Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KIJK. Butt-Hurt Crying Hillary Voters Compilation

Oké, nog 1 keertje dan. Omdat-ie zo grappig is. Compilatie van Huilende Huillary-fans en overige awesome pownage aan de overkant van de kloof. Omdat WOIII niet is uitgebroken. Omdat de beurzen stijgen. Omdat China niet is gebombardeerd. Omdat je vandaag met de Volkskrant totaalverroest middeleeuws deurbeslag kunt schoonmaken. En omdat diezelfde zure Volkskrant onderstaande advertentie van de bijkans oxiderende galbak @APechtold plaatste. Hello democracy, my old friend. lalalalala-huilie.png

Reaguursels

Inloggen

Bedankt USA wereld behoed van oorlog
en hopelijk meer banen voor de werkloze arme Amerikanen

op de website van D666 is alles pracht en praal
maar als er wat gebeurd in de USA
wat niet in hun straatje past
zijn ze ineens GroenLinks?

kiezers bedrog?
weten ze bij D666 wel wat populisme is?

Generatie_1984 | 11-11-16 | 13:03

Grappig dat geenstijl zich nu vrijwel helemaal achter Trump schaart.
Volgens mij kwam er eerder voldoende kritiek tegen Trump vanuit GS.

Er zit genoeg tuig in beide kampen. Als Hillary verkozen was dan waren er genoeg rednecks die de wapens op wouden pakken tegen de overheid.

Ik wens de Amerikanen veel succes in het gevecht tegen illegalen, met mensen als Sarah Palin aan het stuur.
Ik wens ze veel succes met alle beleidsmakers die niet geloven in de wetenschap. De vice president denkt dat de aarde +/- 6000 jaar oud is.

piekartz | 11-11-16 | 11:50

Sanders een man met visie, vermoord door Hillery Rodham

Nasty women

hunny | 11-11-16 | 11:19

Er kwam niemand naar hun bijeenkomsten!
De Hillery democraten hebben hun eigen graf gegraven.

Ze hebben Sanders in zijn rug gestoken met een KNIFE

Hij was de stemmen trekker!
Niemand kwam voor Hillery.

Die corrupte democratische partij heeft Sanders geblokkerd!

Vreselijke mensen!

Sanders had gewonnen op zijn sloffen!

hunny | 11-11-16 | 11:14

Mag ik de heer Pritt Stift er over een jaartje aan herrinneren dat hij zijn steun uitsprak voor President Trump en zijn cabinet van Sarah Palin, Chris Criste, Newt Gingrich, Rudy Giuliani en Paul Ryan, een verzameling van zwakbegaafden, radicale neoliberalen en christenfundamentalisten dat eerst de USA en daarna de rest van de wereld in brand zette? Overigens zal de beoogde minister van buitenlandse zaken Chris Christie al binnen een jaar aftreden omdat hij als wraak dat een burgemeester van een kleine plaats in New Jersey, de staat waarvan Christe gouverneur was, hem niet steunde als presidentskandidaat voor de republikeinse partij, de Washington Bridge afsloot tijdens het spitsuur. De brug verbindt Manhattan met New Jersey en is een van de drukste verkeersbruggen ter wereld. Een gigantische schade was het gevolg. Gingrich is de man die ervoor zorgde dat de federale overheid dagen achtereen door de begrotingsvoorstellen van Bill Clinton te blokkeren, omdat Clinton hem een keer achter in Air Force One heeft laten meevliegen. Sarah Palin is de aanstaande minister die geen nationale krant of tijdschrift kon noemen. A fine bunch.

sepashare | 11-11-16 | 09:35

die artiesten hadden toch al lang huizen in het buitenland ,om de belasting te ontduiken deden ze dat vooral .dus opgeruimd staat netjes .ook geen werk weer geven.

pedro300 | 11-11-16 | 08:50

Als D66 het voor het zeggen krijgt ga ik ook janken.

drielenaar | 11-11-16 | 01:14

9 november 2016: International Butt-hurt Day. Never Forget!

omanders | 10-11-16 | 22:58

'Populisme!' roepen is je eigen morele failliet bevestigen.

Bert Konterman | 10-11-16 | 20:56

Fuk: ... Wordt _lid_ van ...

hotmint | 10-11-16 | 20:15

Stop het wegkijk-isme
Stop het Regentisme.
Steun het Realisme.
Steun de Democatie.
.
Wordt niet van:
.. Een andere partij dan D666

hotmint | 10-11-16 | 20:15

Wat wel grappig is, dat de blanke man die lang genegeerd is, het onder Trump alleen maar moeilijker gaat krijgen.

Obama zit politiek gezien aan de meest rechtse kant van de VVD en Trump zit minimaal 3x zo ver weg aan de rechterkant.

Trump wil de fabrieken terughalen naar de USA. De reden dat deze naar andere landen zijn gegaan is, dat andere landen goedkoper zijn, of een hogere arbeidsproductiviteit hebben. Die gaan echt niet terugkomen. De enige mogelijkheid is, om de werkelozen, maar ook de jongeren in het algemeen hoger op te leiden voor werkzaamheden waarbij de arbeidsproductiviteit hoger is.

Obamacare wordt door hem afgeschaft, waardoor 40 miljoen Amerikanen hun ziektekostenverzekering zullen kwijtraken.

Als je kijkt naar de afgelopen 30jaar hebben de republikeinen er op financieel gebied er een puinhoop van gemaakt en zijn het altijd de democraten geweest die de puinhoop weer moesten opruimen. De kredietcrisis is volledig op het conto van Bush jr. te schrijven door zijn (gebrek) aan controle op de financiële markten in de USA. Onder Obama is uiteindelijk werk gemaakt om de begroting weer enigzins op orde te krijgen en nu komt Trump met zijn Reagennommic waardoor de begroting weer gierend uit de bocht zal vliegen.

Op de korte termijn zal het de wereldeconomie aanjagen, maar op de langeren termijn gaan we daar allemaal last van krijgen.

Als de blanke genegeerde man eens goed gekeken naar de standpunten van beiden, dan had Trump nooit gewonnen.

jezusisonzin | 10-11-16 | 19:46

Na:
Uitslag referendum,
Brexit,
Trump,
Krijg ik weer hoop.
Vrolijk kijk ik uit naar Maart. De tijd van de wegkijkende slopende gutmensch lijkt voorbij. Het opbouwen kan weer beginnen. Eindelijk.

Rest In Privacy | 10-11-16 | 18:39

-weggejorist-

K.A. Leneet | 10-11-16 | 18:38

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:05
"Kortom Trump heeft de zwaksten besodemieterd om te winnen."

En dat is erg omdat?
8 jaar geleden hebben de zwaksten op Obama gestemd die heeft ze in de steek gelaten en stemmen ze op Trump en zal hetzelfde gebeuren, dat is nu eenmaal de tragiek van het leven
Mijn grootste angst was dat Trump de meerderheid voor de Republikeinen zou verspelen maar nu er een meerderheid is en de Republikeinen het beleid gaan bepalen laat hem maar zijn magische plannen maar bekent maken, hij gaat IS wegvagen met een geheim plan, niks mis mee, is dit plan een succes dan gaan we naar zijn volgende plan. Het is toch de Grand Old Party die het beleid bepaald en niet Trump. Trump is degene die het moet verdedigen en wiens naam in de geschiedenisboeken komt.

the Jackdawn | 10-11-16 | 18:27

Laat 2017 maar komen. Dan kunnen we eens zien hoe de Brexit en Trump het gaan doen. Het nieuwe populisme krijgt het klaarblijkelijk toch voor elkaar zieltjes te winnen op verkiezingsdag en dat is goed nieuws voor onze blonde Indo.

Of er ook maar iets terecht zal komen van de stapels beloften? Geen idee. Maar nu de Brexit en de verkiezing van Trump waarheid zijn geworden zeg ik: kom dan maar op met Wilders, als we toch vreemd gaan doen, doe het dan gelijk goed.

Diabhal | 10-11-16 | 18:03

stop het populisme == minder (minder minder) mensen die tegengas geven

Gevaarlijke man die Pechtold. Iemand van de minderheid der populisten (ras/geloof/whatever) al aangifte gedaan? Of werkt het niet zo (zie positieve-discriminatie topic). Gek dat je DAN opeens niet naar de minderheid hoeft te luisteren (het is maar een kleine groep schreeuwers wordt er dan geroepen).

liggend_streepje | 10-11-16 | 17:58

ristretto | 10-11-16 | 17:42

Dat leeft toch echt alleen in dat verwarde kopje van je. Ik doe namelijk geen voorspellingen.

Jij verward in die gehandicapte hersenmassa van je een standpunt met een voorspelling.

Ik ben voor een associatieverdrag.
Ik ben tegen een Brexit.
En ik ben tegen Trump als president.

Vort en nu leren lezen.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 17:52

-weggejorist-

ristretto | 10-11-16 | 17:42

-weggejorist-

suqmadic | 10-11-16 | 17:24

-weggejorist-

RepubliekHolland1234 | 10-11-16 | 17:09

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:48

Het was zeker niet zo dat 'Nederland' rijk werd van de handel. Dat was toch voorbehouden aan een aantal families en eerste bedrijven. In Drente kun je plaggenhutten bezichtigen waar de turfstekers tot in het begin van de 20ste eeuw in leefden, er was ook bittere armoede hoor. Dacht je de De Zangeres Zonder Naam al die verhalen uit haar duim zoog? Mijn God, malaria is hier pas sinds de jaren 50 uitgeroeid (met een waar DDT bombardement), 'Nederland' heeft niet echt geprofiteerd van de overzeese handel, de Nederlandse economische groei (en welvaart) begon pas goed op gang te komen vlak voor de dekolonisatie, na de oorlog. (Mede door het zeer goed besteden van de Marshallplan gelden, én af te betalen).

Sans Comique | 10-11-16 | 16:56

cabbit | 10-11-16 | 16:39 de heer Trump staat bekend als volidioot.
------------
tja, dat moet wel de reden zijn waarom het belangrijkste land van de wereld zijn president kiest.
Logisch toch???

dijkbewaker | 10-11-16 | 16:56

-weggejorist-

cabbit | 10-11-16 | 16:39

"By the way, you are awake right now. This is your life."
Dit gezicht staat in de encyclopedie bij het onderwerp 'Boer met Kiespijn'.
Bwoehahaha, nou, *snik*

Sans Comique | 10-11-16 | 16:36

Die meneertje Peggolt toch. Die vond toch dat we allemaal weg moesten blijven bij dat Oekraïne-referendum?

Ik zal het hem nog maar een keertje uitleggen: het zijn nu juist die burgers (blank, autochtoon, 'laagopgeleid', 'oud') die decennialang genegeerd zijn geweest, en die al die tijd het gelag hebben mogen betalen, die nu eindelijk aan het ontdekken zijn dat STEMMEN wel degelijk helpt.

Oekraïne-verdrag, Brexit, Trump... who's next?
Ben zelf geen Wilders-aanhanger, maar ik zal me gek lachen als ook hier de arrogante 'elite' van Dédain666 (en consorten) in maart 2017 een verdiende klap voor hun bek gaan krijgen!

EefjeWentelteefje | 10-11-16 | 16:18

Mensen. Stop er nou eens mee.

Negeer die Koreaanse slet gewoon. Het heeft geen nut.

Honorificabilitas | 10-11-16 | 16:10

had gvd even over die advertnetie van de verraders een stickertje geplakt.

Kenneth Nietvatten | 10-11-16 | 15:58

Hetzelfde als met Brexit, ze maken elkaar knettergek. Zag allemaal van die hipsters bij elkaar in NY alvast de overwinning vieren van Clinton. Ze snappen er geen bal van dat er mensen buiten die bubbel wonen, het zijn de "snowflakes" van de US, hetzelfde wat we zagen in London na Brexit.

lanexx | 10-11-16 | 15:43

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 15:16
Neen, in het geheel niet. U beweert:

' Overigens is Nederland groot geworden door handel en handelsverdragen door goederen goedkoop te kopen en duur te verhandelen. Het is onze tweede natuur. We doen het al eeuwen.'

Neen dus, men bracht mest om de arme gronden te voorzien waardoor er betere producten kwamen/meer enzovoort. U draait de boel stomweg om! Handel is op basis van gelijkheid, anders zijn er andere kapers op de kust en dat was toen ook al zo.

toetssteen | 10-11-16 | 15:37

DKS .splinter en balk verhaal; voor mij is Clinton met bewezen corruptie en NWO connecties ,en Foundation, pedofilie en satanisme , gekocht door SA/Quatar, nog net ff van een andere orde .
Lees jij ff Wiki leaks en vorm een mening na beide zijden te hebben onderzocht.
Factchecken noem jij dat toch?
Ik hoor je wel, en pas dan,gegroet .
Was getekend "Een boze witte man die de wereld door een 1 procents deel verkracht ziet worden"

medelmo | 10-11-16 | 15:25

Gualtiero | 10-11-16 | 14:32

Welnee. 90% hier is hysterisch en denkt met gevoelens. Als je de feiten ernaast legt ben je een trol. Gaan ze schelden.

Kennelijk vinden sommigen GeenStijl leuker als ruilplaats voor complottheorieën en gevoelens.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 15:20

toetssteen | 10-11-16 | 15:09

Je punt? Je beaamt wat ik zeg.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 15:16

medelmo | 10-11-16 | 14:38

Trump vertelt tijdens een debat gemiddeld één onwaarheid per drie minuten. Van alles wat hij tijdens zijn campagne zei bleek zo'n vijfenzeventig procent niet te kloppen in verschillende gradaties van onjuistheden.

Zo iemand noemen we een aartsleugenaar. Trump liegt meer dan een politicus. Dat is ernstig.

Dat is keihard gefactchecked. Je kan het opzoeken nalezen en zelf verifiëren.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 15:15

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:48

Nee door stront/mest te vervoeren en thee/specerijen/koffie terug te vervoeren. Echter de meest winstgevende handel was de Oostzeehandel, zie de Hanzesteden.

toetssteen | 10-11-16 | 15:09

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 14:30 gedachten zijn allemaal onzin. Je kan slechts een mening hebben over de feiten.
--------
Hahahah, wat een onzin weer. Zonder gedachten ben je dood.
Hersendood.
Behoorlijk veel kans dat je dan je dan ook geen mening hebt over feiten.
Het feit is namelijk dat je hersendood bent.

dijkbewaker | 10-11-16 | 15:03

Ik heb tranen van het lachen vanwege mijn leedvermaak.
Wat een mooi gedicht van Zwarte Piet Pechtold. Hij ziet de toekomst zwart in. Hij is een zwart kijker. En weer ben ik het niet met hem eens... Ik zie de toekomst met Trump zonnig in. Hoog op de Gele wagen rij ik door Berg en Dal, tralalala. Oud volksliedje.
Ik ben per slot van rekening een optimistische ; "oude boze witte man".

Goedzo | 10-11-16 | 14:51

Het grote probleem met veel mensen is dat ze denken met hun gevoelens niet met de werkelijkheid. De werkelijkheid zijn de feiten. Assumpties, gevoelens, gedachten zijn allemaal onzin. Je kan slechts een mening hebben over de feiten.
De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 14:30 @ DKS.
Moeten we dan niet wachten met veroordelen van Trump totdat hij Feitelijk bewezen heeft een leugenaar te zijn.
Of geldt voorgaande alleen voor jou en niet voor de "tegenstander"??

medelmo | 10-11-16 | 14:38

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 14:30
Gevoelens zijn toch heel feminien? Ik dacht dat we hier met z'n allen "realisten" waren.

Gualtiero | 10-11-16 | 14:32

Brabant hier | 10-11-16 | 14:15

Het spijt me maar het leven gaat niet om 'gevoelens' van bepaalde mensen. Het leven gaat om feiten. Er is nogal een verschil tussen het 'gevoel' dat je vrouw vreemd gaat en of ze werkelijk en feitelijk vreemd gaat. Er is nogal een verschil tussen je rijk voelen en rijk zijn. Er is nogal een verschil tussen je arm voelen en arm zijn. Er is nogal een verschil tussen je onveilig voelen en onveilig zijn. Enzovoort.

Het grote probleem met veel mensen is dat ze denken met hun gevoelens niet met de werkelijkheid. De werkelijkheid zijn de feiten. Assumpties, gevoelens, gedachten zijn allemaal onzin. Je kan slechts een mening hebben over de feiten.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 14:30


prime suspect | 10-11-16 | 12:51 Er lopen een hoop gewapende mensen rond in in de USA en Trump is een grote voorstander van algemeen wapenbezit.
Ik heb zo het gevoel dat weduwe Trump dit binnenkort toch niet zo'n good idee zal vinden.
--------
Wapenbezit staat in de grondwet om de burger te beschermen tegen een overheid die het volk niet vertegenwoordigd.
Er zijn een aantal onderwerpen in de VS waar je rekening mee moet houden wil je president worden.
de VS is in meerderheid een zeer conservatief christelijk land.
Dus ten eerste moet je christen zijn. het god bless America moet als een tweede natuur uit je mond komen vallen.
Wapenbezit is heilig verklaart. (grondwet)
Ook homo huwelijk en abortus zijn behoorlijk problematisch waar je zo je vingers aan brand. Hooggerechtshof heeft deze zomer nog bepaalt dat abortus inperking verboden is. Dit tegen de zin van veel conservatieve (republikeinse) Amerikanen. Ook Trump maakte een switch van voorstander naar tegenstander. zal wel met verkiezingen te maken hebben.
Maar uiteindelijk heeft de boodschap voor meer banen de doorslag gegeven gezien ook de vele vrouwen die toch voor Trump stemden net als de minderheidsgroepen waar Clinton er van uitging dat zij die stemmen wel even zou binnen harken... Net als de Clinton gelovigen.
Oeps,.. foutje... bedankt...!

dijkbewaker | 10-11-16 | 14:21

@Lupuslupus | 10-11-16 | 11:55

Ja, want iedereen moet zich net zoals jij gedragen.

Snelheidsduivel | 10-11-16 | 14:21

Bigi Bana Boy | 10-11-16 | 13:33

Trump is helemaal niet geïnteresseerd in dat soort zaken. Trump wilde koste wat het kost president worden. Niet voor Amerika en niet voor de Amerikanen maar voor zichzelf. De man is een ongelooflijke narcist. Een demagoog van hier tot Tokio.

Maar de tijd zal het leren. Ik weet eigenlijk niet wat ik walgelijker vindt dat hij al die dingen meende of dat hij er over loog.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 14:19

medelmo | 10-11-16 | 12:30

Het is me duidelijk. De meeste reaguurders zijn socialisten in de ontkenningsfase. Het enige hekele puntje is dat socialisme voor iedereen geldt en ze willen niet delen met andersoortige mensen. Gewoon eigen volk eerst.

Kijk en dat is het grote verschil. Rechtse mensen kijken naar talentvolle en kansloze mensen. Dat gaat niet op ras of geloof maar wat zo'n persoon kan toevoegen.

In de wereld anno 2016 ontkom je niet aan globalisering.

Overigens is Nederland groot geworden door handel en handelsverdragen door goederen goedkoop te kopen en duur te verhandelen. Het is onze tweede natuur. We doen het al eeuwen.

Wees blij dat je tenminste een uitkering krijgt. Dat is je privilege.
De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:49
@ DKS;Ik onderken mijn sociale menselijkheid al jaren.
Delen met eigen of niet eigen volk ,wie er voor gewerkt heeft verdient terug te krijgen waarvoor hij/zij afdracht heeft gedaan.wie daar niets aan heeft bijgedragen kan uit diezelfde pot niet rechthebbend zijn.(3 snoepjes 3 delers en niet duizend.) Bed Bad en Brood voor vluchtelingen is een recht voor ek mens. totdat de strijd in je land is gestreden en je weer aan opbouw begint, Ook hier is men gaan opbouwen na de ww2 .
Iedreen heeft kansen , en mogelijkheden.Dat wordt niet alleen door rechtse mensen gezien;,foute veronderstelling en aanname.
Ras en geloof hebben daar niet veel mee te maken. Mocht je daarmee ok de islam bedoelen kun je niet fouter zijn , daar;Het leegzuigen van de sociale pot , zonder daar een essentiële bijdrage aan te leveren onder het mom van een allesoverheersende ideologie ( met geweld en dwang)is een voor de wereld niet te trekken opgave.
Als ieder land ook voor zijn eigen kanslozen zou zorgen was er geen economische vluchtelingen stroom.
Nederland is maar voor een kein deel grooot geworden door handel, met name de groei door in een seizoenenklimaat met visie en behoudendheid te moeten leven heeft innovatie gebracht en ontwikkeling op veel meer gebieden dan handel alleen. Landbouw ,veeteelt en industrie hebben voordat de handel grotere vormen aannam al gezorgd voor economische groei.
Dan nog ff over de uitkering , Dat waarvoor je tijdens de werkende fase in je leven afdraagt is een opgebouwd recht ,Dat zijn de afspraken die we hierover hebben gemaakt in het verleden.
Het wegzetten van mensen in deze categorie als geprivileerden is in strijd met wat je zelf aandraagt over socialisten en rechtse mensen.
De afspraken die met werkenden zijn gemaakt worden met voeten getreden en dat veroorzaakt de antipathie tegen alles wat wel profiteerd maar niets bijdraagt.
Mijn uitkering is pensioen.
Dan nog ff over globalisering, daar is inderdaad niet aan te ontkomen, maar loopt pas goed als de hele wereld voldoende kansen heeft om daar aan mee te doen, en dat kan dus niet als je complete generaties werkbare mensen dom houdt door geloof, en laat uitreizen om elders het vat leeg te zuipen.
Het is niet aan de ontwikkelde wereld om iedereen te voeden, en de machthebbers daar te laten leven in overdadige weelde.( midden oosten).
Was tussendoor ff weg vandaar het wat late bericht.

medelmo | 10-11-16 | 14:19

Sjors W. | 10-11-16 | 13:57
Inderdaad. Zie je het al voor je dat Trump aan Apple gaat vertellen dat hun producten in de VS moeten worden geproduceerd ipv in het 20x goedkopere China ? Ze zullen van enthousiasme staan te springen in Cupertino. EN dat is dan nog maar én bedrijf.

Bigi Bana Boy | 10-11-16 | 14:17

Honorificabilitas | 10-11-16 | 13:41
Weet ik, maar dan is het tenminste extra dubbel duidelijk.

Bigi Bana Boy | 10-11-16 | 14:15

Ik vind van al die linkse mensen die Trump zo zitten te demoniseren, dat ze dan ook al die mensen die op hem hebben gestemd vernederen en hun gevoelens niet respecteren. Dat geldt vooral ook voor de D66-advertentie van Alexander Pechtold. Als je de gevoelens die onder een grote groep van het volk leeft niet eerder gezien hebt, en je gaat het benoemen als populisme en je roept dan iedereen op om het te stoppen, dan ben je ongeschikt als politieke partij.

Brabant hier | 10-11-16 | 14:15

Tostiman | 10-11-16 | 13:33

Ik ben een VVD figuur. En ik heb het niet over een mening. Je kan een mening hebben het over het beleid van Trump bijvoorbeeld abortus wetgeving je vindt dat vrouwen mogen kiezen of niet. Dat is een mening.

Dat Trump die banen niet terug kan halen is een feit. Iedereen met een beetje verstand zal dat beamen. Dat Trump op alle fronten een keihard standpunt inneemt bijvoorbeeld zo zegt hij 'pro-choice' te zijn en tevens 'pro-life' zo zegt hij tegen interventies te zijn maar tegelijkertijd zegt hij dat hij Daesh kapot gaat bombarderen.

Dat zijn slechts voorbeeldjes. De man liegt continue en altijd. Hij liegt meer dan een tweedehands autoverkoper. Liegen is alles wat hij kan en het kan hem niet schelen zolang hij er zelf maar beter van wordt of zijn doelen bereikt.

Vervelend dat velen er in trappen. Ik wil best een wedje leggen dat op vrijwel alle beloftes van Trump er niets gaat gebeuren. Geen ban voor moslims, geen massa deportaties, geen muur, etc.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 14:13

@ Bigi Bana Boy | 10-11-16 | 13:33

Eens.

God.. besef je dat wij cynischer zijn dan de gemiddelde persoon op deze rechtsroze reaguurderspanelen?

Sjors W. | 10-11-16 | 14:10

Ik dacht echies dat Hillary zou winnen. De eerste helft dacht ik echt dat ze een cliffhanger aan het maken waren, eerst alle Trup-fans laten juichen, en dan op het laatst Hillary terug laten komen met een grote smakker. Die grote smakker kwam ook wel, dat was Californië, hup 60 kiesmannen in een keer. Maar toen Florida naar Trump ging sloeg het bij mij om en trok ik mijn eerste pilsje open. Zelden zo genoten als dinsdagnacht. Vooral ook toen het begon te dagen dat de ene na de andere swing state naar hem ging.

Ikreaguuralzesjaar | 10-11-16 | 14:03

@ Lupuslupus | 10-11-16 | 13:13

Tuurlijk. Ik heb niet zo veel tegen Trump, en ik snap waarom mensen in het midden van Amerika op hem hebben gestemd. Ze hebben een terecht hekel aan Washington, en alles wat daar voor staat. Voor een gevestigde orde Republikein waren ze niet op komen dagen.

Maar ik geloof niet in de wonderen die men van Trump verwacht. Het omkeren van die productievlucht naar het buitenland is een proces van vijftien jaar of langer, niet van 1 termijn, laat staan een jaar. Mijn argumenten daarvoor heb ik gegeven. Het idee dat alles op te zeggen is, alles morgen te veranderen, dat is een droom en het is schaapachtig om daar voor te vallen.

Zeker ook omdat de Republikeinse partij een gespleten gezicht heeft, en de namen die genoemd worden als ministers etc geven me ook niet veel vertrouwen. Veel oude neocon hap, hier en daar met een gristelijk sausje. Dat is nog een reden waarom ik twijfel aan de haalbaarheid.

Sjors W. | 10-11-16 | 13:57

Pechtold- bekend van "niet gelezen. Alexander Pechtold geeft dat persoonlijk toe. In de roze plopkap. Op camera." -heeft duidelijk ook het kieswetje niet gelezen.

"Wie stemt, stemt toe.
Wie opstaat is terrorist.
Stop het luisteren door politici naar wat er leeft in de samenleving.
Heil EU!
Heil EU!
Heil EU!"
A.Pechtold

"Even the slogans will change. How could you have a slogan like "freedom is slavery" when the concept of freedom has been abolished?"

hallevvezool | 10-11-16 | 13:44

Die advertentie van Alexander Peg Boy stond vanochtend vroeg ook op de GS. Linksom of rechtsom, ik vond het wel komisch.

Hetkanverkeren | 10-11-16 | 13:43

Alexander Pechtold moet niet zo populistisch doen met zijn D66-advertentie. Als democraat is hij dus niet bereid elke democratische uitslag te aanvaarden. Dat soort mensen doen de Nederlandse politiek geen goed.

DitjaarkrijgikAOW | 10-11-16 | 13:42

Bigi Bana Boy | 10-11-16 | 13:33 Enneh btw: diametraal haaks is een tautologie.

Honorificabilitas | 10-11-16 | 13:41

Bigi Bana Boy | 10-11-16 | 13:33

Als Trump geen ruimte krijgt zoals je stelt dan breekt er een burgeroorlog uit in de US.

Mark Blyth heeft dat fantastisch verwoord.
Kort: www.youtube.com/watch?v=7lD474zXIzc
Lang: www.youtube.com/watch?v=nwK0jeJ8wxg

Hij is spot-on. De wereld is wakker. Deal with it Arrogandertje Peggold. Je dagen zijn geteld. We trappen er niet meer in. Nooit. It's over. Na na na na na.

Honorificabilitas | 10-11-16 | 13:40

@Lupuslupus | 10-11-16 | 13:13

Iedereen die zelfs ook maar een greintje van de VS politiek begrijpt snapt dat er een verschil is tussen diegene die de politiek uitdraagt en diegene die de politiek daadwerkelijk bepaald.

Bij Clinton is het Corporate America die de politiek bepaald, bij Trump zal het niets anders zijn. Die politieke wordt vormgegeven door tal van (conservatieve) denktanks en adviseurs.

Trump heeft de erste gesprekken met de *beleidsbepalers* al gehad, want de uitspraken over moslims zijn al gedeeltelijk van zijn belofte site verdwenen.

litebyte | 10-11-16 | 13:35

Sjors W. | 10-11-16 | 13:06
Zo zouden we van de VVD en gedoogpartner PVV het kwartje van Kok terugkrijgen. Heb jij het al gezien ? Wel jarenlang over zeiken en als je het dan voor het zeggen hebt, terstond vergeten.

Bigi Bana Boy | 10-11-16 | 13:35

-weggejorist-

Roofhop | 10-11-16 | 13:34

Trump houdt er op veel terreinen opvattingen op na die diametraal haaks staan op die van de Republikeinse partij. Mededaarom denk ik dat de "gewone" Amerikaanse werknemer nog wel eens van een koude kermis thuis kan komen. Mij bevallen veel van zijn ideeën wel, maar ik denk dat Trump in no time een head-on collision met de partijtop (en de machtige sponsoren) komt. NAFTA opzeggen ? Amerikaanse banen uit Mexico en China naar de "dure" VS terughalen ? Denk niet dat corporate Amerika daar op zit te wachten. En zo zal de werkende Amerikaan opneuw genaaid worden. Niet omdat Trump dat wil, maar omdat hij geen ruimte voor dat protectionisme zal krijgen.

Bigi Bana Boy | 10-11-16 | 13:33

@De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:58
Omdat iemand het schijnbaar met je eens is, wil niet zeggen dat het klopt van wat je zegt.
Je lijkt wel een democraat\socialist\d66 figuur, zolang het strookt met jouw mening dan is het goed

Tostiman | 10-11-16 | 13:33

optimisme??? Noem het maar gerust opportunisme

Heisessie | 10-11-16 | 13:28

@RepubliekHolland1234 | 10-11-16 | 12:53 - Die opmerking vind ik niet leuk. Probeer altijd het positieve in de mens te zien. DKS is goed in verliezers aanwijzen, iets minder goed in zelf de juiste kant kiezen.

MarcS | 10-11-16 | 13:28

Gast, begin je een fitty?
RepubliekHolland1234 | 10-11-16 | 13:11

Ik zal niet durven, ben maar een toetsenbord hoolie hehe

vinzDH | 10-11-16 | 13:24

Janet Reno had died... op 7 november 20016.

gatito | 10-11-16 | 13:24

Honorificabilitas | 10-11-16 | 13:19

Lekker links laten liggen.

Whaaaaaaaaaa

Confused | 10-11-16 | 13:22

Het wordt steeds duidelijker wie de echte Nazi's en facisten zijn, de deug-kant van onze samenleving.....
Als je daar niet aan toegeeft doe je in de ogen van Links en Arrogander Pechtold niet meer mee.
Kan niet wachten op de landslide die we in maart 2017 gaan zien.

slipsniffer | 10-11-16 | 13:22

pain in the butt hebben die clinton stemmers toch al regelmatig.

pedro300 | 10-11-16 | 13:22

Stop het populisme, steun de dictatuur. Stempt D'666.

Vout | 10-11-16 | 13:19

Loopt die Koreaanse Slet nu alweer zijn verbale diarree over het minderwaardige klootjesvolk van GS heen te spuiten? Negeer die mafklapper gewoon.

Lekker links laten liggen en geen aandacht aan schenken.

Honorificabilitas | 10-11-16 | 13:19

-weggejorist-

RepubliekHolland1234 | 10-11-16 | 13:16

Walgelijk, dat frame van Arrogander.

Populisme is iets fantastisch. De macht terugbrengen naar waar die hoort: bij het volk, en niet bij een elite die kotst op het volk. Volksvertegenwoordigers van tegenwoordig hebben de belangen van de multinationals op één staan in plaats van de mensen die op hen gestemd hebben. Dáár zit het werkelijke probleem.

En die minkukel van een Bas Heijne geeft er helemáál een belachelijke draai aan op wiki nl.wikipedia.org/wiki/Populisme#Kenme...

Honorificabilitas | 10-11-16 | 13:15

Ik denk dat Trump dit ook niet voor elkaar gaat krijgen. In tegenstelling tot Rutte, neem ik hem dat ook niet kwalijk. Het is geen populisme, maar een legitiem, min of meer onoplosbaar probleem.

Sjors W. | 10-11-16 | 13:06
.
Trump is nog niet eens geïnstalleerd als president dus het lijkt mij nogal voorbarig om nu al te concluderen dat hij het niet voor elkaar gaat krijgen.
Maar ieder z'n mening hoor.

Lupuslupus | 10-11-16 | 13:13

@Sjors W. | 10-11-16 | 13:06,

Als Trump ergens gekwalificeerd in is is het wel projectontwikkeling en bouw!

rode peper | 10-11-16 | 13:12

-weggejorist-

RepubliekHolland1234 | 10-11-16 | 13:11

-weggejorist-

jawor36 | 10-11-16 | 13:07

@ Lupuslupus | 10-11-16 | 13:00

Ik heb het wel gehoord. Rutte ging ons 1000 euro terug geven, heb ik gehoord. Daar heb ik ook niets van gezien tot op heden. Ik denk dat Trump dit ook niet voor elkaar gaat krijgen. In tegenstelling tot Rutte, neem ik hem dat ook niet kwalijk. Het is geen populisme, maar een legitiem, min of meer onoplosbaar probleem.

Sjors W. | 10-11-16 | 13:06

Whoehaha, snowflake rebellion.
Fucking millennial crybabies.

postmodernismisdead | 10-11-16 | 13:05

necrosis | 10-11-16 | 12:15

Goede relaties met andere landen lijkt me nooit een probleem. Wie weet worden ze beste vrinden en hebben we over 4 jaar wereldvrede.

jawor36 | 10-11-16 | 13:04

About Trump:
'He grabbed the elites by the P#$$Y!'

donjon | 10-11-16 | 13:04

Als je zaken niet begrijpt moet je niet proberen mee te praten met de grote mensen.
De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:56

Die zin geeft precies weer waarom het gewone "zogenaamde domme" volk en steeds grotere maten haat krijgen aan figuren zoals jij. Daarom heeft Trump gewonnen niet de zogenaamde leugens wat jij beweert. Dat kunnen de omhooggevallen slimme elite maar niet begrijpen..

vinzDH | 10-11-16 | 13:03

FAA Issues Flight Restrictions Near Trump Tower.
Blijkt dat je als toekomstig president bepaalde beveiliging krijgt.
Maar ja, een gek kan je niet tegen houden en zeker niet een aantal betaalde gekken. Gevaarlijke dagen.

gatito | 10-11-16 | 13:03

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:48
"In de wereld anno 2016 ontkom je niet aan globalisering."
-
Kijk, dat is nu precies wat globalisme is: HAAST hebben. Een proces dat uit zichzelf spontaan zou verlopen over de komende duizend jaar, moet van globalisten per sé nog binnen afzienbare tijd plaatsvinden.

Waarom toch die hysterische haast?

Angel_eyes | 10-11-16 | 13:03

Noord Koreaanse jankhuilcry-partij.
Lang niet zo gelachen!
#hetlevenisverrukkulluk!!!

Aristotalloss | 10-11-16 | 13:02

Gen. Maximus | 10-11-16 | 12:58

Dan mag jij me uitleggen waarom allochtonen hier komen/kwamen om te werken terwijl er honderdduizenden roomblanke Nederlanders op de bank zitten. Een eerlijk loon is kennelijk niet goed genoeg.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 13:02

Daarbij kampt het land met een 2de of 3de wereld infrastructuur.
Sjors W. | 10-11-16 | 12:55
.
Ook daar gaat Trump verandering in brengen. Waarom hebt u niet geluisterd toen hij dat zei? Komt niet zo in uw straatje te pas?

Lupuslupus | 10-11-16 | 13:00

TheEgg | 10-11-16 | 12:51

Moet je nagaan. Alles is beter dan Trump. Zelfs George W.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:59

@Flatuleerder | 10-11-16 | 12:57,
Dat was al veel langer geleden weggehaald en vervangen door 'extreme vetting"

rode peper | 10-11-16 | 12:59

Sjors W. | 10-11-16 | 12:44

Jij snapt het. Wat een verademing.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:58

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:48
"De meeste reaguurders zijn socialisten in de ontkenningsfase. Het enige hekele puntje is dat socialisme voor iedereen geldt en ze willen niet delen met andersoortige mensen. Gewoon eigen volk eerst."
Laatste punt is spot on. Een zeer gezonde en natuurlijke houding die heel gekunsteld tot onwelvallig gedrag is verworden 2e helft vorige eeuw. Rest is natuurlijk lulkoek, niemand hier propageert vergaande welvaartsherverdeling via de staat, en Trump al helemaal niet (z'n belastingplannen al gezien?).

Gen. Maximus | 10-11-16 | 12:58

Hillary is fucked.
The Telegraph ‏@Telegraph 1 u1 uur geleden Vertaling bekijken
A statement calling for a ban on Muslims entering the US has been removed from Donald Trump's campaign website

Flatuleerder | 10-11-16 | 12:57

Nuchternederland | 10-11-16 | 12:43

Wat? Ten eerste is het niet mijn verlies. Ik stel punten op waarin ik duidelijk maak wat er mis is met Trump en waarom. Als zo'n discussie te lastig voor je is bemoei je er dan niet mee. Als je zaken niet begrijpt moet je niet proberen mee te praten met de grote mensen.

Dan transgender? Waar de fuck heb je het over? Ik ben een vent en getrouwd. Ben je niet goed snik ofzo? Nuchter lijk je niet in ieder geval. Niet zo vroeg beginnen met zuipen. Is niet goed voor je lever.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:56

Pechtold , en maar jammeren ,zijn hele plannetje om zeep , wat een lul is het , Heimelijk naar de Oekraïne vliegen geheime afspraakjes ,met als rugdekking het grote Amerika ,en nu is Trump aan de macht en roept als je ruzie maakt met de Russen knap je het ook aar zelf op ,en dat is iets waar Pechtold niks mee kan ,die is gewend ergens rotzooi te trappen en een ander mag de shit opruimen ,terwijl hij lekker op afstand toekijkt ,met het nodige commentaar .
Geen beter vermaak dan leedvermaak ,en de komende verkiezingen wordt zijn clubje van spek en bonen gedecimeerd .

fleurtje | 10-11-16 | 12:56

@ medelmo | 10-11-16 | 12:30

Tuurlijk, ik zie dat probleem ook wel. Maar niet om lullig te doen: superlinkse antiglobalisten roepen dit al veertig jaar. Niks in het verleden van de Republikeinse partij en de kapitalistische cultuur van de VS geeft enig vertrouwen dat die koers te veranderen is. Daarbij kampt het land met een 2de of 3de wereld infrastructuur. De VS is op dit moment competitief volgens mij helemaal niet in staat om die productie terug te halen en het dan voor een normale prijs te doen. En op veel duurdere producten zitten die mensen die hun fabrieksbaantje terug willen geloof ik ook niet te wachten, zeker niet als de staat amper in staat blijkt om de basisvoorzieningen te betalen, laat staan investeren.

Sjors W. | 10-11-16 | 12:55

Wie zwijgt stem toe: doen we dus niet, daarom zijn we naar de stembus gegaan en hebben NEE gestemd!
Wie opstaat bouwt mee: doen we en daar om steunen we actief Geen Peil Vacuüm offensief
Stop het "populisme": populisme heeft voedingsbodem nodig. Die is gecreeerd door de gevestigde politiek dus ook D66! Verbeter de wereld en begin dus bij jezelf Pechtold
Steun optimisme: mee eens en daarom steun ik Trump, Le Pen, Hofer en AFD! Er is echte een alternatief!

Blonde Nel | 10-11-16 | 12:54

-weggejorist-

RepubliekHolland1234 | 10-11-16 | 12:53

Lupuslupus | 10-11-16 | 12:13
Zeker, maar het is juist apathie die afgestraft moet worden. Men moet nu niet apatisch reageren als het establishment een rode in plaats van een blauwe das draagt.

Gualtiero | 10-11-16 | 12:53

@De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:33
George W. Bush opvoeren als iemand die het ambt van POTUS waardig is, is jezelf diskwalificeren voor elke inhoudelijke discussie.

TheEgg | 10-11-16 | 12:51

Er lopen een hoop gewapende mensen rond in in de USA en Trump is een grote voorstander van algemeen wapenbezit.
Ik heb zo het gevoel dat weduwe Trump dit binnenkort toch niet zo'n good idee zal vinden.

prime suspect | 10-11-16 | 12:51

Sjors W. | 10-11-16 | 12:24
Giuliani heeft goede zaken verricht als burgemeester. Het punt is dat de adviseurs en mogelijke kaninetsleden van Trump allemaal of grotendeels uit de gevestigde (neo)conservatieve kringen lijken te komen. Dat hoeft niet per se heel slecht te zijn, maar voor iedereen die dacht dat er nu écht verandering gaat komen kan het flink tegen gaan vallen. Ik zou zeggen: blijf vooral kritisch.

Gualtiero | 10-11-16 | 12:51

@Sjors W. | 10-11-16 | 12:44,

Trump runt geen bedrijf meer maar een land en hij heeft al gezegd hoe hij het gaat doen, inderdaad verdragen heronderhandelen of opzeggen, importtarieven heffen en de belasting voor bedrijven omlaag brengen. De republikeinen hebben het te slikken anders worden ze de volgende keer weggestemd!

rode peper | 10-11-16 | 12:49

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:49

medelmo | 10-11-16 | 12:30

Het is me duidelijk. De meeste reaguurders zijn socialisten in de ontkenningsfase. Het enige hekele puntje is dat socialisme voor iedereen geldt en ze willen niet delen met andersoortige mensen. Gewoon eigen volk eerst.

Kijk en dat is het grote verschil. Rechtse mensen kijken naar talentvolle en kansloze mensen. Dat gaat niet op ras of geloof maar wat zo'n persoon kan toevoegen.

In de wereld anno 2016 ontkom je niet aan globalisering.

Overigens is Nederland groot geworden door handel en handelsverdragen door goederen goedkoop te kopen en duur te verhandelen. Het is onze tweede natuur. We doen het al eeuwen.

Wees blij dat je tenminste een uitkering krijgt. Dat is je privilege.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:48

Leuk filmpje trouwens.

dijkbewaker | 10-11-16 | 12:45

necrosis | 10-11-16 | 12:25

Daar heb ik het volste vertrouwen in.

gatito | 10-11-16 | 12:45

Hopelijk komen de VS nu wel met de satellietbeelden van MH17 waarin duidelijk te zien is dat Oekraïne een vuil spel speelt. Onder Obama en Clinton was dat onmogelijk, die zitten volledig in de zak van de multinationals die enorme finacieele belangen hebben in Oekraïne.

sinar2 | 10-11-16 | 12:45

Ik kan maar niet begrijpen waarom Trump nog geen nobelprijs heeft gekregen voor vrede. De ENIGE die openlijk heeft gezegd normale betrekkingen met Rusland te willen bereiken. Waar oorlogshitser Obama en de EU Rusland weer als de grote bedreiger neerzetten.
.
Dus ook hier weer is de werkelijkheid precies andersom als wat de Regenten/media zuil ons wil doen geloven....

dijkbewaker | 10-11-16 | 12:45

Gen. Maximus | 10-11-16 | 12:38angst regeert .
Hier wil men de macht van de eerste kamer ook weghebben.
Politiek aanpassen aan de wil van de NWO. follow the money trail van de proffesor in voorbeeld.....

medelmo | 10-11-16 | 12:44

@ rode peper | 10-11-16 | 12:23

Wat heeft een bedrijf van doen met de maatschappelijke kosten van productie in het buitenland? Zeker in het Anglicaanse model draait het om aandeelhouderswaarde.

En wat gaat Trump daar precies aan doen? Vrijhandelsverdragen opzeggen? Dat zullen zijn Republikeinse vriendjes niet leuk vinden, en die zullen toch echt mee moeten stemmen.

Hij kan natuurlijk incentives uitloven.. waardoor de staat minder inkomsten genereert / meer uitgeeft. Grof gezegd kunnen meer Amerikanen voor een hongerloon werken, en worden alle producten duurder, dus gaat min of meer iedereen er in koopkracht op achteruit.

Hij kan bedrijven proberen te dwingen. Allereerst is dat nagenoeg onmogelijk - bedrijven zijn slimmer dan overheidsinstellingen - en ten tweede is dat min of meer het minst Republikeinse idee ooit. Een beetje Reaganite accepteert dat niet.

Waarschijnlijk gaat hij full Replican en geeft hij meer/alles vrij. Geen belastingen voor job creators. Kost de staat een dot geld, doet niks voor de middenklassen en alles daar onder, overheid kan basale taken waar zelfs de Republikeinen voor zijn nog amper uitvoeren, en bedrijven make meer winst - onbelast, dus maatschappij heeft er eigenlijk nul baat bij. (Maar inkomstenbelasting en uitkering besparing, hoor ik je al roepen, maar inkomstenbelasting op lage lonen is niks, en Amerikaanse uitkeringen zijn ook niet zo riant.) Daarbij blijft dat het kopen van grondstoffen/andere supplies in Amerika ook in dit model altijd duurder blijft dan in het buitenland, dus kosten blijven hoger, dus producten worden duurder, dus niemand behalve nu wellicht een happy few gaan er op vooruit.

Sjors W. | 10-11-16 | 12:44

-weggejorist-

Nuchternederland | 10-11-16 | 12:43

@De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:33
Trump zit nog niet in The White House, dus waar haal je die bullshit vandaan?
Momenteel klinkt het alsof je loopt te janken voordat je geslagen ben.
Wacht nou eerst maar eens af, over vier jaar mag je me de oren komen wassen als Trump het zo slecht deed als jij nu loopt te voorspellen, oke?

necrosis | 10-11-16 | 12:43

Gen. Maximus | 10-11-16 | 12:38 bis bis applaus .laatste regel is spot on.kuddo,s

medelmo | 10-11-16 | 12:42

koosnaam | 10-11-16 | 12:32
Deze is ook priceless, geeft precies de state of mind van de gemiddelde sneeuwvlok weer en de vruchtbare Universitaire safe spaces waaarin dit gedrag welig tiert. Die professor zouden ze overigens moeten ontslaan, dat kan toch echt niet:
www.foxnews.com/us/2016/11/09/yale-pro...

Gen. Maximus | 10-11-16 | 12:42

-weggejorist-

Dhr. A. Gressie | 10-11-16 | 12:40

Niemand zwijgt. Er wordt alleen niet geluisterd.

Dhr. A. Gressie | 10-11-16 | 12:40

Arrogander PegGOLD en populisme gaan hand in hand. Gisteren weer eens zitten gruwelen bij zijn optreden in Late Night. Zit je eerst naar Bataclan 1jaar later te kijken en dan komt de terroristen vriend stampij maken om niet alleen Trump te bashen... Maar ordinair reclame zit te maken voor 666 en de aankomende verkiezingen. Wat een "Treurpiet"! Ik was van tafel gestapt wanneer ik daar als één van de vier vrienden had gezeten en hij schoof aan tafel. Sterker nog: Ik zou er niet naar toe zijn gegaan. (666 is dat clubje wat keer op keer bij elke aanslag zegt: We moeten de rust bewaren, want dit heeft niks met de i... m te maken!

PieterC | 10-11-16 | 12:40

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:22
Zeg ouw supply chain manager, denk je dat die sweatshops in XYZ-stan nog steeds zoveel goedkoper zijn na invoering van de door Trump beoogde invoerrechten? Hij wil niet voor niets een handelsoorlog met China ontketenen. En ik vind dat eerlijk gezegd wel eens een keer een verfrissend idee. De "opkomende markten" zijn zelf godbetert ook zo protectionistisch als de neten. Tijd breekt aan voor andere strategieën. Blijven brullen dat vrijhandel zaligmakend is terwijl slechts een miniem deel van je ingezetenen ervan profiteert werkte blijkbaar toch minder goed dan beoogd.....

Gen. Maximus | 10-11-16 | 12:38

"Túúúúrlijk steun ik het optimisme,eng hang-oog.
Vandaar mijn stem op de PVV op 15 maart a.s.".

R.B.Scott | 10-11-16 | 12:35

necrosis | 10-11-16 | 12:22

Trump heeft al bewezen dat hij ongeschikt is. Dat was hij altijd al. Ik kan alleen hopen dat de schade beperkt blijft.

Mitt Romney
John McCain
George W. Bush
George H.W. Bush
Ronald Reagan

Dat waren allemaal republikeinen die het ambt waardig waren.

Trump is Nixon maar dan nog veel erger.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:33

necrosis | 10-11-16 | 12:25 right on ;-)

medelmo | 10-11-16 | 12:32

@Keyboardspeler | 10-11-16 | 12:23,

Dat werd ook gezegd over de republikeinse conventie, uiteindelijk kozen ze allemaal voor Trump. Er is trouwens al een democratische kiesman uit Washington die maandag al had gezegd sowieso op Trump te gaan stemmen ongeacht de uitkomst!

rode peper | 10-11-16 | 12:32

Democratie, het blijft vervelend voor zichzelf benoemde democraten die democratie alleen maar accepteren als de democratie hun kant op valt. Vreselijk onvolwassen mensen in een volwassen maatschappij.

Toetsiemonster | 10-11-16 | 12:31

Sjors W. | 10-11-16 | 12:20 Het wegsluizen van productie naar goedkopere landen heeft gevolgen, Uiteindelijk lijdt het tot enorme werkloosheid die de staat meer gaat kosten, dan de winst die door bedrijven gemaakt wordt hiermee.( en vooral de belastingen via constructes ontlopen.)
De neerwaartse spiraal die daardoor is ontstaan is de bodem voor onrust en het zoeken naar de oplossing , de aanbieder van deze oplossing is in de ogen van de "slapers "een populist, in werkelijkheid is het dan een ziener die het of,;uitbuit of positief veranderd.....voor het ene land.
Andere landen die goedkoop produceren over de ruggen van de gezondheid en rechten van werknemers, merken dat vanzelf,...de geschiedenis herhaald zich ook daar vanzelf,...alleen tijd maakt het verschil.
Ther,s no better world then the one we"ve got.(ik)

medelmo | 10-11-16 | 12:30

@jawor36 | 10-11-16 | 12:09
Precies. Mexicanen en moslims zijn geen ras. Dus jij bent een leugenaar, want jij noemt Trump een racist. En dat is hij niet. Trek je leugen in!

Lewis Lewinsky | 10-11-16 | 12:30

@De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:22,

Lees mijn posts hierboven. Jouw redenering is gewoon een versie van de Gebroken Ruit Parabel, jij houdt geen rekening met de verborgen kosten voor de maatschappij die die verloren arbeidsplaatsen met zich meebrengen.

nl.wikipedia.org/wiki/Parabel_van_de_...

rode peper | 10-11-16 | 12:27

Toch grappig, diegenen die opstonden om hun stem uit te brengen tijdens het referendum worden nu als bouwers gezien, terwijl de uitslag nog steeds onder het kleed dreigt te worden geschoven door Peggie.....

Eminence Grise | 10-11-16 | 12:25

@medelmo | 10-11-16 | 12:04
Ik ben niet onder de indruk van Porosjenko vriendje DKS.
Maar ik blijf gewoon doortegelen, wat men ook van mij denkt.

necrosis | 10-11-16 | 12:25

@ Gualtiero | 10-11-16 | 12:09

Je vergeet Gingrich and Guliani. Die laatste kan ik overigens wel hebbben, maar dat Newt terug komt is heel eng. Die man is zeker net zo erg als Hillary.

Sjors W. | 10-11-16 | 12:24

Leuk he de pijn van anderen. Tjonge ik heb me nog nooit zo rotgelachen. Nog maar een topic erover. #WearYourHatredWithPride

allenamen | 10-11-16 | 12:23

Oh jee, het zal toch niet gebeuren dat die Republikeinse figuren alsnog op Clinton gaan stemmen?
Las net iets in de Telegraaf dat er Republikeinse kiesmannen zijn die misschien niet op Trump gaan stemmen volgende maand.

Keyboardspeler | 10-11-16 | 12:23

@Sjors W. | 10-11-16 | 12:20,

Je snapt er helemaal niets van, het is helemaal niet geodkoper om in Azie te produceren, het is juist veel duurder. Ja voor bedrijven is het goedkoper maar voor de maatschappij in het algemeen is het vele malen duurder; de baten zijn voor de elite, alle kosten voor de middenklasse. Lees mijn post nog eens door totdat je het begrijpt!

rode peper | 10-11-16 | 12:23

@De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:05
Wacht nou eerst maar eens af waar Trump mee komt voordat je gaat lopen fulmineren.
Je klinkt al net zo eng als de mensen die beweren dat het licht uitgaat als Wilders MinPres wordt.

necrosis | 10-11-16 | 12:22

@necrosis
je moet eigenlijk nog een mic drop doen.
mic drop.

RickTheDick | 10-11-16 | 12:22

roze_bril | 10-11-16 | 12:07

Dus jij denkt dat Trump een socialist is geworden. Die man heeft zich nog nooit bekommerd om zwakkeren en werklozen. De mijnen gaan niet meer open en de banen komen niet meer terug. Mensen willen niet meer betalen en bedrijven ook niet.

Ik weet niet of je weet wat een 'supply chain' is maar het is simpelweg enorm veel goedkoper om kleren in Bangladesh te laten maken en te verschepen naar Europa en het van daaruit te distribueren naar allerlei hubs dan het hier te laten maken. 'Landed costs' heet dat. Daarom kan een Zara of H&M hier voor weinig met prima winst kleertjes verkopen.

Volgens mij weet jij helemaal niets van de zakenwereld. Alleen al voor een land als Nederland is het prima te doen om X miljoen mensen te subsidiëren met uitkeringen i.p.v. ze de mijnen in te sturen of jasjes te laten maken. De winst is gewoon hoger en de kanslozen krijgen een zakcentje. Welkom in het kapitalisme.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:22

"Beste Gepeupel. Jullie snappen het niet. Wij bepalen wie de helden zijn en wie de duivels. Begrepen ? Dus; Fortuyn, Die-Wilders en Trump zijn de duivels; begrepen ? Voor straf worden jullie de komende maanden door onze voltallige staatsmedia opgevoerd. Want jullie zijn laagopgeleid. Dat vinden wij. En wij zijn slim, dus wij gaan voor jullie beslissen. Oekraïne ? Alleen weten hoe het zit.
Nou, nog één keer zingen we de internationale. Oke.
En nu weer aan het werk".
Dit is geen grapje. Zo wordt echt door de elite gedacht.

Kamervraag | 10-11-16 | 12:21

Episch triggering-fest van social justice warriors.

Angel_eyes | 10-11-16 | 12:20

@ rode peper | 10-11-16 | 12:07

Misschien moet jij je minder uitlaten over economie, en anderen minder belerend toespreken. Denk dat de enorme migratie van productie naar Azië etc. wel duidelijk maakt dat het daar goedkoper produceren is.

Kosten Azië: lage uurlonen. Grond is goedkoop. Je moet wel faciliteiten (logistiek) aanleggen, maar ook dat is goedkoper en er zijn veul minder regeltjes. Grondstoffen zijn goedkoper en worden geleverd door goedkopere bedrijven. Diensten worden geleverd door goedkopere bedrijven. Duurdere diensten kun je inmiddels wel inkopen bij de plaatselijke dependence van een andere multinational. Belastingregels zijn gunstiger. Pensioenen betaal je niet. Andere Westerse werknemersrechten ook niet. En aan het eind van de lijn moet je een paar containers huren. Dat is voor een consument duur, maar peanuts voor een bedrijf. Kleding, meubels, goedkope plastic rommel.. nagenoeg alle consumentengoederen die niet bederven kun je niet goedkoper maken in een Westers land. (Logistiek kosten betaal je in Amerika overigens ook gewoon, aangezien dat ook gewoon een continent is)

Sjors W. | 10-11-16 | 12:20

@thomas.hobbes | 10-11-16 | 12:15,

Beter dan Brexit zelfs, veel beter ik ben helemaal euforisch (en dat heeft niets te maken met het geld dat ik heb gewonnen omdat ik wel geloofde dat Trump ging winnen ondanks de odds)

rode peper | 10-11-16 | 12:19

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:05 Zomaar wat verklaringen die nog uit gaan komen. Meerdere stemcomputers hadden al stemmen opgeslagen voor de opening verkiezingen ,( zoek zoek op andere media.).uit meerdere staaten komt dat bericht ,200.00 vals stemmen en meer en nog wint de"populist".Illegalen die hebben meegestemd en computers die niet willen trumpen.https://hiddenlolcdn.com/v/91793.mp4
Wegkijkers worden verrast ,de geïnformeerden hooguit bevestigd .
De teleurstellingen die hebben geleid tot het verkiezen van Trump, zijn armoede en uitzichtsloos bestaan in het grootste deel ven amerika. Het niet willen zien van deze 3e wereld delen in het midden van de grootste en machtigste baas van de wereld;-(.is de reden voor de trumpstemmers om change af te dwingen.
Blijven doorgaan met het corrupte clinton en NWO deel lijdt tot nog meer ellende. maar dat is waarschijnlijk ook niet waar.....tenslotte is er maar een waarheid , de jouwe??

medelmo | 10-11-16 | 12:19

@roze_bril | 10-11-16 | 12:12,

Er is natuurlijk nog veel meer aan de hand, in het westen zijn er veel regels omtrent milieu en arbo en loon etc dat betekent voor bedrijven gewoon hoge kosten voor productie hier in het westen. De chinezen geven niets om het milieu of arborechten dus die kunnen geodkoop produceren vervolgens kunnen ze sinds ze in het WTO zitten al hun producten tariefvrij op de markt brengen. Grote bedrijven verhuizen dus hun productie naar China, zij strijken de winsten op, we krijgen wat goedkopere prulletjes maar uiteindelijk zitten we met een leger lagergeschoolden die hier nooit meer aan de bak komen. Trump gaat dat probleem fixen voor Amerika.

rode peper | 10-11-16 | 12:17

Het blijft maar komen. Waren nu al de beste twee dagen van 2016.

thomas.hobbes | 10-11-16 | 12:15

@jawor36 | 10-11-16 | 12:00
Dat mag je zeggen/ vinden, maar the Donald heeft gewonnen met een meerderheid aan kiesmannen.
En daar kunnen zelfs vlagverbrandende Amerikanen niets aan veranderen.
Ben je nu bang dat Trump goede banden gaat ontwikkelen met Rusland?

necrosis | 10-11-16 | 12:15

Kan iemand die Wassila Hachchi even de weg wijzen naar de oprit bij de Merwedebrug?
Ik neem aan dat de losersvlucht onderhand terug is, en aangezien wij haar toch moeten betalen kan ze net zo goed wat doen voor dat geld.
Trek haar een geel jasje aan, een muts en een paar handschoenen, dan kan ze tegen Litouwse en Portugese vrachtwagenchauffeurs uitleggen hoe ze moeten omrijden.
Die mannen die er nu staan, staan de hele dag te blauwbekken van de kou, kunnen die ook even een extra pauze nemen met een bakkie soep en zopie.

Dus hup hup, vooruit met de geit, de baas zijn geld is niet van blik.

Cuyahoga | 10-11-16 | 12:14

@Peggold: de jaren 80 hebben gebeld.. ze willen hun idealen terug !

de schaamte voorbij | 10-11-16 | 12:14

Gualtiero | 10-11-16 | 12:09
.
Het woord 'mogelijke' zegt alles al. Dus zullen we eerst maar eens wachten tot Trump zijn kabinet benoemd(!) heeft?

Lupuslupus | 10-11-16 | 12:13

@rode peper | 10-11-16 | 12:07

Waar het om gaat is dat Chinezen hun overcapaciteit dumpen op onze markt. Ook nu worden daar al maatregelen tegen getroffen. Trump zet dat straks gewoon wat meer aan.

roze_bril | 10-11-16 | 12:12

@De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 11:57
Lees dit even:
www.telegraaf.nl/prive/26969337/___Che...
Overigens heeft The Donald de verkiezingen gewonnen en jouw vlammende betogen hebben daar niets aan kunnen veranderen.
Heb je je comments al klaar voor de Nederlandse verkiezingen in maart?

necrosis | 10-11-16 | 12:11

@De Koreaanse Slet | 10-11-16 anytime. Daarom neem ik u niet serieus ondanks dat u recht heeft op uw verhaal. Zoals ik uw verhaal lees bent u pro Clinton dat mag maar het lost niets (meer)op. Nu de NAVO nog stoppen en er komt wat rust in de tent

gnor | 10-11-16 | 12:11

Goed om te zien dat de SJWs een zware dag hebben. Maar nu weer tot de orde. Want ook het nieuwe establishment zal bekritiseerd moeten worden, jongens.
.
Trump gaat niet in zijn eentje regeren en zal dus binnenkort een kabinet benoemen. Er gaan al een aantal namen in de rondte. Mogelijke minister of finance: Steven Mnuchin, Goldman Sachs-veteraan. Minister of defence: Stephen Hadley, was adviseur van George W. Bush, bestuurslid Raytheon (groot wapenbedrijf), voorstander van het bombarderen van de Syrische regering. Behoorlijk establishment...

Gualtiero | 10-11-16 | 12:09

Stop het populisme? Stop naar het volk te luisteren? Zegt die veilingmeester die 12 jaar over zijn studie heeft gedaan het gewoon écht?

Bokito ergo sum | 10-11-16 | 12:09

@jawor36 | 10-11-16 | 12:05

Heb je zijn voorstellen dan uberhaupt wel gelezen? Of een paar bij elkaar geplakte speeches waar hij uit de bocht is gesprongen.

roze_bril | 10-11-16 | 12:09

Lewis Lewinsky | 10-11-16 | 12:03

Klopt, Mexicanen is strict genomen ook geen ras. Het gaat erom dat hij complete groepen wegzet op basis van specifieke kenmerken. Als jij wil miepen over terminologie, be my guest, maar daar gaat het wat mij betreft niet om.

jawor36 | 10-11-16 | 12:09

De "liberal millennials" die nu de opstand uitroepen zijn wel echt de grootste grap ooit. Het is de meest verwende, zelfingenomen en slappe groep mensen die onze westerse maatschappij ooit gekend heeft, zijn tot nu toe altijd vertroeteld en naar de mond gepraat. Uncle Jimbo any day! En dat zeg ik als 28 jarige.

Panos88 | 10-11-16 | 12:08

Pimp my Voortuin | 10-11-16 | 11:42

Zeker weten. De haat naar Clinton is gigantisch.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:07

@De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:05,

Jij snapt echt helemaal niets van economie. Producten gemaakt in de VS gemaakt door amerikanen die daardoor geld verdienen is veel goedkoper dan producten importeren uit China en een leger amerikaanse werkelozen onderhouden!

rode peper | 10-11-16 | 12:07

@De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 11:57

Precies en onder Obama en Clinton is Rusland de zondebok. Maar niks over de steeds groter wordende kloof tussen arm en rijk, het onbetaalbaar zijn van Obamacare. Maar gewoon wel praten over feiten. Allemaal toegenomen onder Obama. Nu zal wel een riedeltje komen over de huis van afgevaardigden.

roze_bril | 10-11-16 | 12:07

@Fijnstoffer | 10-11-16 | 12:05
Hulde. Dat is een veel beter gedigt!

Lewis Lewinsky | 10-11-16 | 12:07

Clinton foundation kreeg miljoenen van SA, Yemen, Qatar, UAE en Brunei. theintercept.com/2016/08/25/why-did-t...

In ruil voor het steunen van de islamitische rebellen en het mogelijk maken van de pipeline tussen Qatar en Syrie. www.ecowatch.com/syria-another-pipelin...

Dus al die Syrische vluchtelingen zijn eigenlijk gewoon een bijprodukt van de pensioenpolicy van de Clinton's.

ChatBot | 10-11-16 | 12:07

roze_bril | 10-11-16 | 12:03

Prima zaak, illegalen mag je van mij zo het land uitzetten...

jawor36 | 10-11-16 | 12:05

Wie zwijgt, stemt toe in islamisering,
Wie opstaat, blijft niet zitten,
Stop het Pechtoldisme,
Steun het realisme.
Nu is het moment. Bash D66, waar en wanneer u maar kunt.

Fijnstoffer | 10-11-16 | 12:05

Snowflakes fall on the ground and melt away in tears.
Winter is coming...

wezen | 10-11-16 | 12:05

niemand specifiek | 10-11-16 | 11:41

Hillary heeft de meeste stemmen gekregen. Ruim 200,000 meer dan Trump. Met jouw logica had Hillary president moeten worden.

Trump heeft gewonnen omdat hij de werkloze staalwerkers en mijnwerkers in democratische staten heeft beloofd dat hun banen terugkomen. Dat gaat dus niet gebeuren want zo werkt de wereld niet. Waarom niet? Omdat het niet rendabel is. Alleen in communistische landen houden ze onrendabele bedrijven open om mensen te laten werken. Communisme werkt niet en Amerika is niet communistisch. Zo simpel is het.

Kortom Trump heeft de zwaksten besodemieterd om te winnen.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 12:05

En nu wachten;
0p de raderbeelden MH17
Justitieonderzoek Clinton Foundation

rechtsdwalendeautist | 10-11-16 | 12:04

Ah de DKS is al wakker. necrosis wordt uitgedaagd, blijf nog maar ff hangen in "t topic.
@ DKS toch raar dat er door meer dan de helft van de stemmers op een populist is gestemd.
Misschien dat die helft er genoeg van had om voor gelogen te worden?
Wakker worden . maar dat is al vaker gevraagd ,verdiep je eens in de echte wereld en niet in de gepresenteerde.
Dan begrijp je de term populisme echt.
verder heb ik vandaag en de aankomende tijd een grijns van oor tot oor.
Fijne dag DKS , may the world get better,at least there is a possibillity now!

medelmo | 10-11-16 | 12:04

@jawor36 | 10-11-16 | 11:58
De grenzen sluiten voor moslims is een prima idee. Hoezo heeft dit met racisme te maken? Dacht jij dat er een islamras was, dude? Dat is niet zo.

Lewis Lewinsky | 10-11-16 | 12:03

-weggejorist-

van Oeffelen | 10-11-16 | 12:03

@Jawor36 | 10-11-16 | 11:48

Je wereldje zal wel in duigen vallen. Maar onder Obama is er in de muur (die al bestaat) alleen maar meer geld gestoken. En verrassend, hij is de president met de meeste deportaties op zijn geweten.

roze_bril | 10-11-16 | 12:03

-weggejorist-

RepubliekHolland1234 | 10-11-16 | 12:03

@Old_Spice | 10-11-16 | 11:55,

Wat natuurlijk ook heeft geholpen om Florida te winnen is dat Mike Cernovich grootschalige kiesfraude door de democraten net op tijd aan het licht heeft weten te brengen!

twitter.com/cernovich

rode peper | 10-11-16 | 12:02

-weggejorist-

RepubliekHolland1234 | 10-11-16 | 12:01

Zo blijkt maar weer eens het is makkelijker het volk voor te liegen dan ze uit te leggen dat ze bedrogen zijn. Want dat is populisme. Bedrog.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 11:57

Doel je op leugenaar Rutte van de pedopartij die kindbruidjes toestaan

vinzDH | 10-11-16 | 12:01

het ergste, misschien wel het zieligste , vind ik nog dat die maffe D66'ers van hun gelijk overtuigd zijn en precies hetzelfde foutje maken als Clinton. Luister nou verdomme eens een keer naar het volk, stelletje ingebeelde idioten!!

langzullenweleven | 10-11-16 | 12:01

necrosis | 10-11-16 | 11:55

For the record, Clinton is verre van perfect, ik ken de verhalen. Ik vind Trump gewoon nog vele malen erger.

jawor36 | 10-11-16 | 12:00

@jawor36 | 10-11-16 | 11:48
Over geldbelust gesproken, de Clintons zijn ook niet vies van een paar extra Dollars op hun bankrekeningen/ foundations.
Maar dat willen Clinton fans natuurlijk niet horen.
Maar het is over en uit voor de Clinton Dynastie:
www.ad.nl...
*reikt zakdoekje aan*
necrosis | 10-11-16 | 11:55

ze moeten die hele familie in de cel gooien.
Bill met wat donkere amerikanen, die hebben het niet zo op blanke rijke lui's advocaten, en op rascisten.
en hillary, die sterft binnenkort met der gezondheid van een tsjernobyl chocotoff in een plas van diarree.
en chelsea, ach met zon hoofd heb je al levenslang.

RepubliekHolland1234 | 10-11-16 | 11:59

'De grote vraag is of de gedesillusioneerde Trump-stemmers aan het eind daarvan meer of minder gedesillusioneerd zijn.'

Nu weten we natuurlijk al dat meneer Pechtold niet zo van de democratie is, maar hij insinueert hier dat miljoenen gedesillusioneerde stemmers, die door 1 kandidaat voldoende gemotiveerd zijn om aan het democratisch proces deel te nemen, beter thuis hadden kunnen blijven. Heel raar schrijfsel. Als je niet op de half- of heel corrupte gebruikelijke instituties stemt, die het land in de staat gebracht hebben waar het zich in bevindt, dan moet je thuis blijven.. Want er gaat niks veranderen en dan ben je nog meer gedesillusioneerd.. Beter om 80% gedesillusioneerd een coast-liberal aan de macht te brengen..

Eng mannetje.

Sjors W. | 10-11-16 | 11:59

Lewis Lewinsky | 10-11-16 | 11:42

Als je Mexicanen verkrachters noemt en grenzen wil sluiten voor alle moslims, doe je volgens mij wat aannames op basis van etniciteit.

Mooi trouwens dat ik hem wel gewoon seksist mag noemen van jou. Dat vind je verder prima?

jawor36 | 10-11-16 | 11:58

@Waar_moet_het_heen | 10-11-16 | 11:51,

Trumnp heeft de regels niet gemaakt maar hij heeft gewonnen door handig gebruik te maken van de regel regels en de meeste kiesmannen winnen. Dat betekent dat hij grote overweldigend democratische staten zoals NY, NJ en Californie links heeft moeten laten liggen en daar (vrijwel) geen campagne heeft gevoerd omdat het bij voorbaat een verloren strijd om kiesmannen was. Als de regels anders waren geweest had hij daar zijn aandacht op gericht en had hij zeker ook de volkstem gewonnen. Overigens zijn er miljoenen dode stemmers op Hillary!

rode peper | 10-11-16 | 11:58

Helemaal met Pechtold eens; ben nog nooit zo optimistisch geweest over de eliminatie ven de linkse zieligheidsindustrie. NL great again!

metagod | 10-11-16 | 11:58

necrosis | 10-11-16 | 11:38

Ten eerste. Je hoeft niet pro-Hillary te zijn om Trump absoluut ongeschikt te vinden.

Ten tweede. Die drie miljoen baseer je op een mailtje van iemand die iets zegt waarin hij zegt te denken dat er een onregelmatigheid heeft plaatsgevonden m.b.t. tot het huwelijk van Chelsea.

Dat zijn de feiten. Je doet me steeds meer denken aan zo'n geblondeerde tuttebel bij de kapper die roddelt over dit en dat met als bron van horen zeggen. Sowieso een virus dat hier heerst. Feiten zijn niet belangrijk sensatie en opgeblazen onzin wel. Kijk daar win je de oorlog niet mee. Alhoewel ... Trump zijn hele campagne bestond uit roddel, leugens, valse beloftes en verdraaiingen. Die heeft toch gewonnen.

Zo blijkt maar weer eens het is makkelijker het volk voor te liegen dan ze uit te leggen dat ze bedrogen zijn. Want dat is populisme. Bedrog.

Praatjes vullen geen gaatjes. En dat is de essentie van een populist. Zeggen wat mensen willen horen en daar blijft het bij. Zolang er een zondebok is hoeft de dictator in spe zich nergens druk over te maken.

De Koreaanse Slet | 10-11-16 | 11:57

@jawor36 | 10-11-16 | 11:48
Over geldbelust gesproken, de Clintons zijn ook niet vies van een paar extra Dollars op hun bankrekeningen/ foundations.
Maar dat willen Clinton fans natuurlijk niet horen.
Maar het is over en uit voor de Clinton Dynastie:
www.ad.nl/dossier-verkiezingen-vs/het-...
*reikt zakdoekje aan*

necrosis | 10-11-16 | 11:55

Lewis Lewinsky | 10-11-16 | 11:30
"Wie zwijgt, stemt toe."
Hoe lang zwijgt Arrogander al over zaken die de Nederlander écht bezig houdt?

Ommezwaai | 10-11-16 | 11:55

En ga nou niet net doen of je je volledig kan inbeelden hoe deze vrouwen zich voelen.
Snelheidsduivel | 10-11-16 | 11:40
.
Het zijn verdorie jankende VOLWASSENEN. Hebben zeker nog nooit een teleurstelling in hun leven meegemaakt.
.
Toen ik na de vorige verkiezingen van het stembureau waar ik de hele dag was geweest - dus geen radio of tv - thuiskwam en steeds de hoop had gekoesterd dat de PVV er minimaal wat zetels bij had gekregen, was mijn teleurstelling enorm toen bleek dat Wilders maar liefst 9 zetels(!) had verloren.
.
Ben ik toen gaan janken? Natuurlijk NIET. Wèl dacht ik 'wat vréselijk triest voor Wilders EN voor ons land'. Maar hé! De teleurstelling slikken en doorgaan met ademhalen, hopen op de volgende verkiezingen.

Lupuslupus | 10-11-16 | 11:55

Het blijft natuurlijk ook hilarisch dat Clinton met een campagnebudget van 1,3 miljard dollar Trump niet verslaat die een aanzienlijk lager budget had van 795 miljoen dollar. Daarbij komt nog eens dat 4 van de 5 grote tv zenders openlijk pro-Clinton waren. En die ene niet pro-Clinton, Fox, was niet bepaald pro-Trump. Zeker niet tijdens de race om de Republikeinse nominatie. We kunnen stellen dat Florida voor Trump door de doorslag gaf. Florida is een gunstate. Staat bekend in de VS om de staat met de meeste wapens. Wat Clinton het presidentschap heeft gekost is de democratische partij die maar probeert privé wapengebruik in te perken. De angst hiervoor was groot, ik meen dat het aantal wapenverkopen vlak voor de verkiezingen nog nooit zo hoog lag. Dan kan je als linkse SJW wel zo hard schreeuwen, maar een meerderheid van de Amerikanen wil gewoon niet dat het wapenbezit wordt ingeperkt. Daarbij willen Amerikanen ook niet een Europees systeem van overheid. En terecht trouwens. Dit is waar de democraten mee verliezen. Niet zo zeer Trump heeft veel gedaan of gezegd dat er voor zorgde dat hij won, maar de democraten en Clinton hebben teveel getrapt tegen rotsvaste basisprincipes van de VS. Kan je proberen, maar mensen worden daar bang van.

Old_Spice | 10-11-16 | 11:55

Oh wat laat Links zich weer kennen, zowel in de VS als Nederland.
Hun ware aard komt weer eens naar boven, democratie is prima zolang het maar wel hun richting op gaat. Anders moet democratie gewoon dood in hun ogen en willen zij op regenteske wijze blijven beslissen.

sinar2 | 10-11-16 | 11:55

Heerlijk al die jankende en zure witte goedmensen en nieuwe allochtonen. Wat een slap volk zeg, je kan zo zien dat ze nog nooit wat ergs hebben meegemaakt. Is de zelfmoord al explosief toegenomen van al die hysterische aandacht hoeren.

vinzDH | 10-11-16 | 11:54

de keiharde waarheid betreft de linkse elite in onze wereld en maatschappij!
hiddenlolcdn.com/i/91907.jpg

RepubliekHolland1234 | 10-11-16 | 11:54

gossie wat zielig dat ze geen gelijk hebben gekregen.
Raar dat ze wel een pedofiele lesbische dwaas met satanische rituelen willen. kunnen de voor goede doelen bestemde gelden van de foundation weer terug naar de goede doelen.en niet voor de clinton en NWO please.
Nog steeds staat er op mijn gezicht een smile van oor tot oor.
Voorlopig blijft die nog even.hoera voor alternatieve media die het wel wisten en zagen gebeuren....

medelmo | 10-11-16 | 11:53

Mag ik hier van genieten. Bij de EU zalhet zweet wel in de bilnaat zitten

Bokito ergo sum | 10-11-16 | 11:53

"wie zwijgt stemt toe"
Mooi, dan is dat referendum ook eindelijk duidelijk.

HA, BIER!1! | 10-11-16 | 11:53

@Waar_moet_het_heen | 10-11-16 | 11:51
Zo werkt het Amerikaanse systeem niet? Wat zit je ontezettend slap te ouwehoeren.

Rest In Privacy | 10-11-16 | 11:53

hiddenlol.com/front/91879
moslims in Amerika zijn bang om behandeld te worden zoals moslim niet-Moslims behandelen in moslim landen.
En bedankt Liberals D66,PvdA en VVD

RepubliekHolland1234 | 10-11-16 | 11:52

Alexander Pechtold is Sylvana Simons met een witte bek.

Normpje | 10-11-16 | 11:52

@medelmo | 10-11-16 | 11:47
LOL

Lewis Lewinsky | 10-11-16 | 11:51

Komt er nog een stukje op GeenStijl over de Popular Vote?
Ik had verwacht dat de hoeders van de democratie na het geenpijl referendum ook wel schande zouden roepen nu blijkt dat Hillary de meeste stemmen had.

Komop GeenStijl, laat je horen! Leve de democratie!

Waar_moet_het_heen | 10-11-16 | 11:51

Dat infowars.com steeds populairder wordt geeft meer en meer aan dat de VS veranderd in een soort Yemen met goede infrastructuur....

litebyte | 10-11-16 | 11:48

@Old_Spice | 10-11-16 | 11:43
Nu maar hopen dat je comment aanslaat bij het grootste deel van de kiezers in maart.
MinPres Pechtold, ik word al misselijk bij de gedachte.

necrosis | 10-11-16 | 11:48

necrosis | 10-11-16 | 11:38

Ik had liever Clinton gezien ja. Heb niet de illusie dat Trump de politieke spelletjes zal weerstaan waar Clinton voor wordt afgesabeld. Trump is een egoïst en geldbelust, de superrijken krijgen belastingvoordeeltjes en denk dat hij die onderklasse als eerste zal laten vallen. Dit alles nog even los van de complete nonsens over muren bouwen, abortus, klimaatakkoorden en homorechten.

jawor36 | 10-11-16 | 11:48

"Wie zwijgt stemt toe"
Geldt dus ook voor de Niet stemmers afgelopen 6 april...
You can't have it both way's Pechtold.

basbadjas | 10-11-16 | 11:47

-weggejorist-

Trek123 | 10-11-16 | 11:47

Lewis Lewinsky | 10-11-16 | 11:34 hangt al op de wc .
kuddo,s

medelmo | 10-11-16 | 11:47

-weggejorist-

RepubliekHolland1234 | 10-11-16 | 11:43

Toch wel lekker allemaal,de grijns gaat maar niet van mijn gezicht af de laatste 24 uur.Heerluk.

Confused | 10-11-16 | 11:43

Als Clinton gewonnen had waren dezelfde gasten in alle actualiteitenrubrieken te zien.
"Trump wint, laten we Hillary-fans uitnodigen om het domme volk te vertellen hoe erg het is."
"Clinton wint, laten we Hillary-fans uitnodigen om het domme volk te vertellen hoe geweldig dat is."

solcama | 10-11-16 | 11:43

@hot thing | 10-11-16 | 11:27:

Het elitairisme van figuren zoals jij is dus precies waarom we nu Trump hebben. Zeur niet zo: je gedraagt je als een SJW.

Balsaq | 10-11-16 | 11:42

@jawor36 | 10-11-16 | 11:27
Houd eens op met die leugen. Trump is geen *openlijke racist*. Géén. Niet dus. Leuegenaar.

Lewis Lewinsky | 10-11-16 | 11:42

@starbuck280 | 10-11-16 | 11:33
Ja, ongetwijfeld zouden er net zo veel Trump aanhangers een Clinton overwinning niet geaccepteerd hebben als dat er nu SJW aan het protesteren zijn tegen Trump.

Pimp my Voortuin | 10-11-16 | 11:42

@eerstneukendanpraten | 10-11-16 | 11:31
Volgens mij moet ze gewoon voldoen aan haar sollicitatieplicht.
Niet solliciteren = korten/ stopzetten van wachtgeld.

necrosis | 10-11-16 | 11:41

Bakkeleures | 10-11-16 | 11:38
Simpel, Trump en de republikeinen heeft gewoon de silent majority. Hillary daarintegen wordt gesteund door de loud minority, die hoor je hard.

Maar mensen die Trump hebben gestemd gaan dit echt niet openbaren, straks ben je je baan, je familie of je vrienden kwijt, gebeurde al.

niemand specifiek | 10-11-16 | 11:41

Sociaal democraten zijn de grootste zwakkelingen die er maar zijn. Het homofiele broertje van Communisme, die wel een vuist kon maken. Geen wonder dat ze gaan janken als ze de deur wordt gewezen. In hun wereld zijn alleen zij moreel juist. Het gaan zware tijden voor ze worden. Laten we maar wat zakdoekjes voor ze regelen, dan kunnen ze lekker verder huilen.

Admiraal Balthasar | 10-11-16 | 11:40

Wat is er mis met ergens volledig achter staan en dan emotioneel worden als dat faalt. NIETS! Ik was ook in shock toen Pim Fortuyn werd doorgeschoten. En ga nou niet net doen of je je volledig kan inbeelden hoe deze vrouwen zich voelen.

Snelheidsduivel | 10-11-16 | 11:40

Gisteren nog wat dingen gezien en gelezen en wat mij opvalt: ik zie en lees alleen maar dat Armageddon is begonnen, ik zie nergens de stem van de helft van de kiezers die hier gewoon democratisch voor heeft gekozen. Alsof een of andere buitenaardse kracht Trump aan de macht heeft geholpen.
Ik zag, las en hoorde alleen maar zure mensen die bedrukt en bijkans geëmotioneerd over de uitslag bezig waren. Die zure lucht krijg ik niet meer uit de gordijnen ben ik bang.

Bakkeleures | 10-11-16 | 11:38

@jawor36 | 10-11-16 | 11:27
Jij had liever gezien dat Crooked Hillary president was geworden?
Doet me trouwens denken aan een heel oud grapje over Hillary tijdens de verkiezingen van haar echtgenoot:
Hillary stapt op het podium, tilt haar rok omhoog en zegt: ladies and gentlemen, read my lips, no bush....
Enne... heeft ze die $3.000.000 al teruggestort in hun Foundation die ze gebruikte voor de bruiloft van dochter Chelsea?

necrosis | 10-11-16 | 11:38

Wat een geleuter. Trump gaat eerst van de week zijn Nobelprijs ophalen, daarna met zijn zoontje Damien met een MQ1 Predator boven Mosul vliegen, een borrel met Poetin drinken en dan eens aan regeren denken. Relax toch een beetje Democraten!

Pedronegro | 10-11-16 | 11:37

De wereld zal kapot gaan van Trump, de wereld gaat kapot van Brexit, de wereld gaat kapot van Wilders, Putin provoceren is een goed plan. Steun het optimisme.

Bertie Wooster | 10-11-16 | 11:36

"stop het populisme" lolwut? Die Pechtold is nog wereldvreemder dan ik dacht, hij heeft nog steeds niet door dat de spelregels compleet veranderd zijn.
Veel plezier in de vorige eeuw nog eh Pechtold?

Rest In Privacy | 10-11-16 | 11:35

Ik stond vanmorgen op en de wereld was niet vergaan #linksehuilebalken

schauzertje | 10-11-16 | 11:35

Policor links vindt democratie geweldig .... totdat ze verliezen natuurlijk, dan mogen alle democratische principes overboord en schuwen ze geweld en zelfs moord niet.

James Lastig | 10-11-16 | 11:34

*Wie zwijgend opstaat, bouwt toestemmend mee - A. Pechtold, malloot*.

Lewis Lewinsky | 10-11-16 | 11:34

Haha Peggold, the irony is strong in this one. Enig idee hoeveel Obama stemmmers na 8 jaar gedesillusioneerd Trump gestemd hebben?
youtu.be/2mr9_lY-RrU

Gen. Maximus | 10-11-16 | 11:34

Die i'm so triggered bolle op het eind is geweldig.
hahahahahahahahahahahahhaha.
Alsof we voor de 8 jaar Obama geen idioot hadden achter de knoppen.

Weeraanmelden | 10-11-16 | 11:33

Pimp my Voortuin | 10-11-16 | 11:28

Ergens na Januari, denk ik. Is iemand al de ironie ontgaan dat in de het Democratische (kuch kuch) nu precies datgene aan de hand is waarvan Trump voor de verkiezingen nog beschuldigt werd?

starbuck280 | 10-11-16 | 11:33

Het erge is alleen dat mijn kinderen nu doodsbang zijn want die gaan er van uit dat vandaag de oorlog uitbreekt

deministerpresident | 10-11-16 | 11:32

Heerlijk genieten gisteravond, van al die huilende, naïeve linksmensjes (vooral vrouwen) wiens Teletubby-wereldbeeld wreed werd verstoord door weer opnieuw een geblondeerde duivel die roept dat niet iedereen lievvvv en zielig is...

Brou Is Back | 10-11-16 | 11:31

Vindt Pritt het echt zo gek dat mensen balen van het feit dat een type Trump nu leider van hun land is? Ben niet zo’n jankerd, maar kan me wel voorstellen dat het even slikken is dat een openlijke racist en seksist president kan worden.
jawor36 | 10-11-16 | 11:27

-------------------------------------------------------

Toen JFK president werd, waren er maar weinig die even slikten. Met uitzondering van zijn scharreltjes.

Skorzeny2017 | 10-11-16 | 11:31

En waar is Hatschie gebleven want dat 'gratis' folderen van haar voor die oude heks heeft dus ook geen ene flikker geholpen?

eerstneukendanpraten | 10-11-16 | 11:31

Weet je, ik ben niet eens blij met Trump maar dat de MSM zo flink op hun kloten hebben gekregen doet me zo veel deugd. I feel good tadadadadadada

deministerpresident | 10-11-16 | 11:31

ik had gisteren echt een hele goede dag :D

Mijn_mama_is_lief | 10-11-16 | 11:30

Tranen van het lachen haha!
jawor36 | 10-11-16 | 11:27
Want een dame met politieke ervaring in het aannemen van geld uit schurkenstaten is natuurlijk een stuk beter.

DerFoehrer | 10-11-16 | 11:30

"Wie zwijgt stemt toe"
Nou Alexander. De kiezer is gestopt met zwijgen en heeft gesproken. Misschien dat je er een les uit kunt trekken?

TheEgg | 10-11-16 | 11:30

Ik snap de gedigt van Peggold niet. Maar ik weet wel dat hij het tot nu toe in alles mis gehad heeft. Peggold, de man die het altijd verkeerd ziet.
*stempt allen pvv*

Lewis Lewinsky | 10-11-16 | 11:30

Dezelfde hysterie heb ik ook gezien bij de uitslag van het associatieverdrag en de Brexit. Tranen met tuiten!

roze_bril | 10-11-16 | 11:29

Is ze al opgepakt trouwens?

Pimp my Voortuin | 10-11-16 | 11:28

Zou nog eerder een slaapplaats onder een brug zoeken dan dat ik lid zou worden van D66...

eerstneukendanpraten | 10-11-16 | 11:28

Vindt Pritt het echt zo gek dat mensen balen van het feit dat een type Trump nu leider van hun land is? Ben niet zo’n jankerd, maar kan me wel voorstellen dat het even slikken is dat een openlijke racist en seksist president kan worden.

jawor36 | 10-11-16 | 11:27

ik zit hier ook met tranen in mijn ogen. Van het lachen dan.

democraten die huilen om de uitkomst van een democratisch proces. Heerlijk.

Drs. Lampelul | 10-11-16 | 11:25

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken