordelijk was voor het uit de hand lopen (bij een fucking sportwedstrijd) niet. Iemand die zich in een ruzie zo laat gaan mag hard aangepakt worden. Persoonlijk had ik liever een langere gevangenisstraf gezien in plaats van een schadevergoeding, maar goed...

Muxje | 27-12-16 | 19:06

Dat 'broeders en zusters' geouwehoer begin ik ook strontzat te worden. Die woorden alleen al geven aan dat ze geen Nederlands zijn en het ook nooit zullen worden, al geef je ze 10 Nederlandse paspoorten.

XaleX_2 | 27-12-16 | 19:05

Heb de uitspraak van de rechter goed gelezen. Mijn hemel,wat zijn die gasten tekeer gegaan. En weer,weer zijn zij de slachtoffers. Kotsbeu ben ik.Kotsbeu. En dan het lef om een inzameling te starten.Gatverdamme en dan hou ik me nog in om niet weggejorist te worden

Von Mutzenbacher | 27-12-16 | 19:04

-weggejorist-

koter | 27-12-16 | 19:02

@necrosis | 27-12-16 | 18:55
Daar heb ik weinig moeite mee.
Billen, branden, blaren zitten etc...

Berbaar | 27-12-16 | 19:02

Misschien kunnen we hem allemaal even 0,01 overmaken met een persoonlijk berichtje erbij.

Banana008 | 27-12-16 | 19:02

Bah, dat is toch een klap in het gezicht van de nabestaanden. Zou de ING dit okay vinden?

harry21 | 27-12-16 | 19:02

@Titaantje | 27-12-16 | 18:54
Tsja als U niet weet waarover U praat dan beter snaveltje toe knul.
www.ad.nl/binnenland/overheid-gaat-voo...
De overheid heeft die 60K voorgeschoten vandaar dat meneer de pas 1060 euro ook naar justitie heeft overgemaakt.
Nu verder weer reaguren op dingetjes die U wel begrijpt.
Dat zal een rustig jaar worden voor U in de panelen.

Berbaar | 27-12-16 | 19:00

Het kan zijn dat ze gelijk hebben dat deze man volkomen normaal is binnen deze gemeenschap. Dan is zijn gedrag blijkbaar herkenbaar, namelijk ( ondermeer) het aftuigen tot de dood er op volgt van een blanke, autochtone, dus ongelovige Nederlander. Moet kunnen zegt men daar dus. Fijne vent!!!

Nuuk | 27-12-16 | 18:58

Wanbetaling dient middels privaat recht opgelost te worden (benadeelden moeten zelf procedure starten)
Titaantje | 27-12-16 | 18:54

Oeppss, in dit geval niet. De Staat ziet toe op naleving. Bij wanbetaling wordt de veroordeelde gedagvaard. Dan volgt beslag en eventueel gijzeling.

Titaantje | 27-12-16 | 18:57

@Berbaar | 27-12-16 | 18:49
Jammer ook voor voetbalpappa, als hij niet betaalt mag hij nog een jaar zeepjes rapen.

necrosis | 27-12-16 | 18:55

Is de NPO al een inzamelingsactie gestart?

Bram van Ojik | 27-12-16 | 18:55

Op zich jammer voor U en ik want de overheid heeft dat bedrag al naar de nabestaanden overgemaakt van onze belastingcentjes.
Berbaar | 27-12-16 | 18:49

Gelul.
De veroordeelde dient dit zelf op te brengen.
Er wordt niks voorgeschoten.
Wanbetaling dient middels privaat recht opgelost te worden (benadeelden moeten zelf procedure starten)

Titaantje | 27-12-16 | 18:54

Ach, bekijk het positief: voor deze actie hoef je je nagels tenminste niet te lakken.

Geenstijlfiguur | 27-12-16 | 18:52

@miko | 27-12-16 | 18:43
Die 60K gaan ze natuurlijk nooit ophalen.
Op zich jammer voor U en ik want de overheid heeft dat bedrag al naar de nabestaanden overgemaakt van onze belastingcentjes.

Berbaar | 27-12-16 | 18:49

Leuk als die 60 ruggen bij elkaar is gesprokkeld, dan val je in het zwaarste belasting tarief. Dus moeten de mocro's toch zeker een dikke ton bijelkaar schrapen, anders zit meneer volgend jaar vanaf 1 april weer in de shit, dan mag ie nog eens 40 duizend overmaken naar de belastingdienst.

Hiesjes | 27-12-16 | 18:49

De Romeinen wisten het al in de dagen VOOR Christus: arabieren zijn niet te vertrouwen. We zijn nu meer dan 2000 jaar verder en er is nog niets veranderd...
kunnenzedanniks | 27-12-16 | 18:37

Oooh, dus het heeft niks met de Islam te maken.
Enne, nu kletst u natuurlijk niet zomaar wat. U zou tenslotte niet durven, toch. Maar misschien kunt u ons, onwetenden, toch even vertellen waar wij deze feiten kunnen vernemen. Ook wij willen ons graag laven aan wijsheid en kennis

Titaantje | 27-12-16 | 18:48

-weggejorist-

Papenblok | 27-12-16 | 18:48

En dan zijn er nog goedpraters die stoer volhouden, dat criminele Marokkanen een uitzondering zijn.

zbb | 27-12-16 | 18:48

Opeens weet je het als vluchteling. Je steekt gewoon een dakloze in de fik. m.spiegel.de...
roze_bril | 27-12-16 | 18:40

Ach vandaar dit berichtje op de joop:
www.joop.nl/kijk-nou/kerstspecial-gent...

Veldmaarschalk Sorry | 27-12-16 | 18:45

necrosis | 27-12-16 | 18:42
Ctrl scrolwiel.

Jackanders | 27-12-16 | 18:45

@roze_bril | 27-12-16 | 18:40
vreugdevuurtje op zijn tijd, moet kunnen.
Maar ze zijn ECHT gevlucht voor de verschrikkingen van Assad, echt waar!

miko | 27-12-16 | 18:44

@miko | 27-12-16 | 18:34
bewaring

miko | 27-12-16 | 18:43

Al zouden ze 60.000 ophalen dan verdwijnt er toch de helft in andermans zakken. Die vent gaat er aan, prima.

miko | 27-12-16 | 18:43

@miko | 27-12-16 | 18:36
*pakt pc handleiding er even bij*

necrosis | 27-12-16 | 18:42

Moge allah alle geldstorters in eenhoorns omtoveren!

fram | 27-12-16 | 18:40

De Romeinen wisten het al in de dagen VOOR Christus: arabieren zijn niet te vertrouwen. We zijn nu meer dan 2000 jaar verder en er is nog niets veranderd...

kunnenzedanniks | 27-12-16 | 18:37

Gaan ze zien hoe solidair ze zijn lol, als het geld kost veranderd alles. Walg verder van die familie, groot onrecht #valtochdood

Bokito ergo sum | 27-12-16 | 18:37

@necrosis | 27-12-16 | 18:27
Je kunt toch inzoomen met je computer??

miko | 27-12-16 | 18:36

mooi, als hij niet voldoet gaat het naar de deurwaarder en kan er beslag gelegd worden alsmede een jaar extra in bewaarheid. MOOI!

miko | 27-12-16 | 18:34

Feynman | 27-12-16 | 18:31
serieus?

rechtsdwalendeautist | 27-12-16 | 18:34

@Rommelende Onderbuik | 27-12-16 | 18:23
Misschien is een cursus breien wat voor die testosteronbommetjes?

necrosis | 27-12-16 | 18:33

Als normale Marokkanen het op deze manier gaan opnemen voor criminele Marokkanen vervaagt de nuance tussen die twee groepen.

Daarmee vervaagt ook de grens waar het OM en rechtbank van mening is dat Geert Wilders overheen is gestapt.

Wanneer de Marokkaanse gemeenschap haar criminelen koestert, moet zij ook niet klagen als het de rekening gepresenteerd krijgt voor de daden van die broeders.

Nederland heeft een lange traditie dat criminelen worden verraden door hun eigen vrienden en familie. Uit respect voor de slachtoffers en om daders een kans te geven terug te keren naar het juiste pad.

De Marokkaanse gemeenschap doet daar niet aan mee. Accepteert dat deel van onze cultuur niet. Integreert op dat punt niet. Gedoogd criminaliteit en intimidatie zolang de slachtoffers maar van een andere etnische groep zijn. Dat is geen discriminatie VAN Marokkanen, maar discriminatie DOOR Marokkanen. Niet alleen door criminele, maar ook door hun familie en vrienden die kennis hebben van strafbare feiten, daarover niet verklaren en daarmee soms volgens de letter van de wet zelfs medeplichtig worden.

Dan kan je of een politiestaat met afluistersysteem gaan optuigen en gevangenissen gaan aftoppen, of je kan de boel op zijn beloop laten, wetteloosheid accepteren en de raddraaiers vooroordelen laten bevestigen, waardoor de tweedeling en haat toeneemt.

Geert Wilders zaait geen haat, hij oogst het.

Het zaaien gebeurd iedere keer weer in Opsporing Verzocht, de straat en de woning als er weer eens een inbraakje wordt gezet. De doodgeschopte grensrechter leverde meer PVV-stemmen dan ieder geregisseerd persmoment.

De rechtbank dwingt ons woordspelletjes te spelen. Dwingt ons nuances te maken. Terwijl die nuance door de etnische groep zelf wordt ontkend en afgebroken. De criminele Marokkanen en de Marokkanen die hun criminelen gedogen dwingt de normale burger tot een moreel dilemma.

Tolerantie van intolerantie versus intolerantie van intolerante minderheid.

Kiezen we voor homo`s die in een vinexbunker willen wonen, of kiezen we voor pubers die in de Koran hebben geleerd dat je zulke mensen mag wegpesten. Door een imam die onvoldoende natuurkunde begrijpt om te beseffen dat bij voldoende hoogte het helemaal niet uitmaakt of de homo eerst met de schedel de grond raakt, en je dat al helemaal niet boven op de flat kunt forceren.

Toen Nederland door het falen van de multiculti soep moest kiezen tussen minderheden en rugridders was onze cultuur al gefaald en dood. De vraag is nu welke we terug willen. Eentje met een botenparade, of eentje met volautomatische schietgevechten in de grachtengordel.

Feynman | 27-12-16 | 18:31

Beste mw Dardak, koop daar ook even een enkele reis vliegticket bij naar Marokko, zodat we dit tuig nooit meer zien in NL.

niemandzielig | 27-12-16 | 18:30

En wie in de politiek is nu met een wetsvoorstel bezig om deze daad voortaan te bestraffen met 25 jaar cel onvoorwaardelijk?
.
Juist... werkelijk niemand.

de Voorzittert | 27-12-16 | 18:30

Ach ja, een zwaar door inteelt verziekte etnische groepering heeft nu eenmaal moeite om zwaar psychopathisch gedrag te herkennen en/of uit te sluiten. Zo zie je ook dat gelijksoortige inteelt tiener-tokkie meisjes bij bosjes vallen voor psychopathische loverboys, het opnemen voor criminelen, het verheerlijken van dieven en moordenaars. Inteelt.... maakt meer kapot dan je lief is.

Copycrauw | 27-12-16 | 18:30

Sja, wat kun je anders verwachten van een "kutmarokkaan" (R. Oudberg), lid van een "ras" (OM) dat 'het etnisch monopolie heeft op het veroorzaken van overlast' (D. Samsom) en gewoon 'vernederd dient te worden voor zijn soortgenoten' (H. Spekman.)
Ik zal u niet vragen of u meer of minder marokkanen in Nederland wilt hebben, want dan ben ik strafbaar.

Admiraal_de_Ruijter | 27-12-16 | 18:29

Je kunt in ieder geval niet ontkennen dat de saamhorigheid binnen die gemeenschap groot is.

ProAsfalt | 27-12-16 | 18:29

Fb berichtje moge a...... fuck off karma. Rij tegen een Paal aan. Denk is al met de pet rond.

franck7020 | 27-12-16 | 18:29

En weer blijkt Nicolai Sennels gelijk te hebben met zijn analyse van muzelmannen en waarom hun ideologie niet compatibel is met de westerse: www.newenglishreview.org/Nicolai_Senne...

FlorisJanvanFleppest | 27-12-16 | 18:28

@Zentgraaff
Levert u ook een vergrootglas om de update te kunnen lezen?
Mijn ogen zijn niet zo jong meer....

necrosis | 27-12-16 | 18:27

Ik hoop dat de belastingdienst en de sociale dienst meekijken op facebook. Als je 60.000 euri ontvangt is dat inkomen, dus belasting betalen. Als die man een uitkering heeft, zou zomaar kunnen nietwaar, heeft ie daar geen recht meer op. Zijn leven lang armoede, dat gun ik die meneer.

Yeah73 | 27-12-16 | 18:26

60.000 dagen zitten lijkt me iets betere waarschuwing voor de rest

rattenvanger XL | 27-12-16 | 18:26

@ReligionSucks | 27-12-16 | 18:21
Is net zo onbeschaafd als mensen ziektes toewensen.
Maar op termijn zal Uw wens zeker bewaarheid worden en ik heb niet het idee dat ons land er veel minder op zal worden mochten de daders ons ontvallen ;)

Berbaar | 27-12-16 | 18:25

@Goatboy2014 | 27-12-16 | 18:21
Het voordeel van twee paspoorten. Als het je hier te heet onder de voeten word ga je snel terug naar je thuisland. En daar zit je veilig want die weigeren mee te werken aan een veroordeling.

sinar2 | 27-12-16 | 18:25

Tot slot is het nogal tokkie-achtig om mensen ziektes toe te wensen.
@Berbaar | 27-12-16 | 18:12

Tegenwoordig heet dat wederzijdse acceptatie, aldus dat dikkopje van DENK.

necrosis | 27-12-16 | 18:25

necrosis | 27-12-16 | 18:15
Kunnen ze niks aan doen. Komt door al die karate en kickboks-lessen die de arme stakkers opgedrongen krijgen.

Rommelende Onderbuik | 27-12-16 | 18:23

Tja justitie wil inzage in je financiën om tot een afbetalingsregeling te komen. Blijkbaar wil papa Kopschop daar niet aan. Dan wordt je gegijzeld want justitie heeft de vergoeding voorgefinancierd voor de nabestaanden. Maar iets zegt me dat papa van schrik gaat remigreren . Ik zeg meer meer meer schadevergoedingen opeisen.

Goatboy2014 | 27-12-16 | 18:21

@Berbaar | 27-12-16;
Ik als ziektewenser in spé zal het anders verwoorden dan.
Ik hoop dat ze binnenkort allemaal overlijden. Meer niet.

ReligionSucks | 27-12-16 | 18:21

Welk geld ook van dit soort tuig komt, het is crimineel geld, of wel uitkeringsgeld.

smdyasc | 27-12-16 | 18:20

Dat is toch weer goed van Allah (die beloning). Goeie vent die Allah.
.
.
.
Als je aan zijn kant staat

Roodneus | 27-12-16 | 18:18

Lekker leesbaar die update ...

sinar2 | 27-12-16 | 18:17

Waar is pauperprins von Lippe als je hem nodig hebt?

Pedronegro | 27-12-16 | 18:16

Flatuleerder | 27-12-16 | 18:10
Slachtoffer? Nabestaanden dan. Maar, nee. Het zijn marokkanen die geld inzamelen, dus het geld is voor de dader. De moordenaar dus.
Maar ik begrijp uw verwarring. Het is ook moeilijk te bevatten en te begrijpen voor beschaafde mensen.

Wim Venijn | 27-12-16 | 18:16

'Deze actieve voetbalvader, die jarenlang wekelijks vrijwillig op het voetbalveld stond, heeft slechts getracht om de boel te sussen en een einde te maken aan een akkefietje op het voetbalveld'.

Excuse me?
Voetballers die een grensrechter tegen zijn hoofd schoppen afdoen als een 'akkefietje'?
Dit was zeker ook een 'akkefietje':
www.youtube.com/watch?v=ubdQNK5GuMg
En degene die die doodschop uitdeelde, heet Rachid Bouaouzan, en niet geheel toevallig een Marokkaan- streepje-Nederlander.

necrosis | 27-12-16 | 18:15

@Flatuleerder | 27-12-16 | 18:10
Dat hoeven ze niet want de Staat heeft die 60K al aan de nabestaanden betaald.

Berbaar | 27-12-16 | 18:14

@pejoar | 27-12-16 | 18:04
Meneer zat al een tijdje in voorarrest want misdrijf is gepleegd in 2012 dus met 1/3 aftrek klopt het wel.
Verder wordt de straf natuurlijk verhoogd/uitgebreid als men misdrijven pleegt terwijl gedetineerd.
Tot slot is het nogal tokkie-achtig om mensen ziektes toe te wensen.

Berbaar | 27-12-16 | 18:12

Je zal toch als slachtoffer dit smerige besmette geld moeten aanpakken.

Flatuleerder | 27-12-16 | 18:10

Niet-criminele Marokkanen, zijn Marokkanen die zelf geen misdaden plegen, maar criminele soortgenoten helpen en ondersteunen. "Gematigde" moslims zijn moslims die zelf geen terroristische aanslagen plegen, maar geweld tegen het Westen wel toejuichen of gedogen, en hun terroristische soortgenoten helpen en ondersteunen. Keer op keer blijkt dat criminelen en terroristen ongestoord hun gang kunnen gaan, omdat ze door de moslim gemeenschap worden beschermd. Het is allemaal een pot nat. En die 60 000 zijn zo binnen, een beetje mocro gangster heeft dat gewoon in zijn achterzak zitten. Vanavond een envelop door de brievenbus uit respect voor de Marokkaanse kopschopper.

contramien | 27-12-16 | 18:10

Als de Marokkaanse gemeenschap zich over vrouw & kinders zou ontfermen maar verder geen cent aan deze dader zou doneren, dan zou dat een mooi begin zijn van het herstel van vertrouwen in de multiculturele samenleving.

Muxje | 27-12-16 | 18:10

'Volgens de gemeenschap is het een heel normale man'.
Dit soort uitspraken werkt niet in het voordeel van de daders, maar in het nadeel van de gehele Marokkaanse gemeenschap in NL.
Wanneer krijgen ze nu eens door dat ze hun eigen afval buiten moeten zetten? Als je niet wilt dat 'enkele criminelen het vergallen voor de rest', stop dan eens met als 'de rest' wel die criminelen in bescherming te nemen.
Tot die tijd maak je je wat mij betreft vuil aan verkapte medeplichtigheid.

Vage_eddie | 27-12-16 | 18:08

"Verdachte deed zijn shirt uit en verborg het rugnummer. Daarna gaf hij [slachtoffer] drie rake schoppen"

Dan noemen ze bij mij een bewussie. Vantevoren je identiteit verbergen en dan iemand doodschoppen. Dan ben je klef gezwel.

Raad_maar_raak! | 27-12-16 | 18:08

Tsja berouw komt na de zonde.
Ik begrijp best dat dit nooit de bedoeling is geweest en dat men iedere strohalm aangrijpt om te voorkomen dat die knakker weer de cel in moet wegens geen centjes.
Maar dan had meneer maar moeten nadenken en zich gedragen.
Iets met billen, branden en blaren.
Van mij krijgt hij geen duppie hoewel die 60K schadevergoeding heeft de Staat al opgehoest dus feitelijk hebben we dit al betaald

Berbaar | 27-12-16 | 18:08

"De familie stelt dat de man ten onrechte is veroordeeld en dat hij geholpen moet worden nu hij de schadevergoeding van 60.000 euro niet kan betalen."
.
Zo kennen we ze weer, ontkennen en de zielenpoot uithangen.... Nog even geduld en geen gratiez geld meer etc.

Ommezwaai | 27-12-16 | 18:07

@Schoorsteenveger | 27-12-16 | 17:53
Afhankelijk van de context, ja. Dat ontbreekt soms nogal eens, namelijk dat men dit ook onderbouwt met argumenten. Maar goed, het staat allen vrij de aanwezige statistieken te raadplegen dus normaliter gaan dit soort stellingen redelijk snel door de MDI-filters heen als zijnde 'waarheid'.

liggend_streepje | 27-12-16 | 18:06

Stuk stront. Hoop dat hij ooit zal branden in de hel.

Hommel | 27-12-16 | 18:05

-weggejorist-

schimanski70 | 27-12-16 | 18:05

december 2013 veroordeeld tot 6 jaar.
is al een tijdje vrij (vanwege goed gedrag?)
waarom eerder vrij vanwege goed gedrag?
en wat is dat goede gedrag,niet stelen,geen geweld?
en als je je niet goed gedraagt wordt de straf nooit verhoogt.
en recidivisme is er niet in Nederland (inbreker in Gelderland laatst voor de 161 keer betrapt)
ik hoop dat dit tuig alle ziektes krijgt die er bestaan.

pejoar | 27-12-16 | 18:04

In marokko zelf hadden ze ooit ook eens zo'n inzamelingsactie voor een moordenaar. Ze hadden 2 autobanden en 30 liter benzine opgehaald

Wim Venijn | 27-12-16 | 18:03

'akkefietje'...... bah bah

Kleine Dirkie | 27-12-16 | 18:02

-weggejorist-

Papenblok | 27-12-16 | 18:00

De Umma, dat krijgen ze met de moederborst naar binnen gegoten...

Papenblok | 27-12-16 | 18:00

Bouw lekker verder aan het imago van 'de gemeenschap'.

kenny harder | 27-12-16 | 17:58

Tja, ze zijn zo gewend aan pvda knuffelen dat ze een beetje geschrokken zijn van een echte straf.

En op de blaren zitten doet pijn.
Jammer joh!

Bon-sens | 27-12-16 | 17:58

De +1 zetel voor de PVV van deze week wordt mede mogelijk gemaakt door Mocro voetbalvader en de Mocro gemeenschap!
Ik zal er zo veel voldoening uit halen om mijn stem te laten gelden volgend jaar!

a4p | 27-12-16 | 17:58

Ja ja , minder .

ijstijd | 27-12-16 | 17:56

"Dit had iedere vader kunnen overkomen". Is dit denkbeeld kenmerkend voor een niet nader aan te duiden bevolkingsgroep (want je moet oppassen wat je tegenwoordig typt)?

Mannes | 27-12-16 | 17:56

Nou houden Maroc's niet zo van betalen.....

Roodneus | 27-12-16 | 17:56

Iedereen die er geld aan zou geven zou medeplichtig moeten worden.

Voor-de-5e-keer | 27-12-16 | 17:54

zal dit vanavond ook in het journaal komen? of schuift de familie aan bij Pauw?

Loodje | 27-12-16 | 17:54

@Flatuleerder | 27-12-16 | 17:51:

Bubba weet er wel raad mee, don't worry!

Reinaert | 27-12-16 | 17:53

"... en dat totale gebrek aan berouw voor zelfs de grootste misdaden..."
Tja, Zentgraaff, als je dat wilt snappen, dan moet je te rade gaan bij de specialisten van de PvdA. Die hebben daar inzicht in, die reppen van een "etnisch monopolie". Is niet racistisch bedoeld hoor, vindt ook de rechter, dus je mag het zeggen. Ze hebben een ethisch monopolie op overlast, en als ze zich misdragen, dan moet je ze vernederen, voor de ogen van hun eigen mensen. Is niet beledigend of discriminerend hoor, vindt ook de rechter, dus je mag het zeggen.

Schoorsteenveger | 27-12-16 | 17:53

gemeentereiniging | 27-12-16 | 17:53

-weggejorist-

roze_bril | 27-12-16 | 17:52

-weggejorist-

Von Knarrenstein | 27-12-16 | 17:52

Bij elke Marrokaan die ik in mn leven langer dan een half uur gesproken heb komt er na een beetje peuteren een Hitler-esque uitspraak uit rollen. Het volk wil niet eens beschaafd worden, proberen is dan nutteloos.

Rest In Privacy | 27-12-16 | 17:52

Marokkanen. Ik ben er echt helemaal klaar mee: 99% is uitschot, en dat bewijzen ze dan ook dagelijks. Ik ken ook wel een paar Marokkanen die tot die andere 1% behoren maar die hoor je vervolgens veel te weinig. Sociale cohesie, jeweettog?

Ga maar lekker huiswaarts jongens, Nederland is jullie zat.

Reinaert | 27-12-16 | 17:51

Wat wordt er eigenlijk bedoeld met " schaamte-cultuur?
@dysdiadochokinese | 27-12-16 | 17:43

Gokje, het feit dat ze hun overmaatse boxer aanhouden tijdens het douchen omdat de 'arts' destijds is uitgeschoten tijdens het besnijden?

necrosis | 27-12-16 | 17:51

Voetbalvader? dit betekent dat ze zich zelfs in de cel nog mogen voortplanten?

Flatuleerder | 27-12-16 | 17:51

Hebben ze ooit geld ingezameld voor de slachtoffers? Of is dat alleen voor moordenaars en terroristen weggelegd? Mooi zo'n gemeenschap. Samen naar dat gezamenlijk doel werken, en elkaar steunen. Helaas is beschaving, zelfkritiek en empathie geen onderdeel van dat doel.

Wim Venijn | 27-12-16 | 17:50

miko | 27-12-16 | 17:43
Die link naar Rechtspraak gaat niet over die voetbalvader - die is nl 51!- maar waarschijnlijk over een mededadertje.
Ten aanzien van die vent van 51 sta ik trouwens verbaasd over het feit dat iemand op die leeftijd blijkbaar nog zo'n testosteronbom is, dat 'ie iemand uit frustratie doodschopt.
Ook hier had mij TBS geschikter geleken.

Titaantje | 27-12-16 | 17:48

Ontschuldige voetbalvader? De eerste onschuldige mocro moet ik nog tegenkomen..

Erdee | 27-12-16 | 17:48

Het slachtoffer was blank. Volgens moslims is er daardoor geen misdaad gepleegd. Dus iedere moslim moet wat geld geven. Minder van dat inteelt graag.

lex8310 | 27-12-16 | 17:48

Marokkanen ontkennen altijd. Al zullen ze dat zelf ontkennen.

Statler en Waldorf | 27-12-16 | 17:47

Die mensen hebben wel lef zeg...ik zou mijn geld nog liever verbranden dan die ratten 1 cent te geven.

Meisje1985 | 27-12-16 | 17:47

Marokkanen zijn altijd onschuldig en zitten altijd ten onrechte vast. Het is altijd de schuld van een ander. Gebrek aan zelfreflectie, heet dat. Maar dan voor een hele bevolkingsgroep, niet 1, 2 of 5 Marokkanen. Nee, het hele zootje dat hier te gast is.
Wat een schoffering voor de nabestaanden van de overledene. Bizar!
En natuurlijk pikken we dit weer, zoals altijd alles.
Onderhuids broeit het wel in de samenleving. Uiterlijk durven we niets te zeggen. Bang als we zijn om voor rascist uitgemaakt te worden. Maar je hoort nog weinig autochtonen positief over allochtonen praten.
Iemand wel eens van het 'butterfly-effect' gehoord. Kan ook zo maar hier gebeuren.

Albert5000 | 27-12-16 | 17:47

De onbeschaamdheid mijlenver voorbij.

Lewis | 27-12-16 | 17:47

Wat wordt er eigenlijk bedoeld met " schaamte-cultuur"? Deze mensen weten niet eens wat schaamte is. Ongefundeerde trots-cultuur lijkt mij hier meer op zijn plaats, gespecialiseerd in het uitmelken van slachtofferschap en diepe haat naar iedereen die niet tot hun stam behoort.

dysdiadochokinese | 27-12-16 | 17:43

Voetbalvader op je zestiende? werkelijk?
Ik snap er even niks van.

miko | 27-12-16 | 17:43

Whats next. Een Kickstarter project?

DannyM | 27-12-16 | 17:43

"Actieve voetbalvader'? Actief in kopschoppen ja! Zelfs na een moord kruipen die mocro's nog in een slachtofferrol. Fucking gestoord.

Pemberton | 27-12-16 | 17:42

OK, de link naar Rechtspraak.nl gaat dus blijkbaar over een mededader van die Dardak.

Titaantje | 27-12-16 | 17:42

Nou ja "volgens de gemeenschap", de maroc gemeenschap wel te verstaan. Het land uitrotten terug naar hun zandbak met de hele familie kliek, lijkt mij een veel betere en vooral goedkopere oplossing.

Vreemd. Als ik de link bij (bron) aanklik kom ik op Rechtspraak.nl en dan blijkt het hier te gaan om een knakker die ten tijde van het delict 16 jaar was en ten tijde van de rechtszaak 17. En dus veroordeeld binnen het jeugdstrafrecht.
Da's toch geen man? Laat staan een vader.
Da's een adolescent met een ontwikkelingsachterstand. Die moet je geen boete/schadevergoeding geven van 60.000 euro, maar jeugd-TBS tot 'ie tekenen geeft van een enigszins redelijk ontwikkelde gewetensfunctie. En dan, daarna, geef je hem een pittige gevangenisstraf (heeft nl alleen maar zin als iemand een geweten heeft en dus ook in staat is tot wroeging).
Maar die schadevergoeding kan zo'n gast inderdaad niet opbrengen. Dat zou ik, op mijn leeftijd, niet eens kunnen.

Titaantje | 27-12-16 | 17:38

We zamelen die munten in, maar dan voor het minder-minder-minder-fonds, waar criminele randgroepmocro's kunnen aankloppen voor inlevering NL paspoort en een comfortable terugreis.

très cool | 27-12-16 | 17:38

En daarom word het ook nooit wat met de marokkaanse gemeenschap in dit land. Hun cultuur is totaal onverenigbaar met wat wij in het westen denken, voelen en doen.

sinar2 | 27-12-16 | 17:36

Ik heb een leuk en gezellig idee.
Zullen we iedere dag zo rond een uur of 5 de Marokkophef-van-de-dag topic doen?
Dan hoef ik me in ieder geval niet steeds de hele dag te ergeren aan de teloorgang van Nederland.

Nuchternederland | 27-12-16 | 17:36

om te kotsen die klote marokkanen

erik1245 | 27-12-16 | 17:36

In een beschaafd land had ie hiervoor gewoon 20 jaar gekregen.

Franker | 27-12-16 | 17:36

Nou, dat vind ik wel het feel-good nieuws van deze kerstvakantie.
Zet ze even op de dam, dan kom ik ze persoonlijk een paar stuivers brengen.

Rommelende Onderbuik | 27-12-16 | 17:35

Taqiyya theater. Trap er niet in.

postmodernismisdead | 27-12-16 | 17:35

Ze gaan er nog aan verdienen ook, voetbalkopschoppen en je zit op dikke bankrekening na je fopstrafje.

Flatuleerder | 27-12-16 | 17:35

Onkruid moet je verdelgen.

Maxx! | 27-12-16 | 17:35

Een onsje minder diversiteit van deze soort, graag.

Muggenmepper | 27-12-16 | 17:34

Kan Zilveren-Kruis dit niet vergoeden ?

ja,diedus! | 27-12-16 | 17:30

Nederland zou zo veel beter af zijn met veel minder Marokkanen, uiteraard van de criminele variant, voor als de dommen van het OM en de D66-rechters meekijken.

smdyasc | 27-12-16 | 17:29

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken