Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KijkTip. SBS Haatbaard over GeenStijl en Greet

Jommes. Een bijna 10 minuten durende repo bij Qatari funded Moslimbroederkanaal Al-Jazeera over de Toestand in De Wereld Nederland, waar "far right" alweer een jaartje of wat moedig voorwaarts door oneindig laagland gaat. Uiteraard allemaal weer de schuld van alternative right-wing outlet GeenStijl en onze mediatak PowNed die op de NPO mag uitzenden (bullshit, jongedame Hoes). Uiteraard zijn wij weer hartstikke raksistiesch, anarcho en seksistisch en bedenken wij termen als 'ploflim' (exploding muslim) en 'dobberneger' (floating negro). Ook met Robbie Wijnschenk, Mark Deuze, Rutger, de zich journalist noemende bestuurselitetrekpop Kees Boonman en Tante Bel die Engols praat. Kijken dus. (Via).

Reaguursels

Inloggen

Mooie rapportage, maak nieuws weer nieuws en geen politieke gedragen agenda onderwerp. ik was verbaasd hoe 'rechts / open' minded aljezeera is/was. Kan de NPO een dikke punt aan zuigen met hun 'wegkijken', verwarde man en 'pareltjes'. Dank zij Geert keert NL weer terug naar NL

klaverboerdenham | 01-12-16 | 02:13

Wel een aardig gebalanceerd fimpje, chapeau.
.
(Ondanks de duiding dat al mijn prachtige, grappige, doordachte, politiek-kritische reaguursels slechts "retoriek" blijken te zijn ;-)

hotmint | 30-11-16 | 23:08

Intussen...

30% van de aanvragende asoelzoekers komen uit het veilige Marokko en Algerije. Straks duurt het terugkeerbeleid weer te lang door oponthoud van die landen, willen ze niet terug. Zijn er intussen kinderen en dan is het weer zielig om ze terug te sturen.... we leren het nooit zo! Of het land ze nu wel of niet terug wil zou ons land geen barst mogen schelen, ze accepteren ze maar, zijn hun inwoners, niet de onze. Graag binnen 1 maand die criminelen weer terug graag die nu winkeliers in gemeenten blijkbaar terroriseren!

Wij Nederlanders zijn het spuugzat. Veel succes in uw stemkeuze in maart 2017!

Jan, Leiden | 30-11-16 | 19:29

Al die arme "journalisten" die 7k per collumn verdienen, Al die arme presentatoren die150k per jaar verdienen.. al die arme spreekpoppen op de npo die 1,5k per optreden verdienen..

Allemaal bang dat hun verdiensten opdrogen door een webblog..

fuck hen.

Geef mij maar Ephimenco en Feyman.

fukallahalhollandi | 30-11-16 | 18:07

Wie kijkt er nou naar El Jazeera?

batvoca2 | 30-11-16 | 16:11

@La Bailaora | 29-11-16 | 23:09
Petraeus was onacceptabel geworden omdat hij zijn "sabel" in een andere dame dan zijn vrouw was gaan prikken.
Dat kan Trump geen reedt schelen.
Het gegeven dat Petraeus waarschijnlijk als geen ander in staat is om door zijn manier van leiding geven aan het Amerikaanse leger IS volkomen van de wereldkaart te vagen,
dat kan Trump waarschijnlijk wel een hele boel schelen.

CynicalBastard | 30-11-16 | 15:57

Pim Fortuyn is niet vermoord vanwege zijn uitspraken over de Islam.

baskb | 30-11-16 | 12:52

Die Kees Boonman moet helemaal z'n waffel houden. "What they didn't do, is practice journalism the way that it was taught to us. Following principles of fair, balanced and impartial reporting." Precies zoals de NPO, Volkskrant en NRC wel doen inderdaad.

His Lordship | 30-11-16 | 12:47

GeenStijl word hier even afgeschildert als extreem rechts.. wat een idioterie.

Ietsmethamerenkop | 30-11-16 | 12:32

@lupuslupus
Het is de leer van de valse profeet mohammed die aanzet tot een satanisch wereldbeeld en jihadisme. Het probleem is dat de discussie niet inhoudelijk over de islam gevoerd wordt, maar over religie in het algmeen of over 'bevolkingsgroepen'. Als de discussie niet over de inhoud gaat zal men niet van de islam afkeren. De MSM weet niets van de hadids en de koran en staan daarom zwak in overtuigingskracht richting moslims. Net als de atheistische schreeuwers hier op GS. Het wordt dan al snel thee drinken en inhoudsloze gesprekken of afvoeren. 1 miljoen moslims afvoeren is niet nodig wanneer de moslims gaan nadenken over wie mohammed echt is en wat een slecht voorbeeld hij is.

nerugaer | 30-11-16 | 12:06

Goed einde van Rob Wijnberg wel, helemaal mee eens.

Ardbeg | 30-11-16 | 11:22

Rob Wijnberg heeft het laatste woord.
(Die man die op die slechte tekeningen staat afgebeeld.)

Einde van de Domheid | 30-11-16 | 11:08

Mevr Hoes ik zou mij doodschamen als ik mijn brood bij AJ moet verdienen en dan beweren dat een linkse ideologie aanhangt. AJ brengt geen feieten en als AJ fieten brengt dan vergroot zij de feiten uit wanneer het in haar straatje past, AJ is alles behalve onafhankelijk, ook de Engelse versie niet

jaap932057795966 | 30-11-16 | 10:53

Ha, GS wereldberoemd en op AL-J ik zou er ook trots op zijn jongens, gefeliciteerd

bijna_raak | 30-11-16 | 10:46

haha, 'geenstijl niet onafhankelijke journalistiek'... kunnen ze bij de NPO nog wat van leren. ze hebben eindelijk een greet aanhanger het woord durven te geven.

maarten1234 | 30-11-16 | 10:29

kortom: GS is een fake media platform.... het hippe nieuwe begrip, bedacht door de MSM, de zoveelste poging om een ander en of kritisch geluid de kop in te drukken.

dutcherrt | 30-11-16 | 10:20

inderdaad jeezlouiz, verandering. eens kijken of die club in den haag er wat van leert. iedereen zit wel te zeiken dat geert de oplossingen niet heeft, maar wat zijn de oplossingen van de huidige club? niet veel beter.... nl in de uitverkoop, bakken geld naar brussel, maar voedselbanken rijzen uit de grond hier.

maarten1234 | 30-11-16 | 10:13

meld de mevrouw alle 'incidentjes' die her en der door een 'enkele' immigrant gedaan worden? zoals de verkrachting van dat jongetje in duitsland? ter apel dat ten gronde wordt gericht etc.

maarten1234 | 30-11-16 | 10:11

Hallo "Regering" wordt godverdomme wakker !
Volgens RTV Noord zou een kleine groep asielzoekers uit zogeheten veilige landen zich onder meer schuldig maken aan diefstal en agressief gedrag. Veilige landen zijn bijvoorbeeld Marokko en Algerije. Aanvragen van asielzoekers uit die landen worden meestal afgewezen, maar in afwachting van hun procedure mogen ze in Nederland blijven.
"Die teringlijers gaan alleen maar weg als ze de oprotpremie krijgen"

alshetware | 30-11-16 | 10:05

Jongens dit gaat gebeuren. Greetje wordt de baas. Of het nu beter wordt of slechter, ik ben voor de verandering; Vastzitten als een stel trouwe SP'er of PvdA'ers die nog steeds denken dat ze iets te zeggen hebben is nooit goed.

jeezlouiz | 30-11-16 | 10:02

Wanneer ik om mij heen kijk en goed luister dan zit er zoveel woede en onmacht bij de burgers dat het niet anders kan dat er roerige tijden ons te wachten staan.

Hettiet | 30-11-16 | 09:54

@braincell | 29-11-16 | 23:00

Ik hoop dat dat sterfbed dan niet al te lang op zich laat wachten.
Anders kon het in de EU wel eens heel erg verkeerd gaan aflopen met die splijtzwam Merkel als oorzaak.

Pieter V | 30-11-16 | 09:37

Rechts en Links zijn 20ste Eeuw begrippen. Die vlaggen dekken de lading niet meer. Het programma van de PVV is economisch gezien eerder socialistisch dan liberaal. En D66 dat een liberale partij zou moeten zijn, is meer een krypto versie van de oud CPN en PSP, tegenwoodig Groen Links.
De verschillen moet worden geduid in termen van wel of niet bereid om je eigen cultuur te verdedigen.

Janneus | 30-11-16 | 09:27

@keestelpro | 30-11-16 | 00:13

De beste definitie ooit.

In het Engels is het veel duidelijker:

Left: Inderdaad het gezond verstand heeft die linkse halve zolen al lang verlaten.

Right: Betekent behalve gewoon rechts vooral: juist, correct, waar, en nog een handjevol positieve dingen.

Pieter V | 30-11-16 | 09:23

Hans Jan-Maat btw

Vidi Veni Verdommi | 30-11-16 | 09:22

En dan Pim Fortuyn aanhalen als de "grondlegger" voor de Europese ruk naar rechts. Haha lolbroek! Volgens mij kent ze Jörg Haider niet of nauwelijks. Pim kwam pas na de aanslagen op het WTC naar voren terwijl Haider al behoorlijk aan de weg timmerde in Oostenrijk. Ook JM le Pen in Frankrijk doet het al sinds de jaren 70. Op eigen bodem hadden we destijds nog Jan Maat met zijn CD en en daarvoor de CP86. Zoals al vermeld zijn de aanslagen op het WTC de aanjager geweest voor de opkomst van het rechtse spectrum. Een optelsom van vele geweldadige voorvallen en nu in dit specifieke geval: oorzaak-gevolg (moslims kapen vliegtuigen en boren zich in torens+pentagon resulteert in mensen krijgen een hekel aan moslims)

Vidi Veni Verdommi | 30-11-16 | 09:21

De termen "ploflim" en "dobberneger" worden in dit item al verkeerd vertaald. Nu kan het geïnterpreteerd worden als een ontploffende moslim (door een bom of mijn van een ander) en een (evenwel dode) drijvende neger.
Het is niet enkel een "exploding muslim" en een "floating negro". De exacte betekenis in deze is: "terror act by suicide exploding muslim" en "luck seeking African on a rubber boat in the Mediterranean on his way to Europe"
Ik vind een rectificatie wel op zijn plaats hoor!

Vidi Veni Verdommi | 30-11-16 | 09:11

Conclusie: Much ado about nothing.
Ga zo door!

Nuchternederland | 30-11-16 | 09:06

npauwo/pauwned=John Cantlie

RickTheDick | 30-11-16 | 09:06

Goedschiks gaat dit nooit meer goed komen, de islam heeft de lange tentakels al overal in zitten. De Uni's zijn, geholpen door dhimmies allang in overgave bezig, het komt van binnenuit dus. Wie nog de illusie heeft dat dit niet zo is heeft een betonnen blok voor het hoofd.

lanexx | 30-11-16 | 09:04

Wikipedia
.
Johanna Hoes is geboren op 1 oktober 1847 in Oijen en Teeffelen, Noord-Brabant (Nederland), dochter van Hendrikus Hoes en Maria Anna Roefs.
.
Dacht het al - zo'n ouwe ...... (lol)

Graaf Monte Cristo | 30-11-16 | 09:03

Geenstijl en Pow zijn hooguit ongenuanceerd maar niet uiterst rechts. Hoe moeten we echte en kwaadaardige nazi aanhangers dan in dit licht typeren? Extreem hyper ultra plus rechts ofzo? Net zoals het woord racisme is ook extreem rechts een gemakkelijke gelegenheidstypering aan het worden die niet als doel heeft de lading te denken maar om koud te stellen.

devil13 | 30-11-16 | 09:02

Wijnberg kletst, zoals gewoonlijk, weer behoorlijk uit zijn nek. "De media" zouden zich te weinig bezighouden met de structurele verbanden, op te korte termijn willen scoren, en daarmee verderfelijke clubjes als GeenStijl de kans geven om moslims overal de schuld van te geven. Nou, dan heb je de kaarten netjes verdeeld. GS deugt niet, en een kleine correctie binnen het gilde der deugende media is geboden om die deugnieten de mond te snoeren.
Nee, Rob, "de media" hebben veel te veel structurele verbanden willen leggen, de verbanden namelijk die op de blauwdruk der linkse ideologie zijn uitgetekend, tot in de kleinste details, de blauwdruk die a priori aangeeft wie of wat op welke wijze onder de aandacht moet worden gebracht om het totale politiek correcte plaatje, als ware het een prachtig schilderij van een Hollandse meeste,r, prominent in beeld te blijven houden.
Eng stukje journalistiek, dat precies doet wat men altijd gedaan heeft, framen.

Schoorsteenveger | 30-11-16 | 09:00

Vooruit lopend op een toekomst die ik niet hoop te zien:
Je suis GeenStijl!

Yogie | 30-11-16 | 08:59

Zo, nou weet je het, jullie zijn geen journalisten. Net gehoord op AlJazeera, so it must be true.

Nuchternederland | 30-11-16 | 08:57

Maandje door het midden oosten laten trekken. Regelmatig zal ze denken, zat ik toch maar met Greetje in de kroeg.

ikdenkwat | 30-11-16 | 08:56

Tsja om de islam een halt toe te roepen zal je toch eerst moeten afrekenen met de autochtone dhimmi gutmenschen en hun autochtone dhimmi gutmenschen maatschappij.

komtdatschot | 30-11-16 | 08:33

Hopen dat het in de landen waar de "mannen" hun vrouw(en) en kinderen achter laten om te "vluchten" doordringt.
Misschien blijven ze dan thuis.

hoofdleeg | 30-11-16 | 08:31

@mallekater | 30-11-16 | 07:29
Hoewel Al-jazeera af en toe goede docu's heeft, is zelf-reflectie NOT DONE in de Islam, zelfs niet bij Al-jazeera. Menigeen Imam prediker die kritische vragen is gaan stellen over de Islam zit in de gevangenis of horen we helemaal niets meer van.

LangeTijdGeleden | 30-11-16 | 08:25

Moslims zijn mensen, het probleem is de islam. Wanneer leren die idioten nu eens het verschil in te zien.
nerugaer | 30-11-16 | 07:57
.
Zonder mensen geen islam. Het zijn de mensen die de islam volgen/uitdragen en andere mensen vermoorden. Een boek kan dat niet.

Lupuslupus | 30-11-16 | 08:18

Moslims zijn voor onderdrukking. Op zogenaamde gematigde moskeeen prediken zij over vrouwen stenigen; huiselijk geweld accepteren; geen contact maken met westerlingen enkel binnen de moslimgemeenschap;.... Het salafisme groeit erorm. Vooral ook Syriers volgen alleen de wet van de Sharia. Deze groep groeit en groeit in Nederland. Wie hiervoor wegkijkt is net zo erg en draagt mede zorg aan dat er straks geen leefbare situatie is hier voor mijn dochters. Daarom zal ik altijd strijdbaar zijn en laat mij niet uitmaken voor racist.

jatheïst | 30-11-16 | 08:16

@necrosis | 30-11-16 | 07:45 Hoe erg het ook klinkt, ik denk dat mensen hier pas hun ogen opendoen als er meerdere aanslagen gelukt zijn. Als er slachtoffers gevallen zijn. Nu zijn aanslagen voor naïef link nog ver van mijn bed. Het dringt pas tot links door wat ze in omze samenleving aanrichten als er slachtoffers vallen.

marcoplarco | 30-11-16 | 08:15

Er hoeft maar één gestoorde rond te lopen met een AK-47 om in korte tijd een hele hoop mensen op een paar vierkante meter naar het hiernamaals te schieten.

necrosis | 30-11-16 | 07:45
.
Ja dat klopt. Vooral de grote kerstmarkten in Duitsland zijn een makkelijk doelwit want ze kunnen onmogelijk iedereen fouilleren. En dan hoeft het nog niet eens met een vuurwapen te zijn, zoals we weten van de Boston bombers. Horror.

Lupuslupus | 30-11-16 | 08:14

Die opmerking aan het eind dat moslims de schuld krijgen is precies weer de verkeerde opmerking. Moslims zijn mensen, het probleem is de islam. Wanneer leren die idioten nu eens het verschil in te zien.

nerugaer | 30-11-16 | 07:57

Omroep DENK. Mens spreekt ondanks alle miljoen miljard subsidie nog niet eens fatsoenlijk Nederlands.

Rico den Hollander | 30-11-16 | 07:55

@Lupuslupus | 30-11-16 | 07:35
Hoe dat kan?
Omdat veel mensen denken 'dat het allemaal zo'n vaart niet zal lopen'.
Binnenkort gaan mensen weer kerstinkopen doen bij bijvoorbeeld de supermarkt.
Enorme rijen mensen bij de kassa's met volgeladen karren.
Er hoeft maar één gestoorde rond te lopen met een AK-47 om in korte tijd een hele hoop mensen op een paar vierkante meter naar het hiernamaals te schieten.

necrosis | 30-11-16 | 07:45

En dit:
www.telegraaf.nl...
Ook de schuld van GeenStijl en Greet?
necrosis | 30-11-16 | 07:22
.
Het wachten is op het moment dat het wel lukt en dat gaat zeker gebeuren. En vervolgens verdwaasd rondkijken van 'hoe kan dat nou'?

Lupuslupus | 30-11-16 | 07:35

Ik vind het geen slechte documentaire. Beide kanten worden gehoord. Lichte neiging om Geenstijl zwart te maken, maar Onze Annabelle Nanninga neemt het voor ons op :)

Raad_maar_raak! | 30-11-16 | 07:34

@ristretto | 30-11-16 | 07:18
GeenStijl kan best tegen inhoudelijke kritiek.
Je hebt er alleen af en toe zure sloten tussen zitten, maar daar hebben we Joris-de-Almachtige voor.

necrosis | 30-11-16 | 07:31

...en er is helemaal niemand in dit peopfilmpje die op de vraag komt WAAROM mensen zo de pest krijgen aan de Islam en de IS-gerelateerde moslims??
Laat staan Al Jazeera, die kunnen zich al helemaal niet voorstellen dat mensen de pest krijgen aan zo'n vredelievende godsdienst als de Islam al eeuwen lang bewijst te zijn.Enne, eh, Donkersloot: Met kritiek op Geen Stijl loop je geen enkel risico.
Kritiek op de Islam kan je echter je kop kosten.

mallekater | 30-11-16 | 07:29

@donkersloot, lul toch niet zo uit je nek man. Iedereen die kritiek heeft op GS krijgt deze retour. Relativering en nuance zoek je op Joop.nl of NRC next.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat GS uit de bocht vloog en deden ze dat wel een beetje dan waren er meteen reaguurders genoeg om het andere geluid te laten horen.

Zo, en nu espresso en cappuchino

ristretto | 30-11-16 | 07:18

@Donkersloot | 30-11-16 | 07:02
Net als gisterochtend weer met je verkeerde been uit bed gestapt?

necrosis | 30-11-16 | 07:15

Grappig, Geenstijls enorm lange tenen wanneer er kritiek klinkt. En het dan 'éénzijdig' noemen, terwijl de vermeende ''andere'' kant (relativeren, duiden i.p.v. tendenties taalgebruik) eigenlijk zelden voorkomt (uitzondering: Feynman).

Donkersloot | 30-11-16 | 07:02

Best wel een guitig stukje toch ? Internationale bekendheid. Lekker eenzijdig dat wel of misschien heb ik als enige de frase gemist waarin gemeld werd dat Greet al zo n 12 jaar onder permanente beveiliging staat omdat hij met de dood wordt bedreigd door dez4 religie van vrede. Natuurlijk wil hij minder. Bij de NPO heeft met nog steeds chronisch de negeerbril op. Een stem voor alle mensen ? Met een knieval ? Sorry hoor maar jullie doen nooit meer mee. Waar blijven de eloquente en erudiete mensen uit d4 bevolking die de PVV een warm hart toedragen ?

netniet | 30-11-16 | 06:59

Zoals ik gister al zei. Als het woord "Geenstijl" op Twitter staat gaat bij Pritt een alarmbel af. Eigenlijk kan hij net als de oude media zo slecht tegen kritiek. Het blijft een journalist.

roze_bril | 30-11-16 | 06:54

Minder heel veel minder. Je zal uit je werk komen en in je auto stappen die staat geparkeerd bij het station van Schiedam en drie getinte gasten rukken het portier open en misbruiken de vrouw met grof geweld. Dit gaat vaker voorkomen en de politiek is hier verantwoordelijk voor dat vrouwen nu nergens meer veilig zijn. Dus Wilders stemmen en geen buitenlands tuig meer binnen laten.

HdJ& | 30-11-16 | 06:42

Kees Boonman ( the rag and bone man = de voddenman )
De tijd is gekomen om de islam-fascisten aan te pakken.
Het is Ons Nederland.

alshetware | 30-11-16 | 06:02

En daar hebben we Jan Mulder een van de grootste denkers van Nederland, het podium is aan hem en zijn voortbrengselen. Kijkend naar die Vara fluffer ie heel slecht voor jouw portemonnaie.

topsporter | 30-11-16 | 05:24

Kees Boonman, een van de bekendste politieke pijpers ook in het filmpje.
En dan aan alle dames, komt U Kees Boonman tegen vertel hem dat je tegen Wilders bent en hij gaat je geheid likken/beffen.

topsporter | 30-11-16 | 05:19

In de VS is de discussie begonnen over "fake news". De MSM beschuldigt alles wat hen onwelgevallig is als nep nieuws. Dit is een opstapje om de discussie hier in NL ook te beginnen door meteen maar GS en PowNed die hoek in te trappen.

Mastermattie | 30-11-16 | 05:17

@MogeWijEveOvergeve | 30-11-16 | 01:12
Extreem links: Internationaal Socialisme, we geven ons 'eigen' belastingeld liever aan het buitenland, dan dat we het steken in onze burgers die het betalen.

peterdh | 30-11-16 | 05:02

Kees Boonman, een van de bekendste politieke pijpers ook in het filmpje.

topsporter | 30-11-16 | 04:59

@Ommezwaai | 29-11-16 | 22:11
jij dacht toch niet dat die *ooit* weer terug gaan he? NIet zonder eerst hier 12 kinderen uitgepoept te hebben en op kosten van de Nederlandse staat gaan pensioeneren in het land van herkomst?

peterdh | 30-11-16 | 04:47

Ik zal nooit vergeten dat Marcel van Dam, VARA, in een 1-op-1 discussie met Pim Fortuyn zei: "U bent een minderwaardig mens", dit tegen een prof. dr. Fortuyn.

Dit soort dedain en neerbuigendheid waar heel de media van doorspekt is maakt mensen boos. Nee linkse rakkers, u bent niet de enige die de wijsheid in pacht heeft hoe ogenschijnlijk indrukwekkend uw CV ook lijkt te zijn. Waar ging dit topic ook al weer over ? Enfin ik kan niet wachten tot heel het zooitje helemaal in elkaar stort en ik vermoed dat ik ook niet lang hoef te wachten.

Grrraaien | 30-11-16 | 03:40

Ps. Ik vergat natuurlijk de elitaire politici die men niet meer pikt omdat het zulke doorzichtige leugens zijn die men verkondigt. Je hoeft geen unief te hebben gedaan om te zien dat we niet goed bezig zijn nu. Tijd om voor onze eigen mensen te zorgen en eens wat minder humaan tegenover gasten die het ik haat-het-Westen-DNA hebben ook al ben je heel humaan tegen ze. Dat DNA gaat er nooit uit.

Grrraaien | 30-11-16 | 03:23

Kan niet wachten op zondag, weer 2 nieuwe hoofdstukken in het overwinningsboek van de weldenkende burger die de onafhoudelijke stroom leugens van MSM niet meer pikt. Oostenrijk en Italie. Zullen we weer bedroefde gezichtjes zijn bij NPO. Wen er maar aan, och misschien gaan ze eindelijk objectief nieuws brengen na de 999ste aanslag in Europa.

Grrraaien | 30-11-16 | 03:16

Qatar is niet alleen de financierder van de MBH maar ook van IS. Oppassen geblazen dus. Ik hoop dat de beveiliging van GS beter is dan van Charlie Hebdo.

Zzzzooooffff | 30-11-16 | 03:14

DutchDestroyer | 30-11-16 | 02:28

Ga lekker met jezelf spelen, ellendige jooptrol.

hoogstetijd | 30-11-16 | 02:50

@DutchDestroyer | 30-11-16 | 02:28
Wat een rare conclusie. doe is het tegenovergestelde. Doe vooral eens zelf nadenken. Rationeel.... waar is de betekenis gebleven in deze maatschappij?

INH.30CL | 30-11-16 | 02:38

Nationale overheid. Dat dan weer wel.

Lyin Ted | 30-11-16 | 02:34

@MultiPlex
Ik vind hem erg links in ieder geval, hij is ook voor een grote overheid en cadeautjes uitdelen.

Lyin Ted | 30-11-16 | 02:33

-weggejorist-

DutchDestroyer | 30-11-16 | 02:28

Integratie wordt tegengehouden vanuit de islam zelve. Daar moeten we nu eindelijk eens tegen op treden. youtu.be/bqUFUo01eCA

INH.30CL | 30-11-16 | 02:04

Het eindeloze gelul over "extreem rechts" komt alleen uit politiek correcte monden, kees. Of vind jij de islam extreem links? QED.
Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 22:58
--------------------------------------------------------

Leg de grondbeginselen en de methoden het communisme/socialisme en de islam goed naast elkaar.
De overeenkomsten zullen u verbazen.

Arachne | 30-11-16 | 01:40

Graaf van Egmont | 30-11-16 | 01:02
En na de verkiezingen komen ze (na diepgaande onderzoeken) tot de conclusie dat ze het toch beter moeten uitleggen, want de mensen snappen het niet.

de honden blaffen... | 30-11-16 | 01:29

koter | 30-11-16 | 01:13
De laatste alinea's geven aan, sociale problemen.
Waarom zou je die in goed draaiend land willen importeren?
Om de onverzadigbare drang om goed te doen van het socialisme te bevredigen?

de honden blaffen... | 30-11-16 | 01:23

@koter | 30-11-16 | 01:13
https://www.youtube.com/watch?v=FzbWXgM0ygU

MogeWijEveOvergeve | 30-11-16 | 01:18

@NoblesseOblige | 30-11-16 | 01:04
Zeg, Zwitsal, wat heb jij tegen de PVV?

Lewis Lewinsky | 30-11-16 | 01:16

MultiPlex | 30-11-16 | 01:07
Decennia VVD beleid?
26.000 gezichten Wouter Bos ring a bell? (allemaal illegalen).
100 miljard naar de banken Wouter Bos minfin.
Prominent gepromoot in alle "actualiteiten" programma's.
Dacht het niet.

de honden blaffen... | 30-11-16 | 01:13

@keestelpro | 30-11-16 | 00:52
Akkoord!

Lewis Lewinsky | 30-11-16 | 01:13

Je gaat me toch niet vertellen dat de verlosser in die acht jaar die hij daar gezeten heeft Amerika zo achter gelaten heeft?
de honden blaffen... | 30-11-16 | 00:24

Nee, het gaat eigenlijk al heel lang niet goed met de VS. Minimaal al zo'n veertig jaar niet (zeker sinds begin jaren 70 - begin 60 in de verzorgingsstaat sterk uitgebreid). Uiteraard zijn er momenten van voorspoed geweest maar de fundamenten zijn al heel lang verrot. Twee goede indicatoren zijn: real wages en personal savings. Inkomen is sinds ongeveer '72 constant en sparen loopt sindsdien elk decennia terug terwijl schulden hard oplopen. Wat mij betreft is de economie niet eens het grootste probleem in de VS maar zijn de sociale problemen dat. De VS heeft te lijden onder extreem veel gebroken gezinnen, tienermoeders, zware criminaliteit en drugsproblematiek. Al deze sociale mankementen zullen en hebben een slopend effect op de psyche, moraal en uiteindelijk de economie.

koter | 30-11-16 | 01:13

@koter | 30-11-16 | 00:54
Raar eigenlijk.
Extreem links: Socialisme
Links: Socialisme
Rechts: Liberaal
Extreem Rechts : Nationaal Socialisme

MogeWijEveOvergeve | 30-11-16 | 01:12

Ze zitten in hun eigen confort zone en willen dat graag zo houden.
Graaf van Egmont | 30-11-16 | 00:24
Dus links is hartstikke blij met al die decennia VVD beleid? Heerlijk comfortabel al die bezuinigingen? Fijn ook, die BTW verhoging? Lekker genieten van marktwerking in de zorg, dus graag zo houden? Zo comfortabel dat associatieverdrag met Oekraine. Lekker comfortabel links handelsverdrag met Canada? Zo fijn dat leenstelsel dat studenten opzadelt met schuld. SP gestopt met actie voeren, want het land is af?

MultiPlex | 30-11-16 | 01:07

@La Bailaora | 30-11-16 | 01:01
Kan ik me levendig voorstellen.

Schietmijmaarlek | 30-11-16 | 01:05

Hoewel GS regelmatig kort door de bocht gaat, de nuance soms ontbreekt (het niet zo goed scoren op gebied van "fairness") en soms sympathie voor de Grote Blonde Leider lijkt te hebben, schijnt mevr. Hoes niet door te hebben wat GS werkelijk is. Namelijk een site die de vinger zeer regelmatig op de zere plek legt, bullshit ontmaskert, niet aan policor-onzin doet en een baken van de vrijheid van meningsuiting is. En de "linkse kerk" wordt misschien aangepakt, maar "rechts" net zo goed.
Mevr. Hoes maakt de fout dat zij (geen) stijl met inhoud verwart. Om dan te gaan roepen dat GS tot "alt-right" behoort is echt ongenuanceerde onzin. Alt-right figuren zijn vaak racisten of neo-nazis (gestrekte rechterarm en het over "lügenpresse" hebben) en daar heeft GS niets mee te maken.
En dat GS populair is bij simplistische PVV stemmers, is verder volstrekt irrelevant.

NoblesseOblige | 30-11-16 | 01:04

BenHetZoZat | 30-11-16 | 00:53
Niet zo negatief. De MSM stellen zich wel een hoop vragen na Trump. maar zijn nog niet in de buurt van een antwoord. Voorlopig liggen ze nog steeds op ramkoers. Ze blijven volharden in het dedain en de trucjes die ze op de journalistenschool geleerd hebben, of voeren nog steeds de opdrachten uit van de hoofdredacteur. Het gaat kortom goed met ons.

Graaf van Egmont | 30-11-16 | 01:02

@Schietmijmaarlek | 30-11-16 | 00:57
Kan allemaal natuurlijk, maar ik was er gelijk klaar mee.

La Bailaora | 30-11-16 | 01:01

koter | 30-11-16 | 00:54

Doet de NVU dan ook mee met de verkiezingen in Maart?

etaleur | 30-11-16 | 00:59

koter | 30-11-16 | 00:52
En wapentuig natuurlijk.

Graaf van Egmont | 30-11-16 | 00:57

Geert is niet 'far right', hij is enorm links
Lyin Ted | 30-11-16 | 00:41

Ah, net als al die 'linkse' media? En daarom stemt hij in de Tweedekamer altijd zovaak mee met die 'linkse' VVD? Right... Geloof je het zelf? Hij zit hooguit in het midden van het politieke spectrum als je zijn verkiezingsbeloftes bekijken. Verlagen AOW leeftijd en afschaffen eigen risico zijn inderdaad linkse ideeen. Maar in de Tweedekamer zien we er weinig van terug.

MultiPlex | 30-11-16 | 00:57

@La Bailaora | 30-11-16 | 00:23
Ik in de jaren '80.
Zaten echt hele leuke collega's tussen. Volledig geïntegreerd. Veel mee gelachen.
Maar er waren ook een paar vreemde snuiters bij met rare ideeën, maar toen wist ik nauwelijks iets van de islam.

Schietmijmaarlek | 30-11-16 | 00:57

De intelligente kijker kan zelf zijn oordeel vellen, prima.

Doper | 30-11-16 | 00:56

ProAsfalt | 30-11-16 | 00:48
Het is leefbaar Rotterdam alleen maar te doen om het imago van de stad Rotterdam. In mijn beleving is er niks mis met volkse wijken, zeker niet als de huizen betaalbaar zijn en nog in goede staat.
Die aanname van verbondenheid met projectontwikkelaars is ook geen unicum. Jos van Rey is er in Roermond groot mee geworden. En Pastoors ziet er ook te deftig uit inmiddels. Een teken aan de wand.

Graaf van Egmont | 30-11-16 | 00:55

Lyin Ted | 30-11-16 | 00:41

Exreem rechts is vaak op sociaaleconomisch vlak links zie nationaalsocialisme.

koter | 30-11-16 | 00:54

Impressive, klonk zowaar objectief. Moet toegeven dat ik dat niet verwacht had gezien de bron.

Helaas maak ik mij nu alleen maar meer zorgen om de komende verkiezingen. Heb nml lang gehoopt dat dit besef bij wat ik zie als de vijand pas eind maart zou ontstaan maar wederom een externe bevestiging waaruit het tegendeel blijkt. Dus voldoende tijd voor die (#$%@) veroorzakers om hun boodschap bij te sturen en te liegen tegen al die de kiezers die voornamelijk hun mening vormen op MSM items

Zie nu een reeel risico dat de 'shock' kleiner is dan nodig voor de door mij gewenste reset.

BenHetZoZat | 30-11-16 | 00:53

ProAsfalt | 30-11-16 | 00:48
Het valt niet mee om de puinhopen van 40 jaar waanzin op te ruimen.
Maar ik ga morgen wel tegen dat voorstel stemmen.

de honden blaffen... | 30-11-16 | 00:53

@Lewis Lewinsky | 30-11-16 | 00:30
Laten we het houden op gezond verstand tegen politiek correct.
Eerlijk tegen oneerlijk.
De waarheid tegen de onwaarheid.

keestelpro | 30-11-16 | 00:52

De VS heeft een erg groot bnp, hoezo produceren ze vrijwel niets meer?
Ongeblustekalk | 30-11-16 | 00:24

Met produceren bedoel ik goederen. Ze produceren genoeg diensten. De goederen die produceren kunnen niet concurreren met buitenlandse producten en zijn daarom overwegend voor binnenlands gebruik (vervoersmiddelen, electronica).

koter | 30-11-16 | 00:52

Ongeblustekalk | 30-11-16 | 00:41
De combinatie Lidl of Aldi met wijnen zegt niks. Althans niet hier in Frankrijk. Fransen kopen geen wijn dat bocht is.En een Pouilly Fumée kost toch 8,45 per fles. Ook bij de Aldi. Misschien in de war met een Pouilly Fusé, wat werkelijk geen smaak of kwaliteit heeft.

Graaf van Egmont | 30-11-16 | 00:49

Kijk zojuist de herhaling van Pauw.
Zit een persoon van Leefbaar Rotterdam die maar liefst 20.000 goedkope huurwoning wil slopen om er dure voor neer te bouwen zodat de toestroom kansarmen wordt gestopt. Zodat de middenklasse terug kan keren.
Nu vraag ik mij af of er überhaupt wel middenklassebanen zijn want zonder middenklassebanen kan er geen middenklasse ontstaan. Dat vertellen ze er niet bij. Ik weet het wel. Die zijn allemaal vervallen. Weg. foetsie.

Het enige wat wordt gecreëerd is nog veel en veel duurder wonen zodat het geld wegvloeit naar het onroerendgoedkartel. Dan rijst meteen de volgende vraag: welke band heeft deze Leefbaar politicus met het onroerendgoed kartel? Wat voor banden hebben de Rotterdamse politici, die voor dit achterlijke plan stemmen, met het onroerendgoedkartel?
Dat Rotterdam niet van corruptie vrij is, bleek wel uit de reportage van de monitor waar Rotterdamse bijstandsgerechtigden bij een particulier re-integratiebureau te werk zijn en worden gesteld waarvan de directeur een ex-wethouder is die de factuurtjes naar Rotterdam stuurt. Inhoud van de facturen? Top secret!!

Laat ik maar eens een tip geven aan de leefbaar Rotterdam politicus: bel de Duitsers maar op. Zij hebben de ervaring om Rotterdam binnen een paar uur goedkoop te slopen.

ProAsfalt | 30-11-16 | 00:48

Denkend aan Holland
zie ik GeenStijl ongefundeerd
graag door oneindig
vraagland gaan
rijen ondenkbaar
geile populisten
als hoge pluimen
aan den einder staan

Oprisp | 30-11-16 | 00:46

@ngeblustekalk | 30-11-16 | 00:37 Zou je willen he? een Kutwijf. Jij ook welterusten.

knutsel | 30-11-16 | 00:46

de honden blaffen... | 30-11-16 | 00:39
De EU wil dat gewoon. De enige manier om dat te stoppen is hier bij de verkiezingen duidelijk te stemmen en vaststellen dat we niet meer bij Brussel willen horen. En dat ze dus ook geen contributie meer mogen verwachten, noch 80% van onze BTW inkomens, noch enige naheffing. Daarna wachten we tot ze ons er uit knikkeren. We gaan natuurlijk niet zo dom doen om een artikel 50 brief te schrijven zoals die Engelsen.

Graaf van Egmont | 30-11-16 | 00:44

F. von Zeikhoven | 29-11-16 | 23:48

Ik begrijp wat u bedoelt, maar (uitzonderingen, ze zijn er) deed de plaatselijke VVD (niet te verwarren met landelijk) het zeer goed.
Na de laatste Gemeenteraadsverkiezingen (dankzij draaikonten 66) ging het met de stadspartij en nog wat splinters over links.
Nou ja, het hield niet lang stand.
Dat is dan ook de reden dat ik voor de Gemeenteraad VVD zal blijven stemmen. De stadspartij is nog gekker dan de CPN!

toetssteen | 30-11-16 | 00:43

@Schietmijmaarlek | 30-11-16 | 00:38
Dan had je meer geluk dan ik. Ik was er in de jaren 90 na met ze gewerkt te hebben geheel klaar mee. Ik wist toen dus al dat dat niet meer goed ging komen.

La Bailaora | 30-11-16 | 00:43

Geert is niet 'far right', hij is enorm links, maar heeft wel een goed idee wat islam te bieden heeft. En hij moet beveiligd worden, wellicht dat ze dit ook nog even kunnen uitlichten.

Lyin Ted | 30-11-16 | 00:41

Graaf van Egmont | 30-11-16 | 00:36
Nee ik haal mijn wijn niet bij de Lidl, dat spul is heel smerig.

Ongeblustekalk | 30-11-16 | 00:41

MultiPlex | 30-11-16 | 00:17
We mogen hopen, dat er bij een verkiezingsuitslag die zich nu begint af te tekenen, er een drastische wijziging in het tot nu toe gevoerde beleid plaatsvind.
Op Europesche schaal.
Zo niet, zal Europa overstroomd worden door tientallen zo niet honderden miljoenen landlopers uit het Midden Oosten en Africa.

de honden blaffen... | 30-11-16 | 00:39

@La Bailaora | 30-11-16 | 00:23
Ze deden toen, op een enkeling na, nog redelijk normaal, dus viel het nog niet zo op.

Schietmijmaarlek | 30-11-16 | 00:38

knutsel | 30-11-16 | 00:27
Kutwijf!
Slaap lekker schat.

Ongeblustekalk | 30-11-16 | 00:37

De linkse kerk is na Trump wakker geworden dat er een hele groep bestaat die anders denkt en die ze al die tijd hebben genegeerd. Nou trekken ze opeens een heleboel registers open. Al Jazeera noemt GeenStijl en Powned rechts, dus is het zo, en dat gaat de NPO vanaf nu napapegaaien. Wie wordt er na 15 maart behalve de PvdA nog meer een splinterpartij?

Ikreaguuralzesjaar | 30-11-16 | 00:36

Ongeblustekalk | 30-11-16 | 00:3
Heb je een Pouilly Fumée?

Graaf van Egmont | 30-11-16 | 00:36

de honden blaffen... | 30-11-16 | 00:21
Omdat de linkse media geloven in een maakbare samenleving als het volk maar het heft in eigen hand neemt. Ze zagen wat ze wilden zien en wachtten alleen maar dat het door zou zetten, die volksbeweging. Maar alleen was het geen volksbeweging die ze zagen, maar een poging tot een omverwerping van de regering, door de islam ge"inspireerde moslim broederschap.
De verkrachtingen en gangbangs alsmede het afknallen van politieagenten was slechts collateral damage.
En op geen enkel moment dachten ze er aan dat het leger dit niet zou pikken. Best wel stom eigenlijk en erg kortzichtig. Kortom Mubarak leeft nog, die gaan ze echt geen koppie kleiner maken. Want het een man van Sisi.

Graaf van Egmont | 30-11-16 | 00:34

@keestelpro | 30-11-16 | 00:13
Geinig! Maar nee. Links en rechts zijn passé. Het is nu Gezond Verstand tegen de Rest.

Lewis Lewinsky | 30-11-16 | 00:30

Graaf van Egmont | 30-11-16 | 00:24
Een politiek statement sluit je af met een positie in een bankje om jouw argument kracht bij te zetten.
Erg sterk, wil je nog een wijntje?

Ongeblustekalk | 30-11-16 | 00:30

-weggejorist-

Lilia2 | 30-11-16 | 00:28

@Ongeblustekalk | 30-11-16 | 00:10 Ghehe. Nou ik ben blij dat jij het allemaal helder ziet. Alsnog kusjes hoor.

knutsel | 30-11-16 | 00:27

Links en rechts zijn artefacten om nog enigszins een politieke opvatting te duiden. Maar bestaat als zodanig niet meer. Links is niet progressief, maar uiterst behoudend. Ze zitten in hun eigen confort zone en willen dat graag zo houden.
Rechts zo je wilt zou de boel wel willen opschudden. Het is een tegenbeweging tegen links en heeft verder ook niks met ouderwets fascisme te maken.
Maar zolang de MSM koste wat kost dit onderscheid willen maken, schieten we geen zak op. Rechts populisten noemen, schiet al aardig op, maar dekt de lading niet. Links antifascistisch noemen schiet ook niet op, aangezien de inmiddels de ware fascisten zijn.
En dan nog maar eens: links en rechts waren een oude indeling in diverse parlementen in Europa. De linksen zaten links en de rechtsen zaten rechts, gezien vanuit de voorzitter.

Graaf van Egmont | 30-11-16 | 00:24

koter | 30-11-16 | 00:16
De VS heeft een erg groot bnp, hoezo produceren ze vrijwel niets meer?

Ongeblustekalk | 30-11-16 | 00:24

koter | 30-11-16 | 00:16
Je gaat me toch niet vertellen dat de verlosser in die acht jaar die hij daar gezeten heeft Amerika zo achter gelaten heeft?

de honden blaffen... | 30-11-16 | 00:24

@Schietmijmaarlek | 30-11-16 | 00:17
Alleen argwanend na met islamieten gewerkt te hebben? Ik had toen mijn lesje wel geleerd. Toen Pim kwam had ik mijn oordeel daarover dan ook al gevormd.

La Bailaora | 30-11-16 | 00:23

MistaRazista | 30-11-16 | 00:14
Als de eerste de beste boerelul (met enige achtergrondkennis) dat al kon zien bij de gebeurtenissen op het Tahrirplein, waarom konden al die arabisten, journalisten, deskundigen en de politiek dat dan niet zien???
Ziende blind en horende doof!

de honden blaffen... | 30-11-16 | 00:21

Ik kijk nu al uit naar de periode na 15 maart 2017. Dan is de PVV de grootste en gaan de MSM Geert pijpen zoals ze dat nu met VVD doen. En aan het beleid gaat geen ene fuck veranderen. De lasten gaan gewoon weer verzwaard worden. De AOW leeftijd gaat gewoon weer verder omhoog en oma blijft in haar plasluier wegrotten. De EU grenzen blijven lek. Graaiers blijven graaien en Marokkanen blijven Marokkanen. Dat gaan heel veel teleurgestelde posts worden hier op keenstiel. En wie gaan we dan de schuld geven van al dat rechtste faalbeleid? Links maar weer?

MultiPlex | 30-11-16 | 00:17

Nou, om een oordeel over Marokkanen, Turken en de islam te vormen... daar had ik GeenStijl, Powned en Greet niet voor nodig hoor.
Ik was al zeer argwanend na jarenlang te hebben gewerkt met islamieten.
Daarna kwam 9/11.
Toen kwam Pim: www.youtube.com/watch?v=QrH8-xmxy_s
En Theo: youtu.be/_9Rqcm4dSCI?t=165
Dus nee, die eer gaat niet naar GS, Powned en zelfs niet naar Greet.

Schietmijmaarlek | 30-11-16 | 00:17

Trump gaat precies doen wat hij beloofd heeft: America great again maken.
Sliptong | 29-11-16 | 22:54

Waarschijnlijk niet. De VS zit zo gigantisch diep in de schulden. Het enige waarmee ze nog zaken kunnen afdwingen is het machtige leger dat ze bezitten. Daarbij komt ook nog eens kijken dat de demografie in de VS snel veranderd. Met name het aantal latino's neemt razendsnel toe. Dit zijn met name laagopleide dagjesloners. Het zal een paar generaties kosten alvorens je deze mensen volledig hebt weten te integreren in een hoogwaardige economie.
Ook produceren ze vrijwel niets meer... en wat ze produceren is van lage of slechte kwaliteit. Om over de extreme sociale problemen nog maar te zwijgen.

koter | 30-11-16 | 00:16

Aljezeera can congratulate itself beating the wardrum for the arabic spring and the muslim brotherhood hidden in the shadow.

Egypt today is worse off then it has been with Mubarak.A lot worse.

MistaRazista | 30-11-16 | 00:14

La Bailaora | 29-11-16 | 23:49
Wie zou je dan in die positie willen hebben?

Ongeblustekalk | 30-11-16 | 00:14

@Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 22:58
De termen links en rechts zijn op verschillende manieren uitlegbaar. Wiki weet er eigenlijk ook geen raad mee.
nl.wikipedia.org/wiki/Rechts_(politie...)
Ik heb ooit tijdens maatschappijleer op de HAVO geleerd dat links progressief en rechts conservatief is.
Maar de meest aartsconservatieven van 2016 zijn de linksen.
Ze hebben ze macht en willen die koste wat kost in hand houden.
Eenieder schijnt zijn eigen definitie van de term te mogen handhaven.
Voor mij geldt deze vuistregel:

Rechts: Rendabel, met 2 poten op de aarde, weldenkend.
Links: Onrendabel, vol waanideeën, totaal van de pot gerukt.

Islam extreem links noemen komt in de buurt.

keestelpro | 30-11-16 | 00:13

knutsel | 30-11-16 | 00:07
Beschouw het maar zoals het er staat, dat zou je vaker moeten doen. Werkt verhelderend voor vertroebelde geesten.

Ongeblustekalk | 30-11-16 | 00:10

@Ongeblustekalk | 29-11-16 | 23:58 Ik zal dit voor the sake of argument maar als een soort van overdracht beschouwen.

knutsel | 30-11-16 | 00:07

Kees Boonman, Pauw, v Nieuwkerk, Twan Huijs ect.... wat zullen ze zweten tijdens bijltjesdag bij het schavot op het Malieveld.

Keyboardspeler | 30-11-16 | 00:06

Koren op de molen bij die haatbaarden-omroep. Journalist? LOL. Fascist is het.

Mr_Pikibelly | 30-11-16 | 00:05

Nu zes poephoofden even kotsen op de PVV. Niemand die even iets kan rechtzetten ofzo. Maar ik werk daar niet aan mee toch Pauw? Dan is Al-Jazeera een beter geluid.

lulkoekhapper | 30-11-16 | 00:04

knutsel | 29-11-16 | 23:44
Afrekenen met een dogmatisch collectief is in jouw ogen het afrekenen met mannen, ik weet wel wat voor tuig voor me heb.

Ongeblustekalk | 29-11-16 | 23:58

MarcS | 29-11-16 | 23:05
Ik heb geluisterd en idd de-man-op-de-straat werd geïnterviewd om nou eens werkelijk te achterhalen waarom deze dan zo ontevreden was. Effect : de ambitieuze journalist (, geoefend in debat, interviewtechniek, retoriek) deed een vooringestudeerd een-tweetje met z'n beoogde doelgroep. Lees : een onvoorbereide , uiteraard volkse, oudere boze witte man een microfoon onder z'n neus douwen. Waarom bent u zo ontevreden ? U bent werkeloos ? U vindt dat er teveel immigratie is ? Maar zonder die Syriërs was u toch ook werkeloos geweest !
Tot Zover voor de onafhankelijke , objectieve en werkelijk geïnteresseerde NPO journalistiek. Ze kunnen het echt niet laten om te oordelen, subjectief te interpreteren en te sturen in hun vraagstelling. En dan heb ik het nog niet eens over het zoeken van de gewenste interview "slachtoffers". Gevalletje je gelijk halen. Zelfs de 1e ronde van Idols is nog minder effectbejag.

Moresnetunited | 29-11-16 | 23:52

Helder Groentje | 29-11-16 | 22:52
De term progressief, die links zich toegeëigend heeft, en dan nog liefst met de toevoeging intellectueel, is een vlag die al lang de lading niet meer dekt.
Gebaseerd op een ideologie van een eeuw oud.
Het zijn de nieuwe conservatieven, en de mensen die door deze linkse "progressieve intellectuelen" als extreem rechts aangeduid worden, de nieuwe progressieven.

de honden blaffen... | 29-11-16 | 23:50

"GeenStijl blames muslims for the financial crisis"?? What a blatant lie.

Ramsesz | 29-11-16 | 23:49

@Ongeblustekalk | 29-11-16 | 23:40
Petreaus vormt onderdeel van het establishment waar we nou juist vanaf zouden moeten willen.

La Bailaora | 29-11-16 | 23:49

toetssteen | 29-11-16 | 23:00
Die minachting is een verschijnsel dat je ook al jaren ziet bij gemeenteraadsverkiezingen waar nieuwe lokale partijen het ineens voor het zeggen krijgen. De verslagen elite reageert altijd met sneren als dat een gemeente onbestuurbaar wordt, of dat het licht uitgaat...

F. von Zeikhoven | 29-11-16 | 23:48

@Ongeblustekalk | 29-11-16 | 23:38 Het duurt meer dan één tegel om dit uit te leggen. Laat ik het er op houden dat er een lange weg is afgelegd om überhaupt af te rekenen met een dogmatisch collectief, ik ben natuurlijk niet zo vrij opgevoed als jij schat.

knutsel | 29-11-16 | 23:44

La Bailaora | 29-11-16 | 23:26
Dat is inderdaad zo, en?

Ongeblustekalk | 29-11-16 | 23:40

@lingo star | 29-11-16 | 23:37
Thx. Excuses.

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 23:39

knutsel | 29-11-16 | 23:25
Toch knap als je een pvv comment schrijft en dat ik dan een linkse smaak in de bek krijg. Aan de grammatica ligt het niet, het zal de laatste zin zijn.

Ongeblustekalk | 29-11-16 | 23:38

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 23:28
Kenneth en Clara! Clara, niet Carla.

lingo star | 29-11-16 | 23:37

@Ongeblustekalk | 29-11-16 | 23:23
Goed punt. *goedkeurend knikt*

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 23:31

@koter | 29-11-16 | 23:15
De islam is de explosieve arm van het jodendom, beide geesteskindjes van Abraham. Zoiets bedoel je?

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 23:30

@de honden blaffen... | 29-11-16 | 23:27
Kenneth en Carla.

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 23:28

koter | 29-11-16 | 22:53
Maar Fortuyn was toch gek op zijn hondjes?

de honden blaffen... | 29-11-16 | 23:27

@Ongeblustekalk | 29-11-16 | 23:15
Er zijn veel meer militairen en anderen in het grote Amerika dan alleen Petraeus.

La Bailaora | 29-11-16 | 23:26

We zijn niet far right. Tenzij je de vrijheid van het individu als extreem-rechts beschouwt. Laat je niet misleiden!

knutsel | 29-11-16 | 23:25

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 23:14
Het gaat erom dat je het aan de stemmers uit kan leggen, helder groentje praat in zijn eigen straatje en dat heeft geen effect.
Behalve een stijfje van het gelijk hebben voor de eigen buhne.
Je hoeft het niet uit te leggen aan die 5% intelligentsia, je moet het uit kunnen leggen aan het merendeel van de bevolking die in het stemhokje staat.
Groetje is een vingeroefening aan het doen vanuit een uni instelling.

Ongeblustekalk | 29-11-16 | 23:23

Zoveel aandacht, dan stel je wat voor, compliment voor Geenstijl dus. Ik vind Geenstijl ook echt wel een fijne nieuwssite.

Poes Fiep | 29-11-16 | 23:20

MarcS | 29-11-16 | 22:54
Kijk maar uit, ik heb wel eens extreme violence gelezen van mevrouw de intelligentsia als je het niet met haar eens bent.
Scary shidt!

Ongeblustekalk | 29-11-16 | 23:18

Tuurlijk. Net als de VVD en de daaruit voortgekomen PVV.
Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 23:07

Scheve vergelijking. Geenstijl en Powned zijn de geesteskindjes van Dominique Weesie... dit is wat ik bedoel met "volbloed zusters". De VVD is geen geesteskind van Wilders de PVV wel. Daarbij zijn er grote ideologische verschillen tussen de twee politieke partijen, met name op economisch vlak, waarbij de PVV socialistisch is en de VVD liberaal.

koter | 29-11-16 | 23:15

La Bailaora | 29-11-16 | 23:09
Trump verzamelt generaals om zich heen omdat hij beseft dat burgers niet betrouwbaar zijn en niets presteren als het erop aankomt.
De eerste mens op de maan was geen burger en de eerst mens op Mars zal dat ook niet zijn.
Wel vind ik dat militairen van hun post moeten worden ontheven wanneer de shidt weer enigszins functioneert, dan kunnen ze de boel daarna weer verkloten.

Ongeblustekalk | 29-11-16 | 23:15

Ach mevrouw Hoes, gaat u voor Al Jazeera ook even een kritische reportage maken over het echte fascisme van Qatar?
en.wikipedia.org/wiki/Politics_of_Qat...
Laat ik een gok wagen: dat gaat u niet doen. Wat zegt dat over u?

Fadz | 29-11-16 | 23:15

@Ongeblustekalk | 29-11-16 | 23:09
Links en rechts zijn onbruikbare termen geworden.

Het gaat nu om politieke correctheid versus populisme.

Populisme gaat winnen.

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 23:14

Helder Groentje | 29-11-16 | 22:52

Yep, er zou een andere indeling moeten komen. Maar het lijkt me niet makkelijk. Ik ga het meest mee in het libertarische gedachtegoed, maar ik haak af daar waar ze religie een carte blanche geven:

www.vrijspreker.nl/wp/2012/08/moslims-...

Dat is uit naam van vrijheid, onvrijheid promoten. Zo ongeveer de bakermat van elke totalitaire religie en ideologie.

toetssteen | 29-11-16 | 23:13

@Sliptong | 29-11-16 | 22:54
Waarom praat Trump met Bilderberger Petraeus? Ik vind dat bedenkelijk.

La Bailaora | 29-11-16 | 23:09

Helder Groentje | 29-11-16 | 22:52
Wanneer je vraagt om terminologie als links of recht niet meer te gebruiken, vraag je om niet meer te duiden.
Duiden moet als je klare taal wil gebruiken om mensen te overtuigen van een gedachtegoed of een idee.
Wat jij wil is neutraliteit in de discussie tussen ideeën.
Zo werkt dat niet bij mensen.
Klare taal is gewenst in een discussie, je noemt een paard toch ook geen koe?
Met het benoemen van kanten, vraag je mensen een kant te kiezen, anders blijft het bij een gedachtespinsel dat niet begrepen wordt.

Ongeblustekalk | 29-11-16 | 23:09

Over feiten gesproken, dit al gezien?:
www.youtube.com...
La Bailaora | 29-11-16 | 22:25
Dit is nep. Spartacus schreef gisteren nog dat we ons niet druk hoeven te maken op de duizend aanslagen die IS heeft aangekondigd. Wat je in dat filmpje zag waren gewoon vluchtelingen met oorlogtrauma's.

XaleX_2 | 29-11-16 | 23:07

@koter | 29-11-16 | 23:06
Tuurlijk. Net als de VVD en de daaruit voortgekomen PVV.

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 23:07

Stem verstandig 15 maart. Beter de schijt van meeuwen dan het zwaard van een haatbaard.https://youtu.be/P_v2YJTay4U

WitteGrunneger | 29-11-16 | 23:07

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 22:57

Wat boeit het. Geenstijl en Powned zijn weldegelijk volbloed zusters van elkaar.

koter | 29-11-16 | 23:06

@toetssteen | 29-11-16 | 23:00 - nieuwsuur ofzo deed vandaag rond 6 wel weer een poging heur. Voornamelijk laaggeschoold en dus laagbetaalde baantjes. Dat verkleinwoord ook, ieks.
Oh en uiteraard boos

MarcS | 29-11-16 | 23:05

Via Geen Stijl heb je een beter idee van wat er echt aan de hand is dan dat de MSM je wil doen geloven: youtu.be/P_v2YJTay4U

WitteGrunneger | 29-11-16 | 23:04

@Sliptong | 29-11-16 | 22:54 - maar al die oorlogen, brengen geld in laatjes. Of dacht jij werkelijk dat ze het voor de "zie ons eens belangrijk zijn" medaille deden?

MarcS | 29-11-16 | 23:02

Wat mij overigens opvalt is het enorme dedain voor 'het volk'. Op de een of andere manier kan het elitaire clubje het niet velen dat de nazaten van Jan de veensteker en Klaas de schillenboer, gestudeerd heeft en dan geen hogere wauwelkunde, want daar hadden ze niets aan.
Het kan aan mij liggen maar 'men' lijkt bang te zijn voor de nazaten van de door mij genoemden. Misschien werd daarom onlangs bekend dat meer en meer hoger opgeleiden PVV gingen stemmen? Soort vlucht naar voor?

toetssteen | 29-11-16 | 23:00

@MarcS | 29-11-16 | 22:54 - zucht, autocorrectie.

Voor eeuwig, loser zijn.

MarcS | 29-11-16 | 23:00

merkel zal het ooit wel inzien op haar sterfbed. domme koe. belachelijke minimumloontjes en pseudohumaniteit in ruil voor landverraad.

braincell | 29-11-16 | 23:00

Over feiten gesproken, dit al gezien?:
www.youtube.com...
La Bailaora | 29-11-16 | 22:25
Was te verwachten, binnenkort ook in uw straat..
Ik breng dit graag nog even onder de aandacht. Ik hoop dat er mensen zijn die even terug scrollen en het bekijken.

WitteGrunneger | 29-11-16 | 22:59

@keestelpro | 29-11-16 | 22:56
Het eindeloze gelul over "extreem rechts" komt alleen uit politiek correcte monden, kees. Of vind jij de islam extreem links? QED.

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 22:58

Ik heb toch een beetje het gevoel dat ze hier de plank een beetje heel erg mis slaan. Maar goed, blijf vooral binnen je eigen geijkte denken(binnen je eigen bubbel is hip credo). Ze zullen het waarschijnlijk toch nooit snappen en ik weet niet goed of we daar nu zo rouwig om moeten zijn.

mlmn | 29-11-16 | 22:58

GS baseert zich niet op feiten zegt die NPO kneus, terwijl juist de NPO dag in dag uit doelbewust in retoriek en beeld een vervormd beeld van de werkelijkheid laat zien en zich opzichtig opstellen als sokpoppen van de zittende macht. Zo waren die 'dobbernegers' volgens de NOS allemaal zielige vluchtelingen en nu dat er een plan ligt om die dobbernegers weer in Afrika af te zetten ipv de EU zijn het volgens de NOS of 'migranten' of 'mensen', het woord vluchteling wordt nu bewust vermeden, omdat het niet meer bij het EU beleid past. Maar ja, deze reportage is van een buitenlandse nieuwszender waar toch geen hond naar kijkt.

XaleX_2 | 29-11-16 | 22:57

@Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 22:30
Het enige politieke correcte is wat er doorschemert van de info die de NPO de wereld in slingert.
Maar ze laten ook Nanninga haar zegje doen zonder daar een oordeel over te vellen.
Voor een Arabische zender als Al Jazeera niet verkeerd hoor.

keestelpro | 29-11-16 | 22:56

Feynman | 29-11-16 | 22:01
Trump gaat precies doen wat hij beloofd heeft: America great again maken. Dat houdt in: geen team USA world police meer, geen handje meer voor verwend zusje Europa, geen Koude Oorlog meer met vrind Putin, fuck het Midden-Oosten. Trump maakt America great again door zich minder met de wereld te bemoeien en zich te focussen op herstel van de VS. Een echt gevaar voor de machtswellustelingen om hem heen.

Sliptong | 29-11-16 | 22:54

@Robertdoesniro | 29-11-16 | 22:32 - heerlijke eigen dunk. Morgen verwacht ik een audiofragment van jou op dumpert, beginnende met "De geit is gemolken" om vervolgens jouw eigen post hier met een Engels accent te vertalen.

Niet doen is eeuwige liters zijn.

MarcS | 29-11-16 | 22:54

03:00: "Pim Fortuyn, was shot dead for his anti-islam rhetoric"

Dit is pertinent onjuist. Fortuyn's moord had geen reet met de islam te maken. Hij is vermoord door een dierenactivist (Volkert van der Graaf).

koter | 29-11-16 | 22:53

Buitengewoon fascinerend om te zien hoe op het oog proberen over te komen als zijnde onpartijdige beschrijver van de situatie zo diep diep diep gewortelde politieke correctheid blootlegt die blijkbaar zo ongelooflijk diep in de haarvaten zit dat je er echt niet afstand van kan nemen en daarmee jezelf diskwalificeert als journalist (want partijdig en daarmee niet een buitenstaander die neutraal deelneemt en beschrijft wat de situatie is).
.
Hoewel je het wel enigszins verwacht van een buitenlandse groepering met zulke banden is het toch nog steeds zorgwekkend. Journalisten die of tegen de macht aanschurken of zich er zo hard vanaf zetten dat ze beiden nauwelijks echt aan hun werk toekomen.
.
Het zou al helpen als dat eeuwige links en rechts onzin eens definitief word afgezworen. Er bestaan geen extreem links of rechts. Je kan links af gaan of rechts af, maar niet links georiënteerd zijn op politiek gebied of rechts georiënteerd. Dan ben je echt jezelf aan het voor de gek houden met extreme oversimplificering die helemaal niet passend is.
.
Het zou enorm helpen als ze dingen gaan benoemen zoals ze zijn. Een conservatieve dan wel licht progressieve partij (veel meer smaken zijn er niet op dit moment in de politieke arena in Nederland). Eentje die zich richt op behoud van tradities en waardes of een die zich meer richt op het omarmen van zoveel mogelijk culturen. Het is lastig inderdaad om het bondig te omschrijven. Links en rechts, evenals de extremen ervan benoemen, verhelderd totaal niets. Nietszeggende termen gebruiken kun je beter vermijden. Daarom ook de termen links en rechts niet meer gebruiken.

Helder Groentje | 29-11-16 | 22:52

@Ongeblustekalk | 29-11-16 | 22:50
Het schip keert de boot.

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 22:52

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 22:38
idd do not print this shit to protect the environment.

Ongeblustekalk | 29-11-16 | 22:50

Ja, sorry kommandant Pritt. U radicalipolariseert wel als de bliksem hoor. *proest bier op telefoonscherm*

Sliptong | 29-11-16 | 22:50

Ach ja, zo vlak voor de verkiezingen wordt werkelijk alles wat iets rechtser in het spectrum zit weer gedemoniseerd.

Zelfs Monasch toch aardig op links, maar met het gevoel voor luisteren naar het volk wordt in een kwaad daglicht gesteld, het wordt de komende maanden alleen nog veel erger.

Maar het tij is al gekeerd, daar doen de gevestigde partijen niets meer aan. Op naar de verkiezingen.

Jan, Leiden | 29-11-16 | 22:50

hahahahahahahahahahahaha, Kees Boonman die zegt dat NOS gebalanceerd nieuws brengen, de vleesgeworden uiting van policor Nederland. Jammer Kees, maar niet iedereen is policor en multiculti gericht. Laat de NOS wat minder multi-culti en minder policor zijn, dan zijn jullie pas gebalanceerd.

Nebuchednezzar | 29-11-16 | 22:49

Wel weer een stapje naar wereldheerschappij, als je genoemd wordt op Aljazeera.
Volgend jaar uit de mond van Trump: "Do not harass geenstijl, supporters of free speech."

Ongeblustekalk | 29-11-16 | 22:46

Het moet toch heerlijk zijn om een gutmensch te wezen; zelf alles verkloten en als het allemaal fout gegaan is, heimelijk en veilig schuilen bij en achter de 'niet-deugers' terwijl die de veroorzaakte gutmensch-shit opruimen. En dat alles zonder je gutmensch-zijn te hoeven verliezen. Oftewel, als het goed gaat toon je overal je gezicht. Echter als het fout gaat, dan hebben hullie het gedaan. Maar dat is maar mijn mening.

kweethetooknietbeter | 29-11-16 | 22:46

ploflim is ff wennen maar het bekt wel lekker......

kat-de-kat | 29-11-16 | 22:45

Auntie Bel is a joy to watch at and a joy to listen to...

wezen | 29-11-16 | 22:44

Robertdoesniro | 29-11-16 | 22:32
Enorm relevant, ben jij zo een muts die voor de groep engels staat te lullen, met toch een tiny accent alsof je jezelf onderworpen hebt aan de intelligente mores? wat een doos ben je dan.

Ongeblustekalk | 29-11-16 | 22:42

La Bailaora | 29-11-16 | 22:25
Iedereen slaapt. Doodeng dat het gebeurd zonder dat er wat aan gedaan wordt.

Normpje | 29-11-16 | 22:41

Hooz, LOL

Rest In Privacy | 29-11-16 | 22:39

@Ongeblustekalk | 29-11-16 | 22:36
Hij schrijft, ik citeer, de kant keert de wal, einde citaat. LOL.

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 22:38

Ok.. fail.. Geenstijl blames Muslims voor alles. Als je niet begrijpt dat een blog als dit de schuld geeft aan alles dat faalt, moet je geen tv maken. Dom Dom Dom

deministerpresident | 29-11-16 | 22:38

jee zelfs Jazeera is neutraler dan de NPO. dan ga je toch wel achter je oren krabben dom DWDD en Pauw klapvee

mmkk | 29-11-16 | 22:38

Kan onze gekleurde media een voorbeeld aan nemen.
GS wordt nog wereldberoemd.
Zal het dan toch eindelijk lukken met die werelddominantie?

Wim Venijn | 29-11-16 | 22:38

Extreem rechts...., mhhh, da's toch libertair? Hoe wil men dat rijmen met waar men meestal op duidt, t.w. het nazisme. Ik bedoel ik kan tussen die twee richtingen geen splinter overeenkomst vinden.
Nu is Wilders niet echt een libertair, daar zit het socialisme iets te veel in de Neerlandse genen. Maar dat socialisme was wat het in de basis moet zijn: sociaal ten aanzien van hen die u gevoed hebben en zullen voeden als u hen niet meer kunt voeden. (drie/ vier generaties).
Mwhhh, ik denk dat men toe is aan een andere wijze van benoemen.

Iemand een goed idee?

toetssteen | 29-11-16 | 22:38

Hier nog een leuke docu over boerka, hoofddoek of tieten bloot in Egypte. Wat een onderdrukking. Vrijheid betekent doodstraf daar. www.aljazeera.com/programmes/rewind/20...

Handsomeboy | 29-11-16 | 22:38

Wat een Brexit en een Trump verkiezing al niet te weeg kunnen brengen bij de Boonmannetjes van deze wereld... en ooooohhhhh.... wat zit journalistiek correct Nederland met samengeknepen billetjes...

bisbisbis | 29-11-16 | 22:36

Ach kijk aan:

Fanny Johanna Hoes started her academic career as a Dutch student at University College Utrecht where she obtained a degree in Liberal Arts and Sciences, with a major in International Law, International Relations, and Clinical Psychology. In 2012 she obtained her first MA degree at the University of Amsterdam in ‘Conflict Resolution and Governance’, with an honours dissertation on the US Framing of the Arab-Israeli Conflict. Currently, she is enrolled in her second MA program, ‘Conflict, Security, and Development’ at the Department of War Studies at King’s College London. Her main areas of interest include international security, terrorism and counter-terrorism, and radicalisation and counter-radicalisation.

En ze zat ook op Kings College in Londen.

Tsja. U wilt blanke elite? U krijgt blanke elite!

blikjegrolsch | 29-11-16 | 22:36

Glasgow Argus | 29-11-16 | 22:10
Jij begint ook steeds vager te lullen, wat bedoel je nou?

Ongeblustekalk | 29-11-16 | 22:36

Wat een zure mensen bij aj. tijd om hun app te verwijderen.

De man van npo moet leren dat tijden veranderen en dat zij geen monopolie op nieuws hebben. En daarbij moeten ze eerlijk en evenwechtig zaken gaan brengen.

Schepvogel | 29-11-16 | 22:35

Bekritiseerd door Al Jazeera. Dat is een groot compliment GS, en een teken dat jullie iets goed doen. Doe een drankje zou ik zeggen.

T0matenplukker | 29-11-16 | 22:35

Fijn om te weten dat linkse debiel Boonman vindt dat feiten "cherry picken" een acceptabele manier van journalistiek bedrijven is.

IslamPislam | 29-11-16 | 22:34

Als we toch graag zo graag 'extreem rechts' nieuws verspreiders In het slechte daglicht willen brengen (lees:GeenStijl en Pownews). Is het dan ook mogelijk om alle extreem linkse clubjes eens aan het licht te brengen met hun propaganda? Ow wacht onze linkse clubjes worden beheer door onze elite.

deonbekendebekende | 29-11-16 | 22:34

Dus een ploflim is ver links? Kom er maar in, Hoesmens. Leg maar verantwoording af.

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 22:33

Bokito ergo sum | 29-11-16 | 22:12

Jij vindt geenstijl links dus?

Stelio kontos | 29-11-16 | 22:33

Als er iets als extreem conservatief en rechts bestempeld kan worden dan is het wel de islam. Het islamitisch relifascisme wat met goedkeuring in tal van westerse landen zich mag ontwikkelen is een van de grootste gevaren van de stabiliteit en voortbestaan van ontwikkelde democratsich georienteerde samenlevingen.

litebyte | 29-11-16 | 22:33

Mooie reflextie van een buitenlandse omroep. Resultaat van 40 jaar eenzijdige promotie van het islamitsch gedachtegoed door nederlanders die het vooral goed voor hebben met zichzelf en geen kritisch geluid dulden. Dus een jood bij de Vu durft niet meer herkenbaar en beeld bang om een rascistisch doelwit te worden.... het tij is aan het keren nog een paar jaar geduld.

wie zal het zeggen | 29-11-16 | 22:32

Weg met ons!

Changeisthelawoflife | 29-11-16 | 22:32

Is het oké om te vragen waarom alle mensen die zich voordoen als intelligent niet in staat zijn om een Engels of Amerikaans accent over te nemen op een normale manier?
Ik snap dat dat niet de boodschap is, maar hoe moeilijk is het om dat even te leren? Het doet pijn aan mijn oren als ik iedere Nederlandse spreker hoor en het leidt me extreem af van wat ze daadwerkelijk te zeggen hebben.
Pet peeve, sorry. :)

Robertdoesniro | 29-11-16 | 22:32

@keestelpro | 29-11-16 | 22:29
Welnee. Dit is gewoon politiek correct geneuzel.

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 22:30

@tobi, dat ziet hij zelf helemaal niet, die mensen kan je gewoon niet mee redeneren daarvoor zijn ze al te ver weg. Hij denkt waarschijnlijk echt dat hij aan hoor en wederhoor doet. Het linkschbrein filtert wat niet hoort er uit.

Bokito ergo sum | 29-11-16 | 22:30

@Bram van Ojik | 29-11-16 | 22:08
Kees Boonman is de politiek correcte politiek commentator van radio 1. Het is een hysterische malloot.

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 22:29

Pritt deze Al Jazeera docu is een groot compliment aan GeenStijl en een sneer naar de NPO.
Dit is zo ongeveer zoals journalistiek moet.
Compleet neutrale berichtgeving.

keestelpro | 29-11-16 | 22:29

WTF? Is die Johanna een kindbruidje uit Qatar ofzo? Wat een ranzige dienstmaagdigheid van de islam zeg. Ze zal wel trots zijn op zichzelf.

blikjegrolsch | 29-11-16 | 22:28

Wat een oase van beschaving en nuance in vergelijking met Nieuwsuur!

hogeheuvel | 29-11-16 | 22:26

-weggejorist-

La Bailaora | 29-11-16 | 22:25

Dus, Johanna Hoesepoes, als ik ver rechts ben is de islam dus ver links? Nou? Hoes?

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 22:24

Oh. Op 3 minuten hoor je dat gelul over Pin.

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 22:22

Helemaal afgekeken. *zucht*

Nieuw voor me was dat Pim Fortuyn vermoord is wegens zijn anti-islam retoriek. Ik dacht dat die hondsdolle hond Volkert hem niet diervriendelijk genoeg vond.

Lewis Lewinsky | 29-11-16 | 22:22

AlJazeera gesponsord door Qatar hetzelfde Qatar dat ook IS sponsort.

Jan Dribbel | 29-11-16 | 22:21

Mooi. Nu nog even instructies hoe je Plucheklever of Bestuurselitetrekpop naar het Engels vertaalt. Dat is namelijk waar Koekel Transleet de mist ingaat. De buitenlandiërs moeten wel denken dat GeenStijl uit louter debielen bestaat die uit frustratie geheimtaaltjes verzinnen omdat ze geen wijvon kunnen noikon.

Nivelleermarionet | 29-11-16 | 22:20

Über-biased NOS manneke beticht GS c.s van eenzijdigheid en geen hoor & wederhoor
iets met pot, ketel en een brekende klomp

Tobi | 29-11-16 | 22:18

-weggejorist-

keepcalm | 29-11-16 | 22:17

Zeer interessant en keurig verwoord!

keepcalm | 29-11-16 | 22:17

Gefeliciteerd VARA. Zelfs Al Jazeera heeft minder politiek gekleurde berichtgeving. Sterker nog ik vind de repo best neutraal. Ze laten ook Nanninga aan het woord en zijn kritisch ten opzichte van de MSM in Nederland.

keestelpro | 29-11-16 | 22:16

Hey Pritt, dobberneger is een bobbing black. Neger is in Nederland het beschaafde woord om een zwarte aan te spreken, maar dat is dankzij de dombo's die Google Translate gebruiken vergeten. Black=Neger Negro=Nikker/Zwarte

hendrikjandetuinman | 29-11-16 | 22:16

haha Kijk daar gaan we weer net als bij trump :

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. In dit geval Wilders

endtotrolling | 29-11-16 | 22:13

En het gaat maar door. Liberaal-links socialistisch snapt er niets van en probeerts te duiden, maar gaat al bij de benoeming extreem-rechts gierend uit de bocht. Alles wat niet naar linkse idealen van een maakbare wereld die zogenaamd van iedereen is wil luisteren wordt uitgemaakt voor nazi, extreem en xenofoob. Men wil gewoon niet horen of begrijpen dat geld niet gratis is en dat een fundamentalistische ideologie uit de middeleeuwen de hele westerse wereld naar het leven staat. Dramatisch muziekje eronder en demoniseren maar. Gelukkig is het bijna 15 maart.

Mr Dixit | 29-11-16 | 22:13

"de zich journalist noemende bestuurselitetrekpop Kees Boonman" = Treffende typering van deze quasi-journalist.

krelus | 29-11-16 | 22:13

Ik vond het wel mooi dat ze hierin vertelde dat Nederland via Pim Fortuyn eigenlijk de grondlegster is van deze nieuwe stroming in Europa.

Hebben we toch nog iets moois gedaan. Wel weer jammer dat we straks de laatste zijn waar het zal uitkristalliseren.

DerUnterMensch | 29-11-16 | 22:13

Die mevrouw Hoes is ook lekker bezig. Non biased. Maar niet heus.

Infidel66 | 29-11-16 | 22:13

Gezeik. Alleen linkschgekkies vinden Geenstijl rechts

Bokito ergo sum | 29-11-16 | 22:12

Willen wij in Nederland en in de rest van de wereld meer of minder MSM?

Uw Psychiater | 29-11-16 | 22:11

Ik weiger te kijken naar die onzin die de haatbaarden over ons uitstorten.
Hoewel ik zit te wachten op beelden waarbij IS wordt opgerold. Stabiliteit in de Arabisch wereld is essentieel. Waarom? Dan kunnen er weer een hele boel haatbaarden richting de beloofde landen. Bye!

Ommezwaai | 29-11-16 | 22:11

Lachen toch, een NPO trekpop die beweert dat een site als geenstijl niet in feiten doet maar in meningen...
Laat ik datzelfde nu ook elke keer denken als NPO trekpoppen beweren dat wat ze roepen feiten zijn.

happen naar de baas | 29-11-16 | 22:11

Kan dat aljasiera per direkt van de door de nederlandsebelasting
betaler gefinacierde kanalen.Alle kanalen.

van stampij | 29-11-16 | 22:11

www.washingtonpost.com/news/act-four/...
jeff bezos vana mazo kocht de WaPo en toont nu zijn kleuren als cryptofascist. de versmelting van big business en big government is de basis van totalitaire regimes. de grassroots die trump aan de macht hebben gebracht hebben wijs gestemd. de wisdom of crowds mag niet onderschat worden, you can not fool all of the people all of the time.
wacht op anti trust tegen het amazon dat de retail in de vs bijna op de knieën heeft gekregen. de kant keert de wal.

Glasgow Argus | 29-11-16 | 22:10

Jammer dat het woordje "haatbaard" niet even vertaald werd.

Mad Jack the Pirate | 29-11-16 | 22:09

Dat is precies wat ik dacht, beetje oppassen bij oversteken..

001_Mills | 29-11-16 | 22:08

Schitterend om te zien, maar Dominique en Rutger hebben verzaakt. Jan Roos gaat verzaken, Thierry Baudet waarschijnlijk ook. Stempt allen Geert.

gentle giant | 29-11-16 | 22:08

Sorry Kees Boonman, waar is uw weblog met MSM-overtreffende scoops? Sorry Kees Boonman, wie bent u?

Bram van Ojik | 29-11-16 | 22:08

Wanneer je als blogje geframed wordt op een arabische nieuwszender moet je gaan uitkijken.
Check your six!

Ongeblustekalk | 29-11-16 | 22:07

Maak Nederland Greet!

smdyasc | 29-11-16 | 22:05

Zouden mensen die hersenspoeling door de MSM ooit weten af te schudden? Zoveel 'Common Purpose' over zich heen gehad gedurende 40 jaar dat ik het waag te betwijfelen.

La Bailaora | 29-11-16 | 22:05

De tijd is gekomen om de islaomo-fascisten aan te pakken. Het is ons Nederland.

smdyasc | 29-11-16 | 22:04

Ik ben benieuwd hoe ze haar eigen naam in het Engels uitspreekt.

Chef-70 | 29-11-16 | 22:01

Trump werd ook door het slijk heen gehaald. Hij wordt president.

Feynman | 29-11-16 | 22:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken