Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bassiehof – Stop met huilen over Donald Trump

xxxAlom gejammer en geweeklaag ter linkerzijde. Die nare Donald Trump zomaar president en we zeggen het niet letterlijk maar toch klinkt het wel heel erg als het fluitsignaal van de treinen naar het Oosten en kommer en kwel (Vergeet Geert Mak, dit is mijn lievelings: “We moeten nu rekening houden met wereldwijde ineenstorting van de economie, beschaving, democratie, klimaat, alles.” Was getekend, mijn Twittervriend Jaap Stronks). En – oh god – Geert Wilders! De PVV! Die worden nu natuurlijk ook de grootste! Minister-president Geert Wilders en ammel! De faksistiese As van het Kwaad Washington-Den Haag is nakende! Veel uitroeptekens ook, inderdaad. Als reactionair anarcho-liberaal staat beschouwer dezes er echter iets positiever in. Het mogelijke internationale beleid van de Trump-regering is het belangrijkst, ook voor Nederland. Er klinken inmiddels hoopvolle stemmen. Neem bijvoorbeeld het Twittercollege van Harald Doornbos dat er op neerkomt dat Trump – als hij toenadering mocht zoeken tot Rusland - een einde kan gaan maken aan de oorlog in Syrië en ISIS gaat verslaan (recent interview over Syrië). Dat zou goed nieuws zijn; het moet maar eens afgelopen zijn met die jihadisten die ook de veiligheid in Nederland bedreigen. Bovendien ziet Doornbos onder Trump kansen voor vrede in Oekraïne. Barack Obama heeft voor minder een Nobelprijs voor de Vrede gekregen. Maar die muur met Mexico dan? Nu ja, een derde van de Mexicaans-Amerikaanse grens bestaat al uit muur ende hek en de regering Obama heeft die de afgelopen acht jaar keurig onderhouden. Evenals de virtuele muur – die de gaten opvult - die bestaat uit sensors. De Mexicaan krijgt zelfs keiharde subsidie om van zijn kant van de grens de boel in het snotje te houden. Het is bovendien nog maar de vraag of Trump die belofte voor een volledige muur gaat volhouden want dat loopt behoorlijk in de papieren. Belofte maken is één (In Nederland: 1000 euro voor iedereen), belofte houden is twee (In Amerika: concentratiekamp Guantanamo Bay sluiten). Hij laat de NAVO bungelen! Nederland staat sterker als het eens zou voldoen aan de afgesproken afdracht, denkt u niet? Dat de Brusselse heertjes keer op keer hameren op een Europees Leger wil niet zeggen dat ze gelijk hebben. De NAVO zorgt sinds jaar en dag voor veiligheid in onze contreien. Eer het bondgenootschap. De moslims! En deportatie? Laat ons rustig het presidentiële bevel afwachten om alle moslims te deporteren, zegt iemand hier op de gracht. En dan kijken hoe de rest van de wereld reageert wanneer the land of the free and the home of the brave alle moslimmensen uitzet. Hij grijpt poes! Kom op, jongens. Tot nu toe bleken het woorden. Eén van zijn voorgangers, létterlijk zittend in het Oval Office, stak een sigaar in de vagijn van een stagiaire en De Republiek bleef desondanks bestaan. Abortus! Homo’s! Euthanasie! Doodstraf! Vuurwapens! Donald Trump zei eens de Republikeinse partij te rechts te vinden, de Democratische te links. Bernie Sanders wilde afgelopen campagne het vrije wapenbezit expliciet niét afschaffen. Dat is een – naar Amerikaanse maatstaven – socialist, mind you. Trump speelt Wilders in de kaart, ‘het’ gaat ook hier gebeuren. *Tringtring* Ik belde mijn TPO-collega Chris Aalberts. Zeg, Chris. Betekent dit dan ook dat Geert Wilders nu de grootste in Nederland gaat worden? “Nee, is het antwoord. De kern is: in Amerika bestaan twee werkelijke partijen. De kiezer kon stemmen op Trump of Clinton. In Nederland zijn een boel PVV-stemmers natuurlijk helemaal overtuigd van Geert Wilders. Maar een deel kan net zo goed gecharmeerd worden door Mark Rutte, Jan Roos, Thierry Baudet en zelfs Emile Roemer. Daarom gaat die hele vergelijking mank. Er is niet één Trump in Nederland.” Nu ja, je leest in de vaderlandse dagbladen een boel journalisten die zeggen dat Wilders dankzij Trump… “Sorry dat ik je onderbreek. Journalisten zijn nu eenmaal voor een groot deel links. Die hebben moeite om zich in te leven en willen deze kritiek niet horen. Ze snappen niet dat er veel zorgen zijn over immigratie, dat er sprake is van culturele conflicten en veel twijfels over de koers van de Europese Unie. Ze zijn eerder onderdeel van het probleem dan de oplossing. Leuk, stuurt een krant weer iemand naar een achterstandswijk. Ondertussen varen mensen van Turkije naar Griekenland en aldaar blijken het opeens vluchtelingen te zijn. Terwijl ze dus uit Turkije komen: gelukszoekers dus. Dat ontgaat de kiezer niet.” Honderd zetels voor Wilders dus! “Nee. Het aantal mensen dat op zo’n partij stemt is redelijk constant. De LPF had er 26, Rita Verdonk in de peilingen ook zoiets, de PVV op z’n hoogtepunt 24. Het worden er nooit meer dan 30.” Tot zover Chris Aalberts. Wat overblijft qua kritiekpuntje is het nucleair arsenaal waar Trump de beschikking over heeft. De Amerikaanse president kan namelijk zonder consultatie op de knop drukken wanneer het hem belieft. Trump grabbing that nuclear football by the pussy. En we weten inmiddels dat de aankomende president twittertechnisch een opgewonden standje is. Maar het blijft een projectontwikkelaar: Trump weet ook het minimaal honderd jaar duurt voordat je stralingsvrij de hele reut weer kan laten herrijzen. Wereldwijde nucleaire holocaust is – kortom - bad for business. Belangrijker: De zaken worden al een tijdje flink opgeschud: het Oekraïne-referendum, de Brexit en nu Donald Trump die over twee maanden wordt ingehuldigd als Belangrijkste Politicus ter Wereld. Daar kunnen politici over huilen gelijk een klein meisje, ze kunnen het ook zien als een uitdaging. De vorige keer dat de leider van de vrije westerse wereld het had over ‘Change’ stonden ze op de banken te juichen, nietwaar? Change is niet voor bange mensen. P.s. Is er dan niets om u zorgen over te maken? Jawel, de naam van Sarah ‘Crazy’ Palin zingt rond als mogelijk minister van Binnenlandse Zaken (Niet te verwarren met het véél belangrijkere Department of Homeland Security). En wie Sarah Palin zegt, zegt haar gewezen topadviseur Joshua ‘George Soros betaalt de huur’ Livestro. Die benoeming moeten we dus zeker in de gaten houden.

Reaguursels

Inloggen

Sarah Palin als minister van Binnenlandse Zaken. Dat zou lachen worden! Ik kan niet wachten! Trump en Palin, de comedians hebben geen field day, die hebben een field-vier jaar!!

Lefgozer | 15-11-16 | 18:19

-weggejorist-

Von_Hotzendorf | 14-11-16 | 17:02

@knerf | 13-11-16 | 18:18
Facsisme en rascism zijn niet onlosmakelijk verbonden, dat is alles wat ik wilde zeggen.
En op die uitspraak van Hillary kan iedere facsist jaloers zijn.

bambi1970 | 13-11-16 | 22:14

bambi1970 | 13-11-16 | 14:36
Dat fascisme een staatsvorm was weet ik ook wel. Maar de rassenwetten vormden daar een onderdeel van. DKS komt verder met een idiote link naar een woordenboek dat een opgerekte versie geeft van het begrip "fsascisme"die niet klopt. Net als de opgerekte versie van racisme ook niet klopt maar is verzonnen door wat Gutmenschen bij de VN.
Maar nog steeds geen antwoord van jou op mijn vraag wat dan de uitspraak van die bitch Clinton is, die vond dat Assange een drone op zich had moeten krijgen. Let wel, hier sprak een politicus die een burger wilde laten vermoorden.

knerf | 13-11-16 | 18:18

LuckyGirl | 13-11-16 | 15:11
"HRC is beoordeeld op haar verleden, Trump moet nog worden beoordeeld.
Well said."

Juich niet te vroeg want ik vind jou zienswijze op Trump infantiel en kortzichtig. Jij laat zien dat je niet begrijpt hoe de verschillende politieke systemen in andere landen eruit zien en wil die systemen graag een op een vergelijken met Nederland. Wat dat betreft sla ik DKS hoger aan.
Wanneer je Trump een op een naar Nederland wil zetten dan heb je een strijd van Rutte tegen de leider van links(Asscher/Samsom/Roemer maakt niet uit) waarbij Rutte zich als Wilders gaat gedragen.
Wilders zal nooit Premier worden, dat zou politieke zelfmoord zijn terwijl hij met de huidige situatie tot zijn pensioen in het pluche kan blijven, de 26 zetels die nu geparkeerd zijn bij de populistische partijen wachten op een gevestigde partij die een Trump-achtig figuur als leider durft te nemen om de 26 zetels naar zich toe te trekken zonder bang te zijn dat de vaste kiezer gaat lopen.
.
Beide kandidaten in een verkiezingsstrijd hebben het recht om beoordeeld te worden op hun daden en deze keer is het Trump die de kans krijgt om de schuld/waardering te krijgen voor het beleid van de GOP. Sommige mensen vinden dat politici integer moeten zijn, ik heb meer de instelling van met boeven vang je boeven en Trump is een grotere boef dan Hillary en zal daarom waarschijnlijk een betere President worden.
Mijn grootste angst was dat de GOP uit elkaar zou vallen door het gedrag van Trump waardoor de Democraten langer aan de macht konden blijven maar nu de overwinning binnen is en Trump zijn verkiezingsbeloftes minder belangrijk vindt dan de echte problemen waar Amerika mee te maken heeft ben ik heel gerust op de toekomst die de GOP, en niet Trump, voor ogen heeft.
Trump heeft gedaan waar hij goed in is en dat is een mediaspektakel maken van de verkiezingen en daarom heeft hij gewonnen en gaat zijn naam in de geschiedenisboeken.

the Jackdawn | 13-11-16 | 18:16

“Nee. Het aantal mensen dat op zo’n partij stemt is redelijk constant. De LPF had er 26, Rita Verdonk in de peilingen ook zoiets, de PVV op z’n hoogtepunt 24. Het worden er nooit meer dan 30.”

.
____
.
Je zult het toch in relatie tot de scores destijds van de andere partijen moeten bekijken.

donjon | 13-11-16 | 17:54

-weggejorist-

Ohja | 13-11-16 | 17:29

Nuance. Ook wel eens leuk.

Ohja | 13-11-16 | 17:29

De haters van westerse wereld, westerse waarden en witte mensen mogen Obama nou missen. Ik niet.
-BREXIT
-Referendum Oekraїne
-President Trump
Alles beter.
Mocht 4 december nu maar komen.(Oostenrijk Hofer president, nee tegen grondwetswijziging Italië )

nik777 | 13-11-16 | 17:17

@heldheino | 13-11-16 | 16:28
.
Nee, "Rechts" gaat nooit 76 zetels halen. Het CDA kun je onmogelijk rechts noemen, die verenigd een rechter en linker vleugel in zich. Buma krijgt (los van of hij dat überhaupt zou willen) nooit alle kikkers in de kruiwagen voor een samenwerking met de PVV, dat gaat 100% zeker niet gebeuren zonde scheuring daar. De enige die PVV en VVD aan een meerderheid zou willen helpen is de SGP, en een mogelijke 'splinter' van hooguit 1 zetel op rechts (Roos, Baudet), maar die allen tezamen halen niet die 76.
.
Een VVD/CDA/D66/PvdA/GL coalitie of een soortgelijks gedrocht zie ik daarom helaas wel gebeuren ja.

Caparzo*Inc | 13-11-16 | 17:03

Bernie Sanders wilde afgelopen campagne het vrije wapenbezit expliciet niét afschaffen. Dat is een – naar Amerikaanse maatstaven – socialist, mind you.

------------------------------------------------------------
Het vrije wapenbezit is in Bernies thuisstaat een maken of breken punt. Hij wordt niet herverkozen als hij tegen het vrije wapenbezit zou zijn.

Arachne | 13-11-16 | 16:57

When all the non-racist, non-misogynist, non-homophobic, non-bigoted, everyday ordinary people get so sick of you calling them racists, misogynists, homophobes, and bigots that they go out and vote against your candidate, do you:
A. Reevaluate your personal conduct and strategy of convincing people to share your politics?
Or
B. Call them racists, misogynists, homophobes, and bigots and yell at them even more?
According to most of my timeline, you chose B. And that's exactly why your candidate lost.

Overgenomen van ene Coop LoPresto z'n Facebook

Vesta | 13-11-16 | 16:55

@Honorificabilitas | 13-11-16 | 16:07

Peter Schiff kende ik al wel, maar alleen in podcasts, panels en documentaires.

Gewoon even als lid van de 1% tussen de mensen staan en dat op een billboard meedragen: dat zie ik weinigen doen.

Peter Schiff is ook een van de weinigen die de problemen met de huizenmarkt, het beleid van de FED en vele andere problemen lang van tevoren zag aankomen. Wat mij betreft adviseert hij straks Trump op economisch gebied.

BenBinnen | 13-11-16 | 16:50

oops ging wat mis met de link, solly ;(

Vesta | 13-11-16 | 16:50

@Caparzo*Inc | 13-11-16 | 16:09
De Republiekijnen bestaan nu uit een populistische gedeelte Trump/PVV, een economische gedeelte/VVD en een conservatieve gedeelte/CDA. Buma kan dus wel politiek correct gaan spelen, maar als het in de VS lukt tot samenwerking te komen, waarom niet in Nederland.
.
Of zie je een VVD/CDA/D66/PvdA/GL regering wel gebeuren? Rechts heeft straks een meerderheid en daar kan heus wel wat samenwerking uit gehaald worden.

heldheino | 13-11-16 | 16:28

Musset | 13-11-16 | 11:56
Inderdaad en die "zwarte gaten" (black holes) moeten echt een andere naam krijgen .

simplesimpie | 13-11-16 | 16:19

PVV heeft inderdaad een 'beperkt' potentieel, en de kans dat de VVD uiteindelijk toch de grootste partij op rechts wordt, is niet uitgesloten (wegens tactische stemmers die Wilders niet de grootste willen laten worden), al acht ik de kans het grootste dat de PVV de grootste wordt. Toch zullen PVV en VVD beide niet veel meer als 60 halen, hooguit 65 zetels als er iets ergs gebeurd in aanloop naar de verkiezingen, dus geen meerderheid. Zowel CDA als D66 gaat die 2 niet aan de meerderheid helpen, SGP is daarvoor te klein. Er komt dus nooit een regering met Wilders aan het hoofd, ook niet na de Brexit en Trump. Dat gaat niet gebeuren in ons poldercultuurtje. Daarvoor in de plaats komt een 'onmogelijke' coalitie, om PVV (als mogelijk de grootste) buiten de regering te houden. Een ontzaglijk gedrocht van een regering, dat ligt voor de hand.

Caparzo*Inc | 13-11-16 | 16:09

BenBinnen | 13-11-16 | 14:24

Google Peter Schiff maar eens en je zult verrast zijn :)
De man is all over the internet!

In de VPRO documentaire "De dag dat de dollar valt" van Tegenlicht uit 2005 (!) voorspelde hij al dat de dollar ging vallen en waarom.

Hier de hele docu: www.youtube.com/watch?v=VMO-AAwsr04 uit de tijd dat de VPRO nog goede onderzoeksjournalistiek bedreef....

Honorificabilitas | 13-11-16 | 16:07

@De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:54
Laat niemand meer zeggen dat jij nooit goede ideeën hebt ;-)

VerenigingVanDieven | 13-11-16 | 16:06

the Jackdawn | 13-11-16 | 15:02:
Dat is een goede benadering van de werkelijkheid:
HRC is beoordeeld op haar verleden, Trump moet nog worden beoordeeld.
Well said.

LuckyGirl | 13-11-16 | 15:11

-weggejorist-

Appsole | 13-11-16 | 15:08

HRC maakte een hele grote fout met de e-mail die tot "overheid" behoorde. Ze had die e-mails nooit op een privéserver mogen hosten. Hillary For Prison.
.
Één of andere "anonymous" hackte haar mail. Volgens Hillary waren dat "de Russen". Toen heeft ze schijnbaar gezegd: hacken moet als een oorlogsdaad worden behandeld; Oftewel: laten we een oorlog met Rusland beginnen (terwijl de grote, Grote fout van Hillary was!).
.
Misschien wordt TRUMP de slechtste president voor America ooit, maar ik ben erg blij dat het niet Hillary is!!!!!!

Appsole | 13-11-16 | 15:08

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 14:07
"Nee. Ik koos voor democratie. Zelfs als deze mijn voorkeur tegen staat."

Leg je dan neer bij de uitslag. Amerika heeft politieke bestuurders gekozen die Trump gaan kiezen. Door deze constructie, door de Democratie zelf bedacht, beschermt de Democratie tegen zichzelf. Geloof je in de Democratie dan leg je je ook bij de uitkomst neer en ga je de Donald beoordelen op zijn acties en niet op zijn verleden.

the Jackdawn | 13-11-16 | 15:02

Erm.. die muur, omheining van Mexico mag Obama dan keurig hebben onderhouden, het issue gaat erom dat er geen actieve grensbewaking is. Illegalen komen makkelijk over die muur, en Obama zorgde ervoor dat er bussen en vliegtuigen klaar stonden om deze nieuwe Democraten strategisch te verspreiden - en zelfs daarmee wonnen ze niet.
Abortus? Wist u dat Hillary voorstander was van abortus tot aan de geboorte? Iets gehoord over de 'planned parenthood' video's waarin lachend werd gehandeld in embryo's? Omdat Nederland alles maar goed vindt, betekent niet dat Nederland juist handelt.
'Vrije wapenbezit', hier wordt gedoeld op de 2nd Amendment waarvan Nederlanders denken dat je in de supermarkt naast je pompoen ook een M-16 mee naar huis kan nemen. Dit artikel is een Amerikaans grondrecht, en had alles te maken met het voorkomen van een despotische president die alle macht naar zich toe zou kunnen trekken. Afzonderlijke staten zouden dan beschikken over een gewapende militie die zij konden gebruiken om tegenstand te bieden. 18e eeuws, ingegeven door ervaringen met despotische monarchen in Europa, dat klopt. Maar het gaat hier ook om 'unalienable rights', het idee dat iedereen, ongeacht ras, afkomst of geloof, 'Godgiven' rechten heeft, hier hoort dus zelfbeschikkingsrecht en het recht op zelfverdediging bij. Iets dat de Nederlandse burger door Hitler is afgenomen. Kom je aan hun wapens, kom je dus aan hun 'unalienable rights'. 'ja maar aanvalswapens blabla'. Vuurwapens zijn enkel te verkrijgen na een vettingprocess, als je een strafblad hebt, kom je er niet aan (criminelen komen daarentegen altijd aan wapens, hier ook), automatische wapens zijn niet voor de burger verkrijgbaar, wel half-automatische zoals de AR-15, een soort jachtgeweer dat er intimiderend uitziet maar enkel automatisch de volgende kogel in de loop legt. (dit is eens een keer uitgelegd op de Mark Levin Show).
Doodstraf. Ben je een Amerikaan en je bent tegen de doodstraf, dan verhuis je naar een staat zonder doodstraf. Echter is het in de linkse mindset altijd zo dat iedereen moet buigen naar de wil van links. Dit werkt niet in Amerika.
Deporatie van moslims? Trump had het enkel over een tijdelijke stop vanwege risico op terrorisme (iets dat Obama ook een keer heeft gedaan). Deportatie geldt voor illegalen (je hoort tenslotte de regels te volgen als je je wilt vestigen), en illegalen die sowieso de wet hebben overtreden. Niets wereldschokkends, just common sense, maar dat is niet beschikbaar in de vocabulaire van links. Je zet je voordeur ook niet open zodat iedereen naar binnen kan wandelen.
Homo's? Die stemmen altijd Democraat of hier links terwijl deze zelfde gremia partij kiezen voor sharia en islam. Beetje tegenstrijdig, vind u niet? Alsof Joden op de NSDAP gaan stemmen.
NAVO? Wat Bassiehof zegt, geen speld tussen te krijgen.
Hij grijpt poes? Wekenlang gezanik over 11 jaar oude audio dat je in iedere voetbalkantine kunt horen. Hoeveel dames zijn er wel niet die onderling - ook op het werk! - kirrend verhalen over 'lekkere dingen' en dubbelzinnige opmerkingen maken richting mannelijke collega's. Hap je toe, heb je een klacht voor 'ongewenste intimiteiten' aan je broek. Laten we hier een keer realistisch over doen, zowel mannen als vrouwen doen dit en we moeten ophouden met dit hypocriete gezeik.
En Wilders? De Amerikaanse situatie is niet dezelfde als de Nederlandse. In Amerika is het systeem zodanig opgezet dat een dichtbevolkt gebied vol Democraten niet zonder meer de president levert, vandaar dat een kandidaat overal campagne moet voeren.
In Nederland bepalen verkiezingen niet wie er gekozen wordt als premier, welke partij het beleid gaat bepalen of wie er in de regering gaat zitten. Het Nederlandse systeem is ontworpen om de 'stem van het volk' zoveel mogelijk te ontkrachten. Na de verkiezingen wordt Wilders, al heeft hij 50 zetels, geen premier. Andere partijen, zelfs verliezers, kunnen onderling de macht verdelen en het beleid gaan bepalen. Enige grondwettelijke regels die er waren, zijn de afgelopen periode in ieder geval niet nageleefd, dus dat zal niet veranderen.
Wel gaan we de komende maanden weer 'opgevoed' worden door de media, die ons gaat vertellen wat we wel en niet mogen denken en doen. Het trieste is dat het verspilde moeite is want de macht is hier al een tijd niet meer in handen van het vok, maar in handen van de krachten van Brussel. Toch vind ik het belangrijk te gaan stemmen, omdat iedere druppel op een gloeiende plaat er een is, en we mogen ze gewoon niet ermee weg laten komen.

DearMud | 13-11-16 | 15:02

Bruine Beer | 13-11-16 | 14:27
"Veel te jong voor je."

Om deze grap te begrijpen moet je zijn reacties gelezen hebben. Dank je dat je nog enige invulling geeft aan de tijd die ik heb verloren met het lezen van zijn reacties.

the Jackdawn | 13-11-16 | 14:54

@Lupuslupus | 13-11-16 | 14:41
Thx! 55 zetels, ik ga akkoord.
Lewis Lewinsky | 13-11-16 | 14:50
.
Dat is mooi. :-)

Lupuslupus | 13-11-16 | 14:52

@LuckyGirl | 13-11-16 | 14:50
Hoi, hoi. Nee :)

Lewis Lewinsky | 13-11-16 | 14:52

@Lupuslupus | 13-11-16 | 14:41
Thx! 55 zetels, ik ga akkoord.

Lewis Lewinsky | 13-11-16 | 14:50

Lewis Lewinsky | 13-11-16 | 14:37:
Heb je al een 0900 nummer voor je voorspellingen?
*Hoi!*

LuckyGirl | 13-11-16 | 14:50

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 14:14
"Trump had gelijk. Mensen zijn dom."

Sarcastisch bedoeld maar ik zie dat je ook aan het bijdraaien bent. Haal eens heel diep adem en bekijk de situatie nu eens rustig. Trump heeft niet met een nieuwe partij gewonnen, de partij van Bush en Reagan gaat Amerika regeren en Trump gaat daar de schuld van krijgen net zo als Obama de schuld krijgt van de afgelopen 8 jaar dat Amerika werd geregeerd door de democraten. Reagan werd gekozen tot de beste POTUS op het moment hij het zelf niet meer zo helder was en zijn vrouw hem advies gaf door de sterren te lezen. Waarschijnlijk gaat Trump het beter doen en voor de zaken die hij gezegd heeft zal hij best wel sorry gaan zeggen.

the Jackdawn | 13-11-16 | 14:49

Lewis Lewinsky | 13-11-16 | 14:37
.
Hieronder iemand - even van het net geplukt - die de winst van de PVV nog positiever inschat dan u.
.
Meer,meer meer.
.
'De realiteit komt op gang, niet alleen witte mensen gaan PVV stemmen , maar alle gekleurde Nederlanders die buiten de overzeese gebieden zijn geboren zijn dol op wilders . Ik en mijn hele familie ook, waarom? Omdat hij eerlijk is en spreek eerlijke taal , niet als de andere partijen beloven gouden paleizen uiteindelijk zijn dat Kampongs. Wat Trump kan, Kan Wilders ook. PVV Op naar 55 zetels hup.
.
Geweldige vergelijking toch: 'ze beloven gouden paleizen maar het zijn uiteindelijk kampongs'.

Lupuslupus | 13-11-16 | 14:48

Ik heb er nog wat voor Trump.
1) Turkije isoleren.
2) De VN onverbindend verklaren zolang die de valse witte schuldagenda blijven voeren en sharia als een stolp over de universele mensenrechten staat.
3)Geen onnodig wapengekletter aan de grenzen van Rusland.

1) Als Poetin-fanboy zal Trump dit nooit doen; alle vrienden van Vladimir zijn vrinden van Donald, dus Assad en Erdogan zitten de komende vier jaar vast in het zadel
2) Dat komt er vanzelf wel van als de USA uit de VN wordt geknikkerd wegens het instellen van wetten door onfrisse, ultrarechtse reli-types in het komende kabinet.
3) Poetin zal met steun van Trump een oorlog starten in Oost-europa.

Donkersloot | 13-11-16 | 14:46

Borrelende Boris | 13-11-16 | 14:29:
Zeer juist.
Pechtold zat daar niet om te luisteren maar dacht met een paar goedkope technieken dat groepje voor paal te zetten.
Daarnaast zat hij daar om zieltjes en stemmen te winnen.
Ik vond Pauw het nog best goed doen, die moest regelmatig Pechtold erop wijzen dat hijzelf ook verantwoordelijk was voor de beschadiging van het algemeen vertrouwen in de politiek.
En Pechtold probeerde op laffe wijze in te spelen op gevoelens door kanker erbij te halen, alsof Pechtold zelf medicijnen had ontwikkeld tegen die ziekte.
Ik miste de stelling dat de politiek niets heeft gedaan met het voldongen feit dat de babyboom, verbetering van levensstandaard, stagnering van geboortes al decennia bekend waren en dat de bevolking daar nu voor op met draaien.
Bovendien is er nog het ongenoemde feit dat kindersterfte is gedaald waardoor de gemiddelde leeftijd ook omhoog is gegaan, statistisch gezien.

LuckyGirl | 13-11-16 | 14:45

@Lupuslupus | 13-11-16 | 14:41
Ik zie het :)

Bij het gelukt-rijtje moet eigenlijk ook nog staan:
Nee tegen Oekraïne: Gelukt.

Die was ik even vergeten.

Lewis Lewinsky | 13-11-16 | 14:43

cocktailsmaak | 13-11-16 | 13:58

Heb je ook nog een linkje of bron?
GS-reaguurders worden graag geïnformeerd.

Ik kan alleen maar oude zooi vinden op "ttip cancelled".

Bijtendehond | 13-11-16 | 14:43

PietGeniet | 13-11-16 | 12:38
je kunt er gif op innemen, die komt gewoon ongemerkt weer terug via de achterdeur!

Radijsje | 13-11-16 | 14:41

Lewis Lewinsky | 13-11-16 | 14:37
.
.

Brexit: Gelukt.
Trump president: Gelukt.

4 december: Hofer president.
4 december: Nee tegen grondwetswijziging Italië.
15 maart: Wilders 50+ zetels.
23 april: Eerste ronde verkiezingen Frankrijk.
7 mei: Tweede ronde, Marine president.
najaar: Bondsdagverkiezing, AfD 25%.

Daarna:
Nexit
Frexit
Einde EU
Lewis Lewinsky | 11-11-16 | 22:00
.
U ziet, ik heb het opgeslagen. :-)

Lupuslupus | 13-11-16 | 14:41

"De kiezer kon stemmen op Trump of Clinton."

Jammer dat zo'n goed stuk deze onwaarheid in zich heeft. De POTUS wordt net zo ondemocratisch gekozen gekozen als in de POTEU. Men kiest op mensen die vervolgens hun stem geven aan een President.
In Nederland hebben
1 niet zo'n systeem
2 geen vergelijkbare situatie.
In Amerika heeft men voor de plaatselijke politieke leiders gekozen. Deze gekozen kiesmannen kiezen voor Trump, hierdoor werd er door mensen indirect voor Trump gekozen terwijl men Trump zelf geen geschikte leider vind.
Naar Nederlandse maatstaven zou dat beteken dat mensen met een afkeer voor Wilders toch PVV zouden stemmen door prestatie behaald door de partij.
Zonder Trump is er nog steeds een GOP
Zonder Wilders is er geen PVV

Verder een realistisch stuk.

the Jackdawn | 13-11-16 | 14:39

De Koreaanse slet liep vroeger ook op powned te trollen toen dat meer verbonden was met Geen Stijl. Don't feed the troll.

bijna_raak | 13-11-16 | 14:39

Borrelende Boris | 13-11-16 | 14:29
.
Helemaal mee eens. Naast het niet willen luisteren is de tweede grief - ook zeer belangrijk - dat mensen allerlei schandalige benamingen naar hun hoofd krijgen wanneer ze het niet eens zijn met de 'boven.ons.gestelden' die zogenaamd 'weten wat goed voor ons is'.
En dat gaat zich wreken. De grote vraag is natuurlijk of dat voor ons land nog op tijd komt. Op de late avond van 15 maart zullen we het antwoord weten.

Lupuslupus | 13-11-16 | 14:38

Wilders haalt 50+ zetels en wordt MP. Partijen zullen in de rij staan om met hem te mogen regeren.

Pechtold vraagt daarna asiel aan in Canada en wordt eindelijk herenigd met Wassila Hatsjie.

Eind goed, al goed.

Lewis Lewinsky | 13-11-16 | 14:37

@knerf | 13-11-16 | 13:20
Het is een staatsvorm. Jij verwart rascisme en fascisme.
Dat dsk jou hier ook op aanvalt betekent natuurlijk niet dat ik het met hem eens ben. Zijn link in @De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:47 kan alleen voor Hillary gelden; Trump is nog nooit aan de macht geweest.

bambi1970 | 13-11-16 | 14:36

Lupuslupus | 13-11-16 | 14:19:
Veel mensen weten niet wat goed voor hun is.
Laat ze zich maar wentelen in hun eigen kleine gelijk.
Al die Gutmeschen zeiden op een gegeven moment ook tegelijk ineens dat Balkenende niet zo erg was als in het begin, en zo zal het met Trump ook gaan: doet jij het goed, dan zullen ze met de wind meewaaien zoals ze altijd al deden.
Ze zullen in ieder geval nooit weten wat de wereld zou zijn geworden met HRC aan de macht.
Godzijdank.

LuckyGirl | 13-11-16 | 14:34

Lupuslupus | 13-11-16 | 14:19

Mensen willen gehoord worden, dat vinden ze nog belangrijker dan een snelle oplossing voor een probleem. In de huidige politiek laten politici problemen door etteren en verhullen deze met mooie praatjes. Daarom helpt het ook niet om de kiezer dingen proberen uit te leggen. Men moet eerst eens leren luisteren. Zie ook het optreden van Pechtold in Pauw, dat is een mooi voorbeeld daarvan.

Borrelende Boris | 13-11-16 | 14:29

Niet te vroeg juichen, Bas! De stem van het volk vertegenwoordigd in het Witte Huis, het zou mooi en zeer terecht zijn. Maar blijf juist nu alert, want het is niet heel waarschijnlijk dat de (wereld)elite, vertegenwoordigd door Clinton zich zonder slag of stoot gewonnen geeft! Om van te gruwen, als we corruptie als normaal onderdeel van staatsbestuur moeten beschouwen.
www.change.org/p/electoral-college-el...

Schaaldier | 13-11-16 | 14:28

Ik zou Sarah Palin doen, ze is een ras-Milf!
necrosis | 13-11-16 | 11:38

Veel te jong voor je.

Bruine Beer | 13-11-16 | 14:27

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 14:14
Daarom trappen ze ook elke keer weer in het eerlijke verhaal. Maar er is geen directe relatie tussen dom en slecht. De domme Trump-kiezers waren al dom vóórdat ze op Trump gingen kiezen. De campagne van de Clinton-clan was niet slim genoeg om de dommen te vangen. Hier in Nederland zullen de komende verkiezingen ook weer in het teken van de domheid staan, en zullen de diverse partijen zich met gladde praat, leugens en loze beloftes op het domme volk storten.
Er was een tijd dat er nog gesproken werd over de verheffing van het volk, nu wordt datzelfde volk de grond in getrapt. Het volk willenverheffen is ook het volk voor dom verkopen. Als het volk zich dankbaar toont, is het volk een goed volk en wordt de domheid vergeven en vergeten, als het volk daarentegen zich niet dankbaar toont, is hetzelfde volk een slecht volk, en wordt het domheid verweten.
Wie is het beste in staat om het domme volk te dresseren, dat is de vraag. Links heeft zijn hand overspeeld, is deel geworden van een gevestigde orde die het volk altijd geminacht heeft.

Schoorsteenveger | 13-11-16 | 14:26

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 14:14:
Dat is arbitrair, maar meegaand in je stelling:
Liever dom dan slecht, mijn beste Slet, liever dom dan slecht.

LuckyGirl | 13-11-16 | 14:25

@Honorificabilitas | 13-11-16 | 12:16

Heb deze video een paar dagen geleden gezien en wat een koning is Peter Schiff. Gaat daar als lid van de 1% tussen de Occupy protesters staan om ze uit te leggen dat ze niet op Wall Street moeten zijn, maar bij het Witte Huis of bij het Congres. Het is namelijk niet kapitalisme wat verantwoordelijk is voor deze ellende, maar de verwevenheid tussen het grootbedrijf en de overheid. Als je de overheid minimaliseert valt er weinig meer te lobbyen.

Er zitten absolute koekwausen tussen de discussieerders, maar verrassend genoeg ook nog best wel veel mensen die een normale discussie kunnen voeren en niet strikt tegen kapitalisme zijn.

Ik hoop dat hij meer van zulke video's maakt.

BenBinnen | 13-11-16 | 14:24

Die Clinton heks zou zonder met haar ogen te knipperen de wereld in WWIII hebben gestort.
Lupuslupus | 13-11-16 | 14:09
Alsof ik mezelf lees.
.
Borrelende Boris | 13-11-16 | 14:10:
Iets met tipping point.
Wanneer je maar genoeg mensen naar beneden trapt en in de steek laat, vertrouwen genoeg mensen je niet meer en verlies je.
Nu zijn alle kritische ogen gericht op de windvanen in politiek en media.
Het volstaat niet meer om wat punten van de PVV in je partijprogramma (hoi VVD!) over te nemen.
En er is nog maar weinig tijd om werkelijk te overtuigen tot aan onze verkiezingen.
Plus het groeiende gevoel van ongeloofwaardigheid van de politiek.
Lul je daar nog maar eens uit.

LuckyGirl | 13-11-16 | 14:23

Die Bassiehof, eerst lopen slijmen over die fantastische Halbe Zijlstra en nu de mening van Chris Aalbers belangrijk vinden. Chris kan door een bloedhekel aan Baudet en Frank van Dalen (Stichting Politieke Academie), blauwtje gelopen ofzo, bepaalde zaken absoluut niet objectief bezien.

bijna_raak | 13-11-16 | 14:21

Het positieve is dat dit een signaal afgeeft dat je als politicus niet overal mee weg kunt komen en dat de kiezer je uiteindelijk zal afstraffen.
Borrelende Boris | 13-11-16 | 14:10
.
Helaas zullen velen die zó zwelgen in hun eigen gelijk, die boodschap (dat signaal) niet willen zien. Totdat ze met hun neus op de feiten gedrukt worden en dan is het huilie huilie geblazen; de kiezer heeft ons niet begrepen, we hebben het niet duidelijk genoeg uitgelegd en meer van die rotsmoezen.

Lupuslupus | 13-11-16 | 14:19

LuckyGirl | 13-11-16 | 13:59

Trump had gelijk. Mensen zijn dom.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 14:14

@free101 | 13-11-16 | 14:00
Dat is onwaar. En de stemmen zijn nog lang niet geteld. Maar doe gerust een linkje.

Lewis Lewinsky | 13-11-16 | 14:12

gatito | 13-11-16 | 13:58:
Ik geef nog over in mijn eigen mond door die hoer van een Neelie Kroes gisteravond:"Maar als de USA het zelfde kiessysteem als Nederland had gehad, had Hillary gewonnen".
En dan bedoel ik niet de uitspraak zelf, die klopt.
De context waarin de uitspraak gedaan werd maakt de uitspraak ziekelijk kleingeestig.

LuckyGirl | 13-11-16 | 14:12

Lewis Lewinsky | 13-11-16 | 13:57

Tel je winst. Met een beetje mazzel kunnen we straks zeggen dat het geen plan was.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 14:12

Ceuta en Melilla zijn de spaanse enclaves aan Marokkaanse zijde. Daar vind je dus grenzen op land tussen EU en Afrika. Hoe die er uit zien? Google maar eens Ceuta border fence en zeg dan nog eens dat Trump een engnek is omdat hij de zuidgrens wil bewaken.

Bert Konterman | 13-11-16 | 14:12

LuckyGirl | 13-11-16 | 13:59

Denk dat u dat juist ziet. Het positieve is dat dit een signaal afgeeft dat je als politicus niet overal mee weg kunt komen en dat de kiezer je uiteindelijk zal afstraffen.

Borrelende Boris | 13-11-16 | 14:10

Trouwens Putin komt ook.

gatito | 13-11-16 | 13:58
.
Mooi man. Hopelijk houdt NATO nu ook op met het treiteren van de Russen wanneer ze hun schepen willen bijtanken door dat simpelweg aan Spanje en Malta (die laatste is niet eens lid van de NATO, de kruiperige lafaards) te verbieden.
Trump heeft vanaf dag 1 al gezegd dat hij normale betrekkingen met Poetin wil - op basis van gelijkwaardigheid() - en dit is een 2e stapje. Want Trump heeft als een van de eersten na zijn verkiezing, Poetin gebeld. Wat uiteraard angstvallig is verzwegen door de msm.
Die Clinton heks zou zonder met haar ogen te knipperen de wereld in WWIII hebben gestort.

Lupuslupus | 13-11-16 | 14:09

Nee. Ik koos voor democratie. Zelfs als deze mijn voorkeur tegen staat.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 14:07

gatito | 13-11-16 | 13:58:
Dank voor de link.
Ik ben benieuwd wat de overwinning van Trump gaat betekenen voor het niet ratificeren van het h*kuchbullshitkuch*sverdrag met Oekraïne.
Koppijn is kut, sterkte ermee.

LuckyGirl | 13-11-16 | 14:05

popular vote gaat ook naar Donald Trump. nu al de stemmen zijn geteld . ;-)

free101 | 13-11-16 | 14:00

Borrelende Boris | 13-11-16 | 13:45:
HRC's niet overtuigende gelonk naar de Afro-Amerikaanse, Latino, LGBT en vrouwelijke kiezers heeft geen vruchten afgeworpen.
Die bevolkingsgroepen voelden dus tóch in meerderheid aan dat Hillary niets maar dan ook niets voor hun zou gaan doen.
Ze heeft onder de algehele bevolking een enorme weerstand opgeroepen en met haar gedweep met voorgenoemde groepen de blanke mannelijke bevolking, die voor het overgrote deel toch de centjes moeten verdienen, het electoraat dat potentieel op haar zou kunnen hebben gestemd van zich verwijderd.
Bovendien zien de Amerikanen hun kinderen die in het leger dienen liever niet sterven voor jan lul, en dat werd hoog tijd.
De mensen die voor Hillary waren en nog steeds zijn, hebben gestemd met hun portemonnee.
De Trump stemmers stemden met hun hart en ziel.
Niet uit machismo, niet uit racistische overtuiging, niet uit vrouwenhaat, maar omdat ze willen overleven.
Trump is niet de verlosser in de bijbelse context, maar hij heeft ons van HRC verlost.
Vooral daarom heeft hij gewonnen.

LuckyGirl | 13-11-16 | 13:59

TIPP is inmiddels (sinds vrijdagnacht) al voltooid verleden tijd. Daar hoor je de linkse MSM helemaal niet over. Terwijl toch heel veel van die Trump haters ook enorm tegen de TTIP waren. Maar wellicht zijn ze tegen alles wat Trump doet en is de TTIP nu eigenlijk iets heel goeds.

cocktailsmaak | 13-11-16 | 13:58

LuckyGirl | 13-11-16 | 13:45
chicago.suntimes.com/news/obama-guidan...

Er zijn nog meer sites, maar moet jezelf maar even opzoeken, barst even van de koppijn.
Zie ook White house gov, site

Trouwens Putin komt ook.

gatito | 13-11-16 | 13:58

*Het worden er nooit meer dan 30*.

*Die opkomstdrempel van 30% wordt nooit gehaald*.
*De Britten gaan heus niet voor Brexit stemmen*.
*Trump wordt nooit de Republikeinse kandidaat*.

*Er zijn geen Amerikanen in Bagdad*.

Lewis Lewinsky | 13-11-16 | 13:57

Maar nu Trump al handelsvragen met May heeft afgeproken, zie ik het toch zonniger in.
Ook zal Wilders meer durven zeggen, nu Trump er zit.(volgens Kai). Maar die uitspraak durf ikzelf nog niet te doen.
gatito | 13-11-16 | 13:38
.
May kiest vanwege Trump nu natuurlijk eieren voor haar geld, ze moet wel.
Wat Wilders betreft denk ik niet dat hij 'veel meer zal durven zeggen'. Om dat te beweren zoals Kaj doet zou je dus moeten weten wat het is dat hij dan tot nu toe niet heeft 'durven' zeggen.
Dat Wilders zich gesterkt weet door de verkiezing van Trump lijkt mij logisch want hij is vanaf dag één al pro Trump geweest. Dit in tegenstelling tot Vak K. Daar moeten ze nu dus met de 'Trump-wolven' in het bos gaan meehuilen (en dat doen ze ook) maar dat ze op het verkeerde paard gewed hebben en dat 'en plein public' van de daken geschreeuwd hebben zal hen altijd blijven aankleven want het internet vergeet NIETS.
.
Het duurt nog twee maanden voordat Trump in het Witte Huis zetelt en nog vier maanden voor onze verkiezingen. Het worden echt super spannende maanden. En dan nog de epische aktie van GeenPeil waaraan ik ook deze keer weer mijn steentje hoop bij te dragen.

Lupuslupus | 13-11-16 | 13:55

Beste Knerf, van Kurt Eichenwald heb ik 500 days in mijn boekenkast staan, inclusief een flaptekst met zijn palmares. Halverwege uw linkje houden de verwijzingen spontaan op, gevolgd door een hilarische uitsmijter. Sorry.

Hetkanverkeren | 13-11-16 | 13:52

Bassie een wat realistischer benadering van de politieke situatie in de US. Ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan ontwikkelen met name het buitenlands beleid naar het Midden-Oosten toe en Rusland. In hoeverre gaat hij zijn verkiezingsbeloften invullen. Die zijn goed voor de buhne en maakten hem president.
Zelf heb ik nu het gevoel hij doet al veel water bij de wijn. Hoe betrouwbaar is hij in dat opzicht?
Verder niet alles geloven wat de media berichten.
Prof. D.A.H. Vintik | 13-11-16 | 11:46
Mee eens. Ga de verdere artikelen op GS maar eens lezen. Het is wel erg koud buiten...

Goedzo | 13-11-16 | 13:46

gatito | 13-11-16 | 13:41:
Ach, hier heeft de tweede man van de VVD het ook over "We moeten nu nog kijken of ons beleid vruchten af gaat werpen.
Daags voordat hij weggestemd gaat worden.
Overigens weet ik niets over dat congres in Lima, duiding stel ik op prijs.

LuckyGirl | 13-11-16 | 13:45

Trump heeft het knap gedaan en het maximale gehaald uit zijn campagne. Desalniettemin heeft hij enorm geluk gehad. Zijn Republikeinse tegenstanders waren van een abominabel niveau. De gemiddelde Amerikaan zou nog eerder stemmen op zijn overleden oma dan op Jeb Bush. Daarnaast is Clinton ook niet echt een geweldige Democratische kandidaat. Desondanks had ik een minieme winst van Clinton verwacht, gebaseerd op de kuststaten die de laatste decennia vrijwel altijd democratisch kiezen en een paar swingstates die consequent in bijna alle peilingen richting democraten gingen. Trump heeft zijn winst gepakt in Wisconsin, Virginia en Michigan, waar veel traditionele industrie zit en waar men wanhopig terugverlangt naar de gouden tijden van de Amerikaanse industrie. Het is maar de vraag of Trump waar kan maken waar deze mensen zo op hopen. We zullen het zien.

Als laatste, veel Afro Americans zijn deze keer niet gaan stemmen, zij hadden Clinton aan een overwinning kunnen helpen door staten zoals Florida en North-Carolina te pakken. Normaal gesproken had ze die staten niet nodig gehad voor de overwinning, maar doordat Trump won in de staten die ik eerder noemde, bleken deze achteraf cruciaal voor Clinton.

De overwinning van Trump is niet de landslide zoals ik die hier vaak lees, want het was een dubbeltje op z'n kant. In veel staten waren de verschillen miniem.

Verder moeten al die kranten niet zo zeuren. De man heeft gewonnen en je kunt hem pas beoordelen na een aantal jaren. Tot die tijd geef ik hem het voordeel van de twijfel en hoop dat hij niet alleen een verfrissende kijk heeft op politiek, maar dit ook waar kan maken.

Borrelende Boris | 13-11-16 | 13:45

LuckyGirl | 13-11-16 | 13:34

Ik hoorde ook dat een Clinton met de hele familie Obama naar Congres in Lima gaat. Waarom gaat Clinton mee?
Ook Kerry komt over een paar dagen.

gatito | 13-11-16 | 13:41

@LuckyGirl | 13-11-16 | 13:34

Tja, dat blijft koffiedik kijken.
Net zoals hoe groot de winst van Trump zou zijn geweest als de MSM in de VS neutraal over Trump hadden gerapporteerd in plaats van partij voor HRC te kiezen en Trump te demoniseren.

von Strumpfhausen | 13-11-16 | 13:40

Lupuslupus | 13-11-16 | 13:32

Zag dat ook niet zitten, May en de Brexit.
Maar nu Trump al handelsvragen met May heeft afgeproken, zie ik het toch zonniger in.
Ook zal Wilders meer durven zeggen, nu Trump er zit.(volgens Kai). Maar die uitspraak durf ikzelf nog niet te doen.

gatito | 13-11-16 | 13:38

@De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:32
"open samenleving"
Ah, Soros' Open Society. De aap komt (wederom) uit de mouw, slet.

solcama | 13-11-16 | 13:35

Ik heb de timeline niet voorhanden, maar als HRC heeft voorgesteld Assange te dronen toen Assange al in de ambassade in Londen zat, zou ze potentieel een oorlog tussen GB en de VS hebben kunnen uitlokken.
Ergo, het enige beangstigende van deze USA verkiezingen is in mijn opinie dat HRC nog zo dicht in de buurt van een overwinning is gekomen.

LuckyGirl | 13-11-16 | 13:34

Helaas is Wilders geen Trump en is PVV geen UKIP. Wij hebben vooralsnog in Nederland niet een outsider die zoiets op 15 maart kan bereiken.

Pim had het gekund. Als die nu nog leefde dan had hij absolute meerderheid kunnen halen. Maar Volkert-van-links heeft ons dat afgenomen.
marcoplarco | 13-11-16 | 13:10
.
Hou toch eens op met dat gejammer over Pim. De man is - helaas - dood maar Wilders leeft. Janken over 'wat had kunnen zijn' heeft geen enkele zin.
En wat Pim wel of niet had gekund is onbelangrijk. Zijn partij had ook maar zesentwintig zetels terwijl er in de tweede kamer ook toen al honderdvijftig stoeltjes waren.
.
Pim heeft helaas de kans niet gehad en juist dat voedt de *illusie* dat hij Nederland weleens beter zou hebben gemaakt. De tegenstand die hij ervoer is dezelfde waar Wilders al twaalf jaar mee te maken heeft.
.
*Doe* in ieder geval iets en stem PVV. Het is de enige kans die we hebben om ons van ons land en onze cultuur nog een heel klein beetje te redden.
.
En laten we eerst eens afwachten wat er van die bejubelde Brexit terechtkomt. In een land waarin *vreedzame* patriotten zoals Britain First door moslimscum wordt aangevallen en de politie degenen die worden aangevallen, oppakt òf in het 'beste geval' NIET beschermt. Waar de moslimagentes kopvodden dragen. Het VK ia allang islamitisch, net zoals Frankrijk en Zweden.
Theresa May die een fervent tegenstander van Brexit was moet Brexit nu in goede banen leiden.
Dus ik laat het juichen over Brexit voorlopig nog maar even achterwege.

Lupuslupus | 13-11-16 | 13:32

Nu ben ik helemaal geen Kai v.d. Linden man, maar net in Buitenhof zei hij,de mensen willen een man, die zegt wat er gaat gebeuren, zoals Trump eigenlijk en of het allemaal uitkomt maakt geen moer uit. Willen jullie de kolenmijnen open ok, gaan we doen , zoiets.

Vanmorgen bij Mens een en al Trump en het afzeiken links is begonnen. De uitspraak van Pechtold werden ze misselijk van, DWDD heeft geen politica meer in hun progamma, want mensen keken niet meer en van de VARA hadden ze ook genoeg.

Dus het gokken wordt VVD en PVV in een kabinet.

Maar ik wil die VVD helemaal niet en daar gaan we voor zorgen, toch.

gatito | 13-11-16 | 13:28

Voorlopig heeft hij de eerste pluspunten al binnen door eten te regelen voor de agenten die bij de trump tower demonstranten tegen houden.

truthfeed.com/breaking-video-trump-is-...

jip_86 | 13-11-16 | 13:26

Ik als liberaal wil een open, vrije en liefst gelukkige samenleving. Idealistisch. Ik weet het... Maar desalniettemin ben ik bereid de prijs daarvoor te betalen.
De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:32

Dat liberale gejank ben ik dus eigenlijk zat. U heeft al een prijs betaald. U koos voor buitenland en niet Nederland.

Ogami | 13-11-16 | 13:25

Ik als liberaal wil een open, vrije en liefst gelukkige samenleving. Idealistisch. Ik weet het... Maar desalniettemin ben ik bereid de prijs daarvoor te betalen.
De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:32

Dan hebben we op zijn minst al één ding gemeen: ik wil precies dezelfde open vrije gelukkige samenleving.

Waarin we schijnbaar verschillen is dat ik ervan overtuigd ben dat deze samenleving enkel kan bestaan wanneer er een zo klein mogelijke overheid aan het roer is die zich zo min mogelijk bemoeid met het controleren van burgers en zich niet laat corrumperen door het grootkapitaal.

De kern van het probleem waar het complete westen al decennia mee kampt is dat degenen die gekozen zijn door het volk en een mandaat hebben om namens hen te handelen niet meer de belangen van de burger dienen maar de belangen van het grootkapitaal. Ze ZEGGEN wel dat ze dat doen, maar die leugen is inmiddels wel achterhaald.

Tis heel simpel. Er is de afgelopen 1000 jaar niets veranderd. De macht ligt al 1000 jaar bij dezelfde mensen: de mensen met het aller-aller meeste geld. Klaar. Alleen de systemen die ingevoerd zijn om de grote massa arm en dom te houden verschillen. De geschiedenis heeft geleerd dat vele uitprobeersels hopeloos hebben gefaald.

Eén systeem werkte fantastisch: kapitalisme.

Wat er nu in het westen gebeurt is dat het kapitalisme effectief de nek om wordt gedraaid door het cultuurmarxisme. De gotspe is echter dat de dezélfde mensen die dat systeem verafschuwen het juist mogelijk maken door op leugende politici te stemmen die precies dát systeem omarmen. Want wie als politicus dat systeem omarmt, wordt zéér rijkelijk beloond met heel veel gratis geld.

Honorificabilitas | 13-11-16 | 13:25

Huilen over Trump?
Dat doen die Amerikanen maar mooi zelf.

mallekater | 13-11-16 | 13:24

bambi1970 | 13-11-16 | 12:50

Wat is geen fascisme? Als je als politicus (Clinton) een onwelgevallig iemand als Assange uit de weg wil ruimen?
Wat is dat dan? Een weldaad?
Godwin: wie wilde er vroeger ook.......

knerf | 13-11-16 | 13:20

@De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:03
Trump is van plan Oekraïne in hun sop gaar te laten koken en de corrupte boel het daar zelf uit te laten zoeken.
Alleen daarom al heeft hij mijn steun.

sinar2 | 13-11-16 | 13:20

Schoorsteenveger | 13-11-16 | 13:07,

Inderdaad, heerlijke TV weer dat Buitenhof...

Ik heb er ook van zitten genieten; hoe Emily de 1001-miljoenste linkspopulist denkt te zijn die wegkomt met roepen "rechtspopulisten hebben altijd ongelijk" zonder zelfs maar op 1 van de rechtspopulistische standpunten in te durven gaan. In Ierland was zij misschien de 1001-miljoenste, maar hier hebben we die holle slogan al zo ontzettend veel vaker gehoord.

Als rechtspopulisten dezelfde onzin uit zouden slaan als linkspopulisten...
Dan was er toch allang een politicus geweest die had kunnen proberen om 1 rechtspopulistisch standpunt te weerleggen?
Alle linkspopulistische kreten zijn immers wel al honderdduizenden keren weerlegd.

Dandruff | 13-11-16 | 13:16

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:47

Lul toch man,dat is een opgerekte definitie van het woord "fascisme" verzonnen door zo'n Groen Links knuppel of iets dergelijks. "Rampant sexism" valt er nu ook al onder

Sexisme, die uitgemelkte door doorgedraaide feministen verzonnen term.

knerf | 13-11-16 | 13:14

Het zijn dezelfden die als je zegt dat er honderdduizend euro verstopt zit in een hoop stront, meteen gaan graven.
Lupuslupus | 13-11-16 | 12:54
.
Wat heb je me aan het lachen gemaakt, dank.
.
Het mooie van de USA uitslag is, dat die naadloos aansluit bij voorgaande evenementen als Brexit en ons referendum.
Dat geeft mij de indruk dat "all bets are off".
Het is geen HRC geworden, als ze had gewonnen hadden het zelfs 8 jaar HRC kunnen worden.
De kans dat ze de volgende verkiezingen meedoet is nihil.
Potentieel is dit een winst van 200%, gezien de warmongering van HRC.
De gevestigde orde is geschrokken.
Ook weer pure winst.
Zelfs als ik over 4 jaar zie dat Trump er een zooitje van heeft gemaakt, zou ik zeggen:"Hee, ik leef nog en we zijn niet allemaal genuked".
Dus ik zet vandaag Dr. Strangelove weer eens op, en kan er om lachen in plaats van erom huiveren.
Winst.
Op naar Oostenrijk, Italië, Frankrijk en onze aanstaande verkiezingen.

LuckyGirl | 13-11-16 | 13:12

Helaas is Wilders geen Trump en is PVV geen UKIP. Wij hebben vooralsnog in Nederland niet een outsider die zoiets op 15 maart kan bereiken.

Pim had het gekund. Als die nu nog leefde dan had hij absolute meerderheid kunnen halen. Maar Volkert-van-links heeft ons dat afgenomen.

marcoplarco | 13-11-16 | 13:10

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:52
Ik heb geen zin om al uw stukjes terug te zoeken maar ik zal niet de enige zijn(tezamen met Dandruff) die zich herkent in uw falen.
Om nu maar te plempen dat u aanschouwt en daarom er niet naast zit?Ik herinner mij nog wel dat u hier heeft gezegt dat Turkije de eerst komende 30 jaar niet bij de E.U. komt.
Ik zal de eerste zijn die u zich daar op wijst eind volgend jaar(mochten er geen drastische wijzigingen in de E.U. komen)
En nu ga ik mijn zondag wat nuttiger besteden.

ditotje | 13-11-16 | 13:08

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:54,

Nog even, huilebalk; waar zegt Swassannuf dat trollen moeten worden opgesloten?
Helemaal nergens.

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Ik vrees eerder dat de helft van de reaguurders hier moet vrezen voor opsluiting, als jij ooit aan de macht komt. Want hoewel je steeds doet alsof je een 8-jarige trol bent, blijkt uit je reacties vaak wel degelijk dat je er buitengewoon fascistische ideeën op nahoudt.

Zoals de meeste aanhangers van corrupte dictaturen draai je de boel om. Niet de racistische relschoppers die de executies op Amerikaanse agenten bejubelden zijn een gevaar; maar de eerlijk gekozen president.

Dandruff | 13-11-16 | 13:07

Emily O'Reilly, Europees Ombudsman, zegt ook weer, bijna met tranen in de ogen, en in navolging van Timmerfrans, dat de verkiezing van Trump een 'wake-up call" is. Ze is als de dood voor "populisme", is dus als de dood voor een situatie waarin, ondanks die wekker die afloopt, alle machthebbers gewoon in hun nest blijven liggen, ervan overtuigd dat het onder de EU-dekens warm en veilig zal blijven. Brosso en Kroes zullen niet bij de lurven gepakt worden, dat lijkt wel duidelijk Mevrouw O'Reilly zegt slechts te kunnen adviseren, ze spreekt schande van het handelen van beide profiteurs,wetende dat dat haar rol is, om even een kritisch geluid te laten horen, een geluid dat, hoe krachtig het ook klinkt, wegsterft in de galmende ruimtes van het EU-gebouw. Mevrouw O'Reilly weet dat de dromers inBrussel niet wakker willen worden, hun roes willen uitslapen tot het narcoticum dat Groot Europa heet helemaal is uitgewerkt en de kater, de onontkoombare kater, zich zal doen voelen.

Schoorsteenveger | 13-11-16 | 13:07

Ik wacht gewoon de radarbeelden MH17 af en ben benieuwd naar de vervolging van de Clinton Foundation.

rechtsdwalendeautist | 13-11-16 | 13:07

Ruim voor nine eleven schreef ik: if you cannot dump her Trump her!

Trump is een ongeleid projectiel, janken linkse louzy losers, gelukkig maar dat hij dan wel geleide projectielen heeft, denk ik dan maar. Ik sluit niet uit dat de combi Trump - Poetin heilzamer voor de wereldvrede kan uitpakken dan de combi Poetin - Hillary ooit zou hebben gedaan.

Waar haalt die seniele klootzak Juncker het vandaan om namens de EU de uitspraken te doen over Trump, die hij deed?

Wij maken ons druk om zwarte Piet om e.e.a. maar eens in perspectief te plaatsen. Het links georkestreerde gejank van "racisme verongelijkten" die te stom zijn om te horen dat 82% van wit NL black beautiful vindt, de leuze die ze zelf decennia scanderen. Power to het gepeupel.

Zelfs met het zo nadrukkelijk spelen van de gender kaart als Hillary deed, redde ze het niet. Hillary bitch ijskonijn miss poes verneukte zichzelf met haar pussygate.

Welcome Mr President elect Donald Trump. We'll watch you.

h.a.k. blok | 13-11-16 | 13:05


Ik als liberaal wil een open, vrije en liefst gelukkige samenleving. Idealistisch. Ik weet het... Maar desalniettemin ben ik bereid de prijs daarvoor te betalen.
De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:32

Dramaqueen! Betaalt u de prijs nu door te trollen op GS?

Voorjaarsmoe | 13-11-16 | 13:02

Ikreaguuralzesjaar | 13-11-16 | 12:50 Hillary heeft mijns inziens de verkiezingen verloren toen de DNC oneerlijke middelen gebruikte om háár, en niet Sanders, de nominatie te geven. Dat lekte uit, en daarna is het bergafwaarts gegaan. Trump zit in het Witte Huis dankzij Assange, WikiLeaks, Breitbart en Paul Joseph Watson. Dankzij hen weten we (en kon ik mijlenver aan zien komen) dat in werkelijkheid Trump ver voorlag op Hillary, ondanks wat de media ons wilden doen geloven.

Adversary | 13-11-16 | 13:01

Draait u even mee:

New York Times belooft plechtig onpartijdige berichtgeving over President Donald Trump. Uitgever van de krant Arthur O. Sulzberger heeft in een e-mail aan al haar abonnees te kennen gegeven af vandaag weer normaal te doen en nooit meer te liegen… sputniknews.com/politics/201611131047...

Copy brief in het artikel, de commentaren op deze 180 graden move zijn niet mals!

Veluwse-Eikel | 13-11-16 | 13:00

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:34,

"Op feiten"...
Waarvan je er precies 0 kunt noemen.

En verder wat ik net al zei.
In elke voorgaande discussie verdedigde jij de corrupte elite door andersdenkenden stelselmatig uit te schelden en te belasteren. Je vond namelijk dat een discussie nooit om controleerbare feiten of logische argumenten mocht gaan, omdat dat al te vaak tot allerlei ellende zoals democratie zou hebben geleid.
Dat maakt jouw argument dat je nu ineens voor het eerst van je leven wèl een keer een controleerbaar feit hebt opgezocht niet erg aannemelijk.

Maar ik ben wel klaar met je.
Blijf jij je lekker ergeren aan de realiteit, en dat die nadelig uitpakt voor corrupte dictators.
Ga ik lekker genieten van mijn vrije dag.

Dandruff | 13-11-16 | 12:58

@swassannuf | 13-11-16 | 12:39
Vervelend toch. Dat tegengeluid. Vervelend al die feiten. Bah... Misschien moeten 'we' zodra Wilders president wordt alle DKS-jes opspeuren in in werkkampen opsluiten. Toch?

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:54

Grootste bezwaar tegen Trump zijn dan bij velen ook niet zijn ideeën maar zijn horkerigheid.
Bytemaster | 13-11-16 | 12:41
.
Ach daar is de 'toon van het debat' weer. Wáár heb ik dat toch eerder gehoord.
Het zijn dezelfden die als je zegt dat er honderdduizend euro verstopt zit in een hoop stront, meteen gaan graven.
.
M.a.w.: het is niet de verpakking die telt maar de inhoud. Dat gezeik over de 'toon' is hypocrisie ten voeten uit. Ze hebben geen ènkel inhoudelijk argument dus wat doe je dan, dan ga je het over de 'toon' hebben.

Lupuslupus | 13-11-16 | 12:54

Trump heeft al veel langer aspiraties gehad om president te worden, al in 2000 voor het eerst.
Toen werd hij niet gekozen, nu wel. Maar toen was het klimaat ook heel anders dan nu.
Het Amerikaanse volk dat heeft gestemd, heeft op een democratische wijze gekozen. Dat moeten we met zijn allen respecteren. Anders zeggen we impliciet dat elke kiezer die op Trump heeft gestemd (en dat zijn er meer dan het totale inwonersaantal van Nederland) krankjorum is. En dat is natuurlijk niet zo. Arrogant om zo te denken in een piepklein koninkrijkje met een erfelijk eenhoofdig staatshoofd die niet eens gekozen wordt!!

Albert5000 | 13-11-16 | 12:53

@ditotje | 13-11-16 | 12:49
Ah. Kijk het zoveelste stukje onzin van onnozelen.

Ik zit er niet naast. Ik aanschouw. Kennelijk is dat te moeilijk voor simpele zielen. Het blijkt te moeilijk om in te zien voor domme mensen zoals jij dat ik kijk, ik ben namelijk geen voetbalsupporter of een zealot ik kijk en zie. Natuurlijk heb ik voorkeuren natuurlijk denk ik dat bepaalde dingen beter zijn dan het alternatief. Maar nooit en nimmer zeg ik dat iets een geklaard klusje is.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:52

Hillary Clinton zegt nu in haar speech dat Comey haar campagne in de laatste week om zeep heeft geholpen met aankondiging het email-onderzoek tegen opnieuw te openen. Dus dat Trump alleen maar daardoor heeft gewonnen, want anders had zij gewonnen. In sommige battleground states was de winst van Trump maar "laser thin".
.
Ik vind dit heel oneerlijk van haar, want nou gaan de protesters daarin natuurlijk een bevestiging zien en alles ophangen aan de schuld van Comey, en dat ze de uitslag moeten terugdraaien. Want ik vind dat Trump dan alsnog zou hebben gewonnen. Ik heb de hele nacht de uitslag gevolgd. Ik ging erin dat Hillary vast en zeker zou winnen. Ik gunde haar dat eigenlijk ook, maar verwachtte geen hogere kwaliteit dan Georg W. Bush. Ik dacht toen nog, ze maken me eerst lekker met een cliffhanger dat Trump gaat winnen zodat ik in een juichstemming kom en ze veel advertenties kunnen pompen, om dan op de laatste nipper Hillary een grote klapper te laten maken zodat ze uiteindelijk toch wint. Die klapper was er ook, Californië met 60 kiesmannen, dat zat ook in de koker dat zij die zou krijgen. Maar toen Florida naar Trump ging begon ik toch mijn pilsje open te trekken. En gaandeweg zie je een reeks battleground states naar Trump gaan. Het was niet Comey, het was die betere marketingtechniek van het team van Trump, die de vergeten hardwerkende witte Amerikaan bereikte.
.
@Bas, die Sarah Palin kwam bij mij aan als een voltreffer. Ik heb niet bijgehouden wat die Soros allemaal huurt/verhuurt, maar die keuze stemt me in eerste instantie happy. Ook dat Chelsea Clinton met haar gezin nu niet meer in de spotlights hoeft op te groeien. Want dat dochter Ivanka Trump nu vice-CEO is in the transition process, zal wel in de pers terugkomen als clash met Chelsea. Dan ben ik blij dat jullie er zijn zodat ik dat andere niet hoef te lezen.

Ikreaguuralzesjaar | 13-11-16 | 12:50

@knerf | 13-11-16 | 12:43
Dat is niet fascisme.

bambi1970 | 13-11-16 | 12:50

De enige peilingen die ik doe , zijn in het roompotje van mijn vrouw , en daar zit ik nooit naast !

alshetware | 13-11-16 | 12:50

@Glasgow Argus | 13-11-16 | 12:42
Omdat je geen argumenten hebt. Je zegt het zelf.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:49

Een ramp voor de VS en voor de rest van de wereld. Het is niet de vraag of #Trump gaat mislukken, maar hoe groot zijn mislukking zal zijn.'

Aldus de ongewassen Van Rossem die OOK Geenstijl wilde verbieden.
Zo'n man gun je eens pek en veren, dat heeft ie wel een keer verdiend.

Oprisp | 13-11-16 | 12:49

Tot nu toe heb je er in elke discussie altijd naast gezeten. Of het nu ging over de EU, Oekraïne, moslimterrorisme of de Brexit

Dandruff | 13-11-16 | 12:22+veel
Juist en daarom kan je de slet ook niet meer serieus nemen met zijn geblaat.

ditotje | 13-11-16 | 12:49

@roze_bril | 13-11-16 | 12:13
Gewoon. De feiten kennen en de waarheid zien. Als je dat niet wil. Dan wil je dat niet.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:48

Emily O'Reilly, Europees Ombudsman, zegt ook weer, bijna met tranen in de ogen, en in navolging van Timmerfrans, dat de verkiezing van Trump een 'wake-up call" is. Ze is als de dood voor "populisme", is dus als de dood voor een situatie waarin, ondanks die wekker die afloopt, alle machthebbers gewoon in hun nest blijven liggen, ervan overtuigd dat het onder de EU-dekens warm en veilig zal blijven. Brosso en Kroes zullen niet bij de lurven gepakt worden, dat lijkt wel duidelijk Mevrouw O'Reilly zegt slechts te kunnen adviseren, ze spreekt schande van het handelen van beide profiteurs,wetende dat dat haar rol is, om even een kritisch geluid te laten hore, een geluid dat, hoe krachtig het ook klinkt, wegsterft in de galmende ruimtes van het EU-gebouw.

Schoorsteenveger | 13-11-16 | 12:48

@knerf | 13-11-16 | 12:43
Waarom weet jij niet wat het woord 'fascist' betekent?

http://res.cloudinary.com/trs/image/upload/v1428561198/Fascism_q69y8n.jpg

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:47

Ik erger mij aan de hele gang van zaken 'na' de US-verkiezingen. Trump heeft voor de verkiezingen geroepen als hij de verkiezingen niet wint, de verkiezingsuitslag niet zou accepteren. Daarna viel de gehele 'democratische' wereld over hem heen, want het was fout en hij zou niet tegen zijn verlies kunnen!! Nu heeft hij gewonnen en ik zie overal rellen voornamelijk door democraten!!! Hoe hypocriet ben je??

Ik snap er niks van! | 13-11-16 | 12:47

citaat Honderd zetels voor Wilders dus!
“Nee. Het aantal mensen dat op zo’n partij stemt is redelijk constant. De LPF had er 26, Rita Verdonk in de peilingen ook zoiets, de PVV op z’n hoogtepunt 24. Het worden er nooit meer dan 30.”
-------
Precies!!! En Trump wordt ook nooit president. Hij kan ten hoogste 30% van de kiezers trekken. Kansen voor Trump om President te worden:0,0005 %

dijkbewaker | 13-11-16 | 12:46

@Parel van het Zuiden | 13-11-16 | 12:43
Noem ze...

Dat socialisme een prima katalysator voor fascisme (nazisme) is helemaal waar. Maar de ideologieën staan haaks op elkaar.

Als we naar Rusland kijken zien we alle ingrediënten voor fascisme. Welke zie je hier bij de PvdA of welke linkse partij dan ook. Vertel?

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:45

Dat ben ik niet met je eens. Ik denk dat hoewel imperfect onze volksvertegenwoordiging wel degelijk integer en naar beste kunnen handelen.
De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:42

"kunnen" ja, maar het niet doen. Zie je vriendje Rutte..

knerf | 13-11-16 | 12:45

Trump heeft de popular vote verloren dus eigenlijk is hij niet de president... Aldus huilende linksen over de hele wereld, prachtig!

Ommie de HaatMoker | 13-11-16 | 12:45

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:32

Maar het woord "fascist" gebruik je toch zelf ook voor Trump?

Wil Trump dat joden, moslims of welke groep dan ook uitroeien zoals de fascisten vroeger met joden, zigeuners, gehandicapten en homo's wilden?
Is Hillary dan ook een fascist omdat ze Assange wilde laten vermoorden?

knerf | 13-11-16 | 12:43

@Glasgow Argus | 13-11-16 | 12:38
Wat een onzin.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:43

@De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:32

Van de tien definiërende kenmerken van socialisme en fascisme in de literatuur komen er 8 1 op 1 overeen.
.
Educate yourself, you ignorant lying fuck...

Parel van het Zuiden | 13-11-16 | 12:43

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:41
Wanneer jij denkt dat het roepen van termen als fascist het voeren van argumentatie is, dan ben je af. Je staat buiten de discussie, meid. Ga lekker strijken.

Glasgow Argus | 13-11-16 | 12:42

@dijkbewaker | 13-11-16 | 12:40
Dat ben ik niet met je eens. Ik denk dat hoewel imperfect onze volksvertegenwoordiging wel degelijk integer en naar beste kunnen handelen.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:42

Grootste bezwaar tegen Trump zijn dan bij velen ook niet zijn ideeën maar zijn horkerigheid.

Bytemaster | 13-11-16 | 12:41

@Glasgow Argus | 13-11-16 | 12:39
Bij gebrek aan argumenten zeggen we dan. Want?

Je kan huilen tot je een ons weegt maar ik benoem feiten.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:41

@von Strumpfhausen | 13-11-16 | 12:37
In een democratie heeft nooit iemand de goedkeuring van 80% van het volk. Nooit. Snap je?

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:40

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:32 Ik als liberaal wil een open, vrije en liefst gelukkige samenleving. Idealistisch. Ik weet het... Maar desalniettemin ben ik bereid de prijs daarvoor te betalen.
--------
Ik als liberaal ook, en met deze open deur 99% van de reageerders. Alleen gaat het niet vanzelf daarvoor heb je een totaal ander bestuur nodig. Niet diegenen die de open, vrije en gelukkige samenleving geen donder scheelt en zijn best doet om het zo snel als mogelijk is in de uitverkoop te doen en te vernietigen...

dijkbewaker | 13-11-16 | 12:40

Kan die K. Slet zijn hondjes niet uit gaan laten?

swassannuf | 13-11-16 | 12:39


De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:27
Hysterica.

Glasgow Argus | 13-11-16 | 12:39

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:39

Inderdaad, de wal (het volk) heeft het schip (Brussel) al lang gekeerd, maar de Pechtolds wanen zich nog onbedreigd op de Titanic
Musset | 13-11-16 | 12:14
.
Meer en meer mensen zijn het zat dat zij vanwege hun mening - en zéér terechte zorgen - door het policolor geteisem al jaren lang in een hoek worden getrapt. Ze zien hun land en daarmee hun identiteit verdwijnen en de *enige* die voor hen opkomt is Geert Wilders. HII vertolkt hun stem. De stem die door niemand anders wil worden gehoord.
Deze mensen hebben door de verkiezing van Trump weer moed gekregen want ze hebben gezien dat de wal het schip kàn keren. "Against ALL odds".
.

Lupuslupus | 13-11-16 | 12:38

Ben trouwens wel benieuwd wat Wassila Hachchi nu gaat doen.

PietGeniet | 13-11-16 | 12:38

litebyte | 13-11-16 | 12:23
Hihi.
De beste.....
Laat de geschiedenis daar maar over oordelen. Bijvoorbeeld over de kloof tussen de bevolkingsgroepen, de raciale scheiding is nu groter dan sinds de jaren zestig.
Een economisch programma dat alleen gebaseerd is op het drukken van geld. De staatsschuld is met 9000 miljard dollar opgelopen in acht jaar Obama. Economische groei die alleen bestaat bij de gratie van statistische leugentrucjes.
Een docent staatsrecht zoals Barack Hussein heeft zijn oren weinig laten hangen naar het beschermen van de constitutie, blijkens het onbeperkt gebruik van presidentiële orders in plaats van het zoeken van verbinding in het congres.
De affordable care act, obamacare dus. Een kostbare mislukking. Jaarlijkse premieverhogingen van tientallen tot honderden procenten, verzekeraars die weigeren mee te doen. En artsen die rustig 7000 dollar declareren voor het hechten van een sneetje in een pink, gewoon omdat het kan.
Laten we maar niet te veel zeggen over het buitenlands beleid. Sinds Obama staat het midden oosten pas echt in brand. Maar wat wil je, met medewerkers van de moslimbroederschap op sleutelposities in het witte huis, op ministeries en bij de cia.
De enige plekken waar het goed is gegaan is daar waar het geld terecht is gekomen. Bij de 0,01-procenters. Die hebben inmiddels zoveel van de koek in handen dat de middenklasse in verwoest. En laten die nu en masse tegen Obama te hebben gestemd. Precies vanwege het nefaste beleid. Zij hebben hem afgerekend voor de kwaliteit van het geleverde. Wanneer je iemand de schuld kan geven voor het opkomen van het fenomeen Trump, dan is het Barack Hussein Soetoro wel. De beste, inderdaad.

Glasgow Argus | 13-11-16 | 12:38

@De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:27

De VS koos Trump als president deal with it !
Net zoals Rusland Putin koos als president waar zoals je zelf al zegt 80% van de bevolking achter staat.

Man man man, je lijkt wel een stampvoetende kleuter die zijn zin niet krijgt.

von Strumpfhausen | 13-11-16 | 12:37

Wat wel een beetje jammer is aan de overwinning van Trump. De schijnwerpers gaan van Hillary en de Clintoncorruptocratie af en we kregen nu net zo'n mooi inkijkje in hoe dat criminele netwerk opereerde, hoe diep de anders onzichtbare tentakels in nationale en internationale instituten was doorgedrongen. Helaas duurde de campagne net niet lang genoeg om te zien waar die tentakels in Nederland en Europa uitkwamen. Goed, aan het gehuil en gekeel kunnen we op zich afleiden waar het verraad in onze samenleving zit, bewijs is er helaas niet.

Parel van het Zuiden | 13-11-16 | 12:36

@Pedronegro | 13-11-16 | 12:35
Nee. Feiten. We hebben het niet over een 'mening' we hebben het over documenten, feitelijke uitspraken, de waarheid.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:36

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:04
Lekkere bron, een verhaaltjesschrijver van de NYT, de krant die zijn lezers per mail beloofd voortaan fair over Trump te gaan berichten. Doei slet!

Pedronegro | 13-11-16 | 12:35

@Dandruff | 13-11-16 | 12:22
"Bovendien; waar baseer jij op dat Trump bijna half zo gevaarlijk is als Hillary "Benghazy" Clinton?"

Op feiten. Zaken die jij niet (wil) begrijpen.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:34

Electoraat PVV is idd begrensd, zoveel autochtonen zijn er niet meer .....

Leefbaar | 13-11-16 | 12:34

Gelukkig hebben we in de EU goudeerlijke menschen...
m.telegraaf.nl...
kenny harder | 13-11-16 | 12:16
Daar gaat ze keihard op stuk hoop ik.

swassannuf | 13-11-16 | 12:34

Voor nog meer duiding over wat het Soros kamp wellicht als reactie gaat ondernemen mijn onlangs verwijderde bijdrage. Ongetwijfeld is dat ergens bewaard gebleven in de internetachives, even het juiste snapshot ophalen en voilà u weet wat Geenstijl binnenkort gaat brengen alsof ze het zelf hebben bedacht.

kindapaas | 13-11-16 | 12:32

@Honorificabilitas | 13-11-16 | 12:23
"Wil je een socialistische fascistische dictatuur of wil je een open vrije gelukkige samenleving?"

Je bent niet goed snik. Echt niet. Als je woorden zoals 'socialisme' en 'fascisme' gaat gebruiken is het 100% duidelijk dat je niet eens weet wat deze woorden betekenen. Echt niet.

Ik als liberaal wil een open, vrije en liefst gelukkige samenleving. Idealistisch. Ik weet het... Maar desalniettemin ben ik bereid de prijs daarvoor te betalen.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:32

Beste Bas, blijkbaar ging bij u even het gaslight uit. POTUS kan eigenmachtig op de rode knop drukken tot hij een ons weegt. De nucleare protocollen van de VS zitten gelukkig een stuk degelijker in elkaar.

Hetkanverkeren | 13-11-16 | 12:30

@litebyte | 13-11-16 | 12:23
"Obama was de beste president die de VS ooit heeft gehad."

Ik had er nog nooit zo over nagedacht. Maar ik denk inderdaad dat de Amerikanen, en de wereld, Obama enorm gaan missen.

Verder heb je gelijk.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:30

@Lupuslupus | 13-11-16 | 12:02
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/08/make_america_fade_again.html

Wen er maar aan, jankerds ;)
bambi1970 | 04-08-16 | 20:50
.
Ik weet wel wie er gaat janken zodra Trump gekozen is....
Lupuslupus | 04-08-16 | 20:54

bambi1970 | 13-11-16 | 12:29

@menzo | 13-11-16 | 12:13
Dat heb ik al gedaan. Toegegeven ik was inderdaad doodsbang dat domme mensen Trump zouden kiezen. Ik wist dat het mogelijk was. En het bleek dus zo te zijn. PUNT.

Laten we nu vooral zeker weten wie Trump is en onze ogen openhouden. Trump is namelijk een fascist een alleenheerser een dictator en dat soort mensen gaan niet weg. Ik heb genoeg vertrouwen in de Amerikaanse wetgeving om te denken dat het allemaal met een sisser afloopt. Maar ik kijk ook naar de geschiedenis en naar Rusland waar een mannetje ook niet wegging en zelfs door 80% van het volk geadoreerd wordt.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:27

Op BNR: ho maak je je portefeuille Trump-proof. In Buitenhof: is FaceBook verantwoordelijk voor de winst van Trump?

Schoorsteenveger | 13-11-16 | 12:26

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:16

Wat wil je nu eigenlijk? Wil je een socialistische fascistische dictatuur of wil je een open vrije gelukkige samenleving?

Wat wil je nou eigenlijk? Waar sta je voor?

Honorificabilitas | 13-11-16 | 12:23

@De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:12

Clinton was (is nog steeds) de echoput van het neo liberale estalbishment.

Obama was de beste president die de VS ooit heeft gehad. Hij kon als geen enkel ander voorgaande president die ik me kan herinneren zich *voordoen* als een stem van het gehele VS volk. Intelligent en voor VS begrippen een verbinder.

Trump gaat er prat op dat hij geen politiek-bestuurlijke ervaring heeft. De meeste naieve kiezers achter hem, denken dat hij de elite wel even zou laten zien wie hij is. Iedereen met een greintje politiek inzicht snapt, dat hij net zo gebruik van de elite *moet* maken als als die voorgaande presidenten, ongeacht politieke richting. Het enige is dat de elite onder Trumptard gedeeltelijk anders zal zijn als onder Killary

The American dream komt niet beter tot uiting dan in Trump. Voor velen zal het net zo'n nachtmerrie zijn als het zou zijn onder Clinton. Met z'n grote domme bek roepen dat hij Obama Care zal afbreken heeft hij alvast gedeeltelijk terugedraaid.


litebyte | 13-11-16 | 12:23

Die achterhoedegevechten rond Trump, ach, what a waste of time.

Geef die man alvast de Nobelprijs voor de Vrede net als, uhh, hoe heette-ie ook al weer?

Ichneumonidae | 13-11-16 | 12:22

Trouwens, eindelijk weer eens een lekker wijf in het Witte Huis. Niet meer dat mens dat altijd kijkt alsof ze iedereen om zich heen wil vermoorden. Alleen maar positieve dingen.

menzo | 13-11-16 | 12:22

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:03,

Stel dat jij gelijk hebt dat Trump bijna half zo gevaarlijk is als Hillary "drone Assange" Clinton.
Dan nog heb ik liever Trump.

Bovendien; waar baseer jij op dat Trump bijna half zo gevaarlijk is als Hillary "Benghazy" Clinton?

Tot nu toe heb je er in elke discussie altijd naast gezeten. Of het nu ging over de EU, Oekraïne, moslimterrorisme of de Brexit; jij koos altijd voor de corrupte elite. Jij vindt immers dat democratie alleen maar leidt tot allerlei gruwelijke excessen zoals vrede, vrijheid, welvaart, loslopende joden en homo's, en andere zaken die zowel in het socialisme als in de islam verboden zijn.

Kortom ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat je nu wèl gelijk hebt met je bewering dat Trump bijna half zo gevaarlijk is als Hillary "isis" Clinton.

Dandruff | 13-11-16 | 12:22

@roze_bril | 13-11-16 | 12:13
Omdat het gedocumenteerde waarheid is. Het is geen propagandaleugentje het zijn keiharde feiten die beschrijven wat voor een mens Trump is.

Het beeld is dus niet iemand die je, afgezien van politiek voorkeur, wil zien in het witte huis.

Het is dus wel zo, en daar veranderen we toch niets aan dus laten we tenminste weten wie deze man is.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:19

Het grote opruimen van het eigen straatje bij de linkse NLmedia is al lang weer begonnen. Ze willen de werkelijkheid gewoon niet aanvaarden, het is en zal altijd de schuld van de boze domme witte man blijven. En de heren politici staan al weer op het punt om hun mening over Trump 180 graden te draaien. Business as usual.

ad melkert | 13-11-16 | 12:19

@Honorificabilitas | 13-11-16 | 12:10
Waarom? De feiten liegen niet hoor. We hebben het niet over horen/zeggen. We hebben het over gedocumenteerde feiten.

Jij kan de bron wel (onterecht) willen aanvallen maar dat maakt de feiten niet minder waar. Dit is geen roddel. Dit is geen relaas van horen zeggen. Dit zijn keiharde feiten.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:16

Peter Schiff legt uit www.youtube.com/watch?v=ahMGoB01qiA wat er mis is in Amerika en wat er moet veranderen.

Voor degenen die bijna 2 uur lang kijken naar een logisch onderbouwd verhaal vol met feiten te lang vinden:

Méér overheid leidt tot meer socialisme, meer corruptie, het onvermijdelijke instorten ervan en het installeren van een dictatuur. Waar ook ter wereld.

Honorificabilitas | 13-11-16 | 12:16

Lupuslupus
.
Inderdaad, de wal (het volk) heeft het schip (Brussel) al lang gekeerd, maar de Pechtolds wanen zich nog onbedreigd op de Titanic

Musset | 13-11-16 | 12:14

Die Trump zou volgens http://www.welingelichtekringen.nl/politiek/632008/obama-spreekt-trump-met-zijn-lichaamstaal-laat-hij-zien-dat-hij-nog-steeds-de-baas-is.html iets gehoord hebben, dat hij nog niet wist. Misschien hebben die IS terroristen wel nucleair materiaal of ... verzin het maar. Misschien laten ze daarom de oorlog tegen IS wel lang duren. Het zou niemand verbazen als er allerlei dingen spelen, waar verder niemand iets van weet. Trump kwam inderdaad wel anders dan anders over na dat gesprek met Obama. Ook al die complimenten aan het adres van Obama ineens leken zeer gemeend, hij leek inderdaad geschrokken van "iets".

Watching the Wheels | 13-11-16 | 12:14

Grootste probleem: we weten het niet, we speculeren. Dus ik wacht eerst maar eens een jaar en dan ga ik mijn mening geven over wat Trump doet.

Koos Knak | 13-11-16 | 12:14

@De Koreaanse Slet
De feiten zijn: Hillary en Obama zijn verwezen naar the dustbin of history en God Emperor Trump is president SUCK IT UP

menzo | 13-11-16 | 12:13

@De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:04

Het eenzijdige beeld van de media gaat gewoon lekker door. Geef me 1 goede reden waarom ik iets van die propaganda zou lezen. Heb je ook iets uit onverdachte bron? Iets niet van de usual suspects? Ik kan ook wel een lijstje maken van de 10 leugens van Hillary, of de 10 leugens van Saunders. Het is allemaal zo makkelijk. En als hij onder ede een leugen heeft verteld. Waarom wordt hij dan niet aangeklaagd. Het is nog steeds een misdrijf. Het is allemaal zo droevig weet je.

roze_bril | 13-11-16 | 12:13

Het gehuil komt uit de politiekcorrecte hoek. U weet wel, de hoek die juicht om het immigratie- en islamisatiebeleid dat onze eens vredige en welvarende samenleving ruineert, op de banken gaat staan als de volgende ongrondwettelijke soevereiniteitsoverdracht naar het antidemocratische Brussel in gang gezet wordt, en applaudiseert als de volgende tranche aan miljarden Euro's wordt geexporteerd terwijl we onze eigen huishouding, zorg voor onze eigen mensen, niet kunnen betalen.
.
Ik hoop dat er nog vele dingen gaan gebeuren waardoor de politiekcorrecten nog harder gaan huilen. Dat zou namelijk betekenen dat we onze westerse waarden en verworvenheden, onze samenlevingen, aan het redden.
.
Politiekcorrectheid.
The taint of treason.

Parel van het Zuiden | 13-11-16 | 12:13

@marcoplarco | 13-11-16 | 12:09
Dat hoop ik dus. Ik hoop echt dat Trump een goede president wordt. De schade is al enorm en ik vind zowel Clinton als Obama helden omdat ze de democratie eren en Trump zo goed mogelijk willen klaarstomen voor het ambt.

Trump is een levenslange oplichter en afperser. Laten we allemaal met z'n alle hopen dat hij als president tenminste een keer iets goed doet in zijn leven.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:12

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:06
Zo nou is je toon eens wat normaler. Noem eens wat uit die 76 wat je wel zint en wat niet.
Kunnen we daar over discusseren...

knerf | 13-11-16 | 12:12

Hé Koreaanse slet,
Mijn post was op 11.55. Jouw comentaar was al weer op 12.04. De speech duurt 39 minuten. Je blijft dus in je mantra hangen zonder naar de argumenten van de tegenpartij te luisteren. Ik kan je i.i.g niet meer serieus nemen.

zwartzondersuiker | 13-11-16 | 12:12

Lupuslupus | 13-11-16 | 12:02
Inderdaad, de wal (het volk) heeft het schip (Brussel) al lang gekeerd, maar de

Musset | 13-11-16 | 12:12

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:04

En als ze verstandig zijn lezen en begrijpen ze dit verhaal observer.com/2016/10/clinton-journalis... en lachen ze figuren zoals jij, die werkelijk niets van de wereld om hen heen begrijpen, recht in hun gezicht uit.

Honorificabilitas | 13-11-16 | 12:10

@De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:06
Zie die onhaalbare gekkigheid maar als wisselgeld. You give one, you take one.

marcoplarco | 13-11-16 | 12:09

Pimp my Voortuin | 13-11-16 | 12:03

Bassiehof had het ook niet over Clinton als Republikein maar dat de republiek bleef bestaan.

knerf | 13-11-16 | 12:09

Overigens. Dit bedenk ik me net. https://www.washingtonpost.com/news/post-politics/wp/2016/01/22/here-are-76-of-donald-trumps-many-campaign-promises/

In deze lijst van 76 beloftes staan echt goede punten. Echt zaken waarin ik helemaal mee kan gaan.

Het zijn de andere zaken die van onhaalbaar tot krankzinnig zijn die mij behoorlijk zorgen baren.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:06

Maurice de Hoax begint zich al zorgen te maken over hetzelfde effect als in 2012. Dat mensen strategisch VVD gaan stemmen om te voorkomen dat de PVV de grootste wordt. Ik zeg: Mooi. Want we weten hoe dat verhaaltje afliep in 2012... we kregen ze toen allebei. Laat een VVD-PVV of PVV-VVD kabinet nou net mijn voorkeur hebben....

Banana008 | 13-11-16 | 12:05

@menzo | 13-11-16 | 11:59
Iedereen die Trump-jihadist is moet dit lezen: https://storify.com/clair3/kurt-eichenwald-s-tweets-listing-his-findings-from

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:04

uhm, sorry, domme opmerking van mezelf hierboven.

Pimp my Voortuin | 13-11-16 | 12:03

Build that wall, build that wall, build that wall..

netniet | 13-11-16 | 12:03

Gisteren ergens gelezen: die muur gaat er echt komen, in ruil voor amnestie voor de nu aanwezige (niet-criminele) illegalen. Lijkt me een politieke oplossing waar beide partijen het mee eens zouden kunnen zijn.

menzo | 13-11-16 | 12:03

uh, Bill was geen Republikein.

Pimp my Voortuin | 13-11-16 | 12:03

Hou jij maar lekker Palin in de gaten BAs, wat je er mee denkt te bereiken weet ik niet, maar hou haar maar in de gaten.

bergsbeklimmer | 13-11-16 | 12:03

"Stop met huilen over Donald Trump"

Nou het lijkt mij verstandig dat we ons heel diep gaan verdiepen in de man Donald Trump. https://storify.com/clair3/kurt-eichenwald-s-tweets-listing-his-findings-from

Je kan een koers varen en dat kan in Amerika conservatief of progressief. Prima, er zijn voor beide stromingen goede argumenten. Ikzelf twijfel elke verkiezing weer.

Maar. Donald Trump is een liegende oplichter. Dat maakt mensen bang. Hij is volkomen ongekwalificeerd en volgens mij heeft hij geen idee wat nu te doen. Zijn hele campagne stond bol van achterlijke egotripperij en leugens. En dan heb ik het niet over 'acceptabele leugentjes' die elke politicus doet. Nee grove leugens.

De Koreaanse Slet | 13-11-16 | 12:03

Het allermooiste is natuurlijk als de heer Geert Wilders, Oppositieleider der Nederlanden, expliciet een uitnodiging ontvangt voor het bijwonen van de (nu al meest historische) inauguratie der inauguraties van de heer Donald John Trump, President der United States of America.
.

Musset | 13-11-16 | 11:56
.
Geert heeft Trump al ontmoet tijdens de verkiezingen in de VS dus het zou zomaar kunnen dat hij die uitnodiging krijgt. Geert was - voor zover ik weet - de enige Nederlandse politicus die zich al vanaf het begin vóór Trump heeft uitgesproken.
.
Nu beginnen die huichelaars wel te draaien. Hoe ongelofelijk triest ben je dan. Net zoals de media.

Lupuslupus | 13-11-16 | 12:02

Als PVV + VVD in de buurt van de 75 zetels komen dan weet ik zeker dat ze gaan praten

marcoplarco | 13-11-16 | 12:01

Inderdaad dat gezeik over de Trump steeds.Ze waren beide niks de Hillery niet en de Trump niet.Maar als je dan toch moet kiezen liever de Trump.Geef deze man een kans,om het goed te doen,of de fout in te gaan.Maar om daar nu beestachtig voor de straat op te gaan.Het lijkt wel een zwarte pieten protest walging puur.We zien wel wat het wordt.Wie weet verrast er ons nog geweldig.

altijdfeest | 13-11-16 | 12:00

-weggejorist-

ShameLess | 13-11-16 | 12:00

Mensen die bang zijn voor een nucleaire oorlog. Zo 80-90er jaren. Komop man. Poetin, Trump, ze zijn allemaal lang niet zo achterlijk als iedereen denkt. Ze gaan echt de wereld niet in een traditionele oorlog storten. Als er iets goed is aan de samenwerking tussen de russen en de VS, is dat ze elkaar dan in balans houden en gezamenlijke vijanden hebben.

ShameLess | 13-11-16 | 12:00

Dat roep ik al tijden. Er is onder Obama alleen maar meer geld naar die muur gegaan. Ook de deportaties zijn groter geworden van latino`s uit midden-Amerika. Verder hoef je die muur ook niet groot te maken. Want er zit gewoon een woestijn tussen. Het probleem is echter dat mensen die route gebruiken en de meesten het niet halen. Maar net zoals de bootvluchtelingen is dat een eigen keuze.

roze_bril | 13-11-16 | 11:57

Honderd jaar? Hiroshima en Nagasaki zijn veel eerder herbouwd.

Je hebt trouwens helemaal geen kernwapens nodig om het land nog lang onbewoonbaar te maken. Zie de Nigeria delta, de Donbass, het Midden Oosten, Afghanistan na de Muddiahidin en vele andere regio`s waar de doodscultus van oorlog niet meer uitgebannen wordt uit de plaatselijke bevolking.

Er zijn meerdere grootmachten in deze wereld, en het is goed dat ze wat vaker gaan bellen met de rode telefoon, in plaats van de rode knop.

Feynman | 13-11-16 | 11:56

Het allermooiste is natuurlijk als de heer Geert Wilders, Oppositieleider der Nederlanden, expliciet een uitnodiging ontvangt voor het bijwonen van de (nu al meest historische) inauguratie der inauguraties van de heer Donald John Trump, President der United States of America.
.
Geert en Marine op de Eerste Rij en daarachter het vuige zootje zakkenvullers -tevens komende verliezers- uit Brussel...
.
Zo, kunnen we nu de Witte Kerst ter discussie stellen? Want dat is en blijft een racistisch gedoe!

Musset | 13-11-16 | 11:56

"Wat Trump zei en de media verzwegen". Opiniez.com. Ademloos naar zitten kijken en luisteren. De speech van Trump op 29 oktober dit jaar.

zwartzondersuiker | 13-11-16 | 11:55

Wat ik erger vind is dat VVD er weer 26 heeft. Wil dat zeggen dat him schijt campagne met Rutte en huichelaars werkt. Als dat zo is, hebben ze gelijk dat het volk dom is.

EmilioEsteves | 13-11-16 | 11:54

Wat ik erger vind is dat VVD er weer 26 heeft. Wil dat zeggen dat him schijt campagne met Rutte en huichelaars werkt. Als dat zo is, hebben ze gelijk dat het volk dom is.

EmilioEsteves | 13-11-16 | 11:54

@Pedro
kijkt mij=lijkt mij
T.e.a.b. Smartphone met spelling bemoeial en 1" scherm. Zucht.

Pedronegro | 13-11-16 | 11:52

Ik heb er nog wat voor Trump.
1) Turkije isoleren.
2) De VN onverbindend verklaren zolang die de valse witte schuldagenda blijven voeren en sharia als een stolp over de universele mensenrechten staat.
3)Geen onnodig wapengekletter aan de grenzen van Rusland.

squadra | 13-11-16 | 11:51

@noorderling | 13-11-16 | 11:44

Ik vermoed dat Maurice de Hoax behoorlijk geschrokken is van hoever de peilers in de vS ernaast zaten en daarom zijn peiling aan het bijsturen is om na de TK verkiezing geen compleet modderfiguur te slaan zoals heden de peilers in de VS.

von Strumpfhausen | 13-11-16 | 11:50

De media hadden via hun grenzeloze steun aan Clinton ieder gutmensch overtuigd dat het wel snor zat met de VS verkiezingen. Daarom komt de klap des te harder aan en is de werkelijkheid zo moeilijk te accepteren. Volgens mij moet het uit zijn met de partijdigheid van de media maar hoe krijg je dat voor elkaar?

viejohuevon | 13-11-16 | 11:49

Klopt. Die Ammies hebben er zelf voor gekozen, en hebben dus vier jaar de tijd om hun ogen uit hun kop te janken.

mallekater | 13-11-16 | 11:47

Ik ben niet zo van de duiders en analisten. Zo is dit stukkie ook maar een slag in de ruimte van een wensdenker. We wachten de toekomst af in plaats van te voorspellen kijkt mij.

Pedronegro | 13-11-16 | 11:46

Zoals Dave Rubin al zei:

"Media which got everything wrong will now tell you all the things that will happen as a result of the thing they said wouldn't happen." twitter.com/RubinReport/status/796229...

Prof. D.A.H. Vintik | 13-11-16 | 11:46

Ze vragen zich vanuit hun zetels van pluche in achterkamers met hoogpolig tapijt, organen van kiezers uitdelend, niet eens af hoe het komt dat het electoraat niet (meer) op ze stemt :).

Watching the Wheels | 13-11-16 | 11:44

@Lupuslupus | 13-11-16 | 11:39
'peilingen' ? Daarvan is nu net bewezen dat die er nog verder naast zitten dan welke columnist dan ook.

noorderling | 13-11-16 | 11:44

@Lupuslupus | 13-11-16 | 11:39

Hehe,had je wat anders verwacht dan als Chris Aalberts erbij getrokken wordt ?

von Strumpfhausen | 13-11-16 | 11:44

@Lupuslupus | 13-11-16 | 11:39
Maakt niet uit. Hoe groter de PVV wordt, hoe waarschijnlijker een nog linksere coalitie wordt. Dat is de prijs die we betalen voor ons parlementaire stelsel.

atheïstisch stemvee | 13-11-16 | 11:44

Voor iedereen die roept; Die muur kunnen ze niet bouwen; vergeet u niet de Berlijnse muur...
En @Ing. Van der Pik Dat argument is nu wel oud he? Nixon was dronken in zijn tijd en de militairen hadden - namens de vice president - besloten om al zijn orders te negeren. Hij wilde elke week wel een land platgooien.
freebeacon.com/blog/when-it-comes-to-i...
Deel 1 over Nixon
www.theguardian.com/weekend/story/0,3...
Deel 2 over Nixon.
www.theguardian.com/books/extracts/st...

Weeraanmelden | 13-11-16 | 11:42

de PVV op z’n hoogtepunt 24. Het worden er nooit meer dan 30.”
.
Vandaag in de peilingen PVV op negenentwintig zetels, VVD zesentwintig. Tja.
Gelukkig is ook dit artikel een persoonlijke mening van Paternotte. Die er weer eens helemaal naast zit maar ook dat is geen unicum.

Lupuslupus | 13-11-16 | 11:39

Ik zou Sarah Palin doen, ze is een ras-Milf!

necrosis | 13-11-16 | 11:38

Heeft niemand van die snowflakes die Wikileaks gelezen dan? Ik ben heel, heel erg opgelucht dat The Donald president wordt.

Voorjaarsmoe | 13-11-16 | 11:38

Het is alleen te hopen dat die atoom-knop snel vergeet. En ik ben niet de enige die dat vindt.

Ing. Van der Pik | 13-11-16 | 11:35

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken