Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. 1000 vrijwilligers in 24u voor Leger des Peils!

Het is 24 uur geleden dat GeenPeil een Vacuüm Voorjaarsoffensief aankondigde. In die 24 uur hebben meer dan DUIZEND vrijwilligers zich bij het Leger des Peils geregistreerd. In totaal is er, via de crowdfundpagina en op NL59INGB0007179771 tnv Stichting GeenPeil, al ruim DERTIGDUIZEND euro binnen gekomen. BAM. Dat vrolijke voorjaarsoffensief komt. Tom Staal gaf de Haagse Heren vandaag nog één kans om uit te leggen waarom ze Rutte zijn zoveelste deadline laten passeren. D66 gaat sowieso tekenen. Pedantje Pechtold noemt het Leger des Peils zelfs "sneu". En wat CDAardappel Sybrand Buma betreft: zijn 'nee' is nog steeds 'nee', beweert-ie, maar het CDA was in 2005 de partij die de weggestemde EU Grondwet van een ander kaftje voorzag en doordrukte. Datzelfde CDA wordt in 2017 het glijmiddel waarmee het weggestemde Oekraïnevedrag alsnog rectaal wordt ingebracht. Via de Eerste Kamer. Niet voor niks stonden de eerste vrijwilligers vandaag al op het Binnenhof. En volgende week dinsdagavond een referendumdebat met Rutte, ook een prima gelegenheid om op de tribune plaats te nemen. Hoe dan ook: doe mee! Meld je aan. En herover de democratie op de huichelaars!

Reaguursels

Inloggen

Niemand die zich afvraagt wat geenpeil gaat doen. Gewoon negeren die burger, we doen nu al niets anders en dat gedrag veranderen we straks ook niet.

Libertarianism | 02-11-16 | 19:28

-weggejorist-

Methylfenidaat | 02-11-16 | 18:10

"De premier treuzelt, daar geeft D66 hem nu ruimte voor. Waarom? Om tegemoet te komen aan de inhoudelijke bezwaren van het NEE kamp." Godverdomme Verhoeven, je wilt het echt niet snappen he? Naar de binnenste ring van de hel met die "inhoudelijke bezwaren" van je. Dat verdrag moet gewoon gecanceld worden. En wat de bus van Pechtold betreft, mevrouw Thieme zei het al; dat de bus gewoon verder rijdt als Nederland niet ratificeert, dát is precies de reden waarom mensen zo'n teringhekel krijgen aan de EU.

His Lordship | 02-11-16 | 12:51

Ik hoorde dat ik nummer 666 was, volgens een zacht stemmetje op mijn schouder.

Tuborg øl | 02-11-16 | 12:24

nemoj me jebat | 01-11-16 | 23:46
Duivel 66? Dictatuur 66? Dom 66?

Fadz | 02-11-16 | 11:10

Alles goed en wel, Jan Roos vertrokken naar VNL, hoop ik dat GS iemand naar voren schuift met iets meer eruditie, die verbaal al die linkse journalisten hyena's aankan, daar schort het aan, ze zijn nooit opgewassen tegen de linkse treiterij.

lanexx | 02-11-16 | 11:04

Pechtold is gewoon een sneue hielenlikker, een onbetrouwbare opportunist! Zetbaas van D66, een yuppen partij die behalve een grote bek,(referendum nu ff niet)en twijfelachtige rechters niets voor dit land hebben betekend!

Lexus01 | 02-11-16 | 10:13

Pechtold staat als een gemiddelde kleuter een "nee" te omzeilen. En dat wil president worden. Inderdaad op naar de 0 zetels voor de van leugens aan elkaar hangende partijen D66, PvdA en VVD!

miss error | 02-11-16 | 10:12

Goed. Ik hoop dat er vier partijen per 17 maart ophouden te bestaan. Ik heb sowieso liever DENK dan VVD, PVDA, D66 of CDA. Je kan het met ze oneens zijn, stellig zijn ze wel. En ik denk niet dat ze erg draaien, zeker niet met de punten die ze behartigen.

Mean Dean | 02-11-16 | 10:06

www.rijnmond.nl/nieuws/148142/Maximaal...
Ondertussen in Hellevoetsluis...
Verpleeghuis Grootenhoek in Hellevoetsluis bepaalt dat patiënten maximaal drie keer op een dag naar het toilet mogen. Dat wordt schriftelijk vastgelegd, zo heeft RTV Rijnmond gezien.
Op een formulier worden de toilettijden gedicteerd: elf, twee en zes uur.
En? Wat heeft uw stem bij de vorige verkiezingen opgeleverd?
Pim Fortuyn klaagde hier al over en zelfs zijn moordenaar is alweer vrij. Niks veranderd sindsdien.
Schande!

Is dit nog nieuws? | 02-11-16 | 10:01

In Italie deed een clown het heel goed. De nieuwe burgemeester van Rome is van die nieuwe partij. Pipo!
Piet Karbiet | 02-11-16 | 09:19
Het maakt me weinig uit wat ze zegt of doet, het is vooral een lekker wijf.

Akiron | 02-11-16 | 09:50

Lieden die te stom zijn om voor de duvel te dansen begrijpen dat niet, die moet je alles 100x voorkauwen.

Lupuslupus | 02-11-16 | 08:14
-

Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik, en met mij velen, zal niet PVV stemmen.
Dat betekent niet dat we in deze niet dezelfde strijd voeren.

Ook FVD heeft grote zorgen over het immigratiebeleid.
Maar met te groffe uitspraken duw je ook kiezers van je af.
Kiezers die eigenlijk ook hun buik vol hebben van de huidige gang van zaken door de EU en hun vrinden.
En ook die kiezers zijn hard nodig om dit keer onze soevereiniteit te redden.

Dus maak je over versnippering op rechts maar niet te druk, ik denk dat het risico in deze meer in het uitblijven van de linkse stem zit.

Daarom: EU-sceptici, Verenigt u.

Ben-Bataaf | 02-11-16 | 09:49

Naar aanleiding van dit interview vind ik dat vanaf vandaag deze partij de term 'Democraten' niet meer waardig is.
Ik verzoek U allen vanaf heden in de panelen deze predicatie in relatie tot deze partij dan ook niet meer te gebruiken. U gelieve in het vervolg uitsluitend de term 'Dictators66' te gebruiken. HAFMO zal u vanuit het hiernamaals zeer erkentelijk zijn voor uw welwillende medewerking en vertrouwd er op dat deze olievlek zich zal uitbreiden tot elk persoon in dit land welk nog een greintje democratie in z'n donder heeft.

pa_niek | 02-11-16 | 09:36

In Italie deed een clown het heel goed. De nieuwe burgemeester van Rome is van die nieuwe partij. Pipo!

Piet Karbiet | 02-11-16 | 09:19

@mr Fawlty | 01-11-16 | 22:25

LOL!!!

Matwetwe | 02-11-16 | 09:13

Huigelaars pesten is leuk, en ze zijn echt wel bezorgd, maar er moet een soilide protespartij worden opgezet want anders wát. Komt nu wat ondoordacht over allemaal.

Bokito ergo sum | 02-11-16 | 09:02

Ik opteer voor partijleider (lijder) van de nieuw op te richten Partij van geen Peil. En ik ben niet omkoopbaar...

eerstneukendanpraten | 02-11-16 | 08:56

Een Associatieverdrag is geen handelsovereenkomst.

nederburger | 02-11-16 | 08:54

Ik hoor het weer. Dit hele circus zou een voorstelling geven "om tegemoet te komen aan de inhoudelijke bezwaren van het nee-kamp." Je hoeft geen echt professionele bullshit-detector te hebben draaien om aan te voelen dat dit de meest onwelriekende stierenstront is die er vanuit Den Haag kan worden uitgereden. Wat eens een simpel handelsverdrag zou zijn is inmiddels opgeblazen tot een geopolitiek instrument om Poetin te dwingen geen vacuümbommen meer op Syrische moeders en kinderen te gooien, maar het zou desondanks mogelijk zijn om met een paar kanttekeningen en voetnoten die miljoenen stemmers die nee gezegd hebben te plezieren? "O, u geeft nu toch volmondig toe dat het veel mé´´r is dan een handelsverdrag, dat wij, nee-stemmers, daarin dus al vanaf het begin van de discussie volkomen gelijk hadden, maar desondanks meent u dat met wat aanpassinkjes dit geopolitieke gedrocht met terugwerkende kracht alsnog door onze strot geduwd kan worden? Zodat wij ons nee in onze hoofden tot een ja zullen vertalen en wij het prima vinden dat u ons verraden heeft?"
Mijn hemel. Ik hoor Pechtold letterlijk zeggen dat een nee een nee is, ook als het een ja is geworden. nOu, Alexander, bij jullie op de politieke werkvloer wel, maar in onze hoofden niet. Dat jullie op die vloer nog overeind kunnen blijven is mij een raadsel. Moet glibberig zijn, met al die stront.

Schoorsteenveger | 02-11-16 | 08:54

Ha ! Het dagelijks topic of de genEUcidale EUsurpanten al zijn getribuneerd.

Nope, vandaag nogsteeds een zgn. juntabewind.

hallevvezool | 02-11-16 | 08:51

@peterdh | 02-11-16 | 08:41
Ik vind 10 jaar een beetje weinig.
Heel vroeger werd je hiervoor naar een stil plekje in Scheveningen gebracht.

necrosis | 02-11-16 | 08:47

door een advocaat internationaal recht.
gatito | 02-11-16 | 08:35
.
Mr. Geert Jan Knoops is niet alleen advocaat maar *hoogleraar* internationaal recht, Helaas heeft hij de komende weken even geen tijd...

Lupuslupus | 02-11-16 | 08:46

Ik heb ook mijn bijdrage overgemaakt. Als vrijwilliger ben ik nutteloos maar ik wil toch heel graag een klein kiezeltje bijdrage in deze principiële strijd tegen de bierkaai dat het linkskerkelijke establishment is. Maak er wat moois van!

Ales | 02-11-16 | 08:43

@VanGeelen | 02-11-16 | 08:29

Ik vond deze ook wel wat hebben: www.wetboek-online.nl/wet/Sr/100.html , aangezien we willens en wetens een oorlog in gerommeld worden.

peterdh | 02-11-16 | 08:41

necrosis | 02-11-16 | 08:32

Als die er eenmaal opzit krijg je hem nooit meer open.

gatito | 02-11-16 | 08:39

necrosis | 02-11-16 | 08:28
en:
- Stem voor oorlog met Rusland, stem VVD-D66-CDA-PvdA
- Haal criminelen en neonazi's uit Kiev naar Nederland, stem op VVD-D66-CDA-PvdA
- Stem voor meer dictatuur uit Brussel, stem VVD-D66-CDA-PvdA

D.A.A.R. | 02-11-16 | 08:38

Rutte en Peggold zijn niets meer dan sokpoppen van het imperialistische grootkapitaal. Getekend wordt er dus sowieso. Als er eenmaal getekend is fracken ze Ukraine helemaal de moeder.
Maar goed, wel grappig om te merken dat het establishment het momentum van bewegingen als GeenPeil vreest - zie de reactie van Peggold.
Het is oncontroleerbaar, onvoorspelbaar en kan de opmaat worden voor iets veel groters. De gemiddelde NL'er (zeg maar meneer en mevrouw Voorjaarsmoe) was tot voor kort dociel en braaf afgericht door hetzelfde establishment om zonder zich al te veel af te vragen zijn stem uit te brengen op de zoveelste useful idiot.
Die tijd is geweest. Te paard!

Voorjaarsmoe | 02-11-16 | 08:37

VanGeelen | 02-11-16 | 08:29

We hebben geen land meer, ze moeten doen wat de EU zegt.
De ellende is begonnen met Balkenende en dat zou ik weleens onderzocht willen hebben door een advocaat internationaal recht.

gatito | 02-11-16 | 08:35

@gatito | 02-11-16 | 08:24
Daar heeft de politiek in Nederland wat op bedacht: de doofpot.
En ze hebben Sharon Dijksma op het deksel gezet....

necrosis | 02-11-16 | 08:32

Het CDA laat hun 12 senatoren vrij om te kiezen of ze de democratie gaan verraden. Dat doet me aan iets christelijks denken, iets met 12 apostelen enzo.

D.A.A.R. | 02-11-16 | 08:30

Verdeel en heers en het volk trapt er nog steeds in.

rechtsdwalendeautist | 02-11-16 | 08:30

Geachte redactie (en lezers)
Juridisch gezien lijkt me toch inmiddels dat er ruim voldoende zaken (heb het alleen even over rubberen Rutte nu) op tafel te leggen zijn om massaal aangifte te gaan doen wegens volks- en/of land verraad?
Dat is een zeer ernstige beschuldiging met ernstige straffen, waar m.i. voldoende (stapels zelfs) bewijs voor is.
Laat jullie juristen een aangifte opstellen en we met zijn allen en masse aangifte gaan doen!

VanGeelen | 02-11-16 | 08:29

@boerk | 02-11-16 | 07:57
Ik hoop dat Pechtold zich zijn eigen uitspraak nog kan herinneren als we volgend jaar een kabinet Wilders I hebben.
(als Wilders Min-pres wordt, ga ik emigreren)

Mooie slogan voor de PVV trouwens:
Wilt u Pechtold uit het torentje en Nederland hebben, stem dan PVV.

necrosis | 02-11-16 | 08:28

Ze hadden het in Amerika niet gered, als er geen Wikikeaks was geweest. Want van hoog tot laag is corrupt.
En dat doet me ergens aan denken, Europa of zo.
En geen enkele leak is er over Eurpa uitgebracht, die zouden er toch ook moeten zijn.

gatito | 02-11-16 | 08:24

@Lupuslupus | 02-11-16 | 08:14
Correct. Komt nog bij dat in Limburg de nonnen vroeger 'kopvodden' werden genoemd door de socialisten. Want socialisten waren ooit fel tegen religie en de kerk. Ooit.

Piet Karbiet | 02-11-16 | 08:24

@Lupuslupus | 02-11-16 | 08:14
Volgens mij was de kopvoddentax een sarcastische reactie van Wilders op een andere, nieuwe tax (ik meen de Bos-belasting).
Maar ik kan ernaast zitten.....

necrosis | 02-11-16 | 08:24

@Chewie75 | 02-11-16 | 08:17
Die zaak tegen de Staat/Rutte is vrijdag 13 januari in Den Haag, meervoudige kamer.

Piet Karbiet | 02-11-16 | 08:21

Hoe zit het eigenlijk met de rechtszaak vanwege het negeren van de Kieswet ?

Chewie75 | 02-11-16 | 08:17

Ik krijg het idee, dat D66-CDA-VVD-PvdA echt niet snappen, dat ze met vuur spelen. Verblind door de macht.

double punch | 02-11-16 | 08:15

Sinds Wilders het over kopvoddentax had heeft hij bij velen afgedaan.
Dat heeft Rutte, buiten de strategische anti Samsom-stemmer, veel extra stemmen opgeleverd die Geert dus door het putje spoelde.

Ben-Bataaf | 02-11-16 | 00:20
.
Dat komt omdat die 'velen' gewoon oerstom zijn en Geert dus het verstand van die kiezers veel te hoog inschatte.
.
Maar ik zal het nog één keer uitleggen: in islamitische landen moeten Christenen een extra belasting betalen (Jizzya heet dat). Gewoon alléén maar omdat ze Christen zijn.
Dus moslims moeten dan hier een kopvoddentax betalen omdat ze moslim zijn. Koekje van eigen deeg. Dáár doelde Wilders op met die uitspraak.
.
Maar hier in het Westen worden moslims zelfs op alle mogelijke manieren gefaciliteerd i.p.v. dat ze extra belasting moeten betalen. De wereld op zijn kop.
.
Lieden die te stom zijn om voor de duvel te dansen begrijpen dat niet, die moet je alles 100x voorkauwen.

Lupuslupus | 02-11-16 | 08:14

En aan dit Europa, zijn we, omdat we klein zijn, willoos overgeleverd, niet eens meer stemvee want naar onze stem of onze mening wordt toch niet geluisterd.
En dan janken sommigen nog over de kolonisatie uit vorige eeuwen.
mallekater | 02-11-16 | 07:46

Dus: FvD of VNL of PVV. Bindend Referendum. Nexit. Weg van de regenten en de lobbyisten, terug naar de Democratie.

Vogelbeest | 02-11-16 | 08:09

Pechthold van Nee66 in het filmpje : Japanners hebben 22 manieren om nee te zeggen, hij vergeet te vermelden dat we zojuist dit aantal overschreden hebben. Met dank aan de politiek.

ja,diedus! | 02-11-16 | 08:09

De hele uitleg slaat nergens op. Mocht het zo zijn dat de inbreng van Nederland niet relevant is voor de doorgang dan was men vanuit Brussel allang geconfronteerd geweest met een datum waarop er getekend werd, met de mededeling dat men wel zag of Nederland meekrabbelde of niet.

netniet | 02-11-16 | 08:04

Trouwens, het verdrag is al "voorlopig" in werking, dus dit is vertragingstechiek om de EU toch weer door te kunnen laten denderen. Niets meer, niets minder. Een WW3 is alleen zo lastig met terugwerkende kracht stop te zetten...

boerk | 02-11-16 | 08:03

Ik hoop dat geenpeil straks alle leugens can politici axhter elkaar monteerd en in reclames uitzend. Zoals deze 'deadline' van pechtold.

boerk | 02-11-16 | 07:57

Waar kan ik een nieuw bureau declareren? Bij deze krijg ik splinters in m'n voorhoofd...

Ad Hominem Tu Quoque | 02-11-16 | 07:56

Zo zo, dus de grootste sneu-neus van Nederland vindt ons sneu.
Over een maandje of 5 zullen we het wel zien, met uw sneue 3 zeteltjes.
Goedemorgen mijnheer!

Jackanders | 02-11-16 | 07:54

Niet alleen het woord en duiding allochtoon verdwijnt uit de Nederlandse taal , zo spoedig mogelijk kunnen we ook wel schrappen , gelijk met ja /nee en democratie.

ja,diedus! | 02-11-16 | 07:49

En aan dit Europa, zijn we, omdat we klein zijn, willoos overgeleverd, niet eens meer stemvee want naar onze stem of onze mening wordt toch niet geluisterd.
En dan janken sommigen nog over de kolonisatie uit vorige eeuwen.

mallekater | 02-11-16 | 07:46

Ach gut, 's lands geleedpotige naaktslak geeft ook een keer wat toe. Hoe kan de man zo lang rechtop staan onder ruggengraat?
De_verwarrende_man | 01-11-16 | 21:37

Heel simpel , hij hangt aan de touwtjes van Brussel.

ja,diedus! | 02-11-16 | 07:46

www.tweedekamer.nl/downloads/document...
"U kunt toch wel een amendement lezen?" vroeg Pechtold aan Tom Staal. Volgens hem is het gedrag van de premier volstrekt acceptabel. De strekking van het amendement was volgens mij dat er een specifiek antwoord geformuleerd zou worden, voor november 2016. Dus geen opem eind zoals nu. Er wordt specifiek naar het uitstelgedrag verwezen en gesteld dat verdere onduidelijkheid onwenselijk is. Maar strikt genomen zou Pechtold er ook genoegen mee nemen als de premier op de vraag wat te doen met de referendumuitslag zou antwoorden: "KONTNEUQEN!" Want ook dat is volgens Pechtold 'een antwoord'.

Doper | 02-11-16 | 07:38

@robertdoesnEro | 01-11-16 | 23:33

Dat hoop ik ook. Het zou jammer zijn als alleen de kiezers op rechts door dit initiatief gemotiveerd zouden worden.
Dat zou uitdraaien op winst voor de PvdA en dat wil natuurlijk helemaal niemand.

Q.Bert | 02-11-16 | 07:28

@ necrosis | 02-11-16 | 07:05

Inderdaad!

Wie onderhandelt/heult met moslimfundementalisten (shariafans) 'deugt' écht niet.

Maar dat wisten we al van brillebaard ;-)

HypoPseudo | 02-11-16 | 07:12

Lewis Lewinsky | 02-11-16 | 00:27
Het is allemaal nog beter dan dat. Hillary gaat er eindelijk aan. Het is haast niet meer te spinnen. Ook omdat het kruid op is tegen Trump: er was nooit een Rusland connectie en de Trump server is onzin. Intern (FBI) komt men nu in opstand tegen de corrupte bende. Wat een week gaat dit worden. En volgende week gaat er helemaal overheen.

Beste Geenstijl, letten jullie een beetje op? Poep gaat op internationaal niveau tegen de ventilator. Doe de NOS eens voor zijn voordat die met hun spin en propaganda komen.

Randfigurandt | 02-11-16 | 07:10

Ik citeer (dixit LexPech);

''Het gaat erom; hoe zeg je nee?''

Waarschijnlijk heeft hij ergens na de ingediende van Rutte's papegaaiensoep gegeten.

Alsof ze bij de TK verkiezingen ooit achteraf vragen naar de moverende redenen van de kiezers WAAROM ze wel of niet op deze of gene gestemd hebben. En voorts daar de uitslag vanaf laten hangen.

Je verhaal strookt niet LexPech. BoeoeH !!!!

HypoPseudo | 02-11-16 | 07:08

Alexander heeft wel een punt met dat busverhaal. Martin Schulz lijkt op een buschauffeur.

ristretto | 02-11-16 | 07:00

Op vreedzame wijze demonstreren vindt Pechtold sneu? Dat zegt alles over hem en zijn gedachten over democratie. Van Mierlo zou zich in zijn graf omdraaien.

roze_bril | 02-11-16 | 06:58

(Wederom) opgegeven & gedoneerd.

Zin an!

* Onderwijl alvast hooivork slijpen en fakkel in petroleum onderdompelen doet *

HypoPseudo | 02-11-16 | 06:55

Nou LexPech,....

We zullen gaan zien wié er straks 'sneu' is na de TK verkiezingen.

Aartskwal!

* braak *

HypoPseudo | 02-11-16 | 06:52

Nonkel Frituur | 01-11-16 | 23:07

Welkom op GS, Nonkel. Prettig u hier te lezen.

Prof. v.d. Neuq | 02-11-16 | 06:32

@LimbabweFC | 01-11-16 | 22:00
Jij wil dit weten omdat.....?
*zwaait*

necrosis | 02-11-16 | 06:17

Bedankt voor het initiatief en de organisatie. Ik heb in ieder geval alvast gedoneerd. Waarschijnlijk meld ik me ook voor het eerst in mijn leven als campagnesoldaat.

WirMachenMusik | 02-11-16 | 04:31

-weggejorist-

WirMachenMusik | 02-11-16 | 04:28

-weggejorist-

WirMachenMusik | 02-11-16 | 04:28

Dr. Frambozenjam | 02-11-16 | 02:09
Natuurlijk neem ik dan mijn verlies. Als de opkomst voor het referendum 39% was geweest en 70% had ja gekozen, dan zou ik daar ook mee accoord gaan.
Het is niet aan mij om democratische meerderheden aan de kaak te stellen.
Wat we hier echter zien is gesol met een referendum met maar twee opties: ja of nee en daarna 2 opties naast je neerleggen of de uitslag respecteren. Dit hele circus nu is een dikke middelvinger naar de mensen die de moeite hebben genomen om hun mening kenbaar te maken.

Graaf van Egmont | 02-11-16 | 02:28

kindapaas | 02-11-16 | 01:44

I love it hahahaha .... maatstaven (behalve grootheidswaan)..... Daar draait de EU nu juist op.

kereltie_ut_drenthe | 02-11-16 | 02:19

Wij. Zijn. Met. Meer!

miereneukert | 02-11-16 | 02:11

Graaf van Egmont | 02-11-16 | 01:40
Idd, maar ik zeg dus alleen dat er een omkering kan zijn met deze actie en de door uw aangewezen partijen(durf ze niet uit te spreken) door deze actie op winst kunnen komen ten opzichte van het eerst beoogde doel. Mis deze niet uit het oog!.. U had het over een tegenoffensief eerder, bent u in deze bereid daarin eventueel u democratisch verlies te nemen als anders blijkt?

Dr. Frambozenjam | 02-11-16 | 02:09

@Ben-Bataaf | 02-11-16 | 00:20
Het is overigens goed mogelijk Eurofiel te zijn, maar niet van de huidige EU met het huidige EU bestuur.
Gezien het gemak waarmee grote binnenlandse partijen stelselmatig de belangen van de eigen burgers massaal hebben geschaad is de weg terug naar nationaal isolationisme geen oplossing; politici met dezelfde mentaliteit en achtergrond blijven dan immers aan het roer.
Wat (naar mijn mening in ieder geval) wel kan helpen is een volledige vervanging en vernieuwing van zowel de spelers als de regels van het EU bestuur inclusief de MEP'ers: volledige Perestroika en Glasnost.
Rechtstreekse verkiezingen van MEPs over de huidige grenzen heen kan een begin zijn, zonder rekening te hoeven houden met partijen of religieuze voorkeuren.
Het moet ook mogelijk zijn dysfunctionele parlementariers weg te stemmen, zoals die verschrikkelijke Jean "nichts gelernt von..." Asselborn. Het lijkt mij hoe dan ook toch al dat de invloed van het naar alle maatstaven (behalve grootheidswaan) kleine Luxemburg naar verhouding te groot is in de EU.

kindapaas | 02-11-16 | 01:44

Lewis Lewinsky | 02-11-16 | 01:14
----
Interessante tweets.
De tweede vrouw Abedin lijkt sterke banden met de 9/11 moordenaars gehad te hebben. Wat voor bizarre Beerput wordt hier dan opengemaakt?
Als er ook maar een snifje waarheid in deze brij zit is deze campagne over en uit voor de Clinton kliek.
Bekijk dit maar eens GS en reageerders, nogmaals de link,
twitter.com/search?f=tweets&vertical=default&q=huma abedin&src=typd

En bedankt Lewis voor dit speurwerk zou Morse zeggen en in zijn jaquar wegrijden met wat klassieke tonen uit het noten houten dashboard.

dijkbewaker | 02-11-16 | 01:40

Dr. Frambozenjam | 02-11-16 | 01:20
Je mag er natuurlijk er van vinden wat je vindt. Is je goed recht. En verdorde idealen zie ik al genoeg in de 2e kamer. Ik hoef maar een PvdA en D66 te noemen.

Graaf van Egmont | 02-11-16 | 01:40

Graaf van Egmont | 02-11-16 | 01:04

Alles weer weg lachen... waar hij altijd zo goed mee weg gekomen is.

kereltie_ut_drenthe | 02-11-16 | 01:37

Graaf van Egmont | 02-11-16 | 01:06
De NPO heeft de beschikking over ca.800 miljoen.
Overigens is het vandaag de verjaardag van de moord op van Gogh, een mooie dag om een actie te starten.

de honden blaffen... | 02-11-16 | 01:24

Graaf,

Actie is goed.
Idealen zijn goed! Maar wiens idealen zijn in volheid ooit tot bloei gekomen zonder daarna te verdoren? Ik wijs alleen en denk het mijne ervan.

Dr. Frambozenjam | 02-11-16 | 01:20

En zie ik dat nou goed? Is het crowdfunding bedrag opgetrokken van 100.000 naar 200.000 euri?
Dat schiet niet op zo.

Graaf van Egmont | 02-11-16 | 01:06

kereltie_ut_drenthe | 02-11-16 | 00:58
Ja, maar wat doet hij daarna?

Graaf van Egmont | 02-11-16 | 01:04

Het Associatieverdrag gaat allang niet meer over/wat men in Nederland dacht..... het verdrag gaat over Rusland. En Rutte komt gewoon terug zonder ook maar een klein beetje te hebben geprobeerd in Brussel met een SORRY op het 8uur journaal.

kereltie_ut_drenthe | 02-11-16 | 00:58

wat een vreselijk 'interview'.
telkens zelf de antwoorden geven op vragen en de microfoon weghalen is wel heel erg de Rosenmoller tactiek.
tenenkrommend.

Wutbürger_ | 02-11-16 | 00:56

Dr. Frambozenjam | 02-11-16 | 00:40
Ik zou eerst even afwachten wat GP op de plank heeft liggen. Dit wordt een actie, geen campagne. Althans niet een zodanige campagne als jij bedoelt.
En als het dan een campagne moet zijn, dan wordt het een bewustwordingscampagne. Het wordt tijd dat het Nederlandse volk eend de Ipad of Iphone uitzet en eens om zich heen kijkt, wat er met Nederland aan de hand is.

Graaf van Egmont | 02-11-16 | 00:54

Lewis Lewinsky | 02-11-16 | 00:27
Is goed nieuws. Get the bitch.

Graaf van Egmont | 02-11-16 | 00:47

"De EU-sceptici zijn, van links tot rechts, hopelijk juist door deze grootse uitdaging al enigszins verenigd.

Ben-Bataaf | 02-11-16 | 00:20"

Het merendeel heeft niet gestemd bij het referendum(dus onbekende parameters ten aanzien van de komende 2e Kamerverkiezingen) en door deze campagne (ben ik bang) dat we weer een links vs rechts campagne krijgen. Hou altijd in het achterhoofd of je met deze campagne juist ook het tegenovergestelde kan bereiken. 2e Kamerverkiezingen zijn anders dan een referendumcampagne. Wat is GP dan nog in geloofwaardigheid? Ook qua neutraliteit en GS als onafhankelijk?

Dr. Frambozenjam | 02-11-16 | 00:40

Waar is al dat email verkeer?
Tijd voor 2e kamerleaks

am*dam | 02-11-16 | 00:36

appelvink | 02-11-16 | 00:32
Hopelijk eenmaal.
En geen andermaal.

nemoj me jebat | 02-11-16 | 00:36

Geweldig dat Geen Peil weer in actie komt!Je ziet ze nu al weer beven daar in Den Haag.Dit lijkt mij een van de laatste kansen om het weer de goede kant op te sturen.En een mooie gelegenheid om weer even heel wat Pokemon-vangende en volgevreten slapende tweeverdieners (niet generaliserend bedoeld)goed wakker te schudden.IK DOE MEE!!!

klaasm | 02-11-16 | 00:36

Lewis Lewinsky | 02-11-16 | 00:27 Laatste nieuws is dat Abedin tegen Hillary gaat getuigen bij de FBI in ruil voor vrijspraak.
*hillary is history*
------
En waar beste Lewis heb je dat nu weer vandaan?

dijkbewaker | 02-11-16 | 00:35

@appelvink | 02-11-16 | 00:32
Het gros van onze 'volksvertegenwoordigers' zijn geen staatslieden maar doodgravers van de democratie.

VerenigingVanDieven | 02-11-16 | 00:35

@Lewis Lewinsky | 02-11-16 | 00:27
Waar heb je dat gevonden dan?
Link?

SyntaxError | 02-11-16 | 00:34

Het cynisme waarmee Rutte zulke flauwekul voorschotelt is werkelijk bij de wilde spinnen af. Wat is dit voor vertoning.

De Geus | 02-11-16 | 00:33

Wel. ik lees net van Leon de winter op de telegraaf: Elitaire netwerken leiden de wereld....
Laten we dan maar eens beginnen met: de "burgernetwerken leiden de elitaire netwerken".
.
Waar kan dat betere beginnen dan hier bij GS.
.
De mogelijkheden zijn er. De tijd lijkt me rijp voor een "klein deukje" slaan in het het verstarde elitaire systeem wat voor democratie moet doorgaan. Laten we voor een paar zweetdruppels, wat extra grijs haar, en een verdwenen lach op het gezicht van de MP die nog graag wil doorgaan de baas te spelen over zijn slavenvolk.
.
Heeft Maurice de neergaande lijn al op papier gezet van al de verliezende partijen waar GS zijn tanden inzet.
Of gaat het sneller dan zijn computerprogramma kan bijbenen.
'
Het beste initiatief van de laatste 40 jaar: We gaan Nederland weer aan de burgers teruggeven.... Hoera!

dijkbewaker | 02-11-16 | 00:33

nemoj me jebat | 01-11-16 | 23:46
Nooit geen grotere verraders van hun eigen standpunten gekend dan het huidige D66, onder de bezielende leiding van Arrogante Pechtold. Een veilingmeester, in feite een laagopgeleide politicus, bepaalt mede de toekomst van uw en mijn (klein)kinderen. Horror!

appelvink | 02-11-16 | 00:32

OT Het is niet in het nieuws geweest in Nederland, maar in Amerika is een groot schandaal ontstaan rond Clinton en haar rechterhand Huma Abedin en haar ex Weiner. Laatste nieuws is dat Abedin tegen Hillary gaat getuigen bij de FBI in ruil voor vrijspraak.
*hillary is history*

Lewis Lewinsky | 02-11-16 | 00:27

Dat zie ik precies zo. Daarom vind ik het bedroevend dat Baudet en Roos voor het pluche hebben gekozen. In mijn opinie dus voor de eigen portemonnee. Kan het helaas niet anders zien. Zelfs met een zeteltje of 5 verzwakken ze de PVV terwijl ze zelf NIETS zullen toevoegen voor ons land.
Lupuslupus | 01-11-16 | 23:47
-

Sinds Wilders het over kopvoddentax had heeft hij bij velen afgedaan.
Dat heeft Rutte, buiten de strategische anti Samsom-stemmer, veel extra stemmen opgeleverd die Geert dus door het putje spoelde.

Baudet is vooralsnog van onbesproken gedrag, en een goede debater die niet op de man speelt. Dat hoeft hij ook niet omdat zijn ideeën zichzelf verkopen.
Dat kan veel stemmen opleveren. En dat is goed voor ons landje.

Bekijk de standpunten van FVD maar eens.

Ook steunt hij Jacques Monash, de enige PvdA-er die de referendum motie van Bommel steunde.
Als de goede Omtzigt ooit zijn draaipartij zat is, zal hij wellicht ook op steun kunnen rekenen.

Helaas is Baudet bij velen nog onbekend. Daar is nog veel werk te verzetten. Hopelijk geeft de MSM hem een eerlijke kans onder het mom van "Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald".

Het belangrijkste is dat de Eurofielen in maart op hun lazer krijgen.
De EU-sceptici zijn, van links tot rechts, hopelijk juist door deze grootse uitdaging al enigszins verenigd.

Ben-Bataaf | 02-11-16 | 00:20

Old_Spice | 01-11-16 | 23:16 Dom?
Misschien dat je nog even na moet denken.

Mr_Pikibelly | 02-11-16 | 00:19

Piet Karbiet | 01-11-16 | 23:31
Prachtige aanvulling van de metafoor.

accijnstoerist | 02-11-16 | 00:19

@Dommelsch | 01-11-16 | 23:53
Jij woont toch niet in Dommelen he?

SyntaxError | 02-11-16 | 00:16

Zoals ik al eerder schreef: Pvvd'66Acda (en paar andere partijen) willen het gewoon over de verkiezingen heen tillen.

Dan rijst de vraag: wat doet het volk. Stemmen zij voor of tegen de directe democratie. Laat dat eens het thema worden voor de verkiezingen, echter de MSM zullen daar naar alle waarschijnlijkheid een stokje voor steken.

ProAsfalt | 02-11-16 | 00:11

Tom groeit in zijn " rol".. dank je Tom

larie | 02-11-16 | 00:10

So sick of it, pfff

Squeezemylizard | 02-11-16 | 00:05

@Lewis Lewinsky: Je verwacht het niet.

LimbabweFC | 02-11-16 | 00:03

Piet Karbiet | 01-11-16 | 23:52
Ik niet!
Zeg maar jij.

nemoj me jebat | 01-11-16 | 23:59

Lupuslupus | 01-11-16 | 23:47
U onderschat de invloed van de media en de stupiditeit van de kiezers.
Gezien de resultaten bij de vorige verkiezingen zie ik het somber in.

Roadblock | 01-11-16 | 23:54

Ik doe mee. Hopelijk is de geest nu eindelijk uit de fles.

Dommelsch | 01-11-16 | 23:53

@Lupuslupus | 01-11-16 | 23:49
Welterusten voor jou en je twee honden.

Lewis Lewinsky | 01-11-16 | 23:52

@nemoj me jebat | 01-11-16 | 23:46
En u?

Piet Karbiet | 01-11-16 | 23:52

@ Old_Spice | 01-11-16 | 23:16

De PVV zal ook een coalitie moeten vormen met andere partijen. Met 1 partij redden ze het waarschijnlijk niet om een meerderheid te halen. Die te vormen coalitie is gemakkelijker met partijen als VNL dan met zeg, een D66, PvdA of VVD.

Braboblanke | 01-11-16 | 23:50

Welterusten allen!
*out*

Lupuslupus | 01-11-16 | 23:49

@LimbabweFC | 01-11-16 | 23:48
Niks. Want het gezin Pechtold bestaat niet meer. Pechtold is gescheiden.

Lewis Lewinsky | 01-11-16 | 23:49

@Montu Het zou je sieren om eens door te vragen. Ik zou graag willen weten wat een nee van vaders betekend binnen het gezin Pechtold.

LimbabweFC | 01-11-16 | 23:48

Ik hoop het! De PVV die de grootste wordt is de enige uitkomst die verandering zal brengen.
Old_Spice | 01-11-16 | 23:37
.
Dat zie ik precies zo. Daarom vind ik het bedroevend dat Baudet en Roos voor het pluche hebben gekozen. In mijn opinie dus voor de eigen portemonnee. Kan het helaas niet anders zien. Zelfs met een zeteltje of 5 verzwakken ze de PVV terwijl ze zelf NIETS zullen toevoegen voor ons land.
.
Als de PVV niet de allergrootste wordt ga ik nooit meer stemmen hoewel ik dat mijn hele leven nog nooit verzuimd heb. Maar dan laat ik gewoon de boel de boel.
Wat Roos betreft zat het er natuurlijk al aan te komen toen VNL Farage uitnodigde want die wil in het EU parlement ook niet samenwerken met de PVV. EN VNL zijn daarnaast natuurlijk PVV-dissidenten, PVV backstabbers. Nou heel fijn allemaal. Maar het is nog geen 15 maart dus ik geef de moed nog niet op.

Lupuslupus | 01-11-16 | 23:47

Ik zou niet te snel pieken. Wacht even tot medio januari, begin februari.

Binnenbaan | 01-11-16 | 23:43

Rutte koopt spotje na RTL Live. Dat heeft nu echt geen zin meer.

Feynman | 01-11-16 | 23:42

@Old_Spice | 01-11-16 | 23:37
Laat ik het anders formuleren: de PVV is het enige wat staat tussen ons en gewelddadige revolutie. En ik prefereer de eerste weg.

VerenigingVanDieven | 01-11-16 | 23:41

Nonkel Frituur | 01-11-16 | 22:56
Nonkel, u bent er weer... welkom.
Das lang geleden, ik wilde al naar het zuiden afreizen om te zoeken.

dreistein34 | 01-11-16 | 23:40

Piet Karbiet | 01-11-16 | 23:31
:) :)

Doper | 01-11-16 | 23:40

Ben wel benieuwd naar de koehandel. Denk dat de orgaanwet in ieder geval heel soepel door de eerste kamer gaat straks.

Harry Turtle | 01-11-16 | 23:39

Pechtold vindt het sneu als kiezers voor hun democratische rechten opkomen. Ik begrijp werkelijk niet hoe iemand een stem op "Democraten" 66 voor zichzelf nog kan rechtvaardigen.

Fadz | 01-11-16 | 23:37

@Lupuslupus | 01-11-16 | 23:25
Ik hoop het! De PVV die de grootste wordt is de enige uitkomst die verandering zal brengen.

Old_Spice | 01-11-16 | 23:37

Pechtold is redelijk voorspelbaar. Hij wil graag meeregeren in het volgende kabinet "Rutte". Vandaar dit kadootje aan Mark. Echter deze sneu snikkel zie ik liever verdwijnen uit de politiek omdat ik hem niet vertrouw. Daar heb ik graag een bedrag voorover. Wat een engnek is die antiekverkoper.

Audiomind | 01-11-16 | 23:34

Word jij er ook zo vrolijk van? Ik heb nu al de lente in mijn bol!
nemoj me jebat | 01-11-16 | 23:27
,
Nou ik ben niet vrolijk hoor. Want het is natuurlijk heel ernstig dat dit nodig is. Vind het wèl spannend maar we hebben nog zo'n lange weg te gaan....

Lupuslupus | 01-11-16 | 23:34

@robertdoesnEro | 01-11-16 | 23:21

Ik ben links en ze spreken mij ook aan.
Dit lijkt me niet een rechts-links spel, hoop ik.
Ik heb niets tegen mensen die rechts denken, maar ik zou het wel sneu vinden als het idee achter de bevolking weer recht van spreken geven is dat vooral rechtse partijen zo groot mogelijk moeten worden.
Ik kan het mis hebben, maar dit initiatief kwam niet zo over.

robertdoesnEro | 01-11-16 | 23:33

Zo dus leugenaar Rutte geeft nu toe, dat de 'aanvulling' niks zal uitmaken. Dus wederom heeft deze verrader getracht om het volk met leugens 'ín slaap' te sussen. Deze verrader doet alles om zijn misselijke vriendjes in Brussel te vriend te houden. Wat een walgelijke man is dit zeg.

Gemeen Mosje | 01-11-16 | 23:33

Aan mezelf
Schietmijmaarlek | 01-11-16 | 23:27 En Baudet, niet te vergeten.

Schietmijmaarlek | 01-11-16 | 23:32

@accijnstoerist | 01-11-16 | 22:23
Spijker. Kop. Raak. Oekraine is een zwartrijder die ook nog eens de buschauffeur bedreigt. En Griekenland moet nog 20.000 strippenkaarten terugbetalen. Frankrijk en Duitsland willen binnen roken -met korting- hoewel dat niet de afspraak was. En Merkel wil alleen voorin zitten naast het raampje. Charles heeft de bus al verlaten en neemt vanaf nu de Rolls'.

Piet Karbiet | 01-11-16 | 23:31

Ik vergat de komma na SGP.
VerenigingVanDieven | 01-11-16 | 23:20
.
Neen. Wanneer er 'en' volgt is een komma overbodig. In dit geval is 'en' in plaats van de komma.

Lupuslupus | 01-11-16 | 23:31

Ik huil inderdaad, om de dood van de democratie, zowel de representatieve als de directe. Mede mogelijk gemaakt door D66.
De organen van de democratie zullen door Pia geschonken worden aan Schulz en Juncker om hun bloeddorst te lessen.

Harry Turtle | 01-11-16 | 23:28

Lupuslupus | 01-11-16 | 23:15
Hij komt nu binnen: vertraagd, want om 22.43 verstuurd.
Word jij er ook zo vrolijk van? Ik heb nu al de lente in mijn bol!

nemoj me jebat | 01-11-16 | 23:27

Dus ik ben ook sneu, Peggold?
Nou... liever sneu dan zo'n smerige leugenaar als jij.
Ik moet nog even afwachten of ik wel mee kan doen met flyeren, maar als GP het in hun hoofd haalt om de politiek in te gaan, dan is mijn antwoord op voorhand NEE!
De stommiteit van Roos zit nog vers in mijn geheugen.

Schietmijmaarlek | 01-11-16 | 23:27

@robertdoesnEro | 01-11-16 | 23:21
Nou ja Geenpeil spreekt duidelijk het rechtse electoraat aan. Daar waar Wilders het grotendeels van moet hebben. Als daar aan wordt gesnoept door Roos, Baudet en VNL dan is de kans vrij groot dat de PVV geen kans meer maakt om de grootste partij te worden. Simpelweg omdat de rechterflank versplintert. Dit geeft die gore anti-democratische euro-extremisten van de middenpartijen vrij baan om weer verder te regeren op een pro-EU koers. En dat lijkt mij een slechte zaak.

Old_Spice | 01-11-16 | 23:26

@Nonkel Frituur | 01-11-16 | 22:56

Wettelijk gezien hoeft de NL regering de referendum uitslag niet te respecteren omdat het slechts een raadgevend referendum was en geen bindend.
Volgens mij is de NL policor ervan uitgegaan dat de opkomstdrempel niet zou worden gehaald of dat er geen meerderheid tegen het verdrag zou zijn.
Vanuit die veronderstelling heeft men toegezegd de referendum uitslag te zullen respecteren.
Toen het tegengestelde bleek het geval te zijn zat men met de gebakken peren met ook nog eens TK verkiezingen in het verschiet, en is het gedraai, gedraal, en het overtreden van de referendum wet (op korte termijn beslissen de uitslag te respecteren of naast zich neer te leggen) en belazeren van de Nl bevolking door NL policor begonnen.
Prima initiatief van GS om dit vuurtje gaande te houden tot aan de TK verkiezingen zodat de NL kiezer niet zal (kunnen) vergeten door wat voor ladelichters in dit landje momenteel de dienst wordt uitgemaakt.

von Strumpfhausen | 01-11-16 | 23:26

Old_Spice | 01-11-16 | 23:16
.
Ik begrijp uw frustratie maar wat kan GS er aan doen dat Roos naar VNL is gegaan en Baudet een eigen partij wil oprichten?
En er is geen sprake van dat GS een eigen partij opricht, zo moet u deze actie niet zien.
En dan; een beetje PVV-er blijft gewoon op de PVV stemmen (zoals ondergetekende), no matter what. Maar nogmaals, wat het wegtrekken bij de PVV betreft hebt u gelijk maar dat is GeenStijl niet te verwijten.

Lupuslupus | 01-11-16 | 23:25

Old_Spice | 01-11-16 | 23:16

Is GeenPeil een belangenorganisatie voor Rechts?
Dan weet u meer dan ik weet.
Ik dacht dat ze onafhankelijk waren.

robertdoesnEro | 01-11-16 | 23:21

I am a one promiller ...

kat-de-kat | 01-11-16 | 23:20

Ik vergat de komma na SGP.

VerenigingVanDieven | 01-11-16 | 23:20

@Old_Spice | 01-11-16 | 23:13
Er zijn maar 2 partijen in Nederland: PVV + SGP en de rest.

VerenigingVanDieven | 01-11-16 | 23:18

@Old_Spice | 01-11-16 | 23:16
Welnee. Wilders wordt de grootste!

Lewis Lewinsky | 01-11-16 | 23:17

-weggejorist-

Merfralex | 01-11-16 | 23:17

Daarbij moet ik zeggen dat de timing van Geenpeil om nu verdeeldheid op rechts te veroorzaken met een eigen politieke partij wel erg dom is. Dit is de eerste verkiezing waarin de PVV eindelijk kans maakt om de grootste partij te worden. En dan opeens komt Jan Roos met een eigen partij en Thierry Baudet om wind uit de zeilen te nemen. Lekker bezig. Het resultaat zal zijn dat de VVD weer de grootste partij wordt, of erger nog, de PvdA, of het CDA of misschien wel de communisten van Groenlinks. Er komt dus geen verandering omdat jullie electoraal rechts verdelen en daarmee ook verzwakken. HEEL DOM!

Old_Spice | 01-11-16 | 23:16

Ik neem aan dat diezelfde app opnieuw ingezet zal worden!
nemoj me jebat | 01-11-16 | 23:12
.
Ja. Uit de email die ik zojuist van Van Rossem kreeg:
"Het A-Team uit april komt deze week samen voor overleg. We willen de online applicatie waarmee vrijwilligers hun flyeracties en bijeenkomsten met elkaar kunnen afstemmen weer gaan gebruiken. We moeten daarnaast nieuw videomateriaal bedenken, nieuwe flyers ontwerpen en nieuwe ambassadeurs voor de campagne naar voren schuiven."
.
Maar als u vrijwilliger bent hebt u die email ook ontvangen of krijgt hem nog.

Lupuslupus | 01-11-16 | 23:15

Maar wat kijkt men raar hier van op? Partijen als D66, VVD, CDA, Christenunie en PvdA stemmen ALTIJD pro-EU. En in Brussel stemmen ze ook ALTIJD pro-EU. Deze partijen stellen het EU belang ALTIJD boven het Nederlandse belang. Deze partijen zijn per definitie niet serieus te nemen.

Old_Spice | 01-11-16 | 23:13

Sargon | 01-11-16 | 22:21
Bij het flyeren/canvassen voor het referendum kwam er op de site van GeenPeil een handige applicatie via welke je contact kon leggen met andere vrijwilligers in de omgeving. Was handig om wijken te verdelen, flyers te delen e.d.
Ik neem aan dat diezelfde app opnieuw ingezet zal worden!

nemoj me jebat | 01-11-16 | 23:12

Het is niet heel moeilijk te verklaren waarom de politieke partijen leeglopen als je dit zo moet aankijken.

wapster | 01-11-16 | 23:12

Appel_taart | 01-11-16 | 22:34
U heeft geen idee welke belangen Willempie en z'n moeder Bea, en vele neven en nichten hebben in de corrupte wereld van olie, schaliegas en pijpleidingen.
De Familie heeft juist geslachtloze prutsers als Rutte nodig om hun miljarden te laten rijpen tot biljarden. Bea Bilderberg trekt aan de touwtjes van paljas Rutte. Elke maandag mag de paljas op gesprek bij Willempie die, gehoorzaam aan z'n moeder, de opdrachten verstrekt.
.
De familie von Amsberg is dik bevriend met het koningshuis Saoed (i Arabie). Lust u nog peultjes?

appelvink | 01-11-16 | 23:09

@ad melkert | 01-11-16 | 23:04
Waarschijnlijk omdat Faalstaat Belgenland af is.

Lewis Lewinsky | 01-11-16 | 23:08

Het wordt een hete herfst en een gloeiend nieuwjaar.
Hier alvast ons "lijflied".
Keep rollin', rollin', rollin',
Though the streams are swollen,
Keep them dogies rollin', GEEN PEIL.
Through rain and wind and weather,
Hell bent for leather,
Wishin' my gal was by my side.
All the things I'm missin',
Good vittles, love, and kissin',
Are waiting at the end of my ride.

Move 'em out, head 'em up,
Head 'em up, move 'em on.
Move 'em out, head 'em up:
GEEN PEIL.

joepiedepeopie | 01-11-16 | 23:08

ad melkert | 01-11-16 | 23:04
Ik was nooit weg, behalve op Powned, vanwege die kleuter-layout en andere technische problemen. Begrijp ik het goed dat ze daar vorige week definitief de stekker hebben uitgetrokken? Geen Powned-site meer?

Nonkel Frituur | 01-11-16 | 23:07

@Musset | 01-11-16 | 22:17
Jawel! Let's do it!

Maria.1 | 01-11-16 | 23:05

Well well, de patatbakker is terug.

ad melkert | 01-11-16 | 23:04

Pechtold praat uit ervaring. Hij is ervan overtuigd dat spinners die enkel betaald krijgen om te spinnen het wel beter zullen weten, en Geenpeil maar een klein deel van de bevolking kan bereiken.

Wat hij niet doorheeft is dat die spinners dat sowieso zullen zeggen, waar of niet.
Het zou namelijk dom zijn om te zeggen dat ze geen supergoed antwoord hebben op onverwachte protesten via machtige media.
Het zijn tenslotte spinners, spinners spinnen, zeker als hun eigen nut op de tocht zou kunnen staan.
Blijkbaar heeft hij geen voortschrijdend inzicht, want de vorige keer dat zijn spinners dat zeiden, werd het onverwachts toch een nee.
Dat gebeurt er als je eigen capaciteiten zo beperkt zijn dat je afhankelijk bent van anderen om je te vertellen wat wel en niet succesvol gaat zijn.

robertdoesnEro | 01-11-16 | 23:02

Er komen hier nu laag Gordons B52's over. Weet iemand meer?
Piet Karbiet | 01-11-16 | 22:53
.
Nee. Hier in het Oosten is het stil.

Lupuslupus | 01-11-16 | 23:00

Pechtold zat zondag te verkondigen dat hij MP wilde worden,
Liegen gaat hem al net zo goed af als ons huidige MP genaamd Pinokkio.

Titje | 01-11-16 | 23:00

@Nonkel Frituur | 01-11-16 | 22:56
Mijn Oekraïense vrienden vinden het prima. Ze geven ons groot gelijk dat we die corrupte kliek daar laten barsten.
Wanneer wordt Buma eens aan het verraad van 2005 herinnerd? Ik wil wel eens weten hoe hij dat recht lult. Is Omtzigt nog voor de camera te krijgen?
@GeenPeil: goed werk! Fuck 'em!

ViveLaRevolution | 01-11-16 | 23:00

Lupuslupus: dat bedoel ik. Moet je is bij een normale werkgever proberen. Maar Peggold hoor je er niet over. Allemaal prima. Schijnheilige [email protected] die hij is.

Sargon | 01-11-16 | 22:59

Ja, dat kan wel. Zoals eerder Ali Lastpak deed. Of hoe heette die eikel, die Tweede Kamerlid was, maar een jaar lang in Marokko bleef zitten en geen fuck uitvoerde.
nl.wikipedia.org...
Lewis Lewinsky | 01-11-16 | 22:53
.
Dank, dat wist ik niet.

Lupuslupus | 01-11-16 | 22:58

Terecht dat huichelaars aan de schandpaal worden genageld!
Maar hoe ging het nu ook alweer met die 2 maten en 2 gewichten? Als ik het goed begrijp drukt Weesie ieder jaar minimaal 1,5 miljoen Euro achterover, helemaal voor zichzelf. Zijn vermogen zou intussen al boven de 10 miljoen Euro uitkomen, waarvan meer dan de helft via de belastingbetaler.
En nu ben ik toevallig een rechtse rakker, dus ik gun iedereen zijn villa met zwembad. Maar ga dan aub niet zitten moraliseren en anderen huichelarij verwijten. Veeg eerst voor de eigen deur.
En verder ben ik de democratische mening toegedaan dat de Nederlandse regering de referendumuitslag moet respecteren, hoe pijnlijk dit ook is voor mijn Oekraïense familie en vrienden.

Nonkel Frituur | 01-11-16 | 22:56

Lupuslupus: Jawel hoor, tot nu toe gaat het haar prima af. Hoe lang is ze al weg?
Sargon | 01-11-16 | 22:51
/
Ruim een half jaar of zo? Ergens in het vroege voorjaar dacht ik, heb het niet bijgehouden.

Lupuslupus | 01-11-16 | 22:54

O folderde Wilders ook maar eens mee, dat lijkt me op ti maal.

Rene046 | 01-11-16 | 22:53

@Lupuslupus | 01-11-16 | 22:49
Ja, dat kan wel. Zoals eerder Ali Lastpak deed. Of hoe heette die eikel, die Tweede Kamerlid was, maar een jaar lang in Marokko bleef zitten en geen fuck uitvoerde.
nl.wikipedia.org/wiki/Ali_Lazrak

Lewis Lewinsky | 01-11-16 | 22:53

Ik ga 100 euri overmaken; netto is dat 98,80, want dat bespaart mij 1,2 % vermogens belasting. Daarnaast heb ik het principe dat ik - wanneer mogelijk - een cent belasting niet hoef te betalen dat niet zal nalaten.

Verder hoop ik dat de lijst om niet op te stemmen aangevuld wordt met elke partij die draait. Dit zal er uiteindelijk toe laten dat de lijst van partijen die niet heeft gedraaid korter wordt Misschien effectiever en duidelijker om op 15 maart de juiste keuze te maken (hoewel ik mijn keuze al duidelijk heb)

Overrijp | 01-11-16 | 22:53

Er komen hier nu laag Gordons B52's over. Weet iemand meer?

Piet Karbiet | 01-11-16 | 22:53

@Lupuslupus | 01-11-16 | 22:49
Het is: Wassila Hachchi (Draai66)

Beroep = Boerenlul | 01-11-16 | 22:52

Van Rossem is toch eigenlijk best wel een goeie gozert, zeg ik als eurofiel en Ja-stemmer. NeeIsNee.

JanDeJong | 01-11-16 | 22:51

Lupuslupus: Jawel hoor, tot nu toe gaat het haar prima af. Hoe lang is ze al weg?

Sargon | 01-11-16 | 22:51

@LimbabweFC | 01-11-16 | 22:00

Rot jij eens een heel end op !
Hoe haal je het in je botte kop. Eikel. Het niet eens mogen/kunnen zijn met elkaar is een voorrecht waar je in het westen nog altijd trots op mag zijn.

Montu | 01-11-16 | 22:51

ik hoop het Lewis.

Sargon | 01-11-16 | 22:49

Nu ik zie dat hij dat wel is, begin ik te vermoeden dat hij ook over het plotselinge vertrek van Hachchi heeft gelogen. Hij wist wat er speelde, en liegt ook daarover.
Lewis Lewinsky | 01-11-16 | 22:42
,
Natuurlijk wist hij dat van Hatchi. Gewoon logisch redeneren: ze vertrekt uit de 2e kamer zonder haar fractievoorzitter in te lichten? Zoiets hoef je echt nergens te proberen bij welke werkgever dan ook. Dan krijg je minimaal een advocaat achter je aan wegens plichtsverzuim, onwettig afwezig en noem de hele riedel maar op. De vergelijking klopt misschien niet helemaal maar ik geloof geen seconde dat Hatchi is vertrokken zonder Pechtold daarvan in kennis te stellen en de reden waarom.
/
Heb geen zin om het op te zoeken maar er zullen toch wel regels zijn? Niet iedereen kan toch zomaar uit de 2e kamer verdwijnen zonder opgaaf van reden(en)?

Lupuslupus | 01-11-16 | 22:49

Wij zijn met meer, Rutte.

Lewis Lewinsky | 01-11-16 | 22:48

Nomo: je wil niet weten hoeveel aanhang die eikel heeft. Heb veel van dat soort types in mijn vriendenkring. Het gaat altijd om de zogenaamde "nuance" , zijn ze gek op die hoogopgeleiden, nooit echt verdiepen in hoe het echt zit, maar nuanceren, de boel bijmekaar houden doet het altijd goed. Komt blijkbaar heel intelligent over, want als je een punt probeert te maken ben je altijd te fel, te ongenuanceerd of weten ze eigenlijk ook niet hoe het zit. En haken ze af want de sfeer moet ook goed blijven. Kortom je komt nergens bij die gasten....

Sargon | 01-11-16 | 22:47

@Dr. Snoepjes | 01-11-16 | 22:45
Hulde, Snoepjes.

Lewis Lewinsky | 01-11-16 | 22:46

Gnoepien | 01-11-16 | 22:17
Jij vergeet 1 hele belangrijke ding, en dat is de sociale media.

TRUMP | 01-11-16 | 22:46

Geweldig hoe de nasleep van dit referendum nu overduidelijk blootlegt dat het associatieverdrag helemaal niet een onschuldig handelsverdrag was, maar een keihard politiek machtsspel om Rusland onder druk te zetten. Rutte zegt het nu eindelijk hardop, met z'n krankzinnige Aleppo-argument. En precies daarom heb ik tegen dat smerige associatieverdrag gestemd. Beetje ruzie zoeken met Rusland, topidee. Waar zijn ze in hemelsnaam mee bezig daar in Brussel?? Stelletje Vollidioten.

Dr. Snoepjes | 01-11-16 | 22:45

Eens kijken welke ferme taal Pechthold 17 maart weet uit te slaan. Dan is het natuurlijk weer de schuld van GeenPeil. De boemerang komt altijd terug jongens.

ad melkert | 01-11-16 | 22:44

@Lupuslupus | 01-11-16 | 22:32
Staal had inderdaad de motie uit zijn binnenzak moeten halen en hem moeten voorlezen. De leugenaar had onmiddellijk geschandpaald moeten worden.

En nee, ik wist niet dat Pechtold zo'n leugenaar was.

Nu ik zie dat hij dat wel is, begin ik te vermoeden dat hij ook over het plotselinge vertrek van Hachchi heeft gelogen. Hij wist wat er speelde, en liegt ook daarover.

Lewis Lewinsky | 01-11-16 | 22:42

Stap 1: Initiatief nemen
Stap 2: Massa crereren.
Stap 3: Actie organiseren

And now we have a movement.

drs. KJ | 01-11-16 | 22:42

-weggejorist-

nomo | 01-11-16 | 22:40

Ik hoor Peghol het nog zeggen: "daarom heeft het volk geen vertrouwen meer in de politiek"
Je hebt al lang verloren kereltje, al lang.

nomo | 01-11-16 | 22:39

Lupuslupus: inderdaad, zo jammer dat er op zo'n moment de scherpte wordt gemist. Iets meer voorbereiding zou zo veel beter zijn..

Sargon | 01-11-16 | 22:39

Een kleine bijdrage voor een nobele zaak! ik ben zeer blij met de politieke inspanningen van Geenpijl! ga zo Door en ik hoop dat jullie weer een verschil kunnen maken. hulde voor de nieuwe democratie met meer participatie!

Schepvogel | 01-11-16 | 22:38

Pechtold liegt eerst over de inhoud van de motie, wat een opzichtige leugen is want iedereen kan die motie nalezen en vaststellen dat hij liegt, en daarna liegt hij nog een keer in de metafoor van de bus.

Pechtold: *We stappen uit de bus en de bus rijdt door*.

Dat is de tweede leugen van Pechtold, en net zo opzichtig als de eerste. Want als Nederland niet ratificeert, is er geen, ik herhaal géén, verdrag tussen de EU en Oekraine. En dat verdrag komt er ook niet zolang één lidstaat nee zegt. Dus de bus rijdt dan helemaal niet door. De bus van de EU Express blijft dan voor eeuwig geparkeerd staan.

Had ik al gezegd dat Pechtold een smerige leugenaar is?

Lewis Lewinsky | 01-11-16 | 22:37

Raar.
Toen de Belgen tegen CETA waren stopte de bus wel.

Q.Bert | 01-11-16 | 22:37

@LimbabweFC | 01-11-16 | 22:00

[!]

Q.Bert | 01-11-16 | 22:36

@Ben-Bataaf | 01-11-16 | 22:15
Ik zal het Pechtold met zijn 28-man-in-een-bus-kul-verhaal eens even uitleggen met zijn verhaal van die bus. Tijdens een groepsverkrachting van 28 man op 1 vrouw kan je als potentiële deelnemer altijd nog vrijwillig zelfstandig besluiten er niet aan mee te doen.

Beroep = Boerenlul | 01-11-16 | 22:35

Je zou haast een campagne gaan voeren, om Willempie te verzoeken om Rutte te ontslaan. Of een soort van motie van wantrouwen/referendum, puur om hem weg te stemmen en een capabel persoon in functie te krijgen.

Appel_taart | 01-11-16 | 22:34

Nee, smerige leugenaar, dat stond niet in de motie.
Lewis Lewinsky | 01-11-16 | 22:24
.
Tom Staal had die motie onder zn neus moeten duwen. Nu kwam Pechtold ermee weg. Maar dat toont natuurlijk wel de gluiperigheid en leugenachtigheid van dit sujet. Wisten we al, maar toch.

Lupuslupus | 01-11-16 | 22:32

Schaamteloze democratieverneukers zijn het.

Fijnstoffer | 01-11-16 | 22:32

@accijnstoerist | 01-11-16 | 22:23
Juist. Goed gezegd.

Lewis Lewinsky | 01-11-16 | 22:30

Waardeloos clubje, heel die 2e kamer... Niet op CDA en D66 stemmen is makkelijk want hun lijders zijn engnekken! Rutte heeft ook z'n kansen gehad en zal van mij ook geen stem krijgen... Is er dan echt niks beters dan de PVV?

a4p | 01-11-16 | 22:29

Moest dat nou weer, Stef pontificaal op de foto ?
Rutte is een waardeloze lul maar Stef is een lul in het kwadraat.
Wat krijg je dan eigenlijk ? Lul x lul, een vierkante lul of zo ?
Oh wacht, peggie natuurlijk, lul tot de derde, een cubieke lul, dat overtreft alles.

mr Fawlty | 01-11-16 | 22:25

Wat een smerige leugenaar, die Pechtold.

De letterlijke tekst van zijn motie was: *verzoekt de regering, uiterlijk voor november 2016 een antwoord te formuleren op de uitkomst van het referendum*.

En nu zegt hij: *U kunt toch wel een motie lezen? In die motie staat gewoon: beslis voor 1 november of je een intrekkingswet stuurt of in Brussel gaat onderhandelen*.

Nee, smerige leugenaar, dat stond niet in de motie.

Lewis Lewinsky | 01-11-16 | 22:24

Die Pechtold met zijn 28-man-in-een-bus-kul-verhaal. Deze vergelijking slaat nergens op. Hij is zeker niet op de hoogte dat alle passagiers op de stopknop mogen drukken, en dat de bus dan moet stoppen. Zo hebben we dat namelijk afgesproken, toen de eu tot buschauffeur werd gebombardeerd. Het doorrijden van de bus als er op de knop is gedrukt, is illegaal en tegen de afgesproken regels. Buschauffeurs die dat doen, zijn ongeschikt voor hun taak en zouden moeten worden ontslagen. Sommige passagiers van de bus, waaronder Nederland, hebben immers een godsvermogen voor hun kaartje betaalt, en die bepalen waar de bus naartoe gaat en eisen bovendien dat er geen zwartrijders zoals Oekraine meegaan.

accijnstoerist | 01-11-16 | 22:23

Om het establishment "de gevestigde orde; de groep van personen die het geheel van institutionele,politieke,culturele, juridische en economische hefbomen in handen heeft", de wacht te kunnen aanzeggen, moet er al sprake zijn van een mogelijke Nexit, bij het slechts op de vingers tikken van het huidige kabinet zal de Eerste Kamer dringende wetsontwerpen aannemen en het roze leger buitenspel proberen te zetten.

hovawart | 01-11-16 | 22:22

Het gelieg en gedraai van deze 'volksvertegenwoordigers' is toch wel bij de konijnen af zeg... Echt waar, een ieder die nog op deze partijen stemt, dat je polio mag krijgen aan de hand waarmee je je vakje rood hebt ingekleurd!

brtnsnwbrd | 01-11-16 | 22:22

Wie is vrijwilliger in Utrecht? * iemand om mee op te trekken zoekt*

Sargon | 01-11-16 | 22:21

Ik ben zo blij dat we actie gaan ondernemen!
Maria.1 | 01-11-16 | 21:48
.
Inderdaad, en WE zijn sterker dan welke coalitie ook! Vooral als WE dé Politieke Vergelijkingssite van NL worden met 1 strijdpunt: Het NEE van 6 april! De kans is dan heel groot dat e.e.a. uiteindelijk uitmondt in de lang verwachte Nexit.
En dan, ja en dan... brengen WE ons leger op peil, zeggen WE de Islam de wacht aan, sturen WE alle economische vluchtelingen naar Canada, schaffen WE de NPO af en bovenal... help de wekker gaat gvd.

Musset | 01-11-16 | 22:17

-weggejorist en opgerot-

Gnoepien | 01-11-16 | 22:17

Ik hoor Pechschwanz zeggen "ook weer zo sneu"
Wat bedoelt hij met dat "ook weer"?
Laat me raden: populisme of "ik ben zo verheven boven het gepeupel"

Rutte leeft volgens zijn eigen democratisch kompas die maar twee richtingen kent.
A. ik zal altijd mijn zin krijgen.
B. als dat niet gebeurt treedt A in werking.

Treedt s.v.p. zo snel mogelijk af, de berg shit die je in de afgelopen vier jaar hebt opgebouwd is stuitend.

Memek | 01-11-16 | 22:16

Links en Rechts zijn de leugens van de politiek parasiteren op u en de ander is dat niet!

Kom op geenpeil @pvda, @d66,@vdd naar de 0 zetels. en weg met de @eu en weg met @fiat geld en weg met het @koningshuis.

pjotr123 | 01-11-16 | 22:16

Die Pechtold met zijn 28-man-in-een-bus-kul-verhaal.
De bus rijdt door. Pas maar op Pechie dat je er niet onder komt, dom figuur.
Net of alle andere bevolkingen van de overige lidstaten er met een democratische meerderheid achterstaan. Lees maar eens wat Duitse of Franse reaguursels.
-
De enige wet die voor de complete EU zou moeten gelden is een bindende referendumwet op nationaal niveau..

Ben-Bataaf | 01-11-16 | 22:15

@Raad_maar_raak!
Bedankt heb er zin in.

Sjembekje | 01-11-16 | 22:11

1001. Ik moet me nog melden. En petalen.

Normpje | 01-11-16 | 22:09

Raad_maar_raak! | 01-11-16 | 22:07
Mooi... Dan nemen we Wilders eauk mee!

Ommezwaai | 01-11-16 | 22:09

@Ommezwaai | 01-11-16 | 21:55

Vergeet niet dat in t begin (de eerste 2 weken) van t werven van handtekeningen om dit referendum mogelijk te maken de teller ook na 2 dagen niet op miljoenen stond.

En 1000 vrijwilligers bereiken zonder te flyeren al 10 man p.p. uitgaand van 10 vrienden/kennissen/collegae per persoon. Dat is al 10.000 man, na 2 dagen.

Dus wie t kleine niet eert....

Bon-sens | 01-11-16 | 22:09

@Sjembekje | 01-11-16 | 22:06
Zet hem op Sjembek!

Raad_maar_raak! | 01-11-16 | 22:08

Krijgen we nu ook soepsidie?

gewoondoorlopen | 01-11-16 | 22:08

@Ommezwaai | 01-11-16 | 22:02
Breng alles mee dat ophef veroorzaakt!

Raad_maar_raak! | 01-11-16 | 22:07

IK heb me net aangemeld bij het Leger des Peils!

Sjembekje | 01-11-16 | 22:06

Uiteindelijk kan de gesjeesde veilingmeester niet anders dan kleur bekennen zijn referendumpartij heeft gewoon schijt aan de uitslag van een referendum.
Dus daarmee ook schijt aan het plebs pardon de kiezers!!!!!
Heel erg benieuwd wie straks nog op zo'n verrader gaan stemmen.

Toontje-lager | 01-11-16 | 22:04

Draak uit Brabant | 01-11-16 | 22:00
Deze dwerg wordt niet voor niets "Arrogander" genoemd in de volksmond..

Ommezwaai | 01-11-16 | 22:04

mijn hooivork blijkt bij inspectie houtworm in de steel te hebben. Morgen naar de bouwmarkt. Ik kan dat ding nog wel eens nodig gaan hebben de komende tijd.

Mesmer | 01-11-16 | 22:03

Ik word hier zo kotsbeu van !

Tha Analyzer | 01-11-16 | 22:02

Raad_maar_raak! | 01-11-16 | 21:58
Mogen Molotovcocktails ook?

Ommezwaai | 01-11-16 | 22:02

Waar haalt Pechtold die arrogantie vandaan. Alsjeblieft zeg. Het zijn altijd dezelfde figuren die met een nonsens-opleiding denken hoog vanuit de ivoren toren te mogen blazen.

Draak uit Brabant | 01-11-16 | 22:00

Iedere keer als ik dat gluiperige gedoe van Rutte en Pechtold zie krijg ik de neiging me op te hangen... het volk wil hun EU niet door de strot geduwd krijgen maar ze vertikken dat te accepteren (ze mogen niks anders van Juncker en Verhofstad).
Zij geven mij helaas weer energie in opstand te komen. Ze leren het toch niet tot ze vertrekken en een baantje in de EU krijgen (net als Timmerfrans...)

Robske007 | 01-11-16 | 22:00

Rutte geeft eindelijk toe dat hij bezig is met een kansloos vodje achterop het verdrag. In de Senaat, 203 dagen later. En zelfs dat krijgt hij niet voor elkaar.

De Walen kregen ook een kansloos vodje achterop CETA. Nog steeds krijgen we ISDS in een "handels"-verdrag. Een systeem wat investeerders (geen handelaren) de mogelijkheid geeft staten te vervolgen buiten de rechtbank om. De normale rechtspraak wordt op een zijspoor gezet, waarover niet alleen de Walen klagen, maar zelfs Europese rechters.

Politici krijgen een gebaar om niet te veel gezichtsverlies te lijden. Meer is zo`n aanvulling niet. Het is de inkt niet waard.

Feynman | 01-11-16 | 22:00

-weggejorist en opgerot-

LimbabweFC | 01-11-16 | 22:00

2.500.000+ mensen hebben een duidelijke nee gezegd. Voor iedereen was er een persoonlijke reden, waarom nee. NU willen ze stukjes eruit halen die volgens hun de belangrijkste reden is van nee, maar als dat nu van mij allemaal een ja was geweest, wat zou dan mijn nee zijn in dit verhaal?

Mr_Pikibelly | 01-11-16 | 22:00

@Ommezwaai | 01-11-16 | 21:55
Vergeet de fakkels niet om het pek aan te steken!

Raad_maar_raak! | 01-11-16 | 21:58

Wat is Pechtold ook een ongelooflijk sneue klootzak. je zal er maar familie van zijn.

Mesmer | 01-11-16 | 21:57

Nou, kom maar op Arrogander P. Zo'n snottig weekdier kunnen we hier nog wel aan. Doorgaans zakken die vanzelf in elkaar en daar ben je je nu uitstekend op aan het voorbereiden met je gedraai.

DerFoehrer | 01-11-16 | 21:57

-weggejorist-

Berbaar | 01-11-16 | 21:56

1.000 vrijwilligers maar?
Als de woorden "hooivorken en pek met veren" worden genoemd, heb je zo het honderdvoudige aan vrijwilligers...

Ommezwaai | 01-11-16 | 21:55

-weggejorist-

Der Wilbert | 01-11-16 | 21:54

Wil jij in gesprek met Mark over zijn plan voor Nederland?

In onderstaand schema kun je zien wanneer Mark bij jou in de buurt is:

7 oktober - Facebook Live via de VVD Facebookpagina
10 oktober - Spijkenisse Centrum, vanaf 14:00
29 oktober - Amersfoort, tussen 12:00 en 13:00 op Lieve Vrouwekerkhof
5 november - Arnhem 12:00 tot 13:00 op het Velperplein
9 november - Amsterdam 16:00 tot 17:00
15 november - Zoetermeer 17:00 tot 18:00
19 november - VVD Congres Noordwijkerhout
Vergeet je Fakkels, Hooivorken, Pek en Veren niet.
Massaal er naar toe met het Leger des Peils

Der Wilbert | 01-11-16 | 21:54

Mooi. Ben er al een tijdje klaar voor!

Mr_Pikibelly | 01-11-16 | 21:53

GeenPeil soldaten zijn helden!

Raad_maar_raak! | 01-11-16 | 21:53

De fuk, gaat burgercommité nu met de eer lopen strijken? Maak dat geld toch aan GeenPeil over?

jip_86 | 01-11-16 | 21:49

Fakkels, Hooivorken en Revolutie.

Der Wilbert | 01-11-16 | 21:49

@Cuyahoga | 01-11-16 | 21:42
Woehaaa :)

Maria.1 | 01-11-16 | 21:49

Ik ben zo blij dat we actie gaan ondernemen! We laten als Nederlanders al veel te veel over ons heen lopen. Ik vraag me vaak af wat we misdaan hebben om zo behandeld te worden. Als eenling bereik je niks, maar samen staan we sterk.

Maria.1 | 01-11-16 | 21:48

Het is weer niet heel moeilijk die middelvinger erbij te denken.

wapster | 01-11-16 | 21:47

Pechtold kijkt in the video still als een porno meisje die een hele grote ziet :P

Raad_maar_raak! | 01-11-16 | 21:46

Activist Bubbles meldt zich ook weer present. Helaas, t is nodig.

BlowingBubbles | 01-11-16 | 21:46

De arrogantie van de zgn politieke 'elite', de domheid van hun handelen. De geschiedenis wijst uit, ook zij krijgen het lid op de neus.
Wanneer een beroeps politicus niet meer de connectie heeft met hen die hij dient, dan is deze erebaan verloren gegaan aan een persoon die niet op de juiste plaats zit. Bij wie hoort de macht? Wie is een politicus om zich boven het volk te plaatsen? De meest intelligente lui zijn het niet.

donkieshot | 01-11-16 | 21:44

Ik heb kippen gezien die op hun kop hingen, aan de lopende band, op weg naar de kippenkopafhakmachine, die er zelfverzekerder uitzagen dan Arrogander Pee en Kees Vee.

Cuyahoga | 01-11-16 | 21:42

Mooi dat de frustratie steeds zichtbaarder wordt bij de draaiers. Ik zou graag zien dat de volgende keer hun letterlijke bewoording eens onder de neus wordt geschoven. Benieuwd naar hun reactie...

Tha Man | 01-11-16 | 21:41

@De_verwarrende_man | 01-11-16 | 21:37
zonder...

De_verwarrende_man | 01-11-16 | 21:39

Van Algemeen Dagblad (ad.nl)
.
"Zo'n verklaring kan volgens haar worden gesteund door de Europese leiders die daarmee de positie van Nederland erkennen. Een wettelijk bindende verklaring geratificeerd door alle 28 EU-lidstaten is niet de oplossing, aldus Zerkal."
.
Die verklaring is dus alleen een stukje moppertekst van NL, die de andere 28 landen ongezien in de prullenbak gooien. Er zit geen wettelijk bindende werking aan vast.
.
De verklaring stelt dus GEEN REET VOOR en is een afleidingsmaneuvre van onze hofleugenaar om het referendum en de kieswet te kunnen blijven negeren!
.
NEE blijft NEE.

hotmint | 01-11-16 | 21:39

Ach gut, 's lands geleedpotige naaktslak geeft ook een keer wat toe. Hoe kan de man zo lang rechtop staan onder ruggengraat?

De_verwarrende_man | 01-11-16 | 21:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken