Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Jet Bussemaker (PvdA) trekt kiezers weg bij DENK

Bizar betoog in het rechtsgeoriënteerde WNL op Zondag. Jet Bussemaker, de hysterische PvdA overblijfmoeder met het krakersverleden, zat stemmen weg te trekken bij de vleermuizen van DENK met een aantal stevig regressieflinkse uitspraken. Ze betoogde zonder knipperen dat 'wij niet niet onze normen van vandaag de dag als mal voor iedereen moeten vragen." Stukje homohaat moet gewoon kunnen, zei ze daarmee. De PvdA wil namelijk 'ruimte laten in de samenleving' om van onze normen af te wijken. "Ik wil niet dat emancipatie-opvattingen groepen uitsluiten", zei ze. Wij hebben onze maatschappelijke ontwikkelingen en progressieve normen ook maar per ongeluk voor elkaar gekregen volgens Jet, dus we hoeven niet meteen iedereen langs die lat te leggen. Dat wij westers genormeerde Nederlanders nou zo nodig trots willen zijn op gay prides en wetten tegen verkrachting binnen het huwelijk hebben, wil niet zeggen dat we meteen te veel kunnen verlangen van nieuwkomers en overige mensen met afwijkende opvattingen over emancipatie. Eigenlijk zijn ontwikkelingsnormen en de vrijheden voor homo's, vrouwen en overige voorheen achtergestelde of bedreigde groepen ook maar een mening, volgens de PvdA. In een paar pijnlijke minuten maakte Malle Jetje korte metten met de verheffingsnormen waar de zieltogende Progressiehaters van de Achteruitgang zich ooit zo fier op lieten voorstaan. Kijk het vooral ff terug, want dit kwaadaardige kwartiertje met Jet Bussemaker is een minidocu die feilloos verklaart hoe de PvdA de kraamkamer kon zijn waarin buitenwesterlijke nageboorte DENK het levenslicht kon zien. En verder wat de kansrijke lijsttrekkerskandidaat Jacques Monasch zegt.
Kijk. Een Bussemakertje:

Reaguursels

Inloggen

Als je als Jet Bussemaker verheven boven het klootjesvolk in een villa woont en bijna 2.00.000 verdient en de multiculturele problematiek van de hardwerkende Nederlander niet of nauwelijks ervaart, dan kun je ook makkelijk wegkijken en alles bagatelliseren. De PvdA, slecht voor de mens, maar blijkbaar goed voor de mensheid

Schweinchen Dick | 17-10-16 | 21:58

Typisch voorbeeld van een lid van de regering met de ruggegraad van een slak.

ronaldnitraat | 17-10-16 | 17:13

@Grrraaien | 17-10-16 | 03:34

Ze geloven het hier echt pas als er een paar van dat schorem aan een lantaarnpaal bungelen, net zoals ooit Mussolini.

Na de moord op Fortuyn is het zelfverklaarde moreel superieure schorem gewoon op de dezelfde voet verdergegaan met het uitkleden, treiteren en sarren van Jan Modaal zonder zelf ook maar een cent bij te dragen aan het opvangen van de crisis en de allochtonen-ellende.

Wel enorme salarisverhogingen voor politici en het koningshuis terwijl Jan Modaal zijn totale koopkracht heeft zien verdampen en met enorme schulden is opgezadeld als gevolg van hun wanbeleid.
De totale onwil om nu eindelijke eens een einde te maken aan de schandalige wachtgeldregeling, en de gewone man opzadelen met de haat van de islam zijn natuurlijk slechts details in de ogen van deze grootgraaiende non-valeurs.

Het beste wat er kan gebeuren is dat dit soort lieden die op een wolk ver verheven boven het volk verblijven zelf eens met de consequenties geconfronteerd worden van hun onvoorstelbaar asociaal wanbeleid.

PvdA, al decennia lang de Partij van de Asocialen.

Pieter V | 17-10-16 | 16:47

Trouwens, de hoogste tijd om na decennia van pappen en nathouden, positieve discriminatie van importtuig, dus regelrechte discriminatie van de autochtone bewoners een giga-overdracht van belastinggeld aan onze bezetters zelfs als dat op een criminele manier moest gebeuren, toch Job Cohen?, nu eindelijk eens keihard op te treden tegen al het importtuig van de richel dat dagelijks bezig is met criminaliteit en het ondermijnen van onze samenleving.

Eigenlijk net zoiets als het criminele krakerstuig zoals de in het PvdA baantjes carrousel omhoog-gewipte Jet Bussemakers deed deed maar dan in optima forma.

Pieter V | 17-10-16 | 16:28

Jet Bussemakers, ex krakerstuig nu nog steeds hetzelfde maar dan zonder kraken.
Het was tuig en het blijft tuig en het parasiteert hun leven lang op de echte kartrekkers, oftewel de economie waar het BNP bijeen gesprokkeld wordt door mensen met een echte baan.

Pieter V | 17-10-16 | 16:16

Vreselijk mens die Bussemaker, onze lieve buurtjes Koos en Bunk zeiden dat ze haar wel konden wurgen!
De enige methode bij islamisten die zich niet willen confirmeren aan onze samenleving is ; de keiharde aanpak!
Toen Koos en Bunk eens hand in hand door de stad liepen werden zij lastig gevallen door een stelletje lichtgetintiërs; ze hadden buiten de waard gerekend want, Bunk ( bedreven kickbokser ) heeft er een paar een kaakfractuur bezorgd. Nooit meer last gehad!
Ons groepje zullen never nooit meer PVD Arabieren stemmen, walgelijke lui......

mevr.Kribo | 17-10-16 | 15:43

Huupke | 16-10-16 | 18:08

Hoogopgeleid: ok ( politieke theorie en moderne staat)
autochtoon: ok
vrouw: het schijnt.

Intelligent: waar leid je dat aan af? Niet aan de uitspraken in dit artikel. Daar zou je eerder het tegenover gestelde gaan denken.

Ik vind die het nogal stigmatiserend om iemand met een universitaire graad maar intelligent te noemen!

mister niet scherp | 17-10-16 | 13:47

Ach, als Jet verkracht wordt omdat de normen niet geheel met elkaar overeen kwamen, tsja, dan is dat een gevalletje "moet kunnen" of niet Jet?

boerk | 17-10-16 | 12:56

Betere propaganda voor de PvdA heb ik nog niet voorbij zien komen de laatste maanden.
Met zulke partijleden heb je geen vijanden nodig.
Had van Wiegel iets meer verwacht dan constant kijken of hij een teiltje nodig had.

Toontje-lager | 17-10-16 | 12:43

Als je een gesprek wil aangaan om een emancipatieproces op te starten dan moet er wel een voedingsbodem zijn, op basis waarvan je kunt verwachten dat er resultaten geboekt kunnen worden. I.i.g. uitgaande van de basisgedachten van het Mohammedanisme is die voedingsbodem er niet of nauwelijks! Zie honderden jaren geschiedenis!
Salut! Evocatus

Evocatus | 17-10-16 | 12:12

Jan de Hoop en zijn partner wonen in de biblebelt. Misschien moet ze bij die eens informeren wat de realiteit is.

Immanuel | 17-10-16 | 11:55

Schande! Hoe durft zij "orthodoxe Christenen"* in één adem te noemen met "Moslims" = Wereld van verschil qua geschreven uitgangspunten.
Maar goed, de theeexport is weer gegarandeerd, Meneer Spekman.
Salut! Evocatus
*
Overigens heeft zij vermoedelijk geen flauw benul van wat ze zegt, want wat verstaat zij onder "orthodox"? Russische variant? Zwarte-kousenkerk hier in NL? Ik weet het niet.

Evocatus | 17-10-16 | 11:23

Overal slaat de gekte toe. Neem de "fallists" in bijv. Zuid-Afrika. Westerse wetenschap is ook maar een mening, want #ScienceMustFall
Hier de idioten: reason.com/blog/2016/10/14/watch-lefti...
"Science is racist and should abolished"
"Amuseert" u tot in de treurnis.
Komt dat schot, Evocatus

Evocatus | 17-10-16 | 11:17

Jet heeft gelijk. Je mag andere normen en waarden hebben, maar pas je aan met je gedrag.

Zult-eter | 17-10-16 | 11:06

Voor de wet is iedereen gelijk Jet, maar blijkbaar voor nieuwe groepen niet. Die mogen de tijd nemen om eraan te kunnen wennen. Rechtsongelijkheid promoten of goedpraten zou strafbaar moeten zijn. Dan zou je van mij aangifte kunnen verwachten Jet.

Barbara Drijfzand | 17-10-16 | 10:46

Klap van de molen gehad, die Jet. Wat een staatsmongool.

1+1 | 17-10-16 | 10:12

Nog nooit zoveel onzin gehoord.
Hoe is het mogelijk dat zo'n blonde nitwit ooit minister is kunnen worden?
Maar ja, als die blonde secretaresse minister van defensie kan worden, dan kan echt alles hier in Nederland.

grauwelaar | 17-10-16 | 09:55

We kunnen met z'n allen aangifte doen tegen Jet i.v.m. het minachten van en oproepen tot schending van de rechten van homo's, vrouwen etc. bij nieuwkomers.

agram | 17-10-16 | 09:54

Voor 2 euro Didi stemmen lijkt mij het veiligste...

Hemmenaar7 | 17-10-16 | 09:48

Jet, jij wilt steeds met ze praten. Maar ze willen helemaal niet praten met jou om net zo te worden als jij. Als ze met heel veel zijn hoeven ze niet meer met jou te praten- dan moet je naar hen haan luisteren. Dit is een historische opname hier zie je in alle zuiverheid in zijn eindtijd de versleten clichés van de PvdA en hun trawanten. Daarna wordt het om te lachen en te huilen natuurlijk.

J.Slavink | 17-10-16 | 09:47

Als je nieuwkomers de tijd wil geven om onze normen en waarden uit zichzelf over te nemen, zullen de rechten van homo's en vrouwen nog wel even geschonden worden, want er komen elk jaar weer duizenden bij.

agram | 17-10-16 | 09:44

volgens mij geeft mevrouw hier een opening naar cafetaria rechtsspraak,,, kies zelf maar wat je wel als norm wil accepteren en watje uit een ander land voor norm wenst te accepteren.

Woehahahaa | 17-10-16 | 09:42

Bussemaker's betoog is pure PR voor de PVV. En die lobotome linkse elite snapt maar niet waarom deze partij zo groot is geworden terwijl ze er zelf dagelijks reclame voor maken.

agram | 17-10-16 | 09:38

Was hare excellentie getest voor de uitzending op het gebruik van drugs of geestverruimende paddestoelen, wat een onzin kraamde dat mens eruit met rollende ogen en een waanzinnige blik, tegen schizofrenie aan. Zou ze in het bezit zijn van het alarmnummer voor verwarde personen.

Goedverdoemme | 17-10-16 | 09:37

Jacques Monasch verhoogde toch de huren? Dat is net zo'n lid van de elite dan de rest.

Willem van Rood | 17-10-16 | 09:33

Voor ouders van homoseksuele kinderen is het betoog van Bussemaker onverteerbaar.
Hoe durft u de rechten van onze kinderen ter discussie stellen en op de lange baan te schuiven totdat nieuwkomers en nieuwe Nederlanders uit zichzelf genegen zijn onze normen en waarden te accepteren. Nee dus, ruggegraat als één blok, als u deze normen en waarden niet zit zitten hoort u niet en bent u niet welkom in dit land. Of u krijgt een shitload kritiek over u heen en zullen we u vervolgen. Basta!!!

agram | 17-10-16 | 09:29

Na een weekend flyeren en homo stampen in Villejuif weten we dat ook easyJet iets op het spoor is. Iets kuts. Muftiknuffelaar, ga een huis kraken. En leer t verschil tussen evolutie en devolutie van normen en waarden.

NACademicus | 17-10-16 | 09:17

... en dat mens heeft al zoveel ellende veroorzaakt ZONDER zich uit te laten over iets waar ze niks van snapt.

mallekater | 17-10-16 | 08:59

Met nog een paar van deze praatjes en Samsom als lijsttrekker, zijn we binnenkort eindelijk verlost van deze club malloten.

Tegenspreker | 17-10-16 | 08:50

Achterlijke trut. Sorry er bestaan geen andere woorden voor.

Accident_Prone | 17-10-16 | 07:39

lieve homo, stem nooit pvda. Je rechten zijn bij hen niet veilig. Ze laten je vallen. Even gemakkelijk als ze dat ze het eerder, toen het nog niks kostte, voor je op namen. Je wordt uitgeruild tegen de belangen van de homofobe nieuwkomers. Just say no!

Peniskokertje | 17-10-16 | 07:21

Vanuit persoonlijk opportunistisch oogpunt enerzijds zeg ik;

Chapeau! Want de PvdAlleseniedereeniszielig-enkrijgtsubsidie kan wat mij betreft niet snel genoeg opgeheven worden.
Wellicht geeft dit nog een mooie acceleratie aan hun rollercoaster richtig de 0 zetels.

Vanuit mijn persoonlijke ideologische overtuiging anderzijds zeg ik;

Dat wijf is zwaar patiënt.

* onderwijl DSM-5 in boekenkast opzoeken doet *

HypoPseudo | 17-10-16 | 06:42

Er komen geen zielige voor oorlog vluchtende hongerlijders in Nederland asiel vragen !
Maar:
Er komen hordes andersdenkenden aan Nederlanders hun Islamitische wil opleggen !!
Pleur op naar Saoedi-Arabië , stelletje schijthuizen.

alshetware | 17-10-16 | 06:31

Dus wij zijn eind jaren zestig / begin jaren zeventig min of meer toevallig de straat opgegaan om te "strijden" voor emancipatie (van wie dan ook: jeugd, Homo´s, vrouwen, arbeiders). Te weten dat ik in die tijd ook wel eens PvdA stemde, dat voorop liep bij dit soort bijeenkomsten.

Dan zal het ook wel toeval geweest zijn dat in 1917 vrouwenkiesrecht werd ingevoerd. Kijkend naar Bussemaker was dat een grote verkiezing en moeten we van al die vrouwenquota af. Parafraserend op Bussemakers uitspraken mag ik dus oproepen tot het uitsluiten van vrouwen in de tweede kamer, ze niet langs dezelfde lat leggen zeg maar. 'ruimte laten in de samenleving' om van "onze" normen af te wijken noem ik dat.

bergsbeklimmer | 17-10-16 | 06:05

Trouwens waar is de fijne realist Charles Groenhuizen gebleven? Wat ik eerder las , wat een linkse lullerd die gastheer zeg. Kots zeg.

Grrraaien | 17-10-16 | 03:46

Het was goed om PVDA-er te zijn, in de luxe huizen wonen en dan te lullen. Links lullen rechts vullen. Dan liever iemand die een eigen toren heeft zoals Trump. Wat een achterhaald volk en vergeet Frans Timmermans niet linkslullenden nep socialisten. Hang ze allemaal maar op tegelijk met de bankiers zou de pessimistische burger zeggen.

Grrraaien | 17-10-16 | 03:34

@Backonthetrack | 17-10-16 | 01:24
"De enige die nog een beetje op een feminist lijkt is een man en heet Wilders... Die Monasch is zo gek nog niet. Krijgt nooit mijn stem maar de analyses en conclusies zijn kraakhelder."
Wilders wordt nog steeds vervolgd voor zijn uitingen als Parlementariër. Diverse politici aan beide kanten van het politiek spectrum proberen hem nu de wind uit de zeilen te nemen door zijn bewoordingen in PC Nederlands over te nemen. Het heeft echter weinig effect. Je ziet het ook in de VS waar diverse republikeinen met Jack Ryan voorop hetzelfde proberen. Er is echter maar een man waar de kiezers vertrouwen in hebben en dat is Donald J. Trump, en hier in Nederland Geert Wilders.

rmstock | 17-10-16 | 02:37

WNL rechtsgeoriënteerd? Met Rick Nieman? aat me niet lachen! Lijkt wel die reclame met "andere links".

Nelis SplitBloes | 17-10-16 | 02:32

WNL op afgelopen Zondag is de beste verkiezingsreclame die de SGP zich maar kan wensen. Dat de uitzending precies overlapt met de Eucharistie viering in de Hervormde Gereformeerde Kerk maakt niet uit. Als de Christenen weer thuis arriveren voor de warme maaltijd om klokslag 12 uur ziet men meteen dat men niet voor niets in den Kerk heeft gebeden, want in de nieuwe peilingen op Zondag middag spurt de SGP weer als een dolfijn omhoog.

rmstock | 17-10-16 | 02:18

Hahaha, die Wiegel
.
Bussemaker... een typisch huidig PvdA partijlid met héél héél grote oogkleppen voor, in haar ogen lijkt alles gelinkt met emancipatie en geen duidelijk antwoord willen geven.
Of ze ook DENK-knuppels wegtrekt betwijfel ik.

Draaikolk | 17-10-16 | 02:13

Ik zag ook net dat stukje met bussenmaker [sorry ik moest even de tak van het zielig doen van NL te vreten geven] vandaar een laat plempsel , dus als ze geen hand willen geven of vrouw in kort rokje bespugen of een homo afmaken moet je met deze groep in discussie gaan , we doen dit GVD al 40 jaar lang blablablabla dat mens begrijpt niet dat blabla geen reet uitmaakt ik ben er klaar mee met dat gelxl van die linkse wegkijk roedel .

Jetstream | 17-10-16 | 02:02

Stoppen voor een zebrapad hoeft niet meer! halal slachten vinden we normaal, en alle vrouwen met korte rokjes zijn vogelvrij!
Hoezo glijden we af!!!
Knetter gek is dit land geworden

johan3 | 17-10-16 | 01:57

Jet is mal.

Nuuk | 17-10-16 | 01:47

Weer zo'n prachtig voorbeeld van de domheid die regeert....

Hemeltergend | 17-10-16 | 01:40

De enige die nog een beetje op een feminist lijkt is een man en heet Wilders...

Die Monasch is zo gek nog niet. Krijgt nooit mijn stem maar de analyses en conclusies zijn kraakhelder.

Backonthetrack | 17-10-16 | 01:24

Ik zag net dat stukje met Bussemaker, heb bijna mijn 24 inch monitor aan stukken geslagen, mijn extra bloeddrukpillen geslikt (Metrapolol) en ga nu maar rustig slapen en wacht op de werkelijk schitterende verkiezingsstrijd binnen de PVDA.
Kom op Monasch, trek ten strijde en zorg ervoor dat de PVDA op hooguit 5 zetels komt, maart 2017.
Man man man....

Keyboardspeler | 17-10-16 | 00:34

Ook echt het ene moment janken over old-boys die vrouw-emancipatie zouden remmen, en het andere moment zelf emancipatie ontmoedigen. Jet, ga breien.

Bram van Ojik | 17-10-16 | 00:25

Hoorde haar vorige week al op de radio met een dergelijk betoog. Het is ongelofelijk dat ze niet vanuit bijvoorbeeld feministische kring wordt teruggeroepen.
Kijk en denk helder na, dan zie je dat er een parallelle samenleving aan het ontstaan is die zijn eigen regels bovenop de wet stelt en erger nog - boven.

De Treinende Rechter | 17-10-16 | 00:11

-weggejorist-

FreeVogelaar | 17-10-16 | 00:07

Jet is doorgedraaid. Want die veranderende normen van haar, die zijn alleen geldig als ze haar kant op draaien. Leven volgens de normen van Wilders (grootste partij in 2017) veroordeeld ze nu al, en zal dat blijven doen.

Hans Gruber | 16-10-16 | 23:46

Zo dan. Ben het eigenlijk wel Bussemaker eens, Heldere kijk en goede repliek op de prima vragen. Ze is vrij duidelijk haar stellingname: intolerantie wordt helemaal niet getolereerd maar alle normen (welke?) kunnen niet altijd als mal dienen voor iedereen. Vrij logisch en zeer liberaal standpunt. Daar ben ik voor. Normen veranderen, variëren, vervagen of worden overbodig per moment en situatie. WTF: Probeer al al jaren te begrijpen wat de normering is. M.i. is het niet bevorderlijk om met een stroomstootwapen mensen een nieuwe overtuiging als normgrondslag te gebieden. Vrijheid van denken is de norm; de wet is het uitgangspunt en gezond fatsoen is de basis.

catharsis | 16-10-16 | 23:39

Ik zag haar vanmorgen op TV. Wat een enge heks is dat zeg, haar uitspraken deden mijn tenen krommen. Totaal los van de realiteit.

Solar666 | 16-10-16 | 23:30

Jet wil gewoon doorgaan op het oude pad van links, ook is een beetje de glans af van de progressive superioriteit en het alles moet kunnen model.

Vooral doorgaan met het gelijk van het dode feministe .Je dochter zal je dankbaar zijn voor haar recht om een hoofddoek te mogen dragen.

MistaRazista | 16-10-16 | 23:15

Nou de achterban van Bussenmaker is gelijk homohaat folders gaan verspreiden in Amsterdam.

Simon_GS | 16-10-16 | 23:13

Ik mis hier, ook in de reacties, weer de paradoxale kern;
Hoe kan het zijn dat een migrant in Nederland terecht komt zonder te weten over onze "verlichting"? Hoe en wat weten ze dan van Nederland en waarom ze dus hier naartoe willen komen? En hoe kan het zijn dat wij dan zogenaamd verantwoordelijk zouden zijn om hen te instrueren en begeleiden in hoe ze in Nederland zouden moeten leven?
Migranten zouden bij binnenkomst het volkslied al uit hun hoofd moeten kennen omdat ze al jaren bezig waren zich voor te bereiden om naar Nederland te komen -omdat- ze onze "verlichting" zo fijn vinden.
Plus, het hele "mensen hebben tijd nodig om te veranderen" argument is complete onzin. Er is maar 1 generatie voor nodig, en dat moslims al op generatie 4-5 zitten en het alleen nog maar erger lijkt te worden moet toch gewoon duidelijke onwil van hen kant tonen, in plaats van onkunde over hoe hen te paaien aan onze kant.

DaJonkel | 16-10-16 | 23:11

Dat is dus einde van bevoordelen van vrouwen bij sollicitaties Bussemakers? "Ik wil niet dat emancipatie-opvattingen groepen uitsluiten" betekent dus afschaffen van quota van vrouwen aan de top etc. he, dat snap je toch hopelijk ook wel of niet?

liggend_streepje | 16-10-16 | 22:53

Nou dat is lekker dan... denk je in Nederland te zijn maar worden er blijkbaar toch uitzonderingsposities gemaakt...
heb je net pech wanneer je als moslima gekluisterd aan huis zit en je als slaaf voor je schoonfamilie moet werken...
Ja sorry hoor, maar Jetje zei dat we niet allemaal aan de Nederlandse normen hoeven te houden en dat we niet allemaal in die mal hoeven...............
Hoe komt zij hierbij... hoe durft zij dit uberhaupt uit haar strot te ...................... Jetje staat dus niet achter gelijkheid,vrijheid voor iedereen. Weten we dat ook weer.

Julia | 16-10-16 | 22:31

Bussemaker.... 4 jaar niet gezien en nu is ze daar..... bah bah bah

Rico den Hollander | 16-10-16 | 22:26

Bussemakers is een typische PvdA regent die moslims enkel ziet als stemmen. Die lopen nu weg naar DENK, en daarom, om ze terug te halen, gaat ze moslims extra paaien en 'beschermen'. Vergis je niet, zij ziet moslims ook als minderwaardige mensen, maar dan op een andere manier dan extreem-rechts doet.

martymcfly | 16-10-16 | 22:23

Jet Jet Jet ben je nou helemaal knetter geworden? Voor de voeten spugen en dan maar? KOEKOEK Jet ga even heel snel GGZ doen!
Echt helemaal van de zotte en maar bagatelliseren......
Normen veranderen Nee Nee Nee Jet die moet je verdedigen want daar mogen we trots op zijn. Jet luister je wel eens naar jezelf?
In ieder geval wel duidelijk waarom de PVDA goed op weg is naar de 0 zetels. Jet het is gelukkig straks over en uit met de pret.

ChronischeKlager | 16-10-16 | 22:19

Jettofobie, een verlammende angst voor ultieme domheid. Verschrikkelijk, dat zulke totaalimbecielen ons land moeten leiden, lijden bedoel ik. Zou Jet op water blijven drijven? Gezien de blik in haar ogen zou dat best wel eens kunnen.

jacobh | 16-10-16 | 22:18

De zwakte van de westerse samenleving druipt van dat AT5-artikel: "Volgens de politie kwamen er veel getuigen op de vechtpartij af. Zij hebben er samen voor gezorgd dat de drie daders zijn weggegaan". WTF. In een normale samenleving zou een massa getuigen de dader hebben vastgehouden totdat ze aan de politie overgedragen konden worden... inclusief bebloede smoelen en gekneusde vingers als ze zich met geweld tegen de staandehouding verzet zouden hebben. Of ze zouden het tuig overboord hebben geflikkerd, inclusief die scooter.

Muxje | 16-10-16 | 22:10

Vorig jaar zei ze nog op BNR dat homohaat / geweld vooral voorkomt onder PVV-aanhangers en ook onder moslimjongeren. Dat deed mij toen al de wenkbrauwen optrekken. Ze durfde niet alleen de bekende haters te noemen, maar toch wel als eerste de PVV-aanhagers en als tweede met wat stille stem de moslims. Je moet maar durven.

ja,diedus! | 16-10-16 | 22:09

Wat is er nou zo rechtsgeoriënteerd(wnl) aan nieman,bussemaker,wiegel en die voor mij twee onbekende mutsen op die foto

Pcies nul komma nul.

komtdatschot | 16-10-16 | 22:02

Usefull idiot. Daartoe verworden vele linkschen, gutmenschen en feministen als het om goedpraten van achterlijke islam rituelen. De schoen past Rooie Jet feilloos.

wie zal het zeggen | 16-10-16 | 22:01

Zo,... die is helemaal van het padje!
Ik heb in tijden niet zoveel gedraai, hypocrisie en ge-jij-bak in een kwartier uitzending gezien.
Daarnaast nog een hoop oneigenlijke argumenten ook nog gebruiken.
Werkelijk zeer stuitend. Deze vrouw is geestes ziek!

Jovcho | 16-10-16 | 21:42

Liever DENK dan de PvdA

kadoendra | 16-10-16 | 21:38

Wat is dat toch dat veel feministes de verkeerde kant kiezen, samenzweren met de onderdrukker. Terwijl zij indertijd zo radicaal waren, zo weinig compromisbereid. Ik heb er nog geen goede verklaring voor gelezen.

Poes Fiep | 16-10-16 | 21:24

200 op de snelweg, Hypotheekrente inhouden. Het mag dus. Hoe komt de PvdA zo debiel, is dat besmettelijk?

Nichtsneues | 16-10-16 | 21:23

Geen grotere huichelaar dan een PvdA-politicus.

Fijnstoffer | 16-10-16 | 21:18

En dit soort compleet gestoorde personen, bepalen het beleid hier. Een Middeleeuwse brandstapel zou meer op z'n plaats zijn.

Ronnie uit Helmond | 16-10-16 | 21:07

Yes, haat mag. Maar mag fobie dan ook? Bijvoorbeeld een islamofobie? Of is alleen moslimhaat toegestaan?

Patatter | 16-10-16 | 21:05

Ik weet niet wat erger is: Denk met z'n racisme gejank die op een slinkse manier veel zetels probeert te krijgen (door Sylvana met haar achterban erbij te betrekken en een Marokkaan voor de Marokkaanse stemmen) of de PvdA die het nog allemaal prima vindt ook. Brrrr.

Maria.1 | 16-10-16 | 21:04

Nieuwkomers uit landen met middeleeuwse denkbeelden kunnen in deze samenleving binnen één generatie een grote stap voorwaarts zetten als het gaat om individuele vrijheid, kansen tot ontplooiing en tolerantie. Iets waar in Europa honderden jaren voor is gestreden. En wat zegt de PvdA OPNIEUW: "Laat maar hoor, jullie hoeven niet."
Zie hier de zoveelste politieke miskleun.

PG4161 | 16-10-16 | 20:58

Jet Bussemaker maakt nog eens even haarfijn duidelijk hoe we achteruit gaan met de PvdA: Partij van de Achteruitgang.

miss error | 16-10-16 | 20:46

Ze is zo niet in staat om te luisteren naar degene die ze zou moeten vertegenwoordigen.
Intelligentie grenst aan ongelooflijke domheid en dat zie je bij Jet. Plak daar aan vast een sociaal onvermogen en je hebt een verblinde politica. Wil graag vrouwenrechten en homorechten verdedigen en verkoopt deze meteen weer uit aan de islam. Waanzinnige.

ristretto | 16-10-16 | 20:46

Ongelooflijk dat Jetje nog steeds denkt dat je met alle moslims een zinnig constructief gesprek kan voeren terwijl je tegelijkertijd salafi's en wahabi's steeds meer ruimte geeft om hun ideologie te verspreiden. Hoezo een hele groep over één lijn trekken? De domheid van dat mens is onmeetbaar.

IslamPislam | 16-10-16 | 20:42

Typisch PvdAL steekt geen poot uit om homosexuelen, vrouwen of joden binnen andere culturen te helpen emanciperen. Om allochtone stemmen te trekken verraden ze desnoods hun eigen moeder.

Tijl U | 16-10-16 | 20:35

Wanneer liggen de voorgedrukte aangiftes tegen Bussemaker klaar op het politiebureau?

Dollemans | 16-10-16 | 20:35

Je ziet de waanzin in haar ogen, heel eng mens

Koraalverhaal | 16-10-16 | 20:23

@DolfWeerwolf | 16-10-16 | 19:29
Ja, ook leuk. Maar beter is het die partij een flinke tik te geven, nu dat zomaar kan.

Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 20:20

@hoevenpe | 16-10-16 | 19:57
Yes!

Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 20:19

@Schoorsteenveger | 16-10-16 | 19:27
Hulde voor je plempsel.

Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 20:18

Dus omdat er een man aan de andere kant van de wereld smerige praatjes heeft verkocht - en toevallig blank is - mag je de link tussen aanranding en moslims niet leggen.

Zo probeert Bussemaker islamitische aanrandingen aan huidskleur te koppelen. Ze probeert islam aan huidskleur te koppelen.

Want waarom noemt zij Trump? Enkel omdat hij wit is. Het is geen Nederlander, dus dat kan het niet zijn.

tipo | 16-10-16 | 20:16

"We moeten het gesprek voeren".

Partijen met politici die deze zin uitspreken (FACEPALM)... op naar de 0 zetels, PvdA.

Skorzeny2017 | 16-10-16 | 20:13

Maar stel: we worden nu met 30.000 reaguurders lid van de PvdA. Gaan we dan Samsom helpen naar de 0 zetels of laten we de PvdA een Corbyn'tje maken met Monasch?
hoevenpe | 16-10-16 | 18:01

Kan die ene reaguurder die PvdA-lid is zich nog even kandidaat stellen voor het lijsttrekkerschap? Dat kan nog tot maandag 24 oktober 2016, 10.00 uur.
www.pvda.nl...
Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 18:23

Leuk idee. Benieuwd wat het `verplicht reaguurders stemadvies`van Geen Stijl gaat worden.

am*dam | 16-10-16 | 20:12

De PvdA! Het is voor mij na een zware maaltijd chili eten en de volgende dag wakker worden van je eigen stank.

Mr_Pikibelly | 16-10-16 | 20:12

Dacht ik dat Jetta Klijsma het slechtste in een mens kon boven brengen, dan zie dit geraaskal.

gentle giant | 16-10-16 | 20:09

Jet Bussemaker is een gevaar voor onze staat! Voor deze soort mensen moeten er enkele reizen naar IS worden gerealiseerd dan zal ze zich nog een keer bedenken, voordat ze onze curtuur te grabbel gooit en beschermen wat beschermd moet worden...

jatheïst | 16-10-16 | 20:05

Moeten we de gastjes die hier geboren zijn ook meer tijd geven om zich aan te passen?!

Maria.1 | 16-10-16 | 20:05

verwarde vrouw

Androkles | 16-10-16 | 20:04

Ik wil reageren, maar sta echt verstomd. Wat een stomme zeekoe

boccelullus | 16-10-16 | 20:02

Jet is bang, en bereid verworvenheden in te leveren. Triest.

Michael Boss | 16-10-16 | 20:02

En allah zag dat het goed was...

de honden blaffen... | 16-10-16 | 20:02

[Bussemaker maakt een indirect verwijt en/of relativering van homohaat]
"Maar dat is geen verwijt van mij of een relativering"

Op naar de 0 zetels!

Barre_de_k | 16-10-16 | 20:01

Sorry voor de overlast, blijkbaar doet de site raar... 3 x necrosis als lijsttrekker is wat veel van het goede.

hoevenpe | 16-10-16 | 20:00

Nee nooit Monasch lijstrekker maken Geenstijl reaguurders. Anders gaat die met zijn tegenverhaal overgelopen PvdA leden bij Groen Links weghalen en krijgt de PvdA weer meer zetels. We moeten met zijn allen op Diederik stemmen, dan weet je zeker dat bij de verkiezingen de PvdA geminimaliseerd wordt.

seasicksteve | 16-10-16 | 19:59

Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 18:23
Dat zou pas een grap zijn, GS die de PvdA kaapt... necrosis als lijsttrekker! 😋

hoevenpe | 16-10-16 | 19:58

Met andere woorden, of we nog ff geduld willen hebben met al het middeleeuwse vuilnis.
Je moet het maar durven te verkondigen op tv. Knettergek.

Botte Hork | 16-10-16 | 19:58

Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 18:23
Dat zou pas een grap zijn, GS die de PvdA kaapt... necrosis als lijsttrekker! 😋

hoevenpe | 16-10-16 | 19:57

Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 18:23
Dat zou pas een grap zijn, GS die de PvdA kaapt... necrosis als lijsttrekker! 😋

hoevenpe | 16-10-16 | 19:56

Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 18:23
Dat zou pas een grap zijn, GS die de PvdA kaapt... necrosis als lijsttrekker! 😋

hoevenpe | 16-10-16 | 19:56

Jet Bussemakers gelooft nog in de nobele wilde van Jean Jacques Rousseau, die harmonieus in vrede leefde, totdat wij witmensen opeens beschaving en kennis gingen ontwikkelen, die de nobele wilde er ietwat achterlijk uit liet zien. en daar kwam onvrede uit voort.

Jet Bussemakers is dus voor de goede vrede bereid om de beschaving, ratio en kennis een halt toe te roepen in Nederland. Want als we allemaal iets achterlijkere emotionelere mongolen worden, dan is de integratie met de barbaren gelukt. Vind je het gek dat de Nederlandse universiteiten identiteitsmachines zijn geworden, waar het vroeger nog kennisinstituten waren met wetenschappelijkheid en objectiviteit als kernwaarde. Nu is de belangrijkste vraag op een universiteit: "Ja, maar hoe voel JIJ en nu onder en hoe denk je dat de Ander zich voelt?".

tipo | 16-10-16 | 19:56

Dat iemand over homosexualiteit denk is natuurlijk altijd toegestaan , maar als je hier wil wonen, heb je wel te handelen naar de wetten en de gewoonten die gelden. Of je nu christen, joods of moslim bent, maakt niet uit.

Homosexualiteit is een aanvaard iets in onze samenleving, dus deal er mee. Als je dat niet kunt, ben je hier niet welkom.

Moet wel zeggen dat voor een minister van onderwijs deze mening een zeer domme mening is. Of ben ik nu vrouw onvriendelijk?

jezusisonzin | 16-10-16 | 19:54

Jonkheer Wttewaall | 16-10-16 | 19:49
Exact wat ik denk. Je kan er maar beter om lachen.

Latrinalia | 16-10-16 | 19:52

Jet is ook heel erg tegen Zwarte Piet. Hoogste woord op de slavernij-demonstratie namens ons. Haar Surinaamse echtgenoot was nog een slaaf of nazaat van een slaaf - daar wil ik van af wezen- en haar kinderen achterkleinkinderen van slaven - dat vertelde ze allemaal tijdens ditzelfde interview. GS heeft haar gespaard. Ze doet dat als minister allemaal namens ons- dat weer wel natuurlijk. En waarom niet Lutz vragen of ze haar wachtgeld wil opgeven en zich kandidaat wil stellen voor de partij waaraan ze zoveel heeft te danken. Iedereen is het met haar eens want niet te verstaan. alleen Lutz was het kennelijk altijd eens met de partijlijn dus dat is jammer. Wel het weinig betreurde einde van de partij natuurlijk.

J.Slavink | 16-10-16 | 19:51

-weggejorist-

Heinrich | 16-10-16 | 19:49

Soms denk je dat Nederland één grote parodie is. Zoveel stompzinnigheid is toch niet meer te bevatten.

Jonkheer Wttewaall | 16-10-16 | 19:49

@miko | 16-10-16 | 18:50
Precies. Eerst moesten we ze geld geven, veel geld want dan komt alles goed.
Nu deze leugen niet meer opgaat veranderen ze het in tijd. Politici gonna politici..

Trap er niet in!1!!

Botte Hork | 16-10-16 | 19:46

Eng mens, die Jet. Angstwekkend voorbeeld van cultuur-regressief surrealistisch denken.

LaatmaarLu? | 16-10-16 | 19:45

topgozert | 16-10-16 | 19:36
.
Lutz Jacobi gaat het bijltje er bij neergooien want die ziet het ook niet meer zitten.

Lupuslupus | 16-10-16 | 19:42

@Lupuslupus | 16-10-16 | 19:32
I know. De Vereniging van longkankerpatienten heeft bijvoorbeeld maar weinig leden. Je bent echt zo weg. Dus nu ga ik me snel maar weer even kwaad maken om Jet.

Piet Karbiet | 16-10-16 | 19:41

De PvdA in Den Haag laat alleen nog landverraders toe bij de partij.

Raider Twix | 16-10-16 | 19:38

zou opzich wel lachen zijn als we totale onbenul lijst trekker kunnen maken van de PVDA. Hoe eerder deze partij opgedoekt is hoe beter voor Nederland. Kunnen we die Lutz Jacobi of die Denk gozer niet warm maken voor leiderschap? Ik heb daar wel 2 euro voor over om vervolgens daar met zijn allen (bindend stemadvies) op te stemmen

topgozert | 16-10-16 | 19:36

Aan die verkwanselheks ga ik verder geen woorden vuil maken.

McMarx | 16-10-16 | 19:33

Jet. Alleen die naam al, zum kotzen.

Botte Hork | 16-10-16 | 19:33

En zet je planten idd uit zicht.
Piet Karbiet | 16-10-16 | 19:23
.
ALS ik volgend jaar autoflowers koop zet ik die in mijn slaapkamer voor het raam (want dit soort groeit ook binnen) en ga binnenkort al raamfolie kopen zodat er geen inkijk kan zijn. Maar goed, dat is dus toekomstmuziek.
.
Was vanmiddag even bij mijn zus en zwager; ze ontmoetten een paar maanden geleden in het ziekenhuis een echtpaar uit hun wijk, de man was ook opgegeven. Maar hij zei "ik wil zeker de Kerst nog halen"....
Mijn zusje (zwager zit in rolstoel dus hij kon niet) was vorige week bij de begrafenis van die man.

Lupuslupus | 16-10-16 | 19:32

Volgens de minister hebben buitenlanders een rolmodel nodig. Wat een discriminatie !!! : buitenlanders hebben toch echt zelf hersens en het zijn dus geen apen die alleen kunnen na-apen.
En dan nog over respijt gunnen om zich aan onze wetten aan te passen zoals b.v. homo's te accepteren; krijgen mocro's dan van mevrouw de minister ook respijt om nog 25 jaar door te gaan met allerlei straffeloze criminaliteit?
Begin nog begrip te krijgen voor de 2 'Denkers' dat ze het zinkend schip hebben verlaten.

Ci Ty33 | 16-10-16 | 19:31

@Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 18:09

Nee, stem op Samson. Laat hem het karwij (en de partij) afmaken. Het wordt tijd dat de PvdA voor goed verdwijnt.

DolfWeerwolf | 16-10-16 | 19:29

Ja nu je het zegt! | 16-10-16 | 18:21
"Ze zegt; emancipatie heeft bij ons ook 100 jaar geduurd dus wellicht moet je die middeleeuwse koran analfabeten ook paar jaartjes gunnen om bij zinnen te komen."
Ze zegt twee dingen tegelijk. Ze zegt dat we centrale waarden hebben, en dat die gerespecteerd moeten worden, maar zegt tegelijkertijd dat die centrale waarden door sommige groepen voorlopig niet gerespecteerd hoeven te worden. Haar argument is dat centrale waarden eigenlijk maar een beetje in de lucht zweven, veranderlijk zijn en nooit echt maatgevend, ook als zijn ze centraal. Dat is het hyper-relativisme dat kleeft aan de oude droom van de multiculturele samenleving. Centrale waarden zijn in die droom iets wat als vanzelf boven komt drijven, zonder dat er één cultuur, één religie, één ideologie dat proces stuurt. Wat ook Jet hier niet opheldert is vanuit welke positie je kunt claimen dat je geen positie in mag nemen. Ht "weg met ons" wordt vanuit een specifieke positie gedicteerd, en ook Jet spreekt vanuit die mysterieuze plek, een hoogte die doorgaans enkel door een God wordt ingenomen, maar door de multiculturalist geclaimd wordt..

Schoorsteenveger | 16-10-16 | 19:27

lingo star | 16-10-16 | 19:12
jammer. Gelukkig schept Jet nu wel andere mogelijkheden.

Rest In Privacy | 16-10-16 | 19:26

Wie heeft er een glazen bol toevallig?
Ofzo2 | 16-10-16 | 19:12
.
Nou ik niet maar ben het eens met uw reactie. Het liefst zou ik NU een winterslaap gaan houden en alleen even wakker worden om te gaan stemmen (op de PVV) op 15 maart.

Lupuslupus | 16-10-16 | 19:25

@Lupuslupus | 16-10-16 | 19:20
Dat bedrag herken ik. Zal het eens navragen. En zet je planten idd uit zicht.

Piet Karbiet | 16-10-16 | 19:23

Als het op de verkiezingsdebatten aankomt en Greet zijn tanden laat zien, wordt Lodewijk Asscher door hetzelfde putje afgevoerd als zijn voorganger Job Cohen.
Het is tijd voor veldheren en niet voor thee met munt drinkers.

Peniskokertje | 16-10-16 | 19:22

Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 19:02
.
Dank voor uw lieve woorden.

Lupuslupus | 16-10-16 | 19:22

Ik zat Jet aan te horen en moest gelijk denken aan mijn Ome Krijn. Een socialist van de ouwe stempel, bij z'n begrafenis werd de Internationale gedraaid. Wat ben ik toch blij dat hij dit niet meer hoeft mee te maken.

Vesta | 16-10-16 | 19:21

Ongelovelijk.... Mijn zus heeft wietolie via de huisarts, voor haar zoon. Zonder HTC.
Piet Karbiet | 16-10-16 | 19:04
,
THC is juist het hoofdbestanddeel van wietolie, naast CBD. Er is maar 1 apotheek die wietolie verstrekt voor zover ik weet, een apotheek in Den Haag. Daar kost een flesje ongeveer 140 euro. Zo heb ik mij laten vertellen.
1 wietzaadje kost 5 euro en van de opbrengst van zo'n plant kun je wel 25 flesjes wietolie (van 10 cc) maken. Dan alleen nog 30 euro voor een liter alcohol van 95% die ik gewoon bij Gall en Gall heb gekocht.
,
Gelukkig heb ik nog wel iets van mijn planten kunnen redden want ik moet toegeven dat de politieagent heel schappelijk was, hij zei zorg dat de planten verdwijnen. En heeft ze er dus niet zelf uitgerukt zoals op vele youtube filmpjes te zien is. Maar het resultaat is dat ik zeker 90% schade heb omdat de planten nog niet volgroeid waren. Kan echt wel janken.
.
Mijn neef is politieagent en zei je moet de volgende keer autoflowers nemen, daar heb je kleine soorten van die maar 50 cm hoog worden en in 3 maanden klaar zijn, dus van zaad tot oogst. Maar dat is dus iets voor volgend jaar maar ja, leef ik dan nog en leeft mijn zwager nog....

Lupuslupus | 16-10-16 | 19:20

Ongelovelijk.... Mijn zus heeft wietolie via de huisarts, voor haar zoon. Zonder HTC.
Piet Karbiet | 16-10-16 | 19:04
,
THC is juist het hoofdbestanddeel van wietolie, naast CBD. Er is maar 1 apotheek die wietolie verstrekt voor zover ik weet, een apotheek in Den Haag. Daar kost een flesje ongeveer 140 euro. Zo heb ik mij laten vertellen.
1 wietzaadje kost 5 euro en van de opbrengst van zo'n plant kun je wel 25 flesjes wietolie (van 10 cc) maken. Dan alleen nog 30 euro voor een liter alcohol van 95% die ik gewoon bij Gall en Gall heb gekocht.
,
Gelukkig heb ik nog wel iets van mijn planten kunnen redden want ik moet toegeven dat de politieagent heel schappelijk was, hij zei zorg dat de planten verdwijnen. En heeft ze er dus niet zelf uitgerukt zoals op vele youtube filmpjes te zien is. Maar het resultaat is dat ik zeker 90% schade heb omdat de planten nog niet volgroeid waren. Kan echt wel janken.
.
Mijn neef is politieagent en zei je moet de volgende keer autoflowers nemen, daar heb je kleine soorten van die maar 50 cm hoog worden en in 3 maanden klaar zijn, dus van zaad tot oogst. Maar dat is dus iets voor volgend jaar maar ja, leef ik dan nog en leeft mijn zwager nog....

Lupuslupus | 16-10-16 | 19:20

Hup, met Jet naar de -10 zetels voor de pvda.

Kaft | 16-10-16 | 19:19

Ik word er moe van. Maart 2017 is nog zo ver weg. Ik wil eigenlijk nu de uitslag al weten om te snappen hoe het land er voor staat en met welk gekronkel er een kabinet wordt samengesteld. De rest is zo onbelangrijk. Ik wil nu weten welk beleid er gevoerd zal worden zodat ik me er op kan voorbereiden.
Wie heeft er een glazen bol toevallig?

Ofzo2 | 16-10-16 | 19:12

Henk3162 | 16-10-16 | 19:07
Nee, Zwarte Piet is racistisch en als jij voor Zwarte Piet bent, ben jij racistisch.

lingo star | 16-10-16 | 19:12

-weggejorist-

topsporter | 16-10-16 | 19:11

@Ja nu je het zegt! | 16-10-16 | 18:21
Prima analyse!!
Geen fan van Jet maar hier zegt ze niet wat men suggereert.

Berbaar | 16-10-16 | 19:11

Tis toch bijna lachwekkend dat Jet denkt dat de Islamieten nog een 100 jaar nodig moeten kunnen hebben om deze westere cultuurontwikkeling te kunnen volgen en hier bij aansluiten. Te bedenken dat na 600 jaar de Islamitisch cultuur/volgers steeds meer verder radicaliseert naar de oorsprong van 500 jaar terug... Hoogmoed Jet.. komt voor de val! bedenk dat..

fikkieblijf! | 16-10-16 | 19:08

Beste Jet, Ik ben een minderheid en wil graag dat zwarte piet zwart blijft. Kan dat?

Rest In Privacy | 16-10-16 | 19:07

-weggejorist-

Mark_D_NL | 16-10-16 | 19:06

@Piet Karbiet | 16-10-16 | 19:02
Als ik agent was zou ik geen vinger meer uitsteken; eerst alle vuile klusjes voor de PVDA opknappen, om vervolgens door tante Jet aan de schandpaal te worden genageld. Laat ze maar voelen wat hun lege idealen inhouden.

Panos88 | 16-10-16 | 19:05

@Lupuslupus | 16-10-16 | 18:59
Ongelovelijk.... Mijn zus heeft wietolie via de huisarts, voor haar zoon. Zonder HTC.

Piet Karbiet | 16-10-16 | 19:04

@Lupuslupus | 16-10-16 | 18:59
Hulde voor jou, Lupus.

Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 19:02

@Huupke | 16-10-16 | 18:50
Triest he... Het word weer moeilijk gemaakt om uit de kast te komen. Nu niet meer door de sociale druk, maar door angst op geweld. Heb een goede vriend, laat uit de kast gekomen, die nu niet eens meer naar een home bar durft. Bang voor het geweld. Een ramp is het. We gaan terug in de tijd, helaas.

Mark_D_NL | 16-10-16 | 19:02

Daders zaten op een scooter met een bontkraagje aan, weet ik genoeg. Politie doe eens een keer wat. Daar hangen 300 camera's. Godverdomme.

Piet Karbiet | 16-10-16 | 19:02

Ik voel me vogelvrij.
Daarom draag ik een mes bij me.
Huupke | 16-10-16 | 18:50
,
Niet alleen homo's zijn vogelvrij hoor. Gisteren bij een oude man van 85 jaar ingebroken in mijn woonplaats. Hij is helemaal verrot geslagen en beroofd. Niet 1 bericht daarover.
En ja, ik heb ook een mes bij mij en ga nooit de deur uit zonder mijn 2 honden. Op visite, naar de pinautomaat, naar de super, ik verzet zonder hen geen stap.
.
Maar vorige week kreeg ik wel 2x de politie en 1x de opzichter van de woningstichting aan de deur omdat ik 3 wietplantjes in mijn tuin had, om zelf wietolie te maken voor mijn zwager die kanker heeft en is opgegeven door de artsen.
.
Prioriteiten stellen heet dat.

Lupuslupus | 16-10-16 | 18:59

Bussemaker begrijpt echt niets van islam (of religies in het algemeen). Ze durft het woord zelfs niet eens te noemen in deze discussie. bizar.
Ze probeert te zeggen dat het net zoiets is als 'orthodoxe christenen' (ze bedoeld waarschijnlijk orthodox-protestanten ), en maakt daarbij blijkbaar geen onderscheid tussen Orthodox (= katholieke stroming, niet conservatief ) en fundamentalistisch ( = militant, komt niet in NL voor op 3 abortusgekkies na).

Maar dan nog, als je een streng christelijke kerk verlaat wordt je misschien buitengesloten door sommigen in het dorp, hoe vervelend ook, maar daar blijft het bij.
De islam verlaten betekend de doodstraf, en deze eerwraak komt ook in NL voor.

Dat Bussemaker dat onderscheid niet weet te maken (of opzettelijk die verwarring schept) maakt haar volkomen ongeschikt om deel te nemen aan een discussie bij zo'n belangrijk onderwerp.

Wutbürger_ | 16-10-16 | 18:59

Als PVDA zijn zin krijgt veranderd Nederland heel snel ook in een Sweden waar de overheid islamitisch delicten ontkent of verduisterd. En als je er iets van zegt ben je een racist.

lady blabla | 16-10-16 | 18:59

We weten het al lang, de weg met ons PvdA. Maar Jet laat vandaag wel heel goed zien dat ze bedoelt, weg met Nederland, als dat mijn regressief clubje maar kan redden. Geen idealen, alleen opportunisme.

Peniskokertje | 16-10-16 | 18:56

-weggejorist-

Merfralex | 16-10-16 | 18:56

Bussemaker is compleet de weg kwijt, zweeft tussen gisteren en morgen. Ze valt Schippers aan, maar zegt dan zelf dat het uiterst belangrijk is om in het onderwijs aan de jeugd mee te geven "wat centrale waarden zijn". Dus toch een referentie, Jet?
Nee, want als je een school aan wilt spreken op het feit dat die de homo-leraar weer de kast in jaagt, en de juf verbiedt om een korte rok te dragen, dan zijn die centrale waarden weer achter de multikul-horizon verdwenen, "Als je dat echt zou willen doen,dan moet je de hele vrijheid van onderwijs afschaffen, en ik denk dat er goede redenen zijn om dat niet te doen...".
En daar komt de socialistische aap uit de salonsocialistische mouw. Vrijheid van onderwijs mag niet ter discussie worden gesteld, en als met die vrijheid de "centrale waarden" in het geding zijn, dan wordt er krom geredeneerd dat die lui die deze vrijheid ten volle benutten nog niet toe zijn aan centrale waarden en dus al die vrijheid mogen gebruiken om hun kindertjes te vertellen dat die centrale waarden voor hen, voor hun religie, voor hun cultuur niet gelden. Kortom, dat centrale waarden gewoon geen centrale waarden zijn.

Schoorsteenveger | 16-10-16 | 18:56

@altijdfeest | 16-10-16 | 18:48
Als je onze cultuur wilt behouden moet je die zelf ook wel uitdragen. Dit soort valse verwijzingen naar de kleur van haar dochter en echtgenoot passen daar niet bij, die doen er namelijk niet toe. Het gaat om haar laffe en opportunistische houding en niet het bestaan van haar dochter.

Panos88 | 16-10-16 | 18:54

One law for all, kut.

Piet Karbiet | 16-10-16 | 18:53

Ja nu je het zegt! | 16-10-16 | 18:21
Het probleem is niet dat je niet anders zou mogen denken. Wat dat betreft is er ruimte voor gewenning. Het probleem is wel dat de huidige andersdenkenden - die daarvoor in de opvatting van de PvdA alle ruimte zouden mogen krijgen - het niet bij denken laten. Die misdragen zich, tegen al onze "normen en waarden" in: spugen, schelden, schoppen, eisen dat wij ons aanpassen. En daarom mag de gewenning wel wat nadrukkelijke hulp krijgen.

Synecdoche | 16-10-16 | 18:53

@Mark_D_NL | 16-10-16 | 18:29
Jet
heeft een toeter in haar reedt
en speelt retteketet!!

miko | 16-10-16 | 18:52

Als je denkt dat de PvdA niet nog dieper kan zinken, dan komt Jet Bussemaker ons even verlossen uit die droom. Man man man wat een debielen. Ruimte openlaten in de samenleving om vrouwen te onderdrukken, om homo's uit de buurt te pesten, dat zegt deze knettergekke vrouw dus eigenlijk.

Old_Spice | 16-10-16 | 18:51

Over Jet Sujet ik kort zijn: Mesjogge.
.
Wat Monasch zegt is precies het tegenovergestelde van datgene wat Samsom c.s. steeds bleef volhouden.
Samsom: de kiezer heeft ons niet begrepen.
Monasch: de kiezer heeft heel goed begrepen dat hij/zij niets meer bij de PvdA te zoeken heeft, en loopt daarom weg.
Conclusie Monasch: de PvdA/Samsom heeft de kiezer niet begrepen.
.
Didi heeft last een rauwe anus omdat hij er te vaak en te diep ingekropen is.

Memek | 16-10-16 | 18:51

@Ja nu je het zegt! | 16-10-16 | 18:21
Met die verstande dat deze mensen wel deze kant opkomen,vrijwillig. Dus dan mag je wat meer verwachten.
Grote onzin natuurlijk dat je ze 'tijd' moet geven.

miko | 16-10-16 | 18:50

Tja. Gisteren hadden 70!!! 'dappere Nederlanders' zich verzameld om een 'horrorclowntje' mores te leren. Maar als het om marokkaans schorem gaat laat men het afweten.
Lupuslupus | 16-10-16 | 18:36
.
Waarom? Ik vraag me dat echt af. Waarom? Ik ben een van de weinigen van een grote homovriendenkring die nog niet door allochtonen in elkaar is geramd. Waarschijnlijk omdat ik er nogal weerbaar uit zie. In alle gevallen zijn mijn vrienden niet te hulp geschoten door voorbijgangers. Ik ken de psychologische verklaring achter dit effect, die ook verklaart waarom toeschouwers een drenkeling laten verdrinken, maar toch benauwt het me.
Men loopt door.
Men kijkt weg.
Men rechtvaardigt de daad (Bussemaker)
Men gaat de daders niet halen, maar wacht totdat ze zich vrijwillig aangeven.
.
Ik voel me vogelvrij.
Daarom draag ik een mes bij me.

Huupke | 16-10-16 | 18:50

Heb het gezien vanmorgen en eigenlijk ben ik pas net weer 'n beetje aan het herstellen van het lafhartige gewauwel van Bussemaker.
Nog zo'n juweeltje van haar hand is het feit dat wij nu elk jaar op vier mei in verscheidene gemeenten 'onze dode Marokkaanse bevrijders' herdenken.
Nadat 'n stel mocro's begin deze eeuw bij de herdenking van de februaristaking bij de Dokwerker met kransen was gaan voetballen, zag Jet het licht en dacht:
Als we van die 5 verdronken en op Zeeland aangespoelde Marokkaanse soldaten - die onder Franse vlag vochten t.t.v. de terugtrekking in 1940 van de geallieerden uit Duinkerke - nu eens een Marokkaans bevrijdingsleger maken, dan kunnen we daarmee die kutmocro's misschien wel paaien.
En zo wil het dat op gezag van Jet Bussemaker en over de rug van onze echte bevrijders, de Canadezen, Polen en Amerikanen, onze geschiedenis werd herschreven.
Elk jaar op 4 mei wordt op tal van plaatsen de Marokkaanse vlag gehesen en één minuut stilte in acht genomen voor 'onze Marokkaanse bevrijders' die nooit hebben bestaan maar wel de eer van onze echte bevrijders bezoedelen. Elk jaar opnieuw. Dat is m.i. een revisionistische politieke misdaad. vanwege lafhartigheid en politieke correctheid door PvdAer Jet Bussemaker c.s. begaan.

Van Zessen Klaar. | 16-10-16 | 18:49

@beau van rtl | 16-10-16 | 18:43
Mensen zoals Jet hebben het al 30 jaar voor het zeggen.

Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 18:48

Maar zo kan men zien ,dat iedereen voor zijn eigen profijt daar praat en opkomt voor zichzelf.Want J Bussemaker wil deurtjes open houden vanwege een echtgenoot van andere cultuur, en een getinte dochter,die er later geen problemen mee mag ondervinden.Wel makkelijk zo ,dat men regels en wetten sturen kan voor eigen belang.Dat het kiezers trekt van Denk,dat is dan weer positief,dat dan weer wel.Ook de PvdA gaat het niet redden.

altijdfeest | 16-10-16 | 18:48

Mevrouw is gestoord. Mevrouw dient voor het gerecht te worden gesleept en opgesloten worden wegens landverraad. Mevrouw heeft ooit de eed of de gelofte gezworen. Met haar uitspraken blijkt dat zij niet van plan is om NEDERLANDSE normen en waarden te verdedigen.

marcoplarco | 16-10-16 | 18:48

-weggejorist-

Dick123 | 16-10-16 | 18:47

@Harry Turtle | 16-10-16 | 18:38
Nee hoor, de nieuwe Amsterdamse import bestaat voor 90% uit mensen die nog geen lamp kunnen vervangen. Het is een safe space voor Klavers en Jetjes geworden. "Wel vervelend voor die homo's" denken ze dan, "maar iets doen is ook weer zo eng; bovendien deden blanke mannen dat 50 jaar geleden vast ook."

Panos88 | 16-10-16 | 18:47

Ik wacht nog even met doneren van twee euro totdat Lutz Jacobi, Eveline Herfskens of Sharon Dijksma zich in de strijd werpen.

Brainless talent | 16-10-16 | 18:46

Jetje pleit dus voor geleidelijke secularisering van de islam, hoe ongeloofwaardig

d' 8hØker | 16-10-16 | 18:46

Als mensen zoals Jet het voor het zeggen krijgen, is het snel gebeurd met ons mooie Nederland. Dit mens staat zo ver van de werkelijkheid.

beau van rtl | 16-10-16 | 18:43

Ga dan eens verder en leg ons voor hoe jij ziet dat men 'eventually' deze normen en waarden wel gaan hanteren? Daar hebben al die Jetjes en Pechtolds ongetwijfeld een theorie bij... maar leg het dan uit. Ik snap niet waarom hier niet wordt doorgehamerd door de mensen naast haar.

Bram van Ojik | 16-10-16 | 18:43

Wil je verandering stem dan PVV , in Maart krijgt u uw kans of maakt men D666 en de VVD weer de grootste ???

witchmaster | 16-10-16 | 18:43

Aan die waanzinnige blik in d'r ogen te zien is ze ooit door een dolle hond gebeten.

His Lordship | 16-10-16 | 18:42

@Huupke | 16-10-16 | 18:18
In Amsterdam wonen bijna alleen nog maar hipsters. En allochtonen.

Panos88 | 16-10-16 | 18:40

Lupuslupus | 16-10-16 | 18:36
Dat schorem stond waarschijnlijk lafjes met een mesje te zwaaien.
En dan niet zo'n plastieken horrorclown ding.

Harry Turtle | 16-10-16 | 18:38

@Ja nu je het zegt! | 16-10-16 | 18:21
Doormiddel van de vergelijking die ze maakt ontwijkt ze het probleem. Het probleem is niet dat "een paar" van die zielige jongens een hekel aan vrouwen homo's Joden en andere ongelovigen hebben. Dat staat ze geheel vrij, en het staat mij geheel vrij om hun daarom weer terug te haten. Het probleem is dat ze zich niet belemmerd voelen in het uitschelden, bespugen en in elkaar slaan van de voorgenoemde groepen.

Panos88 | 16-10-16 | 18:37

Een heks.

Bram van Ojik | 16-10-16 | 18:37

Ik lees nu pas dat 'de vele omstanders' er voor hebben gezorgd dat 'de daders zijn weggegaan', nadat die twee oudere homo's zwaar hadden mishandeld.
Dus een menigte toeschouwers was niet in staat twee lichtgetinte jongens aan te houden? Een menigte die toekeek bij deze laffe daad liet de twee kutmarrokanen gewoon gaan?

Huupke | 16-10-16 | 18:18
.
Tja. Gisteren hadden 70!!! 'dappere Nederlanders' zich verzameld om een 'horrorclowntje' mores te leren. Maar als het om marokkaans schorem gaat laat men het afweten.

Lupuslupus | 16-10-16 | 18:36

knettergek dat wijf dat kan je aan dr ogen al zien

me_paranoia | 16-10-16 | 18:31

Ja nu je het zegt! | 16-10-16 | 18:21
Vrij onschuldige uitspraken zijn het niet, Jet en haar vrindjes snappen niet dat de islam geen ruimte laat voor verandering. dat ze dat zelf niet begrijpt pleit haar niet vrij, haar gedachten zijn ronduit gevaarlijk.
"Een moslim spuugt op de grond voor uw dochten omdat ze een kort rokje draagt, wat vindt u daarvan?"
Dan moeten we de discussie aangaan...

Gerard Leeflang | 16-10-16 | 18:31

Vinden mensen het nou echt vreemd dat PvdAers dit soort domme kwaadaardigheid kwekken?

Sociaal democraten kunnen niet met vrijheid en emancipatie omgaan.

De normen en waarden zoals gelijke rechten voor vrouwen, homo's ed komen uit de liberale koker en niet uit de linkse of sociaal democratische.
Ze hebben de successen toegeëigend, maar het was hun strijd niet; socialisten strijden alleen voor materiële zaken, dus hebben ze er ook geen moeite mee vrouwen en homo's als tweederangsburgers verder moeten; als iedereen maar meedoet met de zgn solidariteit (is gewoon geregeld met de BD).
Het zijn net kapitalisten; die maakt het ook geen reet uit wie de portemonnee trekt.

Phoenix van Milete | 16-10-16 | 18:30

@T0matenplukker | 16-10-16 | 18:26
Jet heete vroeger Fred.

Mark_D_NL | 16-10-16 | 18:29

Ik heb vanmorgen met ongeloof zitten kijken.
Het was weer een bijzonder staaltje van goedpraten wat helemaal fout is.
Nieuwkomers hoeven zich niet aan te passen. Natuurlijk wel aan de wet houden maar als ze vrouwen geen hand willen geven dan moet dat kunnen.
Met andere woorden..... aks ze vrouwen minderwaardig vinden dan is dat wel oke.

Dat is gvd onze minister.
En nog steeds begrijpt de PvdA niet waarom ze stemmen verliezen.
Door dit soort laf gedrag gaat ons land naar de klote.
Het is een kwestie van tijd voordat de normale burger het heft in eigenhandig neemt.
Wat is die linkse politiek toch een ziek zooitje.

ftI | 16-10-16 | 18:28

Het beste gebaar dat monasch kan maken is om naar de SP over te stappen. Dan kan ie roemer ook meteen vervangen met zijn grijs gedraaide platen over 'ik stond voor de klas" en "arme kindjes in Nederland"

Rest In Privacy | 16-10-16 | 18:26

-weggejorist-

T0matenplukker | 16-10-16 | 18:26

@Ja nu je het zegt! | 16-10-16 | 18:21
"Als we alle homo haters de polder willen uitflikkeren help ik graag mee; ben alleen bang dat de meeste voetbalclubs dan hun ledenaantallen drastisch zien slinken." ... Hoi jet, alles goed?

Mark_D_NL | 16-10-16 | 18:26

Wat Bussemaker zegt is de afgelopen 30 jaar al gedaan. En wat hebben we toch een plezier van de resultaten, of niet?

Poesmobiel | 16-10-16 | 18:25

Het is veel makkelijker om stukje bij beetje toe te geven, dan te vechten voor je rechten. Intense luiheid.
Maar goed plan, ik stem op Samsom.

Harry Turtle | 16-10-16 | 18:25

Vanrossem, gekkie. Seksisme is alleen seksisme als blanke heteroseksuele mannen daar schuldig aan zijn. Mallerd.

T0matenplukker | 16-10-16 | 18:24

Stel: wij worden met z'n allen voor twee Euro lid van de PvdA - die nét vanmiddag via de geijkte staatsmedia heeft laten afroepen dat een meerderheid van haar leden voor Asscher zou zijn.
-
... wat denkt u dat u daar met uw 'twee Euro stem' nog aan gaat veranderen? Of leeft u in de illusie dat de Pvda een transparant en inzichtelijk beleid gaat voeren in deze? Dit is een gelopen race.
-
Inspraak van leden en de partijtop staan bij de PvdA al sinds de verkiezing van de 'dissidenten' van Nieuw Links in 1969 op gespannen voet. De PvdA luistert al bijna vijftig jaar niet naar haar leden, en daar heeft Spektruienmans heus geen verandering in gebracht.

bisbisbis | 16-10-16 | 18:24

Kan die ene reaguurder die PvdA-lid is zich nog even kandidaat stellen voor het lijsttrekkerschap? Dat kan nog tot maandag 24 oktober 2016, 10.00 uur.
www.pvda.nl/nieuws/stel-je-kandidaat-...

Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 18:23

Zet voor uzelf eens al die hoofden in de regering naast elkaar middels foto's.
Dan weet u toch al puur op het uiterlijk afgaand, dat die club nooit een succesvol bedrijf zou kunnen runnen?
Laat staan een heel land.
Dit is overigens géén discriminatie van welke soort dan ook, gewoon mensenkennis.

Jackanders | 16-10-16 | 18:23

Monasch is er klaar voor, om uit de Partij te stappen. Jetteketet een domme Muts.

Zwizalletju | 16-10-16 | 18:21

Ik heb het 3 x bekeken om te zien of Busje inderdaad onze homo's, vrouwen en joden aan de allah-fanclub uitleverd. Maar helaas. Ik hoor het haar niet zeggen. Wat ze wel zegt is dat als iemand zich niet kan vinden in pak m beet het homohuwelijk die persoon niet perse meteen gedeporteerd hoeft te worden. Ze zegt; emancipatie heeft bij ons ook 100 jaar geduurd dus wellicht moet je die middeleeuwse koran analfabeten ook paar jaartjes gunnen om bij zinnen te komen. Nu snap ik best dat de stoere actie gerichte redactieleden van Geen Stijl liever iedereen met een stoppelbaard tussen de ogen schiet, maar het verslag rond deze vrij onschuldige uitspraakjes van Busje is op zn minst een vorm van cherry picking en eenzijdige interpretatie. Als we alle homo haters de polder willen uitflikkeren help ik graag mee; ben alleen bang dat de meeste voetbalclubs dan hun ledenaantallen drastisch zien slinken.

Ja nu je het zegt! | 16-10-16 | 18:21

@kapotte_stofzuiger | 16-10-16 | 17:57
Bewaar ons voor een Trump Politicus.Onze politici is oude wijn in nieuwe zakken maar Trump is verschaalde wijn, azijn. Zuur en niet te pruimen samen met die kut van een Hilary.
Amerikaanse politiek is momenteel armoede daar hebben ze in sub-Sahara afrika medelijden mee.

miko | 16-10-16 | 18:20

Ach, wanneer er hier geen 2 miljoen maar 5k islamieten zouden wonen, zouden de feministjes hier instemmend knikken en morgen tevree de kindjes in de bakfiets naar school brengen.
Niks aan de hand jongens, ze heb gelijk.
Maar nu komt het toch allemaal wat dichtbij, men is gevlucht voor de moslim naar een buitenwijkje en loopt te jammeren.
So much voor het fundament van onze beschaving.

Gerard Leeflang | 16-10-16 | 18:19

Ik lees nu pas dat 'de vele omstanders' er voor hebben gezorgd dat 'de daders zijn weggegaan', nadat die twee oudere homo's zwaar hadden mishandeld.
Dus een menigte toeschouwers was niet in staat twee lichtgetinte jongens aan te houden? Een menigte die toekeek bij deze laffe daad liet de twee kutmarrokanen gewoon gaan? In hartje Amsterdam?
Reactie politie: Geef je aan, anders komen we je halen. Ja, daar worden ze bang van. Dat gebeurt dus neverzenooitniet.

Huupke | 16-10-16 | 18:18

Daarom SGP!

Charles de Batz | 16-10-16 | 18:18

Veranderen we de naam in Partij van de GeenStijl.

Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 18:17

"Kijk wat er nu in Amerika gebeurt met Trump"
Inderdaad, nu blijkt dus dat in Amerika de afgelopen twintig jaar een golf van pussygrabbing door the Donald en zijn aanhangers heeft plaatsgevonden.
Er is eigenlijk geen vrouw tussen de 15 en 50 te vinden die niet in haar pussy gegrabt is, dus die paar homo's die hier in elkaar geslagen worden, waar hebben we het over.
Toch, Jet?
De afgunstige activistische narcistische rara-bitch die zij van binnen is, barst zowat door haar plamuursel heen.
Dat deze psycho op zo'n positie zit is ridicuul.

Cuyahoga | 16-10-16 | 18:17

En vooral maar steeds de SGP er met de haren bij betrekken, als een groep die minstens zo intolerant als de nieuwkomers. Intens fout mens bij een intens foute partij.

ad melkert | 16-10-16 | 18:17

ik ben bang dat komende verkiezingen allesbepalend wordt voor of tegen verdere totale islamisering van nederland.
Er zijn nu al partijen die openlijke pleiten van aanpassing van vaderlandse geschiedenis !!.
En dit zonder dat er alarm bellen gaan rinkelen !!

-PVDA is nog niet helemaal tegen autochtone Nederlanders ; Mits deze geheel en zonder bedenkingen onderwerpt aan de Islam .

sparrow | 16-10-16 | 18:17

@eerstneukendanpraten | 16-10-16 | 18:12
Het zou nog mooier zijn als een reaguurder die toevallig al lid is van de pvda zich nog even kandidaat stelt. Dat kan nog net. Dan nemen we dat hele partijtje meteen over.

Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 18:16

@kapotte_stofzuiger | 16-10-16 | 18:10
Wat mij betreft deelt het voltallige kabinet de eerste plaat totaal incompetente randdebielen.
Je hoeft niet voor ieder top-10 lijstje trots te zijn als je erin staat.

Mastermattie | 16-10-16 | 18:16

Zat het vanmorgen met kromme tenen gade te slaan en vroeg me al af waar jullie bleven met een topic over dit wereldvreemde elitevrouwtje.

Prof. Pim Pam Pet | 16-10-16 | 18:15

Ik wordt zo moe van dit soort mensen. Mond vol over emancipatie, diversiteit en tolerantie; maar als het even uitkomt altijd voor de makkelijkste compromis gaan.
[]
Jet is gewoon een bang persoon; kiest altijd de weg van de minste weerstand en mag zichzelf vervolgens een sociaal betrokken persoon noemen. beschaafde zakenlieden en corpsstudenten kun je inderdaad makkelijk schofferen met hysterische verdachtmakingen van racisme en seksisme en ze zullen je ook nog beleefd antwoord geven. Maar wijs een groep orthodoxe moslims op hun seksisme en jodenhaat, en ze zullen niet meer op je PVDA stemmen en bovendien de straat in de fik steken.
[]
Daar zit het hem, Jet is bang en ze durft dat niet onder ogen te zien. Jet kan namelijk maar moeilijk overweg met kritiek.

Panos88 | 16-10-16 | 18:15

-weggejorist-

dlseth_ | 16-10-16 | 18:15

Ja, dat stukje zag ik vanmorgen ook en gelukkig had ik nog niet gegeten, anders was ik spontaan over mijn nek gegaan. Wat een muts is dat vrouw mens toch, weet ik gelijk weer waarom ik nooit PvdA stem.

FreeVogelaar | 16-10-16 | 18:13

Nou Jet, gezien je geen hoofddoek annex tent draagt, ben je vrije prooi voor een beetje Islamitische vent. Dus geen probleem als ze jou met Oud en Nieuw even flink bij alle intieme delen pakken met tien man tegelijk. Want ja gut, het zijn hun normen, dus niet moeilijk over doen dan he, meissie?! Oogjes dicht en snaveltjes toe.

Trut. Hoop niet dat je dochters hebt.

MacMiep.nl | 16-10-16 | 18:13

Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 18:09

Jammer dat Lutz Jacobi dit keer niet meedoet, daar had ik wel twee euro voor over gehad...

eerstneukendanpraten | 16-10-16 | 18:12

Jet is zo van het cultuurrelativisme dat ze geen kannibaal van een veganist kan onderscheiden. Werkelijk in de illusie dat weldenkendheid belangrijker is dan beginselen, daar zal ze wel achter komen wanneer de nieuwe heersers hun socialistische vrienden bedanken voor de hulp.

Glasgow Argus | 16-10-16 | 18:12

@Mastermattie | 16-10-16 | 18:02
"Ja, maar we doen het toch goed? Nederland staat in veel lijstjes in de top 10"

Dat is het probleem, politici zijn tevreden met 6-jes.

kapotte_stofzuiger | 16-10-16 | 18:10

Met Jet vijf maal per dag verplicht gebed.

bisbisbis | 16-10-16 | 18:09

@hoevenpe | 16-10-16 | 18:01
We maken Monasch lijsttrekker. En dat doen we met 50.000 reaguurders. Gewoon omdat het kan.

Lewis Lewinsky | 16-10-16 | 18:09

Als ik het verhaal van Jacques Monasch zo lees waarin hij zegt dat de PvdA zich vervreemd van haar eigen achterban, de arbeider, en die neerbuigend laagopgeleide noemt. En dat de partij zich daarentegen meer richt op de multiculturele samenleving dan geeft Monasch toch indirect Geert Wilders gelijk. Toen Wilders de PvdA smalend Partij van de Arabieren noemde. En ook Partij van de Allochtonen.

leo de pejo | 16-10-16 | 18:09

@hoevenpe | 16-10-16 | 18:01
Maakt niet uit, als ik dat beteuterde gezicht van Asscher maar kan zien!

VerenigingVanDieven | 16-10-16 | 18:09

En ze mag dit allemaal zeggen hoor.. ergo, u en ik supporten en betalen haar daar ieder maand nog vorstelijk voor.. zelfs nog na haar valpartij in 2017.. vrijheid van meningsuiting, weet u wel. 1 van die normen die je nu niet moet willen voor iedereen en allen.

fikkieblijf! | 16-10-16 | 18:09

En weet je wat het ergste is? Ze gelooft oprecht in wat ze zegt. Een hoogopgeleide, intelligente, autochtone vrouw vindt oprecht dat de gelijkwaardigheid van homo's en vrouwen verworvenheden zijn die we kunnen uitruilen tegen, tegen wat eigenlijk? 'Verbinding?'
Kan ik al stemmen?

Huupke | 16-10-16 | 18:08

Er is noodzaak tot een partij die sociaal-economisch links is en cultureel rechts en dus vooral niet politiek correct en diversiteitswaanzinnig.

lingo star | 16-10-16 | 18:08

Heb het vanochtend gezien inderdaad, dat mens is nog gekker dan Judith Sargentini.

eerstneukendanpraten | 16-10-16 | 18:07

Die linkse idioten zijn de weg helemaal kwijt.

Als men tegen vrijheid en democratie is en men houdt niet van sexy geklede vrouwen, dan heeft men in het Westen he-le-maal niks te zoeken. Dus, pleur op.

Wonderful-Life | 16-10-16 | 18:07

Jet deugt.

lingo star | 16-10-16 | 18:05

Iemand nog thee?

eerstneukendanpraten | 16-10-16 | 18:05

Jet, de excuustruus die laat zien wat positieve discriminatie kan doen met een ooit gerespecteerde functie.
Zou het een experiment zijn van de UVA ofzo waarbij ze kijken hoe dom iemand moet zijn voordat zelfs de PvdA er geen baantje meer voor kan regelen?
En toen een professor voor de grap zei, laten we iets dommers zoeken dan een baviaan, kwam iemand aanzetten met Jet....

happen naar de baas | 16-10-16 | 18:05

En er wordt zo geheimzinnig gedaan over de afkomst van de homomishandelaars. Dat waren gewoon lichtgetintiërs volgens het Parool. Maar in verkiezingstijd moet dat natuurlijk stil gehouden worden. Mevrouw Zee heeft dit al voorspeld en dat mag niet van Deugverkeerd.

klanker | 16-10-16 | 18:05

In de Westerse samenleving moeten we de Westerse normen WEL voor iedereen laten gelden, godverdommese stomme trut! Hoe moeilijk kan het zijn, met je zelfvernietigende cultuurrelativering! [En dan hier nog een paar scheldwoorden die me een eeuwige Joris zouden opleveren]

Boer in 020 | 16-10-16 | 18:03

Om Trump te citeren "Talk, talk, talk... no action!"
De enige reden dat die Haagse nitwits nu met hun kop op TV komen is om hun baantje te behouden.

Mastermattie | 16-10-16 | 18:02

Maar stel: we worden nu met 30.000 reaguurders lid van de PvdA. Gaan we dan Samsom helpen naar de 0 zetels of laten we de PvdA een Corbyn'tje maken met Monasch?

hoevenpe | 16-10-16 | 18:01

Iedereen is van de wereld en Jet nog het meest van allemaal.

orca | 16-10-16 | 17:58

En hebben we dan een "Trump-achtige" politicus, dan zal hij, al dan niet met behulp van 'D66-rechters', monddood gemaakt worden.

kapotte_stofzuiger | 16-10-16 | 17:57

We maken grappen over Trump versus Hillary, maar eigenlijk is de discussie tussen Nederlandse politici veel triester.

kapotte_stofzuiger | 16-10-16 | 17:57

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken