
De vvd gaat helemaal Dédain66 deze kerst en komt ongevraagd
je familie beledigen. Met een serie overdreven aanstelquotes, op arrogante toon weggewuifd met drogredeneringen en laatdunkendheid, is het partijtje van de premier die vorige week heel Nederland
belazerde met een leeg inlegvelletje in het associatieverdrag het beeld te bevestigen dat niet de vvd een zootje politieke laaielichters is, maar dat jouw eigen familie het probleem is. Je kan denken 'joh, zo'n domme pagina op het vvd-domein, laat gaan. Is gewoon een gefaald 'grapje' van een marketingstagiair'. Maar dan moet je weten dat de vvd intern altijd enorm paniekerig wordt als de klantenservice van hun politieke marketingbedrijfje hapert. Bij de vvd draait namelijk alles om vorm en niets om inhoud, dus als de vorm faalt, zien mensen de leegte van de inhoud. En iedereen die de boze oom pagina ziet, denkt: jezus kindeke gristus wat een
imbecielen bij de vvd. Dat is goed om even mee te nemen, als je bij het gourmetten vanavond naast de gezellige boze oom gaat zitten om samen met hem te gieren over hoe de vvd boze ooms in heel Nederland bevestigt in hun idee dat ze beter af zijn bij de PVV van Geert dan bij de arrogante neerkijkers van die partij van het lege inlegvelletje.
Reaguursels
Inloggen"Is wat ophef rond een 'boze oom'-verhaal op onze site. Deze blijkt gehackt. We onderzoeken het nog maar eerste signalen wijzen naar Moskou"
Ja man heel geloofwaardig
..
"Je hebt je best gedaan, maar dit is echt het einde van het gesprek"
Te makkelijk, we zijn nog niet klaar.
"The smart way to keep people passive and obedient is to strictly limit the spectrum of acceptable opinion, but allow very lively debate within that spectrum...."
Dus niet van van tafel wegrennen als het dreigt te gaan over degenen wiens naam we niet mogen noemen.
As Thomas Jefferson once said, Never trust quotes you find on the internet.
Laten we die Rotschilds niet groter maken dan ze zijn door ze te meten aan de groot staatsman Rutte.
De arme nakomelingen van Moses Amschel Bauer kunnen er immers niets aan doen dat door de eeuwen heen alle hoven van Europa van hun geld kwamen lenen.
Het is niet de schuld van de Rotschilds dat de nominaalheersers van Europa met elkaar in gevecht raakten na te zijn gefinancierd met Rotschildleningen.
Laten we eens spreken over het kraken van de bodem en over schaliegasbelangen.
@Dandruff | 26-12-16 | 19:51
Hmm, met die beroepsgroepen heb je wel een punt. Overigens zijn sommigen niet noodzakelijkerwijs ambtenaar (niet alle onderwijzers en verpleging wordt voor een deel ook niet door de staat betaald) maar het blijft ook wel heel tricky.
Komen we toch weer op good old democratie met 1 stem per persoon. En wie niet stemt, die moet niet zeuren over de uitslag (maar ik geloof dat we het daar ook wel over eens zijn)
Wat is er dedain, hooghartig of arrogant als op een kalme rustige wijze uitleggen waarom iemand poep praat. Het is het wijze 'nee dat is niet zo want...' of 'dat is niet handig omdat...'
Er is niets dedain, hooghartig of arrogant als uitleggen aan mensen waarom ze verkeerd of simplistisch denken.
De Koreaanse Slet | 26-12-16 | 23:31
Poep praten als in Nico Rosberg heeft ineens de Nederlandse nationaliteit?
Of poep praten als in de bullshit die er aan verbale diarree uit dat kontgat direct onder je neus komt lopen!
Jij bent de laatste persoon die andere simplistisch denken kan verwijten, maar hoe leg je dat uit aan een terminaal zelfovertuigde idioot. Leg jij maar eens op rustige een kalme toon uit waarom die fantastische vvd totaal ongeschikte randdebielen als Vd Steur en Wiebes nog langer op hun posten duld. En dan graag zonder uw eigen hersenspinsels als waarheid aan te voeren, en met normale feiten onderbouwd. Deze boze oom is daar namelijk ook boos over, waarom is dat een simplistische denkfout van mij o gij verheven bron van wijsheid.
Haal je hoofd eens uit de reet van Mark, je begint te stinken vvd slet.
Ik ben dus de boze oom.
*****
Om mij heen zie ik verval. Ligt dan aan mij? Houdt ik mijzelf voor de gek? Zit ik er dan zo naast? Ik zie een Europa dat alleen leuk is voor de slechten, de rijken en de sterken. En even eerlijk... Ik behoor zelf tot de rijken en de sterken. En volgens de VVD en D'66 kennelijk ook tot de slechten.
*****
Het succes van mijn leven is gebaseerd op mijn onverzettelijke kaaskop gedrag. Nooit bij de pakken neerzitten. De koe altijd bij de horens vatten. Of te wel ieder probleem zelf per direct oplossen. Vaak in samenwerking met anderen, maar daarbij wel altijd verantwoordelijk voor mijn eigen doen en laten.
*****
Ik heb veel gereisd. Zowel qua werk als qua toerist. En heb daarbij gezien hoe de mensheid als een sprinkhanenplaag onze planeet kaal vreet. En daar maak ik mij zorgen over. Het gelul over godsdienst en olie kunnen we gerust vergeten. De oorlogen gaan over voedsel, en dus ook water.
*****
En daar zit dus mijn grote zorg. Ik heb de overtuiging dat wij collectief voor de gek worden gehouden. Door de politiek en de media. Ieder land wat ik heb gewerkt bleek totaal anders te zijn dan wat we er in de media over te zien krijgen. En als we echt in gesprek gaan met "nieuwkomers" van ver weg dan blijkt dat onze eigen media ons extreem slecht over hen informeren. Turkse collega's van mij praten totaal anders over Erdogan. Die vertellen over een land in chaos waar zich 3 miljoen Syrische vluchtelingen bevinden.
*****
Voor alle landen waar ik geweest ben geldt dat de Nederlandse media ons dom houden over wat zich daar echt afspeelt. Tot Cuba aan toe (het meest duidelijke voorbeeld van allemaal).
*****
Maar kennelijk ben ik dus een "boze oom". Dom, onredelijk, xenofoob, racistisch, fascistisch.
Buitenlandse oom knikte instemmend met verhaal boze oom twitter.com/MinPres/status/6114291517...
Ik moet zeggen dat ik me het apezuur schrok toen ik , nota bene van een grote landelijke zichzelf serieus nemende partij, deze neerbuigende nonsens las.
Dit bevestigt het beeld, dat velen hebben, dat de VVD
de kiezer als een te manipuleren zwakzinnige beschouwt.
Eigenlijk niks nieuws.
Mijn oom was geeneens boos en ik ook niet. Wat is dat boos verwijt? Ik doe nooit boos. Ik stel alleen vragen. Als mensen je boos gaan noemen omdat je vragen stelt zijn ze gewoon zelf eng of boos.
EA 827 | 26-12-16 | 23:14
Wat is er dedain, hooghartig of arrogant als op een kalme rustige wijze uitleggen waarom iemand poep praat. Het is het wijze 'nee dat is niet zo want...' of 'dat is niet handig omdat...'
Er is niets dedain, hooghartig of arrogant als uitleggen aan mensen waarom ze verkeerd of simplistisch denken.
Als er al dédain, hooghartig of arrogant gedaan wordt dan is het door de boze oom die feitenloos zonder kennis van zaken uit zijn nek bralt en ondanks waarneembare feiten die zijn hele betoog met de grond gelijk maken volhard dat hij gelijk heeft.
Het valt wel op hoor.
Ja, ik ben een trotse oom. Inderdaad ongehuwd, veertig plus, niet boos of bitter gek op zijn neefjes en nichtjes en gek op zijn moeder en zusjes en zwagers. Helaas leeft mijn wijze vader niet meer. Gelukkig ben ik wel bevoorrecht geweest met een hele wijze en geleerde vader.
Al vroeg in het leven heeft hij mij bekend gemaakt van de allegorie van de grot (Plato - van voor Jezus en Mohammed en zo.). Ik predik niet maar ben serieus van mening dat ieder kind gered kan worden door op een bepaald moment in de opvoeding de TV, kranten en het internet voor een bepaalde periode uit het raam te flikkeren.
Ga boeken lezen, ga het leven ontdekken. Aanschouw de wereld en leer de systemen te doorzien. Accepteer vervolgens je conclusies (ja de mensheid is er erger aan toe dan je denkt), herpak jezelf en ga met de borst vooruit en de kop tegen de wind in aan de slag. En en echt het komt goed.
Don't go with the flow, wees geen schaap, geen wolf maar een herder.
Dat dedain, hooghartig arrogante toontje van hun, dat verdient een afstraffing... hopelijk krijgen ze 15 maart a.s de rekening gepresenteerd; en dat natuurlijk niet alleen van deze quotes...
ja hoor ! | 26-12-16 | 20:21
"Wij"?
Oke, jij gaat dus weer regeren samen met anderen, aangezien ik aanneem dat je niet een ongelofelijke leugenaar bent.
Dus ik geloof je op je woord.
Wat gaan jullie anders doen, want van jullie geneuzel over snelwegen, betere zorg en meer veiligheid is niet veel terecht gekomen?
Het zijn mijn prioriteiten niet, ik heb persoonlijk weinig dingen waar ik echt om geef, maar er zat in 2012 nogal wat urgentie bij, gezien de uitroeptekens op de borden in die tijd.
Is het nu weer iets met ook heel veel uitroeptekens, maar dan een aantal volledige andere onderwerpen, of weer die dingetjes? :)
Aangezien je blijkbaar bij de VVD zit. :)
Speciaal voor Kaan78: fijne en gezegende kerstdagen!
Chemtrails = Bullshit.
Ik ben nog geen oom, maar ik wil ook de grenzen dicht voor asieleisers.
Kaan is een waardig ontvanger voor de zinsnede "Toet toet boing boing".
'In plaats van enig zinnig antwoord op : kritiek , bezwaren , vragen komt de VVD met een populistisch " boze oom bij de kerstmaaltijd verhaaltje " misplaatst en totaal kansloos.' enorme sukkelzak | 26-12-16 | 15:15
Toont inderdaad schrijnend gebrek aan kwaliteit. Zonder kwaliteit gaat men het op lange termijn niet mee redden. #bozeoom
Ik wil trouwens een T-shirt met opdruk "Boze oom".
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@ Kaan78 | 26-12-16 | 12:38
En op de ongebreidelde import daarvan, zoals jij vast zult gaan doen zodra je stemgerechtigd bent :-).
-weggejorist-
-weggejorist-
Dandruff
Goed plan!
Dat adviseerde ik jou een paar uur geleden al! Jullie zijn moeilijk coachbaar. Geef niet.
-weggejorist-
Ach TeeJee. 70.000 jaar geleden of minder, roemrijk of niet. Ook voor de Turken geldt , goede resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Democratie is niet perfect maar wel het beste systeem dat er is, dus we moeten waakzaam zijn en ervoor willen vechten, dat bewijst Turkije vandaag de dag.
Kaan78 | 26-12-16 | 19:47,
Ik zie weer geen bronnen.
Jij vertrouwt geen wetenschappers zeg je, omdat alleen massamoordenaars onbeperkte toegang tot alle bronnen hebben.
Welnu, verblijdt mij dan maar met zo'n bron van een massamoordenaar.
Of lukt je dat niet?
Dat dacht ik al.
Je zegt dat enkele duizenden jaren na de eerste beschavingen, er eindelijk een groep Turkse plunderaars opstond die haar plundertochten organiseerde vanuit paleizen, in plaats vanuit tenten.
Prima, maar dat ontken ik nergens.
Alleen is je eerste waarheid van 2016 volstrekt irrelevant.
Je weerlegt daarmee precies 0,0 % van de honderden feiten waar deze discussie eerder over ging.
Waarvan ruim 98% ook al irrelevant was; jij verandert nou eenmaal steeds van onderwerp als jouw ongelijk blijkt.
En dat is elke keer als iemand op jou reageert.
Ik ga daar nu maar mee stoppen.
Trol ze verder, en droom vannacht niet van tovenaars die jouw IQ optrekken naar dat van twee garnalen. Dat zou jouw Turkse nationalisme immers diep krenken, en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
www.youtube.com/shared?ci=vqbQcyzQeos...
1-2tjuh
Gelukkig gebeuren dat soort dingen niet in het Westen he? *facepalm
@1-2tjuh
Welk verleden?
70.000 jaar geleden? Mu continent? Veel gestoorder dan dit krijg je ze niet.
Er zijn psychiatrische afdelingen waar zelfs de patiënten je voor gek verklaren als je dit soort stierenpoep verkondigt.
Liever een boze oom voor uren bij mij aan tafel, dan een oom als Mark voor 3 seconden aan de voordeur! Waarschijnlijk bied hij aan om de luier van zijn neefje te verschonen en stopt dan per ongeluk / expres... Die man is voor geen cent te vertrouwen en ik blijf zeggen: Hier op GS is het lekker K@nker en afzeikvoer, maar in het echte leven laat ik hem nog geen seconden met mijn kinderen.
Kaan78. Mooi betoog over het verleden van de Turken, zal allemaal wel. Maar des te treuriger dat Turkije nu vrijwel helemaal afgegleden is naar het 0-punt van beschaving, nl een dictatuur cq theocratie.
TheEgg | 26-12-16 | 19:31,
Dus militairen, verpleegkundigen, brandweermensen, politieagenten en leraren hebben geen stemrecht?
Want leveren netto niks op?
En hoe zit dat dan met particuliere bedrijven die (soms) door de overheid betaald worden, zoals in de (wegen-) bouw?
Dan hou je weinig stemgerechtigden over. En het is bovendien maar de vraag of bepaalde particulieren (zoals de top van het bedrijfsleven) wel het beste met dit land voor hebben. Het opengooien van onze grenzen; de euro en dat Oekraïneverdrag waren immers óók voordelig voor bepaalde multinationals.
Niet voor niets ageert VNO ook regelmatig tegen Wilders, Brexit etc.
Kaan78 | 26-12-16 | 19:47
Sprookjes verzinnen maakt je niet relevant, hooguit vermakelijk gedurende een verloren uurtje.
Gekkie.
Dandruff
Atilla is de zweep van God. Hij heeft de Byzantijnse rijk en Romeinse rijk op zijn knieen gekregen NADAT een Romeinse slavenhandelaar 1 Turk aan het verhandelen was.
Daarnaast gaat de Turkse geschiedenis 70.000 jaar terug naar het Mu continent. 9000 jaar geleden hadden de Oeigoeren al een hoge beschaving. De laatste 2300 jaar hebben de Turken 16 wereldrijken gekent. Blijkbaar heb je beperkt toegang tot informatie. Geef niet, lach anders maar gewoon wat harder om dat te compenseren.
Dandruff | 26-12-16 | 19:30
Ach ja. De Turkjes moeten iets om historisch relevant te zijn en liegen is cultureel-religieus natuur helemaal bon ton.
Ach we moeten dit niet persoonlijk opvatten ; die oom kan iedereen zijn.....
En uh.... Hebben jullie het al gehoord ? Rutte is overleden ; hij is gestorven door complicaties bij een neusreductieoperatie .
@Wijnruit | 26-12-16 | 14:44
Niks mis met stemrecht naar <iets> ratio. Maar laten we er dan inderdaad wel netto-betaler van maken. Iedereen die uit de staatsruif eet (dat zijn dus niet alleen uitkeringstrekkers, maar ook ambtenaren, politici en semi-overheid) heeft geen stemrecht meer. Pas als je een netto bijdrage levert, mag je meebeslissen over hoe het geld verdeeld wordt.
Maar dat bedoelen ze waarschijnlijk niet.
Jouw grote voorbeelden zijn massamoordenaars en plunderaars, begrijp ik. En een paus van 1.500 jaar geleden kuste Attila's voeten om het vaticaan te sparen...
Waarom zouden Nederlanders (waarvan er maar weinig katholiek zijn) dat eigenlijk moeten leren?
- Maakt dat Attila's oorlogsmisdaden minder wreed?
- Maakt dat de geschiedenis van Turkije ongedaan?
- Hebben Romeinen, Grieken en Armeniërs daardoor ineens niet meer bestaan?
Je irrelevante uitstapje weerlegt niks van wat ik zei.
Jij noemt de Soemeriërs Turken; waar baseer je dat op?
Zelf geloofden de Soemeriërs dat ze van het Arabisch schiereiland kwamen, dus niet uit Mongolië. Historici twijfelen, omdat er maar weinig uit de begintijd bewaard is gebleven.
nl.wikipedia.org/wiki/Soemer
De taal zelf lijkt een isolaat te zijn, een taal die niet verwant is aan andere bekende talen (net als bijvoorbeeld het Baskisch) en dus ook niet aan het Turks.
nl.wikipedia.org/wiki/Soemerisch
Je hebt echt weer geen flauw idee waar je over praat.
Zoals gewoonlijk, helaas.
Ook geloof maakt meer stuk dan de mensheid lief is. Laatste 2-duizend jaar is de ellende voor de mensheid, afgezien van natuurrampen, vooral veroorzaakt door de drie grote K's. De Koningshuizen,de Kerken en die Kut-bankiers.
Bijvoorbeeld nl.m.wikipedia.org/wiki/Attila_de_Hun...
De paus ging zijn voeten kussen om de vaticaan te besparen. Dat leren jullie weer niet.
Daarnaast kan je zelf onderzoek doen naar Sumer (Turken) 4500 jaar geleden en wat voor beschaving dat was. Veel figuren als Adonis, Zeus etc van de Griekse oudheid zijn directe kopieen van de Goden van Sumer. Anno 2016 zijn jullie nog steeds verstoten van enig algemene ontwikkeling.
@Wekkertje
Het is in keurige popi VVD-taal geschreven. Geen woord russisch bij.
Halve Zoolstra: "Is wat ophef rond een 'boze oom'-verhaal op onze site. Deze blijkt gehackt. We onderzoeken het nog maar eerste signalen wijzen naar Moskou."
Zou er een MOL bij de vvd-webredactie werken?
Die boze oom is bedacht door het debiele neefje.
Wekkertje | 26-12-16 | 18:31,
Niks mis mee.
Beter een "boze oom" dan een "domme lul".
Kaan78 | 26-12-16 | 18:05,
"Stel dat..."
De zoveelste holle kreet van jou.
Probeer het eens met één.
Weerleg één van de tientallen door mij genoemde, door de hele wereld geaccepteerde feiten.
Dat lukt je niet.
Nogmaals; zelfs jouw bronnen geven mij gelijk.
Ik ben die boze oom.
De definitieve wake-up call. Deze boze oom heeft de laatste 20 jaar VVD gestemd.Eén troost, bij de volgende verkiezingen zijn er betere alternatieven.
Kaan78 | 26-12-16 | 17:37,
Hahaha!
De eerste Turken plunderaars kwamen pas zo'n 1.000 jaar *na* christus, dus zo'n 1.000 jaar geleden vanuit Mongolië in het huidige Turkije aan.
nl.wikipedia.org/wiki/Turken
De beschavingen van de Grieken en Romeinen waren toen al lang over hun hoogtepunten heen. Die kwamen op rond circa 3.000 en 500 *voor* christus, dus zo'n 4.000 respectievelijk 1.500 jaar vóór de eerste Turkse plunderingen in Turkije.
nl.wikipedia.org/wiki/Oude_Griekenlan...
nl.wikipedia.org/wiki/Romeinse_Rijk
En dan waren er nog Armeniërs, Perzen, Assyriërs, noem maar op; honderden tot duizenden jaren voor de eerste Turkse plunderaar.
nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_va...
Je zegt dat Nederlanders Turken haten omdat Turkije slavernij en genocide predikt, en omdat veel Nederturken die Turkse politiek steunen. Maar het verafschuwen van slavernij en genocide is iets heel anders dan willekeurig elke Turk haten.
Als het om echt racisme gaat kun je beter eens de hand in eigen boezem steken. De herdenking van de Armeense genocide in Almelo bijvoorbeeld, werd verstoord door Turken die schreeuwden om genocide op de Armenen in Nagorno Karabach. Ook in de rest van Europa werden Armeense, Koerdische of joodse exposities, herdenkingen en manifestaties door Turkse grijze wolven verstoord.
Ik ken maar weinig volken waar racisme zo geaccepteerd is, als het Turkse.
Vandaar dat zelfs derde generatie Turken zoals de Zaanse treitervloggers hier liever naar Erdogan luisteren, dan dat ze hun school afmaken.
Laat staan dat ze besluiten zich als mensen te geragen.
Wacht, we hebben inderdaad een goede Formule-1-racer. En dat ligt echt aan de VVD. Toch?
Jannes K. | 26-12-16 | 18:07
Big business hoor die chemtrail gekkies. En de gekkies die in chemtrails geloven zijn by far de leuksten om te fokken :)
thevane.gawker.com/chemtrails-dont-exi...
Bijtendehond
En dan Bam 10 zetels! 660.000 stemmen is goed mogelijk. Ook veel Nl'ers gaan op stem stemmen. Misschien zo'n 200k. Dan heb je nog 100k Turken, 100k Marokkanen. Afghanen, Irakezen, (moslim)Surinamers, etc
necrosis | 26-12-16 | 12:49
Een gemiddelde stoel heeft vier poten.
3000 x 4 = 12000. Geen 66000.
Ze komen niet verder dan het viltje tegen het wiebelen.
Optelsommetje
Volgende keer maar sparen voor een echte vakantie.
Voor alle non-believers...
zelfs het hoofdd van de cia geeft toe dat chemtrails bestaan
www.youtube.com/watch?v=LfH5_BiaP8Y
Dandruff
Stel dat ik 60 van jouw argumenten ontkracht. Dan kom je gewoon met de 61ste loze kreet. Zonde van mijn tijd. Jij hebt recht op jouw hypocrisie. Ik heb recht op die van mij. Dat mag (nog) in Nl. Al gaan er geluiden van een kiesdrempel, discriminatie in de tweede kamer m.b.t. afkomst van de gekozen tweedekamerleden, lange arm discriminatie (ene land wel, andere niet) etc... En dat is dan volksvertegenwoordiging. Het beste wat NL kan voortbrengen met daarin vrouwenmeppers, drankmisbruik, brievenbuspissers etc...
Kaan78 | 26-12-16 | 17:37
Twee jaar geleden voor het eerst naar Turkije. Weekendje Istanbul leek ons wel leuk. De laatste stad in 'Europa' die we nog niet gehad hadden. De eerste stad waar we werden opgelicht. CONTINUE. Overal gedoe en gezeik over de prijs. Taxis die je de verkeerde kant oprijden, 5 sterren hotel die je rekening volplempt met dingen die je niet hebt gebruikt. Daarnaast was iedereen zo ontzettend onvriendelijk. Vragen stellen op straat? De bespugen je bijna. Oh en nergens een leuk terrasje waar je gewoon een biertje kunt bestellen. En geen vrouw in een leuk rokje op straat, nergens.
Voor mij was het genoeg, NOOIT meer naar zo'n kudtland...
Grapje van Zijlstra snap ik dan weer niet. Want is een grapje. Toch?
JoyCee | 26-12-16 | 16:16
Nee hij zei het echt op twitter. Echt nieuws.
Kaan78 | 26-12-16 | 17:27,
Ik heb jou nog nooit iets zien ontkrachten.
De PKK is een piepklein kutclubje dat buiten Turks Koerdistan weinig aanhang heeft. En ondanks het Turkse schrikbewind willen zelfs veel Turkse Koerden niks met de marxistische bommenleggers van de PKK te maken hebben. En zowel in de VS als in Europa wordt Turkije als een "bondgenoot" gezien, door zowel de linkse kerk als door de neoliberale EU-elite en door conservatieve NAVO-structuren.
Niet voor niets is de PKK hier verboden.
Jouw argument dat iedereen met meer algemene ontwikkeling dan een garnaal PKK-lid is, klopt dus gewoon niet.
En dat weet je, daarom geef je 0,0 bewijs van jouw stelling.
Want nogmaals; ook jouw bronnen geven mij gelijk.
Het is Erdogan zelf die trots verkondigt;
- ruim honderdduizend andersgelovigen te ontslaan;
- tienduizenden andersdenkenden op te sluiten;
- alle oppositie te verbieden;
- alle onafhankelijke media te verbieden;
- niet-islamitische feestdagen te verbieden;
- etc.
Of is Erdogan ook een robot in dienst van de PKK?
@Islamofiel | 26-12-16 | 12:29
Selectief kritisch, jammer.
-weggejorist-
Boze oom blijkt Russische hack, net als kersttoespraak van de koning.
De reden daarvoor is dat jullie geen onbevooroordeelt debat kunnen voeren. Met onredelijke krachttermen van een ziek persoon als "als ik de discussie niet kan winnen van jou, rot je maar op naar je eigen land". Herhaling van propaganda, desinformatie, terreurknuffelacties en het verdachtmaken van burgers die niks fout in hun leven hebben gemaakt. Dat is pas een inferieure cultuur. Bijna alles van jullie cultuur is afgekeken van de Turk. Van Griekse en Romeinse oudheid en mythologie aan toe. Dat jullie je eigen bevolking dom houden is 1 ding. Dit ook gebruiken om de Turk te haten is veel erger. De westerse beschaving brengt dit dus voort. Haat, domheid, niet kunnen delen, geen emotionele intelligentie en het ontbreken van karakter omdit om te kunnen draaien. Maakt niet uit. Ga maar verder met Turkije bashen... Zelfst met Kerst heb je liever haat tegen Turken dan gezelligheid met je familie.
XaleX_2 | 26-12-16 | 14:20
Britney Spears was ook even dood door een hack, het O.M. krijgt het misschien nog druk met track and trace.
Apart dat het O.M. bezig is om de verkiezingen te frustreren.
Dandruff
Ik ben een jaar of 5 geleden gestopt met Pkk en Armeense fraude propaganda te ontkrachten. Pas als het te makkelijk is om hem niet even aan te tikken doe ik het :). Zo ook met de bullshit over steun aan de IS. Ik zou zeggen ga naar noord irak of surie naar keuze en strijdt daar verder tegen Turkije. Ze zullen daar geen bom minder op PKK gooien om wat jij op geenstijl schrijft.
De VVD heeft helemaal gelijk. Het groeiend aantal kansloze vinex Prius zeikerds die iedereen de schuld geven van hun eigen misere is erg treurig.
Het gaat fokking goed in Nederland, we staan in de top 3 van beste landen om te wonen.
"(..)Dan is Nederland failliet.(..)"
@ Dandruff | 26-12-16 | 15:14
Ja dan wordt dit de waarde van de Euro
www.lol.nl/uploads/494/nieuwe-griekse-...
@kloopindeslootjijook | 26-12-16 | 17:06
"levenspijl" wasdah???
Man, man, man, de domheid pfffffft......
Het mag duidelijk zijn dat de VVD de nieuwe PvdA wordt ik verwacht tussen nu en maart een verlies van minimaal 15 zetels. Van NEE kun je namelijk geen JA maken.
De VVD, de la-maar-waaien-partij, de komt-vanzelf-goed-partij, de partij die vind dat slimme bedrijven het verschil in inzicht en kennis tussen de Henk en Ingrid en hen mogen gemisbruiken om geld aan te verdienen, ook als het over zaken gaat waar je specialisten voor nodig hebt of die te maken hebben met zaken waarvan we inmiddels vinden dat dat tot een minimaal levenspijl mag horen, zoals gezondheidszorg. Wel makkelijk, zonder geweten in het pluche zitten. Het komt inderdaad vanzelf goed, maar je moet niet vragen wie de klappen steeds krijgt. Beter voor iedereen. Jaja.
Kaan78 | 26-12-16 | 16:36,
Je weerlegt precies 0,000 % van de tientallen punten die ik gaf.
Want jouw poging om 0,001 % van wat ik zei te weerleggen met de holle slogan "propaganda" werkt niet. Sowieso niet zolang jij geen andere (betere!) bron hebt die het tegengestelde bewijst.
Maar het domme is; zelfs jouw bronnen zullen mij gelijk geven, en dat weet je. Het is nota bene Erdogan zelf die regelmatig zijn misdaden tegen minderheden en tegen andersdenkenden naar buiten brengt. Daar is de terreurbende PKK helemaal niet voor nodig.
Dus jouw claim dat iedereen met meer algemene ontwikkeling dan een garnaal bij de PKK hoort blijft wat mij betreft onbewezen.
Wilders grijpt in.
twitter.com/geertwilderspvv/status/81...
Heel goed om de vvd met kleine letters te schrijven.
laten we dit volhouden.
Rutje scenario, 1) inlegvelletje produceren oprollen en inbrengen in de gretige bips (Check), 2) warm inleg-kruisje ontvangen van schijnheilige CDA (Pending).3) Van voren en achteren gedekt, en boze oom zal wel milder worden (Wishfull thinking).
Dandruff
Je moet niet alles geloven wat je leest. Kijk naar de titels van alle artkilen die de betreffende persoon heeft geschreven en je snapt mijn punt :)
Dat lijkt mij trouwens OOK een GGZ klant.
De vraagt van mij lijkt in de laatste zin van je betoog beantwoord. Ook nl partijen doen dat. Voor de rest is alles geen antwoord op mijn vraag, maar meer propaganda van een in nederland verboden terreurorganisatie PKK.
Mijn onderbuik zegt dat de Geenstijl comments gretig worden gelezen door gekke oom Rutte, zure oom Han en rare tante Hennis om toch nog enigzins voeling te hebben met het electoraat vanuit hun safe space ivoren toren
JoyCee | 26-12-16 | 16:16
Dat is een poging tot een grapje, ja. :)
Grapje van Zijlstra snap ik dan weer niet. Want is een grapje. Toch?
Kaan78 | 26-12-16 | 15:43,
Wel, vergeleken met Turkije fantastisch natuurlijk. Wij handelen hier in ieder geval niet in slaven, zoals Turkije;
nl.gatestoneinstitute.org/7123/turkij...
Duitse documentaire hierover;
www.daserste.de/information/politik-we...
En zo zijn er nog wel wat puntjes waarin ik Nederland prefereer boven Turkije;
- hier zijn geen 100.000 mensen ontslagen om hun geloof;
- hier zijn geen tienduizenden mensen opgepakt vanwege hun mening;
- hier mogen alle mensen hun doden herdenken, óók Armeniërs;
- hier leidt historisch onderzoek niet tot gevangenisstraf, of de dood;
- etc.
Wat niet wegneemt dat we hier ook hard achteruit gaan. Jij bent helaas niet de enige die hier pleit voor het opsluiten van tegenstanders van slavernij en genocide; ook gevestigde partijen zoals PvdA, Groen Links en D'66 doen dat.
Kobus is helegaar geen boze oom,de meest vileine omes zitten aan het stuur van de VVD.
Wat een stel malloten!
Gestel dat de hogere ambtenaren en politici ook allen in hun lucratieve baantje bedreigd zouden worden door allerhande duistere buitenlandse figuren, dan stond er binnen enkele dagen een vervaarlijk hek rond Nederland.
Met de VVD hebben wij het helemaal gehad, wat een oplichters!
Ik ben een boze oom / opa tussen mijns gelijken (M/V) en dat ene debiele neefje dat ondanks Rutte nog steeds VVD wil kiezen heb ik niet uitgenodigd, wel zo gezellig. Het duurt niet lang meer dat het niet gesubsidieerde televisieprogramma "De wereld draait nog steeds" iedereen die het over PvdA, GL, D666 en VVD heeft uitscheldt voor conservatieve narcistische fascist, anti Peter rrrrr in overdrrrive. genoeg is genoeg.
Ja, de potentiële VVD stemmer maakt zich zorgen over mensen die een mening hebben over iets wat tig jaar geleden is gebeurd in Amerika, en over iets waar ik me niet eens over in wil lezen, en over 1 of andere rijke mongolen familie in Amerika.
Seriously? Dat zijn de kwaliteiten die je nodig hebt om dingen voor de VVD (die net doet alsof ze opkomen voor weldenkende mensen)te mogen doen?
Ik weet dat politici over het algemeen vrij dom zijn, anders hadden ze wel een echt beroep gekozen, maar dit is wel erg.. ehm.. bijzonder. :)
Lol Dandruff
Hoe vindt je alles in Nederland gaan?
Dat is niet mijn oom, vriend......
Kaan78 | 26-12-16 | 15:21,
Dat zou ik graag van jou horen.
Zeker nu je zo eerlijk toegeeft dat je slechts 0,0% van wat ik zei kunt weerleggen.
Maar eerlijk is eerlijk, ik neem je niks kwalijk, met je Turkse opvoeding kun je natuurlijk niet beter weten. Er zijn maar weinig landen die hun eigen geschiedenis zo stelselmatig vervalsen als Turkije.
Niet voor niets zijn er de afgelopen decennia vele tientallen Turkse historici opgesloten, of zelfs vermoord door de Turkse overheid en/of daaraan verbonden clubjes.
Jouw argument dat een totaalverbod op feitenkennis de sterkste troef van Turkije is, lijkt dus op de korte termijn te kloppen.
De gevolgen op de langere termijn heb ik echter geschetst; die pakken juist negatief uit en jouw zwijgen daar over bevestigt dat alleen maar.
De VVD. Tilt liegen, draaien en spinnen naar een hoger niveau (denken ze). Dan kun je nog beter D66 stemmen, want die zijn tenminste echt inhoudsloos.
Klopt als een bus. Het CERN wordt gebruikt om de duivel op te roepen d.m.v. de HLC. Iets met Shiva en Vishnu geloof ik, of Genesis, ook wel mogelijk.
De quantumconputer 4096 wisselt data uit met wezens uit andere dimensies.
De Amerikaanse elite is eigenlijk een satanische cult gebaseerd op anale sex, acteurs trouwen met transseksuelen en zangers die er uit willen stappen worden met mindcontrol kapot gemaakt.
De Bohemian grove is een gezellig vakantie oord, en oh ja, de aarde is eigenlijk plat.
De maanlanding is een HOAX en aliens lopen allang rond tussen onze machtshebbers. Sterker nog, ze reizen al jaren tussen de zonnestelsels met dank aan de aliens.
Zwarte kubussen zijn eng en eigenlijk vereren we Saturnus alleen hebben we dat niet meer in de gaten. ppffff.. er zijn heel erg veel complottheorie.
Echter de meeste zijn dan weer eigenlijk CIA psy-ops. en zo kan ik de hele dag wel doorgaan.
Oh ja, en Beatrix zit in het complot. De aanslag in 2009 en de dood van Friso zijn waarschuwingen van de illuminatie. Maxima is een Neo-nazi, want bankier en uit Argentinië en waxinelichtjes zijn eigenlijk WMD's.
@De Koreaanse Slet | 26-12-16 | 12:38
Ik vind hem eigenlijk ook best geinig :)
En boze ooms, als ik die al zou hebben, komen er hier niet in tijdens de Kerstdagen.
Berbaar | 26-12-16 | 14:08
Ik denk dat jouw boze ooms (als je die al zou hebben) gewoon niet bij jou op bezoek willen komen. :-P
-weggejorist-
Nadat ik deze website van de VVD eens goed heb doorgelezen weet ik helemaal zeker dat ik NOOIT meer VVD zal stemmen. Wat een leugens. Nadat Verdonk is vertrokken is de VVD gewoon een soort D66/PvdA geworden. Allemaal één pot nat.
.
"We horen bij de top 20 grootste economieën van de wereld en onze economie groeit ook volgend jaar weer."
.
Nederland had een bijna twee keer zo grote economie kunnen hebben als er de afgelopen decennia (onder VVD-beleid) verstandigere beslissingen waren gemaakt. Zoals bijvoorbeeld de aardgasbaten in een staatsfonds stoppen, zoals Noorwegen dat gedaan heeft. Of de grenzen niet openzetten voor allerlei tuig uit Noord-Afrika/Midden-Oosten dat ons land nog heel lang heel veel geld zal gaan kosten, op allerlei gebieden.
De VVD moet zich kapot schamen dat Nederland, met zijn unieke geografische locatie in deze Rijndelta, het economisch zo slecht doet, in vergelijking met landen als Noorwegen, Zwitserland en Singapore. Dat zijn namelijk de landen waaraan wij ons moeten meten.
De VVD heeft verder helemaal geen orde op zaken gesteld de afgelopen kabinetsperiode. Ze hebben NIET bezuinigd, maar juist de lasten verzwaard (bijv. met de BTW-verhoging). De VVD heeft het totaal verknald op economisch gebied.
.
"Als je iets overkomt, dan kun je rekenen op goede zorg en financiële hulp."
.
Hoe lang gaat die zorgvuldig opgebouwde verzorgingsstaat het nog volhouden, met het huidige open grenzen beleid? Reken er maar niet op dat de overheid nog iets voor de autochtone Nederlander zal betekenen tegen de tijd dat de huidige jonge generatie met pensioen gaat. Die zullen hun eigen boontjes moeten doppen.
.
"Maar wat bedoelt hij er nu eigenlijk mee? Wil hij echt een hek om Nederland plaatsen? Dat is vrijwel onmogelijk."
.
Nee, idioten. De buitengrenzen van de EU moeten hermetisch afgesloten worden middels een dubbel hekwerk en een degelijke kustwacht naar Amerikaans/Australisch model, voorzien van moderne surveillancetechnieken (UAV's, FLIR-camera's, bewegingssensoren, etc), zodat er geen illegale immigrant meer overheen komt. Illegale immigratie dient totaal verboden en (financieel) ontmoedigd te worden. Enkel nog legale immigratie toestaan op basis van benodigde competenties, zoals het er ook in de VS en Australië aan toe gaat (Greencard systeem bijv.).
De Europese binnengrenscontroles moeten voor een periode van bijv. 5 jaar hersteld worden, om een grote interne schoonmaak te houden.
.
"Bovendien heeft Nederland veel inkomsten door de internationale handel. Het sluiten van de grenzen zou ons maar liefst 9 miljard per jaar kosten. Zonde van het geld, toch oom?"
.
Opnieuw fout, idioten. Binnengrenzen 100% controleren is niet hetzelfde als de grenzen sluiten. Al het vrachtverkeer en zakenlieden kunnen (na goedkeuring) een kastje in het voertuig krijgen, waardoor ze bij de grensovergang van een Fast Lane systeem gebruik kunnen maken. Staan ze geen minuut stil bij de grens. Al het overige, zoals gewone burgers, kunnen makkelijk aan een 100% grenscontrole onderworpen worden, zonder enige economische schade. Sterker nog, het gaat juist heel veel geld opleveren, doordat grensoverschrijdende criminaliteit en terrorisme dan sterk zal worden verminderd.
.
"Als we stoppen met de euro, worden Nederlandse producten te duur voor andere landen.
De export wordt dan veel minder en we verliezen daarmee veel inkomsten en dus ook banen."
.
Hier komt de aap weer eens uit de mouw. De VVD spreekt enkel namens VNO-NCW en de 0,01% die de grote multinationals in hun bezit hebben. De VVD verdedigt het belang van de 0,01% en niet dat van de spaarzame hardwerkende Nederlander (de midden en hogere klasse).
De euro is een mislukt project en we zouden beter af zijn met een Neuro en/of D-Mark. De Euro is een zwakke munt en heeft de spaarzame Nederlander juist veel armer gemaakt.
Noordelijke landen als Nederland en Duitsland zijn juist gebaat bij een sterke dure munt, aangezien dat ons noodzaakt tot INNOVATIE. Wij moeten in de toekomst het enkel hebben van pure R&D/innovatie, betere (en dus ook duurdere) producten maken dan de rest van de wereld.
necrosis
Denk niet dat Rusland zit te wachten op onbetrouwbare partners. De laatste keer dat Rusland op de Westerse landen vertrouwd heeft zijn ze flink genaait. En nu zijn ze op de terug weg.
Dit jaar bij de VVD een enorme Stro pop in de tuin ipv een kerstman.
.
Een stro pop om de boze ooms , waarvoor de VVD Doodsbang is , te bestrijden.
De " boze oom" - iedereen die kritisch is , die vragen stelt , die voelt dat niet ZIJN belangen gedient worden maar de belangen van anderen , de elite , de EU , de machten achter de schermen.
In plaats van enig zinnig antwoord op : kritiek , bezwaren , vragen komt de VVD met een populistisch " boze oom bij de kerstmaaltijd verhaaltje " misplaatst en totaal kansloos.
.
Geen oplossingen , Geen antwoorden , Successen van anderen claimen , Eigen falen verzwijgen , voor zo'n partij is maar 1 toekomst denkbaar - " Onder de onderste steen "
Kaan78 | 26-12-16 | 14:30,
Ach, onze genocide-ontkenner èn genocide-liefhebber wil ook even laten horen dat hij Chroesjtsjovs ideeën over het aanpakken van andere meningen deelt. Alsof een verbod op het bespreekbaar maken van de problemen de problemen zal verminderen...
Jouw Eeuwige Ongelijk blijkt zoals altijd weer uit de wereld om je heen. Zo ben jij een aanhanger van Erdogan omdat die isis steunde bij de oprichting van kinderbordelen in Irak; inderdaad een wezenlijk onderdeel van de islam. Ook heb je bewondering voor de manier waarop Erdogan alle kritiek op corruptie en wanbeleid afstrafte met zware gevangenisstraffen.
Maar waar heeft Erdogan jullie gebracht?
- isis heeft zich tegen Turkije gekeerd;
- de genocide op de Koerden is mede daardoor mislukt;
- zowel isis als PKK plegen nu reeksen aanslagen in Turkije;
- ondertussen heeft Turkije zelf ruim 100.000 Turken ontslagen;
- en nog eens tienduizenden Turken opgesloten;
- waarvan vele duizenden werkzaam bij precies die diensten die dat terrorisme zouden kunnen voorkomen.
En dan de economie; Erdogan beloofde dat corruptie en wanbeleid zouden leiden tot meer welvaart... Maar ondanks alle corruptie en wanbeleid ligt de Turkse economie op haar gat. Turkije bedelt nu bij de "Turkse patriotten" om buitenlandse valuta;
- ondanks de miljardensteun van de EU;
- ondanks de miljardensteun van de VS;
- en ondanks de miljardensteun van Turken in Europa.
Kaan78 | 26-12-16 | 14:30,
Je hebt al vaker gezegd dat je tegenstanders van slavernij en genocide "ziek" vindt. En ik ben het met je eens dat slavernij en genocide zeer wezenlijke deugden in de islam zijn.
Maar nogmaals, geloof jij dat een verbod op het bekritiseren van slavernij en genocide hier zal leiden tot acceptatie van slavernij en genocide?
Natuurlijk niet.
Nederland is voorlopig nog geen islamitisch land.
Dus als je alle tegenstanders van slavernij en genocide opsluit hou je ongeveer 5% moslims en 10% socialisten over die vanaf dat moment de belastinggelden moeten ophoesten.
Maar laat precies die twee bevolkingsgroepen voornamelijk belasting-consument zijn, in plaats van belasting-betaler.
Dan is Nederland failliet.
necrosis
Turkije heeft bewijs gevraagd voor de poep argumentatie (die jij wederom aanhaalt). Simpele zielen die ook geloofden dat Irak massavernietingswapens had haalt dat simpele mindfuck up weer aan om Turkije zwart te maken. Maar de Us of A heeft 2 weken geleden daar excuses voor aangeboden. Als bewijs voor hun onnozele handelen hadden ze foto's van een vuilstortplaats in Turkije gegeven. Het is maar hoe je bekend wil staan in de geschiedenis. Daar hadden jullie vroeger geen moeite mee en vandaag de dag nog steeds niet. De next level is dan wel Turkije als onbetrouwbaar te laten zien. Wat maakt jullie wel betrouwbaar?
LOL @halbe zijlstra: "Ophef over Boze Oom. VVD website is gehacked. Onderzocht wordt of Moskou erachter zit"
Nu is het geen publiek geheim dat in de hoogste echelons van de aardkloot wordt gekeken wat de meest effectieve manier is om de wereldpopulatie te decimeren cq terug te draaien. Nu 7.5 miljard en in 2050 9 á 10 miljard zielen wereldwijd. Ted Turner - de machtige totempaal van CNN heeft zich eens laten ontvallen dat 95 procent van de wereldbevolking wat hem betreft wel mag verdwijnen en zo zijn er wel meer die minder mensen willen. Die chemtrails. Ik ga me er niet aan branden. Ergens klinkt het niet logisch, omdat de 'powers that be' zichzelf ook zouden benadelen met deze chemische luchtverontreiniging.
thetruthwins.com/archives/30-populatio...
Kaan78 | 26-12-16 | 14:30
Mensen die anderen een ziektebeeld aanpraten hebben vaak zelf meer onder de leden dan ze zelf willen geloven. Dat gediagnostiseer van oud-CDA/VVD/PVDA en zelfs D66 stemmers die nu PVV stemmen is een beetje uit jaartje 2008.
Deze was ook goed www.youtube.com/watch?v=9UxkzVhh7T0
@Kaan78 | 26-12-16 | 14:45
Waar ging de olie uit het noorden van Irak (onder controle van IS) naartoe?
Je hebt een punt wat betreft het zoeken naar andere bondgenoten, Schurkije is een zeer onbetrouwbare 'bondgenoot'.
Ik doe liever zaken met Poetin dan met die Erdosnor.
Je suis boze oom
Beetje populistisch van de vvd om zich op alle boze ooms te richten...
@Robin Hood | 26-12-16 | 14:44
Natuurlijk zal een 6 jarig jongetje het land niet kunnen besturen.
Maar daar waar Rutte de boel belazerd, haalt zo'n ventje een recordbedrag op.
Wat mij betreft krijgt dat ventje een standbeeld, en Rutte een ferme trap onder zijn leugenachtige reet.
Overigens jij en de rest van de familie Hood ook een fijne kerst.
@pimp my voortuin, inderdaad een must read. Gelukkig zijn er nog echte journalisten die op zoek zijn naar de feiten.
@Cuyahoga | 26-12-16 | 13:59
Goed verhaal LOL!!
Wel apart zeg dat zowel zijn overleden vrouw als zijn zus Anja heten.
Verder wens ik Herman en alle andere zielepieten natuurlijk fijne dagen.
Even voor iedereen. Er zijn ongeveer 200.000 partijbelidmaatschapten die dit land gijzelen. Slechts 200.000.
.
Dat u even weet hoe weinig mensen eigenlijk verantwoordelijk zijn voor de aanhoudende demonisering van gewone burgers en het afdwingen van voor onze samenleving onwenselijke fenomenen.
.
Als u wakker wordt zijn we er op een achternamiddag vanaf. Een handvol zwarte lijsten leidend tot ontslag uit ambtelijke en bestuurlijke posities. Kunnen we aan de wederopbouw beginnen.
.
Want even voor de goede orde. Landverraad en poging tot onderdrukking van medeburgers hoeft helemaal niet geaccepteerd te worden. Het is crimineel en strafbaar volgens de letter van de wet. Wat ze u ook wijs proberen te maken.
.
200.000 maar. Daar hoeven 17 miljoen mensen toch niet onder te lijden..?
@Pieter V | 26-12-16 | 13:28
Helemaal gratis ;-)
onzetaal.nl/taaladvies/pathetische-pa...
Turkije bombardeert de PKK en de lijken gaan terug naar de EU en VS. Daarnaast is de IS 3 keer in omvang gegroeid toen de VS hun ging "bestrijden". Laatst hebben ze nog "per ongeluk" wapens aan de IS geleverd en mocht de IS hun manschappen aansterken terwijl ze met Turkije vochten. Het wordt tijd voor andere bondgenoten.
Wat een prulstuk van de VVD.
1) Beste formule 1 racer van het moment, dank je Rutte (heeft die eigenlijk wel zijn rijbewijs?)
2) Nog nooit zoveel banen geweest. Yep, 500K werklozen, veel gedwongen zzp-ers op minimum bestaansniveau, baanzekerheid nog nooit zo laag geweest door tijdelijke contracten.
3)NEXIT, harde gulden terug zou slecht zijn voor onze export. Top 5 export-landen zijn ; Duitsland, Belgie, VK, Frankrijk, Verenigde Staten. Denk dat de gulden zeker niet harder zal zijn dan die van DLD, VS en ook niet veel harder dan die van VK, Belgie en Frankrijk. Was voor de euro ook niet het geval Als ze die belachelijke boycot van Rusland zouden stoppen zou dat meer opleveren dan de export naar die PIGS landen.
Had wel wat meer kennis verwacht inzake economie van deze ondernemers partij.
Weg uit de EURO, wellicht naar een NEURO. Goed voor onze pensioenen en geen subsidie meer van PIGS o.a. door biljoenen opkoop van junk-bonds door de ECB.
Het is de favoriete kreet van zowel je oom als van een berucht politicus in de Tweede Kamer: grenzen dicht!
Betekenis BERUCHT:
- zeer bekend door ongunstige eigenschappen
- ongunstig bekend
- bekend door iets vervelends of slechts
- kwalijk bekend, te slechter naam en faam
- Negatief woord voor beroemd
- Notoir
- Slecht bekendstaand
- Slecht te boek staand
- Ten kwade bekend
De VVD heeft per ongeluk een verkeerd woord gebruikt.
@ necrosis | 26-12-16 | 14:08
En het was nog meer dan hij dacht, want omdat ik al mijn nagels lakte, doneerde bijv. een andere Twitter-volger 20,- aan het Nationaal Ouderenfonds. Hij zou 1,- per nagel doneren.. Maar ik heb een chronische schijthekel aan Serious Request en hij ging akkoord met t ouderenfonds. Dus mijn nagels gelakt voor Tijn en de centjes naar de oudjes. Vindt ie vast niet erg.
Maar goed, zesjarige jongetjes kunnen, hoe schattig en dapper ze ook zijn, mijn hart breekt als ik aan hem en mijn eigen zoontje van 7 denk, niet het land besturen. Daar hebben we toch echt andere mensen van nodig. Graag wat minder beroepspolitici en wat meer realisten. Fijne kerst!
@Cuyahoga | 26-12-16 | 13:59
Heerlijk! Meer van dit.
@De koreaanse slet
U begrijpt het geloof ik niet.
Vooral onderstaande stukjes uit TPO baren mij zorgen.
Wie gaat dan bepalen waar ouderen meer of minder stemrecht voor krijgen en wat wel en niet belangrijk is.
Belachelijk idee dit.
De stem van ouderen weegt te zwaar in politieke besluitvorming. Mede door de toenemende vergrijzing komen de belangen van jongeren onder druk te staan. Dat is niet alleen onwenselijk, maar tevens onredelijk gezien het grotere belang van jongeren bij politieke veranderingen. Doordat zij nog een heel leven voor zich hebben, zijn jongeren nog vele jaren afhankelijk van de keuzes die nu worden gemaakt.
Evenredig stemrecht
Ik stel voor om evenredig stemrecht in te voeren waarbij de term evenredig betrekking heeft op iemands belang bij een politieke beslissing. Het is duidelijk dat jongeren een veel groter belang hebben bij ingrijpende politieke beslissingen dan ouderen simpelweg omdat zij er voor veel langere tijd mee geconfronteerd gaan worden en het is dan ook eigenlijk niet meer dan logisch dat hun stem zwaarder moet wegen. Ik geef hier een voorbeeld van een mogelijke weging: van 18 jaar tot en met 50 jaar heeft een kiezer een volledige stem, tussen 51 jaar en 67 jaar telt iemands stem voor driekwart en iemand die ouder is dan 67 heeft een stem met een gewicht van de helft.
@Kaan78 | 26-12-16 | 14:30
Erdogan perkt geen mensen in met een mening die haaks staat op ZIJN mening?
Volgens mij kan jij ook wel een paar GGZ sessies gebruiken.
En die grijze wolven van DENK mogen wat mij betreft Nederland uitgezet worden.
Vooral vanwege de opmerking van Kuzu: geen integratie maar wederzijdse acceptatie.
Voorlopig is 'acceptatie' eenrichtingsverkeer, je weet wel wat ik bedoel.
@Kaan78 | 26-12-16 | 14:30
Mooi, hierbij gratis advies voor de richting die u het beste kunt volgen naar uw droomland....3000Km richting zuid-oost.
Raider Twix | 26-12-16 | 14:28
Er bestaat een kort dossier over degene die het zover heeft laten komen.
Voornaam: Hans.
Achternaam: Hoogervorst.
Beroep: BeroepsVolksOplichter.
Politieke tak: VVD.
Politieke zak: [X]
Mensonterende kwak: [x]
Weggevallen uit de schaal van wie wat nog weet over wie wat deed nog maar een paar schamele jaren geleden in de Nederlandse Politiek: [x]
Valt daarmee samen met:
J.P. Balkenende (CDA, Skateboards, Kenniseconomie) [x]
P.H. Donner (CDA, Herenfiets (zwart!), monddoodmaker van de nationale Pers, invoerder van de Sharia 'als de meerderheid dat democratisch zo bepaalt' (Donner c.s.) [x]
Alle leden en bewindsvoerdertjes van de Partij van de Doekoe van de Ander. [x]
Kruisbestuivingen tussen aardappel in de keel en kistje met roos op de markt. Willen nog wel eens plaatsvinden in fietsenhokken [x]
Desmoulins
Met alleen het Osmaanse rijk aan te houden doet u Turken te kort. Zonder de Turk geen geschiedenis.
Ik hou van Rusland.
Poetin is pas een echte leider die zich niet laat intimideren door de gefrustreerde Elite
Poetin krijgt alle wind van voren maar ik wens alleen hem een fijne kerst. De illuminazi's kunnen mijn jingle balls kussen.
De EU en Zijstra kunnen van mij de K krijgen.
En ik wens jullie een fijne 2e kerstdag lieve reaguurdervriendjes en vriendinnetjes!
Halbe Zijlstra wist gisteren bij WNL Op Zondag met droge ogen te verkondigen dat de PVV economisch gezien linkser is dan de SP. Dan heb ik nieuws voor Zijlstra, want de VVD lijkt bijkans nog socialistischer dan de SP en PvdA bij elkaar opgeteld.
Nadat er de afgelopen jaren zware en terechte kritiek was op de veel te hoge onrechtvaardige vermogensrendementsheffing (de advocaat-generaal van de Hoge Raad noemt het in nette termen zelfs diefstal), wordt deze volgend jaar niet verlaagd/afgeschaft, maar juist flink verhoogd! VVD-staatssecretaris en slapjanus Wiebes is hier 100% verantwoordelijk voor. Het is werkelijk te bezopen voor woorden. Hoe krijg je dit verzonnen als VVD.
Dit is nog maar één van de vele voorbeelden waarbij de VVD zijn achterban volledig verraden heeft. De VVD is een leugenachtige en onbetrouwbare slapjanussenpartij. VVD, PvdA, D66, CDA, allemaal één pot nat. Op naar de 0 zetels!
@Kaan78 | 26-12-16 | 14:30
Aldus Kaan, de chantabele Turk die Nederlanders er op wijst dat ze gek zijn omdat zij hun land terug wensen te krijgen.
Met uw 'rekening houden met een ander'...
Hypocriete zak hooi dekt de lading niet.
Megalomane Ottomaan.
Dit is waar mijn oom boos over zou zijn:
- Slappe aanpak MH17
- Wegbezuinigen defensie
- Verder uitkleden ouderenzorg
- Breken van de 1000 euro belofte
- Voorliegen en kleineren volk mbt referendum Oekraine
- Oorlogspad kiezen tav Rusland, inclusief miljardenschade agv boycots
- Toelaten van het verkwanselen Zwarte Piet traditie
- Ruimhartig toelaten illegale immigranten
- Nederland volzetten met AZC's
- In de functie van premier als een cabaretier tijdens het debat parlementsleden kleineren
- Alles wat de EU wil goedkeuren
En waarschijnlijk nog een hele hoop meer...
toch is ook dit weer een dingetje bedoeld voor de eigen achterban, onder de eigen kaasstolp, net als dat MTV filmpje met nieuwjaarswensen voor de witte man, er is werkelijk niemand met gezond verstand die hierdoor van gedachten veranderd, maar binnen de eigen deugkliek resoneert het wel lekker, die mensen praten uitsluitend met elkaar zodat ze fijn elke keer hun eigen mening terug horen.
Nou, staat zoals gewoonlijk weer een keiharde leugen tussen: "Tot slot kun je je oom ook vertellen dat het aantal asielzoekers in 2016 sowieso fors is gedaald."
Das dus niet waar, er zijn er weer tienduizenden bijgekomen. Want er komen er alleen maar bij, er gaat er geen enkele weg. Vrijwillig of niet.
Dat ze bedoelen dat de instroom cq het aantal aanvragen is afgenomen, is heel iets anders, maar dat staat er niet.
necrosis
Andere mensen inperken in hun vrijheden is geen mening. Geen rekening houden met andere mensen is ook geen normaal gedrag. Ik help alleen mensen met pvv gedachtengoed. Een GGZ instelling is een juiste plek voor het helpen van die mensen. De overheid ziet er niks in om al die mensen tegelijkertijd te genezen. Dus dienen alle PVV mensen zelf maar een oplossing te zoeken. Ik stuur ze alvast een richting op.
@XaleX_2 | 26-12-16 | 14:20
Sh.t.... je zou bijna gaan denken dat DKS Halbe Zijlstra is.;-)
Fijne kerst met nog meer leugens van Mark Rutte.
Dure brakke gezondheidszorg. Als de de gezondheidszorg, stinkend duur en slecht, als goed kwalificeert, en de Nederlandse ook, dan lieg je keihard.
Net een bijna dode in de kennissen kring door een klote ziekenhuis meegemaakt in Nederland.
@ benerklaarmee | 26-12-16 | 12:36
Geldig toch, toen mochten wij nog zeggen wat wij dachten. Tegen die Kooten en de Bie kon geen enkel op, nog ene Henk Elsink!
Liever een boze oom dan een valse nicht!
@Zeepvrij | 26-12-16 | 14:04
Shit, straks krijg ik nog de schuld van het uitsterven van bepaalde planten.
Om mij vrij te pleiten, hier een heel zachtaardig muzakje:
www.youtube.com/watch?v=cGyQmH9NZcw
En nu maar hopen dat @Rammstein niet meeleest, die vilt me levend....
Lijkt er op dat die oom wat meer boeken leest en research doen dan het NOS kijkende beterweterende neefje.
Check die tweet van van halve zool Zijlstra *proest*
"Is wat ophef rond een 'boze oom'-verhaal op onze site. Deze blijkt gehackt. We onderzoeken het nog maar eerste signalen wijzen naar Moskou."
Lachen: onder dit stukje "wat zit je nu te klagen, alles is ok", meteen de vraag of je geld wil overmaken naar de VVD want "HELP ONS NEDERLAND BETER TE MAKEN". Hahahaaaa!
Jonkheer Wttewaall | 26-12-16 | 13:05
Spreek lekker voor jezelf, ik heb gewoon leuke ooms die allemaal getrouwd zijn en grote gezinnen hebben. Niemand zit aan de drank of trekt gekke bekken. Misschien bij jou in het tokkie-kalifaat wel, maar hier geven de ooms gewoon leuke cadeau`s en houden helemaal niet van auto`s.
Overigens stemden ze heel divers, van VVD tot PVDA en CDA. Maar inmiddels weet ik van enkelen dat zij nu ook PVV gaan stemmen en het zat zijn altijd maar als "boos, wit en man" gecast te worden terwijl zij gewoon van Nederland houden en Nederland ook voor de volgende generatie leefbaar willen houden.
De Koreaanse Slet | 26-12-16 | 14:04,
Gefeliciteerd, volgens mij is dat geen hele leugen!
Maar wel een halve waarheid, natuurlijk.
Want wat je bewust weglaat is dat het merendeel van die dure bejaarden;
- onze welvaart destijds heeft opgebouwd;
- ook individueel heeft bijgedragen aan zorg- en pensioenpotjes;
- nauwelijks overlast veroorzaakt;
- de maatschappij dus geen miljarden kost aan beveiliging, slachtofferhulp, justitie etc.
En dan heb ik het niet eens over, bijvoorbeeld, vrijwilligerswerk; een eveneens vergrijzende sector die weinig lijkt op te leveren... Tot de autochtonen het af laten weten, en allochtonen zich pas aanbieden als de overheid de portemonnee trekt.
Onze portemonnee, dat is.
Wen er maar vast aan, dit is de 'toon' die de komende maanden alleen maar erger zal worden. Net als bij Brexit en de VS verkiezingen zullen de politiek en de media u de juiste politieke richting in intimideren.
Net zoals het beleid in het Westen inhoudt de eigen burgers zoveel mogelijk te frustreren, dwars te zitten en te terroriseren, zo zal ook in de media een stiekeme oorlog worden gevoerd tegen de eigen kiezer.
Niet proberen de kiezer met argumenten te overtuigen - want die zijn er inmiddels niet meer - dus dan maar met de botte bijl de kiezer beledigen en voor gek zetten. Als je 'normaal' wilt gevonden worden, moet je vooral stemmen op de gevestigde orde. Zij gaan niets voor je doen maar dat moet je maar leuk vinden. De polarisatie ten top, 'ons soort mensen' zijn tenslotte 'de zwakke schakel in de samenleving'.
En als die 'verkiezingen' weer voorbij zijn, komt al het vuil weer bij mekaar in een coalitie en 'gaat men over tot de orde van de dag'.
-weggejorist-
@De Koreaanse Slet | 26-12-16 | 13:50
Ik begrijp dat jij dus spontaan uit het leven stapt zodra je de 40 nadert?
Kaan78 | 26-12-16 | 13:39
He Peter, nog geen aandacht genoeg?
@Graaf van Egmont | 26-12-16 | 13:53
Ik hoop dat Trump Schurkije uit de Navo gooit wegens onbetrouwbaar.
Nog los van het feit dat Rusland nog een 'issue' heeft met een neergehaald vliegtuig en een vermoorde Russische diplomaat.
Ik ben blij dat ik geen Erdogan heet....
"Maar dit jaar ben je voorbereid! Wij hebben een aantal beruchte boze-oom-uitspraken op een rijtje gezet."
Wat ga jij doen met de Kerst? Ik ga lekker stropoppen met de VVD.
Misschien vindt de VVD mij - voormalig lid - nu een boze oom, maar een uitspraak als "Als we stoppen met de euro, worden Nederlandse producten te duur voor andere landen" vind ik onvolledig. Als je een eigen munt hebt zijn je producten normaal gesporken niet structureel te duur of te goedkoop: De waarde van de munt past zich naar verloop van tijd aan. Dat gaat echter niet als je in een muntunie zit. Spaanse, Italiaanse en Griekse producten zijn nu structureel duur omdat hun economieën in de Eurozone gevangen zitten.
@Cuyahoga | 26-12-16 | 13:59
Schitterend! Hoe gaat het verder?
De VVD stelt zich hier niet heel anders op dan H. Clinton die het heeft over deplorables.
Als iemand iets roept over chemtrails en Rotschilds kan je diegene het beste negeren. Maar als je dan een potje arrogant gaat zitten doen, dan weet je dat je fout zit.
daar in/op/bij/rondom(Ton?)/ de VVD an sich.
chicago river | 26-12-16 | 14:07
Verduidelijking in het kort: 'Europa. Best Belangrijk' komt uit de zelfde koker. Of ik moet me nu toch sterk vergissen, Tonnetje hoeveel?
@Robin Hood | 26-12-16 | 13:51
Die politici kunnen mijn reet kussen.
Ik heb momenteel meer respect voor dat 6-jarige ventje wat dik twee miljoen euro ophaalde met het lakken van nagels terwijl hij weet dat hij nog maar een jaar te leven heeft.
Dan ben je een held!
@Nathan R Jessup | 26-12-16 | 13:57
Stoppen met handel drijven?
Nog zo'n abjecte leugen die u klakkeloos aanneemt en overneemt.
Meteen duidelijk dat u van handel of ondernemen weinig kaas gegeten hebt.
@De Koreaanse Slet | 26-12-16 | 12:38
Ik vind hem eigenlijk ook best geinig :)
En boze ooms, als ik die al zou hebben, komen er hier niet in tijdens de Kerstdagen.
fikkieblijf! | 26-12-16 | 12:56
Ja, te ziek voor woorden. Zelden het zo zout gegeten. Zoals de VVD zich denigrerend uitlaat over stemmers in NL. Marketingafdeling mag zich hard achter de oren gaan krabben want wil je mensen nog verder tegen je in het harnas jagen, ja, dan moet je dit doen. Zou bijna gaan denken dat er een mol ergens rondloopt daar in/op/bij/rondom(Ton?)/ de VVD an sich.
Boze oom: ik heb er 1. Maar laten we eens gek doen. Ik ben er ook 1. Voorts heb ik een roedel boze vrinden, kenissen en aanverwant volk. En die schamen zich niet hoor, om vrij en onverveerd in 'gezelschap' voor hun ongeZOUTEN mening uit te komen.
Maar de openingszin zou zelfs wat misselijkmakende propaganda/opiniemakers van het Derde Rijk doen watertanden: 'Kerst. De mooiste tijd van het jaar. Gezellig aan tafel met je familie. Wat zou er mis kunnen gaan?'
Wat er mis kon gaan is mis gegaan maar dat is niet dankzij mijn boze oom een mij. Al heel, heel lang niet.
Nathan R Jessup | 26-12-16 | 13:57,
Ah, je hebt het programma van de PVV niet gelezen, begrijp ik.
Een goed punt; je lijkt inderdaad niet te weten waar je over praat.
Ik verbaas mij er alleen over dat je daar zo trots op bent?
-weggejorist-
2Alabama | 26-12-16 | 13:54
Jawel het is wel de vergrijzing. Het kost ons ongeveer 50-60% van ons budget (zorg en sociale zekerheid) en het stijgt elk jaar weer. Natuurlijk kost het binnenhalen van kansloze immigranten ook een boel geld maar dat is echt peanuts vergeleken bij wat de ouderen kosten en gaan kosten. Wel ben ik het eens dat kansloze immigranten niet bepaald helpt maar het is maar een schijntje van de kosten.
@necrosis | 26-12-16 | 13:52
Dan moet ik wel al mijn planten wegdoen want die schieten anders terug de grond in...
Boze Ooms Matter!
Herman stapte op zijn fiets.
Had ik nou de poort wel goed op slot gedaan, bedacht hij zich toen hij net twintig meter verder was.
Oh fuck, voor de zekerheid toch maar even terug.
Zat dus wel op slot.
Maar goed, je weet het nooit, vorig weekend twee huizen verder ingebroken op klaarlichte dag, mensen waren even wandelen met de hond of zo.
Of nou ja, ze hebben geen hond, maar in ieder geval waren ze maar even weg.
Goed, poging twee, gaan met die banaan, paar kilometertjes naar de andere kant van de stad, goed te doen met de fiets en bovendien bespaarde hij zo weer wat benzine, tank was bijna leeg en met deze dure maand kon hij het tanken beter even uitstellen.
Zijn zus had hem uitgenodigd.
Voor het eerst.
Tenminste, voor het eerst dat hij er alleen naartoe ging met kerst.
Vroeger deden ze dat wel vaker. Vroeger, dat is toen Anja er nog was.
Bijna twee jaar is hij nu alleen, het was tussen kerst en oud en nieuw 2014 dat zijn vrouw op een vreselijke manier uit het leven was gerukt. Ze ging nog even een flesje rosé kopen, bij de slijter in het winkelcentrum en terwijl ze overstak op het zebrapad werd ze geschept door een zwarte golf met twee petjesmansen van een zekere afkomst, die met 90 door de bebouwde kom reden alsof ze Jack Verstappen waren. Of Jim Verstappen, of hoe die gast ook heet, Herman hield niet zo van racen.
Ze heeft gelukkig niet geleden, niet zoals Herman in ieder geval, die zelfs nog een rekening van 350 euro van het ziekenhuis kreeg voor de ambulance. En zeker niet zo als de daders, die elkaar als chauffeur aanwezen en na hoger beroep, 240 uur werkstraf kregen, ook wel omdat ze een landelijk bekende topadvocaat ter beschikking hadden.
Anyway, voor het eerst alleen met kerst op weg naar zijn zus Anja, en haar man Victor.
En hun dochters van 13 en 14, Claire en Hilde.
Woonden in de betere wijk van de stad zeg maar.
Anja had haar man in Leiden, tijdens haar studie ontmoet, en verkeerde sindsdien in de hogere kringen, terwijl ze zelf gewoon van een janboerenfluitjesgezin uit de Bommelwijk kwam.
Maakt niet uit, alleen had Herman soms het idee dat ze zich een beetje schaamde voor haar afkomst, ze waren een beetje uit elkaar gegroeid, Herman en Anja, en zagen elkaar alleen maar met bruiloften en begrafenissen.
En nu met kerst dus.
Herman snapte ook wel dat hij alleen maar uitgenodigd was omdat ze hem zielig vonden, maar goed, je slaat daarom zon uitnodiging ook niet af.
Hij had zelf nog een huzarensalade meegenomen, had hij bij Slagerij Versprundelt gekocht, speciaal klaargemaakt door Annie.
Ze was hem nog bijna vergeten ook, terwijl hij wel besteld had.
Maar dat maakte niet uit.
Ga maar even zitten Herman, zei Annie, ik maak hem even klaar. Moet alleen zo nog wel even naar de bank, voor sluitingstijd, maar dat red ik nog net.
Herman had er wel over gedacht om Annie nog eens mee uit te vragen, maar hij durfde niet zo goed, verlegen als hij was.
Hij was ondertussen al de brug over, zette even een tandje bij, want hij reed langs het AZC en dat gaf hem geen prettig gevoel.
Gadverdamme, wat maken die gasten er een teringzooi van, dacht hij, vuilniszakken op straat, kapotte fietsen tegen de muur. Her en daar zaten wat groepjes mannen verveeld te roken en te discussiëren in een taal die Herman niet begreep.
Het lijkt wel of het er iedere week meer worden, dacht hij nog, maar hij had op het journaal gehoord dat dat niet zo was.
Hij was er bijna, het was een prachtige dag. Hij keek even omhoog en zag de vliegtuigstrepen en de wolken.
Hmm, dacht hij, dat lijkt wel een konijn. En daarginds een elf, of wacht nog een. Konijn, Elven, moeder natuur maakt er nog wat moois van.
Zo, hij draaide zijn fiets het grindpad op, en parkeerde hem naast de Volvo van Victor.
Claire en Hilde keken door het raam alsof ze op hem zaten te wachten. Alsof ze blij waren om hem te zien.
Maar waarschijnlijk hadden ze net iets leuks gelezen op hun I-pad of zo, dacht Herman toen hij op de bel drukte.
Als je ziet dat DKS zich bij een topic meldt, dan weet je al dat de lol er af is. Onze lopende wiki weet voor elk probleem een oplossing en dringt die aan de reaguurders op. Het had zo maar een politicus kunnen zijn.
De Koreaanse Slet | 26-12-16 | 13:37
"Het programma van de PVV is sociaaleconomisch veel te links voor de VVDer"
Het programma van de PVV is wensdenken zonder enige onderbouwing hoe het gerealiseerd gaat worden. Bakken geld weggeven aan zorg, beveiliging verhogen en de belasting verlagen en stoppen met handel drijven met het buitenland zijn geen punten die samengaan.
TheEgg | 26-12-16 | 13:31,
Helemaal mee eens, niks aan toe te voegen.
Behalve misschien dat wat je zegt allemaal al tienduizenden keren gezegd is op GeenStijl. Maar, helaas; bijna uitsluitend op GeenStijl.
Helaas kent Nederland maar weinig journalisten die half zo belezen zijn als de gemiddelde GeenStijl-reaguurder. En de enkele journalist die dat werk- en denk- niveau wèl haalt is vaak te bang voor de linkse gedachtenpolitie om tegen de NPO-diarree in te zwemmen.
Jammer.
@ De Koreaanse Slet | 26-12-16 | 13:50
Het is niet zozeer de vergrijzing, het is de influx van uitheemse uitkeringstrekkers die de komende decennia een enorme kostenpost zullen vormen, Nederland is rijk genoeg om de vergrijzing op te vangen, maar niet als we tegelijkertijd ook heel afrika onderdak willen bieden.
necrosis | 26-12-16 | 13:48
Afkopen is al weer duurder geworden, sinds Erdogan hele lichtingen dienstplichtigen in het cachot heeft laten werpen na de coup. Dat waren allemaal Gülen aanhangers. En nou heeft ie meer dienstplichtigen nodig, want er moeten Koerden vermoord en Assad moet nog van zijn troon.
-weggejorist-
@Zeepvrij | 26-12-16 | 13:40
Als u een echte vrouw bent en geen moeite heeft met mijn voorkeur voor Extreme Noise Terror, Carcass en Marduk, dan valt er wellicht te praten.
Ik ben de moeilijkste niet....
@ necrosis | 26-12-16 | 13:32
Ik maak me anders wel een beetje zorgen om die lui die door Johan Derksen zo treffend beschreven werden bij '5 jaar later'. "De zogeheten beroepspolitici staan niet met hun poten in de klei, die zijn al jong in de gemeenteraad gegaan en bij gebrek aan gewicht omhoog gevallen, die hebben nooit in de maatschappij een functie bekleed en die zitten nu in de Tweede Kamer en wonen ergens op een veilig plekje in Nederland." Totaal los van iedere realiteit dus. En helaas zijn er nog steeds velen net zo bevoorrecht om opnieuw met oogkleppen op wederom VVD te stemmen. Gewoon omdat ze te druk zijn met werken, uit eten en 37 vakanties plannen om het normale-mensen-nieuws een beetje te volgen. Te druk om te zien wat er wèrkelijk speelt. Teveel van die mensen dus..
De Koreaanse Slet | 26-12-16 | 13:37
Simplistische voorstelling van wensdenken. Stem zelf PVV, heb nooit PvdA en 1 keer VVD gestemd. Heb een afgeronde HBO-studie. Verder is mijn stem niet uit frustratie ontstaan, maar uit bezorgdheid voor de toekomst van mijn kinderen.
Bovendien kan ik lezen en dan valt het mij op dat uw stukje qua interpunctie nog veel te wensen overlaat. Ik twijfel dus eigenlijk aan UW leesvaardigheid.
Wijnruit | 26-12-16 | 13:12
Dat is inderdaad een zorgelijke ontwikkeling en laat zien dat niet alleen de vergrijzing en de daarmee verbonden kosten de grootste uitdaging zijn voor de komende twintig jaar maar tevens de stempel die ouderen op de toekomst drukken. Het blijft vreemd dat niemand dat wil benoemen. Net zoals men het jaren niet wilde hebben over problemen met immigranten.
En dit is mijn boze oom, ranzige Valse Vlag Demagogen;
Retired US Army Major General Albert Stubblebine's views on 9/11
www.youtube.com/watch?v=Jc1ql4TfCZw
Kan de VVD ook nog even aan mijn neefjes uitleggen hoe ze illegale vreemdelingen gaan uitzetten?
@Kaan78 | 26-12-16 | 13:39
Wat laat jij je weer kennen.
Iemand met een afwijkende mening gelijk maar onderbrengen bij GGZ.
Je bent nog mild, die besnorde sultan laat iedereen met een afwijkende mening gelijk in een gevangenis gooien.
Heb jij je dienstplicht trouwens al afgekocht?
Dat is tegenwoordig een stuk goedkoper ;)
het is wel actueel, ik ben zo'n "boze oom" en ik mag tijdens de kerstgezelligheid graag over politiek praten, en voornamelijk dankzij rutte en kornuiten heb ik dit jaar geweldige argumenten tegen de VVD en de zittende regering, in mijn kringen (Baarn en Hilversum no less) zijn er zeker twee dozijn om die PVV gaan stemmen ipv VVD, en dan hebben we het toch over mensen die al 20 jaar vastgeroest zaten in een deugreflex.
@Kaan78 | 26-12-16 | 13:39
Ik zou het op prijs stellen als jij naar je heiland in Turkije vertrekt.
Ik vind dit niet eens zo'n heel raar item.
Dit is precies hoe familiediners gaan dus daar spelen ze goed op in.
Alleen die regel over 'beste Formule 1 coureur' oid. Alsjeblieft zeg.
@necrosis | 26-12-16 | 13:07
Ik vind uw grappen wel leuk hoor! Jammer dat ik nog een aantal jaren moet rijpen op de plank, anders waren we een vrolijke match geweest.
Een geschiedenis mannetje (Rutte) 7 jaar pretstudie en een voorzittertje postduivenvereniging (Zijlstra). zie hier de toppers van VVD.
In het belangrijkste democratische debat deze eeuw heeft Rutte géén enkel echt antwoord op vragen van Pieter Omtzigt, een gepromoveerde econometrist en zetten hem weg met de woorden "zelfs uw partijvoorzitter is bang voor mijnheer Omtzigt"
Deze VVD lui besturen ons land en economie.Democratie is stuk.
Huzarensalade en rosé tijdens het kerstdiner! Is dat artikel soms in een zieken- of verzorgingstehuis geschreven? Bedoeld de vvd soms DAT met het betaalbaar houden van de zorg?
-weggejorist-
Let op de frame: boze oom wil grenzen dicht. Dit wordt meteen vertaald naar: een hek om Nederland. Dit heeft boze oom nooit beweerd. Die wil alleen grenscontroles terug. En dat een hek niet werkt, wordt al een jaar gelogenstraft door Hongarije.
Als er gewoon grenscontrole was geweest, had Anus Amri nooit de grens tussen Duitsland en Frankrijk kunnen passeren. Daarvoor moeten de grenzen dicht.
Maar de nederlandse regering heeft het er niet voor over. Alles véél te duur.
watazooi | 26-12-16 | 13:18
De VVD heeft net zoals de PVV een specifieke doelgroep. De VVDer is rechtsliberaal waar de PVVer de gefrustreerde ex-PvdA stemmer is. Het programma van de PVV is sociaaleconomisch veel te links voor de VVDer die toch echt zichzelf schaart onder de meer succesvolle mensen met name managers en ondernemers in Nederland.
Er zal geen PVVer zijn die overstapt naar de VVD niet als ze kunnen lezen althans.
Alles is al tig keer gezegd over onze landverraderlijke flutregering. Nu komt het op DOEN aan! De koning verteld ook het verhaal dat 50 jaar geleden nog opgeld deed maar vermijdt zorgvuldig alles wat nu de grootste aandacht verdient.
Voer voor de onnozelen onder ons.
@TheEgg | 26-12-16 | 13:31
Dat verhaal over die tomaten ken ik, dat heette vroeger 'doordraaien' om de prijs op peil te houden.
@Wijnruit | 26-12-16 | 13:12
Ja, je snapt niet dat die oudjes niet gewoon worden afgemaakt.
De Boze Oom is VVD newspeak voor Boze Witte Man. En die kun je natuurlijk net als links dat dat alleen maar belachelijk maken. Nou, we hebben gezien wat er met HRC gebeurde in de VS toen ze mensen belachelijk maakte. Het is eigenlijk een trieste bully techniek die pubers toepassen om andere pubers te pesten. Kortom Peter R de Vries kom er maar in.
@Robin Hood | 26-12-16 | 13:28
Rutte krijgt zat aandacht, maar dat betekent niet dat hij vanavond niet weer alleen in bed ligt.
Met uitzondering van zijn teddybeer.....
*jawel, grinnik ende grijns*
Kom, dan doen we em ook nog even inhoudelijk:
"De grenzen moeten dicht"
Nee, niet die VVD karikatuur. Maar in de gaten houden wie er binnen komen, af een toe een random grens controle, dat kan helemaal geen kwaad. En ja, we profileren. Die oostblokker in die Audi A7 met NL kentekenplaten mag even de autopapieren laten zien. We controleren op dit moment beter of er namaak Nikes via de pakketpost het land binnen komen dan of er terroristen onder de asielzoekers zitten. Ergens heb je dan je prioriteiten verkeerd.
"De zorg moet gratis"
Meh, dat is ie al. Voor iedereen behalve degene die een salaris heeft. Dus daar zit niets nieuws, dat is al VVD beleid.
"De gulden moet terug en de EU kost on heel veel geld"
Dat zijn twee stellingen.
Die eerste: Die gulden bepaald natuurlijk helemaal niet of wij kunnen exporteren. Dat hebben we 1000 jaar lang ook zonder eenheidsmunt kunnen doen. VOC, iemand? Daarnaast, als je beweert dat het gebruik van de gulden ons veel te duur zou maken, zeg je dus eigenlijk dat de euro een veel te lage waarde heeft als munt zijnde. Oftwel, onze economie wordt sterk omlaag getrokken door die eenheidsmunt. Fijn dat je zelf al voor argumenten zorgt, beste VVD.
De EU kost ons veel te veel geld. Ja. We zijn de grootste netto betaler. Leuk dat we handel drijven met Polen, maar als dat mogelijk is doordat we er eerst tientallen miljarden naar toe gestuurd hebben, ben je dus "handel" aan het creëren met belastinggeld. Dat is net zoiets als subsidie op tomaten om ze dan te vernietigen. (waar kwam dat ook alweer vandaan toch...)
Rutte met z'n VVD, de arrogantie ten top. Ze kleineren het in hun ogen "klootjesvolk" want de "elite" is superieur.
Nou die elite liegt, bedriegt, is antidemocratisch, pleegt landverraad en doet aan zelfverrijking ten koste van het stemvee dat één keer in de 4 jaar een hokje mag rood kleuren en verder de mond moet worden gesnoerd.
Ik roep alle mensen van goede wil op om de VVD alsook D66 en GL op 15 maart te mijden als de pest. Zij zetten Nederland in de uitverkoop en maken ons, het volk, tot slaven van de EUSSR en de multinationals.
Ha, 'oom', een verkapt synoniempje voor degenen die nog dichter bij je staan en daarom te pijnlijk/riskant om direct te benoemen: je vader, moeder, broers etc.
@Ars Vivendi | 26-12-16 | 13:05
Even googlen en u weet het!
@Kaan78 | 26-12-16 | 13:24
Dat zal MinPres Wilders op prijs stellen ;)
-weggejorist-
Niet om het een of ander, maar de VVD krijgt me iets teveel gratis aandacht these days.
Sorry, mag ik even? Het woord 'drogredeneringen' bestaat niet. 'Drogredenen' wel.
TonyD | 26-12-16 | 12:47
Ja dat was ik, zijn we familie?
Ik liep net nog te klagen dat niemand mijn grappen leuk vind.
Toen las ik over deze 'grap':
www.telegraaf.nl/buitenland/27311262/_...
@His Lordship | 26-12-16 | 13:20
Leuk zo'n voorleesoom.
necrosis
Ik lach wel terug op 15 maart. Na de verkiezingsuitslag ;)
@Mastermattie | 26-12-16 | 13:19
Mee eens, geldt ook voor CDA'ers. Criminelen.
"Achter de troon bestaat iets dat groter is dan de koning zelf": www.visionair.nl...
VVD, eat your heart out...
PG4161 | 26-12-16 | 12:56
Dit zou zeg maar iedere mens op aarde moeten lezen. Kunnen we eindelijk een globale definitieve revolutie starten tegen het tuig dat de wereld in zijn greep heeft.
Mijn boze oom kwam vroeger na het kerstdiner altijd gezellig nog even langs op m'n slaapkamer. Maar volgens VVD-staatssecretaris Dijkhoff 'is dat even niet anders.'
Snugger zijn ze niet maar de Oekriense munten zijn overzoet. Ze laten Rutte het graf graven en storten zich er vervolgens als lemmingen in.
Trouwens, @VVD... Het is "jouw boze oom", niet "je boze oom"
Wat ze bij de VVD niet snappen is dat we niet boos zijn. We zijn het gemiddeld genomen wel zat om voortdurend voor de gek gehouden te worden, maar dat is totaal iets anders en dat wordt echt niet anders doordat de VVD iedereen ineens met "oom" aan gaat spreken. Misschien moeten we het andersom ook gaan doen. Oom Mark, Oom Donald, Tante Angela, Ome Claude.
@Pieter V | 26-12-16 | 13:12
Ik heb in de gemeenteraadscommissie gezeten, daar hangen VVD'ers rond die zo kwaadaardig zijn met hun leugens dat de duivel zich in een hoekje zit te schamen.
Wij hebben in onze familie alleen maar een oom die Mark heet en een kasthomo is.
Zou dit een idee van de vvd zijn om de vermeende laag opgeleide aanhang van de PVV over te halen om op de vvd te stemmen? Geeft wel een inkijkje waar de simpele zielen werkelijk zitten.
Tevens een tip voor het paarse broeken bureau van de VVD " die kunstsneeuw is voor op de boom niet om te snuiven "
-weggejorist-
BJtheman | 26-12-16 | 12:31
Serieus?!
Ik vind een " ik ben een boze oom" t shirt echt een must. Waar kan ik die kopen ?
Zo denkt de VVD; we regeren over kleuters en die moeten we dus ook als zodanig behandelen.
Mijn boze oom roept al jaren dat-ie nog duizend eurie krijgt van Rutte. Wat zeg ik daar dan tegen, lieve VVD?
@fikkieblijf! | 26-12-16 | 13:02
Ja idd, Prettige Kerstdagen Rutte en VVD!
Gaat VV&D nu ook al in de Sylvana modus? De boze witte oom? By the way. Zwarte doos gevonden in de Coen (erdogan)tunnel. Iemand al bewegend beeld gezien?
Liegen kunnen ze wel bij de VVD.
@Mastermattie | 26-12-16 | 12:44
U heeft een oom die niet bij de gewelddadige tak van de VvD hoort?
Zie je, ik zei het toch, ga maar naast opa en oma zitten, die hebben niks meer in te brengen en die oude oom telt eigenlijk ook niet mee.
politiek.tpo.nl/2016/12/25/de-stem-van...
Nieuwsuur had bij wijze van uitzondering afgelopen vrijdag een goede analyse met o.a. Paul Scheffer, zie vanaf ongeveer 40 minuten nos.nl/uitzending/21152-nieuwsuur.html... Als de VVD daar nou eens goed naar gaat kijken i.p.v. de boze ooms als het probleem te zien ... misschien zijn ze dan nog net op tijd, maar waarschijnlijk wordt het genegeerd.
Ik weet niet welk reclamebureau ze bij de VVD gebruiken, maar ik zou ze een ander bureau adviseren.
Zo'n goede anti-reclame voor jezelf propageren is ongekend.
Uiteraard mogen ze deze stijl wel blijven hanteren. Weten we tenminste zeker dat het partijtje gedecimeerd wordt.
eerstneukendanpraten
Je praat poep.
VS steunen pkk en is terreur in die regio. Turkije niet. Zij steunen wel Al Nusra vrije syrische leger. Ook geen frisse jongens en daar zitten ook de Turkmenen in.
Leugenaars die geen afspraak kunnen nakomen (Syriedeal) zouden niet zo'n grote broek moeten aanmeten over betrouwbaarheid, transparantie en terreursteun. Just my two cents...
@Zeepvrij | 26-12-16 | 12:58
Ik heb maar één oom en de meeste grappen die ik post vind niemand leuk.
*snik, niemand vindt mij leuk, dikke boehoe doet*
Het doel van deze camapgne is overduidelijk het bereiken van de 18-28 jarige twijfelaars...
Oom is woest op dat stelletje pathetische leugenaars.
@Pieter V | 26-12-16 | 13:03
Ik dacht altijd dat het pathologische leugenaars waren...
Ach ja, iedereen heeft wel zo'n oom. Dik in de veertig en uiteraard nog steeds ongetrouwd. Vindt zichzelf heel erg grappig en staat daarom altijd met zijn mond wijd open op iedere foto. Iedere verjaardag weer belooft hij dat je volgend jaar de mooiste en grootste cadeaus gaat krijgen. Vindt dat iedereen in nieuwe auto's moet rijden, maar rijdt zelf in een aftandse Saab. Belooft bij ieder feestje steevast dat hij dit keer niet dronken wordt, maar als je hem er op aanspreekt wappert hij met een nietszeggend velletje zelfverzonnen randvoorwaarden. De kans dat hij volgend jaar weer uitgenodigd wordt is inmiddels wel heel erg klein.
Die boze oom wordt anders wel president van de VS. En nu, vvd?
@Sinister-President | 26-12-16 | 12:23
Oom is woest op dat stelletje pathetische leugenaars.
Oja, Mark en je VVDers.. nog een prettig en gezegend Kerstfeest..
Joh wat zal mijn boze oom 15 maart 2017 een blije oom zijn. Samen met mij want ik ben ook oom.
Stelletje minkukels daar bij de VVD. Ongelooflijk wat een sukkels.
Ik vind de verdeling van zetels op Rechts wel een feest. Stel je voor dat dat de PVV niet bestond en de mensen die naar doen tegen vreemdelingen op de VVD moesten stemmen. Dan hadden ze nu 50 zetels.
Ik heb nooit en zal nooit VVD stemmen, maar ik bewonder wel hun optimisme en waardering voor wat we hebben. Dat gehuil van de andere partijen dat de zorg weer 7 per maand duurder word en dat daar geen geld voor is. (Koop dan geen pakje shag, iPhone ,tv, joint van je uitkering) en dat we hier zo veel armoede hebben, kan ik ook niet tegen.
Ik was zeker om op Wilders te stemmen, maar toen kwam ie met die domme Merkel foto. Ik weet het nu niet meer..
necrosis | 26-12-16 | 12:28
Staat weer niks in
Het is een beetje de meta-samenzweringstheorie: Je verzint een berg zulke achterlijke samenzweringen, dat als mensen ergens terecht vraagtekens bij zetten (WMD in Irak, om maar eens iets te noemen), je ze als alu-hoedje kunt wegzetten.
Een soort van fake-news op steroïden.
@eerstneukendanpraten | 26-12-16 | 12:45
Dat valt nog mee.
De moeder van een ex-'dinnetje van me was 13 keer tante van de kinderen van drie halfzussen.
Gelukkig hoef ik al die verjaardagen niet meer af te lopen.
*kijkt naar drank/ rook/ vreetvoorraad en prijst zichzelf gelukkig*
@XaleX_2 | 26-12-16 | 12:54
Nou idd
@necrosis | 26-12-16 | 12:30
Dat kan kloppen, maar ik denk wel dat het meer moeite kost om een goede grap te maken dan om je oom boos te krijgen.
Mijn 'boze' ooms waren goudeerlijk en hadden altijd gelijk. Het tegenovergestelde van de VVD, zeg maar.
Hier schuiven naast boze ooms ook boze vaders, boze moeders, boze opa's, en boze oma's aan.
.
Die zijn zo boos omdat ze zien wat onder andere VVD-ers en D66-ers, maar laten we CDA en PvdA vooral niet vergeten, met de toekomst van onze (klein)kinderen aan het doen zijn.
.
We hebben politiek als onderwerp maar even getimeboxed en naar de avond verplaatst. Laat de kinderen maar even genieten.
.
Overigens was er niet veel discussie meer. Met de push van politiekcorrecten naar sleepnetsurveillance, censuur, en de zwaardmacht om hun regime te handhaven terwijl onze europese medeburgers worden afgeslacht door hun religieuze evenknieën waren we er snel uit. Rode lijnen zijn nu in zicht.
.
Fight of flight. Het is nu wachten op medeburgers. Niet te lang, trouwens. De bloedige klauwen van de politiekcorrecten sluiten zich nu snel.
.
Politiekcorrecten. De doodssteek voor de ratio en daarmee alles wat een Westerse democratische rechtstaat ooit definieerde.
.
The enemy within.
let them eat cake
A quote attributed to Marie Antoinette, who allegedly spoke it in regard to her peasants having no bread to eat. Regardless of whether that actually happened, it is still the snobbiest way of saying "fuck them and what they want."
"Achter de troon bestaat iets dat groter is dan de koning zelf": www.visionair.nl/ideeen/mensheid/achte...
VVD, eat your heart out...
Nu is het nooit VVD geweest bij me myself and I.
Maar, zijn al mijn ooms, Opa's en Oma's al lang lang lang lang gelee ( in de goede oude tijd, vorige eeuw ) overleden.
Dus deze winter/licht/Kerst, tja.. manipulerende denigrerende verkiezingstalk, alsof ik een of andere randdebiel ben met een IQ van 30 of zo zie ik maar als niet gericht aan de 30 tot 70 plussers c.q. k*t burgers van dit land. Maar aan de 18-30 jarige en laten die nu bijna allemaal op wintersport of aan het backpacken en/of elders zijn.. en niet aan de Kerstdis.
Voor de liefhebbers, kerst met Ome Henk: open.spotify.com/album/3s2uh6NR7QQyMm... .
Wel fijn dat ze zelf toegeven dat ze een NWO clubje zijn, maar dat wisten we al hoor stelletje boeven!
Kaan78 | 26-12-16 | 12:38
LOL. Kunnen we op 15 maart ook op een partij stemmen die sympathie voor ISIS (DAESH) heeft? Die lui zijn namelijk ook heel erg goed in haat en verderf.
Nou ja, liever een 'boze oom' dan een oom die zijn neefjes en nichtjes over 10 jaar zijn excuses moet aanbieden dat hij zich heeft laten inpakken door de verhaaltjes van 'die aardige oom Mark' die zijn beloften nooit na kwam.
Stuitend met welk dedain ze naar de bevolking kijken. We mogen de verkiezingsuitslag ook wel in de gaten gaan houden. Ze zijn werkelijk tot alles in staat.
Beter een boze oom die in verzet treedt, dan een laffe, valse achternicht die collaboreert.
Het is een feit dat steeds meer mensen door de leugens heen prikken van de gevestigde orde. Mensen zijn zoekende, gebruiken termen die ze nog niet begrijpen. Het is gewoon een bewustwordingsproces en het is aan de mensen die al wat verder zijn om dat te begeleiden. Merkte het zelf ook dat mensen steeds meer door krijgen hoe alles werkt, maar het zijn nog allemaal losse flodders en onsamenhangende uitspraken.
@Kaan78 | 26-12-16 | 12:38
Jij stemt op DENK?
Nu 'stemmenkanon' sylvana (moehahaha) is vertrokken zullen de resterende leden moeten vechten om die 3000 stemmen, wat net genoeg is voor een stoelpoot.
-weggejorist-
Chemtrails in je broekje!
En zo'n boze oom krijg je wel klein met een lievvv nichtje.
Alhoewel in het geval Rutte dat nichtje dan wel een nicht zou moeten zijn.
-weggejorist-
Iemand heeft zijn medicijnen niet ingenomen. Rothschild, chemtrails, 9/11, big pharma, illuminatie, reptilians, planet X, Niburu zijn toch vooral dingen die bij linkse gekkies leven (hallo neef, hallo nicht).
Maar Rutte blijft een totale lul waar ik nog 1000 van krijg.
@Gags Beasley | 26-12-16 | 12:40
Ik had een foute oom!
Is in mei 1945 met pek en veren het dorp uitgejaagd...
Ben inmiddels zes keer oom dus ben extra boos!
Duifmans | 26-12-16 | 12:39
Held!
Mijn ooms zijn allemaal dood. En dat is maar beter ook voor de VVD.
vvd speelt hiermee in op de vers geïndoctrineerde jeugd. actie lijkt te dom voor woorden; haat zaaien aan de kersttafel
Ik ben een foute oom
Mijn oom is actief voor de VVD, gisteren op stang gejaagd en duidelijk gemaakt wat er op 15 maart met de VVD gaat gebeuren.
Alleen het feit dat Rutte van het NEE referendum een JA wist te maken is toch al voldoende om geen VVD te stemmen.
Het is in Nederland niet verboden om op de PVV te stemmen. Mensen mogen best op haat en verderf stemmen.
Hahaha briljant! Ik heb echter geen boze oom dus daarom ga ik maar naar GeenStijl.
Ik ben zelf een boze oom, behalve dat geleuter over chemtrails, maar alle argumenten die mijn neefje of nichtje krijgt aangereikt door de VVD blaas ik met feiten zo weg en dat kan iedereen die zijn nieuwsgaring niet beperkt tot de NPO en de gelijkgeschakelde pers.
Niet om lullig te doen, maar als ik huzarensalade en rosé zou krijgen bij het kerstdiner, zou ik ook een beetje boos worden.
Of boos, teleurgesteld eigenlijk, waarschijnlijk is het gewoon een teleurgestelde oom.
Boze oom weet dat er geen hek omheen kan. Maar boze oom wil gewoon zojn Nederland weer enigzins terug en geen leider die voor iedereen bukt. We moeten weer onzelf kunnen zijn en uit durven komen voor onze waardes. Wij hoeven ons niet aan te passen in ons eigen land. Boze oom weet dat de gulden noet terug kan. Maar boze oom wil niet dat zijn zuur verdiende centjes verbrand worden door graaiers, corruptie en leugenaars. De zorg is oom niet boos om. Maar oom maakt zich wel zorgen dat dit land kapot gaat. Want alles wat nu nog relatief klein lijkt wordt heel snel groot. Dus gaza achter de duinen is over 50 jaar niet zo onrealistisch. Werd in de jaren 80 al gekscherend voorspelt youtu.be/oXT4d_DWkLw
Ik ben een boze oom.
Maar bovenal ben ik een kwaaie flikker.
Ik heb wel een boze boom.
Ach, boze oom beloofde geen 1000,-, geen geld naar Griekenland, alle instroomvluchtelingen zijn gecheckt, wij staan voor democratie.
Chemtrails zullen eerder op waarheid berusten dan de beloften van de VVD..... ( en chemtrails bestaan echt niet, aluhoedje weer op)
Ome Henk (lol) en Tante Ingrid!
Ze hadden beter boven dat stukje kunnen zetten: "handleiding om je boze oom voor te liegen."
-weggejorist-
Voor het debunken van chemtrails is het lezen van een natuurkundeboek voldoende.
Maar we zijn in de tijd van fact-free denken aangekomen.
je suis boze oom - shirts bestellen doet
@Zeepvrij | 26-12-16 | 12:26
Wist je dat je minder spieren nodig hebt om te lachen, dan om boos te kijken?
*geen grapje*
Valt wel op he: Bij gebrek aan argumenten gaat de VVD het op de persoon spelen.
Ik heb alleen een dooie oom. Zielig he'?
Ik heb alleen een dooie oom. Zielig he'?
Mijn oom is niet boos, hij is lievvv. Hij wenst ze niet allemaal de tyfus. Niet allemaal.
Dan nog maar even een door 925.nl goed onderzochte "samenzwering" die Markie Rutte toch even tot zich moet nemen:
EU stort miljarden in Oekraïens-Cypriotische witwasbank op de British Virgin Islands
925.nl/archief/2016/12/21/eu-stort-mil...
iedereen moet dit eigenlijk lezen.
Ik weet niet wat chemtrails zijn, maar ik ben zeker dat Rutte er niet voor verantwoordelijk is. Alles wat Rutte doet en nalaat heeft namelijk met lafheid en machtswellust te maken en moet in lijn liggen met zijn totale feitelijke incompetentie. Rutte is niet zo veel meer dan een holle, defaitistische nihilist die zonder blikken of blozen het land naar de kloten laat gaan, terwijl hij mooi weer voorspelt en doet alsof hij iets aan dat mooie weer heeft bijgedragen.
Het afgeven op de joodse Rothschild's is een geliefde bezigheid onder moslims die er allerlei complottheorieën aan verbinden
Die "boze oom" vertelt in ieder geval meer waarheden dan Pinokkio Rutte en zijn schandknaapje Halve Zoolstra.
Bedoelt men dit inlegvel van Trutte?
previews.123rf.com/images/ermess/ermes...
Gelukkig ben ik een boze tante.
Oh ja, want vrouwen hebben nooit een uitgesproken mening? En laat mij raden, de man is ook zeker blank?
Weer een geval van micro-vrouwenonderdrukking, VVD vrouwen onderdrukkers, Asha kom er maar in!
Ja, de VVD heeft nog een lange weg te gaan om voor medio maart de neuzen van het simpele VVD klootjesvolk weer de goede kant op te laten wijzen.
In mijn (aangetrouwde) familie ben ik die boze oom, met uitzondering van die chemtrails kwatsch dan he?
Een oud gezegde van wijlen opa Ommezwaai: Mijn meerdere kunnen mij niet beledigen en mijn mindere zullen mij niet beledigen.
M.a.w. krijg het lazarus met je VVD
De cholera voor ze.
JesuisBozeOom
Mijn boze oom zegt niet enkel sorry, hij zet daarna zijn fouten ook recht.
REAGEER OOK