Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dijkhoff (VVD) gaat asieltuig loslaten in Nederland

gewoonkeihardliegen.jpg Terwijl de VVD met veel bombarie een nieuw verkiezingsprogramma aankondigt waarin de partij een streng asiel- en migratiebeleid belooft, gaat in de Haagse werkelijkheid het ideeënloze opportunisme van de regeringspartij gewoon onverminderd door. Klaas Dijkhoff, de VVD staatssecretaris voor Schijnveiligheid & AZC-acquisities, gaat agressieve, gewelddadige en actief homohatende asielzoekers voortaan uit het azc zetten. Voor u 'goed idee!' denkt: hij stuurt ze niet terug naar huis. Hij gaat er een apart azc voor bouwen, met een 'strenger en soberder regime'. Het is natuurlijk al malloot dat zulk tuig, dat hier alleen kans maakt op uitkering & strafblad, vanaf dag 1 in een soort interneringskamp voor moeilijk opvoedbare migranten gezet wordt. Alsof dat de kans vergroot dat ze die status of mentaliteit ooit ontgroeien. Maar scroll even naar de onderste alinea, want het wordt nóg gekker: "Het COA en het ministerie wachten niet af tot de [nieuwe] opvanglocatie klaar is. Dat betekent dat asielzoekers die overlast veroorzaken in sommige gevallen tijdelijk op straat kunnen belanden." Welja. Daarmee heeft de VVD haar nog niet eens verschenen nieuwe Leugenboekje 2017 al meteen in de fik gestoken, sneller alsdan een ontevreden asielmigrant zijn matras in brand kan steken omdat z'n verblijfsstatus & uitkering niet onmiddellijk bij aankomst op hem lagen te wachten. Voor agressieve, criminele of anderszins aantoonbaar ondankbare asielzoekers zou maar 1 alternatief moeten zijn: return to sandbox. Een voornemen dat ongetwijfeld als schijndoortastendheid in aanloop naar maart 2017 door de VVD zal worden gepropageerd. Trap er niet in. Klaassecretaris Dijkhoff van de VVD gaat het tuig gewoon ongezien het tuinpad van het vaderland opsturen. Mag er eindelijk eens een andere partij op V&J svp?

Reaguursels

Inloggen

Kobus en mevr. Kribo (al vaker gemeld),begrijpen maar niet hoe al dat tuig, dat van duizenden kilometers verre,per luxe touringcar in ter Apel komt voorrijden.
Het zou verhelderend zijn dit eens uit te zoeken en te laten weten aan de hardwerkende personen in het bedrijfsleven die hiervoor qua kosten, door de elite ongenadig uitgeperst worden.
Misschien kan GS tgt eens wat research doen?!
Groetjes van Kobus en.....

mevr.Kribo | 20-08-16 | 10:03

oostermoer | 19-08-16 | 12:08
Voor zover ik kan zien denken ze er vooral over na hoe doe boel betaalbaar moet blijven (of worden). Ze willen dat de overheid zich weer op haar kerntaken gaat richten i.p.v. een enorme geld verslinde moloch met stapels linkse hobbies te zijn. Dat is nú al niet meer betaalbaar. Zo willen ze de zorg graag hervormen naar Singaporees model. De burger zal moeten gaan leren dat de staat niet meer de allesverstrekkende suikeroom is, maar weer zelf verantwoordelijkheid moeten gaan nemen voor zijn/haar leven. En dat willen ze steunen met hun belasting-/pensioenplannen zodat de burger meer koopkracht krijgt. Ik vind het geen slecht idee, maar wel zullen zien wat er in het verkiezingsprogramma van vnl komt te staan. Opzich hoeft dit niet te betekenen dat ouderen of écht behoeftigen in de kou komen te staan. Maar het vereist wél dat er weer een burgerij met ruggegraad komet. Eentje die voor zichzelf wil zorgen ipv alles uit het overheidsinfuus te halen.

Teeweetwee | 19-08-16 | 22:31

-weggejorist-

jezusisonzin | 19-08-16 | 21:21

Maar jammer genoeg vinden veel "rechtse" Nederlanders het nog steeds prettig om op de VVD te stemmen, omdat Wilders (en tegenwoordig VNL) het enige (sociaal) rechtse alternatief zijn.
Piet van het Padje | 19-08-16 | 17:20

De PVV is sociaal dat ben ik met u eens , maar VNL ?
VNL is volgens mijn informatie nogal erg rechts en sociale vangnetten of een verzorgingsstaat vinden ze volgens mij maar niks.

Ter info; er zijn ook nog autochtone Nederlanders, die bijvoorbeeld als gevolg van neoliberaal beleid , in grote problemen zijn gekomen en die op een beschaafde manier geholpen dienen te worden bijvoorbeeld door een goed sociaal vangnet.

oostermoer | 19-08-16 | 20:23

En met z'n alle betalen we er verplicht aan mee om deze klotezooi te blijven financieren , zelfs op het werk wordt er dagelijks over gesproken , de betalers zijn het kotsbeu .

Jetstream | 19-08-16 | 19:56

@necrosis
Uitvinden waar deze grappenmakers vandaan komen is een fluitje van een cent vermits de juiste mensen met relevante kennis erop gezet worden. Ik zal je een voorbeeldje geven: ik weet binnen vijf minuten waar iemand uit ex-Joegoslavië vandaan komt, republiek, provincie en misschien zelfs stad of dorp. Mensen zoals ik met specialisme zandbak moeten er toch ook te vinden zijn?

Ruud Hazes56616330 | 19-08-16 | 19:38

VVD ,de partij van bedrog en leugens , geen ruggengraat ,meelopers , zakkenvullers ,en leeghoofden .

fleurtje | 19-08-16 | 19:37

LanzVonLiebenfels | 19-08-16 | 18:06 Eigenlijk is het heel ideologisch.
Als de poppen niet luisteren naar dalang, dan gaan ze terug in de kist of smijt hij ze weg. Het publiek ziet slechts de poppen als sterren van de show.

LuckyGirl | 19-08-16 | 16:16 Zou bijvoorbeeld 42 iets meer dan de helft kunnen zijn?

hallevvezool | 19-08-16 | 18:58

Deze overlastgevers worden verspreid over het land in huizen die door de overheid (lees: u) geinstalleerd. Gratis dak, gratis geld en gratis ondersteuning. De problemen die eruit voortvloeien worden door de overheid genegeerd, gebagataliseerd en gecensureerd, ofwel onder het perzisch tapijtje geschoven.

heilgeil | 19-08-16 | 18:07

Ik moest laatst aan een Yank uitleggen hoe onze politiek in elkaar zat. Ik begon met 'we hebben links en rechts..., maarrehh onze rechtse partijen zijn óók links'. Hij snapte er niets van. Ik ook niet. Wie wel?

LanzVonLiebenfels | 19-08-16 | 18:06

De VVD is gewoon een soort PvdA-light. Een schoothondenpartij waardoor mafketels zoals Tofik Dibi met droge ogen kunnen beweren dat Nederland nog nooit een linkse regering heeft gehad. De VVD belooft links te zijn op maatschappelijke issues, en daar krijgen ze voor terug dat de PvdA niet te moeilijk doet over rechtse economische vraagstukken. Wat over het algemeen tot resultaat heeft dat "de gewone burger", en met name de middenklasse, het mag ontgelden. Want voor de economie is het nou eenmaal beter dat u zo weinig mogelijk geld in uw zak houdt, en voor de maakbare samenleving is het beter dat u in een soort Little Rabat woont.

Een stem op de VVD is een stem op de status quo die hier al sinds de jaren '80 heerst. Dat is geen extremistische statement, maar gewoon een feit. Als men verandering wilt zien, dient men partijen zoals de VVD en PvdA buitenspel te zetten. Maar jammer genoeg vinden veel "rechtse" Nederlanders het nog steeds prettig om op de VVD te stemmen, omdat Wilders (en tegenwoordig VNL) het enige (sociaal) rechtse alternatief zijn.

Piet van het Padje | 19-08-16 | 17:20

VVD = Vereniging van Draaikonten.

Nelis SplitBloes | 19-08-16 | 17:02

"there is another theory that states that this has already happened"
hallevvezool | 19-08-16 | 14:49:
.
Bij die uitspraak krijg ik déjà vu!
hallevezool is niet op verkeerde schoei geleest.

LuckyGirl | 19-08-16 | 16:16

-weggejorist-

D0loresH4ze | 19-08-16 | 15:54

@Rheia | 19-08-16 | 09:21
Ik heb net het Gatestone artikel op uw link zitten lezen. Mocht ik ooit iets dergelijks op straat zien gebeuren dan sta ik niet in voor de gevolgen. Deze kansenparels zullen weten wat angst is tegen de tijd dat ik met ze klaar zijn. Als ze het geluk hebben überhaupt nog iets te kunnen. En dan het onooglijke gezwatel van zo'n linkse muts; "Als Zweedse mannen een verkrachting doen is het véél erger." Je zou zo'n achterlijke zeug toch verstand in haar kop slaan. Hoe ver moet je jezelf moreel verloochenen en verachten om tot zulke uitspraken te komen. Ik kan er met mijn pet niet bij.

Sjefke7807 | 19-08-16 | 15:41

In Argentinië zit nog een ervaren piloot vast. Deze man wil vast wel helpen om de betreffende "asielzoekers" netjes ergens heen te brengen waar ze verder braaf zullen zijn en geen last meer veroorzaken.
Als Dijkhoff dát nou eens eventjes regelt.....

Kievit | 19-08-16 | 15:06

"there is another theory that states that this has already happened"

Er is nóg een andere theorie die aangeeft dat dit comment al gepost was in een ander topic.

hallevvezool | 19-08-16 | 14:49

@kaplaarzenverkoper | 19-08-16 | 09:55 "Ik ben nu al benieuwd hoe de vvd gaat reageren na een aanslag door deze idioten...."
.
Zolang de Bende van Vier de propagandamedia in de zak heeft, zal het geen bijzondere consequenties hebben voor de oude politiek.

ben kokhals | 19-08-16 | 14:44

Als er ooit een tribunaal van komt, een Neurenberg 2.0, zit Dijkhoff in ieder geval niet in de achterste beklaagdenbankjes.

ben kokhals | 19-08-16 | 14:37

Voorkomen is beter dan genezen. Maar ja, niet luisteren naar het volk he. Eerst binnenlaten en dan erachter komen dat het voornamelijk rotzooi is. Surprise, surprise.

Banana008 | 19-08-16 | 13:34

Voordeel van die vluchtelingen is dat men niet vreemd op kijkt als er opeens een kwijt is. Dat biedt wel enig perspectief, mocht er een vervelend komen doen.

Erectus Giganticus | 19-08-16 | 13:29

Ach, boeien. Hoe je het wendt of keert: deze prachtige lieve kansenparels lopen toch ooit als trots Niederlandie ergens te gallen in 010/020/030/070 centrum/noord/ zuid/ oost/ west. Maakt het nog wat uit of je ze een week eerder of later richting belwinkel, hangmetro of naar de qatshop ziet sjokken. Het grote deel overigens als trainee naar de top 10 werkgevers hoor, laat ik niet al het zand over de bergkam scheren. Lief! Aardig! Tolerant! Leve de NPO en maandag zijn Pauwemans en DWDDDDD met ome Matthijsje er weerrrrrr.

verbanden | 19-08-16 | 13:26

en daarom moet je ze bij de grens al tegenhouden. een beetje virus gaat ook niet werken, de rest word op den duur ook ziek.

umeli | 19-08-16 | 13:21

Het moet mogelijk zijn deze figuren als ongewenste vreemdeling te verklaren op grond hiervan: zij vormen een gevaar of bedreiging voor de openbare orde of de nationale veiligheid. pas de wet aan zodat deze sujetten direct weggestuurd kunnen worden naar land van herkomst. Zijn wij van die rotzooi af.

Toos Bevergeil | 19-08-16 | 13:21

Klaas heeft budget en dat moet op. Bouwen, begeleiden, opvang, maakt niet uit, gespendeerd zal er moeten worden, anders is er geen enkel excuus meer om die krankzinnig hoge belastingen nog te rechtvaardigen.

Graaisnaaiert | 19-08-16 | 13:00

Nix nieuws.. gebeurt al jaren. Asielzoekers die zich misdragen worden voor een bepaalde periode op straat geschopt. Op die manier is het COA er even vanaf. Na die periode krijgt de herriesschopper en strafoverplaatsing waarna hij dan met een 'schone lei' op een ander azc kan beginnen. Meestal begint dan alles weer opnieuw.

Erdee | 19-08-16 | 12:55

Meneer de president, slaap zacht...

zwarte_weduwe | 19-08-16 | 12:38

Wat ik niet snap is dat er een nieuw centrum gebouwd moet worden terwijl vorige maand verteld werd dat er heel veel opvangcapaciteit léég staat. Ow wacht als die overlastgevers daar samengepakt worden, wordt bekend hoeveel het er zijn. Omdat dit waarschijnlijk de spuigaten uitloopt worden ze maar op straat gedumpt. Gevolg: Persbericht "We hebben geen inzicht hoeveel het er zijn maar het aantal is beperkt". Dus een een-tweetje tussen Dijkhoff en COA, snapt u hem?

pa_niek | 19-08-16 | 12:28

Patje2011 | 19-08-16 | 12:17
Het CBS publiceert ze (actueel in op internet voor iedereen vindbaar ook) - en ze zijn voor mensen als Thierry Baudet te laag (spectaculair gedaald zelfs) om onder de aandacht te brengen.. en voor de rest is er dus geen crisis en in die zin alleen interessant voor hooguit een sporadisch achtergrondartikel (al ben ik ze wel in het 'Main stream nieuws' nieuws tegengekomen - maar niet het soort waar jij naar graag naar kijkt misschien, Nieuwsuur, etc - maar dan meestal op dagen dat er dus geen 'crisis' op wat voor onderwerp dan ook),

nickolaas | 19-08-16 | 12:28

Ík trap er in ieder geval zéker niet in.

Zei het al een paar keer eeder hier:

Alle stoere grote jongens-prietpraat van VVD (lees!: opportunistische verkiezings-retoriek) is gewoon allemaal gebakken lucht. Deze voortijdige prutsaanpak is daar alvast een uniek voorbeeld van bewijs van.

Er moet juist géén aparte opvanglocatie voor intolerante homo-haatbaarden komen. Dat is namelijk wéér buigen voor de tekortkomingen van die zandbakkiërs. En zo gááát dat alsmaar door. Er komt op deze manier, zolang men maar blijft pamperen, goedpraten en betuttelen en geen duidelijke grenzen met toepasselijke sancties stelt, nooit een einde aan deze malaise.

De enige passende oplossing voor deze intolerante, niet meewerkende saraceense homobelagers is:

Een officiële waarschuwing en bij recidive:

Subiet een holschop de eerste de beste vliegtuigslurf in van het toestel richting dáár vanwaar ze kwamen. Bye bye, swaai swaai

HypoPseudo | 19-08-16 | 12:27

-weggejorist-

rhov-ion | 19-08-16 | 12:24

De salafisten clubjes wrijven in hun handen en krijgen zo extra gratis aanwas.

cocktailsmaak | 19-08-16 | 12:18

Waarom krijgen we eigenlijk niet meer wekelijks de cijfers in de MSM van het aantal mensen wat (illegaal) ons land binnen komt? En waarom wordt er nooit gesproken over het feit dat we met de vluchtelingen de islam groter maken in Nederland en Europa? De mensen die deze teringzooi moeten betalen en zelf amper gelovig zijn kotsen op de Islam.

Patje2011 | 19-08-16 | 12:17

Stuur ze de zee maar op, op een onderlosser!
Ongelooflijk!

Cobalt bomb | 19-08-16 | 12:16

bijna_raak | 19-08-16 | 11:59

Kijk, dat bedoel ik. Een nieuw drielandenpunt die Nederland gaat opspuiten in de Middellandse Zee. Op zwemafstand, of dobberen met roeispanen, wat je wilt. Electra volledig op zonne-energie, een satellietje inrichten voor de nodige wifi, wat tolken met accentherkenning die kant op, wat jaren 90 pc's met de nodige data.

Waar wil je heen..?
Uiropa? Met de nodige papieren naar Griekenland met een 2-propeller.
Afrika? Met gratis rubberboot terug, bootje mag je houden.
Eausten? Het vaste veerbootje gaat om de twee dagen en je wordt afgemeerd in Syrie. Daar jezelf maar redden.

En iedereen niet overtollig/illegaal/niet-welkom-wegens-crimineel-gedrag/persona-non-grata is, mag voor mij betreft in die wachtkamer gaan zitten. En dus niet rondbanjeren in het openbaar, want dat is de kat op het spek binden.
Uhm.
Nouja, in betekenis van de spreuk dan.

Jos Tiebent | 19-08-16 | 12:14

necrosis | 19-08-16 | 09:10

als ze met betaalde smokkelaars hierheen kunnen komen kan je als land dus ook diezelfde smokkelaars gebruiken om ze retour zandbak te krijgen.

FW Ta-183 Huckebein | 19-08-16 | 12:09

Teeweetwee | 19-08-16 | 11:52

Sommige VNL ers zien Margareth Thatcher als hun politieke voorbeeld.

Die vrouw heeft op sociaal gebied zoveel schade aangericht... als je zo iemand als voorbeeld neemt, mag hoor..

VNL standpunten zullen vooral jongeren aanspreken, ouderen kunnen tot hun 71 blijven werken. In plaats van met 65 met AOW te gaan.

oostermoer | 19-08-16 | 12:08

Heb je die lijst wel eens gezien! Het zijn alleen maar alfa hoogleraren. De slechtste jongetjes en meisjes van de klas. Intelligent kun je ze nauwelijks noemen, hooguit goed in memory. Klasgenoten die je vroeger uitlachte, omdat ze voor de 10e keer de functies werden uitgelegd bij wiskunde. Nee, deze mensen zijn niet serieus te nemen.
roze_bril | 19-08-16 | 09:24
Aardig artikel over 'de tegenpartij' in TIME "How Trolls Are Ruining the Internet"
time.com/4457110/internet-trolls/ (al is het ergens nog steeds oppervlakkig en zijn de conclusies te makkelijk en een beetje zelfbedienend - een deel heeft ie zelfs moeten schrappen). En ik moet zeggen dat ik buiten het internet toch wel een handvol mensen heb meegemaakt die opvallend makkelijk die grens van verkrachting en erger overgingen (en ook eigenlijk met betrekkelijk weinig problemen - zo heel veel 'moedige mensen' zijn er nou ook weer niet die huisje-boompje-beestje op het spel gaan zetten.. net als fraude nauwelijks vervolgd wordt - of het zou toevallig bijstandsfraude moeten zijn.. ). In die zin zou ik niet wakker liggen van die trollen (en wat ik in ieder geval in mijn eigen omgeving meemaakte bestaat al veel langer dan dat internet en toch heel wat heftiger ook, vind ik althans).

nickolaas | 19-08-16 | 12:04

Australië heeft een contract met Cambodja daar kunnen ze ongewenste asielzoekers dumpen, kost slecht 40 miljoen dollar per jaar (bovenop de 79 miljoen die ze al geven). Dus of hier in het gevang of vrijwillig naar Cambodja of natuurlijk gewoon terug naar het land van herkomst.

bijna_raak | 19-08-16 | 11:59

Als Dijkhoff (VVD) asieltuig gaat loslaten, moeten wij die knuppel maar uit zijn functie zetten! Die vent is knettergek!
Duizenden binnengehaalde moslims vormen een bedreiging voor onze maatschappij, voorbeelden te over!
Wie volgend jaar op de VVD en of PvdA stemt steunt deze regering van verraders!

Lexus01 | 19-08-16 | 11:55

ditotje | 19-08-16 | 09:58
Nuchternederland | 19-08-16 | 10:01
Lupuslupus | 19-08-16 | 10:10

Tsja.... Wilders is ook ooit als éénling begonnen. Hij doet ook al iets langer mee dan de rest natuurlijk. Ik heb de speerpunten van VNL gelezen en vind de ideeën in de basis helemaal niet slecht. Luchtfietserij? Misschien. Maar de programma's van de rest staan gewoon keihard vol leugens, dus wat nou beter is... Ik heb Geert meerdere malen gemaild. nooit een reactie gehad. Joram gaat gewoon in gesprek over de standpunten van VNL. Geert is vooral bekend vanwege het vertolken van de anti-islam gevoelens van veel mensen. Niet omdat hij zulke zinnige voorstellen heeft voor andere problemen. Begrijp me niet verkeerd, Geert roept op het gebied van immigratie en het gevaar van de islam hele zinnige dingen (niet álles is even zinnig trouwens), maar er is meer dan alleen islamproblematiek.

Op de site van PVV word je weinig wijzer, het enige wat er aan visie staat is het programma voor de verkiezingen van 2012(!)

Daarnaast heeft Geert zich in de loop der jaren geregeld als een olifant in de porceleinkast gedragen. Dat maakt dat hij op veel plaatsen niet meer serieus genomen wordt. Ik denk dat VNL die last nog niet heeft. Als iedereen die pvv zou stemmen zou switchen naar VNL, dan komt een partij in beeld die wél leden kent, wél gehoord kan worden en óók de standpunten van de gewonen man kent.

Teeweetwee | 19-08-16 | 11:52

Wie de VVD nog gelooft is niet meer te redden. Mij verkopen ze die semi-stoere taal niet meer.

Bigi Bana Boy | 19-08-16 | 11:48

@necrosis | 19-08-16 | 09:58
gewoon droppen in de internationale wateren....
Het is niet ons probleem/vernatwoording, dat is het van het individuzelf. Dat is toch ook waar de VVD altijd op hamert; zelfredzaamheid.

HouseMaster | 19-08-16 | 11:45

Geef ze ook maar een tegoedbon voor 2 Kalashnikovs mee (en voldoende munitie anders schiet het niet op)

alshetware | 19-08-16 | 11:37

De grootste vijand van het oude regime is noch de revolutionair noch de hervormer; het is het oude regime zelf of, om meer precies te zijn, de verdedigers van het oude regime. Waarom? Omdat ze eenvoudigweg de ideologische gedrevenheid missen om de doeleinden van het oude regime met de benodigde felheid, helderheid, en doelmatigheid, door te zetten.

asub | 19-08-16 | 11:35

Hey, die kudtcloud is opgelost, verdwenen, weggejorist!
Dank GS!

Schietmijmaarlek | 19-08-16 | 11:30

VVD is : eigen volk laatst.
Laten we na 40 jaar wanbeleid beginnen met puinruimen.
Iemand moet het doen, dan blijft alleen de PVV over die een duidelijk beleid nastreeft waar we iets aan hebben.
De rest is nog lang niet moe van kop in het zand houden.

dijkbewaker | 19-08-16 | 11:29

Iedere keer als ik denk dat het niet debieler kan in dit land... jawel hoor!
De AZC's worden dus veiliger, maar de straat niet.
U, als belastingbetalende en hardwerkende kudtburger kan ongezien de tyfus krijgen.
Want al zitten ze later in een aangepast AZC, ze zullen zich toch vrij mogen bewegen, want opsluiten is zo zielig.
Wij zijn inmiddels derderangs burgers geworden.
Elite en gelukszoekers eerst!
Maar ga volgend jaar vooral weer PvdA, VVD, of tactisch stemmen.
Want wie op Wilders stemt is op voorhand nazi, tokkie, islamofoob, racist, danwel extreem-rechts en moeten keihard aangepakt worden, aldus Pinokkio.
#Ruxit en daarna #Nexit graag.

Schietmijmaarlek | 19-08-16 | 11:29

In Charlotte Noord Carolina heeft Donald Trump "zojuist" een schitterende redevoering gehouden!
Tot nu toe zijn beste vind ik.

Clinton = Merkel zei hij o.a! Hij vergat Rutte, maar dat neem ik hem niet kwalijk.

Europa kan zijn problemen niet meer oplossen zonder hulp van buitenaf. Ik pleit er voor om als Trump president wordt Nederland aan te bieden als de zoveelste staat van de USA. Een concreet voorstel.
Ik zie geen andere optie meer.

oostermoer | 19-08-16 | 11:26

Het kan wel, maar je moet harde maatregelen nemen. Niet dat softe beleid wat we hier nu hebben. Kijk naar Austalie, daar kom je echt niet zomaar in. De enige partij die dit kan en wil is de PVV. Er zijn simpelweg geen goede alternatieven en dat is zeer triest.

Vout | 19-08-16 | 11:20

Ook dit past weer naadloos in de maatregelen om dit land onleefbaar te maken voor de oorspronkelijke bewoners. Deze regering is er niet voor de Nederlanders, net zo min als de Politie dat is.

Bertus Bolknak | 19-08-16 | 11:15

Gelukkig hebben we in Nederland nog verkiezingen. Op partijen die zich niet duidelijk uitspreken tegen toetreding zal ik niet stemmen. Benieuwd hoeveel medelanders dit dan ook doen.

Mannes | 19-08-16 | 11:13

En toch zijn weer heel wat GS-ers volgens de poll van plan om op de VVD te gaan stemmen....

knerf | 19-08-16 | 11:13

Ik ben het eigenlijk zat om te betalen voor dingen waar ik absoluut niet achter sta.

F1802 | 19-08-16 | 11:12

Hoe stom kan je zijn !. Als ze overlast veroorzaken zet je in een ISOLEERCEL op Water en Brood, in afwachting van eerst volgende transport terug naar waar ze vandaan kwamen.
Zo zou het moeten werken. Als je je in het land dat je opvangt begint te misdragen : BOEM eruit.

Zwizalletju | 19-08-16 | 11:06

Volgens mij is de Klaassecretaris al baas van zulke locaties. En wel gevangenissen en uitzetcentra. Ik. Wil. Dat. Tuig. Hier. Niet.

Ubermug | 19-08-16 | 11:01

-weggejorist-

Nittickson | 19-08-16 | 11:01

-weggejorist-

rechtsehobby | 19-08-16 | 11:00

@pennestront | 19-08-16 | 10:50
De vraag is tegenwoordig welk Volk er gaat winnen...

TeeJee | 19-08-16 | 10:58

Policorrupt 070 is te schijterig om al die moslim asyleisers terug te sturen naar hun stinkende hete zandbakken.
Nog wel.
.
3/2017
.
Niet meer.
.
Het.Volk.Wint.Altijd!

pennestront | 19-08-16 | 10:50

@endofdays | 19-08-16 | 10:31:
Yep.
And we're fresh out of bubblegum.

LuckyGirl | 19-08-16 | 10:41

Je zal zo'n tokkie AZC in je dorp krijgen zeg.
jip_86 | 19-08-16 | 09:32

Ik neem aan dat het Rottumeroog wordt. Maar dat zal wel weer niet mogen van de Vogelbescherming.

medusa324 | 19-08-16 | 10:35

Ja, speciale AZC's in Blaricum, Wassenaar, Aerdenhout. Partij van decadente graaiers, 2017 nadert...

Sweetlakecity | 19-08-16 | 10:35

Het is af en toe net of je de film They live zit te kijken waar de wereld elite is vervangen door buitenaards tuig.

endofdays | 19-08-16 | 10:31

Is het nu zo moeilijk om dat tuig terug te sturen

janmetdepet | 19-08-16 | 10:28

Moet men ook niet gek opkijken dat mensen steeds radicalere 'oplossingen' gaan ondersteunen, hoe ingewikkeld kan het zijn ook deze mensen preventief op te sluiten alle weer zoveel cellen leeg staan?

hoevenpe | 19-08-16 | 10:22

Blijkbaar is in Spanje en Frankrijk het klimaat er wel. Misschien kan geenstijl dan eens duiken in hoe die landen het aanpakken, waarom het daar wel werkt. Wat mij betreft een stuk zinvoller dan weer een topic over NL naar de klote gaat, want dat weet ik inmiddels wel.
OudeNederlander | 19-08-16 | 10:05
.
Natuurlijk zou dat prima zijn. De redactie leest mee dus wie weet duikt Van Rossem er in.
Het is natuurlijk de vraag of de Spanjaarden en Fransen te vergelijken zijn met de Nederlanders (en de situatie in die landen) maar niet geschoten is altijd mis.
.
Met u ben ik van mening dat we niet tot maart volgend jaar op onze handen moeten blijven zitten. Het zou prachtig zijn als GS iets zou organiseren waaraan we allemaal mee kunnen doen. Net zoals met het referendum zeg maar. Ben er (stiekem) nog steeds een beetje trots op dat ik er aan meegeholpen heb en zelfs mijn kleindochtertje van 7 jaar folders in de brievenbussen heeft gedaan.
.
Mocht mijn hulp weer nodig zijn dan ben ik er D.V. klaar voor.

Lupuslupus | 19-08-16 | 10:21

Laten we met zijn allen een keer op de enige echte protestpartij stemmen. Anders gaan we straks gewoon 4 jaar verder op dezelfde koers. Trap er niet in...

nStilgar | 19-08-16 | 10:19

Mooi voorbeeld van "Niet aanpakken, maar doorschuiven."

Astroturfer | 19-08-16 | 10:19

@eerstneukendanpraten | 19-08-16 | 09:40
Jouw antwoord op de vraag, zes jaar geleden:

"De redactie vergeet goedverdoemme het Fincident van onze Teun!!!
eerstneukendanpraten | 19-10-10 | 15:16 | | 0 "

McMarx | 19-08-16 | 10:19

Die verkiezingscampagnes zouden hilarisch zijn, als het niet zo treurig was.

HetPhantom | 19-08-16 | 10:13

Ineens is er geen tijd om een AZC te creëren.
Het is tijd voor een AZC voor (aanstaande ex-) politici.
Op de bodem van de oceaan.

LuckyGirl | 19-08-16 | 10:12

@ChatBot | 19-08-16 | 10:04
Op die site zag ik een tweedehands tanker die USD 3,7 moest kosten.
Foutje van de adverteerder?
Zelfs de schrootwaarde ligt veel en veel hoger.

necrosis | 19-08-16 | 10:10

ditotje | 19-08-16 | 09:16

Waarom stem PVV?
Ik vind VNL veel serieuzer te nemen? Ook nog es zusterpartij van UKIP?
Teeweetwee | 19-08-16 | 09:56
.
Het programma van VNL staat bol van de luchtfietserij. En wat heeft UKIP met Nederland te maken? Helemaal niets. Knap dat Farage de Brexit heeft bereikt maar hij heeft helemaal niets aan de islamisering van het VK gedaan. Heb hem in geen enkele toespraak de islam horen noemen.
.
De islam is de allergrootste dreiging van dit moment en daarom verdient Wilders alle steun, van iedereen dus die Nederland Nederland wil laten blijven. VNL zal hoogstens 4 zeteltjes halen. Nou zèg, daar win je de oorlog (want de islam is in oorlog met het Westen en dus ook met Nederland! voor het geval u dat nog niet wist) wel mee. VNL doet niets anders dan in het kielzog van de PVV mee dobberen en zal nooit verder komen. VNL is plagiaat. En nog een slecht plagiaat ook.
.
Waarom wordt Wilders al 11 jaar lang (!) 24/7 beveiligd en lopen Bontes en Van Klaveren gewoon frank en vrij over straat? Nou het antwoord is simpel hoor, omdat de laatstgenoemden de islam geen strobreed in de weg leggen.

Lupuslupus | 19-08-16 | 10:10

Nooit meer VVD!

GaatDeGoedeKantOp | 19-08-16 | 10:10

Het is wachten op het eerste "incident". En dan wassen al die visie-lozen hun handen natuurlijk in onschuld.

TeeJee | 19-08-16 | 10:09

Helemaal niet terugsturen. Dan ben je al te laat. Aan de grens beter screenen en niet binnen laten.
En nee, dat is niet duur, voor elke 2 geblokkeerde malloten kun je 1 Marechaussee inzetten.

RoBD=Skullfucker | 19-08-16 | 10:07

Dit gebeurt al langer hoor. Het AZC bij mij in de buurt past dit al toe vanaf dat het is geopend. Uit eerste hand van de mensen die zorg leveren op het AZC vernomen dat lastige haatbaarden gewoon een paar dagen het terrein niet meer op mogen. Die dobberen dan een paar dagen in ons kleine dorpje rond. Super fijn dat beleid!

DerFoehrer | 19-08-16 | 10:07

Klaas Dijk "fuck" hoff.
Met je kindbruidjes.
*Onderstreept zijn naam op het lijstje gevaarlijke marchandeurs*

LuckyGirl | 19-08-16 | 10:07

Lupuslupus | 19-08-16 | 09:57
Volgens mij is die tijd van wachten er niet meer.
En niets concreets doen tot we in NL de eerste bloedige aanslagen hebben klinkt als een nederlaag.
Bovendien kan ik dan de reactie al voorspellen: meer politiestaat, minder vrijheden, maar geen echte oplossingen.
Blijkbaar is in Spanje en Frankrijk het klimaat er wel. Misschien kan geenstijl dan eens duiken in hoe die landen het aanpakken, waarom het daar wel werkt. Wat mij betreft een stuk zinvoller dan weer een topic over NL naar de klote gaat, want dat weet ik inmiddels wel.

OudeNederlander | 19-08-16 | 10:05

Nou snap ik waarom die extra bewaking/controle bij Schiphol is ! Natuurlijk om te voorkomen dat die uit een AZC gezette lui naar huis zouden vliegen ....

Vesta | 19-08-16 | 10:04

Ik vind VNL veel serieuzer te nemen? Ook nog es zusterpartij van UKIP?

Teeweetwee | 19-08-16 | 09:56
Omdat VNL niets in de melk te brokkelen heeft met een peiling van 0 tot 2 zetels, en hoe groter de PVV, hoe moeilijker men er om heen kan.

Nuchternederland | 19-08-16 | 10:01

Natuurlijk. Beloon ze maar door ze op straat te zetten. Een ondernemer meer of minder beroofd, wat maakt het uit.

Oppakken, vastzetten, laten werken voor zijn vreten en dan uitzetten en hem een stempeltje geven en tot ongewenst tuig verklaren.
Wat is daar nou zo moeilijk aan?

Uw Psychiater | 19-08-16 | 10:00

Jos Tiebent | 19-08-16 | 09:20
Wat je zegt!

nemoj me jebat | 19-08-16 | 10:00

Teeweetwee | 19-08-16 | 09:56
Ik denk dat VNL te klein zal zijn om serineus mee te doen in Den Haag.Beter is het om alle pijlen op de PVV te richten.

En dan maar hopen.

ditotje | 19-08-16 | 09:58

@succesvol | 19-08-16 | 09:51
Waarheen?
Vaak hebben ze geen papieren, en hebben ze die wel, dan wil zand van herkomst ze niet terug.
Nederland wilde een Marokkaan uitzetten na 76 (!) strafbare feiten en bijna de helft van zijn leven in de gevangenis gezeten.
Het antwoord: Marokko sais NO!

necrosis | 19-08-16 | 09:58

Maar, wat vind Amnesty er van? En wat zeggen al die andere mensenrechtenorganisaties hier op? Bovendien, als ze het AZC uitgezet worden, hebben ze nog altijd recht op Bed, Bad en Brood.

kweethetooknietbeter | 19-08-16 | 09:58

Mr. Kendall Mintcake | 19-08-16 | 09:31
Zoek maar eens onder "Bewust destabiliseren Europa" dan vind je genoeg.

Roadblock | 19-08-16 | 09:58

Op straat zetten is best wel een goed idee. Dan pikken ze misschien wat Nederlands op van de massa psychisch verwarde Nederlanders die ook op straat lopen. Overigens heb ik het vermoeden dat Dijkhoff als bliksemafleider fungeert voor de verwarde mannen die het politieke beleid verzinnen. Ik adviseer enkelbanden voor alle politici in afwachting van gedwongen psychische behandeling voor hun waanideeën.

Nivelleermarionet | 19-08-16 | 09:58

OudeNederlander | 19-08-16 | 09:42

Een referendum dat de islam niet langer als een godsdienst wordt beschouwd?
kwark001 | 19-08-16 | 09:46
.
Vergeet het maar. Er zijn nog véél te veel 'gutmenschen' in dit land. Roze brillen die het allemaal best vinden meevallen.
.
Op zich is uw voorstel helemaal niet verkeerd, integendeel. Echter, de tijd is er nog niet rijp voor. Er moeten hier eerst vreselijke dingen gebeuren voordat een deel van de wegkijkers (dat zijn er miljoenen) de ernst van de situatie gaat inzien.
.
Bizar genoeg zal de islam zelf zijn eigen graf delven. Maar daar moet wel vaart achter gezet worden anders wordt het zomaar ONS eigen graf.

Lupuslupus | 19-08-16 | 09:57

Gewoon een nieuwe zandplaat opspuiten voor de kust.

Febofiel | 19-08-16 | 09:57

ditotje | 19-08-16 | 09:16

Waarom stem PVV?
Ik vind VNL veel serieuzer te nemen? Ook nog es zusterpartij van UKIP?

Teeweetwee | 19-08-16 | 09:56

wow...

Bert Konterman | 19-08-16 | 09:56

Dus de vvd gaat de 'strijders' voor de verspreiding van de totale achterlijkheid de speelruimte geven die ze nodig hebben om hun 'dingetjes' in alle rust en zonder pottenkijkers voor te bereiden. Goed bezig hoor vvd. Ik ben nu al benieuwd hoe de vvd gaat reageren na een aanslag door deze idioten. Ehh eigenlijk weet ik het al...

kaplaarzenverkoper | 19-08-16 | 09:55

En daarmee is de ISIS terroristen route naar Europa geperfectioneerd. Zonder paspoort en met de slechtste bedoelingen geen strobreed in de weggelegd. Chapeau VVD!!!

van heinde en verre | 19-08-16 | 09:54

@eerstneukendanpraten | 19-08-16 | 09:40
Die is door een fincident om het leven gekomen?

McMarx | 19-08-16 | 09:54

Wel goed voor hun netwerk zo gezellig samen in een kamp,

henriette | 19-08-16 | 09:54

@eerstneukendanpraten | 19-08-16 | 09:40
Van de ene op de andere dag was hij weg.
Als hij geen andere nick heeft gekozen, dan vrees ik het ergste....

necrosis | 19-08-16 | 09:53

-weggejorist-

Andersdenkend | 19-08-16 | 09:52

kwark001 | 19-08-16 | 09:46
Als we daar met zijn allen op uitkomen en de schouders onder zetten, prima
Ceevoo | 19-08-16 | 09:48
Maar moeten we op deze blog nog mensen wakker schudden? Op een paar trollen en joop-toeristen na is de overgrote meerderheid op geenstijl inmiddels wel wakker.

OudeNederlander | 19-08-16 | 09:52

Altijd terugsturen.

succesvol | 19-08-16 | 09:51

-weggejorist-

bertmokum | 19-08-16 | 09:51

Vogelbeest | 19-08-16 | 09:10

Als we ergens nog een leeg eiland kunnen vinden, dumpen we ze daar gewoon. Hebben de Britten ooit ook gedaan. Is nu australië geworden, dus er kan dan best nog wat van terecht komen.

Teeweetwee | 19-08-16 | 09:50

Schandalig en onverantwoord.Eigenlijk hoort onze regering aangeklaagd te worden.

altijdfeest | 19-08-16 | 09:50

*gaat heel snel "ik ben necrosis, ik ben lievv" t-shirt laten printen....
necrosis | 19-08-16 | 09:45
.
:-) :-)

Lupuslupus | 19-08-16 | 09:49

Vogelbeest | 19-08-16 | 09:05

Dat is veruit de beste invulling van die afkorting die ik in jaren ben tegengekomen

Teeweetwee | 19-08-16 | 09:49

Ik ken maar 1 dorp waar je na een misdraging direct naar je thuisland wordt afgevoerd; het olympisch dorp.

Piet Karbiet | 19-08-16 | 09:49

OudeNederlander | 19-08-16 | 09:42

en als resultaat van het collectief woedend worden zal er mogelijk eindelijk eens wat gebeuren, mensen moeten eerst ruw ontwaakt worden voor het vervolg proces waar u over spreekt in gang zal worden gezet.

Ceevoo | 19-08-16 | 09:48

Dit is allang gaande

We hadden er hier laatst 1 in de bosjes te 'slapen'
Buurman liet z'n hond uit
en ontdekte de vreemdeling, de politie gebeld en t geval was bekend bij de politie ;
deze man was het AZC uitgezet wegens 'wangedrag' en moest het maar uitzoeken op straat ...

Dan heb je ze dus 's nachts in de bosjes en wie weet wat ze meer gaan uitvreten om aan eten/drinken of andere spullen te komen...

ja nee oke | 19-08-16 | 09:48

@Vogelbeest | 19-08-16 | 09:27
Overigens gaat die 'distributie' ook niet werken.
Ga Hongarije maar vertellen dat ze 5000 illegalen moeten opnemen.
Wat denk je dat Orbán zegt......

necrosis | 19-08-16 | 09:47

Met deze leiders zijn we echt verloren. Ik hoop dat er spoedig ingegrepen wordt, want er is nog zoveel schade aan te richten tot de verkiezingen.

metzonderzijwieltjes | 19-08-16 | 09:47

OudeNederlander | 19-08-16 | 09:42

Een referendum dat de islam niet langer als een godsdienst wordt beschouwd?

kwark001 | 19-08-16 | 09:46

Dit loslaten doet het COA al veel langer in Amsterdam. Herinnert u zich nog de discussie over de aparte opvang voor homohaters? Waar zijn deze figuren dan?

ristretto | 19-08-16 | 09:45

@Lupuslupus | 19-08-16 | 09:27
*gaat heel snel "ik ben necrosis, ik ben lievv" t-shirt laten printen....

necrosis | 19-08-16 | 09:45

Mr. Kendall Mintcake | 19-08-16 | 09:31
Wie dat nog niet door heeft die word echt net pas wakker uit een tientallen jaren durende coma.
Het westen moet kapot van die Bilderberg New World Order trekpoppen in den haag Brussel enz. en de zooi die we nu zien is nog helemaal niets met wat ze nog van plan zijn.

endofdays | 19-08-16 | 09:43

eerstneukendanpraten | 19-08-16 | 09:40

Dat niet maar ik kan u wel vertellen waar het tuinpad van mijn vader is gebleven.

ditotje | 19-08-16 | 09:43

Dit zal geen populair draadje van me worden, maar ik zeg altijd wat ik denk.
Al deze topics over islam, moslims, immigranten, hebben wat mij betreft het resulataat dat we collectief woedend worden, elke dag een stukje meer.
Maar er wordt maar heel weinig aandacht besteed aan wat we nu al kunnen doen. En dan bedoel ik niet al die pipe-dreams over hoe het zou moeten zijn en hoe het zou moeten veranderen. Leuk om de dag mee te vullen, maar de realiteit is dat we een regering hebben die helemaal niet denkt in oplossingen.
Dus wat gaan we nu concreet doen, op dit moment?
Ik heb gezien dat als deze site de koppen bij elkaar steekt (referendum) er heel veel mogelijk is.
En ik weiger te geloven dat onze enige weg die van maart 2017 is... weer 7 maanden op onze krent zitten en dan maar hopen dat het magische kruisje op het stembiljet alles oplost.
Dus... graag wat minder "kijk het is weer mis maar we staan erbij en we kijken er naar" topics en meer topics die de reaguurders uitdagen met concrete, werkbare oplossingen te komen.

OudeNederlander | 19-08-16 | 09:42

Dat zou je tien jaar geleden toch ook niet geloofd hebben, dat er een guur rechts blog oproept vvd weg te stemmen wegens te links!

Padre Grassi | 19-08-16 | 09:41

Nu de redactie het over een tuinpad heeft, kan iemand mij vertellen waar superreaguurder Teun van het Tuinpad is gebleven?

eerstneukendanpraten | 19-08-16 | 09:40

@Vogelbeest | 19-08-16 | 09:27
Ze spoelen niet aan bij Frankrijk.
Ze worden 'gered' en vervolgens op Lampedusa of een Grieks eiland afgezet.
Frankrijk zou die illegalen gewoon het land niet binnen moeten laten.

necrosis | 19-08-16 | 09:40

Ben bang dat de enige oplossing voor deze etterende wond is dat de PVV samen met VNL de 76 zetels gaan halen in 2017.

DasNouJammer | 19-08-16 | 09:39

De VVD is een leugenaarsbende met veel er aan gelieerde zakkenvullers. Dit hele zaakje stinkt naar corruptie.

Fijnstoffer | 19-08-16 | 09:38

Udo D. krijgt een waardig Iraakse ,Syrische of Afghaanse opvolger .Is die kwestie met de kindbruidjes al opgelost ?

arlen | 19-08-16 | 09:38

De enige rationele keuze voor 17 maart a.s. is een stem op de PVV. Ja, ik weet het. Wilders heeft zijn rare k(l)anten en de kans dat hij zal gaan regeren is minimaal.

Edoch. Wilders' winst bij verkiezingen stuurt het beleid van VVD en CDA de (ietwat) juiste richting op. Heel veel mensen zijn het namelijk zat. Spuugzat. En de politieke keffertjes hebben dat feilloos in de gaten.

Het is een strijd van lange adem. Volhouden.

balustrade | 19-08-16 | 09:38

@Rheia | 19-08-16 | 09:21
Dat van die halsband is een goed idee, maar kan nog ietsje beter, ken je de film 'wedlock'?
www.youtube.com/watch?v=TZesS-EUP6E


necrosis | 19-08-16 | 09:37

Dat mag teruf naar het zand van herkomst zijn, maar we kunnen ook uitzetovereenkomsten sluiten met bepaalde landen. Bijvoorbeeld: Wij dumpen bij julie wat we niet willen hebben en betalen eenmalig 3000,- per uitgezet persoon.
Dat geld verdwijnt dan in de zakken van een of andere corrupte ambtenaar in dat land, maar alles is goedkoper dan die gasten hier houden.
Vogelbeest | 19-08-16 | 09:10
Ja nu beland al dat geld hier bij corrupte personen en dat is nog wel wat meer dan die 3000 euri.

Sjonie01 | 19-08-16 | 09:35

@kwark001 | 19-08-16 | 09:28
Het kost ze duizenden euros/dollars.
Zolang we hun minder meegeven dan het kost om terug te komen zullen ze op den duur wel wegblijven. (Eventueel: vrijwillig vertrek, of anders tattoo op voorhoofd/arm ter identificatie als "kwitantie" en de volgende keer zonder giften terugsturen.
Misschien kan Maxima of haar vader nog wat ideeën ophoesten?
Vroeger deden ze het daar (Argentinie) op een effectieve manier....

InAnumPerRegimine | 19-08-16 | 09:34

Niemand in Nederland schijnt te weten dat het VN-vluchtelingenverdrag ook plichten bij de vluchteling neerlegt, zoals zich als een goede gast te gedragen en geen overlast te veroorzaken. Dit soort figuren kun je probleemloos terugsturen.

Koning Willy | 19-08-16 | 09:34

Je zal zo'n tokkie AZC in je dorp krijgen zeg.

jip_86 | 19-08-16 | 09:32

Hoe langer dit soort waanzin doorgaat, hoe ongenuanceerder de uiteindelijke oplossing zal zijn. In plaats van dat men nu de criminelen het land uit flikkert, kiest men ervoor om te wachten tot het kookpunt bereikt is en straks ALLE immigranten goedschiks of kwaadschiks het land uitgewerkt worden.

Bytemaster | 19-08-16 | 09:31

Ik ben helemaal niet van de complottheorieën maar het lijkt erop dat dit land gewoon helemaal kapot moet. Dit verzin je toch niet?

Mr. Kendall Mintcake | 19-08-16 | 09:31

Welke andere partij dan? Op minV&J?

hfakker | 19-08-16 | 09:31

nemoj me jebat | 19-08-16 | 09:18

Maak niet uit........... gewoon stemmen.

ditotje | 19-08-16 | 09:29

Ben benieuwd of Clown Dijkhoff straks op verkiezingstournee gaat. Ik heb wel een paar kritische vragen voor hem.

i-Wonder | 19-08-16 | 09:29

@koosnaam | 19-08-16 | 09:19
Uit het manifest, door 182 grootgraaiers ondertkend:
"Angst is een slechte raadgever, en de angst voor angst een nog veel slechtere. We moeten ons opnieuw laten leiden door een ethiek van openheid."

Hoe kunnen ze dat schijven trwijl ze in de broek schijten voor de PVV en uit angst daarvoor dat pleidooi opzetten?
Hypocrieten.

InAnumPerRegimine | 19-08-16 | 09:29

Uitzetten heeft, buiten dat het vaak niet kan, geen enkele zin zonder bewaakte grenzen.

kwark001 | 19-08-16 | 09:28

@Rheia | 19-08-16 | 09:14
Verkrachtingen, roofovervallen en geweldpleging vallen (bij de policorclub/ dode bomen) onder de noemer 'incidenten'.
Ik zou trouwens al die illegalen gelijk hun smartphone afpakken.
Dan kunnen ze IS, Al-Nusra of noem het maar op niet meer bellen en kunnen ze ook geen machetes meer bestellen via internet.
Het is hoog tijd voor maatregelen, en de eerste is Dijkhoff uit zijn functie zetten!

necrosis | 19-08-16 | 09:28

@Ceevoo | 19-08-16 | 09:22
Idem. 25 jaar VVD. Schaam me er nu voor. Het wordt PVV, Piraten of VNL.

Vogelbeest | 19-08-16 | 09:27

In Zweden lopen vrouwen met armbandjes rond met daarop de tekst: raak me niet aan. De omgedraaide wereld. Werkt ook totaal niet.
Rheia | 19-08-16 | 09:21
.
Een baksteen in een schoudertas is vele malen effectiever. Waarom een schoudertas? Nou daar kun je mooi vaart mee maken.

Lupuslupus | 19-08-16 | 09:27

-weggejorist-

BlitzFlicker | 19-08-16 | 09:27

@necrosis | 19-08-16 | 09:18 helemaal en totaal mee eens.

Zelfde gezeik bij dat tentenkamp in Calais. Asielzoekers dienen zich aan te melden in het eerste veilige land waarna de EU voor de distributie zorgt.
Die lui zitten daar allemaal tegen alle regels
1) illegaal, want ze hebben zich niet aangemeld in het eerste veilige land
2) illegaal, want zelfs als ze aangespoeld waren op een Frans strand hadden ze zich in Frankrijk aan moeten melden
3) illegaal, want ze proberen op eigen houtje door te reizen naar een ander EU land.
En toch worden ze niet uitgezet. Het absurdisme is onvoorstelbaar.

Vogelbeest | 19-08-16 | 09:27

Ff naar de garage in ieder geval. Bullbar monteren en ruitenwisser vloeistof bijvullen.

Jos Tiebent | 19-08-16 | 09:26

Wie zal de policorzooi opruimen na het verplichte feestje zonder DJ?
De generaties na ons zullen ons eeuwig dankbaar zijn voor de rommel.

Notenkraker | 19-08-16 | 09:25

@koosnaam | 19-08-16 | 09:19

Heb je die lijst wel eens gezien! Het zijn alleen maar alfa hoogleraren. De slechtste jongetjes en meisjes van de klas. Intelligent kun je ze nauwelijks noemen, hooguit goed in memory. Klasgenoten die je vroeger uitlachte, omdat ze voor de 10e keer de functies werden uitgelegd bij wiskunde. Nee, deze mensen zijn niet serieus te nemen.

roze_bril | 19-08-16 | 09:24

Dijkhof moet die mensen zelf maar in huis nemen. Laat iedere VVD'er maar zo'n verkrachter in huis nemen. Nu zadelen ze ons op met hun problemen. Wie nog VVD stemt is krankzinnig en een gevaar voor de samenleving.

Rheia | 19-08-16 | 09:24

Ter aanvulling: de destabilisering van de samenleving door het loslaten van deze tikkende tijdbommen op de eigen bevolking is dan een uitstekende strategie. Je creeert zelf het probleem voor je gewenste "oplossing". Politiek in een notedop. Welterusten.

Hetkanverkeren | 19-08-16 | 09:24

Bij Claudia de Breij op zolder, of bij Hanna Verboom?
Daar was toch plek?
"welkoooooommm in mijnnnn landdddd"

Nuchternederland | 19-08-16 | 09:23

VVD de partij waar ik ooit trouw op stemde, u heeft mijn stem verloren ik ben als kiezer op drift geraakt.
Als afscheid geef ik u nog deze gift, het is een idee ook al in het stukje hierboven geopperd.
Probeer dit soort voor onze maatschappij ongeschikten in plaats van op straat. eens het land uit te zetten, lijkt mij een stuk effectiever.
Een enkeltje naar zandbakië lijkt mij voor deze lieden een prima plan. Het feit dat zij zich hier naartoe hebben weten te bewegen maakt ons NIET verantwoordelijk voor hen. Weg met deze mensen zij hebben zichzelf door in aanmerking te komen voor een dergelijk speciale behandeling al gediskwalificeerd voor een plek in onze samenleving.

Ceevoo | 19-08-16 | 09:22

In Zweden lopen vrouwen met armbandjes rond met daarop de tekst: raak me niet aan. De omgedraaide wereld. Werkt ook totaal niet. Laten we het asieltuig een halsband omdoen met daarop de tekst: pas op gevaarlijk. Een halsband waarbij ze een stroomstoot krijgen als ze buiten de cirkel komen waarbinnen ze moeten verblijven zodat ze geen gevaar vormen voor de samenleving.
nl.gatestoneinstitute.org/8714/zweden...

Rheia | 19-08-16 | 09:21

Voor het COA is het allang gebruik om mensen die niet te handhaven zijn er uit te zetten en terreinverbod te geven. Nieuw is dan de opvang. Op die locatie gaat een wel heel bijzondere dynamiek ontstaan. Arme beveiligers die daar aan het werk gaan.

Lotus15 | 19-08-16 | 09:21

Lachen. Soort uitverkocht festival, waarvan de bewaker zegt: Sorry, geen plek meer. Wacht maar even backstage totdat er weer een plekje is.

Jos Tiebent | 19-08-16 | 09:20

www.trouw.nl/tr/nl/5535/Denker-des-Vad...
182 personen die vast wel bereid zijn, en ruimte beschikbaar hebben om er thuis een aantal te kunnen opvangen. Geen woorden maar daden wil ik zien.

koosnaam | 19-08-16 | 09:19

L.E. Raar | 19-08-16 | 09:17

Het gaat niet om de poppetjes als ze voor partijen werken die verantwoordelijk zijn voor deze ellende.
Is hier nog niet helemaal duidelijk gezien de veren voor Omtzigt.

Desmoulins | 19-08-16 | 09:18

@Vogelbeest | 19-08-16 | 09:10
Om te beginnen hadden ze het land niet eens in gemogen (verdrag van Dublin).
En verder ben ik voor de Australische aanpak en die van een aantal landen in Azië.
In beide gevallen is het bijna onmogelijk om een voet op hun land te zetten.
En dan te bedenken dat de grens van Australië 'ietsje' groter is dan die van Nederland.

necrosis | 19-08-16 | 09:18

ditotje | 19-08-16 | 09:16
Daarom ....
StemPT allen PVV!!!

Klinkt net iets beter.

nemoj me jebat | 19-08-16 | 09:18

het is nog te vroeg om de vvd van justitie af te halen want de liberale droom van een Departement van Binnenlandse Veiligheid is nog niet helemaal gerealiseerd. De vertaling uit het Roemeens van de oude Securitatehandboeken is bijna af en dan kan het opbouwen van het informantennetwerk beginnen. Het huidige oldboys netwerk, ons fraaie poldermodel en de politieke baantjescaroussel bieden daarvoor een prima fundament. Doe dat vervolgens onder het mom van terreurbestrijding of, electoraal inmiddels wat conceter qua dreiging, de bescherming van onze christelijk-joods-humanistische cultuur door de islam als doodsvijand te bestempelen. Ik heb er alle vertrouwen in dat onze liberalen hun zegenrijke werk op Justitie voort mogen zetten en tip Hans van Baalen als eerstvolgende minister op dat departement. Dan kan hij doen voor onze rechtsstaat wat Hans Wiegel voor ons zorgsysteem heeft gedaan.

Hetkanverkeren | 19-08-16 | 09:18

De kloof tussen politiek en burger wordt steeds groter. Gelukkig komt maar 2017 steeds dichterbij. Ik hoop alleen dat er dan integere politici op de lijsten staan.
Oh, wacht....

L.E. Raar | 19-08-16 | 09:17

Tijdelijk impliceert dus dat men actief dit tuig weer gaat opsporen... Iets zegt mij dat we hier Duitse toestanden gaan krijgen.
Nog meer verwarde mannen dus die zullen loslopen in pretpark Nederland.
Vooral op deze partijen blijven stemmen mensen.

Desmoulins | 19-08-16 | 09:17

Tuurlijk gewoon loslaten op de Nederlandse bevolking, wat kan hun het schelen een slachtoffer meer of minder.

Claudia M. | 19-08-16 | 09:16

Daarom.......

Stem allen PVV!!!!

ditotje | 19-08-16 | 09:16

Kunnen ze niet gewoon een tijdje bij VVD raadsleden in huis gaan wonen ?

Barbarous_Relic | 19-08-16 | 09:16

Tsja. Er sterven in Nederland ten opzichte van andere Europese landen op dit moment te weinig autochtone burgers door "verwarde" mannen. Dan moet je maatregelen nemen. Nederland moet immers wel het beste jongetje in de Europese klas zijn, hè.

Parel van het Zuiden | 19-08-16 | 09:15

Dijkhoff, hou eens op met dat weloverwogen Goedmens spelen, dit soort terroristen in spe schop je er gewoon in het vierkant uit je eigen land. Of je regelt een door de EU betaalde dropping boven Afrika en het Midden-Oosten (parachute/windscherm van Lidl en wat zakgeld mogen ze houden).

ad melkert | 19-08-16 | 09:15

necrosis | 19-08-16 | 09:10
Uitzoeken waar ze vandaan komen? Daar heb best bepaalde 'methodes' voor mijn beste.
Eigenlijk zou je dat soort lui moeten 'taggen' met een soort anti-diefstalchip. Dat als ze door de poortjes op Schiphol - of andere grens - komen, dat ze gaan loeien.
En doe maar gelijk leuk disco-oplichten erbij.
Sorry, ik ben pissig. Dit soort nieuws maakt me pissig.

nemoj me jebat | 19-08-16 | 09:15

panadol | 19-08-16 | 09:14

Alleen VVD?

kwark001 | 19-08-16 | 09:15

En ze komen er gewoon democratisch mee weg. Maart 2017 wordt het weer leuk een nieuwe 4 jaar Wegmetons & EU beleid doorvoeren!

de Voorzittert | 19-08-16 | 09:15

VVD wentelt de rotzooi van hun beleid af op de samenleving. Daar is een woord voor: ASOCIAAL!! Ze brengen vrouwen bewust in gevaar. Alle verkrachtingen, geweldplegingen en diefstal komen op het persoonlijke conto van Rutte, Dijkhof en de rest van het schofterig asociale VVD tuig.

Rheia | 19-08-16 | 09:14

Wie er bij de volgende verkiezingen op de VVD stemt is voorgoed af. Als je nu nog steeds gelooft in de 'beloftes' van deze volksverraders, ben je eigenlijk te naief om stemrecht te hebben. Ik kan VVD stemmers als mens niet meer serieus nemen.

panadol | 19-08-16 | 09:14

Gevangenis?
Staan toch leeg...

hoevenpe | 19-08-16 | 09:14

Stel je voor je bent vluchteling. Uiterst dankbaar voor dat je ergens bescherming hebt gevonden. Wat ga je doen: je vreselijk misdragen. Dat zijn dus geen vluchtelingen. Die lui, dat zijn de bron van de vluchtelingenproblematiek. Opzouten en nog wel vandaag! Oppakken en terug transporteren wmb met treinen zodat het duidelijk genoeg is.

roze_bril | 19-08-16 | 09:13

De straat opsturen, prima. In het kader van onze veiligheid wel graag met een loden bal aan de voeten.

Doper | 19-08-16 | 09:13

Waarom kan dit niet goed geregeld worden?!

Maxx! | 19-08-16 | 09:12

Nederland?
Je zult er toch nog moeten wonen!

duitse herder | 19-08-16 | 09:11

De politiek onverschillige Nederlanders krijgen precies wat ze toekomt.
En moet je eens opletten hoe hij opnieuw MinisterPresident wordt.
Mark my words...

spoilerfreak | 19-08-16 | 09:10

Als ze in een gewoon AZC niet te handhaven zijn is er maar 1 oplossing en dat is het land uit.

Dat mag teruf naar het zand van herkomst zijn, maar we kunnen ook uitzetovereenkomsten sluiten met bepaalde landen. Bijvoorbeeld: Wij dumpen bij julie wat we niet willen hebben en betalen eenmalig 3000,- per uitgezet persoon.
Dat geld verdwijnt dan in de zakken van een of andere corrupte ambtenaar in dat land, maar alles is goedkoper dan die gasten hier houden.

Vogelbeest | 19-08-16 | 09:10

@nemoj me jebat | 19-08-16 | 09:05
Nee, want land van herkomst wil dat tuig niet terug.
En zie maar eens uit te vinden waar ze vandaan komen, veel illegalen zorgen dat ze hun paspoort 'kwijtraken'.

necrosis | 19-08-16 | 09:10

Ik weet een hele mooie plek om die gasten in op te vangen maar als ik dat plemp, kan ik op zoek naar een andere nick....

necrosis | 19-08-16 | 09:07

Op straat is niet zo'n goed idee maar op een plein zie ik mogelijkheden.

McMarx | 19-08-16 | 09:06

Klaas Dijkhoff gaat een apart azc bouwen met een strenger en soberder regime.
Staan de gevangenissen niet leeg?
Bouwen doet me denken aan veel geld dat niet in de juiste zakken terecht komt.
Of wel in de juiste zakken. Het is maar hoe je het bekijkt.

onnosel | 19-08-16 | 09:05

Ehm, ik heb een idee: kunnen asielzoekers die overlast veroorzaken niet gewoon linea recta worden teruggestuurd?

nemoj me jebat | 19-08-16 | 09:05

Vereniging voor Vernietiging van Democratie

Vogelbeest | 19-08-16 | 09:05

Ik hoop wel, dat voor ze de straat op worden gezet, ze een maand zakgeld meekrijgen. Ook een pop-up tentje, slaapzak en een gratis toegangskaart voor de Efteling.

kwark001 | 19-08-16 | 09:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken