Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

#Wildersproces. Het requisitoir die je wist dat zou komen

Goedemorgen en welkom bij dag 5 van het proces tegen de Ridder van de Vrije Dingen In Een Zaaltje Scanderen. Tijd voor het requisitoir van het OM. Het wordt anderhalve dag luisteren naar wat Wouter Bos ervan vindt, dus eigenlijk krijgen we een soort heule lange aflevering van Pauw voor de kiezen. Alleen is nu niet de gefrustreerde politicus aan het woord, maar zijn niet zo welbespraakte naamgenoot, de officier van dedain justitie wiens gevoel voor humor niet verder reikt dan het citeren van het Koningslied. Getuige bovenstaande tweet weet Greet zelf de uitslag al, maar wie toch benieuwd is kan terecht bij SERVICEORGANISATIE24 of de livestream van Unilever Court TV hieronder. Mocht het echt te saai worden, verwijzen wij u door naar het medicijnkastje van Michael Heemels. UPDATE: Dat was 'm weer! Morgen vanaf 9:30 uur wordt het echt spannend, want dan legt Bos zijn pik eis op tafel.

Reaguursels

Inloggen

De vraag is straks: willen we meer of minder PVV-stemmers!
Of kom je als je dat vraagt óók voor de rechter?

huh, ian? | 17-11-16 | 01:52

-weggejorist-

huh, ian? | 17-11-16 | 01:49

Ik ben nog steeds apentrots dat ik er bij was, op de minderminderavond in DenHaag!

huh, ian? | 17-11-16 | 01:49

Oh wtf sorry, kan iemand dit een dat hierboven wegjorissen? Vielen Dank sehr geehrter herr oder frau.

RickTheDick | 16-11-16 | 20:01

-weggejorist-

RickTheDick | 16-11-16 | 19:55

-weggejorist-

Toontje-lager | 16-11-16 | 19:16

bArAbAts | 16-11-16 | 15:45

Tja over disrespect gesproken voor een dergelijk ovj als w.b. welke anderhalve dag nodig heeft om zijn braaksel kwijt te worden is op zich een respectloos en NL onwaardig vertoon, dan de veroordelingen alledaags waarbij taakstrafjes bij zware vergrijpen schering en inslag zijn is het woord respect naar slachtoffer(s) bepaald niet vindbaar.

Koeienflat | 16-11-16 | 18:57

Dat wordt lachen als onze minister president straks een taakstraf moet opknappen in een buurthuis in Slotervaart.

Dr.Dushkind | 16-11-16 | 17:20

Beeldenstorm revisited. Binnenkort in dit theater.

ad melkert | 16-11-16 | 17:10

Dat een volk zich niet mag uitspreken tegen de verloedering van haar leefomgeving, normen en waarden, vrijheid en veiligheid, geloofsvrijheid, zelfs het uitten van gevoelens, door een gerechtelijke macht tot zwijgen word gemaand, dat is onze Teutoonse geschiedenis onwaardig.

hovawart | 16-11-16 | 16:25

@Lexus01, ook al is het de waarheid (das puur persoonlijk! en een mening!) dan nog zijn er dingen die je gewoon wettelijk niet mag zeggen! en dat is precies wat de rechters aan het bekijken zijn! wacht eerst nou eens de uitspraak af voordat er geoordeeld wordt!

bArAbAts | 16-11-16 | 15:48

zo langzamerhand begin ik toch uit te kijken naar een veroordeling van Wilders! dit soort berichten slaan echt nergens op hij dient zich als volksvertegenwoordiger gewoon te houden aan de wet... en dat is wat de rechter momenteel ah bekijken is! Dat GW het bestempeld als politiek proces... geeft eigenlijk alleen maar aan hoeveel disrespect hij heeft voor de rechtsgang in het algemeen!

bArAbAts | 16-11-16 | 15:45

Niet beseffende dat Den Uyl en Von Agt ons land opzadelden met een totalitair geloof en een sterke neiging tot fascisme.

hovawart | 16-11-16 | 15:44

Ik denk te weten waarom de Linkse Politiek er alles aan doet om ons land te Islamiseren.

Olie voor moslim-immigratie

De massale moslim-immigratie naar West-Europa is niet zomaar uit de lucht komen vallen. Zij is een rechtstreeks gevolg van een Europese richtlijn, die in 1975 geruisloos is bekokstoofd
Aanleiding was de oliecrisis van 1973. Uit angst dat de oliekraan voorgoed dicht zou gaan, is toen op Europees niveau besloten om een “Euro-Arabische Dialoog” op gang te brengen met de OPEC-landen. Deze EAD kreeg een permanent hoofdkwartier in Parijs, en organiseerde overal ter wereld congressen, waar afgevaardigden van de toenmalige EEG zich beijverden om de Arabische olieboeren te vriend te houden.
In het document belooft de EEG om voortaan de Arabische immigratie actief te bevorderen, en de nieuwkomers ruim baan te geven om hun cultuur naar Europa te exporteren.

FreeVogelaar | 16-11-16 | 15:24

Errug benieuwd naar de strafeis. Maar dat horen we morgen.

Infidel66 | 16-11-16 | 15:14

Gelukkig weer allemaal thuis Vóór de spits, file is voor klootjesvolk.

hovawart | 16-11-16 | 15:13

Het (Europese) Hof sluit aan bij de kansrijke pareltjes in achterstandswijken : onverdaagzaamheid ...

Boeie | 16-11-16 | 14:59

De openlijke steun aan terroristische bewegingen, het aanhangen van een fundamentele religie, het uitsluiten/verketteren van andersgelovigen, anders-geaarden en vrouwendiscriminatie als geloofsovertuiging accepteert, terwijl dit door onze grondwet expliciet word verboden, zegt genoeg over de rechtstaat......

hovawart | 16-11-16 | 14:57

Onnodig grievend wordt het helemaal, eigenlijk de essentie van Geenstijl, dus "ongefundeerd en nodeloos kwetsend"

Gies van Agt | 16-11-16 | 14:47

Dat hele serieuze, hoogdravende, dramatische gelul... om wat?? Geert heeft niets verkeerd gedaan. De rechterlijke macht .. kuch staat gewoon aan de zijde vd straatterrorist.

Wienerschnitzel mit | 16-11-16 | 14:42

Je moet als kijker toch wel heel erg dom zijn, om niet te berijpen waar die twee O.M. figuren naar tot werken. Maar de kijkers zijn wijzer dan het O.M. denkt, en het zal het volk daarom ook nog meer reden geven, om deze juridische schetsvertoning te verachten.

FreeVogelaar | 16-11-16 | 14:37

Joden zijn een volk, ras en geloof, dat staat haaks op de term Marokkanen, hadden het islamitische marokkanen uit marokko gebleken dan had het overtuigend en bewijsbaar geweest, maar 3e en 4e generatie in Nederland geboren Nederlanders met een dubbel paspoort zonder geloofsovertuiging met criminele aspiraties en segregerende en discriminerende opvattingen, slaat het OM de plank finaal mis getuige dit gedeelte van het requisitoir.

hovawart | 16-11-16 | 14:37

Dat vrouwtje weet het wel vol enthousiasme en toewijding te brengen.

Sprinkhaan | 16-11-16 | 14:34

Knerf.11.24
Zou naar school gaan ,met een tafelpoot en sloeg ze stuk voor stuk op d'r flikker ,radicaal ,daar zijn ze gek op .

fleurtje | 16-11-16 | 14:34

Wat zou dit proces kosten?

Sprinkhaan | 16-11-16 | 14:31

Joden, NSB, ik kan het niet meer serieus nemen, see you

Gies van Agt | 16-11-16 | 14:30

Is dit serieus?

Nilfisk | 16-11-16 | 14:22

@schoneslapert | 16-11-16 | 14:16

Hij spreekt hier dan ook voor de GroenLinks en D66 achterban.

Q.Bert | 16-11-16 | 14:20

Groepsbelediging. Het staat in de wet, kan ik niks aan veranderen. Maar dat dat bestaat.

LibertasSimplex | 16-11-16 | 14:20

De jaren 30 wordt er ook nog even bijgehaald...(*zakt op de grond*)

Gies van Agt | 16-11-16 | 14:18

Groepsbelediging. Nou gaan we het krijgen, hoor.

Infidel66 | 16-11-16 | 14:16

De man spreekt op een toon alsof hij kinderen toespreekt.

schoneslapert | 16-11-16 | 14:16

"Kort samengevat: Zo discriminatoir, daar zijn wij niet zo voir."

LibertasSimplex | 16-11-16 | 14:14

Er zijn meer groepen die oververtegenwoordigd zijn in de statistieken, waarom noemt ie deze groepen niet? Hij zegt het echt!!!

Gies van Agt | 16-11-16 | 14:12

Gies van Agt | 16-11-16 | 14:07

Dank. Alle middelen zijn geoorloofd om op de been te blijven. Ook het plaatsen van comments, hoeveel dat er ook zijn.

Infidel66 | 16-11-16 | 14:11

Infidel66 | 16-11-16 | 14:04
Dank, u ook sterkte, de hoeveelheid onzin die ik langs hoor komen is bijna ondraaglijk. Excuses voor de vele comments...

Gies van Agt | 16-11-16 | 14:07

Jezus hij is nog steeds bezig. Dit requisitoir, dit gaat maar doir.

LibertasSimplex | 16-11-16 | 14:05

Zoeken naar spijkers op laag water wordt 'as we speak' tot kunst verheven

Gies van Agt | 16-11-16 | 14:05

Ik verwacht dat Geert Wilders de staat der Nederlanden aanklaagt voor het demoniseren van Wilders, de PVV, en de PVV-kiezers door het openbaar ministerie, zowel het Europese Gerechtshof.

hovawart | 16-11-16 | 14:05

typisch dat iedere socialistische dwangstaat en die hebben we hier intussen, altijd over voldoende liefhebbers kan beschikken om de Ronald Freisler uit te hangen.

wlodek | 16-11-16 | 14:05

Gies van Agt | 16-11-16 | 14:00

Respect. Hou vol. Aan alles komt een eind.

Infidel66 | 16-11-16 | 14:04

Infidel66 | 16-11-16 | 13:56
I'm still there, maar het doet wel bijna pijn aan m'n oren...

Gies van Agt | 16-11-16 | 14:00

Ik ben in het voordeel doordat ik een duursporter ben (denk ik). Het is wel doorbijten (vind ik) om te blijven luisteren en kijken.

Infidel66 | 16-11-16 | 13:56

Mijn hemel, hoeveel tijd is in dit sprookje gestopt, werkelijk f**king ongelofelijk

Gies van Agt | 16-11-16 | 13:55

Wat is er met zo'n Officier van Justitie in zijn jeugd mis gegaan?
Gewoon een ziekelijk dwang om iemand te willen veroordelen voor iets nietigs waar de hele bevolking het mee eens is.

prutserstentop | 16-11-16 | 13:47

Als je anderhalve dag nodig hebt om je aanklacht(en) voor te lezen, vind ik dit ronduit ziekelijk.
.
Onderbuik2 | 16-11-16 | 13:16
.
En zo is het!

Infidel66 | 16-11-16 | 13:43

Wilders is niet schuldig, Wilders spreekt simpelweg de waarheid! De waarheid is nu eenmaal een scherp zwaard! Feit is dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en dat deze groep zich niet aanpast en hele woonwijken terroriseren! Kijk eens naar opsporing verzocht! Gisteren de burgemeester van Groningen over Marokkanen die zijn stad plunderen! Den Haag is een politiek corrupt zooitje en democratisch als het deze zogenaamde elite uitkomt! Deze elite laat Wilders vervolgen wat helemaal niet kan! Scheiding der machten, Wilders is politicus!

Lexus01 | 16-11-16 | 13:43

hij spreekt alsof hij een kleuterklas voor zich heeft, de droplul

Gies van Agt | 16-11-16 | 13:41

Deze man Bos is bezig de wet opnieuw te interpreteren, oftewel hij verandert de regels tijdens de wedstrijd.

kakketoe | 16-11-16 | 13:39

In de kamer mag dan ook weer gemept worden zodat we aan het einde van de vergadering ook kunnen zien wie het onderspit moest delven. Dus weg met het toeneelspelen

prutserstentop | 16-11-16 | 13:20

Al die lui naar de EU en dan gaan wij hier het heft weer in eigen handen nemen, eerste kamer afschaffen, Kiesdrempel van minsten 6 zetels, alleen nieuwe kamerleden, kamerlidmaatschap voor max. 4 jaar en wachtgeld gelijk aan de WW regeling zoals die voor ons bestaat.

prutserstentop | 16-11-16 | 13:18

Als je anderhalve dag nodig hebt om je aanklacht(en) voor te lezen, vind ik dit ronduit ziekelijk.
De rechtspraak is ziek!

Onderbuik2 | 16-11-16 | 13:16

Ja de nu zittende huichelachtigen moet het veld gaan ruimen, daar gaat de minder opgeleide voor zorgen, zeker weten.
Weg met de Pechtolds, Klavers, Samsoms en Ruttens. Opkrassen naar dat ondemocratische moloch de EU.

prutserstentop | 16-11-16 | 13:14

Trump slechtmaken, Wilders slechtmaken betekent Trump won, Wilders gaat winnen. Ze denken dat ze mensen tegenhouden om op Wilders te stemmen straks maar het omgekeerde zal gebeuren. Dat heb je met die hoger opgeleiden die denken dat ook echt. Maar de domste boeren hebben nog altijd de dikste aardappelen, denk daar maar eens over na.

prutserstentop | 16-11-16 | 13:08

@prutserstentop | 16-11-16 | 13:01
Prima idee, laten we op 15 maart beginnen, ik help graag mee.

FreeVogelaar | 16-11-16 | 13:03

Die officier van justitie heeft een filter voor alle geluiden in de samenleving. De criminaliteit is vooral groot onder de Marokkanen. Die in elkaar gemepte ouderen dat is natuurlijk lang niet zo erg als een keer minder, minder roepen. Misschien ook eens tijd voor een grote schoonmaak in het OM want dit soort Officieren van justitie kunnen ons gestolen blijven. Misschien net zo'n opschoonactie als in Turkije onder de rechterlijke macht een idee?

prutserstentop | 16-11-16 | 13:01

We kunnen dus straks met een gerust hart zeggen, willen we meer of minder "Tasjes Rovers"

FreeVogelaar | 16-11-16 | 13:01

Wienerschnitzel mit | 16-11-16 | 12:42

Ik verval wellicht in herhaling als ik van mening ben dat Wilders niet KAN verliezen:
- wint hij dan heeft hij het proces gewonnen, heel veel publiciteit.
- verliest hij dan heeft hij weliswaar het proces verloren maar zal de publiciteit niet minder zijn. De uitkomst levert een nieuwe hoeveelheid woede en onmacht aan een bevolkingsgroep die al erg woedend is en zich onmachtig voelt.

Infidel66 | 16-11-16 | 13:00

Kop op mensen, gelukkig blijven er nog genoeg andere woorden over, om tuig een naam en beeld te kunnen geven. Zoal Scootertuig tasjesrovers bejaardenberovers juwelier-overvallers, je ziet er zijn nog mogelijkheden te kust en te keur over.

FreeVogelaar | 16-11-16 | 12:58

Appelvink 11.46--- Ik weet wat je bedoeld, het stukje staat op YT, van Riessen die onomwonden zei, dat je niet meer in NL thuishoort indien je je er niet bij wenst neer te leggen. Het geeft aan, (denk ik) dat men toen al zag aankomen dat de hele teringebende in NL niet te stoppen was, en dat het wellicht nog veel erger zou worden,maar dat dit gewoon "normaal" is.

Wienerschnitzel mit | 16-11-16 | 12:47

Mocht Wilders veroordeeld worden, kunnen autochtonen vanaf dan dus ook aangifte doen van racisme. Ben benieuwd hoe serieus autochtonen worden genomen...

JIP! | 16-11-16 | 12:46

Nl anno 2016. Het is hier simpelweg "afgelopen", een "multiculturele" "samenleving" die -1- grote mislukking is, mag geen commentaar op worden gegeven.
Gisteren opsporing verzocht: dame van 87 (ja, 87), word overvallen door een lichtgetint persoon van rond de 17 (ja, 17). Sinds jarenlang is het programma gevuld met de meest lage misdaden begaan door een zekere club. NL is ontwricht, verpest, verziekt, door 90% van dit soort. Als je als politicus deze jarenlange afbraak van een samenleving ter tafel brengt, ben je je leven niet zeker, en word je tegengewerkt waar het maar kan. Sterker nog: je beland in de rechtbank. Ik maak mij -grote- zorgen hoe dit verder moet als men daadwerkelijk Dhr. Wilders gaat vervolgen voor een flut! uitspraak.Dan zijn we monddood gemaakt, en is wellicht het hek vd dam.

Wienerschnitzel mit | 16-11-16 | 12:42

Waarvan akte. Eet smakelijk

Joffri | 16-11-16 | 12:38

Ik begrijp van mevrouw OM dat je alles mag zolang het onder het hoofdstukje 'religie' gaat...

JIP! | 16-11-16 | 12:38

basweetutwel | 16-11-16 | 12:35

Ik denk dat daar 'Nationaliteit' staat... ;)

JIP! | 16-11-16 | 12:37

Marokkanen zijn geen ras. Maar wat zijn het dan wel? Daar is de wetenschap nog niet over uit.
--
Maar op het moment neigt men er het meest naar om Marokkanen in de groep van Amoebes te plaatsen, en dus niet bij de familie der gewervelden. Voorgestelde wetenschappelijke naam is dan "Entamoeba Marocanica".

Mark_D_NL | 16-11-16 | 12:36

@Joffri | 16-11-16 | 12:26,

Dan moet de tekst in mijn paspoort worden aangepast.
Ras: Nederlandse

basweetutwel | 16-11-16 | 12:35

Zoals Poetin zegt: Russia does not need Muslim minorities. Minorities need Russia, and we will not grant them special privileges, or try to change our laws to fit their desires, no matter how loud they yell 'discrimination'.

Bracula | 16-11-16 | 12:32

Marokkanen zijn geen ras, en criminaliteit is geen religie.

JIP! | 16-11-16 | 12:30

Ja nu al meerdere keren expliciet "Ras" gebruikt. Houd dat wel stand?
Joffri | 16-11-16 | 12:26
.
Mr. Knoops maakt daar gehakt van.

Lupuslupus | 16-11-16 | 12:28

@basweetutwel | 16-11-16 | 12:24
Ja nu al meerdere keren expliciet "Ras" gebruikt. Houd dat wel stand?

Joffri | 16-11-16 | 12:26

Wilders wordt 'impeached' nog voor hij de MP is. Donald Trump staat hetzelfde te wachten, mark my words. Maar dat zal niet lukken voor hij beëdigd is.
Koonkluk Huis | 16-11-16 | 12:06
.
Nou in dat geval krijgen we Martin Bosma als premier want de PVV verbieden betekent opstand van miljoenen Nederlanders.
En Trump wordt niet impeached want die is veel te machtig, heeft een heel imperium achter zich plus 65 miljoen Amerikaanse stemmers.

Lupuslupus | 16-11-16 | 12:24

Het Marokkaanse ras?

basweetutwel | 16-11-16 | 12:24

"Alleen voor Moslims, autochtone Nederlanders achterin de bus plaats nemen".
--
Dit is langzaam geen rare gedachte meer...
Mark_D_NL | 16-11-16 | 12:05
.
Twee soorten bussen lijkt mij handiger: een voor 2-paspoorthouders en 1 voor de rest van de bevolking. Gewoon bij het instappen je id laten zien, niets mis mee. O ja en voor treinen en trams geldt hetzelfde want we willen in het openbaar vervoer natuurlijk geen discriminatie.

Lupuslupus | 16-11-16 | 12:20

Denemarken heeft zijn eigen waakhond: duitse herder (waarom geen Deense herder? Die bestaan ook)

Bijtendehond | 16-11-16 | 12:08

Wilders wordt 'impeached' nog voor hij de MP is. Donald Trump staat hetzelfde te wachten, mark my words. Maar dat zal niet lukken voor hij beëdigd is.

Rest In Privacy | 16-11-16 | 12:06

Ik vermoed dat het woord 'minder' verboden gaat worden...

JIP! | 16-11-16 | 12:05

"Alleen voor Moslims, autochtone Nederlanders achterin de bus plaats nemen".
--
Dit is langzaam geen rare gedachte meer...

Mark_D_NL | 16-11-16 | 12:05

Dan hebben haar leerlingen meer verstand dan zij zelf.

Bijtendehond | 16-11-16 | 12:01

Nee, lul (art 266 Wvs), olie op het vuur gooien doen ze zelf. Ik zeg Zaandam, ik zeg Groningen en medereaguurders kunnen dat nog wel uitbreiden.
Bijtendehond | 16-11-16 | 11:55

Ik zeg Rotterdam, Amsterdam en Utrecht. Ze zijn overal los aan het gaan.

Ogami | 16-11-16 | 11:57

Nee, lul (art 266 Wvs), olie op het vuur gooien doen ze zelf. Ik zeg Zaandam, ik zeg Groningen en medereaguurders kunnen dat nog wel uitbreiden.

Bijtendehond | 16-11-16 | 11:55

Methylfenidaat | 16-11-16 | 10:12

Strafbaar of niet, er zijn mensen die voor strafbaar stellen van je gekwetst voelen. Enjoy.

www.youtube.com/watch?v=VNWmzwHCIRE

Infidel66 | 16-11-16 | 11:54

Ik zit echt met steeds grotere verbazing naar deze oetlul te luisteren. Hij haalt nu zelfs het ontkennen van de Armeense genocide erbij...

Gies van Agt | 16-11-16 | 11:51

Schandalige linkse landverraders , onze voorouders draaien zich om in het graf.
Hopelijk zal 17 maart de nieuwe NL Trump opleveren zodat het tij gekeerd wordt en verraders volgens Erdo voorbeeld van het toneel geplukt worden wegens verraad.

Koeienflat | 16-11-16 | 11:51

Ogami | 16-11-16 | 11:40
Ik sluit me hierbij aan.
De echte vrijheid van meningsuiting wordt nu vakkundig de das omgedaan, net wat de EU wil, hun voet soldaten willen dit heel graag uitvoeren.
lanexx | 16-11-16 | 11:46

Dat willen ze uit deze zaak straks gaan halen ja. De partijen in de kamer zijn niet zomaar voor niets uit hun slof geschoten sinds Trump gewonnen heeft. Ze weten dondersgoed dat het hier in NL ook kan gebeuren en wat doen ze nu al ruimte reserveren geen debatten meer laten toestaan allemaal schuiven in AO's. Ze wachten op de uitspraak in december zodat Links politiek los kan gaan met moties en wetten om alle vormen van meningsuiting strafbaar te maken. Canada deed het namelijk ook net vlak voor dat Trump gewonnen had. De Canadezen wisten niet eens dat deze wet bespreekbaar was dat islam kritiek strafbaar werd.

Ogami | 16-11-16 | 11:50

Jaja, na minder, minder, minder zijn alle PVV-stemmers een heksenjacht op Marokkanen begonnen.
Heksenjachten zijn toch meer een extreemlinks dingetje, hoor. Zoals Antifa, BlackLivesMatter, Black Pussies en zwartepiethaters.

Bijtendehond | 16-11-16 | 11:48

FreeVogelaar | 16-11-16 | 11:14
In 2007 zat Joop van Riessen, oud- hoofdcommissaris van de A'damse politie, bij Pauw en Witteman (VARA/PvdA) aan tafel.

Voor de camera deed hij toen nogal 'controversiële' uitspraken. Hij stelde dat Wilders mollen 'een normale reactie was'. Daarnaast stelde hij dat PVV stemmers niet passen in de nieuwe samenleving die Nederland aan het creëren is. "Die mensen moet je deporteren, zij horen hier niet huis", aldus Van Riessen.

Geen enkele PvdAer heeft ooit aangifte gedaan tegen van Riessen, noch werd deze vieze man door het OM voor de rechter gesleept.

Vrouwe Justitia is beroofd van haar weegschaal. Notabene door haar eigen dienaren. En het goedvolk juicht.

appelvink | 16-11-16 | 11:46

Jesses Klaver | 16-11-16 | 10:06

Oogkleppen van bijzonder hoge kwaliteit. Proces is alleen maar in het voordeel van Wilders. Precies. Geloof niet dat het de oogkleppen van de linkse gutmenschen zal doen wegvallen. Maar mensen die "voorheen" neutraal of ongeïnteresseerd in de discussie stonden zijn nu (hopelijk) wakker geschud. Ik denk dat ik wel weet welke kant ze zullen kiezen. Niet zozeer doordat ze het eens zijn met Wilders. Wel door het feit dat hij door links de mond gesnoerd zou worden.

Infidel66 | 16-11-16 | 11:46

Sinds wanneer zijn marokkanen een ras?!

JIP! | 16-11-16 | 11:46

Ogami | 16-11-16 | 11:40
Ik sluit me hierbij aan.
De echte vrijheid van meningsuiting wordt nu vakkundig de das omgedaan, net wat de EU wil, hun voet soldaten willen dit heel graag uitvoeren.

lanexx | 16-11-16 | 11:46

Beledigen kan een hate-speach zijn, waaaaaatttt???

Gies van Agt | 16-11-16 | 11:44

Het ras 'vrouw' wordt in Nederland nog steeds (en steeds meer) gediscrimineerd, maar kennelijk maakt onze 'rechtstaat' zich daar niet zo druk over... Dit proces is een links lachertje!

JIP! | 16-11-16 | 11:43

Moralistische preek met PvDA ideologie als basis, wat een flutbetoog!

Gies van Agt | 16-11-16 | 11:43

Kritiek op totaal mislukte integratie en onverdraagzame ideologieën ist verboten!

Gies van Agt | 16-11-16 | 11:41

"Wat bedoelt u precies met 'olijvige uitstraling'", vroeg de dienstdoende lesbisch uitziende agente.
"Bedoelt u daarmee soms een mediterraan uiterlijk?"
"Neee. Neeee. Zover zou ik niet in mijn beschrijving willen gaan. Het is meer de impressie. Een olijfachtige indruk."
"Zegt u het nou maar gewoon."
"Nou ja. Het was. Neem ik aan. Een Marokkaan."
"Aha!" Riep de agente. "Heeft u hem gevraagd wat zijn afkomst was?"
"Nee. Daar had ik helaas de gelegenheid niet toe."
"Maar meneertje weet wel te vertellen, hier ten burele, dat verdachte een Marokkaan is. Wij hebben hier namelijk een aangifte tegen u."
"Ehh."

LibertasSimplex | 16-11-16 | 11:41

Zo te horen kan het hof geen zelfstandig oordeel vormen op basis van de Nederlandse wetten en zitten ze vooral te kijken wat er in het buitenland wordt beslist middels buitenlandse arresten.
Wouter Bos heeft een behoorlijke cherry pick van buitenlandse arresten gemaakt.
Dat zijn zaken geweest met compleet andere contexten als hier in NL. Bij elke verwijzing naar een buitenlands arrest moet dus het complete lokale plaatje in aanmerking worden genomen en niet alleen de frames die Wouter Bos nu aan het opsommen is.

ChatBot | 16-11-16 | 11:33

Ze zijn de hele tijd bezig met voorbeelden op EU niveau en ander buitenlandse zaken wat in hun voordeel kan zijn om Wilders neer te kunnen halen ze zijn wanhopig ze hebben geen poot om op te staan. De deskundigen geven al aan dat dit een zinloos proces is maar dat wil Liberaal Links niet horen ze willen Wilders gestraft zien zodat ze via rechtsgang aan de rest van NL kunnen laten zien dat het fout is en vooral achter Liberaal Links aan moet blijven huppelen.

Eerlijk gezegd zal het me niet eens verbazen dat NL straks als Wilders bestraft word en hij deze zaak verliest via Links politiek net zoals in Canada de wet komt tegen islamkritiek.

Dit is ons toekomstbeeld hier zouden wij dan vrede moeten hebben ik weet niet hoe anderen er over denken maar ik kan mij hier niet bij neerleggen. Dat je niemand meer mag aanspreken ongeacht wat voor huidskleur ras of geloof op wat ze fout doen of dat je kritiek mag leveren op hun gedrag.
Ik hoop dat mensen die deze zaak volgen zich beseffen dat er meer aan hangt dan alleen Wilders aan de figuurlijke hoogste tak te hangen.

Ogami | 16-11-16 | 11:40

@Eminence Grise | 16-11-16 | 11:30
Ik zeg laten wij de datum uitspraak van dit Schijn Proces straks opteken, op dat wij nooit zullen vergeten wie onze vrijheidsberovers zijn in Nederland land.

FreeVogelaar | 16-11-16 | 11:34

Ahs, provocatie toegestaan.
Case closed.
Minder, minder, minder flauwekulcases.

Bijtendehond | 16-11-16 | 11:33

Zo te horen kan het hof geen zelfstandig oordeel vormen op basis van de Nederlandse wetten en zitten ze vooral te kijken wat er in het buitenland wordt beslist middels buitenlandse arresten.

Wouter Bos heeft een behoorlijke cherry pick van buitenlandse arresten gemaakt.

Dat zijn zaken geweest met compleet andere contexten als hier in NL. Bij elke verwijzing naar een buitenlands arrest moet dus het complete lokale plaatje in aanmerking worden genomen en niet alleen de frames die Wouter Bos nu aan het opsommen is.

ChatBot | 16-11-16 | 11:33

knerf | 16-11-16 | 11:30
"Krulletjes. En hij had een olijvige uitstraling."

LibertasSimplex | 16-11-16 | 11:32

Mesmer | 16-11-16 | 11:18

Dus ook niet meer spreken over "Britse hooligans die vernielingen veroorzaken op de Wallen"?
En dus mag je als je beroofd wordt door zo'n Marokkaans uitziend crimineeltje niet meer zeggen dat hij er Marokkaans uitzag?
Dat wordt leuk als je aangifte wil doen:
Vraag van agent aan de balie: "Hoe zag die overvaller eruit"? "
Slachtoffer: "Jack met bontkraag, spijkerbroek, sportschoenen"
Vraag van agent: "Nog meer kenmerken? "
Slachtoffer: "Nee hoor, ik zeg niks meer"...

Oh nee, zo gaat het niet. Agente nemen gewoon aangiftes van berovingen niet meer in behandeling...

knerf | 16-11-16 | 11:30

Lekker Hollands weer, Trump heeft nog niets gedaan maar we gaan nu al in ons schuttersputje schieten op m......
Oh, het loopt ze dun door de broek.....

Eminence Grise | 16-11-16 | 11:30

@Lupuslupus | 16-11-16 | 11:05
U heeft het juist geformuleerd, de NSB is in volle glorie vertegenwoordigd in de Politiek en nadrukkelijk aanwezig in dit Proces. Dat die groep van landverraders ook na de 2de W.O zijn klauwen gaat zetten in onze vrijheid, blijkt straks na dit proces.

FreeVogelaar | 16-11-16 | 11:29

Dit proces laat alleen maar zien dat de huidige politieke systeem hetzelfde systeem als in Amerika wilt. Je moet het met Liberaal Links eens zijn anders word je voor eeuwig zwart gemaakt en de mond gesnoerd. Je zag al na de uitslag van Amerika wat voor omslag het gaf in dit proces mensen komen nu sterker in hun schoenen naar voren om te zeggen dat dit onzin is.

Wij weten al een lange tijd dat het systeem van politiek links niet goed voor ons is we laten ons horen via sites als Geenstijl maar aankomende verkiezingen en in dit proces moeten we duidelijk naar de maatschappij worden dat de route wat we al die tijd hebben bewandeld niet meer kan. En nee mensen we worden er niet erg geliefd door maar keuze is nu wil je geliefd worden of wil je weer je leven op kunnen bouwen.

Ogami | 16-11-16 | 11:27

Op het gymnasium waar mijn dochter op zat werden alle meiden in haar klas en mijn dochter herhaaldelijk voor "kuthoer"uitgemaakt door de enige Marokkaan in de klas. Klachten bij de policor rectrix werden weggewuifd. De dames moesten maar assertiever worden.
Mijn zoon werd op een multiculti VWO in de pauze, toen hij met iemand anders door de gang liep, zonder aanleiding door wat Marokkaantjes in zijn rug getrapt. Klachten werden weggewimpeld, geen bewijs, hoewel hij duidelik in gezelschap was.

knerf | 16-11-16 | 11:24

@Mesmer | 16-11-16 | 11:18
Laat het inderdaad even tot je doordringen: zelfs als het de waarheid is mag die constatering niet worden uitgesproken.

ChatBot | 16-11-16 | 11:23

Frans Timmermans: "Op basis van Amerikaans onderzoek, is duidelijk geworden, dat de Vrijheid van Meningsuiting wel degelijk iets te maken had met wel degelijk een soort van van staatsgreep ergens. Wat de heer Bouyeri zegt, is beslist niet allemaal onzin."

LibertasSimplex | 16-11-16 | 11:19

Wat een bizar verhaal van die bos. We mogen dus nooit zeggen dat het marokkanen zijn die Groningen leegroven ook al weet iedereen dat dat zo is. Dat heet wegkijken voor het probleem en heeft niets met racisme te maken.

Mesmer | 16-11-16 | 11:18

De pers, de politie, het gerecht: de zwarte gaten waarin de werkelijkheid wordt omgedraaid, ja zelfs verdwijnt.

Notenkraker | 16-11-16 | 11:18

De Linkse Politiek is duidelijk uit op een verbod van de PVV, en vervolging van de aanhang van die partij. Ik ben er dan ook sterk van overtuigt, dat de vrijheid van ons volk, nog nooit zo bedreigt is geweest als nu.

FreeVogelaar | 16-11-16 | 11:14

Al op het dek op en neer.

LibertasSimplex | 16-11-16 | 11:10

Wouter Bos vs Geert Wilders. De ironie...

De Zwijger | 16-11-16 | 11:10

knerf | 16-11-16 | 10:59
Mijn buurman mag mijn (ex)vriendin uitschelden voor vuile hoer. Als ik zeg: "Kom dan, met je wijvenkop, stomme roddelaap." Doet mijn Antilliaanse buurman, met een IQ van onder de tachtig, lager dan dat van een aap, zonder een greintje beschaving en menselijkheid in z'n domme crackgerookte donder, letterlijk al op en neer springend en slaand op zijn ontblote borst, aangifte tegen mij.

Nooit echt gebeurd hoor *kuch* *ahumba*

LibertasSimplex | 16-11-16 | 11:06

Weinigen zullen inzien hoe belangrijk het is dat Wilders wordt vrijgesproken. Als dat niet gebeurt, zeg dan maar dag tegen onze vrijheid en onze manier van leven. Dan heeft de islam gewonnen en durft straks niemand meer in het openbaar zijn mond open te doen.
En vervolgens kun je dan in eigen kring: collega's, kennissen, familie ook je mond niet meer open doen want ze verraden je.
De NSB is nooit weggeweest en alleen zij die die tijd zelf hebben meegemaakt (of van hun ouders gehoord hebben) weten wat het betekent dat je niemand meer kunt vertrouwen.

Lupuslupus | 16-11-16 | 11:05

Sjors W. | 16-11-16 | 10:52

Journalisten zoeken ook naar "de macht". Dat maakt ze voor zichzelf en voor anderen interessanter.
Nieuws maken ze al lang niet meer. Ze zijn vooral bezig met hun eigen status.

knerf | 16-11-16 | 11:02

En dat noemt men een rechtsstaat. En de Marokkanen lachen in hun vuistje!

Mart6037 | 16-11-16 | 11:02

Ik wil minder, minder , minder linkse rechters en OvJ.
dat mag ik toch wel zeggen?
Want bij mijn weten is dat geen ras, of is het tegenwoordig zo dat
Oh wacht even, de deurbel gaat

Nuchternederland | 16-11-16 | 11:01

mezelf | 16-11-16 | 10:59
rectificatie: ...... wilt u minder.... etc?

knerf | 16-11-16 | 11:00

Ik zit hier nu zo een uurtje te luisteren naar deze live uitzending maar het beeld van correct beargumenteerd juridisch navel-staren dringt zich aan mij op.

sickworld | 16-11-16 | 10:59

LibertasSimplex | 16-11-16 | 10:53

Zie mijn posting van 10.57u. Je mag dus wel roepen wil dus minder brildragers?

knerf | 16-11-16 | 10:59

Ja, troela ..."Ethnische, culturele en racistische uitlatingen"
Je mag dus wel voor "kankerhoer" worden uitgescholden door Marokkaantjes want dat valt niet onder dat verdragje. Ook is het wel erg discriminerend dat Surinamertjes voor ZP worden uitgemaakt maar mogen brildragers rustig voor "schele of brilsmurf worden uitgemaakt op scholen.....

knerf | 16-11-16 | 10:57

Misschien, waarschijnlijk dan wel wellicht niet vervolgd.

LibertasSimplex | 16-11-16 | 10:54

Dat de officier verklaart dat er een verplichting tot vervolging is als er sprake lijkt, want het kan enkel nog maar zo lijken als de rechter zich nog niet heeft uitgesproken, van racisme, zou voor de rechter nu reden moeten zijn voor het afdoen van de zaak.

Het is het bewijs, dat deze zaak nu, een politiek proces zou kunnen zijn. Had je namelijk hetzelfde gedaan zonder een etnische component, werd je niet vervolgd.

LibertasSimplex | 16-11-16 | 10:53

Piet Karbiet | 16-11-16 | 10:39

We weten wie dat doen hier. Er zit maar één ding op. De leugens die ze hier verspreiden keihard debunken. Het beroerde is dat ze er waarschijnlijk voor betaald krijgen.

The_Challenger | 16-11-16 | 10:52

@ TheEgg | 16-11-16 | 10:17

Mooi plempsel, maar ik geloof niet dat het waar is dat het om meningen draait. Eerder een gebrek aan meningen, en het idee dat waarheid afhangt van het perspectief.

De journalistiek zit vast in een gestoorde variant van cultuur-relativisme. Ze denken dat alles maar een mening is. Statistieken? Kun je mee liegen en snappen ze niet, dus wie ze gebruikt, gebruikt ze om een narratief, een mening, te ondersteunen. De journalistiek gaat nooit in op de statistiek, maar op de conclusie/aanbevelingen, want die kun je benaderen als opinie.

Salafistische anti-democratische ideologie: het is maar een mening, een ander geluid, een ander perspectief.

Discriminatie? Quincy voelt het zo, en voelen is van waarde, want een mening. Als het voor iemand zo voelt, dan is het zo, want wie zijn wij (de journalistiek) om voor te schrijven wat waar is of niet? Waarheid is maar een perspectief.

Daarom worden we overspoeld met columns van (hoofddoek)vrouwtjes met nul verstand van iets dat niet direct met (hoofddoek)vrouwtje-zijn te maken heeft. Daarom kan een harde kern van een tiental anti-zwartepiet demonstranten drie jaar lang het nieuws domineren. Daarom zitten praatprogramma's vol met keuvelende mensen die duiden, die 'verschillende perspectieven benaderen', en vooral het altijd maar met elkaar eens zijn, omdat het niet aardig is om iemand op feiten en de waarheid aan te spreken, aangezien waarheid maar een kwestie van perspectief is, en feiten worden verdraaid om dat perspectief te steunen.

Journalisten hebben juist geen enkele mening. Ze zijn bang om keuzes te maken, bang om mensen aan te spreken op onjuistheden, bang om 'een geluid uit de samenleving' te missen.. en omdat alleen lafaards van cultuurrelativistische persuasie (pvda, d66, gl) dat op lange termijn volhouden, is hun wereldbeeld die kant op gedraaid. Tolerantie voor nagenoeg alle meningen, behalve de opinies die uit een hoek komen die niet zielig is, en die de lieve gebubblewrapte vrede in gevaar brengen.

Sjors W. | 16-11-16 | 10:52

Piet Karbiet | 16-11-16 | 10:43

Bedankt. Verder snap ik niet waarom die OvJ het maar steeds over "racisme" heeft... Want Marokkanen zijn geen ras.
Maar oh wacht even, natuurlijk volgens die opgerekte definitie van het begrip "racisme" van de VN is alles tegenwoordig "racisme".....

knerf | 16-11-16 | 10:48

@Piet Karbiet
De Celestijnse Belofte?

RickTheDick | 16-11-16 | 10:46

Nou ok doe dan maar meer,meer,meer maar dan wel bij Wouter Bos in zijn straat.

Bennie Boos | 16-11-16 | 10:45

@knerf | 16-11-16 | 10:37
Het EVRM. Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens.
Een idealistisch hoogdravend documentje uit een ander tijd, waar de Islamitische gemeenschap zich al in 1981 van heeft gedistantieert. Die volgen eerst een ander boekwerk. https://nl.wikipedia.org/wiki/Universele_islamitische_verklaring_van_mensenrechten
U weet vast wel welke.

Piet Karbiet | 16-11-16 | 10:43

PVDA ,heeft het land om zeep geholpen staan op minder dan 10 zetels ,vallen onderling over elkaar heen ,en mogen hier uit gaan leggen aan een rechter wat iemand fout heeft gedaan ,
gekker kan het niet worden ,alles om met alle geweld links in het zadel te houden ,en het land naar de verdommenis te helpen .
Buitenlanders komen hier naar toe voor onze geweldige welvaart ,plukken de middenstand kaal ,roven ,slaan oude mensen in elkaar ,maken complete steden onveilig ,drugsdealers zijn ze meester in ,er is geen hond die ze kan verstaan ,nemen alles en iedereen in de maling ,en de rechters laten eenvoudig de oren hangen naar dat tuig . En zegt een minister minder ,staat hij voor het gerecht , wie is er gek hier ???
Straks bij de verkiezingen worden ze compleet weggevaagd ,al die pulppartijen ,en dan komt de Vara met een verhaal dat geen mens dit heeft zien aankomen .

fleurtje | 16-11-16 | 10:40

@The_Challenger | 16-11-16 | 10:30
Er lopen er hier helaas ook genoeg rond om mensen als Weird Duk, Arnold Karsten en Joost Niemoller zonder enig bewijs van van alles te beschuldigen. De rabiate haat van links reikt ver.
(Met Mevr. Karbiet komt het overigens wel goed. Haar vader is nog een tandje patriottischer dan ik.)

Piet Karbiet | 16-11-16 | 10:39

Jonkheer Wttewaall | 16-11-16 | 10:35
Waarmee de Officier zegt, dat hij vanwege verdragen niet meer van de staande magistratuur is, doch slechts een verlengstuk van de bestuurlijke, de politieke macht.

Het OM beslist zelf of het vervolgt. Onafhankelijk. Deze officier kennelijk niet.

LibertasSimplex | 16-11-16 | 10:38

Ik heb medelijden met Saskia Belleman. Je zou dit slaapverwekkend drama maar moeten verslaan.

Petrus Poortwachter | 16-11-16 | 10:38

Wat is in godsnaam het IVER of IFER?
Mijn stream staat steeds stil of hapert en ik mis grote delen van het requisitor...

knerf | 16-11-16 | 10:37

Duifmans | 16-11-16 | 10:24
VNL heeft politiek voordeel bij een veroordeling. Dus Bontes en van Klaveren spelen dit spel gewoon mee. Allemaal opportunisme van deze B spelers. Bontes en van Klaveren zijn uiteindelijk dus gewoon nare achterbakse mannetjes.
--
Lekker meedoen tegen Wilders, terwijl ze eerst jaren van hem geprofiteerd hebben. Ik zou mijn portemonnee nooit uitlenen aan Bontes of aan die van Klaveren met zijn slecht zittende C&A pakken.

Mark_D_NL | 16-11-16 | 10:36

"Internationale verdragen verplichten Nederland tot vervolgen van discriminatie, ter afschrikking." Aldus de OvJ.

Internationale verdragen verplichten Nederland ook tot het verzwaren van de straf als racisme een rol speelt. Maar daar doet Nederland, klaarblijkelijk vanwege de achtergrond van het merendeel van de criminelen, helemaal niets mee en is er al voor op de vingers getikt.

Het OM is wel heel erg subjectief aan het shoppen in de wetgeving. Het is ronduit verbazingwekkend dat niet van hogerhand is ingegrepen om deze verkrachting van de rechtstaat te voorkomen.

Jonkheer Wttewaall | 16-11-16 | 10:35

@Sjors W. | 16-11-16 | 10:29
Exact. Normaliter duurt een dergelijke beledigingszaak een half uurtje, op vrijdagmiddag na de thee. Tussen wat strafzaken over wildplassen en kransen schoppen. It says it all.

Piet Karbiet | 16-11-16 | 10:34

Die gaan het ondanks de pogingen van de MSM het dan ook niet redden in maart 2017.

The_Challenger | 16-11-16 | 10:33

@Scheepskameel | 16-11-16 | 10:21

Daar zal niemand over vallen, want het zijn geen moslims.

roze_bril | 16-11-16 | 10:33

TheEgg | 16-11-16 | 10:17

Bedankt voor de uitleg maar neem van me aan dat een beetje reaguurder dat allang weet en daar beschouw ik Piet ook onder. Alhoewel zijn vrouw snapt het nog niet.
De media heeft het jarenlang gehad over de kloof tussen de politiek en het volk. De MSM begrijpt het allemaal nog niet. De kloof tussen hen en het volk is zowaar nog groter dan die tussen de politiek en het volk. De laatstgenoemde kloof heeft tenminste nog een stevige brug naar het volk middels de PVV en in mindere mate de SP. De MSM moet het doen met een instabiel hangbruggetje van Wierd Duk en Arnold Karskens die de touwen vasthouden. Al staan bij de MSM ook de soldaten klaar om de paar hangtouwen door te hakken.

The_Challenger | 16-11-16 | 10:30

@ Piet Karbiet | 16-11-16 | 10:08

Ontzettend treurig toch? Dat een officier die zichzelf heel wat vindt, hier zijn tijd mee aan het verdoen is. Ga er op toezien dat er een boef wordt gevangen, Bos.

Sjors W. | 16-11-16 | 10:29

de regering wil minder Marokanen in Groningen
Meer marokanen in Den Haag (Regeringsproces tegen Wilders)

Dit is de regeringsrechters inzetten voor politiek belang!

Mensen we worden belazerd door hun tweede kamer politiek met hun justitie vriendjes (doofpot politiek)

lees de geschiedenis van het het departement van justtie

hunny | 16-11-16 | 10:28

Is hier trouwens bekend dat zowel Prof. Cliteur als Mr. Hiddema zich verbonden hebben aan FvD?

Petrus Poortwachter | 16-11-16 | 10:28

"Ik was lekker chillen met me matties. Hard Insayno over de steréo. Toen belde de buurman aan. 'Jongens. Kan het het alsjeblieft wat minder!' Ik zeg he wat?! Hij zegt. 'Wat minder. Minder! Minder!' Dit is de schuld van Wilders."

LibertasSimplex | 16-11-16 | 10:26

Ik ben ooit uit een relatie gestapt toen de besprekingen dag 5 ingingen simpelweg om het feit dat mijn bedrijf erdoor failliet dreigde te gaan.

Heel goed dat Wilders niet aanwezig is bij dit proces.
De man heeft wel wat beters te doen.
Dit soort processen is ideaal voor mensen wiens leven zo leeg en nietszeggend is dat ze zich met dit soort langdradige en malende non-problemen bezig kunnen houden.

keestelpro | 16-11-16 | 10:25

-weggejorist-

kunnenzedanniks | 16-11-16 | 10:25

Gewoon begrijpen dat het OM ook behoort tot de corrupte politiek correcte elite van NL. Dan snap je wat deze man nu aan het doen is. Orders uitvoeren...

kunnenzedanniks | 16-11-16 | 10:25

Wel triest dat Bontes en van Klaveren de behoefte hebben gevoeld om te getuigen in deze zaak. Echt heel fout.

Duifmans | 16-11-16 | 10:24

Heb trouwens ook een hekel aan Friezen, maar dat terzijde..

Scheepskameel | 16-11-16 | 10:22

Ik ga hier iets strafbaar roepen, Joris kom er maar in:

Ik wil minder Amerikanen in Nederland!

Links intellectueel nederland heeft mij de afgelopen maanden toch echt duidelijk gemaakt dat Amerikanen een dom racistisch en vrouwonvriendelijk volkje zijn.

Scheepskameel | 16-11-16 | 10:21

Serieus, Flash player?

ploert | 16-11-16 | 10:18

@Piet Karbiet | 16-11-16 | 10:02
Je begrijpt het nog niet helemaal:
Die NOS, TMG, RTL, Volkskrant etc., dát zijn de MSM. Uiteraard voor Nederland. In de VS zijn dat bijv. CBS, CNN en Fox. In de UK de Times en de BBC, enz.

Dat dat allemaal links-gelijkgesteld is (hoeft trouwens niet, Fox is bijv. rechts) komt vooral omdat politieke oriëntatie steeds belangrijker is geworden. Dat begint al tijdens de opleiding. Ipv het nieuws te brengen, doen ze tegenwoordig ook allemaal alsof hun mening over dat nieuws belangrijk is. Na verloop worden dan alleen nog maar mensen aangenomen die een mening hebben die overeen komt met die van de hoofdredacteur.

TheEgg | 16-11-16 | 10:17

McMarx | 16-11-16 | 10:12

De Turken in ieder geval wel. Accentloos Nederlands als je één op één met ze praat. Met Turks accent als het een gemixte groep is en natuurlijk Turks als de groep Turks is of de gemixte groep het niet mag verstaan.

The_Challenger | 16-11-16 | 10:16

OMG.
Aangifte 644: "Ik liepen vier jongens in het park. Zij riepen meer of minder? Ik was geschokt".
?
Ja, en wat wilt de aangever hiermee?
Tongen afsnijden?
.
Aangifte 2061: "De meeste leerlingen op mijn school zijn het eens met deze uitspraak van minder."
?
Wat is hier de bedoeling van? Die school maar platbombarderen?

Piet Karbiet | 16-11-16 | 10:16

Wat is die Bos vooringenomen, slappe argumenten en dit alles is van een kinderlijk niveau. Wilders moet hangen. Nederland is een vies landje aan het worden.

Mark_D_NL | 16-11-16 | 10:12

Zou die officier van Justitie ook gelezen hebben over de problemen met Marokkaanse asielzoekers (vanwege de oorlog of het aanhoudende geweld?) in Groningen of wordt simpelweg doorgegaan met het negeren van alle signalen?

Tollebol | 16-11-16 | 10:12

Is gekwets voelen ook al strafbaar? shit man ze halen er alles bij om Wilders zo zwart mogelijk af te beelden.. wacht ff, dat is ook racisme!

Methylfenidaat | 16-11-16 | 10:12

Als ik zo naar die aangiften luister kunnen die mocro's wel degelijk goed Nederlands. Voeren ze in het dagelijkse leven dan een toneelstukje op?

Rest In Privacy | 16-11-16 | 10:12

@ChatBot | 16-11-16 | 09:44
De pseudo-wetenschappers van de UvA verheffen islam tot een wetenschap terwijl wetenschap en religie elkaars tegenpolen zijn.
www.uva.nl/onderwijs/master/masterople...

keestelpro | 16-11-16 | 10:12

Gek, dat al die marokkanen ineens allemaal bang zouden zijn. Als ik ze op tv zie in hun confrontatie met bijvoorbeeld de Nederlandse Politie, zie ik daar nooit iets van terug.

Petrus Poortwachter | 16-11-16 | 10:10

waarom word ik toch altijd misselijk als ik de naam Wouter Bos hoor?

langzullenweleven | 16-11-16 | 10:09

@Lupuslupus | 16-11-16 | 09:56
Het is inderdaad een hele opgave dit aan te moeten horen. Bos had het net over wel 15.000 likes van verontwaardiging op FaceBook. Ja, en? Gaan we daar nu ook al rekening mee houden in een strafzaak? Er zijn genoeg sites met opmerkingen van Marokkanen, waar de honden geen brood van lusten, met 10 x zoveel likes. Zwarte Piet heeft 3 miljoen likes. Die tellen ook niet.

Piet Karbiet | 16-11-16 | 10:08

Uitspraak is 17 maart 2017 via het stemlokaal.

IJzervreter | 16-11-16 | 10:07

Ik schrijf maar niets meer. Ik heb het wel gehad met die zielige gekwetsten die veelal gratis in Nederland leven.

onnosel | 16-11-16 | 10:07

Wouter Bos, de Ovj, heeft vanmorgen het NOS journaal niet gezien. Anders had ie de reactie van Timmerschwanz wel uit zijn betoog gehaald. De pathologisch leugenaar stelde in maart 2014 immers dat Geert Wilders bevolkingsgroepen tegen elkaar op zet.
Frans Timmerschwanz zet inmiddels minstens voor de derde keer bevolkingsgroepen tegenover elkaar sinds Geert Wilders zijn uitspraken deed.
Als Geert Wilders veroordeeld wordt ligt de weg open om Frans Timmermans voor het gerecht brengen voor het meermaals bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten.

The_Challenger | 16-11-16 | 10:07

Infidel66 | 16-11-16 | 09:56

Dat is nu juist de kern van het probleem: gutmenschen kijken alleen in hun eigen tunnel van hun heilige gelijk. Eenieder die dat niet doet is een verachtelijke nazi en moet op de brandstapel van hun (ver)oordeelzucht.

Jesses Klaver | 16-11-16 | 10:06

@El Rico Grande | 16-11-16 | 09:39
Veel voortschrijdend inzicht in het linkse bolwerk Groningen.
Dat dan weer wel.

keestelpro | 16-11-16 | 10:05

He, is de verdediging bezig? Hij is de hetze aan het beschrijven, dat is toch een argument voor de stelling dat het een politieke vervolging is?

frank87 | 16-11-16 | 10:03

@Herr Zimmermann | 16-11-16 | 09:47
Het is niet alleen dat Main Stream Media maar vaak wordt er de eenzijdige gelijkgeschakelde links-liberale oude persorganen (NOS, TMG, RTL, Volkskrant etc.) mee bedoelt. Die er achteraf altijd naast zitten (Trump). In tegenstelling tot nieuwe internetmedia en bloggers die wel ongewenste meningen en scherpe opinie durven te publiceren. U weet vast wel wat en wie ik bedoel.

Piet Karbiet | 16-11-16 | 10:02

Joh, de uitspraak over 4 weken zal zijn.. dat ie politicus af is..
fikkieblijf! | 16-11-16 | 09:59
.
Daar gaat de rechtbank helemaal niet over. U begrijpt er geen hol van.

Lupuslupus | 16-11-16 | 10:01

There's no such thing as bad publicity...

pendajo | 16-11-16 | 10:00

Joh, de uitspraak over 4 weken zal zijn.. dat ie politicus af is.. vervolgens een hoger beroep procedure dat start na de verkiezingen en zo zet je een potentiële winnaar van een verkiezing buiten spel, nog een keer een kogel van links zoals bij Fortuin (zeg ik niet maar gaat door de samenleving n.a.v. de huidige verkiezingsstrategieën)valt teveel in de smiezen.. alhoewel de 'moordenaar van Fortuin, inmiddels weer jaren op 'vrije voeten' voorzien van huis, miele en uitkering en lang leven zijn lol activiteiten, had ook linkse ideeën en sympathieën om zijn daad te onderbouwen'. heeft een kleine 10 jaar gezeten voor moord.. kan allemaal in dit land. Oh wacht 'kogel van links'... D66 rechtspraak is dat misschien de spreekwoordelijke kogel annex 2016/17

fikkieblijf! | 16-11-16 | 09:59

Waarom snappen nou zo weinig gutmenschen dat dit proces alleen maar een vorm van "jezelf in de voet schieten" is? Los van de uitkomst, het proces heeft zoveel mensen wakker geschud. En die zijn geloof ik niet allemaal een "linkse" mening toegedaan (eufemisme).

Infidel66 | 16-11-16 | 09:56

Veel sterkte voor degenen die de verbale diarree van dit schandalige, verraderlijke creatuur willen beluisteren, ik pas ervoor.

Lupuslupus | 16-11-16 | 09:56

Wat is die rechter nu voor olie op aan vuur aan t gooien joh.

1+1 | 16-11-16 | 09:56

Ik ga er niet naar kijken. Een showproces is het, niet meer en niet minder. Bah, dat we zo diep gezonken zijn in dit land.

Toetsiemonster | 16-11-16 | 09:55

Zestien maal 'Minder'... ze hebben nog zitten tellen ook. M³

Petrus Poortwachter | 16-11-16 | 09:55

Ze doen maar, uitslag staat in maart pas vast

Bokito ergo sum | 16-11-16 | 09:54

Eerst een volstrekt niet bevooroordeeld OM en daarna het oordeel aan de neutrale rechter.

Glasgow Argus | 16-11-16 | 09:52

Afdeling "Boehoe" is geopend. Mijn god....

Infidel66 | 16-11-16 | 09:51

Wouter Bos... is dat niet de ultieme lul die tijdens ,zijn belangrijke momentje, keihard in de camera zei.""Wij geven de islam ALLE ruimte om zich te wortelen in Nederland.Wen er maar aan.Tja.

Hettiet | 16-11-16 | 09:50

Haha ga je die Heemels interviewen. Die doet alles voor geld om zijn drugsverslaving te bekostigen. Lekker betrouwbaar. Die verkoopt zijn moeder nog voor geld.
* links modus uit (karaktermoord)

roze_bril | 16-11-16 | 09:50

OT
Gaan we het vandaag ook nog over Timmerfrans hebben? De lange arm van Erdogan is zowat totaal in deze poppenkastpop verdwenen.

Schoorsteenveger | 16-11-16 | 09:50

Haha, Woutertje heeft het over ISlam (klemtoon op eerste lettergreep)

marielle | 16-11-16 | 09:50

interneppert | 16-11-16 | 09:45
Was ik jouw vergeten.... sorry :-)

Herr Zimmermann | 16-11-16 | 09:49

Zou Wouter Bos PvdA of D'66 stemmen?

marielle | 16-11-16 | 09:48

Vout | 16-11-16 | 09:44
allanggeenbabymeer | 16-11-16 | 09:45
Main Stream Media

Allen dank. Ik wist dat werkelijk niet.

Herr Zimmermann | 16-11-16 | 09:47

Het maakt geen fuck uit of Wilders nou veroordeeld wordt of niet.
Wordt hij veroordeeld, dan sterkt dat de trouw van zijn kiezers in zijn partij.
Wordt hij vrijgesproken, heeft hij strijdt geleverd tegen de elite en gewonnen.
Wie van die linksen en progressieven dacht nou echt dat kiezers van de PVV zich dit negatief zouden aantrekken als hij veroordeeld wordt?
Zal Wilders zijn toon matigen? Of juist voortaan een codenaam gebruiken zoals hier de Finnen wordt gebruikt? Ik denk dat hij in de Tweede Kamer zelfs harder wordt en in de buitenwereld regelmatig verwijzen naar deze farce.

Rest In Privacy | 16-11-16 | 09:47

Herr Zimmermann | 16-11-16 | 09:41

Main Stream Media

interneppert | 16-11-16 | 09:45

Ik moet ergens iets gemist hebben op Geen Stijl de afgelopen tijd. Wat is MSM?
Herr Zimmermann | 16-11-16 | 09:41

Heb er zelf ook naar moeten zoeken. MSM = Main Stream Media

allanggeenbabymeer | 16-11-16 | 09:45

Zelfreflectie!

netniet | 16-11-16 | 09:45

Herr Zimmermann | 16-11-16 | 09:41
Main Stream Media? Of was het een grapje dat je dat niet wist? In dat geval, niet grappig.

Vout | 16-11-16 | 09:44

@Nuchternederland | 16-11-16 | 09:33 - Lekker veilig zo'n opmerking zonder uitslag te benoemen.

@El Rico Grande | 16-11-16 | 09:39 - Wilde Groningen wel meer / meer?

MarcS | 16-11-16 | 09:44

Wetenschappers van de UvA schrijven voor hoe de wet geinterpreteerd moet worden zegt hij. Een 4e macht dus, de UvA.

ChatBot | 16-11-16 | 09:44

Die Bos heeft maar weinig opgestoken van de colleges van Cliteur en Zwart. En die waren nog wel zo helder.
Stoppen met dit circus! M³

Petrus Poortwachter | 16-11-16 | 09:42

Vogelbeest | 16-11-16 | 09:35
Ik moet ergens iets gemist hebben op Geen Stijl de afgelopen tijd. Wat is MSM?

Herr Zimmermann | 16-11-16 | 09:41

Gert, ouwe rukker, als je dit leest dan wil ik je het volgende zeggen.
Ik ben het vaak eens met je analyses en vaak oneens met je oplossingen. Ik vind die vaak 3 x niets. Maarrrrrrrr..... als jij veroordeeld wordt in dit proces tot wat voor een straf dan ook, dan heb jij volgend jaar mijn stem!!!! 100% zeker. Is die politie kaste hier in NL nu helemaal van de pot gerukt.

Herr Zimmermann | 16-11-16 | 09:40

Die Bos is zo'n vreselijk arrogante kwast. Onhebbelijk gewoon.

centre pompidoe | 16-11-16 | 09:40

Het is natuurlijk schandalig dat je minder criminele Marokkanen wil. Kijk naar Groningen. Daar wilde men er meer, meer, meer.

El Rico Grande | 16-11-16 | 09:39

Vogelbeest | 16-11-16 | 09:35
Uiteraard kan dat. Breng het voor een rechter, een linkse rechter.

Glasgow Argus | 16-11-16 | 09:38

Kunnen we geen proces aanspannen tegen de MSM wegens sturctureel te linkse berichtgeving?

Vogelbeest | 16-11-16 | 09:35

dat*

lerrative | 16-11-16 | 09:34

Uitslag al bekend, waarom kijken? Wel wat beters te doen...

Nuchternederland | 16-11-16 | 09:33

Mochten we onszelf in maart 2017 niet bevrijden van de linkse landverraders dan hoop in dat Trump ingrijpt.
Wat hier in Nederland gebeurt is een grof schandaal en een belediging voor onze voorouders die dit land hebben opgebouwd.

keestelpro | 16-11-16 | 09:33

*bier & chips pakt*

yamahaha | 16-11-16 | 09:31

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl