Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Video. Wilders: 'Zwem maar naar Saoedi-Arabie'

Ah, Willie heeft gereaguurd. Want oh oh, het is ons wat hè, die boerkini-discussie. Natuurlijk alleen na 50ml Deugdorfine in je aderen te injecteren, kun je daadwerkelijk volhouden dat de boerkini juist vrijheid betekent, maar aan dat stofje is in Europa helaas geen gebrek. Maar Wilders is resistent en heeft vooral Oikofine door de aderen gieren. Heel veel poëzie levert dat niet op, maar het is in ieder geval heldere taal. "We staan ook geen nazi-badpakken toe, dus ook geen boerkini's." Nazi-badpakken, dat zoeken we op. Ja, oké, dat is hier inderdaad een beetje frowned upon. goednazibathingsuit534.jpg

Reaguursels

Inloggen

Boerka's/boerkini's, ik vind deze ontsierende kleding gewoon niet in het Nederlands straatbeeld passen. Net zo min als al die antenneschotels aan de gevels en balkons. Zoals woningbouwverenigingen en gemeenten deze schotels gewoonweg niet toestaan vanwege het aanblik, kan het niet toch heel erg moeilijk zijn om op de stranden en in zwembaden badkleding verplicht te stellen. Ja toch?

Anonymousje | 19-08-16 | 14:28

De heer Wilders heeft al jaren het grootste gelijk aan zijn kant, echter dat druist in tegen het zieke gedachtengoed van de linksche Gudtmenschen en die zijn net zo halsstarrig als de islamsekte. Deze islam met hun vrouw/homo vijandigheid, met hun Bacha Bazi is al meer dan 1400 jaar met ons de vrijdenkers in oorlog. Wie denkt, dat die islam ooit milder wordt moet wel een linksch Gudmensch zijn. En uit naam van die islam shit moeders en kinderen opblazen zou toch genoeg moeten zijn, die ziekte hier in het Westen te bestrijden teneinde onze moeders en kinderen beter te beschermen en daar horen al die islam doctrines bij, aanpassen of opzouten dat moet het motto van de volgende verkiezingen worden, Je suis Holland!

Theo-Pim-Riv | 19-08-16 | 09:04

@tweetybird, ik kan begrijpen dat je de grondwet niet snapt... maar tis een van de grootste rechten die we als mens hebben, dat U de bourkini ziet als symbool van IS, dat ligt aan u ik zie het gewoon als kledingstuk en het is niet aan mij om te bepalen wat andere mensen voor kleding dragen (anders had ik de legging al lang verboden!) en dat je eindigt met schelden geeft toch wel aan dat je niet op inhoud kon winnen... jammer..... voor jou!

bArAbAts | 19-08-16 | 08:34

Zoals altijd heeft Geert gelijk. Gewoon geen ideologische uitingen in het openbaar, wat is daar nu zo moeilijk aan? Dus ook niet die achterlijke kopvodden meer. We leven in de 21e eeuw. Op naar maart 2017.

Vout | 19-08-16 | 08:17

@Roadblock | 18-08-16 | 19:01
Mijn dank is groot voor deze geschiedenisles.

McMarx | 19-08-16 | 03:25

Hij heeft voor een groot deel gelijk hoor vind ik maar maak je nou niet druk om boerkini's en kom al helemaal niet aan met nazibadpakken, echt joh? Daarom kan ik hem niet serieus nemen helaas.

Tinus Trekveer | 19-08-16 | 00:19

Gewoon een bikini aan! We moeten wel vrouwvriendelijk blijven.

HogePriester | 19-08-16 | 00:08

@ TB2318 20:17. Rot op met je regressie twee eeuwen terug in de tijd. Alle mannen die dit verdedigen: enkel buiten van kop tot teen verpakt in afvalzakken.
Dat de betrokken dames verkiezen nooit de zon, de wind, de zee, de regen op hun huid te voelen of de wind door hun haren, is hun probleem. Voor je vermeende superioriteit tov het verdorven Westen, moet je wat over hebben.
De crux is evenwel dat, zoals hier en elders al tot in de treure herhaald is, islam geen scheiding tussen kerk en staat kent. Dat wat voorgesteld wordt als religieuze symbolen, onverhulde provocatie is van een imperialistische politiek met als basisdoelstelling de wereldoverheersing. En het dringt maar niet door tot de dures de comprenure,

@ Peter Emile. 15:42: jammer, jammer... Slechts weinigen kunnen het hier zo trefzeker verwoorden als u.

ThereseBeez | 18-08-16 | 23:55

-weggejorist-

ThereseBeez | 18-08-16 | 23:53

Waarom een naziregime met een godsdienst als de Islam vergelijken? Zwakke argumentatie..

Mr.Cooper | 18-08-16 | 13:35

De islam is geen godsdienst maar een ideologie die mensen indoctrineert. Derhalve gaat de vergelijking met het naziregime verre van mank.

Nelis SplitBloes | 18-08-16 | 22:38

Hee, waar is de bewaking van Greet ? Ik zie ze niet !

Doe mij maar twee ! | 18-08-16 | 22:32

@Machoclown | 18-08-16 | 21:04
Berbaar is niet naïef hoor; hij is zelf aanhanger van...

Maria.1 | 18-08-16 | 21:47

@Berbaar | 18-08-16 | 14:39
Het is wel heel duidelijk dat er bij u een adertje in het hoofd is gesprongen. Zo naief is gevaarlijk voor onze normen en waarden. Beter dat u stil blijft en ergens in een hoekje gaat schuilen.

Machoclown | 18-08-16 | 21:04

Alle feministen zwemmen naar Saoedi Arabië om de vrijheid van het dragen van de progressieve burkini te kunnen uitoefenen.

lingo star | 18-08-16 | 20:52

Een boerkini verbieden ben ik ook niet voor. Ik zag dat ze 80 Euris kosten. Maak er maar 8000 Euris van. Dan kan de rest van het geld worden gestort in het budget van onze defensie. Kijken of ze nog zo gewild zijn.

Smart-dumbass | 18-08-16 | 19:17
Deze opmerking lijkt grappig maar is wel de kern van mijn betoog.
Jaren geleden hebben we al gelezen dat Zweedse vrouwen hun haar zwart verfden. Dat werd gedaan om de islamitische hordes van zich af te houden, in de hoop dat ze werden gezien als een van hun. Op het moment van passeren in een willekeurige straat.
Een echte politicus, ook in aangrenzende landen, zou zich moeten afvragen wat daar afspeelt. Waarom het haar zwart, en waarom die aanvallen op blonde dames van jugend van de islam?
Het vragen is al beantwoorden. Blonde dames zijn geen verschijning in de islam. Dus kun je die lastig vallen. Het bewijs is de afgelopen jaren al geleverd. Even ook de statistieken van dat arme zweden mbt verkrachtingen. Vooral de arme blonde dames die slachtoffer waren van verkrachtingen. Er komt een nieuwe 'modegril' uit de islamkoker voor dames op het strand. Een boerkini... zodat alle dames in bikini, ook met zwarte haren, duidelijk zijn te identificeren, als anders. Dus ook goed voor verkrachtingen. In een bikini is een verkrachting overigens heel makkelijk, vergeleken met een 501 jeans op je heupen.
Elke malloot hier, een dutchdj, een berbaar en nog wat anderen zien, of willen niet zien, dat het spelletje wat s'nachts in het uitgaansgebied wordt gespeeld in o.a. Zweden, nu op het strand gespeeld gaat worden. Er moet onderscheid zijn tussen de moslimvrouw en de ongelovige vrouw. Wat het aantal verkrachtingen op strand zal doen toenemen. Onderwijl wijzend naar de grondwet dat een ieder het recht heeft op eigen wereldbeeld. Mijn conclusie hierop is dat de grondwet niet aan de hedendaagse tijd is gewogen. Een grondwet is namelijk gekozen door een ieder in het land, door een grote meerderheid van de bevolking. Onze grondwetten stammen uit een tijd dat dit soort bevolking niet eens aanwezig was. Dus waarom de grondwet omarKan je ook niet vragen. Er zijn wel simpele wetten uit te voeren die dit soort opzichtige tacticjes kunnen tackelen, in iets waar we groot in zijn. Belasten! Zo hoog mogelijk, 8000 Euris, jaarlijks voor een boerkini, je fysiek distancieren van de algemene normen kost je geld, dat is namelijk luxe. Overigens waarvoor rijken nog veel dikker voor betalen. . Minarette, een toren die het authentieke landschap hervormt? 500.000 Euris jaarlijks. Een burka? 25.000 Euris want met zo'n vod kunt u nooit volledig mededelen in de maatschappij Nederland. Of de SA gaat flink schokken, of het gedram valt in duigen als een kaartenhuis. Fuck te grondwet! U zult denken, doe normaal. Maar waarom mag ik geen huis op het landelijk bepaald erfgoed platgooien? Er zijn zat subjectieve wetten, dus maak daar gebruik van.

Smart-dumbass | 18-08-16 | 20:31

www.inbreedstezin.nl/application/files...
Badmode voor vrouwen, zo rond de eerste helft van de 19e eeuw.
Dus als je zomaar denkt dat je de badkleding uit de nalatenschap van je betbetbetovergrootmoeder kunt halen en aantrekken, ben je in vette overtreding.
Gij zult regelmatig nieuw badkleding kopen, dewelke een significant vereiste blotigheid laat zien

TB2318 | 18-08-16 | 20:17

citaat vandaag 18-08 van Asscher: snapt „het ongemak als mensen op een hele rare manier in het water gaan”. Maar voor een verbod moet je volgens hem hele goede redenen hebben en Die ziet hij niet,...! De terreur, het provocerende, meer dan 300 vermoorde Europeanen sinds dat gespuis wordt binnen gehaald, geen goede reden,... dat ziet hij niet?
Wie stemt er nog op een partij van zo'n lul?

Lexus01 | 18-08-16 | 19:43

@McMarx | 18-08-16 | 17:24
Nee, ik zie het niet als religie, zij zien het zelf als religie en schermen met godsdienstvrijheid en alle vastgelegde religieuze vrijheden en uitzonderingen in de wet, en daar maken ze misbruik van. Ik zie het als ideologie, maar het verschil maakt niet uit. Het is een mening. Een mening over metafysica, over staatsinrichting, recht en wereldordening. Nou ja, dat is lastig verbieden, als je je eigen vrijheid om daar een mening over te hebben wilt behouden. Dus je moet daar heel goed over nadenken hoe je dat wetstechnis h indamt zonder jezelf in de voet in te schieten en een stok te maken waarmee je zelf wordt geslagen.

Stormageddon | 18-08-16 | 19:28

Maar hoe kan wilders dat nu denken. Schurkije met 1 gouden medaille en dat nog met een gekochte sporter ook. En dan verwacht hij dat die boerkini gevallen ,de saoedi arabieren zandbak zwemmend halen. Nou ik heb nieuws voor hem. In sporten zijn het nu ook niet echt bepaald uitblinkertjes te noemen.Dus dat kan hij wel vergeten. Of verzuipen moet een olympische sport worden. Maar is niet aan te raden. Moet schurkije iedere vier jaar nieuwe sporters kopen.

tweetybird | 18-08-16 | 19:27

Een boerkini verbieden ben ik ook niet voor. Ik zag dat ze 80 Euris kosten. Maak er maar 8000 Euris van. Dan kan de rest van het geld worden gestort in het budget van onze defensie. Kijken of ze nog zo gewild zijn.

Smart-dumbass | 18-08-16 | 19:17

McMarx | 18-08-16 | 17:34
Het woord finnen komt uit de periode, dat je niet mocht benoemen wie er overmatig veel misdaden en geweldplegingen deden.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/10/...

Roadblock | 18-08-16 | 19:01

Boerkini,s en burqa,s hebben natuurlijk ook hun nut bij lelijke vrouwen.Valt ook iets over te zeggen.

komtdatschot | 18-08-16 | 18:58

Beter is middels opleiding en maatschappelijke vorming het tij te keren en je er voor de rest niet zo druk over maken. Alles gaat voorbij.
Quivive | 18-08-16 | 17:26
Gelooft u dit nou echt?
Dat dit een kwestie is van beter opleiden en vormen?
Hoe verklaart u het toenemende aantal salafisten onder de 3e generatie?
Hoe verklaart u de aanslagen gepleegd door in het westen geboren en universitair opgeleiden?
U moet of grenzeloos naief zijn of een bewuste wegkijker.
Oh Ja, nog wat, ik loop geen kans door iemand van een streng christelijke gemeenschap opgeblazen, of met een bijl aangevallen te worden

Roadblock | 18-08-16 | 18:56

-weggejorist-

Dattis-Natoer | 18-08-16 | 18:11

@TB2318 | 18-08-16 | 13:50 "Badpak te koop uit 1900. Ook volledig bedekt. Waar ligt de grens mbt de boerkini?"
.
De grens moet liggen bij het tolereren van een wezensvreemde cultuur die zoiets ongelooflijk onwesters archaïsch en segregererend en onderdukkend als de boertubbie voorschrijft voor hun (en straks alle) wijfjes.
De boertubbie mag wulpse vormen bedekken s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/27/... en mensen op ideeën brengen 2.bp.blogspot.com/-YiY1xFz0Eaw/UdXLktC... of tegen opdringende vissen beschermen i.ytimg.com/vi/GL411hkK2vE/hqdefault.... maar in verschijning en bedoeling in tegenspraak met onze fundamentele waarden en past simpelweg niet in onze cultuur. Daarom: Integreren of remigreren, dat is de kwestie.

ben kokhals | 18-08-16 | 18:11

-weggejorist-

Dattis-Natoer | 18-08-16 | 18:10

Dat zijn vuilniszakken.

sixarp | 18-08-16 | 17:51

Als vrouwen lange rokken aantrekken, of een boerinnen van hun geloof, dan zegt dat eist over deze mensen en hun partners.

Waarom zou je het jezelf moeilijk maken obv een boek, waarin iets staat beschreven en waaraan iedereen zijn eigen draai geeft.

Maar als mensen dat nu zo graag willen, dan moeten ze dat vooral doen. Onder een boerkinnie zal wel geen bom verstopt zitten, lijkt mij.

Maar als iemand zich al druk maakt om zoiets, dan hoef je niet bang te zijn voor werelddominantie. Als de gemiddelde moslimterrorist bij een aanslag alleen maar kan bedenken, dat deze zichzelf moet opblazen, dan zegt dat iets over het denkniveau van zo'n iemand.

Als ik de moslimwereld zou willen domineren, zorg ik ervoor dat er op strategische plekken atoombommen worden gegooid en na een tijdje, kun je dan gebruik maken van alle economische voordelen. Tot nu toe is er nog geen atoombom ontploft in het westen, omdat de kennis simpelweg ontbreekt.

jezusisonzin | 18-08-16 | 17:41

@Quivive | 18-08-16 | 17:26
Volgens mij gaan we een heel eind komen als we alles dat met de islam te maken heeft gaan verbieden.

McMarx | 18-08-16 | 17:36

@artie | 18-08-16 | 16:42
De Marokkanen die we hier hebben zijn meestal geen Arabieren maar Berbers, ook wel liefkozend rifapen of finnen genoemd. Waar dat laatste vandaan komt heb ik nooit begrepen.

McMarx | 18-08-16 | 17:34

@Douwe Trant | 18-08-16 | 16:23
En een Nazi-duitsland uniform ook niet of een gezellig hakenkruisje op je schouder genaaid.

McMarx | 18-08-16 | 17:31

@TB2318 | 18-08-16 | 17:16
Jij ergert je niet omdat je niet doordenkt over de consequenties op de lange termijn voor meer dan jezelf en mogelijk nog niet begrepen hebt waar de islam werkelijk voor staat.

McMarx | 18-08-16 | 17:28

-weggejorist-

Quivive | 18-08-16 | 17:26

Volgens mij leef ik in een vrij land en mag een ieder dragen wat ie wil. Ik geloof niet dat we met elkaar verder komen door die boerkini te verbieden. Een ander overtuigen van z'n onbewustzijn is een heilloze weg.
Maar laten we wel wezen, wij hebben ook nog steeds christelijke gemeenschappen waar vrouwen een 'speciale -onderdanige- rol' hebben.
Beter is middels opleiding en maatschappelijke vorming het tij te keren en je er voor de rest niet zo druk over maken. Alles gaat voorbij.

Quivive | 18-08-16 | 17:26

@Stormageddon | 18-08-16 | 16:10
Dat is de spagaat waar je in komt als je de islam als een religie ziet. Als je dat eruit haalt is het overduidelijk: keihard verbieden. Moskeeën verbieden, de koran verbieden, islamitische scholen verbieden en al de opzichte kledij die eenduidig met de islam te maken heeft. Laat ze maar stiekem thuis de islam belijden en in verstopte moskeeën. Zelfs als dat een aanval is op de filosofie van vrijheid. In het geval van de islam een noodzaak.

McMarx | 18-08-16 | 17:24

Muxje | 18-08-16 | 14:29
Kijk, ik vind een burkini ook niks. Maar het alternatief is dat die moslima's helemaal niet meer buiten (op t strand bv) komen. Ik zag laatst ook een arabische vrouw bij de OS in Rio. Hardloopster. Het leek wel een Goofy pak van Disney World. Maar toch: de 1e keer dat een vrouw uit Saoedi Arabie meedeed. Dan maar in zo'n pyjama... Da's tenminste iets. Het andere uiterste. De kleding van de beach volley bal dames is overdreven tiny. De heren lopen in lange boxershorts met navelbedekkende hempjes. Zo is er overal wat. Het heeft toch ook wel wat. Zo'n arabische pyjama party op t strand. Ik erger me niet aan burkini's.

TB2318 | 18-08-16 | 17:16

Als het dan toch moet zie ik ze liever in zo’n hele grote grijze boerkini, u weet wel die je bij AH kunt kopen op een rol, die zijn aan de bovenkant heel makkelijk af te sluiten met zo’n handig touwtje of een ijzerdraadje, gewoon dichtknopen kan natuurlijk ook, en dan in zee kiepen.

Gags Beasley | 18-08-16 | 17:08

"Misschien nog een loodgordeltje van 25 kilo erbij mevrouw?'

wiedergutmachsnikkel | 18-08-16 | 16:44

Mijn vrouw zwemt altijd op bepaalde uren. Het uur daarna is voor het islamvrouwenzwemuurtje. 15 minuten voordat mijn vrouw verplicht uit het zwembad gestuurd wordt, vanwege niet islamitisch, zitten die mannen er al om later op hun vrouwen/zussen te letten, en om in die 15 minuten daarvoor naar de NL vrouwen te loeren en gekke dingen te roepen. Mijn vrouw is al een tijd geen fan van arabieren. Ik begin er overigens ook steeds meer mijn mening aan te passen.

artie | 18-08-16 | 16:42

Maar een vergiet dragen om het vliegende spaghettimonster te aanbidden mag dan weer niet. Nee, dan neem je als land liever het risico voor nog meer opkomst van radicale islam.

First Contact | 18-08-16 | 16:36

@Berbaar | 18-08-16 | 16:27
Ja zo dacht ik er in eerste instantie ook over. Maar ik gaf het voorbeeld al van het douchen op sportclubs met onderbroeken aan. We worden gewoon weer in een hoekje gedrongen. Meisjes zijn sowieso al niet meer veilig in het zwembad door bepaalde wellustelingen. Ik trap er niet meer in!

Maria.1 | 18-08-16 | 16:30

Het gaat ook om hygiëne. Vorige week week een hysterische moslima, die wilde persé gekleed zwemmen. Onderkleding, broek, hemd, alles. Dreigen met rechten en politie. Ik vond dat niet in orde, maar ze mocht er wel in. De leiding van het zwembad wilde "GEEN OPHEF" dus liet het toe. Ik ben voor de gein een dag later met mijn motorkleding het bad in proberen te gaan om een discussie uit te lokken. Uiteraard niet echt gedaan, maar ik moest wel even lachen.

artie | 18-08-16 | 16:29

@Maria.1 | 18-08-16 | 16:11
Tuurlijk gaar dat niet gebeuren, een dergelijk verbod is iets voor bekrompen geesten.
Laat die dames lekker het water in gaan met boerkini of bikini.
Boeien!!

Berbaar | 18-08-16 | 16:27

Als de burkini is toegestaan en de burka is toegestaan, dan lijkt me dat de Ku Klux Klan outfit (inclusief puntmuts) ook niet verboden is.

Douwe Trant | 18-08-16 | 16:23

Wie niet inziet dat de islam als wrede dood anti mens cultuur handig gebruik maakt van de term religie om respect en bestaansrecht af te dwingen heeft ze niet op een rijtje.
----
Een oorlogszuchtige doctrine een religie noemen is een witte haai een gezelschapsdier noemen. En al eeuwen trappen ze er in. Elke doctrine die in haar grondbeginselen alle normen en waarden afschaft en oproept tot dood en verderf wat dagelijks opgevolgd wordt en zelfs landen volgens dat principe functioneren hoort op alle mogelijke manieren tegengewerkt te worden. De islam moet haar doctrine ontdoen van al haar agressie. Gebeurd dat niet. Dan is er geen toekomst voor. Mij zegt de term religie niets meer dan een labeltje over onzin en vaak ook waanzin. Alleen de islam steekt er met levensgevaarlijke waanzin er met stip bovenuit. Elke uiting daarvan, ook een boerkini, is dus een boodschap van terreur. Een lugubere waarschuwing als het vinnetje van de witte haai die jouw richting aankomt terwijl je weet wat er onder zit.

dijkbewaker | 18-08-16 | 16:19

Laatst een aangehad, dan hoef ik mijn speedo broekje niet meer tot mijn oksels op te trekken om die westersr volgevreten dikke pens te verbergen...... nou heb ik behoorlijk lang haar...... mijn badmat zat verdomme in een minuut vol met arabieren met een stijve kloppende baard.

verbanden | 18-08-16 | 16:14

En verder, even in aanvulling op @15:32, de "religiewet" zoals mogelijk gemaakt door de grondwet zou ook een artikel (of lid) kunnen bevatten die elke levensovertuiging, ideologie of religie die de burgerrechten en vrijheden van andere individuen of groepen in de samenleving wenst te beperken en dat in de praktijk brengt moet kunnen verbieden.
Dat is een beetje een hachelijke zaak, die je zeer scherp zou moeten opschrijven waardoor je zowel neonazi's als bepaalde islamitische clubjes omvat, maar die niet tot een gedachtenpolitie mag leiden. Ik ben daar nog niet helemaal uit, hoe je dat zorgvuldig moet omschrijven. Als je de burgerrechten wilt beschermen en de vrijheid van denken en meningsuiting wilt beschermen kun je principieel geen grenzen aan de uiting van de mening stellen. Maar wel in het praktiseren van die overtuiging. Dat is iets om goed over na te denken. In een préambule van de gondwet kun je ook al zoiets opnemen natuurlijk, hoewel dat uitsluitend gaat over de verhouding inwoner-overheid.

Stormageddon | 18-08-16 | 16:10

@Berbaar | 18-08-16 | 14:56

Nou vooruit, nog ééntje dan, voordat ik ga sporten:

Een bekende Amsterdamse rechtsgeleerde, George van de Berg, heeft in 1936 (!) over het nazisme geschreven:

“Ik geloof niet dat de uiterste consequentie van democratie kan zijn dat je tegenstanders de mogelijkheid geeft om haar af te schaffen”.

In deze geest kun je precies het zelfde zeggen over de islam en al zijn dwingelandij:

“Ik geloof niet dat de uiterste consequentie van vrijheid kan zijn dat je de vijanden van de vrijheid de mogelijkheid geeft om haar af te schaffen”.

Ter illustratie hier zulke vijanden van de vrijheid:

islammonitor.org/uploads/pics/democrac...

En hier:

thefailedatheist.files.wordpress.com/...

En hier:

capro.info/wp-content/uploads/2015/12/...

En hier, wat islamitische spoken:

i.imgur.com/ENa4AGf.jpg

Peter Emile | 18-08-16 | 16:09

De hele islam verbieden, niet alleen de boerkini. De boerkini is niet het probleem. De islam is het probleem.

watergeus | 18-08-16 | 16:09

Maar ja de enigste die inderdaad naar saoudi arabia zou kunnen zwemmen is onze gouden medaille winnaar. Maar helaas die doet dat dan weer in bikini en dat mag dat juist weer niet van dat saoudi arabia. Want ja dat wij hier tolerant zijn geldt onder islam van de wrede niet. Die zijn juist ten aanzien van onze bikini erg intolerant. Daar heet het aan hun regels houden. En hier het aan onze regels houden heet dan weer discriminatie. Mooi man.

tweetybird | 18-08-16 | 16:00

Sommigen blijven de tolerantie prediken totdat ook het mes hun nekkie doorsnijdt.

met klem | 18-08-16 | 15:58

Beste Peter. Doe dan ook altijd eerst een kopie naar het prikboard maken. Dan kan in geval van een foutmelding de tekst weer teruggehaald worden.
[ctrl]+[a]: alles selecteren, [ctrl]+[c]: naar prikboard, [ctrl]+[V]: terughalen.

McMarx | 18-08-16 | 15:55

Maria.1 | 18-08-16 | 15:49

Nou sterker nog onze tolerantie wordt misbruikt om het hier stukken minder tolerant te maken. Naar voorbeeld van islam van de wrede. Met vele verboden. En het liefst de sharia. Zeg maar hun woord voor intolerantie .

tweetybird | 18-08-16 | 15:54

@Peter Emile | 18-08-16 | 15:42
Ik snap de struggels wel. Het is vreemd dat de site van GeenStijl zo panisch doet als je 10 minuten de tijd neemt om een reaguursel te schrijven en dat ie je dan vervolgens voor DDos'er aanziet. Bloedirritant. Misschien moet ik ook maar eens van het weer genieten en langs de Zeeuwse kust gaan lopen. www.youtube.com/watch?v=iSjBveuMXps

Alexander des Burgus | 18-08-16 | 15:53

Mr.Cooper.13.35

Wanneer U de overeenkomsten niet ziet tussen het Hitlerianisme en het Erdoganisme alsmede de rest van dat spullie, kunnen we U niet meer helpen.
Verder mogen die achterlijke meiden zich desnoods gehuld in vuilniszakken te water begeven, zolang ze dat maar in hun eigen geloofsregio doen en niet in de beschaafde wereld.

mallekater | 18-08-16 | 15:52

@mallekater | 18-08-16 | 15:48
Die zijn heel druk bezig met ons een schuldgevoel aan te praten door van alles op te rakelen wat onze voorouders ooit schijnen te hebben gedaan. Ze vergeten daarbij dat de meeste van onze voorouders zelf ook een soort slaven waren (bij de pachtheren) en dat ze hard moesten werken voor hun sobere bestaan.

Maria.1 | 18-08-16 | 15:50

Berbaar | 18-08-16 | 15:30

Ik zal het nog iets makkelijker maken. Wij hebben hier regels en waardes waarvan een bepaald geloof zeer intolerant is naar onze westerse waardes en regels. Maar wij moeten tolerant zijn. Wat klopt daar bij niet. Oeps een godsdienstige ideoligie die vanuit hun intolerantie wil dat wij onze waardes en regels juist intoleranter maken naar hun regels en waardes van verboden. Nou heb ik u al weer bijna het antwoord aangereikt.

tweetybird | 18-08-16 | 15:50

@tweetybird | 18-08-16 | 15:44
Precies; onze tolerantie wordt misbruikt.

Maria.1 | 18-08-16 | 15:49

Peter Emile | 18-08-16 | 15:42
Bij no-entry id gewoon die 5 sec wachten en na het volgende scherm de age-back toets.
Dan staat alles er nog :) Oh ongeduldige :)

Roadblock | 18-08-16 | 15:48

Overigens ben ik enigszins verbassd over de opvallende afwezigheid van de BooslimDENKers.
Geen toon van dat stelletje.
Sylvaantje incluis.
Doodstil is het.

mallekater | 18-08-16 | 15:48

Berbaar | 18-08-16 | 15:30

Nee kerel juist toleranter als tolerant maakt het hier gevaarlijk. Door dat de andere partij geen enkele grens meer ziet en steeds een stapje verder gaat om het hier juist intolerant te maken. Gaat u hier maar eens heel lang over nadenken.

tweetybird | 18-08-16 | 15:44

Ik wens me niet te verlagen tot het niveau van de intoleranten aan beide zijden van het spectrum.
Berbaar | 18-08-16 | 15:30

Ik proefde hier al de arrogantie en geïmpliceerde superioriteit/ 'heiliger dan gij' mentaliteit maar toen je overboord kwam met 'Mijn beste' sloeg mijn wegkijk-o-meter direct over op "GroenLinks-PoliCor-plebshater".

The real you shows.

MikeLekkerBelangrijk | 18-08-16 | 15:44

Net klaar met een reactie op mr. Cooper.

Een lange reactie.
Een gepassioneerde reactie.

Zeker twintig minuten van mijn tijd besteed aan het schrijven, het teruglezen, het corrigeren en hier & daar herschrijven.

Terwijl buiten de blauwe lucht, de westenbries & de zon lokken.

En tenslotte, in mijn vuur, vergeten op de Ctrl-A / Ctrl-C toetsen te drukken.
En dus gewoon op POST geklikt.

En ja hoor: 'No entry-id'.
Tweemaal op de 'page back'-pijl geklikt, om zoals gewoonlijk een leeg reaguurdersvenster tegen te komen.

Godverdomme, GeenStijl.
God. Ver. Domme.

Ik kap er voorlopig maar eens mee, met dat reaguren.
Kan mijn tijd beter besteden.

Peter Emile | 18-08-16 | 15:42

Vroeger was het nog zo dat vrouwen niet in hun ondergoed in het zwembassin mochten, asvanwege gebrek aan hygiëne en controle op de ""maandstonden"".
Die vuilniszakken mogen zo het bad in, bloed of poep in de broek geeft niks.... gatverdegatver.

mallekater | 18-08-16 | 15:41

Leven en laten leven, dat leeft wel zo prettig.

Berbaar | 18-08-16 | 14:39

Daar gaat het dus juist om!
Het verleden leert ons dat mossels zowel met het leven als met het laten leven heel veel moeite hebben.

kaplaarzenverkoper | 18-08-16 | 15:39

Berbaar | 18-08-16 | 15:19
Ah, De arrogante hoofd-in-de-wolken-loper.
Heeft u zich wel eens kunnen voorstellen, dat de intoleranten van de wrede ideologie u uiteindelijk zullen dwingen om van uw ivoren torentje af te dalen?
Zij zijn namelijk niet vatbaar voor zaken als redelijkheid, vrijheid en logica.
Zij zijn slechts gevoelig voor fanatisme en de Ummah.
Ik kan u het boek van Lee Harris: The suicide of reason aanbevelen, misschien gaan dan de ogen open.

Roadblock | 18-08-16 | 15:32

Het fundamentele probleem zit 'm in de grondwet.

Het gaat al fout in art. 1, nog even los van de kromme bewoording van wat het beoogt en de misverstanden die dat oproept omdat het in wezen wat anders betekent dan wat er staat. Een préambule zou al wat schelen, die uitlegt wat de burgerrechten betekenen.
Het probleem is dat in art.1 religie wordt genoemd als grond waarop niet gediscrimineerd mag worden door de overheid. Dat is natuurlijk op zich best te begrijpen, in een protestants-christelijk land met hele grote minderheid aan katholieken. Het staat erin om katholieken dezelfde bescherming van de wet te garanderen.

Het probleem is dat religie als positieve en onlosmakelijke eigenschap van een mens wordt gezien, zoals huidskleur, geslacht en andere biologische kenmerken. Het geeft religie een impliciete status die het niet heeft. Hetzelfde geldt voor politieke overtuiging. Het is ook raar dat een overheid daar niet op zou mogen discrimineren, want dat doet ze zelf om de haverklap. Zonder partijkaart is het verdomd lastig carrière maken in het openbaar bestuur.

Het tweede probleem is dat religies, en met name monotheïstisch religies nu juist bij uitstek discrimineren, vooral elkaar. Dat ze dat in eigen kring doen, soit... Maar er bestaan bij wet en door de overheid geregelde en gefinancierde religieuze scholen, die ook grondwettelijk zijn beschermd. Religies die elkaar uitsluiten, die elkaar discriminineren en naar het leven staan. Hé, da's gek. Gereformeerde scholen en andere door de staat gefinancierde religieuze instellingen (omroepen bijv.) mogen eisen dat werknemers lid zijn van de kerk en/of de overtuiging en doelstellingen van de instellingen ondersteunen. Dat bijt elkaar. Moet dus anders.

Het tweede probleem is art.6, de vrijheid van godsdienst. Dat lijkt heel mooi, en in een 19e eeuwse context ook enorm begrijpelijk. Destijds met name bedoeld om de katholieken aan de staat te binden en geloofsvrijheid te garanderen. Maar wat is religie? Is het een bepaald soort sprookje geloven? Een bepaalde mythe accepteren? Of is het lid zijn van een levensbeschouwelijke sekte, en het uitvoeren van rituelen, alleen of een gezelschap? Religie wordt helemaal niet gedefinieerd.
Als het gaat om een sprookje geloven: dat is niets meer dan een mening. Daar is al een andere grondwettelijke bescherming voor. Als het gaat om lid zijn van een vereniging: ook dat is beschermd in de grondwet. Wat voegt art.6 daaraan toe? Eigenlijk helemaal niks.
Je kunt het net zo goed schrappen en er verandert niks.

Ook art.6 beschrijft religie in een positieve zin. Wat je zou koeten hebben in de grondwet is dat de staat zich onthoudt van religieuze voor- en afkeuren. Religie benoemen in negatieve zin, zoals in Frankrijk en de VS. De staat en lagere overheden bemoeien zich niet met en geven geen medewerking aan de de vestiging van religies en stelt regels aan de uitvoering van religie en religieuze rituelen binnen de religieuze gemeenschap indien het openbaar belang in het geding komt en de vrijheden van anderen worden belemmerd.
Zo'n artikel moet je hebben. Dat had in de 19e eeuw niet gekund, want dan verbiedt je de facto katholieke processies, maar het moet nu in de 21e noodzakelijkerwijs wél in de grondwet.

Met zo'n artikel in de grondwet kun je dan een religiewet schrijven met daarin de do's en vooral de don'ts voor alle religies, maar dus met name de islam - analoog ook aan de islamwet in Oostenrijk, maar geldend voor alle religies. En dan kun je ook religieuze symbolen in de openbare ruimte rücksichtslos verbieden. Wat je daarin ook kunt en m.i. MOET regelen is de financiering en de rechtsvorm. Een kerkgenootschap moet per definitie een vereniging zijn met een openbare boekhouding die gedeponeerd moet worden. Geen stichtingen! Een vereniging mag een stichting beheren, maar ook die moet volledig transparant opereren. Buitenlandse financiering is verboden.
En uiteraard betekent zo'n artikel in de Grondwet dan ook dat art.23 grondig moet worden aangepast. Religieus onderwijs is een zaak voor de ouders en de verenigingen (kerken) waar zij lid van zijn, door henzelf te financieren.

En zo, jongens en meisjes, moet je het regelen om de islam vleugellam te maken. Je tast daarmee het geloof in een meteoriet niet aan, en elke gek mag elk boekje geloven en 5 keer daags met de bips omhoog, maar je werkt niet mee aan de verspreiding, je werkt niet mee met het uitdragen van een verderfelijke leer en je beperkt de invloed in ervan in de openbare ruimte en dus aan de inperking van je eigen vrijheden en de verdere relgieuze kolonistaie van het land. Zo simpel kan het zijn.

Stormageddon | 18-08-16 | 15:32

-weggejorist-

Berbaar | 18-08-16 | 15:30

@muxje
"... dat moslims er nogal een handje van hebben hun normen aan iedereen op te dringen. Waar een bepaald deel van de vrouwen zo'n ding dragen valt te verwachten dat de overige vrouwen op hun blote lijf worden aangesproken..."
Precies dat!

Maria.1 | 18-08-16 | 15:30

Wat betreft het zwemmen in vuilniszakken:
Als die meiden ongesteld zijn duiken ze zo dat zwembad in.
Weten zij veel.
Gatver.

mallekater | 18-08-16 | 15:29

Kijk es:
De heren dobberaars konden hierheen dobberen en zijn daarbij nog geholpen door gutmenschen van allerlei linkse persuasie... maar terugdobberen moet dan ook kunnen.
Even ver en kost even weinig moeite.
Saoudi-Arabie, Kuweit e.a. Golfstaten, Tunesie, Marokko, Algerije, allemaal landen waar men niet alleen dat bezopen geloof van ze aanhangt maar ook nog eens dat gebrabbel van ze verstaat, dus wat is er mis mee je als zieligerd daar heen te begeven?
Nou, dat is simpel:
In die Arabische moslimlanden met dat schitterende geloof van ze(allah met zijn hakkebar is liefde en vrede,maar helaas geen gratis uitkering etcetera) krijgen ze GEEN bed, bad, brood, zorg, onderwijs, zakgeld, Mieles, en gratis advocaten die ze desnoods jarenlang op kosten van de bevolking pamperen en tegen alles in naar binnen proberen te loodsen.
Advocaten die daar GOUD mee verdienen, over de rug van hun landgenoten hier.
Wilders heeft een punt... laten die gasten dáár blijven en dáár hun malle geloof etcetera , inclusief malle vodden en vuilniszakken, inclusief enge jurken voor mannen en onbeheerste schaamhaargroei, naar hartelust uitleven.

Maar nee, ze komen allemaal hierheen om van de geneugten van dat verdomde vrije westen te genieten en er vervolgens helemaal tegen te gaan schelden en terroriseren.
DAAR ben ik dus nu echt K O T S B E U van, beste Klavert.

mallekater | 18-08-16 | 15:28

Het gaat ook om hygiëne. Vorige week week een hysterische moslima, die wilde persé gekleed zwemmen. Onderkleding, broek, hemd, alles. Dreigen met rechten en politie. Ik vond dat niet in orde, maar ze mocht er wel in. De leiding van het zwembad wilde "GEEN OPHEF" dus liet het toe. Ik ben voor de gein een dag later met mijn motorkleding het bad in proberen te gaan om een discussie uit te lokken. Uiteraard niet echt gedaan, maar ik moest wel even lachen.

artie | 18-08-16 | 15:26

Van de rooie minister Asscher - pvdallah - mag de boerkini in Nederland wel en komt er geen verbod.

Ook de jonge socialisten in België willen geen verbod.

We zien dus uit welke hoek we worden vergiftigd.

Een minderheid wil ons overheersen, met intimidatie, hard schreeuwen. de media bewerken etc.
En lulletje rozenwater Asscher durft niks en heeft geen ruggengraat, weer zo´n anti Nederlandse politicus, waar we er teveel van hebben.

joost2 | 18-08-16 | 15:25

Berbaar | 18-08-16 | 14:56

Zegt u dat maar tegen die godsdienstige ideologie de islam van de wrede met de meeste verboden der geloven. En de grootste discriminatie ten aanzien van andersgelovige vrouwen en homo's. Bij hun is zo wat alkes verboden als het hun niet uitkomt of in hun straatje past. Dus gaat u hun maar op onze westerse waardes van vrijheid wijzen. En ga hun er maar op wijzen dat niet wij maar zij onze vrijheden hebben te respecteren. Zo gauw zei dat doen hoeven wij geen verbod op kleding uit geloofsovertuiging en kleding omdat een gewone bikini voor hun schijnbaar verboden is. U moet ook eens ophouden met zaken omdraaien. Want daar bent u heel goed in. Want het is niet de boerkini verbieden maar een verplichting die schijnbaar opgelegd om een boerkini te dragen van uit islam van de wrede. Als ik naar hun zandbak ga wordt van mij verwacht dat ik hun regels wel respecteer. Maar andersom is het zo dat zij verwachten dat wij onze regels aan passen. Ik zeg pleur op!! Als je niet met onze vrijheden kunt leven wat doe je hier nog. Als je je weigert aan te passen naar onze westerse waardes en er op spuugt. Wat doe je hier dan nog. Ga lekker in boerkini in je eigen zandbak zitten. Wat let je. Straks willen ze nog een moskee op het strand omdat ze acht keer per dag willen bidden. Inplaats van een strandlaken de bidkleedjes.

tweetybird | 18-08-16 | 15:23

@Overachiever | 18-08-16 | 14:50
Purno de Purno, het zou vandaag de dag niet meer mogen denk ik.

McMarx | 18-08-16 | 15:23

Genetische manipulatie. Misschien zijn ze dan nog te redden de moslimmers.

met klem | 18-08-16 | 15:22

-weggejorist-

Berbaar | 18-08-16 | 15:19

Hier zijn wetenschappelijke statistieken over de islam doctrine (koran, sira, hadith). Slechts een klein deel gaat over geloof, veruit het meeste gaat over geloofspolitiek en jihad. Let ook op de hoeveelheid joden haat in de doctrine, verhoudingsgewijs meer als in het vreselijke Mein Kampf boek.

www.cspipublishing.com/statistical/cha...

mysteryposter | 18-08-16 | 15:18

Boerkini's alleen toestaan op een naakstrand! Óf naakt, of helemaal halal. Lijkt me wel grappig.

ParaPiet | 18-08-16 | 15:17

ZKH EénOog | 18-08-16 | 13:27

+1

Rest In Privacy | 18-08-16 | 15:15

@Alexander des Burgus 14:59: Dat is de paradox: om onze vrijheid te beschermen moeten we bepaalde vrijheden inperken. Dat klinkt Amerikaans en een beetje eng, en dat is het ook: burgerrechten, hellend vlak, wat wordt er precies verboden en is dat wel nodig of effectief. Ik denk dat het soms nodig is, maar in plaats van zaken verbieden ga ik die noodzaak liever uit de weg. En dat betekent dat je geen mensen uit onverenigbare culturen importeert boven een bepaald (laag) aantal.

Muxje | 18-08-16 | 15:15

Dat is geheel in lijn met je Grote Blonde leider, bruinhemd.

dutchdj | 18-08-16 | 14:48

Inderdaad, zo heeft bijvoorbeeld de Islam meerdere bebaarde leiders die ook van alles verbieden, tezamen met een sprookjesboek. Moeilijk he, je proberen te profileren als "anders" en uiteindelijk net zo standpuntloos zijn als de partij van de 8 zetels.

MikeLekkerBelangrijk | 18-08-16 | 15:14

@Lupuslupus | 18-08-16 | 14:33
"Weleens een passieve moslim gezien?"

Passief-agressief had ik het over. Zoek maar even op wat dat betekend.

McMarx | 18-08-16 | 15:13

dutchdj | 18-08-16 | 14:48

Zei de sukkel. Maar een nederlands vlaggetje op een jas en . Nou ik weet nog de ophef toen. Nu zie je de turkse vlag hier vollop. Ze lopen ermee op jassen en met t-shirts. O maar nu is er wel verschil. Toen was het discriminatie maar nu hoort het bij een overtuiging. Dus als we het over kleding gaan hebben ken ik er ook nog een paar. Ik zeg en weet al een tijdje dat u werkelijk een wegkijkert ben. U reaguurt gelukkig niet vaak maar als u reaguurt is het altijd weer duidelijk. U doet het in een vlaag van verstandsverbijstering. U bent u pilletjes weer eens vergeten.

tweetybird | 18-08-16 | 15:11

@dutchdj | 18-08-16 | 14:48
Die nick kan beter, dumbdj.

Lewis Lewinsky | 18-08-16 | 15:02

@Berbaar spreekt zichzelf tegen | 18-08-16 | 14:56
Je derde zin is een contradictie van je eerste zin. Jezelf tegenspreken in drie zinnen. Heel knap.

Lewis Lewinsky | 18-08-16 | 15:00

@dlseth_ | 18-08-16 | 14:01
Ga maar je eigen vrijheden maar verloochenen. Het liberale gedachtegoed werkt alleen als het van twee kanten komt en de dragers van boerkini's zijn zeker niet voor jouw kledingsvrijheid. Nu is het nog makkelijk om de confrontatie niet aan te gaan met boerkininisten en ze gewoon te laten rondwandelen, maar als straks boerkini's en zwemtenten de norm zijn, ga er dan vanuit dat er een heksenjacht op "seksisten" komt die teveel van hun vel laten zien. Hier een voorbeeldje www.dailymail.co.uk/news/article-36581... Liberalen draaien op dit moment met alle winden mee en denken alleen aan hun vrijheden op de korte termijn. Vandaar dat de liberalen niks doen aan paarsharige obesitassocialisten en bebaarde hoeslakendragers, die door middel van het creëren van politiek-correcte bureaucratische rompslomp in onze taal en wetten onze verworven vrijheden op het spel zetten en ons in een onderdrukkend systeem proberen te plaatsen. Liberaal zijn betekent niet altijd wegkijken, soms moet je voor je vrijheden opkomen door er wat van te zeggen of door collectief actie te ondernemen door een verbod op te leggen. Mij maakt het niet uit of je zwemt in een pinguïnpak oddstudio.com/wp2/wp-content/uploads/2... of iets dergelijks, maar pakken die een haatdragende anti-liberale ideologie uitstralen moet je wat mij betreft altijd weren.

Alexander des Burgus | 18-08-16 | 14:59

Boerkini? Ach, laat ze lekker voor lul lopen met zo'n pak. Een boerka daarentegen zou verboden moeten worden.
Gewoon het gezicht zichtbaar houden aub!
(Hoe vervelend het ook kan zijn om tegen zo'n snorrevrouw aan te moeten kijken).

GaatDeGoedeKantOp | 18-08-16 | 14:59

Heeft ceremonieel president, wat ie niet mocht zijn van zijn hoogste rechters, al een eigen logo voor op de kleding?

Raider Twix | 18-08-16 | 14:57

@tweetybird | 18-08-16 | 14:48
Dames lastig vallen omdat ze een bikini dragen magnie daar hebben we wetten voor hier.
Het feit dat sommigen intolerant zijn tov onze normen en waarden lijkt me een slechte reden om eauk intolerant te worden.
Vrijheid, blijheid mensuh, hou toch eensch op met je verboden.

Berbaar | 18-08-16 | 14:56

Daar is geen woord koranistisch bij.

Mag de boerka/ boerkini alleen in speciale gevallen gedragen worden?
Want ik word er allesbehalve vrolijk van om bijvoorbeeld een Asha Tuinbroekje rond te zien huppelen in een bikini op het Scheveningse strand.

Uw Psychiater | 18-08-16 | 14:56

Alhoewel ik weinig positiefs zie in de enorme instroom van moslims in Nederland mogen ze van mij in boerkini naar het strand. Een neonazi mag van mij in uniform naar het strand terwijl ik het nazisme veracht. Je mag van mij Mein Kampf lezen als je dat wilt. Ik ben voor vrijheid.

i-Wonder | 18-08-16 | 14:54

Is dat nou een Godwin of niet?
Ravissant | 18-08-16 | 14:18

Ja, dit is een Godwin van Wilders.

van_the_man | 18-08-16 | 14:50

dutchdj | 18-08-16 | 14:48
Jouw bruinhemd is veeeel bruiner dan het mijne, maar ja, analytisch vermogen is niet je sterkte kant, zo blijkt.

Vigil | 18-08-16 | 14:50

Je bent zelf een totalitair ondemocratisch verbodsmannetje Gekke Greet, kledingstukken verbieden, dat kan grondwettelijk niet eens achterlijke.
dutchdj | 18-08-16 | 14:18

Los van uw taalgebruik bent u ook niet erg op de hoogte.
De overheid kan wel degelijk bepaalde kleding verbieden, en heeft dat ook daadwerkelijk gedaan.

Roadblock | 18-08-16 | 14:49

Berbaar | 18-08-16 | 14:39

Jammer dat u geen vrouw bent. Want dan had ik gezegd kom eens op een veld dat ik aanwijs en ga daar eens liggen in bikini. Nou dan zal u zien wat het respect voor islam van de wrede inhoudt voor onze bikini. Ik wil het u niet aandoen want daarmee loopt u werkelijk gevaar. Want voor meisjes die schaars gekleed zijn zijn dat al no go zones. En u denkt dat ik overdrijf. Nee helaas niet.

tweetybird | 18-08-16 | 14:48

-weggejorist-

dutchdj | 18-08-16 | 14:48

Grappig die vergelijking met het nazi-regime. Weet je wie bevolkingsgroepen ook allerlei dingen verbood? Het opperhoofd van dat nazi-regime.

Januz | 18-08-16 | 14:46

Ah, daar zijn de Wildershaters al weer, dus geschreeuw en gescheld en drogredeneringen. Altijd hetzelfde.

Vigil | 18-08-16 | 14:44

@Berbaar kijkt weg | 18-08-16 | 14:39
Dat *laten leven*, daar is de islamclub niet echt goed in. Zie Nice, 84 doden.

Lewis Lewinsky | 18-08-16 | 14:44

bArAbAts | 18-08-16 | 14:21

Tuurlijk kerel. De sharia invoeren is natuurlijk geen vrijheid beperken. Poster van wat schaars geklede dames weghalen omdat de islam van de wrede aanhangers daar aanstoot aan nemen is geen vrijheid beperken. Maar een boerkini niet willen is vrijheidsbeperking en roept u het maar DISCRIMINATIE. Heeft u ook een andere kaart. Deze gaat mij namelijk de keel uithangen. Want waarvoor moet ik mij wel aanpassen naar die sukkels van de islam van de wrede maar weigeren die sukkels dat andersom constant. Ik zeg wegkijkert alert. Sukkel.

tweetybird | 18-08-16 | 14:44

Das niet Wille, maar Greet.
En wat heeft ie weer gelijk.

Schietmijmaarlek | 18-08-16 | 14:41

Ben blij dat ik die Mr Cooper niet hoef te fileren. Danke.

Piet Karbiet | 18-08-16 | 14:40

@Aschwin | 18-08-16 | 13:50
Nou weet ik precies waar gekke Greet zijn huis woont en hij heeft een prachtig terras met bijna de gehele dag zon.
Dus daar kan dat ongezonde kleurtje niet aan liggen.
Verder boeit het me geen ruk als mensen die achtelijke boerkini of burka willen dragen.
Leven en laten leven, dat leeft wel zo prettig.

Berbaar | 18-08-16 | 14:39

Waarom een naziregime met een godsdienst als de Islam vergelijken? Zwakke argumentatie..
Mr.Cooper | 18-08-16 | 13:35
.
De islam is GEEN godsdienst maar een totalitaire ideologie - gelijk aan het nazime: wereldverovering - die is overgoten met een heel klein beetje (woestijn)godsdienst.
Lupuslupus | 18-08-16 | 13:59

Hij weet dat ook eigenlijk wel Lupuslupus, maar dat is weer dat vergoeilijke gelul waarmee alles wat de islam betreft overgoten wordt.
newenglishreview.org/Rebecca_Bynum/Why...

Roadblock | 18-08-16 | 14:39

@ Lupuslupus | 18-08-16 | 14:22
Ik zou zeggen lees het nog een keer, nitwit.

dutchdj | 18-08-16 | 14:37

Winston Churchill - die gezien al zijn uitspraken een spuughekek aan de islam had, zou het hier van harte met Wilders eens zijn geweest. Dat veel moslima's aan een soort van theocratisch Stockholmsyndroom lijden moet daar geen verschil in uitmaken.

Nehemia | 18-08-16 | 14:37

dlseth_ | 18-08-16 | 14:16

Ho ho. U maakt een grote vergissing. Wij moeten wel respect opbrengen voor de badkleiding van de haatsheik maar voor onze badkleding hebben de dragers van de badkleding van de haatsheik weer geen respect. En zoals u kon zien zelfs de vastgelegde regels van een sport werden speciaal aangepast voor de islam van de wrede. Waar van ik zeg dat als ze met de bestaande kledingvoorschiften niet kunnen leven . Ze hoeven niet verplicht mee te doen. Hun leefstijl die niet de onze is wordt ons steeds meer opgedrongen en wij moeten wel respect tonen. Maar andersom is dat totaal niet het geval. En mensen als u maken het enkel maar erger met dat wegkijkert gedrag.

tweetybird | 18-08-16 | 14:37

@wattan!! | 18-08-16 | 14:04
Wat je gemist hebt is de briefing aangaande de allahoe-akbarrende moslimmohammedaan die op de boulevard van Nice 84 willekeurige mensen doodreed om te laten zien hoe geweldig de mohammedaanse vredesreligie wel niet is.

Dus als je vraagt *Wat dan?*, dan is het antwoord *Dat dan!*, wegkijkende wegkijker die wegkijkt.

Lewis Lewinsky | 18-08-16 | 14:35

@necrosis | 18-08-16 | 14:21
Wees gerust; pittige kapsels met een 'gezellig postuur' zijn nog in overvloed te vinden bij parenclub-annex-verzorgingscentrum 'De Vergane Glorie' te Winschoten.

Ik zou zeggen; sla uw slag! De dames wachten met smart op uw glitter-dickpic-gifje!

dlseth_ | 18-08-16 | 14:35

Lupuslupus | 18-08-16 | 14:33
Met het verkeerde been van het kruis gestapt?

LibertasSimplex | 18-08-16 | 14:35

Johanvb; 14:20;
Jij snapt er werkelijk geenreet van.

storm op komst | 18-08-16 | 14:34

-weggejorist-

Lupuslupus | 18-08-16 | 14:33

Daarom, ik stem op Wilders. Want wij willen hier geen fascistische ideologieën en dus ook geen symbolen van fascisme. Weg ermee.

Wonderful-Life | 18-08-16 | 14:31

@TB2318 13:58: Er zijn nog geen vastomlijnde regels en definities voor zoiets. Dat zou ook vreemd zijn: het gaat hier niet om een onderscheid tussen objectief goede of foute zaken, of het verbieden van een intrinsiek slecht verschijnsel, maar om het beheersen van een opkomend maatschappelijk probleem. En in zo'n geval is het een kwestie van kijken hoe het gaat, en ergens een min of meer arbitraire grens trekken als zaken uit de hand lopen, daarbij een afweging maken tussen vrijheid en de ernst van de problemen.

We hebben grotendeels ongeschreven regels (gewoontes) voor kleding: op het werk, in de moskee, op straat, en op het strand. Die regels zijn misschien arbitrair en aan verandering onderhevig, maar ze zorgen er wel voor dat mensen zich gemakkelijk onder elkaar voelen. Op het strand is volledig bedekkende kleding geen enkel probleem... totdat grotere groepen er zo bij gaan lopen en de rest van de badgasten zich daar niet prettig meer bij voelen. Op dat moment maak je een regel om die kleding te verbieden. En ja, daar valt dus ook een badpak uit 1900 onder. En wetsuits van lui die niet aan het surfen zijn.

Dit is niets nieuws: naaktlopen wordt ook niet op prijs gesteld. En een bijkomende reden om de boerkini te verbieden is dat moslims er nogal een handje van hebben hun normen aan iedereen op te dringen. Waar een bepaald deel van de vrouwen zo'n ding dragen valt te verwachten dat de overige vrouwen op hun blote lijf worden aangesproken, dat de moslimgemeenschap eist dat ze een eigen strand krijgen, of simpelweg een stuk strand afbakenen en bezetten.

Een eigen strand is misschien nog niet zo'n gek idee; we hebben immers al naaktstranden. Maar er is nog een bijkomend aspekt: dat van vrouwenonderdrukking. Het gekke is dat feministen die vol enthousiasme hun eigen door fascistische haatmannen opgedrongen BH verbrandden, zo enthousiast zijn over de burkini. Het is alsof ze moslimvrouwen zien die aan een ketting door hun man worden meegevoert, en blij zijn dat "ze zo tenminste nog eens buiten komen".

Muxje | 18-08-16 | 14:29

Terug naar de Middeleeuwen; we beginnen weer met een schaamtecultuur. Waren het in eerste instantie alleen de moslims die niet zonder onderbroek gingen douchen na de sporttraining; nu durven er ook autochtone Nederlanders niet meer zonder onderbroek te douchen. En zo zal het straks ook met de boerkini gaan ben ik bang.

Maria.1 | 18-08-16 | 14:27

Lupuslupus | 18-08-16 | 14:15
En wat moet het mij nou kunnen schelen, of jou dat interesseert?
Punt is, het argument was onderdrukking. Nou. En een kledingverbod, let's face it, het willen verbieden van een wetsuit-met-badmuts, helpt daar dus niet tegen.

Verder doet Wilders voor de verdere onderbouwing net alsof islam is verboden, en daarmee alle uitingsvormen ervan. En dat is niet zo, daar houdt -ie kruissporters als jij mee voor de gek.

Als iets niet verboden is, mag de overheid niet een uitingsvorm verbieden op grond van dat het wel verboden zou zijn. Moest niet gekker worden!

LibertasSimplex | 18-08-16 | 14:27

@wattan!! | 18-08-16 | 14:04
Als bepaalde kleding gaat functioneren als het uitdragen van een zieke ideologie die langs alle kanten botst met die in het westen en passief-agressief een toon zet die we hier niet willen, dan dan is het niet zo vreemd dat het verboden wordt.

McMarx | 18-08-16 | 14:25

van_the_man | 18-08-16 | 14:17
Behalve wanneer een conducteur van de Amsterdamse tram zo' n symbool draagt.
Glasgow Argus | 18-08-16 | 14:21
.
Precies. Maar dat islamitische kopvod was geen enkel probleem.

Lupuslupus | 18-08-16 | 14:24

@van_the_man | 18-08-16 | 14:17
Dr zijn plaatsen waar dat niet mag, bv in de rechtbank. En er zijn een heleboel gronden waar je als werkgever je werknemers kan verbieden religieuze uitingen te dragen.
Wat je zegt is gewoon niet waar.

Rest In Privacy | 18-08-16 | 14:23

Je bent zelf een totalitair ondemocratisch verbodsmannetje Gekke Greet, kledingstukken verbieden, dat kan grondwettelijk niet eens achterlijke.
dutchdj | 18-08-16 | 14:18
.
Iets anders dan schelden kunt u niet. Loser.

Lupuslupus | 18-08-16 | 14:22

van_the_man | 18-08-16 | 14:17
Behalve wanneer een conducteur van de Amsterdamse tram zo' n symbool draagt.

Glasgow Argus | 18-08-16 | 14:21

hoe krom kan je denken! Wilders is net als Trump gewoon van het padje! Vrijheid is een groot goed, maar niet bij de PVV! daar mogen vrijheden van bepaalde groepen gekneveld worden omdat er een bepaald percentage van die groep mogelijk extremistisch is! hmmmmm dat heet nou discriminatie, en tis best zorgelijk dat een politicus als Wilders artikel 1 van de grondwet aan de kant schuift! daarmee geeft hij wel degelijk aan niet competent te zijn als bestuurder van Nederland!

bArAbAts | 18-08-16 | 14:21

Maar zo'n 'pittig kapsel' van 40+ in een bikini met een dolfijn-tattoo op haar schouder is ook geen porem.
@dlseth_ | 18-08-16 | 14:16

*boos kijken doet*

necrosis | 18-08-16 | 14:21

Oma & opa moesten moesten zich met deze shit tijdens hun strandvakanties nooit bezighouden.
Tijden veranderen, en echt niet in de goede zin. De orks zitten al in Hobbiton.

Notenkraker | 18-08-16 | 14:21

Veel handiger: de boerkano. Vaar je zo mee terug naar de Barbarijse kust.
LibertasSimplex | 18-08-16 | 13:54
Moet je wel willen peddelen. Links rechts, links rechts. Peddelen is niet voor dobbervolk. Die dobberen.

chicago river | 18-08-16 | 14:20

Al gingen ze voor de sport in het weekend aan het kruis hangen. In West Friesland hadden we paalzitten. Rutte schijnt daar trouwens goed in te zijn dat terzijde.

LibertasSimplex | 18-08-16 | 14:20

Je bent zelf een totalitair ondemocratisch verbodsmannetje Gekke Greet, kledingstukken verbieden, dat kan grondwettelijk niet eens achterlijke.

dutchdj | 18-08-16 | 14:18

Is dat nou een Godwin of niet?

Ravissant | 18-08-16 | 14:18

@ChatBot | 18-08-16 | 14:14
Ik zie christenen inderdaad regelmatig met een kruis om hun nek lopen. Het is algemeen geaccepteerd in Nederland om met een nekketting met een (religieus) kruis te lopen.
Gelukkig is die vrijheid er in Nederland.

van_the_man | 18-08-16 | 14:17

Borrelende Boris | 18-08-16 | 14:11
Nee, dan moet je wetgeving ter zake maken. En handhaven.
Zoals in de jaren dertig van de vorige eeuw ook de wet ter wering van weerkorpsen - lees: SA - stond dat het verboden was kleding te dragen die uiting gaf aan enig maatschappelijk streven. Een burka, een hijab en wat mij betreft ook hoofddoeken geven uiting aan het verwerpen van de westerse grondwet en het nastreven van de invoering van de met die grondwet strijdige sharia.

Glasgow Argus | 18-08-16 | 14:16

@tweetybird | 18-08-16 | 14:07
Kom kom, zo'n spuuglelijke badhaattent ziet er niet uit. Maar zo'n 'pittig kapsel' van 40+ in een bikini met een dolfijn-tattoo op haar schouder is ook geen porem. We kunnen geen dingen verbieden puur omdat het er niet uit ziet.

Maak er maar een discussie van over de voorrechten die religieuze/'culturele' kledij heeft op andere vormen van kledij en specifiek; andere uitingen. Dan heb je een goed punt.

Maar puur verbieden omdat je een week lang een slappe piemel hebt na het zien van een halalkini? Domme symptoombestrijding.

dlseth_ | 18-08-16 | 14:16

@Johanvb | 18-08-16 | 14:10
Een burkini moet, een wetsuit bij het duiken en surfen mag. En is vooral praktisch, omdat het je lichaam warm houd bijvoorbeeld. Wat is er praktisch aan een Burkini op een hete dag, wanneer je afkoeling zoekt in de zee?

Mark_D_NL | 18-08-16 | 14:16

Een boerkiniverbod levert dan ook op, dat de vrouwen in kwestie niet meer naar het strand mogen van hun eigenaar pardon echtgenoot.
LibertasSimplex | 18-08-16 | 13:58
.
Nou EN? Wat kan mij dat interesseren? 0,0!!

Lupuslupus | 18-08-16 | 14:15

@van_the_man | 18-08-16 | 14:10
Baarlijke nonsens. Dergelijke symbolen van religieus fetisjisme moeten vooral achter de voordeur blijven en zich niet in de openbare ruimte begeven. Christenen zie je toch ook niet met een groot houten kruis op de rug rondlopen?

ChatBot | 18-08-16 | 14:14

Het probleem is niet de boerkini. Het probleem is de achtergestelde positie van de vrouw en minderheden binnen de islam (om er maar een paar van de tig honderd te noemen). Het dragen van een hoofddoek/niqab/boerkinie is daar een gevolg van. Pure symboolpolitiek.
wattan!! | 18-08-16 | 14:04
.
Klopt. Het probleem is niet de boerkini maar de ISLAM. Zo'n achterlijk vod is slechts een symptoom van de achterlijkheid.
En die "achtergestelde positie van de vrouw" interesseert mij NUL KOMMA NUL.

Rot.eens.op. met dat zieligheidsgedoe. Weleens gezien met welke minachting! zo'n figuur.in.vodden. naar een Nederlander kijkt? Weleens die blikken gezien? Alsof we een hoop stront zijn! Die islam wijven vinden het prachtig om er zo bij te lopen want dan kunnen ze mooi hun islamitische "superioriteit" (kots) tentoon spreiden.

Lupuslupus | 18-08-16 | 14:14

Volgens mij is het grondwettelijk niet eens toegestaan. In artikel 6 staat: "Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging,individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet." Dan zul je de grondwet moeten aanpassen met de toevoeging: "behalve mensen die de islam aanhangen" o.i.d.

Borrelende Boris | 18-08-16 | 14:11

De boerka en de boerkina zijn verschrikkelijke kledingstukken maar als je voor de vrijheid bent, dan moet je geen kledingstukken gaan verbieden.
Overigens is de vergelijking van Wilders met nazi badpakken een Godwin.

van_the_man | 18-08-16 | 14:10

Waarom een naziregime met een godsdienst als de Islam vergelijken? Zwakke argumentatie..

Mr.Cooper | 18-08-16 | 13:35

ja ben het wel met u eens,gezien Islam vele malen kwaadaardiger is dan de Nazi's het is inderdaad voor de Nazi's een oneerlijke vergelijking.
Dit wil geenszins zeggen dat ik ook maar enige sympathie heb voor het nationaal socialisme of fascisme, maar om hen ondanks alle gruwel die zij over de wereld hebben uitgestort te vergelijken met iets zo duister en kwaadaardig als Islam.. gaat inderdaad veel te ver.

Ceevoo | 18-08-16 | 14:10

Maar hoe doen we dat dan met duikpakken en wetsuits?
Worden die dan ook verboden?
In een boerkini met een surfplank onder je arm naar het strand is dus geen probleem?

Johanvb | 18-08-16 | 14:10

Het is weer helemaal niks met die Wilders.

LibertasSimplex | 18-08-16 | 14:08

@dlseth_ | 18-08-16 | 14:01
Nee hoor, daar zijn er meer van. Maar helaas bestaat de libertarische partij uit mensen die niet snappen hoe ze de libertarische gedachte in de Nederlandse context op een juiste manier naar voren moeten brengen. Vandaar dat het nooit wat wordt met de LP.. helaas, moet ik zeggen.

Mark_D_NL | 18-08-16 | 14:07

dlseth_ | 18-08-16 | 14:01

Waarvoor denken mensen als u steeds dat u een libertarier bent terwijl het woord voor mensen als u is Wegkijkert. Bijna hetzelfde maar toch anders. U geeft u land rustig weg. Het interreseert u geen fuk. U lijkt de VVD wel die ons weggeeft aan die EU steelclub.

tweetybird | 18-08-16 | 14:07

Je kan niet voor de ene inwoner zeggen: doe aan wat je wilt om vervolgens tegen de ander te zeggen: hoho, maar dat gaat zomaar niet.

wattan!! | 18-08-16 | 14:06

Heb ik een belangrijke briefing gemist? Volgens mij hanteren we hier nog altijd het principe dat we ons mogen kleden hoe we willen. Er is hier vrijheid om je te uiten op basis van wat voor ideologie/levensbeschouwing/rage/mode/soort weer/whatever. Dit standpunt is echt zo hypocriet en werkt polarisatie alleen maar in de hand. Domme holle retoriek. Het probleem is niet de boerkini. Het probleem is de achtergestelde positie van de vrouw en minderheden binnen de islam (om er maar een paar van de tig honderd te noemen). Het dragen van een hoofddoek/niqab/boerkinie is daar een gevolg van. Pure symboolpolitiek.

wattan!! | 18-08-16 | 14:04

Wat kan mij zo'n debiele haatwetsuit nou schelen? Als alle Fatima's voor lul willen lopen in zo'n ding dan gaan ze hun gang maar. Vier maar lekker je onderdrukking en lul het maar recht; niet mijn probleem.

Mvg,
De laatste libertariër van Nederland?

dlseth_ | 18-08-16 | 14:01

Maar ja ik heb begrepen dat die boerkini liefhebsters en zwemmen een vrij slechte combinatie is. Het is meer iets van zich effe thuis voelen. Weer effe in de zandbak zijn. Het verschil. Hier zit er een zee aan vast. Zit met smart te wachten op de bbq zones straks. Want een zandbak geeft nog meer dat thuis gevoel als een veld waar je daardoor niet meer met je hond mag komen of waar je kinderen nog op mogen spelen. Zie bijvoorbeeld in Den Haag. Waar dat op grote schaal gebeurt. Sterker nog als jij als autochtone zich daar begeeft ben je niet echt welkom zeg maar. Want dan breekt de pleuris uit. Zo zijn in Den haag hele parken en natuurgebieden werkelijk in genomen. En het fijne meisjes in bikini worden lastig gevallen en weggepest. Zelfs in zwembaden. En dan moeten wij wel respect op brengen voor de boerkini. Ik zeg pleur op. Ze hebben voor onze dames in bikini ook totaal geen respect. Nou zo ook niet voor de dames dan in boerkini.

tweetybird | 18-08-16 | 14:01

Mark_D_NL | 18-08-16 | 13:55
bedoelde ik:
zie hierboven

TB2318 | 18-08-16 | 14:00

@TB2318 | 18-08-16 | 13:50
En dan een feestwinkel linken, hoepel op troll.

Rest In Privacy | 18-08-16 | 13:59

Waarom een naziregime met een godsdienst als de Islam vergelijken? Zwakke argumentatie..
Mr.Cooper | 18-08-16 | 13:35
.
De islam is GEEN godsdienst maar een totalitaire ideologie - gelijk aan het nazime: wereldverovering - die is overgoten met een heel klein beetje (woestijn)godsdienst.

Lupuslupus | 18-08-16 | 13:59

Je hebt er nog nooit 1 gezien!!!!

Inderdaad, omdat dat verboden is.....

Taxi!! | 18-08-16 | 13:58

@TB2318 | 18-08-16 | 13:50
Praktisch probleem: Hoe definieer je de boerkini?
Dat was de kern van mijn relaas.
Een badpak uit 1900 bedekt bijna alles wat een boerkini ook doet. Is een badpak uit 1900 ook verboden? Of alleen in combinatie met beenwarmers?
Er moeten nogal wat verordeningen komen voor de richtlijnen van badkleding. En zoals ik al zei: Politie met duimstokken of rolmaten.
Ik wil uw benen zien! Ik wil uw décoloté zien! Of u bent strafbaar.

TB2318 | 18-08-16 | 13:58

Hij loopt weer vrij rond, dankzij de rechter!
Lexus01 | 18-08-16 | 13:41
Iedereen weet wie ik bedoel!

Lexus01 | 18-08-16 | 13:58

Mark_D_NL | 18-08-16 | 13:55
Een boerkiniverbod levert dan ook op, dat de vrouwen in kwestie niet meer naar het strand mogen van hun eigenaar pardon echtgenoot.

LibertasSimplex | 18-08-16 | 13:58

Ik mis de nikab nog bij de boerkini vindt dat de meeste moslima geheel bedekt echt veeel beter er uit zien.zo is ook meteen de snor afgedekt :-)

tintel | 18-08-16 | 13:57

@vogelbeest al sjoemelen ze niet met de uitstoot van de camelen caravanen dat dan weer wel. Maar niet hier zolang ik leef

Pedro el Negro | 18-08-16 | 13:57

Mr.Cooper | 18-08-16 | 13:35 Dat komt omdat je nog heel veel te weinig hebt gelezen Milton William.

Katvangert Greet verkondigt simpelweg waarheid in het filmpje.

Genoemde Willie, is dat die ene die we laatst bij Sjevingen hebben uitgezwaaid?

hallevvezool | 18-08-16 | 13:57

-weggejorist-

dutchdj | 18-08-16 | 13:55

@TB2318 | 18-08-16 | 13:50
De burkini staat voor onderdrukking van de vrouw. Vrouwen hebben de regels van de Islam niet zelf bedacht. Dat hebben mannen gedaan.Dat lijkt mij al een eerste reden om de burkini te verbieden. Laat vrouwen lekker zelf bepalen hoe ze aan het strand willen zitten.

Mark_D_NL | 18-08-16 | 13:55

@vogelbeest islam is nog erger. Geen snelweg of kever wel iedereen voor kafir uitmaken.

Pedro el Negro | 18-08-16 | 13:55

Veel handiger: de boerkano. Vaar je zo mee terug naar de Barbarijse kust.

LibertasSimplex | 18-08-16 | 13:54

Net zo lang tot ze allemaal gesluierd over straat gaan.
Admiraal Balthasar | 18-08-16 | 13:49
Ik mag hopen dat voor die tijd de pleuris is uitgebroken. Ik heb niks tegen welke nationaliteit dan ook, als ze zich gedragen en mij niet lastig vallen met de sprookjes waar ze in geloven. Ik weiger te buigen voor islamisering door moslim-nazi's. Ik sterf nog liever.

Akiron | 18-08-16 | 13:54

Mr.Cooper | 18-08-16 | 13:35

Islam is een allesomvattend systeem. Het omvat;
- cultuur
- rechtssysteem
- sociale structuren
- politiek systeem
- militair systeem
- religie

Om het af te doen als simpel 'religie' is belachelijk.

Aap Noot Miesje | 18-08-16 | 13:53

@Mr.Cooper | 18-08-16 | 13:35
Zowel islam als nazisme:
-Geen vrijheid van meningsuiting
-Joden uitmoorden
-Andersdenkenden onderwerpen
-Zelf het "superieure ras" zijn
-zoveel mogelijk kinderen fokken om de ideologie te verbreiden
-Dictatoriaal geleid
-Mensen vermoorden die niet mee willen werken
Het is eerder "zoek de verschillen".

Vogelbeest | 18-08-16 | 13:53

Even OT: Best een mooi pakje eigenlijk. Denk dat ik wel een beetje op Suske lijk als ik het aantrek. Wat een babemagnet was dát...

The Finchman | 18-08-16 | 13:52

wat is er mis met dat tiki masala badpak

Pedro el Negro | 18-08-16 | 13:51

Pak = pleur

LibertasSimplex | 18-08-16 | 13:51

Pak dan eens eindelijk die quasi-fundamentalistische baasjes en propagandisten het land uit, en herstel de grenzen, als je de onderdrukking wil aanpakken.
Die komt namelijk ergens vandaan. Vrouwtje pesten verandert niks aan de zaak.
Het geloof schrijft die gekke tribale draagtenten namelijk niet voor. Geitenneukers doen dat.

LibertasSimplex | 18-08-16 | 13:51

De verkiezingen in 2017 zullen over de boerkini EN DE EU gaan!

gestopt | 18-08-16 | 13:51

Mag dit wel?
www.feestwinkel.be/nl/webshop/147964/...
Badpak te koop uit 1900.
Ook volledig bedekt. Waar ligt de grens mbt de boerkini?
Dit is ook gewoon te koop?
Waarom is dit héééééél wat anders.
Is dit een flauwe vergelijking.
Loopt de anti-islam-politie rond op de stranden met een duimstok om te meten of we wel genoeg boobies zien of genoeg vrouwelijk benenschoon. Worden die centimeters vastgelegd in degelijke jurisprudentie?
Mag een badpak überhaupt? Mag je als "oudere vrouw op leeftijd" volledig gekleed op het strand blijven als je toch niet van plan bent om het water in te gaan. Zijn meisjes strafbaar die volledig gekleed door baldadige jongelui in het water worden geduwd? Mag een badpak in combinatie met badmuts?
Allemaal vragen? Wie weet het antwoord?

TB2318 | 18-08-16 | 13:50

@miskendtalent

Hij is gedwongen om nogal een spartaans leven te leiden omdat hij ooit heeft besloten zijn leven op te offeren voor laffe en apathische Nederlanders die liever het risico nemen dat hun dochter minder veilig is op straat dan dat zij betrapt worden op het maken van een politiek correcte opmerking. Van schuilplaats naar schuilplaats verhuizen, je vrouw geen normaal leven kunnen bieden, omgaan met de constante stormvloed van leugens, beledigingen en doodsbedreigingen, het is geen makkelijk leven!

Aschwin | 18-08-16 | 13:50

Ga eens naar de gemiddelde voetbalclub. Het onderbroek-douchen is al grotendeels overgenomen. Het gaat nog een miljoen of 5 moslims duren, maar ook dan zullen vrouwen zonder hoofddoek worden aangevallen en betast. Net zo lang tot ze allemaal gesluierd over straat gaan.

Admiraal Balthasar | 18-08-16 | 13:49

pas je aan kan dat niet dan bent u niet op de juiste plek. Zo simpel is het.

ikdenkwat | 18-08-16 | 13:48

@Mr.Cooper | 18-08-16 | 13:35

Ah daar hebben we ze al weer. En de sharia is zeker geen onderdeel van de Islam. Man oh man, ben je zo dom of probeer de mensen expres weer zand in de ogen te strooien. Wat heeft wetgeving met een godsdienst te maken? Het is een allesomvattende ideologie!

roze_bril | 18-08-16 | 13:46

@Mr.Cooper | 18-08-16 | 13:35
Islam is een oorlogsdoctrine, dat geloof labeltje is er pas later opgeplajt.

Rest In Privacy | 18-08-16 | 13:44

@Mr.Cooper | 18-08-16 | 13:35
Omdat het nazisme en de Islam niet zo heel veel van elkaar verschillen. Aldus Adolf Hilter:

"The Mohammedan religion too would have been much more compatible to us than Christianity. Why did it have to be Christianity with its meekness and flabbiness?"

Hobbykip | 18-08-16 | 13:41

Den Haag is net zo laf als Brussel!
De Boerkini is provocerend en moet verboden worden, dat dragen ze maar in Arabië. Geen tolerantie voor intolerante moslims ! Ik hoop maar dat Wilders goed uitkijkt en goed wordt beschermd. Hij loopt weer vrij rond, dankzij de rechter!

Lexus01 | 18-08-16 | 13:41

Lopend over land is korter.

ProAsfalt | 18-08-16 | 13:40

Mr.Cooper | 18-08-16 | 13:35

Islam is niet alleen een godsdienst maar ook vooral een ideologie. En bij hun is het geen islam van de vrede maar islam van de wrede. Met vele discriminerende regels en regels uit het jaar 700. En het is nu 2016.

tweetybird | 18-08-16 | 13:40

Dit toestaan betekent verdere islamisering van Europa. Tolerantie is hier uit den boze. De islam is erop uit steeds haar normen en waarden op te dringen en af te dwingen.

Norbert Tijhuis4442 | 18-08-16 | 13:38

En dat onderbroekdouchen van die Marokkanen moet ook maar eens afgelopen zijn!

Hobbykip | 18-08-16 | 13:37

LibertasSimplex | 18-08-16 | 13:33
Nou vooruit,nog 1 keer dan.
Maar alleen als ze niet kunnen zwemmen.

swassannuf | 18-08-16 | 13:36

En wat die nazi-badpakken betreft, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik heb er in mijn toch best lange leven nog nooit 1 gezien. De paar Nazi's die er nog rondlopen zijn peanuts vergeleken bij de islam invasie. Waarvan er al 50 miljoen(!) zijn in Europa.!
De islam MOET worden gestopt, te beginnen in Nederland.
Dáárom PVV!!

Lupuslupus | 18-08-16 | 13:35

Waarom een naziregime met een godsdienst als de Islam vergelijken? Zwakke argumentatie..

Mr.Cooper | 18-08-16 | 13:35

Veel boer, weinig kini.

RickTheDick | 18-08-16 | 13:33

Als een vrouw zich wil bedekken dan doet ze dat. Wat een rare sprong moet je maken, om haar vervolgens te willen verbieden in zee te springen.
Niet dat ik voor de achterlijke echte boerka ben. Maar dat is een openbaar ordedingetje. Veiligheid. Dat in die op maat gemaakte De Waard net zo goed iemands broer met een bomgordel, kalashnikov, pot met nepplant en een konijn kan zitten.

LibertasSimplex | 18-08-16 | 13:33

Het kledingstuk vertegenwoordigt een onderdrukkende religie / ideologie.

Wat is hier nu zo moeilijk aan dit te begrijpen?
Kaas de Vies | 18-08-16 | 13:26
.
Dat die lui graag onderdrukt worden moeten ze zelf weten maar ik wil dat NIET in mijn gezichtsveld hebben. Niet op straat, niet op het strand, niet in openbare gebouwen enz. enz. Helemaal N.I.E.T.

Lupuslupus | 18-08-16 | 13:32

Als ie gelijk heeft, heeft ie gelijk. AJoop zal wel weer over de zeik zijn, een teken dat zijn boodschap aangekomen is.

bergsbeklimmer | 18-08-16 | 13:32

Gewoon allemaal verplicht naakt naar het naaktstrand! Want dan zijn we allemaal gelijk ......... Of toch niet ? Hmmm

Hobbykip | 18-08-16 | 13:31

Wilie is iemand anders.

swassannuf | 18-08-16 | 13:30

Duidelijke taal.
Islam is immers een kwaadaardige ideologie.

Desmoulins | 18-08-16 | 13:29

Niets toe te voegen aan het filmpje. Waarin m.i. het belangrijkste is dat de islam het Westen de oorlog heeft verklaard.
Wat mij betreft worden dáárom *alle* islam symbolen verboden. Te beginnen met de minaretten waar vanaf wordt geschreeuwd dat de maangod/Satan de allergrootste is en verder met alle islamitische kleding.

Lupuslupus | 18-08-16 | 13:28

Wilders for president. Niks meer verhullen.

Normpje | 18-08-16 | 13:27

Zat geen woord Arabisch bij.

ZKH EénOog | 18-08-16 | 13:27

Geert je hebt helemaal gelijk.
Als mensen nog steeds niet door hebben dat de Islam een dodelijke godsdienst is.
Iets uitvinden, produceren of werken is bij Allah niet aan de orde. Alleen moorden en onderdrukking is het credo.

waarzeggertje | 18-08-16 | 13:26

Het kledingstuk vertegenwoordigt een onderdrukkende religie / ideologie.

Wat is hier nu zo moeilijk aan dit te begrijpen?

Kaas de Vies | 18-08-16 | 13:26

I did nazi that coming.

Sey | 18-08-16 | 13:24

En graag ook verplicht elke dag de vrouwen in kwestie hun snor laten afscheren. Dat mannen op hun profeet willen lijken kan ik mee leven maar bij vrouwen vind ik dat echt te ver gaan.

sinar2 | 18-08-16 | 13:24

Wow... ziet er ongezond uit, ome Geet

MiskendTalent | 18-08-16 | 13:23

Draag die zooi maar achter de voordeur

Gags Beasley | 18-08-16 | 13:22

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken