NL'er vs DENK-stemmer: 'Ga een schaap neuqen'
Oh oh, we hebben een bi-cultureel opstootje. Want ineens loopt er een etno-ideologische breuklijn dwars door het epicentrum van elke volkswijk: de kapper. Een Bosnische streepjes-Nederlander kwam na 10 jaar trouwe klandizie geknipt en geschoren van de koude kermis thuis. Tenminste, naar eigen zeggen. De klant gaf in de PVV-gezinde kapperskantine aan zoals iedereen met een islamitische persoonlijkheidsstoornis DENK te stemmen, nadat het dienstdoende personeel kleur bekende. Vervolgens kwam de vaste klant af terug voor een onhebbelijk vlogje, waarna hij onder begeleiding van het verzoek "Ga een schaap neuqon" buiten de deur werd gezet. Onderstaand het werkstuk van HET SLACHTOFFER, geredigeerd door Maurice de Hond.

Reaguursels
InloggenEven in perspectief zien. Bij de islamitische kapper verwacht ik óók geen Wilders propaganda.
-weggejorist-
Houd er dan helemaal niemand meer rekening met het lot van de Nederlandse schapen?...
Raar he, als je ruzie komt zoeken krijg je ruzie. Leren ze dat niet op de inburgering?
waar zit die kapper?. Ik wil een afspraak bij hem maken voor een knipbeurt.
-weggejorist-
"Wilt u meer of minder van dit soort filmpjes?....
"Dan gaan we dat regelen"
Ojee, weer 5000,-- aftikken bij het OM
Pietjebel2015 | 19-11-16 | 00:39
Bij punt 4 draai je de boel een beetje om denk ik.. (Maar verder geen woord over Zuid-Amerika reppen)
Als je het gezellig wil houden, kun je het beter niet hebben over politiek, religie, of andere zaken waar geloof en intelligentie niet samen gaan.
los wat je van denk-gekkies vindt, het gedrag van de kapper cum suis kun je niet verdedigen.
Ik kende het bestaan van de website Dutch Turks (waarom Engels?) niet, waarvoor dank. De kop van het artikel is hilarisch om meer dan een reden. Maar ook gevaarlijk. Der Stürmer en de Volkischer Beobachter bedienden zich van dezelfde suggesties en formuleringen
Deze kerel is niet Bosnisch. De kudtbosnier kan het weten, want hij praat een taal van ten zuiden van de bosforus op het moment dat hij boos wordt. Dik vet HOAX alarm dat afgaat hier.
Dit zal een streepjes Nederlander zijn, maar niet van waar ik vandaan kom.
@defabeltjeskrant | 18-11-16 | 21:46
Ach een leugentje om eigen best wil...
Laten we Nederland opheffen en alle uitkeringen per direct afschraffen... Oh wacht
En....? Hoe is het nu met dat schaap?
Provoceren en daarna beschuldigen vanwege een andere mening van een ander ...... en vervolgens de racisme kaart trekken?
Dan ben je een echte L*L!
En mede daarom is ook een groot deel van de NL bevolking deze hele toestand en hele regering zat.
Ja en dan krijg je zeik. De schuld van de regering die jarenlang de hele boel bezeikt voor eigen bestwil.
Fantastisch plan van DENK. Alle verwijzingen naar het slechte koloniale verleden van Nederland moeten volledig worden geschrapt. Straatnamen en tunnels moeten hun namen veranderen. De Nederlandse bevolking moet op zn knieën en excuses smeken van de Nederlandse geïmporteerde minderheid. Ik zeg dan; Briljant plan! Zullen dan we dan ook maar gelijk;
1. De Amerikanen dezelfde eisen dwingen voor het half uitmoorden van alle indianen ten tijden van de kolonisatie en tegelijk al hun land teruggeven?
2. De Engelsen hetzelfde eisen voor alle moorden in India en Afrika en hun Britse helden demoniseren?
3. De Fransen hetzelfde eisen voor de 1,5 miljoen Algerijnen die zijn vermoord ten tijden van hun kolonisatie?
4. Alle Spanjaarden hetzelfde eisen die de Moren en Islamieten uit Spanje hebben verdreven en radicaal hebben vermoord?
5. De Romeinen (lees Italianen) hetzelfde eisen die half Europa hebben veroverd en daarmee menig culturen hebben afgeslacht?
6. De Grieken die onder Alexander de Grote half Europa en half Azië heeft veroverd en daarmee menig culturen hebben afgeslacht?
Allemaal verschrikkelijk! De boze Westerse man heeft veel op zn geweten! Ik wens je veel succes Sylvana. Maar doe mij een lol, begin a.u.b. in de UK of in US met deze ideeën. Daar staat Trump te trappelen en met open armen je op te wachten, om je over zijn nieuwe muur heen te gooien. Mogen we dan nu ook een lijstje van alle moorden en onrechten die alle landen van het Midden Oosten hebben verricht? Ooit wel eens van het Ottomaanse Rijk gehoord? Saladin? Misschien moet je een geschiedenisboekje kopen en begrijpen dat de strijd tussen het Westen en Islam pas 80 jaar na een bijna een 1500 jarige oorlog nog niet is uitgestreden Zullen we naar Afrika gaan? Ooit wel eens gehoord van Shaka Zulu?
Misschien moet de minderheid van Nederland snappen dat je geschiedenis niet kan veranderen. Geschiedenis bepaald een land en haar identiteit en cultuur. En ondanks dat je een Nederlands paspoort bezit en Nederlander bent, je daarmee automatisch onderdeel bent van Nederland en daarmee ook haar identiteit. Bevalt deze je deze identiteit of de geschiedenis je niet, vertrek of emigreer dan. Ik ga ook niet naar Saudi Arabië en hun dwingen om alles rondom Saladin weg te moffelen omdat hij alle christenen heeft vermoord waar hij oorlog voerden. Ik denk dat ik met zon statement de rest van mijn leven de bak in ga. Wees blij Sylvana dat je in Nederland woont en dit soort achterlijke dingen mag roepen zonder dat je zelf de bak in wordt gegooid. Of voor het hekje staat zoals Geert omdat hij de mening deelt van veel Nederlanders.
We vinden het gek dat de samenleving verhard en uit elkaar wordt gedreven. Maar jij Sylvana staat op nummer 1 die hieraan bijdraagt! Mijn advies; Wil je een samenleving die niet verder verhard, ga een constructieve dialoog aan. Sta open voor de mening van anderen en respecteer die. Ook al zijn die rechts en protectionisch. Graag zinnige partij onderwerpen die bijdragen aan de echte identiteit van Nederland en laat onze Nederlandse identiteit voor wat het is. We kunnen niet veranderen waar we vandaan komen, maar wel wie we zijn!
Dit pleit allemaal weer voor de absolute vrijheid van meningsuiting.
@Veluwse-Eikel | 18-11-16 | 19:40 Hier idem-dito... kom al jaren bij een Turkse kapper, knippen nog voor 14 euro (krijgen altijd een piek fooi, maak er maar 15 van), gezellig ouwehoeren, veel Hollandse klanten.
--
Kortom, niks mis mee, met Turkse kappers.
Maar dit zielige ventje was zo te horen een Mocro en hoe wij daar over denken is algemeen bekend.
Top kapper
ZielePiet
Ik dacht altijd dat ze geiten prefereerden?
Oke, ik bijt:
Klant weigeren om politeike voorkeur is niet oke.
DENK is totaal niet oke, want fasistisch, rasistisch en reli-waanzinnig.
Zo helder genoeg?
heeft deze lichtgetinte tijd om overdag naar de kapper te gaan?
Hoeft hij niet te werken?
Grappig dat die lichtgetintmeneer DENK aanhaalt....iets met linkje naar Erdogan en zo, die vandaag weer het nieuws haalde verkrachters te willen laten trouwen met slachtoffer. Daar ligt de loyaliteit van DENK....
Kapper Boef
Wij zullen die kapper echt moeten helpen.
De kapper kapt knap maar de knecht van de kapper kapt nog knapper dan de kapper.
jacobh | 18-11-16 | 17:08
Het moet zijn;
Knap de kapper kapt knap maar de knap van, nee wacht, Knap de kapper kapt knap maar de knecht van kap de knapper,
hè verdorie...
Knap de kapper kapt knap maar de knecht van knap de kapper kapt nog knapper dan knap de kapper kapt.
Zo, brrr.
Fantastisch plan van DENK. Alle verwijzingen naar het slechte koloniale verleden van Nederland moeten volledig worden geschrapt. Straatnamen en tunnels moeten hun namen veranderen. De Nederlandse bevolking moet op zn knieën en excuses smeken van de Nederlandse geïmporteerde minderheid. Ik zeg dan; Briljant plan! Zullen dan we dan ook maar gelijk;
1. De Amerikanen dezelfde eisen dwingen voor het half uitmoorden van alle indianen ten tijden van de kolonisatie en tegelijk al hun land teruggeven?
2. De Engelsen hetzelfde eisen voor alle moorden in India en Afrika en hun Britse helden demoniseren?
3. De Fransen hetzelfde eisen voor de 1,5 miljoen Algerijnen die zijn vermoord ten tijden van hun kolonisatie?
4. Alle Spanjaarden hetzelfde eisen die de Moren en Islamieten uit Spanje hebben verdreven en radicaal hebben vermoord?
5. De Romeinen (lees Italianen) hetzelfde eisen die half Europa hebben veroverd en daarmee menig culturen hebben afgeslacht?
6. De Grieken die onder Alexander de Grote half Europa en half Azië heeft veroverd en daarmee menig culturen hebben afgeslacht?
Allemaal verschrikkelijk! De boze Westerse man heeft veel op zn geweten! Ik wens je veel succes Sylvana. Maar doe mij een lol, begin a.u.b. in de UK of in US met deze ideeën. Daar staat Trump te trappelen en met open armen je op te wachten, om je over zijn nieuwe muur heen te gooien. Mogen we dan nu ook een lijstje van alle moorden en onrechten die alle landen van het Midden Oosten hebben verricht? Ooit wel eens van het Ottomaanse Rijk gehoord? Saladin? Misschien moet je een geschiedenisboekje kopen en begrijpen dat de strijd tussen het Westen en Islam pas 80 jaar na een bijna een 1500 jarige oorlog nog niet is uitgestreden Zullen we naar Afrika gaan? Ooit wel eens gehoord van Shaka Zulu?
Misschien moet de minderheid van Nederland snappen dat je geschiedenis niet kan veranderen. Geschiedenis bepaald een land en haar identiteit en cultuur. En ondanks dat je een Nederlands paspoort bezit en Nederlander bent, je daarmee automatisch onderdeel bent van Nederland en daarmee ook haar identiteit. Bevalt deze je deze identiteit of de geschiedenis je niet, vertrek of emigreer dan. Ik ga ook niet naar Saudi Arabië en hun dwingen om alles rondom Saladin weg te moffelen omdat hij alle christenen heeft vermoord waar hij oorlog voerden. Ik denk dat ik met zon statement de rest van mijn leven de bak in ga. Wees blij Sylvana dat je in Nederland woont en dit soort achterlijke dingen mag roepen zonder dat je zelf de bak in wordt gegooid. Of voor het hekje staat zoals Geert omdat hij de mening deelt van veel Nederlanders.
We vinden het gek dat de samenleving verhard en uit elkaar wordt gedreven. Maar jij Sylvana staat op nummer 1 die hieraan bijdraagt! Mijn advies; Wil je een samenleving die niet verder verhard, ga een constructieve dialoog aan. Sta open voor de mening van anderen en respecteer die. Ook al zijn die rechts en protectionisch. Graag zinnige partij onderwerpen die bijdragen aan de echte identiteit van Nederland en laat onze Nederlandse identiteit voor wat het is. We kunnen niet veranderen waar we vandaan komen, maar wel wie we zijn!
-weggejorist-
-weggejorist-
Willen jullie meer of minder van dit soort het land uit, meer meer meer
Die anti-joodse racisten verwijten de ketel dat hij zwart ziet.
Ohh,Bosnië is nu een veilig land???
Ga met God (in jouw geval Allah) dan heb je een goed leidsman.
10 jaar bij deze kapper??
Kennelijk beviel het heel goed, ga uit van 12x per jaar dat komt dan uit op 120 kapper bezoeken bij deze kapper.
Het zal aan mij liggen, maar na het zien van het fimlpje moest ik heel hard lachen. Om meer dan een reden.
kunnen we niet met ons allen gaan stemmen op de pol van dutchturk? "Stelling: Ik voel me welkom in Nederland"
Maar nu denk ik aan de andere kant, voel ik mij wel thuis in Nederland als volbloed Nederlander?
Wat een vreemde screenshot met twee keer een statusbalk en een reepje google eronder. Doe eens een cursus Photoshoppen hetzer.
Hij zal met zijn broek naar beneden hebben gestaan, omdat hij gehoord heeft 'zakkammen voor 50 cent'. Komt later zijn vrouw met de rok omhoog, omdat zij hoorde'jij kutkapper zijn' #waargebeurd
Wie racisme roept kan racisme krijgen.
PieterC | 18-11-16 | 20:13
Zie mijn post van | 18-11-16 | 17:17
Eerste regel van de roze link
;)
Dit zijn de campagnejongens voor DENK, die zijn nieuwe filmpjes aan het schieten.
DENK haat Nederland, daarom willen ze mensen in een wijk laten beslissen over politieinzet in hun wijk. Dan is het stukje mohammedaanse wijk ook daadwerkelijk van hun.
Dit verhaal klinkt als een leugen om (nog meer) aversie tegen blanken te kweken. Dat gebeurt wel vaker.
@ben kokhals | 18-11-16 | 16:20
Laat ik me toch verleiden tot een reactie: terecht punt: Dat is uitlokking.
Waar die kapper over de schreef ging was het een aap noemen van Sylvana Simons. Het is weliswaar een verschrikkelijk mens, maar dat kan je ook op een niet-racistische manier uitstekend duidelijk maken. Een verwelke aandachtshoer die haar tanende ovariën en gewildheid in de showbusiness probeert te compenseren met georchestreerde hysterie, bijvoorbeeld.
Maar er zijn toch wel meer mensen die Sylvana een Kut aap vinden?
Niks bijzonders dus.
Dit stinkdier doet dit omdat zijn neef Mohammed om de hoek een kapper begint.
En Sylvana is geen aap, want dat is een belediging voor apen.
Ze lijkt op een zwarte groezel.
we hebben hier in Groningen nog de lust kapper voor u in de aanbieding mocht een andere kapper ook niet aan uw wensen voldoen.
Het woord racist: De nieuwe 'nagel op het schoolbord' voor lichtgetinte racisten.
Ik heb hier bewegende beelden van gezien
Deze kapper gaat het nog erg druk krijgen !
Arm schaap.
Maar wie is de poster, aangever, filmer dan, beetje anoniem blijven en een ander op het net plempen is niet zo kies.
Iemand?
Goh hoe zou dat komen dat we zulk volk steeds en steeds meer haten...
.
www.powned.tv/artikel/erdogan-laat-ve...
.
Meer meer meer PVV.
-weggejorist-
Het 2e proces Wilders, waarvan je wist dat het zou komen, werpt nu al zijn vruchten af. Liggen de voorgedrukte aangifteformulieren al klaar Woutertje?
Het zou de komende tijd wel eens erg druk kunnen worden! Let maar eens op, de hetze begint, het alfabet vrij geïnterpreteerd, bij de G van Geert en
eindigt bij de L van GeenStijl. Lees hier enkele kopteksten van EU-resolutie 1743. Vooral punt 9 is vwb. het Wilders-proces treffend.
1743-1: Radicalisering en terrorisme zijn het gevolg van uitsluiting, stigmatisering en discriminatie van moslims.
1743-2: Islamofobie is het gevolg van een verkeerd begrip van de islam. Nationale regeringen pakken islamofobie onvoldoende aan, wat rechts in de kaart speelt.
1743-3: De islam hoort bij Europa, deelt haar culturele wortels, heeft veel bijgedragen aan de beschaving en erkent de universele rechten van de mens en de vrijheid van meningsuiting.
1743-9: Moslims moeten een speciale status krijgen en beschermd worden. Zij moeten daarvoor juridisch worden ondersteund om islamofobie te bestrijden.
1743-11: De islam is een religie van vrede.
Emmen heeft uiteindelijk, als je nu kijkt waar we staan, niets verdiend aan de invasie door derden en barbaren, wat dat betreft kun je de mening van het eigen ras (aldus het OM) alleen maar toejuichen als echte ervaringsdeskundigen.
Ben gisteren ook bij de kapper geweest, n Turk. Kom er al jaren en nooit geen gezeik. Krijg altijd n bakje koffie waarna tijdens het gebruikelijke wachten, gezellig ouwehoeren met mannen onder elkaar. Het knipwerk is degelijk en ouderwets, net als in Militaire dienst zeg maar
Waar ging het ook al weer over?
Oh ja, het vermeende slachtoffer probeert een frame op internet te lanceren, erg slecht geschreven trouwens. Leren ze dan ook niets meer op sgool?
Graaisnaaiert | 18-11-16 | 17:28
Klopt als een bus!
Helaas is het ook snel: Ongelovigen hoef je niet naar te luisteren want toch minderwaardig. Hoevaak dat ook niet (on) bewust meespeelt in dit soort "discussies". Zie ook het "kamerdebat" eergisteren tussen Bontes en Ozturk:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/11/kamerfittie_bontes_vs_lange_ar.html
en
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/11/trap_er_niet_in.html
Want Theo.... dat was toch maar een ongelovige, of niet Ozturk?
@MrBrilliant; Nousepoes en ik komen uit Emmen. Blijkt dat de Emmense afdeling van motorclub No Surrender het al voor de kapper opgenomen heeft. Geen idee wat dat precies inhoudt maar het aanbod ligt er blijkbaar.
-weggejorist-
Die mohammedaanse Bosniak kan in ieder geval niet verweten worden ook maar iets van een politieke antenne te hebben. Des te dommer dat hij zijn scheur opentrekt.
Wat zegt ie daaar op het einde, ik versta geen hebreeuws.
Kenneth Nietvatten | 18-11-16 | 17:59
Hij scheldt de kapper uit voor hoerenzoon.
-weggejorist-
-weggejorist-
Overigens is iedereen die sylvana voor aap of slaaf uitmaakt een totale loser, er zijn zo veel prima argumenten te maken en grappig is het ook al niet.
noerg | 18-11-16 | 18:56
.
Wanneer je het eeuwig hebt over de slavernij en je *pure haat* tegen de 'witmens' beslist niet onder stoelen of banken steekt, kun je koekjes van eigen deeg verwachten. Dan vind ik de benaming aap of slaaf nogal meevallen. Oorzaak en gevolg, meer is het niet.
-weggejorist-
De kapper is al veroordeeld zonder proces.
Zo gaat dat, deze jongen lijkt mij ook niet iemand die normaal een discussie kan voeren. (en wat zegt ie dan in het arabisch op het eind?)
O wat racistisch,alles is zo'n beetje racistisch tegenwoordig.Maar dat je ramen worden ingegooid als je er vooruit kot dat je PVV stemt is heel normaal.
En dat gebeurd dan weer door zulke gastjes die zich zo racistisch voelen behandeld.Dit gaat nog een heel groot probleem worden,
Overigens is iedereen die sylvana voor aap of slaaf uitmaakt een totale loser, er zijn zo veel prima argumenten te maken en grappig is het ook al niet.
noerg | 18-11-16 | 18:56
Klopt. Die baviaan kan de pvv wel zonder.
Korter. Korter. Korter.
Kappe. Kappe. Kappe.
schande schande schande, maar iemand anders moet er werk van maken. Overigens is iedereen die sylvana voor aap of slaaf uitmaakt een totale loser, er zijn zo veel prima argumenten te maken en grappig is het ook al niet.
We zijn nog niet racistisch genoeg denk ik.
Ga een tondeuse kopen lummel ,de meesten kappers denken er zo over .
Het is strafbaar om iemand zonder diens toestemming te filmen in niet-openbare ruimtes en te openbaren...
Het lijkt inderdaad veel op die hoax e-mails van een paar jaar geleden waarin werd gewaarschuwd voor één of ander nieuwe virus met de boodschap 'stuur dit bericht zoveel mogelijk door'.
Kapper: "Hoe wilt u uw scheiding. Links of rechts".
Klant: "Doe maar rechts, ik draag mijn jongeheer al links".
Keer het verhaal even om. Je gaat al jaren naar de Turk. Knipt snel, efficient en is goedkoop. Je komt op een goeie dag binnen. Heeft hij een tablet met PVV erop staan. In de zaak hebben de overige klanten (medelanders) het over Wilders de rascist. Het gaat over politiek dus wil jij als Nederlander toch even zeggen dat je niet zo over Nederlandse politici kan spreken. Vervolgens maken de meest belachelijke grapjes over Wilders en wordt je door de fascisten de winkel uitgezet. Woedend over de belediging van Wilders ga je terug naar de winkel van fascisten en ga ze filmen en oproepen deze fascisten totaal kapot te maken.
Ik vraag me bij dit scenario af hoe Nld zou reageren. Ik vraag me af als je als Nlder met zo'n verhaal ueberhaupt kan aankomen alleen al omdat er geen bewijs is van je verhaal.
"We moeten ons als PVV-ers niet laten intimideren. Nooit. Want dan hebben de landverraders al gewonnen."
Lupuslupus | 18-11-16 | 18:00
.
Inderdaad. Je bent vrij om te stemmen op wie je wilt, er is geen goed of fout. Ik maak me zorgen om de richting waar NL op gaat en zal daarom ook voor het eerst in mijn leven PVV stemmen, gewoon, omdat het nodig is. En we weten wat we kunnen verwachten, bekijk maar eens de shit die je over je heen krijgt als je aangeeft iig niet op Hillary zou hebben gestemd, mocht je in de VS wonen.
Vrijheid van meningsuiting en gedachtengoed geldt kennelijk als het poliek en sociaal-maatschappelijk wenselijk is.
Geeft toch een hele nieuwe betekenis aan de term "Deugniet" en ik ben er trots op om een "deugniet" te zijn,...
@stom schaap | 18-11-16 | 15:11
Precies, als ik Amsterdam Nieuw West de eerste de beste turkse of surinaamse kapperszaak bezoek en even kom melden dat ik een PVV stemmer ben krijg ik ook van alles naar mijn hoofd. Nou ffucking en? Dat snap ik toch ook als ik daar binnen loop.
@Wekkertje | 18-11-16 | 15:10
En je brood in inkomen afpakken. Want mensen die niet geduld worden moeten sterven.
-weggejorist-
-weggejorist-
@Noesepoes,..... oh nee toch... dat gaat oorlog worden
Jastno | 18-11-16 | 17:47
Nee, nee. Op een keurig nette manier. Hij vertelde ook welke nationaliteiten er allemaal aanwezig zouden zijn (en dat zijn er veel). Dzn Dzn heeft niet gereageerd, natuurlijk. Het filmpje is nu weg; hij zegt dat het door FB verwijderd is. En nu blaat-ie uiteraard over VvMU ('alleen voor mensen zoals wilders'). Wellicht heeft-ie het zelf verwijderd.
Ik woon trouwens ook in Emmen.
juist, eenieder mag zijn mening vrij uiten behalve diegene die niet links dragend is.. juist. Want dan ben je direct ook een extreem rechtse burger.. en da kan dan weer niet.
@Lupulus; ik ben het volkomen met u eens!
We komen in verzet waar we kunnen. Maar dat is gevaarlijk. En derhalve doe ik wat ik kan (idd PVV stemmen, kinderen op een goede Krav Maga school, dit na incident dat onze 13 jarige zoon net buiten school in deze wijk door 9 Turkse jongens werd opgewacht en in elkaar gemept) maar wél onder pseudoniem. Ik ben in mijn uitingen redelijks rechts maar NOOIT zal ik publiekelijk toegeven dat ik PVV stem. Dat staat nl. gelijk aan maatschappelijke zelfmoord. Mijn man is manager in een groot landelijke opererend bedrijf. NO WAY dat hij gaat roepen dat hij PVV stemt. Je kunt acuut je baan op je buik schrijven. Nog buiten represailles richting je kinderen die je daarmee willens en wetens tot een paria in hun links geindoctrineerde vriendenkring maakt.Het mag nog niet, rechts zijn. Maar het MOET wel. Zoals u al zei,.."het maakt intens verdrietig en hopeloos en wat kun je meer doen". Denk dat er héél véél stiekeme PVV stemmers zijn om exact dezelfe reden. Zo kwam ook de complete overwinning van Trump tot stand. Je ziet in de hele wereld een ruk naar rechts. Laten we hopen dat deze zich nu wél door zal zetten. Hans Janmaat van de CP86 heeft, met terugwerkende kracht, zó ontzettend gelijk gekregen. Ik wens ons strijdbaarheid maar wél veilig. Fijn dat u op die leeftijd nog zo betrokken bent overigens. Mijn schoonouders zijn van dezelfde generatie maar zijn blind en doof en stemmen, uit gewoonte, nog altijd PVDA. Chapeau voor u!
-weggejorist-
-weggejorist-
Ik ben PVV-stemmer. Van mij mogen ze alle salafisten, hoofddoeken en dergelijk gedegenereerd gespuis liever gister dan vandaag met Transavia enkele reis naar Mekka sturen, om te beginnen met alle criminele streepjes-Nederlanders. Maar dit soort racisten die discrimineren op huidskleur ipv op achterlijke islamonazidenkbeelden moeten keihard aangepakt worden.
Ook hieruit blijkt dat je er niet voor uit kunt komen op de PVV te stemmen. Vandaag waren er ook linksgekkies op twitter die alle PVV'ers uit willen roeien. De Volkertjes van Nederland draaien op volle toeren.
catomar | 18-11-16 | 17:38
.
Ik heb gewoon met mijn naam en woonplaats getekend hoor. Ben gelukkig niet zo bang uitgevallen. Maar ik begrijp het wel, als je b.v. leraar bent en met je naam en woonplaats tekent heb je een groot probleem. Maar dan nog zou ik met mijn naam en b.v. een andere woonplaats tekenen.
.
We moeten ons als PVV-ers niet laten intimideren. Nooit. Want dan hebben de landverraders al gewonnen.
Wat zegt ie daaar op het einde, ik versta geen hebreeuws.
Ja, want als je bij de Turkse kapper zit, dan hoor je alleen maar hoe fijn Nederland en Nederlanders zijn.
Het is nog niemand opgevallen. Maar wie zich afvraagt waarom Sylvana zich juist bij Denk heeft aangesloten, moet toch eens het boek Chimpanseepolitiek van Frans de Waal (her)lezen. Discriminerend? Integendeel. Newt Gingrich heeft dit boek aangeraden als verplichte kost voor politici. Sylvana heeft gewoon haar huiswerk gedaan. Welke vrouwelijke politicus zou geen voorbeeld willen nemen aan de positie van Mama in de chimpanseekolonie van Burgers Zoo? Lees wat De Waal over haar schrijft: Mama neemt in de groep een centrale plaats in. Ze zorgt voor stabiliteit en verzoening. Bovendien is ze de leidster van de gezamenlijke vrouwelijke macht. Geen van de mannen kan om haar heen. Welke andere partij houdt voor Sylvana zon grandioze belofte in?
Het probleem in deze maatschappij is (door links) dat jezelf gekwetst voelen, benadeeld of zeiken tegen alles wat anders denkt dan jij normaliter ENKEL bestemt is voor allochtonen (en dan vooral niet westerse allochtonen die de islam aanhangen).
Echt flikker op, creeer een dikkere huid! ik heb zo vaak dingen die misschien niet fijn waren moeten aanhoren, TJA that's life => NEXT
En nee,... u hoeft het niet oplossen.... maar ik wél dan??
Jastno | 18-11-16 | 17:37
.
Nee natuurlijk hoeft u dat niet. Sorry ik wist niet dat u (net als ik) een vrouw bent. En natuurlijk dank voor uw openhartige reactie.
.
Soms wordt het mij gewoon even te veel wanneer ik zie dat mijn/ons land met een noodgang richting het ravijn gaat. Dat minderheden met hun grote bek hier hoe langer hoe meer de dienst uitmaken. Dat Wilders zich alwéér moet verantwoorden voor de rechtbank, de link van die arme oude man die zijn hotel - zijn levenswerk - tevergeefs verdedigt tegen de 'overheid'.
Het maakt mij zo intens verdrietig maar bovenal ontzettend woedend. Ik ben 71 jaar, over 2 maanden hoop ik 72 te worden. Dus wat kan ik nog doen behalve stemmen op de PVV?
Voor mij en mijn gezin is Wilders Neerlands enige (menselijke) hoop in deze bange dagen.
Als ik kroeskoppen moest knippen zou ik het ook wel weten, daar is werkelijk geen eer aan te behalen.
@Noesepoes,..... oh nee toch... dat gaat oorlog worden
Op 1:15 roept ie 'hoerenzoon' in het turks.
Heb vroeger veel met turken gewerkt. Slechte herinneringen aan.
Henk Kuipers van No Surrender heeft het opgenomen voor Marcel en de 'vlogger' uitgenodigd in het clubhuis te komen vloggen.
Of je spuit op de ramen bij een banketbakker dat hij een racist is of je maakt een ondernemer kapot in de sociale media. Het is hetzelfde. Pure intimidatie richting PVV'ers. De petitie voor Geert Wilders wordt voor 60/70% anoniem ondertekend. Ook hieruit blijkt dat je er niet voor uit kunt komen op de PVV te stemmen. Vandaag waren er ook linksgekkies op twitter die alle PVV'ers uit willen roeien. De Volkertjes van Nederland draaien op volle toeren.
@Lupulus;
A. De kapper heeft MIJ geen uitnodiging gestuurd, niet vreemd, we verkeren niet in elkaars kennissenkring. Emmen heeft maar 12 wijken, geen klein dorpje dus en ik woon niet in Angelslo.
B. Ik ben een vrouw,... laatste keer dat ik het checkte.
Verder hoop ik dat de kapper inderdaad met zijn vrienden, kennissen en clientèle zal gaan posten teneinde erger te voorkomen.
En terecht dat u er klaar mee bent; ik ook. Gelukkig mag ik mezelf prijzen dat ik in ieder geval door stemgedrag niet de Linkse kerk op het pluche gehouden heb.
En nee,... u hoeft het niet oplossen.... maar ik wél dan??
Vreemd, mijn eigen kapper heeft altijd hele andere verhalen, bijvoorbeeld over de partyscene op Ibiza of welke gaybars er nog leuk zijn in 050. In ieder geval gaat het nooit over polletiek.
De stoppen slaan m.i. iets te vaak en te snel door. Veel klagers over racisme mogen blij zijn dat de stoppen aan de andere kant veel minder snel doorslaan. En Denk is zelf een racistische club, dus waar heeft die vent eigenlijk het eigenlijk over.
$oranjerood | 18-11-16 | 17:15
Dit gebeurt ook in Duitsland, alleen hoor je daar nooit de media over. Wat niet weet, wat niet deert.
Er was eerst een Duits krantje wat daar wel over schreef, maar dat is in middels afgesloten met een toegangscode.
De boosheid is groter dan u denkt. Er is niet veel nodig voor de lont in het kruitvat.
Triest. Zie het liever niet zo. Maar dit gebeurt er dus als je het enige fatsoenlijke alternatief voor wegkijkers en brulapen demoniseert en laat afschieten door een psychopaat die je vervolgens te vroeg vrijlaat uit de gevangenis. DENK zit op hetzelfde lage denkniveau als Wilders, ze kaarten de problemen van een bevolkingsgroep aan maar hebben verder niks te brengen.
Trouwens,... definieer "helpen" eens!! En dan bedoel ik zonder overtreding van de wet?? Juist!! Dat gaat niet!! En als U wilt "helpen".... uw navigatie weet Emmen vast te vinden!!
Jastno | 18-11-16 | 17:12
.
Natuurlijk gaat dat wel zonder de wet te overtreden. De kapper kan b.v. 15 èchte Nederlandse mannen uitnodigen in zijn zaak die daar alleen maar zitten. Gewoon uit voorzorg. En iedereen filmen die gaat randaleren.
En ik daarheen? hahaha. Never. Mijn mooie land is kapot gemaakt en Ik zou dat moeten opknappen? Geen denken aan. Dus ik doe helemaal NIETS. Behalve op de PVV stemmen natuurlijk.
Een groot deel van de bevolking heeft deze bende willens en wetens veroorzaakt. Dus ze bekijken het maar, ik ben er helemaal klaar mee.
@Is dit nog nieuws? | 18-11-16 | 15:51:
.
Ik doelde op Nederland, en daarmee het vrije Westen. U heeft helemaal gelijk dat beroepshysterici en de Oost ( en sowieso binnen de gehele Halvemaangordel; bij het minste of geringste wat als Haram kan worden uitgelegd worden opgehitst en als criticus mag je dan blij zijn als je een paar slipper naar je hoofd krijgt maar vaker kun je kogels of bomgordels koppen. Maar wat wil je ook, als Marokko het land binnen Afrika is met het hoogste IQ, te weten 85. Binnen de hele Halvemaangordel topt Turkije iedereen met een indrukwekkende 90, maar dat is - nog - een seculier land met Byzantijnse wortels. Iraq is de trotse lijstaanvoerder met haatbaarden die de 87 aantikken. Ergo, daar kun je dus geen normale discussie mee voeren.... )
@louperdeloup
Dat krijg je als je zelf nooit gewerkt hebt.
Nederland heeft meer van dit soort kappers nodig. Als het die huilebalk niet bevalt kan hij toch lekker oprotten naar het land waar die oorspronkelijk vandaan kwam.
Na 10 jaar knippen moet die kapper toch ook wel een keer klaar zijn, zou je zeggen.
Een moslim die een beroepsverbod voor een kapper afroept. Waar kennen we dat van?
Dan is Eddy Murphy zeker ook racistisch
m.youtube.com/watch?v=YSOgSfI4EyI
-weggejorist-
Hij is nog niet helemaal geïntegreerd. Spreekt weliswaar goed nederlands, maar vloeken doet ie nog in zijn moerstaal. Mensen filmen die er niets mee te maken hebben is onfatsoenlijk. En net als die Ötlul van denk mensen niet met U aanspreken.
De definitie van rassist is hem ook nog niet duidelijk.
Hier had rond 1995 al iets aan gedaan kunnen worden.
-weggejorist-
Fake net of een Marok naar een nederlandse kapper zou gaan,pffff.
Ik had dat jongetje zijn smartphone afgepakt, ongevraagd iemand filmen is asociaal.
En wat wil je dan bereiken als je met je camera in de aanslag daar naartoe gaat?
Krankzinnigheid ten top: www.infowars.com/shock-video-police-fo...
Prettig weekend!
@Lupulus; waar in vredesnaam heeft u in mijn reacties kunnen lezen dat ik dit NORMAAL zou vinden???? NERGENS!!!
Ik veracht dit soort gedrag. Maar de politie bellen heeft niet zoveel zin. Die staat al op scherp. En wat zou u denken dat IK zou kunnen doen om deze kapper te "helpen". Trouwens,... definieer "helpen" eens!! En dan bedoel ik zonder overtreding van de wet?? Juist!! Dat gaat niet!! En als U wilt "helpen".... uw navigatie weet Emmen vast te vinden!!
-weggejorist-
Is dit nog nieuws? | 18-11-16 | 17:06
.
Dank u wel voor de link.
Opgefokt geval. Hij heeft vast geen toestemming gevraagd om binnen te filmen. En dan ook nog die mevrouw op zo'n agressieve manier aanspreken. Niet netjes van de kapper natuurlijk om zo in het bijzijn van anderen over buitenlanders te praten, maar het is de vrijheid van meningsuiting. De kapper zal uiteindelijk wel vervolgd worden voor discriminatie.....
De kapper kapt knap maar de knecht van de kapper kapt nog knapper dan de kapper. Knecht = slaaf = koloniaal = slachtoffer = racisme = nazilul = uitgeluld. De cirkel is rond iedereen beledigd allemaal aangifte doen. Polarisatie is goed want tegengestelde polen trekken elkaar aan. Wat kunnen we nog meer verzinnen om de verveling te verdrijven.
Inside story.
De kapper heeft gewoon op een gegeven moment gezegd, dat hij geen gedonder in de zaak wil en gevraagd of hij weg wilde gaan omdat hij vervelend werd. Hij is beslist geen racist. Als iemand het niet met je eens is, ben je meteen een racist. Dat hebben de politiek correcten ons geleerd en iedereen wijs gemaakt. Gewoon een treitervlogger die het bloed onder je nagels vandaan haalt.
Lupuslupus | 18-11-16 | 17:04
http://www.dvhn.nl/drenthe/Filmpje-van-boze-Emmenaar-gaat-viraal-21789861.html
CM1488 | 18-11-16 | 16:51 Is een zwitsal die niet weet waar ie t over heeft, nsb knopje ingedrukt voordat kapper uit Veendam ook gekut krijgt.
Een hoax. Dat lijkt me duidelijk. Bij gebrek aan slachtofferschap en discriminatie, wordt zij verzonnen. Want tja, hoe moet je anders bewijzen dan het zo slecht is in Nederland.
Het is een tactiek die werkt. Kijk maar naar de Palestijnen.
Statler en Waldorf | 18-11-16 | 15:15
Een Jules Croisetje, dacht ik ook aan. En is het ook treurig dat ze een incidentje opblazen als maat voor de toestand in Nederland. Ik zit nu al te wachten op de Debunk, wanneer deze man de aandacht gaat krijgen waar hij zo naar snakte.
Hey esek volgens mij zoek jij de confrontatie zelf op ipne.
Schapen hebben ook gevoel hoor.
Sylvana is een negerin, niets racistisch aan maar gewoon een constatering.
En Denk is idd een gevaarlijke partij, hoe bv. Osturk Bontes aansprak met ''wie ben jij wel niet'' (want ik jou dood maken dacht hij er achteraan) was even een schim van het ware gezicht van die partij. De aandacht en het podium dat ze geboden krijgen net als de pvda is werkelijk ongekend. elke dag zitten de heren bij pauw, dwwd of zelfs een heel nieuws item bij de NOS ?+*&% het zijn partijen die van nul tot geene waarden hebben als er nu verkiezingen zouden zijn...
mag lijen dat de pvv hier in nl veel meer invloed krijgt en dat de rest van de 2e kamer partijen gedwongen worden samen te werken. De grootste nep volksvertegenwoordigers roepen al jaren ik ga nooit samenwerken met de pvv. dan ben je wat mij betreft geen democraat en versta je je vak niet.
Lupuslupus | 18-11-16 | 17:01
Emmen
Is dit nog nieuws? | 18-11-16 | 17:02
.
Dank u.
DENK is niets meer of minder dan buitenlandse inmenging in onze regering. Dubbele paspoort houders moeten subiet de toegang ontzegd worden tot onze eerste- en tweede kamer, zij zijn de eed die ze afgelegd hebben niet waard. Wil je in Nederland de Nederlandse bevolking in het Nederlands parlement vertegenwoordigen, dan heb je een Nederlands paspoort, en niets anders. Wil je van je andere paspoort geen afstand doen dan ben je per definitie niet 100% loyaal aan Nederland. Geef je blijk van het dienen van andere belangen dan de Nederlandse, dan heb je hier niets te zoeken.
Lupuslupus | 18-11-16 | 17:01
Emmen
Nederland moet kapot.......
dirk5879 | 18-11-16 | 16:56
haha, de wijk Angelslo in Emmen
.
In het bericht van CM1488 | 18-11-16 | 16:51 staat dat de kapsalon in Veendam is.
ja wat is het nou, Emmen of Veendam?
Xirdalan | 18-11-16 | 16:51
Als Azerbaijani spreekt u over de PVV en tokkies...
*proest*
Grappig dat uw nickname verwijst naar bier terwijl 98% van de inwoners van Azerbaijan moslim zijn. U lijkt me partijdig voor de filmer, maar daarvoor is uw comment te kort.
Haha, de wijk Angelslo in Emmen staat vanaf de oprichting van de Groep Wilders en later de PVV met het hoogste percentage PVV stemmers in de grafieken. Later is het percentage PVV stemmers in Emmen gestaag hoger geworden. Bij de laatste Provinciale Staten verkiezing kreeg de PVV er zelfs een zetel bij. Nu vijf. Dat komt omdat ook in Emmen en zeker de wijk Angelslo een 'probleem'is. Er staat ook een moskee. Twee en twee is vier zullen we maar zeggen. Als je daar winkelt, niet aan te raden, dan waan je jezelf soms in het buitenland. Maar nu zullen bij die kapper de ruiten wel worden ingegooid. Allemaal dank zij een moslim die ruzie zoekt.
Kut Aap is niet rasistisch, want die wonen niet in een bepaald land.
Ja Sultana dit heb je dr nou van.
Jij toont zoveel onverdraagzaamheid en haat tegen ons 3-rangs boze witte mensen, nu beginnen we een beetje terug te meppen.
wat is het nou, android of iphone?? echt de bovenkant doet erg apple aan, (bolletjes en gein)
en de onderkant is echt gemaakt door android,,, dus zwaar fake, ook het taalgebruik is erg twijfelachtig.
dit is geschreven door een afa gekkie
"De filmert is de zaak uitgezet omdat hij met een schaap binnenkwam wat geschoren moest worden aan de achterzijde" ....... zou ik kunnen denken nu ik in de ogen van velen als blanke al bij geboorte ben.
-weggejorist-
Lupuslupus | 18-11-16 | 16:47
Ik vrees dat de politie eerder uitrukt richting het lokale azc wanneer daar iets aan de hand is.
*iets over beschermen en prioriteiten mompelen doet*
http://www.dvhn.nl/drenthe/81-incidenten-bij-Emmer-azc-Bijl-niet-ongerust-21127898.html
-weggejorist en opgerot-
@ mezelf, | 16:47 , gevonden via google zoekende op "geit". dus op voorhand sorrie voor die website...
Gut feeling zegt me dat deze meneer na het weekend geen zaak meer heeft én zijn leven niet meer zeker is.
Jastno | 18-11-16 | 16:41
.
En dat vindt u NORMAAL? U schijnt die wijk te kennen dus waarom gaat u die kapper niet helpen? Hebt u de politie al gebeld zodat zij actie kunnen ondernemen? Nee hè? Bah bah bah.
ben kokhals | 18-11-16 | 16:40
Misschien dat het resultaat er zo uitziet?
https://www.fuckerdogan.nl/media/share-goat-smiley
Andere voorbeelden elders op die site... ;)
Wedje dat deze pover Nederlandssprekende Buitenlander straks opduikt bij NPO/RTL?
@Ben Kokhals; geen idee. Wat ik wel weet is dat de wijk "Klein Turkije" wordt genoemd. De verhouding allochtoon/autochtoon is ongeveer 70-30. En het is een grote kliek. Heb je bonje met de een dan dus met de complete wijk. Gut feeling zegt me dat deze meneer na het weekend geen zaak meer heeft én zijn leven niet meer zeker is.
@necrosis | 18-11-16 | 16:31 "Stel dat het schaap zwanger wordt? Hoe zouden je nakomelingen er dan uitzien? *het niet wil weten*"
.
Racist :)
de kapper en de klant vertellen waar het in nederland op staat en deze bosnische micrometer neuqer wordt boos... ik zeg dan pak je tas in en ga lekker terug naar je geliefde vaderland
@dSchaaldier | 18-11-16 | 16:33 "... dus wat dat betreft verloopt alles volgens plan. Jammer dat demense dat niet door hebben."
.
Zo is het.
Graag zsm bij Pauw aan tafel...
@Jastno | 18-11-16 | 16:29 "Die kapper heeft een zaak in de wijk waar hier de meeste allochtonen wonen."
.
Willen ze hem 'dus' wegpesten of zo?
Is dat lied trouwens al verboden: " waar de blanke top der duinen schittert in den zonnegloed "?
waar is Sylvana voor duiding en kamervragen??
Wordt vervolgd...
56% van de voters op de site van den Turkmensch voelt zich niet welkom in het land van de blanke top der duinen: dutchturks.nl/denk-stemmer-kapperszaak...
Ik zou zeggen : wat let je ? Vertrek!
of de vraag : waarom blijf je hier? Bosnië is al lange tijd veilig (zie voorlichting ministerie zowel NL als België) en Turkije heeft oom Erdogan.
Laat me raden: de oetkering!
Begrijpelijk dat die dikke ouwe boos werd, slaan was alleen niet nodig. De opmerking ook niet. Beide een zwaktebod, tegen een onvergelijkte zeur, die eveneens een zwaktebod doet. Eén grote zielige vertoning. Buiten de deur zetten omdat je je in je eigen huis nu eenmaal niet laat beledigen, en opkomen voor de gefilmde klant die er ongevraagd in betrokken wordt, was beter geweest. Dan had de kapper de eer aan zichzelf gehouden. Overigens wel vreemd om een vaste klant weg te sturen vanwege andere politieke ideeën, terwijl het er toch niet al te druk uit ziet. De politiek drijft alleen maar een wig tussen demense, dus wat dat betreft verloopt alles volgens plan. Jammer dat demense dat niet door hebben.
@ginosino | 18-11-16 | 16:21 "Meneer heeft ook vriendjes geronseld om via internet slechte recensies te schrijven over de zaak."
.
WvS Artikel 261
1 Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit*, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie. (enz) www.wetboek-online.nl/wet/Sr/261.html
*Maar het is niet eens een "feit", dus:
Artikel 262
1 Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie. (enz) www.wetboek-online.nl/wet/Sr/262.html
Labanda | 18-11-16 | 15:13
Ja maar daarentegen zijn religeuse banden belangrijker dan huidkleur. Bosniers zijn meestal moslim, vandaar de denk band.
@Bari Oomsma | 18-11-16 | 16:25
Ik zou het niet weten maar geef de voorkeur aan een echte vrouw.
Stel dat het schaap zwanger wordt?
Hoe zouden je nakomelingen er dan uitzien?
*het niet wil weten*
Ik zie nog nergens wederhoor van de betreffende kapper.
Lekker eenzijdig blijft het zo. Lijkt wel joop.nl journalistiek door dit dutchturks website.
lol, zou deze Denker werkelijk de zin "Als een klant zich racistisch uitlaat over hele bevolkingsgroepen, en jij zegt dat je daarmee instemt of je grijpt niet in en gaat later een bakje koffie met diegene drinken, terwijl je degene die er iets van zegt uit je zaak zet, dan is dat niet meer een zakelijke kwestie, maar een grondwettelijke en dien je de consequenties van dat gedrag te aanvaarden" kunnen neerzetten? Dagutniehe. Maar ff serieus, wtf bezielen die kamelenlifters om op deze manier een middenstander aan te pakken. Ik krijg steeds meer sympathie voor onze grote blonde Leider.
Helaas geen broodje aap en ook geen hoax; echt voorgevallen. In "mijn" Emmen of all places! Die kapper heeft een zaak in de wijk waar hier de meeste allochtonen wonen. Op FB wordt ondertussen opgeroepen de zaak én de kapper in kwestie te slopen. Ik verwacht hete nachten voor de plaatselijke Hermandad. Pubers, die in deze wijk naar school gaan, maar even vertellen dat ze vooral uit de buurt van het wijkwinkelcentrum aldaar blijven voorlopig. De boel staat op ontploffen zo ongeveer.
Ik blijf in herhaling vallen maar tekenen maar:
petities.nl/petitions/ik-sta-naast-ge...
petities.nl/petitions/boycot-de-parti...
Haren gaan weer overeind staan, walgelijke knul, werkwijze is absurd. Joop.nl Pauw, Klaver en gelijkdenkenden naievelingen zullen hun vingertje alweer omhoog hebben staan (net zoals hun deugplassertje)
Zoals een reaguurder vrij recent onder een ander topic eerder al postte: veel mensen in NL zijn er volledig klaar mee om tolerant te zijn voor de intoleranten.
Wie is er intussen niet moe van alle chronisch gekwetste zachthuiden, zonder enige ruggegraat,enige vorm van zelfreflectie die veel van hun problemen afschuiven op NL, de eigen afkomst, huidskleur, hun onspelbare namen en land van afkomst? Nog niet te spreken of het continu racistisch betogen van alles waar de Nederlandse Cultuur mee te maken heeft en het prevaleren van eigen cultuur boven de Nederlandse? Schrijnender is nog wel de statistieken waarin''NLérs met migratieachtergrond'' (allochtonen) niet een beetje maar heel erg overtegenwoordigd zijn! Van criminaliteit, zorgpremie trekken, werkloosheid en het handje ophouden. Maar benoemen mag allemaal niet (m.u.v. een stukje tekst op pag. 6 van de immer ''populistische Telegraaf''.Als er dan een NLer een keer zijn grove muil opentrekt dan gaat de NL media er volledig op los, want = RACISME + WHITE privileges etc. etc.
Af en toe vraag ik me af of alle linksachtigen wel beseffen wat er over hen wordt geroepen / gedacht door vele turken, marrokanen, haatbaarden en consortigen van mediteraanse persuasie? Naiever kan bijna niet... minder minder uitspraken van Wilders zijn er niets bij.
Zal mij benieuwen of er op een dag nog een volkswoede met dito gevolgen van dien gaat uitbreken...
Waarschijnlijk niet, de naoorlogse generatie is geen ellende meer gewend, wordt nog altijd gevoed door een schuldgevoel onder het kader van, dit mag nooit meer gebeuren en iedereen is gelijk. Mensen hebben het te goed gekregen, demonstreren niet meer, durven niet meer e.d. e.d.
Ondertussen borrelt dit continu door, kijkt iedereen weg, durft niemand meer iets te benoemen en viert politieke correctheid hoogtij. Niemand die bij zichzelf en gelijksoortigen begint om te kijken of men werkelijk iets kan veranderen of kan verbetern. De bom zal uiteindelijk een keer barsten, hoe dat er uit ziet.. who knows, het voorspelt allemaal weinig goeds...
Als iemand tegenwoordig racist genoemd wordt, dan heb ik al snel de neiging om te denken, dat die persoon blijkbaar iets goeds heeft gedaan. (zoals bijvoorbeeld gewoon voor Nederland opkomen)
Racist, xenofoob, discriminatie etc hebben namelijk steeds minder een negatieve lading en is steeds meer een geuzennaam voor 'het verzet' geworden! :)
Ik roep dat dit gedeeltelijk verzonnen is voornamelijk om de slavenopmerking
Zoeken sarren en zuigen.
Zielig en slachtoffer , dan daarna die kkk kaaskoppen uitlachen met matties, vertaling daarvan gaat."
Nou die meneer deed heel stom.enuhh euuh o nee toch niet....
Hypocrisie ten top .
als je er al 10 jaar komt, is het dus opgezet....
Wat is er eigenlijk mis met een schaap neuken ?
Deze man wil serieus minder kappers.
Wat zegt Spong hier over ?
Willen jullie meer of minder kappers in Emmen?
En de zwarte doos in een vliegtuig is fel oranje.. hoe toepasselijk !
Meneer heeft ook vriendjes geronseld om via internet slechte recensies te schrijven over de zaak.
Grappig dat een Joegoslaaf het op gaat nemen voor een Surinaamse. In Oost europa zijn ze in staat het licht uit je ogen te trappen als je een kleurtje hebt.
Labanda | 18-11-16 | 15:13
@Labanda. Zooooo!! Das een waarheid als een koe, weet ik uit eigen waarneming.+10
Geen beter land dan Nederland voor de lichtgetintiër en dat weten ze zelf trouwens verdomd goed.
De politie heeft laatst een inval gedaan bij een kapper om de hoek waar ik woon.
Ze hebben veel drugs en een paar hoeren aangetroffen.
Grappig... ik kom er al jaren, nooit geweten dat-ie kapper was.
@De_verwarrende_man | 18-11-16 | 16:15
Maar als dat schaap aanleiding geeft, bijvoorbeeld door bloot rond te lopen?
Tja beste man...... door Denk en Silvana en Quinsy en de PVDA wordt de haat aangewakkerd. Door die lui is de intolerantie enorm toegenomen. Je zegt zelf er al 10 jaar te komen maar de agressie die je nu overkomt is zeer recent. Ik snap het allemaal wel. Denk en Silvan en Quincy en de PVDA/VARA/JOOP zaaiden haat en daar ben jij nu het slachtoffer van. Daarnaast: in de afgelopen 9.8 jaar nooit eens gehad over maatschappelijke onderwerpen en verschillen in beleving ? Fijn weekend.
Een dag zonder Islam is een verloren dag.
Wanneer gaat deze nachtmerrie over?
Ah, de kijk-ons-eens-goed-zijn-door-iemand's-carriére-te-verwoesten-brigade is weer eens bezig.
Zucht.
Zo'n tondeuse kan stuk
@BokoHalal | 18-11-16 | 16:06
De houder van jouw Mach3Turbo kan ook stuk, en ik heb 2 jaar garantie.
Na twee jaar koop ik gewoon weer een nieuwe met twee jaar garantie.
En gaat de mijne 'halverwege' stuk, dan zet ik een pet op mijn hoofd en ga gewoon een nieuwe tondeuse halen.
Die zijn op termijn goedkoper dan de mesjes die jij gebruikt.
Maar ieder zijn voorkeur, leven en laten leven.
Het betreft hier een Bosniër. Deze groep werd hier destijds liefdevol opgevangen vanwege oorlogsdreiging. Maar volgens mij is terugkeer al vele jaren weer mogelijk. Weet iemand dat? Is dat bekend?
-weggejorist-
Continu racisme gillen maar ben benieuwd wat hij zelf doet als zijn zusje met een autochtone vriend thuis zou komen.
sinar2 | 18-11-16 | 15:51
Sinar, als Turk zou juist jij moeten weten dat dat soort mensen uberhaupt niet willen dat hun dochter een vriend heeft, ongeacht afkomst. Vrijelijk contacten tussen de seksen is not done. Intieme contacten bestaan alleen binnen de context van het huwelijk, met andere woorden: eerst trouwen dan neuken. Neuken en dat pas trouwen wordt daar niet gewaardeerd en zien ze als omdraaien van de sequentie.
-weggejorist-
van heinde en verre | 18-11-16 | 15:32
Dat homo's op de PVV gaan stemmen is inmiddels wel begrijpelijk toch? Volgens onderzoek gaan veel homo's op de PVV stemmen. Ze zullen het onder vrienden en bekenden niet kenbaar maken, maar ook zij beschikken straks op 15 maart 2017 over de gordijnbonus. En vele anderen met hen.
Wat hebben homo's nog van andere partijen te verwachten? Niks toch. Allemaal islam-knuffelaars.
O ik zie het al, blanken! Dat moeten dan racisten zijn. vies provocerend ventje. We moeten echt uitkijken als Nederlanders! Tegenwoordig kun je schelden, slopen, moorden uit naam van racisme. De racisme kaart krijgt veel en veel te macht hier.
Op de site Dutchturks : " Op de beelden is te zien dat de man die zich kort daarvoor racistisch had uitgelaten, naar hem toekomt en hem fysiek mishandelt, waarna de stereotype islamofobe verwensing Neuk een schaap volgt" .... lol
Het grappige is dat qua rubbertegelmentaliteit de Turkmensch zeker geïntegreerd mag worden genoemd.
Het kan ook dat de Bosniër dit opzettelijk heeft gedaan "met als doel Nederlanders als ras te beledigen," om de OvJ in de Wilderszaak te parafraseren. Racisme heet dat dan, en dat mag helemaal niet.
Nog één nabrander, en dan stop ik in dit topic: "Ga een schaap neuken"? Wat is dat voor een advies? Dat is aanzetten tot dierenverkrachting. Waarom valt niemand daar over? Marianne!!!
Samenleving of broeinest?
In plaats van een gesprek aan te gaan moet de man met de 'foute mening' kapot. Typisch
Absoluut geen bosnische jongeman, of 1 met persoonlijkheidsstoornis hij eindigt namelijk met een traditioneel turks gezegde ( ammenakoidum )
geen pizka materina of jebem ti mater...
Aldus zelfbenoemd drs Shoarmaflap afgestuurd in schelkundigheid op internationaal niveau
Iemand op basis van een opmerking voor racist uit maken is een voor mij net zo verwerpelijk als een racistische opmerking maken.
@Artell | 18-11-16 | 15:55
Noem uzelf dan ook anders, als u dit typisch Nederlands vindt.
Vroeger.., lange tijd geleden, begon bij Alkmaar de victorie (weten de kindertjes niet ... geschiedenis wegbezuinigd en nationaal gevoel : bah!!)
Nu begint de victorie bij den dapperen kapper!
Waarschijnlijk nooit gebeurd, maar wat dan nog als het wel zo is. De SS moet idd oprotten, ga lekker ergens anders kinderfeestjes verpesten en iedere dag een nieuw kapsel hebben met je borderline-stoornis.
De ene racist die de ander voor racist uitmaakt.
Het mot niet gekker worre!
@Doe mij maar twee ! | 18-11-16 | 15:57
Het is ook een hele nette man, Die Turk van Bosnische komaf. Hij zei alleen maar in de kapperszaak "U moet zich diep schamen. Ik ben hier niet van gediend." Meer niet! Nou ja zeg!
Ik ga naar die kapper morgen! Moet toch nog mijn snor laten stylen en mijn baard laten trimmen.
Typisch volk wat ik niet als klant zou willen hebben.
Een welgemeend ROT OP LUL.
Mijnheer is weer het voorbeeld wat mij doet denken dat het niet raar is dat er in Bosnië een oorlog was, stel je voor je zit in een land vol met van deze vervelende ratten.
En dan te bedenken dat "wij" destijds dit tuigh steunden in die oorlog.
Het is mij al jaren duidelijk wie destijds daar de aanstichters van het geweld waren, maar desondanks lopen wij nog steeds die aanstichters te pamperen en de slachtoffers te vervolgen.
Hoop dat we ooit het lef hebben de Serven daar eerlijk sorry te zeggen voor alles wat we hun aan hebben gedaan.
Klinkt eerder als een linkse aap die iemand kent die kapper is en die PVV stemt. Die heeft even een leuk verhaaltje verzonnen om te kijken of ze die kapper financieel naar de knoppen kunnen helpen. Misschien zon buitenlandse kapper die even een hollandse konkurent wil weghelpen.
Piet Karbiet | 18-11-16 | 15:52
Je liep een Turks koffiehuis binnen voor een knipbeurt? Dit moet je me toch even uitleggen. Mijn ervaringen zijn overwegend positief. Voordat ik mijn kont in de stoel leg wordt me gevraagd of ik koffie of thee wil, leuk gesprek over maatschappelijke issues, goede knipbeurt voor een zeer schappelijke prijs. Het hangt echt af welk persoon je voor je hebt en van jezelf. Als je zelf niet op je gemak bent en geen open houding aanneemt gaat men er van uit dat je met rust gelaten wil worden en zeggen ze ook niet veel terug. Mijn ervaring is dat je meestal terugkrijgt wat je erin stopt.
Leuke site wel, dat Dutch Turks. LIep hier tegenaan: dutchturks.nl/lange-zionistische-arm-v...
necrosis | 18-11-16 | 15:23 Zo'n tondeuse kan stuk, is me "halverwege" eens gebeurd. De Mach3turbo's doen het veel beter voor me. Waren laatst vreselijk in de bonus, dus ben voor jaren voorzien.
Alle kappers hier in de buurt lijken sowieso meer op een belwinkel annex buurthuis annex shitsjalounge. Blijft vast voldoende omzet door over. Ook van dat wat ze allemaal niet-officieel doen; geen meelij mee.
Kan niemand mij overigens eens uitleggen wat een Dutch Turk is? Waarom die website zo heet? Volgens mij is een Dutch Turk (a.k.a. Nederlandse Turk), juist beschouwd, een in Turkije woonachtig en aldaar genaturaliseerde Nederlander. De alhier woonachtige en genaturaliseerde Turken zouden Turkse Nederlanders heten. Of Nederlanders, met een Turkse afkomst, als ze zich helemaal happy voelen hier.
Nuchtere feiten. Er loop iemand een kapperszaak binnen en begint mensen te filmen. Dit is wettelijk NIET toegestaan. De kapperszaak is nml GEEN openbare ruimte en er dient eerst toestemming gevraagd worden aan de eigenaar mbt filmopnames. Het filmpje bewijst verder niks maar laat alleen mensen zien waarvan een paar geirriteerd reageren.
Dan het verhaal. Het is een kant van het verhaal. De beste man kan best de waarheid vertellen, kan zijn verhaal aangedikt hebben, of totaal uit zijn nek lullen omdat hij erachter kwam dat zijn kapper PVV stemde terwijl hij daar niet van gediend was waarna er een misschien wel een heftige woordenwisseling ontstond.
Dit soort verhalen blijven moeilijk omdat je niet weet wat er precies aan de hand is. Politie kan wederhoor plegen maar zodra de andere kant een ander verhaal heeft houdt het op.
Zouden deze jongens ook Denk stemmen? www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/02/...
Feit is dat als er evenveel sympathie zou zijn voor lichtgetintiërs als voor PVV-stemmers, de sympathie voor PVV stemmers alleen maar groeit. Ik zie hen namelijk niet tientallen filmpjes en klaagstukken online zetten. Als ik dan Arabisch als taal ik dit filmpje hoor, dan verdwijnt de sympathie, mocht die er zijn.
Dat wordt de komende dagen een menselijk schild om deze kapper heen anders voorzie ik dat al zijn ramen en/of nog erger zijn zakie tot de grond toe afbrand.
Bij de erdokapper eens gullens gaan praten, filmen hoelang het gesprek aan de gang blijft
Die geitenneuker had weer een dagje vrij zeker.
@Artell | 18-11-16 | 15:55
Op Joop zoeken ze nog reaguurders....
Iedereen hier die op een walgelijke pro-immigratie partij als de VVD blijft stemmen is schuldig aan bovenstaande gevallen.
Dit krijg je dus door een multiculturele samenleving. Dit werkt alleen bij volledige seggregatie. Dus de DENK man die niet van aapjes houdt, knipt zijn haar gewoon bij de snor op de hoek.
@LJBrinkhorst | 18-11-16 | 15:50
Moest hieraan denken: youtu.be/GtSJOUOEJ8o
Noesepoes | 18-11-16 | 15:43
Screenshot? Is wel handig als (toekomstig) bewijsmateriaal indien er daadwerkelijk wat gesloopt wordt...
Is dit nog nieuws? | 18-11-16 | 15:45
Inderdaad, goed idee.
Ik ben geen racist maar ik voel me nu wel aangesproken als racist.... DENK dat ik binnenkort ook maar eens aangifte ga doen van belediging!! Bij iedere mening die je hebt ben je een racist ze zijn zelf racist.... brrrr mijn bloed kookt ervan
Kabaal om niks. Als je in een volksbuurt woont kan je er gemakshalve van uitgaan dat de autochtonen in die buurt PVV-er zijn... inclusief de niet al te positieve denkbeelden over buitenlanders. Vaak komen die denkbeelden in alle lagen voor alleen zijn dit soort mensen minder discreet/diplomatiek.
Die kapper gaat het druk krijgen!
Denk eerder dat de langetenen-Bosniër tegen de kapper heeft gezegd dat die haar vast een "k*t aap" zou vinden, "geef maaar toe, geef maar toe", waarop de kapper zei dat de Bosniër dan maar moest ophoepelen.
Nou, toen kwam de Bosniër boos terug met het camerawapen.
@ Artell | 18-11-16 | 15:55
Wat verwacht u op een website die als ondertitel 'Tendentieus, Ongefundeerd & Nodeloos kwetsend' heeft? Huilen doet u maar in een hoekje...
@De_verwarrende_man | 18-11-16 | 15:44
En het was nota bene een klant die racistische uitlatingen deed, niet de kapper.
Heb zo'n gevoel dat de mannen in kwestie een grapje maakte en dat de jongeman in kwestie dat niet kon hebben. Maar hij filmde op niet-openbaar terrein. Dat mag toch niet?
Daarbij is er niets racistisch aan een religie haten. Religie blijft een keuze en geen ras. Waar hebben deze mensen gestudeerd? Als ze uberhaupt naar een school zijn geweest?
Ook zegt hij al "10 jaar bij deze kapper te komen". Was hij 10 toen hij daar zijn haren begon te knippen?
Ik vind dat de filmer gelijk heeft, en hij is ook goed geknipt.
Toen ik vroeger als student wel eens een Turks koffiehuis in Amsterdam Oost binnenliep voor een knipbeurt viel direct de conversatie stil en liepen een paar snorren de deur uit. Alleen de kapper kreeg er een verplichte en ongemakkelijke kromme zin uit. Pas bij vertrek begon het gegargamel weer. Ik dacht toen nog dat het een soort schaamte of ongemak was.
Piet Karbiet | 18-11-16 | 15:52
Ik ben er ook een paar keer binnengelopen met precies hetzelfde resultaat... doodse stilte en verstijfde blikken. Ik was binnen 1 minuut weer buiten, zo welkom voelde ik me.
Ik vind dat die schapenneuker wel eens naar de kapper mag gaan om geknipt en geschoren te worden.
Typisch links gedrag: deze klaaglaaf meent dat deze kapper brodeloos moet worden vanwege zijn mening, maar is verbolgen over het feit dat hij zelf de zaak is uitgezet toen hij zijn eigenwijze scheur openzette. Tja: je mag je mening verkondigen maar dan kan consequenties hebben... en dat werkt 2 kanten op.
Een schaap neuqon doet men bij voorkeur in bergachtig gebied, aan de rand van een afgrond, zodat het schaap harder terugduwt.
kadoendra | 18-11-16 | 15:17
Ervaring:-)
Verklaart wel waarom Turken schapen op het balkon slachten. Eerst ff op het randje...
Ik vind die oudere man op beeld wel een held, zo van wat met je vingertje wijzen.... klap! Gewoon je niet laten intimideren door tuig met een camera.
-weggejorist-
Wat een reacties weer... Schaam me kapot om mezelf Nederlander te noemen!
ik zou me daar graag laten knippen ..
Bosniers gaan altijd naar een bevriende bosnische- of een andere balkan kapper, dus dit verhaal klopt van geen kant.
-weggejorist-
Dus hij is al 10 jaar klant bij een kapper die een duivelse blik in zijn ogen heeft.
Wauw.
Typisch links goedvolk, iedereen mag een mening hebben. Zolang het maar een linkse mening is.
Bij tegenspraak gaan ze schuimbekken en worden ze geweldadig.
Alleen maar schelden en beledigen, geen enkel argument. Hij laat de Nederlanders niet eens aan het woord.
De filmer is buitengewoon onverdraagzaam, hetgeen vanwege de EU verboden is en bedrijft regelrechte smaad en laster aan het adres van het hele Nederlandse ras.
Vrees dat Geert-Jan Knoops het nog druk gaat krijgen de komende tijd
'Ga een schaap neuken.' Na verwensingen als 'negerhater' 'moslimhater' en 'buitenlanderhater' vind ik dat niet een erg ongepaste reactie. Bij mij was 'ie er niet zo gemakkelijk vanaf gekomen.
-weggejorist-
@XaleX_2 | 18-11-16 | 15:38
Toen ik vroeger als student wel eens een Turks koffiehuis in Amsterdam Oost binnenliep voor een knipbeurt viel direct de conversatie stil en liepen een paar snorren de deur uit. Alleen de kapper kreeg er een verplichte en ongemakkelijke kromme zin uit. Pas bij vertrek begon het gegargamel weer. Ik dacht toen nog dat het een soort schaamte of ongemak was.
Graaisnaaiert | 18-11-16 | 15:49
"Want waar gepraat wordt wordt niet gevochten..."
Nou....
lees mijn post van | 15:42 maar eens...
Continu racisme gillen maar ben benieuwd wat hij zelf doet als zijn zusje met een autochtone vriend thuis zou komen.
Haha, wat is dat toch met van die ouwe knarren kapsalons. Ik laat me zelf ook in zo'n soort salon knippen en dan hoor je i.d.d. wat andere polletieke geluiden dan op de MSM. Same in the USA. Liet me er van de zomer een keer knippen bij oldskool barbershop en de kapper in kwestie voorspelde me toen al dat Trump gewoon ging winnen. Men was het zat. C'est ça.
Had die turk al zijn laarzen om naar zijn schapen kudde te gaan.
Iedere dag wordt ik meer en meer racistisch, terwijl ik dat nooit was .
Geef 'm geld.
Ik denk dat ik ook niet op denk zou stemmen. Ook niet als sylvana s. niet deel zou uitmaken van die turken met Nederlands paspoort.
Ah de anti pvv campagne is in volle gang zo te zien. Mag toch wel hopen dat we hier met z'n alle doorheen kunnen kijken.
1: Als ik bij zo'n kapper zou zitten zou ik er ook meteen zijn weggelopen. Kan niet tegen ongenuanceerde domoren, ( en dat is inclusief die afgrijselijke Sylvana, luidruchtig, veroordelen, assertief/agressief en dom, bah. Geen mensen waar ik me graag door laat omringen ).
2: Er geldt nog steeds vrijheid van meningsuiting, hoe dom en abject die mening dan ook is. En door die mening - wanneer onwenselijk of abject - te onderdrukken en te vervolgen schakel je hem niet uit maar versterk je het eerder, iets wat we al sinds Janmaat hebben kunnen zien. Ga dat gesprek aan ipv vanaf je zeepkist op te roepen tot actie, luister naar tegenstanders, probeer ze te overtuigen maar probeer ze ook te begrijpen. Want waar gepraat wordt wordt niet gevochten...
Van Oef heeft 2 vaste kappers, 1 in de buurt van Varese en 1 in Spanje. Die in Spanje is Marokkaan overigens. Kost 8 euro en doet het beter dan die mietjes in Nederland voor 20 euro of meer. Hij is intelligent want hij praat met van Oef uitsluitend over voetbal, zodat er geen "misverstanden" zouden kunnen opkomen. Prima kerel, werk en politiek gescheiden. Dan die gasten nabij Varese. Italianen. Die flappen er zelf alles uit en het gaat, vaak op zondagochtend, over van alles en nog wat. Verbaal racisme wordt hier nog bedreven op een manier (plat en eloquent tegelijk) die voor ons Nederlanders als schokkend wordt ervaren. Zelf lachen ze alles weg, maar geven het beestje wel een naam. En twee tellen later gaat het weer over Inter en Juvemerda.
Is het al 15 maart?
Op de DutchTurks pagina ook even de poll ingevuld: "Voelt u zich thuis in Nederland". Ik heb 'nee' gestemd, want als autochtoon voel ik me hier inderdaad niet overal meer welkom. Overigens was ruim 56% het met mij eens. Nu hopen dat dat percentage dan ook daadwerkelijk aan z'n stutten gaat trekken.
Ik vind hem wel leuk " joh ga een schaap neuken "
Beetje in de stijl van " ik neuk je de moeder "
Even de OVJ bellen of dat juridisch door de beugel kan. (Het uitspreken , niet de daad, dat is al strafbaar)
Volgens die link is de kapper verantwoordelijk voor wat er in zijn zaak wordt gezegd en dan is hij grondwettelijke bezig of zo.... Hmmm, een kapper is een private onderneming en een kapper is geen politieagent. Ben je het niet eens met wat er gezegd wordt bij de kapper? Dan zoek je toch een andere.
Ongelooflijk dat moslimhaat je een racist kan maken.
@notenkraker
Bosnie, kosovo en albanie zijn dankzij de vroegere Turkse overheersing Islamitisch geworden en gebleven.
Ik pleit er zowieso voor dat die landen niet meer tot Europa gerekend worden.
Moslim ben je maar lekker in Azie en Afrika.
Misschien moet je dan maar geen DENK stemmen.
Te veel van dit soort mafklappers en het wordt hier net zo 'vrij' als in Turkije.
Wel lullig voor die kapper, ongevraagd een media-object worden.
Noesepoes | 18-11-16 | 15:43
Screenshot? Is wel handig als (toekomstig) bewijsmateriaal indien er daadwerkelijk wat gesloopt wordt...
Ik geloof het niet dat hij daar al 10 jaar komt. Ze leven in een parallelle wereld met eigen witwas kledingreparatie anex stomerij anex snackbar anex kapper anex supermarkt.
De enige winkel waar ik ze tegenwoordig wel veel zie lopen naast de prijsvechters is de Ikea. Handig als graties kinderopvang in smalland.
@Jan Leul | 18-11-16 | 15:38
Lekker berichtje van die schoolkrantredacteur ook.
Kan men dat bedelblogje niet op 'zwart' gooien?
Alles wat Breedveld schrijft gaat over GeenStijl, Bert Brussen, Wierd Duk, A. Nanninga, etc.
En zelf maar klagen dat hij zo hard wordt aangepakt......
Mensen zijn het zat, maar zijn totaal machteloos, daarom maar in grof en niet zo correct taalgebruik je woede uiten. het liefst op de manier waarmeer je denkt ze te kunnen kwetsen, dus noem je ze apen, slaven terwijl je donders goed weet dat ze dat niet zijn. Actie - reactie, misschien niet goed, maar wel voorspelbaar.
Zo ik laat mij in het vervolg knippen bij Marcel ... vriend !
@Enter Yeti | 18-11-16 | 15:12
Over Schurkije gesproken, heeft u dit "pareltje" al gelezen?
www.elsevier.nl/buitenland/achtergrond...
Even goed tot u laten doordringen wat daar nu eigenlijk staat. En aan deze Geitenneuker (en ja, dat schreef ik net) heeft de EU zich dus met huid en haar verkocht t.a.v. de Vluchtelingendeal. En dan staat Wilders voor het gerecht omdat we graag wat "minder" van deze ranzigheid en waanzin willen. Snapt u het, snap ik het.
Een eenzijdig belicht bericht plaatsen en dan meteen iemand zijn persoonlijkheid en zijn zaak willen ruïneren, da's pas onbeschoft! Zeg booslim, los het op als een vent, als je er een bent tenminste...
Logische reactie toch nu wij Zwarte Piet aan het kwijtraken zijn.
Een Bosnische Nederlander die het opneemt voor donkere mensen. In Bosnie eten ze meestal zwarte mensen tussen ontbijt en lunch. Dat noemen ze een Bosnisch brunchje. Een srna branč, vooral lekker met een halve liter lijvovica erbij.
Op Facebook worden plannen gesmeed om de kapperszaak te slopen.
Ik snap die opwinding niet.
Wilders is in mijn bijzijn veel erger genoemd dan aap en men wilde hem ook het land uit sturen. Als lijk notabene.
Ging ik ook niet roepen blankenhater, christenhater, westernhater.
Maar leuke hobby dat bespieden van je medeburger en de racistensnitch uithangen. DDR cookingbook anyone?
Bosnier? Hij lult gewoon Turks op het einde.
En waar maakt die mafkees zich druk om.
Laat die kapper in zijn EIGEN land gewoon rustig zijn mening geven.
In Turkse kapperszaken pijpen ze figuurlijk de grote leider Erdogan. Een man die het schuim op zijn bek heeft staan zodra het over Koerden, Armenen of Europeanen gaat.
Enkele maanden geleden zelf nog in Bosnië geweest. Nog zo'n gebied waar ondertussen meer dan de helft van de inwonders moslim is.
Met kop en schouders de meest ongezellige plek van Europa. Hoe zou dat komen? Teveel kappers?
-weggejorist-
Mokum Kosher | 18-11-16 | 15:36
Over argumenten gesproken:
http://www.nu.nl/buitenland/4345829/moslims-protesteren-gouverneur-jakarta.html
Tienduizenden conservatieve moslims hebben vrijdag in Jakarta gedemonstreerd tegen de gouverneur van de Indonesische hoofdstad. Ze beschuldigen Basuki Tjahja Purnama van het beledigen van de Koran.
Hij had volgens de demonstranten als christen zijn mond moeten houden over Koranverzen.
Ahok vindt dat onzin en citeerde zelf uit het heilige boek van de islam om zijn punt te maken. Volgens de mensen die de straat op zijn gegaan, heeft hij daar het recht niet toe.
http://www.nu.nl/buitenland/4346304/politie-stopt-massaprotest-radicale-moslims-in-jakarta.html
Enkele politieke tegenstanders proberen kiezers met religieuze argumenten er echter van te weerhouden op hem te stemmen. Moslims zouden niet op niet-moslims mogen stemmen.
http://www.nu.nl/buitenland/4351482/politie-onderzoekt-gouverneur-jakarta-mogelijke-godslastering.html
Als het tot een rechtszaak komt en Ahok schuldig wordt bevonden, riskeert hij vijf jaar celstraf.
Tot zover de discussie's met ....
Dinand | 18-11-16 | 15:22
Volgens deze redenatie wil jij jezelf scharen tot deze onverdraagzame tokkies?
WieZijnZe_NouHen | 18-11-16 | 15:25
Je kunt mij plaatsen onder categorie onverdraagzame Hindoestaan. Onverdraagzaam jegens mensen die Nederland naar de klote helpen. Waarom heb ik bijvoorbeeld niks tegen Chinezen maar wel tegen Marokkanen? Denk daar maar heel goed over na.
Weer zo'n flauwekul filmpje. Achteraf je gelijk halen en dat filmend doen, is zo sneu en zielig. Deze man is provocateur. Hij provoceerd door te filmen en niet op een normale manier elkaar te woord staan. Minder dit soort filmpjes. Je kan er niks mee.
Blijkbaar niks te doen om anderen de les te lezen. Ga je toch lekker naar een andere kapper maar om nou alles op feestboek te zetten en dan in de hoop dat hik zijn zaak kan sluiten is een beetjw treurig.
Duidelijk verhaal. Hij zag iets dus vond dat zijn mening belangrijk was en deelde die. Prima. Vervolgens deelt iemand anders een mening en slaan bij hem de stoppen door. De wijze waarop hij aan het filmen is, agressief met dat vingertje in vlak onder iemands neus laat wel weer zien dat ze precies weten hoe ze anderen moeten uitlokken.
Jammer dat mensen oordelen over een filmpje waarin niet te zien is wat er is voorgevallen tussen de kapper (meneer met het gele shirt)en de klant. Ja, er is te horen wat een andere klant te zeggen heeft op dhr. Treitervlogger zijn actie, dat is echter niet de kapper zelf.
Het blijkt tegenwoordig helaas doodnormaal om een ondernemer aan de schandpaal te nagelen, zonder precies te weten wat er nu echt is gebeurd. Mensen aanzetten om minnetjes op recensie sites te zetten en te hopen dat de ondernemer zijn zaak kan opdoeken om vervolgens in de bijstand te belanden, schijnt humor te zijn.
Wat een lang stuk zeg. Boven is de batterij leeg en onder is het weer voor 84% opgeladen. Ik begrijp ook niets van de techniek.
-weggejorist-
Alle vloggers zijn aandachtshoeren.
Net als deze verknipte islamitische pedo-aanbidder.
Meer, meer, meer van dit soort kappers.
Ik bestelde wel eens een broode donner bij een turk, die gaf aan groot edogan fan te zijn en kraamde wat antisimitische bagger uit. Ik kom er niet meer.
Sta voor je principes!
Bedankt OvJ Wouter Bos dat wij nu allemaal racisten zijn!
"En wat hij toen zag zal je versteld doen staan..."
Onderstaande doodsbedreigingen inzake Wilders en de PVV zijn schijnbaar geen probleem.
.
twitter.com/geertwilderspvv/status/79...
twitter.com/paulheus/status/799403259...
Die kapper heeft duidelijk een buurtfunctie waar ze aan de tafel een beetje lullen met elkaar over de waan van de dag. Ga als autochtoon even naar een Turks theehuis voor een politieke discussie en film de uitkomst daarvan. Je moet wel eerst even Turks leren, want ze spreken geen Nederlands in die theehuizen.
@Tobi | 18-11-16 | 15:27
Sinds wanneer ligt Bosnië in Schurkije?
@van heinde en verre | 18-11-16 | 15:32
Homo's hoeven van partijen als D66 en PvdA geen enkele steun meer te verwachten. Die zijn alleen nog maar uit op islamitische stemmen,
De kapper had nog iets kunnen doen toen de filmer nog binnen in de kapperszaak stond. Verder is het jammer dat Nederlanders niet goed met tegenargumenten kunnen komen. Ze schelden en tieren, maar kunnen niet op overtuigende wijze iemand voor lul zetten. Het wordt dan als snel "ga een schaap neuken". Dat is toch meer iets voor de Denkaanhang om te zeggen. Kijk maar hoe het grote Denkvoorbeeld lekker bezig is.
www.elsevier.nl/buitenland/achtergrond...
www.elsevier.nl/buitenland/achtergrond...
Dat is nog eens realpolitik!
Het enige wat ik zie is een scheldende bebaarde jongeman (voorheen allochtoon genaamd) die anderen uitmaakt voor racist. Laten we dus de voorbedrukte aangifteformulieren maar tevoorschijn halen en aangifte gaan doen tegen deze bebaarde en opgefokte jongeman: ten eerste wegens duidelijke mondelinge belediging, ten tweede wegens racistische uitlatingen jegens de in de kapperszaak aanwezige mensen met een oorspronkelijke Nederlandse achtergrond (voorheen: autochtoon) in de winkel en ten derde wegens (schriftelijke) smaad met blijkbaar als doel de kapper met een oorspronkelijke Nederlandse achtergrond (voorheen: autochtoon) zijn broodwinning te ontnemen. Oh nee, voorbedrukte aangifteformulieren zijn niet voor ons, nee, die zijn tegen ons.
Overigens: dat de bebaarde oude man gemeenschap met een schaap voorstelt aan de bebaarde jongeman, vind ik niet kies. Daar is een schaap niet voor.
Dit tuig leeft van het gratis geld wat deze hardwerkende en belasting betalende kapper afdraagt.
Ik ben dit onbeschofte tuig van de richel ontzettend zat.
Wanneer gaan we eens actie ondernemen?
Waar zit deze kapper? Dan ga ik er morgen heen, ben nodig aan een knipbeurtje toe.
Wilt u, in deze stad en in dit land, méér of minder kappers?
(Zijn kappers een ras, trouwens? Dat ik juridisch technisch wel een beetje aan de goede kant van de wet sta...)
T is trouwens in Emmen, staat ook in het linkje in het artikel:
http://dutchturks.nl/denk-stemmer-kapperszaak-emmen-gezet-racistische-uitlatingen-pvv-stemmer/
Wel lullig van de filmer dat hij de blonde dame niet even "blurred" en dat zij aangeeft er niks mee te maken heeft, dat hij dan zegt: "Maakt niet uit je bent erbij."
Ook lekker nog even in eigen taaltje schelden op het laatst, weet je ook meteen aan wie het filmpje gericht is.
Geen voorgedrukte aangiftes?
Tja je vraagt je af of het verhaal klopt. Maar als het mij in een winkel miet bevalt om de racistische praatjes die er verteld worden kom ik er niet meer.
huilie huilie donder op kutvent
It giet oan! Met je smerige camera op pad in de hoop dat je vriendjes bij de media dit oppakken. Walgelijk. Je zet jezelf en je 'soortgenoten' alleen maar meer buitenspel en donder op met het trekken van de racismekaart zodra de term PVV valt.
!!
Haal die link ff uit het stukje, die linkt ( nu ) door naar een site die probeert om een virus te laden
Een kapper met PVV sympathien? Ik dacht dat ze allemaal homo waren? Complexe tijden...
Hulde voor de kapper dat hij op zijn werk voor zijn politieke geaardheid uit durft te komen. Velen verzwijgen (uit angst voor represailles) hun sympathie voor de PVV, maar er lijkt onderhand langzamerhand verandering in te komen.
He Sylvana, dit bovenstaande verhaal is ook helemaal op jouw conto bij te schrijven. Jij en je partij zorgen voor meer polarisatie dan Wilders ooit voor elkaar gekregen heeft. Sjapoo!
@kadoendra | 18-11-16 | 15:17
*veegt bier van TFT*
Je kunt wel lezen dat het door een laagopgeleid persoon is geschreven,verder is je politieke mening kenbaar maken heel vaak een bron van ergenis.Ik zou zeggen ga met een mediator aan tafel,want om er politiek uit te komen heb je iemand nodig die je bijstaat.Politiek en religie horen niet in een 'zaak' thuis.
Bosnische faalhaas, ga terug naar je falende vaderlandje vol Al Qaida bunkers en ISIS dorpjes.
Hoe kan die minarettenmongool nou weten wat "stoppen" zijn terwijl hij aan z'n rotkop te zien in een bedoeïnententje woont.
Doorstaande stoppen, daar heeft groen links wel iets voor. een stekkerdoos.
De kapper met zijn duivelse blik. OMG, werkelijk.
Wanneer gaan buitenlanders eens accepteren dat ze hier niet gewenst zijn? We moeten inzetten op remigratie.
Maar hij ontkent het neuken van een schaap niet en wordt er ook niet zo heel boos om.... dat vind ik dan wel weer raar.
Maar als ik eens een grapje maak over apen en voetbal krijg ik een ban van N. Hesse, zieltogende scribent van het platform wat hier vroeger ook te zien was, iets met Pow erin. Ik snap die verontwaardiging van sommigen dus wel...
Wat zegt hij als laatste? Kan iemand dat vertalen?
@Fushichou | 18-11-16 | 15:13
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is Sylvana vrijwel kaal (op haar hoofd, de rest hoef ik niet te weten) en draagt ze regelmatig blonde pruiken.
Zou ze zich afzetten tegen haar eigen identiteit?
Een kutaap is een woord.
Wat een äändachtshür deze Nedertürk
Tja als je Donkere mensen apen noemt hoef je mijn haar ook niet te knippen.
Helaas alleen een kant van het verhaal, ben benieuwd naar de kapper zijn optiek.
Wel lekker dat men tegenwoordig iedereen aan de schandpaal kan nagelen.
Oh nee! Iemand heeft een gepeperde mening die hij niet onder banken of stoelen schuift, en nu moet hij KAPODT! Helemaal failliet moet deze kapper met een gepeperde mening, die besloten heeft iemand niet te willen knippen omdat hij een bomenknuffelende liefhebber van de "islamitische vrijheid" is. Wat een schande allemaal!
Weet je wat pas een schande is, ongeknipt sujet? Dat je iemand die een gepeperde mening heeft niet gewoon kan negeren, en dat iemand met een mening direct helemaal kapodt moet omdat hij je niet meer wil knippen. Koop liever een tondeuse of zo, en ga wat nuttigers doen met je tijd of zo.
In plaats van terug te keren met wat vriendjes keert ie terug met z'n beste maatje, de smaartfoon.
Schelden hoeft niet en nooit, maar veel mensen zijn het gewoon zat. En al zeker dat DENK-geëmmer.
Rechtse woorden of het linkse wegkijken: kies maar hetgene wat voor de gemeenschap de meeste overlast veroorzaakt.
Ga je naar de kapper om je haar te laten knippen, of om je politieke mening te laten knippen?
Aan de bar of bij de kapper gaan die praatjes zo. Tot nu toe heeft een gigantische grote groep zich stilgehouden omdat je baan op de tocht komt als je zegt voor de PVV te kiezen. Tot nu toe spreekt alleen extreem links en als er iemand er anders over denkt worden ze agressief. Trouwens alle mensen zijn apen, het verschil is minimaal. We zijn allen primaten. Gorilla, Chimp, Orang, Bonobo, mens... Dus aap is geen scheldwoord. Je zou ook zoogdier kunnen zeggen. Sylvana is een zoogdier, Wilders is een zoogdier... Nou en? Wees er trots op wie je bent en zeur niet zo om niets.
Een wit zoogdier is niet beter omdat die wit is, en een zwart zoogdier ook niet. Alleen wit doet het beter in de sneeuw als schutkleur en zwart doet het beter in de kolenmijn. Vul maar verder in.
Excuses voor de dubbelpost. Joris' server had de hik.
Deze kapper bestaat niet.
Verhaaltje overduidelijk verzonnen.
De gekozen woorden zitten in het hoofd van de "slachtoffers". De "blanke daders" gebruiken totaal andere bewoordingen.
*****
Zoals de Nederlanders denken: Het is niet onze schuld dat jullie ongelukkig zijn. Jullie verpesten de sfeer met inhoudsloze afgunst. Doe mee of donder op!
DENK is toch zo van het verbinden van mensen???? Door DENK gebeuren deze dingen nu..... Ik hoop echt dat ze deze gasten heeeel erg snel uit de kamer flikkeren voordat er echt enge dingen gaan gebeuren. Zij zijn levensgevaarlijk!!! VERBINDEN pffff mijn pieppp
Dinand | 18-11-16 | 15:22
Volgens deze redenatie wil jij jezelf scharen tot deze onverdraagzame tokkies?
-weggejorist-
Een politieke discussie voeren met je kapper. Zucht.
Lange tenen en een kort lontje, waar kennen we dat toch van? Er is een RAS (moet van het OM zo omschreven worden) dat zich op dit gebied nogal profileert.
Altijd maar weer de racismekaart trekken en zélf de meest smerige opmerkingen naar Nederlanders en andere beschaafde mensen maken.
Ik word een beetje moedeloos van dit kutvolk.
@BokoHalal | 18-11-16 | 15:13
Precies, een éénmalige investering in een goede tondeuse en je bespaart honderden Euro's op jaarbasis.
Alleen, wat gaan we doen aan die werkloze kappers?
Wat is het toch met de mensen tegenwoordig. Zodra iemand iets zegt wat niet in de smaak valt, moet diegene maar helemaal kapot deadt worden gemaakt.
Want alles waar "AUB DEEL DIT" in staat is waar. Waar blijft mijn paar honderd dollar van Bill Gates toch? Ik wacht al meer dan 10 jaar!
Komt allemaal door die nazilul Johan Derksen met z'n ongeschoren kop.
Heeft ie nou wel of niet een schaap gecoïteerd en is daar een YT van?
Bosnië is inmiddels toch weer veilig? Hoog tijd om terug te gaan. Doeiii.
Oh kijk, een Calimero met een camera. Misschien krijgen jullie meer verdraagzaamheid als jullie je netjes zouden gedragen op straat, zodat we je jullie niet elke week hoeven tegen te komen bij Opsporing Verzocht. En dat jullie niet aan de normen, waarden en cultuur van Nederland komen. Tony Soprano zei het perfect: Those who want respect, give respect.
Deze ondoordachte, witte wilders-stemmers zorgen voor een negatieve stigmatiserende vlek op het rechtse kamp.
Wow, iemand met een kleurtje uitschelden voor een aap. Dat kan echt niet, dat is kwetsend. Om dat in de toekomst te voorkomen, vind ik dat we alle apen uit moeten roeien, of toch tenminste wit moeten verven.
.
(Hee, als de redenering logisch is voor Zwarte Piet, is deze ook logisch voor apen!)
Als ik een vraag of probleem met iemand heb dan loop ik ook altijd direct met getrokken camera op hem af. Echt, dat werkt zóóó goed om de situatie te kalmeren!
Enter Yeti | 18-11-16 | 15:12
Het zijn allemaal kleine, megalomane Erdogannetjes.
Door dit soort reacties en zoals bij die bakker van de week met zwarte pieten in de etalage verhardt het gesprek vanzelf.
De andersgepigmenteerde migratie-achtergrondiërs hebben het voor een groot deel aan henzelf te danken dat er steeds minder mensen op "fatsoenlijke" partijen stemmen (lees "zelfislamiseerders" en "wegkijkers", en steeds meer op realistische partijen, het supertrio PVV, VNL, FvD.
Die ringbaardmeneer heeft het helemaal verkeerd over slachtofferrolmeneer.
Het is helemaal geen schapenneuqer het is een geitenneuqer.
Ik kan iedereen aanraden om de DENK facebook pagina te volgen.
General Dripple | 18-11-16 | 15:15
zolang je maar geen comments achterlaat om hun gelul te debunken, instant ban.
Goedzo DENK jullie plan ligt op schema.
Hulde voor de kapper!
Aandachtshoer die Racisme roeper.
Toevallig ken ik de Kapper in kwestie.
Een prima vent. een normale hardwerkende zelfstandige ondernemer. die al zo lang als ik me kan herinneren op die plek z'n kapsalon heeft.
Als iemand mij vertelt om een schaap te neuqen, verzoek ik die persoon om het even voor te doen aangezien dergelijke lieden er schijnbaar ervaring mee hebben.
Als die persoon gehoor geeft aan mijn verzoek, film ik de boel en stuur het gratis naar de GeenStijl.
*gne*
Als het sherrytijd is zal ik wel even intelligent commenten.
En tekst is herschreven door mauricd, is dit dan nog een geloofwaardig verhaal? Of is dit weer velkomen uit zijn verband gerukt en verdraaid, euh.. Beter onder woorden gebracht. Ik zal sylvana geen kut aap noemen, maar wel een verward persoon.
Een schaap neuqon doet men bij voorkeur in bergachtig gebied, aan de rand van een afgrond, zodat het schaap harder terugduwt.
Hoeveel nederlanders zou hij als vriend hebben? Geen één, vermoed ik. Dat maakt hem net zo racistisch.
dutchturks.nl is een DENK propaganda website, dus ja. Die peiling op hun website is ook wel leuk, ze voelen zich niet welkom meer.
En tekst is herschreven door mauricd, is dit dan nog een geloofwaardig verhaal? Of is dit weer velkomen uit zijn verband gerukt en verdraaid, euh.. Beter onder woorden gebracht. Ik zal sylvana geen kut aap noemen, maar wel een verward persoon.
Weer een bewijs van de klaag-, slachtoffer- en 'gekwetsten' cultuur die in Nederland voet aan de grond heeft gekregen de laatste jaren. Stond een kapper/bakker/slager etc. je niet aan, dan ging je 'vroeger' gewoon ergens anders jouw haar laten knippen en/of jouw boodschappen doen. Tegenwoordig meteen iedereen in de gordijnen...
Raak me niet aan, vriend!
Waarom niet, ik ben toch je vriend, makker?
-weggejorist-
Een hoax. Dat lijkt me duidelijk. Bij gebrek aan slachtofferschap en discriminatie, wordt zij verzonnen. Want tja, hoe moet je anders bewijzen dan het zo slecht is in Nederland.
Het is een tactiek die werkt. Kijk maar naar de Palestijnen.
Goed liegen vergt meer intellect dan waar deze knaap over kan beschikken. Een goede hoax is schokkend maar niet te gelikt.
Waarschijnlijk boos dat hij geen stageplek kreeg oid.
ah Marcel dus.
Hup, er weer is de kloof een stukje groter.
Overigens.... Bosnisch?
Is het daar al niet een poosje veilig en kan ie niet gewoon terug dan?
Ik kan iedereen aanraden om de DENK facebook pagina te volgen.
Als je daar iemand fijntjes wijst op het feit dat hij nu zelf ook racistische uitlatingen doet en de Blanke Nederlander uitsluit wordt er gewoon doodleuk gezegd dat dit niet kan. Want alleen de blanke kan discrimineren en hun niet want zij behoren tot een minderheid.
Hoelang blijven we nog tolerant tegen intolerantie?
Si vis pacem, para bellum.
-weggejorist-
die heeft vanavond een steen door zijn raam.
Ja het is een harde wereld hier. Wellicht dat hij dergelijke uitspraken beter in Srpska had kunnen doen.
Tja, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Ik heb die idiote Sylvana meerdere keren horen zeiken over mensen met 'blond haar en blauwe ogen' en blanke mannen in het algemeen. Als je zulke racistische uitlatingen doet, dan krijg je het natuurlijk ook terug. Maar dan kruipt ze meteen in de slachtofferrol, ook al is ze zelf de grootste racist. Ik heb sterk de indruk dat ze haar minderwaardigheidscomplex projecteert op de rest van de samenleving, en eigenlijk heimelijk blank wilt zijn.
Ik scheer m'n kop zelf kaal. Geen kapper voor nodig.
Snap die nutteloze minderwaardige rare import Nederlander niet dat die spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overstromen er aan komt. Je kan maar zo lang het Nederlandse Ras tergen.
Ben ik de enige bij wie het HOAX! - alarm net is afgegaan?
Maar hoe heette die kapper nou?
Grappig dat een Joegoslaaf het op gaat nemen voor een Surinaamse. In Oost europa zijn ze in staat het licht uit je ogen te trappen als je een kleurtje hebt.
Fijn dat hij toch weer even het stereotype DENK stemmer laat zien. Sylvana zou het precies zo doen.
Ik zou het niet nemen. Ik zou een schaap gaan neuken.
En wie verhaal dit gelooft is gek.
Wat een wanstaltig stuk tekst. Daarnaast, fijn dat de schrijver/schrijfster vind dat een kapper met een niet welgevallige politieke mening zijn werk niet meer mag uitvoeren. Als dat je modus operandi is, flikker dan maar op naar een land als Schurkije.
Een kut aap, zou dat een vrouwtjes aap zijn? Dan is het in elk geval geen seksistische opmerking.
En "dus" moet de kapper worden uitgeschakeld.
Het ware fascisme toont zich weer eens.
Nu alleen nog "you're racisit" op de gevel spuiten.
SJWs strategie alles filmen en delen en shamen. In de VS zijn ze er klaar mee, in Nld moet het nog beginnen.
Rot op man. Sylvana syndromen zat. de maatschappij gaat naar de klote met dit gezeik. Loop een deur verder of ga naar brainwash of zo.
Als je een vervelende kapper hebt, ga je naar een andere. Zo lastig is dat toch niet? Waarom moet iedereen dat delen?
Waar is die kapper? Kan wel een knipbeurt gebruiken!
-weggejorist-
Het is dat ik net naar de kapper geweest ben, anders had ik het adres wel willen hebben (zet het voor Silvana fans toch maar even niet hier) om speciaal daar even voor een knipbeurt langs te gaan.
-weggejorist-
Tja, typische reactie van links. Willen discussiëren maar als het resultaat je niet aanstaat meteen moord en brand schreeuwen. Wat een mietje.
Stoppen slaan dóór. Dat weet zelfs sylvana.
Onder welke steen heeft die man geleefd?
De denkwijze over Silvana gaat al lange tijd zo
REAGEER OOK