Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Chios 2016. Migranten frituren Griekse bevolking

Soms kun je het gewicht van de geschiedenis in je maag voelen. Chios, Griekenland, 2016. Het verbranden van boeken is op Chios maar overgeslagen, ze verbranden nu meteen mensen, met vuurwerkbommen. Zie dat arme mensie op haar Griekse balkonnetje in totaalpaniek staan te huilen, omdat de overheid niets doet. Het is 1933 en het is tijd om op te staan. Als we niks doen gaan we allemaal naar de ratsmodee, in een door extreemlinksmedia aangezwengelde golf van geïmporteerde Europeanenhaat. Stel jezelf de vraag: als historici over dertig, veertig jaar terugkijken op onze tijd, hoe willen we dan herinnerd worden terwijl Europa gefrituurd werd. Het is tijd om wakker te worden. Er is geen tijd te verliezen. Laten we het verschil maken. Kom in verzet.

Reaguursels

Inloggen

Duitse bron:
www.zeit.de/gesellschaft/zeitgeschehen...
Flüchtlinge randalieren auf Ägäisinsel
Mit Feuerwerkskörpern haben Migranten einen Teil des Auffanglagers Souda in Brand gesetzt. Viele sind frustriert, weil die Umverteilung auf andere EU-Staaten stockt.
17. November 2016,
Het is dus maar net welke bron je gelooft. Verder:
Het is al een tijdje onrustig in dat kampje:
greece.greekreporter.com/?s=chios
Chios Residents Protest Against More Migrant Camps on Island Sept 29, 2016
greece.greekreporter.com/2016/09/29/ch...
“Chios bore the brunt of the refugee crisis along with Lesvos. Immediately after the election of SYRIZA in power, we went from 185 persons (arriving) per month up to 2,500 a day,” said M. Sideratos of the Panchiaki Struggle Committee. “It is not acceptable that foreign powers impose on us what to do in our homeland.
greece.greekreporter.com/2016/09/15/po...
Police Use Tear Gas on Chios Residents Protesting Migrant Situation Sep 15, 2016
greece.greekreporter.com/2016/09/12/yo...
Young Migrants at Chios Camp Set Fire to Mattresses in Protest Sep 12, 2016
greece.greekreporter.com/2016/08/05/au...
Authorities Looking for Refugees Involved in Illegal Activities on Chios Island Aug 5, 2016

Is dit nog nieuws? | 20-11-16 | 12:53

Ik zag op 0.17 een AFA rat lopen.

Kertsbal | 20-11-16 | 12:17

Je eigen bevolking frituren mag. Ze vergassen niet.
Onderscheid moet er zijn.

Raider Twix | 20-11-16 | 11:46

Nou schijnen die migranten in hun kamp ook bestookt te worden met molotov cocktails door Griekse nep nazis, maar het is dan weer onrustbarend dat deze migranten geen haar beter zijn en de bevolking dan met vuurwerk en brandbommen belagen. BlijkbAr is de gedachte dat alle Europeanen Christenhonden zijn die je gerust in brand mag steken.

Nuuk | 19-11-16 | 23:30

Die stroom vluchtelingen blijft komen, zolang "wij" die landen blijven bestoken met westerse idealen (die daar helemaal niet passen)...

PeterSimons | 19-11-16 | 21:41

@Tirade | 19-11-16 | 13:34

Het is beide meer dan correct!

Pieter V | 19-11-16 | 18:11

ad melkert | 19-11-16 | 17:49

Juist.

EU-landen verenigt U en stapt allen uit de EU!

Jack Jersey | 19-11-16 | 17:54

Griekenland zit dankzij de EU in een wurggreep van het type Mitch Henrique. Je weet dat dat ze in de laatste stervensfaxe zitten. Omdat ze aan de leiband moet lopen van het EU grootkapitaal moet ze zich opofferen ihkv de opvang van asielzoekers. En natuurlijk zijn de griekse Henk en Ingrid weer de klos. Maar dat Zimmerschwanz, Rutte, Juncker, Verhoffstad, Sargeti, Pechtold allemaal de kont roesten. Mijn tip aan de grieken: stap uit de EU en schop al die vluchtelingen weer de boot in.

ad melkert | 19-11-16 | 17:49

@Hemmenaar7 | 19-11-16 | 15:36 - ah, jouw aanname mbt emotie is beter dan die van een ander? Misschien praat die mevrouw wel zo als ze heel blij is?

MarcS | 19-11-16 | 17:23

Lupuslupus | 19-11-16 | 12:47
.
Beetje laat met mijn reactie wegens "de lange rijen voor de kassa's van Blokker". Maar u heeft gelijk, geen veroordeling is het beste, maar ik vrees, dat het al een uitgemaakte zaak is bij OM en rechtbank (die vrouwelijke rechter hè) dat Wildertje moet hangen. De loopgraven in NL zijn erg diep.

Musset | 19-11-16 | 17:18

Op WOENSDAG: There were "incidents" on Wednesday when "individuals" let off fireworks from the camp

Daar begon het gelazer dus allemaal mee.

Tsja, als er straks vrij reizen is naar Oekraine, gaat dat ook op voor de Grieken. Dus misschien zijn er wel een paar "rechtsgekkies" die een reisje maken en terugkomen met wat hardware van Russische makelij, zoals daar zijn handgranaten, assault rifles, RPGs, en misschien wel wat mortieren. Dan even wachten tot de vlam weer in de pan slaat, en boem! En wel van een andere orde dat wat Molotov-cocktails.

EnNouJijWeer | 19-11-16 | 16:10

Jawohl herr Pritt!

Sliptong | 19-11-16 | 16:10

@La Bailaora | 19-11-16 | 12:24

Inderdaad de uitvoering van het uiterst misdadige Coudenhoven-Kalergi plan door de EU dictators in in volle gang. Herman van Rompuy en Angela Merkel zijn voor hun verdiensten op dat gebied al onderscheiden.

De complete vervanging van de autochtone bevolkingen in de EU door lieden die ons haten en zelfs op basis van hun ideologie menen ons af te moeten maken.

Pieter V | 19-11-16 | 15:43

Kwam Joris langs vanwege mijn vergelijking van Pritt's schrijfsel met de oom van Philippe?

Dat verbaast me wel.

Hemmenaar7 | 19-11-16 | 15:37

dus u was die avond als getuige op het eiland Chios?
telelezer | 19-11-16 | 13:56

Nou nee, ik heb gewoon de video bekeken. Daar zie ik een (terecht) kwade vrouw boos haar beklag doen. Geen arm mensie, niet in totaalpaniek maar boos, en geen huilen.

"arme mensie op haar Griekse balkonnetje in totaalpaniek staan te huilen"

Hemmenaar7 | 19-11-16 | 15:36

@Petrus Poortwachter | 19-11-16 | 11:37

Nee hoor! De nieuwe Duitse Voerman is een vrouw, tenminste dat wordt beweerd. Een Voervrouw dus.
Een niet alleen voor Duitsland maar voor de hele EU.
En wat betreft dat snorretje, dat moet ze twee keer per dag afscheren anders was het binnen een week al op de "juiste" maat.

Pieter V | 19-11-16 | 15:35

@postmodernismisdead | 19-11-16 | 11:37

Dat is precies waar de Marxisten al honderd jaar mee bezig zijn.

Het vernielen is ze prima afgegaan maar van iets fatsoenlijks opbouwen is nog geen spoor te bekennen.

De enige oplossing zou zijn hun eigen methoden in te zetten, allemaal opsluiten in een gesloten inrichting.

Pieter V | 19-11-16 | 15:32

Mijn ene opa was ondergedoken voor de bezetter, mijn andere opa werd te werk gesteld in een Duits munitie-farbriek-kamp. Waar gaat het straks met ons heen? Anti-democratische volkeren binnen laten. Recht van de brutaalste in naam van een ideologie die zichzelf superieur vindt. En alle anderen moeten geruimd worden tenzij er nog wat geld aan te verdienen valt. Dhimmies. "Ons geluk is datveel "gematigde" moslims niet weten wat er letterlijk in de koran staat" zei iemand. Onze naïve tolenrantie is zelfverminking. Tijdelijke bescherming voor mensen in nood is goed. Geen vertroeteling voor en door promotie van op drift geraakte goudzoekers. Dankbaarheid zal wegebben en plaatsmaken voor rechteneisen, verfoeing van de westerse vrije samenleving. En zoals het nu lijkt zal hier aan toegegeven worden. Volgende generaties trekken de haren uit hun kop en denken, "hoe hebben ze het zover laten komen?".

LeZwoHa | 19-11-16 | 15:30

@Lotus15 | 19-11-16 | 11:34

NOS = Nationale Oplichters Societeit

Pieter V | 19-11-16 | 15:27

Maar waar sluit 1 zich bij aan.

ministerSinister | 19-11-16 | 14:44

Ow sorry, zelfs de NPO zegt 't, dus is het waar
nos.nl...
Ars Vivendi | 19-11-16 | 11:20

____________________
De NOS draait het om en zegt dat juist boze omwoners vuurwerk in het kamp hebben gegooid, mooi he !

Castor12 | 19-11-16 | 14:09

fijn he die eu, aub alle grenzen potdicht.

bekijket | 19-11-16 | 14:01

Normaal ga je vooruit in de beschaving, maar in Europa hollen we heel hard achteruit wat betreft beschaving. Maar de meeste mensen slikken dit nog als normaal en laten zich nog altijd de mond snoeren omdat ze bang zijn om voor racist of xenofoob uitgemaakt te worden. Bizar.

miss error | 19-11-16 | 13:58

kadoendra | 19-11-16 | 12:02
Mogelijk. Het is in ieder geval duidelijk dat als je de zaak zo laat ontsporen zoals nu, de onvermijdelijke reactie een meer autoritair regime zal zijn. Van welke aard dat verder is, geen idee. Maar: de liberale democratie is passé, nu eigenlijk al, en zal worden begraven onder een dikke laag klei. Overal waar je multiculturele samenlevingen hebt, komen autoritaire leiders op.
Als idee is een liberale democratie geweldig. Maar in een wereld met massale armoede en migratie, alsmede islam en achterlijkheid, kan een liberale democratie niet veel anders zijn dan een kortstondig experiment in de geschiedenis. En dan heb ik het nog niet gehad over de macht van het geld. Want dat is ook een ijzeren wet in de mensenwereld: geld is macht.

Van Duyvenbode | 19-11-16 | 13:58

""de balkonscene is aardig geframed, Pritt. De oom van Philippe zou trots op je zijn...""
@ Hemmenaar7 | 19-11-16 | 11:35
,
dus u was die avond als getuige op het eiland Chios?

telelezer | 19-11-16 | 13:56

Gaat dus nog wel minimaal een jaartje of 10-15 duren.
Pieter Bas | 19-11-16 | 13:45
Een nexitje is sneller!

Ikreaguuralzesjaar | 19-11-16 | 13:55

Edward Gibbon´s werk uit 1776: "The decline and fall of the Roman Empire" is nog steeds actueel.
Elke ondergang van dergelijke omvang is anders, maar er zijn overeenkomsten.
Het boek is nog steeds verkrijgbaar in verschillende versies en een aanrader:
www.bol.com/nl/p/the-decline-and-fall...

Lafayette | 19-11-16 | 13:52

Merkels grote islamitisch-Europese droom voor 2025.

His Lordship | 19-11-16 | 13:49

-weggejorist en opgerot-

Deplorable_commenter | 19-11-16 | 13:49

@Pritt Stift

"Kom in verzet"?

Pas maar op Pritt, er zijn er voor minder van hun bed gelicht door een arrestatie team. En toen was het alleen maar een cartoon...

Maar, to the point, wat voor verzet heb je in gedachten? Een vacuumbommetje? De enige overgebleven manier om die EU troep weg te werken is geweld. En dat zie ik dus niet gebeuren totdat het water iedereen aan de lippen staat. Gaat dus nog wel minimaal een jaartje of 10-15 duren.

Pieter Bas | 19-11-16 | 13:45

15 Maart 2017 is de Dag des Oordeels. Wilt u een ik-heb-op-DENK-gestemd bordje in uw tuin kunnen zetten of een ik-heb-op-GeenStijl-gestemd bordje? Wie niet stemt heeft geen stem. Wie wel stemt heeft een stem voor twee. Want na het stemmen hoort u altijd ter linkerzijde kudt-GeenStijl en ter rechterzijde dank-u-wel-GeenStijl. Dat zijn dus altijd twee stemmen met één keer stemmen!

HebpermabanvanPvdA | 19-11-16 | 13:44

Oeps, dat wordt weer een paar miljard die kant op, nu om de zaak stabiel te houden.
-
Wat hebben ze eigenlijk met die 350 miljard die ze intussen al hebben gekregen gedaan?

bisbisbis | 19-11-16 | 13:44

Onze miljarden doen goed werk daaro. de ratten rennen over straat op 0:17, die hebben in ieder geval wel goed te vreten want de mensen smijten het daar daar zo op straat...

Laagopg,dramnegertd | 19-11-16 | 13:44

Doodgeschoten moet zijn *doorgeschoten

Tirade | 19-11-16 | 13:34

Roepen dat islam vrede is, overtuigt niemand meer
youtu.be/TwUDgk4j18g

speculoos | 19-11-16 | 13:33

Ik vond dat requisitoir van die Wouter Bos zo ongelooflijk slap. Je zou denken, nu komt het, en dan n kleine geldboete. Maar waar t echt om gaat is natuurlijk dat dit Wilders-proces precies aangeeft wat er mis is in een doodgeschoten democratie. Niet het echte probleem, de marokkaanse cultuur wordt aangepakt, maar degene die z'n vinger durft op te steken en er iets van durft te zeggen. We hebben ons land na de oorlog zo ingericht dat onze eigen cultuur ondergeschikt is aan al het andere. Hier moet absoluut in rap tempo verandering in komen. Te beginnen met een heuse afstraffing in maart. Laat de stille meerderheid aub zeggen: tot hier en niet verder met je politiek correcte alles vernietigende zelfdestructie

Tirade | 19-11-16 | 13:33

De Filistijnen over U!

Nog even, dan staat heel Europa in brand. Maar we mogen er niets aan doen of over zeggen want dan zijn we volgens de collaborateurs alles wat maar lelijk is. Ik hoop dat de massa gauw in verzet komt. Tenslotte zijn we, nu nog, met meer. Stemt 15 maart allen PVV om Nederland te redden van de as van het kwaad, EU genaamd.

WitteGrunneger | 19-11-16 | 13:32

Daarom moet je je op dit moment al afvragen hoe je jezelf, je familie en bezit gaat verdedigen tegen de sprinkhanen in de nabije toekomst. Want het is niet of het hier ook gaat gebeuren maar wel wanneer.

sinar2 | 19-11-16 | 13:29

Ze zijn getraumatiseerd door oorlog, dus dan ga je natuurlijk een vuurwerkwinkel leegroven
youtu.be/MqISu7Rn8UI

speculoos | 19-11-16 | 13:12

@Piet Karbiet | 19-11-16 | 11:56
Netjes. Ik ook veel gezopen, aanwezig bij anti-AZC bijeenkomsten, nog geen nageslacht, aangesloten bij alt-right organisatie, artikelen schrijven om bewustzijn van mijn volk te vergroten, en meer van zulks.

pluk-87 | 19-11-16 | 12:58

@ChronischeKlager | 19-11-16 | 12:29
Ik wens u veel sterkte, doorzettingsvermogen en een scherp inzicht. Uw situatie is niet uniek.

Chinook Elsevier | 19-11-16 | 12:32
De overheid is niet betrouwbaar. Dat is de reden dat landen een grondwet of iets dergelijks hebben. Een wettelijke overeenkomst tussen burger en overheid. Dat de overheid de overeenkomst keer op keer schendt is haar schande, dat de burgers dat laten gebeuren is hun schande. In beide gevallen betalen de burgers de prijs.

Lupuslupus | 19-11-16 | 12:13
Zand in machine is hoe links de macht en de instituten heeft overgenomen. Blijven trappen tegen het establishment, blijven klagen, irriteren, media aandacht genereren; net zolang tot de andere zijde murw gebeukt toegeeft en een compromis wil sluiten. En dan, na enige tijd, het compromis verder oprekken.
Links heeft boots on the ground; kijkt u maar naar de protesten vanwege de verkiezing van Donald Trump.

Conservatieven organiseren zich anders en menen nog steeds dat zij met links kunnen praten en onderhandelen. Fout!!
Voor werkelijke resultaten zouden de conservatieven (behoudend, rechts) geen water bij de wijn moeten accepteren. De andere kant mekkert, scheldt, beschuldigd en impliceert er toch op los; er is dus niets te verliezen. Zoals u aangeeft kan ieder persoonlijk klein verzet plegen.

Arachne | 19-11-16 | 12:57

Maar zonder die vluchtelingen krimpt onze bevolking, dus dit moeten we gewoon op de koop toe nemen!
Want stel je voor, minder mensen in Europa, dat moeten we toch niet willen met zijn allen?
marielle | 19-11-16 | 11:19

Minder mensen is het beste middel tegen milieuvervuiling in de directe omgeving daar zijn de linkse gekkies toch voor.
minder minder minder

vinzDH | 19-11-16 | 12:52

Lupuslupus | 19-11-16 | 11:55

No worries,Petitie Wilders heb ik al getekend vrijheid van meningsuiting is voor mij een groot goed. En mijn stem gaat al jaren naar Wilders.
speculoos | 19-11-16 | 12:44
.
MOOI!!

Lupuslupus | 19-11-16 | 12:48

Met een veroordeelde Wilders moet het lukken de macht van links over te nemen!!
Musset | 19-11-16 | 12:28
.
Ik zie liever dat het O.M. niet-ontvankelijk wordt verklaard. Een veroordeling van Wilders: het betalen van 5.000 euro betekent óók dat de vrijheid van meningsuiting t.o.v. de islam en alle linkse meelopers voorgoed verleden tijd is. Dan kan elke 'gekrenkte' islamiet zich op die uitspraak beroepen en de rechtbanken zullen overstroomd worden met moslim-aangiftes. Reken er maar op dat AL die haathutten daar volop aan mee zullen werken.
.
Dus het MOET 'niet ontvankelijk' of vrijspraak worden.
Steun de petitie.
petities.nl/petitions/ik-sta-naast-ge...

Lupuslupus | 19-11-16 | 12:47

Lupuslupus | 19-11-16 | 11:55

No worries,Petitie Wilders heb ik al getekend vrijheid van meningsuiting is voor mij een groot goed. En mijn stem gaat al jaren naar Wilders.

speculoos | 19-11-16 | 12:44

Vandaag vuurwerk, morgen raketten.

Steinway | 19-11-16 | 12:40

@dildona | 19-11-16 | 12:32
Hoe het precies vorm krijgt weet ik niet. Het voortbestaan van de Europese volkeren en hun cultuur zal afhangen van (delen van) het platteland in West-Europa, en met name van Oost-Europa. Als Oost-Europa buigt (EU) of valt (islam), ziet het er slecht voor ons uit.

atheïstisch stemvee | 19-11-16 | 12:39

Ik dacht op een nieuwssite gelezen te hebben dat dit het werk was van ultra rechtse gekkies, en ik ben zeker niet links.
Schmutz Geilmacher | 19-11-16 | 11:46

Wat is dat nou weer voor een nutteloze opmerking.
Kom met bewijs of zeg gewoon niks.

Je lijkt wel een roddelwijf.

Honorificabilitas | 19-11-16 | 12:38

Wordt het niet eens tijd voor een inzichtelijk overzichtskaartje GS, een soort roze stijlloze versie van het CBS? Deze WUZ-ophef topics/filmpjes kennen we nu wel. Nu zijn we het echt zat, nee maar NU echt. Nee, echt hoor, vanaf NU zijn we het zat. Ik vergeet namelijk zelf ook de helft van al die voorvallen (Schiphol paar weken on lockdown, Zaventem wat Schiphol had moeten zijn, rape in Oss was het? terrorist ergens in een AZC in NH, en hoeveel uitreizigers en terugreizigers hebben we nu). Cijfers wil ik. Kekke grafiekjes, dat soort werk. Om nu sneu te gaan commenten als WUZ-megooltjes, ja dan zijn we het volgende week weer zat om iets anders. Noem eens een dwarsstraat: een verijdelde aanslag op het Israelische voetbalteam. Oh wacht.

Nanker Phelge | 19-11-16 | 12:32

Misschien niet leuk en ook niet mijn gewenste oplossing, maar als we dit niet binnen een jaar of 5 echt voortvarend aanpakken door iedereen terug te sturen die:
- zich crimineel gedraagt;
- zich totaal niet aanpast of teveel kritiek heeft op onze westerse waarden;
- nog binnenkomt vanuit een land buiten Europa (opvangen doen ze maar in omringende landen, werkt hier dus gewoon niet en ligt echt niet aan ons als ontvangende partij, wat links ook roept);
Wordt dit niet gedaan, dan is het een jaar of 15-20 later terug naar Duitsland jaren 30. Nogmaals, niet wat ik wil of vind, maar met logisch redeneren zou iedereen hier op uit komen, maar ja, is een beetje eng om aan te denken, dus we denken maar dat het wel goed komt toch?
Slaap verder mensen (vooral links en de mensen die extreem midden stemmen).

dildona | 19-11-16 | 12:32

Aanrechtsubsidie heeft nooit bestaan, het was de helft van de belastingvrije voet van de hoofdkostwinner ( de man was meestal de hoofdkostwinner ) Door de helft van de belastingvrije voet aan de vrouw te geven en later weer af te nemen met valse voorwendsels en het te benoemen als aanrechtsubsidie heeft de regering de belastingvrije voet met 50% teruggedraaid. Dit is natuurlijk pure diefstal van de steeds weer onbetrouwbare overheid.

Chinook Elsevier | 19-11-16 | 12:32

@Lupuslupus | 19-11-16 | 12:13
Zeker. En van de nieuwe Dolle Mina's mogen vrouwen in jurken en lapppen bedekt worden, 8 kinderen baren en thuis zitten. Je zou er dol van worden.

Piet Karbiet | 19-11-16 | 12:32

-weggejorist-

etaleur | 19-11-16 | 12:30

Mensen worden slechts wakker in kleine groepjes en daarom zal er nooit en anders veel te laat een ware opstand komen, zeker in Nederland. Daarbij komt er is geen eenheid veel mensen die nog mogelijkheden hebben zullen dat niet riskeren. Ik stem op Wilders maar ben erachter gekomen dat als je daar vooruit komt je niet meer meedoet in Nederland het had mij bijna mijn opleiding gekost ben nu digitaal weer anoniem voor zover dat bestaat, heb Twitter en FB verwijderd en heb daarna weer stage voor mijn opleiding kunnen vinden in enkele weken nadat het bijna een half jaar heeft geduurd.

ChronischeKlager | 19-11-16 | 12:29

Al is de Islam nog zo snel, de Europese Gratis Miele achterhaald 't wel... en daarna volgt de piramide van Pinto.
Maaarrrr: Het linkse terreurschip Europa is thans, na de overwinning van Trump, plotseling behoorlijk roerloos geworden en vaart richting kerende wal: 15 maart 20017 verkiezingen in Nederland (daarna Frankrijk).
Met een veroordeelde Wilders moet het lukken de macht van links over te nemen!!

Musset | 19-11-16 | 12:28

@mijzelf instant autocorrect, zegt = schrijft

kees1386 | 19-11-16 | 12:27

Lupuslupus

Hear hear, u zegt de afgelopen dagen rake tegels. Spijker, kop.

kees1386 | 19-11-16 | 12:26

@Lupuslupus | 19-11-16 | 12:13
Het grootste probleem is dat onze leiders het bewust doen, dat ze deze mensen naar Europa hálen en dus onze vijand zijn. Een groot deel van de autochtone bevolking weet dat niet en ziet het niet eens als een gevaar. Ze snappen niet dat ze als kikkers in een opwarmende pan zitten.

La Bailaora | 19-11-16 | 12:24

Wir Schaffen Dass...

Juliass | 19-11-16 | 12:23

-weggejorist-

Lupuslupus | 19-11-16 | 12:20

Gewoon een paar apothekers in een politie hessie hijsen. Probleem opgelost. :P

Yummy | 19-11-16 | 12:18

Zeker in de steden. 40% van de Duitse vrouwen heeft geen kinderen.
Piet Karbiet | 19-11-16 | 11:54
.
Dat was en is ook het 'plan' vanaf de jaren '60 toen de dolle mina wijven begonnen te schreeuwen. Elke vrouw moest zo nodig achter het aanrecht vandaan, je kind dumpen in een crèche want een vrouw mocht geen moeder meer zijn - 24 u per dag het huishouden runnen - want dat was achterlijk en ouderwets.
Het is voor een gezin al vele jaren onmogelijk gemaakt om van één salaris rond te kunnen komen, alleen voor de rijken en zéér rijken is dat nog een optie.
.
Ook onze overheid is daaraan debet doordat de 'aanrechtsubsidie' afgeschaft is. Want goed voor je man, kinderen en het huishoudboekje zorgen (een 24 uurs job) kan natuurlijk niet volgens het satanische plan. ALLES maar dan ook werkelijk alles dat prima functioneerde, moet en zal kapot.
.
Daar zit een satanisch plan achter dat al tientallen jaren naar de letter wordt uitgevoerd. En hoewel ik alles zal ondersteunen dat zand zou kunnen strooien in die duivelse raderen, geloof ik niet dat het tij nog gekeerd kan worden. Maar dan kan ik mijzelf met een gerust geweten in de spiegel aankijken.

Lupuslupus | 19-11-16 | 12:13

@mallekater | 19-11-16 | 11:50
Ze komen jouw geld halen en hun achterlijkheid brengen. Daarmee zien zij het als win-win.

marcoplarco | 19-11-16 | 12:11

Er uit met dat rapaille !

Stratum | 19-11-16 | 12:10

www.elsevier.nl Het is natuurlijk te bizar voor woorden dat we ons moeten beschermen. Waarom flikkeren we die gasten niet ons continent af?

roze_bril | 19-11-16 | 12:10

Over 30 jaar zijn wij de Indianen en zijn de booslims de cowboys.

de Voorzittert | 19-11-16 | 12:09

-weggejorist-

arc-en-ciel | 19-11-16 | 12:08

@kadoendra | 19-11-16 | 12:02
Ook dat '20e eeuws Duits model' had een voorgeschiedenis, een aanloop. Dat zie ik op dit moment niet echt vaste grond hebben. Tegen de tijd dat dat wel zo zou kunnen zijn, kun je je afvragen of het nog wel een grote meerderheid kan vormen. Vooropgesteld dat je dat zou willen uiteraard.

atheïstisch stemvee | 19-11-16 | 12:07

Eigenlijk is dit einde verhaal voor de westerse cultuur in Europa. Tenzij je hier het Australische model invoert, maar dat duurt nog wel even. Zelfs al zouden populisten in Europa de macht overnemen, zijn die dan in staat het tij te keren?
Van Duyvenbode | 19-11-16 | 11:31
Ja hoor, er bestaat ook nog een 20e eeuws Duits model, en dat gaat gewoon op huidskleur. En ik vertrouw er niet op dat 'de mens' dat niet meer implementeert.

kadoendra | 19-11-16 | 12:02

Tirade | 19-11-16 | 11:56 Blanke boze man? WITTE boze man. Racist.

Ramsesz | 19-11-16 | 11:58

@ Astroturfer | 19-11-16 | 11:42

Hoezo in de toekomst?

Elessir | 19-11-16 | 11:57

Even wachten tot maart

slotbert | 19-11-16 | 11:57

@pluk-87 | 19-11-16 | 11:53
Reaguren. En blonde kinderen op de wereld gezet. En veel gezopen.
En u?

Piet Karbiet | 19-11-16 | 11:56

Het is onbegrijpelijk dat linkse softmensen perse hun zin moeten doordrijven en jan en alleman binnenlaten, zelfs groepen waarvan vaststaat dat ze totaal niet integreren, want zijn immers allemaal zielige vluchtelingen. Die lui hebben geen idee dat onze vreedzame democratie niets meer is dan een hele dunne schil op een kluwen van recht van de sterkste. Hoe destructief kan je zijn. Én asociaal. Want als je geen rekening wil houden met meningen van je mede landgenoten die al n eeuwigheid roepen: genoeg is genoeg. Laat ons in godsnaam eerst eens 20 jaar bijkomen van 40 jaar ongebreidelde migratie. Neee, links zal en moet perse hun ideaal bereiken, een pot pourie van culturen waarin eindelijk de dominantie van de oorspronkelijke blanke boze man is kaltgestellt.

Tirade | 19-11-16 | 11:56

Tja, stank voor dank. Is dit nu zo vreemd? De oproerkraaiers zijn toch geen echte vluchtelingen voor oorlogsgeweld? Zijn gewoon criminelen die denken dat ze overal recht op hebben qua onze rijkdom. Terugsturen. En dan vindt het electoraat het vreemd dat er politiek gezien zo'n ruk naar rechts gemaakt wordt?! Dat komt, beste politici, dat de kloof tussen u en het volk die u heeft gekozen, zo groot is door kiezersbedrog van uw zijde.

Albert5000 | 19-11-16 | 11:55

@Lupuslupus | 19-11-16 | 11:50
Daar tegenover staat dan een groeiende nieuwe meerderheid die vanuit hun heilige boeken het grote gelijk van hun God ziet. Het is een gebed zonder eind. En de wereld? Die draait gewoon doorrrr.
Al snap ik je reactie wel hoor. Beschouwelijke bui vandaag.

atheïstisch stemvee | 19-11-16 | 11:55

Fijn volkje, die migranten.
Komen met helemaal niks aangekakt en gaan vervolgens de plaatselijke bevolking helemaal naar de kloten helpen.
Wat is er mis met linea recta terugsturen naar dat plezieriger land van ze?? Daar was het toch zoveel beter??
Oh....wacht.....

mallekater | 19-11-16 | 11:55

Om onze vrijheden te verdedigen, moeten we zo snel mogelijk terug naar een meer conservatieve overheid en een zeer streng immigratiebeleid zoals bijvoorbeeld Australië hanteert.
speculoos | 19-11-16 | 11:47
.
Nou begin dan maar door op de PVV te stemmen en teken de petitie.
petities.nl/petitions/ik-sta-naast-ge...

Lupuslupus | 19-11-16 | 11:55

@Lupuslupus | 19-11-16 | 11:50
Sterker, over drie jaar is de autochtone bevolking in Duitsland in de leeftijdscategorie 20-35 jaar al in de minderheid. Door gezinshereniging en een hoger geboortecijfers van de islamieten. Zeker in de steden. 40% van de Duitse vrouwen heeft geen kinderen.

Piet Karbiet | 19-11-16 | 11:54

Aan iedereen die niet blij is met de huidige gang van zaken: Wat heeft u zelf al gedaan, behalve op een anti-immigratiepartij stemmen en bijdragen aan het winnen vh referendum?

pluk-87 | 19-11-16 | 11:53

Van Duyvenbode | 19-11-16 | 11:31
Zolang wij een Rutte en meelopers hebben, die vol adoratie naar de EU blijven kijken, stroomt Europa over met migranten, het zijn geen vluchtelingen.
We zullen uit de EU moeten, een andere overheid, politici met veel meer moed en rechte ruggen moeten hebben om dit uberhaupt aan te pakken.
Maar dat is een illusie, het gaat niet gebeuren, Nederland is zo stijf politiek correct dat het land gaat verzuipen.

lanexx | 19-11-16 | 11:53

Van € 360.000 uitkering per jaar kun je veel vuurwerk kopen. In Duitsland is beroering ontstaan nadat bekend werd dat een Syrische vluchteling met zijn 4 vrouwen en 23 kinderen volgens een financieel expert jaarlijks recht zou hebben op € 360.000 euro aan steun. www.bild.de/news/inland/ehe/mein-nachb...

Piet Karbiet | 19-11-16 | 11:51

Over 30 à 40 jaar is Europa inderdaad een zwart/islamitisch continent.
Gelukkig lopen mijn kinderen en ik dan allang niet meer rond op deze van God vervloekte wereld. Zoals God tegen Adam sprak: 'de aarde zij om uwentwil vervloekt'.
De Schepper heeft desondanks vele eeuwen lang geduld gehad (kijk o.a. naar de de nog steeds prachtige natuur waarin de doornen en distels nog steeds in de minderheid zijn) met de mensheid maar daar komt spoedig een eind aan.

Lupuslupus | 19-11-16 | 11:50

-weggejorist-

Boy Cot | 19-11-16 | 11:50

necrosis, Dat klopt, zowel aan de ene als aan de andere kant staat men elkaar naar het leven, zo lijkt het.
Maar is er iemand I E M A N D , die me kan uitleggen waarom die mensen allemaal richting de vleespotten van Europa trekken, terwijl ze qua geloof en dergelijke nonsens nog meer beter af zouden zijn in de hen omringende landen?
Kuch.
Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met gratis huis, leefkost, miele, zorg en onderwijs??
Of hebben ze dat in de landen van moslimpersuasien ook in overvloed??En waarom gaan ze dan niet die kant op??

mallekater | 19-11-16 | 11:50

Stuur ze naar Duitsland, Merkel heeft geen kinderen en ze mogen allemaal blijven logeren!

eerstneukendanpraten | 19-11-16 | 11:49

Dit wordt door de goedmensjes vast weer zodanig uitgelegd als zouden WIJ die ellende zelf hebben veroorzaakt.

Nelis SplitBloes | 19-11-16 | 11:48

Mooie Bregmaniaanse afsluiter.
Zal ie trouwens al in verzet gekomen zijn vandaag? Of zit ie weifelend achter zijn macbook in een moeilijke koffietent?

Harry Turtle | 19-11-16 | 11:47

Om onze vrijheden te verdedigen, moeten we zo snel mogelijk terug naar een meer conservatieve overheid en een zeer streng immigratiebeleid zoals bijvoorbeeld Australië hanteert.

speculoos | 19-11-16 | 11:47

Paul Cliteur schetst ook deze toekomst vandaag in de VK, over tien jaar terugkijken naar wat een vreselijke puinzooi er gemaakt is omdat men te bang is zich uit te spreken tegen de islam.

lanexx | 19-11-16 | 11:47

@Van Duyvenbode | 19-11-16 | 11:31
Inderdaad. Afrika ligt pal naast Europa. Zeker Gibraltar en de Spaanse kust. Daar ben je zo met de boot. Interessant blijft de vraag waarom het overgrote deel van de Afrikaners niet voor die route kiest.
(Antwoord: geen oetkeringen en de Spaanse marine stuurt ze terug.)

Piet Karbiet | 19-11-16 | 11:47

Stuur ze terug die geen status hebben of geen recht erop krijgen.En alles wat kwaadwillend is en ondankbaar vastzetten .Het moet eens een keer afgelopen zijn met die eisers.

altijdfeest | 19-11-16 | 11:46

@peterdh | 19-11-16 | 11:31

Ik dacht op een nieuwssite gelezen te hebben dat dit het werk was van ultra rechtse gekkies, en ik ben zeker niet links.

Schmutz Geilmacher | 19-11-16 | 11:46

peterdh | 19-11-16 | 11:31
Precies. Het gaat er ook helemaal niet om wie wat deed/doet qua brandhaarden (pun) want> actie = reactie.

De 'actie' begint op dat vervelende onderontwikkelde continent onder ons onder smokkelaars en dobberaars. Ja dan komt er reactie. Van wie dan ook. Ook onder henzelf. Want een baan en eerst een beetje de taal leren (Duits, Nederlands, Engels, Deens, Zweeds) dat is blijkbaar teveel moeite. Nee, het moet gauw gauw gauw en schiet eens een beetje op met die verblijfsvergoening/verblijfsvergoeding. Helder de zaken Duiden, tis zo moeilijk allemaal niet. Rutger Bregmannetje.

chicago river | 19-11-16 | 11:46

Denk in maart vooral ook eens aan het FVD:
Immigratiebeleid naar Amerikaans model: greencards
Asielbeleid naar Australisch model.

Lotus15 | 19-11-16 | 11:45

Ik word een zo moe van dat voortdurende mentale gymnastieken. 'Links is het echte fascisme, het is 1933, weet je wie ook dingen verbrandden' etc. Hoe wil je op deze manier serieus genomen worden? We lijden onder marxisme, niet nationalisme. Schaamt men zich om ervoor uit te komen dat ze qua opvattingen overeenkomsten hebben met nationaal-socialisten, ook al zijn het er maar een paar?

K. Van Daal | 19-11-16 | 11:44

Helder standpunt, Pritt. Waarvoor hulde.

FredKlep | 19-11-16 | 11:44

@atheïstisch stemvee bijna? Goodbye Lenin is er niks bij. Onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die denken dat het echt een journaal is, het zijn voorleesmoeders

Bokito ergo sum | 19-11-16 | 11:43

Er waren tijden dat we zulke mensen in no time onder controle hadden. Zaten er wel andere mannen aan de knoppen,dat wel natuurlijk.

Bennie Boos | 19-11-16 | 11:43

Alles in overeenstemming met de wens van het D66-achtige EU-establishment te Brussel. Niks aan de hand dus. Geen actie, geen alarmbellen, geen gewijzigd beleid. Europa slaapt verder terwijl het langzaam wordt gesloopt.

Fijnstoffer | 19-11-16 | 11:42

-weggejorist-

Astroturfer | 19-11-16 | 11:42

@peterdh | 19-11-16 | 11:31

Beide zijn dus gedaan... Volgens de NPO... Naja het gaat lekker iig.

peterdh | 19-11-16 | 11:42

@Van Duyvenbode | 19-11-16 | 11:31 - stap 1. Meer OSW geld naar Afrika. Hierdoor groeit de bevolking zonder draagkracht land qua levensmiddelen. Dan komen ze het vanzelf halen.

40 jaar moest ik aanhoren, als we hen niet 'vrijwillig' helpen en geld geven, komen ze het halen.

Afrikanen kennen uitspraak: het is van tweeën een blijkbaar niet.

MarcS | 19-11-16 | 11:40

@Lotus15 | 19-11-16 | 11:34
De NOS heeft een dermate gekleurd wereldbeeld, dat je bijna kunt spreken van propaganda. Al zullen ze zelf denken dat daar geen sprake van is. Ik lees bijna dagelijks wel een verwrongen pareltje op teletekst.

atheïstisch stemvee | 19-11-16 | 11:39

Moet dat verzet nog democratisch of mag de lange lat al?

marcoplarco | 19-11-16 | 11:39

Zou de nieuwe Duitse Voerman al geboren zijn, of is hij misschien al een klein snorretje aan het kweken?
Kan me niet voorstellen dat dit zo door kan blijven gaan.

Petrus Poortwachter | 19-11-16 | 11:37

Het heeft geen zin. Er moeten eerst dooien vallen. Heel veel.

Sometimes to create one must first destroy.

postmodernismisdead | 19-11-16 | 11:37

Stel jezelf de vraag: als historici over dertig, veertig jaar terugkijken op onze tijd, hoe willen we dan herinnerd worden terwijl Europa gefrituurd werd.

"Dictatuur van eisen door 3e generatie asielvluchtmigranten"

ik verwacht met wat er nu al heel zichtbaar is en voor veel discussies zorgt' (slavernijverleden en de huidige 10e generatie eisers) dat de Europeanen door de 3e generatie asielvluchtmigranten ter verantwoording worden geroepen voor het hen aangedane leed aan hun ouders en grootouders, tantes, ooms en verdronken familieleden zonder paspoort dus waar.
Met een excuus waar weer een enorme financiële 'wiedergutmaching'aan vastgekoppeld zit, doorlopend tot in de 7e generatie na heden...en waar het Europese ras ook voor gaat opdraaien..

fikkieblijf! | 19-11-16 | 11:36

-weggejorist-

Hemmenaar7 | 19-11-16 | 11:35

Zie het verschil tussen het Duits en NL nieuws. In Duitsland beginnen de rellen met het aanvallen en plunderen van een winkel door migranten en zij daders.De NOS laat migranten reageren op een aanval op het kamp door tegenstanders en positioneert migranten als slachtoffers.

Lotus15 | 19-11-16 | 11:34

-weggejorist-

Pedronegro | 19-11-16 | 11:34

Je zou maar een doodgewone hardwerkende Griek zijn, eerst moet je opdraaien voor de verkapte baillout van roekeloze Duitse en Franse banken en dan krijg je dit er ook nog eens bij.

Bokito ergo sum | 19-11-16 | 11:34

Eén van de grootste uitdagingen van onze tijd: hoe houden we de onophoudelijke stroom migranten tegen.
Afrika kent de hoogste bevolkingsgroei ter wereld, en die willen allemaal naar Europa. Eigenlijk is dit einde verhaal voor de westerse cultuur in Europa. Tenzij je hier het Australische model invoert, maar dat duurt nog wel even. Zelfs al zouden populisten in Europa de macht overnemen, zijn die dan in staat het tij te keren?
Want Europa is i.t.t. Australië geen geïsoleerd continent, maar ligt pal naast Afrika. Het probleem dat zich hier heeft aangediend staart ons aan recht in het gezicht. Doen we niets, is ons continent binnen 30 jaar een Afrikaans-islamtisch subcontinent. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de demografische tijdbom die hier al tikt, al zou er geen één immigrant meer binnenkomen.

Van Duyvenbode | 19-11-16 | 11:31

@Schmutz Geilmacher | 19-11-16 | 11:13

Nou is mijn Duits niet vloeiend, maar er word toch in de eerste zin van het filmpje gezegd: Het is gelopen op een confrontatie tussen politie en migranten nadat de migranten een vuurwerkwinkel hebben geplunderd en het vuurwerk op woonhuizen hebben afgestoken???

Dus was het gewoon nog ff te vroeg voor je of probeerde je er een links sausje overheen te gooien? Het gaat ook trouwens nergens over tenten. Dus even ter vermaak en lering: Jij ziet vuur en een brandend iets , hoort het woord migranten, je reactie is : het tentenkamp van migranten is in de fik gestoken door rechtse gekkies...

Nee Schmutz, de stenen huizen van de Griekse inwoners zijn in de fik gestoken door de tentbewonende migranten...

peterdh | 19-11-16 | 11:31

@Jonkheer Wttewaall | 19-11-16 | 11:29
Dan volgt natuurlijk direct de vraag, wie gaat de overheid beschermen.

Ing. eslapen | 19-11-16 | 11:31

Beetje amok, niets aan de hand. Die zielige mensen hebben gewoon heel veel gratis spullen nodig dan komt het helemal goed.

Ommie de HaatMoker | 19-11-16 | 11:30

Het is overal in Europa hetzelfde; de overheid WIL u simpelweg niet meer beschermen.

Jonkheer Wttewaall | 19-11-16 | 11:29

Als over 30 jaar als islamitische gemeenschap terug wordt gekeken op deze periode. Zeggen ze na de laatste zuiveringen op de laatste atheisten. Wir haben es geschaft.

roze_bril | 19-11-16 | 11:29

Duidelijk, democratie = stuk.
We willen het niet, we krijgen het wél (door de strot gedrukt door een groepje verheven kwasten die nauwelijks verantwoording of rekenschap hoeven af te leggen).
Gffft, spuug.

Zeddegeizot | 19-11-16 | 11:26

-/+ 5 miljoen jaar bevolkingssamenstellings evolutie wordt fftjes in 50 jaar de nek om gedraaid door een stel verwende kinderen.

Ron Donderslong | 19-11-16 | 11:26

Van alle branden in Duitse asielzoekerscentra is 50% door asieleisers in de fik gestoken of de oorzaak 'onbekend'. Geen zin om het linkje te vinden.

Piet Karbiet | 19-11-16 | 11:25

Ik zie mogelijkheden voor Beevugh Spogt.

Eparchus | 19-11-16 | 11:24

Binnenkort ook in dit theater.

RenHoek | 19-11-16 | 11:22

Als historici over dertig, veertig jaar terugkijken op onze tijd, dan zullen ze over ons oordelen met een dan heersend politiek gewenst filter. Ik vermoed dat de vrijheden van nu (informatie/opinie) tegen die tijd als een dwaling zullen worden gezien.

atheïstisch stemvee | 19-11-16 | 11:21

Jezus Pritt, wat is dit nou voor je reinste kingklatsch.

kingklatsch | 19-11-16 | 11:19

@Schmutz Geilmacher | 19-11-16 | 11:13
Jouw Duits is niet zo best hè?

TheEgg | 19-11-16 | 11:19

Beetje magertjes, qua bron en informatie-gehalte.
Kan van alles wezen.
Zijn er niet meer bronnen?

Ars Vivendi | 19-11-16 | 11:19

Maar zonder die vluchtelingen krimpt onze bevolking, dus dit moeten we gewoon op de koop toe nemen!
Want stel je voor, minder mensen in Europa, dat moeten we toch niet willen met zijn allen?

marielle | 19-11-16 | 11:19

-weggejorist en opgerot-

Merfralex | 19-11-16 | 11:17

Ze hadden gewoon zin in een BBQ !

Wijze uit het Oosten | 19-11-16 | 11:17

Uuh.. Pritt, volgens mij zijn die tenten in brand gestoken door ultra rechtse gekkies.

Schmutz Geilmacher | 19-11-16 | 11:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken